Ik heb nog het originele RvS bandje dus die kan ik meenemen.. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat ik die compleet ga verkopen en gewoon eens overstap op de alu versie (heb nog verschillende andere originele bandjes die daar mooi bijpassen).Donstil schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:25:
SS S4 44mm is zelfs £750,-
Duurder dan afgelopen jaar toch?
Doe ik denk ik ook. De space gray, heb zo'n zwarte Leather Loop, past er op zich wel bij. Jammer dat ze geen SS zonder cellular meer maken.
Heb nu nog een S0.
Heb nu nog een S0.
[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 12-09-2018 23:33 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Aah ja ik zie het. Toch naar uit Duitsland halen danmatthijst schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:28:
Vreemd genoeg is de watch overal gelijk geprijsd:
$749, €749, £749
Aah ja. Ik had een S0 SS. Toen de S2 kwam “geüpgrade” naar de S2 Aluminium zwart. Ik heb inmiddels weer een S2 SS. Ik heb een aantal Leather Buckle (orgineel) bandjes en die passen gewoon niet bij de aluminium versie.D-Ed schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:28:
Ik heb nog het originele RvS bandje dus die kan ik meenemen.. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat ik die compleet ga verkopen en gewoon eens overstap op de alu versie (heb nog verschillende andere originele bandjes die daar mooi bijpassen).
[ Voor 54% gewijzigd door Donstil op 12-09-2018 23:47 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zo’n leren bandje heb ik ook idd.. Damn zeg.. Die SS blijft gewoon de mooiste maar ik weiger zoveel te betalen terwijl ik geen gebruik kan maken van de belangrijkste futures.Donstil schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:44:
[...]
Aah ja ik zie het. Toch naar uit Duitsland halen dan
[...]
Aah ja. Ik had een S0 SS. Toen de S2 kwam “geüpgrade” naar de S2 Aluminium zwart. Ik heb inmiddels weer een S2 SS. Ik heb een aantal Leather Buckle (orgineel) bandjes en die passen gewoon niet bij de aluminium versie.
Afijn, Vanaf wanneer is de Watch eigenlijk te bestellen? Op de site staat er nog geen datum bij nml.
Vrijdag kan je een bestelling plaatsen en levering is op 21 september.D-Ed schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:53:
[...]
Zo’n leren bandje heb ik ook idd.. Damn zeg.. Die SS blijft gewoon de mooiste maar ik weiger zoveel te betalen terwijl ik geen gebruik kan maken van de belangrijkste futures.
Afijn, Vanaf wanneer is de Watch eigenlijk te bestellen? Op de site staat er nog geen datum bij nml.
Aah zonde zeg. Zie op de website dat ze met de Classic Buckle gestopt zijn sinds deze release.
Dat vond ik toch altijd de fijnste.
Als ik vervolgens dit zie:
Dan wordt ik wel erg hebberig van die nieuwe finish
Dat vond ik toch altijd de fijnste.
Als ik vervolgens dit zie:
Dan wordt ik wel erg hebberig van die nieuwe finish
[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 13-09-2018 01:05 ]
Na al de nodige iphones in bezit te hebben gehad met nu de X op zak begin ik een klein beetje interesse te krijgen voor een AppleWatch..
Dit heb ik nooit gehad, maar het begint toch te jeuken
De vraag is of die nieuwe (4) het waard is, of dat ik misschien beter gewoon de 3 kan pakken
Het enige wat ik heb kunnen vinden is dat het maar minimaal verbetert is met die 4 serie, met hartritme - dingen e.d., terwijl ik dus niet sport. Mijn werk (horeca, hele dag op poten staan) is mijn sport.
Ik heb het poen voor de 4, maar is het echt nou zoveel beter dan de 3?
De vraag is of die nieuwe (4) het waard is, of dat ik misschien beter gewoon de 3 kan pakken
Het enige wat ik heb kunnen vinden is dat het maar minimaal verbetert is met die 4 serie, met hartritme - dingen e.d., terwijl ik dus niet sport. Mijn werk (horeca, hele dag op poten staan) is mijn sport.
ik loop een beetje met dezelfde gedachte rond;knakker2 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 06:19:
Na al de nodige iphones in bezit te hebben gehad met nu de X op zak begin ik een klein beetje interesse te krijgen voor een AppleWatch..
Nooit eerder een Apple Watch gehad, mijn interesse in een Apple Watch is er nu wel.
Ik twijfel tussen een nieuwe Series 4 of een in zeer goede staat 2e hands Series 3 die je momenteel al voor zo'n €250-275 kan vinden.
Ik ben niet echt een fanatieke sporter (2 a 3 x per week een klein uurtje) en de ECG functie laat me eigenlijk koud.
Dus mijn gebruik van een Apple Watch zal voor zo'n 90% een notificatie device zijn, naast een iPhone X.
Eigenlijk heb ik, denk ik, met bovenstaande al mijn eigen antwoord: op zoek (komende dagen dus V&A goed in de gaten houden) naar een ''in een nieuwstaat'' Series 3 voor max. €250.
Altijd fijn dat ik niet de enige benGeert1976 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 06:37:
[...]
ik loop een beetje met dezelfde gedachte rond;
Nooit eerder een Apple Watch gehad, mijn interesse in een Apple Watch is er nu wel.
Ik twijfel tussen een nieuwe Series 4 of een in zeer goede staat 2e hands Series 3 die je momenteel al voor zo'n €250-275 kan vinden.
Ik ben niet echt een fanatieke sporter (2 a 3 x per week een klein uurtje) en de ECG functie laat me eigenlijk koud.
Dus mijn gebruik van een Apple Watch zal voor zo'n 90% een notificatie device zijn, naast een iPhone X.
Eigenlijk heb ik, denk ik, met bovenstaande al mijn eigen antwoord: op zoek (komende dagen dus V&A goed in de gaten houden) naar een ''in een nieuwstaat'' Series 3 voor max. €250.
ECG om mn pols? Heb met regelmaat wat overslagen.. denk dat ik alleen maar meer overslagen erdoor krijg
enfin, paar functies die mij ook koud laten
However,..
schermpje? groter? beter?
batterij? gaat langer mee?
Volgens mij is ie dunner,.. is ie merkbaar (voor iemand die nooit horloges draagt) dunner en is het veel prettiger?
Nog meer zaken die de 4 kopen het waard maakt? Uiteindelijk een 3 kopen en na een week of 2 erachter komen dat de 4 toch net even wat mooier/beter/functioneler werkt zou mij mijn ongewassen onderbroeken doen oppeuzelen
Een nieuwe 3 koop je - zoeven bekeken - voor 320... dan denk ik dat een 2e handsje van 250 nog vrij hoog is.. waarom dan niet nieuw halen? (zekerheid batterij/krasloos/niet uitgelubberd bandje etc)
moet ook zeggen dat die Spacezwart Milanees bandje toch wel erg sappig er uit ziet!
[ Voor 9% gewijzigd door knakker2 op 13-09-2018 06:52 ]
als er wifi is dan oneindig! ik loop wel eens een rondje zonder telefoon en als ik langs het huis van een maat van mij kom waar ik op de wifi gepaart ben krijg ik ineens berichtjes ook al ligt mijn telefoon thuis op de bankmr.JamesBond schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:30:
Hoe sterk is de verbinding tussen de Apple Watch 3 en iPhone in meters ongeveer?
Ik vraag mij dit af, omdat ik mijn iPhone in de lockers laat tijdens het sporten, maar van plan ben om de nieuwe Apple Watch aan te schaffen. De afstand is zo'n 60-70 meter (ruim geschat).
Geert&co.
Nu toch geen oude meer halen?
Scherm van de nieuwe is stukken mooier: groter, kleinere randen.
En je hebt die nieuwe faceplates met veel meer ruimte voor toekomstige nieuwe dingen.
De watch is juist dé vernieuwing van de keynote.
En je hebt die nieuwe faceplates met veel meer ruimte voor toekomstige nieuwe dingen.
Je hebt imho deels gelijk, maar iets in me zegt dat als je geen fervent sporter bent, €429/€459 uitgeven aan een notificatie apparaat toch wel érg veel geld is.matthijst schreef op donderdag 13 september 2018 @ 07:16:
Geert&co.
Maar inderdaad, het scherm van de Series 4 is wel heul erg mooi
Met bluetooth ongeveer 7 meter, maar ik de Apple Watch zelf ook verbinden met wifi? Top! Bedankt voor het antwoord.unconnected schreef op donderdag 13 september 2018 @ 06:52:
[...]
als er wifi is dan oneindig! ik loop wel eens een rondje zonder telefoon en als ik langs het huis van een maat van mij kom waar ik op de wifi gepaart ben krijg ik ineens berichtjes ook al ligt mijn telefoon thuis op de bank(anders is het bluetooth, metertje of 7)
De watch neemt de wifi netwerken over van je iPhone, je kan dus niet op de watch zelf een wifi netwerk instellen. Het werkt ook alleen op WPA beveiligde netwerken, de wifi van de McDonalds werkt dus niet en ook je kantoornetwerk waar je met Active Directory credentials op inlogt werkt niet.mr.JamesBond schreef op donderdag 13 september 2018 @ 07:29:
[...]
Met bluetooth ongeveer 7 meter, maar ik de Apple Watch zelf ook verbinden met wifi? Top! Bedankt voor het antwoord.
Heb sinds de release een Serie 0. Gebruik heb zo goed als dagelijks (alleen niet altijd op vakantie met zwemmen enzo) en is zeker aan een update toe.
Zal dus ook zeker deze morgen preorderen. Twijfel alleen tussen zwart of grijs aluminium...
Zal dus ook zeker deze morgen preorderen. Twijfel alleen tussen zwart of grijs aluminium...
Fotonerd
Oeeee, Dit wordt morgen een S4 bestellen!
3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP
Ik zie dat er van de series 3 en 4 geen Stainless versie te bestellen is, iemand bekend om de rede daar voor ?
was dit met de vorige introductie ook al ?
Ik zou toch eerder kiezen voor de Stainless, call me old fashion
[edit]
Hmmm, blijkbaar is de stainless gebonden aan de 4G versie die niet in NL uitgebracht gaat worden
gelukkig heb ik familie in Duitsland.
was dit met de vorige introductie ook al ?
Ik zou toch eerder kiezen voor de Stainless, call me old fashion
[edit]
Hmmm, blijkbaar is de stainless gebonden aan de 4G versie die niet in NL uitgebracht gaat worden

gelukkig heb ik familie in Duitsland.
[ Voor 26% gewijzigd door absrnd op 13-09-2018 09:06 ]
Pre-orderen kan ook gewoon via Apple.de..En dan eventueel kiezen voor afhalen..Dan heb je wel de SS variant. Moet je wel enigszins dicht bij de grens wonen natuurlijk. Voor mij is Oberhausen beter te doen dan de dichtstbijzijnde Apple Store in NL...
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
ECG komt in de VS zelfs al 'later dit jaar'. Laat staan hier in Europa...matthijst schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:40:
Da's idd vrij suf. Zit sowieso niet echt te wachten op cellular op een watch: altijd telefoon bij me als ik iets aan data nodig heb eigenlijk en bellen met een watch? Tsja.
ECG komt hier later wel, maar wanneer?
Gravis.de zal ze ook gewoon gaan verkopen. Verzenden door heel Europa voor 15 euro.pdavie2311 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:42:
Pre-orderen kan ook gewoon via Apple.de..En dan eventueel kiezen voor afhalen..Dan heb je wel de SS variant. Moet je wel enigszins dicht bij de grens wonen natuurlijk. Voor mij is Oberhausen beter te doen dan de dichtstbijzijnde Apple Store in NL...
Verwijderd
Eerste watch hier, ik zit er al 3 maand op te wachten
Morgen onmiddellijk de S4-44mm bestellen bij apple.be
Ik heb vorig jaar m'n SSB series 3 laten versturen naar een Duits adres bij www.mailboxde.com en daar kan je het met UPS weer laten doorsturen naar je huisadres in Nederland. Het duurde een paar dagen langer maar werkte prima.pdavie2311 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:42:
Met watch 5 kun je zelf je wifi instellenPeaceNlove schreef op donderdag 13 september 2018 @ 07:37:
[...]
De watch neemt de wifi netwerken over van je iPhone, je kan dus niet op de watch zelf een wifi netwerk instellen. Het werkt ook alleen op WPA beveiligde netwerken, de wifi van de McDonalds werkt dus niet en ook je kantoornetwerk waar je met Active Directory credentials op inlogt werkt niet.
Bing
Doe ik ook idd. Omdat ik thuis moet blijven voor de XsSchrijver schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:35:
[...]
Ik heb vorig jaar m'n SSB series 3 laten versturen naar een Duits adres bij www.mailboxde.com en daar kan je het met UPS weer laten doorsturen naar je huisadres in Nederland. Het duurde een paar dagen langer maar werkte prima.
Krijgen oudere watches (zoals de series 1) nou ook die nieuwe watch faces in ios5? Zoals die met de 8 complicaties die ze gisteren lieten zien in de keynote?
Ik heb begrepen van niet.deBennie schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:57:
Krijgen oudere watches (zoals de series 1) nou ook die nieuwe watch faces in ios5? Zoals die met de 8 complicaties die ze gisteren lieten zien in de keynote?
Bing
Apple kennende inderdaad niet. Is juist een USP voor de AW4. Ik ga de AW3 hopelijk goedkoop op de kop tikken, nu de AW4 uit is.deBennie schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:57:
Ik ga zeer waarschijnlijk ook zwichten voor de AW4-44mm. Met name de ECG-functionaliteit is een leuke gadget voor mij als EHBO-instructeur. Alleen heb ik mijn twijfels over de accuduur. Blijf het bizar vinden dat een horloge niet eens een etmaal mee kan. Het "smart" deel van mijn ZeTime gaat een week mee (fysieke wijzers zelfs een maand).
Vraagje trouwens: ik begrijp dat er een microfoon en speaker in het horloge zit.. Betekent dit dat ik hem dan als een soort carkit kan gebruiken? Dus telefoon in de jaszak of zo en bellen via het horloge?
Vraagje trouwens: ik begrijp dat er een microfoon en speaker in het horloge zit.. Betekent dit dat ik hem dan als een soort carkit kan gebruiken? Dus telefoon in de jaszak of zo en bellen via het horloge?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Ik begin een horloge te missen om mijn arm dus afgewacht tot AW4 werdt onthuld, gelijk een kopen maar niet bij Apple zelf.
Weet iemand wanneer de AW3 gelevered bij externe retrailers na de onthuidiging van AW3?
Weet iemand wanneer de AW3 gelevered bij externe retrailers na de onthuidiging van AW3?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Let wel, ECG zal niet direct beschikbaar zijn in de VS. Of het in Europa komt voor de Keynote van 2019 is vraag twee.Cass Casey schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:25:
Ik ga zeer waarschijnlijk ook zwichten voor de AW4-44mm. Met name de ECG-functionaliteit is een leuke gadget voor mij als EHBO-instructeur. Alleen heb ik mijn twijfels over de accuduur. Blijf het bizar vinden dat een horloge niet eens een etmaal mee kan. Het "smart" deel van mijn ZeTime gaat een week mee (fysieke wijzers zelfs een maand).
Zodra je gebeld wordt, zie je dit op je Watch en kun je het telefoongesprek voeren via de Watch zonder je iPhone ook maar aan te raken. Moet zeggen dat dat ideaal is op de fiets
Let er wel even op dat het nog niet zeker is dat die functionaliteit in Nederland ook beschikbaar komt. Het duurt sowieso nog een bepaalde periode voordat de ECG functie in Amerika beschikbaar is.Cass Casey schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:25:
/edit, wat hierboven ook al is gezegd.
Ik twijfel ook nog tussen een 3 of 4 maar neig nu meer naar de 3 omdat deze inclusief personeelskorting die ik krijg onder de €300 aanchaf zit. Zag dat alle grotere retailers nu van 379 naar 329 zijn gegaan voor de 42mm varianten.
Wij hebben onlangs in Amerika tegen een zeer gunstige prijs een Apple Watch Series 3 gekocht. Ik dacht gisteren nog aan upgraden, maar alleen een groter schermpje (en ECG welke hier niet beschikbaar is) vind ik toch niet erg nodig.
Series 3 doet prima waarvoor ik het gebruik en een deel van de nieuwe complicaties komt er ook voor beschikbaar begreep ik, slechts die ene niet, maar die is me toch te druk.
Over 2 of 3 jaar is het weer tijd voor een andere.
Series 3 doet prima waarvoor ik het gebruik en een deel van de nieuwe complicaties komt er ook voor beschikbaar begreep ik, slechts die ene niet, maar die is me toch te druk.
Over 2 of 3 jaar is het weer tijd voor een andere.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Thanks voor de heads-up, @FrameWork. en @BertP . Dan wacht ik nog maar even af en bestel ik 'm volgend jaar wel. Of wacht op de AW5...
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
You're welcomeCass Casey schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:28:
Thanks voor de heads-up, @FrameWork. en @BertP . Dan wacht ik nog maar even af en bestel ik 'm volgend jaar wel. Of wacht op de AW5...
Die functie (i.c.m.) het grotere scherm en watchOS 5 maken het wel echt een gave upgrade. Tegelijkertijd is het verschil in prijs tussen een AW3 42mm en een AW4 44mm voor mij wel een reden om eerder voor de AW3 te kiezen. Zeker als je in het achterhoofd hebt dat de ECG functie wellicht niet naar Nederland komt. Het blijven luxeproblemen overigens
dit dus..BertP schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:33:
[...]
You're welcome
Die functie (i.c.m.) het grotere scherm en watchOS 5 maken het wel echt een gave upgrade. Tegelijkertijd is het verschil in prijs tussen een AW3 42mm en een AW4 44mm voor mij wel een reden om eerder voor de AW3 te kiezen. Zeker als je in het achterhoofd hebt dat de ECG functie wellicht niet naar Nederland komt. Het blijven luxeproblemen overigens
het enige waar ik tegenaanloop is het scherm.. dunner, iets groter.. maar waar hebben we het over(?) micrometertjes.. das gewoon besparen en amper wat verschil ervaren
Ik krijg bij de s4, juist door dat scherm en de iets minder hoekige afwerking veel meer een 'Horloge' gevoel dan dat ik een 'smartwatch' gevoel krijg. En juist dat horloge gevoel is wat ik nog wat miste bij de vorige series. Vooral die nieuwe watch face met die grote ronde witte plaat vind ik erg geslaagd en lijkt veel op een echt analoog horloge.
Is er trouwens al iemand die toevallig foto's/screenshots heeft van alle (nieuwe) watchfaces? Ik vind wel wat via hands-on filmpjes etc maar nog geen concrete foto's ofzo.
Is er trouwens al iemand die toevallig foto's/screenshots heeft van alle (nieuwe) watchfaces? Ik vind wel wat via hands-on filmpjes etc maar nog geen concrete foto's ofzo.
Je krijgt wel de Ademhaling, Fire & Water, Vapor en Liquid Metal voor eerdere seriesdeBennie schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:57:
Maar krijgt de S3 nou wel die nieuwe complicaties? Want air quality en UV index enzo zijn gewoon beschikbaar op de S3. Ik weet dat de wijzerplaten niet komen, maar die complicaties kunnen prima ook op de S1-2-3 natuurlijk.
PSN: Sluuz
@Sluuz https://developer.apple.com/videos/play/tech-talks/208/ hier is te zien dat de Gauges series 4 exclusief zijn
Jammer dat de ECG functie niet naar NL komt. Kan je dit niet omzeilen door het stukje software er op te zetten (niet via de store)?
En als je een series 4 vanuit Duitsland aanschaft, incl. 4g, zit de ecg functie er dan t.z.t wel op? Of is dat nog niet bekend?
Het is softwarematig, dus ik geloof het niet.Cougar schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:01:
En als je een series 4 vanuit Duitsland aanschaft, incl. 4g, zit de ecg functie er dan t.z.t wel op? Of is dat nog niet bekend?
Ik lees op One More Thing dat inloggen met een US apple account wellicht zou helpen.Dawid127 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:02:
[...]
Het is softwarematig, dus ik geloof het niet.
Laten we het hopen en de eerste reacties afwachten, als die later dit jaar in Amerika wel geactiveerd wordt.
Daar wordt de ECG functionaliteit eerst getoetst door de FDA (medische goedkeuring). In Europa hebben we goedkeuring EMA (European Medicines Agency) nodig. Zal dus wel even duren voordat het daar doorheen is.
Zo, m'n Series 1 verkocht. Morgenochtend de Series 4 Nike+ bestellen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier hetzelfde. Series 3 verkocht, series 4 komt eraan.Rivanov schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:37:
Zal eentje zonder 4G worden voor mij. Wel jammer van die ECG, dit zag ik helemaal zitten en is ook iets waarvoor ik de watch koop. Hopelijk komt het later nog wel maar vrees ervoor dat het snel zal zijn. USA moet er ook op wachten namelijk.
PSN: extreme8eight
Nee natuurlijk niet. Hoe wil je die passend krijgen op het kleinere scherm.D-Ed schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:28:
[...]
Ik heb nog het originele RvS bandje dus die kan ik meenemen.. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat ik die compleet ga verkopen en gewoon eens overstap op de alu versie (heb nog verschillende andere originele bandjes die daar mooi bijpassen).
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Weet er iemand of het bericht dat 4G naar NL/BE komt klopt?
Zie namelijk dat je op de Apple website wel geen cellular model kan bestellen.
Dat klopt inderdaad, maar gewoon in Duitsland bestellen.extreme8eight schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:43:
Weet er iemand of het bericht dat 4G naar NL/BE komt klopt?
Welk bericht? Heb daar nog niks over gelezen...
[ Voor 3% gewijzigd door Grin op 13-09-2018 18:15 ]
Onderaan het artikel https://www.onemorething....e-watch-series-4-onthuld/Grin schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:46:
Welk bericht? Heb dat nog niks over gelezen...
Ohzo, nee. De 4G komt hier voorlopig niet beschikbaar. Heb er i.i.g. niks over gehoord...
? Waar doel je op? Volgens mij op de vraag over het verschil van formaat? Je quote nml een andere opmerking van mijRivanov schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:40:
[...]
Nee natuurlijk niet. Hoe wil je die passend krijgen op het kleinere scherm.
Maar ben er al lang achter hoor
Voor de meerprijs heeft AW4 mij toch niet weten te overtuigen, dus ik zal voor de AW3 38mm gaan. Alleen zit ik nu met een dilemma: Ik ga over 2 maanden naar Japan. Daar kost het incl tax omgerekend 260 euro, en met een beetje geluk kan ik als toerist tax-free het voor 240 krijgen. Verstand zegt wachten, maar geduld zegt nu halen
Wat is wijsheid
Wat is wijsheid
Nu halen = 2 maandjes extra genieten!Bpow schreef op donderdag 13 september 2018 @ 19:06:
Voor de meerprijs heeft AW4 mij toch niet weten te overtuigen, dus ik zal voor de AW3 38mm gaan. Alleen zit ik nu met een dilemma: Ik ga over 2 maanden naar Japan. Daar kost het incl tax omgerekend 260 euro, en met een beetje geluk kan ik als toerist tax-free het voor 240 krijgen. Verstand zegt wachten, maar geduld zegt nu halen![]()
Wat is wijsheid
Je kan als tourist sowieso tax free kopen in Japan. Iig bij Yodobashi Camera (de Mediamarkt).Bpow schreef op donderdag 13 september 2018 @ 19:06:
Voor de meerprijs heeft AW4 mij toch niet weten te overtuigen, dus ik zal voor de AW3 38mm gaan. Alleen zit ik nu met een dilemma: Ik ga over 2 maanden naar Japan. Daar kost het incl tax omgerekend 260 euro, en met een beetje geluk kan ik als toerist tax-free het voor 240 krijgen. Verstand zegt wachten, maar geduld zegt nu halen![]()
Wat is wijsheid
Wat heb je er voor gevangen? En incl bandje of alleen de kast?Rivanov schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:37:
Elect a clown, expect a circus.
Ik heb zo mijn netwerk waar ik mijn spullen aan kan slijten. Prijs hoef ik hier verder niet te vermelden. Ik vroeg een bedrag en daar werd mee ingestemd.Slasher schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:08:
[...]
Wat heb je er voor gevangen? En incl bandje of alleen de kast?
Inclusief origineel sportbandje wat erbij zat.
Wat mij betreft laat je dan ook achterwege dat je iets verkocht hebt; heeft m.i. weinig (geen?) toegevoegde waarde voor dit forum.Rivanov schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:18:
[...]
Ik heb zo mijn netwerk waar ik mijn spullen aan kan slijten. Prijs hoef ik hier verder niet te vermelden. Ik vroeg een bedrag en daar werd mee ingestemd.
Inclusief origineel sportbandje wat erbij zat.
Door het melden van de verkoopprijs heeft het ineens wel een toegevoegde waarde?
Ja, dat vindt ik wel.Rivanov schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:50:
Door het melden van de verkoopprijs heeft het ineens wel een toegevoegde waarde?
Heb zelf ook een zetime gehad.Cass Casey schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:25:
Maar als je de kwaliteit van het scherm gaat vergelijken met je Apple watch dan weet je direct waar een deel van verschil in acuuduur zit.
Het smartgedeelde is ook echt smart . Maar dat is niet verwonderlijk aangezien Apple zich enkel moet focussen op zijn eigen os. Terwijl de zetime zowel Android als iOS moet ondersteunen .
In ieder geval heb ik de overstap van zetime naar Apple watch op geen enkel moment beklaagd. Apple watch is een smartwatch , zetime is dat niet
De Nike+ versie is pas vanaf 5 oktober leverbaar? 

Dat wordt dan een normale AW Series 4, ga niet 2 weken langer wachten voor een Nike watchface.

Dat wordt dan een normale AW Series 4, ga niet 2 weken langer wachten voor een Nike watchface.
Breek mij de bek niet open over de ZeTime, wat een gedrocht!zwasie schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:58:
[...]
Heb zelf ook een zetime gehad.
Maar als je de kwaliteit van het scherm gaat vergelijken met je Apple watch dan weet je direct waar een deel van verschil in acuuduur zit.
Het smartgedeelde is ook echt smart . Maar dat is niet verwonderlijk aangezien Apple zich enkel moet focussen op zijn eigen os. Terwijl de zetime zowel Android als iOS moet ondersteunen .
In ieder geval heb ik de overstap van zetime naar Apple watch op geen enkel moment beklaagd. Apple watch is een smartwatch , zetime is dat niet
Ik mis het even, zijn de bandjes tussen bv een series 1 gewoon uitwisselbaar met een series 4? Qua breedte?
Heb nu een series 1 42mm, en zit te denken aan een series 4 40mm. Links/rechts heb je dus 1mm uitsteek van het bevestigingsgedeelte van het bandje, dat zie je toch niet? Of wel?
Heb nu een series 1 42mm, en zit te denken aan een series 4 40mm. Links/rechts heb je dus 1mm uitsteek van het bevestigingsgedeelte van het bandje, dat zie je toch niet? Of wel?
Weet hier iemand hoe snel de pre-orders meestal gaan?
Dat gaat niet passen geloof ik. 38mm bandjes passen wel op 40mm en 42mm bandjes passen op 44mm.deBennie schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:13:
Ik mis het even, zijn de bandjes tussen bv een series 1 gewoon uitwisselbaar met een series 4? Qua breedte?
Ik verwacht niet veel problemen. Je zal in ieder geval geen zes weken hoeven te wachten. De iPhone Xr gaat bovendien pas per 19 oktober in de pre-sale.Tiimbo1991 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:15:
Weet hier iemand hoe snel de pre-orders meestal gaan?
Heeft de kast van de series 4 nou wel of niet rondere hoeken dan de voorgaande modellen?
Ik zit de foto's te bekijken, de oudere series lijken vierkanter
Volgens mij is dat ook zo. Hij is vierkanter dan het voorgaande model.deBennie schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:37:
Heeft de kast van de series 4 nou wel of niet rondere hoeken dan de voorgaande modellen?
Ik vind hem persoonlijk wat weg hebben van Fitbit Versa.
https://www.fitbit.com/versa
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Verwijderd
Na 2 jaar met mijn Space Black steel met schakelband series 0 wil ik eigenlijk upgraden naar een series 4. Erg jammer dat er geen steel versies in NL komen. Ik twijfel om mijn steel volledig te verkopen (mits de verkoop prijs beetje meevalt) en over te stappen op de aluminium versie. Echter vindt ik mijn huidige wel heel erg mooi. Andere optie is om uit Duitsland op een of andere manier een steel versie te halen en de sportband die daar bij hoort te verkopen icm met mijn huidige steel om zo de verkoopprijs te kunnen verlagen. Lastige keuze...
Yep.. Ik (en nog een aantal hier) zitten met hetzelfde ‘probleem’.. Ik denk dat ik morgen gewoon een alu versie bestel, ga kijken of het pas bij mijn huidige band (verwacht van niet) en pas daarna mijn SS compleet ga verkopen.. Zodra alle functies ook in NL geactiveerd worden dan stap ik weer over naar een SS..Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:26:
Na 2 jaar met mijn Space Black steel met schakelband series 0 wil ik eigenlijk upgraden naar een series 4. Erg jammer dat er geen steel versies in NL komen. Ik twijfel om mijn steel volledig te verkopen (mits de verkoop prijs beetje meevalt) en over te stappen op de aluminium versie. Echter vindt ik mijn huidige wel heel erg mooi. Andere optie is om uit Duitsland op een of andere manier een steel versie te halen en de sportband die daar bij hoort te verkopen icm met mijn huidige steel om zo de verkoopprijs te kunnen verlagen. Lastige keuze...
Of nu een SS series 3 ergens op de kop tikken.........
Ik blijf nog ff wakker..
Verwijderd
Ik wil echt voor een serie 4 gaan. Het grotere scherm vindt ik toch wel erg vet.D-Ed schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:36:
[...]
Yep.. Ik (en nog een aantal hier) zitten met hetzelfde ‘probleem’.. Ik denk dat ik morgen gewoon een alu versie bestel, ga kijken of het pas bij mijn huidige band (verwacht van niet) en pas daarna mijn SS compleet ga verkopen.. Zodra alle functies ook in NL geactiveerd worden dan stap ik weer over naar een SS..
Of nu een SS series 3 ergens op de kop tikken.........
Ik blijf nog ff wakker..
Jahaaa...Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:45:
[...]
Ik wil echt voor een serie 4 gaan. Het grotere scherm vindt ik toch wel erg vet.
#Metoo
ok .. de 44mm kopen morgen. dacht eerst nog aan een s3, maar mijzelf kennende ga ik daar spijt van krijgen.
beter geluid, iets groter/minder bezel/iets dunner, sneller, 16gb .. dat is voor mij voldoende de 4 te kiezen en niet de 3.
Dat hele ECG/val-gebeuren boeit mij weinig, dus dat was wel een hindernis om daadwerkelijk voor de 4 te gaan
Als ik een 3 zou halen, dan pak ik er een Milanese band mee wat de prijs totaal iets van 550 maakt.
Ik haal gewoon de 4 met zo een zwartgeweven bandje; 459 eur.. verplicht mijzelf niet die SS band te halen en beperk zo de financiele schade
beter geluid, iets groter/minder bezel/iets dunner, sneller, 16gb .. dat is voor mij voldoende de 4 te kiezen en niet de 3.
Dat hele ECG/val-gebeuren boeit mij weinig, dus dat was wel een hindernis om daadwerkelijk voor de 4 te gaan
Als ik een 3 zou halen, dan pak ik er een Milanese band mee wat de prijs totaal iets van 550 maakt.
Ik haal gewoon de 4 met zo een zwartgeweven bandje; 459 eur.. verplicht mijzelf niet die SS band te halen en beperk zo de financiele schade
Verwacht eigenlijk niet dat een S0 SS nog wat oplevert. Zelfde geld voor de Sportband van de nieuwe. Dat wil toch niemand hebben zonder doosje enz? Althans voor twee tientjes ofz maar dan kan je de band beter zelf houden.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:26:
https://www.onemorething....apple-watch-series-4-ecg/
Lekker dan. Geen ECG dus hier. Apple kennende duurt dat nog een jaar of 5... Zonde.
Lekker dan. Geen ECG dus hier. Apple kennende duurt dat nog een jaar of 5... Zonde.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Was al direct bekend. Er moet officieel goedkeuring voor komen.DennusB schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 03:35:
Heeft niets met apple te maken. De technologie is al in de watch ingebouwd alleen voor de EU uitgeschakeld omdat het volgens onze mooie wetten een 'medical device' is en daarvoor moet het door de NL en EU molen.DennusB schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 03:35:
Wel erg jammer idd..Was mooi geweest. Denk helaas pas bij de Series 5/6 of zo..
Ja wat een onzin he, het is alleen maar een stukje andere software en bandje? Dan ook maar een normale pakkenRivanov schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:59:
De Nike+ versie is pas vanaf 5 oktober leverbaar?
[Afbeelding]
Weet iemand vanaf wanneer de S4 in de Apple Store in Amsterdam te zien is (hoeft niet gelijk meegenomen te worden).
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Vanaf volgende week vrijdag waarschijnlijk.Greetoz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:09:
Weet iemand vanaf wanneer de S4 in de Apple Store in Amsterdam te zien is (hoeft niet gelijk meegenomen te worden).
Sluuz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:09:
Is die gouden aluminium versie nou dezelfde goudkleur als de iPhone 8?

Thanks, jammer had gehoopt al dit weekendRivanov schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:10:
[...]
Vanaf volgende week vrijdag waarschijnlijk.
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Mijn vraag gaat over de aluminium Watch en de iPhone 8.
Dit is een plaatje van de stainless steel Watch en de iPhone Xs.
Bedankt

PSN: Sluuz
Ughh het is nog vroeg, sorrySluuz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:48:
[...]
Mijn vraag gaat over de aluminium Watch en de iPhone 8.
Dit is een plaatje van de stainless steel Watch en de iPhone Xs.
Bedankt![]()

Is het zinvol om een LTE versie in Duitsland te halen, zodat ik deze in de nabije toekomst dmv software update bij Vodafone NL kan gebruiken?
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Series 4 besteld. Levering op releasedag.
Zelfde.
Space grey sport.
Space grey sport.
Besteld en betaald maar nog geen email over de levering.
Ook de Space Grey Sport.
Ook de Space Grey Sport.
Heb de 44mm Space Grey met Sport Loop.
44mm space grey besteld met dat stoffen bandje (Zelfde als die Nike versie) geen idee hoe die heet? En een 40mm space grey voor de vrouw, ben benieuwd naar het formaat.
Een via CC ander via iDeal, ben benieuwd of het nu net zo snel zal zijn
Btw hoe zit het met retourneren bij Apple, waar moet je die dingen eigenlijk heen sturen dan? (Ik heb nog lichte twijfels bij de watch, maar wss hou ik hem wel)
Een via CC ander via iDeal, ben benieuwd of het nu net zo snel zal zijn
Btw hoe zit het met retourneren bij Apple, waar moet je die dingen eigenlijk heen sturen dan? (Ik heb nog lichte twijfels bij de watch, maar wss hou ik hem wel)
Verzending 1
Verzendklaar: 2-3 weken
Levering: 5 Okt - 12 Okt door Standaardlevering
Apple Watch Series 4 (GPS) met 44-mm kast van zilverkleurig aluminium, schelpenwit geweven sportbandje
Levertijd valt me tegen, maar ik heb geduld! watch 3 gaat naar de vrouw en de watch 0 van de vrouw naar ....
Verzendklaar: 2-3 weken
Levering: 5 Okt - 12 Okt door Standaardlevering
Apple Watch Series 4 (GPS) met 44-mm kast van zilverkleurig aluminium, schelpenwit geweven sportbandje
Levertijd valt me tegen, maar ik heb geduld! watch 3 gaat naar de vrouw en de watch 0 van de vrouw naar ....
Bing
Aanmelden online, komt UPS t ophalen.Scrtz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:19:
44mm space grey besteld met dat stoffen bandje (Zelfde als die Nike versie) geen idee hoe die heet? En een 40mm space grey voor de vrouw, ben benieuwd naar het formaat.
Een via CC ander via iDeal, ben benieuwd of het nu net zo snel zal zijn![]()
Ging in Duitsland hard met de SS modellen. 2-3 weken staat de mijne op helaas.
Kan niet wachten op m'n nieuwe watch... zal een enorme sprong lijken t.o.v. mijn S0.
Fotonerd
De hoekjes zijn echt wel smaller:

Links de 42mm series 3, rechts de 44m 4

Links de 42mm series 3, rechts de 44m 4
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie
En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie
En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie