Verwijderd
Dat vind ik ook het grootste probleem van zo'n case. Zelf gebruik ik nu een jaar mijn Apple Watch zonder screenprotector/cover en ik zie nog nergens een krasje, en ik heb hem elke dag om. Ook is hij al een paar keer langs een muur o.i.d. geschaafd.mike30 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 16:04:
Die 4D cover die ik net zag lijkt wel goed te passen. Alleen de rand is echt serieus groot
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2018 13:52 . Reden: spelfoutje ]
Ik heb al wel een paar krasjes, maar je merkt niets van als je het gebruikt of het scherm oplicht.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:51:
[...]
Dat vind ik ook het grootste probleem van zo'n case. Zelf gebruik ik nu een jaar mijn Apple Watch zonder screenprotector/cover en ik zie nog nergens een krasje, en ik heb hem elke dag om. Ook is hij al een paar keer langs een muur o.i.d. geschaafd.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Probeer maar eens iemand te vinden die een hoesje om zijn Rolex van €10.000 heeft zitten
youtube.com/@hisrep
Maar een case of screenprotector voor een horloge... Ik bezit ook een tweetal duurdere horloges maar kan me niet voorstellen dat daar überhaupt een screenprotector, of laat staan een case, voor te krijgen is. Je kan de kast evt. laten polijsten bij de betere juwelier, of laat het saffier vervangen, of het bandje... Maar een screenprotector of case voor een horloge... Ik kan het me niet voorstellen - behalve een watchwinder maar dat is een ander verhaal.
Maar ieder zijn ding!
[ Voor 8% gewijzigd door mike30 op 22-05-2018 21:20 ]
Zijn er meerdere die met dit dilemma te maken hebben?
Je zal altijd wel iets hebben om op te wachten imo. Ik zou zeggen..als je geen haast hebt gewoon even wachten, maar anders is de series 3 gewoon een uitstekende koop vind ik. Lekker doen dus als je niet wil wachtenUntouchablezz20 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:33:
Ik ben in dubio. Ik wil een AW gaan kopen, maar ik twijfel of ik niet beter kan wachten op de AW4? De geruchten zijn er, en misschien komt apple met een heel nieuw design. Voor de prijs hoef ik het ook niet te laten, want dat blijft altijd hetzelfde. Lastig, want het zijn nog maar 4 maanden. Maar dat zijn ook 4 maanden waar ik nu al plezier kan hebben van de AW.
Zelf ook van plan er een te halen, dus ik snap je twijfels!
[ Voor 3% gewijzigd door Alwayshappyz op 23-05-2018 16:59 ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik snap niet dat veel mensen een iwatch duur vinden. Ik heb 400 euro betaald en vind dat een prima prijs. Had meer 600+ verwachtAlekz87 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 08:23:
Gister een series 2 op de kop getikt via marktplaats van Facebook (xD) voor €220. Prima deal en ziet er nog erg goed uit! Twijfelde om te wachten op de 4, maar besefte mij dat ik nooit de volle pond wil gaan betalen straks! Veels te duur voor een horloge.
Eens, vindt 399 euro geeneens veel voor de series 3 inderdaad, best veelzijdig en werkt goed samen met de andere i-devices.TweakerVincent schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:16:
[...]
Ik snap niet dat veel mensen een iwatch duur vinden. Ik heb 400 euro betaald en vind dat een prima prijs. Had meer 600+ verwacht
Ik zie het als een upgrade van de iPhone, soort extra module.
Ja had hetzelfde (ik had de eerste generatie).Untouchablezz20 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:33:
Ik ben in dubio. Ik wil een AW gaan kopen, maar ik twijfel of ik niet beter kan wachten op de AW4? De geruchten zijn er, en misschien komt apple met een heel nieuw design. Voor de prijs hoef ik het ook niet te laten, want dat blijft altijd hetzelfde. Lastig, want het zijn nog maar 4 maanden. Maar dat zijn ook 4 maanden waar ik nu al plezier kan hebben van de AW.
Heb gisteren de Nike versie gekocht
€600? Dat is meer dan de helft van een nieuwe iPhone X. Je bent echt gek als je dat voor een horloge betaald welke niet als standalone gebruikt kan worden. Maar ieder zijn ding natuurlijkTweakerVincent schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:16:
[...]
Ik snap niet dat veel mensen een iwatch duur vinden. Ik heb 400 euro betaald en vind dat een prima prijs. Had meer 600+ verwacht
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Zowel jij als @TweakerVincent geven nul argumenten waarom je vindt wat je vindt...Alekz87 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 17:07:
[...]
€600? Dat is meer dan de helft van een nieuwe iPhone X. Je bent echt gek als je dat voor een horloge betaald welke niet als standalone gebruikt kan worden. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Waarom zou je gek zijn als je dat betaalt voor een horloge die niet standalone gebruikt kan worden? En waarom snapt @TweakerVincent niet dat een Apple Watch duur gevonden wordt?
The devil is in the details.
Ik zie een smartwatch niet als een verlengstuk van m’n telefoon. Meer als een leuke gimmick die trilt en waarop je berichtjes kan aflezen. Daarom zou ik er zelf nooit zoveel geld aan uit willen geven. Ik hou van tech, vandaar dat een smartwatch mij aanspreekt. Een fitbit is voor mij net ff te karig, maar een nieuwprijs Apple watch vind ik zonde.Hahn schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 17:14:
[...]
Zowel jij als @TweakerVincent geven nul argumenten waarom je vindt wat je vindt...
Waarom zou je gek zijn als je dat betaalt voor een horloge die niet standalone gebruikt kan worden? En waarom snapt @TweakerVincent niet dat een Apple Watch duur gevonden wordt?
Een horloge is meer dan alleen iets om tijd vanaf te lezen, het is ook een mode-item. En een smartwatch is een horloge (mode-item) + meer.Alekz87 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 17:26:
[...]
Ik zie een smartwatch niet als een verlengstuk van m’n telefoon. Meer als een leuke gimmick die trilt en waarop je berichtjes kan aflezen. Daarom zou ik er zelf nooit zoveel geld aan uit willen geven. Ik hou van tech, vandaar dat een smartwatch mij aanspreekt. Een fitbit is voor mij net ff te karig, maar een nieuwprijs Apple watch vind ik zonde.
Je zei "Je bent echt gek als je dat voor een horloge betaald welke niet als standalone gebruikt kan worden.", maar zou je iemand die een horloge van een heel duur merk koopt ook gek noemen?
En in hoeverre is het 'niet standalone kunnen gebruiken' nou echt een issue? Hoe vaak in je leven heb jij niet je telefoon bij je? En als je je telefoon niet bij je hebt, dan kan je alsnog prima de tijd aflezen van een Apple Watch, dus in dusverre is 'ie wel 'standalone'
The devil is in the details.
Het wordt wel steeds meer een verlengstuk nu de smartwatches steeds volwassener worden. Ik kan echt niet meer zonder:Alekz87 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 17:26:
[...]
Ik zie een smartwatch niet als een verlengstuk van m’n telefoon. Meer als een leuke gimmick die trilt en waarop je berichtjes kan aflezen. Daarom zou ik er zelf nooit zoveel geld aan uit willen geven. Ik hou van tech, vandaar dat een smartwatch mij aanspreekt. Een fitbit is voor mij net ff te karig, maar een nieuwprijs Apple watch vind ik zonde.
- gezondheid bijhouden
- sportprestaties meten
- begeleiding ontspanningsoefeningen
- reminders instellen & ontvangen
- snel zien wat volgende agenda item is
- Apple Pay (via bunq)
- temperatuur/regen zien (handig bij de kledingkast ‘s ochtends)
- kookwekkers
- gps navigatie op de fiets
Het kan (bijna) allemaal zonder maar met smartwatch is dit wel écht makkelijker allemaal.
youtube.com/@hisrep
Ik sport zelf ook veel in de gym. Maar hou alles bij in m’n hoofd. Ik kan mij goed voorstellen dat een watch handig is hoor, begrijp mij niet verkeerd, maar ik kan echt makkelijk zonder.DeNachtwacht schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 17:48:
[...]
Het wordt wel steeds meer een verlengstuk nu de smartwatches steeds volwassener worden. Ik kan echt niet meer zonder:
- gezondheid bijhouden
- sportprestaties meten
- begeleiding ontspanningsoefeningen
- reminders instellen & ontvangen
- snel zien wat volgende agenda item is
- Apple Pay (via bunq)
- temperatuur/regen zien (handig bij de kledingkast ‘s ochtends)
- kookwekkers
- gps navigatie op de fiets
Het kan (bijna) allemaal zonder maar met smartwatch is dit wel écht makkelijker allemaal.
Maar goed, dit is mijn eerste smartwatch, misschien moet ik het wat meer tijd geven eer ik de volledige meerwaarde ontdek.
Hou zelf meer van klassieke horloges. Draag normaal een Seiko van 35 jaar oud en een Hugo boss klassiek model. Vind dat mooi staan onder m’n pak (welke ik elke dag naar werk draag). Dit heeft mij voorheen wel weerhouden om een smartwatch te kopen.
Nee ik zou niemand echt gek noemen hoor. Draag zelf ook “merken”, maar zoals ik al eerder zei vind ik €500 voor een gimmick nogal veel geld. Maar ik constateerde al dat ik gewoonweg nog te weinig ervaring heb met dit soort horloges om wellicht de meerwaarde te zien. We gaan t dus meemakenHahn schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 17:30:
[...]
Een horloge is meer dan alleen iets om tijd vanaf te lezen, het is ook een mode-item. En een smartwatch is een horloge (mode-item) + meer.
Je zei "Je bent echt gek als je dat voor een horloge betaald welke niet als standalone gebruikt kan worden.", maar zou je iemand die een horloge van een heel duur merk koopt ook gek noemen?
En in hoeverre is het 'niet standalone kunnen gebruiken' nou echt een issue? Hoe vaak in je leven heb jij niet je telefoon bij je? En als je je telefoon niet bij je hebt, dan kan je alsnog prima de tijd aflezen van een Apple Watch, dus in dusverre is 'ie wel 'standalone'
[ Voor 30% gewijzigd door Alekz87 op 26-05-2018 19:20 ]
youtube.com/@hisrep
Ik heb een series 3 gekocht voor 300. Watch was toen ik hem kocht nog geen 2 maanden oud. Prima deal. Moest er wel even voor rijden maar was me prima waard en prettige koop op deze manier.TweakerVincent schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:16:
[...]
Las net iets over het standalone gebruiken van een Apple watch. Ikzelf zou nooit de LTE versie kopen. Waarom zou ik een gesprek voeren ergens anders dan thuis met m'n horloge? Zelfs als ik op de bank zit en m'n telefoon ligt in een andere kamer en ik neem op met m'n horloge vind ik vreemd. Ondanks dat het prima werkt voel ik toch een beetje Michael Knight die tegen Kitt aan het praten is. Zou echt nooit zo over straat gaan. Zie wel eens mensen met hun telefoon over straat lopen en een gesprek voeren over de speaker, ook zo vaag.
Nou zijn die mensen wel vaak de mensen die echt niets te melden hebben als ik bv in de rij van de kassa wat opvang.
[ Voor 42% gewijzigd door mike30 op 28-05-2018 04:20 ]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Vergelijk het met mensen die in een headsetje praten; tien jaar terug was dat nog net of je geestelijk niet helemaal goed mee kon komen, tegenwoordig is het vrijwel gemeengoed.
youtube.com/@hisrep
- Op de AW: Hey Siri, voeg bananen toe aan lijst boodschappen. Lijst boodschappen bestaat niet, moet deze aangemaakt worden? Ja! lijstje is vervolgens netjes aangemaakt en staan er bananen in. Zeg ik vervolgens: Hey Siri, voeg brood toe aan lijst boodschappen. Lijst boodschappen bestaat niet, moet deze aangemaakt worden? WTF?! Die heb je gvd net zelf aangemaakt
- Lijst vantevoren aanmaken op AW of op de iPhone. Vervolgens op de AW: Hey Siri, voeg bananen toe aan lijst boodschappen. Lijst boodschappen bestaat niet, moet deze aangemaakt worden?
Ben ik nou zo incapabel om zoiets simpels voor elkaar te krijgen of ligt dit ergens anders aan?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Haha hier ben ik ook even mee bezig geweest. Je moet als eerste woord in de notitie "boodschappen" gebruiken. Het eerste woord is de naam van de notitie.Gekkenhuis schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:47:
Ik loop wel altijd tegen het probleem aan dat als ik iets wil toevoegen aan een lijstje (herinnering) dat Siri altijd een nieuwe aan wil maken. Manieren waarop ik het geprobeerd heb:
- Op de AW: Hey Siri, voeg bananen toe aan lijst boodschappen. Lijst boodschappen bestaat niet, moet deze aangemaakt worden? Ja! lijstje is vervolgens netjes aangemaakt en staan er bananen in. Zeg ik vervolgens: Hey Siri, voeg brood toe aan lijst boodschappen. Lijst boodschappen bestaat niet, moet deze aangemaakt worden? WTF?! Die heb je gvd net zelf aangemaakt![]()
- Lijst vantevoren aanmaken op AW of op de iPhone. Vervolgens op de AW: Hey Siri, voeg bananen toe aan lijst boodschappen. Lijst boodschappen bestaat niet, moet deze aangemaakt worden?
Ben ik nou zo incapabel om zoiets simpels voor elkaar te krijgen of ligt dit ergens anders aan?
Laat maar, niet wat je bedoelde..
Lte heb ik ook niet nodig. Ik vind de aw in combi met airpods echt sterk. Gewoon zien wie er belt op aw en praten in stereo via airpodsmike30 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 04:13:
[...]
Ik heb een series 3 gekocht voor 300. Watch was toen ik hem kocht nog geen 2 maanden oud. Prima deal. Moest er wel even voor rijden maar was me prima waard en prettige koop op deze manier.
Las net iets over het standalone gebruiken van een Apple watch. Ikzelf zou nooit de LTE versie kopen. Waarom zou ik een gesprek voeren ergens anders dan thuis met m'n horloge? Zelfs als ik op de bank zit en m'n telefoon ligt in een andere kamer en ik neem op met m'n horloge vind ik vreemd. Ondanks dat het prima werkt voel ik toch een beetje Michael Knight die tegen Kitt aan het praten is. Zou echt nooit zo over straat gaan. Zie wel eens mensen met hun telefoon over straat lopen en een gesprek voeren over de speaker, ook zo vaag.
Nou zijn die mensen wel vaak de mensen die echt niets te melden hebben als ik bv in de rij van de kassa wat opvang.

sorry voor de belabberde foto
Nu is het mijn eigen fout natuurlijk, had ik maar iets voorzichtiger moeten zijn... maar de barst doet mij wel een beetje denken aan een fabricagefout? Zou ik kans hebben dit te laten repareren onder garantie? Het scherm werkt overigens nog wel.
Dus ja stoten kan dit soort breuken veroorzaken en misschien is het zo dat je vaker zachtjes moet stoten en dat als je hem dan nog eens stoot dat het dan mis is?
Nadeel is dat er geen kast omheen dit die een stoot opvangt het is bijna altijd het glas waar je tegen aanzit.
En met een kast bedoel ik als je kijkt naar B.V. een Garmin fenix 5s daar stoot je eerste tegen de kast.
Je zal de Watch door Apple moeten laten beoordelen en wellicht zijn ze bereid om het te vervangen onder garantie, maar ik acht die kans klein. Er moet voor Apple een aanwijzing zijn dat het om een fabricagefout gaat, bijvoorbeeld een opgezwollen batterij. Als het niet onder garantie valt kost het €261,10 om de Watch te laten vervangen.martijnn schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:46:
Ben met mijn watch tegen de muur aangekomen, en nu is het scherm gebarsten op precies de 3 zijkanten, behalve de bovenkant:
[afbeelding]
Nu is het mijn eigen fout natuurlijk, had ik maar iets voorzichtiger moeten zijn... maar de barst doet mij wel een beetje denken aan een fabricagefout? Zou ik kans hebben dit te laten repareren onder garantie? Het scherm werkt overigens nog wel.
Ik heb zelf ooit het ''slimme" idee gehad om wat krasjes weg te poetsen met Mr Muscle, zo'n middeltje om elektrische kookplaten mee te reinigen. Sindsdien zit mijn scherm dus ook onder de vette vingers, waterdruppels et cetera. Daarvoor had ik er nooit last vanmartijnmartijn schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:25:
Sinds een maandje heb ik de AW3 en ik ben er tot nu toe erg blij mee. Alleen wat me echt opvalt ten opzichte van de oude is dat deze wel heel erg snel vet wordt/blijft. ik kan hem poetsen met een microvezel doekje, maar hij wordt na enkele aanrakingen alweer vettig. Het lijkt wel of de speciale coating nu al op is.. Meer mensen hier last van?
Kortom; heb je hem met bepaalde middeltjes schoon gemaakt? Of is er een ander stofje of bijvoorbeeld bepaalde zeep op het scherm gekomen?
youtube.com/@hisrep
Dat zou kunnen, niet bewust, maar ik sta wel vrijwel altijd onder de douche met mijn Watch en dan komt hij uiteraard wel eens in aanraking met zeep. Zelfde geldt voor het doen van de afwas.DeNachtwacht schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:33:
[...]
Kortom; heb je hem met bepaalde middeltjes schoon gemaakt? Of is er een ander stofje of bijvoorbeeld bepaalde zeep op het scherm gekomen?
En daar zit natuurlijk ontvetter in... Dus dat zou hem wel eens kunnen zijn
Same here, heb hem echt altijd om 24/7. Met dat verschil dat ik er geen afwas mee doe (heel soms de hardnekkige vaat maar dat is met afwashandschoenen).martijnmartijn schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:36:
[...]
Dat zou kunnen, niet bewust, maar ik sta wel vrijwel altijd onder de douche met mijn Watch en dan komt hij uiteraard wel eens in aanraking met zeep. Zelfde geldt voor het doen van de afwas.
Om hem 'schoon' te houden doe ik hetzelfde als met mijn vorige/andere horloges: af en toe even over je hemd/trui/t-shirt wrijven en hij is weer schoon.
DeNachtwacht schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:33:
[...]
Ik heb zelf ooit het ''slimme" idee gehad om wat krasjes weg te poetsen met Mr Muscle, zo'n middeltje om elektrische kookplaten mee te reinigen. Sindsdien zit mijn scherm dus ook onder de vette vingers, waterdruppels et cetera. Daarvoor had ik er nooit last van
[...]
Damn... Dat meen je niet!
Kan me héél goed voorstellen dat je daar niet met een trots gevoel op terugkijkt...
[ Voor 27% gewijzigd door Grin op 28-05-2018 19:21 ]
youtube.com/@hisrep
Wat het je gepoetst, het glas soms? Klinkt een beetje alsof je de coating eraf gepoetst hebt namelijk.DeNachtwacht schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:33:
[...]
Ik heb zelf ooit het ''slimme" idee gehad om wat krasjes weg te poetsen met Mr Muscle, zo'n middeltje om elektrische kookplaten mee te reinigen. Sindsdien zit mijn scherm dus ook onder de vette vingers, waterdruppels et cetera. Daarvoor had ik er nooit last van
Mm rond glas kan soms raar scheuren. Dat zou ik niet onder een fabricagefout scharen.martijnn schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:46:
Ben met mijn watch tegen de muur aangekomen, en nu is het scherm gebarsten op precies de 3 zijkanten, behalve de bovenkant:
[afbeelding]
Gewoon domme pech, laten repareren en niet meer aan terug denken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
youtube.com/@hisrep
Nou ja wat ik al eerder zei als ik tegen m'n aw loop te praten voelt het net of ik zeg : Kitt i need you buddy!DeNachtwacht schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:33:
Sowieso gaat dat praten in het horloge wel steeds normaler worden gok ik. Om even snel een herinnering of agenda item op te slaan is het nu eenmaal ideaal.
Vergelijk het met mensen die in een headsetje praten; tien jaar terug was dat nog net of je geestelijk niet helemaal goed mee kon komen, tegenwoordig is het vrijwel gemeengoed.
Altijd opletten met alles wat zepig is, dat tast best wel wat aan, al was het maar bepaalde pakkingen hier en daar of het gaat beetje vies ruikenmartijnmartijn schreef op maandag 28 mei 2018 @ 18:36:
Dat zou kunnen, niet bewust, maar ik sta wel vrijwel altijd onder de douche met mijn Watch en dan komt hij uiteraard wel eens in aanraking met zeep. Zelfde geldt voor het doen van de afwas.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Aah dat is zuur. Ik heb helaas het zelfde gehad.martijnn schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:46:
[afbeelding]
Hupske in "[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires"
Je kan er weinig aan doen, dit valt gewoon onder stootschade en geen garantie.
Als je dit wilt repareren ben je 260,- euro kwijt.
Misschien een optie om het scherm met een plakbandje of siliconen hoesje bij elkaar te houden?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Is dit mogelijk op de Apple Watch 3 ? Of is het zeer beperkt ? Of moet ik er extra voor betalen?
Het lijkt me leuk om ieder week een ander soort klokje te hebben op mijn horloge vandaar. Alleen voor die functie zou ik het willen komen eig.
Dit kan je toch echt heel eenvoudig terugvindenVerwijderd schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 15:38:
Ik wil een Apple Watch 3 kopen. Echter niet voor de functionaliteiten maar gewoon als horloge. Ik zag dat je themes, of in andere woorden de uiterlijk van de klokken kan aanpassen. Ook de achtergrond plaatje van de klok.
Is dit mogelijk op de Apple Watch 3 ? Of is het zeer beperkt ? Of moet ik er extra voor betalen?
Het lijkt me leuk om ieder week een ander soort klokje te hebben op mijn horloge vandaar. Alleen voor die functie zou ik het willen komen eig.
Als je alleen voor die functie de horloge zou aanschaffen zou ik zeggen niet doen
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Ik heb een iPhone en zal waarschijnlijk eind dit jaar ook een nieuwere iPhone halen. Dan kunnen ze in ieder geval communiceren.The Inquisitor schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 15:55:
Beetje zonde inderdaad. Dan kun je beter een goedkope Android watch kopen, of eventueel gewoon meerdere anologen.
Wie weet gebruik ik de watch voor wat anders in de toekomst dan
Lijkt me raar om android watch en een iphone te hebben
Ik kan hem dus ook niet unlocken om hem weer te koppelen. Iemand enig idee hoe ik hem weer kan verbinden, behalve een reset waarin ik alles wis..
Sinds december dagelijks de nieuwe Watch in gebruik, blijft heerlijk.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Schijnt te moeten downloaden, maar ze praat niet, zie slechts geschreven tekst. Iemand een idee?
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Wanneer de AW verbinding heeft met jouw telefoon en je 'veegt' omhoog vanaf de onderkant van de wijzerplaat - voor het menu met de knopjes 'Airplane mode', 'Flashlight', etc. - dat staat er linksboven een groen icoontje wat je iPhone moet voorstellen. Ik zie nu net dat dit een model is van, in mijn geval, een iPhone X. Stel dat ik een iPhone 8 had gehad, ziet dat plaatje er dan anders uit? Apple kennende wel, dus een plaatje waarop een homeknop zit ipv een notch?
Had ik ook even mee zitten kloten, moet je downloaden en aanzetten, Settings -> Siri & Search -> Siri Voice Dutch (Female)THE_BASE schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:47:
Zo. Series 3 net opgehaald bij Apple Store World Trade Centre. Ik was in de veronderstelling dat Siri Speaks functioneerde.
Schijnt te moeten downloaden, maar ze praat niet, zie slechts geschreven tekst. Iemand een idee?
Ik zie een telefoon met home-knop.Grin schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:52:
Hele stomme vraag maar ik MOET dit echt weten...
Wanneer de AW verbinding heeft met jouw telefoon en je 'veegt' omhoog vanaf de onderkant van de wijzerplaat - voor het menu met de knopjes 'Airplane mode', 'Flashlight', etc. - dat staat er linksboven een groen icoontje wat je iPhone moet voorstellen. Ik zie nu net dat dit een model is van, in mijn geval, een iPhone X. Stel dat ik een iPhone 8 had gehad, ziet dat plaatje er dan anders uit? Apple kennende wel, dus een plaatje waarop een homeknop zit ipv een notch?
[ Voor 42% gewijzigd door Gekkenhuis op 01-06-2018 11:57 ]
Ik heb een iPhone 7 plus en ook een icoontje met een homeknop en zonder notch.Grin schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:52:
Plaatje:
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Dus ik begrijp dat alleen de vrouw werkt? Ik heb standaard man en die was gedownload.Gekkenhuis schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:56:
[...]
Had ik ook even mee zitten kloten, moet je downloaden en aanzetten, Settings -> Siri & Search -> Siri Voice Dutch (Female)
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Geen idee, dat zou ik moeten testen. Als jij dat nu eens even doet door de vrouwenstem te selecteren ipv de mannenstemTHE_BASE schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 12:22:
[...]
Dus ik begrijp dat alleen de vrouw werkt? Ik heb standaard man en die was gedownload.
In je now playing scherm, welke je ziet zodra je muziek afspeelt. Zie je deze ook.Grin schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:52:
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Jups dat is plaatje van je telefoon, zelfde als find my phone dat plaatje is ook hetzelfde als de gekoppelde telefoon.Grin schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:52:
Waarom moet je het weten btw?
Ik startte het downloaden van de vrouw, toen geannuleerd en nog eens getest en toen werkte het met huidige mannenstem.Gekkenhuis schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 12:23:
[...]
Geen idee, dat zou ik moeten testen. Als jij dat nu eens even doet door de vrouwenstem te selecteren ipv de mannenstem
Het kan ook zijn dat het niet werkte omdat de Watch niet om de pols zat. In elk geval bedankt voor het antwoorden!
Ik vroeg me af hoeveel detail er in die afbeeldingen zou zitten. Apple is nogal obsessief met dit soort zaken dus ik had het wel verwacht maar leuk om het bevestigd te zien. Soms vraag je je ineens iets af, tenminste ik wel, dit was zo'n moment... Iedereen bedankt voor de reactiesSaURoN schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:10:
[...]
Jups dat is plaatje van je telefoon, zelfde als find my phone dat plaatje is ook hetzelfde als de gekoppelde telefoon.
Waarom moet je het weten btw?
Oh yeah baby!TweakerVincent schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:56:
Zijn er meer aw gebruikers die die onzin dingen als stand up en ringen uit hebben staan? Ben niet gevoelig hiervoor maar lijkt alsof de hele wereld met stappentellen geneuzel bezig is enzo?
Heel soms mis ik de blauwe ring (12 keer opstaan/lopen per dag) en dan baal ik toch wel een beetje!
S’nachts heb je toch een nacht lamp modus die op stoten (tegen kastje dan he) werkt? Dat werkt wel goed vind ik.Roos79 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:08:
Te gevoelig dus uit gezet werd er steeds wakker van in de nacht nu tik ik erop of draai aan de crown als ik de tijd wil zien.
En hoe voorkom je dat tijdens activity workout notification komen? Was net aan het hardlopen en kreeg een calendar popup. Gewoon ‘do not dosturb modus’?
[ Voor 19% gewijzigd door TweakerVincent op 01-06-2018 19:51 ]
S'nachts gaat de AW altijd in: nacht-mode, theater-mode, en vliegtuig-mode. Dan gaat het scherm niet aan tijdens het slapen en weet je zeker dat het ding zijn kop houdt wanneer je slaapt.Roos79 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:08:
Te gevoelig dus uit gezet werd er steeds wakker van in de nacht nu tik ik erop of draai aan de crown als ik de tijd wil zien.
Een van de weinig klachten die ik heb is dat ik niet altijd de tijd kan zien. Soms is het simpelweg niet beleefd om naar de tijd te kijken, dan is er amper een mogelijkheid om toch even de tijd te zien op je AW. Dat gaat met een gewoon horloge veel eenvoudiger, hopelijk is er een 'always-on' mode op de AW4.
[ Voor 8% gewijzigd door Grin op 01-06-2018 19:53 ]
Ik vind de sta herinnering bijzonder fijn. Ik werk in de ICT als consultant en ik blijf altijd te lang bezig met een probleem en zit dan soms zo een paar uur te zitten. De herinnering laat me een koffie of glas water halen, even een loopje en een collega aanspreken en uiteindelijk merk ik aan het einde van de dag dat ik me nog een stuk frisser voel.TweakerVincent schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:56:
Zijn er meer aw gebruikers die die onzin dingen als stand up en ringen uit hebben staan? Ben niet gevoelig hiervoor maar lijkt alsof de hele wereld met stappentellen geneuzel bezig is enzo?
En uiteraard probeer ik iedere dag de rode ring ook vol te maken.
Ik dacht dat ik ergens een always on voorbij zag komen in de settings maar kan mij vergissen...Grin schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:52:
[...]
S'nachts gaat de AW altijd in: nacht-mode, theater-mode, en vliegtuig-mode. Dan gaat het scherm niet aan tijdens het slapen en weet je zeker dat het ding zijn kop houdt wanneer je slaapt.
Een van de weinig klachten die ik heb is dat ik niet altijd de tijd kan zien. Soms is het simpelweg niet beleefd om naar de tijd te kijken, dan is er amper een mogelijkheid om toch even de tijd te zien op je AW. Dat gaat met een gewoon horloge veel eenvoudiger, hopelijk is er een 'always-on' mode op de AW4.
bedoel je: niet storen aan, theater modus en stille modus? die gebruik ik altijd. Ik wil in mijn slaap ook niet gestoord worden door licht van de AW en allerlei trillingen/meldingen.Grin schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:52:
[...]
S'nachts gaat de AW altijd in: nacht-mode, theater-mode, en vliegtuig-mode. Dan gaat het scherm niet aan tijdens het slapen en weet je zeker dat het ding zijn kop houdt wanneer je slaapt.
ik heb de AW wel om.
Waarom s'nachts je AW aan? De nacht klok modus werkt toch prima? Gewoon ff tegen kastje rossen en je ziet de tijd. Laad hij gelijk netjes opsupercop7373 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:44:
[...]
bedoel je: niet storen aan, theater modus en stille modus? die gebruik ik altijd. Ik wil in mijn slaap ook niet gestoord worden door licht van de AW en allerlei trillingen/meldingen.
ik heb de AW wel om.
Ik heb dat allemaal uit. Als ik wil sporten zet ik Runkeeper aan en die houdt het netjes bij.TweakerVincent schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:56:
Ook staan-meldingen (ik doe lopend werk) en ademhalen staan uit. Als het goed is gaat laatstgenoemde sinds dat we geschapen zijn vanzelf. Wellicht was dat bij Apple nog niet bekend.
Gewoon je spul lekker op Dual-Band instellen?TweakerVincent schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 01:23:
Ik lees net dat de aw3 geen ac ondersteund. Wat is dat voor onzin? Mijn home network is 5gz ac, dus mijn aw kan dus nooit overgaan op wifi als de tel even niet in de buurt is. Ik kan een 2e network runnen maar daar draait mijn iphone niet op. Hoe lossen jullie dit op?
omdat je AW ook je slaap kan metenTweakerVincent schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:03:
[...]
Waarom s'nachts je AW aan? De nacht klok modus werkt toch prima? Gewoon ff tegen kastje rossen en je ziet de tijd. Laad hij gelijk netjes op
Inderdaad. Wie heeft er nou AC only. NIet overal een probleem van maken hoor
Koop Airpods erbij, perfecte combi.einschtein schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 17:28:
Goed, net een Apple Watch (3 series) gekocht. Nog dingen die ik nu -moet- weten of dingen die ik -moet- installeren?
Niet alleen omdat het dan ook werkt op Apple TV of met CarPlay. Maar de vraag is of het ook beter functioneert met Apple Watch Series 3 non-LTE.
Wat kan ik wel met Apple Music en Apple Watch en Apple Music, wat met Spotify niet kan.
Op internet heeft met het vooral over de LTE-versie die kan streamen, in Nederland zou dit toch ook moeten kunnen, maar dan met iPhone in de buurt?
Wat heb je er aan dat je non-LTE aan het streamen is als er een iPhone in de buurt moet zijn? kan je net zo goed je headset connecten aan de betreffende iPhone...THE_BASE schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:36:
Op dit moment hebben we Spotify, we twijfelen over te stappen naar Apple Music.
Niet alleen omdat het dan ook werkt op Apple TV of met CarPlay. Maar de vraag is of het ook beter functioneert met Apple Watch Series 3 non-LTE.
Wat kan ik wel met Apple Music en Apple Watch en Apple Music, wat met Spotify niet kan.
Op internet heeft met het vooral over de LTE-versie die kan streamen, in Nederland zou dit toch ook moeten kunnen, maar dan met iPhone in de buurt?
Dat begrijp ik ook wel, het gaat meer over de bediening, het zoeken van nummers, het vragen aan Siri.PeaceNlove schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:38:
[...]
Wat heb je er aan dat je non-LTE aan het streamen is als er een iPhone in de buurt moet zijn? kan je net zo goed je headset connecten aan de betreffende iPhone...
Buiten dat, een iPhone ligt wel eens boven in onze woonkamer en dan loop ik met AirPods in onze woonkeuken beneden. Even iets verder doordenken?
Ik heb Apple Music tijdje gehad, maar ik vond geen meerwaarde tov Spotify, integendeel, in combinatie met Apple Watch, Apple Airpods en Apple Carplay. Apple TV 4K niet getest...Wat kan ik wel met Apple Music en Apple Watch en Apple Music, wat met Spotify niet kan.
[ Voor 4% gewijzigd door RigolleM op 04-06-2018 16:17 ]
Mijn BeatsX kunnen bij mij prima door het beton heen, dus dat zal jouw AirPods ook wel lukkenTHE_BASE schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:57:
[...]
Dat begrijp ik ook wel, het gaat meer over de bediening, het zoeken van nummers, het vragen aan Siri.
Buiten dat, een iPhone ligt wel eens boven in onze woonkamer en dan loop ik met AirPods in onze woonkeuken beneden. Even iets verder doordenken?
Daarbij werkt Siri op de watch goed voor het selecteren van muziek op mijn iPhone, dus als jij boven je telefoon hebt en je loopt beneden met je AirPods kan je prima tegen je watch roepen wat je wil horen (maar dat kan ook rechtstreeks tegen je AirPods)
Maar eens kijken wat Apple met Music gaat doen voor ik over ga stappen.PeaceNlove schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:09:
[...]
Mijn BeatsX kunnen bij mij prima door het beton heen, dus dat zal jouw AirPods ook wel lukken![]()
Daarbij werkt Siri op de watch goed voor het selecteren van muziek op mijn iPhone, dus als jij boven je telefoon hebt en je loopt beneden met je AirPods kan je prima tegen je watch roepen wat je wil horen (maar dat kan ook rechtstreeks tegen je AirPods)
Als je de muziek op je iPhone hebt staan (of Apple music) wel ja, niet als je Spotify gebruikt..PeaceNlove schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:09:
[...]
Mijn BeatsX kunnen bij mij prima door het beton heen, dus dat zal jouw AirPods ook wel lukken![]()
A person who never made a mistake never tried anything new.
Ik niet mijn 1e gen. krijgt geen WatchOS 5.Nick25 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:51:
Iemand de beta al draaien?
Was een keer te verwachten toch?Queenfanmichel schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:23:
[...]
Ik niet mijn 1e gen. krijgt geen WatchOS 5.
net erop gezet, hij ziet mijn 4g plan voor mijn watch nietNick25 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:51:
yep maar had niet zo snel verwacht.
Moet wachten tot ik thuis ben, heb geen lader bij meNick25 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:51:
Bing
zelfdebing69 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 13:09:
[...]
Moet wachten tot ik thuis ben, heb geen lader bij me
Een van de redenen waarom we deze vorige week verkocht hebben en maandag in New York een Series 3 hebben gekocht. Het verschil is in mijn ogen erg groot: de batterij gaat hier drie dagen mee en alles loopt soepel en snel. We kunnen weer even drie jaar door.Queenfanmichel schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:23:
[...]
Ik niet mijn 1e gen. krijgt geen WatchOS 5.
Is zo achterhaald dat ik mijn playlists niet offline of zonder iPhone kan beluisteren
De weg ligt wel open voor Spotify aangezien er nu Background Audio API's ter beschikking komen voor developers.pina schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 15:09:
Niks over spotify op wwdc, echt zonde 😞
Is zo achterhaald dat ik mijn playlists niet offline of zonder iPhone kan beluisteren
https://www.macworld.com/...aq-tips-release-date.html
And one more thing for music lovers: Third-party apps will now be able to keep their audio playing in the background, which opens up the possibility of a Spotify app.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Drie dagen??THE_BASE schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:50:
[...]
Een van de redenen waarom we deze vorige week verkocht hebben en maandag in New York een Series 3 hebben gekocht. Het verschil is in mijn ogen erg groot: de batterij gaat hier drie dagen mee en alles loopt soepel en snel. We kunnen weer even drie jaar door.
Wordt het wel interessant, zal er goed over nadenken. Een klein punt is dat mijn huidige (stainless steel 42mm sportband) voor mijn doen heel duur was.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie
En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie