Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:34
giantgiantus schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 07:37:
Ik kan de theatermodus niet gebruiken. Als ik er op klik krijg ik de uitleg te zien maar ik kan niet naar beneden scrollen. Hoe werkt dit bij jullie?
Je kan toch gewoon op de Theatermodus-knop drukken?

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/img_0024r6sr3.png

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:18
Nick25 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:47:
[...]

De S0 verschil met S3 snap ik volkomen
Maar ik wil verschil weten met een S2 en of de S3 stuk sneller is of dat heel erg meevalt
ik snap niet zo goed waarom dat zo nodig is. Zet de meest handige apps als complicatie in je horlogescherm, en alle andere apps die je vaak gebruikt in je Dock. Zorg dat background refresh aanstaat en al die apps blijven op de achtergrond actief en starten zonder laadsymbool meteen op. Voor die éne keer dat ik Stocard nodig heb die moet laden, koop ik geen S3. Ik vind de verschillen tussen s2 en s3 te minimaal.

Ps natuurlijk wel even opletten dat niet álle apps op de achtergrond draaien want er zijn wel batterijslurpers bij...

youtube.com/@hisrep

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:37
MelvinW schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:37:
[...]

Je kan toch gewoon op de Theatermodus-knop drukken?

[afbeelding]
Lol bedankt. Je moest inderdaad gewoon op de knop duwen. Geloof nog niet helemaal wakker. Dankje!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-11 21:01
Toch aan het twijfelen om gewoon naar Frankrijk te rijden en daar de 4G versie te kopen. Maar dan vraag ik me af, is het de meerprijs van 80 euro wel waard want wanneer ga je die 4G functie gebruiken. Ik ga het huis niet uit zonder telefoon dusja. Plus de batterij houdt het niet lang vol zonder iPhone.
En tegen de 500 euro uitgegeven voor een horloge vind ik wat veel. Max 300-400. En die gewone valt daar natuurlijk wel tussen.
Nog personen die twijfelen wanneer ze de 4G functie zullen gebruiken?

[ Voor 5% gewijzigd door extreme8eight op 23-09-2017 10:25 ]

PSN: extreme8eight

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-10 09:52
Hoe gaat het bellen met een Apple watch? (Via de iPhone). Kan dan iedereen het gesprek volgen of werkt het hetzelfde als wanneer je je telefoon aan je oor houdt?

Ik kan een telefonisch namelijk niet goed vast houden en dit kan een mooie oplossing zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door josstie85 op 23-09-2017 10:03 ]

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:17
Ik wil ook een nieuwe gaan kopen, maar wacht wel op de cellular versie. Ik heb nu nog een S0 en ondanks dat een S3 veel sneller zijn, vraag ik mezelf wel af of ik deze snelheid nodig heb. Tuurlijk is het lekker, maar het gebruik van de S0 valt me niet tegen voor notificaties, muziek en de activiteiten. Ben er nog steeds heel erg blij mee, maar het cellular gedeelte trekt me over de streep. Hopelijk komt ie snel naar NL.

I don't have dreams, I have goals!!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
extreme8eight schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 09:57:
Toch aan het twijfelen om gewoon naar Frankrijk te rijden en daar de 4G versie te kopen. Maar dan vraag ik me af, is het de meerprijs van 80 euro wel waard want wanneer ga je die 4G functie gebruiken. Ik ga het huis niet uit zonder telefoon dusja. Plus de batterij houdt het niet lang vol zonder iPhone.
En tegen de 500 euro uitgegeven voor een horloge vind ik wat veel. Max 300-400. En die gewone valt daar natuurlijk wel tussen.
Nog personen die twijfelen wanneer ze de 4G functie zullen gebruiken?
Jij twijfelt niet meer maar hebt het feitelijk op een rijtje en conclusie heb je al getrokken ;)

Het is weer bijna September 2026 :)

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:25
Super hard aan het twijfelen voor toch eentje te halen.
Series 3.

Gaan sommige mensen hier soms zwemmen met hun Watch? Ik zou hem graag willen gebruiken om mijn zwemmen te registreren via Strava.
Of die waterdichtheid echt goed te betrouwen is?

[ Voor 11% gewijzigd door Lyca op 23-09-2017 11:22 ]

• Motjes
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 03-05-2022
Lyca schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:21:
Series 3.

Gaan sommige mensen hier soms zwemmen met hun Watch? Ik zou hem graag willen gebruiken om mijn zwemmen te registreren via Strava.
Om dezelfde reden zit ik ook te twijfelen.

- welk hoesje/ protector is hiervoor te gebruiken?
- zwem 5 km per week en kan er ruig aan toegaan (stoten tegen zwembadkanten).

Ik zou de ervaringen ook graag willen weten van de mensen die hem gebruiken voor het zwemmen

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:51
josstie85 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 10:00:
Hoe gaat het bellen met een Apple watch? (Via de iPhone). Kan dan iedereen het gesprek volgen of werkt het hetzelfde als wanneer je je telefoon aan je oor houdt?

Ik kan een telefonisch namelijk niet goed vast houden en dit kan een mooie oplossing zijn.
Iedereen kan mee luisteren want het is een soort luid spreker tenzij je met een Bluetooth oortje belt maar dat kan je ook met je iPhone doen.

@Lyca ze geven zelf aan die waterdichtheid wie ben jij dan om daar aan te twijfelen?

[ Voor 8% gewijzigd door Roos79 op 23-09-2017 11:38 ]

josstie85 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 10:00:
Hoe gaat het bellen met een Apple watch? (Via de iPhone). Kan dan iedereen het gesprek volgen
Ja iedereen kan dat volgen, het is gelijk aan bellen op de speaker.
Series 3.

Ik zwom al met mijn series0. Ging altijd goed. Voor de 2&3 verwacht ik daarom geen bijzonderheden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:25
Roos79 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:34:
[...]

@Lyca ze geven zelf aan die waterdichtheid wie ben jij dan om daar aan te twijfelen?
Ja ik weet niet, chloor in het zwembad? Ik vroeg maar achter de gebruikers ervaringen die vaak een ander verhaal vertellen dan de specificaties.

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-11 22:05
Lyca schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:05:
[...]

Ja ik weet niet, chloor in het zwembad? Ik vroeg maar achter de gebruikers ervaringen die vaak een ander verhaal vertellen dan de specificaties.
Hier vind je meer info over waterdichtheid. Een series 2&3 is waterdicht tot 5 bar.
https://allesoverhorloges.nl/waterdichtheid/

• Motjes
pacificocean schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:27:
[...]

Hier vind je meer info over waterdichtheid. Een series 2&3 is waterdicht tot 5 bar.
https://allesoverhorloges.nl/waterdichtheid/
Daar staat dus duidelijk dat je er mee kan zwemmen in het zwembad (aan de oppervlakte) . Maar dus niet kan duiken in het zwembad ( vanaf de startblokken bedoel ik dan) . :|

Zo begrijp ik het schema

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-11 07:34

Weet het niet 100% zeker maar volgens mij kun je met de strava app via de watch alleen kiezen uit hardlopen en fietsen. Dit is ook een van de dingen waardoor ik nog steeds twijfel.

• pacificocean
Motjes schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:36:
[...]

Daar staat dus duidelijk dat je er mee kan zwemmen in het zwembad (aan de oppervlakte) . Maar dus niet kan duiken in het zwembad ( vanaf de startblokken bedoel ik dan) . :|

Zo begrijp ik het schema
Dat klopt wel ongeveer. Bij duiken in het zwembad zou de druk kunnen oplopen tot boven de 5 bar.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:54
pacificocean schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:43:
[...]

Dat klopt wel ongeveer. Bij duiken in het zwembad zou de druk kunnen oplopen tot boven de 5 bar.
Want jij komt geregeld in zwembaden van +40m?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Motjes
carpebios schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:48:
[...]

:) hij bedoeld hier mee dat als je vanaf het startblok in het water duikt, de druk (vanwege de snelheid) op kan lopen tot boven de 5 bar

• pacificocean
carpebios schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:48:
[...]

Nee hoor. 8) Dat is de statische druk waar jij het over hebt. Bij een duik kan door de snelheid waarmee je in het water komt de dynamische druk oplopen tot boven de 5 bar.

Edit: Zoals Motjes dus hierboven beschrijft.

[ Voor 6% gewijzigd door pacificocean op 23-09-2017 12:59 ]

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 12:18
Oeeei net een hart slag van 37, iets klopt er denk ik niet.....
De watch of ik

Bing

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 10:56

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nou je klopt nog wel, alleen niet zo snel

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:54
Motjes schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:53:
[...]

:) hij bedoeld hier mee dat als je vanaf het startblok in het water duikt, de druk (vanwege de snelheid) op kan lopen tot boven de 5 bar
Interessant, misschien een bron voor mij?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-11 20:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik heb met mijn series 2 tig keer van de startblokken gedoken en no problem!! Gewoon mee zwemmen dus!!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-11 14:56
DeNachtwacht schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 09:08:
[...]
ik snap niet zo goed waarom dat zo nodig is. Zet de meest handige apps als complicatie in je horlogescherm, en alle andere apps die je vaak gebruikt in je Dock. Zorg dat background refresh aanstaat en al die apps blijven op de achtergrond actief en starten zonder laadsymbool meteen op. Voor die éne keer dat ik Stocard nodig heb die moet laden, koop ik geen S3. Ik vind de verschillen tussen s2 en s3 te minimaal.

Ps natuurlijk wel even opletten dat niet álle apps op de achtergrond draaien want er zijn wel batterijslurpers bij...
Ik vind het ook onnodig :) s2 is prima voor nog paar jaar

A person who never made a mistake never tried anything new.

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:19
Er merk nu wel dat de accu een stuk langer meegaat dan mijn oude Series 0, daar kon ik gewoonlijk een dag volhouden met ongeveer 30% over 's avonds. Series 3 gisteravond van de lader gehaald met ongeveer 98% en sta nu om 20:30 nog op 75% 's Nachts heb ik hem normaal om.

De accu van mijn Series 0 is niet merkbaar achteruit gegaan in de ruim 2 jaar.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:14
Series 3.

Werkt prima, gisteren ruim 3 km gezwommen. Registratie van verschillende slagen gaat perfect, idem met hartslag. Alles uiteraard via de Workout-app. Daarna voer ik handmatig de tijd en afstand in op Strava.

• extreme8eight
Vandaag toch maar naar Lille gereden en daar de iWatch Series 3 zonder 4G aangekocht. Na jaren Android Wear en na dit jaar m’n eerste iPhone nu dus ook een eerste iWatch. Net uitgepakt, al wat instellingen enzo bekeken en net om de pols. Tevreden van de aankoop!

• winwiz
Ga je gouw schamen... iWatch.... Apple Watch

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• Roos79
Na contact met Apple moest ik mij Watch ontkoppelen en weer opnieuw koppelen nu is hij al 3 uur bezig met 50% laden dit klopt niet echt heb ik het idee....
(ik had problemen met de hartslag hij liet gerust een uur tussen de metingen)

• Motjes
Pino112 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:45:
[...]

Werkt prima, gisteren ruim 3 km gezwommen. Registratie van verschillende slagen gaat perfect, idem met hartslag. Alles uiteraard via de Workout-app. Daarna voer ik handmatig de tijd en afstand in op Strava.
En regelmatig van de startblokken af neem ik aan

• Motjes
pdavie2311 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:18:
Ik heb met mijn series 2 tig keer van de startblokken gedoken en no problem!! Gewoon mee zwemmen dus!!
Bedankt voor de nuttige info👍

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
winwiz schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:23:
Ga je gouw schamen... iWatch.... Apple Watch
Hmmm volgens mij is er maar eentje die zich moet schamen ;-) gouw = gauw 8)7

• ralphilosophy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-11 10:34
Recon24 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:59:
Klopt het dat de News app voor Watch OS 4 hier in NL niet uit is?
Klopt, hij is voor iOS ook niet aanwezig zoals in bijv. de VS

“The greatest teacher, failure is”

• extreme8eight
Geen idee of ik dit hier kan posten maar sinds ik de Apple Watch heb zie ik constant een pijltje staan bovenaan op m’n iPhone voor opvraging locatie. Witte pijl met zwarte randen.
Nu heb ik al eens gekeken in de apps en dit schijnt door de Weer app te zijn. Die staat op ‘Altijd’, als ik die zet op ‘alleen bij gebruik van app’ dan is het weg. Enige app die op ‘altijd’ staat bij mij. Nog iemand met dezelfde ‘problemen’? Of gewoon die ‘altijd’ vervangen?
Geen zorgen over maken qua battery drain of?

• winwiz
Het is geen probleem maar een keuze die je zelf moet maken.

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Sinds de update naar officiële iOS 11 en WatchOS 4 afgelopen week heb ik het probleem dat ik geen achievements meer krijg in de activity tracker. De longest move streak staat bijvoorbeeld nog op 19-09-2017 en een 100% achievement heb ik ook de hele week al niet meer gehad. Dat terwijl ik iedere dag netjes mijn doelen heb gehaald. Mijn streak zat bijna op 300 dagen, dus ik word hier niet erg gelukkig van ;( Een herstart van de watch of de iPhone maakt geen verschil.

Zijn er meer mensen met dit probleem en hoe heb je dit opgelost?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:55
pdavie2311 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:18:
Kunnen mensen dan ook bij jou garantie claimen als het toch misgaat?

Dit soort adviezen zijn gevaarlijk..

Ik zou zowieso aanraden AppleCare+ af te sluiten op een Watch. Je zit zo ergens tegeaan en mocht je toch waterschade oplopen...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• pdavie2311

pdavie2311

Jeroenimoes schreef op zondag 24 september 2017 @ 17:32:
[...]

Kunnen mensen dan ook bij jou garantie claimen als het toch misgaat?

Dit soort adviezen zijn gevaarlijk..

Ik zou zowieso aanraden AppleCare+ af te sluiten op een Watch. Je zit zo ergens tegeaan en mocht je toch waterschade oplopen...
Wat denk je zelf? Er wordt gevraagd of je er mee van de startblokken kunt. Ik heb dat echt wel meer dan 100x gedaan en niks aan de hand. Dat is ook wat ik zeg. Gewoon mee zwemmen. Niet dat ik zeg, er zit garantie op als je 100x van de startblokken duikt. Apple zelf maakt ook reclame dat je met de Watch kunt zwemmen. Maar goed dat je het even nuanceert...;-)

• pdavie2311

pdavie2311

-

[ Voor 99% gewijzigd door pdavie2311 op 24-09-2017 17:54 ]

Verwijderd

Ik gebruik de iphone als wekker, de apple watch gaat automatisch ook af. Sinds ios11 en watch os 4 is dit niet meer het geval. Nog iemand die dit heeft?
Ik krijg 80% van mijn whatsappjes niet door. Meer mensen daar last van?
Lijkt een beetje gekomen sinds 11/4.0.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 07:38
Schijnbaar vind de Watch het nu ook leuk dat er een ander Apple ID aanzit bij mijn vriendin.

We gebruiken mijn Apple ID op al onze devices ivm de foto bibliotheek en vind mijn iPhone.

Nu was dat met Siri al een probleem, als je aan de telefoon van mijn vriendin wat vraagt krijgt ze vaak terug dat ze SpoekGTI heet, nu heeft de Watch er ook al een handje van.....uncool van Apple, dit soort dingen is makkelijk te scheiden.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:15

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Maar ik ben 64en sport maar een keer in de week (badminton)
Bradycardia oftewel trage hartslag. Kan gebeuren, vooral als je in goede conditie bent. Ik zit zelf soms rond de 40 - 43 als ik heel rustig bezig ben (gemeten met Omron bloeddrukmeter). Maar het betekent niet per se dat de hartslagmeter van je watch fout zit :) .

Dan zou ik het gewoon in de gaten houden. Als het soms een enkele uitschieter is zal het waarschijnlijk een fluke van de watch zijn maar moest het zich over langere periodes voortdoen kàn het wijzen op bardycardia. Het is eigenlijk geen pathologische conditie dus in essentie geen probleem. Bardycardia gaat gewoonlijk ook gepaard met lage bloeddruk dus da's evt. een extra aanwijzing. At any rate, de dokter is je vriend in het geval van chronische lage hartslag!

Meer algemeen: Ik weet dat Apple nu ook bijhoudt of je hart 'piekt', maar zou die app hetzelfde doen met tragere hartslagen? Of beter: Is dat nieuwe programma afgesteld op het detecteren van ritmestoornissen zowel naar boven als naar beneden?

[ Voor 91% gewijzigd door 6129(15) op 24-09-2017 21:36 . Reden: Ugh, ik heb duidelijk niet goed gekeken welke post ik voor mijn neus had want nu heb ik een oude en een nieuwe post van me gecombineerd. Zal de zondagavond zijn. Sorry! ]

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:13
Mijn hartslag is in rust ook laag, 48.

• Jaymone
Donstil schreef op zondag 24 september 2017 @ 20:33:
Ik krijg 80% van mijn whatsappjes niet door. Meer mensen daar last van?
Lijkt een beetje gekomen sinds 11/4.0.
Ik niet, alleen vraag ik mij af of de animaties na behalen van een ring wel verschijnt..nog niet gezien
Nog tevreden trouwens met de watch?

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:24

Grin

Ride si sapis.

SpoekGTi schreef op zondag 24 september 2017 @ 20:40:
Schijnbaar vind de Watch het nu ook leuk dat er een ander Apple ID aanzit bij mijn vriendin.

We gebruiken mijn Apple ID op al onze devices ivm de foto bibliotheek en vind mijn iPhone.

Nu was dat met Siri al een probleem, als je aan de telefoon van mijn vriendin wat vraagt krijgt ze vaak terug dat ze SpoekGTI heet, nu heeft de Watch er ook al een handje van.....uncool van Apple, dit soort dingen is makkelijk te scheiden.
Logisch dat je devices zo reageren, en nog klagen ook... :F
Anders neem je even gescheiden accounts, problem solved. Fotostream kan je gewoon delen/abonnement nemen op elkaars stream. Waarom 'Zoek mijn iPhone' een probleem zou zijn; daar begrijp ik zo mogelijk nog minder van...
Stel ik bel jouw FaceTime, dan gaat de iPhone van je vriendin ook over... :/

NewsBlur || My Fujifilm gear

• bing69
6129(15) schreef op zondag 24 september 2017 @ 20:41:
[...]

Bradycardia oftewel trage hartslag. Kan gebeuren, vooral als je in goede conditie bent. Ik zit zelf soms rond de 40 - 43 als ik heel rustig bezig ben (gemeten met Omron bloeddrukmeter). Maar het betekent niet per se dat de hartslagmeter van je watch fout zit :) .
Maar ik ben 64en sport maar een keer in de week (badminton)
Overigens, heb vannacht (voor het eerst) mijn watch omgehouden ter controle. Hij is niet meer zo laag gweest.
Ik verdenk ook de app Heartwatch die ik gebruik ervan.....

[ Voor 15% gewijzigd door bing69 op 24-09-2017 21:27 ]

Bing

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:14
Ja daar is Family een handige optie voor. Fotos, locatie én apps delen.
Jaymone schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:19:
[...]

Ik niet, alleen vraag ik mij af of de animaties na behalen van een ring wel verschijnt..nog niet gezien
Nog tevreden trouwens met de watch?
Vreemd. Ik heb hem even een reset gegeven zonder backup. Kijk het weer even aan.

Ja watch bevalt prima hoor maar had ook al twee jaar een Series0 dus ken het truukje wel een beetje :)

• SpoekGTi
Grin schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:22:
[...]

Logisch dat je devices zo reageren, en nog klagen ook... :F
Anders neem je even gescheiden accounts, problem solved. Fotostream kan je gewoon delen/abonnement nemen op elkaars stream. Waarom 'Zoek mijn iPhone' een probleem zou zijn; daar begrijp ik zo mogelijk nog minder van...
Stel ik bel jouw FaceTime, dan gaat de iPhone van je vriendin ook over... :/
Nee dus, want dat kan je gewoon koppelen per device op apple ID.....of 06. Dat vind ik ook het bizarre er aan, waarom moeten de recente oproepen lijsten gedeeld zijn als je 2 apple devices op 1 ID koppelt en er alleen van de 2de de contacten lijst deelt en de functie vind mijn iPhone meer niet..

Deze constructie is van begin 2010 zo gedaan, omdat we toen nog helemaal geen family sharing hadden en andere mooie deel opties, ik ben momenteel wel aan het kijken naar Gezin delen, maar tot op heden nog geen tijd voor gehad om er goed voor te gaan zitten. Het moet wel weer werken zoals voor heen.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:13
Donstil schreef op maandag 18 september 2017 @ 22:31:
[...]

Net zo groot scherm als je iPhone SE :+
Haha idd :+
Toestel is van de zaak, SE 64GB met onbeperkt bellen en 10GB

Ga ik zelf geen toestel voor kopen ;)

• Jaymone
Ik krijg geen animaties te zien met WatchOS4 na het behalen van achievements, dit zou nieuw moeten zijn. Iemand anders die dit ook heeft en mogelijk verholpen?

• SpoekGTi
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 20:31:
Ik gebruik de iphone als wekker, de apple watch gaat automatisch ook af. Sinds ios11 en watch os 4 is dit niet meer het geval. Nog iemand die dit heeft?
Yup hier ook. Maar goed ik ga over 2 weken een weekendje zitten om alles een clean install te geven hier in huis kijk wel of het dan gefixxed is

• BP14
  • Registratie: September 2013
is er een aparte app voor het meten van de hartslag?

• Nick25
BP14 schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:08:
Staat een app die heet hartslag :)

[ Voor 24% gewijzigd door Nick25 op 25-09-2017 12:51 ]

• Nick25
Hoe gaat jullie batterij nu mee met os4? s2 42mm

[ Voor 83% gewijzigd door Nick25 op 25-09-2017 12:52 ]

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-11 16:55
Heeft iemand al een S3 (LTE) uit Duitsland of UK gekocht?

CardMapr.nl

• bing69
BP14 schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:08:
Heartwatch

Bing

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

UnitedJunk schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:29:
Heeft iemand al een S3 (LTE) uit Duitsland of UK gekocht?
Gekocht wel, binnengekregen nog niet :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• extreme8eight
Werken jullie met een screenprotector op de Watch? Zo ja welke?

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:24

Grin

Ride si sapis.

Screenprotectors op screens met ronde randen/hoeken, mij niet gezien...

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Screenprotectors, mij niet gezien...

• UnitedJunk
Cool, welke heb je gekocht?

CardMapr.nl

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 09:20
Nick25 schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:15:
Hoe gaat jullie batterij nu mee met os4? s2 42mm
Series 2, 42mm, watchos 4.0
Gebruik: 3:45 uur
Stand-by: 1 dag en 6 uur.

Nu nog 49%.

Oongeveer het zelfde als 3 punt zoveel. Ik laad ‘m altijd 1x de 2 dagen op. Alleen de eerste dag was de batterij minder, maar heb ik het idee dat de devices (iPhone, Applewatch ect) dan iets op de achtergrond doen

[ Voor 30% gewijzigd door Sinus_rhythm op 25-09-2017 15:56 ]

• bing69
Heartwatch dus, zijn er meer dan?

Bing

• bing69
Aangenaam verrast door de batterij duur van de watch3, gebruik hem net zoals ik de watch 0 gebruikte.
Vanaf 7h30 tot nu 18h30 en hij staat op 86% !!

Ook de snelheid is verbazingwekkend, apps die niet in de dock staan laden zo snel.......

Ben dik tevreden.

Bing

• winwiz
bing69 schreef op maandag 25 september 2017 @ 18:17:
Aangenaam verrast door de batterij duur van de watch3, gebruik hem net zoals ik de watch 0 gebruikte.
Vanaf 7h30 tot nu 18h30 en hij staat op 86% !!

Ook de snelheid is verbazingwekkend, apps die niet in de dock staan laden zo snel.......

Ben dik tevreden.
Merk ook een gigantisch verschil met Series 0

Gebruik 6:56 uur en Standby 1 dag 20 uur en zit nog op 40% nu...... echt top

• UnitedJunk
HeatWave schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:33:
[...]

Cool, welke heb je gekocht?

CardMapr.nl

Verwijderd

winwiz schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:18:
[...]

Merk ook een gigantisch verschil met Series 0

Gebruik 6:56 uur en Standby 1 dag 20 uur en zit nog op 40% nu...... echt top
Ligt dat aan de S3 of aan WatchOS 4?

• winwiz
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:20:
[...]

Ligt dat aan de S3 of aan WatchOS 4?
Absoluut S3. Ik heb WatchOS 4 ook nog op mijn Series 0 gehad en had na +/- 24 uur nog ongeveer 30% over. Met Series 3 kun je minimaal 2x zo lang doen met een lading

• HeatWave

HeatWave

42MM Space Gray Cellular :).

Verwijderd

HeatWave schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:33:
[...]

Hoe kan ik er ook een bestellen (online)?

• HeatWave

HeatWave

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:10:
[...]

Hoe kan ik er ook een bestellen (online)?
Ik heb er 1 van ebay.de gehaald :).

• pdavie2311

pdavie2311

Had een vinyl bandje besteld van 30,- euro maar deze gaat weer retour Amazon! De Originele Apple zit veel lekkerder maar ik zoek een iets luxere uitstraling waar ik ook mee kan sporten? Dat ik en voor werk een mooi bandje heb en dat ik deze niet hoef te wisselen met sporten! 4x per week..

Leer valt dan af, maar tips?

• Roos79
Nylon bedoel je denk ik @pdavie2311 ?

• pdavie2311

pdavie2311

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-10 13:33
Sinds nieuwe WatchOS weer problemen met Nike+ vastlopers. Ook muziekapp werkt trager, belachelijk dat ze de “remote” voor je muziek op je iPhone uit hebben gezet bladeren door je bieb zit er niet meer in.

Verwijderd

SpoekGTi schreef op maandag 25 september 2017 @ 07:16:
[...]

Yup hier ook. Maar goed ik ga over 2 weken een weekendje zitten om alles een clean install te geven hier in huis kijk wel of het dan gefixxed is
Gevonden waarom. Bij settings, sounds en haptics stond hij in silent mode. Nu gaat het alarm terug af op de watch. Enkel het trillen doet het (nog) niet.
U2psv schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:19:
belachelijk dat ze de “remote” voor je muziek op je iPhone uit hebben gezet bladeren door je bieb zit er niet meer in.
Helemaal mee eens!

• Jaymone
Iemand nog tips voor een alternatieve maar wel kwalitatieve silicon sportsband?

• hindrikv
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11-2021
Is het verstandig om nu nog een Apple Watch - Series 1 te kopen?
Of mis ik dan handige dingen?

Ik werk zelf met een iPhone 7 plus

iRacing Profiel

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nou je mist dan GPS in je Watch en de Watch is niet waterdicht.

• Jaymone
The Inquisitor schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:20:
Nou je mist dan GPS in je Watch en de Watch is niet waterdicht.
En de snelheid van de series 3. Maar missen is een groot woord in deze, GPS heb je ook met je iPhone, waterdicht is misschien overbodig als je er niet mee gaat zwemmen en snelheid van de series 1 weet je niet beter aangezien je geen series 3 hebt ervaren en..het scheelt je wel 100 euries

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:35
Ik vind de waterdichtheid toch wel een dingetje... Zijn jullie nooit bang dat als je een keer het horloge stoot oid, hij niet helemaal waterdicht meer is? Met mijn huidige horloge loop ik ook wel een per ongeluk tegen het kozijn aan namelijk..

©2004

• Jaymone
harm12nl schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:29:
Ik vind de waterdichtheid toch wel een dingetje... Zijn jullie nooit bang dat als je een keer het horloge stoot oid, hij niet helemaal waterdicht meer is? Met mijn huidige horloge loop ik ook wel een per ongeluk tegen het kozijn aan namelijk..
Dan hadden ze dus eerst stootdichtheid moeten ontwikkelen en daarna pas waterdichtheid ;)

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Jaymone schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:29:
[...]

En de snelheid van de series 3. Maar missen is een groot woord in deze, GPS heb je ook met je iPhone, waterdicht is misschien overbodig als je er niet mee gaat zwemmen en snelheid van de series 1 weet je niet beter aangezien je geen series 3 hebt ervaren en..het scheelt je wel 100 euries
Nouja 'missen' dus meer als in: ontbreekt. Het is aan je zelf of je het mist of niet.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:35
Jaymone schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:30:
[...]

Dan hadden ze dus eerst stootdichtheid moeten ontwikkelen en daarna pas waterdichtheid ;)
Ja of de mens eerst wat minder onhandig :p

©2004

• bing69
Jaymone schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:54:
Aliexpress ??

Bing

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:18
Volgens mij mis je het woord: "kwalitatief" :+

• Nick25

• bing69
GeeMoney schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:25:
[...]

Volgens mij mis je het woord: "kwalitatief" :+
ik heb meerdere bandjes van Alie en die zijn gewoon goed, voor een zeer goede prijs!!

Bing

• HeatWave

HeatWave

Ik heb ook een paar bandjes van dx.com, weliswaar roestvrij staal, maar die zijn ook echt prima hoor.

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
Jaymone schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:54:
Shielda Store op aliexpress.

Verwijderd

Goed uitgelegd! Scheeld een hoop lezen :)/uitzoeken
matthijst schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:35:
Aangezien vanaf dit topic de "echte" ervaringen gepost worden (eerdere ging vooral over de release), hierbij mijn ervaringen met passen in de Apple Store Oberhausen. Teksten wat aangepast en uitgebreid.

Ik had een afspraak gemaakt, maar je kon ook gewoon naar binnen lopen en in een korte rij aansluiten (man of 5 maximaal). Je kan dan kiezen uit een aantal watches die je wilt passen, ze hadden geen haast dus ik kon vragen wat ik wilde leek het.
Ze leken alle varianten te hebben, op de Space Black Watch en de Editions na.
In de winkel is ook een grote case met alle modellen erin (Space Black en Edition zitten hier wel in, zijn dus wel te bekijken).

Space Black en RVS. De Space Black is dus niet echt pikzwart, meer donkergrijs.
[afbeelding]

42mm met leren bandje van boven, wel mooi strak om de pols.
Ik had hier trouwens de kleine variant van het bandje om, omdat de grote die er eerst aan zat te lang was: deze kwam onder het horloge door terug en eindigde bovenop het display. Ik gok dat er nog een cm of 4 over was, dus mochten je polsen niet al te groot zijn, dan heb je aan de kleinste band genoeg.
[afbeelding]

Een nadeel van het leren bandje, is de onderkant die er wat lomp uit ziet:
[afbeelding]

Een foto van de 42mm met eigen horloge en een 42mm zwarte Sport. Ze lijken niet even groot, maar dat komt doordat de sportwatch plat op tafel ligt en de RVS omhoog staat (door het bandje dat niet plat kan):
[afbeelding]

38mm bij mij om mijn pols. NB: hij lijkt hier beter te passen dan in werkelijkheid, ik denk doordat de camera er zo dicht op zit (zie foto hierboven, zelfde effect). De store medewerkster en m'n vrouw vonden het allebei een damesmodel:
[afbeelding]

38mm bij m'n vrouw, 145mm polsomtrek:
[afbeelding]

Sport band 42mm. Ik had het vooraf op andere foto's ook al gezien, en in de praktijk blijkt dat te kloppen: de band sluit niet echt lekker aan aan de boven- en onderkant (als je er van bovenaf op kijkt):
[afbeelding]

De RVS Watch van een afstandje, dit was voordat ze de band strak genoeg had gemaakt (wat trouwens seconden werk is):
[afbeelding]

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Ik heb een qi-lader (inbouw) van ikea gekocht, maar de series 3 laadt niet op, bij een van jullie wel?

Verwijderd

SpoekGTi schreef op maandag 25 september 2017 @ 07:16:
[...]

Nu helemaal uitgevogeld. Trillen tijdens een gespiegeld alarm van je iphone doet de watch alleen als het trillen ook aanstaat op het ingestelde alarm van je iphone. Als je een alarm toevoegt op de watch zelf, zal hij niet trillen totdat je op de iphone een alarm instelde met trilfunctie. Stel je terug een alarm in zonder trilfunctie op de iphone, is de trilfunctie ook weer uitgeschakeld op de ingestelde alarmen op de watch.

heerlijk

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-11 19:34
boefje79 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:20:
Ik heb een qi-lader (inbouw) van ikea gekocht, maar de series 3 laadt niet op, bij een van jullie wel?
https://www.theverge.com/...es-3-qi-wireless-charging

Tijdens het laatste event is ook - volgens mij - enkel gesproken dat de nieuwe iPhone compatible zijn met Qi. Bij de Apple AirJuice-ding werd wel over de watch gesproken, maar dat is dan ook geen lader die zich aan de huidige Qi standaard houdt.

[ Voor 28% gewijzigd door Jasper op 27-09-2017 21:32 ]

• SpoekGTi
Ok hier wordt ik ook een beetje sneu van.....waarom moet die Watch sinds wOS4 ALTIJD laten zien wat ik afspeel op mijn iPhone.....ook als ik in de auto zit met notabene CarPlay aan.....

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Aaah check, thanks!

Dan gaat de 8 of x er op, was toch al aan het twijfelen of ik de clock-mode ‘s nachts ging missen 😉

• SpoekGTi
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:15:
[...]

Nu helemaal uitgevogeld. Trillen tijdens een gespiegeld alarm van je iphone doet de watch alleen als het trillen ook aanstaat op het ingestelde alarm van je iphone. Als je een alarm toevoegt op de watch zelf, zal hij niet trillen totdat je op de iphone een alarm instelde met trilfunctie. Stel je terug een alarm in zonder trilfunctie op de iphone, is de trilfunctie ook weer uitgeschakeld op de ingestelde alarmen op de watch.

heerlijk
Euh en als je de bedtijd setting gebruikt? kan daar namelijk niets vinden van trillen of niet

Pagina: 1 ... 51 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie