Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:52
Grin schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:11:
True true, ik snap ook heel goed dat er een groep is die niet met dat aluminium geval gezien wil worden. Ik had ook liever de keramische versie gehad... Als geld hier aan een boom groeide... Het is niet dat ik dit niet wil/kan uitgeven aan een horloge, m'n andere twee horloges kosten een veelvoud van deze AW3, maar ik vind het nog zo zonde...
Voor een gadget die nog relatief beperkt is en behoorlijk rap verouderd, bekijk het verschil tussen de eerste AW uit 2015 en het laatste model uit 2017... 2,5 jaren verder en je hebt serieus redenen om te upgraden - sneller, meer functies, betere accuduur, etc. En dan laat ik de accu nog even buiten beschouwing, die van het eerste model zal nu wel behoorlijk afgetakeld zijn, dat alleen kan al een reden zijn om een nieuwe te kopen.
Ik heb nu de goedkoopste 42mm AW3 en heb nog nooit zo'n goedkoop horloge gehad, behalve de Casio tijdens de basisschool... Maar wat een heerlijk apparaatje is deze AW3! Daar kan zelfs een JLC Hybris Mechanica niet tegenop! ;)
Ik zou weer niet gezien willen worden met een Jaeger-LeCoultre. Dus het is maar weer waar je interesse ligt. Dus ik snap even niet waarom je dit merk aanhaalt tov een AW; twee totaal verschillende doeleinden. Is het dan om aan te geven dat je dit klokkie bezit? |:(

I don't have dreams, I have goals!!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:16

Grin

Ride si sapis.

Ah gelukkig dat het opvalt, ik noem het inderdaad om hier even te showen. Zo ben ik namelijk.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-11 20:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Harmonie mensen...Harmonie..

Vraagje. Ik heb Apple Music en nu heb ik wat muziek op mijn Watch gezet. Series 3 LTE. Als ik een bluetooth hoofdtelefoon heb, kan ik hardlopen met muziek op de Watch? Ik zie het album erop staan, maar hij komt met de melding: Koppel je Apple Watch met een bluetooth hoofdtelefoon.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
pdavie2311 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:20:
Harmonie mensen...Harmonie..

Vraagje. Ik heb Apple Music en nu heb ik wat muziek op mijn Watch gezet. Series 3 LTE. Als ik een bluetooth hoofdtelefoon heb, kan ik hardlopen met muziek op de Watch? Ik zie het album erop staan, maar hij komt met de melding: Koppel je Apple Watch met een bluetooth hoofdtelefoon.
Klopt, als je je BT headset hebt gekoppeld, dan kan je ze afspelen, werkt goed

Het is weer bijna September 2026 :)

• pdavie2311

pdavie2311

Jaymone schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:59:
[...]

Klopt, als je je BT headset hebt gekoppeld, dan kan je ze afspelen, werkt goed
Top! Laat die nu net binnenkomen morgen! :9 Ben benieuwd! Nog meer profiteren van de Watch op deze manier.

• Jaymone
pdavie2311 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:04:
[...]

Top! Laat die nu net binnenkomen morgen! :9 Ben benieuwd! Nog meer profiteren van de Watch op deze manier.
De AirPods?

• pdavie2311

pdavie2311

Haha! Nee. Las dat deze niet echt stabiel zitten met hardlopen, workouts etc..Heb een Sport Comfort setje gekocht voor een leuk bedrag. Kwam goed uit de test. Prima voor mijn doeleinden.

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:32
ben nu een week in het bezit van een aws3 en hij bevalt prima! kan merken dat de iPhone steeds vaker in de broekzak blijft zitten.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De laatste tijd heb ik af en toe dat mijn Apple Watch stopt met laden. "Charging is not supported with this accessory".

Het gebeurt bij twee verschillende originele Watch-oplaadkabels en -laders. Hierdoor heb ik al heel wat nachten in AutoSleep gemist :-(

Misschien is de batterij na bijna twee jaar ook wel versleten. Hij houdt het tegenwoordig sowieso nog maar een etmaal vol.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Jaymone
Canaria schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 00:15:
De laatste tijd heb ik af en toe dat mijn Apple Watch stopt met laden. "Charging is not supported with this accessory".

Het gebeurt bij twee verschillende originele Watch-oplaadkabels en -laders. Hierdoor heb ik al heel wat nachten in AutoSleep gemist :-(

Misschien is de batterij na bijna twee jaar ook wel versleten. Hij houdt het tegenwoordig sowieso nog maar een etmaal vol.
Al geprobeerd om de watch te herstellen en de software helemaal opnieuw te installeren? Ik zou eerst daarmee beginnen

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:40
Wat word die steeds sneller zeg met die beta updates :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Rudios

Lost in space?

Iemand een idee hoezo bij mij de hartslag grafiek niet wordt bijgewerkt bij de activiteit app en dan onder workouts? Er staat dan dat de gegevens niet beschikbaar zijn. Alles wbt hartslagmeter staat aan. Geen idee waarom dit niet wordt weergegeven/geregistreerd.

Whole lot of stars ***

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:54
Vanaf vandaag eindelijk Apple Pay op m’n Watch (UAE CreditCard) en werkt echt super. Men kijkt je alleen nog wat raar aan als je met een horloge betaalt :p

• Nick25
MelvinW schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:46:
Vanaf vandaag eindelijk Apple Pay op m’n Watch (UAE CreditCard) en werkt echt super. Men kijkt je alleen nog wat raar aan als je met een horloge betaalt :p
de kaas boer keek ook raar toen ik mijn piggy punten wou hebben via me watch :P

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:39

amphora

Websites & Fotografie

MelvinW schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:46:
Kan je er dan al mee in Nederland betalen? Zijn de contactloze pinautomaten daar al geschikt voor?

[ Voor 8% gewijzigd door amphora op 24-10-2017 14:11 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• MelvinW
amphora schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

Kan je er dan al mee in Nederland betalen? Zijn de contactloze pinautomaten daar al geschikt voor?
Ik ben momenteel in Tsjechië op vakantie en in de Starbucks werkt het prima met mijn UAE kaart. Zal in Nederland dus ongetwijfeld ook werken bij winkels die MasterCard en draadloos betalen accepteren.

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
amphora schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

elke contactloze terminal kan ermee overweg.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:42
boosterbosch schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:01:
elke contactloze terminal kan ermee overweg.
Nederland loopt ver voor qua infrastructuur, ook op de site van apple wordt gemeld dat zodra je het universele Wireless Pay icoontje ziet, Apple Pay ondersteund wordt. Laat Nederland daar gelukkig nu helemaal vol mee zitten.

Het probleem bij ons is dat de banken massaal bang zijn voor de tech bedrijven want feitelijk is een ouderwetse bank natuurlijk niet meer nodig zodra je salaris gewoon op je PayPal of Google/Apple Pay account kan worden gestort. Of natuurlijk gewoon de bitcoin/blockchain technologie. En dat wordt dus allemaal vrij tegengewerkt door de reguliere banken...

youtube.com/@hisrep

• pdavie2311

pdavie2311

Stomme vraag waarschijnlijk, maar heb net lopen googelen over informatie over Apple Pay. Hoe voeg ik dan kaarten toe, als in: Pinpas en CC? Normaal via Wallet is het scannen van de streepjescode. Maar die staan niet op de kaart? Moet dit dan via de bank verlopen? Ik zit helaas bij de Rabo en CC is Visa via de Rabo...

Gaat dit nog komen in de toekomst voor mij dan? Om nu een andere CC te nemen is mij ook wat.

• Mr.Meeuw
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-11 18:49
pdavie2311 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:55:
Stomme vraag waarschijnlijk, maar heb net lopen googelen over informatie over Apple Pay. Hoe voeg ik dan kaarten toe, als in: Pinpas en CC? Normaal via Wallet is het scannen van de streepjescode. Maar die staan niet op de kaart? Moet dit dan via de bank verlopen? Ik zit helaas bij de Rabo en CC is Visa via de Rabo...

Gaat dit nog komen in de toekomst voor mij dan? Om nu een andere CC te nemen is mij ook wat.
Zo ver ik weet is dit in Nederland nog niet mogelijk. Apple en je bank moeten dit beide ondersteunen en Apple heeft nog geen ondersteuning voor Nederland. Het gerucht gaat dat dit er op zeer korte termijn wel gaat komen. ING zou dit dan als een van de eerste banken gaan ondersteunen.

https://www.allaboutphones.nl/apple-pay-bunq-ing-nederland/

[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Meeuw op 25-10-2017 18:03 ]

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
DeNachtwacht schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:23:
[...]

Nederland loopt ver voor qua infrastructuur, ook op de site van apple wordt gemeld dat zodra je het universele Wireless Pay icoontje ziet, Apple Pay ondersteund wordt. Laat Nederland daar gelukkig nu helemaal vol mee zitten.

Het probleem bij ons is dat de banken massaal bang zijn voor de tech bedrijven want feitelijk is een ouderwetse bank natuurlijk niet meer nodig zodra je salaris gewoon op je PayPal of Google/Apple Pay account kan worden gestort. Of natuurlijk gewoon de bitcoin/blockchain technologie. En dat wordt dus allemaal vrij tegengewerkt door de reguliere banken...
Is inderdaad vervelend. In de UK ondersteunen zo goed als alle banken Apple Pay gelukkig wel en bijna elke winkel accepteert contactloos betalen en ik gebruik het dagelijks maar toch kijken veel mensen er nog van op

• DeNachtwacht
boosterbosch schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 18:24:
[...]

Is inderdaad vervelend. In de UK ondersteunen zo goed als alle banken Apple Pay gelukkig wel en bijna elke winkel accepteert contactloos betalen en ik gebruik het dagelijks maar toch kijken veel mensen er nog van op
ik ben benieuwd idd hoe het gaat als het hier is ingevoerd. Ik heb echt het idee dat hier 10 minuten na de release iedereen met zijn iPhone bij de kassa staat maar wellicht is mijn tweakers-mind wat gekleurd ;)

youtube.com/@hisrep

• Jaymone
DeNachtwacht schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 18:35:
[...]
ik ben benieuwd idd hoe het gaat als het hier is ingevoerd. Ik heb echt het idee dat hier 10 minuten na de release iedereen met zijn iPhone bij de kassa staat maar wellicht is mijn tweakers-mind wat gekleurd ;)
Dat gaat de winkeliers ook even een omzet piek laten zien, mensen gaan toch even proberen en dingen halen die ze wellicht anders niet halen, om alleen ApplePay te proberen :)

• pdavie2311

pdavie2311

Hebben jullie trouwens ook Apple Care op de Watch? Morgen haal ik de Stainless Steel SG op! Dit is wel een duurdere variant en hoewel de coating sterk is en er saffierglas op zit, denk ik eraan om gelijk in de Store er Apple Care bij te nemen. 65,- euro is op zo'n bedrag dan niet veel. 2 jaar dekking.

• MelvinW
pdavie2311 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:33:
Hebben jullie trouwens ook Apple Care op de Watch? Morgen haal ik de Stainless Steel SG op! Dit is wel een duurdere variant en hoewel de coating sterk is en er saffierglas op zit, denk ik eraan om gelijk in de Store er Apple Care bij te nemen. 65,- euro is op zo'n bedrag dan niet veel. 2 jaar dekking.
Ik wel. Heb eens m’n Series 2 laten vallen en was toen wel blij dat ik AppleCare+ had. Kon diezelfde dag nog terecht bij Genius Bar en kreeg voor de eigen risico kosten meteen een vervanging. Mijn Series 3 nu ook weer voorzien van AppleCare+.

• pdavie2311

pdavie2311

MelvinW schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:45:
[...]

Ik wel. Heb eens m’n Series 2 laten vallen en was toen wel blij dat ik AppleCare+ had. Kon diezelfde dag nog terecht bij Genius Bar en kreeg voor de eigen risico kosten meteen een vervanging. Mijn Series 3 nu ook weer voorzien van AppleCare+.
Dan moet ik wel weer terug naar Duitsland? Of kan ik ook in NL terecht. Hoewel, Oberhausen is voor mij beter te rijden dan ergens hier in NL. Ik neem het er wel bij morgen dan!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:17
..... Morgen haal ik de Stainless Steel SG op! ....
Bestaand die dan in de AW 3 variant? Zie alleen alu modellen of mis ik ergens wat? Anyway... Succes met de aanschaf, zul je geen spijt van krijgen

• MelvinW
pdavie2311 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:33:
[...]

Dan moet ik wel weer terug naar Duitsland? Of kan ik ook in NL terecht. Hoewel, Oberhausen is voor mij beter te rijden dan ergens hier in NL. Ik neem het er wel bij morgen dan!
Met AppleCare+ kun je in heel Europa terecht.

• pdavie2311

pdavie2311

swiebert schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:39:
[...]

Bestaand die dan in de AW 3 variant? Zie alleen alu modellen of mis ik ergens wat? Anyway... Succes met de aanschaf, zul je geen spijt van krijgen
Wel in Duitsland! Krijg je er wel gelijk LTE bij, maar daar doe ik het niet voor. Mocht dat gaan werken begin volgend jaar is het mooi meegenomen natuurlijk! Wil gewoon saffierglas en wat meer premium Watch.

• swiebert
  • Laatst online: 18:17
pdavie2311 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:50:
[...]

Wel in Duitsland! Krijg je er wel gelijk LTE bij, maar daar doe ik het niet voor. Mocht dat gaan werken begin volgend jaar is het mooi meegenomen natuurlijk! Wil gewoon saffierglas en wat meer premium Watch.
Ah.... hebben ze me nooit verteld maar dan zie ik de prijzen..... pfoeh. Dat trekt bruin hier niet :-)

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

pdavie2311 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 07:51:
[...]

Ja, dat gaat werken! Ik ben vandaag in Oberhausen toevallig en ga ook voor de LTE versie met geweven sportband. Heb pas net de Nike versie met witte band, maar wil een chiquere band ook voor dagelijks gebruik. Vind de witte sportband met gaatjes niet zo zakelijk ogen. Ik wou dus eerst een geweven sportbandje los kopen, maar die zijn ook 59,95. Voor 2 tientje meer, heb ik de LTE versie en dus het sportbandje.

Mocht LTE gaan werken hier volgend jaar, desnoods pas april of zo, is dat mooi meegenomen!
Huh?
Hoe ben je er zo zeker van dat dit gaat werken? Ik hoor hele andere verhalen namelijk...
Ondanks dat Duitsland op dezelfde cellulaire frequentie werkt het niet mogelijk is om de ingebouwde Sim achteraf te koppelen met een NL provider. Nu niet en in de toekomst niet...
Dit wordt verteld door Apple HQ in Amsterdam.

• pdavie2311

pdavie2311

Wootism schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 00:40:
[...]

Huh?
Hoe ben je er zo zeker van dat dit gaat werken? Ik hoor hele andere verhalen namelijk...
Ondanks dat Duitsland op dezelfde cellulaire frequentie werkt het niet mogelijk is om de ingebouwde Sim achteraf te koppelen met een NL provider. Nu niet en in de toekomst niet...
Zelfde frequenties als NL providers. Alleen moeten die het nog gaan ondersteunen. Zie hieronder:
Maar nogmaals, gaat mij om het feit dat ik een meer duurzame Watch heb. Ben een pietleut qua krassen etc en met de stalen saffieren versie hoef ik hier minder bang voor te zijn. LTE is mooi meegenomen als het ondersteund wordt hier. Heb toch eigenlijk altijd mijn iPhone mee, behalve met hardlopen!

In Duitsland en Frankrijk wordt de Apple Watch Series 3 met 4G met modelnummer A1889 (38mm) en A1891 (42mm) verkocht. Deze ondersteunen in totaal negen 4G-frequenties, waaronder 4G-band 3 (1800 MHz), 7 (2600 MHz) en 20 (800 MHz). Dit zijn dezelfde frequenties als de Nederlandse en Belgische providers ondersteunen.

• DeNachtwacht
Wootism schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 00:40:
[...]
Ik weet dat er bij de launch al een Apple medewerker was die dit in de US of A ook al aangaf, toch zijn er nu in dit topic al heel wat mensen gegaan voor die LTE versie “want de frequenties zijn gelijk”. Ik ben bang dat ze van een koude kermis thuis komen, al is het alleen maar omdat je zo een jaar of 2-4 verder bent voor er hier in NL een provider is die er mee aan de slag gaat (zie Siri of Apple Pay)

youtube.com/@hisrep

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:26
@DeNachtwacht Waarom zou Nederland zover achter gaan lopen met de Esim?
Zeker als naast liggende landen het wel al ondersteunen?

• pdavie2311

pdavie2311

Roos79 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:40:
Precies! Alle extra inkomsten voor de telecomboeren zijn welkom!

• DeNachtwacht
Roos79 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:40:
Geen idee.. maar feit is dat je op Siri ook 4 jaar hebt moeten wachten voor het naar Nederland kwam, en Apple Pay is er zelfs nog niet eens. Nu is het wel zo dat er hier idd een duidelijk commercieel belang is voor de telco’s, maar wellicht zijn er op de achtergrond toch nog eisen vanuit Apple of technische moeilijkheden. Als het makkelijk was geweest had Apple wel in 1x wereldwijd beschikbaar gemaakt met de melding “uw telefoonprovider kan zich bij ons melden!”

youtube.com/@hisrep

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 12:18
Ik doe het normaal nooit maar op zowel de vorige als op de huidige 3 bewust wel gedaan.

Bing

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-11 19:34
DeNachtwacht schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:09:
[...]

Geen idee.. maar feit is dat je op Siri ook 4 jaar hebt moeten wachten voor het naar Nederland kwam, ..
Siri is natuurlijk een taal-uitdaging, heeft niets met externe partijen te maken.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Beetje muziek naar de Apple Watch overzetten duurt gelukkig niet zo lang :').

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

pdavie2311 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:44:
[...]

Zelfde frequenties als NL providers. Alleen moeten die het nog gaan ondersteunen. Zie hieronder:
Die frequentie staat er los van. Als je in Duitsland een simkaart koopt kan je die in Nederland ook niet koppelen aan een NL abonnement.

Desondanks slim om voor die SS-variant te gaan. Ik heb deze uitvoering nu ruim twee jaar en nog steeds geen enkel krasje! Niet op de behuizing en niet op het glas :)
DeNachtwacht schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:22:
[...]

Ik weet dat er bij de launch al een Apple medewerker was die dit in de US of A ook al aangaf, toch zijn er nu in dit topic al heel wat mensen gegaan voor die LTE versie “want de frequenties zijn gelijk”. Ik ben bang dat ze van een koude kermis thuis komen, al is het alleen maar omdat je zo een jaar of 2-4 verder bent voor er hier in NL een provider is die er mee aan de slag gaat (zie Siri of Apple Pay)
Wat ik heb gehoord zijn ze er mee bezig en wordt het gelanceerd in het voorjaar 2018.
Maar dat werkt dus alleen met de in Nederland geregistreerde eSims

[ Voor 27% gewijzigd door Wootism op 26-10-2017 14:16 ]

• pdavie2311

pdavie2311

Wootism schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

Die frequentie staat er los van. Als je in Duitsland een simkaart koopt kan je die in Nederland ook niet koppelen aan een NL abonnement.

Desondanks slim om voor die SS-variant te gaan. Ik heb deze uitvoering nu ruim twee jaar en nog steeds geen enkel krasje! Niet op de behuizing en niet op het glas :)

[...]

Wat ik heb gehoord zijn ze er mee bezig en wordt het gelanceerd in het voorjaar 2018.
Maar dat werkt dus alleen met de in Nederland geregistreerde eSims
Af en toe moet ik het even naar mijzelf rechtvaardigen, dat ik de dure variant heb gekozen. Maar wat een kwaliteitsverschil met de Alu-versie. Hij is ook wat zwaarder en de kleur is echt mooi te noemen. Heb er de zwarte sportloop bijgekocht en die maakt het plaatje mooi af. Kan ik dragen met zowel hardlopen als gewoon overdag met werk.

• MelvinW
Wootism schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

Het gaat juist om de frequenties. Apple verkoopt hetzelfde model in Frankrijk, VK, Australië, Duitsland etc. Je kan prima een Watch kopen in VK en deze vervolgens gebruiken in Duitsland. Je hebt daarvoor uiteraard wel een abonnement van een Duitse provider nodig voor je iPhone. De Watch kan deze dan overnemen.

Hetzelfde zal straks mogelijk zijn in Nederland. Je zorgt voor een Nederlands abonnement met Apple Watch-ondersteuning in je iPhone en de Watch neemt deze dan over. Het maakt dan niet uit of je Wach uit Duitsland, Verenigd Koninkrijk of ergens anders vandaan komt waar de frequenties hetzelfde zijn als in Nederland.

Een Amerikaans model werkt NIET buiten Amerika, omdat Amerika andere frequenties gebruikt dan de rest van de wereld. Hetzelfde geldt ook voor China.

De tekst op de doos Duitse Watch met LTE is overigens ook al in het Nederlands. Dat hebben ze alvast gedaan om te voorkomen dat er nieuwe doosjes maakt moeten worden zodra de Series 3 LTE in NL lanceert. Dat bevestigt ook dat Nederland hetzelfde model als Duitsland krijgt.

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

pdavie2311 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:12:
[...]
Af en toe moet ik het even naar mijzelf rechtvaardigen, dat ik de dure variant heb gekozen. Maar wat een kwaliteitsverschil met de Alu-versie. Hij is ook wat zwaarder en de kleur is echt mooi te noemen. Heb er de zwarte sportloop bijgekocht en die maakt het plaatje mooi af. Kan ik dragen met zowel hardlopen als gewoon overdag met werk.
+ dat de DLC coating op de SpaceBlack variant ook echt keihard is. In de praktijk krast hij bijvoorbeeld een stuk minder snel dan de chrome SS variant. Dat samen met het Saffier maakt het de extra investering meer dan waard. Maar dat merk je over twee jaar wel ;)

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

MelvinW schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:27:
[...]

Het gaat juist om de frequenties. Apple verkoopt hetzelfde model in Frankrijk, VK, Australië, Duitsland etc. Je kan prima een Watch kopen in VK en deze vervolgens gebruiken in Duitsland. Je hebt daarvoor uiteraard wel een abonnement van een Duitse provider nodig voor je iPhone. De Watch kan deze dan overnemen.

Hetzelfde zal straks mogelijk zijn in Nederland. Je zorgt voor een Nederlands abonnement met Apple Watch-ondersteuning in je iPhone en de Watch neemt deze dan over. Het maakt dan niet uit of je Wach uit Duitsland, Verenigd Koninkrijk of ergens anders vandaan komt waar de frequenties hetzelfde zijn als in Nederland.

Een Amerikaans model werkt NIET buiten Amerika, omdat Amerika andere frequenties gebruikt dan de rest van de wereld. Hetzelfde geldt ook voor China.

De tekst op de doos Duitse Watch met LTE is overigens ook al in het Nederlands. Dat hebben ze alvast gedaan om te voorkomen dat er nieuwe doosjes maakt moeten worden zodra de Series 3 LTE in NL lanceert. Dat bevestigt ook dat Nederland hetzelfde model als Duitsland krijgt.
Wat is je bron?

• pdavie2311

pdavie2311

Wootism schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:29:
[...]

+ dat de DLC coating op de SpaceBlack variant ook echt keihard is. In de praktijk krast hij bijvoorbeeld een stuk minder snel dan de chrome SS variant. Dat samen met het Saffier maakt het de extra investering meer dan waard. Maar dat merk je over twee jaar wel ;)
Thanx! Weer wat meer rust in mijn hoofd zo.. ;)

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ja dat van die frequenties weten we ondertussen wel.
Maar dat dit ook betekend dat een in een ander land gekochte Watch daarom vanzelfsprekend werkt is een pure aanname.

• MelvinW
Wootism schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:37:
[...]

Ja dat van die frequenties weten we ondertussen wel.
Maar dat dit ook betekend dat een in een ander land gekochte Watch daarom vanzelfsprekend werkt is een pure aanname.
Er staat toch letterlijk dat in Europa + Australie en Japan hetzelfde model verkocht wordt? De Duitse doos is ook gewoon in het Nederlands. Waarom zouden ze dat doen als het model niet voor de Nederlandse markt geschikt zou zijn? Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Xzt4Pk5.jpg

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

MelvinW schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:45:
[...]

Er staat toch letterlijk dat in Europa + Australie en Japan hetzelfde model verkocht wordt? De Duitse doos is ook gewoon in het Nederlands. Waarom zouden ze dat doen als het model niet voor de Nederlandse markt geschikt zou zijn? [afbeelding]
Ja het model is hetzelfde.
Alleen zouden de eSims die in de watches zitten gekoppeld zijn aan de providers van het land van verkoop. En dus niet om te zetten zijn naar de Nederlands providers....

Dit is wat gecommuniceerd wordt vanuit Apple Nederland. Wellicht hebben ze ongelijk en willen ze hiermee de verkoop in eigen land houden, of het klopt wel. Ik weet het niet.

• MelvinW
Wootism schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:50:
[...]

Ja het model is hetzelfde.
Alleen zouden de eSims die in de watches zitten gekoppeld zijn aan de providers van het land van verkoop. En dus niet om te zetten zijn naar de Nederlands providers....

Dit is wat gecommuniceerd wordt vanuit Apple Nederland. Wellicht hebben ze ongelijk en willen ze hiermee de verkoop in eigen land houden, of het klopt wel. Ik weet het niet.
Er zit geen simlock op hoor. De iPhone kopieert de gegevens van je simkaart naar de Watch tijdens setup. Zie ook hier voor een betere uitleg: https://discussions.apple.com/message/32245911#32245911

• DeNachtwacht
MelvinW schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:57:
[...]

Er zit geen simlock op hoor. De iPhone kopieert de gegevens van je simkaart naar de Watch tijdens setup.
Allemaal leuk en aardig, maar te dusver meldt elke communicatie vanuit Apple dat het NIET gaat werken (tijdens de release werd gezegd dat USA modellen niet in de UK of DE te gebruiken zijn, en zoals hierboven geplaatst meldt Apple Nederland dus ook hetzelfde voor Duitse modellen hier in Nederland. Er praat hier helemaal niemand over een simlock of een installatieprocedure, de waarschuwing is alleen dat vanuit Apple elke communicatie nu meldt dat het niet haat werken. Het is dus afwachten tot er een NL provider is en mensen dit kunnen testen, allerlei technische info gebruiken om te redeneren dat het wel zou kunnen is helemaal niet relevant. Voor hetzelfde geld is het gewoon een blokkade vanuit Apple. Het was gewoon een waarschuwing aan mensen die zo’n LTE model in Duitsland willen halen, verdere discussie hierover voegt niet zoveel toe. Afwachten dus.

youtube.com/@hisrep

• MelvinW
DeNachtwacht schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:39:
[...]
Allemaal leuk en aardig, maar te dusver meldt elke communicatie vanuit Apple dat het NIET gaat werken (tijdens de release werd gezegd dat USA modellen niet in de UK of DE te gebruiken zijn, en zoals hierboven geplaatst meldt Apple Nederland dus ook hetzelfde voor Duitse modellen hier in Nederland. Er praat hier helemaal niemand over een simlock of een installatieprocedure, de waarschuwing is alleen dat vanuit Apple elke communicatie nu meldt dat het niet haat werken. Het is dus afwachten tot er een NL provider is en mensen dit kunnen testen, allerlei technische info gebruiken om te redeneren dat het wel zou kunnen is helemaal niet relevant. Voor hetzelfde geld is het gewoon een blokkade vanuit Apple. Het was gewoon een waarschuwing aan mensen die zo’n LTE model in Duitsland willen halen, verdere discussie hierover voegt niet zoveel toe. Afwachten dus.
Ik heb Apple nergens iets zien communiceren hoor. De website laat alleen zien welk model welke frequenties ondersteunt en dat je daar rekening mee moet houden. Heb je een link waar Apple zegt dat het niet zou werken? Het enige wat ik kan vinden is dat roaming niet ondersteund wordt, maar dat is meer een beperking van de providers volgens mij.

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

MelvinW schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:41:
[...]

Ik heb Apple nergens iets zien communiceren hoor. De website laat alleen zien welk model welke frequenties ondersteunt en dat je daar rekening mee moet houden. Heb je een link waar Apple zegt dat het niet zou werken? Het enige wat ik kan vinden is dat roaming niet ondersteund wordt, maar dat is meer een beperking van de providers volgens mij.
Apple medewerkers in Nederland is opgedragen naar klanten te communiceren dat in het buitenland gekochte LTE modellen niet in Nederland zullen werken. Nu niet en in de toekomst niet.
Ditzelfde verhaal is ook naar de resellers gecommuniceerd.

Dit is wat ik weet, en zou het vreemd vinden als straks blijkt dat het wel gewoon werkt.
Maar we zullen zien.

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Sinds een paar dagen heb ik met mijn apple watch 2 het probleem dat meldingen niet meer binnen komen. Wel op de iPhone (laatste versie ios), maar niet op de apple watch. Heel af en toe druppelt er wat binnen. Heb de instellingen op de apple watch nagekeken, maar zie niks geks. Iemand een idee wat te doen?

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:16
Tommilio schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:11:
Sinds een paar dagen heb ik met mijn apple watch 2 het probleem dat meldingen niet meer binnen komen. Wel op de iPhone (laatste versie ios), maar niet op de apple watch. Heel af en toe druppelt er wat binnen. Heb de instellingen op de apple watch nagekeken, maar zie niks geks. Iemand een idee wat te doen?
Watch even ontkoppelen en opnieuw koppelen met je telefoon?

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
bvsteyn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 07:01:
[...]

Watch even ontkoppelen en opnieuw koppelen met je telefoon?
Geprobeerd en opnieuw watch ingesteld. Laatste versie ios watch en een na laatste versie ios iPhone. Lukt (nog) niet om de iPhone te updaten. Krijg soms alleen de melding van bv whatsapp binnen op mijn iPhone maar niet op mij Watch heel irritant.

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:10
Vraagje, ben nu eigenaar van een series 3 en vroeg mij af of je met de Watch ook van een springplank in het zwembad mag duiken. Of kan je beter voorzichtig het water ingaan?

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
D. Ninjai schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:30:
Vraagje, ben nu eigenaar van een series 3 en vroeg mij af of je met de Watch ook van een springplank in het zwembad mag duiken. Of kan je beter voorzichtig het water ingaan?
Dat is eerder aan bod gekomen: [Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 2

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:10
Ja en zag net in de keynote van series 2 dat ze een foto hadden van iemand die een bommetje maakt dus kan gewoon.

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 20:13
Goedendag,

Ik heb een tijdje geleden hier al een vraag gesteld over een apple watch. Welke i zou moeten halen. Nu denk ik dat ik maar gewoon voor de series 1 ga. Nu heb ik er een gezien op marktplaats die 15 maanden oud is. Wel met factuur maar hoe gaat het met de batterij van zoiets? Ik merk met telefoons wel dat ze aanzienlijk minder worden maar weet niet hoe dat hiermee zit?
En wat zou ik kwijt zijn om de batterij te vervangen na een tijdje? Heb even op de site van Apple gekeken maar die prijzen die ik zie zijn hoger dan de aanschafprijs.
Ik zag een prijs van 97 voor batterijservice maar ook gewoon service buiten garantie voor 220+ dat is dus meer dan wat ik voor het apparaat ga betalen.

[ Voor 29% gewijzigd door mike30 op 30-10-2017 22:40 ]

• Roos79
@mike30 buiten garantie is als er schade is volgens mij maar dat moet je er kunnen terug vinden.
En een series 1 van 15 maanden oud kan niet dat is dan een series 0 dus hou daar rekening mee.
De series1 is gelijk met de series 2 gekomen dus die kan nooit 15 maanden oud zijn dus of diegene heeft het mis kwa leeftijd of hij probeert er een slaatje uit te slaan ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Roos79 op 31-10-2017 09:11 ]

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-11 10:43
Paar weken terug een Series 1 gekocht via Marktplaats om toch de Watch een kans te geven. Met name het feit dat ik horloges in het verleden een paar weken na aankoop alweer weglegde was de uitdaging. Tot nu toe ben ik verrast door hoe het werkt en hoe handig 'ie is. Vorige week op eBay kwam ik een veiling tegen met een Series 2 SS SB en die liep bijna af. Ik dacht: laat ik bieden, nog gewonnen ook. Ben benieuwd, komt deze week binnen! :)

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:39
Richard_AFC schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:08:
Paar weken terug een Series 1 gekocht via Marktplaats om toch de Watch een kans te geven. Met name het feit dat ik horloges in het verleden een paar weken na aankoop alweer weglegde was de uitdaging. Tot nu toe ben ik verrast door hoe het werkt en hoe handig 'ie is. Vorige week op eBay kwam ik een veiling tegen met een Series 2 SS SB en die liep bijna af. Ik dacht: laat ik bieden, nog gewonnen ook. Ben benieuwd, komt deze week binnen! :)
Ook nog voor een scherpe prijs? :)

©2004

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-11 10:43
harm12nl schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:30:
[...]

Ook nog voor een scherpe prijs? :)
Ik vind van wel, 250 euro inclusief shipping en importkosten. Op Marktplaats zie ik de Stainless Steels voor veel meer weggaan.

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:25

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Ohhh, was jij dat! :-) Hele mooie prijs inderdaad.
Gisteren een series 2 Steel met modern buckle van ebay voor €300. Dus. Ik ga dit topic volgen als ie binnen is.

www.oldskoolnl.nl

• Nick25
iemand de nieuwe beta er al opgezet? 11.2

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 20:13
Roos79 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:09:
@mike30 buiten garantie is als er schade is volgens mij maar dat moet je er kunnen terug vinden.
En een series 1 van 15 maanden oud kan niet dat is dan een series 0 dus hou daar rekening mee.
De series1 is gelijk met de series 2 gekomen dus die kan nooit 15 maanden oud zijn dus of diegene heeft het mis kwa leeftijd of hij probeert er een slaatje uit te slaan ;)
Volgens de reactie is het horloge gekocht op 28/7/2016. Dus dit is een series 0? Dan laat ik hem schieten idd. Dank je wel voor de info.

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-10 15:15
Hebben hier NL gebruikers last van ?

https://9to5mac.com/2017/...ay-edge-stripes-markings/

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-11 15:55
Zojuist de mijne even grondig geïnspecteerd, maar niks te zien!

• Roos79
mike30 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:14:
[...]

Volgens de reactie is het horloge gekocht op 28/7/2016. Dus dit is een series 0? Dan laat ik hem schieten idd. Dank je wel voor de info.
Ja series 0 want series 1 werd pas sept 2016 aangekondigd en pas eind sept begint okt geleverd 2016 dus kan max 12 net 13 maanden oud zijn.
Gelukkig dat je het hier navroeg want je was dus bedonderd...

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Er is weer een "November Challenge", deze ronde kreeg ik wel netjes een melding, ben alleen wel lichtelijk genaaid hiermee }:|

November Challenge

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• Roos79
@Gekkenhuis Hier ook al zo onrealistisch erg jammer :F
Een wandel doel had ik leuk gevonden maar elke dag aardig wat extra calorieën nee dat haal ik niet.
Net zo gekkenhuis als bij jouw kan je dagelijks 2 uur intensief gaan sporten wil je dat redden 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Roos79 op 01-11-2017 07:44 ]

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Roos79 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:41:
@Gekkenhuis Hier staat ook nieuwe extra badge klaar die je kan halen maar die is voor mij onrealistisch helaas :/
Dus jammer maar helaas een wandel doel had ik leuk gevonden maar elke dag aardig wat extra calorieën nee dat haal ik niet.
Net zo gekkenhuis als bij jouw kan je dagelijks 2 uur intensief gaan sporten wil je dat redden 8)7
Waarom onrealistisch? Er is gekeken naar je vorige maand namelijk, niet zomaar uit de lucht gegrepen.

Ik ga er iig wel voor, het is te doen namelijk. Vorige maand moest ik 315km lopen, die ook netjes gehaald.

[ Voor 8% gewijzigd door Gekkenhuis op 01-11-2017 07:46 ]

• Roos79
Het ligt gewoon een stuk hoger dan gemiddeld voor mijn en dus echt niet haalbaar.
Jammer hopelijk volgende maand een prettigere waar ik wel een doel aan heb.
Vorige maan actieve minuten die wel realistisch waren maar om dit te halen moet ik minstens 2 uur actief (hogere hartslag ed) per dag en dat is lichamelijk niet mogelijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Roos79 op 01-11-2017 07:56 ]

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Roos79 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:50:
Het ligt gewoon een stuk hoger dan gemiddeld voor mijn en dus echt niet haalbaar.
Jammer hopelijk volgende maand een prettigere waar ik wel een doel aan heb.
Wat is jouw challenge dan?

• Roos79
Net als die van jouw ook bijna 1000 calorieën per dag en terug kijkend heb ik dat dus geen enkele dag ooit gehaald of daar in de buurt geweest.
Zit nu gemiddeld op 500/600 en daar moet ik echt mijn best voor doen vandaar dat ik zeg onrealistisch.
Wie weet is mijn volgende doel wel weer beter en heb ik door dit doel toch wat hoger ingezet je weet maar nooit.
Want je kan wel zien hoever je bent in die badge dat is dan wel weer leuk.

[ Voor 27% gewijzigd door Roos79 op 01-11-2017 08:01 ]

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Roos79 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:55:
Net als die van jouw ook bijna 1000 calorieën per dag en terug kijkend heb ik dat dus geen enkele dag ooit gehaald of daar in de buurt geweest.
Zit nu gemiddeld op 500/600 en daar moet ik echt mijn best voor doen vandaar dat ik zeg onrealistisch.
Wie weet is mijn volgende doel wel weer beter en heb ik door dit doel toch wat hoger ingezet je weet maar nooit.
Want je kan wel zien hoever je bent in die badge dat is dan wel weer leuk.
Dat kun je in de health app gemakkelijk terugzien wanneer je deze op maand sorteert, over oktober had ik gemiddeld 974kcal gemiddeld, dus 1074kcal gemiddeld over november is nog wel haalbaar voor mij.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:03

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik moet elke dag van de maand mijn doel halen. Ga ik ook niet redden. Ik gebruik de watch niet in het weekend. En vanmorgen toevallig vergeten om te doen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Roos79
@Tylen Er staan 2 doelen althans bij mij elke dag mijn beweging doel en dat dus die tweede uitdaging.
Vorige maand had ik er ook 2 te doen dat is iets nieuws geloof ik.

Net ook Watch os4.1 erop gezet ben benieuwd of ik nog verschillen merk :)

[ Voor 18% gewijzigd door Roos79 op 01-11-2017 09:43 ]

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-10 20:43
Hallo,

Een vraagje, na het nieuwe update van afgelopen avond krijg ik Apple Pay niet meer als ik 2 keer klik op de zijknop. Is dit bij iedereen zo? Of wat gebeurt er als jullie hier 2 keer op klikken?

• MelvinW
SP75 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:13:
Hallo,

Een vraagje, na het nieuwe update van afgelopen avond krijg ik Apple Pay niet meer als ik 2 keer klik op de zijknop. Is dit bij iedereen zo? Of wat gebeurt er als jullie hier 2 keer op klikken?
Vanochtend nog gebruikt. Misschien even je kaart(en) opnieuw toevoegen?

• SP75
MelvinW schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:21:
[...]

Vanochtend nog gebruikt. Misschien even je kaart(en) opnieuw toevoegen?
Nou het werkt nog niet in NL, maar ik kreeg het wel naar voren met: Voeg kaarten toe via app. Nu krijg ik helemaal niks, wel apart ik heb de watch net, eerst zag ik ook als ik de wallet app opende mijn giftcard + apple pay tabje erin maar die was eerst verdwenen

• MelvinW
SP75 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:36:
[...]

Nou het werkt nog niet in NL, maar ik kreeg het wel naar voren met: Voeg kaarten toe via app. Nu krijg ik helemaal niks, wel apart ik heb de watch net, eerst zag ik ook als ik de wallet app opende mijn giftcard + apple pay tabje erin maar die was eerst verdwenen
Ik denk dat je je regio op een land had staan waar Apple Pay wel beschikbaar was. Dan krijg je inderdaad te zien Voeg kaarten toe.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:03

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Roos79 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:43:
@Tylen Er staan 2 doelen althans bij mij elke dag mijn beweging doel en dat dus die tweede uitdaging.
Vorige maand had ik er ook 2 te doen dat is iets nieuws geloof ik.

Net ook Watch os4.1 erop gezet ben benieuwd of ik nog verschillen merk :)
Ik heb er maar 1 ;) ach boeie. Ben de meeste medailles toch al verloren in de loop der jaren.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• SP75
MelvinW schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:40:
[...]

Ik denk dat je je regio op een land had staan waar Apple Pay wel beschikbaar was. Dan krijg je inderdaad te zien Voeg kaarten toe.
Volgens mij was alles wel goed ingesteld, maar goed dus je krijgt niks als je in NL bent via deze knop?

• MelvinW
SP75 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:43:
[...]

Volgens mij was alles wel goed ingesteld, maar goed dus je krijgt niks als je in NL bent via deze knop?
Correct, alleen als je regio is ingesteld op een land waar Apple Pay beschikbaar is zou Apple Pay naar voren moeten komen.

• SP75
MelvinW schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:44:
[...]

Correct, alleen als je regio is ingesteld op een land waar Apple Pay beschikbaar is zou Apple Pay naar voren moeten komen.
Wel apart dat die t eerst wel liet zien thanks!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:23
Kan je op de Watch ook ergens zien met welk WiFi netwerk je verbonden bent? Ik heb 2 gescheiden WiFi AP's, 2.4 en 5 GHz. Mijn iPhone kent alleen het 5GHz netwerk maar de Watch zat toenet toch op WiFi en ik zit mij nou af te vragen hoe dat kan, aangezien de Watch alleen 2.4 GHZ heeft :? Ook de Macbook is alleen verbonden met het 5Ghz netwerk.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 10:56

The Inquisitor

Greetings weaklings

Als de AP's dezelfde naam en passwd hebben dan kunnen apparaten met beide verbinden (en kiezen de beste)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik wil eigenlijk de cellular versie bestellen; niet zozeer vanwege de LTE (wat, tijdens de levensduur van 't ding, overigens denk ik vast wel een keer bruikbaar wordt hier in NL) maar vanwege de 16GB i.t.t. de 8GB. Ik heb 't misschien (nog) niet nodig, maar voor een paar tientjes extra héb ik 't wel (+LTE voor "ooit misschien" erbij).
Het is €399 vs €479; 8 tientjes meer.

Ik zou 'm 't liefst bestellen in DE en dan laten thuisbezorgen, maar dat kan volgens mij niet op apple.de? Of mis ik iets? Anders rij ik tzt wel een keer de grens over, maar aan de deur is natuurlijk makkelijker :P

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• MelvinW
RobIII schreef op donderdag 2 november 2017 @ 19:44:
Ik wil eigenlijk de cellular versie bestellen; niet zozeer vanwege de LTE (wat, tijdens de levensduur van 't ding, overigens denk ik vast wel een keer bruikbaar wordt hier in NL) maar vanwege de 16GB i.t.t. de 8GB. Ik heb 't misschien (nog) niet nodig, maar voor een paar tientjes extra héb ik 't wel (+LTE voor "ooit misschien" erbij).

Ik zou 'm 't liefst bestellen in DE en dan laten thuisbezorgen, maar dat kan volgens mij niet op apple.de? Of mis ik iets? Anders rij ik tzt wel een keer de grens over, maar aan de deur is natuurlijk makkelijker :P
Je zou mailboxde.com kunnen gebruiken om door te sturen. Kost ongeveer €15. Apple verstuurt niet direct van Duitsland naar Nederland. Of inderdaad zelf de grens over rijden naar een Apple Store.

• Rivanov
  • Laatst online: 19:01
Iemand GymKit al kunnen gebruiken i.c.m. de Apple Watch Series 1 en een fitness apparaat? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 21:25
Mijn applewatch (Series 2) ging vanochtend spontaan 112 bellen! :|

Ik hoorde een sirene geluid en kijk op mijn AW en zag dat ie aan het bellen was. Toen ik dit annuleerde ging hij aftellen om alsnog te bellen. Na dit te stoppen hield het op.

Heel bizar. Ik heb afgelopen nacht de update gedaan op de AW. Hopen dat dit niet vaker voor gaat komen. :s

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:39

amphora

Websites & Fotografie

Aeon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:56:
Mijn applewatch (Series 2) ging vanochtend spontaan 112 bellen! :|

Ik hoorde een sirene geluid en kijk op mijn AW en zag dat ie aan het bellen was. Toen ik dit annuleerde ging hij aftellen om alsnog te bellen. Na dit te stoppen hield het op.

Heel bizar. Ik heb afgelopen nacht de update gedaan op de AW. Hopen dat dit niet vaker voor gaat komen. :s
Heb ik ook een keer gehad toen ik al hurkend op m'n hand leunde, bovenkant van m'n hand drukte de knop aan de zijkant van de watch in...

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
RobIII schreef op donderdag 2 november 2017 @ 19:44:

Ich habe diese beauty bestellt! *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/n8iEiiPVoeR3ewrOWsrXcY3L/medium.png Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TsvAmGeMqz2mIdnKrfxG33bR/medium.jpg

Vanavond abholen in Düsseldorf :P *O*

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-11 18:17

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Mooi! Ik Twijfel heel erg of ik een series 3 zal gaan kopen of niet (niet LTE). Ik had een S8+ met een gear fit 2 wat in vergelijking niks is met deze natuurlijk, maar ik vond het zo genieten om mijn notificaties binnen te zien komen op mijn pols wanneer mijn telefoon weer ergens was waar ik niet ben in huis. En voordeel je hoeft je telefoon niet op te pakken, en direct van vrouw lief te horen aan tafel; nou gezellig hoor xD haha. Ik ben iemand die notificaties niet kan negeren 8)7 maar op mijn fit 2 kon ik direct zien of het relevant is of niet en lekker negeren als het niet belangrijk is.

Hartslag, slapen, sporten ect erg super. Ik Wil wat gaan hardlopen (sportschool lukt het me niet om op een stomme loopband te gaan na mijn kracht training) dus icm met mijn Jaybird Freedom 2 muziek luisteren vanaf je watch _/-\o_ maar die prijs, batterijduur? Lees zoveel verschillende dingen. Ik kom er niet uit :+ ik heb er al mee in de winkel staan spelen, alle video reviews gezien en nog in twijfel (fail :+ )

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-11 20:58

Saninl

Ik ga de AW 3 (gps) aanschaffen, maar ben nog aan het overwegen of ik voor Apple Care ga... Heeft iemand hier iets zinnigs op te zeggen? :)

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Saninl schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:49:
Ik ga de AW 3 (gps) aanschaffen, maar ben nog aan het overwegen of ik voor Apple Care ga... Heeft iemand hier iets zinnigs op te zeggen? :)
Ik had het wel gedaan, aangezien je met je armen snel ergens tegenaan tikt met het glas naar voren.
75,- eigen risico volgens mij. Heb de mijne nu een jaar maar nog 0,0 krassen of beschadigingen, volgens mij zelfs nog nooit ergens tegenaan gestoten. Het blijft een afweging die je voor jezelf moet maken. Let er wel op dat een beetje inboedel verzekering de schade ook al kan dekken.

@Mother_Goozz : gewoon doen, de kans dat je er spijt van gaat krijgen is volgens mij <1%. Nu spreek ik voor mijzelf maar 400,- zijn echt de kosten niet. Anders verkoop je hem gewoon weer op marktplaats of hier op Tweakers.

[ Voor 21% gewijzigd door Gekkenhuis op 04-11-2017 22:06 ]

• Roos79
@Mother_Goozz ik gebruik hem nu bijna 1 jaar met volle tevredenheid aan het einde van de dag heb ik wisselend tussen de 30/50% over net wat ik gedaan heb die dag.
Ik laad hem dan tijdens tv kijken op en draag hem dan dus bijna weer 24 uur tot de volgende tv kijk sessie.
Hij gaat eigenlijk dus gelijktijdig met mijn iPhone aan de lader kost dan denk ik een uurtje soms wat meer om de 100% weer te halen.
Ik heb wel Apple care want ja het is toch een horloge en gevoelsmatig stoot je die toch eerder maar ik moet zeggen dat hij er nog als nieuw uit ziet terwijl ik hem gewoon wel echt gebruik.
Kortom ik ben er erg happy mee kan het enkel aanraden.

[ Voor 3% gewijzigd door Roos79 op 04-11-2017 22:13 ]

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-11 20:58

Saninl

Gekkenhuis schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:01:
[...]

Ik had het wel gedaan, aangezien je met je armen snel ergens tegenaan tikt met het glas naar voren.
75,- eigen risico volgens mij. Heb de mijne nu een jaar maar nog 0,0 krassen of beschadigingen, volgens mij zelfs nog nooit ergens tegenaan gestoten. Het blijft een afweging die je voor jezelf moet maken. Let er wel op dat een beetje inboedel verzekering de schade ook al kan dekken.

[...]
Roos79 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:12:
[...]

Ik heb wel Apple care want ja het is toch een horloge en gevoelsmatig stoot je die toch eerder maar ik moet zeggen dat hij er nog als nieuw uit ziet terwijl ik hem gewoon wel echt gebruik.
Kortom ik ben er erg happy mee kan het enkel aanraden.
Dank voor jullie reacties. Het is mij opgevallen dat de kosten voor Apple Care+ voor een AW €65.- zijn, waarna je per schadegeval het eigen risico van €65.- betaald. Voor een schadegeval betaal je dus in principe €130.-.

Voor de AW die ik heb betaal je €399.-, waardoor je dus op 1/3 van de aanschafprijs een verzekering afsluit voor de looptijd van 2 jaar. Dat klinkt niet super gunstig?
Pagina: 1 ... 54 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie