Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

SpoekGTi schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:52:
[...]

Euh en als je de bedtijd setting gebruikt? kan daar namelijk niets vinden van trillen of niet
Maak eens een eenmalig alarm met trilfunctie. Verwijder dit alarm niet, het hoeft erna niet meer actief te zijn.

Eigenlijk komt het erop neer dat het laatst toegevoegde alarm op de iphone met trilfunctie moet zijn. Ookal staat dit alarm niet meer aan, de watch zal blijven trillen bij alle voorgaande alarmen waar de trilfunctie op de tel uit stond. Als je het trillen op de watch terug uit wil, maak je een eenmalig alarm met trilfunctie uit.

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:48

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Sinds WatchOS 4 haal ik amper de dag nog met mijn Watch. Heel gek, want tijdens de beta's had ik dit probleem niet. Mijn vriendin krijgt nu ook standaard de melding aan het eind van de dag dat de batterij leeg is.
Betreft allerbij een eerste generatie Watch.

Ik was benieuwd of er meer zijn die dit ervaren?

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 07:38
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:48:
[...]

Maak eens een eenmalig alarm met trilfunctie. Verwijder dit alarm niet, het hoeft erna niet meer actief te zijn.

Eigenlijk komt het erop neer dat het laatst toegevoegde alarm op de iphone met trilfunctie moet zijn. Ookal staat dit alarm niet meer aan, de watch zal blijven trillen bij alle voorgaande alarmen waar de trilfunctie op de tel uit stond. Als je het trillen op de watch terug uit wil, maak je een eenmalig alarm met trilfunctie uit.
Mis ik dan een optie? Ik zie nergens een mogelijkheid om te laten trillen op mijn iPhone bij het instellen nieuwe wekker

Klokkie

Overigen wat ik wel zag is dat je tegenwoordig in foto's een wijzerplaat kan maken vanaf de iPhone

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

harm12nl schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:29:
Ik vind de waterdichtheid toch wel een dingetje... Zijn jullie nooit bang dat als je een keer het horloge stoot oid, hij niet helemaal waterdicht meer is? Met mijn huidige horloge loop ik ook wel een per ongeluk tegen het kozijn aan namelijk..
Ik spoel mijn Watch van de eerste generatie gewoon af onder de lauwe kraan en ik loop ook af en toe ergens tegenaan. Geen garantie dat dit bij iedereen goed gaat uiteraard, maar mijn Watch doet het nog probleemloos en het glas en roestvrijstaal van de behuizing zijn nog vrij van schade of krassen.

Momenteel ben ik in de US op vakantie, moet zeggen dat ik bijna een nieuwe Watch zou kopen. GPS en niet werkende 4G vind ik niet belangrijk, roestvrijstaal wel en die uitvoering is in Nederland voorlopig nog niet leverbaar.
Ik weet niet of ik 4G ooit ga gebruiken tegen de tijd dat het kan.

Moet zeggen dat zo’n elektronische sim wel fijn werkt, ik heb nu ook een LTE-bundel van T-Mobile US in m’n iPad Pro geactiveerd, 5GB voor $10. Goedkoper dan roaming met Vodafone NL en ik hoef de simkaart niet te verwisselen. En tethering inschakelen voor de iPhone en laptop kan gewoon.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• KvdnBerg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 16:08
Ik overweeg een S3 aan te schaffen (eerste Apple Watch voor mij). Ik ben even benieuwd naar de ervaringen met muziek.

Ik ben zelf een trouwe Spotify gebruiker. Ik luister elke maandag op het werk m'n Discover Weekly lijst (en vaak zit daar veel goeds bij), gebruik wekelijks meerdere van mijn Daily Mixes, gebruik veel van de Spotify playlists.
Ik heb Apple Music kort na de launch even uitgeprobeerd maar ik vond het het op dat moment niet halen bij Spotify. De playlists waren kort en er was veel minder keuze.

Nou begrijp ik dat er geen Apple Watch app voor Spotify in zicht is. Als ik het goed begrijp heb je wel play controls (start/stop, prev/next etc) op de watch als je Spotify op je iPhone luistert?

Zijn er mensen die overgestapt zijn van Spotify naar Apple Music vanwege de ondersteuning op Apple Watch?

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
KvdnBerg schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:33:
Ik overweeg een S3 aan te schaffen (eerste Apple Watch voor mij). Ik ben even benieuwd naar de ervaringen met muziek.

Ik ben zelf een trouwe Spotify gebruiker. Ik luister elke maandag op het werk m'n Discover Weekly lijst (en vaak zit daar veel goeds bij), gebruik wekelijks meerdere van mijn Daily Mixes, gebruik veel van de Spotify playlists.
Ik heb Apple Music kort na de launch even uitgeprobeerd maar ik vond het het op dat moment niet halen bij Spotify. De playlists waren kort en er was veel minder keuze.

Nou begrijp ik dat er geen Apple Watch app voor Spotify in zicht is. Als ik het goed begrijp heb je wel play controls (start/stop, prev/next etc) op de watch als je Spotify op je iPhone luistert?

Zijn er mensen die overgestapt zijn van Spotify naar Apple Music vanwege de ondersteuning op Apple Watch?
Hoewel ik fan ben van Apple Music, is de ondersteuning op Apple Watch in mijn beleving niet zo spannend. Het biedt mogelijkheid muziek lokaal op te slaan, dat zal met spotify niet lukken, maar is alleen handig als je zonder iphone wil luisteren. Verder kun je tracks skippen, maar je geeft aan dat je die controls ook bij spotify hebt. Verder krijgt de lte versie ondersteuning voor streamen van muziek, maar die is in Nederland nog niet in gebruik.

Verwijderd

SpoekGTi schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:27:
[...]

Mis ik dan een optie? Ik zie nergens een mogelijkheid om te laten trillen op mijn iPhone bij het instellen nieuwe wekker
Bij het instellen van de alarmmelodie, helemaal bovenaan.

• KvdnBerg
JSt1983 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:58:
[...]
Hoewel ik fan ben van Apple Music, is de ondersteuning op Apple Watch in mijn beleving niet zo spannend. Het biedt mogelijkheid muziek lokaal op te slaan, dat zal met spotify niet lukken, maar is alleen handig als je zonder iphone wil luisteren. Verder kun je tracks skippen, maar je geeft aan dat je die controls ook bij spotify hebt. Verder krijgt de lte versie ondersteuning voor streamen van muziek, maar die is in Nederland nog niet in gebruik.
Bedankt! Tja nu ik er over nadenk zijn er voor mij steeds meer redenen om bij Spotify te blijven (ingebouwd scrobblen naar Last.fm, dat moet je voor zover ik kan zien met Apple Music met een third party app doen, dat gaat dan ook vast niet werken als je native op de watch luistert), Waze integratie met Spotify wat net beschikbaar is (mijn auto heeft behoorlijk oude bluetooth ondersteuning, geen play controls).

Ik heb in ieder geval wel begrepen dat je onder "now playing" spotify zou moeten kunnen bedienen. Er is ook nog een apple watch app "Watchify" ontdek ik net, die vult het gat van het ontbreken van een officiele app een beetje op, al begrijp ik echt niet waarom Spotify geen apple watch app wil (schijnbaar hebben ze zelfs een developer van een third party app ingehuurd om te voorkomen dat die app uit kwam).

LTE boeit me niet zo (en ik vind die rode crown persoonlijk vreselijk), ik denk al een tijdje aan de Apple Watch, en de S3 zonder LTE is misschien niet veel beter dan de S2 maar wel iets goedkoper, dus dat is mooi meegenomen. En ik ben ook niet echt bereid om zoveel meer te betalen voor RVS dus aluminium is prima voor mij.

• SpoekGTi
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:59:
[...]

Bij het instellen van de alarmmelodie, helemaal bovenaan.
Check gevonden, maar die staat al aan... bij al mijn wekkers, die ik niet gebruik.

Wat me ook opvalt is dat er een vertraging is met inkomende oproepen. Telefoon gaat eerst al 2x over voor mijn Watch mee gaat doen. Was voorheen letter tegelijk of mijn watch was zelf iets eerder.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

SpoekGTi schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:11:
[...]

Check gevonden, maar die staat al aan... bij al mijn wekkers, die ik niet gebruik.
Maak eens een nieuw alarm met trilfunctie...

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Wie toevallig Twitter zoekt op zijn Apple Watch en hem opeens niet meer ziet staan. Klopt, deze is terug getrokken vanwege het feit dat hij crasht. Je krijgt nog wel notificaties door maar dan zonder het twitter logo op je scherm.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
@Canaria vermoedelijk ga je die als je hem daar koopt dan niet kunnen gebruiken in nl omdat er meerdere cellulair versies zijn.
Al heb je zeker gelijk dat de RVS erg mooi is 8)

[ Voor 45% gewijzigd door Roos79 op 28-09-2017 19:49 ]

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:58

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Iemand ervaringen met het teruggaan van de RVS naar sport? Ik overweeg mij S0 te verkopen en een sport te nemen.

Ben alleen bang dat ik het saffierglas ga missen.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Bigg Balls schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:58:
Iemand ervaringen met het teruggaan van de RVS naar sport? Ik overweeg mij S0 te verkopen en een sport te nemen.

Ben alleen bang dat ik het saffierglas ga missen.
Zou ik niet doen. RVS is een stuk mooier dan de sport en je hebt inderdaad saffierglas. Ik heb zelf ook altijd RVS gehad en ga dit jaar met de Series 3 voor Ceramic Edition.

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:53
In mijn 'oude' S0 sport van meer dan 2 jaar oud zitten 0 krassen in het venster. Ik ga er normaal mee om. Ik was er ook een beetje bang voor maar is mij 100% meegevallen. Dus nu maar weer een sport.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik heb al een tijdje behoorlijke hartritmestoornissen. Metingen door artsen zijn meestal vrij kort of een nachtje in het ziekenhuis. Doordat ik me dan amper inspan of juist heel erg valt het niet op/slecht meetbaar. Nu zat ik te denken op een S3 te kopen. Hoe betrouwbaar is die hartslagmeter?

Verder; douchen met het apparaat om is gewoon te doen lijkt me?

Heb al 5 jaar een wat duurdere klok dan de Apple Watch om maar zou het een leuke gimmick vinden :).

Ik lees in dit topic dat douchen prima zou kunnen, maar vraag het voor de zekerheid. Zou het zonde vinden als die dan kapot zou zijn. Ook viel me op dat er geen lederen of zilveren bandjes bij te bestellen zijn. Als ik dit topic lees moet ik bij onze Chinese vrienden van Alibaba of GX aankloppen. Zou graag een wat chiquere band hebben dan de standaard siliconen versie.

[ Voor 28% gewijzigd door Kecin op 29-09-2017 01:50 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• KvdnBerg
Kecin schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 01:38:
Ook viel me op dat er geen lederen of zilveren bandjes bij te bestellen zijn. Als ik dit topic lees moet ik bij onze Chinese vrienden van Alibaba of GX aankloppen. Zou graag een wat chiquere band hebben dan de standaard siliconen versie.
(disclaimer: ik heb zelf nog geen Apple Watch en ook geen ervaring met andere bandjes, maar sta op het punt een S3 te kopen)

Je kunt inderdaad met de S3 alleen maar de siliconen sport bandjes krijgen (LTE versies in andere landen hebben wat meer mogelijkheden). Je kunt de bandjes wel los bestellen bij Apple maar de leren en metalen zijn erg duur.

Er zijn echter zeker wel kwalitatieve bandjes te vinden van andere merken, bijvoorbeeld van de bekendere merken van leren accessoires voor andere Apple devices, zoals Decoded (nederlands merk, te herkennen aan het kleine NL vlaggetje) of dbramante1928. Die vind je terug bij o.a. Amac, wat een officiele Apple reseller is. Verder heb ik bandjes gezien van monoweardesign die er ook goed uit zien (op de website, en wat ik aan video reviews gezien heb).

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Kecin schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 01:38:
Ik heb al een tijdje behoorlijke hartritmestoornissen. Nu zat ik te denken op een S3 te kopen. Hoe betrouwbaar is die hartslagmeter?

Verder; douchen met het apparaat om is gewoon te doen lijkt me?

Heb al 5 jaar een wat duurdere klok dan de Apple Watch om maar zou het een leuke gimmick vinden :).

Ik lees in dit topic dat douchen prima zou kunnen, maar vraag het voor de zekerheid. Zou het zonde vinden als die dan kapot zou zijn. Ook viel me op dat er geen lederen of zilveren bandjes bij te bestellen zijn.
1. De Apple Watch is de meest betrouwbare smartwatch qua hartslagmeting (de S2 is in een wetenschappelijke studie van Stanford getest en vergeleken met 7 andere modellen). Apple is ook bezig met detectie van boezemfibrilleren en werkt samen met Stanford, maar de watch is nog niet 100% betrouwbaar en mag ook geen medische apparatuur genoemd worden. Wel kun je in watchOS trouwens al instellen dat je gewaarschuwd wordt als je hartslag erg hoog is terwijl je al 10 minuten stil zit (= indicatie voor bijv. hartaanval).

2. Douchen wordt afgeraden door Apple, shampoo haalt de coating van het scherm. Het water is natuurlijk geen probleem. Zwembaden met chloor of zout zeewater zijn dat trouwens ook niet.

3.De originele Apple bandjes van leer kosten €159, maar er zijn tussenwegen. Ik heb bij de Deense winkel dbramante, die heel veel topkwaliteit leer Apple accessoires maakt, een mooi bandje gekocht voor €79. Even googelen en je vindt veel meer van dit soort winkels. Maar ook bij Ali hoeft het echt geen troep te zijn hoor, mijn eerste daar was rotzooi maar een vriend van me heeft een leren bandje gekocht daar voor €16 waar ik stiekem nog wel jaloers op ben omdat ie eigenlijk niet onderdoet voor de mijne van 4x de prijs. Ook mijn eigen Nike+ sportbandje kopie is prima voor €7

youtube.com/@hisrep

• mvdveek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-02 08:10
Weet er iemand hoeveel Gb muziek je op de series 3 lte kunt opslaan?
Hij heeft 8Gb meer als de versie zonder lte. Maar is dat ook te gebruiken voor muziek, of is dat nog steeds maar 2Gb

Pioneer KRP-600A | Velodyne DD-15 | B&W CM9 | B&W CMCentre2 | B&W CM5 | Rotel RSP-1570 | Rotel RMB-1575 | Pioneer BDP-LX91

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

KvdnBerg schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:48:
[...]

(disclaimer: ik heb zelf nog geen Apple Watch en ook geen ervaring met andere bandjes, maar sta op het punt een S3 te kopen)

Je kunt inderdaad met de S3 alleen maar de siliconen sport bandjes krijgen (LTE versies in andere landen hebben wat meer mogelijkheden). Je kunt de bandjes wel los bestellen bij Apple maar de leren en metalen zijn erg duur.

Er zijn echter zeker wel kwalitatieve bandjes te vinden van andere merken, bijvoorbeeld van de bekendere merken van leren accessoires voor andere Apple devices, zoals Decoded (nederlands merk, te herkennen aan het kleine NL vlaggetje) of dbramante1928. Die vind je terug bij o.a. Amac, wat een officiele Apple reseller is. Verder heb ik bandjes gezien van monoweardesign die er ook goed uit zien (op de website, en wat ik aan video reviews gezien heb).
DeNachtwacht schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:01:
[...]

1. De Apple Watch is de meest betrouwbare smartwatch qua hartslagmeting (de S2 is in een wetenschappelijke studie van Stanford getest en vergeleken met 7 andere modellen). Apple is ook bezig met detectie van boezemfibrilleren en werkt samen met Stanford, maar de watch is nog niet 100% betrouwbaar en mag ook geen medische apparatuur genoemd worden. Wel kun je in watchOS trouwens al instellen dat je gewaarschuwd wordt als je hartslag erg hoog is terwijl je al 10 minuten stil zit (= indicatie voor bijv. hartaanval).

2. Douchen wordt afgeraden door Apple, shampoo haalt de coating van het scherm. Het water is natuurlijk geen probleem. Zwembaden met chloor of zout zeewater zijn dat trouwens ook niet.

3.De originele Apple bandjes van leer kosten €159, maar er zijn tussenwegen. Ik heb bij de Deense winkel dbramante, die heel veel topkwaliteit leer Apple accessoires maakt, een mooi bandje gekocht voor €79. Even googelen en je vindt veel meer van dit soort winkels. Maar ook bij Ali hoeft het echt geen troep te zijn hoor, mijn eerste daar was rotzooi maar een vriend van me heeft een leren bandje gekocht daar voor €16 waar ik stiekem nog wel jaloers op ben omdat ie eigenlijk niet onderdoet voor de mijne van 4x de prijs. Ook mijn eigen Nike+ sportbandje kopie is prima voor €7
Bedankt dat jullie mij als noo (op gebied van oa en niet beperkt tot smartwatches) hebben geholpen! Ik zie dat Frankrijk wel een cellur versie heeft, nu is mijn vriendin daar. Wellicht dat ik haar nog even ga vragen om er eentje mee te nemen. De alluminium band ben ik wel over te spreken, en dan heb ik het in 1 keer helemaal voor elkaar. Even twijfelen nog haha.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Is series 3 niet met het nieuwe sportloop bandje te verkrijgen?

Edit: zie het al, alleen icm cellular versie

[ Voor 27% gewijzigd door Jaymone op 29-09-2017 11:40 ]

Het is weer bijna September 2026 :)

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-11 22:00
MelvinW schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:12:
[...]

Zou ik niet doen. RVS is een stuk mooier dan de sport en je hebt inderdaad saffierglas. Ik heb zelf ook altijd RVS gehad en ga dit jaar met de Series 3 voor Ceramic Edition.
Beetje stomme vraag, maar op de website van Apple is geen Ceramic of RVS te vinden.. alleen maar Series 1 en 3 in aluminium en Nike+..

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:04

Grin

Ride si sapis.

macmellow schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:56:
[...]

Beetje stomme vraag, maar op de website van Apple is geen Ceramic of RVS te vinden.. alleen maar Series 1 en 3 in aluminium en Nike+..
Dat klopt, en ik zie nergens een vraag. :+

NewsBlur || My Fujifilm gear

• MelvinW
  • Nu online
macmellow schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:56:
[...]

Daarom ook geïmporteerd uit UK ;)

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-11 15:00
Ik zit te denken om een S0 Apple Watch te kopen. Momenteel vraag ik mij nog af of dit wel echt een goede zet is. De horloge zal waarschijnlijk gebruikt worden voor klokkijken en af en toe een SMS-(kan Whatsapp ook?)berichtje te sturen.

Verder eigenlijk niet zo heel boeiend maar aangezien ik sowieso een horloge wilde kopen dacht ik eraan om een simpele Apple Watch te nemen. De Sport Apple Watch is overigens toch niet eens zo "sporty"?, enige is dat de bandjes die erbij geleverd worden van beter materiaal zijn voor tijdens het sporten.

Dus als ik via V&A eentje aanschaf (Stainless Steel of Sport) dan maakt het eigenlijk helemaal niet uit welke ik neem, aangezien veel mensen intussen meerdere bandjes ervoor hebben gekocht en deze meeleveren?

Kan iemand dit bevestigen? ;)

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

• MelvinW
  • Nu online
xaliton schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:37:
Ik zit te denken om een S0 Apple Watch te kopen. Momenteel vraag ik mij nog af of dit wel echt een goede zet is. De horloge zal waarschijnlijk gebruikt worden voor klokkijken en af en toe een SMS-(kan Whatsapp ook?)berichtje te sturen.

Verder eigenlijk niet zo heel boeiend maar aangezien ik sowieso een horloge wilde kopen dacht ik eraan om een simpele Apple Watch te nemen. De Sport Apple Watch is overigens toch niet eens zo "sporty"?, enige is dat de bandjes die erbij geleverd worden van beter materiaal zijn voor tijdens het sporten.

Dus als ik via V&A eentje aanschaf (Stainless Steel of Sport) dan maakt het eigenlijk helemaal niet uit welke ik neem, aangezien veel mensen intussen meerdere bandjes ervoor hebben gekocht en deze meeleveren?

Kan iemand dit bevestigen? ;)
S0 is echt ontzettend traag en het zou me niet verbazen als watchOS 4 de laatste update is voor dit model. Van een Apple Watch S1 heb je veel meer plezier en zal nog wel een tijdje updates ontvangen.

• Meneer UYL
MelvinW schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:14:
[...]

S0 is echt ontzettend traag en het zou me niet verbazen als watchOS 4 de laatste update is voor dit model. Van een Apple Watch S1 heb je veel meer plezier en zal nog wel een tijdje updates ontvangen.
Huh... als ik youtube doorspit valt de traagheid volgens mij echt reuze mee. Af en toe wat haperingen, maar het is een horloge, geen volwaardige telefoon...

https://www.youtube.com/watch?v=7L4LfK7OyNc
https://www.youtube.com/watch?v=WaG3yX49wNg

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:23
xaliton schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:42:
[...]

Huh... als ik youtube doorspit valt de traagheid volgens mij echt reuze mee. Af en toe wat haperingen, maar het is een horloge, geen volwaardige telefoon...

Huh... zeker in die 2e video vind ik die traagheid best wel aanzienlijk en daar zou ik me binnen de kortste keren dood aan ergeren. En het is geen horloge, het is een smartwatch, en als je dan al haperingen hebt in het switchen van een app of het krijgen van een melding, dan zou ik daar met een boog omheen lopen.

The devil is in the details.

• Meneer UYL
Hahn schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:51:
[...]

Huh... zeker in die 2e video vind ik die traagheid best wel aanzienlijk en daar zou ik me binnen de kortste keren dood aan ergeren. En het is geen horloge, het is een smartwatch, en als je dan al haperingen hebt in het switchen van een app of het krijgen van een melding, dan zou ik daar met een boog omheen lopen.
Oke bedankt voor de feedback, ik ga zoeken naar dan (tenminste) een series 1 Watch

• MelvinW
  • Nu online
xaliton schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:42:
[...]

Als je geen apps opent zal het inderdaad wel meevallen. Ik heb zowel een S0 als S2 gehad en van de S2 heb ik veel meer plezier gehad. Bij de S0 duurt het laden van apps soms zo lang dat je beter je iPhone uit je zak kan pakken. Daar had ik bij de S2 een stuk minder last van. Je moet het zelf weten, maar de S1 gaat nog wel een tijdje mee en Apple zal de ondersteuning voor de S0 ongetwijfeld stoppen bij de volgende grote update.

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:15
SpoekGTi schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:45:
Ok hier wordt ik ook een beetje sneu van.....waarom moet die Watch sinds wOS4 ALTIJD laten zien wat ik afspeel op mijn iPhone.....ook als ik in de auto zit met notabene CarPlay aan.....
Settings -> General -> Wake Screen -> Auto-Launch Audio Apps

Knopje uitzetten. Probleem opgelost.

• Meneer UYL
MelvinW schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:55:
[...]

Als je geen apps opent zal het inderdaad wel meevallen. Ik heb zowel een S0 als S2 gehad en van de S2 heb ik veel meer plezier gehad. Bij de S0 duurt het laden van apps soms zo lang dat je beter je iPhone uit je zak kan pakken. Daar had ik bij de S2 een stuk minder last van. Je moet het zelf weten, maar de S1 gaat nog wel een tijdje mee en Apple zal de ondersteuning voor de S0 ongetwijfeld stoppen bij de volgende grote update.
Oke! Dat is duidelijk.

Waarom is het prijsverschil tussen de volgende zo klein? Is een hele generatie aan verschil?
https://tweakers.net/pric...-42mm)-grijs-(zwart).html
https://tweakers.net/pric...-42mm)-grijs-(grijs).html

• SpoekGTi
PhilipsFan schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:19:
[...]

Settings -> General -> Wake Screen -> Auto-Launch Audio Apps

Knopje uitzetten. Probleem opgelost.
Ja maar waarom zat hij zo ver weg en is het sowieso default gedrag welk konijn heeft dat daar verzonnen. Ik bedoel, iedereen met een Apple Watch heeft een iPhone, waarschijnlijk zal daar 90% van muziek op luisteren onderweg naar iets, waarbij je dus ook de TIJD wilt weten, waarom zet je dan default een audio speler die niet de tijd weer geeft op de Watch. 8)7 8)7 8)7

Ik kan daar niet bij hoor. Dat is hetzelfde als dat de auto brightness op iOS11 opeens naar toegankelijkheid opties is gegaan ipv onder de beeldscherm helderheid schuifbalk. 8)7 8)7

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-11 12:05
xaliton schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:20:
[...]

Oke! Dat is duidelijk.

Waarom is het prijsverschil tussen de volgende zo klein? Is een hele generatie aan verschil?
https://tweakers.net/pric...-42mm)-grijs-(zwart).html
https://tweakers.net/pric...-42mm)-grijs-(grijs).html
Omdat die S2 niet meer verkocht/geleverd wordt door Apple, dus al die watches zijn nog voor de hoofdprijs ingekocht (dezelfde prijs als de S3) dus willen winkels die met weinig tot geen verlies verkopen.

• Cartoon
  • Niet online
SpoekGTi schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 20:20:
[...]

Ja maar waarom zat hij zo ver weg en is het sowieso default gedrag welk konijn heeft dat daar verzonnen. Ik bedoel, iedereen met een Apple Watch heeft een iPhone, waarschijnlijk zal daar 90% van muziek op luisteren onderweg naar iets, waarbij je dus ook de TIJD wilt weten, waarom zet je dan default een audio speler die niet de tijd weer geeft op de Watch. 8)7 8)7 8)7

Ik kan daar niet bij hoor. Dat is hetzelfde als dat de auto brightness op iOS11 opeens naar toegankelijkheid opties is gegaan ipv onder de beeldscherm helderheid schuifbalk. 8)7 8)7
er staat een klok in hoor.

Verwijderd

Excuseer me mocht ik er eerder overheen hebben gelezen, maar zijn er mensen die een Watch S3 met Cellular in Duitsland (of elders) hebben gehaald? Zo ja, hebben jullie problemen ervaren met de activering o.i.d. of functioneert de Watch in Nederland/België volledig naar behoren?

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11 09:55
SpoekGTi schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 20:20:
[...]

Ik vind het een van de handigste functies. Speel muziek af op mijn iphone, airpods in en gaan. Rondlopen door het huis en dan zonder weer naar de iphone te hoeven lopen het volume etc. aanpassen. Erg handig dat ik dan niet iedere keer de app hoeft te starten om het te wijzigen, maar dat het er standaard op staat.

En zoals gezegd staat de tijd erin. Daarbij, als je onderweg bent mag ik aannemen dat op je dashboard ook gewoon een klok staat? Bij mij zowel tussen de tellers als op de radio-unit.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-11 11:19
Noob vraag: Ik heb een series 3 watch (38 mm) voor mijn vrouw gekocht. Nu vroegen we ons af of de series 2 bandjes passen op de series 3. Kan er nergens iets over vinden.

• TranceSetter
coenox schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:38:
Noob vraag: Ik heb een series 3 watch (38 mm) voor mijn vrouw gekocht. Nu vroegen we ons af of de series 2 bandjes passen op de series 3. Kan er nergens iets over vinden.
Alle bandjes zijn van Series 0 (oudste) t/m Series 3 (nieuwste) compatible. Er is geen enkel verschil behalve dat je dan de 38mm of 42mm versie moet hebben.

• coenox
TranceSetter schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:40:
[...]

Alle bandjes zijn van Series 0 (oudste) t/m Series 3 (nieuwste) compatible. Er is geen enkel verschil behalve dat je dan de 38mm of 42mm versie moet hebben.
Dank voor dit heldere antwoord. Dan hebben we heel veel keuze.

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-10 22:08
Had hier gelezen dat iemand zijn Series 3 Lte had besteld in Duitsland en laten leveren via mailboxde. Is dit gelukt of is de bestelling geannuleerd geweest door Apple zelf (forwarders niet toegelaten). Alvast bedankt want wil die zo ook bestellen.

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

• MelvinW
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:38:
Excuseer me mocht ik er eerder overheen hebben gelezen, maar zijn er mensen die een Watch S3 met Cellular in Duitsland (of elders) hebben gehaald? Zo ja, hebben jullie problemen ervaren met de activering o.i.d. of functioneert de Watch in Nederland/België volledig naar behoren?
Ik heb een Series 3 Cellular uit de UK. De Watch herkent tijdens de setup of je een abonnement hebt met LTE-ondersteuning. Als dat niet het geval is wordt de optie om LTE in te stellen geskipt. In de Watch-app staat wel een optie voor 'Mobiel netwerk', maar als je daar op klikt krijg je te zien dat je provider het niet ondersteunt. Alles werkt dus behalve LTE :)

• mvdveek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-02 08:10
MelvinW schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:52:

Ik heb een Series 3 Cellular uit de UK. De Watch herkent tijdens de setup of je een abonnement hebt met LTE-ondersteuning. Als dat niet het geval is wordt de optie om LTE in te stellen geskipt. In de Watch-app staat wel een optie voor 'Mobiel netwerk', maar als je daar op klikt krijg je te zien dat je provider het niet ondersteunt. Alles werkt dus behalve LTE :)
Hoeveel muziek kun je erop zetten?

Pioneer KRP-600A | Velodyne DD-15 | B&W CM9 | B&W CMCentre2 | B&W CM5 | Rotel RSP-1570 | Rotel RMB-1575 | Pioneer BDP-LX91

• MelvinW
  • Nu online
mvdveek schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:20:
[...]

Hoeveel muziek kun je erop zetten?
Volgens mij kun je 8GB van de 16GB gebruiken voor muziek

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-11 16:55
MelvinW schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:52:
[...]

Vanwaar eigenlijk UK en niet DE? Met wisselkoers ben je toch duurder uit als je 'm haalt in de UK :?

CardMapr.nl

• MelvinW
  • Nu online
UnitedJunk schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:23:
[...]

Vanwaar eigenlijk UK en niet DE? Met wisselkoers ben je toch duurder uit als je 'm haalt in de UK :?
Omdat ik in Dubai woon en shipping van UK naar UAE is een stuk goedkoper omdat ik dan Aramex kan gebruiken. Als ik het via Duitsland had laten doorsturen had me dat $80 extra shipping gekost bij UPS/DHL en was de kans groot dat ik nog 5% customs duty kon betalen. Pakketjes van Aramex glippen er altijd doorheen :*)

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Psycho_Mantis schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:22:
Sinds WatchOS 4 haal ik amper de dag nog met mijn ...

Ik was benieuwd of er meer zijn die dit ervaren?
Helaas ervaar ik dit ook. Accuduur is om te huilen tegenwoordig. ;(

www.gevoeligeplaten.nl

• MelvinW
  • Nu online
Geteisem schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:51:
[...]

Helaas ervaar ik dit ook. Accuduur is om te huilen tegenwoordig. ;(
Mijn Series 2 ging met gemak een dag mee en de Series 3 die ik nu heb gaat nog langer mee. Misschien even een reset doen en opnieuw koppelen?

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

MelvinW schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 00:17:
[...]

Mijn Series 2 ging met gemak een dag mee en de Series 3 die ik nu heb gaat nog langer mee. Misschien even een reset doen en opnieuw koppelen?
Al een aantal keer gedaan. Ben bang dat dit een euvel is van de eerste generatie. Normaliter zou ik ook wachten met aanschaf maar dit was toendertijd een cadeau.

www.gevoeligeplaten.nl

• coenox
MelvinW schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:39:
[...]

Omdat ik in Dubai woon en shipping van UK naar UAE is een stuk goedkoper omdat ik dan Aramex kan gebruiken. Als ik het via Duitsland had laten doorsturen had me dat $80 extra shipping gekost bij UPS/DHL en was de kans groot dat ik nog 5% customs duty kon betalen. Pakketjes van Aramex glippen er altijd doorheen :*)
En in Dubai zelf? Mijn dochter werkt 5 maanden in Abu Dhabi en overweegt daar de iPhone X te kopen. (Beetje off topic, ik weet.)

• MelvinW
  • Nu online
coenox schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:51:
[...]

En in Dubai zelf? Mijn dochter werkt 5 maanden in Abu Dhabi en overweegt daar de iPhone X te kopen. (Beetje off topic, ik weet.)
Net als in Nederland is de Stainless Steel en Ceramic nog niet verkrijgbaar, dus importeren was de enige optie. Als ze de iPhone X in Abu Dhabi wilt halen moet ze er wel rekening mee houden dat FaceTime ontbreekt op toestellen die hier verkocht worden. Mij maakt dat niet uit, omdat FT zonder VPN sowieso niet werkt, maar als ze het toestel later weer in Nederland wilt gebruiken kan dat een probleem zijn. Prijs is wel een stuk lager vergeleken met Nederland.

• UnitedJunk
Ik draag nog steeds de Apple Watch series 0 maar word eigenlijk verplicht om een nieuwe te nemen.. Watch is begin van de avond al leeg en enorm traag.

Binnenkort dus een Stainless Steel uit Duitsland halen

CardMapr.nl

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:17
UnitedJunk schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:13:
Ik draag nog steeds de Apple Watch series 0 maar word eigenlijk verplicht om een nieuwe te nemen.. Watch is begin van de avond al leeg en enorm traag.

Binnenkort dus een Stainless Steel uit Duitsland halen
Mooi alibi hoor! ;)

I don't have dreams, I have goals!!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-11 23:17

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik ben ook in bezit van de 0serie en kan mij in de slechte batterij totaal
Niet vinden. Smorgen om 06.00 gaat hij om en savond rond 23.00 gaat hij af en heb dan gemiddeld nog 30% over. Waar gebruik je hem allemaal voor als ik vragen mag? Nieuwe mogelijkheden om hem te gebruiken zijn altijd welkom.

• coenox
MelvinW schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:03:
[...]

Net als in Nederland is de Stainless Steel en Ceramic nog niet verkrijgbaar, dus importeren was de enige optie. Als ze de iPhone X in Abu Dhabi wilt halen moet ze er wel rekening mee houden dat FaceTime ontbreekt op toestellen die hier verkocht worden. Mij maakt dat niet uit, omdat FT zonder VPN sowieso niet werkt, maar als ze het toestel later weer in Nederland wilt gebruiken kan dat een probleem zijn. Prijs is wel een stuk lager vergeleken met Nederland.
Ja, was ik ook al achter dat Facetime ontbreekt. En ze neemt mogelijk het risico dat ze bij terugkomst in Nederland in januari nog invoerrechten moet betalen op Schiphol.

• Redondo1982
Coldbullet schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:52:
[...]

Niet vinden. Smorgen om 06.00 gaat hij om en savond rond 23.00 gaat hij af en heb dan gemiddeld nog 30% over. Waar gebruik je hem allemaal voor als ik vragen mag? Nieuwe mogelijkheden om hem te gebruiken zijn altijd welkom.
Ik ook niet, maar de traagheid ook niet echt. Maar ik gebruik dan ook totaal geen apps en ik verwacht dat het hier om gaat.

• UnitedJunk
[...]

Oh vreemd. Ik sport dagelijks dus de activiteiten app checkt dan continu mijn hartslag.
Apps gebruik ik niet echt.

CardMapr.nl

• winwiz
[...]

Kan dit helemaal beamen, meestal laad ik de Series 0 een uurtje op en is/was ook 's nachts om. Dus 23 uur om en 1 uur laden. Voor het laden ongeveer 30% over.

Met mijn nieuwe Series 3 haal ik makkelijk 2 dagen gebruik dus 22:00 ongeveer 1 uur laden (kan korter) nacht, hele dag, nacht en dan weer tot een uur of 22 met 30% over.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nu veel dingen op de achtergrond en meldingen uitgezet hopelijk scheelt dit aanzienlijk in de batterijduur van mijn 1st gen.

www.gevoeligeplaten.nl

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-11 23:17

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

winwiz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:21:
[...]

Kan dit helemaal beamen, meestal laad ik de Series 0 een uurtje op en is/was ook 's nachts om. Dus 23 uur om en 1 uur laden. Voor het laden ongeveer 30% over.

Met mijn nieuwe Series 3 haal ik makkelijk 2 dagen gebruik dus 22:00 ongeveer 1 uur laden (kan korter) nacht, hele dag, nacht en dan weer tot een uur of 22 met 30% over.
Wist niet dat de serie 3 zoveel acheelde met batt..

• Roos79
  • Nu online
MelvinW schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 00:17:
[...]

Hier doe ik hem in de avond aan en de avond erop laad ik hem op en dan heb ik afhankelijk van wel of niet sporten nog tussen de 30% en de 50% over met dus zo 'n 24 uur dragen :)

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-11 14:56
Geteisem schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:37:
Nu veel dingen op de achtergrond en meldingen uitgezet hopelijk scheelt dit aanzienlijk in de batterijduur van mijn 1st gen.
Waarvan kreeg jij dan allemaal meldingen van en wat draaide er op de achtergrond?

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-10 16:10
Gisteren voor het eerst een S3 met sportband en S3 nike versie naast elkaar kunnen vastpakken. Ik dacht altijd dat de nike band volledig hetzelfde was als de sportband, maar dan met gaten er in.

Echter voelde die nike band veel zachter en flexibeler aan dan de sport band. Zit hier dan toch nog een groter verschil op dan de website van Apple doet uitschemeren? (vond de nike band trouwens veel aangenamer zitten gisteren dan de sportband).

[ Voor 5% gewijzigd door Vaganzza op 03-10-2017 14:39 ]

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nick25 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:38:
[...]

Waarvan kreeg jij dan allemaal meldingen van en wat draaide er op de achtergrond?
Meldingen van diverse Apps die op mijn iPhone staan. Die kan je aan of uit zetten. Ik had tot nu toe alles aanstaan voor de Watch. Zelfde geldt voor Apps verversen op de achtergrond. Bijna allemaal uit nu. Alleen de dingen die ik nuttig vind nog aanstaan.

www.gevoeligeplaten.nl

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-11 14:56
Geteisem schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:38:
[...]

Meldingen van diverse Apps die op mijn iPhone staan. Die kan je aan of uit zetten. Ik had tot nu toe alles aanstaan voor de Watch. Zelfde geldt voor Apps verversen op de achtergrond. Bijna allemaal uit nu. Alleen de dingen die ik nuttig vind nog aanstaan.
haha dan gaat het hard ja!

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Psycho_Mantis
  • Laatst online: 07:48

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Coldbullet schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:42:
[...]

Wist niet dat de serie 3 zoveel acheelde met batt..
Series 0 haalde ook 2 dagen met watchOS 2
Dit is helaas gewoon weer typisch apple.
Mogelijk dat de batterij ook wel slechter wordt, maar vindt het wel erg toevallig dat na de release van watchos 4 het ineens een drama is.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik had geen enkele problemen met de accu op mijn series 0 met watch OS 4. Maar nu ik een serie 3 LTE heb zie ik wel dat de accu echt nog langer meegaat.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 12:18
HeatWave schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:09:
Ik had geen enkele problemen met de accu op mijn series 0 met watch OS 4. Maar nu ik een serie 3 LTE heb zie ik wel dat de accu echt nog langer meegaat.
idem!!!

er was een beta versie van 4.0 waar het echt even slechter was maar daar is het een beta voor....

Bing

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ik lees hier wat posts van mensen die de S3 Cellular versie in het buitenland hebben gekocht..

Het klopt toch dat dit niet gaat werken ivm de electronische SIM die landgebonden is? Ook al gaat straks je provider dit aanbieden, dan gaat het toch nog niet werken? :?

• Redondo1982
Psycho_Mantis schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:26:
[...]

Series 0 haalde ook 2 dagen met watchOS 2
Dit is helaas gewoon weer typisch apple.
Mogelijk dat de batterij ook wel slechter wordt, maar vindt het wel erg toevallig dat na de release van watchos 4 het ineens een drama is.
Drama is wel een erg groot woord hoor! Het is misschien wel wat minder geworden door nieuwe functies in 4.0 die wat meer energie slurpen, maar je haalt er nog steeds een dag mee. Ik heb de s0 sinds de launch echt dagelijks om met allerlei functies. Wel heb ik na het updaten naar iOS 11 GM wel een dag gehad dat mijn AW wel binnen 9-10 uur leeg was. Hierna geen problemen meer gehad.

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:33:
Ik lees hier wat posts van mensen die de S3 Cellular versie in het buitenland hebben gekocht..

Het klopt toch dat dit niet gaat werken ivm de electronische SIM die landgebonden is? Ook al gaat straks je provider dit aanbieden, dan gaat het toch nog niet werken? :?
Is het echt zeker dat de eSIM land gebonden is ? Kan ik straks niet met 'Vodafone NL' mijn (nog niet gekochte) duitse Apple Watch LTE gebruiken ?

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nick25 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:39:
[...]

haha dan gaat het hard ja!
Moet zeggen dat het bijna niets scheelt qua batterijduur. Nu ook maar even het aangaan bij polsbeweging uitgezet. Al blijft er zo weinig watch over natuurlijk. ;w

www.gevoeligeplaten.nl

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:26:
[...]

Is het echt zeker dat de eSIM land gebonden is ? Kan ik straks niet met 'Vodafone NL' mijn (nog niet gekochte) duitse Apple Watch LTE gebruiken ?
Nouja dat is wat ik heb begrepen... Je kunt volgens mij straks ook niet je NL Apple Watch LTE in Duitsland of Belgie etc. gebruiken.. (voor telefoon dingen) :/

Edit: Na wat zoekwerk en verschillende tegenstrijdige berichten, blijkt het toch wel te kunnen (met een DE watch) op het moment dat in NL je provider het gaat aanbieden :)

https://www.iculture.nl/n...3-4g-nederland-gebruiken/

Alleen kun je dan niet met je DE Watch in DE bellen 8)7 , omdat je provider een NL is en de watch geen Roaming toestaat..

[ Voor 32% gewijzigd door poor Leno op 04-10-2017 09:43 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Hier gaat de AW3 (zonder LTE) 48 draaguren mee. Vaak gooi ik hem s'avonds even op de lader en dan kan hij 2 dagen mee. Ik draag hem altijd dus ook tijdens het slapen. Het is mijn eerste AW en ben best wel onder de indruk, vooral i.c.m. de AirPods. Draadloos muziek luisteren tijdens het trainen zonder die lompe telefoon is echt een uitkomst!
Op dit moment heb ik hem afgelopen maandag rond 22:30 uur van de lader gehaald en heeft hij nu nog 55% batterij. Ik doe er niet heel veel mee, eigenlijk alleen de apps Activiteit, Hartslag, WeatherPro en tijdens het trainen een muziekje; that's it.
Een uitstekende integratie met m'n iMac, MacBook Pro, iPhone, AirPods, iPad, eenvoudige setup, goede interface... Hoe kan het zo zijn dat alleen Apple dit kan? Hier kunnen de concurrenten echt nog iets van leren!

• Cartoon
  • Niet online
Grin schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:45:
Een uitstekende integratie met m'n iMac, MacBook Pro
Waaraan merk je dat? Ik kan me er niet echt in vinden, maar ben naar integratie met macos ook niet echt op zoek geweest.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

JSt1983 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:01:
[...]
Waaraan merk je dat? Ik kan me er niet echt in vinden, maar ben naar integratie met macos ook niet echt op zoek geweest.
Berichten/waarschuwing worden keurig doorgestuurd en alerts verdwijnen wanneer je ze leest op je AW, unlocken van m'n iMac en MacBook Pro, muziek regelen via je AW/AirPods die afspeelt via de iMac/MacBook Pro. En ik vergeet vast nog wel iets :)

• Roos79
  • Nu online
poor Leno schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:36:
[...]

Alleen kun je dan niet met je DE Watch in DE bellen 8)7 , omdat je provider een NL is en de watch geen Roaming toestaat..
Dat was al duidelijk ;)

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Voor zover ik weet is het idd zo dat de opmerking "werkt alleen in land van aankoop" zoveel wil zeggen dat het om de ondersteunde LTE banden per wereldregio gaat. Dus een Watch uit de VS werkt hier gewoon sowieso niet. Maar het is dus niet ECHT per land beperkt.

Wij hebben dezelfde banden als Duitsland (waar de mijne vandaan komt) en tegen de tijd dat de eSim hier is kan ik hem gewoon gebruiken in Nederland.

Alleen roaming werkt gewoon nooit, weer je hem ook gekocht hebt.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Cartoon
  • Niet online
Grin schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:55:
[...]

Berichten/waarschuwing worden keurig doorgestuurd en alerts verdwijnen wanneer je ze leest op je AW, unlocken van m'n iMac en MacBook Pro, muziek regelen via je AW/AirPods die afspeelt via de iMac/MacBook Pro. En ik vergeet vast nog wel iets :)
O ja allemaal dingen waarvan ik ook gebruik maak haha. Zo seamless dat het me blijkbaar niet eens echt opvalt :P

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-11 19:34
JSt1983 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:01:
[...]

Unlock with Apple Watch :9

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Grin schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:45:
[...]
Op dit moment heb ik hem afgelopen maandag rond 22:30 uur van de lader gehaald en heeft hij nu nog 55% batterij. Ik doe er niet heel veel mee, eigenlijk alleen de apps Activiteit, Hartslag, WeatherPro en tijdens het trainen een muziekje; that's it.
[...]
Na 48 uur dragen, dus incl 2 nachten en 1 training muziek luisteren, zit ik nu op 32%. Dadelijk weer even aan aan de lader en dan kan hij weer 48 uren mee (en dan nog bijna een derde over!). Echt boven verwachting! Maar toch mis ik mijn Diastar... en bij feesten en partijen gaat de Reverso echt wel om! De AW is verre van een statement, een gouden/keramische kast veranderd daar null komma niks aan... Sterker nog, de wansmaak neemt alleen maar toe met die glitter... :X

Verwijderd

Mijn S2 gaat twee dagen mee. Ik gebruik hem voor aan/uitzetten apparaten (tv/lichten/verwarming) en sinds ik ontdekt heb dat ik random muzieknummers kan aanvragen om af te spelen (apple music), gebruik ik siri dus best vaak. In de auto gebruik ik siri op de watch ook voor het maken van een tel oproep in mijn contacten. Eenmaal de oproep tot stand is, wordt er al via het audio systeem van de auto gebabbeld. Ik ben voor het werk dagelijks op de baan, gebruik dit alles dus vrij veel.
Ik heb wel wake on wrist raise uitgezet. Ik tap er liever even op (went wel) en als ik de display uit wil, geef ik een mep met de vlakke hand op het scherm. Met wrist raise on, gaat hij op onnodige momenten oplichten.

Met watch os 4 is de S2 wel een stuk trager. Soms duurt het 5 seconden vooraleer een app geladen wordt.

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik heb sinds enkele weken last van rare hoge hartslagmetingen. Deze metingen zijn incidenteel (meestal 1 meting en maximaal 2). Ik denk dat dit ongeveer is begonnen sinds ik ben geupgrade naar watchOS 4. Ik draag mijn Apple Watch Series 2 al ongeveer een jaar en had voorheen nooit last van rare hartslagmetingen. De hoge hartslag wordt gemeten terwijl ik zit en geen noemenswaardige activiteit onderneem, ook zijn de hartslagen eromheen gewoon naar verwachting bv. rond de 60spm. Een voorbeeld is een meting van vandaag:

15:12:18: 62spm
15:16:31: 155spm
15:21:38: 68spm

Dit is slechts een voorbeeld. De afwijkende hoge hartslagmetingen (in rust/zittend) zijn de afgelopen weken eens in de zoveel dagen voorgekomen. En het betreft dus meestal 1 uitschieter naar boven per dag. Helaas meet de Apple Watch niet vaker dan eens per 5 minuten op het moment dat er geen sportactiviteit is aangezet. Dus gedetailleerde data heb ik niet.

Om te vergelijken ben ik de afgelopen dagen begonnen met het tegelijkertijd dragen van mijn Fitbit. De Fitbit geeft echter onderstaande hartslagmetingen voor 15:16.

2017-10-04 15:15:55,59
2017-10-04 15:16:10,60
2017-10-04 15:16:20,62
2017-10-04 15:16:35,62
2017-10-04 15:16:50,62

Dit gecombineerd met het feit dat er geen enkele aanleiding is voor een hogere hartslag en ik hier ook zelf niks van merk doet mij vermoeden dat de Apple Watch om één of andere reden incidenteel verkeerde hartslagen rapporteert.

Ik ben benieuwd of anderen dit ook wel eens hebben gezien of sinds watchOS 4 hebben? Weet iemand of er iets aan te doen is?

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ik heb dit tot zover ook één keer gehad, een hoge hartslag melding die ik niet kon verklaren. De AW schijnt vrij nauwkeurig te zijn met het meten van je hartslag maar het is GEEN medisch instrument. Ik zou me er niet te druk om maken, tenzij je ook echt last hebt en de melding van de AW daarop aansluit.

• tony1985
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03
" Ik heb een apple watch 2 sinds de release, prima apparaatje! Smartwatch met strava, apple music , HR + GPS...

Enige wat ik mis is de "Display-always-on" optie. Als ik een hardloopwedstrijd doe wil je niet eerst je arm omhoog doen.. Is hier al iets op gevonden? Kan er nergens iets over vinden?"

Heeft iemand deze optie al gevonden in watchOs4?

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:58

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Vandaag mijn Apple Watch Series 3 Nike+ gekregen. Deze gaat helaas weer retour. Ik vond het te log (42mm) en voelt "cheap" aan. Glas voelt als plastic en het bandje is in het echt veel minder mooi dan het op de website oogt.

Ik ga nu toch voor de series 2 keramiek of de Series 3 RVS in 38mm. Heb zelf nu ook de 38mm gen 0

• Meneer UYL
MelvinW schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:55:
[...]

Even een update.
Heb uiteindelijk de S1 gekocht, vond het verschil tussen S1 en de S2 geen verschil van 100+ euro waard.
Ik ben erg verrast hoe goed de Watch met alles geïntegreerd is. Ik kan mijn Macbook Pro (2015) unlocken met de Watch, en dit werkt dan ook alleen als ik hem om (& en unlocked) heb. Spotify regelen via mijn Watch werkt ook helemaal prima. Ik heb in ieder geval niets te klagen.

Ik zit nu op versie 3.2.2. Is er nog een hogere versie beschikbaar? Ik zie overal WatchOS4 staan maar ik krijg deze niet in mijn update-lijst te zien. Overigens is het het wel waard om deze naar OS4 te upgraden? Ik vind hem nu echt lekker soepel in ieder geval.

• Roos79
  • Nu online
Draait je iphone ook op ios11 @xaliton ?

• Meneer UYL
Roos79 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 14:57:
Draait je iphone ook op ios11 @xaliton ?
Nope, 10.3.3.
Omdat ik nog niet over wil (teveel bugs tijdens de eerste paar dagen toen ik het probeerde)

• Roos79
  • Nu online
@xaliton dan heb je gelijk het antwoord dan kan het dus ook niet.

Man man man Apple watch overzetten naar een ander toestel wat een gedoe....

• AppleFangirl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2023
xaliton schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:16:
[...]

Nope, 10.3.3.
Omdat ik nog niet over wil (teveel bugs tijdens de eerste paar dagen toen ik het probeerde)
Je kan pas updaten naar Watch OS 4 als je telefoon op iOS 11 draait.

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

• AppleFangirl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2023
Roos79 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:45:
@xaliton dan heb je gelijk het antwoord dan kan het dus ook niet.

Man man man Apple watch overzetten naar een ander toestel wat een gedoe....
Het is op zich niet moeilijk. Maar duurt wel lang.

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

• Meneer UYL
AppleFangirl schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:59:
[...]

Je kan pas updaten naar Watch OS 4 als je telefoon op iOS 11 draait.
Waarom?
Ze kunnen toch gewoon de "Watch"-app updaten en klaar?
Lekker nutteloos dit. Hoe is de ervaring met WatchOS4 op een series 1 voor jullie?
Ik wil de batterij en de snelheid van het toestel niet riskeren. :>

Verwijderd

xaliton schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:20:
[...]

Waarom?
Ze kunnen toch gewoon de "Watch"-app updaten en klaar?
Lekker nutteloos dit. Hoe is de ervaring met WatchOS4 op een series 1 voor jullie?
Ik wil de batterij en de snelheid van het toestel niet riskeren. :>
Bij mij op series 0 geen enkel probleem

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
Zaterdag mijn series 3 lte nike watch van EE ontvangen. Gisteren ochtend van de lader gehaald en momenteel nog 61% batterij en best veel gebruikt. Is wel een stukje zwaarder dan de series 0 sport watch.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:52

nexhil

BAM!

Gisteren voor mijn verjaardag de AppleWatch 3 gekregen (Nike uitvoering)
Echt een leuk apparaatje, gelijk meegenomen met hardlopen zonder telefoon. GPS en Hart functie werken goed! Zat me soms te storen aan Apps die geen verbinding kregen met de telefoon, maar hedging er eigenlijk altijd om dat ik eerst nog de watch functie in de app moest aanzetten.

Grootste gemis tot nu vind ik dat er geen standaard slaaptracker aanwezig is.

• winwiz
Ik gebruik HeartWatch in combinatie met Autosleep. Dit bevalt mij uitstekend. Zijn niet gratis

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-11 19:10
Gistermiddag mijn eerste Watch binnengekregen (series 3) en ben er toch wel van onder de indruk hoe goed alles werkt met de iPhone/Macbook. Macbook unlocken met de Watch is echt ideaal en ook Spotify werkt als een trein. Tijdens het koken muziek beheren via m'n iPhone die ligt op te laden en die via Spotify streamed naar Chromecast Audio d:)b

Lang over getwijfeld of het wel het geld waard is maar tot nu toe is dat absoluut zo. Dit weekend Strava eens proberen, hopelijk is dat een goede vervanger van m'n oude Garmin :9

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• coenox
Tja, ik ben ook om. Ik was Windows Phone fan en heb de Microsoft Band overwogen. Maar vorig jaar toch besloten dat Windows het niet zou worden en overgestapt op een iPhone 6 van mijn werk en voor mijn vrouw een 6s plus gekocht. Twee weken geleden een Watch series 3 voor mijn vrouw gekocht. Ik was zo onder de indruk dat ik het toch eens wilde proberen. Heb een series 2 via marktplaats gekocht. Ik verwachte een remote meldingenschermpje, maar doe er toch mee mee. Hartslag bijhouden, als car kit in de auto en om mijn muziek te bedienen op de fiets.

• TranceSetter
Ik heb een korte vraag, zelf heb ik nu een series 0 watch op WatchOS4 icm een iPhone 6 op iOS11. Nu wil ik een nieuwe watch kopen en die van mij zou dan naar mijn vriendin gaan. Zij heeft echter een iPhone 5, waar geen iOS11 op ondersteund wordt. Gaat dit problemen opleveren?
Pagina: 1 ... 52 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie