‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je kan vooraf toch niet zien wat de stock is? alleen vrijdag vanaf 09uur lijkt mij.Crazyanz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:18:
Resellers niet denk ik, maar mijn ervaring is wel dat de 3 apple stores in Nederland (haarlem, amsterdam en Den Haag) vaak nog losse voorraad hebben. Je kan trouwens gewoon online zien of ze iets op voorraad hebben. Nu nog niet dus nog even wachten tot a.s vrijdag.
Even ontopic, werkt strava live segments op de apple watch?
[ Voor 60% gewijzigd door haakjesluiten op 14-09-2018 10:20 ]
Helemaal gelijk! Excuus! Had schijnbaar de verkeerde topic aangeklikt om te posten.Sinus_rhythm schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:31:
Wil niet klagen maar eigenlijk hoort informatie mbt levertijd en beschikbaarheid in het andere topic: ~~~[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Verwijderd
De meeste nemen dan de sport versie?
Heb geen ervaring met de watch maar twijfel tussen de 2.
edit.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2018 11:39 ]
Ik heb de stoffen band besteld, geen problemen mee. Maar waarschijnlijk wordt het toch heel erg snel een schakelbandje oid :-)Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:37:
Weinig mensen die de space grey met zwart stoffen band bestellen, is daar een reden voor? Slijtage? Look valt tegen?
De meeste nemen een silicon sportband dan?
Mijn ervaring met stoffen bandjes is dat het gauw smoezelig wordt.Scrtz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:38:
[...]
Ik heb de stoffen band besteld, geen problemen mee. Maar waarschijnlijk wordt het toch heel erg snel een schakelbandje oid :-)
Heb ook de 44 mm space grey met stoffen bandje! Mooier dan het silliconenbandje vind ik, ookal heb ik het silliconen bandje ook nog wel liggen ergens van mn oude watch!Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:37:
Weinig mensen die de space grey met zwart stoffen band bestellen, is daar een reden voor? Slijtage? Look valt tegen?
edit.
Mn series 2 inmiddels verkocht op MP voor 210 euro, die krengen houden toch prima hun waarde
psn: HertogJack
Ik heb ook met stoffen bandje bestelt. Nou ga ik die wegleggen als reserve, gezien ik al een mooi leren bandje heb met magneet sluiting. Het stoffen bandje heeft zoals ik het zie ook een dergelijke sluiting, klittenband weliswaar maar dus veel exacter te stellen. Het sportbandje vondt ik niet erg fijn, zat steeds net niet goed.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:37:
edit.
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Heb sinds het begin van watch 3 de stoffen loop bandjes, evenals mijn vrouw. Hier worden ze niet smoezelig, dragen heel fijn en wegen niets. Alleen voor sporten doe ik de (namaak) Nike band er op.i2Paq schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:39:
[...]
Mijn ervaring met stoffen bandjes is dat het gauw smoezelig wordt.
Zou ook niet anders willen en ik heb leren en stalen liggen.
Bing
Ja inderdaadHertogJack schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:08:
[...]
Mn series 2 inmiddels verkocht op MP voor 210 euro, die krengen houden toch prima hun waarde
Schrok me eigen kapot was binnen 45 min verkocht via MP...
Paar weken terug nog voor 250
A person who never made a mistake never tried anything new.
Ja er staan er nu natuurlijk veel meer op. 210 heb ik m nog relatief goedkoop verkocht, meeste staan op 230/240. Maargoed die paar tientjes boeien me niet zoveel, ben er mooi vanaf 😊Nick25 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:46:
[...]
Ja inderdaad
Paar weken terug nog voor 250maar ik wacht nog even met de s4
(heb een prima erfenis klokje nu)
Precies zo dacht ik ook maar kreeg gelijk 250HertogJack schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:53:
[...]
Ja er staan er nu natuurlijk veel meer op. 210 heb ik m nog relatief goedkoop verkocht, meeste staan op 230/240. Maargoed die paar tientjes boeien me niet zoveel, ben er mooi vanaf 😊
A person who never made a mistake never tried anything new.
Zijn er andere dingen die ik over het hoofd zie die de meerprijs in een ander perspectief zet?
[ Voor 11% gewijzigd door Darkstar op 14-09-2018 14:25 ]
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Nou, de Series 3 verkoopt voor geen meter.Nick25 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:46:
[...]
Ja inderdaad
Paar weken terug nog voor 250maar ik wacht nog even met de s4
(heb een prima erfenis klokje nu)
Ben van ellende maar gezakt van 350 naar 250 en nog geen enkele reactie.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ik heb van alles wat eigenlijk. Sport bandjes met een mix van Ali en orgineel. Een nylon orgineel en een originele sport loop en originele Milanese en een 1:1 link bracelet.Scrtz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:22:
@Donstil wat gebruik jij eigenlijk voor bandje? Twijfel ook nog wat te halen, zo'n schakelbandje of een milanese
Maar het meest draag ik een van mijn originele Leather Buckles (die er nu uit zijn
En jij?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
precies dezelfde gedachteDarkstar schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:24:
Ik twijfel nu toch om nog een S3 op te kop te tikken, voor 329 nieuw is het prijsverschil met de 4 toch nogal fors... Ik zie niet zo heel veel functioneel verschil tussen 3 en 4: de nieuwe watchface vind ik niet mooi, dus is geen issue, ECG is US only en voegt ook maar weinig toe voor mij persoonlijk. Het nieuwe ontwerp ziet er mooi uit, maar ik vind de "oude" net even mooi (ik heb nu een S0 trouwens)
Zijn er andere dingen die ik over het hoofd zie die de meerprijs in een ander perspectief zet?
ik worstel alleen nog maar met de grootte, het schijnbaar betere geluid dat uit de 4 komt..

[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 14-09-2018 15:09 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Een nieuwe Series 3 kost nu nog 329 (42mm), dus dat zal uiteraard een reden zijn dat je op 350 geen reactie (meer) krijgt. Tot 2 dagen geleden was 350 een nette prijs voor een zgan Series 3, door de prijsdaling helaas niet meer (voor jou dan)rimave schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:35:
[...]
Nou, de Series 3 verkoopt voor geen meter.
Ben van ellende maar gezakt van 350 naar 250 en nog geen enkele reactie.
*edit*
Even je V&A bekeken en het is een LTE 38mm watch. Geen idee hoe het zat met de nieuwprijs van deze versie, maar aangezien het LTE gedeelte in BE/NL niet bruikbaar is zal mogelijk een reden zijn waarom eventuele kopers geen "meerprijs" willen betalen t.o.v. de GPS only versie.
[ Voor 22% gewijzigd door Darkstar op 14-09-2018 15:11 ]
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
420 heeft ie mij gekost, maar misschien dat ik hem ook wel gewoon hou.Darkstar schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:08:
[...]
Een nieuwe Series 3 kost nu nog 329 (42mm), dus dat zal uiteraard een reden zijn dat je op 350 geen reactie (meer) krijgt. Tot 2 dagen geleden was 350 een nette prijs voor een zgan Series 3, door de prijsdaling helaas niet meer (voor jou dan)
*edit*
Even je V&A bekeken en het is een LTE 38mm watch. Geen idee hoe het zat met de nieuwprijs van deze versie, maar aangezien het LTE gedeelte in BE/NL niet bruikbaar is zal mogelijk een reden zijn waarom eventuele kopers geen "meerprijs" willen betalen t.o.v. de GPS only versie.
250 euro is wel magertjes dan eigenlijk. Hij heeft ook 16GB intern geheugen ipv 8GB.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Niet helemaal mee eens. Als je 'm voor 250 verkoopt, is dat 70 euro onder de winkel prijs, voor ene tweedehands horloge. Voor 7 tientjes erbij koop je 'm direct bij Apple met de volledige garantie etc.rimave schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:16:
[...]
420 heeft ie mij gekost, maar misschien dat ik hem ook wel gewoon hou.
250 euro is wel magertjes dan eigenlijk. Hij heeft ook 16GB intern geheugen ipv 8GB.
Vanuit persoonlijk perspectief is het anders, en dat snap ik, jij hebt er meer voor betaald, maar dat is compleet irrelevant, het gaat om het verschil tussen de tweedehandsprijs en de nieuwprijs van vandaag.
Ik heb ook een Series 3 en twijfelde om naar een Series 4 te gaan. Aangezien we maar 250 dollar hebben betaald in juni bij Apple, hebben we toen een mooie deal gemaakt. Maar ik ga nu niet voor een iets groter scherm mijn voordeel weggeven. Dus nog een jaartje wachten.rimave schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:16:
[...]
420 heeft ie mij gekost, maar misschien dat ik hem ook wel gewoon hou.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Even kijken of ik de SS of aluminium versie meeneem... 4G heb je niks aan en kost alleen maar batterij.... Maar is wel iets mooier... Kost 4G trouwens energie als je dat niet gebruikt? Vast niet, nee kan ik me niet voorstellen.
Wat kost hij daar?Grin schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:05:
Omdat ik toch in de USA zit over 2 weken ga ik een Series 4 halen, heb nu een S3. Bluetooth 5 (S3 zit op B4.2), het grotere scherm, dunner, mooie wijzerplaten en betere luidspreker spreken mij erg aan. B5 is volgens mij een klap zuiniger met een betere verbinding (i.c.m. mijn iPhone X, ook B5), is voor mij ook een grote plus.
Even kijken of ik de SS of aluminium versie meeneem... 4G heb je niks aan en kost alleen maar batterij.... Maar is wel iets mooier... Kost 4G trouwens energie als je dat niet gebruikt? Vast niet, nee kan ik me niet voorstellen.
Stel dat het t.z.t. wel ondersteund wordt in Nederland dan zal het gewoon werken toch? Zelf wil ik namelijk ook de 4g versie bestellen in Duitsland.Grin schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:05:
Omdat ik toch in de USA zit over 2 weken ga ik een Series 4 halen, heb nu een S3. Bluetooth 5 (S3 zit op B4.2), het grotere scherm, dunner, mooie wijzerplaten en betere luidspreker spreken mij erg aan. B5 is volgens mij een klap zuiniger met een betere verbinding (i.c.m. mijn iPhone X, ook B5), is voor mij ook een grote plus.
En stel je zit in het buitenland, werkt het dan op dat moment wel als je "switcht" op een andere provider?
Vanaf $ 499 voor de Series 4 GPS + Cellular.
Tel hier nog wel de Sales Tax bij op, die per staat en zelfs stad verschillend is in Amerika.
Overigens is er wel kans dat de Amerikaanse watch niet dezelfde frequenties ondersteunt. Dat zou ik zeker nakijken voordat je daar iets koopt.
Dat hele 4G vind ik maar een rare feature... Klinkt leuk totdat je in de praktijk merkt dat je horloge veel sneller leeg gaat en het je 10 Euro per maand extra gaat kosten - vanwege KPN, Vodafone en die andere gelegaliseerde criminaliteit dat zich telecomproviders noemt.Cougar schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:45:
[...]
Stel dat het t.z.t. wel ondersteund wordt in Nederland dan zal het gewoon werken toch? Zelf wil ik namelijk ook de 4g versie bestellen in Duitsland.
En stel je zit in het buitenland, werkt het dan op dat moment wel als je "switcht" op een andere provider?
Ik denk dat ik maar weer gewoon voor de aluminium versie ga, AW's (alle smartwatches?) zijn m.i. toch allemaal lelijk. Ik wil niet meer zonder, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind ze me een potje gedrochtelijk... Dus een lelijk ding of een iets minder lelijk ding... Kan je beter het geld in de zak houden
Met een beteuterd gezicht kijk ik nog wel eens naar m'n Rado, Seiko, JLC Squadra... Maar die gaan nog maar amper om de pols.
Misschien dat dit de eerste keer was geweest dat ik voor een keramische AW was gegaan, maar helaas is deze d'r niet meer... Net nu het design marginaal minder lelijk is, is de SS het hoogst haalbare...
655 Euro, incl salestax en omgerekend tegen de huidige koers. Niet echt de moeite dus, aangezien hij voor 699 in de Duitse schappen ligt.
Heb een in nieuwstaat Series 3 kunnen kopen voor een zeer zacht prijsje.
Ik ben dus een complete n00b met de Apple Watch.
Ga me eerst eens verdiepen met de mogelijkheden van het ding. Ben niet echt een sporter (2x week een uurtje), dus benieuwd wat dan eigenlijk nog de echte toegevoegde waar is van een Apple Watch.
1 vraagje alvast: zijn er mensen hier met een Apple Watch die er ook hun Hue verlichting thuis mee aansturen?
Jup. Ik. Gebruik hiervoor iConnectHue.Geert1976 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:00:
ik stap voor het eerst in de wondere wereld van een Apple Watch.
Ga me eerst eens verdiepen met de mogelijkheden van het ding. Ben niet echt een sporter (2x week een uurtje), dus benieuwd wat dan eigenlijk nog de echte toegevoegde waar is van een Apple Watch.
1 vraagje alvast: zijn er mensen hier met een Apple Watch die er ook hun Hue verlichting thuis mee aansturen?
wow! ik gebruik (met veel plezier) iConnectHue op m'n iPhone.
Wist niet eens dat ze ook een AW app hadden.
thanks voor de tip @Rivanov
Welkom Geert! Er gaat een wondere wereld voor je open!Geert1976 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:19:
[...]
wow! ik gebruik (met veel plezier) iConnectHue op m'n iPhone.
Wist niet eens dat ze ook een AW app hadden.
thanks voor de tip @Rivanov
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Met iConnectHue kun je super uitgebreide scene's maken en automatisering toepassen op je Hue.Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:57:
Ik ken iConnectHue ook niet maar wat is de meerwaarde tov HomeKit? Daar heb ik nu mijn hele woning (ca 30 lampen) in zitten.
Zeer fijne UI en je kan vrijwel alles naar hartelust instellen / automatiseren en de mogelijkheden zijn enorm.
Heb je maar bijv 2 of 3 Hue lampen, dan is het wellicht niet heel boeiend en volstaat HomeKit.
Ik zie echter dat het naast elkaar kan. Ik schaf hem even aan. @Rivanov Bovenop de €5,xx wat de app kost?
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 14-09-2018 21:41 ]
Onder iOS moet je nog de Watch Connector kopen en desnoods nog wat andere functionaliteit naast de App.Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:40:
Aah cool. Ik heb er dus zeker geen 3 maar HomeKit volstaat voor nu alsnog prima al mis ik wel schema’s voor tijdens vakantie enz.
Ik zie echter dat het naast elkaar kan. Ik schaf hem even aan. @Rivanov Bovenop de €5,xx wat de app kost?
[ Voor 0% gewijzigd door i2Paq op 15-09-2018 14:08 . Reden: ENORME typo :o ]
Ik gebruik 'm voor drie dingen:Geert1976 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:00:
dus benieuwd wat dan eigenlijk nog de echte toegevoegde waar is van een Apple Watch.
- muziek van iPhone harder zetten als ik op de fiets zit
- notificaties
- stappenteller als ik telefoon niet bij heb (ivm Zilverenkruis Actify)
Oh ja, en heel soms is het handig als je je telefoon in huis kwijt bent (heb geluid altijd uit staan). Dan kan je met je Apple Watch muziek afspelen op je iPhone, volume omhoog en klaar.
Haters everywhere but I don’t really care
Deze 2 zinnen snap ik niet. Wat heeft het feit dat je gebeld wordt te maken met het feit dat je muziek afspeelt op je iPhone?matthijst schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:46:
[...]
Oh ja, en heel soms is het handig als je je telefoon in huis kwijt bent (heb geluid altijd uit staan). Dan kan je met je Apple Watch muziek afspelen op je iPhone, volume omhoog en klaar.
Als ik word gebeld neem ik meestal op ipv muziek af te spelen.
Je hoort 't al: ik ben echt een n00b 2.0
[ Voor 91% gewijzigd door Donstil op 14-09-2018 22:22 ]
Aah duidelijk. Goed om te weten.i2Paq schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:45:
Onder iOS moet je nog de Watch Connector kopen en desnoods nog wat andere vunctionaliteit naast de App.
Muziek afspelen? Je kunt je iPhone gewoon laten biepen hoor. Zit in control center op je watch,matthijst schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:46:

Werkt ook als je iPhone op stil staat.
[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 14-09-2018 22:23 ]
Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:40:
Aah cool. Ik heb er dus zeker geen 3 maar HomeKit volstaat voor nu alsnog prima al mis ik wel schema’s voor tijdens vakantie enz.

Same. Nu de series 0. Nu deze na 4 watchOS versies op pensioen wordt gestuurd, is de switch naar een Series 3 groot zat. En die zullen de komende weken/maanden flink dalen in prijs.jarsiv schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 22:32:
Ik wacht wel even. En probeerdan wel een 3 te scoren op mp
Ja, dat is voor mij de enige aanleiding om aan het scherm te zitten, ideaal! Verder gebruik ik de Apple Watch alleen passief: om te zien hoe laat het is, als stappenteller en voor slaapregistratie. Geen notificaties, geen apps (behalve Autosleep).Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 22:19:
[...]
Muziek afspelen? Je kunt je iPhone gewoon laten biepen hoor. Zit in control center op je watch,
[Afbeelding]
Mijn Apple Watch (eerste generatie, roestvrij staal) mag dus nog blijven. Ik ben wel blij dat de bandjes hetzelfde blijven want ik koop elk jaar wel een paar bandjes uit de nieuwe collectie van Apple.
De batterij houdt het nog ruim een dag vol. Ik laad hem elke avond bij voor ik ga slapen en draag hem 's nachts en de volgende dag. Meestal is er dan nog rond de 30% over.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 22:19:
[...]
Aah duidelijk. Goed om te weten.
Muziek afspelen? Je kunt je iPhone gewoon laten biepen hoor. Zit in control center op je watch,
Wow, nooit geweten

Zie je maar weer hoeveel ik m gebruik

[ Voor 71% gewijzigd door matthijst op 14-09-2018 23:27 ]
Haters everywhere but I don’t really care
one life, live it!
Want 1 blik op de Apple site en je heb het antwoord en dat is dat oude bandjes gewoon passen.
Welke app heb je voor slaap registratie?Canaria schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 23:05:
[...]
Ja, dat is voor mij de enige aanleiding om aan het scherm te zitten, ideaal! Verder gebruik ik de Apple Watch alleen passief: om te zien hoe laat het is, als stappenteller en voor slaapregistratie. Geen notificaties, geen apps (behalve Autosleep).

geen apps (behalve Autosleep).
Automatically track your sleep from your Apple Watch. No buttons to press. Even the Watch app is optional. Just sleep! AutoSleep 5
[ Voor 19% gewijzigd door ZiSE op 15-09-2018 08:50 ]
Hue heb ik niet maar ik stuur mijn complete domotica er mee aan!!Geert1976 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:00:
ik stap voor het eerst in de wondere wereld van een Apple Watch.
Bing
complete domotica?bing69 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 09:06:
[...]
Hue heb ik niet maar ik stuur mijn complete domotica er mee aan!!
jij hebt een soort van Chriet Titulear huis?
Yep, zoals gezegd mijn lampen, rolluiken, slimme meter uitlezen, zonnepanelen.Geert1976 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 09:33:
[...]
complete domotica?
jij hebt een soort van Chriet Titulear huis?
En alles schakelt automatisch op schemer, aanwezigheid temperatuur etc etc
Bing
Hetzelfde hier, en met HomeBridge stuur ik alles via HomeKit, en kan ik dus in de auto als ik de straat in rijdt, de pols omdraaien en zeggen: "Hey Siri, zet de oprit verlichting aan.". Perfect.bing69 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 09:36:
[...]
Yep, zoals gezegd mijn lampen, rolluiken, slimme meter uitlezen, zonnepanelen.
En alles schakelt automatisch op schemer, aanwezigheid temperatuur etc etc
(En kan ook met de 'talk' knop op het stuur, die Siri oproept middels CarPlay.)
Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 22:19:
[...]
Aah duidelijk. Goed om te weten.
[...]
[Afbeelding]

En als je dat icoontje even ingedrukt houdt gaat je flitser ook nog flitsen, handig als je de iPhone in het donker zoekt.
Verwijderd
Ik wil graag de roestvrijstalen versie kopen, niet vanwege 4G, maar vanwege de kast en het saffierglas. In hoeverre heb ik problemen als ik deze in Nederland ga gebruiken met het oog op het ontbreken van 4G functionaliteit hier? Ik wil namelijk niet constant meldingen ontvangen dat bijv. de SIM niet geactiveerd is o.i.d.
Ben benieuwd!
PSN: Kjujay
Verwijderd
Dat is wel een hoop extra betalen als je de 4G niet gaat gebruiken.Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:16:
Heeft iemand ervaring met het kopen van de Apple Watch Stainless Steel in Duitsland, Frankrijk of de U.K?
Ik wil graag de roestvrijstalen versie kopen, niet vanwege 4G, maar vanwege de kast en het saffierglas. In hoeverre heb ik problemen als ik deze in Nederland ga gebruiken met het oog op het ontbreken van 4G functionaliteit hier? Ik wil namelijk niet constant meldingen ontvangen dat bijv. de SIM niet geactiveerd is o.i.d.
Ben benieuwd!
Overigens snap ik niet waarom de Stainless Steel niet leverbaar is zonder 4G.
Hoe moeten wij dat weten?wokkelz schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 14:58:
Nu is de s4 alleen nog te pre-orderen toch? Kan je dalijk nadat ze geleverd gaan worden hem gewoon in de winkel kopen of hebben ze dan geen voorraad? Zo rond begin oktober..
Ik zat ook over de SS versie na te denken. Maar ik zie de Apple Watch toch meer als gebruiksvoorwerp voor 2-4 jaar. Dus heb je dan echt saffier nodig? Bij een normaal horloge die 10-20 jaar mee gaat snap ik het wel.Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:16:
Heeft iemand ervaring met het kopen van de Apple Watch Stainless Steel in Duitsland, Frankrijk of de U.K?
Ben benieuwd!
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Mensen die nu in paniek hun watch proberen te slijten voor de hoge prijs. Hopend dat er een gek is die er nog meer dan 230 voor geeft.laredo schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 15:31:
Ik verbaas mij echt over al die advertenties op marktplaats van AW3's die nog voor 300 euro of meer te koop staan. Niet de cellular variant hoor, gewoon de GPS only variant :-)
Deze ook; 325 euro

https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr
[ Voor 20% gewijzigd door xoniq op 15-09-2018 17:16 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Sluuz op 15-09-2018 17:34 ]
PSN: Sluuz
Aan het typische Chinese bandjes zakje in die ene foto te zien niet neeSluuz schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 17:34:
Als dat een originele link bracelet is, is dat geen gekke prijs. Maar ik gok van niet.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Is de wachtrij bij Apple stores zoals Amsterdam/CentrO algemeen voor iedereen of is er een manier om een wachtrij te omzeilen als je geen iPhone haalt?
Ik wil namelijk de watch vrijdag ophalen maar als ik 5 uur in de rij moet wachten op iedereen die een iPhone XS wil kopen vergaat mijn plezier wel snel. Is er iets aparts als je enkel een watch wil?
Je kunt gewoon de winkel in als je geen Xs komt halen. De vraag is echter of er wel voldoende voorraad is van de Watch Series 4 om jou er om 1tje te verkopen. De meeste mensen zullen een pre-order hebben en winkelvoorraad is beperkt. Kans is heel groot dat het model dat je wilt hebben al vroeg op dag uitverkocht is. Als je er heel vroeg al gaat staan zul je vermoedelijk in dezelfde rij als voor de Xs moeten aansluiten.rdgut schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 17:58:
Even een vraag betreffende ophalen van Apple watch aan iemand die eerder in de rij heeft gestaan om iets bij een Apple store te kopen op release dag.
Is de wachtrij bij Apple stores zoals Amsterdam/CentrO algemeen voor iedereen of is er een manier om een wachtrij te omzeilen als je geen iPhone haalt?
Ik wil namelijk de watch vrijdag ophalen maar als ik 5 uur in de rij moet wachten op iedereen die een iPhone XS wil kopen vergaat mijn plezier wel snel. Is er iets aparts als je enkel een watch wil?
[ Voor 5% gewijzigd door MelvinW op 15-09-2018 18:03 ]
Hi Roos; ik had inderdaad hier al hett launch-videoverslag bekeken en de Apple website inclusief de vergelijker tussen de A3 en de A4 en kon het daar niet snel terug vinden; viel me wel op dat er daar geen onderscheid gemaakt werd tussen de A3 en A4 bandjes maar wist niet zeker of dat al bijgewerkt was op de site.Roos79 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 08:03:
@erwin.heukels Wat heb je zelf bekeken om dit antwoord te vinden?
Want 1 blik op de Apple site en je heb het antwoord en dat is dat oude bandjes gewoon passen.
Toch fijn dat je me al even geruststelt
one life, live it!
Echt he, ik zou ook zo graag die Stainless Steel willen hebben, 100 euro meer ervoor zou ik nog wel over hebben maar geen 699 en 4G wat ik toch nooit zal gebruiken..i2Paq schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 14:11:
[...]
Dat is wel een hoop extra betalen als je de 4G niet gaat gebruiken.
Overigens snap ik niet waarom de Stainless Steel niet leverbaar is zonder 4G.
En jezus wat een hoop domme vragen in dit topic, kom op jongens denk zelf even logisch na en gebruik google eens..
Bij zowel de bestaande als bij de bandjes waarbij nieuw vermeld staat zie je het formaat staan.
+1Scrtz schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 19:17:
[...]
Echt he, ik zou ook zo graag die Stainless Steel willen hebben, 100 euro meer ervoor zou ik nog wel over hebben maar geen 699 en 4G wat ik toch nooit zal gebruiken..
En jezus wat een hoop domme vragen in dit topic, kom op jongens denk zelf even logisch na en gebruik google eens..
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Waarom nou toch zo moeilijk doen anno 2018, had dat ding gepre-ordert op vrijdag ochtend..rdgut schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 17:58:
Even een vraag betreffende ophalen van Apple watch aan iemand die eerder in de rij heeft gestaan om iets bij een Apple store te kopen op release dag.
Idd 🤣 3 klikken en je hebt er 1 besteld.Scrtz schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 19:41:
[...]
Waarom nou toch zo moeilijk doen anno 2018, had dat ding gepre-ordert op vrijdag ochtend..
Ik ben momenteel nog op vakantie, ik wil een SS versie dus zal ik naar Duitsland moeten en de Apple website gaf aan dat er geen voorraad was toen ik keek. Waarschijnlijk was ik al te laat rond 9:30.Scrtz schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 19:41:
[...]
Waarom nou toch zo moeilijk doen anno 2018, had dat ding gepre-ordert op vrijdag ochtend..
De Series 1 heeft geen GPS aan boord en heeft hiervoor altijd de iPhone nodig. Vanaf de Series 2 heeft de Watch natuurlijk built-in GPS zodat je de iPhone thuis kunt laten.
Maar wat doet de Watch als je toch je iPhone op zak hebt? Gebruikt hij dan alsnog enkel de GPS van de Watch of pakt hij dan ook de GPS van de iPhone mee? Ik hoop enkel de GPS van de Watch om batterijgebruik van de iPhone tegen te gaan.
Maar wat gebeurt in de praktijk?
Het lijkt mij eerlijk gezegd vrij sterk als ze wél voorraad hebben liggen. De series 4 pre-orderen op de website heeft nu een verwachte levertijd van 3-4 weken dus het lijkt me vrij onlogisch dat ze ook nog wat apart hebben liggen voor losse verkoop.MelvinW schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 18:00:
De vraag is echter of er wel voldoende voorraad is van de Watch Series 4 om jou er om 1tje te verkopen. De meeste mensen zullen een pre-order hebben en winkelvoorraad is beperkt. Kans is heel groot dat het model dat je wilt hebben al vroeg op dag uitverkocht is.
[ Voor 71% gewijzigd door DeNachtwacht op 15-09-2018 21:41 ]
youtube.com/@hisrep
Ze hebben ook vaak voorraad van de iPhone liggen ook al is de verwachtte levertijd meerdere weken. Waarom zou dat bij de watch anders zijn?DeNachtwacht schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:37:
Het lijkt mij eerlijk gezegd vrij sterk als ze wél voorraad hebben liggen. De series 4 pre-orderen op de website heeft nu een verwachte levertijd van 3-4 weken dus het lijkt me vrij onlogisch dat ze ook nog wat apart hebben liggen voor losse verkoop.
Misschien dat ik voor die tijd nog een belletje waag. In principe verwacht ik dat de vraag naar een SS toch iets lager dan is naar de normale sport modellen.MelvinW schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 18:00:
[...]
Je kunt gewoon de winkel in als je geen Xs komt halen. De vraag is echter of er wel voldoende voorraad is van de Watch Series 4 om jou er om 1tje te verkopen. De meeste mensen zullen een pre-order hebben en winkelvoorraad is beperkt. Kans is heel groot dat het model dat je wilt hebben al vroeg op dag uitverkocht is. Als je er heel vroeg al gaat staan zul je vermoedelijk in dezelfde rij als voor de Xs moeten aansluiten.
Gaat me juist om de Workouts. Heb m'n iPhone altijd bij voor de podcasts en andere zaken, maar zou fijn zijn als de Watch enkel zijn eigen GPS gebruikt.DeNachtwacht schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:37:
Goede vraag. Bij de workout app weet ik dat het de watch gps is, maar hoe dat bijvoorbeeld bij de Kaarten app is weet ik niet.
Maar dat doet hij dus als ik je goed begrijp?
Uiteindelijk ga ik voor de Watch 3 SS, die ik daar kan overnemen voor 300 euro. (zegt de beste man). Eerst zien dan geloven.. Maar voor mij zit er ook te weinig nieuwigheid tussen de 3 en de 4.
Toch maar een weblog?
ja dat is al zo sinds de series 2, ik zie geen reden waarom ze dat zouden veranderen.Rivanov schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 23:03:
[...]
Gaat me juist om de Workouts. Heb m'n iPhone altijd bij voor de podcasts en andere zaken, maar zou fijn zijn als de Watch enkel zijn eigen GPS gebruikt.
Maar dat doet hij dus als ik je goed begrijp?
youtube.com/@hisrep
Krijg op Reddit deze reactie:DeNachtwacht schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 23:25:
[...]
ja dat is al zo sinds de series 2, ik zie geen reden waarom ze dat zouden veranderen.
It always uses the phones GPS if the phone is in range. I do wish you could force or toggle the use of the watch GPS when the phone is nearby but that is not a thing unfortunately.
De mijne om 9h14 besteld en die werd/wordt al tussen "5 Okt - 12 Okt door Standaardlevering" geleverd.DeNachtwacht schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:37:
Goede vraag. Bij de workout app weet ik dat het de watch gps is, maar hoe dat bijvoorbeeld bij de Kaarten app is weet ik niet.
[...]
Het lijkt mij eerlijk gezegd vrij sterk als ze wél voorraad hebben liggen. De series 4 pre-orderen op de website heeft nu een verwachte levertijd van 3-4 weken dus het lijkt me vrij onlogisch dat ze ook nog wat apart hebben liggen voor losse verkoop.
Wil eigenlijk van model (Nike) wisselen maar dan wordt ie nog later geleverd....
Bing
Nu heb ik een Ticwatch, in combinatie met een OnePlus 6. Ik vind het jammer dat ik met de Ticwatch alleen de laatste notificatie zie op mijn telefoon. Met andere woorden, als iemand me een aantal berichten stuurt zie ik alleen nog maar het laatste bericht op mijn telefoon en niet de eerdere ongelezen berichten. Dit 'verplicht' me dan om de berichten te openen; mooie click-bait.
Is dit bij de Apple Watch ook zo?
Nope je ziet gewoon alles en je kunt er evt nog doorheen scrollen op je watch.Jackssonss schreef op zondag 16 september 2018 @ 10:24:
Ik heb een Apple Watch Series 3 gehad en wat me tegenviel was het feit dat je handmatig een workout moest starten. Ik ging er dus vanuit dat ie zou merken dat ik begonnen was met sporten.
Nu heb ik een Ticwatch, in combinatie met een OnePlus 6. Ik vind het jammer dat ik met de Ticwatch alleen de laatste notificatie zie op mijn telefoon. Met andere woorden, als iemand me een aantal berichten stuurt zie ik alleen nog maar het laatste bericht op mijn telefoon en niet de eerdere ongelezen berichten. Dit 'verplicht' me dan om de berichten te openen; mooie click-bait.
Is dit bij de Apple Watch ook zo?
Bedankt. Je ziet alle berichten op je telefoon, bedoel je?Scrtz schreef op zondag 16 september 2018 @ 10:44:
[...]
Nope je ziet gewoon alles en je kunt er evt nog doorheen scrollen op je watch.
Ja, je kunt gewoon door je volledige notificatiecentrum scrollen zoals je dat op je iPhone ook kanJackssonss schreef op zondag 16 september 2018 @ 10:46:
[...]
Bedankt. Je ziet alle berichten op je telefoon, bedoel je?
Dit topic is gesloten.
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie
En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie