Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rub147 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:46:
[...]

Ik draait WatchOS 2, en het is een drama ;)

Problemen tot nu toe:
- Activiteiten gebruiken GPS niet, tijd blijft lopen, geen snelheid oid.
- Stuk sneller leeg
- Vastgelopen tijdens opladen nacht
- Onjuiste vertalingen
- Locatie voor weerdata klopt niet

Het is de eerste beta, en natuurlijk niet bedoeld voor eindgebruikers. Blijf lekker op 1.0.1, downgraden is namelijk niet mogelijk.
Ik zit ook op 2.0 en behalve dat de accu wat sneller gaat heb ik nog geen echte klachten.

Wel balen dat een downgrade tot nu toe nog niet mogelijk is, ze zeggen het bij de iPhone bèta's ook altijd maar dat is altijd gewoon mogelijk. Ik heb dus gewoon geüpgraded met die gedachte 8)7 . Kwam er later alleen achter dat verkopen niet meer mogelijk is daardoor omdat de volgende dan ook ios9 moet draaien.

Dus stiekem hoop ik op een Downgrade de komende weken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Mijn telefoon net geupdate naar iOS9, de Watch laat ik lekker op 1.0.1 lopen (gezien de relatief slechte ervaringen). Heb meteen via een herstel gedaan, zodat mijn iPhone ook weer lekker schoon is.Ik had namelijk bijna geen ruimte meer vrij, dat terwijl ik alles geoptimaliseerd had m.b.t. foto's / apps. Net een herstel gedaan naar iOS9, daarna de Backup teruggezet. Ruimteprobleem is nu meteen opgelost :).

Grappige is dat de Watch hier goed op inspeelt. Je Watch wordt namelijk ook gereset op het moment dat je de iPhone herstelt. Je kunt de Watch dan terugzetten vanaf een iCloud backup, nadat je hem weer gekoppeld heb met je telefoon. Ging allemaal erg snel en makkelijk en alles werkt nu weer als een zonnetje.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 13:06
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/1982217_925417117501655_6805227365447078617_n.jpg?oh=6203857bc253e4947fa887994b9452a6&oe=55F3E519

Erg blij mee :) SG met blauwe leather loop.

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-03-2021
koekjeh schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:03:
[afbeelding]

Erg blij mee :) SG met blauwe leather loop.
Mooie foto! :)
Hoe ervaar je de Leather Loop m.b.t. materiaal, sluiting etc? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Narcotical schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:33:
[...]

Mooie foto! :)
Hoe ervaar je de Leather Loop m.b.t. materiaal, sluiting etc? :)
Thanks! :)
Zit echt goed! Ben benieuwd na een dag op kantoor. Merk wel dat met zoon weer als vandaag(vochtig) ga je wel snel zweten ofja was bij mij het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
koekjeh schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:50:
[...]

Thanks! :)
Zit echt goed! Ben benieuwd na een dag op kantoor. Merk wel dat met zoon weer als vandaag(vochtig) ga je wel snel zweten ofja was bij mij het geval.
Dat zweten zal je denk ik met elk bandje wel hebben ;). Heb ik tenminste wel in warm weer met wat voor horloge dan ook. Is het leer een beetje goed materiaal en is de sluiting een beetje sterk enzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Narcotical schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 14:00:
[...]

Dat zweten zal je denk ik met elk bandje wel hebben ;). Heb ik tenminste wel in warm weer met wat voor horloge dan ook. Is het leer een beetje goed materiaal en is de sluiting een beetje sterk enzo? :)
Materiaal voelt prima aan. De sluiting is ook best sterk ja. Ik heb in ieder geval niet het idee dat die zomaar los kan schieten. Zit wel beetje speling tussen de magneten aan het einde van de lus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Narcotical schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 14:00:
[...]

Ik heb de band ook om gehad maar vond hem erg tegen vallen (was een zwarte). Voelde niet als een bandje van €150,- naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Donstil schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 18:42:
[...]

Ik heb de band ook om gehad maar vond hem erg tegen vallen (was een zwarte). Voelde niet als een bandje van €150,- naar mijn mening.
Hm oke, wat vond je er dan precies aan tegen vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:33
Heb zelf ook de zwarte medium LL en vind daar persoonlijk ook niets mis mee. Maar is voor iedereen anders natuurlijk. Wissel regelmatig af tussen de zwarte LL, witte sport band en zwarte Classic Band.

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Narcotical schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:03:
[...]

Hm oke, wat vond je er dan precies aan tegen vallen?
Ik vond hem om ge beginnen erg smal/dun maar vooral vond ik het leer goedkoop aanvoelen. Voelde meer als hoogwaardig karton dan als kwaliteitsleer.

Kijk vergeleken met een lederen bandje van €50,- is hij wel mooi verder alleen bij de juwelier koop je voor €150,- een product van mooier leer naar mijn mening.

Het schijnt wel dat als je hem behandeld met horloge banden leder vet dat hij wat hoogwaardiger lijkt, op Macrumors zijn er meerdere die dat doen en die bevalt dat allemaal prima.

Het karton bandje verhaal geld ook voor de Classic Buckle btw. Die haalt het naar mijn mening ook niet bij bandjes die normaal rond die prijs klasse liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een zwarte leather loop. Maar de enige optie is nu denk om naar duitsland te gaan of te wachten totdat ze NL zijn. Online kan je ze niet in NL laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:10
Wat vinden jullie van een Watch Sport Space Grey met Leather Loop?

Vindt zelf de zwarte wel heel mooi erbij passen, blauw opzich ook wel maar dat valt toch wat meer op.

Zwart:
Afbeeldingslocatie: http://forums.macrumors.com/attachments/image-jpg.540561/

Blauw:
Afbeeldingslocatie: http://forums.macrumors.com/attachments/image-jpg.540562/

Bron: http://forums.macrumors.c...d-looks-the-best.1868590/

[ Voor 32% gewijzigd door makooy op 14-06-2015 13:01 ]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:15

CR1691

Hero of Time

Ik denk dat bovenstaande ook mijn keus gaat worden. Ik vind de SS voor een eerste gen product gewoon te prijzig. Ik wil eerst weten in hoeverre de Watch bij gaat dragen aan mijn leven. De leather loop kan prima naar werk of andere gelegenheden terwijl de sport band geschikt is voor vrije tijd of voor het wielrennen. Space Grey is imo ook mooier dan de zilveren variant.

Zijn er ook foto's van de SG met de bruine leather loop? Dat lijkt mij ook een mooie combi.

[ Voor 11% gewijzigd door CR1691 op 14-06-2015 12:48 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
CR1691 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:33:
Ik denk dat bovenstaande ook mijn keus gaat worden. Ik vind de SS voor een eerste gen product gewoon te prijzig. Ik wil eerst weten in hoeverre de Watch bij gaat dragen aan mijn leven. De leather loop kan prima naar werk of andere gelegenheden terwijl de sport band geschikt is voor vrije tijd of voor het wielrennen. Space Grey is imo ook mooier dan de zilveren variant.

Zijn er ook foto's van de SG met de bruine leather loop? Dat lijkt mij ook een mooie combi.
Hier staan nog veel meer foto's van allerlei combinaties: http://smartwatch.me/t/he...ions-colors-and-sizes/884

Zoek even naar: 42mm Space Grey with brown leather loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:15

CR1691

Hero of Time

TerrorSource schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:03:
[...]

Hier staan nog veel meer foto's van allerlei combinaties: http://smartwatch.me/t/he...ions-colors-and-sizes/884

Zoek even naar: 42mm Space Grey with brown leather loop
Thanks voor de link. Zwart met SG lijkt toch de mooiste combi.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Heeft er iemand ook al bands binnen gekregen vanuit China a la namaak via AliExpress bijv?
Vindt ze in de winkel 169 te duur voor alleen maar een bandje maar voor namaak vindt ik 50 ook nog vrij prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:17
TerrorSource schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:41:
Heeft er iemand ook al bands binnen gekregen vanuit China a la namaak via AliExpress bijv?
Vindt ze in de winkel 169 te duur voor alleen maar een bandje maar voor namaak vindt ik 50 ook nog vrij prijzig.
Nog niemand volgens mij, ze hadden problemen met levering.
Zie net wel een nieuw plaatje:
http://www.aliexpress.com...tch-42mm/32370839798.html

Die banden zijn echt belachelijk lang: 5,5 cm aan de ene kant en 18 cm aan de andere kant.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vorige week een leren bandje besteld via http://www.macmaniack.com/nl/ kreeg em 2 dagen later binnen :)

Hoco rood lederen bandje Apple Watch 38mm met adapters
€ 39,90

ben er super blij mee, en bij het sporten gebruik ik de zwarte sport band

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/svtllc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Er is nog wel een dingetje wat mij niet helemaal lekker zit met de Watch. Hier op Bonaire is het het hele jaar door 31 graden en de gevoelstemperatuur vaak nog hoger. Dat betekent dat ik met de Apple Watch niet ver onder de door Apple aanbevolen 'operating temperature' grens zit. Die ligt op 35 graden uit mijn hoofd (en anders zit ik er niet ver naast). Maar opzich is dit geen issue.

Waar ik wel tegen aanloop is het feit dat de Watch om de pols in direct zonlicht (dus ook achter glas) erg warm tot oncomfortabel heet wordt. Nou ben ik zo'n type die devices altijd in de schaduw legt omdat ik bang ben dat de boel, en met name de batterij, kapot gaat (Nog een kwaal: bij mij gaan laadkabeltjes en muziek oordopjes ook nooit stuk :p). Heb namelijk ooit in Italie mijn iPod 2nd gen in het voorvakje van een rugtas laten zitten die een paar uur stil in de zon lag wachtende op de bus naar huis. Vond ie niet zo leuk :+

Ik probeer nu dus direct zonlicht te vermijden als ik stilzit. Als ik in de zon loop krijgt de Watch niet de kans om echt heet te worden. Ik weet niet hoe het precies werkt maar een bewegend voorwerp warmt in de zon niet zo snel op als een stilstaand voorwerp. Zal wel met warmteafgifte te maken hebben in bewegende lucht zoals de airflow van een ventilator een verkoelend effect heeft op je lichaam.

Misschien komt het ook nog door het materiaal, Stainless Steel, dat de Watch zo warm/heet kan worden. Ik vraag me echt af hoe in warme landen de Watch blijft functioneren en of mijn zorgen terecht zijn en wat de effecten zijn op de lange termijn. Apple zal de operating temperatures ongetwijfeld goed getest hebben en als ik van mijn vakantie terug kom in Nederland zal het voor mij al geen probleem meer zijn. Die paar dagen zon in Nederland zijn (helaas) te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Nu 1 week de Apple watch om mijn pols gelopen te hebben ben ik zeer blij met mijn aankoop .

Alleen 1 hele grote nadeel de sport watch band .

Ik draag de watch aan mijn linker pols en het is me al een paar keer overkomen dat deze gewoon losschiet door bepaalde handelingen.
Of je blijft ergens achterhangen en dan voel je opeens je horloge vallen.

Hebben meer mensen dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 15:13:
ik heb vorige week een leren bandje besteld via http://www.macmaniack.com/nl/ kreeg em 2 dagen later binnen :)

Hoco rood lederen bandje Apple Watch 38mm met adapters
€ 39,90

ben er super blij mee, en bij het sporten gebruik ik de zwarte sport band

[afbeelding]
Hoe is de kwaliteit van deze band .

Zie mijn vorige commentaar , wil heel graag een andere band voordat ik dadelijk echt mijn watch
kwijt ben en dat zal zonde zijn.

Ik zou graag een zwarte bestellen klik al bijna op de bestel button ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijn24 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:42:
Nu 1 week de Apple watch om mijn pols gelopen te hebben ben ik zeer blij met mijn aankoop .

Alleen 1 hele grote nadeel de sport watch band .

Ik draag de watch aan mijn linker pols en het is me al een paar keer overkomen dat deze gewoon losschiet door bepaalde handelingen.
Of je blijft ergens achterhangen en dan voel je opeens je horloge vallen.

Hebben meer mensen dit probleem ?
Huh hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Ik heb de watch nu 7 weken maar hij is nog nergens tegen aan gestoten of achter blijven hangen. Wat doen jullie toch mer jullie armen, slingert dat rond jullie lichaam als je langs een muur loopt ofz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Donstil schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:49:
[...]

Huh hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Ik heb de watch nu 7 weken maar hij is nog nergens tegen aan gestoten of achter blijven hangen. Wat doen jullie toch mer jullie armen, slingert dat rond jullie lichaam als je langs een muur loopt ofz :P
Haha nee dat ook weer niet, Ik denk dat het komt dat ik vrij dunne polsen heb ( gaatje 5)
en voor strakker gaatje 4. En daarom een flap aan het uiteinde van de band heb die eigenlijk in de weg zit.
Deze blijft ergens hangen waar dan druk op komt te staan en zo het pinnetje eruit gaat.
Althans dat denk ik, maar ik ga een leren bandje bestellen .

http://www.macmaniack.com/nl/bandjes/2596-hoco-zwart-lederen-bandje-apple-watch-38mm-met-adapters.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:09
Zijn er al meldingen over het loslaten van de verflaag? Heb een heel klein wit puntje op het aluminium aan de linkerkant, net waar het glas begint. Betreft een watch sport space grey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 22:25
Hebben jullie al ervaring mbt adapters (apple watch sport silver). Ik zie op ebay heel veel (varierend van 10$ tot 30$) en de click adapter (van kickstarter). Heeft iemand hier ervaring mee ?

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
shaowoo schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:54:
Hebben jullie al ervaring mbt adapters (apple watch sport silver). Ik zie op ebay heel veel (varierend van 10$ tot 30$) en de click adapter (van kickstarter). Heeft iemand hier ervaring mee ?
link welke je bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
martijn24 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:54:
[...]

Haha nee dat ook weer niet, Ik denk dat het komt dat ik vrij dunne polsen heb ( gaatje 5)
en voor strakker gaatje 4. En daarom een flap aan het uiteinde van de band heb die eigenlijk in de weg zit.
Deze blijft ergens hangen waar dan druk op komt te staan en zo het pinnetje eruit gaat.
Althans dat denk ik, maar ik ga een leren bandje bestellen .

http://www.macmaniack.com/nl/bandjes/2596-hoco-zwart-lederen-bandje-apple-watch-38mm-met-adapters.html
Een flap aan het uiteinde?
Je weet dat je die naar binnen moet drukken hoop ik? 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
Click adapter https://www.get-click.com
Op ebay zijn er heel veel oa
http://m.ebay.com/itm/201...SEARCH&varId=500544665724
Of
http://m.ebay.com/itm/321...SEARCH&varId=510678429148

Ze zijn allemaal op basis van dezelfe bouw en mechaniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn24 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:45:
[...]

Hoe is de kwaliteit van deze band .

Zie mijn vorige commentaar , wil heel graag een andere band voordat ik dadelijk echt mijn watch
kwijt ben en dat zal zonde zijn.

Ik zou graag een zwarte bestellen klik al bijna op de bestel button ;)
kwaliteit vind ik best goed, het zit ook erg fijn.
en heb je em al besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Thiago schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:09:
Heb zelf ook de zwarte medium LL en vind daar persoonlijk ook niets mis mee. Maar is voor iedereen anders natuurlijk. Wissel regelmatig af tussen de zwarte LL, witte sport band en zwarte Classic Band.
Ik doe precies het zelfde merk ik! Doe de leather loop vooral aan als ik ga uit eten / naar het werk ga.

Voor gewoon zo overdag thuis vind ik het sport bandje fijner gezien die ook gewoon goed tegen water kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
https://flic.kr/p/uEgad8

Hier met plaatje

[ Voor 226% gewijzigd door henkna op 14-06-2015 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:56:
[...]

kwaliteit vind ik best goed, het zit ook erg fijn.
en heb je em al besteld?
Nee wacht nog even op me vakantie geld..
Iets teveel geld uitgegeven deze maand .
Maar over 2 weken ga ik deze zeker bestellen.
Thnxs voor de tip 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn24 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:05:
[...]

Nee wacht nog even op me vakantie geld..
Iets teveel geld uitgegeven deze maand .
Maar over 2 weken ga ik deze zeker bestellen.
Thnxs voor de tip 8)
Ahaha ok, accessoires van Apple kosten nogal wat..
Wil ook nog graag een in het wit. Jammer genoeg zijn die bandjes nog niet in de winkel te koop :-(
Graag gedaan, ben benieuwd of het jou net zo goed bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Wie gebruikt er allemaal een dock voor de watch? Of legt iedereen hem zo los op de zijkant aan de lader? Zit te kijken naar een mooie Dock maar vindt die docks die jenu overal tegenkomt van plastic/hout absoluut niet mooi staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TerrorSource schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:36:
Wie gebruikt er allemaal een dock voor de watch? Of legt iedereen hem zo los op de zijkant aan de lader? Zit te kijken naar een mooie Dock maar vindt die docks die jenu overal tegenkomt van plastic/hout absoluut niet mooi staan
Moet je ook even mee wachten. De meeste docks van nu houden de watch verticaal. terwijl hij voor de nieuwe Clock modus tijdens het laden horizontaal moet liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cool2K
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:51
Ik heb de spigen watch stand en die bevalt goed, enigste probleem wat ik ermee heb dat hij nogal licht is en zich te makkelijk verplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Heb zon 10 euro Dock:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ukSjrLd.jpg

Erg makkelijk. Leg m d'r 'avonds op en s ochtends weer eraf.
En mooi? Tsja. Het is een lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
matthijst schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:38:
Heb zon 10 euro Dock:
[afbeelding]

Erg makkelijk. Leg m d'r 'avonds op en s ochtends weer eraf.
En mooi? Tsja. Het is een lader.
Dankje voor de foto!
Het is inderdaad een lader maar moet geen rommeltje worden vindt ik.

Wachten op evt verticale laders is ook een goed idee, denk dat ik dat ga doen en voorlopig gewoon voorzichtig neer leggen totdat ik een Dock heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

YouTube: DIY Custom Apple Watch

Iemand dit al gezien? Ziet er erg makkelijk uit om dus andere bandjes erop te zetten :)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
TerrorSource schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:44:
[...]

Dankje voor de foto!
Het is inderdaad een lader maar moet geen rommeltje worden vindt ik.

Wachten op evt verticale laders is ook een goed idee, denk dat ik dat ga doen en voorlopig gewoon voorzichtig neer leggen totdat ik een Dock heb
De rommel bij mij zijn andere kabels. Dock is alleen dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.buro247.com/images/The_Dodocase_Apple_Watch_Charging_Stand1.jpg

Vind het wel fijn dat er van dat rubber op zit, hoef je er idd niet zo op te letten waar je m neerlegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Ik heb nu een ruime week rondgelopen met een custom made leren bandje met adapters, besteld via Etsy...

Kleur van de adapters wijkt iets af van de silver sport maar dat is minimaal en niet storend.

Adapters zijn kwalitatief prima, zitten heel stevig.

Leather loop via ali xpress is nog altijd niet binnen, dus dat blijft afwachten nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
boefje79 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 22:38:
Ik heb nu een ruime week rondgelopen met een custom made leren bandje met adapters, besteld via Etsy...

Kleur van de adapters wijkt iets af van de silver sport maar dat is minimaal en niet storend.

Adapters zijn kwalitatief prima, zitten heel stevig.

Leather loop via ali xpress is nog altijd niet binnen, dus dat blijft afwachten nog...
Gave site (etsy), overweeg om de iphone +watch stand te kopen (https://www.etsy.com/list...20watch&ref=sr_gallery_11).

Iemand die dit al gekocht heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henkna schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:25:
Zijn er al meldingen over het loslaten van de verflaag? Heb een heel klein wit puntje op het aluminium aan de linkerkant, net waar het glas begint. Betreft een watch sport space grey.
Heb je dit?
http://forums.macrumors.c...ipped-out-of-box.1888317/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 08:26:
[...]

geen last van, nu 4 weken in gebruik
Mooi maar daarom quote ik ook die andere user die er om vroeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Ik heb een verticale dock gevonden die er ook nog mooi uitziet ook, heb hem net besteld.

http://www.aliexpress.com...ubot-GT99/1355981023.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
TerrorSource schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:55:
Ik heb een verticale dock gevonden die er ook nog mooi uitziet ook, heb hem net besteld.

Nice voor watchOS 2 op het nachtkastje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
koekjeh schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:19:
[...]

Nice voor watchOS 2 op het nachtkastje :9
Daar dacht ik dus ook meteen aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toonr
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-10-2023
Is die ook voor de 42 mm uitvoering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
Yep! Vandaag met Apple Duitsland gebeld, watch wordt omgeruild. Nu alleen nog onduidelijk of ik zelf wordt gebeld om een afhaalafspraak te maken in Nederland of dat ie eerst naar het Duits afleveradres moet. Twee keer gebeld met Duitsland, de een zegt geen probleem, de ander geeft aan dat ze niets met Nederland te maken hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
toonr schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:23:
Is die ook voor de 42 mm uitvoering?
Bedoel je die docking? Ja lijkt me wel aangezien de opladers van de 38mm en 42mm dezelfde grootte hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

TerrorSource schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:55:

Deze is erg mooi! Ben benieuwd naar je ervaringen :)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ze zijn nu te reserveren om op te halen in Duitsland (zie andere topic).
Eenmalig tip hier, omdat mensen andere misschien nog niet volgen :)
matthijst in "[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid"

[ Voor 10% gewijzigd door matthijst op 17-06-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronzelver
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-06 13:20
Gisteren mijn 42mm SG Sport ontvangen!
Ik heb hem nu een dag in gebruik en wat een fantastisch ding _/-\o_
Ik heb hiervoor een Pebble (Kickstarter edition) gebruikt, maar dit is toch een compleet andere klasse!
Vanmorgen om 7.00 volledig opgeladen thuis vertrokken en momenteel nog steeds 67% batterij, met een doorsnee dag aan meldingen en natuurlijk wat geprutst en demo-time ;)

GA-Z97X-UD5H, Core i5 4670, 8Gb DDR3, MSI GTX 1050 Ti 4Gb, Samsung 840 EVO 250 Gb SSD, BCM94360CD Wifi+Bluetooth 4.0LE, MacOS 13 High Sierra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:52
Vandaag een hike gedaan, omstreeks 8u van de lader en om 19u thuis gekomen. Tussendoor heb ik "outdoor walking" als activity tracker gehad gedurende 5 - 6 uur. Bij thuiskomst nog 17% over. Na een uurtje was dit 10%. De batterij tijdens de hike ging sneller leeg dan verwacht, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Nu online
FrameWork. schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:34:
Vandaag een hike gedaan, omstreeks 8u van de lader en om 19u thuis gekomen. Tussendoor heb ik "outdoor walking" als activity tracker gehad gedurende 5 - 6 uur. Bij thuiskomst nog 17% over. Na een uurtje was dit 10%. De batterij tijdens de hike ging sneller leeg dan verwacht, helaas.
Ik vind dat nog een mooi resultaat. Je bent de dag toch doorgekomen met een lange work-out? Houdt er rekening mee dat je hartslag continu wordt gemeten bij een work-outsessie. Vind je dit (tijdelijk) niet nodig zoals bij wandelen/hiken? Ga dan op je iPhone naar de Apple Watch app en klik in de Work-out app op de optie 'Stroombesparing'. Je hartslag wordt dan niet meer gemeten en je batterij gaat veel langer mee. Mogelijk zijn de meetresultaten dan wel onnauwkeuriger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de geïnteresseerde.

Ik heb een zilveren sport met witte band inclusief alles (doos, garantie enz) welke nog als nieuw is maar ge-update naar 2.0 beta (en in de toekomst vanzelf de nieuwe bèta's krijgt en later de final).
Edit: wel betekend dit dat er iOS 9.0 beta of Public beta gedraaid moet worden.

Deze mag weg voor een speciaal prijsje 390,- voor een Tweaker.

Contact via DM
. Edit: Gereserveerd!
matthijst schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:44:
Ze zijn nu te reserveren om op te halen in Duitsland (zie andere topic).
Eenmalig tip hier, omdat mensen andere misschien nog niet volgen :)
matthijst in "[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid"
Ik heb er hier in de USA ook maar even een gereserveerd. De 42mm SS met Classic Buckle. Ben benieuwd want dat is de enige die ik nog niet in het echt heb gezien en ik eigenlijk voornamelijk kies omdat het bandje ook als Adapter gebruikt kan worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 19-06-2015 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compa
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-05 21:08
@Donstil, misschien erbij zeggen dat diegene ook iOS 9 moet draaien of heb ik die voorwaarde misgelezen in de dev-docs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Donstil schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:05:
Voor de geïnteresseerde.

Ik heb een zilveren sport met witte band inclusief alles (doos, garantie enz) welke nog als nieuw is maar ge-update is naar 2.0 beta (en dus in de toekomst vanzelf de nieuwe bèta's krijgt en de final).

Deze mag weg voor een speciaal prijsje 390,- voor een Tweaker.

Contact via DM.

Ik heb er hier in de USA ook maar even een gereserveerd. De 42mm SS met Classic Buckle. Ben benieuwd want dat is de enige die ik nog niet in het echt heb gezien en ik eigenlijk voornamelijk kies omdat het bandje ook als Adapter gebruikt kan worden.
Valt WatchOS 2 zo erg tegen op dit moment dat je zelfs bereid bent om je watch te verkopen?
Welke maat btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
sww89 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:00:
[...]

Ik vind dat nog een mooi resultaat. Je bent de dag toch doorgekomen met een lange work-out? Houdt er rekening mee dat je hartslag continu wordt gemeten bij een work-outsessie. Vind je dit (tijdelijk) niet nodig zoals bij wandelen/hiken? Ga dan op je iPhone naar de Apple Watch app en klik in de Work-out app op de optie 'Stroombesparing'. Je hartslag wordt dan niet meer gemeten en je batterij gaat veel langer mee. Mogelijk zijn de meetresultaten dan wel onnauwkeuriger.
Het klopt inderdaad dat ik de dag ben doorgekomen, maar ik had de accuduur iets hoger ingeschat.

Ik wist verder niet dat er een dergelijke optie was om harstlagmeting (tijdelijk) uit te schakelen. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
compa schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:07:
@Donstil, misschien erbij zeggen dat diegene ook iOS 9 moet draaien of heb ik die voorwaarde misgelezen in de dev-docs?
Misschien wat overbodig hier maar ik heb het er toch even bijgezet.
TerrorSource schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:15:
[...]

Valt WatchOS 2 zo erg tegen op dit moment dat je zelfs bereid bent om je watch te verkopen?
Welke maat btw?
Ooh nee hoor dat is de reden niet. Ik heb hier al een paar keer aangegeven dat ik op mijn vakantie een SS wilde aanschaffen. 42mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Nu online
FrameWork. schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:29:
[...]

Het klopt inderdaad dat ik de dag ben doorgekomen, maar ik had de accuduur iets hoger ingeschat.

Ik wist verder niet dat er een dergelijke optie was om harstlagmeting (tijdelijk) uit te schakelen. Bedankt voor de tip!
Graag gedaan!

Ik haal overigens met gemak 2 dagen op een 42mm. Moet ik er wel bij zeggen dat ik weinig apps gebruik en dat ik 'm 's nachts in vliegtuigmodus heb staan net als mijn iPhone. Voordeel is dat als ik het op de een inschakel de ander daar automatisch in meegaat. Kost je op de Watch wel iets van 8% over de nacht dus uitschakelen/spaarstand is nog beter, maar twee dagen is verder dus mogelijk en vandaar mijn opmerking dat als ie blijkbaar 'intensief' bezig is bij een work-out het einde van de dag halen nog acceptabel is. Vooral omdat een work-out niet dagelijks voorkomt lijkt mij :)

Geloof me als de nieuwigheid er af is gaat ie vanzelf langer mee. Daarnaast heb ik een Spigen laadstand op mijn nachtkastje dus Watch afdoen en in de stand hangen kost net zoveel moeite als ergens met beleid neerpleuren. Ben er nog steeds blij mee en als ik na de zomer op kantoor zit wordt ie vast nog nuttiger met als kers op de taart watchOS 2. Ik geniet thuis nog steeds van de vrijheid die telefoon niet telkens bij mij te hoeven dragen. Zit nu nog in dilemma om toch nog een bandje bij Apple te bestellen :X

Schiet me nu ook nog te binnen dat ik geen, met het oog zichtbare, krasjes heb waar de SS zo gevoeliger voor schijnt te zijn. Ik ga er ook niet naar zoeken met een vergrootglas want dan ga ik ongetwijfeld miniscule krasjes vinden. Af en toe afnemen met een micro vezel doekje is echter wel aan te bevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk zo los je twee verschillende tijd zones op.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/10s7xaf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zo naast elkaar is de SS toch een stuk mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Gebruiken jullie de Digital Crown eigenlijk vaak? Ik gebruik hem eigenlijk alleen als home / siri button. Scrollen vind in met de vinger veel makkelijker gaan om eerlijk te zijn.

Misschien ook wel beetje wennen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Nauwelijks. Kom sowieso bijna niet voorbij het lockscreen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
matthijst schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:57:
Nauwelijks. Kom sowieso bijna niet voorbij het lockscreen :)
Ja dat is bij mij ook zo. Ik maak wel veel gebruik van glances hoewel ik dacht dat ik dat niet zou gebruiken omdat ik op de iphone de widgets in het berichten center ook nooit gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Nu online
koekjeh schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:19:
Gebruiken jullie de Digital Crown eigenlijk vaak? Ik gebruik hem eigenlijk alleen als home / siri button. Scrollen vind in met de vinger veel makkelijker gaan om eerlijk te zijn.

Bij mij ook alleen als het moet zoals bij home en Siri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Heb hem dan ook eindelijk sinds gisteren , zeer leuke aanvulling op mijn iPhone gebruik , de accu vind ik wel tegen vallen jammer genoeg

De watch is nu een uurtje van de lader af en zit inmiddels alweer op 93% , vraag me dan ook af of ik een lange dag (die ik regelmatig heb) wel haal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
cardwizard schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:25:
Heb hem dan ook eindelijk sinds gisteren , zeer leuke aanvulling op mijn iPhone gebruik , de accu vind ik wel tegen vallen jammer genoeg

De watch is nu een uurtje van de lader af en zit inmiddels alweer op 93% , vraag me dan ook af of ik een lange dag (die ik regelmatig heb) wel haal
Ik heb elke dag met gemak gehaald zelfs bijna 2 dagen.

Savonds altijd rond de 40-50 % over.
Eerste week natuurlijk sneller leeg, je speelt er veel meer op na een aantal weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:15
net mijn Apple Watch Sport opgepikt in de Apple Store in Glasgow ... ze hadden enkel die met blauwe strap beschikbaar in 42mm. Maar de vriendelijke Apple persoon loste dat vlot op door deze om te ruilen voor een groene strap

Afbeeldingslocatie: https://db.tt/lTU2kIzm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koekjeh schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:19:

Ik gebruik die crown dus ook nooit en net zoals boven staande kom ik zelden verder dan het lockscreen.
Ik gebruik hem echt als Notificatie schermpje, de rest doe ik nog steeds gewoon op de iPhone zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

boosterbosch schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:43:
net mijn Apple Watch Sport opgepikt in de Apple Store in Glasgow ... ze hadden enkel die met blauwe strap beschikbaar in 42mm. Maar de vriendelijke Apple persoon loste dat vlot op door deze om te ruilen voor een groene strap

[afbeelding]
Jammer dat dit niet online kan. Ik heb nu een wit bandje erbij, terwijl ik een zwarte wilde hebben.
Wel cool dat je hem zo snel kon oppikken :)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
apps/glances duren soms ook wel heeeeeel lang om te laden , hopelijk gaat OS2 dat verbeteren zeg

gelukkig is dit in ieder geval voor mij niet de hoofd reden om een Apple watch te gebruiken , anders was dat wel een deal breaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cardwizard schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 00:24:
apps/glances duren soms ook wel heeeeeel lang om te laden , hopelijk gaat OS2 dat verbeteren zeg

gelukkig is dit in ieder geval voor mij niet de hoofd reden om een Apple watch te gebruiken , anders was dat wel een deal breaker
Dat gaat vanzelf over. Want dan gebruik je het niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
TerrorSource schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:36:
Op aanvraag hier nog een aantal foto's van mijn Apple Watch Space Grey met Leather Loop :9 Dock is HiRise van Twelve South en case op de laatste foto is Spigen thin fit :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.pushbulletusercontent.com/DKlZjVUFZTQy8ETGu92sD8z6AH9vl1qC/IMG_7462.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.pushbulletusercontent.com/xoBkMtIo69oUVDozNz0w0EUhPaWfC5km/IMG_7464.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.pushbulletusercontent.com/iqnXR8IrGZ5No7j5XI1TcgJ8oD3f42N3/IMG_7463.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.pushbulletusercontent.com/xSLmPOyuay5dWkHUw5OXJKrx1CJ8mcDt/IMG_7466.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.pushbulletusercontent.com/T9E0wz3k29HPbNsIrZIgIV3Ue1UcRqaq/IMG_7465.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.pushbulletusercontent.com/nMXyo4LqbGHoDhUIK0t1lkH1SAnNUYIR/IMG_7467.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.pushbulletusercontent.com/kHqaTQ1LY19rE9mF5I6LafChaMFMNYUR/IMG_7469.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
koekjeh schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:04:
Op aanvraag hier nog een aantal foto's van mijn Apple Watch Space Grey met Leather Loop :9 Dock is HiRise van Twelve South en case op de laatste foto is Spigen thin fit :)
Blijft die Leather Loop goed zitten?
Las op Macrumors dat ze 'm nogal eens moeten optrekken gedurende de dag, benieuwd wat de ervaringen hier zijn (d'r zitten nogal wat zeikerdjes daar)?

En gebruik je die case ook echt? Zo ja: waarom? Mooi, of als "bescherming"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:58

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

matthijst schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:22:
[...]

Las op Macrumors dat ze 'm nogal eens moeten optrekken gedurende de dag, benieuwd wat de ervaringen hier zijn (d'r zitten nogal wat zeikerdjes daar)?

Kan me dat wel voorstellen. Door de dag heen heb je het vaak wat warmer en weer kouder, dus je polsomtrek varieert ook. Als dan je bandje mee 'oprekt' dan zul je hem inderdaad een keer moeten bijstellen misschien.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Geinig, Tom Ford (zou d'r zelf niet mee gaan lopen):
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CHiQO80UYAA4Ni-.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door matthijst op 19-06-2015 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Zijn er hier eigenlijk mensen die een Apple Watch Space Grey hebben, met het witte sportbandje? Ben erg benieuwd hoe dat zou zijn!

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
matthijst schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:22:
[...]

Blijft bij mij prima zitten! Ik doe hem zelf overdag af en toe open (Moet nog beetje wennen aan een horloge om mijn arm). Zit zelf veel op kantoor overdag dus beweeg er niet super veel mee. Ik zie voor mij in ieder geval geen nadelen in die richting.

Ik heb de case vooral gekocht ter bescherming. Vind de watch zonder case wel iets mooier maar ben bang dat het aluminium snel krast. Geen idee of dat ook het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2023
Gebruiken jullie de muziek functie met bluetooth headphones? Zoja, welke?
Ik kan niet echt kiezen welke headphones ik zou bestellen. Wil graag die toch redelijk klinken, en een degelijke battery life hebben.

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
RendyHD schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:00:
Ik kan niet echt kiezen welke headphones ik zou bestellen. Wil graag die toch redelijk klinken, en een degelijke battery life hebben.
Ja is echt super voor het rennen! Minst je een aantal keer gerent hebt met je telefoon om de stappen te kalibreren.

Heb zelf deze besteld:
http://www.hoofdtelefoons...0568.568480351.1434708322

Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/products/292825?width=422&height=390

Zitten bij mij erg fijn en gaan +- 5 uurtjes mee. Ook de stand-by functie is erg handig moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
RendyHD schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:00:
PowerBeats2 in de kleur van je watch ;)

http://store.apple.com/nl...r-koptelefoon-sport-zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Kan je hem eigenlijk ook koppelen aan een paar bluetooth boxen? :)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2023
Decennia schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:16:
Volgens mij maakt het niet uit hoe graat het device is, bluetooth is bluetooth :)
koekjeh schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:06:
[...]

Ja is echt super voor het rennen! Minst je een aantal keer gerent hebt met je telefoon om de stappen te kalibreren.

Heb zelf deze besteld:
http://www.hoofdtelefoons...0568.568480351.1434708322

[afbeelding]

Zitten bij mij erg fijn en gaan +- 5 uurtjes mee. Ook de stand-by functie is erg handig moet ik zeggen :)
Thanks! Bestel hem meteen van Micro Mail, vindt Coolblue altijd goede service hebben, maar 20% meer betalen gaat net wat te ver.

[ Voor 15% gewijzigd door RendyHD op 19-06-2015 13:45 ]

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
Decennia schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:16:
Uit pure nieuwsgierigheid geprobeerd met mijn Bose Soundlink Mini en zoals verwacht werkt het ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb op mijn SS na twee dagen nu al een krasje op het StainlesSteel aan de linker kant. Dit terwijl ik het horloge nergens tegen aan heb gestoten oid.

Hoe zit dit bij de SS eigenaren hier? Mijn Sport is na 8 weken nog helemaal als nieuw namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

FrameWork. schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 20:28:
[...]

Uit pure nieuwsgierigheid geprobeerd met mijn Bose Soundlink Mini en zoals verwacht werkt het ;-)
Top! Dat is handig als je altijd een paar bluetooth boxen bij je hebt deze zomer :)
Gaat het pairen makkelijk? Is het ook makkelijk als ik wil pairen met een ander paar boxen? Stel ik ben bij vrienden met een bluetooth box.

[ Voor 5% gewijzigd door Decennia op 20-06-2015 02:05 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Donstil schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 01:38:
Ik heb op mijn SS na twee dagen nu al een krasje op het StainlesSteel aan de linker kant. Dit terwijl ik het horloge nergens tegen aan heb gestoten oid.

Hoe zit dit bij de SS eigenaren hier? Mijn Sport is na 8 weken nog helemaal als nieuw namelijk.
4 weken. Geen kras te zien.

@hierboven. Bluetooth pairen is heel simpel.

[ Voor 5% gewijzigd door matthijst op 20-06-2015 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 08:46:
[...]

4 weken. Geen kras te zien.

@hierboven. Bluetooth pairen is heel simpel.
Gelukkig, ik lees op Macrumors wel meer mensen die het hebben.
Anders maar eens proberen te polijsten, hij is niet diep namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:21
Welke (nederlandse) apps zijn de moeite waard? Ik heb mijn apple watch vandaag binnegekregen dus ben nog een leek ;)

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Heb sinds vandaag ook de Watch maar moet wel zeggen dat een aantal apps die niet van apple zelf zijn slecht tot niet reageren. Ook vindt ik het van clock scherm naar homescreen vrij onwennig.
Force Touch is ook nog onwennig, je bent bang dat je het scherm kapot maakt omdat je het op de iphone niet gewend bent.

Weet iemand hoe je de watch instelt dat hij niet na 15 naar zwart scherm gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Klopt, er zijn nog geen fatsoenlijke apps.
Je kan aan het scherm niks instellen, hij gaat na een x aantal seconden vanzelf op zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Wat mis ik een apple watch app voor spotify. Dat is u de grootste reden om over te stappen naar apple music einde van deze maand ;)

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:15
Maikjuh schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 14:54:
Wat mis ik een apple watch app voor spotify. Dat is u de grootste reden om over te stappen naar apple music einde van deze maand ;)
Dat bedacht ik me ook vanmiddag! helemaal om het te streamen naar de apple tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Klopt het dat je muziek echt op je Apple watch zelf moet staan om het te kunnen streamen naar een gekoppelde bluetooth speaker (met de Apple watch)? Want als ik de muziek via iPhone afspeel, komt het geluid gewoon uit de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Volgens mij kan je tijdens het afspelen force touchen en dan de speaker als output kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Watch nu ruim twee uur om m'n arm, nog geen spijt van :).
Pagina: 1 ... 8 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie