Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 15:16
mike30 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:08:
[...]

Dank je voor je reactie. Ik heb idd ook zitten kijken naar het eventuele stoten. Ik zie dat er complete transparante cases voor te koop zijn. Als ik er een heb ga ik maar eens kijken of ik daarvoor ga of alleen voor een screenprotector. Maar ik neem aan dat er wel is nagedacht over het feit dat je een horloge wel eens ergens tegenaan stoot en dat het glas dus wat steviger en krasbestendiger zou moeten zijn.
Heb deze gekocht (zijn nog onderweg)
Is het niks, dan geen man overboord voor dat bedrag.
https://nl.aliexpress.com...ries-1-2/32827364711.html

Heb een voorkeur voor de armorsuit, alleen niet in NL te verkrijgen en verzendkosten zijn absurt hoog.
https://www.armorsuit.com/pages/apple-watch

Een case is wellicht een optie, maar ben nog geen minimalistische en mooie tegen gekomen

wijze woorden

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 20:13
(jarig!)
Valandil schreef op woensdag 18 april 2018 @ 23:02:
[...]

Heb een voorkeur voor de armorsuit, alleen niet in NL te verkrijgen en verzendkosten zijn absurt hoog.

Een case is wellicht een optie, maar ben nog geen minimalistische en mooie tegen gekomen
Ik heb voor m'n oude s6 edge ook een (gebogen) screenprotector gekocht bij Aliexpress. Paste toen voor geen meter maar misschien dat je met deze meer geluk hebt. Zo ja keep me posted!
Heb op m'n iphone niet eens een screenprotector. Alleen maar een rubberen bumper. Maar denk dat een horloge een stuk kwetsbaarder is omdat je die nog wel eens vergeet als je hem om hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door mike30 op 18-04-2018 23:14 ]

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 10:56

The Inquisitor

Greetings weaklings

mike30 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 23:05:
[...]

Ik heb voor m'n oude s6 edge ook een (gebogen) screenprotector gekocht bij Aliexpress. Paste toen voor geen meter maar misschien dat je met deze meer geluk hebt. Zo ja keep me posted!
Heb op m'n iphone niet eens een screenprotector. Alleen maar een rubberen bumper. Maar denk dat een horloge een stuk kwetsbaarder is omdat je die nog wel eens vergeet als je hem om hebt.
Ik heb die gekocht en paste eigenlijk prima. Het probleem is alleen dat je een duidelijk verschil voelt én ziet. Het voelt als plastic, dus het aanraken (maar vooral het swypen) gaat moeizamer. Daarnaast zie je overduidelijke stippen wanneer er licht op het display staat.

Mjine brak ook meteen toen ik de watch stootte aan de koelkast, dus heb er geen nieuwe meer op gedaan
Scrummie schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:17:
[...]
Komt inmiddels aardig overeen met hoe ik het gebruik. Ringen volmaken doe ik zoveel mogelijk, staan gaat met gemak iedere dag, trainen ook (al begrijp ik die niet helemaal). Bewegen (rood) echter niet zo vaak.

Ik begrijp het dus niet helemaal, want ik loop hard met Runkeeper. App draait dan op tel, word netjes allemaal geregistreerd en weergegeven op mijn horloge. Vervolgnes krijg ik een heel stuk op de groene (trainings) ring maar maar heel klein beetje op mijn rode ring. Heeft vast te maken dat ik niet veel hardloop (ben een bizarre beginner), maar dat klopt wel? Dat als ik ga hardlopen het telt voor zowel groen als rood?
Trainen is 30 minuten een iets heftigere workout doen, dus een equivalent aan een stevige wandeling. Als je zou haasten naar de trein en flink doorstapt, dan heb je grote kans dat je een stukje groen volmaakt. Rood zijn actieve calorieën die je verbruikt door te bewegen. Als je die niet volmaakt heb je misschien je doel te hoog gezet. Dit kun je wijzigen door in de activiteit app op je Watch force touch te gebruiken (hard drukken).

Ook dat van Runkeeper klinkt als hetzelfde probleem, ik vermoed dat je actieve doel veeeel te hoog is, want als jij 15 minuten zou hardlopen (dus een halve groene ring vult) dan zou de rode ring ook zeker moeten vullen (in mijn geval waarschijnlijk zo'n 20%).

[ Voor 45% gewijzigd door The Inquisitor op 19-04-2018 08:11 ]

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:26
Het kan ook zijn dat Runkeeper de actieve calorieën en minuten slecht doorgeeft aan de Watch.
En alles word berekend aan de hand van gewicht en lengte kwa calorieën.

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-11 12:54
Ik heb de S0 gehad, en nu de S2 en allebei ruim 1 jaar/1,5 jaar omgehad maar echt nog nooit een kras er op gekregen hoor. Volgens mij moet je hem wel redelijk mishandelen om te krassen.

Ik hoop dat we snel de LTE versie in NL krijgen want tijdens het hardlopen toch nog bereikbaar zijn lijkt me wel wat haha.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:37
ex87 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 11:14:
Ik heb de S0 gehad, en nu de S2 en allebei ruim 1 jaar/1,5 jaar omgehad maar echt nog nooit een kras er op gekregen hoor. Volgens mij moet je hem wel redelijk mishandelen om te krassen.
Dat dacht ik ook altijd maar bij mijn 1,5 jaar oude S2 zie ik nu in het felle zonlicht vandaag toch wel een aantal streepjes in het scherm.

youtube.com/@hisrep

• ex87
DeNachtwacht schreef op donderdag 19 april 2018 @ 20:07:
[...]

Dat dacht ik ook altijd maar bij mijn 1,5 jaar oude S2 zie ik nu in het felle zonlicht vandaag toch wel een aantal streepjes in het scherm.
1,5 jaar en wat streepjes vind ik acceptable slijtage. Voor mij zou dat als nog geen screen protector betekenen. Zeker aangezien ik het niet zo'n duur voorwerp vind. Bij m'n iPhones zitten er dan altijd wel weer screen protectors op.

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-11 13:38
Ik heb jullie advies nodig.. ben echt een beginnende hardloper en vroeg mij af of de nike run club app op de apple watch 2 daarvoor volstaat? Of raden jullie andere apps aan die ook naatloos samenwerken met HealthKit?
Deed altijd alleen aan krachttraining met een beetje cardio maar dat moet anders. Nu het mooi weer wordt ga ik 3 keer per week 3km rennen naar de gym daar krachttraining doen en dan 3km terug. Voor de krachttraining gebruik ik nu de app fitness Point en die is echt top!
Tik over een kleine 5 maanden de 40 aan en vetpercentage moet echt naar beneden vanaf de 14%😬

DaveD

• DeNachtwacht
Voor beginners volstaat elke app, die van Apple zelf is al goed. Zodra je met intervallen wil gaan trainen of rondetijden wordt het een ander verhaal. Gek genoeg zijn daar nog geen echt goede apps voor volgens mij.

youtube.com/@hisrep

• Froggle
  • Laatst online: 14-10 12:53
ex87 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 13:37:
[...]

1,5 jaar en wat streepjes vind ik acceptable slijtage. Voor mij zou dat als nog geen screen protector betekenen. Zeker aangezien ik het niet zo'n duur voorwerp vind. Bij m'n iPhones zitten er dan altijd wel weer screen protectors op.
Wel een beetje afhankelijk van de versie die je hebt. Ik ga er van uit dat de versie zonder saffierglas wel iets sneller zal krassen. Na een half jaar bij mij geen kastje te bekennen (behalve op het aluminium).

[ Voor 85% gewijzigd door Froggle op 20-04-2018 17:50 . Reden: Verkeerde topic. ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• DaveD1109
DeNachtwacht schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 17:27:
Voor beginners volstaat elke app, die van Apple zelf is al goed. Zodra je met intervallen wil gaan trainen of rondetijden wordt het een ander verhaal. Gek genoeg zijn daar nog geen echt goede apps voor volgens mij.
Top bedankt! Ga het zo is testen!😉

DaveD

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 17:27:
Voor intervallen en meer geavanceerdere settings kan je eens kijken naar iSmoothRun. Daar kan je behoorlijk veel mee koppelen/instellen!

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:41
Roos79 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 08:58:
Het kan ook zijn dat Runkeeper de actieve calorieën en minuten slecht doorgeeft aan de Watch.
En alles word berekend aan de hand van gewicht en lengte kwa calorieën.
Ik gebruik voor het hardlopen nog steeds mijn Polar hardloop horloge.
Mijn horloge synchroniseert met de Polar Flow app.
Ook deze app geeft alleen door staan doel en minuten aan.
Calorieën geeft deze niet door aan Apple.

Ik vermoed dat dit te maken heeft met iets tussen Apple en de diversen apps met vrijgeven van gegevens.

• DaveD1109
Voor nu volstaat de NRC app prima! Ik had alleen eerst de workout app gestart op de s2 maar kennelijk is dat dus niet van nike!😂 Kwam daar na een kilometer achter.

DaveD

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

De waarden schreef op zondag 22 april 2018 @ 10:04:
[...]

Ik vermoed dat dit te maken heeft met iets tussen Apple en de diversen apps met vrijgeven van gegevens.
Klinkt meer alsof het te maken heeft met de integratie met HealthKit. Developers kunnen gewoon zorgen dat kcal geschreven kunnen worden in health, alsmede gelezen.

• Valandil
Vraagje aan de applewach bezitters hier:

Als ik kies voor de wijzerplaat "modulair" dan toont hij in de agenda items alleen de items van mijn apple agenda. Opzich logisch, maar hoe kan ik er voor zorgen dat hij mijn items laat zien van mijn Outlook agenda?

Deze gebruik ik namelijk het meest voor werk.

Dus mijn vraag is:
Hoe kan ik mijn outlook agenda items tonen in de modulaire watchface.
(of misschien beter; hoe sync ik mijn outlook met mijn apple calender?)

wijze woorden

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Valandil schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:02:

Als ik kies voor de wijzerplaat "modulair" dan toont hij in de agenda items alleen de items van mijn apple agenda. Opzich logisch, maar hoe kan ik er voor zorgen dat hij mijn items laat zien van mijn Outlook agenda?

Dus mijn vraag is:
Staat de outlook agenda wel al op je telefoon? Dus in de agenda app

• Valandil
Yep Microsoft outlook is geïnstalleerd

wijze woorden

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:13

amphora

Websites & Fotografie

Valandil schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 11:50:
Yep Microsoft outlook is geïnstalleerd
Outlook != Standaard agenda app. Je moet je outlook agenda's syncen op één of andere manier. Heb zelf geen Outlook dus geen idee hoe maar dat kan vast.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• ex87
De waarden schreef op zondag 22 april 2018 @ 10:04:
[...]

Ik doe dit met de Garmin Forerunner 235 en Strava en hier werkt het op 1 manier goed:
235 -> Garmin Connect -> Strava -> Apple Health -> Apple Watch + MyFitnessPal

Dat ziet er in de praktijk zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7htZZ7Qm.png

En na een run zie ik dus:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iINuuqUm.png

Gaat eigenlijk nooit stuk. Wel als ik het via Garmin Connect doe. Ik laat Garmin Connect dan weer wel mijn gewicht schrijven naar Health omdat ik zo'n Index Scale heb van Garmin.

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Valandil schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:02:

Dus mijn vraag is:
Hoe het bij mij werkt:
Settings -> Accounts & Passwords -> Add account (account gegevens van je werk invullen en aangeven dat deze alleen de calender moet syncen)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 22:42
In mei komen er een aantal landen bij die de Apple Watch met LTE gaan ondersteunen, waar blijft Nederland? 😐

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dnc1n schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:37:
In mei komen er een aantal landen bij die de Apple Watch met LTE gaan ondersteunen
Bron?
Je bron zegt er niets over?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:59
Valandil schreef op woensdag 18 april 2018 @ 23:02:
[...]

Zelf heb ik deze besteld: https://www.aliexpress.co...=a2g0s.9042311.0.0.C252vU

En onder tussen ook al binnen gekregen. Past perfect! Indien gewenst kan ik straks wel ff foto van schieten?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:16
BaZnGaNL schreef op woensdag 25 april 2018 @ 08:57:
[...]

En onder tussen ook al binnen gekregen. Past perfect! Indien gewenst kan ik straks wel ff foto van schieten?
Ben benieuwd naar hoe het er uit ziet!

PSN: PcDCch

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:59
Mozart schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:16:
[...]

Ben benieuwd naar hoe het er uit ziet!
Bij deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mhaVOEfdZqcm3n6qB21RfsVT/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wJSqOVe0uuupYW0ZaiB3MEhz/medium.jpg

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• mike30
(jarig!)
Froggle schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 17:45:
[...]

Wel een beetje afhankelijk van de versie die je hebt. Ik ga er van uit dat de versie zonder saffierglas wel iets sneller zal krassen. Na een half jaar bij mij geen kastje te bekennen (behalve op het aluminium).
Dat saffierglas zit op de Nike+ versie toch? En zo ja kan je daar gewoon het bandje van vervangen of ben je genoodzaakt om dat sportbandje te gebruiken. Wat extra protectie kan ik wel gebruiken maar dat bandje vind ik helemaal niets.

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-11 23:15

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

mike30 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:02:
[...]

Dat saffierglas zit op de Nike+ versie toch? En zo ja kan je daar gewoon het bandje van vervangen of ben je genoodzaakt om dat sportbandje te gebruiken. Wat extra protectie kan ik wel gebruiken maar dat bandje vind ik helemaal niets.
De Nike+ editie heeft geen saffierglas. Bandjes kan je altijd vervangen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Nike+ is een gewone Apple watch met 't enige verschil dat er ergens een bitje staat dat je de Nike app en watchface kunt gebruiken/installeren. Voor de rest is er geen verschil met een "gewone" aluminium watch (behalve dat je er een Nike bandje bij krijgt, maar die zijn prima te wisselen met willekeurig welk ander Apple Watch bandje).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• mike30
(jarig!)
6129(15) schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:06:
[...]

De Nike+ editie heeft geen saffierglas. Bandjes kan je altijd vervangen.
Enige verschil is dus de watchfaces die alleen de NIke+ versie heeft. Zit net een youtube filmpje van Flossy Carter te kijken over de Nike+
Met een paar weken maar eens kijken voor een series 3. Nog even aan het dubben hoe en wat.

• Valandil
BaZnGaNL schreef op woensdag 25 april 2018 @ 08:57:
[...]

De mijne is vanmiddag net binnen gekomen.
Zal hem vanavond er op doen en ook een foto schieten.

Ik had dus die andere, maar ik verwacht dat het niet veel van elkaar zal schelen.

wijze woorden

• Valandil
mike30 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:10:
[...]

Enige verschil is dus de watchfaces die alleen de NIke+ versie heeft. Zit net een youtube filmpje van Flossy Carter te kijken over de Nike+
Met een paar weken maar eens kijken voor een series 3. Nog even aan het dubben hoe en wat.
Enige verschil is een extra watchface.... EXTRA(!!) d:)b ... verder zelfde prijs, zelfde specs.
Iets ander bandje, maargoed; lang leve aliexpress 8)

wijze woorden

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-11 20:58

Saninl

ex87 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 13:50:
[...]

Ik doe dit met de Garmin Forerunner 235 en Strava en hier werkt het op 1 manier goed:
235 -> Garmin Connect -> Strava -> Apple Health -> Apple Watch + MyFitnessPal

Dat ziet er in de praktijk zo uit:

[afbeelding]

En na een run zie ik dus:

[afbeelding]

Gaat eigenlijk nooit stuk. Wel als ik het via Garmin Connect doe. Ik laat Garmin Connect dan weer wel mijn gewicht schrijven naar Health omdat ik zo'n Index Scale heb van Garmin.
Thnx voor de uitgebreide beschrijving! Deze post ga ik proberen terug te vinden als ik t.z.t. de AW 4 ga aanschaffen (mede voor hardlopen).

Al veel gelezen over de soms slechte integratiemogelijkheden met Health van Apple. Via Runkeeper zal dit waarschijnlijk niet gaan, dus even kijken hoe ik hopelijk op een dag mijn TomTom sporthorloge thuis kan laten en alleen met de AW kan rennen (incl intervallen).

Deze work-around klinkt prima als het eenmaal is ingesteld, wie weet is iSmoothrun dan niet nodig...

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-11 15:05
Valandil schreef op woensdag 25 april 2018 @ 15:19:
[...]

Enige verschil is een extra watchface.... EXTRA(!!) d:)b ... verder zelfde prijs, zelfde specs.
Iets ander bandje, maargoed; lang leve aliexpress 8)
En het andere bandje kun je gewoon kopen bij de aMac, daar heb ik het Nike+ bandje gewoon kunnen kopen :)

• ex87
Saninl schreef op woensdag 25 april 2018 @ 16:08:
[...]
Thnx voor de uitgebreide beschrijving! Deze post ga ik proberen terug te vinden als ik t.z.t. de AW 4 ga aanschaffen (mede voor hardlopen).

Al veel gelezen over de soms slechte integratiemogelijkheden met Health van Apple. Via Runkeeper zal dit waarschijnlijk niet gaan, dus even kijken hoe ik hopelijk op een dag mijn TomTom sporthorloge thuis kan laten en alleen met de AW kan rennen (incl intervallen).

Deze work-around klinkt prima als het eenmaal is ingesteld, wie weet is iSmoothrun dan niet nodig...
Geen probleem, ik liep al een tijd hard voor m'n Apple Watch en vond het belangrijk om zeker te weten dat dit allemaal werkte voor de aanschaf :P voor mij is het niet echt een work arround want hoe ik het zie: Health is m'n main database met alle Health app. Hier komt wandelen, gewicht & eten samen. De rest van de apps zie ik als de 'verzamel apps' dus: Strava, Garmin Connect & MyFitnessPal. Als ik een duidelijk dashboard van m'n dag wil zien, open ik dus altijd de health app en hier kan ik alles in 1x zien.

Belangrijke vuistregel voor integratie met health betreft de 'Move' ring(de rode) -> zolang active energy goed word doorgegeven aan Apple Health zal die rode ring (de Move ring dus) zich vullen op je Watch.

Runkeeper heeft trouwens een best wel een complete guide hier: https://support.runkeeper...-Runkeeper-on-Apple-Watch

• Valandil
Die van mij viel erg tegen. Ligt er meer bovenop en sluit niet goed aan. Na 3 uurtjes zelfs verloren. Kortom prut !

Afbeeldingslocatie: https://s31.postimg.cc/pjg1yx4l7/4_D6_FFEAD-96_FA-48_D1-_B453-_E5_C767_A8_CB6_A.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s31.postimg.cc/ro0f00lnf/D27332_D9-243_F-4_CD8-86_A1-5895_FD9_BD3_BB.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s31.postimg.cc/ewm8thoq3/ED8_D8650-3_A4_F-4_BED-8304-_BE8262_D15_A80.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Valandil op 25-04-2018 23:03 ]

wijze woorden

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:14
Vandaag ook maar een Apple watch 3 42mm gehaald. Liep al een tijdje met een Android smartwatch rond. Ben er tzt zeer tevreden over. Nu nog even kijken voor een screenprotector. Iemand ervaringen met Clearplex?

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 22:42
RobIII schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:47:
[...]

Bron?

[...]

Je bron zegt er niets over?
Op de bekende Apple nieuwssites wel:

https://www.macrumors.com...launch-denmark-india-may/
http://www.idownloadblog....denmark-sweden-india-may/

Wel jammer dat er nog geen plannen zijn voor Nederland, want het verschil van 70 euro voor LTE, dubbel zoveel opslag en de veel minder krasgevoelige keramische achterkant vind ik het dubbel en dwars waard. Dan wil ik wel graag de LTE versie. Dat is de enige reden dat ik de Apple Watch 3 momenteel laat liggen....

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:22
heb Sleep Matic geinstalleerd voor de iphone/watch maar wanneer op een of andere manier detecteert die mijn slaap niet automatisch... nochtans staan alle sensoren aan en heb ik die checklist overlopen. Mijn hartslag meet hij ook, permissies zijn gegeven etc...

Idem met autosleep, terwijl het enkele dagen geleden nochtans wel mijn slaap automatisch kon detecteren

• Roos79
@pina AutoSleep werkt hier perfect echt geen enkel probleem mee.

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 09:03
@pina ik gebruik Sleep++ en werkt prima.. initieel even op je iPhone instellen dat je automatisch je slaap detecteert en dan kun je rustig gaan slapen 😝

• Roos79
Handig die melding als je hartslag te hoog is,
https://www.metronieuws.n...e-tiener-ziekte-ontdekken

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

En dat is niet eens de eerste keer. De hele dag je HR laten meten geeft ook zoveel meer data en is daarmee veel accurater dan die ene keer dat je je HR laat meten bij de dokter.

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
Ik ben mij aan het orienteren op AW3. Ik wil haar gaan gebruiken voor oa hardlopen. Ik heb wat youtube reviews gezien en ik maak mij zorgen om de accuratie van gps. Volgens een youtuber is elke mile 1.02 inaccuraat. Volgens een andere review soms zelfs 500 meter... Hoe ervaren jullie dit?

En dragen op rechterpols is dat aan te raden? Ik ben rechtshandig.

Verder lees ik dat spotify een beta app heeft. Ik verwacht dat spotify binnenkorte tijd een app gaat uitbrengen of gaat dit nog jaren duren? Het lijkt me wel handig om mijn airpods te besturen, maar mss is die al gekoppeld aan mijn iphone dus werkt dat niet goed? Hoewel dat nu ook goed gaat als ik bv de ipad spotify app open en dan mijn iphone spotify bedien.

Verder lees ik dat whatsapp geen officiele app heeft, het schijnt wel bruikbaar te zijn, hoe is jullie ervaring?

[ Voor 40% gewijzigd door TweakerVincent op 10-05-2018 01:14 ]

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

TweakerVincent schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 00:00:
Ik ben mij aan het orienteren op AW3. Ik wil haar gaan gebruiken voor oa hardlopen. Ik heb wat youtube reviews gezien en ik maak mij zorgen om de accuratie van gps. Volgens een youtuber is elke mile 1.02 inaccuraat. Volgens een andere review soms zelfs 500 meter... Hoe ervaren jullie dit?

En dragen op rechterpols is dat aan te raden? Ik ben rechtshandig.

Verder lees ik dat spotify een beta app heeft. Ik verwacht dat spotify binnenkorte tijd een app gaat uitbrengen of gaat dit nog jaren duren? Het lijkt me wel handig om mijn airpods te besturen, maar mss is die al gekoppeld aan mijn iphone dus werkt dat niet goed? Hoewel dat nu ook goed gaat als ik bv de ipad spotify app open en dan mijn iphone spotify bedien.

Verder lees ik dat whatsapp geen officiele app heeft, het schijnt wel bruikbaar te zijn, hoe is jullie ervaring?
Ik loop iedere dag exact hetzelfde stuk van ~5km, altijd dezelfde resultaten. Wil niet beweren dat dit accuraat is. Het is iig wel altijd hetzelfde. Dat is voor mij het belangrijkste. Dat 1km dus 1100m of 900m is boeit mij niet echt.

Je kunt het wel instellen dat je hem om je linker pols draagt. Lijkt mij dus geen enkel probleem, zelf lijkt het mij erg onhandig met de kroon aan de verkeerde kant.

Zelf gebruik ik ook Spotify met bluetooth oordopjes dopjes. Dit werkt prima en is gewoon te bedienen vanaf je AW. Geen speciale app voor nodig dus. Airpods (net zoals de meeste bluetooth dopjes) kun je aan meerdere devices koppelen. Dit zou dus geen probleem moeten zijn. Op welk gekoppeld apparaat dan ook je music/youtube/whatever begint te spelen zullen je Airpods gewoon oppikken.

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 12:18
Gekkenhuis schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 08:05:
[...]

Je kunt het wel instellen dat je hem om je linker pols draagt. Lijkt mij dus geen enkel probleem, zelf lijkt het mij erg onhandig met de kroon aan de verkeerde kant.
je kunt het zo instellen dat je zelf bepaald waar je kroon zit, linker- of rechterkant.

Bing

• TweakerVincent
Gekkenhuis schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 08:05:
[...]

Ik loop iedere dag exact hetzelfde stuk van ~5km, altijd dezelfde resultaten. Wil niet beweren dat dit accuraat is. Het is iig wel altijd hetzelfde. Dat is voor mij het belangrijkste. Dat 1km dus 1100m of 900m is boeit mij niet echt.

Zelf gebruik ik ook Spotify met bluetooth oordopjes dopjes. Dit werkt prima en is gewoon te bedienen vanaf je AW. Geen speciale app voor nodig dus. Airpods (net zoals de meeste bluetooth dopjes) kun je aan meerdere devices koppelen. Dit zou dus geen probleem moeten zijn. Op welk gekoppeld apparaat dan ook je music/youtube/whatever begint te spelen zullen je Airpods gewoon oppikken.
Ok dank. Maar ik lees overal dat er geen spotify app is? Het lijkt mij ideaal als ik kan hardlopen met aw en airpods. En dan telefoon thuis laten. Volgens mij kan je dan geen offline bestanden afspelen via spotify?

Maar wel goed te lezen dat je met telefoon gewoon spotify kunt bedienen. Kan je dan ook playlisten selecteren enzo? Of alleen bext previous
?

• TweakerVincent
En het lijkt me ook ideaal als ik met google maps de weg kan zien op de aw. Nu loop ik vaak in een vreemde stad met mijn telefoon de hele tijd de (loop) route te volgen. Ik las das er geen kaartje getoond wordt. Wel met apple maps. Wat is jullie ervaring hiermee?

• DeNachtwacht
Voor fietsen werkt het wel goed. Sowieso is Apple Kaarten een prima navigatie-app, enige nadeel is natuurlijk dat offline navigatie niet mogelijk is.

Je moet op de watch wel bij elk waypoint opnieuw de kaart laden, hij gaat elke keer automatisch naar verkeerspijlen (links/rechts/rechtdoor na x meter). Ik had zelf ook liever gehad dat je standaard de kaart kon gebruiken, maar dit werkt op zich ook.

youtube.com/@hisrep

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

TweakerVincent schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:05:
[...]

Ok dank. Maar ik lees overal dat er geen spotify app is? Het lijkt mij ideaal als ik kan hardlopen met aw en airpods. En dan telefoon thuis laten. Volgens mij kan je dan geen offline bestanden afspelen via spotify?

Maar wel goed te lezen dat je met telefoon gewoon spotify kunt bedienen. Kan je dan ook playlisten selecteren enzo? Of alleen bext previous
?
Dat zei je er niet bij. Dit kan inderdaad (nog) niet. Ook al is het wel mogelijk en weet niet hoeveel je offline wilt opslaan dan zit je waarschijnlijk snel aan je opslag limiet. LTE is namelijk ook (nog) niet mogelijk in Nederland. Zelf neem ik altijd mijn telefoon mee in een Spibelt tasje tijdens het hardlopen. Merk je niets van dat je die om hebt.

• TweakerVincent
Gekkenhuis schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 21:55:
[...]

Dat zei je er niet bij. Dit kan inderdaad (nog) niet. Ook al is het wel mogelijk en weet niet hoeveel je offline wilt opslaan dan zit je waarschijnlijk snel aan je opslag limiet. LTE is namelijk ook (nog) niet mogelijk in Nederland. Zelf neem ik altijd mijn telefoon mee in een Spibelt tasje tijdens het hardlopen. Merk je niets van dat je die om hebt.
Ok maar ik kan toch ook gewoon Apple itunes music offline op de watch opslaan en dan runkeeper bv voor hardlopen? Spotify hoeft dan niet.

Morgen trouwens even naar de MM om wss zo'n ding te kopen! :D

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

TweakerVincent schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:30:
[...]

Ok maar ik kan toch ook gewoon Apple itunes music offline op de watch opslaan en dan runkeeper bv voor hardlopen? Spotify hoeft dan niet.

Morgen trouwens even naar de MM om wss zo'n ding te kopen! :D
Dat kan: https://support.apple.com/nl-nl/HT204691#watch

• TweakerVincent
ik bedoelde hardlopen zonder iphone maar dan apple music offline en runkeeper op de AW en airpods. Dan hoef je toch geen phone mee te nemen?

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

TweakerVincent schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:45:
[...]

ik bedoelde hardlopen zonder iphone maar dan apple music offline en runkeeper op de AW en airpods. Dan hoef je toch geen phone mee te nemen?
Dat staat er toch ook?
U kunt specifieke albums en afspeellijsten toevoegen aan uw Apple Watch door deze te synchroniseren. Na het synchroniseren kunt u de muziek afspelen op uw Apple Watch zonder uw iPhone.
Runkeeper doet het ook zonder telefoon aangezien er GPS in de AW3 zit.

• TweakerVincent
Gekkenhuis schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 22:50:
[...]

Dat staat er toch ook?

[...]

Runkeeper doet het ook zonder telefoon aangezien er GPS in de AW3 zit.
Ik las ergens op die site dat apple music je telefoon gebruikte. Heb ik mss verkeerd gelezne?

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-11 20:08
Zijn er hier nog veel mensen met een series 0?
Ik heb hem al sinds release, altijd erg tevreden mee geweest. Nu ook nog wel, begint echter erg traag te worden. Vind het verschil echter niet waard om een series 3 te kopen, aangezien ik nauwelijks apps gebruik.

Dus eventueel even wachten op de series 4 ;).

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Verwijderd

Maikjuh schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 12:39:
Ik heb hem al sinds release, altijd erg tevreden mee geweest. Nu ook nog wel, begint echter erg traag te worden. Vind het verschil echter niet waard om een series 3 te kopen, aangezien ik nauwelijks apps gebruik.

Je moet jezelf denk ik af gaan vragen welke apps je dan gaat gebruiken. Kom je tot de conclusie dat je ze niet gebruikt omdat je Watch te sloom is, dan is het tijd om te upgraden. Gebruik je ze niet omdat ze niks nuttigs toevoegen (in mijn geval) dan denk ik dat de Series 0 nog wel volstaat. :)

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-11 16:46
Genoeg mensen die een Apple Watch voornamelijk gebruiken omdat ze veel sporten. Zelf sport ik nauwelijks. Hoogstens wandelingen of wat hardlopen zo nu en dan. Zit er wel aan te denken om te kijken naar een Apple Watch 3. Voor de notificaties, e.d., maar voornamelijk omdat ik hem er mooi uit vind zien. Heb al een normaal horloge, dus ik twijfel een beetje of het het geld waard is. Zijn er dus toevallig mensen hier die hem voornamelijk als normaal horloge (plus dan notificaties, muziek, etc) gebruiken? Is hij het dan nog waard? Of is het echt puur een sporthorloge?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Alwayshappyz schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:23:
Genoeg mensen die een Apple Watch voornamelijk gebruiken omdat ze veel sporten. Zelf sport ik nauwelijks. Hoogstens wandelingen of wat hardlopen zo nu en dan. Zit er wel aan te denken om te kijken naar een Apple Watch 3. Voor de notificaties, e.d., maar voornamelijk omdat ik hem er mooi uit vind zien. Heb al een normaal horloge, dus ik twijfel een beetje of het het geld waard is. Zijn er dus toevallig mensen hier die hem voornamelijk als normaal horloge (plus dan notificaties, muziek, etc) gebruiken? Is hij het dan nog waard? Of is het echt puur een sporthorloge?
Ik gebruik hem juist als alledaags horloge en aangezien ik zo goed als alles van Apple hebt is het voor mij persoonlijk een fijne aanvulling.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor notificaties en het beantwoorden van iMessage/WhatsApp. Het is handig te zien wie er belt, als iPhone wat verder ligt. Daarnaast start ik er RunKeeper mee en bedien ik audio als mijn iPhone in mijn zak zit.

Verder eigenlijk niet veel. Laatst wel handig te kunnen bellen toen de iPhone in de auto lag en de auto niet meer open ging. :+

We gaan binnenkort in New York een Apple Watch 3 aanschaffen en de 1st Gen inruilen, krijg je schijnbaar nog 60 dollar voor. Marktplaats is ook nog een optie.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Verwijderd

Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor notificaties en sporten. Klinkt raar, maar door dit ding ben ik wel vaker gaan sporten. Of nét iets langer om die calorie-ring vol te krijgen. Voor apps gebruik ik het zo goed als niet omdat hij daar echt te sloom voor is. Siri is zelfs al nauwelijks te gebruiken, dat zegt al wat...

Het voordeel van de Apple Watch vindt ik dat ik mijn kalender makkelijk bij kan houden, makkelijk zien hoe warm het buiten is en omdat ik een beveiligingscamera heb staan krijg ik iedere keer een notificatie (met afbeelding) als iemand voor de deur staat. Zo zie ik altijd wie er voor de deur staat via m'n Watch. :)

• TweakerVincent
Vandaag mijn apple watch 3 opgehaald. Gaaf ding! Ik heb een mooie face getuned met bitcoin waarden enzo. Ik vraag me alleen af hoe ik het heart icoontje moet zien? Hij is nu 75% gevuld, zegt dat nog wat? Als ik erop klik zit ik op 70 bpm. Of is dat een standaard icoontje?

Ik hoop dat spotify snel komt met een app. Verder top ding samen in combi met airpods die vandaag ook binnen kwamen :D

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-11 16:46
Bedankt voor de ervaringen! Eind deze maand maar eens serieus naar kijken. Zag dat er sowieso veel fijnere bandjes voor zijn...vergeleken met mijn huidige normale horloge. Die zit of te strak of te los om m'n pols. Zag er bij Apple een paar die je precies kan afstellen.

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:17
TweakerVincent schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 23:59:
Vandaag mijn apple watch 3 opgehaald. Gaaf ding! Ik heb een mooie face getuned met bitcoin waarden enzo. Ik vraag me alleen af hoe ik het heart icoontje moet zien? Hij is nu 75% gevuld, zegt dat nog wat? Als ik erop klik zit ik op 70 bpm. Of is dat een standaard icoontje?
Is standaard icoon inderdaad.

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-11 12:20
Maikjuh schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 12:39:

Ik gebruik zelf Nogsteeds de series 0 vrij intensief. Voldoet nog prima aan mijn eisen. Ik gebruik mijn iWatch alleen voor Runkeeper, sleepcycle, Hartslag meten, fitness app en. Notificaties van whatsapp/snapchat/instagram. Dat doet hij allemaal prima en vrijwel zonder laadtijden.

Enig onmogelijkheid wat ik nu nog ben tegengekomen is de fb Messenger app. Die opent hij gewoonweg niet.
Ik wacht het nieuws af of de series 0 support krijgt naar watch OS 5. Zo niet Dan zal ik wellicht upgraden naar de 2 of 3.

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:23
Ben aan het denken om ook een AW aan te bestellen (3 series). Iemand die ik ken, heeft er ook 1 (dan 2 series maar dan de maat 42). Aan de andere kant, zal ik wachten tot de 4 series? En zal die dan ook tegen de 400 euro kosten? Of hoger? Natuurlijk is daar (naar mijn weten) de prijs niks over bekend.. Maar wat denken jullie?

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• TweakerVincent
Ik heb de aw en airpods beide gekocht. Nu stream ik spotify naar airpods en gebruik aw voor bediening. Mijn iphone loopt best snel leeg met spotify.

Met apple music kan ik vanaf aw streamen naar airpods wat een stuk voordeliger is. Ik hoop dat de spotify app ooit komt. Hoe doen jullie dit met streamen en zo min mogelijk iphone Accu verbruik?

• DeNachtwacht
Ik heb gewoon een Bluetooth headsetje en Deezer om muziek te streamen vanaf mijn iPhone... ik vind zelf het accuverbruik wel meevallen, kom de dag eigenlijk altijd prima door.

youtube.com/@hisrep

• TweakerVincent
De modular face is erg tof. Crypto info en agenda. Enige rare is dat hij alleen maar dagelijkse calendar items showt. Die heb ik nu niet en dan is hij leeg. Ik kan met geen mogelijkheid ook next day tonen (als today op is).

• DeNachtwacht
Tsja, je kan je afvragen waarom je dat zou moeten willen. Voor serieus de agenda in duiken om te zien wat je moet voorbereiden kun je gewoon je agenda in (of de agenda app op de watch zelf).

De complicatie is echt bedoeld voor een snelle scan wat je in de komende 24 uren nog voor de boeg hebt. Ik zou ook niet weten waarom je op die complicatie verder vooruit zou willen zien.

youtube.com/@hisrep

• TweakerVincent
DeNachtwacht schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:26:
Tsja, je kan je afvragen waarom je dat zou moeten willen. Voor serieus de agenda in duiken om te zien wat je moet voorbereiden kun je gewoon je agenda in (of de agenda app op de watch zelf).

De complicatie is echt bedoeld voor een snelle scan wat je in de komende 24 uren nog voor de boeg hebt. Ik zou ook niet weten waarom je op die complicatie verder vooruit zou willen zien.
Nu staat er niks getoond wat zonde is omdat het imo logischer is dat je dan gewoon de volgende afspraak zou zien?

• DeNachtwacht
TweakerVincent schreef op zondag 13 mei 2018 @ 00:29:
[...]

Nu staat er niks getoond wat zonde is omdat het imo logischer is dat je dan gewoon de volgende afspraak zou zien?
in mijn agenda staan standaard zo’n 3-4 dingen per dag. Kan me indenken dat dat bij andere beroepen nog veel meer is. Dan is het alleen maar lekker om te zien dat je agenda vanaf nu vandaag leeg is. Maar vooral dat je niet verward wordt door een afspraak die je niet over 10 minuten, maar over 24 uur en 10 minuten hebt 😉.

Kan me voorstellen dat als je nog studeert de agenda minder vol is, dan is het idd misschien lekker.

youtube.com/@hisrep

• TweakerVincent
DeNachtwacht schreef op zondag 13 mei 2018 @ 02:19:
[...]
in mijn agenda staan standaard zo’n 3-4 dingen per dag. Kan me indenken dat dat bij andere beroepen nog veel meer is. Dan is het alleen maar lekker om te zien dat je agenda vanaf nu vandaag leeg is. Maar vooral dat je niet verward wordt door een afspraak die je niet over 10 minuten, maar over 24 uur en 10 minuten hebt 😉.

Kan me voorstellen dat als je nog studeert de agenda minder vol is, dan is het idd misschien lekker.
Zakelijke afspraken staan niet in mijn watch agenda. Gisteravond had ik niks staan, vandaag 1 afspraak.

Volgens mij kan ik outlook, owa en good niet in de AW tonen?

• DeNachtwacht
TweakerVincent schreef op zondag 13 mei 2018 @ 13:01:
[...]

Zakelijke afspraken staan niet in mijn watch agenda. Gisteravond had ik niks staan, vandaag 1 afspraak.

Volgens mij kan ik outlook, owa en good niet in de AW tonen?
Ja hoor outlook gaat prima bij mij. Gewoon toevoegen aan de gewone agenda app van Apple op je iPhone en natuurlijk de agenda's van je watch op 'match with ipHone' zetten. Gmail, Facebook en Office365 agenda wordt alle drie gewoon laten zien.

youtube.com/@hisrep

• TweakerVincent
DeNachtwacht schreef op zondag 13 mei 2018 @ 14:39:
[...]

Ja hoor outlook gaat prima bij mij. Gewoon toevoegen aan de gewone agenda app van Apple op je iPhone en natuurlijk de agenda's van je watch op 'match with ipHone' zetten. Gmail, Facebook en Office365 agenda wordt alle drie gewoon laten zien.
wij gebruiken Blackberry work op mijn werk. Daar is een app van maar die is helemaal dichtgetimmerd. Nieuwe mails krijg ik wel te zien maar ik kan niet mijn agenda syncen.

• TweakerVincent
Ik vind de PowerPoint AW app wel interessant. Alleen ben ik op zoek naar een oplossing waar ik mijn windows 10 laptop kan gebruiken met powerpoint en dan de AW als remote. volgens mij moet ik een ipad/phone of mac gebruiken? Kan wss niet AW in combi met windows?

• DeNachtwacht
TweakerVincent schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:00:
Ik vind de PowerPoint AW app wel interessant. Alleen ben ik op zoek naar een oplossing waar ik mijn windows 10 laptop kan gebruiken met powerpoint en dan de AW als remote. volgens mij moet ik een ipad/phone of mac gebruiken? Kan wss niet AW in combi met windows?
ik denk dat je ff moet zoeken of de Apple watch app via Office 365 werkt ook, dan zou het namelijk moeten werken.

youtube.com/@hisrep

• TweakerVincent
DeNachtwacht schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:02:
[...]
ik denk dat je ff moet zoeken of de Apple watch app via Office 365 werkt ook, dan zou het namelijk moeten werken.
wat bedoel je precies? Ik gebruik geen office 365 maar de normale powerpoint app.

• DeNachtwacht
TweakerVincent schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:12:
[...]

wat bedoel je precies? Ik gebruik geen office 365 maar de normale powerpoint app.
office 365 is de online omgeving (website via OneDrive.com). Dus als je een powerpoint in OneDrive opslaat op je telefoon, moet je hem tegelijk op een pc via de online omgeving kunnen zien en bewerken. Wellicht is het dus zo in te stellen dat je via die weg op de pc een presentatie aan kan zetten in OneDrive online in de browser, en dat je hem tegelijk op je telefoon / Watch kan besturen via de powerpoint app.

youtube.com/@hisrep

• TweakerVincent
DeNachtwacht schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:11:
[...]
office 365 is de online omgeving (website via OneDrive.com). Dus als je een powerpoint in OneDrive opslaat op je telefoon, moet je hem tegelijk op een pc via de online omgeving kunnen zien en bewerken. Wellicht is het dus zo in te stellen dat je via die weg op de pc een presentatie aan kan zetten in OneDrive online in de browser, en dat je hem tegelijk op je telefoon / Watch kan besturen via de powerpoint app.
Ik heb MSDN dus toegang tot 365 volgens mij. Is het proberen waard! Zou ideaal zijn als ik mijn windows powerpoint zo kan bedienen

• TweakerVincent
wat ook tof is dat je apple music en airpods kan gebruiken zonder iphone. Ik kan nergens terugvinden of mijn iphone gebruikt wordt als de iphone wel in de buurt is/aan staat. Ik heb liever dat alle power via AW en airpods gaat zodat ik zo lang mogelijk mijn iphone kan gebruiken. Liever power drain op AW dan mijn phone.

• TweakerVincent
Welke app gebruiken jullie om je notes te lezen? Standaard niet ondersteunt

• mike30
(jarig!)
*snip* dit past beter in V&A.

[ Voor 92% gewijzigd door Daedalus op 15-05-2018 10:50 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@TweakerVincent zou je je laatste bericht willen aanpassen als je als laatste hebt gereageerd in plaats van iedere keer een nieuwe bericht te plaatsen?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• TweakerVincent
Daedalus schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:52:
[mbr]@TweakerVincent zou je je laatste bericht willen aanpassen als je als laatste hebt gereageerd in plaats van iedere keer een nieuwe bericht te plaatsen?[/]
Excuus zal voortaan alles in 1 stoppen. Vond het aparte onderwerpen die los moesten. Ben wel erg tevreden over mijn AW tot nu toe.

• Roos79
@TweakerVincent dan nog kunnen ze in een post staan men kan ook dan op je reageren ;)

Ik snap een stukje van de Health app niet icm Strava ik krijg de hartslag niet aan.
Elke keer als ik in de Health app Strava akkoord geef en ik later terug kom daar staan de vinkjes weer terug uit?
Iemand die dat gebruikt en dat wel werkend heeft gekregen?

• Mr.Meeuw
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:15
Roos79 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:03:
Ik snap een stukje van de Health app niet icm Strava ik krijg de hartslag niet aan.
Elke keer als ik in de Health app Strava akkoord geef en ik later terug kom daar staan de vinkjes weer terug uit?
Iemand die dat gebruikt en dat wel werkend heeft gekregen?
Hier heeft Stava de rechten om alles te schrijven en active energy en heart rate uit te lezen. Zo in het begin ingesteld en zo werkt het al een hele tijd. Ik start wel altijd de activiteiten vanaf de watch.

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!

• Roos79
Mr.Meeuw schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:38:
[...]

Hier heeft Stava de rechten om alles te schrijven en active energy en heart rate uit te lezen. Zo in het begin ingesteld en zo werkt het al een hele tijd. Ik start wel altijd de activiteiten vanaf de watch.
Ja hier ook en toch krijg ik dus de hartslag niet aan de praat ;)
Alles staat aangevinkt maar de vinkjes in de health app willen niet meewerken die gaan vanzelf weer terug :+

• TweakerVincent
Ik snap het calender sync gedeelte van de watch niet. Ik gebruik google calendar/mail etc.

Ik begrijp dat items niet via push binnenkomen maar fetch (kwartier). Voor mail is dat prima.

Maar calendar werkt raar. Als ik op mijn iphone een item inschiet zie ik hem direct op mijn watch. Ook in gmail calendar dus dat gaat goed.

Als ik een item inschiet op mijn ipad dan zou ik verwachten dat het item na 15 min ongeveer verschijnt op mijn watch. Dat gebeurd niet... alleen als ik de iphone calendar app open dan wordt er wss een fetch opgeroepen en synct alles.

Doe ik iets fout? Ipad idem voor windows calendaf of google calendar

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nee, dus heeft niets met je watch te maken, maar met je iPhone. Aangezien de watch het van je phone haalt, en je phone niet eens die data heeft.

Ik heb hetzelfde: een gedeelde icloud agenda, en als ik de agenda open op mijn phone dan komen er ineens 8 afspraken binnen.

• TweakerVincent
The Inquisitor schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:42:
Nee, dus heeft niets met je watch te maken, maar met je iPhone. Aangezien de watch het van je phone haalt, en je phone niet eens die data heeft.

Ik heb hetzelfde: een gedeelde icloud agenda, en als ik de agenda open op mijn phone dan komen er ineens 8 afspraken binnen.
Raar ik dacht dat de cal app op iphone gmail elke 15 min synct

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

TweakerVincent schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:11:
[...]

Raar ik dacht dat de cal app op iphone gmail elke 15 min synct
Maar waar voeg je je agenda item toe in je iPad? Is dat echt ook in de google agenda? Of in je persoonlijke (standaard) agenda? Want die laatste synct via iCloud naar je andere devices, en vooralsnog krijg ik die sync ook alleen maar als ik de calender open.

• mike30
(jarig!)
Ik heb vorige week een Apple watch s3 gehaald. Maar is de coating die op het horloge zit nou echt zo slecht? Heb hem niet zoveel om gehad om krassen te voorkomen maar op de bolling aan de bovenkant van het scherm zitten toch een aantal miniscule krasjes nu. Heb alleen maar t-shirts gedragen dus niets wat er langs kan schuren. Sowieso achterlijk als er daardoor al krasjes zouden kunnen komen maar goed.
Heb nu een spigen rubber case eromheen en die beschermt goed maar horloge ziet er nu wel uit als een 90's Casio.
Meer mensen last van de krasjes of ga ik er misschien ongemerkt lomp mee om? En is er een manier om die krasjes er nog uit te krijgen?

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

mike30 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:16:
Ik heb vorige week een Apple watch s3 gehaald. Maar is de coating die op het horloge zit nou echt zo slecht? Heb hem niet zoveel om gehad om krassen te voorkomen maar op de bolling aan de bovenkant van het scherm zitten toch een aantal miniscule krasjes nu. Heb alleen maar t-shirts gedragen dus niets wat er langs kan schuren. Sowieso achterlijk als er daardoor al krasjes zouden kunnen komen maar goed.
Heb nu een spigen rubber case eromheen en die beschermt goed maar horloge ziet er nu wel uit als een 90's Casio.
Meer mensen last van de krasjes of ga ik er misschien ongemerkt lomp mee om? En is er een manier om die krasjes er nog uit te krijgen?
Heb hm een paar maanden nu en zie geen krasjes ongeacht hoe ik hm tegen het licht houd. En stoot hm minstens een paar keer per week tegen een tafel, kastje of bureau aan, en al 2x tegen de (stenen)muur... bij die laatste was ik wel bang, maar vooralsnog geen schade.

• TweakerVincent
The Inquisitor schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:13:
[...]

Maar waar voeg je je agenda item toe in je iPad? Is dat echt ook in de google agenda? Of in je persoonlijke (standaard) agenda? Want die laatste synct via iCloud naar je andere devices, en vooralsnog krijg ik die sync ook alleen maar als ik de calender open.
In mijn google calendar. Bv app op ipad of gewoon direct in gmail zelf. Maar ik kan zien daf de wijzigigng in gmail via site staat.

Over case hierboven. Heb je echt een case nodig? Wil ik echt niet.

• mike30
(jarig!)
The Inquisitor schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:19:
[...]

Heb hm een paar maanden nu en zie geen krasjes ongeacht hoe ik hm tegen het licht houd. En stoot hm minstens een paar keer per week tegen een tafel, kastje of bureau aan, en al 2x tegen de (stenen)muur... bij die laatste was ik wel bang, maar vooralsnog geen schade.
Bij mij zitten ze op de edge van het scherm. Zijn miniscuul en ik zie ze alleen als het licht precies op de bolling valt. Normaal zou ik me er niet aan storen maar nu ik weet dat ze er zitten.....
Kocht hem helemaal perfect in orde van een andere tweaker. En 4 dagen later zitten er aantal witte krasjes op, dus in de anti-glare coating.

• mike30
(jarig!)
TweakerVincent schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:19:
[...]

In mijn google calendar. Bv app op ipad of gewoon direct in gmail zelf. Maar ik kan zien daf de wijzigigng in gmail via site staat.

Over case hierboven. Heb je echt een case nodig? Wil ik echt niet.
Neem aan dat die case vraag aan mij gericht was. Ik wil ook geen case maar wil ook geen Apple watch die binnen een korte tijd vol met krassen zit. Want ondanks hoe voorzichtig ik ermee ben gaat het toch die kant op. En heb hem 2e hands gekocht dus geen Apple care en nieuw scherm kost bijna net zoveel als de prijs waar ik hem voor gekocht heb.

• TweakerVincent
mike30 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:25:
[...]

Neem aan dat die case vraag aan mij gericht was. Ik wil ook geen case maar wil ook geen Apple watch die binnen een korte tijd vol met krassen zit. Want ondanks hoe voorzichtig ik ermee ben gaat het toch die kant op. En heb hem 2e hands gekocht dus geen Apple care en nieuw scherm kost bijna net zoveel als de prijs waar ik hem voor gekocht heb.
Case vraag was meer in algemeen. Ik wil er echg niet 1 dus vroeg me af hoe de ervaringen zijn. In geen enkele review heb ik dat naar voren zien komen

• mike30
(jarig!)
Ik was ook niet echt van plan om een case te halen ervoor want ik zie ze hier op tweakers ook niet veel voorbij komen.
Ik blijf op zoek naar een hoesje wat er beter uit ziet dan deze maar tot die tijd gebruik ik deze. Mocht er nog iemand tips heven voor een hoesje waardoor m'n horloge niet ineens er 30 jaar ouder uit ziet.....ik houd me aanbevolen!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Een paar pagina's geleden wordt wel gesproken over screenprotectors, dat is genoeg als je meer bescherming wilt. Het probleem is alleen dat ze vaak niet zo mooi zitten, maar sommigen hebben betere ervaringen hiermee.
Pagina: 1 ... 59 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie