Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Misschien spuit 11, maar naar aanleiding van onder andere dit filmpje heb ik via Aliexpress de Bluedio TE bluetooth oordopjes voor 12 euro gekocht.
Na twee weken wachten vandaag binnen gekregen en natuurlijk gelijk gekoppeld aan mijn Apple Watch.
Werkt perfect en nog een goed geluid ook! En dat voor 12 euro.
Zeker een aanrader.

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-11 11:40
Roelos schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:28:
Misschien spuit 11, maar naar aanleiding van onder andere dit filmpje heb ik via Aliexpress de Bluedio TE bluetooth oordopjes voor 12 euro gekocht.
Na twee weken wachten vandaag binnen gekregen en natuurlijk gelijk gekoppeld aan mijn Apple Watch.
Werkt perfect en nog een goed geluid ook! En dat voor 12 euro.
Zeker een aanrader.
Heeft niks met apple watch te maken maar met Audio accessoires :+

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-11 07:48

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Heeft iemand al ervaring met het vervangen van de batterij van de Apple Watch (1ste Generatie)?

Mijne is nu meer dan 2 jaar oud en begint nu echt moeite te hebben met de dag uit te houden. Ik ga standaard naar bed met minder dan 10% batterij. En met een workout van 30 minuten moet ik hem zelfs nog een beetje bijladen.

Alleen Apple vraagt een hoop geld voor een nieuwe batterij, ik vraag mij haast af of het niet beter is om dat geld in te leggen voor een nieuwe.

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Psycho_Mantis schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:09:
Heeft iemand al ervaring met het vervangen van de batterij van de Apple Watch (1ste Generatie)?

Mijne is nu meer dan 2 jaar oud en begint nu echt moeite te hebben met de dag uit te houden. Ik ga standaard naar bed met minder dan 10% batterij. En met een workout van 30 minuten moet ik hem zelfs nog een beetje bijladen.

Alleen Apple vraagt een hoop geld voor een nieuwe batterij, ik vraag mij haast af of het niet beter is om dat geld in te leggen voor een nieuwe.
1st Gen, bedoel je dan de Series 0 of de Series 1? In geval van de Series 0 zou ik er niet eens aan beginnen en gewoon een nieuwe kopen. Die dingen vind je tegenwoordig al voor een appel en een ei.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Gekkenhuis schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:13:
[...]

1st Gen, bedoel je dan de Series 0 of de Series 1? In geval van de Series 0 zou ik er niet eens aan beginnen en gewoon een nieuwe kopen. Die dingen vind je tegenwoordig al voor een appel en een ei.
Ja zoals iedereen hier het Series 0 noemt, Apple noemt het gewoon Apple Watch (1e generatie).
Vind het wel zonde om een horloge van 480 euro na 2 jaar al af te schrijven.

En de series 3 vind ik niet vernieuwend genoeg om de eerste mee te vervangen. Hoewel de snelheid wel welkom is.

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 10:56

The Inquisitor

Greetings weaklings

Als een series 3 na 2 jaar ook al moeizaam mee gaat m.b.t. de accu dan maak ik me wel zorgen voor de aanschaf.

@Psycho_Mantis is het een idee om een diagnose te doen? De accu's in de watch moeten voor minstens 80% goed blijven na 1000 laadcycli, en na 2 jaar heb je die waarschijnlijk nog niet gehad. Als je accu slechter is, word je accu vervangen

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

The Inquisitor schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:43:
Als een series 3 na 2 jaar ook al moeizaam mee gaat m.b.t. de accu dan maak ik me wel zorgen voor de aanschaf.

@Psycho_Mantis is het een idee om een diagnose te doen? De accu's in de watch moeten voor minstens 80% goed blijven na 1000 laadcycli, en na 2 jaar heb je die waarschijnlijk nog niet gehad. Als je accu slechter is, word je accu vervangen
Ook buiten garantie? Ik heb geen Apple care. Hij is wel aangeschaft in de Apple Store (Den Haag).

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Psycho_Mantis schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:32:
[...]

Ook buiten garantie? Ik heb geen Apple care. Hij is wel aangeschaft in de Apple Store (Den Haag).
Zit je nog binnen de 2 jaar of daar buiten? Buiten de garantie weet ik het niet zeker, maar het is wel het proberen waard. In Amerika doen ze daar in ieder geval makkelijk over, en wanneer je rond de 80% zit en ruim mnider dan 1000 cycli hebt, wordt het gezien als een fabricagefout.

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

The Inquisitor schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:37:
[...]

Zit je nog binnen de 2 jaar of daar buiten? Buiten de garantie weet ik het niet zeker, maar het is wel het proberen waard. In Amerika doen ze daar in ieder geval makkelijk over, en wanneer je rond de 80% zit en ruim mnider dan 1000 cycli hebt, wordt het gezien als een fabricagefout.
Hij is van November 2015, dus helaas al erbuiten.

Maar ik zal gewoon eens contact opnemen met Apple.

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:25
Psycho_Mantis schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:09:

Al eens geprobeerd de watch opnieuw op te starten?

Zelf heb ik ook een series 0 (gekocht in juli 2015 op de dag dat deze uitkwam in Nederland) en laatst had ik ook dat de watch met <10% batterij aan de lader ging.
Ik heb hem toen eens opnieuw opgestart en ook het automatisch schakelen naar de muziekspeler uitgezet.
Sindsdien gaat het wel weer redelijk en gaat hij met ongeveer 30% aan de lader.

Ik heb het idee dat het batterijverbruik sinds WatchOS 4 ook wel iets is toegenomen.

Ik weet niet wat een nieuwe batterij kost, maar als het erg duur is zou ik eerder sparen voor een nieuw horloge en dan nog proberen het jaar vol te maken. Dan kan je aan het einde van het jaar het nieuwste model kopen.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Jeroen O schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:00:
[...]

Al eens geprobeerd de watch opnieuw op te starten?

Zelf heb ik ook een series 0 (gekocht in juli 2015 op de dag dat deze uitkwam in Nederland) en laatst had ik ook dat de watch met <10% batterij aan de lader ging.
Ik heb hem toen eens opnieuw opgestart en ook het automatisch schakelen naar de muziekspeler uitgezet.
Sindsdien gaat het wel weer redelijk en gaat hij met ongeveer 30% aan de lader.

Ik heb het idee dat het batterijverbruik sinds WatchOS 4 ook wel iets is toegenomen.

Ik weet niet wat een nieuwe batterij kost, maar als het erg duur is zou ik eerder sparen voor een nieuw horloge en dan nog proberen het jaar vol te maken. Dan kan je aan het einde van het jaar het nieuwste model kopen.
Ik zal dat eens proberen, heb nu hand-off uitgezet en de automatische muziekspeler. 2 functies die ik toch niet gebruik.
Ben nu de dag geëindigd op 14% (incl. 30 minuten workout) met de kwallen Watchface. Zal eens kijken waar ik morgen op uitkom.

En batterij vervangen kost 97 euro, dus dat doe je niet zomaar.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:42
Psycho_Mantis schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:28:
[...]

Ik zal dat eens proberen, heb nu hand-off uitgezet en de automatische muziekspeler. 2 functies die ik toch niet gebruik.
Ben nu de dag geëindigd op 14% (incl. 30 minuten workout) met de kwallen Watchface. Zal eens kijken waar ik morgen op uitkom.

En batterij vervangen kost 97 euro, dus dat doe je niet zomaar.
Ik zou ook eens een paar battery saving tips doorlopen op internet. Even watch loskoppelen en weer opnieuw matchen met je telefoon, telefoon/watch opnieuw opstarten enz.

Dat soort dingen kan veel schelen.

youtube.com/@hisrep

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Hoe denkt de rest hierover? Stel je accu gaat ongeveer 2 jaar goed mee met je series 2 of 3 Watch en haalt dan nog lastig de dag. Daamee is je smartwatch niet zo smart weer, maar 2 jaar later je watch van 400 euro vervangen is ook weer zoiets.

Accu laten vervangen voor 90 euro?

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:16
The Inquisitor schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:07:
Hoe denkt de rest hierover? Stel je accu gaat ongeveer 2 jaar goed mee met je series 2 of 3 Watch en haalt dan nog lastig de dag. Daamee is je smartwatch niet zo smart weer, maar 2 jaar later je watch van 400 euro vervangen is ook weer zoiets.

Als je voor de rest niet veel toegevoegde waarde ziet in de series 3 (lees, nieuwe features gebruik je toch niet echt of mis je niet echt) dan is een nieuwe accu vele malen goedkoper dan een nieuw iWatch.

Het blijft een dure investering en zeker bij gadgets is de techniek al snel " verouderd".

Ik draag nu horloges die ik al 10 a 12 jaar heb, maargoed het is geen smartwatch. Neemt niet weg dat ik ook voor een apple watch aan het oriënteren ben, maar ga er dan wel van uit dat deze na 2 a 4 jaar inmiddels oud, op en niks meer waard is.

wijze woorden

• DeNachtwacht
The Inquisitor schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:07:

Zelf heb ik mijn series 2 nu ruim een jaar en lijkt mij dat een battery update over 1-2 jaar geen slechte investering is. Zeker omdat de smartwatch nog volop in ontwikkeling is en we er nog lang niet zijn. Er zullen de komende twee jaar denk ik nog veel health sensoren worden toegevoegd (denk aan bloedsuikerwaardes, betere hartslagmeter) en pas als er weer een beduidend beter model is dan de series 2 ga ik daar weer over nadenken.

Ik doe het dus eigenlijk net als met mijn telefoon... pas na 3-4 jaar upgraden is goedkoper en bovendien leuker omdat je dan tenminste echt verbetering ziet t.o.v. de voorganger.

youtube.com/@hisrep

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Even een update na de uitgevoerde acties. Dus een reboot, de automatisch muziek speler uitgezet en hand-off uitgezet.

Ik zit nu na een hele dag nog op 45% batterij! Ok heb dan vandaag een keertje niet gesport. Maar uit ervaring weet ik dat je met 30 minuten sporten ongeveer 10%-15% verliest.

En na een reboot voelt hij ook weer een stuk sneller aan overigens.

Typisch geval van:
Afbeeldingslocatie: https://media1.giphy.com/media/rcOlpTCkM1GAE/giphy.gif

Ik kijk eens de komende dagen aan en dit is voor mij voldoende om in ieder geval geen 97 euro te besteden aan een batterij. Voor de eerste generatie Watch is het vrij normaal dat je de dag met ongeveer 30% eindigt.

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Hoe is het bij jullie gesteld met de snelheid van de Apple Watch. Ik heb een series 2 en als ik een workout wil starten (een app die bij mij in de dock staat) dan ben ik zo een minuut verder!
De app start snel, maar pas na 10-20 seconden kan ik pas daadwerkelijk scrollen en een workout kiezen. Die tik ik aan en dan gebeurt er pas na 5 seconden gaat ie aftellen met enorme vertraging in het beeld.

Tegen Siri praten is sowieso al kansloos. Terwijl een homekit commando nog op "ik geef het door staat" kan ik zelf de lichten al aan doen, mijn jas uit doen en als ik op de bank plof zegt m'n Apple Watch een keer "klaar".

Is dit nu een feature, een hopeloze watchOS 4 update of is mijn Watch aan gort?

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:06
iAmRenzo schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:55:
Hoe is het bij jullie gesteld met de snelheid van de Apple Watch. Ik heb een series 2 en als ik een workout wil starten (een app die bij mij in de dock staat) dan ben ik zo een minuut verder!
De app start snel, maar pas na 10-20 seconden kan ik pas daadwerkelijk scrollen en een workout kiezen. Die tik ik aan en dan gebeurt er pas na 5 seconden gaat ie aftellen met enorme vertraging in het beeld.

Tegen Siri praten is sowieso al kansloos. Terwijl een homekit commando nog op "ik geef het door staat" kan ik zelf de lichten al aan doen, mijn jas uit doen en als ik op de bank plof zegt m'n Apple Watch een keer "klaar".

Met de 3 serie heb je daar in ieder geval geen last van, alles werkt instant.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• iAR
  • Niet online

iAR

Martinusz schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:05:
Dat mag ik hopen ja! Overigens wel het slechtste argument waar de marketing vanaf druipt. Dus ik moet maar een series 3 kopen omdat Apple te beroerd is om watchOS 4 soepel te laten lopen op een series 2? 8)7

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 12:22

Hier met de series 2 hetzelfde probleem.
Deze week nog een volledige reset gedaan van de watch, maar dat heeft ook niet geholpen.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:41
Martinusz schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:05:
[...]

Goed om te weten. Ik ben me bezig met oriënteren naar een Apple Watch. Eigenlijk moet je dus gewoon blind voor gen 3 gaan.

• Martinusz
meesje schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Goed om te weten. Ik ben me bezig met oriënteren naar een Apple Watch. Eigenlijk moet je dus gewoon blind voor gen 3 gaan.
Als je nu er geen hebt, zou ik voor 3 gaan ja, of wellicht komt er dit jaar een 4?
Prijsverschil tussen 2 en 3 is minimaal, dan zou ik zeker voor de 3 gaan.
iAmRenzo schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:08:
[...]

Dat mag ik hopen ja! Overigens wel het slechtste argument waar de marketing vanaf druipt. Dus ik moet maar een series 3 kopen omdat Apple te beroerd is om watchOS 4 soepel te laten lopen op een series 2? 8)7
Natuurlijk willen ze dat ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Martinusz op 18-01-2018 10:13 ]

• meesje
Martinusz schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:12:
[...]

Als je nu er geen hebt, zou ik voor 3 gaan ja, of wellicht komt er dit jaar een 4?
Prijsverschil tussen 2 en 3 is minimaal, dan zou ik zeker voor de 3 gaan.

[...]

Natuurlijk willen ze dat ;)
Ongetwijfeld zal gen 4 rond september/oktober op de markt komen.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

meesje schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Alhoewel deze berichten me weer droevig maken, omdat dit zou betekenen dat de series 3 ook relatief langzaam is volgend jaar. De series 2 komt uit september 2016, dus zo lang is dat niet geleden :|

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:33

Met de series '0' nergens last van, start meteen zonder noemenswaardige vertraging.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Hier ook met een Series 2. Vooral die workouts, Siri geen last van. Wel echt bloed irritant....

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• DeNachtwacht

Nergens last van hier op een Series 2. Even opnieuw opstarten doet wonderen... en even kijken natuurlijk welke apps je allemaal op de achtergrond laat draaien (background refresh)

youtube.com/@hisrep

• Interfico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 19:59
Ik draag sinds vandaag een series 3 na sinds launch een series 0 te hebben gehad. Ik vind het jammer dat er geen stainless steel meer te koop is, maar de series 3 is wel echt ontzettend veel sneller. Workouts starten en Siri gebruiken gaat weer uitstekend, iets wat op m'n originele Apple Watch niet meer lekker werkte.

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Interfico schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:35:
Ik draag sinds vandaag een series 3 na sinds launch een series 0 te hebben gehad. Ik vind het jammer dat er geen stainless steel meer te koop is, maar de series 3 is wel echt ontzettend veel sneller. Workouts starten en Siri gebruiken gaat weer uitstekend, iets wat op m'n originele Apple Watch niet meer lekker werkte.
De SS is er nog wel, je hoeft hiervoor alleen maar naar Duitsland.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-11 20:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Gekkenhuis schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:40:
[...]

De SS is er nog wel, je hoeft hiervoor alleen maar naar Duitsland.
Klopt! Vorige week eentje gehaald!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-10 09:59
Hebben meer mensen hier last van geen goedwerkende connectie tussen de watch en iPhone na update 11.2.2 ? Ik heb beide al gerestart maar hij lijkt niet goed meer te connecten...

In het menu van mijn iPhone staat er bij bluetooth wel verbonden..
LightStar schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:59:
Hebben meer mensen hier last van geen goedwerkende connectie tussen de watch en iPhone na update 11.2.2 ? Ik heb beide al gerestart maar hij lijkt niet goed meer te connecten...

Zowel mijn vrouw als ikzelf geen klachten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:25

Heb ik wel eens meegemaakt, hoewel het een andere oorzaak had.
De oplossing was om de watch de ontkoppelen en daarna opnieuw te koppelen.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• LightStar
Jeroen O schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:38:
[...]

Heb ik zojuist uitgevoerd, alles werkt nu weer zoals het zou moeten, toch appart...

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:25

Dit had ik ook, heb inmiddels een zwikje apps gedeinstalleerd waar ik niets mee deed en nu gaat het weer vlot.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• iAR
  • Niet online

iAR

SpoekGTi schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:59:
Dit had ik ook, heb inmiddels een zwikje apps gedeinstalleerd waar ik niets mee deed en nu gaat het weer vlot.
Ik heb dat ook maar gedaan. Alle apps die ik zelden gebruik eraf gegooid, er zijn er nog 5 over. Het leek wel vlotter. Maar tegelijkertijd voelt het alsof je een geavanceerd apparaat van best veel geld (nog meer) minimaliseert tot een notificatie- en activityding.
Ik vind het echt slordig van Apple dat ze een niet zo'n oude watch compleet naar de knoppen helpen met 1 major update.
Maar goed we zullen zien.

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Bij mij precies hetzelfde. Ook series 2. Ook het wisselen van een oefening tijdens een workout duurt lang met als gevolg da ik maar blijf drukken en dat dan opeens blijkt dat ik weer te veel hebt geklikt.
Pfff... Voor de update had ik hier volgens mij geen last van..

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Roelos schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:46:
[...]

Bij mij precies hetzelfde. Ook series 2. Ook het wisselen van een oefening tijdens een workout duurt lang met als gevolg da ik maar blijf drukken en dat dan opeens blijkt dat ik weer te veel hebt geklikt.
Pfff... Voor de update had ik hier volgens mij geen last van..
Dat probleem heb ik dus ook, ik dacht dat het gewoon kwam omdat mijn Watch gewoon oud was. Maar dat is het dus blijkbaar niet.

• DeNachtwacht
Hmm als zoveel mensen er last van hebben misschien goed het aan te geven bij Apple via de bug report? Apple kennende is een product dat amper 1 jaar oud is nog niet meteen afgeserveerd. Lijkt mij dus dat het een specifiek probleem is (misschien zelfs ook bij Series 3?)

youtube.com/@hisrep

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

DeNachtwacht schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:09:
Hmm als zoveel mensen er last van hebben misschien goed het aan te geven bij Apple via de bug report? Apple kennende is een product dat amper 1 jaar oud is nog niet meteen afgeserveerd. Lijkt mij dus dat het een specifiek probleem is (misschien zelfs ook bij Series 3?)
Goed plan, ik heb zojuist een report gedaan.
---
Ik heb trouwens "he siri" uitgezet op m'n watch. Dat scheelt echt bizar veel batterij. Gebruikte het nauwelijks ivm trage response.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Nog zo'n functie "Detecteer fitnessapparaat", kan ook prima uit om batterij te besparen. Duurt waarschijnlijk ook nog eerst 5 jaar voor dat je in de lokale sportschool een apparaat vind die met je watch werkt.
En als je aan hardlopen doet is het helemaal overbodig :+

Maar lost trouwens het probleem met de workout app niet op zoals iemand het op Reddit roept.

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:24
Update WatchOS 4.2.2

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-11 07:29

Hier hetzelfde probleem! Sinds ergens vorige week komen er geen notificaties meer door, het duurde even voor ik doorhad dat het structureel was. Op de iPhone staat hij wel verbonden, maar als ik een app van de watch laat verwijderen dan doet hij dat ook niet.
En terugkijkend kan dat wel ongeveer gekomen zijn na de update die ik vorige week op mijn iPhone heb gedaan..
Jeroen O schreef op zondag 21 januari 2018 @ 18:38:
[...]

Het loskoppelen van de watch.. Is dat iets wat je enkel op de iPhone doet via de Watch app? Of moet je dat op de watch zelf doen? Sinds ik heb hem nog nooit ontkoppeld of opnieuw ingesteld, en ik hoop niet dat ik mijn instellingen dan weer allemaal kwijt ben hierdoor?

• LightStar
L201 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:12:
[...]

Hier hetzelfde probleem! Sinds ergens vorige week komen er geen notificaties meer door, het duurde even voor ik doorhad dat het structureel was. Op de iPhone staat hij wel verbonden, maar als ik een app van de watch laat verwijderen dan doet hij dat ook niet.
En terugkijkend kan dat wel ongeveer gekomen zijn na de update die ik vorige week op mijn iPhone heb gedaan..

[...]

Het loskoppelen van de watch.. Is dat iets wat je enkel op de iPhone doet via de Watch app? Of moet je dat op de watch zelf doen? Sinds ik heb hem nog nooit ontkoppeld of opnieuw ingesteld, en ik hoop niet dat ik mijn instellingen dan weer allemaal kwijt ben hierdoor?
Beide eerst koppel je hem los op je telefoon en daarna moet je denk ik je watch terug zetten na default (omdat hij niet een goede connectie heeft).

Ik hoefde niet alle settings opnieuw te doen gezien ook hier netjes een backup van gemaakt wordt.

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-11 07:29
LightStar schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:17:
[...]
Beide eerst koppel je hem los op je telefoon en daarna moet je denk ik je watch terug zetten na default (omdat hij niet een goede connectie heeft).
Thanks, op deze manier beiden losgekoppeld en weer opnieuw een verbinding gelegd. Kostte een paar minuten, maar inmiddels is de communicatie weer hersteld :)

• meesje
Naast iPad, iPhone, ATV4K en Macbook heb ik nu ook een Apple Watch Nike+ (series 3, spacegrijs) besteld. Als het mee zit, wordt deze a.s. vrijdag bezorgd. Gisteravond heb ik handleiding (http://help.apple.com/watch/?lang=nl) doorgebladerd.

Vanuit de handleiding gezien denk ik dat ik het meest interesse heb in: Activiteit, Hartslag en Ademhaling, Work-Out en Woning. Verder natuurlijk de Nike app voor hardlopen. En standaard (geen app?) integratie met WhatsApp.

Wat zijn volgens jullie de 'killer' functionaliteiten en/of apps? Wat gebruiken jullie het meest?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb sinds een tijdje een heel irritant probleem met m'n Watch. Ik gebruik iMessage regelmatig, en nu was het altijd zo dat als ik iMessage open had staan op m'n Mac/iPhone en het ontvangen bericht direct las mijn Watch niet meer zou notify'en op dat bericht. Maar sinds 2 weken doet hij dat wel... dan zit ik midden in een gesprek en gaan er wat berichtjes heen en weer terwijl m'n iPhone aan blijft staan met iMessage open en ondertussen blijft m'n Watch af gaan... dat lijkt niet te kloppen toch?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Alles voelt nu een stuk vlotter aan. Ook iMessage hangt nu niet meer als je de app net opent.
Nu nog even afwachten of de batterij duur ook een beetje ok is, dat merk je pas na een paar dagen gebruik.

• meesje
meesje schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:38:
Naast iPad, iPhone, ATV4K en Macbook heb ik nu ook een Apple Watch Nike+ (series 3, spacegrijs) besteld. Als het mee zit, wordt deze a.s. vrijdag bezorgd. Gisteravond heb ik handleiding (http://help.apple.com/watch/?lang=nl) doorgebladerd.

Vanuit de handleiding gezien denk ik dat ik het meest interesse heb in: Activiteit, Hartslag en Ademhaling, Work-Out en Woning. Verder natuurlijk de Nike app voor hardlopen. En standaard (geen app?) integratie met WhatsApp.

Wat zijn volgens jullie de 'killer' functionaliteiten en/of apps? Wat gebruiken jullie het meest?
Niemand? Geen must have apps? Of ben ik te ongeduldig? ;)

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

meesje schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:24:
[...]

De must have apps staan er standaard op van Apple.
En ik vind zelf de activiteiten app van Apple fijner dan die van Nike met het hardlopen.

Enige 3th party app die ik nog wel eens gebruik is buienalarm.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-11 14:38

s0kkie

Cowabunga

watchOS 4.3 beta 1 is uit!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 12:18
meesje schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:24:
[...]

Sleep++ betere dag stepsapp countdowns

Bing

• Nick25
Psycho_Mantis schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:00:
[...]

De must have apps staan er standaard op van Apple.
En ik vind zelf de activiteiten app van Apple fijner dan die van Nike met het hardlopen.

Enige 3th party app die ik nog wel eens gebruik is buienalarm.
Stocard is ideaal :)

• meesje
Bedankt voor de tips. Ik had voor mezelf al vast een klein lijstje bemaakt: NOS, ING, shazam, flitsmeister en buienalarm. Van deze vijf zullen er ongetwijfeld een paar al na dag 1 sneuvelen. ING is alleen je saldo checken, maar vaak wil je dan ook zien wat er het laatste af/bij gegaan is. De tekst voor nieuwsberichten is ook natuurlijk beperkt, dus NOS zal dag 2 denk ik ook niet halen. Shazam is leuk voor heel incidenteel gebruik.
Dan blijven de andere twee nog over. FM lijkt me handig zodat ik niet op mijn telefoon hoef te kijken tijdens het rijden (deze ligt altijd op de berijdersstoel). En wat betreft buienalarm, nu check ik altijd de weeronline app op mijn ipad, dus buienalarm geef ik wel een grote kas als blijvertje.

• Miki
  • Laatst online: 23:38
Ik ben mezelf aan het oriënteren op een smartwatch om ook mee te sporten en ik zit nog met wat vragen waar ik niet zo 123 uitkom met Google :)

Ik gebruik momenteel Nike NRC app op mijn iPhone om middels een schema een specifieke hardloopafstand te trainen. In de app heb ik ook een Spotify playlist gekoppeld wat prima werkt dus, so far so good.

Nu ben ik geïnteresseerd in o.a. een Apple watch om meer inzicht in mijn hardloopdata(hartslag, VO2 Max, enz.) te verkrijgen. Aardig wat reviews bekeken en tot de conclusie gekomen dat de AW dit prima allemaal registreert en niet veel onderdoet voor een Garmin.

Nu twijfel ik over het volgende en vandaar de vraag:
Kan ik op mijn iPhone Spotify blijven beluisteren en audio feedback verkrijgen vanuit de NRC app op mijn iPhone als ook zichtbare hardloopstatistieken ontvangen op de AW?
Is de AW niet leading en dien je daar alles aan te koppelen? Of is de app meer een companion aan je iPhone?

• Nick25
Nu al 3 x gehad met opstarten dat die niet niks doet...
:(

• Nick25
Nick25 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:17:
[...]

Nu al 3 x gehad met opstarten dat die niet niks doet...
:(
En naar soft reset werkt het weer :/

• s0kkie
  • Laatst online: 18-11 14:38

s0kkie

Cowabunga

Nick25 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:21:
[...]

En naar soft reset werkt het weer :/
Dat had ik ook eerste keer opstarten na de update, ook soft reset gedaan en nu werkt het al paar dagen weer normaal :)

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-11 13:54
Ik ben sinds gisteren ook de trotse eigenaar van een prachtige Apple Watch 3 series. Ik wil hier ook vaak mee gaan zwemmen en heb daar 2 vraagjes over:) wat is volgens jullie het beste bandje om te dragen tijdens het zwemmen? is het verstandig om applecare aan te schaffen, ivm het verminderen van de waterdichtheid?

thx!

• Nick25
dark0990 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:18:
Ik ben sinds gisteren ook de trotse eigenaar van een prachtige Apple Watch 3 series. Ik wil hier ook vaak mee gaan zwemmen en heb daar 2 vraagjes over:) wat is volgens jullie het beste bandje om te dragen tijdens het zwemmen?
thx!
Sport band :)

[ Voor 11% gewijzigd door Nick25 op 29-01-2018 15:44 ]

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:15
Ik ben sinds gisteren ook de trotse eigenaar van een prachtige Apple Watch 3 series. Ik wil hier ook vaak mee gaan zwemmen en heb daar 2 vraagjes over:) wat is volgens jullie het beste bandje om te dragen tijdens het zwemmen? is het verstandig om applecare aan te schaffen, ivm het verminderen van de waterdichtheid?

thx!
Lederen band :+

AC+ moet je eerder nemen voor het geval je hand tegen de kant van het zwembad slaat dan voor de waterdichtheid.

I don't have dreams, I have goals!!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:31

thx!
AppleCare+ is naar mijn mening iets wat iedere Apple Watch eigenaar moet hebben. Zeker als je een duurdere versie hebt (Stainless Steel of Edition). Heb mijn Watch een keer laten vallen en was erg blij dat ik AppleCare+ had. Daardoor hoefde ik maar 60 euro ipv 250 te betalen voor een vervanging.

• dark0990
Redondo1982 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:30:
[...]

Lederen band :+

AC+ moet je eerder nemen voor het geval je hand tegen de kant van het zwembad slaat dan voor de waterdichtheid.
Ik denk dat de lederen niet het beste idee is :9

Thx voor de tips over ac+. Ik gok dat best een goed idee is!

• Secsytime
  • Laatst online: 23:07

Secsytime

Automagisch

MelvinW schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:50:
[...]

AppleCare+ is naar mijn mening iets wat iedere Apple Watch eigenaar moet hebben. Zeker als je een duurdere versie hebt (Stainless Steel of Edition). Heb mijn Watch een keer laten vallen en was erg blij dat ik AppleCare+ had. Daardoor hoefde ik maar 60 euro ipv 250 te betalen voor een vervanging.
Mwah, vind wel meevallen.. in 2 jaar tijd nog nooit wat mee gebeurd.. Maarja, heb ook nog nooit een gebroken scherm op een telefoon gehad :+ (knocks on wood)

• DeNachtwacht

thx!
De zwarte rubberen band die je erbij krijgt is in principe prima. Wel is het bij fanatiek zwemmen zo dat het voor je zweet lekker is als er gaatjes in zitten dus als je echt flink traint zoals ik is een sportbandje aan te raden. In heb er één van AliExpress, voor onder de €10 te krijgen.

youtube.com/@hisrep

• dark0990
DeNachtwacht schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:04:
[...]
De zwarte rubberen band die je erbij krijgt is in principe prima. Wel is het bij fanatiek zwemmen zo dat het voor je zweet lekker is als er gaatjes in zitten dus als je echt flink traint zoals ik is een sportbandje aan te raden. In heb er één van AliExpress, voor onder de €10 te krijgen.
Thx, ik ben voor de zilveren gegaan dus heb een grijs bandje;) Maar ik heb al een bestelling staan bij Aliexpress voor een bandje die je normaal bij de Nike versie krijgt.

• Miki
  • Laatst online: 23:38
Kan iemand vertellen hoe het mirroren precies werkt en of dat ook goed werkt met de NRC app van Nike. Ik kom wat tegenstrijdige berichten tegen als ook dat de coaching feature van de NRC app vanaf de AW schijnt te ontbreken :?

• Bever
MelvinW schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:50:
[...]

Als je je Watch laat vallen kun je dit vaak ook verhalen op je inboedelverzekering. Het kan zijn dat je eigen risico dan iets hoger is dan 60 euro, maar het kost je dan geen 250.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:26
Bever schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:30:
[...]

Als je je Watch laat vallen kun je dit vaak ook verhalen op je inboedelverzekering. Het kan zijn dat je eigen risico dan iets hoger is dan 60 euro, maar het kost je dan geen 250.
En daarna klagen dat je inboedel zoveel duurder is of dat ze een lekkage niet vergoeden omdat je te veel heb geclaimd.

• Bever
Roos79 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:16:
[...]

En daarna klagen dat je inboedel zoveel duurder is of dat ze een lekkage niet vergoeden omdat je te veel heb geclaimd.
Zo werkt dat bij mijn verzekering niet... ik heb geen no-claim korting en het maximale bedrag is wel even wat meer dan een Apple Watch.

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-10 10:04
Ik ga deze maand in USA een Apple watch halen, ik ga voor de series 1 maar ik twijfel nogal over het formaat. Ik heb redelijk smalle polsen. Wie van jullie heeft de 38mm en is deze te klein?

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

Ik zou zeggen ga even naar een winkel in de buurt waar ze er verkopen en pas even.
Maar ik moet zeggen, ik heb ook geen grote polsen, en de 42mm past prima.

I'll do what I can, but expect very little.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:26
Bever schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:51:
[...]

Zo werkt dat bij mijn verzekering niet... ik heb geen no-claim korting en het maximale bedrag is wel even wat meer dan een Apple Watch.
Volgens mij werkt het zo bij elke verzekering en heeft het niks met no claim te maken ;)
Ik begreep als jij vaker claimt dat een verzekering moeilijker kan gaan doen ;)

@Gruijters ik heb polsen van 15,5 cm (vrouw) en draag een 38mm en vind hem echt prima zou niet groter willen.
Je kan in een Apple store gaan passen en dan je keuze maken?

[ Voor 17% gewijzigd door Roos79 op 02-02-2018 12:40 ]

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:17
Gruijters schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:28:
Ik ga deze maand in USA een Apple watch halen, ik ga voor de series 1 maar ik twijfel nogal over het formaat. Ik heb redelijk smalle polsen. Wie van jullie heeft de 38mm en is deze te klein?
Ik heb de 38 mm, gewoon fijne maat, goed leesbaar en ook goed te bedienen. Blij met mijn keuze

• Secsytime
  • Laatst online: 23:07

Secsytime

Automagisch

Ik heb ontzettend dunne polsen, en de 38mm is voor mij perfect! Maar als je het zeker wilt weten, kun je natuurlijk altijd even in de winkel passen :P

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:43

Grin

Ride si sapis.

Mijn polsen zijn ook zeker niet de grootste met net iets meer dan 17cm omtrek maar de 42mm is zeker niet te groot. Zowel het rubberen bandje (S/M versie, niet de L) als de Milanese Loop(ML) passen mij perfect, in de praktijk zit de ML altijd om de pols (alleen bij verhuizen, schilderen, schoonmaken niet). Ook het sporten met de ML gaat prima, daar switch ik niet voor naar de rubberen band - kost toch net iets te veel tijd/moeite, hoe makkelijk het wisselen ook is.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:42
Let op dat de 4g (als je die wilt halen) mogelijk niet in europa werkt

Edit; verkeerd gelezen, serie 1 heeft geen 4g

[ Voor 6% gewijzigd door koendio op 02-02-2018 19:41 ]

• Martinusz
Waarom ga je voor de 1 serie?
Volgend mij nog steeds 279 dollar? Terwijl 3 series 329 dollar is?

• Froggle
  • Laatst online: 14-10 12:53
Ik vind zelf 38mm prima, maar dat is voor ieder natuurlijk eigen voorkeur. Ik hou in het algemeen niet van grote horloges.

17cm pols met de 38mm. Zo krijg je wellicht een betere beeldvorming.
https://i.imgur.com/NYn0jWQ.jpg

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-11 20:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Heb de sinds 3 dagen ongeveer dat ik merk dat mijn Series 3 geen verbinding heeft met mijn X...Alleen herstarten van de Watch is dan de oplossing? Draai publieke bèta 11.3 op de X...Meer mensen die hier last van hebben?

Ik maak dan weer verbinding, maar dan na een tijdje geen verbinding meer.

[ Voor 14% gewijzigd door pdavie2311 op 04-02-2018 09:59 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:14

Niellie41

[object Object]

Ik zou beide gewoon passen. Afgelopen week heb ik ook een Watch gekocht in de VS, bij een Apple Store. Daar lagen verschillende Watches en kon je ze gewoon proberen. Ook verschillende bandjes.

Zelf ben ik voor een 42mm Watch gegaan. Ik heb wel vrij brede polsen.

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 04-02-2018 12:46 ]

• DeNachtwacht
pdavie2311 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 09:39:
Heb de sinds 3 dagen ongeveer dat ik merk dat mijn Series 3 geen verbinding heeft met mijn X...Alleen herstarten van de Watch is dan de oplossing? Draai publieke bèta 11.3 op de X...Meer mensen die hier last van hebben?

Als je beide (iPhone en Watch) al een paar keer opnieuw hebt opgestart en de problemen blijven terug keren, is de oplossing vaak het loskoppelen van de Watch van je iPhone. Als je hem daarna weer koppelt (liefst zonder een backup terug te zetten) zouden de problemen weg moeten zijn.

youtube.com/@hisrep

DeNachtwacht schreef op zondag 4 februari 2018 @ 13:33:
[...]

Als je beide (iPhone en Watch) al een paar keer opnieuw hebt opgestart en de problemen blijven terug keren, is de oplossing vaak het loskoppelen van de Watch van je iPhone. Als je hem daarna weer koppelt (liefst zonder een backup terug te zetten) zouden de problemen weg moeten zijn.
Of het is natuurlijk gewoon de béta. :P
Als je stabiliteit wilt ga je geen test software draaien, dan kan dit soort gedoe voorkomen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Klopt het dat de Nike+ versie gelijk is (qua hardware, horlogeglas etc) aan de standaard editie behoudens een ander bandje en logo?
En je hebt niet op het homescreen bijvoorbeeld continue een nike logo in beeld?
pdavie2311 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 09:39:

Ik zit op de laatste closed beta met zoveel mijn iPhone (ook een X) als mijn Watch maar nergens last van.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Deruxian schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:31:
Klopt het dat de Nike+ versie gelijk is (qua hardware, horlogeglas etc) aan de standaard editie behoudens een ander bandje en logo?
En je hebt niet op het homescreen bijvoorbeeld continue een nike logo in beeld?
Voor zover ik weet wel. Inderdaad een mooier sport bandje en een andere doos, maar daar houdt het wel op.
Je kan sowieso andere watchfaces op het ding instellen.

Voor zover mij bekend heb je geen Nike logo in beeld... Nooit gezien, en het lijkt me stug dat Apple hun software daarmee wil vergiftigen. Buiten een speciale Nike watchface misschien, maar die kan je uitzetten/vervangen natuurlijk. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• koendio
WhatsappHack schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:54:
[...]

Voor zover ik weet wel. Inderdaad een mooier sport bandje en een andere doos, maar daar houdt het wel op.
Je kan sowieso andere watchfaces op het ding instellen.

Voor zover mij bekend heb je geen Nike logo in beeld... Nooit gezien, en het lijkt me stug dat Apple hun software daarmee wil vergiftigen. Buiten een speciale Nike watchface misschien, maar die kan je uitzetten/vervangen natuurlijk. :P
Klopt wat je zegt. Ik heb de 3 nike (+4g), mijn vrouw de gewone 3 (+4g). Bij mij staat achterop de kast dat het de nike versie is. Verder staat standaard de nike-run app geinstalleerd en heb je standaard een aantal nike achtergronden, maar die kun je ook op een niet nike horloge zetten. Verschil naast kast is verder idd bandje

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

koendio schreef op zondag 4 februari 2018 @ 21:32:
[...]
en heb je standaard een aantal nike achtergronden, maar die kun je ook op een niet nike horloge zetten.
Huh, nee hoor. De Nike watch faces zijn uniek voor de Nike versie van de watch toch? Net als de kleur "volt"

• koendio
The Inquisitor schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:02:
[...]

Huh, nee hoor. De Nike watch faces zijn uniek voor de Nike versie van de watch toch? Net als de kleur "volt"
Maar volgens mij staan die niet standaard “aan”, wat bij de nike versie wel is. Bij de niet-nike moet je deze via de app activeren

• Nick25
The Inquisitor schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:02:
[...]

Jip zijn uniek voor Nike edition :)
Niet te downloaden voor de normale edition maar je mist er niks aan hoor :p

[ Voor 12% gewijzigd door Nick25 op 05-02-2018 14:44 ]

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nick25 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:44:
[...]

Gebruik je ze nooit? en de kleuren? Ik zat er juist aan te denken om de Nike versie te halen zodat ik die bonussen alvast had (en toch voor alu ga).

• koendio
Nick25 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:44:
[...]

En toch kan mijn vrouw op haar “niet nike” apple watch nike achtergronden in de app selecteren en op haar horloge weergeven

• Nick25
The Inquisitor schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:16:
[...]

Gebruik je ze nooit? en de kleuren? Ik zat er juist aan te denken om de Nike versie te halen zodat ik die bonussen alvast had (en toch voor alu ga).
Ik heb gewoon standaard klok met datum,batterij,,imessage meer niet :)

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
koendio schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:58:
[...]

En toch kan mijn vrouw op haar “niet nike” apple watch nike achtergronden in de app selecteren en op haar horloge weergeven
Apple limits some of their watch face designs to certain Apple Watch models. For example, the Hermès and Nike editions of Apple Watches offer their own unique faces that can’t be accessed on any other Apple Watch. Or at least, not without an iPhone jailbreak…
Ik kan 't op mijn AWS3 ook niet. Zonder jailbreak (of andere bokkesprongen) is 't bij mijn weten onmogelijk. Dus of ze heeft wel degelijk een Nike editie of er is iets mee gedaan zodat 't "kan".

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 05-02-2018 16:21 ]

Over mij

• Nick25
RobIII schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:15:
[...]

[...]

Ik kan 't op mijn AWS3 ook niet. Zonder jailbreak (of andere bokkesprongen) is 't bij mijn weten onmogelijk. Dus of ze heeft wel degelijk een Nike editie of er is iets mee gedaan zodat 't "kan".
Lijkt mijn ook niet heel erg slim omdat te doen en die watch face's zijn echt niet spectaculair ofzo :+

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nick25 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:28:
[...]

Lijkt mijn ook niet heel erg slim omdat te doen en die watch face's zijn echt niet spectaculair ofzo :+
Maar bonus. Heb je er toch weer meer... :9

• koendio
ik heb het net zelf even gecheckt, en het kan idd toch niet (mijn vrouw was overtuigd van wel....). De nike-app heeft ze wel, maar dus geen nike-achtergrond (die ik zelf overigens nooit gebruik).
Weer wat geleerd (1. dat het niet kan, en 1. dat electronica en mijn vrouw niet altijd goed samen gaan)

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Eindelijk de knoop doorgehakt en de Series3 besteld :) Wordt donderdag geleverd, dus ben benieuwd
Pagina: 1 ... 57 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie