Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
Weet iemand hoe je een apple watch series 1 kan restoren tijdens de eerste setup? (waar je taal e.d. kan kiezen?) De watch is op dit moment niet gepaired aan een telefoon (dus ik kan dit niet doen via de telefoon)

Volgens apple zelf zou het op deze manier moeten kunnen:
https://support.apple.com/en-us/HT204567

Echter als ik die stappen uitvoer komt de optie "Erase all content and settings" niet in beeld.

Iemand een idee? bedankt alvast!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Saninl schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:11:
[...]

[...]

Dank voor jullie reacties. Het is mij opgevallen dat de kosten voor Apple Care+ voor een AW €65.- zijn, waarna je per schadegeval het eigen risico van €65.- betaald. Voor een schadegeval betaal je dus in principe €130.-.

Voor de AW die ik heb betaal je €399.-, waardoor je dus op 1/3 van de aanschafprijs een verzekering afsluit voor de looptijd van 2 jaar. Dat klinkt niet super gunstig?
€ 65,- is m.i. niet 1/3 van de prijs van de standaard Apple Watch.

I don't have dreams, I have goals!!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Saninl schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:11:
[...]

[...]

Dank voor jullie reacties. Het is mij opgevallen dat de kosten voor Apple Care+ voor een AW €65.- zijn, waarna je per schadegeval het eigen risico van €65.- betaald. Voor een schadegeval betaal je dus in principe €130.-.

Voor de AW die ik heb betaal je €399.-, waardoor je dus op 1/3 van de aanschafprijs een verzekering afsluit voor de looptijd van 2 jaar. Dat klinkt niet super gunstig?
Je zegt het zelf al, bij schade heb je met Apple care voor 130,- een nieuwe, zonder Apple care kost je dit 400,-.
Sneller kun je 270,- bijna niet verdienen volgens mij ;)
En nogmaals, check ook of je inboedelverzekering deze al dekt of niet.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:47
Gekkenhuis schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:41:
[...]

Je zegt het zelf al, bij schade heb je met Apple care voor 130,- een nieuwe, zonder Apple care kost je dit 400,-.
Sneller kun je 270,- bijna niet verdienen volgens mij ;)
Vergeet niet dat je met AppleCare+ max 2 schadegevallen mag claimen...

Maargoed, dat gezegd hebbende, als je verwacht schade te gaan maken goed om af te sluiten :)

• Redondo1982
  • Nu online
Gekkenhuis schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:41:
[...]

Sneller kun je 270,- bijna niet verdienen besparen volgens mij ;)
Even aangepast ;)

I don't have dreams, I have goals!!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Waar ik vandaan kom is het een normale uitspraak, maar je hebt gelijk ;-)

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:26
Mij was die 65 euro dat stukje zekerheid wel waard want een horloge stoot je net wat sneller en ook het gemak van Apple care dat als je belt met problemen is het mij waard.

• TheJoe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-11 00:53
Weet iemand een 3th party app waarmee ik mijn twitter feed kan lezen op mijn watch? Enige feature die ik echt mis.

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:40
iemand de nieuwe beta al gedownload? :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:06
Ik ben de laatste tijd wat geinteresseerd geraakt in de Apple Watch, nu is er natuurlijk de nieuwste 3 series, maar wat is het grote verschil met bijvoorbeeld de series 2?
Als ik op Apple site zelf kijk, lijken ze de series 2 helemaal niet aan te prijzen?
Ik kom alleen maar series 1 en series 3 tegen :?

Hier ook bijvoorbeeld: https://www.apple.com/nl/watch/compare/

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Nick25
Martinusz schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:59:
Ik ben de laatste tijd wat geinteresseerd geraakt in de Apple Watch, nu is er natuurlijk de nieuwste 3 series, maar wat is het grote verschil met bijvoorbeeld de series 2?
Als ik op Apple site zelf kijk, lijken ze de series 2 helemaal niet aan te prijzen?

Serie 3 is sneller dan de 2..
en heeft optie tot esim & heeft hoogte / diepte meter ofzo? *dacht ik*

voor de rest verschilt het niet veel ligt eraan of je de serie 2 veel goedkoper dan regelen dan is het overwegen waard.
Anders gewoon voor de 3 gaan natuurlijk :)

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:50
Nick25 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:58:
[...]
en heeft optie tot esim & heeft hoogte / diepte meter ofzo? *dacht ik*
Zoals Apple het noemt een nieuwe/andere barometric altimeter. In de series 2 zit er ook maar deze is verplaatst (zie stap 9)

• pateen75
  • Laatst online: 25-07 11:12
Martinusz schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:59:

Serie 2 is vervangen door serie 3 en wordt daarom niet meer aangeboden door apple.
Serie 1 is het instapmodel die wel in de line up blijft bestaan.
Ik heb de serie 1 gehad en serie 3 nu. Serie 3 is veel sneller en smoother. Overige verschillen zijn o.a. gps en waterdichtheid.
ik zou gelijk voor serie 3 gaan, heb er zelf geen spijt van in ieder geval.

PSN: xpock Live: xspock

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 12:18
Nick25 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:54:
iemand de nieuwe beta al gedownload? :)
uiteraard! :)

Bing

• Nick25

• Martinusz
pateen75 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:43:
[...]

Serie 2 is vervangen door serie 3 en wordt daarom niet meer aangeboden door apple.
Serie 1 is het instapmodel die wel in de line up blijft bestaan.
Ik heb de serie 1 gehad en serie 3 nu. Serie 3 is veel sneller en smoother. Overige verschillen zijn o.a. gps en waterdichtheid.
ik zou gelijk voor serie 3 gaan, heb er zelf geen spijt van in ieder geval.
Dan toch opvallend dat ze serie 2 gewoon helemaal weglaten, maar wel een verouderde serie 1 blijven promoten en vergelijken :)
Maar goed, ik vind het nog steeds lastig, nieuwste van het nieuwste is natuurlijk altijd leuk (serie 3), maar ik vind het toch behoorlijk prijzig (399,-). Series 2 worden rond de 200,- ook aangeboden, misschien net iets minder fancy, maar wellicht voldoende voor mij. Ik ga er nog eens wat nachtjes over slapen ;)

• Nick25
Martinusz schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:52:
[...]

Dan toch opvallend dat ze serie 2 gewoon helemaal weglaten, maar wel een verouderde serie 1 blijven promoten en vergelijken :)
Maar goed, ik vind het nog steeds lastig, nieuwste van het nieuwste is natuurlijk altijd leuk (serie 3), maar ik vind het toch behoorlijk prijzig (399,-). Series 2 worden rond de 200,- ook aangeboden, misschien net iets minder fancy, maar wellicht voldoende voor mij. Ik ga er nog eens wat nachtjes over slapen ;)
Serie 2 heb ik ook als je hem voor 200 kan halen direct doen! :)

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-11 18:08
Martinusz schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:52:
[...]
Series 2 worden rond de 200,- ook aangeboden,
Waar?

• Martinusz
2de hands uiteraard :)

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-11 18:08
ah ok :)

• bing69
Sinds gisteren geen problemen of wat dan ook. Sinds vanochtend 6h19 zit ik nu op 89% (14h37).

Verbeteringen zie ik niet een twee drie.... :)

Bing

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-11 19:03
Gisteren gelezen op Macrumors maar als ik probeer te zoeken naar de update krijg ik te zien dat ik al meest recente 4.2 heb.

• bing69
Xmoo schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:01:
[...]

Gisteren gelezen op Macrumors maar als ik probeer te zoeken naar de update krijg ik te zien dat ik al meest recente 4.2 heb.
Dan komt ie nog wel, had ik met de vorige ook.

Bing

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-11 19:03
bing69 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:10:
[...]

Dan komt ie nog wel, had ik met de vorige ook.
Meestal krijg ik hem gelijk want ben een Developer, geen public beta.

EDIT:
Inmiddels profile opnieuw geinstalleerd en nu heb ik de update wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Xmoo op 07-11-2017 18:12 ]

• Roos79
Wel bodemprijs als ik even marktplaats langs ga ;)

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:11
Sinds afgelopen weekend ook in het bezit van een AW series 3. Ik had nog mijn twijfels omdat ik bang was dat ik de AW niet echt nodig had. Tot nu toe alleen gebruikt als verlengstuk van mijn iPhone door korte berichten te beantwoorden, hartslagmeter en telefoongesprekken.

Batterij is trouwens wel uitstekend. Haal met gemak en alles op standaard settings 2.5 dag.

• Martinusz
Trouwens hoe komt Apple aan een prijs van 600 euro voor een stalen bandje? 7(8)7 ik begrijp dat dus echt niet!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:08

alienfruit

the alien you never expected

Bandjes van Omega en Rolex zijn ook prijzig hoor ;)

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:43

Grin

Ride si sapis.

Deze discussie is al eerder langsgekomen in dit topic, ik heb hier best wel een stevige mening over en vind eigenlijk dat Apple met enkele Watch-producten zijn hand overspeeld - de zgn. Edition modellen, bandjes van 500-600 Euro, Hermes uitvoeringen, etc.
Voor een stalen Apple horlogebandje is het inderdaad erg prijzig, ik schrok daar ook van. Ik vind Apple geen premium horloge merk, ze maken m.i. een luxe en moderne interpretatie van een Casio uit de jaren 90. Dus een polscomputer dat binnen 2-3 jaren hopeloos verouderd, dat is geen tijdinstrument dat je na enkele decennia aan de volgende generatie kan doorgeven.
Wanneer je zulke prijzen vraagt voor een horlogebandje of een zgn. 'Edition' van 1.400 Euro, dan verwacht ik een horloge dat redelijk waardevast is. Vanaf 1.000-1.500 Euro zit je voor horloges in het middensegment en dan mag je qua waardevastheid best wel iets verwachten, geen bomen tot de hemel maar wel meer dan dat nu het geval is.
Mijns inziens moet Apple zich beperken tot het lage segment, dus tot 1.000 Euro, met een focus op 300-700 Euro. Meer is een AW nog niet waard, wanneer de techniek volwassener wordt kan dit veranderen maar voor nu is dit het wel.
Neemt niet weg dat ik als horlogeliefhebber nog nooit zo veel lol heb gehad met een horloge als met mijn huidige AW3. Heerlijk apparaatje maar no way dat ik daar meer dan 400-500 euro voor betaal, over ongeveer 2-3 jaren is het apparaat simpelweg afgeschreven. Kan je een Edition kopen met een bandje van 600 Euro maar over 2-3 jaren... Ik vind dat echt zonde van m'n geld.

Voor zover het niet staat aangegeven, bovenstaande is mijn mening; niks meer en niks minder. Dat er groepen zijn die met plezier 1.500-2500 Euro uitgeven aan een AW: prima! Ieder zijn hobby maar voor mezelf kan ik zo'n uitgave niet verantwoorden.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Martinusz
Iemand trouwens ervaring met een AW een iphone en bluetooth car audio?

Op dit moment koppelt mijn iphone met mijn auto, waardoor alles via het console in de auto kan.
Wat nu als ik een AW aanschaf, stel ik word gebeld, gaat dan zowel mijn AW af als de auto console?
Kan ik een gesprek starten via AW Siri bijvoorbeeld, maar dat de auto console het dan gewoon overneemt?

Hoe actief/passief is de AW in deze setting?

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11 21:26
Grin schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:13:
Deze discussie is al eerder langsgekomen in dit topic, ik heb hier best wel een stevige mening over en vind eigenlijk dat Apple met enkele Watch-producten zijn hand overspeeld - de zgn. Edition modellen, bandjes van 500-600 Euro, Hermes uitvoeringen, etc.
Voor een stalen Apple horlogebandje is het inderdaad erg prijzig, ik schrok daar ook van. Ik vind Apple geen premium horloge merk, ze maken m.i. een luxe en moderne interpretatie van een Casio uit de jaren 90. Dus een polscomputer dat binnen 2-3 jaren hopeloos verouderd, dat is geen tijdinstrument dat je na enkele decennia aan de volgende generatie kan doorgeven.
Wanneer je zulke prijzen vraagt voor een horlogebandje of een zgn. 'Edition' van 1.400 Euro, dan verwacht ik een horloge dat redelijk waardevast is. Vanaf 1.000-1.500 Euro zit je voor horloges in het middensegment en dan mag je qua waardevastheid best wel iets verwachten, geen bomen tot de hemel maar wel meer dan dat nu het geval is.
Mijns inziens moet Apple zich beperken tot het lage segment, dus tot 1.000 Euro, met een focus op 300-700 Euro. Meer is een AW nog niet waard, wanneer de techniek volwassener wordt kan dit veranderen maar voor nu is dit het wel.
Neemt niet weg dat ik als horlogeliefhebber nog nooit zo veel lol heb gehad met een horloge als met mijn huidige AW3. Heerlijk apparaatje maar no way dat ik daar meer dan 400-500 euro voor betaal, over ongeveer 2-3 jaren is het apparaat simpelweg afgeschreven. Kan je een Edition kopen met een bandje van 600 Euro maar over 2-3 jaren... Ik vind dat echt zonde van m'n geld.

Voor zover het niet staat aangegeven, bovenstaande is mijn mening; niks meer en niks minder. Dat er groepen zijn die met plezier 1.500-2500 Euro uitgeven aan een AW: prima! Ieder zijn hobby maar voor mezelf kan ik zo'n uitgave niet verantwoorden.
Ik ben het met je eens, maar je moet het vanuit de gedachte van Apple anders zien. De miljonair wil ook een Apple Watch, maar de miljonair wil ook iets hebben wat de massa niet heeft. Daarom brengt Apple een uitvoering van haar horloge uit waar de kenner aan kan zien dat het de luxe uitvoering is. En daar kan de miljonair zich dan weer mee onderscheiden en daar heeft hij/zij geld voor over.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11 21:26
Martinusz schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:42:
Iemand trouwens ervaring met een AW een iphone en bluetooth car audio?

Op dit moment koppelt mijn iphone met mijn auto, waardoor alles via het console in de auto kan.
Wat nu als ik een AW aanschaf, stel ik word gebeld, gaat dan zowel mijn AW af als de auto console?
Kan ik een gesprek starten via AW Siri bijvoorbeeld, maar dat de auto console het dan gewoon overneemt?

Hoe actief/passief is de AW in deze setting?
Het is een follow me principe. Heb je de AW om, dan komen hier de notificaties / telefoontjes op binnen. Heb je de AW op tafel liggen dan gaat je telefoon. Staat je MacBook aan, dan krijg je daar je notificaties /telefoontjes op binnen en niet op je AW (die dan om je pols zit).

Gebruik je Apple Carplay dan komen daar de notificaties op binnen (dacht ik). Gebruik je de standaard bluetooth van je auto dan gaat je AW trillen en de telefoon gaat gewoon over via de car-kit van de auto (is mijn ervaring met de AW).

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:06
Joepv schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:39:
[...]

Het is een follow me principe. Heb je de AW om, dan komen hier de notificaties / telefoontjes op binnen. Heb je de AW op tafel liggen dan gaat je telefoon. Staat je MacBook aan, dan krijg je daar je notificaties /telefoontjes op binnen en niet op je AW (die dan om je pols zit).

Gebruik je Apple Carplay dan komen daar de notificaties op binnen (dacht ik). Gebruik je de standaard bluetooth van je auto dan gaat je AW trillen en de telefoon gaat gewoon over via de car-kit van de auto (is mijn ervaring met de AW).
Dat laatste is net iets anders. Als de telefoon verbonden is met de auto, dan gaat alleen de telefoon over, en houdt de watch zich er niet mee bezig. Als ik wil zien of het een belangrijk gesprek is, of dat ik 'm kan negeren, moet ik eerst naar de telefoon grijpen omdat mijn watch m dan niet laat zien.

• Martinusz
xoniq schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:53:
[...]

Dat laatste is net iets anders. Als de telefoon verbonden is met de auto, dan gaat alleen de telefoon over, en houdt de watch zich er niet mee bezig. Als ik wil zien of het een belangrijk gesprek is, of dat ik 'm kan negeren, moet ik eerst naar de telefoon grijpen omdat mijn watch m dan niet laat zien.
Oke dus in de auto is de watch eigenlijk helemaal passief?
Op zich ook wel logisch, de auto console laat natuurlijk al het een en ander zien.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-11 20:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Zijn er mensen die ook hardlopen, sporten met het vinyl bandje? Niet de sportloop, maar het 2017 bandje met normale sluiting? Heb deze vandaag binnen gekregen. Hoewel de Watch het toelaat om bandjes te verwisselen, gaat mij dat nooit gemakkelijk af. Daarbij vind ik dat ik het Alu beschadig waar de bandjes doorheen glijden. Wil dus zo min mogelijk bandjes wisselen. Als het vinyl bandje mooi blijft en goed te doen is met sporten, wordt dat mijn standaard/dagelijkse band.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-10 11:13
Heb een probleem met mijn sport 2.
Alles werkt perfect enkel activiteiten worden sinds kort niet meer gesynchroniseerd met mijn iPhone.
Alles al geprobeerd zelfs volledige reset én als nieuw ingesteld maar biedt ook geen oplossing.
Iemand hoe ik dit kan oplossen?

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:43

Grin

Ride si sapis.

Joepv schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:37:
[...]

Ik ben het met je eens, maar je moet het vanuit de gedachte van Apple anders zien. De miljonair wil ook een Apple Watch, maar de miljonair wil ook iets hebben wat de massa niet heeft. Daarom brengt Apple een uitvoering van haar horloge uit waar de kenner aan kan zien dat het de luxe uitvoering is. En daar kan de miljonair zich dan weer mee onderscheiden en daar heeft hij/zij geld voor over.
Hmmm zeg maar een soort van halo-product: rijke mensen/miljonairs/celebreties lopen d'r mee en dat wordt opgepikt door de 'gewone' man die zich daar vervolgens mee wil associeren. Not bad Apple...
Zo kunnen de gefortuneerden zich toch onderscheiden en de gewone man kan daarop lijken met een AW.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 13:10
Ik ben ook aan het twijfelen om vd aw 1 over te stappen naar de 3, wat ik echter bijzonder jammer vind, is dat er geen rvs model is, enkel alu. Ik heb nu een rvs model en dat vind ik persoonlijk toch echt meer premium lijken dan alu..

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

crazylegs schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:00:
Ik ben ook aan het twijfelen om vd aw 1 over te stappen naar de 3, wat ik echter bijzonder jammer vind, is dat er geen rvs model is, enkel alu. Ik heb nu een rvs model en dat vind ik persoonlijk toch echt meer premium lijken dan alu..
Ik heb gisteren een Stainless Steel Apple Watch S3 gehaald. ze zijn er wel degelijk.

• pdavie2311

pdavie2311

crazylegs schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:00:
Gewoon de grens over! 699,- in Duitsland. Krijg je gelijk LTE erbij, mocht dat gaan werken in de toekomst..

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 13:10
[quote]Gekkenhuis schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:02:
[...]

Ik heb gisteren een Stainless Steel Apple Watch S3 gehaald. ze zijn er wel degelijk.
[/quote

Waar als ik vragen mag? Ik ben helaas niet in de gelegenheid om er voor naar het buitenland te reizen, dus bestellen en laten bezorgen zonder teveel extra kosten zou dan ideaal zijn

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

crazylegs schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:22:
Waar als ik vragen mag? Ik ben helaas niet in de gelegenheid om er voor naar het buitenland te reizen, dus bestellen en laten bezorgen zonder teveel extra kosten zou dan ideaal zijn
Wat @pdavie2311 al zei, Duitsland, was even naar Dusseldorf gereden, dat is voor mij maar een stukje.

[ Voor 22% gewijzigd door Gekkenhuis op 11-11-2017 09:44 ]

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik wil mss de Watch 3 kopen en wil er ook mee hardlopen. Hoe is jullie ervaring hiermee? Ik gebruik runkeer en spotify voor muziek. Het liefst wil ik mijn telefoon thuislaten. Ik ben dan wel verplicht om bluetooth oortjes te nemen lijkt me, kan ik die koppelen met de watch? lijkt me wel.

Zo even goed inlezen

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:42
Tennisbal schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:09:
Ik wil mss de Watch 3 kopen en wil er ook mee hardlopen. Hoe is jullie ervaring hiermee? Ik gebruik runkeer en spotify voor muziek. Het liefst wil ik mijn telefoon thuislaten. Ik ben dan wel verplicht om bluetooth oortjes te nemen lijkt me, kan ik die koppelen met de watch? lijkt me wel.

Zo even goed inlezen
Bluetooth oortjes is geen probleem. Maar helaas Spotify wel. Daar is nog geen Apple Watch app van en dus kun je die muziek niet offline op je watch krijgen. Muziek via een andere weg naar iTunes kopiëren en via iTunes naar je watch is de enige optie. Deezer bijv. Heeft wel een app maar Apple staat 3rd party apps niet toe om offline op de watch op te slaan.

youtube.com/@hisrep

• Tennisbal
DeNachtwacht schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:51:
[...]

Bluetooth oortjes is geen probleem. Maar helaas Spotify wel. Daar is nog geen Apple Watch app van en dus kun je die muziek niet offline op je watch krijgen. Muziek via een andere weg naar iTunes kopiëren en via iTunes naar je watch is de enige optie. Deezer bijv. Heeft wel een app maar Apple staat 3rd party apps niet toe om offline op de watch op te slaan.
oh dat is minder. En kan je dan wel een non Apple bluetooth oortje koppelen of mag dat ook al niet

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-11 15:55
Tennisbal schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:57:
[...]

oh dat is minder. En kan je dan wel een non Apple bluetooth oortje koppelen of mag dat ook al niet
Dat kan gelukkig wel ;)

• Tennisbal
Ok das mooi :-) ik zoek een oplossing voor hardlopen waar ik runkeeper standalone kan draaien en ik muziek heb (en uiteraard info van runkeerper). Ik las alleen dat de gps niet zo goed is. Kan je er wel goed mee hardlopen?

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-11 15:55
Tennisbal schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:51:
[...]

Ok das mooi :-) ik zoek een oplossing voor hardlopen waar ik runkeeper standalone kan draaien en ik muziek heb (en uiteraard info van runkeerper). Ik las alleen dat de gps niet zo goed is. Kan je er wel goed mee hardlopen?
Om heel eerlijk te zijn loop ik nooit hard O-) Dus ik durf je niet te zeggen hoe de GPS is.

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 14:59
Ik baalde ook altijd van die telefoon op mijn arm en heb ook een tijdje gekeken naar een sporthorloge. Maar ik heb sinds een jaar loop ik met de FlipBelt en sindsdien vind ik het prima met een telefoon er in.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• DeNachtwacht
Ik las alleen dat de gps niet zo goed is. Kan je er wel goed mee hardlopen?
De GPS doet het prima en heeft een heel snelle fix (je merkt het zoeken niet eens). Ik heb ook nog nooit een echt serieuze bron gezien waaruit blijkt dat de gps slecht zou zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door DeNachtwacht op 11-11-2017 18:59 ]

youtube.com/@hisrep

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
BugBoy schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:57:
[...]

Ik baalde ook altijd van die telefoon op mijn arm en heb ook een tijdje gekeken naar een sporthorloge. Maar ik heb sinds een jaar loop ik met de FlipBelt en sindsdien vind ik het prima met een telefoon er in.
Ik heb met hardlopen gewoon een nike trainingsbroek aan met rits, daar zit de iPhone strak zat in om niet te gaan ‘bungelen’ dus ook niet vervelend. Sinds vandaag een AW3 in mijn bezit en ben benieuwd hoe dat is met hardlopen

• Tennisbal
BugBoy schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:57:
[...]

Werkt gps tracking dan ook? Das ziet er wel handig uit.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:38
[...]

Runkeeper werkt in mijn ervaring minder fijn dan Strava op de AW. Op mijn AW2 heb ik van de 5x lopen met Runkeeper 2x gehad dat mjin route compleet verkeerd bijgehouden is. Bij Strava nooit last van.

Ik gebruik https://tapiriik.com/ op Strava en Runkeeper te synchroniseren, dus ik gebruik nu weer Strava.

[ Voor 3% gewijzigd door Jasper op 11-11-2017 22:29 ]

• pdavie2311

pdavie2311

Ik gebruik gewoon de Nike App..Voldoet meer dan prima!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 14:59
Tennisbal schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 19:16:
Werkt gps tracking dan ook? Das ziet er wel handig uit.
Zowel met mijn oude iPhone 5 en mijn huidige Samsung S8 gaat het prima. Ik kan hem echt aanraden. Overigens gebruik ik de Wahoo Fitness app. Upload ook gewoon naar Strava en RunKeeper.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Runkeeper raadt aan eerst 20x met zowel phone als watch te hardlopen.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:38
JSt1983 schreef op zondag 12 november 2017 @ 06:08:
Runkeeper raadt aan eerst 20x met zowel phone als watch te hardlopen.
Ik kies voor watch + app in runkeeper maar de app werkt 80% van de tijd niet mee tijdens het lopen. Binnenkort na een update weer even proberen.

• SpoekGTi
  • Laatst online: 22:05
Martinusz schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:56:
[...]

Oke dus in de auto is de watch eigenlijk helemaal passief?
Op zich ook wel logisch, de auto console laat natuurlijk al het een en ander zien.
Met CarPlay is hij alleen maar passief met apps die ook bij CarPlay zitten, ik krijg bijvoorbeeld wel meldingen op mijn Watch binnen van twitter of Nest en whatsapp. Meldingen van berichten en telefoontjes of herrineringen en agenda meldingen komen via de console

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:17
Ik mis in de workout app van de watch de mogeljkheid om auto stop te detecteren. Een feature dat bijvoorbeeld wel op mijn fietsapp van de iphone zit en de tijd stilzet als ik ergens bijvoorbeeld pauzeer. Nu snap ik dat het voor indoor sports moeilijk is om auto stop te enablen maar waarom zit het niet op de buitensport activiteiten? Ben nu soms (omdat ik het vergeet) de hele dag aan het wandelen, rennen of fietsen :-)

• Martinusz
SpoekGTi schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:33:
[...]

Met CarPlay is hij alleen maar passief met apps die ook bij CarPlay zitten, ik krijg bijvoorbeeld wel meldingen op mijn Watch binnen van twitter of Nest en whatsapp. Meldingen van berichten en telefoontjes of herrineringen en agenda meldingen komen via de console
Hoe zit het met het niet storen? Ik heb op mijn iphone niet storen tijdens autorijden, waardoor app notificaties niet binnen komen, neemt de watch dat dan over?

• SpoekGTi
Martinusz schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:42:
[...]

Hoe zit het met het niet storen? Ik heb op mijn iphone niet storen tijdens autorijden, waardoor app notificaties niet binnen komen, neemt de watch dat dan over?
Zou kunnen nog niet getest. Ik gebruik niet storen niet in de auto, immers ik kan gewoon opnemen via CarPlay. En de rest kan gewoon wachten :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Martinusz
SpoekGTi schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:57:
[...]

Zou kunnen nog niet getest. Ik gebruik niet storen niet in de auto, immers ik kan gewoon opnemen via CarPlay. En de rest kan gewoon wachten :P
Telefoon gaat bij niet storen natuurlijk wel gewoon over, maar alle andere meuk als emails, whatsapp etc. wordt dan "geblokt". Zou lullig zijn als de watch dan wel gewoon afgaat/trilt :P

• SpoekGTi
Martinusz schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:59:
[...]

Telefoon gaat bij niet storen natuurlijk wel gewoon over, maar alle andere meuk als emails, whatsapp etc. wordt dan "geblokt". Zou lullig zijn als de watch dan wel gewoon afgaat/trilt :P
Snap ik, maar goed, ik kan me wel in houden om dat te negeren zodra ik rij :P Trouwens staan mijn podcasts in dermate op een volume dat alle andere meldingen in het niet verdwijnen.

• xoniq
  • Laatst online: 14:06
Martinusz schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:59:
[...]

Nee, bij niet storen gaat de telefoon niet over. Tenzij, iemand belt die je hebt ingesteld als favorieten, die mogen dan altijd bellen. (Denk aan gezin of familie)
Anderen kunnen alleen door de DnD heen komen als ze 3x bellen binnen enkele minuten == noodgeval.

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-11 20:58

Saninl

[...]

Runkeeper + AW is geen gelukkige combinatie! Vele crashes en inderdaad de statistieken nav je sessies zijn echt niet betrouwbaar (in vergelijking met TomTom Spark in mijn geval).

Als je gaat hardlopen met de Nike app, zal je problemen ondervinden met de sync met Runkeeper helaas aangezien Nike een gesloten systeem hanteert...

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 10:56

The Inquisitor

Greetings weaklings

xoniq schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:26:
[...]

Nee, bij niet storen gaat de telefoon niet over. Tenzij, iemand belt die je hebt ingesteld als favorieten, die mogen dan altijd bellen. (Denk aan gezin of familie)
Anderen kunnen alleen door de DnD heen komen als ze 3x bellen binnen enkele minuten == noodgeval.
een tweede oproep binnen 3 minuten*

Maar inderdaad, andere oproepen komen er niet doorheen. En zelfs de herhaalijke oproepen is slechts een mogelijkheid.

• Tennisbal
Saninl schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:21:
[...]
Runkeeper + AW is geen gelukkige combinatie! Vele crashes en inderdaad de statistieken nav je sessies zijn echt niet betrouwbaar (in vergelijking met TomTom Spark in mijn geval).

Als je gaat hardlopen met de Nike app, zal je problemen ondervinden met de sync met Runkeeper helaas aangezien Nike een gesloten systeem hanteert...
Ok maar kan ik dan wel goed hardlopen met de nike app of is de gps dan ook niet betrouwbaar?

• pdavie2311

pdavie2311

Tennisbal schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:47:
[...]

Ok maar kan ik dan wel goed hardlopen met de nike app of is de gps dan ook niet betrouwbaar?
Doe ik ook! Top! Heb ook Fenix 5 gehad, weet dus dat de GPS niet afwijkt van de Fenix, dan heb ik er wel vertrouwen in.

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:17

Rudios

Lost in space?

Ik ben dan wel geen pro, maar waarom gewoon niet de work-out app van Apple zelf gebruiken? Ik vind dat die perfect werkt, of ik nu ren, fiets, loop of zwem, alles wordt super nauwkeurig geregistreerd!

Whole lot of stars ***

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb een dode pixel in t scherm van m’n series 2 :( Dat is zeker geen garantie dingetje..?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:54
DennusB schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:11:
Ik heb een dode pixel in t scherm van m’n series 2 :( Dat is zeker geen garantie dingetje..?
Waarschijnlijk niet. Hoe oud is je Apple Watch en waar heb je hem gekocht?

• Martinusz
Zo Sinterklaas kon niet meer wachten, hij heeft de Apple Watch Series 3 42mm Spacegrijs aluminium - Zwart sportbandje voor mij besteld :+
Bij Amac voor 391,50, daar geven ze ook 3 jaar 'garantie', mooi meegenomen.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
MelvinW schreef op woensdag 15 november 2017 @ 23:10:
[...]

Waarschijnlijk niet. Hoe oud is je Apple Watch en waar heb je hem gekocht?
Januari 2017 gekocht bij de Apple store

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• mcdorpers
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:33
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een AW Series3. Nu zie ik wat gekke dingen qua hartslag.

Ten eerste zijn er metingen van vannacht, terwijl de watch gewoon op mijn nachtkastje lag. Ten tweede heb ik vandaag tijdens de pauze een rondje gelopen van een halfuur. Precies in die tijd zijn er geen metingen gedaan. Hoe kan dit? Naar mijn weten had ik even geen wifi/internet aanstaan op mn iphone.. Iemand een verklaring?

• MelvinW
DennusB schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:28:
[...]

Januari 2017 gekocht bij de Apple store
In dat geval zou ik gewoon naar de Apple Store gaan en laten nakijken bij de Genius Bar. Als het echt storend is zijn ze niet heel moeilijk en wordt het vervangen.

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Heeft iemand nog een goede betrouwbare tip waar ik de apple Watch 3 Cellular kan kopen in NL?

Heb al op Amazon DE, GB & FR en op ebay gekeken, maar of de prijzen zijn astronomisch hoog, of ze komen direct uit China met de nodige invoerrechten tot gevolg.

• mcdorpers
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:33
mcdorpers schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:49:
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een AW Series3. Nu zie ik wat gekke dingen qua hartslag.

Ten eerste zijn er metingen van vannacht, terwijl de watch gewoon op mijn nachtkastje lag. Ten tweede heb ik vandaag tijdens de pauze een rondje gelopen van een halfuur. Precies in die tijd zijn er geen metingen gedaan. Hoe kan dit? Naar mijn weten had ik even geen wifi/internet aanstaan op mn iphone.. Iemand een verklaring?
Ik heb (en had) nu overigens draagdetectie aanstaan. Leg ik de watch gewoon op tafel en doe een meting dan krijg je allemaal verschillende waarden. Bij jullie ook? Ik vind het raar, zou toch zo slim moeten zijn dan er geen puls gedetecteerd wordt..

• Roos79
netvista schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:13:
Heeft iemand nog een goede betrouwbare tip waar ik de apple Watch 3 Cellular kan kopen in NL?

Heb al op Amazon DE, GB & FR en op ebay gekeken, maar of de prijzen zijn astronomisch hoog, of ze komen direct uit China met de nodige invoerrechten tot gevolg.
Niet in nl te koop nog dus dat zal daarom ook niet lukken lijkt mij.

@mcdorpers nog nooit geprobeerd dan te meten dus geen idee en aan de lader nog geen metingen gezien.
Verder draag ik hem in de nacht gewoon en heb hem verder weinig af eigenlijk.
Hier ook wel eens momenten van geen meting maar waarom hij niet meet geen idee wel ziet hij dan als ik actief stap en krijg die minuten dan wel als actieve tijd maar zonder hartslag
Dus helemaal snappen doe ik dat niet dan waarom hij niet meet.

[ Voor 32% gewijzigd door Roos79 op 16-11-2017 20:48 ]

• Martinusz
Zo eerste dag Watch 3 zit erop, moet zeggen dat de Watch heerlijk om de pols zit. Wel vind ik de apps wat beperkt (iemand nog tips voor goede apps??).

De activiteiten tracker werkt goed, het motiveert ook om genoeg te staan en te bewegen, wel merk ik dat het traplopen niet altijd herkend wordt, namelijk 3 vandaag, wat echt wat meer is geweest.

Wat houdt overigens rustenergie in?? Verbruik je zoveel calorieën met niks doen? :?

Positief: batterij!! Nog 83% over!

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 18-11-2017 21:47 ]

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Wanneer komt Apple met een 'allways on' display functie!!! Al is het maar een summier klokje.

Whole lot of stars ***

• Martinusz
Rudios schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:59:
Wanneer komt Apple met een 'allways on' display functie!!! Al is het maar een summier klokje.
Die vraag had ik ook nog :p nachtklok zou van mij altijd aan mogen...

• MelvinW
netvista schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:13:

Je zou bij Gravis.de kunnen bestellen. Zij zijn een authorised Apple reseller en verzenden ook naar Nederland voor €14,99. Ze hebben helaas niet elk model momenteel op voorraad. Een andere optie is om te bestellen bij Apple.com/de met een adres van Mailboxde.com. Zij sturen het dan door naar jouw adres voor ongeveer €10-€20, afhankelijk van welke verzendmethode je kiest.

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
MelvinW schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 22:41:
[...]

Je zou bij Gravis.de kunnen bestellen. Zij zijn een authorised Apple reseller en verzenden ook naar Nederland voor €14,99. Ze hebben helaas niet elk model momenteel op voorraad. Een andere optie is om te bestellen bij Apple.com/de met een adres van Mailboxde.com. Zij sturen het dan door naar jouw adres voor ongeveer €10-€20, afhankelijk van welke verzendmethode je kiest.
Thanks Melvin!
Mijn vrouw gaat dit weekend naar Edinburgh en dan gelijk even kijken of ze er daar 1 kan halen. Lukt dat niet dan probeer ik 1 van jouw opties.

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:35

amphora

Websites & Fotografie

Rudios schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:59:
Waarschijnlijk nooit. Aangezien dat de accu duur drastisch zou verkorten

Wat ik overigens wel mis is een duidelijke, voelbare waarschuwing op de watch zodra iphone buiten bereik is. Wil 'm nog wel eens vergeten.

[ Voor 20% gewijzigd door amphora op 19-11-2017 11:21 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• Rudios

Rudios

Lost in space?

amphora schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:19:
[...]

Wat ik overigens wel mis is een duidelijke, voelbare waarschuwing op de watch zodra iphone buiten bereik is. Wil 'm nog wel eens vergeten.
Als optie, ik zou er geen moeite mee hebben, dan kost het me maar 25% batterij per dag. Ik heb aan het einde van de dag altijd rond de 85% over.

Whole lot of stars ***

• Martinusz
amphora schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:19:
[...]

Voor de nachtklok zou het welkom zijn, hij ligt dan toch aan de lader.

• pdavie2311

pdavie2311

Rudios schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:28:
[...]

Als optie, ik zou er geen moeite mee hebben, dan kost het me maar 25% batterij per dag. Ik heb aan het einde van de dag altijd rond de 85% over.
:? Draag je hem wel? Slechts 15% over de hele dag?

• Roos79
Martinusz schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:46:

Wat houdt overigens rustenergie in?? Verbruik je zoveel calorieën met niks doen? :?
BMR zelfs als je stil ligt verbruik je nog energie :)

Basal Metabolic Rate zijn de benodigde calorieën dat je lichaam verbrandt om voldoende energie te verkrijgen, om normale lichaamsfuncties te kunnen laten plaatsvinden. Zoals de temperatuurregulering, de bloedcirculatie, spijsvertering en alle andere stofwisselingsprocessen in jouw lichaam.
pdavie2311 schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:28:
[...]

:? Draag je hem wel? Slechts 15% over de hele dag?
Dat dacht ik ook :+
Hier kost 24 uur dragen ongeveer 50% :)

[ Voor 17% gewijzigd door Roos79 op 19-11-2017 13:30 ]

• pdavie2311

pdavie2311

[quote

Dat dacht ik ook :+
Hier kost 24 uur dragen ongeveer 50% :)
[/quote]

Daarom, hier ook ongeveer. Met hardlopen iets meer, maar dat is logisch..

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Ik zit nu op 98% procent sinds vanochtend 10u. Geen idee, maar hij verbruikt erg weinig, alleen wat notificaties. Met sporten (1 uur) zit ik op 75%

Whole lot of stars ***

• bing69
Rudios schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:04:
Ik zit nu op 98% procent sinds vanochtend 10u. Geen idee, maar hij verbruikt erg weinig, alleen wat notificaties. Met sporten (1 uur) zit ik op 75%
Ik zit sinds gistermorgen 7h00 om en afgelopen nacht omgehouden en slaap gemeten nu ook op 50% :)

Bing

• DeNachtwacht
Rudios schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:04:
De eerste procenten gaan altijd flink langzamer dan de laatste. Uiteindelijk is de bottom line dat je zo'n 36 uur uit de watch haalt. Ik in ieder geval wel, met zo'n 15 minuten GPS gebruik per dag gemiddeld. Watch ligt om de dag om de lader. Dus; vanochtend eraf, vannacht hou ik hem om en dan morgenavond ligt hij op de lader.

Met een instant scherm zou je denk ik niet eens goed de dag door komen. Het verschil tussen elke LED uit en 1 LED (dus 1 pixel min of meer) aan is namelijk qua energieverbruik niet mals.

youtube.com/@hisrep

• Martinusz
Iemand ervaring met de wekker app?
Ik heb hem staan op match met iPhone, maar mijn iPhone gaat apart af zonder de Watch. Ik moet dus de wekker op mijn Watch zelf instellen wil die het doen :?

Vanochtend gingen er dus 2 wekkers af, die van mijn Watch en iPhone zelf.

• bing69
Martinusz schreef op maandag 20 november 2017 @ 07:44:
Iemand ervaring met de wekker app?
Ik heb hem staan op match met iPhone, maar mijn iPhone gaat apart af zonder de Watch. Ik moet dus de wekker op mijn Watch zelf instellen wil die het doen :?

Vanochtend gingen er dus 2 wekkers af, die van mijn Watch en iPhone zelf.
Als ik hen op mijn pols heb gaat hij ook op mijn pols af, als hij op de lader is alleen de Iphone. Heb niets bijzonders ingesteld.

Bing

• Martinusz
bing69 schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:06:
[...]

Als ik hen op mijn pols heb gaat hij ook op mijn pols af, als hij op de lader is alleen de Iphone. Heb niets bijzonders ingesteld.
Oke, ik wil hem dus laten afgaan als hij als nachtklok op de oplader ligt en dus eigenlijk gewoon mijn wekker is :) Het lijkt erop dat ik dan dus de wekker op de Watch zelf moet instellen en niet op de Iphone. Beide kan zoals vanochtend, maar voordat je door hebt met je duffe hoofd dat niet je watch nog afgaat maar je iPhone wekker, ben je behoorlijk geirriteerd >:)

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-11 17:18
1. Als je nu een series 3 koopt, is die dan via een OTA geschikt voor 4G? nee dus :/
2. Of als ik er eentje in USA koop met 4G, kan die dan later een Nederlandse e-sim krijgen?
edit: ok dat wordt ook tricky. Geen enkel model dekt alle banden. Nu weet ik alleen niet welke ze in NL gebruiken?
edit2: ok blijkbaar zijn de franse en duitse de meest "safe" keuze.

[ Voor 54% gewijzigd door Menesis op 21-11-2017 13:17 ]

Mixed Reality dev

• DeNachtwacht
In watchOS 3 kon ik altijd prima navigeren op de fiets doordat je een kaart op je scherm kon laden. In wachOS4 valt mij op dat die kaart bij elke wegwissel (links/rechts/rechtdoor) weer wordt teruggezet. Erg vervelend want met alleen zo’n pijl kun je niet navigeren op de fiets. Weet iemand of dit ergens in te stellen is, ik kan het nergens vinden.

youtube.com/@hisrep

• Martinusz
Mijn Watch, naja eigenlijk Siri had wat kuren gisteren en vanochtend. Ik had mijn ringen voltooid dus mijn horloge 'zegt' goed gedaan Bert!
Uh :? ik ben Bert niet haha, ik overal in de instellingen kijken, maar overal staat gewoon mijn eigen contactkaart ingesteld. Ik getest, op willekeurige ander contact gezet in de Siri instellingen, ja hoor toen was het ineens Jij bent Piet. Ik terug gezet naar mijn eigen contactkaart -> Ik weet niet wie jij bent.

Pff...naja nog vanalles geprobeerd, telefoon en Watch uit/aan, toen zei die ineens weer mijn naam. Ben ik net op mijn werk, ik denk probeer het nog eens -> Jij bent Bert. :( :(

Tip van mijn collega, je moet een 'nickname' instellen via Siri op je telefoon, dat doe je dus blijkbaar door "Noem mij voortaan XXXXX' te zeggen, dat overruled zegt maar je contactnaam.
Dat lijkt nu te werken :) maar wat een gedoe zeg!

Klopt het dat je staandoelen alleen gemeten worden als je iPhone bij je hebt?
Heb het idee dat als ik sta met alleen de Watch, dat het doel niet afgevinkt wordt voor dat uur, heb ik mijn iPhone in mijn broekzak dan wel :?

Edit: het werkt ook alleen met Watch, aantal keer getest vandaag.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinusz op 22-11-2017 12:48 ]

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:57
Martinusz schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:51:
Mijn Watch, naja eigenlijk Siri had wat kuren gisteren en vanochtend. Ik had mijn ringen voltooid dus mijn horloge 'zegt' goed gedaan Bert!
Uh :? ik ben Bert niet haha, ik overal in de instellingen kijken, maar overal staat gewoon mijn eigen contactkaart ingesteld. Ik getest, op willekeurige ander contact gezet in de Siri instellingen, ja hoor toen was het ineens Jij bent Piet. Ik terug gezet naar mijn eigen contactkaart -> Ik weet niet wie jij bent.

Pff...naja nog vanalles geprobeerd, telefoon en Watch uit/aan, toen zei die ineens weer mijn naam. Ben ik net op mijn werk, ik denk probeer het nog eens -> Jij bent Bert. :( :(

Tip van mijn collega, je moet een 'nickname' instellen via Siri op je telefoon, dat doe je dus blijkbaar door "Noem mij voortaan XXXXX' te zeggen, dat overruled zegt maar je contactnaam.
Dat lijkt nu te werken :) maar wat een gedoe zeg!

Klopt het dat je staandoelen alleen gemeten worden als je iPhone bij je hebt?
Heb het idee dat als ik sta met alleen de Watch, dat het doel niet afgevinkt wordt voor dat uur, heb ik mijn iPhone in mijn broekzak dan wel :?

Edit: het werkt ook alleen met Watch, aantal keer getest vandaag.
Je kan toch veel simpeler.... voortaan gewoon naar de naam Bert luisteren? >:)

• Martinusz
Dennisdn schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:56:
[...]

Je kan toch veel simpeler.... voortaan gewoon naar de naam Bert luisteren? >:)
Nee :N zeker niet omdat de Bert uit mijn contacten een man van in de 70 is _O-
Maar de 'alias' instellen in Siri heeft geholpen :)

Pagina: 1 ... 55 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie