Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-10 13:38
wokkelz schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:42:
Is er trouwens al iets bekend over een eventuele opvolger van de series 3?
Ja, ios 12 verraad het al. Komt een Apple Watch aan met een en groter en afgerond scherm welke beter past bij de iPhone X. De bezels worden dan ook kleiner waardoor het scherm groter wordt, dus minder rand en meer scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
xoniq schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 18:35:
[...]

Ja, ios 12 verraad het al. Komt een Apple Watch aan met een en groter en afgerond scherm welke beter past bij de iPhone X. De bezels worden dan ook kleiner waardoor het scherm groter wordt, dus minder rand en meer scherm.
Je vergeet nog: meer geld. Het zou Apple niet zijn als Series 3 iets voordeliger wordt, maar Series 4 iets duurder. :)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:14

TDB

xoniq schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 18:35:
[...]

Ik hoop toch zo dat ze ook een keer een rond model gaan uitbrengen, ik zou hem dan meteen kopen. Ik kan gewoon niet wennen aan het vierkante model.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:07
@TDB Ergens verwacht ik dat niet dan moet alle software ook worden aangepast aan rond en dan de bandjes nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:01
Roos79 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 08:40:
@TDB Ergens verwacht ik dat niet dan moet alle software ook worden aangepast aan rond en dan de bandjes nog.
Bandjes hoeft geen issue te zijn natuurlijk. Als je kijkt naar ronde horloges hebben die ook vaak gewoon standaard rechte bandjes door de lugs die aan de ronde klok zitten.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zou fijn zijn als ze met een rond horloge komen! Zou ik een stuk mooier vinden dan de huidige vorm (die ik wel elke dag draag)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Maar dan hadden er al verwijszingen in watch os5 moeten zitten lijkt mij kwa software dit is niet iets wat je zo even wijzigt.
Wijzerplaten apps en al die die moeten aanpassingen ondergaan dat had dan al een beetje moeten door schemeren bij de analisten lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:14

TDB

Roos79 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:57:
Maar dan hadden er al verwijzingen in watch os5 moeten zitten lijkt mij kwa software dit is niet iets wat je zo even wijzigt.
Wijzerplaten apps en al die die moeten aanpassingen ondergaan dat had dan al een beetje moeten door schemeren bij de analisten lijkt mij?
Klopt helemaal, ik zei alleen dat ik hoop dat Apple ooit/binnenkort ook met een ronde plaat komt. Dan koop ik er meteen eentje.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamerkoe
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-08 21:43
Ik heb een Apple Watch series 3 en wil graag de geluidsinstellingen apart van mijn iPhone. Eigenlijk moet de Apple watch altijd het geluid uit hebben. De iPhone moet het geluid met de schakelaar aan de zijkant aan/uit hebben. Helaas gaat het geluid (en dan doel ik op ontvangen berichten/meldingen) op de iPhone uit zodra de Watch is verbonden..

Kan dit??

20x SF170s + SMA SB3000TL-21 | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Gewoon op je wacht in het menu de stille modus aan zetten (het belletje icoon), en dan op de iPhone ook instellen (in watch app) dat meldingen niet gesynchroniseerd moeten worden met Watch (anders gaat stille modus weer uit zodra je op iPhone de stille modus uit zet.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gamerkoe
En wat als ik wil dat meldingen wél nog gesynchroniseerd moeten worden :9 ? De watch mag wel trillen, dat is prima. Het geluid moet alleen (altijd) uit blijven.

Edit: eigenlijk moet het gedrag van de iPhone side switch dus precies hetzelfde werken als dat de Apple Watch niet verbonden is. Rood zichtbaar: geluid uit, rood niet zichtbaar: geluid aan.

[ Voor 37% gewijzigd door Gamerkoe op 03-08-2018 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 23:03
Heb een lastig probleem en denk dat mijn Watch (series 2) defect is. Ik heb namelijk totaal geen beeld meer op mijn watch. Hij werkt nog wel, want reageert nog op inkomende meldingen (voel het trillen etc) en kan “hey Siri” commando’s uitvoeren. Maar dus enkel zwart scherm. Heb al harde reset geprobeerd maar helpt spijtig genoeg niet. Iemand al meegemaakt en/of goede tips?? Anders moet die in retour. Alvast bedankt.

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Meeuw
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 16:20
Gamerkoe schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 20:27:
En wat als ik wil dat meldingen wél nog gesynchroniseerd moeten worden :9 ? De watch mag wel trillen, dat is prima. Het geluid moet alleen (altijd) uit blijven.

Edit: eigenlijk moet het gedrag van de iPhone side switch dus precies hetzelfde werken als dat de Apple Watch niet verbonden is. Rood zichtbaar: geluid uit, rood niet zichtbaar: geluid aan.
Als je op de watch omhoog swipe en op het belletje klikt komen er wel gewoon meldingen binnen en trilt de watch maar maakt die geen geluid meer.

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:23

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Vanmorgen zag ik ineens wat bungelen aan m'n arm, blijkt dus het beeldscherm van m'n watch losgelaten te hebben... :(
Zo te zien is de batterij opgezwollen. De batterijduur was al niet zo heel best, maar je kon prima nog mee leven.

Mijn Watch is van eind 2015, uiteraard geen garantie meer. Maar dit zal toch wel onder consumentenrecht vallen?
Je mag toch verwachten dat een apparaat niet zomaar uit elkaar valt. Dit is niet hetzelfde als een batterij die versleten is.

Zo maar even langs de Apple Store. Echt balen dit :(

Edit:
https://www.iculture.nl/n...wollen-batterij-garantie/
Blijkbaar een bekend probleem

[ Voor 10% gewijzigd door Psycho_Mantis op 06-08-2018 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Vanochtend WatchOS 5 beta 6 erop gezet en nu telt m'n watch geen calorieen meer tijdens een workout. GPS en hartslag lijkt ie wel gewoon te tracken, maar hij zet het niet om in een aantal verbrandde calorieen.

Meer mensen hier last van?

Edit: lijkt alleen van toepassing bij een outdoor walk activity.

[ Voor 18% gewijzigd door Sluuz op 07-08-2018 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@Psycho_Mantis hoe is het afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

De apple Watch wordt vervangen door een ander exemplaar. Ze keken er kort naar en zagen al dat de batterij bol stond en gaven aan dat het wordt vervangen onder het kwaliteitsprogramma wat nu actief is voor de eerste generatie Apple Watch.

Ik moet nu wel ongeveer een week verwachten voor ik de nieuwe kan ophalen, ze verwisselen hem helaas niet ter plaatse.

Ik verwacht dat ze hem ruilen voor een refurbished exemplaar van dezelfde generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@Psycho_Mantis Je had series 0 toch?
Wie weet krijg je nu series 1 ben benieuwd want er is een kans dat series 0 er niet meer is natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Roos79 op 07-08-2018 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Roos79 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:39:
@Psycho_Mantis Je had series 0 toch?
Wie weet krijg je nu series 1 ben benieuwd want er is een kans dat series 0 er niet meer is natuurlijk.
Series 0 = Apple Watch 1ste generatie in de officieele benaming.
Dat kan mogelijk zijn, maar daar ga ik niet vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:05

OMX2000

By any means necessary...

Psycho_Mantis schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:07:
[...]

De apple Watch wordt vervangen door een ander exemplaar. Ze keken er kort naar en zagen al dat de batterij bol stond en gaven aan dat het wordt vervangen onder het kwaliteitsprogramma wat nu actief is voor de eerste generatie Apple Watch.

Ik moet nu wel ongeveer een week verwachten voor ik de nieuwe kan ophalen, ze verwisselen hem helaas niet ter plaatse.

Ik verwacht dat ze hem ruilen voor een refurbished exemplaar van dezelfde generatie.
Ik denk dat je een series 1 krijgt. Hebben ze bij mijn vrouw gedaan. Haar series 0 had ook een “opgeblazen batterij”.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-10 23:37
Sluuz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:17:
Vanochtend WatchOS 5 beta 6 erop gezet en nu telt m'n watch geen calorieen meer tijdens een workout. GPS en hartslag lijkt ie wel gewoon te tracken, maar hij zet het niet om in een aantal verbrandde calorieen.

Ik zag gisteren ook dat hij smiddags nog altijd op 0 kcal stond,0 min training enzo..

Heb een keertje Apple watch en iPhone herstart en dan ging alles gewoon normaal...

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
dat heeft bij mij ook geholpen idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Pff, ik wordt gek van m'n Series 2. Elke dag rond 18:00 heb ik nog maar 10% over... ding is nog geen 2 jaar oud :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-10 15:00
Sluuz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:17:

Ik had het zelfde probleem. een herstart loste veel op! alleen tijdens mijn route verloor de watch wel een aantal keer de gps verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovano
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-10 15:08
DennusB schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:28:
Pff, ik wordt gek van m'n Series 2. Elke dag rond 18:00 heb ik nog maar 10% over... ding is nog geen 2 jaar oud :(
En hoe actief ben je met het gebruik? Ik kom makkelijk anderhalf dag door met mijn Series 2, zelfs wanneer ik er s'avonds bij sport en een work out aan zet.

EDIT: Ook mijn watch heb ik vanaf release

[ Voor 5% gewijzigd door Jovano op 08-08-2018 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Jovano schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:33:
[...]

En hoe actief ben je met het gebruik? Ik kom makkelijk anderhalf dag door met mijn Series 2, zelfs wanneer ik er s'avonds bij sport en een work out aan zet.
Kantoor baan, in de avond meestal uurtje sporten. Niet zo heel boeiend dus volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovano
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-10 15:08
DennusB schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 11:33:
Kantoor baan, in de avond meestal uurtje sporten. Niet zo heel boeiend dus volgens mij
Lijkt mij ook niet de reden dat het zo snel gaat. Je kan altijd je Apple Watch even uit en opnieuw aan zetten of eventueel een factory reset doen. Als laatste optie kan je de batterij vervangen, maar dat kost je 97,10 euro mits je batterij ook echt onder de 80% capaciteit zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

OMX2000 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:20:
[...]

Ik denk dat je een series 1 krijgt. Hebben ze bij mijn vrouw gedaan. Haar series 0 had ook een “opgeblazen batterij”.
Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn nu de 1ste gen geen WatchOS updates meer krijgt.
We wachten even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamerkoe
Mr.Meeuw schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:58:
[...]

Als je op de watch omhoog swipe en op het belletje klikt komen er wel gewoon meldingen binnen en trilt de watch maar maakt die geen geluid meer.
Dat is bekend en dit belletje staat ook altijd uit (mute aan). Echter komen er dan ook geen geluiden meer vanuit de telefoon. Vanaf het moment worden alle geluiden door de Watch 'afgespeeld', behalve als je gebeld wordt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:25
Ik overweeg al enige tijd om over te stappen van android naar ios. Aangezien ik nu een wear os watch gebruik mag de apple watch zeker niet ontbreken. Aan 1 ding kan ik nog niet goed aan uit na het lezen van de apple topics hier. Kan je nu wel of niet antwoorden op whatsapp berichten dmv van dicteren? En kan je ook een onscreen toetsenbord ofzo gebruiken? Of hang je vast aan enkele quick replies? En kan je een whatsapp bericht initiëren? Dus siri vragen om een whatsapp bericht te sturen en dat bericht dicteren?
Ik neem aan dat dit wel allemaal gaat met imessages? Ik heb echter niet zoveel imessage contactpersonen, whatsapp wordt hoofdzakelijk gebruikt hier...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:03
Antwoorden kan zowel met dicteren als ‘scribble’. Bij scribble moet je letter voor letter tekenen op het touch screen, beetje omslachtig.

Ook zijn er quick replies, maar zover ik heb gezien zijn die afhankelijk van je os taal. En dat is bij mij dus engels, en dat antwoord niet echt handig.

Whatsapp bericht opstellen heb ik nooit gedaan, daarbij moet ik het antwoord schuldig blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
glenner schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:56:
Ik overweeg al enige tijd om over te stappen van android naar ios. Aangezien ik nu een wear os watch gebruik mag de apple watch zeker niet ontbreken. Aan 1 ding kan ik nog niet goed aan uit na het lezen van de apple topics hier. Kan je nu wel of niet antwoorden op whatsapp berichten dmv van dicteren? En kan je ook een onscreen toetsenbord ofzo gebruiken? Of hang je vast aan enkele quick replies? En kan je een whatsapp bericht initiëren? Dus siri vragen om een whatsapp bericht te sturen en dat bericht dicteren?
Ik neem aan dat dit wel allemaal gaat met imessages? Ik heb echter niet zoveel imessage contactpersonen, whatsapp wordt hoofdzakelijk gebruikt hier...
  • Yep je kunt antwoorden op whatsapp berichten dmv dicteren. Werkt perfect.
  • Nee, je kunt geen onscreen toetsenbord gebruiken.
  • Voor Whatsapp heb je slechts toegang tot 5 standaard antwoorden namelijk:
Hallo!
Wat is er?
Ik kom eraan.
OK
Zeker!
Geen probleem
  • Meer zijn er niet en je kunt ze niet aanpassen en ook geen nieuwe toevoegen. Wel kun je ook antwoorden met alle smilies.
  • Je kunt voor iMessage daarentegen wél standaard antwoorden aanpassen of toevoegen.
  • Een whatsapp bericht kun je niet zelf initiëren, je kunt alleen antwoorden op een ontvangen bericht.
  • Een iMessage bericht daarentegen kun je wél zelf initiëren. Via Siri of via de iMessage app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
joblamie schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:53:

• Een whatsapp bericht kun je niet zelf initiëren, je kunt alleen antwoorden op een ontvangen bericht.
• Een iMessage bericht daarentegen kun je wél zelf initiëren. Via Siri of via de iMessage app.
[/list]
Je kunt WEL met siri een whatsappbericht initieren, en met de laatste Whatsapp versie ook voor groepapps.

“Hey siri, stuur een whatsapp bericht aan…” werkt uitstekend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
DaSaN schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:56:
[...]

Je kunt WEL met siri een whatsappbericht initieren, en met de laatste Whatsapp versie ook voor groepapps.

Op je Apple Watch??? Ik krijg dat niet voor elkaar hoor. Siri verwijst dan naar een app, maar die is er van Whatsapp natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:25
[...]

Dat is interessant, dan is het bijna hetzelfde als bij wear os op het toetsenbord na, wat ik sowieso weinig gebruikte. Met imessage kan je ook gewone sms sturen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
[...]

Niet op je Watch hoor! Alleen vanaf je telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

OMX2000 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 08:20:
[...]

Ik heb gewoon een 1ste generatie (aka series 0) watch weer gekregen.
Helaas geen upgrade dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Jammer idd dan hebben ze dus nog genoeg vervang series 0 toestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Roos79 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:51:
Jammer idd dan hebben ze dus nog genoeg vervang series 0 toestellen.
Ik heb het serie nummer gechecked, de productie datum is week 3 2018
Dus ze worden ook nog gewoon actief geproduceerd helaas.

Maar opzich heb ik niets te klagen, ben blij dat ik een nieuwe heb mogen krijgen voor iets waar ik niet eens apple care voor heb afgesloten. Niet verkeerd als je bedenkt dat hij eind 2015 was aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@Psycho_Mantis Vervangende worden dus nog gemaakt maar geen nieuwe als in een compleet nieuw met alles erop en eraan dus met lader ed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:05

PeaceNlove

Deugleuter

Ik heb mijn telefoon thuis laten liggen... gelukkig pairt mijn Series 3 uitstekend met mijn Bose en kan ik gewoon muziek luisteren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Wat is een leuke prijs om terug te krijgen voor een S2 42mm nike +?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Nick25 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:37:
Wat is een leuke prijs om terug te krijgen voor een S2 42mm nike +?
In zeer nette staat inclusief alle toebehoren € 250,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
joblamie schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:48:
[...]

In zeer nette staat inclusief alle toebehoren € 250,-
Nice :) intresse :P?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Nee dankje ;)

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:19
Weet iemand of het mogelijk is om aan de Gezondheidsapp informatie toe te voegen? Ik weet dat je onder de catogorie wel dingen kan toevoegen. Echter 'uren waarin gestaan' wil ik graag toevoegen. Kan dit?
Ik vind alleen een optie om uren waarin gestaan te verwijderen.

[ Voor 3% gewijzigd door MartijnMartijn op 23-08-2018 10:40 ]

• Roos79
@martijnmartijn nee volgens mij kan je aan die dingen niks toevoegen.
Je moet hem echt dragen om die drie ringen vol te krijgen.
Bij mij zijn er zelfs bij dragen ook wel eens dingen verloren gegaan maar dat kwam door een wissel van Apple watch toen en helaas is er toen data verloren gegaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Damens en heren. Zo gaat de watch S4 eruit zien:

Afbeeldingslocatie: https://9to5mac.com/wp-content/uploads/sites/6/2018/08/apple_watch_series_4_9to5mac.jpg?quality=82&strip=all

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:48
Donstil schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:00:
Damens en heren. Zo gaat de watch S4 eruit zien:

[afbeelding]
Kan het moeilijk geloven, zo'n face met zoveel kleurtjes en dingetjes. Zo'n UI past echt niet bij een apple render. En al helemaal niet die kalenderafspraak die half rond in het uurwerk verwerkt is.
Conclusie: dit is een artistic impression van iemand.

[ Voor 18% gewijzigd door Menesis op 30-08-2018 21:19 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Menesis schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:18:
[...]

Kan het moeilijk geloven, zo'n face met zoveel kleurtjes en dingetjes als press photo :/
Ik vind het best gaaf eigenlijk en als je er goed naar kijkt past het allemaal ook wel lekker.
Vind het typisch Apple design, geen fan made interface.

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Lijkt er dus op dat er een misschien UV meter bij komt in deze versie? Het enige wat nog ontbreekt tov mijn voormalige Microsoft Band 2015.

• Menesis
  • Laatst online: 11:48
ik vind de UI een samenraapsel van verschillende elementen die we al kennen, waardoor info-overkill en ik vind het daarom erg moeilijk te geloven dat Apple dat zou hebben gemaakt, ook die wereldbol die er zo random bij staat.. Maar we zullen zien :) Ben wel erg geinteresseerd in die watch, wordt denk ik m'n eerste apple watch.
Ik heb trouwens vandaag Apple Pay voor het eerst kunnen testen op m'n iPhone (woon in het buitenland), werkt supersnel en erg fijn! Dat wordt alleen maar nog sneller met zo'n watch :)

[ Voor 7% gewijzigd door Menesis op 30-08-2018 21:43 ]

Mixed Reality dev

Die wereldbol is niet random hoor. Dat is een van de 4 inner complicaties (of hoe die dingen heten :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Laatst online: 12:18
Ik zit al tijden te wachten op de apple watch 4, maar wacht sowieso de reviews even af tot ik overga tot aanschaf. Zat vanmorgen naar een watch 1 te kijken van een collega, kon niet echt verschil zien tov de plaatsjes die sinds gisteren online staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:59
Hallo allemaal, ik heb een vraagje voor de bodybuilders en fitnessers onder ons.

Is de Apple Watch van enige waarde tijdens het sporten (=met gewichten)? Ik heb namelijk nergens gelezen dat ik er iets aan zou hebben in de sportschool en dat is voor mij toch wel dé reden om de Apple Watch 4 wel of niet te nemen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:56
mr.JamesBond schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:22:
Hallo allemaal, ik heb een vraagje voor de bodybuilders en fitnessers onder ons.

Is de Apple Watch van enige waarde tijdens het sporten (=met gewichten)? Ik heb namelijk nergens gelezen dat ik er iets aan zou hebben in de sportschool en dat is voor mij toch wel dé reden om de Apple Watch 4 wel of niet te nemen.

Alvast bedankt!
Ligt eraan wat je wilt meten met de watch? Maar ligt er natuurlijk ook aan of er nog veel nieuws komt qua meten bij de Watch 4 (buiten de huidige hartslag bijv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Scrtz schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:25:
[...]

Ligt eraan wat je wilt meten met de watch? Maar ligt er natuurlijk ook aan of er nog veel nieuws komt qua meten bij de Watch 4 (buiten de huidige hartslag bijv)
Misschien wat dom, maar ik weet niet wat ik wil of moet verwachten.

Wat mij in ieder geval handig lijkt, is een app (in combinatie met een iPhone app?) waarmee ik kan bijhouden (waarschijnlijk in de praktijk handmatig invoeren) hoeveel gewicht ik per oefening lift.

Ik heb wel meer twijfels naar aanleiding van dit filmpje:
YouTube: Apple Watch is useless in the GYM!!! A Powerlifter's review...

[ Voor 24% gewijzigd door de Foarsitter op 31-08-2018 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:25:
[...]

Een ECG-functie in de Apple Watch S4 zou leuk zijn. :P Daar is al een third-party bandje voor, maar er zouden vanuit Apple plannen zijn geweest om het in te bouwen in de behuizing. (Onderkant = linkerkant lichaam, zijkanten behuizing aanraken met je rechterhand == rechts meting.) Natuurlijk lang niet zo betrouwbaar als een 12-lead ECG, maar het zou flink kunnen helpen wat mogelijke ritmestoornissen op te vangen.

Ik ben alleen bang dat het misschien niet genoeg toegevoegde waarde heeft en naar verluidt komt het hoe dan ook niet in de S4. Maar we'll see. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:27
Ik ben toevallig in Amerika eind September :P denk dat er een series 4 mee naar huis komt…Hij lijkt op het Plaatje wel iets sleaker dan de series 3 en dat vind ik eigenlijk wel nice :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:52
Net maar even officieel de badge gewonnen in een Amerikaans National Park. ;)
Als het mogelijk is, dan ook maar meteen op de officiële manier. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QLZhPaK.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-10 17:58
Menesis schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:18:
[...]

Kan het moeilijk geloven, zo'n face met zoveel kleurtjes en dingetjes. Zo'n UI past echt niet bij een apple render. En al helemaal niet die kalenderafspraak die half rond in het uurwerk verwerkt is.
Conclusie: dit is een artistic impression van iemand.
Ze hebben deze afbeelding rechtstreeks van Apple. Dus dit is echt hoe hij eruit gaat zien. Apple was een stream aan het testen waar de nieuwe iPhone en Apple watch getoond werden.
Conclusie: niet fanmade.

Overigens is dit wel de standaard reactie bij elke lek.

1. Lek komt uit. Een deel van de mensen zegt dat het nep/lelijk is en dat Apple dit nooit zou doen.
2. Product wordt aangekondigd, ziet er precies uit zoals het lek toonde.
3. Iedereen vind het mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:56
rdgut schreef op maandag 3 september 2018 @ 09:01:
[...]

Ze hebben deze afbeelding rechtstreeks van Apple. Dus dit is echt hoe hij eruit gaat zien. Apple was een stream aan het testen waar de nieuwe iPhone en Apple watch getoond werden.
Conclusie: niet fanmade.

Overigens is dit wel de standaard reactie bij elke lek.

1. Lek komt uit. Een deel van de mensen zegt dat het nep/lelijk is en dat Apple dit nooit zou doen.
2. Product wordt aangekondigd, ziet er precies uit zoals het lek toonde.
3. Iedereen vind het mooi.
En al is dit de nieuwe face (zoals @rdgut al zegt, dit lek klopt 100%) dan zijn er nog genoeg andere faces om uit te kiezen, de drama..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
PeaceNlove schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:39:
Lijkt er dus op dat er een misschien UV meter bij komt in deze versie? Het enige wat nog ontbreekt tov mijn voormalige Microsoft Band 2015.
Hoeft niet perse een sensor te zijn. In de weer app op je Watch zit nu ook al een UV index aanduiding die hij gewoon uit de voorspelling trekt (naar beneden scrollen in de weer app).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Laatst online: 22-10 17:58
Kleine correctie:
De afbeeldingen van de iPhone en Apple watch komen niet van een stream maar de urls van de afbeeldingen zijn gegokt. Hier ook te lezen:
https://reddit.com/r/appl...m2tv/_/e54paq9/?context=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:32
mr.JamesBond schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:22:

Alvast bedankt!
Je kan handmatig aanzetten dat je krachttraining gaat doen. En daarna weer handmatig uitzetten. Dan krijg je stats als hartslag, cal, tijd etc. en houd je bij hoe vaak je geweest bent. Ik gebruik verder geen apps voor t gewicht. Ik onthoud dat eigenlijk nagenoeg altijd. Maar er zijn apps om reps te tellen. Ow en voordat ik t vergeet. Ik bedien er mijn AirPods mee en wissel van nummer en je kan t volume via de watch aanpassen. Alleen daarom al heb ik m gekocht.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Just to note, de accuduur van WatchOS 5 lijkt hier tot dusver een stuk beter dan 4 op een series 2 :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh die ervaring heb ik hier niet (laatste beta, watch S2) ongeveer gelijk sinds de laatste twee betas. Twee dagen als ik hem snachts uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier een zeer duidelijke verbetering ten opzichte van Wos4. De accu stond op 4 zo tegen een uur of 6 ‘s avonds rond de 60%. Nu is dat rond de 70 a 75%. Zonder op te laden redt ie het nu met gemak 2 dagen, dat haalde ik op v4 niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WhatsappHack schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:58:
Hier een zeer duidelijke verbetering ten opzichte van Wos4. De accu stond op 4 zo tegen een uur of 6 ‘s avonds rond de 60%. Nu is dat rond de 70 a 75%. Zonder op te laden redt ie het nu met gemak 2 dagen, dat haalde ik op v4 niet. :)
Zonder uit te zetten bedoel je?

Want 2 dagen haalde ik op watchOs4 ook al ruim. Zelfs wel eens 3 als er een dag bij zit met weinig notificaties (zondag bijvoorbeeld).

Wel zet ik hem dus snachts uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja inderdaad zonder hem uit te zetten. Doe ik nooit eigenlijk, probeer hem sinds een tijdje te gebruiken als slaapmonitor dus ‘s avonds aan de lader en voor het slapen gaan weer om. :P Ik gebruik daarom nu ook een 38mm overigens (stuk prettiger dan een bonk 42mm staal om je pols snachts.), die heeft helaas sowieso een iets mindere accuduur; dus die vooruitgang is aardig welkom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Alekz87 schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:16:
[...]

Je kan handmatig aanzetten dat je krachttraining gaat doen. En daarna weer handmatig uitzetten. Dan krijg je stats als hartslag, cal, tijd etc. en houd je bij hoe vaak je geweest bent. Ik gebruik verder geen apps voor t gewicht. Ik onthoud dat eigenlijk nagenoeg altijd. Maar er zijn apps om reps te tellen. Ow en voordat ik t vergeet. Ik bedien er mijn AirPods mee en wissel van nummer en je kan t volume via de watch aanpassen. Alleen daarom al heb ik m gekocht.
Thanks! Als er apps zijn die je als logboek voor het gewicht kan gebruiken, ben ik eigenlijk al om.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
WhatsappHack schreef op maandag 3 september 2018 @ 23:08:
Ja inderdaad zonder hem uit te zetten. Doe ik nooit eigenlijk, probeer hem sinds een tijdje te gebruiken als slaapmonitor dus ‘s avonds aan de lader en voor het slapen gaan weer om. :P Ik gebruik daarom nu ook een 38mm overigens (stuk prettiger dan een bonk 42mm staal om je pols snachts.), die heeft helaas sowieso een iets mindere accuduur; dus die vooruitgang is aardig welkom :P
Aah ja. Dat kleintje heeft idd een kleiner accuutje.

Heb de mijne ook een tijdje gedragen tijdens het slapen. Had er geen last van maar na een weekje of twee dacht ik ineens “wat moet ik er eigenlijk mee”. Sinds dien doe ik het niet meer 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sluuz
mr.JamesBond schreef op maandag 3 september 2018 @ 23:17:
[...]

Thanks! Als er apps zijn die je als logboek voor het gewicht kan gebruiken, ben ik eigenlijk al om.
Check de app "Strong"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-10 12:18

The Inquisitor

Greetings weaklings

martijnmartijn schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 10:40:
Weet iemand of het mogelijk is om aan de Gezondheidsapp informatie toe te voegen? Ik weet dat je onder de catogorie wel dingen kan toevoegen. Echter 'uren waarin gestaan' wil ik graag toevoegen. Kan dit?
Ik vind alleen een optie om uren waarin gestaan te verwijderen.
Nee, dat kan niet. Apple watch is ook de enige die deze waarde schrijft. Maarrrr, mocht je uren gestaan willen toevoegen kan dat wel indirect, namelijk door het toevoegen van een workout.

Heb je bijv wel genoeg gelopen maar moest je de Watch opladen in de middag (heb ik weleens gehad) dan is het vervelend als je daardoor je ringen niet vult. Workouts kun je toevoegen via diverse apps zoals Lark (coach) of Nike (Run Club of Training). " Wandel en hardloopafstand " kun je wel direct toevoegen in de health app. Nadat de watch dit leest en synct, zul je ook weer je staanuren voor deze tijd verdienen, aangezien je moet hebben gestaan/bewogen tijdens een workout ;)

Wellicht dat dit je vraag beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
The Inquisitor schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 08:54:
[...]

Nee, dat kan niet. Apple watch is ook de enige die deze waarde schrijft. Maarrrr, mocht je uren gestaan willen toevoegen kan dat wel indirect, namelijk door het toevoegen van een workout.

Wellicht dat dit je vraag beantwoord.
Bedankt voor je toelichting. Ik had via strava wel een hardloopsessie toegevoegd, echter zonder resultaat.
Daarnaast heb ik nog geprobeerd de tijd terug te zetten. Maar dit kan ik absoluut afraden, de watch is nog steeds een beetje ontregeld en ondanks dat ik wel een uur extra heb gestaan die dag, heeft hij deze nooit meer mee geteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

martijnmartijn schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:17:
[...]

Bedankt voor je toelichting. Ik had via strava wel een hardloopsessie toegevoegd, echter zonder resultaat.
Daarnaast heb ik nog geprobeerd de tijd terug te zetten. Maar dit kan ik absoluut afraden, de watch is nog steeds een beetje ontregeld en ondanks dat ik wel een uur extra heb gestaan die dag, heeft hij deze nooit meer mee geteld.
En Strava heeft dit geschreven in de gezondheid app neem ik aan? (Strava heeft de permissies?)... Dan zou het daarna bijgeteld worden op je Watch/ringen app. Het duurt soms paar minuten, maar komt er altijd bij. Je ziet dan ipv een groene grafiek een grijze (externe app) op het ingevoerde tijdstip.

Heb je wel het tijdstip ingevoerd waar je het staan-uur miste? (neem aan van wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
The Inquisitor schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:19:
[...]

En Strava heeft dit geschreven in de gezondheid app neem ik aan? (Strava heeft de permissies?)... Dan zou het daarna bijgeteld worden op je Watch/ringen app. Het duurt soms paar minuten, maar komt er altijd bij. Je ziet dan ipv een groene grafiek een grijze (externe app) op het ingevoerde tijdstip.

Heb je wel het tijdstip ingevoerd waar je het staan-uur miste? (neem aan van wel).
Ja, ook nog via Runkeeper geprobeerd maar zonder resultaat. Het is niet anders. Deze maand maar beter opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

martijnmartijn schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:56:
[...]

Ja, ook nog via Runkeeper geprobeerd maar zonder resultaat. Het is niet anders. Deze maand maar beter opletten.
Anders even Lark proberen, maar goed, zou allemaal hetzelfde effect moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Ik heb nu nog geen apple watch, maar ik heb het genoteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Is een iOS app met een Apple Watch app. Je kan hem dus al uittesten op je iPhone

• Hulleman
  • Laatst online: 23-10 14:06
Ik ben de hele maand september nog in Amerika, waardoor ik hier mogelijk een apple watch series 4 kan scoren. Scheelt me toch weer een paar tientjes als ik in dollars betaal. Ik vroeg me af of het kwaad kan om een amerikaans model te kopen en die te gebruiken in Nederland. Vooral inzake het opladen van de watch. In Amerika gebruiken de apparaten veel minder voltage dan in NL, waardoor ik me voor kan stellen dat dit niet bevorderlijk is voor de batterij voor de watch. Geen idee of de europese markt een andere batterij krijgt dan de amerikaanse markt namelijk.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hulleman schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:11:
Ik ben de hele maand september nog in Amerika, waardoor ik hier mogelijk een apple watch series 4 kan scoren. Scheelt me toch weer een paar tientjes als ik in dollars betaal. Ik vroeg me af of het kwaad kan om een amerikaans model te kopen en die te gebruiken in Nederland. Vooral inzake het opladen van de watch. In Amerika gebruiken de apparaten veel minder voltage dan in NL, waardoor ik me voor kan stellen dat dit niet bevorderlijk is voor de batterij voor de watch. Geen idee of de europese markt een andere batterij krijgt dan de amerikaanse markt namelijk.
Wij hebben in mei van dit jaar twee keer een Apple Watch Series 3 met personeelskorting via een vriend gekocht. En dan ook nog het voordeel van de dollarkoers.

Niets mis met die Apple Watch, alleen ander USB-adapter er aan. Het apparaat en de kabel zijn identiek aan de Europese versie.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Mars18
  • Laatst online: 23-10 11:28
Kan je straks met de nieuwe Watch OS op de Watch 3 ook de zelfde layout van het scherm nemen zoals de nieuwe Iwatch?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• renegrunn
  • Nu online
Mars18 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:32:
Kan je straks met de nieuwe Watch OS op de Watch 3 ook de zelfde layout van het scherm nemen zoals de nieuwe Iwatch?
Vraag ik mij af. Volgens mij werd er iets gezegd over Faces speciaal voor de Series 4.

• Hulleman
  • Laatst online: 23-10 14:06
THE_BASE schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:27:
[...]

Wij hebben in mei van dit jaar twee keer een Apple Watch Series 3 met personeelskorting via een vriend gekocht. En dan ook nog het voordeel van de dollarkoers.

Niets mis met die Apple Watch, alleen ander USB-adapter er aan. Het apparaat en de kabel zijn identiek aan de Europese versie.
Klinkt goed. Ik neem aan de ik dan de bijgeleverde usb adapter gewoon moet gebruiken incl wereldstekker?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Nee, die US USB adapter leg je in een la en je pakt gewoon het USB adaptertje van je iPhone, of je prikt de USB stekker in een USB poort van je laptop, niet te moeilijk denken, die lader pakt amper stroom en kan dus overal in gestopt worden
De sports komen niet eens meer met een brick toch? Of was dat alleen met de S1

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:04:
De sports komen niet eens meer met een brick toch? Of was dat alleen met de S1
Series 4 wel volgens de specs toen ik vergeleek met Series 3 (die heeft geen brick).

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:35
Heb op dit moment zelf een Gen 1 apple watch. Ben na de aankondigingen van vandaag meer hyped voor de apple watch dan de XS had ik niet verwacht.....

Klopt het inderdaad dat er geen stalen apple watch zal zijn in Nederland?! want dat zou dan wel weer erg tegenvallen....

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:10
Ja, in DE of UK halen.
Wel suf dat er nog zon rood ringetje op zit. Een Googlen of dat eraf te halen is.

En jammer dat ECG in de rest vd wereld later komt, benieuwd of dat op Apple ID gaat, of hardware Id.

Haters everywhere but I don’t really care

• de Foarsitter
Hoe sterk is de verbinding tussen de Apple Watch 3 en iPhone in meters ongeveer?

Ik vraag mij dit af, omdat ik mijn iPhone in de lockers laat tijdens het sporten, maar van plan ben om de nieuwe Apple Watch aan te schaffen. De afstand is zo'n 60-70 meter (ruim geschat).

[ Voor 9% gewijzigd door de Foarsitter op 12-09-2018 22:30 ]

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:35
matthijst schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:44:
Ja, in DE of UK halen.
Wel suf dat er nog zon rood ringetje op zit. Een Googlen of dat eraf te halen is.

En jammer dat ECG in de rest vd wereld later komt, benieuwd of dat op Apple ID gaat, of hardware Id.
Ja juist, maar de stalen kost doodleuk €699,- terwijl je hier de ''cellular'' niet eens kunt gebruiken. Ik zit met zo'n stalen band die ik nu heb die ik graag wil houden, maar gaat dit wel samen met de aluminium zilver?

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-10 21:55
matthijst schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:44:
Ja, in DE of UK halen.

Volgens mij komt deze ECG functie helemaal niet naar Nederland... Zou wel een dealbreaker zijn, dat is toch wel (naast het scherm) een van de redenen om voor een 4 ipv 3 te kiezen.

• matthijst
Da's idd vrij suf. Zit sowieso niet echt te wachten op cellular op een watch: altijd telefoon bij me als ik iets aan data nodig heb eigenlijk en bellen met een watch? Tsja.

ECG komt hier later wel, maar wanneer?

[ Voor 10% gewijzigd door matthijst op 12-09-2018 22:40 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:52
renegrunn schreef op woensdag 12 september 2018 @ 20:49:
[...]

Vraag ik mij af. Volgens mij werd er iets gezegd over Faces speciaal voor de Series 4.
De Faces met de extra complications gaan natuurlijk ook niet passen op een oudere Watch. De Series 4 heeft niet voor niets een groter scherm ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:01
BertP schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:39:
[...]

Volgens mij komt deze ECG functie helemaal niet naar Nederland... Zou wel een dealbreaker zijn, dat is toch wel (naast het scherm) een van de redenen om voor een 4 ipv 3 te kiezen.
Ik heb meer het idee, dat het in de hardware en watchOS geintrgeerd is, en alleen in Ned (nog) geen medische goedkeuring krijgt, zoals de FDA goedkeuring in de US.

de FDA goedkeuring geeft aan dat het voor artsen echte serieuse data registreerd, ik als 50 plusser ga er serieus naar kijken of dit mijn eerste smartwatch wordt, al ben ik niet overtuigd/blij van het formaat :)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
BekSide schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:36:
[...]

Ja juist, maar de stalen kost doodleuk €699,- terwijl je hier de ''cellular'' niet eens kunt gebruiken. Ik zit met zo'n stalen band die ik nu heb die ik graag wil houden, maar gaat dit wel samen met de aluminium zilver?
Ik zit met precies hetzelfde.. Die band wil ik niet kwijt _/-\o_

In de UK staat de RvS versie voor €565,- te koop (de 40MM.. Weet iemand welke je moet hebben om de huidige 42MM bandjes te laten passen?)

@matthijst Duh.. Natuurlijk, dank, ik moet naar bed want de prijzen die ik net zag had ik ook compleet verkeerd.. |:(

[ Voor 10% gewijzigd door D-Ed op 12-09-2018 23:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Ik denk dat 38-->40 past en 42-->44

Weet niet waar jij kijkt, maar hier staat ie voor 699 GBP (de SS 4):
https://www.apple.com/uk/...ss-steel-white-sport-band

[ Voor 83% gewijzigd door matthijst op 12-09-2018 23:25 ]

SS S4 44mm is zelfs £750,-

Duurder dan afgelopen jaar toch?

• matthijst
Vreemd genoeg is de watch overal gelijk geprijsd:
$749, €749, £749

Pagina: 1 ... 63 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie