Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:38
Is er iemand die al iets van chinese bandjes(aliexpress) heeft ontvangen?

Moet wel zeggen dat de sportband veel beter zit als verwacht, heb hem op het 2de gaatje vanaf de watch.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:23
matthijst schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 16:11:
Volgens mij kan je tijdens het afspelen force touchen en dan de speaker als output kiezen?
Ja dat probeerde ik maar hij stond er niet tussen.. :?

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:20
Aliexpress leather loops worden nog steeds niet geleverd. Op marumors vandaag een nieuwe foto gezien maar die banden zijn ook lomp lang (die neppers).

Foto's van nep LL, al lijkt deze minder lang.
Wel erg stijf, ding buigt niet mooi.
En denk 42mm strap op 38mm watch.
http://forums.macrumors.com/attachments/image-jpg.562674/
http://forums.macrumors.com/attachments/image-jpg.562673/

[ Voor 46% gewijzigd door matthijst op 20-06-2015 17:05 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Maikjuh schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 16:33:
[...]

Ja dat probeerde ik maar hij stond er niet tussen.. :?
Ah. Ook ff geprobeerd. Werkt idd niet.
Hooguit als je eerst je iPhone op bt-speaker laat afspelen. Dan kan je t met watch bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-03-2021
TerrorSource schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 16:23:
Is er iemand die al iets van chinese bandjes(aliexpress) heeft ontvangen?

Moet wel zeggen dat de sportband veel beter zit als verwacht, heb hem op het 2de gaatje vanaf de watch.
Sportband zit zeker wel erg fijn. Had veel meer rubberachtig verwacht maar valt heel erg mee. Ik heb hem met de M/L band op een na strakste gaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Narcotical schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 17:09:
[...]

Sportband zit zeker wel erg fijn. Had veel meer rubberachtig verwacht maar valt heel erg mee. Ik heb hem met de M/L band op een na strakste gaatje
Er word toch maar 1 band meegeleverd bij de Sport? Heb het halve doosje maar open gehad en niet veel verder gekeken als me watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:09
TerrorSource schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 17:17:
[...]

Er word toch maar 1 band meegeleverd bij de Sport? Heb het halve doosje maar open gehad en niet veel verder gekeken als me watch.
Je hebt anderhalve bandje. Zo dus:

Afbeeldingslocatie: https://regmedia.co.uk/2015/04/24/apple_watch_open_box_ifixit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Appleman schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 17:18:
[...]

Je hebt anderhalve bandje. Zo dus:

[afbeelding]
Dan moet ik toch maar even verder kijken als me watch :)
Bandje wat ik nu heb(wat standaard aan de watch zit met uitpakken) zit prima op 2de gaatje vanaf de watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
TerrorSource schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 17:21:
[...]

Dan moet ik toch maar even verder kijken als me watch :)
Bandje wat ik nu heb(wat standaard aan de watch zit met uitpakken) zit prima op 2de gaatje vanaf de watch
Direct onder het watch doosje zit een ding met wat boekjes enzo, daarbij in zit het andere halve bandje ;). Als je de 42mm hebt zit de M/L eraan en de S/M in de doos, 38mm andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:21
Nu twee uurtje verder met experimenteren... Waarvan groot gedeelte door mijn zoontje :)
Op zich een mooi interface, alleen soms verwarrend en niet eenduidig. Enne 'hee Siri' gebruik ik best wel vaak :)

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Wat mij nog niet altijd even duidelijk is of elke bandje op zowel de SS als SW past. Ik zie mooie bandjes op mini in the box maar zie dat ze moeten worden vastgezet met een schroevendraaier en men spreek vaak over de SS variant. Misschien dat jullie een idee hebben? Hebben jullie al een niet Apple band er om?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:21
iNickx schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 21:36:
Wat mij nog niet altijd even duidelijk is of elke bandje op zowel de SS als SW past. Ik zie mooie bandjes op mini in the box maar zie dat ze moeten worden vastgezet met een schroevendraaier en men spreek vaak over de SS variant. Misschien dat jullie een idee hebben? Hebben jullie al een niet Apple band er om?
volgens mij passen de bandjes voor zowel SS en SW. het verschil is dat bij SS de adapter geen 1 geheel is met het bandje (wat wel bij SW is). Je hebt dan zo'n adapter nodig om zo'n horlogebandje te kunnen gebruiken.

Zo heb ik voor mijn SW een leren bandje met twee adapters gekocht (adapters hoefde ik niet inelkaar te schroeven).

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Ik mis eigenlijk wel een standaard Apple app op de Watch. Notities.

Passbook lijkt ook niet helemaal te werken bij een zelf toegevoegde streepjescode(ah bonus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Iemand die passbook getest heeft met Pathe? Scannen de apparaten de barcode goed?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 16:42:
Aliexpress leather loops worden nog steeds niet geleverd. Op marumors vandaag een nieuwe foto gezien maar die banden zijn ook lomp lang (die neppers).

Foto's van nep LL, al lijkt deze minder lang.
Wel erg stijf, ding buigt niet mooi.
En denk 42mm strap op 38mm watch.
http://forums.macrumors.com/attachments/image-jpg.562674/
http://forums.macrumors.com/attachments/image-jpg.562673/
Gadsie zeg. Ziet er niet uit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Decennia schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:49:
Iemand die passbook getest heeft met Pathe? Scannen de apparaten de barcode goed?
Toevallig gisteren geprobeerd. Koste me 10 seconde om de barcode gescand te krijgen, maar dat is met de telefoon net zo. Werkte verder prima, passbook van Pathe werd automatisch getoond toen ik bij de bios was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Donstil schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:18:
[...]

Gadsie zeg. Ziet er niet uit.
Hier nu iemand die een rode ontvangen heeft. Schijnt wel net zo soepel te zijn, maar magneten minder sterk en waar hij op de watch aansluit zit de band net niet zo mooi glad als de echte:
http://forums.macrumors.c...150/page-10#post-21483703

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:04:
[...]

Hier nu iemand die een rode ontvangen heeft. Schijnt wel net zo soepel te zijn, maar magneten minder sterk en waar hij op de watch aansluit zit de band net niet zo mooi glad als de echte:
http://forums.macrumors.c...150/page-10#post-21483703
Mm ik sla het graag over als ik dit zo zie n

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag bij de Walmart een potje Mag en Aluminum polis gehaald na dit op Macrumors als tip gekregen te hebben. Zojuist de watch ermee gedaan. Top speul, haar krasje die ik had is verdwenen, watch is weer als nieuw :) (3 dagen in gebruik, dus is eigenlijk nieuw). Nu extra voorzichtig zijn potje gaat in ieder geval mee naar huis :)

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51jppSER5ZL._SY300_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06:33
Ik ben 3 weken overgestapt van een Pebble Steel naar een Apple Watch sport Edition.
Bij de Pebble Steel zat een functie als de telefoon buiten de bluetooth verbinding zat je een tril melding kreeg .

Dit vond ik super handig want zo vergeet ik nooit mijn telefoon.
Heeft de Apple Watch dit ook ? kan namelijk niet vinden in de instelling menu .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Als je buiten bluetooth range komt dan pakt hij geloof ik verbinding via wifi zolang je beiden devices op hetzelfde netwerk zitten. Wat hij doet als je ook daarbuiten komt weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Donstil schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 01:38:
Ik heb op mijn SS na twee dagen nu al een krasje op het StainlesSteel aan de linker kant. Dit terwijl ik het horloge nergens tegen aan heb gestoten oid.

Hoe zit dit bij de SS eigenaren hier? Mijn Sport is na 8 weken nog helemaal als nieuw namelijk.
Ik heb een soort van kap op de rand onderaan. Moet zo uit de fabriek gekomen zijn want ik heb ook nergens tegenaan gebotst. Is gelukkig klein en zo goed als onzichtbaar maar als je er op let wel vervelend :) Verder geen krassen en nu een week in gebruik

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Narcotical schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:07:
Als je buiten bluetooth range komt dan pakt hij geloof ik verbinding via wifi zolang je beiden devices op hetzelfde netwerk zitten. Wat hij doet als je ook daarbuiten komt weet ik niet
Dien je dit in te stellen? Zoals ik je begrijp heeft de watch een ingebouwde wifi module?
Waar kies je dan op welke wifi verbinding hij dient te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
martijn24 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:48:
[...]

Dien je dit in te stellen? Zoals ik je begrijp heeft de watch een ingebouwde wifi module?
Hij connect alleen met 2.4GHz netwerken die hij kent via je iPhone.
Je kan op de watch zelf niks kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

martijn24 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:58:
Ik ben 3 weken overgestapt van een Pebble Steel naar een Apple Watch sport Edition.
Bij de Pebble Steel zat een functie als de telefoon buiten de bluetooth verbinding zat je een tril melding kreeg .

Hoe bevalt de stap van Pebble naar de Apple Watch?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn24 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:58:

Ja, dat mis ik ook.. Nu moet ik weer zelf opletten dat ik hem niet vergeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
martijn24 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:48:
[...]

Zoals matthijst al zei; hij neemt de bekende Wifi netwerken van je iPhone over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Decennia schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:53:
[...]

Hoe bevalt de stap van Pebble naar de Apple Watch?
De apple watch bevalt me prima maar ik gebruik hem eigenlijk noodzakelijk voor notificaties.
En dat deed de pebble ook heel goed.

Het is leuk dat al die gadgets erop zitten maar 1 a 2 keer dan heb je het ook wel weer gezien.

De belfunctie is een handig iets maar ik gebruik het alleen thuis soms want in het openbaar luistert iedereen mee en is het het wel een heel raar gezicht om tegen je horloge te praten.

De batterij duur heb ik niet zoveel problemen mee, savonds gaat de apple watch net als de iphone op de lader. Heb dan ook altijd rond de 40% over.

De pebble steel was daarintegen super zuinig maar dat komt ook door de zwart weergave en geen kleur.

Kleur display is zeker een plus punt dus waarschijnlijk zal de pebble time die nu te verkrijgen is zeker geen miskoop zijn ik denk zeker dat deze pebble qua prijstechnisch beter kan kopen dan de apple watch.

Mocht je alle functies gebruiken dan zeg ik de apple watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 10:23
Ik ben benieuwd naar jullie extra Apple Watch bandjes. Niet de bandjes die je kunt kopen via de officiele Apple Store maar bijvoorbeeld Ebay of andere websites.

Wie draagt al een ander bandje en hoe bevalt deze?

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
martijn24 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:58:
[...]

Kleur display is zeker een plus punt dus waarschijnlijk zal de pebble time die nu te verkrijgen is zeker geen miskoop zijn ik denk zeker dat deze pebble qua prijstechnisch beter kan kopen dan de apple watch.
Als het om het scherm gaat dan vergeet de Pebble time maar snel , dat display komt in de verste verte niet in de buurt van de Apple watch

Enige voordeel van de PT , accuduur , voor de rest AW zonder twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik heb sinds een dag een Sport SG, maar mijn bandje begint nu al te slijten, de coating laat los. Dat is wel heel snel. Als het goed is krijg ik morgen een telefoontje. Ik merk wel hoe de support in Nederland gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2023
N-Freak schreef op zondag 21 juni 2015 @ 21:21:
Ik heb sinds een dag een Sport SG, maar mijn bandje begint nu al te slijten, de coating laat los. Dat is wel heel snel. Als het goed is krijg ik morgen een telefoontje. Ik merk wel hoe de support in Nederland gaat.
Sport bandje? Volgens mij sturen ze je naar Duitsland omdat ze hem hier nog niet verkopen. :-(

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Nu online
RendyHD schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:17:
[...]

Sport bandje? Volgens mij sturen ze je naar Duitsland omdat ze hem hier nog niet verkopen. :-(
Ja, zwarte sportband, gelukkig doet het verder niet af aan de werking en zit het aan de achterkant. Ik ga het meemaken wat Apple er nu mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
N-Freak schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:22:
[...]

Ja, zwarte sportband, gelukkig doet het verder niet af aan de werking en zit het aan de achterkant. Ik ga het meemaken wat Apple er nu mee doet.
Ik las dit op Macrumors een paar weken terug ook, eigenlijk vergeten te volgen wat er gebeurde en of ze een nieuwe kregen.

Ik heb een zwarte band 4 weken gebruikt op een Sport en die is nog als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:52
Afgelopen zaterdag m'n watch ontvangen. Bevalt prima tot nu toe. Accucapaciteit aan einde v/d dag bedraagt nog zo'n 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 12:15
zaterdag ochtend van de lader gehaald ... zondag avond om 23:50 nog 4% over ... best tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Hebben jullie ook dat als je een whatsapp bericht krijgt je een melding krijgt op de watch maar je iPhone niet trilt? Scherm licht ook niet op van iPhone.

Wil graag dat de iPhone ook gewoon een melding geeft.

[ Voor 16% gewijzigd door Mrk87 op 22-06-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Mrk87 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:24:
Hebben jullie ook dat als je een whatsapp bericht krijgt je een melding krijgt op de watch maar je iPhone niet trilt? Scherm licht ook niet op van iPhone
Dat is het hele idee: watch om, iPhone blijft uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
matthijst schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:32:
[...]

Klinkt eigenlijk ook wel logisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Merk wel dat als ik me iphone in de hand heb en gebruik dat me watch niet trilt als er een notificatie binnen komt.

Wel ben ik aan het kijken naar een app genaamd "Knock to Unlock", kan je je mac mee ontgrendelen dmv tikken op je watch/iphone, app is alleen 5 euro!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

matthijst schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:32:
[...]

En dat vind ik heel slim gedaan. Bij de Pebble was het altijd allebei. Erg vervelend als je veel notificaties krijgt en maakt het effect van de watch juist minder.

Ik hoop dat Whatsapp snel met meer functies komt voor de Watch, maar ik heb er een hard hoofd in. Beetje jammer.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrk87 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:33:
[...]

Klinkt eigenlijk ook wel logisch :+
Ja is idd ook wel handig. Af en toe wordt ik er gestoord van dat ik op 3 apparaten tegelijk een notificatie krijg van een mailtje of agenda-item. iPhone, iMac en iPad. En dat (bijna!!) synchroon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:03:
[...]

Ja is idd ook wel handig. Af en toe wordt ik er gestoord van dat ik op 3 apparaten tegelijk een notificatie krijg van een mailtje of agenda-item. iPhone, iMac en iPad. En dat (bijna!!) synchroon!
Dat is voor mij alleen maar een pluspunt. Ik word soms ook gek. iPhone, macbook en iPad en inderdaad zoals je aangeeft. Bijna synchroon, de een volgt de andere met een seconde. Lijkt wel een concert soms met al die imessage berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Mrk87 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:24:
Hebben jullie ook dat als je een whatsapp bericht krijgt je een melding krijgt op de watch maar je iPhone niet trilt? Scherm licht ook niet op van iPhone.

Wil graag dat de iPhone ook gewoon een melding geeft.
Vind het heerlijk dat alles op m'n Watch binnen komt zolang ik die om heb en dat niet ook m'n telefoon nog eens gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:32
N-Freak schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:22:
[...]

Wat heb jij hier nog van gehoord? Ik heb hetzelfde probleem... Mijn bandje ziet er zo uit na 3 dagen. Plaatjes zijn klikbaar.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QQy85T3m.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5dE9mPom.jpg

Net aan de telefoon gehangen met Applecare Nederland, maar nadat de dame gecheckt had met een senior advisor en de tweede lijn support was de conclusie dat zij helaas niks voor mij kon doen :( . Ik moest of wachten tot de Apple Watch in Nederland uit is (dat zal nog wel even duren, gezien Nederland niet bij de tweede lichting zit) of contact opnemen met Apple Duitsland.

Ik wou eigenlijk voorkomen dat ik Duits moet (proberen te) praten :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Laatst online: 19-08 20:40
Ik kon het niet laten! Heb mijn Apple Watch verkocht met 200 euro winst. Erg netjes na een maand gebruik. De reden is omdat ze nu erg goed beschikbaar zijn (relatief gezien). Het was de laatste kans om echt flink winst te maken voordat mensen doorhebben dat ze hem kunnen ophalen in de winkel :).

Ik koop er sowieso 1 terug wanneer WatchOS 2 uit is, maar ondanks het feit ik het een prachtig apparaatje vindt, mis ik hem nog niet zo heel erg eerlijk gezegd.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
tumke schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:40:
[...]

Wat heb jij hier nog van gehoord? Ik heb hetzelfde probleem... Mijn bandje ziet er zo uit na 3 dagen. Plaatjes zijn klikbaar.

[afbeelding][afbeelding]

Net aan de telefoon gehangen met Applecare Nederland, maar nadat de dame gecheckt had met een senior advisor en de tweede lijn support was de conclusie dat zij helaas niks voor mij kon doen :( . Ik moest of wachten tot de Apple Watch in Nederland uit is (dat zal nog wel even duren, gezien Nederland niet bij de tweede lichting zit) of contact opnemen met Apple Duitsland.

Ze praten prima Engels :) Ik heb ooit eens 45 minuten gebled om mijn adres te wijzigen in een Nederlands adres (wat natuurlijk niet kon).

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Misschien ver gezocht maar probeer eens chat support in de VS , kwam laatst per ongeluk daar terecht maar had een dag later wel een vervangende iPhone in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Nu online
tumke schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:40:
[...]

[afbeelding][afbeelding]

Ik heb exact hetzelfde. Alleen lijkt het enkel het korte bandje te zijn tot noch toe, ik. ga er niet veel aan prutsen. Ze konden niks voor me doen tot hij in Nederland uit is. En dan moet ik naar een Apple store. Dat is gelukkig geen probleem. Wel jammer dat het zo gaat, maar wel begrijpelijk.

Mijn Duits is niet goed en woon tegen Amsterdam aan, dus ff op en neer is ook geen optie, ik wacht het wel even af denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:55
whatsapp heeft nog geen speciale iwatch app, daarom kun je ook nog niet antwoorden of opstellen. Dit is gewoon de notificatie die doorgestuurd wordt vanaf de iphone. Dus alleen maar lezen.
Decennia schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:00:
[...]

En dat vind ik heel slim gedaan. Bij de Pebble was het altijd allebei. Erg vervelend als je veel notificaties krijgt en maakt het effect van de watch juist minder.

Ik hoop dat Whatsapp snel met meer functies komt voor de Watch, maar ik heb er een hard hoofd in. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Geinige glance:
http://t.co/HokeR8dt2i

Laat zien hoe vol je iPhone batterij nog is.
Afbeeldingslocatie: http://a1.mzstatic.com/eu/r30/Purple7/v4/53/01/4c/53014c60-64fc-8490-77f0-75468ebc7fd4/screen390x390.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Bij whatsup trilt de watch wel maar scherm blijft inderdaad donker.
Opzich niks mis mee.

Hoop wel dat je kan antwoorden in de toekomst want meeste mensen sturen mij een whatsup bericht inplaats iMessage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Ik heb mijn 42mm SG Sport nu zo'n 2 dagen om m'n arm en het bevalt me erg goed. Hiervoor geen smartwatches gehad dus het was een beetje afwachten hoe ik hem zou gaan gebruiken. Gebruik op het moment vooral voor notificaties wat ik erg fijn vind. Gewoon even snel op je pols kijken zonder meteen je telefoon uit je zak te hoeven halen is ideaal. Erg veel apps heb ik er nog niet op staan, voornamelijk ook omdat er nog niet gigantisch veel beschikbaar zijn natuurlijk. Maar dingen als Twitter zijn wel grappig, al zie ik mezelf dat niet dagelijks gebruiken. Wel dingen als weer informatie en buienradar even snel checken zie ik mezelf wel blijven doen. Ook hoop ik dat Whatsapp snel met een Watch-app komt, dat is toch wel een klein gemis.

Dingen als work-out en navigeren met maps heb ik nog niet getest, dus geen idee hoe dat werkt. Wel al wat berichten beantwoord op de Watch en een telefoontje gepleegd. Gaat allemaal erg soepel en ook de kwaliteit van de speaker is best prima voor een telefoontje. De microfoon kwaliteit is volgens mij ook wel aardig want geen klachten gehad van de andere kant van de lijn :). Wat ik mezelf ook nog wel zie doen is wanneer ik onderweg ben de Watch gebruiken als "afstandsbediening" voor mijn muziek op m'n iPhone.

Over de kwaliteit van de Watch zelf ben ik ook erg tevreden. Zeer mooi afgewerkt, de digitale kroon (die ik toch regelmatig gebruik voor scrollen) rolt heel erg soepel, het sport bandje voelt erg prettig aan. Het scherm is wat mij betreft ook een groot pluspunt, erg helder en mooie kleuren. Persoonlijk viel de Watch me iets kleiner uit dan ik in gedachten had maar zo om de arm valt dat ook allemaal wel weer erg mee.

Hieronder nog een paar foto's van de Watch om mijn arm en van mijn (op dit moment) favoriete watchface:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/33DMp24m.jpg?1 Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eqMCl9Hm.jpg?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AFKklOjm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Wat moet je doen voor het middelste cirkeltje, trainen? Blijft bij mij steeds laag staan. Gaat deze alleen omhoog in workout modus of hoeft dat niet persee?

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Maikjuh schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:33:
Wat moet je doen voor het middelste cirkeltje, trainen? Blijft bij mij steeds laag staan. Gaat deze alleen omhoog in workout modus of hoeft dat niet persee?
Ik heb geen workout gedaan vandaag, wel de hond uitgelaten en hij is wel iets omhoog gegaan. Staat nu op 4 van 30 minuten. Weet verder ook niet precies want de wandeling met de hond was wel iets meer dan 4 minuten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Narcotical schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:35:
[...]

Ik heb geen workout gedaan vandaag, wel de hond uitgelaten en hij is wel iets omhoog gegaan. Staat nu op 4 van 30 minuten. Weet verder ook niet precies want de wandeling met de hond was wel iets meer dan 4 minuten ;)
Ik gebruik dezelfde watch-face, duidelijk en behoorlijke info erop. ben niet zo van de wijzertjes.

Vindt zelf het sport bandje eigenlijk wel fijn zitten, stukken beter als dat ik vooraf had gedacht eigenlijk. Twijfel wel echt nu op een LL/ML te halen...

Heeft er iemand al trouwens met de Watch aan sport gedaan(fitness)? Ben erg benieuwd hoe die zich houdt tegenover andere smart watches/trackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Narcotical schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:35:
[...]

Hmm apart. Zal een kwestie van proberen en ervaren zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
TerrorSource schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:04:
[...]

Ik gebruik dezelfde watch-face, duidelijk en behoorlijke info erop. ben niet zo van de wijzertjes.

Vindt zelf het sport bandje eigenlijk wel fijn zitten, stukken beter als dat ik vooraf had gedacht eigenlijk. Twijfel wel echt nu op een LL/ML te halen...

Heeft er iemand al trouwens met de Watch aan sport gedaan(fitness)? Ben erg benieuwd hoe die zich houdt tegenover andere smart watches/trackers.
Ik ook niet zo, ik hou meer van digitale klokjes. Van degene met wijzers vind ik de "eenvoudig" dan het mooiste, met de details zo laag mogelijk dus alleen de wijzers. Beweging en Astronomie is ook wel leuk, maar vind het wel fijn om wat meer informatie op je watchface te hebben. Wat betreft de band denk ik dat ik het voorlopig gewoon ff bij de sportband houdt. Als ze dan een keer in de Nederlandse stores te krijgen zijn ga ik daar wel een LL proberen en dan zie ik nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compa
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-05 21:08
Maikjuh schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:33:
Volgens mij kon je op die icoontjes drukken en andere screenshots laten zien dat dat die 'sta op' functie is als ik het goed lees .. meer staan dus :)
TerrorSource schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:04:
Ik eergisteren met horloge van kennis; gaat 't net regenen (voelde me behoorlijk schuldig), maar wel deel van de workout kwijt omdat (had met fietsen lange mouwen aan) het scherm nat werd (stof) en dus 'gestopt' was ... mooi dat in watchos2 er screenlock schijnt te komen

Ben er wel uit overigens, bestellen it is!

[ Voor 41% gewijzigd door compa op 22-06-2015 22:22 . Reden: 2e reactie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
compa schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:20:
[...]

Volgens mij kon je op die icoontjes drukken en andere screenshots laten zien dat dat die 'sta op' functie is als ik het goed lees .. meer staan dus :)

[...]

Ik eergisteren met horloge van kennis; gaat 't net regenen (voelde me behoorlijk schuldig), maar wel deel van de workout kwijt omdat (had met fietsen lange mouwen aan) het scherm nat werd (stof) en dus 'gestopt' was ... mooi dat in watchos2 er screenlock schijnt te komen

Ben er wel uit overigens, bestellen it is!
Hij kan bijzonder goed tegen water. Mensen doen er alles mee, zelfs duiken en nog steeds geen meldingen dat er defecten ontstaan hierdoor. Een regenbui is absoluut geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compa
Dannydekr schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:40:
[...]

Hij kan bijzonder goed tegen water. Mensen doen er alles mee, zelfs duiken en nog steeds geen meldingen dat er defecten ontstaan hierdoor. Een regenbui is absoluut geen probleem.
Klopt dus inderdaad, maar met een lange mouw dus blijkbaar niet ideaal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_78
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 14:41
Ik heb hetzelfde, de ochtend wandeling met de hond aan de lijn (+-25 minuten) geeft een "workout" van ongeveer 4 minuten. Apple geeft zelf aan dat ze alleen de bewegingen van een stevige wandeling of intensiever als een workout zien. Klopt ook wel, bij de middag wandelingen is de hond los en kan ik stevig doorwandelen, hij pakt dan wel ongeveer de hele wandeling als een workout.
Wel een mooie aanmoediging om wat steviger door te wandelen ;)

Vanavond voor het eerst een crossfit workout, ben erg benieuwd!
Bij het hardlopen afgelopen zondag deed hij zijn werk lig erg goed! Hartslag lag ook in lijn met wat mijn polar hartslag band normaal gesproken aangeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compa
mark_78 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:56:
[...]
Ik heb hetzelfde, de ochtend wandeling met de hond aan de lijn (+-25 minuten) geeft een "workout" van ongeveer 4 minuten. Apple geeft zelf aan dat ze alleen de bewegingen van een stevige wandeling of
Evt geprobeerd om zelf de workout te 'starten'? Via het poppetje en dan 'buiten lopen' en dan 'zonder doel' lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
compa schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:22:
[...]

Evt geprobeerd om zelf de workout te 'starten'? Via het poppetje en dan 'buiten lopen' en dan 'zonder doel' lopen?
Heb ik toevallig zojuist gedaan toen ik de hond uit ging laten om de workout app te testen. Workout 'buiten lopen' zonder doel gedaan. Heb 16 minuten met de hond buiten gelopen volgens de workout app, maar vervolgens geeft het cirkeltje 1 van 30 minuten aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand toevallig hoe lang dit duurt?

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/10xyt1j.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Donstil schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:13:
Weet iemand toevallig hoe lang dit duurt?

[afbeelding]
Wat is dat dan? Dat schermpje komt me niet bekend voor..
Weet wel dat de watch ca 1u45/50min over 0-100% opladen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TerrorSource schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:16:
[...]

Wat is dat dan? Dat schermpje komt me niet bekend voor..
Weet wel dat de watch ca 1u45/50min over 0-100% opladen doet.
Ik heb de watch een paar dagen niet omgehad. Er komt zo een Tweaker langs om deze op te halen dus dacht laad hem even op.

Hij geeft op de lader dit scherm. Van de lader is de bliksemflits rood.

Watch start niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:02
Ik lees op de Apple forum dat een reset vaak helpt, dus je digital crown en side button ingedrukt houd. Misschien dat het helpt

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Captain Planet schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:25:
Ik lees op de Apple forum dat een reset vaak helpt, dus je digital crown en side button ingedrukt houd. Misschien dat het helpt
Nee helaas niet.

Zowel zonder als met lader geprobeerd.
Staat erbij hoe lang hij hier op mag blijven staan?

Is nu al een ruim half uur namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:02
Donstil schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:31:
[...]

Nee helaas niet.

Zowel zonder als met lader geprobeerd.
Staat erbij hoe lang hij hier op mag blijven staan?

Is nu al een ruim half uur namelijk
Volgens de support pagina een paar minuten. Probeer anders met een iPad adapter.

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Captain Planet schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:35:
[...]

Volgens de support pagina een paar minuten. Probeer anders met een iPad adapter.
Mm heb ik al gedaan.
Nu twee originele 1A laders gebruikt en hangt nu aan een iPad lader.

Lijkt weinig te veranderen. Ook echt resetten wil niet zo lijkt het. Knopjes indrukken laat het logo wel verdwijnen maar na een paar seconde komt het weer.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 23-06-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Donstil schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:37:
[...]

Mm heb ik al gedaan.

Lijkt weinig te veranderen. Ook echt resetten wil niet zo lijkt het. Knopjes indrukken laat het logo wel verdwijnen maar na een paar seconde komt het weer.
Lijkt wel alsof de firmware gecrashed is, zelfde als je op je iphone dat itunes logo met kabel ziet... al aan een pc/mac geprobeerd te hangen en te herstellen of werkt dit niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
[...]

Mm heb ik al gedaan.

Draai je WatchOS 2.0 beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
[...]

Mm heb ik al gedaan.

Je hebt nu ook een SS toch? Al geprobeerd met die kabel? Geen idee of dat helpt, maarja. Wellicht het proberen waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op Macrumors een dude die hetzelfde had.
Die had hem al een paar uur aan de lader maar leek niet te helpen.

Volgende ochtend was hij er toch doorheen gelopen.

Tweaker heeft hem net opgehaald. Hij gaat hem vannacht opladen. Anders gaat hij of ik er mee terug.
Narcotical schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:06:
[...]

Je hebt nu ook een SS toch? Al geprobeerd met die kabel? Geen idee of dat helpt, maarja. Wellicht het proberen waard
Gedaan. Heeft geen resultaat geboden helaas.
Mrk87 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:05:
[...]

Draai je WatchOS 2.0 beta?
Jup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Donstil schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:17:

Tweaker heeft hem net opgehaald. Hij gaat hem vannacht opladen. Anders gaat hij of ik er mee terug.

[...]

[...]

Jup.
Opnieuw WatchOS 2 installeren ook al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
Donstil schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:17:

[...]

[...]

Jup.
Vaag joh. Geen bekende bug ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mrk87 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:22:
[...]

Vaag joh. Geen bekende bug ofzo?
Nee niet dat ik weet.
Dit scherm zit ook in 1.0.x aldus de support pagina hierboven gepost.

Ik denk dat Het even afwachten wordt. De andere Tweaker gaat hem vannacht opladen en zou het laten weten.

Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:47
Mochten er mensen nog geïnteresseerd zijn in een Watch, mijn schoonouders komen donderdagavond vanuit Parijs.
Ze nemen een Apple Watch voor mij mee.
Ze kunnen eventueel ook wel wat extra meenemen voor jullie tegen een kleine reisvergoeding (€25).

Dm me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Donstil schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:24:
[...]

Nee niet dat ik weet.
Dit scherm zit ook in 1.0.x aldus de support pagina hierboven gepost.

Ik denk dat Het even afwachten wordt. De andere Tweaker gaat hem vannacht opladen en zou het laten weten.

Wordt vervolgd.
En de vervolging.

Watch in de auto op de lader gezet en ik denk na ongeveer 10 min sprong het scherm aan. Kwestie van geduld dus. Ik kon overigens niks doen want hij was echt echt leeg.

Overigens, wat een prachtig ding zeg. Mooi scherm en voelt zwaarder aan dan dat hij oogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:02
Narcotical schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:15:
[...]

Heb ik toevallig zojuist gedaan toen ik de hond uit ging laten om de workout app te testen. Workout 'buiten lopen' zonder doel gedaan. Heb 16 minuten met de hond buiten gelopen volgens de workout app, maar vervolgens geeft het cirkeltje 1 van 30 minuten aan
Zojuist getest; je moet best wel doorlopen met het uitlaten, maar nu is de cirkel vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Andre_FR2010 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:46:
[...]

Zojuist getest; je moet best wel doorlopen met het uitlaten, maar nu is de cirkel vol :P
Ah oke. Ja, mijn hond is nogal van het snuffelen en doen dus je staat regelmatig stil :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Narcotical schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 18:16:
[...]

Ah oke. Ja, mijn hond is nogal van het snuffelen en doen dus je staat regelmatig stil :P.
Andere hond nemen die wel doorloopt zodat je watch het in de gaten krijgt ;)

Met bellen over de watch gaat de batterij wel erg snel leeg vindt ik, ook de kwaliteit laat nog te wensen over, zeker omdat hij niet harder kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Appleman schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:49:
[...]

En de vervolging.

Watch in de auto op de lader gezet en ik denk na ongeveer 10 min sprong het scherm aan. Kwestie van geduld dus. Ik kon overigens niks doen want hij was echt echt leeg.

Overigens, wat een prachtig ding zeg. Mooi scherm en voelt zwaarder aan dan dat hij oogt.
Toppie, weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
iOS 9 beta 2 en WatchOS beta 2 zijn uit! Downloaden want de eerste beta van de iOS 9 is ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Appleman schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:16:
iOS 9 beta 2 en WatchOS beta 2 zijn uit! Downloaden want de eerste beta van de iOS 9 is ruk.
Prachtige timing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Zeg dat wel ja :+. Alleen de Beta 2 van de Watchos vindt hij nog niet. Zal vanavond wel zo zijn, iOS 9 beta 2 staat nu al op mijn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:41
De beta 2 schijnt mondjesmaat losgelaten te worden. Dus inderdaad even afwachten.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Appleman schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:51:
[...]

Zeg dat wel ja :+. Alleen de Beta 2 van de Watchos vindt hij nog niet. Zal vanavond wel zo zijn, iOS 9 beta 2 staat nu al op mijn iPhone.
Ben benieuwd. Beta1 op de Watch had ik niet echt problemen mee maar op de iPhone is hij wat onstabiel soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Zijn er trouwens al mensen die een betaalbaar en simpel dock voor de Watch hebben gevonden? Wil graag een dock om hem 's nachts op te leggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Narcotical schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:07:
Zijn er trouwens al mensen die een betaalbaar en simpel dock voor de Watch hebben gevonden? Wil graag een dock om hem 's nachts op te leggen :)
Er zijn er genoeg die een standaard hebben waar op de apple watch "opgehangen" wordt alsof je hem om je pols hebt.
Zie hier: http://www.aliexpress.com...ng-Stand/32350789237.html

Zelf heb ik een "Night Stand" dock besteld waar je de apple watch oplegt op zijn zijkant, bandjes in elkaar gestoken en dan bandjes horizontaal.
Zie hier: http://www.aliexpress.com...ubot-GT99/1355981023.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Narcotical schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:07:
Zoeken in dit topic op "Dock" misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
matthijst schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:18:
[...]

Zoeken in dit topic op "Dock" misschien :)
Weet ik, had er ook al een aantal voorbij zien komen. Maar kon natuurlijk dat er nog anderen waren ;)
TerrorSource schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:18:
[...]

Er zijn er genoeg die een standaard hebben waar op de apple watch "opgehangen" wordt alsof je hem om je pols hebt.
Zie hier: http://www.aliexpress.com...ng-Stand/32350789237.html

Zelf heb ik een "Night Stand" dock besteld waar je de apple watch oplegt op zijn zijkant, bandjes in elkaar gestoken en dan bandjes horizontaal.
Zie hier: http://www.aliexpress.com...ubot-GT99/1355981023.html
Die Night Stand dock, hoe zit die kabel daar eigenlijk in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Narcotical schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:31:
[...]

Weet ik, had er ook al een aantal voorbij zien komen. Maar kon natuurlijk dat er nog anderen waren ;)

[...]

Die Night Stand dock, hoe zit die kabel daar eigenlijk in?
Zie hier:
http://the-gadgeteer.com/...ock-with-the-night-stand/

Lijkt me alsnog er prima in te zitten, me docking is vandaag uit Beijing vertrokken dus verwacht hem toch wel binnen elke dagen hier te ontvangen. Zal dan wel even wat foto's maken voor de liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
TerrorSource schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:36:
[...]

Zie hier:
http://the-gadgeteer.com/...ock-with-the-night-stand/

Lijkt me alsnog er prima in te zitten, me docking is vandaag uit Beijing vertrokken dus verwacht hem toch wel binnen elke dagen hier te ontvangen. Zal dan wel even wat foto's maken voor de liefhebber.
Hmm oke. Ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 20:34

Dvdberg

PSN: dennisvandenb

Weet niet of deze al voorbij is gekomen, zorgen dat Apple watch WiFi gebruikt als Bluetooth niet binnen bereik is. Bij mij werkte dit niet en ik heb het volgende gedaan:
1. Pair/connect watch to iphone
2. Forgot your wifi network
3. re-join your network by entering password
Nu kan ik Bluetooth uitzetten en blijft de connectie gewoon in stand tussen iPhone en Apple watch.

PSN: dennisvandenb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
Dvdberg schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:11:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen, zorgen dat Apple watch WiFi gebruikt als Bluetooth niet binnen bereik is. Bij mij werkte dit niet en ik heb het volgende gedaan:
1. Pair/connect watch to iphone
2. Forgot your wifi network
3. re-join your network by entering password
Nu kan ik Bluetooth uitzetten en blijft de connectie gewoon in stand tussen iPhone en Apple watch.
Ik heb gelezen dat wanneer je op een 5Ghz wifi zit je een aantal handelingen moet doen. Was dit bij jou ook 't geval, of heb je 2.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
De Watch heeft geen 5GHz ontvanger, ondersteunt alleen 2,4GHz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
matthijst schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:50:
De Watch heeft geen 5GHz ontvanger, ondersteunt alleen 2,4GHz :)
Omdat de meeste (iig Apple routers) 2.4Ghz en 5Ghz uitzenden is er een workarond om de Watch op het 5Ghz nog steeds met de iphone te laten verbinden though /linkje/

Pagina: 1 ... 9 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie