Heb ook een Ali Siliconen Hoesje voor mijn X en je ziet geen verschil..kwaliteit zal misschien andere koek zijn maar voor die paar euro hoor je mijn niet zeuren.Ook maar vast wat bandjes bestellen
Heb veel Ali bandjes gehad en toch kom ik iedere keer weer bij die van Apple uit..Ali bandjes ( niet generaliserend bedoelt) laten idd vaak aan kwaliteit te kort. Soms zelfs zo, dat de bevestiging los schiet met mogelijk schade aan de Watch als gevolg. Je hoeft helemaal niet te beginnen aan de siliconen/originele Apple variant voor 5,- euro of zo, want deze roesten je om de pols vandaan. Het metaal is erg, erg slecht...DirtyDutch schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:56:
Heb ook een Ali Siliconen Hoesje voor mijn X en je ziet geen verschil..kwaliteit zal misschien andere koek zijn maar voor die paar euro hoor je mijn niet zeuren.Ook maar vast wat bandjes bestellen
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Dit idd, ten tijde van de eerste watch wel wat namaak bandjes gehad maar het is vrijwel altijd troep.pdavie2311 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:07:
[...]
Heb veel Ali bandjes gehad en toch kom ik iedere keer weer bij die van Apple uit..Ali bandjes ( niet generaliserend bedoelt) laten idd vaak aan kwaliteit te kort. Soms zelfs zo, dat de bevestiging los schiet met mogelijk schade aan de Watch als gevolg. Je hoeft helemaal niet te beginnen aan de siliconen/originele Apple variant voor 5,- euro of zo, want deze roesten je om de pols vandaan. Het metaal is erg, erg slecht...
Het lijkt op zicht misschien hetzelfde maar de dikte, type rubber of afwerking hebben het hier nog nooit gehaald bij de orginele bandjes.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
+1...Donstil schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:20:
[...]
Dit idd, ten tijde van de eerste watch wel wat namaak bandjes gehad maar het is vrijwel altijd troep.
Het lijkt op zicht misschien hetzelfde maar de dikte, type rubber of afwerking hebben het hier nog nooit gehaald bij de orginele bandjes.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik heb dit bandje besteld.
https://www.lululook.com/...y-closure-for-apple-watch
Volgens mij is dit een namaak van de originele maar ziet er erg goed uit. Ook niet heel erg goedkoop waardoor er geen alarmbellen afgingen bij mij.
Volgens mij is dit een namaak van de originele maar ziet er erg goed uit. Ook niet heel erg goedkoop waardoor er geen alarmbellen afgingen bij mij.
Duurder betekend niet altijd beter, dit soort dingen zijn vaak dezelfde als via Aliexpress.. De foto ziet er terminste zelfde uit als de doorsnee Ali band... Maar ik hoop voor jou dat ik ongelijk heb!rdgut schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:37:
Ik heb dit bandje besteld.
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Lijkt inderdaad gewoon op een webshop die Ali bandjes voor hogere prijzen doorverkooptGreetoz schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:40:
[...]
Duurder betekend niet altijd beter, dit soort dingen zijn vaak dezelfde als via Aliexpress.. De foto ziet er terminste zelfde uit als de doorsnee Ali band... Maar ik hoop voor jou dat ik ongelijk heb!
Die link is alleen wel 499 euro bij apple… echt belachelijk natuurlijk!MelvinW schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:47:
[...]
Lijkt inderdaad gewoon op een webshop die Ali bandjes voor hogere prijzen doorverkoopt. De Link Bracelet kun je naar mijn mening het beste origineel kopen. Ze zijn nu ook nog eens in prijs verlaagd.
Klopt, maar ik ben nog geen namaak tegengekomen van vergelijkbaar kwaliteit. Nu ben ik sowieso geen fan van namaak, maar snap dat niet iedereen €500 voor een bandje wilt betalen.Greetoz schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:50:
[...]
Die link is alleen wel 499 euro bij apple… echt belachelijk natuurlijk!
Nee het zou ook bizar zijn als je voor 500 euro geen kwaliteit krijgt. Ik heb ook liever orgineel. en tot 200 euro zou ik het nog overwegen maar apple is voor sommige applewatch zaken iets te ver doorgeschoten... Nouja genoeg over de prijs. Morgen de eerste watches bij de mensen op de deurmat. Ik twijfel nog tussen de 40 en 44. Mijn huidige horloge is 40mm rond dus even afwachten.MelvinW schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:55:
[...]
Klopt, maar ik ben nog geen namaak tegengekomen van vergelijkbaar kwaliteit. Nu ben ik sowieso geen fan van namaak, maar snap dat niet iedereen €500 voor een bandje wilt betalen.
Echte kwaliteitsproducten zoals dit horlogebandje kosten nu eenmaal meer dan de gewone bandjes. Het is niet voor iedereen maar in dit geval is het verre van belachelijk. Ik heb een JLC Squadra met een zwarte link bracelet, als je kijkt wat deze kost (tip: niet doen...) en hoe deze gemaakt is, dan heeft deze Apple Link bracelet een extreem goede prijs-kwaliteitverhouding. Hij is mooier, beter gemaakt en extreem makkelijk te verstellen.Greetoz schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:50:
[...]
Die link is alleen wel 499 euro bij apple… echt belachelijk natuurlijk!
Niet alle Apple producten zijn voor iedereen (Mac Pro, Apple Watch Edition, iPhone X, Link Bracelet, etc) maar dat betekend niet dat ze belachelijk zijn. Gewoon niet voor jou, prima toch?
Tuurlijk is niet alles voor iedereen. En ik ken ook heus wel dure mechanische horloges, en ook daar betaal je gewoon voor het merk. De reden dat ik het bij de Apple Watch minder geoorloofd vind is omdat het in principe een vervangbaar object is. Hij gaat gewoon niet 20 jaar mee en jouw JLC Squadra wel. Dus dan vind ik de prijs daar ook rekening moet houden bij de prijs van de accessoires ;-). En de link van apple komt gewoon uit een chinees fabriekje gerold hoor.. niet zoals jouw JLC ;-).Grin schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:05:
[...]
Echte kwaliteitsproducten zoals dit horlogebandje kosten nu eenmaal meer dan de gewone bandjes. Het is niet voor iedereen maar in dit geval is het verre van belachelijk. Ik heb een JLC Squadra met een zwarte link bracelet, als je kijkt wat deze kost (tip: niet doen...) en hoe deze gemaakt is, dan heeft deze Apple Link bracelet een extreem goede prijs-kwaliteitverhouding. Hij is mooier, beter gemaakt en extreem makkelijk te verstellen.
Niet alle Apple producten zijn voor iedereen (Mac Pro, Apple Watch Edition, iPhone X, Link Bracelet, etc) maar dat betekend niet dat ze belachelijk zijn. Gewoon niet voor jou, prima toch?
Met jouw redenatie is elke prijs geoorloofd als er maar een gek is die het wilt betalen. Daar ben ik het dus niet echt mee eens als het om de applewatch gaat.
Maar ik wilde juist geen prijs discussie over apple producten beginnen ;-).
Helemaal met je eens. De AW vergelijken met een (hoogstaand) mechanisch uurwerk is onbegonnen werk. Maar ik dacht echt wel te weten wat een fijn horlogebandje was maar schrok echt van de kwaliteit van de Apple Link Bracelet (ALB). De ALB is echt briljant gemaakt voor het geld dat hij kost. M'n JLC link bracelet legt het echt af, op alle fronten! En die gasten weten echt wel wat ze doen en hoe ze een horlogebandje moeten maken. Uiteraard is 500 Euro veel geld, hier kan een gezin prima een maand van eten. Laten we reëel blijven. Maar er is spul te koop wat veel meer kost, veel beter zou moeten zijn, maar dat niet is.
Je moet naar de kwaliteit van het gebodene kijken, en dat in ogenschouw nemen tot de winkelprijs. Als ik dat doe met de ALB dan is het gewoon een uitstekend product met een, in vergelijking met de betere horloges, prima prijs-kwaliteitverhouding. Maar dat betekend niet dat het voor iedereen een goede koop is. In dit geval moet je een liefhebber zijn. Als je dat bent dan is de ALB een prima koop. Ik vergelijk de ALB met een link bracelet van JLC en beoordeel het op alle vlakken als superieur... Dat zegt toch wel iets...
Nee, dat zeg ik niet.Greetoz schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:15:
[...]
Met jouw redenatie is elke prijs geoorloofd als er maar een gek is die het wilt betalen. Daar ben ik het dus niet echt mee eens als het om de applewatch gaat.
[...]
Je moet naar de kwaliteit van het gebodene kijken, en dat in ogenschouw nemen tot de winkelprijs. Als ik dat doe met de ALB dan is het gewoon een uitstekend product met een, in vergelijking met de betere horloges, prima prijs-kwaliteitverhouding. Maar dat betekend niet dat het voor iedereen een goede koop is. In dit geval moet je een liefhebber zijn. Als je dat bent dan is de ALB een prima koop. Ik vergelijk de ALB met een link bracelet van JLC en beoordeel het op alle vlakken als superieur... Dat zegt toch wel iets...
[ Voor 39% gewijzigd door Grin op 20-09-2018 20:33 ]
Excited om morgen m'n Series 1 te vervangen door de Series 4. Erg erg erg benieuwd naar het mooie grote 44mm scherm.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou ik heb toevallig een goeie 1:1 fake die je niet van echt kunt onderscheiden. Koste alleen wel 100,-MelvinW schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:55:
[...]
Klopt, maar ik ben nog geen namaak tegengekomen van vergelijkbaar kwaliteit. Nu ben ik sowieso geen fan van namaak, maar snap dat niet iedereen €500 voor een bandje wilt betalen.
Ali shop heeft ze alleen niet meer waardoor vervangen niet kan, ik heb er namelijk een behoorlijke kras op

Ik koop ook geen cheap-ass bandjes meer. Of ze waren enkel gelijmd ipv. met een stiksel en vielen na een paar dagen uit elkaar of het leer bleek een soort van stof wat ook uit elkaar viel.
Het metaal roeste na een week of was zo zwak dat het direct verboog of af brak.
Dan liever een bandje van > 20,- die na een jaar nog als nieuw is.
Vandaag in de Apple store in Den Haag geweest, de verkoper adviseerde mij om morgen niet te komen, te druk.
Ik ga er dinsdag en anders donderdag er heen als er dinsdag geen voorraad meer is.
Wilde ik eerst een RVS maar nadat ik gisteren meerdere mensen gesproken hadden die een aluminium watch hadden en sommige na 3 jaar er nog uitzien als nieuw geloof ik het wel.
Wel was het advies om Apple Care te nemen.
Vandaag in de Apple store in Den Haag geweest, de verkoper adviseerde mij om morgen niet te komen, te druk.
Ik ga er dinsdag en anders donderdag er heen als er dinsdag geen voorraad meer is.
Wilde ik eerst een RVS maar nadat ik gisteren meerdere mensen gesproken hadden die een aluminium watch hadden en sommige na 3 jaar er nog uitzien als nieuw geloof ik het wel.
Het bandje wat ik hierboven aangaf is ook een 1:1 fake zover ik kan zien. Inclusief de makkelijke manier om schakels eruit te halen.Donstil schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:37:
[...]
Nou ik heb toevallig een goeie 1:1 fake die je niet van echt kunt onderscheiden. Koste alleen wel 100,-
Ali shop heeft ze alleen niet meer waardoor vervangen niet kan, ik heb er namelijk een behoorlijke kras op
Overigens voor de liefhebbers is het momenteel niet duur (relatief gezien) om een originele zilveren link band te halen via Amazon.
https://www.amazon.de/gp/product/B016EY9JNO
Ik heb zelf geen interesse in een zilveren vandaar dat ik de zwarte heb besteld.
[ Voor 20% gewijzigd door rdgut op 20-09-2018 20:58 . Reden: Amazon toevoeging ]
In China kost een 1:1 c.a. 85,- zonder marge. Die gaan dus op Ali voor ongeveer 100.rdgut schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:55:
[...]
Het bandje wat ik hierboven aangaf is ook een 1:1 fake zover ik kan zien. Inclusief de makkelijke manier om schakels eruit te halen.
Overigens voor de liefhebbers is het momenteel niet duur (relatief gezien) om een originele zilveren link band te halen via Amazon.
https://www.amazon.de/gp/product/B016EY9JNO
Ik heb zelf geen interesse in een zilveren vandaar dat ik de zwarte heb besteld.
Alles daaronder is gewoon namaak, helaas wordt dat wel vaak 1:1 genoemd.
Op mijn fake gaan ook de originele schakels bijvoorbeeld.
Ik ook niet meer maar mijn Link Bracelet is de uitzondering.i2Paq schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:51:
Ik koop ook geen cheap-ass bandjes meer. Of ze waren enkel gelijmd ipv. met een stiksel en vielen na een paar dagen uit elkaar of het leer bleek een soort van stof wat ook uit elkaar viel.
Goed verhaal/review:
YouTube: Apple Watch Series 4 Review
Haha het verhaal wel ja. Maar als je goed kijkt doet hij nergens een Apple Watch series 4 om in beeld. Ik zag die review gister al maar volgens mij heeft hij zelf dat ding nog nooit in zijn handen gehad en doet gewoon een mooi verhaaltje op basis van de specs en andere filmpjes.deBennie schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:27:
Goed verhaal/review:
Het is wel heel slim gedaan want ik zat al een kwartier te kijken voordat het me op begon te vallen
youtube.com/@hisrep
Hij onderbouwd t allemaal wel lekkerDeNachtwacht schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:30:
[...]
Haha het verhaal wel ja. Maar als je goed kijkt doet hij nergens een Apple Watch series 4 om in beeld. Ik zag die review gister al maar volgens mij heeft hij zelf dat ding nog nooit in zijn handen gehad en doet gewoon een mooi verhaaltje op basis van de specs en andere filmpjes.
Het is wel heel slim gedaan want ik zat al een kwartier te kijken voordat het me op begon te vallen. Maar niks geen goede review dus volgens mij, gewoon oplepelen van de specs....
Watch net opgepikt.
Kom van de eerste af, wat een upgrade
Mooi groot scherm (15% lijkt niet veel, maar 't valt goed op).
Iets groter kast, ook mooi.
Heb de zwarte sportloop gekocht, maar gebruik 'm met een zwarte leather loop. Ziet er wel mooi uit met de zwarte Sportversie, vind ik.
Heb de zwarte sportloop gekocht, maar gebruik 'm met een zwarte leather loop. Ziet er wel mooi uit met de zwarte Sportversie, vind ik.
Haters everywhere but I don’t really care
En dan te bedenken dat het zelfs over 30% ismatthijst schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:58:
Watch net opgepikt.
Tenzij je van de 42 mm naar de 40 gaatDonstil schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:40:
[...]
En dan te bedenken dat het zelfs over 30% is
Heeft de 40 mm een 15% groter scherm dan de oude 42?
Heeft idd een grotere scherm(weergave) dan de 42Donstil schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:01:
[...]
Het is weer bijna September 2026 :)
Ik zal dat ding wel weer pas rond 6 uur krijgen, net als de iPhone elk jaar..
Een voordeel, vandaag komen dus ook mijn bandjes uit China aan, wat een timing (ook vorige week vrijdag besteld ^^)
Een voordeel, vandaag komen dus ook mijn bandjes uit China aan, wat een timing (ook vorige week vrijdag besteld ^^)
Ik heb mijn nieuwe 40 strak naast mijn oude 42 om gedaan en even goed vergeleken. De kast is natuurlijk een lekker stuk compacter, ook is hij merkbaar wat dunner. Maar:
- zo dun als ze op de foto’s bij de modellen op de Apple site zitten is hij toch niet
- het scherm van de 40 is iets groter dan die van de oude 42, maar het is geen groot verschil. Als je schermgrootte belangrijk vind zou ik niet downgraden van 42 naar 40
- de ronding is wel duidelijk mooier, het scherm past nu prima in het design van de kast. Pas nu zie ik ineens hoe lelijk de scherpe randen van de oude 42 zijn binnen het design.
- zo dun als ze op de foto’s bij de modellen op de Apple site zitten is hij toch niet
- het scherm van de 40 is iets groter dan die van de oude 42, maar het is geen groot verschil. Als je schermgrootte belangrijk vind zou ik niet downgraden van 42 naar 40
- de ronding is wel duidelijk mooier, het scherm past nu prima in het design van de kast. Pas nu zie ik ineens hoe lelijk de scherpe randen van de oude 42 zijn binnen het design.
youtube.com/@hisrep
Dank voor deze info!DeNachtwacht schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:41:
Ik heb mijn nieuwe 40 strak naast mijn oude 42 om gedaan en even goed vergeleken. De kast is natuurlijk een lekker stuk compacter, ook is hij merkbaar wat dunner. Maar:
Dus als ik het goed begrijp is de 40mm zo goed als gelijk aan de 42mm
Dus als je NIET groter wilt is de 40mm een prima keuze?
42MM was voor mij groot genoeg (/haast te groot) dus hoop nu met 40mm beter uit te komen.
het lijkt mij dat je dan sowieso niet naar het 44mm model moet gaan.LeenVan schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:52:
[...]
Dank voor deze info!
42MM was voor mij groot genoeg (/haast te groot) dus hoop nu met 40mm beter uit te komen.
Ik heb de 44 vanochtend opgehaald bij apple store, daarna snel door naar werk en horloge gekoppeld en gaan werken. Ik merk alleen dat ik totaal geen notificaties binnen krijg op mijn apple watch ook geen meeting waarschuwingen etc, installeren van apps werkt ook niet. Kan zo snel niet vinden waar dit aan kan liggen hij is wel gewoon gekoppeld aan mijn iPhone X
[ Voor 26% gewijzigd door haakjesluiten op 21-09-2018 11:54 ]
44mm Series 4 binnen en zit inmiddels om m'n pols. Erg mooi apparaat! Lekkere snelheid ook tov de Series 1 die ik tot vandaag gebruikte. 

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 21-09-2018 13:21 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja dat klopt. Ik vond het scherm al prima qua grootte en ben blij dat de kast nu merkbaar kleiner is. Ik vond de 42mm ook net een tandje te groot voor mij, dus die 40 is sowieso de ideale maat.LeenVan schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:52:
Voor de anderen nog wat extra eerste ervaringen:
- Het horloge is inderdaad een stuk sneller dan de Series 2, apps staan eigenlijk direct open als je ze aan klikt. Dat was op de Series 2 wel anders.
- De nieuwe schermvullende watchfaces zijn erg mooi. Helaas kun je bij Liquid Water geen complicaties onder en boven het uurwerk instellen. Dit is voor mij ivm de agenda toch wel een must. Nu dus toch maar voor Infograph gegaan, met 6 complicaties er op. Net zoals in watchOS4 kun je ook complicaties uit zetten trouwens, zo voorkom je dat het scherm één kermis wordt. Ik vind die infograph zelf namelijk wel erg druk met alle 8 complicaties.
- Siri praat een stuk harder en ik weet niet of ik raise to speak aan laat staan. Net riep Siri ineens midden in een vergadering door de kamer "ik begrijp niet wat je zegt". Goede eerste indruk bij de klant
Het zal procentueel inderdaad zo iets zijn, maar in de praktijk merk je misschien 5%. De extra ruimte zit namelijk vooral in de hoeken en bij veel dingen op de Watch worden die hoeken helemaal niet gebruikt.Donstil schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:01:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door DeNachtwacht op 21-09-2018 13:32 ]
youtube.com/@hisrep
Ik ben wel benieuwd naar de accuraatheid van het tracken van je activities en workouts. Apple maakte tussen neus en lippen door ook wat opmerkingen daarover, dat de accuraatheid verbeterd zou zijn door betere tracking van bewegingen en hartslag.
Iemand die even een rondje wil gaan rennen?
Iemand die even een rondje wil gaan rennen?
PSN: Sluuz
Voor "Raise to Speak" moet Hey Siri aanstaan op je iPhone neem ik aan?
Die full color watchface doet het niet hier (stelt alleen de laatste in, ook al kies je de eerste, die helemaal 1 kleur is).
Siri geeft bij mij geen resultaat op m'n Watch. Ik doe Raise to Speak en dat activeert ook Siri. Vervolgens stel ik een vraag, die ook op m'n scherm tevoorschijn komt. Maar ik krijg geen antwoord.
Dezelfde vraag via m'n iPhone geeft wel een antwoord terug..
Is op dat moment toevallig je iPhone scherm actief?Rivanov schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:12:
Siri geeft bij mij geen resultaat op m'n Watch. Ik doe Raise to Speak en dat activeert ook Siri. Vervolgens stel ik een vraag, die ook op m'n scherm tevoorschijn komt. Maar ik krijg geen antwoord.
Nope. Die ligt wel naast me, maar gewoon in 'slaapstand'.Jaymone schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:30:
[...]
Is op dat moment toevallig je iPhone scherm actief?
Hij blijft hier op hangen;

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 21-09-2018 14:35 ]
Settings-voice feedback-Siri.....?Rivanov schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:33:
[...]
Nope. Die ligt wel naast me, maar gewoon in 'slaapstand'.
Hij blijft hier op hangen;
[Afbeelding]
Vandaag even naar de Apple Store gegaan. Wilde eerst zeker voor de 44mm gaan, maar dat is toch echt wel een groot horloge. Twijfel nu toch om voor de 40 te gaan. Eigenlijk was de 42 qua buiten afmetingen precies goed... helaas.
Voice Feedback staat op Always On en volume staat helemaal 'open'.
Ik heb de 44mm nu om m'n pols en had hiervoor de 42mm Series 1, maar vind persoonlijk de 44mm echt niet significant groter hoor. Ietsjes.. maar helemaal niet té groot.Greetoz schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:41:
Vandaag even naar de Apple Store gegaan. Wilde eerst zeker voor de 44mm gaan, maar dat is toch echt wel een groot horloge. Twijfel nu toch om voor de 40 te gaan. Eigenlijk was de 42 qua buiten afmetingen precies goed... helaas.
Heb de 40mm binnen (bij amac gehaald vandaag besteld)
Geweldig. heb kleine polsen dus had voorheen de 38mm hij is echt wel even wat groter maak ook inderdaad een dunner profiel dus zit mooi.
Siri is lekker snel (gebruik het eigelijk weinig, toch maar eens vaker proberen)
Verder mooi die nieuwe watch faces. welke gebruiken jullie?
hier een side by side
Geweldig. heb kleine polsen dus had voorheen de 38mm hij is echt wel even wat groter maak ook inderdaad een dunner profiel dus zit mooi.
Siri is lekker snel (gebruik het eigelijk weinig, toch maar eens vaker proberen)
Verder mooi die nieuwe watch faces. welke gebruiken jullie?
hier een side by side

Issue gevonden denk ik. De Watch moet de 'stem' nog downloaden.

Ik heb alleen de 42 van een familielid omgehad en die vond ik prima, maar ik vond de 44 in de store vandaag toch wel groot. Dit is her verschil om mijn pols tussen 40 en 44Rivanov schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:50:
[...]
Ik heb de 44mm nu om m'n pols en had hiervoor de 42mm Series 1, maar vind persoonlijk de 44mm echt niet significant groter hoor. Ietsjes.. maar helemaal niet té groot.
44mm

40mm

Vergelijk

Aah..oke. Nu je het zegt, zelfde issue heb ik in het verleden ook een keer op een iPhone gehad met dezelfde oplossing idd.Rivanov schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:57:
[...]
[Afbeelding]
44 staat beter vind ikGreetoz schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:00:
[...]
Ik heb alleen de 42 van een familielid omgehad en die vond ik prima, maar ik vond de 44 in de store vandaag toch wel groot. Dit is her verschil om mijn pols tussen 40 en 44
44mm
[Afbeelding: Aw44]
40mm
[Afbeelding: Aw40]
Vergelijk
[Afbeelding: Aw4044]
De 44mm misstaat zeker niet.Greetoz schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:00:
[...]
Ik heb alleen de 42 van een familielid omgehad en die vond ik prima, maar ik vond de 44 in de store vandaag toch wel groot. Dit is her verschil om mijn pols tussen 40 en 44
44mm
[Afbeelding: Aw44]
40mm
[Afbeelding: Aw40]
Vergelijk
[Afbeelding: Aw4044]
Wat ik mij nog afvraag, passen de oude bandjes op de nieuwe series 4? Of beter gezegd, zijn de bandjes van de series 4 breder dan de oudere generatie? Heb ergens een leuk bandje gezien, het is een beetje zonde als hij smaller is..
Ja.Satom schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:16:
Wat ik mij nog afvraag, passen de oude bandjes op de nieuwe series 4? Of beter gezegd, zijn de bandjes van de series 4 breder dan de oudere generatie? Heb ergens een leuk bandje gezien, het is een beetje zonde als hij smaller is..
Ja als in de zin van, hij is breder maar past wel?
pushberichten en agenda reminders hebben zichzelf net gefixed. apps instaleren moet ik helaas echt apps verwijderen en weer instaleren voor ze werken niet heel chillCrazyanz schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:53:
Ik heb de 44 vanochtend opgehaald bij apple store, daarna snel door naar werk en horloge gekoppeld en gaan werken. Ik merk alleen dat ik totaal geen notificaties binnen krijg op mijn apple watch ook geen meeting waarschuwingen etc, installeren van apps werkt ook niet. Kan zo snel niet vinden waar dit aan kan liggen hij is wel gewoon gekoppeld aan mijn iPhone X
Bandjes hebben exact dezelfde maat als de nieuwe.Satom schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 15:18:
[...]
Ja als in de zin van, hij is breder maar past wel?
Thanks, ben het er op zich wel mee eens. Het is ook even wennen, een vierkant zwart vlak ipv mijn ronde mechanische horloge. Hij voelt gelijk een stuk groter.
Net ook even de 44mm omgehad in de store, met mijn 175mm polsen ben ik ook niet de grootste maar het past prima. Het bandje maakt heel veel verschil, dat rubberen ding past nooit helemaal lekker om mijn polsen en maakt het horloge wat groter. Met een Milanese Loop zit de 44mm echt prima rond mijn polsen, volgende week (of de week daarna) in de USA maar even een 44mm SS ophalen. Dat durf ik nu echt wel aan.
Ik heb hetzelfde probleem, maar is mij niet gelukt om het op te lossen. Ik heb de volgende stappen gevolgd: https://support.apple.com/en-us/HT205184Rivanov schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:57:
[...]
[Afbeelding]
Update: inmiddels ook opgelost. Setting stond goed, maar heb de zowel de iPhone als de AW opnieuw opgestart.
[ Voor 12% gewijzigd door Tayfunc op 21-09-2018 16:38 ]
Net ook even bij de MediaMarkt alle 2 de maten omgehad en ook al heb ik niet zulke grote polsen vond ik de 44mm toch beter staan,de 40mm vind ik toch meer een vrouwenmaatje..Heb de 44mm SpaceGrey Nike Edition gereserveerd dus zal wel paar weekjes duren maar zoals gezegd geen haast en kan ik me een beetje oriënteren op welke bandjes ik erbij ga halen..
Deze lijkt me wel wat : https://hellonomad.com/co...stic-brown-black-hardware
Deze lijkt me wel wat : https://hellonomad.com/co...stic-brown-black-hardware
Welke watchface gebruikt iedereen op de 44mm ?
Ik heb nu die nieuwe ingesteld maar weet niet echt hoe ik alle opties moet vullen...
Linksboven: Batterij
Rechtsboven: Weer
Sub boven: Agenda
Sub links: Ademhaling
Sub rechts: Muziek
Sub onder: Weersomstandigheden
Linksonder: Activiteit
Rechtsonder: Hartslag
Ik heb nu die nieuwe ingesteld maar weet niet echt hoe ik alle opties moet vullen...
Nee, je hebt 2 aparte functies in de Watch. Raise to Speak en Hey Siri. Beide kun je apart aan- of uitzetten. Gelukkig wel, want de stroomvretende hey siri kan je dus nu uit zetten. raise to speak werkt inderdaad net weer even mooier dan crown ingedrukt houden want nu heb je geen losse handen meer nodig, dus gewoon tijdens het koffie drinken o.i.d. een vraag stellen.Rivanov schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:00:
Voor "Raise to Speak" moet Hey Siri aanstaan op je iPhone neem ik aan?
[ Voor 30% gewijzigd door DeNachtwacht op 21-09-2018 19:40 ]
youtube.com/@hisrep
mooi doosje, nu aan het updaten etc

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
updaten? niet nodig bij mij.m0nk schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:55:
mooi doosje, nu aan het updaten etc
[Afbeelding: Apple watch series 4]
Wel reserverkopie terugzetten. duurde niet zo lang eigenlijk. vergeleken met de Watch 3 die ik laatst hebt gereset van iemand anders.
Voor de mensen met bunq Apple Pay; dit is eenvoudig weer over te zetten als je het op een eerdere watch al aan had staan. Je kunt hem dan gewoon over zetten (even de regio naar Italië en weer terug).
Hetzelfde geldt voor een kaart die je al eerder op je iPhone geactiveerd had. Gewoon even verhuizen naar Italië, toevoegen en weer activeren in de bunq app. En daarna weer snel vliegtuigje terug naar Nederland natuurlijk
Hetzelfde geldt voor een kaart die je al eerder op je iPhone geactiveerd had. Gewoon even verhuizen naar Italië, toevoegen en weer activeren in de bunq app. En daarna weer snel vliegtuigje terug naar Nederland natuurlijk
youtube.com/@hisrep
ios12 op mijn X. Had ik nog niet gedaan.. stom want dat duurt eeuwen..TerrorSource schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:59:
[...]
updaten? niet nodig bij mij.
Wel reserverkopie terugzetten. duurde niet zo lang eigenlijk. vergeleken met de Watch 3 die ik laatst hebt gereset van iemand anders.
Valt toch ook wel weer mee? duurde 15min op de iPhone 8 van mijn vriendin. Had zelf al iOS 12 beta dus de update was ook kleiner.m0nk schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:22:
[...]
ios12 op mijn X. Had ik nog niet gedaan.. stom want dat duurt eeuwen..
Weet je hoe lang dat is als je naar je nieuwe watch zit te kijken maar er nog niets mee kan..TerrorSource schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:24:
[...]
Valt toch ook wel weer mee? duurde 15min op de iPhone 8 van mijn vriendin. Had zelf al iOS 12 beta dus de update was ook kleiner.
Zojuist mijn Apple watch binnen. Bandje sport vind ik vreselijk.
Nu kan ik de Milanese ophalen bij een amac. Maar dit is wel de oude.... de 42mm
Ik heb de 44mm horloge nu. Is het verstandig het bandje van 42mm te kopen? Zit er überhaupt verschil in de bandjes aangezien ze beide passen
Ik heb de 44mm horloge nu. Is het verstandig het bandje van 42mm te kopen? Zit er überhaupt verschil in de bandjes aangezien ze beide passen
Herstarten van de Apple Watch heeft het opgelost!Tayfunc schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 16:18:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, maar is mij niet gelukt om het op te lossen. Ik heb de volgende stappen gevolgd: https://support.apple.com/en-us/HT205184
Update: inmiddels ook opgelost. Setting stond goed, maar heb de zowel de iPhone als de AW opnieuw opgestart.
Wachten op een iPhone/Watch/etc is altijd een helm0nk schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:25:
[...]
Weet je hoe lang dat is als je naar je nieuwe watch zit te kijken maar er nog niets mee kan..
Bandjes van 42mm = 44mm, passen perfectBekSide schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:27:
Zojuist mijn Apple watch binnen. Bandje sport vind ik vreselijk.
Zelfde geldt voor 38mm = 40mm
Staat trouwens ook al een aantal keer in deze topic en wordt ook overal op internet genoemd.
Moet wel eerlijk zeggen dat de sportband van de Watch 4 beter zit als van de Watch 0 die ik had. Van de Watch 0 was het bandje veel stroever.
Zijn er mensen die verschillende watches hebben kunnen vergelijken qua tril notificaties.
Zelf gebruik ik door mijn slechthorendheid de watch met namen in combinatie met notifcaties voor deurbel, app, telefoon etc. Als ik de telefoon niet in mijn hand of zak heb voel ik dan toch nog dat er iets is.
Is de trilmotor sterker, zwakker of gelijk?
Zelf gebruik ik door mijn slechthorendheid de watch met namen in combinatie met notifcaties voor deurbel, app, telefoon etc. Als ik de telefoon niet in mijn hand of zak heb voel ik dan toch nog dat er iets is.
Ik vergelijking met een Watch0 vind ik de Watch4 minder "houterig" aanvoelen, veel soepeler dan de 0.BasvanS schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:39:
Zijn er mensen die verschillende watches hebben kunnen vergelijken qua tril notificaties.
Wellicht dat door het dunner maken van de sensor het horloge wat beter aansluit op de pols. En de beter de trilling overbrengt? Of bedoel je dit niet?TerrorSource schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:43:
[...]
Ik vergelijking met een Watch0 vind ik de Watch4 minder "houterig" aanvoelen, veel soepeler dan de 0.
Is het bandje ook dunner dan de vorige lijkt het? Backup terugzetten gaat idd erg vlot!TerrorSource schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:30:
[...]
Wachten op een iPhone/Watch/etc is altijd een hel![]()
[...]
Bandjes van 42mm = 44mm, passen perfect
Zelfde geldt voor 38mm = 40mm
Staat trouwens ook al een aantal keer in deze topic en wordt ook overal op internet genoemd.
Moet wel eerlijk zeggen dat de sportband van de Watch 4 beter zit als van de Watch 0 die ik had. Van de Watch 0 was het bandje veel stroever.
Nee dat bedoel ik niet. De vibraties lijken "smoother".BasvanS schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:46:
[...]
Wellicht dat door het dunner maken van de sensor het horloge wat beter aansluit op de pols. En de beter de trilling overbrengt? Of bedoel je dit niet?
Volgens mij is het bandje het zelfde als van de Watch 3.Jaymone schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:18:
[...]
Is het bandje ook dunner dan de vorige lijkt het? Backup terugzetten gaat idd erg vlot!
Heb zelf alleen een Watch0 gehad. Vriendin heeft een Watch 3 en de bandjes van de 3 en de 4 zijn qua materiaal en stugheid gelijk.
Heel erg blij met m'n AW Series 4 44mm. Kom van de Series 1 en de snelheid is echt enorm vooruit gegaan. Heerlijk om de Watch nu te gebruiken. Ook het grotere scherm i.c.m. met Infographic watchface is top.
Wauw, met de infograph wijzerplaten komt het scherm van de series 4 helemaal tot zn rechtTerrorSource schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:21:
[...]
Nee dat bedoel ik niet. De vibraties lijken "smoother".
[...]
Volgens mij is het bandje het zelfde als van de Watch 3.
Heb zelf alleen een Watch0 gehad. Vriendin heeft een Watch 3 en de bandjes van de 3 en de 4 zijn qua materiaal en stugheid gelijk.
Lees deze review even door, Gruber's reviews zijn doorgaans een klasse apart, ook nu weer. Het stukje over de zgn. haptic taps - vanaf de achtste alinea onder het witte vergelijkingplaatje - is prachtig leesvoer en helpt jou denk ik bij de beeldvorming van de nieuwe trillingen op de AW4. Want ze zijn echt anders, met name op de SS.BasvanS schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:39:
Linksboven: WeersomstandighedenTerrorSource schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 18:22:
Welke watchface gebruikt iedereen op de 44mm ?
Sub links: Hartslag
Sub rechts: Workout
Sub onder: Batterij
Linksonder: Timer
Rechtsonder: Activiteit
Sport regelmatig, dus workout erbij gezet.Heb de timer erbij gezet omdat ik trainer ben van de jo9-1 van de voetbalclub waar mijn zoontjes spelen en de wissels etc doe bij de wedstrijden. En ben ook af en toe spelbegeleider bij de lagere teams.
[ Voor 16% gewijzigd door m0nk op 21-09-2018 21:46 ]
ik krijg de nike run club app er niet op. Word deze nog niet ondersteund?
Wat betekent het rode icoon in het midden hier eigenlijk ?

https://uploads.tapatalk-...2cd0ee23d1418a1c07.png%5B

[ Voor 22% gewijzigd door Icaru op 21-09-2018 21:53 ]
Nope. Heb hetzelfde.arvid1968 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:50:
Ligt het aan mij of klopt het dat ik niet bij alle watch faces 3rd party complicaties kan kiezen? Het verschilt per watch face welke complicaties ik kan kiezen.
Net geïnstalleerd. Daarna gestart op watch en via iPhone verder geconfigureerd.arvid1968 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:50:
Had de app er voorheen niet op staan, dus misschien dat ie bij jullie ergens oude gegevens vasthoudt oid (gok maar raak).
Dan kan je watch audio besturen.Icaru schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:52:
Wat betekent het rode icoon in het midden hier eigenlijk ?
[Afbeelding]
Ik ben wat meer in de complicaties op nieuwe”Infograph” watchface gedoken maar je kan er minder mee als dat je met de “Modulair” watchface kan. Al heb je wel meer informatie.
Ik kan bijv in “Modulair” wel LastPass kiezen als complicatie en in “Infograph” niet.
Dat is met alle “externe” apps zo, die kunnen alleen op “Modulair” gebruikt worden en niet in “Infograph”.
Zou iemand dit kunne verifiëren? Lijkt mij niet te kloppen. Tenzij alle ontwikkelaars weer de apps moeten aanpassen er voor.
Ik kan bijv in “Modulair” wel LastPass kiezen als complicatie en in “Infograph” niet.
Dat is met alle “externe” apps zo, die kunnen alleen op “Modulair” gebruikt worden en niet in “Infograph”.
Zou iemand dit kunne verifiëren? Lijkt mij niet te kloppen. Tenzij alle ontwikkelaars weer de apps moeten aanpassen er voor.
SkorpionNL schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:21:
Ligt het aan mij of klopt het dat ik niet bij alle watch faces 3rd party complicaties kan kiezen? Het verschilt per watch face welke complicaties ik kan kiezen.
Dan ligt het dus niet aan mij, want ik heb precies hetzelfde. Het gekke is dat ik bij Infograph dan wel weer de Shazam complicatie kan kiezen, maar verder geen andere 3rd party apps. Zal vast te maken hebben dat Shazam eerder door Apple is overgenomen ofzo.TerrorSource schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 23:20:
Ik ben wat meer in de complicaties op nieuwe”Infograph” watchface gedoken maar je kan er minder mee als dat je met de “Modulair” watchface kan. Al heb je wel meer informatie.
Even iets anders. Als mijn watch scherm aan gaat, zie ik eerst het icoon dat walkie talkie actief is. Deze verdwijnt en dan verschijnt er een zwart pijltje omhoog met een boog naar rechts in een wit cirkeltje. Deze blijft staan, maar ik kan er niet op drukken. Ik heb nergens kunnen vinden waar dit icoon voor is. Iemand een idee?
Ik ben ook een beetje aan het kijken of ik een Watch ga kopen...
Beetje gekeken naar de mogelijkheden etc.
Eigenlijk ben ik benieuwd waar jullie de iWatch voor gebruiken, aangezien er (nog) geen e-sim in zit.
Eigenlijk ben ik benieuwd waar jullie de iWatch voor gebruiken, aangezien er (nog) geen e-sim in zit.
Die zag ik met de Nike Run App open en een run actief.SkorpionNL schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 08:47:
Even iets anders. Als mijn watch scherm aan gaat, zie ik eerst het icoon dat walkie talkie actief is. Deze verdwijnt en dan verschijnt er een zwart pijltje omhoog met een boog naar rechts in een wit cirkeltje. Deze blijft staan, maar ik kan er niet op drukken. Ik heb nergens kunnen vinden waar dit icoon voor is. Iemand een idee?
Misschien dat, of een andere app met GPS?
Notificaties, stappenteller en telefoon wel/niet aannemen (als ik mn airpods in heb).Jieve schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:18:
Voor de rest is het voor mij puur een accessoire (4th gen)
[ Voor 6% gewijzigd door jdevries189 op 22-09-2018 09:55 ]
Sport/fitness. In mijn geval fietsen en lopen (hiit). En naturlijk als extensie van de iphone, notificaties ed.Jieve schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:18:
Ik gebruik de Apple Watch voornamelijk om te kijken hoe laat het is (dat niemand dat nog benoemd heeft) want dat doe en deed ik met een analoog horloge ook gedurende de dag. Leuke bijkomstigheid zijn alle smart dingen zoals hierboven al benoemd.
Thanks, van de week nog maar eens een keer langs de Store gaan en checken...
Voor mij was het met mijn series 2:
Temperatuur checken, workouts met gps, stocard klantenkaarten bij de hand, eerstvolgende agenda item zien, whatsapp berichten lezen en natuurlijk Apple Pay.
Ik vond het dus al een aardig nuttig device geworden, zeker sinds watchOS 4. Met watchOS 5 / AW series 4 komt daar denk ik bij dat de walkie talkie app handig is en weleens heel populair kan worden. Verder is alles nu denk ik vooral mooier, sneller en gebruiksvriendelijker geworden. Ik denk dat ik niemand aanraad nog een series 3 te kopen, de experience bij de 4 is gewoon stukken beter dus als je je eerste watch haalt, ga dan meteen voor goed. Andere kant is dat je teeedehands nu wel leuke deals kan scoren natuurlijk.
Temperatuur checken, workouts met gps, stocard klantenkaarten bij de hand, eerstvolgende agenda item zien, whatsapp berichten lezen en natuurlijk Apple Pay.
Ik vond het dus al een aardig nuttig device geworden, zeker sinds watchOS 4. Met watchOS 5 / AW series 4 komt daar denk ik bij dat de walkie talkie app handig is en weleens heel populair kan worden. Verder is alles nu denk ik vooral mooier, sneller en gebruiksvriendelijker geworden. Ik denk dat ik niemand aanraad nog een series 3 te kopen, de experience bij de 4 is gewoon stukken beter dus als je je eerste watch haalt, ga dan meteen voor goed. Andere kant is dat je teeedehands nu wel leuke deals kan scoren natuurlijk.
youtube.com/@hisrep
Eerder had ik runkeeper geopend, maar toen ik alles apps afgesloten had bleef het icoon. Ik zal het is in de gaten houden.matthijst schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:47:
[...]
Die zag ik met de Nike Run App open en een run actief.
Misschien dat, of een andere app met GPS?
Op mijn iWatch 2 laat de walkie talkie app zich ook zien bij het activeren van het scherm. Heeft dus niets met gps oid te maken. Lijkt me eerder dat die app verbinding maakt met de personen waarmee je bent verbonden dmv die app.
Bij Nike dacht ik de app ook gesloten te hebben (weggeswiped kruisje), maar pas na stoppen van de run (die schijnbaar doorliep, ken de app niet) was 't icoon weg.SkorpionNL schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 10:49:
[...]
Eerder had ik runkeeper geopend, maar toen ik alles apps afgesloten had bleef het icoon. Ik zal het is in de gaten houden.
Staat los van elkaar idd. Hij krijgt daarna dat witte pijltje.Cougar schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:02:
Op mijn iWatch 2 laat de walkie talkie app zich ook zien bij het activeren van het scherm. Heeft dus niets met gps oid te maken. Lijkt me eerder dat die app verbinding maakt met de personen waarmee je bent verbonden dmv die app.
[ Voor 33% gewijzigd door matthijst op 22-09-2018 11:08 ]
Net mijn Apple Watch 4 binnen, er is een Complicatie die "LKI" heet, heeft iemand enig idee waar dat voor staat?
https://dekennisvannu.nl/site/media/Luchtkwaliteit-LKI/6542ewf2003 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 11:16:
Net mijn Apple Watch 4 binnen, er is een Complicatie die "LKI" heet, heeft iemand enig idee waar dat voor staat?
Ik ving op dat de apple stores altijd wat losse verkoop doen op de dag van release, die dus los staan van je reserveringen. Ik twijfelde idd ook om te reserveren maar achteraf bleek langs gaan om 08:00 en een uurtje in de rij staan dus te lonen.Flashforward schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 10:40:
Ik heb die Watch een dag na de aankondiging besteld via de Apple site en krijg hem pas midden oktober. Waarom duurt dat zo lang en hebben jullie hem al wel eerder??
Ik denk dat deze in Nederland nog niet werkt. Op mijn Watch blijft hij in ieder geval op "--" staan als ik hem als complicatie op mijn scherm zet. Wel handig idd, die UV-Index hebben we hier in Nederland niet zoveel aan maar voor mensen in de randstad kan die LKI nog wel wat toegevoegde waarde hebben denk ik. Nu maar hopen dat het snel gaat werken.
[ Voor 33% gewijzigd door DeNachtwacht op 22-09-2018 11:21 ]
youtube.com/@hisrep
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie
En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie
En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie