Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
The Inquisitor schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:59:
Als het zakt tot 300 voor een 42mm dan scheelt het toch 100 euro. Afhankelijk van de gebruiker een hoop geld toch
Eens

Het is weer bijna September 2026 :)

Verwijderd

Hmm WatchOS 4 downloaden, resterende tijd: 20 uur. Nice.

• Jaymone
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:20:
Hmm WatchOS 4 downloaden, resterende tijd: 20 uur. Nice.
Serieus??

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-11 13:23

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Verwijderd

Ja, letterlijk geen idee waarom. En nee, ik heb geen bagger internet verbinding hier :+

• Jaymone
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:27:
[...]

Ja, letterlijk geen idee waarom. En nee, ik heb geen bagger internet verbinding hier :+
Ben benieuwd, ik krijg die van mij AW2 binnen een uur volgens mij, ga ook direct updaten

Verwijderd

Jaymone schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:29:
[...]

Ben benieuwd, ik krijg die van mij AW2 binnen een uur volgens mij, ga ook direct updaten
Oh nice! Veel plezier ermee, super leuke toevoeging op je iPhone imo.

• Jaymone
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:33:
[...]

Oh nice! Veel plezier ermee, super leuke toevoeging op je iPhone imo.
Ik hoop het, thanks. Ga het proberen en als het niets is voor mij, dan zet ik m weer te koop :)

• unconnected
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 15:52
ik heb nog niet geupdate naar iOS 11 en dus ook nog niet naar Watch OS 4, maar dit vind ik toch wel een echt gemis :/ dit gebruik ik echt dagelijks!

https://www.iculture.nl/n...eek-bladeren-apple-watch/

• Jaymone
Heb de AW2 ontvangen die ik van iemand heb overgenomen. Alleen heeft degene de inhoud ervan niet gewist en volgens mij dus ook niet ont-koppeld van zijn iphone. Hoe kan ik het nu koppelen? Iemand een idee?

Verwijderd

Jaymone schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:40:
Heb de AW2 ontvangen die ik van iemand heb overgenomen. Alleen heeft degene de inhoud ervan niet gewist en volgens mij dus ook niet ont-koppeld van zijn iphone. Hoe kan ik het nu koppelen? Iemand een idee?
Is er niet iets als een hard reset voor de watch? Lijkt me wel toch? Wat als bv. je iPhone gestolen word?

Edit: Ik zou het wel weten, hele dag de iPhone pingen :+
Edit2: Gefeliciteerd met je watch /yay :9

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 15:42 ]

• Jaymone
Volgens mij niet, bij instellingen op de watch heb je optie 'stel opnieuw in' en daarna krijg je een melding 'met wissen verwijder je niet het activeringslot..' Dit is een slot dat voorkomt dat iemand het kan gebruiken na verlies of diefstal

Thanks, ben er nu nog blij mee maar eerst activeren als dat me lukt..

[ Voor 13% gewijzigd door Jaymone op 20-09-2017 15:44 ]

Verwijderd

Jaymone schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:44:
Volgens mij niet, bij instellingen op de watch heb je optie 'stel opnieuw in' en daarna krijg je een melding 'met wissen verwijder je niet het activeringslot..' Dit is een slot dat voorkomt dat iemand het kan gebruiken na verlies of diefstal

Thanks, ben er nu nog blij mee maar eerst activeren als dat me lukt..
https://support.apple.com/nl-nl/HT204568

Inderdaad. Blijkt dat je inderdaad de code nodig heb van de iPhone. Anders even 1 miljoen combinaties intikken 8)7

Edit: https://support.apple.com/nl-nl/HT204567

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 15:50 ]

• Jaymone
Wat gaaf IOS 11 herkend automatisch als er een watch in de buurt is (net als de airpods) en krijg je een animatie te zien met ga door..
Kan hem alleen niet koppelen omdat de 1e eigenaar het niet uit zijn apple id heeft gehaald..wordt nog een uitdaging

Edit: Gelukt. Eigenaar moest eerst onder zijn account loskoppelen

[ Voor 12% gewijzigd door Jaymone op 20-09-2017 16:30 ]

Verwijderd

Jaymone schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:57:
Wat gaaf IOS 11 herkend automatisch als er een watch in de buurt is (net als de airpods) en krijg je een animatie te zien met ga door..
Kan hem alleen niet koppelen omdat de 1e eigenaar het niet uit zijn apple id heeft gehaald..wordt nog een uitdaging

Edit: Gelukt. Eigenaar moest eerst onder zijn account loskoppelen
Mooi dat het gelukt is! Have fun :) Oh, en laat even weten hoe lang bij jou WatchOS erover doet, als je wilt :)

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 07:38
Hmmz hier iets vaags, heb volgens het gebruik dingetje in de Watch 179MB aan muziek er opstaan.......info zegt 0 nummers, ik heb er ook nooit muziek opgezet

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Jaymone
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:29:
[...]

Mooi dat het gelukt is! Have fun :) Oh, en laat even weten hoe lang bij jou WatchOS erover doet, als je wilt :)
Binnen 1u en 20 min update klaar _/-\o_

Verwijderd

Zijn er hier meer mensen die een series 3 willen kopen maar niet tevreden zijn over de standard bandjes die je kan kiezen?

Is het wellicht zelfs handig om daar ergens een groepje voor op te richten om te ruilen?

Ik wil bv een zilver model, maar vind die misgrijze band niet mooi. Een NIKE band ook niet echt. Dus stel iemand wil een SpaceGrey horloge, maar liever een mistgrijze band... dan wil ik best ruilen.

Ik vind het echt zwaar teleurstellend dat je zo weinig keus hebt.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:19
Hmm interessant. In de gezondheidsapp op iOS 11 is de slaapanalyse behoorlijk uitgebreid. Je ziet nu hoe lang je in bed ligt, maar er is ook een roze signaal “in slaap”. Momenteel zie ik die nog niet, maar het zou mij niet verbazen als er vrij snel dmv updates sleep tracking aan de Apple watch (icm iPhone) wordt toegevoegd.

youtube.com/@hisrep

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:47:
Hmm interessant. In de gezondheidsapp op iOS 11 is de slaapanalyse behoorlijk uitgebreid. Je ziet nu hoe lang je in bed ligt, maar er is ook een roze signaal “in slaap”. Momenteel zie ik die nog niet, maar het zou mij niet verbazen als er vrij snel dmv updates sleep tracking aan de Apple watch (icm iPhone) wordt toegevoegd.
Haalt iOS die informatie uit Sleep Cycle e.d.?

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Ppff komen er hier net twee series 2 watches binnen (voor mij en mijn vrouw, waren erg goedkoop nieuw dus niet op 3 gewacht) moeten ze persee naar 4.0 na het upgraden.

Mijn watch staat nu op 1 uur 8)7
Doe dat dan via Wifi direct ofz, wat een armoe zeg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• SpoekGTi
Donstil schreef op woensdag 20 september 2017 @ 20:22:
Ppff komen er hier net twee series 2 watches binnen (voor mij en mijn vrouw, waren erg goedkoop nieuw dus niet op 3 gewacht) moeten ze persee naar 4.0 na het upgraden.

Mijn watch staat nu op 1 uur 8)7
Doe dat dan via Wifi direct ofz, wat een armoe zeg.
Mijne is ook al een uurtje of wat bezig.... misschien dat ik hem wel brick, heeft een zwikje krassen waar ik vanaf wil :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• AppleFangirl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik kan niet updaten? Software is up to date, versie 3.2.3, volgens de Apple Watch app. Zal wel zijn omdat ik iOS 11 nog niet gedaan heb...?

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 16:36
Je moet iOS 11 hebben anders geen update voor je Watch

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• DeNachtwacht
THE_BASE schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:21:
[...]

Haalt iOS die informatie uit Sleep Cycle e.d.?
Nee dat doet iOS (of eigenlijk de Gezondheidsapp) gewoon zelf. In de Klok geef je namelijk aan wanneer je in bed ligt (onder Bedtijd) en de Gezondheidsapp houdt zelf natuurlijk op basis van de beweging van je smartphone je stappen bij. Dan is 1+1 natuurlijk 2: als de smartphone niet beweegt en jij zet ook het scherm niet meer aan, dan lig je in bed. Hij zegt nu dus ook bewust "in bed" en niet "in slaap".

En op het moment dat je wekker gaat stopt je slaap. Het is natuurlijk nog niet echt betrouwbaar, maar het is nog maar een klein stapje verder (hartslagmeting + polsbewegingen bijhouden op je Watch) en je hebt een heel redelijke inschatting van wanneer je zelf daadwerkelijk slaapt. Aangezien de kleurtjes al in de Gezondheidsapp zitten lijkt het me logisch dat die functie eraan zit te komen.

youtube.com/@hisrep

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Toch maar mijn eerder bestelde series 3 SG laten vervangen voor de zilveren versie. Helaas wordt de SG wel gewoon geleverd, annuleren kan niet. Moet hem dus weigeren aan de deur vrijdag. De Zilveren komt pas dinsdag/woensdag. Tenzij iemand hier nog een Series 3 42mm Space Grey wil hebben? Dan mag je deze voor de normale prijs overnemen. PM me maar dan..

[ Voor 4% gewijzigd door pdavie2311 op 20-09-2017 20:51 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

SpoekGTi schreef op woensdag 20 september 2017 @ 20:29:
[...]
Mijne is ook al een uurtje of wat bezig.... misschien dat ik hem wel brick, heeft een zwikje krassen waar ik vanaf wil :P
Hahaha nou ze kunnen best wat in de stores tegenwoordig met die dingen. Worden voor software problemen niet meer zo snel omgewisseld als aan het begin.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:41
@DeNachtwacht Ik had dat van de slaap nog helemaal niet gezien en ook de hartslag is veel uitgebreider.
Ik vind het echt een leuke up grade word er blij van net een nieuw horloge zo.

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 17:35
Ik wil mijn iPhone herstellen met een frisse en schone installatie (dus ook zonder reservekopie terug en alleen bepaalde opgeslagen instellingen terug). Moet ik nu eerst mijn Apple watch ontkoppelen of gaat alles gewoon door na herstel?

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

• Roos79
De gegevens van je watch staan in een back up achter een wacht woord moet je echt voor kiezen
Schone installatie zorgt er dus voor dat je je gegevens kwijt ben als ik het goed begreep?
Dus zoek dat goed na of wacht tot iemand hier reageert die dat precies weet @Knoezelbos

[ Voor 19% gewijzigd door Roos79 op 20-09-2017 21:38 ]

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 10:56

The Inquisitor

Greetings weaklings

Beide producten zijn gekoppeld aan je Apple ID dus moet gewoon lukken zonder te ontkoppelen.

• DeNachtwacht
The Inquisitor schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:40:
Beide producten zijn gekoppeld aan je Apple ID dus moet gewoon lukken zonder te ontkoppelen.
Helaas. Lees je wel even in voor je zomaar iets plaatst hier... voor het zelfde geld zit er nu iemand met heel veel gezeur om zijn Apple watch weer te pairen.
https://support.apple.com/nl-nl/ht201274

youtube.com/@hisrep

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 09:20
Na de update naar os4 krijg ik geen meldingen meer van de activiteitsringen. Heb de nieuwe animaties ook nog niet gezien, zijn er meer met dit probleem?

Heb de instellingen nagelopen en alles lijkt juist te staan. Enig idee wat ik er aan kan doen?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Dus toch geen Airpower ondersteuning voor Series 0, 1 en 2. Enkel Series 3.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.macrumors.com/article-new/2017/09/series3airpoweronly-800x182.jpg
Apple is developing an "AirPower" wireless charging mat that's designed to charge an iPhone 8/8/Plus, an Apple Watch, and AirPods at the same time, and there's been some confusion about whether it will work with existing Apple Watch models or only the new Series 3 devices.

While some sites have suggested AirPower will work with all Apple Watch models, Apple's own documentation tells a different story. The Apple Watch comparison page lists "Supports AirPower mat" as a feature for the LTE and non-LTE Series 3 Apple Watches, but support is not included for the Series 1 device.
https://www.macrumors.com...wer-apple-watch-series-3/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 10:56

The Inquisitor

Greetings weaklings

DeNachtwacht schreef op woensdag 20 september 2017 @ 22:02:
[...]

Helaas. Lees je wel even in voor je zomaar iets plaatst hier... voor het zelfde geld zit er nu iemand met heel veel gezeur om zijn Apple watch weer te pairen.
https://support.apple.com/nl-nl/ht201274
Zelfde artikel als je doorklikt:

Als u uw eigen apparaat hebt gewist

Als u niet uitlogt bij iCloud voordat u het apparaat in de herstelmodus plaatst en het vervolgens herstelt via iTunes, blijft Activeringsslot mogelijk geactiveerd. U moet daarom dezelfde Apple ID en hetzelfde wachtwoord invoeren die u hebt gebruikt toen u het apparaat voor het eerst configureerde.

• Roos79
@Sinus_rhythm hij doet nu nog leuker juist je krijgt een vuurwerk ring als je hem haalt 8)

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De backup van Watch zit in de backup van je iPhone. Dus als je die niet terug zet dien je je Watch opnieuw in te stellen.

Beetje gedoe als je het mij vraagt. Ik twijfel ook een frisse start te doen als de nieuwe iPhone er is.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Verwijderd

Ik heb een tijd de apple watch v1 (niet s1) gehad. Deze was echter enorm sloom en de batterij ging geen dag mee. Nu kriebelt het toch om een S3 te halen, misschien een domme vraag maar wat zijn de ervaringen van de S2 tegenover de v1?

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Meer mensen deze jongensdroom flashback bij de aankondiging van 'cellular' functie op de series 3? :>

Afbeeldingslocatie: http://www.bluemaize.net/im/watches/michael-knight-watch-1.jpg

Kan niet wachten! *O*

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:10
Denk dat je lang kan wachten op je auto totdat deze automatisch voor komt rijden. ;)

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Verwijderd

Jeroen O schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:57:
[...]

Denk dat je lang kan wachten op je auto totdat deze automatisch voor komt rijden. ;)
Bestaat al :9~

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 12:18
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 18:37:
Zijn er hier meer mensen die een series 3 willen kopen maar niet tevreden zijn over de standard bandjes die je kan kiezen?

Is het wellicht zelfs handig om daar ergens een groepje voor op te richten om te ruilen?

Ik wil bv een zilver model, maar vind die misgrijze band niet mooi. Een NIKE band ook niet echt. Dus stel iemand wil een SpaceGrey horloge, maar liever een mistgrijze band... dan wil ik best ruilen.

Ik vind het echt zwaar teleurstellend dat je zo weinig keus hebt.
Hier hetzelfde besteld, heb gelukkig nog een aantal bandjes van mijn watch 0 plus een blauw milanees nylon bandje besteld bij apple maar die komt pas in oktober

Bing

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:17

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:36:
Ik heb een tijd de apple watch v1 (niet s1) gehad. Deze was echter enorm sloom en de batterij ging geen dag mee. Nu kriebelt het toch om een S3 te halen, misschien een domme vraag maar wat zijn de ervaringen van de S2 tegenover de v1?
Heb zelf gemerkt dat de batterij veel langer mee gaat en dat hij vlotter aanvoelt. Daarnaast zijn functies als GPS (workout) en 50m waterdicht erg handig.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Is de series 3 volledig te gebruiken als je verder geen iPhone, iPad of Mabook heb ?

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
LockeJohn schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:56:
Is de series 3 volledig te gebruiken als je verder geen iPhone, iPad of Mabook heb ?
Nee, met iPhone gepaird kun je meer.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:56
LockeJohn schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:56:
Nee je hebt een iPhone nodig om voorbij de setup te komen

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
MelvinW schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:22:
[...]

Nee je hebt een iPhone nodig om voorbij de setup te komen
Bedankt! wel jammer zeg, raar eigenlijk zouden toch veel meer mensen zonder iphone deze ook overwegen

Verwijderd

In mijn auto luister ik muziek van mijn iphone via bluetooth op de autospeakers. Vòòr watch os 4, kon ik met mijn watch een playlist kiezen en deze laten afspelen op de autospeakers (nog steeds via de iphone natuurlijk). Ik kon ook willekeurige nummers selecteren. Maar met watch os4, wil hij altijd naar de draadloze apple oortjes de muziek doorsturen. Het lijkt me dat de music app op de watch geen 'afstandsbediening' meer is voor de iphone?

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-11 18:08
Amac heeft een mooie aanbieding op de series 1 en 2! Twijfel hard om de 2 te halen...

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-10 11:13
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:21:
In mijn auto luister ik muziek van mijn iphone via bluetooth op de autospeakers. Vòòr watch os 4, kon ik met mijn watch een playlist kiezen en deze laten afspelen op de autospeakers (nog steeds via de iphone natuurlijk). Ik kon ook willekeurige nummers selecteren. Maar met watch os4, wil hij altijd naar de draadloze apple oortjes de muziek doorsturen. Het lijkt me dat de music app op de watch geen 'afstandsbediening' meer is voor de iphone?
Volgens mij heeft dit er mee te maken
https://www.iculture.nl/n...eek-bladeren-apple-watch/

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

• Luuk_horst
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-11 18:52
Wat gek dat m’n Watch vanuit Nijmegen naar Brussel is gegaan nu en morgen naar Overijssel moet. Dat lijkt mij toch wel inefficiënt.

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:03
Luuk_horst schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:53:
Wat gek dat m’n Watch vanuit Nijmegen naar Brussel is gegaan nu en morgen naar Overijssel moet. Dat lijkt mij toch wel inefficiënt.
Dat is normaal voor DHL. Blijft gek maar morgen heb je ‘m binnen.

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Die van mij is ook onderweg :D Kan niet wachten tot ik hem morgen in ontvangst kan nemen!!

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

• winwiz
Ik vind het tegenwoordig leuk om nieuwe spullen af te halen bij de Apple Store, is een leuke belevenis en verbazend hoeveel personeel er rond loopt. Dus morgen doorreizen naar A'dam CS en een wandelingetje naar het Leidseplein. Mooi weer, dus wat wil je nog meer.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• DeNachtwacht
winwiz schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:24:
Ik vind het tegenwoordig leuk om nieuwe spullen af te halen bij de Apple Store, is een leuke belevenis en verbazend hoeveel personeel er rond loopt. Dus morgen doorreizen naar A'dam CS en een wandelingetje naar het Leidseplein. Mooi weer, dus wat wil je nog meer.
Bijkomend voordeel vind ik dat je voor garantie toch lekker bij Apple terecht kan. Als je ver weg woont schiet dat niet op natuurlijk, maar ik als Amsterdammer kies dan liever voor de Apple Store dan een mediamarkt oid om mijn Apple spul te halen.

youtube.com/@hisrep

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-11 19:34
Erg jammer dat de nieuwe Explorer watchface enkel voor AW3 beschikbaar is :(

Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/09/12/20/4433914800000578-4877810-image-m-37_1505246045571.jpg

• SpoekGTi
Jasper schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:59:
Erg jammer dat de nieuwe Explorer watchface enkel voor AW3 beschikbaar is :(

[afbeelding]
Geldt ook voor de elastische achtige bandje :-(

Verwijderd

Zucht, dit is het inderdaad. Jammer, want was echt handig tijdens het rijden...

Iets anders:
Ik gebruik mijn iphone als wekker. Normaal gaat mijn watch automatisch mee af met de iphone wekker. In watch os4 is dit niet meer het geval?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2017 23:34 ]

SpoekGTi schreef op donderdag 21 september 2017 @ 22:14:
[...]

Geldt ook voor de elastische achtige bandje :-(
Welke bedoel je? De Sport Loop is de enige nieuwe band toch? (En is los te kopen voor €59,-)

• SpoekGTi
Donstil schreef op donderdag 21 september 2017 @ 23:45:
[...]

Welke bedoel je? De Sport Loop is de enige nieuwe band toch? (En is los te kopen voor €59,-)
Ah toch wel dus i stand corrected

• Julos
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 00:39
Ik merk net dat mijn Apple Watch (Series2, wOS4) vannacht ook een hartslag heeft gemeten. Niet vreemd zou je zeggen, echter hij lag aan de lader...

In het hartslag-overzicht is duidelijk te zien dat het meten stopte rond 23.30 uur. Vervolgens rond 1.00 uur start het meten weer. Eerste punt is 85bpm, daarna tot 6.50 uur de hele tijd rond de 180-190 bpm.

Toen ik de AW om m’n pols deed kreeg ik dan ook meteen waarschuwing na waarschuwing dat m’n hartslag boven de 120bpm in ruststand was.

Iemand anders die hetzelfde ‘probleem’ heeft opgemerkt?

• Rivanov
  • Nu online
Luuk_horst schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:53:
Was vorig jaar met mijn iPhone 7 ook. Ging in de nacht van donderdag op vrijdag van Eindhoven > Brussel > Eindhoven en 's ochtends naar mijn privé adres, 10km onder Eindhoven. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Luuk_horst
Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 07:48:
[...]

Was vorig jaar met mijn iPhone 7 ook. Ging in de nacht van donderdag op vrijdag van Eindhoven > Brussel > Eindhoven en 's ochtends naar mijn privé adres, 10km onder Eindhoven. :+
Haha, wat raar. AW is nu in Amsterdam! eind van de dag staat de bezorging gepland, we zullen zien!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Die van mij vanuit Rotterdam richting mijn huis. Jammer dat ze niet gewoon een tijdsbestek kunnen aangeven bij DHL. Gelukkig werkt mijn vriendin niet op vrijdag dus ze kan hem eventueel gewoon in ontvangst nemen.

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-10 20:10
Draai ook watch os 4 op mijn series 1. Ik loop alleen tegen een probleempje aan. Als ik muziek afspeel op mijn iPhone dan verschijnt de muziek controller op mijn Apple watch. Dit vind ik super handig! Maarrrr.... als ik de muziek stop op mijn telefoon en Spotify afsluit, blijft de controller op het scherm van mijn watch staan. Deze verdwijnt pas als ik de digital crown induk. En volgens mij moet de controller verdwijnen zodra je je muziek app stopt/afsluit op je telefoon?! Hoe werkt dit bij jullie? Verdwijnt de controller vanzelf of moeten jullie deze ook wegdrukken?

::edit:: Volgens mij had ik wat te weinig geduld. Zie nu dat het scherm toch verdwijnt na een x aantal minuten.

[ Voor 9% gewijzigd door sijbren op 22-09-2017 09:41 ]

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 19-11 09:20
Luuk_horst schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:08:
[...]
Haha, wat raar. AW is nu in Amsterdam! eind van de dag staat de bezorging gepland, we zullen zien!
Bedoel je toevallig de zin: "By End of Day"? Dat betekend voor einde werkdag. Dat is dan tussen 09:00 en 18:00 :)

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:17
Julos schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 07:41:
Ik merk net dat mijn Apple Watch (Series2, wOS4) vannacht ook een hartslag heeft gemeten. Niet vreemd zou je zeggen, echter hij lag aan de lader...

In het hartslag-overzicht is duidelijk te zien dat het meten stopte rond 23.30 uur. Vervolgens rond 1.00 uur start het meten weer. Eerste punt is 85bpm, daarna tot 6.50 uur de hele tijd rond de 180-190 bpm.

Toen ik de AW om m’n pols deed kreeg ik dan ook meteen waarschuwing na waarschuwing dat m’n hartslag boven de 120bpm in ruststand was.

Onervaren inbreker misschien? Dat zou de verhoogde hartslag verklaren :+

I don't have dreams, I have goals!!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Wisselstroom van de lader :+

• Julos
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 00:39
Redondo1982 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:19:
[...]

Onervaren inbreker misschien? Dat zou de verhoogde hartslag verklaren :+
Of ik slaapwandel xD Ik kijk het nog even een weekendje aan, anders volgende week maar even herstellen. :)

• Luuk_horst
Binnen! :D

• SHIFTER [NL]
  • Nu online
Hier ook binnen gekomen. Series 2 unpaired en de Series 3 gepaird.

Net even naast elkaar vergeleken. Moet toch zeggen dat de S3 net even wat vloeiender reageerd :)

Ook leuk dat Siri nu terug praat 😜

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-11 14:56
SHIFTER [NL] schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:12:
Hier ook binnen gekomen. Series 2 unpaired en de Series 3 gepaird.

Net even naast elkaar vergeleken. Moet toch zeggen dat de S3 net even wat vloeiender reageerd :)

Ook leuk dat Siri nu terug praat 😜
Hoe wil je wat vloeiender omschrijven? (echt stuk sneller of valt dat mee?)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• SHIFTER [NL]
  • Nu online
Ik vind het een behoorlijk verschil. Het was het eerste wat me opviel.

De overgangen bij het openen en wisselen van apps gaan een stuk soepeler dan op de S2. Het langst wat ik het laad cirkeltje gezien heb was 1-1,5 sec (bij een nog niet geopende app). Dit was bij de S2 toch meer richting 3-4 sec.

Ik kan het voor mijzelf het beste omschrijving als het gevoel dat ik kreeg van de S0 naar de S2. Die speed bump ervaar ik nu weer.

Ik ben er blij mee :)

• bing69
Yep 12:03, zilver valt me niet tegen tov de zwarte. En toch een stuk sneller dan de ) versie die ik had.

Bing

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Mijne ook binnen! Blijft in omdoos en retour!
Dinsdag komt de zilveren binnen!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Jaymone
Waar gebruiken jullie voornamelijk de watch voor?

• bing69
pdavie2311 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:45:
Mijne ook binnen! Blijft in omdoos en retour!
Dinsdag komt de zilveren binnen!
Zelfbeheersing _/-\o_

Bing

• winwiz
SHIFTER [NL] schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:24:
Ik vind het een behoorlijk verschil. Het was het eerste wat me opviel.

De overgangen bij het openen en wisselen van apps gaan een stuk soepeler dan op de S2. Het langst wat ik het laad cirkeltje gezien heb was 1-1,5 sec (bij een nog niet geopende app). Dit was bij de S2 toch meer richting 3-4 sec.

Ik kan het voor mijzelf het beste omschrijving als het gevoel dat ik kreeg van de S0 naar de S2. Die speed bump ervaar ik nu weer.

Ik ben er blij mee :)
Ik ga van een 0 naar een 3 we vliegen straks uit de bocht :)

Alvast de 0 ontkoppeld en weer gekoppeld zodat ik een recente backup heb. De nieuwe 3 kan dan naadloos verder met dezelfde configuratie zoals hij nu is.

Kun je eigenlijk de nieuwe en oude lader door elkaar gebruiken, heb je dat al getest?

[ Voor 15% gewijzigd door winwiz op 22-09-2017 15:35 ]

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-11 21:01
Iemand die een Series 3 met 4G gaat halen in Duitsland zodat, indien 4G hier ook aangeboden wordt, je het later ook kunt gebruiken in NL/BE?
Geen idee qua prijs verschil.

Edit: De gewone kost 399 euro en de 4G 479 euro.

[ Voor 13% gewijzigd door extreme8eight op 22-09-2017 15:37 ]

PSN: extreme8eight

• SpoekGTi
Julos schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 07:41:

Lekker gesport dus ;)

Maar nee geen last hier stopt netjes om 23:00 en vanmorgen weer om 7 uur aan

Mijn nieuwe Watch laat whatsapp niet goed zien.

Ik heb geregeld een uitroepteken als icoon. Meer mensen daar laat van?

• Luuk_horst
Donstil schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:38:

Ik heb geen problemen met WhatsApp

• Rivanov
  • Nu online
extreme8eight schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:33:
Iemand die een Series 3 met 4G gaat halen in Duitsland zodat, indien 4G hier ook aangeboden wordt, je het later ook kunt gebruiken in NL/BE?

Dat gaat niet werken volgens mij.

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:49

Yes, ook bij Snapchat.

• Jaymone

Tot dusver geen problemen

• MelvinW
extreme8eight schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:33:

Ja, de Duitse versie gebruikt de zelfde frequenties voor 4G die in Nederland ook gebruikt worden. Zal dus gewoon werken. Heb zelf ook een Apple Watch Series 3 Ceramic White besteld in UK :)

• Jaymone
Als je een iPhone als nieuw configureert, ben je dan ook je AW gegevens kwijt of wordt dat vanuit iCloud opgehaald? En moet je de AW eerst ontkoppelen op je vorige iPhone?

• MelvinW
Jaymone schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 20:26:
Als je een iPhone als nieuw configureert, ben je dan ook je AW gegevens kwijt of wordt dat vanuit iCloud opgehaald? En moet je de AW eerst ontkoppelen op je vorige iPhone?
Reservekopie van je Watch maken in iCloud, ontkoppelen, koppelen met je nieuwe telefoon en reservekopie terugzetten op je Watch.

• extreme8eight
MelvinW schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 20:20:
[...]

Ja, de Duitse versie gebruikt de zelfde frequenties voor 4G die in Nederland ook gebruikt worden. Zal dus gewoon werken. Heb zelf ook een Apple Watch Series 3 Ceramic White besteld in UK :)
En waar precies? Want ik heb zitten kijken op de Apple site zelf en daar wordt het opgestuurd. Maar naar een niet Nationaal adres zal dat waarschijnlijk niet lukken denk ik. Alvast bedankt!

De frequenties enzo zijn in UK ook hetzelfde zoals in NL/BE?

• MelvinW
extreme8eight schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 20:39:
[...]

En waar precies? Want ik heb zitten kijken op de Apple site zelf en daar wordt het opgestuurd. Maar naar een niet Nationaal adres zal dat waarschijnlijk niet lukken denk ik. Alvast bedankt!

De frequenties enzo zijn in UK ook hetzelfde zoals in NL/BE?
Online Apple Store en laat het bezorgen bij een vriend in UK. In Verenigd Koninkrijk, Australië, Frankrijk, Duitsland, Japan en Zwitserland wordt hetzelfde model verkocht. Je zou een doorzendservice als MailboxDE kunnen gebruiken om te bestellen. Je krijgt dan een Duits adres waar je het laat afleveren en vervolgens sturen zij het weer door naar Nederland. Ik heb dat ook gebruikt toen de eerste Apple Watch en de iPhone 6s uitkwam.

• extreme8eight
MelvinW schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 20:42:
[...]

Online Apple Store en laat het bezorgen bij een vriend in UK. In Verenigd Koninkrijk, Australië, Frankrijk, Duitsland, Japan en Zwitserland wordt hetzelfde model verkocht. Je zou een doorzendservice als MailboxDE kunnen gebruiken om te bestellen. Je krijgt dan een Duits adres waar je het laat afleveren en vervolgens sturen zij het weer door naar Nederland. Ik heb dat ook gebruikt toen de eerste Apple Watch en de iPhone 6s uitkwam.
Ok bedankt voor de informatie. Ik bekijk het even. En dat is zoiezo betrouwbaar?
Zat net op Apple.fr om het te bestellen en te gaan ophalen maar je kan dit blijkbaar niet selecteren. Jammer. Morgen misschien eens passeren in Lille aangezien ik daar 40min vanaf woon (woon in BE).

• MelvinW
extreme8eight schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:02:
[...]

Ok bedankt voor de informatie. Ik bekijk het even. En dat is zoiezo betrouwbaar?
Zat net op Apple.fr om het te bestellen en te gaan ophalen maar je kan dit blijkbaar niet selecteren. Jammer. Morgen misschien eens passeren in Lille aangezien ik daar 40min vanaf woon (woon in BE).
Ik heb MailboxDE meerdere keren gebruikt en altijd goed gegaan :) Borderlinx.com is ook een goeie voor een UK adres.

• Jaymone
Gebruiken jullie de activiteiten ringen nogal actief? Zo ja, kan je deze bijv voor de weekenden uitschakelen?

• Luke_msx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11 08:24
Nick25 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:15:
[...]

Hoe wil je wat vloeiender omschrijven? (echt stuk sneller of valt dat mee?)
Hier vandaag een series 0 vervangen door een series 3, dit tot mijn verbazing gewoon voorradig was bij de Mediamarkt in Zwolle. Het verschil tussen een S0 en een S3 is wel erg fors qua snelheid, waar de S0 vaak behoorlijk traag was is de S3 erg snel en vloeiend te noemen; een hele vooruitgang.

De reden om een nieuwe watch te kopen was vooral de nieuwe functionaliteiten op het gebied van de hartslagsensor, die op de S0 niet beschikbaar blijken. Maar het snelheidsverschil is meer dan welkom.

Overigens, de nieuwe Explorer watchface is niet beschikbaar op de S3 zonder LTE, die is exclusief voor de cellular versie...

[ Voor 8% gewijzigd door Luke_msx op 22-09-2017 21:42 ]

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-11 14:56
Luke_msx schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:41:
[...]

Hier vandaag een series 0 vervangen door een series 3, dit tot mijn verbazing gewoon voorradig was bij de Mediamarkt in Zwolle. Het verschil tussen een S0 en een S3 is wel erg fors qua snelheid, waar de S0 vaak behoorlijk traag was is de S3 erg snel en vloeiend te noemen; een hele vooruitgang.

De reden om een nieuwe watch te kopen was vooral de nieuwe functionaliteiten op het gebied van de hartslagsensor, die op de S0 niet beschikbaar blijken. Maar het snelheidsverschil is meer dan welkom.

Overigens, de nieuwe Explorer watchface is niet beschikbaar op de S3 zonder LTE, die is exclusief voor de cellular versie...
De S0 verschil met S3 snap ik volkomen
Maar ik wil verschil weten met een S2 en of de S3 stuk sneller is of dat heel erg meevalt

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Rivanov
  • Nu online
Jaymone schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:13:
Gebruiken jullie de activiteiten ringen nogal actief? Zo ja, kan je deze bijv voor de weekenden uitschakelen?
Ik gebruik ze actief. Je kunt ze niet uitschakelen. Iedere dag telt.

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Klopt het dat de News app voor Watch OS 4 hier in NL niet uit is?

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Jaymone schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:24:
Gezondheid en sport tracker.

• Tylen
  • Laatst online: 06:30

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Jaymone schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:24:
Notificaties.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:37
Ik kan de theatermodus niet gebruiken. Als ik er op klik krijg ik de uitleg te zien maar ik kan niet naar beneden scrollen. Hoe werkt dit bij jullie?
Pagina: 1 ... 50 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie