matthijst schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:35:
Aangezien vanaf dit topic de "echte" ervaringen gepost worden (eerdere ging vooral over de release), hierbij mijn ervaringen met passen in de Apple Store Oberhausen. Teksten wat aangepast en uitgebreid.
Ik had een afspraak gemaakt, maar je kon ook gewoon naar binnen lopen en in een korte rij aansluiten (man of 5 maximaal). Je kan dan kiezen uit een aantal watches die je wilt passen, ze hadden geen haast dus ik kon vragen wat ik wilde leek het.
Ze leken alle varianten te hebben, op de Space Black Watch en de Editions na.
In de winkel is ook een grote case met alle modellen erin (Space Black en Edition zitten hier wel in, zijn dus wel te bekijken).
Space Black en RVS. De Space Black is dus niet echt pikzwart, meer donkergrijs.
[
afbeelding]
42mm met leren bandje van boven, wel mooi strak om de pols.
Ik had hier trouwens de kleine variant van het bandje om, omdat de grote die er eerst aan zat te lang was: deze kwam onder het horloge door terug en eindigde bovenop het display. Ik gok dat er nog een cm of 4 over was, dus mochten je polsen niet al te groot zijn, dan heb je aan de kleinste band genoeg.
[
afbeelding]
Een nadeel van het leren bandje, is de onderkant die er wat lomp uit ziet:
[
afbeelding]
Een foto van de 42mm met eigen horloge en een 42mm zwarte Sport. Ze lijken niet even groot, maar dat komt doordat de sportwatch plat op tafel ligt en de RVS omhoog staat (door het bandje dat niet plat kan):
[
afbeelding]
38mm bij mij om mijn pols. NB: hij lijkt hier beter te passen dan in werkelijkheid, ik denk doordat de camera er zo dicht op zit (zie foto hierboven, zelfde effect). De store medewerkster en m'n vrouw vonden het allebei een damesmodel:
[
afbeelding]
38mm bij m'n vrouw, 145mm polsomtrek:
[
afbeelding]
Sport band 42mm. Ik had het vooraf op andere foto's ook al gezien, en in de praktijk blijkt dat te kloppen: de band sluit niet echt lekker aan aan de boven- en onderkant (als je er van bovenaf op kijkt):
[
afbeelding]
De RVS Watch van een afstandje, dit was voordat ze de band strak genoeg had gemaakt (wat trouwens seconden werk is):
[
afbeelding]