JSt1983 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:58:
[...]
Hoewel ik fan ben van Apple Music, is de ondersteuning op Apple Watch in mijn beleving niet zo spannend. Het biedt mogelijkheid muziek lokaal op te slaan, dat zal met spotify niet lukken, maar is alleen handig als je zonder iphone wil luisteren. Verder kun je tracks skippen, maar je geeft aan dat je die controls ook bij spotify hebt. Verder krijgt de lte versie ondersteuning voor streamen van muziek, maar die is in Nederland nog niet in gebruik.
Bedankt! Tja nu ik er over nadenk zijn er voor mij steeds meer redenen om bij Spotify te blijven (ingebouwd scrobblen naar Last.fm, dat moet je voor zover ik kan zien met Apple Music met een third party app doen, dat gaat dan ook vast niet werken als je native op de watch luistert), Waze integratie met Spotify wat net beschikbaar is (mijn auto heeft behoorlijk oude bluetooth ondersteuning, geen play controls).
Ik heb in ieder geval wel begrepen dat je onder "now playing" spotify zou moeten kunnen bedienen. Er is ook nog een apple watch app "Watchify" ontdek ik net, die vult het gat van het ontbreken van een officiele app een beetje op, al begrijp ik echt niet waarom Spotify geen apple watch app wil (schijnbaar hebben ze zelfs een developer van een third party app ingehuurd om te voorkomen dat die app uit kwam).
LTE boeit me niet zo (en ik vind die rode crown persoonlijk vreselijk), ik denk al een tijdje aan de Apple Watch, en de S3 zonder LTE is misschien niet veel beter dan de S2 maar wel iets goedkoper, dus dat is mooi meegenomen. En ik ben ook niet echt bereid om zoveel meer te betalen voor RVS dus aluminium is prima voor mij.