Ik zou weer niet gezien willen worden met een Jaeger-LeCoultre. Dus het is maar weer waar je interesse ligt. Dus ik snap even niet waarom je dit merk aanhaalt tov een AW; twee totaal verschillende doeleinden. Is het dan om aan te geven dat je dit klokkie bezit?Grin schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:11:
True true, ik snap ook heel goed dat er een groep is die niet met dat aluminium geval gezien wil worden. Ik had ook liever de keramische versie gehad... Als geld hier aan een boom groeide... Het is niet dat ik dit niet wil/kan uitgeven aan een horloge, m'n andere twee horloges kosten een veelvoud van deze AW3, maar ik vind het nog zo zonde...
Voor een gadget die nog relatief beperkt is en behoorlijk rap verouderd, bekijk het verschil tussen de eerste AW uit 2015 en het laatste model uit 2017... 2,5 jaren verder en je hebt serieus redenen om te upgraden - sneller, meer functies, betere accuduur, etc. En dan laat ik de accu nog even buiten beschouwing, die van het eerste model zal nu wel behoorlijk afgetakeld zijn, dat alleen kan al een reden zijn om een nieuwe te kopen.
Ik heb nu de goedkoopste 42mm AW3 en heb nog nooit zo'n goedkoop horloge gehad, behalve de Casio tijdens de basisschool... Maar wat een heerlijk apparaatje is deze AW3! Daar kan zelfs een JLC Hybris Mechanica niet tegenop!
I don't have dreams, I have goals!!