Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

The Inquisitor schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:38:
Eindelijk de knoop doorgehakt en de Series3 besteld :) Wordt donderdag geleverd, dus ben benieuwd
Ik loop nog altijd met mijn "Series 0" rond en ben er nog altijd heel tevreden van. Alleen begint de batterij merkbaar minder capaciteit te krijgen en reageert Siri soms wel heel traag, zeker als ik zie hoe m'n vriendin haar Series 3 reageert...

Ik ga't nog volhouden tot de Series 4, dan ga'k een nieuwe kopen en mag deze met pensioen :-)

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-10 10:04
Ik heb besloten om toch maar voor de series 3 te gaan in 42mm :)

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 10:56

The Inquisitor

Greetings weaklings

HomeKit op mijn nieuwe AW heeft geen verbinding met mijn Hue lampen. Iemand een idee wat ik hier tegen aan kan doen? Op mijn iPhone gaat het wel gewoon goed en kan ik alles bedienen, op de AW staat er 'geen verbinding'. Ik heb een aTV dus die is de hub

Edit; het werkt ineens na een dag, hetzelfde als uitspraak van namen, waarschijnlijk moest het nog gesynct worden ofzo.

[ Voor 19% gewijzigd door The Inquisitor op 09-02-2018 12:50 ]

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:37
Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:19:
[...]

Ik loop nog altijd met mijn "Series 0" rond en ben er nog altijd heel tevreden van. Alleen begint de batterij merkbaar minder capaciteit te krijgen en reageert Siri soms wel heel traag, zeker als ik zie hoe m'n vriendin haar Series 3 reageert...

Ik ga't nog volhouden tot de Series 4, dan ga'k een nieuwe kopen en mag deze met pensioen :-)
Ik denk idd dat met een smartwatch ééns in de 3 jaar een update weer leuk is ja. Ik heb nu naar volle tevredenheid de Series 2, denk dat het voor mij de Series 5 wordt ;-)

youtube.com/@hisrep

Ik heb m'n 1st gen verkocht en ben voor de Series 2 gegaan.
Zie niet heel veel meerwaarde in de 3.

Wel slecht dat de S2 nog steeds een enorm triest speakertje heeft :+
Maar wel een heeeeeeeel stuk sneller, waterdicht en stuk beter scherm. Heb ook 't idee dat de hartslagsensor van deze accurater en sneller is. Denk niet dat ik deze snel ga upgraden.
De S0 voldeed op zich in z'n dagelijkse taken, maar die traagheid als je een keer iets moet doen is gewoon vervelend. De S2 is wat de originele watch wel had mogen zijn. :P Maar goed, hier kan ik denk ik wel een jaar of 3 a 4 mee vooruit; als ie dan nog updates krijgt. En anders gewoon tegen die tijd een S3/4 2e hands kopen. :P Hoeft geen gloednieuwe meer.

[ Voor 39% gewijzigd door WhatsappHack op 10-02-2018 02:00 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Gruijters
Iemand ervaring met 3rd party bandjes? Of beter gezegd, de zogenaamde replicas?

Ik heb er vandaag eentje besteld via 123 watches, de milanese black. Ik zie Aliexpress er ook vol mee staan. Ik hoop dat een iets duurdere variant uit een Nederlandse webshop net iets beter is. Ik zal zodra ik alles binnen heb mijn bevindingen delen!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-11 11:40
Gruijters schreef op zondag 11 februari 2018 @ 22:48:

Ik heb er vandaag eentje besteld via 123 watches, de milanese black. Ik zie Aliexpress er ook vol mee staan. Ik hoop dat een iets duurdere variant uit een Nederlandse webshop net iets beter is. Ik zal zodra ik alles binnen heb mijn bevindingen delen!
Meestal die in de nederlandse webshop te zijn komen er 80% van alie express vandaan.
Replica van aliexpress is prima maar daar is een apparte topic voor ;)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:06

Lol, jij denkt dat er een fabriekje is in NL hiervoor? Drie keer raden waar die bandjes vandaan komen ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik heb er inmiddels 20+ (oude(re) foto's en recentere aanwinsten) en ben over alle op 2 na (rechtsboven, wit en zwart) prima tevreden. Natuurlijk moet je je verwachting bijstellen, maar daar betaal je ook naar. En voor dat geld koop je zo weer een nieuw als er een stuk gaat.
Ik heb er vandaag eentje besteld via 123 watches, de milanese black. Ik zie Aliexpress er ook vol mee staan. Ik hoop dat een iets duurdere variant uit een Nederlandse webshop net iets beter is.
Ik vrees dat je een paar euro teveel betaald hebt :X Die bandjes komen echt wel uit dezelfde fabriek(en) hoor ;) Ze worden vaak onder -tig verschillende namen verkocht. Enige voordeel van NL webshops is dat je er geen 3 weken op hoeft te wachten.

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 12-02-2018 01:07 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Gruijters
Ik snap goed dat de bandjes uit de Nederlandse shops uit Azie komen.. Maar je hebt namaak en namaak, hier zitten ook behoorlijk wat gradaties in. Op Aliexpress wordt je ermee dood gegooid en daar zit ook echt rommel tussen. Maar goed we zullen het meemaken zodra ik het heb ontvangen.

• Martinusz
Gruijters schreef op maandag 12 februari 2018 @ 07:48:
Ik snap goed dat de bandjes uit de Nederlandse shops uit Azie komen.. Maar je hebt namaak en namaak, hier zitten ook behoorlijk wat gradaties in. Op Aliexpress wordt je ermee dood gegooid en daar zit ook echt rommel tussen. Maar goed we zullen het meemaken zodra ik het heb ontvangen.
Kijk daarom even in het speciale topic hier op Tweakers voor de bandjes van o.a. Alieexpress, dan zie je gelijk welke je moet hebben en betaal je niet te veel aan een NL webshop.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinusz op 12-02-2018 09:09 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:16
Mijn ouders gaan binnenkort naar de US of A en ik zat te denken om ze een Apple watch vanuit daar mee te laten nemen. Scheelt met de wisselkoers toch een kleine 80 euries... iemand ervaring hiermee? Do's, dont's, garantie etc?

wijze woorden

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Valandil schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:56:
Mijn ouders gaan binnenkort naar de US of A en ik zat te denken om ze een Apple watch vanuit daar mee te laten nemen. Scheelt met de wisselkoers toch een kleine 80 euries... iemand ervaring hiermee? Do's, dont's, garantie etc?
Als je een LTE wil (4G) dan wil je 'm hier in europa halen (NL zelfs?). Having said that: het is nog maar de vraag wanneer dat überhaupt hier in NL ondersteund gaat worden. Ik heb een LTE maar daar heb ik bewust voor gekozen wetende dat 't in NL niet werkt (hopelijk ooit misschien nog) vanwege hete enige andere (relevante) verschil: 16GB.

[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 12-02-2018 11:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• nieuwveen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-11 21:52
Ben ook aan het kijken voor de Apple Watch, zal Conrad de EU versie aanbieden?
https://www.conrad.nl/nl/...raciet-zwart-1628720.html

• Nick25
nieuwveen schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:29:
Waarom 12-15 dagen wachten als ze nu ook direct beschikbaar zijn?
Bij Coolblue & Apple zijn ze direct beschikbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Nick25 op 12-02-2018 12:50 ]

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:26
Nick25 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:48:
[...]

Waarom 12-15 dagen wachten als ze nu ook direct beschikbaar zijn?
Bij Coolblue & Apple zijn ze direct beschikbaar.
Omdat hij een 4g versie linkt en die zijn in NL niet te verkrijgen nog ;)
(zie het rode kroontje)

[ Voor 3% gewijzigd door Roos79 op 12-02-2018 12:57 ]

• Nick25
Roos79 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:55:
[...]

Omdat hij een 4g versie linkt en die zijn in NL niet te verkrijgen nog ;)
(zie het rode kroontje)
Dus dan kun je toch beter naar Duitsland rijden en daar een 4G variant halen..

ben zeer benieuwd wanneer dit x van de grond komt in Nederland.
(zie hier geen toekomst in btw maar dat is mijn mening) :+

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
€ 525,00 :o
Dan sjeezde ik toch effe naar DE. Ik weet niet waar je vandaan komt maar dat kon zich nog wel eens lonen. En dan heb je 'm vandaag nog :P

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 12-02-2018 13:38 ]

Over mij

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:31
Je kunt beter bij Cyberport in Duitsland bestellen. Je betaalt daar 479 euro + 16.99 euro verzending naar Nederland: https://www.cyberport.de/...sportarmband-schwarz.html

• nieuwveen
MelvinW schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:55:
[...]

Je kunt beter bij Cyberport in Duitsland bestellen. Je betaalt daar 479 euro + 16.99 euro verzending naar Nederland:
Dat zijn betere prijzen, bedankt
MelvinW schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:55:
[...]

Je kunt beter bij Cyberport in Duitsland bestellen. Je betaalt daar 479 euro + 16.99 euro verzending naar Nederland: https://www.cyberport.de/...sportarmband-schwarz.html
Scheisse! Das produkt ist nicht mehr verfügbar!

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:39
Ik zit er ook aan te denken om een watch te kopen.
Even een vraagje over het kopen in Duitsland, wat is het voordeel? Enkel voor de 4G toevoeging? Is dit echt aan te raden voor in de toekomst? En mocht het gaan werken in N!, heb je daar naast je mobiel abonnement nog een apart abonnement voor nodig? ( dat ben ik eigenlijk niet van plan)

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
martin484 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:31:
Ik zit er ook aan te denken om een watch te kopen.
Even een vraagje over het kopen in Duitsland, wat is het voordeel? Enkel voor de 4G toevoeging? Is dit echt aan te raden voor in de toekomst?
Of het aan te raden is (mocht het überhaupt beschikbaar komen in NL (binnen de 'lifetime' van een watch)) is natuurlijk aan jezelf om te beslissen. Wat denk je er voor voordeel bij te hebben? Internet (en YouTube) staat vol met reviews en filmpjes over het wat/hoe van 4G / LTE. Sommigen vinden 't helemaal fantastisch om "telefoonloos" weg te kunnen, anderen zien er niet zo'n nut van. Reden waarom ik ervoor heb gekozen is 't marginale prijsverschil, de 16GB t.o.v. de 8GB die een 4G editie heeft en mocht het ooit gaan werken in NL dan kan ik 't (theoretisch) gaan gebruiken zonder een nieuwe te moeten aanschaffen.
martin484 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:31:
En mocht het gaan werken in N!, heb je daar naast je mobiel abonnement nog een apart abonnement voor nodig? ( dat ben ik eigenlijk niet van plan)
Als andere landen een indicatie zijn (UK, US) dan is 't een 'aanvulling' op je abonnement. Je betaalt er (daar) (uit m'n hoofd) £5 / $10 p/m voor bij, dus bovenop je normale abonnement op je telefoon. Of dat hier in NL ook zo gaat gebeuren (if at all) weet nog niemand, maar je kunt er gif op innemen dat als ze je nog een beetje meer kunnen uitmelken dat vast zal gebeuren ;)

Over mij

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:39
RobIII schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:01:
[...]

Of het aan te raden is (mocht het überhaupt beschikbaar komen in NL (binnen de 'lifetime' van een watch)) is natuurlijk aan jezelf om te beslissen. Wat denk je er voor voordeel bij te hebben? Internet (en YouTube) staat vol met reviews en filmpjes over het wat/hoe van 4G / LTE. Sommigen vinden 't helemaal fantastisch om "telefoonloos" weg te kunnen, anderen zien er niet zo'n nut van. Reden waarom ik ervoor heb gekozen is 't marginale prijsverschil, de 16GB t.o.v. de 8GB die een 4G editie heeft en mocht het ooit gaan werken in NL dan kan ik 't (theoretisch) gaan gebruiken zonder een nieuwe te moeten aanschaffen
Rob, bedankt voor je uitgebreide antwoord! Hier kan ik wel iets mee.
Tja, wat is het voordeel voor mij, dat is nog iets wat ik niet weet. Ik denk dat het nu zoiets is om op de toekomst (mocht het er zoals jij ook al aangaf überhaupt wel komen) voorbereid te zijn en mocht ik het dan willen gebruiken dat het ook kan. Duitsland is voor mij niet zo heel ver rijden dus dat maakt de beslissing al iets makkelijker. Ik zal ook nog eens op YouTube gaan rondkijken voor de reviews. Thanks :)

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

• nieuwveen

Verwijderd

Maar je hebt er een speciaal 4G-abonnement voor nodig, dus zie de meerwaarde niet om in het buitenland al een 4G-model te kopen? Biedt iemand zo'n abonnement al aan?

ps: MiniInTheBox als je accesoires willen voor een prikje. Ik heb ondertussen al zeker 10 bandjes :-D

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:17:
Maar je hebt er een speciaal 4G-abonnement voor nodig, dus zie de meerwaarde niet om in het buitenland al een 4G-model te kopen? Biedt iemand zo'n abonnement al aan?
Non LTE heeft 8Gb opslagruimte, de LTE versie 16Gb... en een rode knop :-)

Verwijderd

Aha, dat grotere interne geheugen, daar had ik geen weet van.

De lelijke rode knop kan me gestolen worden :-p Maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk. Mijn oude Series 0 heeft 4Gb en ik denk dat er tien foto's op staan, en voor de rest niets :-p

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:18:
Aha, dat grotere interne geheugen, daar had ik geen weet van.
Dat wordt toch 3 posts boven jouw post allemaal beantwoord / aangegeven :?
RobIII in "[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 2"
ps: MiniInTheBox als je accesoires willen voor een prikje. Ik heb ondertussen al zeker 10 bandjes :-D
28 en nog 3 onderweg :Y) (Zie dit topic)

https://imgur.com/a/dqHuK
https://imgur.com/a/3lwVe
https://imgur.com/a/IXnyw

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 14-02-2018 14:34 ]

Over mij

Verwijderd

Sorry, was een beetje te snel :-)

Ik ben best nog tevreden van die bandjes van MiniInTheBox eigenlijk, en met hun app'je heel snel besteld. De levering, dat is dan weer een ander paar mouwen :D

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:38:
Ik ben best nog tevreden van die bandjes van MiniInTheBox eigenlijk, en met hun app'je heel snel besteld. De levering, dat is dan weer een ander paar mouwen :D
Dan kies ik toch voor AliExpress; (volgens mij?) even "lange" levertijd*, ook en appje, maar meestal stukken goedkoper. En qua kwaliteit: het zijn allemaal dezelfde "chinese knockoffs" dus daar zal ook geen verschil in zitten.

* Levertijd maakt me (voor bandjes) weinig uit; die bestel ik en zie ik wel een keer binnen komen (meestal binnen 2 weken, soms 3). Het is een ander verhaal als ik iets anders moet hebben; dan ga ik gewoon net als iedereen naar bol/coolblue/whatever en heb ik 't morgen in huis :P

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 14-02-2018 14:41 ]

Over mij

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:52
Hebben jullie ook het probleem dat je een app opeens niet meer terug ziet op je watch?
Ik zie de Exact online app nog wel op mijn telefoon maar niet op de watch.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Roos79
@mars dan kijk je bij de watch app of je hemnet daar tussen ziet staan en of je hem weer terug op je watch kunt zetten.
Misschien is er een up date van de app geweest waardoor hij verwijdert is oid?

Verwijderd

Ik heb al een tijdje een Iwatch nike versie die ik frequent gebruik voor fitness oefeningen.
Doordat ik persoonlijk merk dat de hartslag meter in de Iwatch niet goed werkt... ( na zware inspanningen hartslag van 50 ofzo ) werk ik met een borstband van Polar (H7).

Nu merk ik dat de Iwatch dit perfect doet maar sinds kort constant de verbinding verliest, vroeger kwam ik dit ook tegen maar na het vervangen van de batterij werkte dit terug beter.

Vandaag verliest de iwatch constant de connectie met de H7 en na het plaatsten van een (weeral) nieuwe batterij verliest hij constant connectie.

Zijn er mensen die ook dit probleem ondervinden of trics hebben hoe dit beter kan.
Ik dacht om een Wahoo TICKR X-hartslagmeter te kopen maar dan moet ik wel zeker zijn dat het aan mijn band ligt natuurlijk :)

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:46:
Ik heb al een tijdje een Iwatch nike versie die ik frequent gebruik voor fitness oefeningen.
Doordat ik persoonlijk merk dat de hartslag meter in de Iwatch niet goed werkt... ( na zware inspanningen hartslag van 50 ofzo ) werk ik met een borstband van Polar (H7).

Nu merk ik dat de Iwatch dit perfect doet maar sinds kort constant de verbinding verliest, vroeger kwam ik dit ook tegen maar na het vervangen van de batterij werkte dit terug beter.

Vandaag verliest de iwatch constant de connectie met de H7 en na het plaatsten van een (weeral) nieuwe batterij verliest hij constant connectie.

Zijn er mensen die ook dit probleem ondervinden of trics hebben hoe dit beter kan.
Ik dacht om een Wahoo TICKR X-hartslagmeter te kopen maar dan moet ik wel zeker zijn dat het aan mijn band ligt natuurlijk :)
En als je de Polar aan je iPhone verbindt als test? Denk ik te simpel?

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 16:16
Goedemiddag,

Vraagje, ik wil mijn AW 1 verkopen, wat zijn de beste stappen om de AW terug te zetten naar de fabriekinstellingen en/of mijn Apple ID eraf te halen zodat het voor de koper een nieuwe AW is waar hij/zij zijn gegevens, Apple ID en dergelijk kan invoeren?

• WarShadow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 16:45
Frid0 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 11:53:
Goedemiddag,

Vraagje, ik wil mijn AW 1 verkopen, wat zijn de beste stappen om de AW terug te zetten naar de fabriekinstellingen en/of mijn Apple ID eraf te halen zodat het voor de koper een nieuwe AW is waar hij/zij zijn gegevens, Apple ID en dergelijk kan invoeren?
Via de watch app op je iPhone naar Algemeen > stel opnieuw in > Wis alle inhoud en instellingen van Apple Watch.
Dan worden al jou gegevens van de watch gehaald en kan de volgende eigenaar hem opnieuw instellen met de watch app.

• Frid0
WarShadow schreef op maandag 19 februari 2018 @ 11:58:
[...]

Via de watch app op je iPhone naar Algemeen > stel opnieuw in > Wis alle inhoud en instellingen van Apple Watch.
Dan worden al jou gegevens van de watch gehaald en kan de volgende eigenaar hem opnieuw instellen met de watch app.
Bedankt voor je snelle antwoord.
Mijn Apple ID is er dan ook af?

• WarShadow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 16:45
Frid0 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:10:
[...]

Bedankt voor je snelle antwoord.
Mijn Apple ID is er dan ook af?
Ja :)

• Frid0
Top, bedankt!
Vanavond even doen en op MM zetten.

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 12:18
Frid0 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:12:
[...]

Top, bedankt!
Vanavond even doen en op MM zetten.
Daarna even op www.icloud.com kijken of hij bij spullen ook weg is anders daar ook ff verwijderen.

Bing

• Nick25
Ik krijg geen meldingen meer op je AW S2 van whatsapp...
Hoe krijg ik dat ook alweer werkend?

bericht staat aan in de AW App

Opgelost :)

[ Voor 8% gewijzigd door Nick25 op 22-02-2018 16:48 ]

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-11 22:33

Erw

Is het wijs om nu een 2e hands watch series 0 te kopen?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• amphora
  • Laatst online: 23:13

amphora

Websites & Fotografie

Erw schreef op maandag 26 februari 2018 @ 23:07:
Is het wijs om nu een 2e hands watch series 0 te kopen?
Afhankelijk van de staat en prijs kan dat best interessant zijn.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• Erw
  • Laatst online: 19-11 22:33

Erw

amphora schreef op maandag 26 februari 2018 @ 23:11:
[...]

Afhankelijk van de staat en prijs kan dat best interessant zijn.
Staat is prima, prijs €140 (rvs), alleen hoe lang kan ik er van genieten? Snelheid? Apps? Updates?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-11 17:18
Weet iemand wat de status is van die e-sim in Nederland? Zijn er al pilots gaande? Wanneer kunnen we een bellende apple watch gaan kopen?

Mixed Reality dev

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Menesis schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:11:
Weet iemand wat de status is van die e-sim in Nederland? Zijn er al pilots gaande? Wanneer kunnen we een bellende apple watch gaan kopen?
https://www.iculture.nl/n...3-4g-nederland-gebruiken/

Over mij

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-11 17:18
mja beetje oud artikel en wel erg weinig nieuws van de telco's. Ik weet bijv. dat Telenor in Noorwegen nu een piloot heeft met e-sim.

Mixed Reality dev

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Menesis schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:53:
[...]

mja beetje oud artikel en wel erg weinig nieuws van de telco's. Ik weet bijv. dat Telenor in Noorwegen nu een piloot heeft met e-sim.
Meer dan in dat artikel staat is, bij mijn weten, ook (nog) niet bekend.

Over mij

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik vind het nieuws op dat in watchOS 4.2 je gebruik kunt maken van wintersporten. Ik blijf het allemaal een beetje vaag vinden. De series 3 heeft namelijk een extra sensor aan boord om de boel te meten.
Volgens de app die ik gebruik, Slopes, zeggen ze dat de series 2 ook zonder problemen kan loggen. Met precies dezelfde data als de iPhone.
Ik vraag me dit af. Hoe zit het nu echt? En track ik via mijn series 2 of iPhone X?

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:22
heb sinds gisteren een series 3. Hiervoor altijd een fitbit gebruikt, en best tevreden over. Maar de extra functionaliteiten van een AW, zijnde notifications, gps voor het lopen en muziek, zorgden ervoor om de AW eens te testen.

Ik vraag mij af of er een mogelijkheid is dat je bvb in grafieken kunt zien hoe uw bvb hartslag is geëvolueerd in de tijd? Want op dat vlak vind ik de AW vrij onoverzichtelijk. Je hebt dan de activity-app en dan de health app en vind beiden nogal verwarrend en beetje chaotisch.

de overstap van spotify naar apple music is ook wel wennen. Vind itunes echt wel een ramp tov de simpele spotify app :(

• Martinusz
pina schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:47:
heb sinds gisteren een series 3. Hiervoor altijd een fitbit gebruikt, en best tevreden over. Maar de extra functionaliteiten van een AW, zijnde notifications, gps voor het lopen en muziek, zorgden ervoor om de AW eens te testen.

Ik vraag mij af of er een mogelijkheid is dat je bvb in grafieken kunt zien hoe uw bvb hartslag is geëvolueerd in de tijd? Want op dat vlak vind ik de AW vrij onoverzichtelijk. Je hebt dan de activity-app en dan de health app en vind beiden nogal verwarrend en beetje chaotisch.

de overstap van spotify naar apple music is ook wel wennen. Vind itunes echt wel een ramp tov de simpele spotify app :(
In de gezondheid app kun je toch je hartslag ook zien inclusief grafieken dag/week/maand/jaar?

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 21:33
Ondersteund de Rabobank de watch nog wel? Ik zie de app ineens nergens meer staan?

• coromandel
  • Registratie: September 2014
  • Niet online

Verwijderd

Waar ik voorheen de Apple Watch kon updaten vanaf mijn telefoon zonder tussenkomst van de Watch zelf lijkt dit de laatste paar keer anders. Nu moet ik op de Watch zelf de 4 cijfer code in voeren. Daarvoor moet hij dus van de lader en weer terug. Voorheen kon ik de update aanzetten ook al was de Watch nog geen 50% opgeladen. Smorgens was hij up to date. Nu wordt dat dus geblokkeerd door het in moeten voeren van de code. Is dit normaal of heb alleen ik dit??

• Nick25
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:16:
Waar ik voorheen de Apple Watch kon updaten vanaf mijn telefoon zonder tussenkomst van de Watch zelf lijkt dit de laatste paar keer anders. Nu moet ik op de Watch zelf de 4 cijfer code in voeren. Daarvoor moet hij dus van de lader en weer terug. Voorheen kon ik de update aanzetten ook al was de Watch nog geen 50% opgeladen. Smorgens was hij up to date. Nu wordt dat dus geblokkeerd door het in moeten voeren van de code. Is dit normaal of heb alleen ik dit??
Geen last van :)

• Roos79
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:16:
Ik heb hem sinds serie2 uit is en dat is altijd zo geweest.
Hij moest altijd aan de lader en altijd telefoon ernaast en de code intoetsen kan gewoon terwijl hij aan de lader hangt bij mij.
En de watch is terwijl hij aan de lader hangt vaak nog geen 50% maar gaat dan wel gewoon beginnen met de up date.

[ Voor 11% gewijzigd door Roos79 op 14-03-2018 09:55 ]

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-11 13:38
Sinds gisteren ook de trotse eigenaar van een Apple Watch series 2 nike edition! Nu spelen!😜

DaveD

• MartijnMartijn
Sinds gisteren heb ik de Series 3 binnen ter vervanging voor mijn Series 0. Ja hij is sneller en beter. Maar 400 euro beter en sneller, daar ben ik nog niet helemaal over uit.

[ Voor 10% gewijzigd door MartijnMartijn op 20-03-2018 15:16 ]

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat is nu de status van 4G in een NL Apple Watch? Worden daar al stappen in gezet?
Dan wil ik er wel zo een hebben namelijk! Maar dat zal zeker pas zijn nadat Apple Pay hier is ingevoerd :+

Edit:
ok ok... beetje lezen kan geen kwaad...Staat paar posts hierboven ook al gevraagd. Niemand weet hoe of wat dus... O-)

[ Voor 26% gewijzigd door readytoflow op 20-03-2018 14:32 ]

• MartijnMartijn
martijnmartijn schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:42:
Sinds gisteren heb ik de Series 3 binnen ter vervanging voor mijn Series 0. Ja hij is sneller en beter. Maar 400 euro beter en sneller, daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Toch besloten om hem te houden _O- 8)7

• DaveD1109
Ik ben helemaal verliefd op mijn series 2! HealthKit werkt ook super verslavend met myfitnesspal en fitness point!
Ik had dat ding veel eerder aan moeten schaffen!

DaveD

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb de laatste tijd dat de accu vrij snel leeg gaat van Series 0 en hij is net een jaartje oud.

Rond 8 uur van de lader en om 16 uur onder de 30%. Heb vrijwel niks aan staan en doe er weinig mee.

Ligt het aan watchOS of is de accu al versleten?

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Roos79
@THE_BASE Ik heb series 2 en laad hem in de avond op en heb nu nog 50%.

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:16
THE_BASE schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:43:
Ik heb de laatste tijd dat de accu vrij snel leeg gaat van Series 0 en hij is net een jaartje oud.

Rond 8 uur van de lader en om 16 uur onder de 30%. Heb vrijwel niks aan staan en doe er weinig mee.

Ik heb een serie 2, om 7 uur van de lader en nu nog 84%...

PSN: PcDCch

• Valandil

Series 0 staat ook niet echt bekend om zijn lange batterijduur....

wijze woorden

• THE_BASE
  • Niet online
Valandil schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:26:
[...]

Series 0 staat ook niet echt bekend om zijn lange batterijduur....
Ongetwijfeld niet de allerbeste Watch, maar de accu was een update terug beter. Maar heb nog garantie, dus kan een nieuwe accu vragen lijkt me.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Met series 3 kom ik 2,5 dag door :9

• Roos79
@THE_BASE of een update afwachten kan daar dus ook aan liggen?

@The Inquisitor gebruik je hem ook met sporten die 2,5 dagen?

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Roos79 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:18:
@The Inquisitor gebruik je hem ook met sporten die 2,5 dagen?
Minstens 30 minuten aan GPS gebruik en HR metingen elke dag die ik zelf start (fiets), en minstens een 30 minuten wandeling waarbij HR sowieso gemeten wordt. Zo hier en daar nog een uurtje extra aan indoor of outdoor sport.

• THE_BASE
  • Niet online
We gaan binnenkort naar New York. Ik zag dat in de VS de Apple Watch 3 voor 329 dollar wordt verkocht.

Omgerekend komt dat uit op zo'n 265 euro. De inruilwaarde van onze oude First Gen Apple Watch is omgerekend zo'n 45 euro, dus voor 220 euro zou ik een Apple Watch 3 hebben.

Iemand ervaringen mee of dit zomaar kan in een Apple Store in de VS? Uiteraard neem ik de doos niet mee en gaat het direct om de pols!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:16
THE_BASE schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:51:
We gaan binnenkort naar New York. Ik zag dat in de VS de Apple Watch 3 voor 329 dollar wordt verkocht.

Omgerekend komt dat uit op zo'n 265 euro. De inruilwaarde van onze oude First Gen Apple Watch is omgerekend zo'n 45 euro, dus voor 220 euro zou ik een Apple Watch 3 hebben.

Iemand ervaringen mee of dit zomaar kan in een Apple Store in de VS? Uiteraard neem ik de doos niet mee en gaat het direct om de pols!
Werkt prima, doos kun je gewoon meenemen, je mag tot 450 euro zelf invoeren zonder kosten.

PSN: PcDCch

• Valandil
THE_BASE schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:51:

Je moet wel rekening houden dat bovenop de 329,- dollar je nog local Tax moet betalen.
Via de webshop kan je dat zien door postcode in te voeren.

Neemt niet weg dan het goedkoper blijft dan in NL (mede door de wisselkoers)

wijze woorden

• THE_BASE
  • Niet online
Valandil schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:24:
[...]

Je moet wel rekening houden dat bovenop de 329,- dollar je nog local Tax moet betalen.
Via de webshop kan je dat zien door postcode in te voeren.

Neemt niet weg dan het goedkoper blijft dan in NL (mede door de wisselkoers)
Ah, oké, dat is nieuw voor me. Ik zal eens op zoek gaan naar die Local Tax. Is dat gewoon op de website van Apple te zien dan?

Edit: Ik zie al dat het 4,5% is. Dat is verwaarloosbaar (10 euro ongeveer).

[ Voor 7% gewijzigd door THE_BASE op 28-03-2018 16:17 ]

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:42
En er is kans dat als je de 4g wilt nemen, dit niet in nl werkt (als de providers het gaan aanbieden).

• Valandil
THE_BASE schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:16:
[...]

Ah, oké, dat is nieuw voor me. Ik zal eens op zoek gaan naar die Local Tax. Is dat gewoon op de website van Apple te zien dan?

Edit: Ik zie al dat het 4,5% is. Dat is verwaarloosbaar (10 euro ongeveer).
Las dat je naar NY ging. Tik gewoon een postcode in op de website van apple.com bij het bestellen en dan zie je ongeveer de tax (iets van $30,-)

wijze woorden

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-11 18:08
Ik wil graag de notificaties/berichten van slechts 1 whatsapp contact op mn watch.
Ik begrijp dat ik dan alle andere whatsapp chats op stil moet zetten en op mn watch de berichtgeving van whatsapp aan moet zetten. Zo volgt de watch mn telefoon.
Alleen, logisch, dan krijg ik dus van al die chats die op stil staan geen notificatie meer op mn lockscreen van mn telefoon.

Is er echt geen andere manier om slechts van 1 chat de berichten/notificaties op mn watch te krijgen?

• THE_BASE
  • Niet online
deBennie schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 19:28:
Ik wil graag de notificaties/berichten van slechts 1 whatsapp contact op mn watch.
Ik begrijp dat ik dan alle andere whatsapp chats op stil moet zetten en op mn watch de berichtgeving van whatsapp aan moet zetten. Zo volgt de watch mn telefoon.
Alleen, logisch, dan krijg ik dus van al die chats die op stil staan geen notificatie meer op mn lockscreen van mn telefoon.

Is er echt geen andere manier om slechts van 1 chat de berichten/notificaties op mn watch te krijgen?
Nee. :+

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:25
WatchOS 4.3 beschikbaar nu :) vanavond/vannacht maar eens updaten

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Ik heb iets vreemds met mijn watch (42mm SS S2). Ding gister afgedaan en uitgezet, vandaag weer aangezet maar blijft op Appeltje.

1. Uurtje laten liggen > Geen resultaat.
2. Aan de lader en laten liggen > Geen resultaat
3. Soft reset terwijl aan de lader > Geen resultaat
4. Soft reset terwijl los van de lader > Geen resultaat.

Iemand nog een tip? Volgens mij heb ik alles wel gehad nu namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• MartijnMartijn
SpoekGTi schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 20:00:
WatchOS 4.3 beschikbaar nu :) vanavond/vannacht maar eens updaten
De batterij lijkt nog wel langer mee te gaan onder 4.3. Nu op 94 procent vanaf vanmorgen 07:00u

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:25
martijnmartijn schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:51:
[...]

De batterij lijkt nog wel langer mee te gaan onder 4.3. Nu op 94 procent vanaf vanmorgen 07:00u
Jup daar lijkt het wel op. Hier 95 procent nog sinds vanmorgen half 6 :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• unconnected
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 14:09
martijnmartijn schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:51:
[...]

ik dacht al dat het een placebo effect was bij mij haha. hier gaat hij ook zo een halve dag langer mee! _/-\o_

• DeNachtwacht
Donstil schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:45:
Ik heb iets vreemds met mijn watch (42mm SS S2). Ding gister afgedaan en uitgezet, vandaag weer aangezet maar blijft op Appeltje.

1. Uurtje laten liggen > Geen resultaat.
2. Aan de lader en laten liggen > Geen resultaat
3. Soft reset terwijl aan de lader > Geen resultaat
4. Soft reset terwijl los van de lader > Geen resultaat.

Iemand nog een tip? Volgens mij heb ik alles wel gehad nu namelijk.
Sja toch eens verwijderen van je telefoon en dan opnieuw proberen uit te zetten en aanzetten? Werkt dat niet dan lijkt mij een belletje naar Apple het slimst. Die kunnen zelfs op afstand het nodige op je apparaat analyseren (wel even serienummers paraat hebben natuurlijk).

youtube.com/@hisrep

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:10

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb een probleempje ';)

Er is een update beschikbaar voor de Apple watch maar ik kan hem niet installeren. Het scherm (in de watch app op iOS) blijft hangen op: Zoeken naar update...

Iemand dit al eerder meegemaakt?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-11 07:48

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Dit had ik ook, sinds de laatste update haalt hij de dag weer normaal.
Vind zelf de Series 3 niet vernieuwd genoeg om nu al een nieuwe te gaan halen. Dus hoop dat mijn series 0 het nog tot eind van het jaar haalt.

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-11 20:58

Saninl

Al sinds het uitkomen van de AW3 interesse in het horloge in combinatie met mijn Macbook en iPhone... Toch nog steeds aan het afwachten op een 'killer feature' om voor mij de prijs te rechtvaardigen, en omdat het mij nog lastig lijkt om het horloge te beschermen (ivm schadegevoeligheid).

Nou ben ik al een paar dagen in het buitenland en zie ik mensen met het horloge afrekenen bij de bakker en de supermarkt... Als dat Apple Pay nou eens wordt uitgerold, dan kan ik eind dit jaar de AW4 toch wel eens aan gaan schaffen na dat lange wachten denk ik; dat lijkt me wel wat :)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:52
Saninl schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:10:
Al sinds het uitkomen van de AW3 interesse in het horloge in combinatie met mijn Macbook en iPhone... Toch nog steeds aan het afwachten op een 'killer feature' om voor mij de prijs te rechtvaardigen, en omdat het mij nog lastig lijkt om het horloge te beschermen (ivm schadegevoeligheid).

Nou ben ik al een paar dagen in het buitenland en zie ik mensen met het horloge afrekenen bij de bakker en de supermarkt... Als dat Apple Pay nou eens wordt uitgerold, dan kan ik eind dit jaar de AW4 toch wel eens aan gaan schaffen na dat lange wachten denk ik; dat lijkt me wel wat :)
Speel je Pokemon GO ? Ik gebruik mijn horloge erg vaak met Pokemon GO :P
Was voor mij de over de streep trekker

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-11 09:03

Scrummie

Think different

Inmiddels een weekje bezitter :). Het voelt wel echt als een sierraad vind ik. Erg fijn. Ik had ook eerst de illusie dat ik constant op dat horloge zou kijken maar dat valt achteraf heel erg mee (gelukkig). Het is echt een notificatie dingetje, en ik gebruik het voor het hardlopen wat ook erg goed bevalt (voor een beginner).

Wat zijn jullie killer features? Misschien dat ik daardoor nog achter iets kom waar ik zelf nog niet achter ben dat ik het nodig ben :P.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• DaveD1109
Scrummie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:42:
Inmiddels een weekje bezitter :). Het voelt wel echt als een sierraad vind ik. Erg fijn. Ik had ook eerst de illusie dat ik constant op dat horloge zou kijken maar dat valt achteraf heel erg mee (gelukkig). Het is echt een notificatie dingetje, en ik gebruik het voor het hardlopen wat ook erg goed bevalt (voor een beginner).

Wat zijn jullie killer features? Misschien dat ik daardoor nog achter iets kom waar ik zelf nog niet achter ben dat ik het nodig ben :P.
Ik hou er ook mijn krachttraining mee bij qua hartslag en bedien mijn lampen ermee!😂

DaveD

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Scrummie schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:42:

.
Weet niet of het killer features zjin ,maar dingen die ik regelmatig doe;

- Gezondheid en conditie dmv de app HeartWatch (HR-zones bekijken van je trainingen en meer)
- Philips Hue bedienen via app of via Siri
- Timers zetten op je watch tijdens het koken
- iMessage verzenden als ik fiets of stil sta in de auto / telefoon opnemen
- Now Playing: song skippen op mijn Sonos, of even gauw pauzeren

Als je eenmaal graag je ringen vult, ben je ook nog eens bewuster bezig van je gezondheid. Het zorgde ervoor dat ik ook in het weekend probeer te 'trainen' , en vaak is dat even een half uurtje wandeling houden of naar de supermarkt te fietsen ipv met de auto te gaan. Ook het opstaan werkt goed, aangezien ik een kantoorfunctie heb en anders gemakkelijk tot de pauze op mijn stoel zit. Nu ga ik elk uur toch maar even mijn water bijvullen.

• iAR
  • Niet online

iAR

Heeft iemand eigenlijk de shuffle optie op de Apple Watch gevonden?
Ik ben nu lekker aan het sporten met mijn Airpods... maar ik luister dus altijd dezelfde volgorde in mijn sportplaylist. Dat is echt shit. Maar ik force touch me een ongeluk: nergens shuffle te vinden.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
iAmRenzo schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:40:
Heeft iemand eigenlijk de shuffle optie op de Apple Watch gevonden?
Ik ben nu lekker aan het sporten met mijn Airpods... maar ik luister dus altijd dezelfde volgorde in mijn sportplaylist. Dat is echt shit. Maar ik force touch me een ongeluk: nergens shuffle te vinden.
"yes. on the "now playing" screen in music app on the watch, force touch the screen, and the upper left button is shuffle."

https://discussions.apple.com/thread/7037952

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• iAR
  • Niet online

iAR

DennusB schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:01:
"yes. on the "now playing" screen in music app on the watch, force touch the screen, and the upper left button is shuffle."

https://discussions.apple.com/thread/7037952
Dat antwoord is van 3 jaar geleden... en werkt bij mij niet meer.

• mike30
  • Laatst online: 06-11 20:13
(jarig!)
Heb nu sinds september een Iphone 8plus en het kriebelt toch een beetje om er ook een Apple watch bij te halen. Nu zit ik een beetje af te wegen tussen de series 2 en 3. Prijsverschil is ongeveer 100 euro op de 42 mm. Nu is mijn vraag is de series 3 zoveel beter dan de series 2 en kan ik beter voor de 3 gaan of voldoet de series 2 ook nog wel voorlopig? Ga er niet mee zwemmen of zo. Geloof dat dat zowel met de series 2 & 3 kan?

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:31
mike30 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 01:49:
Heb nu sinds september een Iphone 8plus en het kriebelt toch een beetje om er ook een Apple watch bij te halen. Nu zit ik een beetje af te wegen tussen de series 2 en 3. Prijsverschil is ongeveer 100 euro op de 42 mm. Nu is mijn vraag is de series 3 zoveel beter dan de series 2 en kan ik beter voor de 3 gaan of voldoet de series 2 ook nog wel voorlopig? Ga er niet mee zwemmen of zo. Geloof dat dat zowel met de series 2 & 3 kan?
De processor in de S3 is 70% sneller dan de S2 en dat merk je zeer duidelijk. Ook gaat de batterij van de Series 3 een stuk langer mee. De S2 ging bij mij elke nacht aan de lader, maar de S3 houdt het met gemak 2 dagen vol. Ik zou dus gewoon voor de S3 gaan.

• Valandil
Als je toch besluit voor een apple watch te gaan, dan zou ik altijd voor het meest recente model gaan.
Tuurlijk is 100 euro een flink bedrag en ik kan niet in je portemonnee kijken, maar ik denk als je voor de Series 2 gaat je altijd in je achterhoofd blijft afvragen: "had ik niet beter...."

Met het laatste model heb je dat een stuk minder, want er is geen nieuwer model :)
Zelf sinds een week ook blije bezitter van een apple watch series 3.. ben er erg blij mij, maar merk wel dat ik constant zit op te letten of ik hem niet per ongeluk ergens tegenaan stoot waarmee mijn glas krassen krijgt. Oftewel; ik heb maar een screenprotector gekocht. Meer voor gemoedsrust dan dat ik hem echt vaak zal stoten.

wijze woorden

• mike30
  • Laatst online: 06-11 20:13
(jarig!)
Valandil schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:18:
[...]

Als je toch besluit voor een apple watch te gaan, dan zou ik altijd voor het meest recente model gaan.
Tuurlijk is 100 euro een flink bedrag en ik kan niet in je portemonnee kijken, maar ik denk als je voor de Series 2 gaat je altijd in je achterhoofd blijft afvragen: "had ik niet beter...."

Met het laatste model heb je dat een stuk minder, want er is geen nieuwer model :)
Zelf sinds een week ook blije bezitter van een apple watch series 3.. ben er erg blij mij, maar merk wel dat ik constant zit op te letten of ik hem niet per ongeluk ergens tegenaan stoot waarmee mijn glas krassen krijgt. Oftewel; ik heb maar een screenprotector gekocht. Meer voor gemoedsrust dan dat ik hem echt vaak zal stoten.
Dank je voor je reactie. Ik heb idd ook zitten kijken naar het eventuele stoten. Ik zie dat er complete transparante cases voor te koop zijn. Als ik er een heb ga ik maar eens kijken of ik daarvoor ga of alleen voor een screenprotector. Maar ik neem aan dat er wel is nagedacht over het feit dat je een horloge wel eens ergens tegenaan stoot en dat het glas dus wat steviger en krasbestendiger zou moeten zijn.

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-11 09:03

Scrummie

Think different

The Inquisitor schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:21:
[...]

.
Weet niet of het killer features zjin ,maar dingen die ik regelmatig doe;

- Gezondheid en conditie dmv de app HeartWatch (HR-zones bekijken van je trainingen en meer)
- Philips Hue bedienen via app of via Siri
- Timers zetten op je watch tijdens het koken
- iMessage verzenden als ik fiets of stil sta in de auto / telefoon opnemen
- Now Playing: song skippen op mijn Sonos, of even gauw pauzeren

Als je eenmaal graag je ringen vult, ben je ook nog eens bewuster bezig van je gezondheid. Het zorgde ervoor dat ik ook in het weekend probeer te 'trainen' , en vaak is dat even een half uurtje wandeling houden of naar de supermarkt te fietsen ipv met de auto te gaan. Ook het opstaan werkt goed, aangezien ik een kantoorfunctie heb en anders gemakkelijk tot de pauze op mijn stoel zit. Nu ga ik elk uur toch maar even mijn water bijvullen.
Bedankt :).

Komt inmiddels aardig overeen met hoe ik het gebruik. Ringen volmaken doe ik zoveel mogelijk, staan gaat met gemak iedere dag, trainen ook (al begrijp ik die niet helemaal). Bewegen (rood) echter niet zo vaak.

Ik begrijp het dus niet helemaal, want ik loop hard met Runkeeper. App draait dan op tel, word netjes allemaal geregistreerd en weergegeven op mijn horloge. Vervolgnes krijg ik een heel stuk op de groene (trainings) ring maar maar heel klein beetje op mijn rode ring. Heeft vast te maken dat ik niet veel hardloop (ben een bizarre beginner), maar dat klopt wel? Dat als ik ga hardlopen het telt voor zowel groen als rood?

Verder blijf ik echt tevreden, ook over de mate van gebruik. Ik zit gelukkig niet elk uur dat kleine schermpje te gebruiken, gebruik mijn telefoon een stuk minder, laat makkelijker notificaties liggen omdat ik op mijn horologe kan zien of het de moeite waard is direct te reageren, etc. Alleen mentaal geeft het al een stukje rust dus.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• DeNachtwacht
Een Series 2 voldoet prima, ik ben er nog wel een jaartje blij mee. Zeker omdat de eSim van de 3 hier in Nederland niet werkt. Maar voor die €100 extra krijg je wel een sneller horloge en bovendien zal watchOS 7? 8? op de Series 2 wel niet meer draaien. Vooralsnog heeft zelfs de series 0 watchOS 4 maar het is toch iets om in het achterhoofd te houden dat support eens ophoudt. Ik zelf wil met zo'n horloge wel 3 jaar kunnen doen dus dat weegt voor mij wel mee.

Met maar €100 prijsverschil zou ik zelf dus voor een S3 gaan.

youtube.com/@hisrep

Pagina: 1 ... 58 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie