mike30 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 23:05:
[...]
Ik heb voor m'n oude s6 edge ook een (gebogen) screenprotector gekocht bij Aliexpress. Paste toen voor geen meter maar misschien dat je met deze meer geluk hebt. Zo ja keep me posted!
Heb op m'n iphone niet eens een screenprotector. Alleen maar een rubberen bumper. Maar denk dat een horloge een stuk kwetsbaarder is omdat je die nog wel eens vergeet als je hem om hebt.
Ik heb die gekocht en paste eigenlijk prima. Het probleem is alleen dat je een duidelijk verschil voelt én ziet. Het voelt als plastic, dus het aanraken (maar vooral het swypen) gaat moeizamer. Daarnaast zie je overduidelijke stippen wanneer er licht op het display staat.
Mjine brak ook meteen toen ik de watch stootte aan de koelkast, dus heb er geen nieuwe meer op gedaan
Scrummie schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:17:
[...]
Komt inmiddels aardig overeen met hoe ik het gebruik. Ringen volmaken doe ik zoveel mogelijk, staan gaat met gemak iedere dag, trainen ook (al begrijp ik die niet helemaal). Bewegen (rood) echter niet zo vaak.
Ik begrijp het dus niet helemaal, want ik loop hard met Runkeeper. App draait dan op tel, word netjes allemaal geregistreerd en weergegeven op mijn horloge. Vervolgnes krijg ik een heel stuk op de groene (trainings) ring maar maar heel klein beetje op mijn rode ring. Heeft vast te maken dat ik niet veel hardloop (ben een bizarre beginner), maar dat klopt wel? Dat als ik ga hardlopen het telt voor zowel groen als rood?
Trainen is 30 minuten een iets heftigere workout doen, dus een equivalent aan een stevige wandeling. Als je zou haasten naar de trein en flink doorstapt, dan heb je grote kans dat je een stukje groen volmaakt. Rood zijn actieve calorieën die je verbruikt door te bewegen. Als je die niet volmaakt heb je misschien je doel te hoog gezet. Dit kun je wijzigen door in de activiteit app op je Watch force touch te gebruiken (hard drukken).
Ook dat van Runkeeper klinkt als hetzelfde probleem, ik vermoed dat je actieve doel veeeel te hoog is, want als jij 15 minuten zou hardlopen (dus een halve groene ring vult) dan zou de rode ring ook zeker moeten vullen (in mijn geval waarschijnlijk zo'n 20%).
[
Voor 45% gewijzigd door
The Inquisitor op 19-04-2018 08:11
]