Nee ook niet.Donstil schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:01:
[...]
Praat hij bij jou dan wel terug? (Ik moet de crown ingedrukt houden btw)
Onhandig. Maakt het "blind" gebruiken niet mogelijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hey Siri doet het hier wel.
Net Apple Watch gereboot. Geen idee of het daardoor komt (ervoor niet geprobeerd).
Net Apple Watch gereboot. Geen idee of het daardoor komt (ervoor niet geprobeerd).
Haters everywhere but I don’t really care
ForceTouch werkt wel wat lekkerder merk ik.
Hey Siri werkt hier prima, zodra de watch aangaat bij 'kijken' gewoon zeggen, in andere gevallen de crown indrukken.
vond het al handig om berichtjes te sturen met spraak, maar met siri is het toch net iets meer af...
vond het al handig om berichtjes te sturen met spraak, maar met siri is het toch net iets meer af...
Maar het idee is toch dat je Hey Siri zegt als het scherm uit is?badnews.nl schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:08:
Hey Siri werkt hier prima, zodra de watch aangaat bij 'kijken' gewoon zeggen, in andere gevallen de crown indrukken.
Geen idee, op mijn manier werkte het in 100% van de gevallen.
Ik heb ook in andere gevallen tegen mijn horloge zitten roepen, maar die reageerde dan als een casio horloge uit 1985, niet dus.
Ik heb ook in andere gevallen tegen mijn horloge zitten roepen, maar die reageerde dan als een casio horloge uit 1985, niet dus.
Dat lijkt me niet, dan zou de watch 100% van de tijd naar de microfoon moeten luisteren wat de accuduur niet ten goeden komt. Net als dat het op de telefoon alleen werkt wanneer hij op netstroom is aangesloten, zal het met de Watch alleen werken wanneer je hem wakker maakt zodat je zonder je tweede hand te gebruiken het een en ander kan doen.Donstil schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:10:
[...]
Maar het idee is toch dat je Hey Siri zegt als het scherm uit is?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
De Sport Band omgedraaid, dan gaat ie makkelijker aan vind ik 
Blijft vaag, dat onderkliksysteem.
Blijft vaag, dat onderkliksysteem.
Nee klopt dat is het idd.Spike_wolf schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:33:
[...]
Dat lijkt me niet, dan zou de watch 100% van de tijd naar de microfoon moeten luisteren wat de accuduur niet ten goeden komt. Net als dat het op de telefoon alleen werkt wanneer hij op netstroom is aangesloten, zal het met de Watch alleen werken wanneer je hem wakker maakt zodat je zonder je tweede hand te gebruiken het een en ander kan doen.
Staat er ook onder zie ik nu

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 19-05-2015 23:02 ]
Verwijderd
Als ik de systeem taal in de Apple watch app wil wijzigen naar Nederlands blijft er een rondje draaien maar kan niks aanpassen. Iemand een idee?
Edit: Ineens werkt het
Edit: Ineens werkt het
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2015 08:33 ]
Hoor soms een zacht klikje als het scherm aangaat. Niet elke keer, maar 1 op de 10 ofzo.
Klinkt een beetje als een speaker als je je hoofdtelefoon inplugt (alleen heel zacht).
Iemand die dit bekend voorkomt hier (Macrumors zag ik er ook een paar)?
Klinkt een beetje als een speaker als je je hoofdtelefoon inplugt (alleen heel zacht).
Iemand die dit bekend voorkomt hier (Macrumors zag ik er ook een paar)?
Zijn jullie er al achter waarom de Watch niet vibrate als je het notificatie geluid van een app uit hebt staan?
Ik heb al mijn notificatie geluiden uit staan behalve als ik gebeld wordt. Ik zou op m'n watch hetzelfde willen maar hij vibrate nu niet. Is de enige optie toch het geluid overal aan zetten en mijn iPhone en watch dan altijd in silent mode te hebben? Wel jammer.
Ik heb al mijn notificatie geluiden uit staan behalve als ik gebeld wordt. Ik zou op m'n watch hetzelfde willen maar hij vibrate nu niet. Is de enige optie toch het geluid overal aan zetten en mijn iPhone en watch dan altijd in silent mode te hebben? Wel jammer.
Eindelijk Nederlands! Eerder dan ik had verwacht en sowieso goed nieuws voor een snelle Nederlandse release. Verwacht dat hij in juni nog te preorderen zal zijn.
Ik merk overigens wel dat de Watch iets sneller werkt. Tijd kijken gaat vlotter en ik merk dat de animaties vloeiender gaan. Verder merk ik eigenlijk niet zoveel verandering. Glances zijn nog steeds irritant, aangezien de meeste beginnen met laden zodra je er bent wat Glances eigenlijk een beetje nutteloos maakt. Bij Glances zou je er van uit moeten kunnen gaan dat zodra je omhoog swiped, je meteen de informatie tot je beschikking hebt, zonder dat je hoeft te wachten.
Nog steeds veel ruimte voor verbetering dus, maar voor Nederlanders een goede update.
Updaten duurde overigens wel lang en ik vond het erg omslachtig om de Watch boven op de oplader te leggen en dan ook nog eens met de iPhone in de buurt te blijven.
Ik merk overigens wel dat de Watch iets sneller werkt. Tijd kijken gaat vlotter en ik merk dat de animaties vloeiender gaan. Verder merk ik eigenlijk niet zoveel verandering. Glances zijn nog steeds irritant, aangezien de meeste beginnen met laden zodra je er bent wat Glances eigenlijk een beetje nutteloos maakt. Bij Glances zou je er van uit moeten kunnen gaan dat zodra je omhoog swiped, je meteen de informatie tot je beschikking hebt, zonder dat je hoeft te wachten.
Nog steeds veel ruimte voor verbetering dus, maar voor Nederlanders een goede update.
Updaten duurde overigens wel lang en ik vond het erg omslachtig om de Watch boven op de oplader te leggen en dan ook nog eens met de iPhone in de buurt te blijven.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Verwijderd
50% minimale accu spanning was ook best vervelend, ben een uur langer opgebleven voor de updateDannydekr schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:42:
Eindelijk Nederlands! Eerder dan ik had verwacht en sowieso goed nieuws voor een snelle Nederlandse release. Verwacht dat hij in juni nog te preorderen zal zijn.
Hier werd ook al raar gekeken dat ik op mn knieën voor het nachtkastje zatDannydekr schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:42:
Wel apart dat de watch aan de lader moest zitten, ook al had je meer dan 50% batterij. Dat is bij iPhone/iPad updates nooit zo.
Ik denk dat het qua Glances niet anders kan zonder batterijduur in te leveren. Anders moeten continue, of in ieder geval om de zoveel minuten alle glances geupdate worden. Maar ben het eens, ze zijn een beetje nutteloos als je er op moet wachten.
Heb animaties uitgezet, maakt t ook wat vlotter (verminder beweging in toegankelijkheid).
Apple ff gebeld wvb garantie: eerste jaar kan je overal terecht. Tweede jaar is in Europa ook overal, maar buiten Europa volgens de wetten die daar gelden, dus vaak een jaar.
Met Applecare kan je eventueel dat tweede jaar bijkopen in NL.
Apple ff gebeld wvb garantie: eerste jaar kan je overal terecht. Tweede jaar is in Europa ook overal, maar buiten Europa volgens de wetten die daar gelden, dus vaak een jaar.
[ Voor 57% gewijzigd door matthijst op 20-05-2015 10:27 ]
Haha we zijn allemaal het zelfde. Mijn vriendin kwam thuis en ik zat op het puntje van het bed. "Wat ben jij nou weer aan het doen". "Ja mijn watch had een update". "Huh de iPhone kan dat toch ook gewoon via WiFi".B2 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:01:
[...]
Hier werd ook al raar gekeken dat ik op mn knieën voor het nachtkastje zat
Wel apart dat de watch aan de lader moest zitten, ook al had je meer dan 50% batterij. Dat is bij iPhone/iPad updates nooit zo.
Ik denk dat het qua Glances niet anders kan zonder batterijduur in te leveren. Anders moeten continue, of in ieder geval om de zoveel minuten alle glances geupdate worden. Maar ben het eens, ze zijn een beetje nutteloos als je er op moet wachten.

Sprintte zonder wat te zeggen naar beneden. Paar minuten later: "wat doe je?".
Uhm, Apple Watch updaten
Hier ook!B2 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:57:
Hier crasht de Buienradar app nog steeds trouwens. Bij jullie ook?
Is Apple Care+ leverbaar in NL dan voor de Apple Watch?matthijst schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:17:
Heb animaties uitgezet, maakt t ook wat vlotter (verminder beweging in toegankelijkheid).
Nee, maar kan het wel in bv Duitsland kopen.
De batterij in de watch is natuurlijk fysiek een stuk kleiner en ik denk dat om alle problemen met toch een leeggelopen batterij tijdens het updaten tegen te gaan, zeker bij een nieuw product, ze besloten hebben om dat te verplichten. Zo sluit je een mogelijke bron van problemen uit.B2 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:01:
[...]
Hier werd ook al raar gekeken dat ik op mn knieën voor het nachtkastje zat
Verwijderd
Mijn eerste dag met de Apple Watch bevalt me goed.
Notificaties ontvangen en lezen op de pols is erg prettig. Reageren via Dicteren ging goed, nu Siri ook in NL beschikbaar is moet het nog beter zijn. Heb dat nog niet getest.
Bellen via de Watch is ook wel leuk en werkt verrassend goed. Beller is goed te horen en verstaat mij prima terwijl ik de Watch niet eens bij mijn mond houd.
Apps als Instagram e.d. zijn leuk maar zijn niet heel spectaculair voor mij.
A.s. Maandag begin ik met de Activiteiten app (begin van een week
). Dit was ook een functie die mij er trok.
Eerste indruk is dus erg positief.
Notificaties ontvangen en lezen op de pols is erg prettig. Reageren via Dicteren ging goed, nu Siri ook in NL beschikbaar is moet het nog beter zijn. Heb dat nog niet getest.
Bellen via de Watch is ook wel leuk en werkt verrassend goed. Beller is goed te horen en verstaat mij prima terwijl ik de Watch niet eens bij mijn mond houd.
Apps als Instagram e.d. zijn leuk maar zijn niet heel spectaculair voor mij.
A.s. Maandag begin ik met de Activiteiten app (begin van een week
Eerste indruk is dus erg positief.
Dit was inderdaad het probleem, via iTunes geforceerd geüpdatet naar de laatste versie van 8.3 (met option+klik). En nu werkt NL Siri op de watchpposthoorn schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:26:
[...]
Als ik dit doe krijg ik dus de melding dat de watch geen NL siri kan. Zou dit kunnen komen doordat ik nog de laatste beta van iOS8.3 draai? (Build 12F61, huidige 8.3 is 12F70)
Bedankt voor het nagaan!matthijst schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:17:
[...]
Zou je deze zin nog eens anders willen verwoorden voor mijmatthijst schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:17:
[...]
Kan iemand testen wat er gebeurd als je via siri een call op zet of een berichtje schrijft via je apple watch terwijl je verbonden bent met je carkit?
Gaat het geluid van siri en het telefoontje over je carkit of blijft dat via je apple watch gaan?
(Mijn carkit kan siri niet zelf activeren wat heel onhandig is en ik zoek daar een nette oplossing voor zonder een andere carkit te moeten kopen)
Mijn carkit is geen parrot maar een auto radio met bluetooth functie.
Gaat het geluid van siri en het telefoontje over je carkit of blijft dat via je apple watch gaan?
(Mijn carkit kan siri niet zelf activeren wat heel onhandig is en ik zoek daar een nette oplossing voor zonder een andere carkit te moeten kopen)
Mijn carkit is geen parrot maar een auto radio met bluetooth functie.
[ Voor 8% gewijzigd door xtr3me op 20-05-2015 15:24 ]
Ik heb ook een Parrot en kan Siri wel activeren via me Parrot. Als je een Watch hebt en je telefoon gaat, op welk bluetooth apparaat gaat die dan over en kan je ook schakelen?xtr3me schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:18:
Kan iemand testen wat er gebeurd als je via siri een call op zet of een berichtje schrijft via je apple watch terwijl je verbonden bent met je carkit?
Met mijn Carkit (althans via mijn InCar Entertainment systeem) kan ik via een knop op het systeem Siri activeren, Siri gaat dan via dat systeem.xtr3me schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:18:
Activeer ik Siri op mijn telefoon gaat hij ook via dat systeem.
Activeer ik Siri op mijn watch gaat het via de watch.
Zelfde geld voor bellen, opnemen op iPhone/auto is over speakers, opnemen op watch is via watch.
Bij mij gaat dan alles over.TerrorSource schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:22:
[...]
Ik heb ook een Parrot en kan Siri wel activeren via me Parrot. Als je een Watch hebt en je telefoon gaat, op welk bluetooth apparaat gaat die dan over en kan je ook schakelen?
Dus de iPhone, de auto en de watch.
[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 20-05-2015 15:27 ]
Waar staat het dat het 2 jaar is? http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/sww89 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:52:
[...]
Bedankt voor het nagaan!
[...]
Zou je deze zin nog eens anders willen verwoorden voor mijwant ik snap niet waarom je dat nu dan nog zou doen als je zegt dat Apple in Europa 2 jaar garantie geeft?
Zojuist contact gehad met de manager van Apple Care NL. Na wat wachten en onderzoeken bleek toch dat ze hier in NL nog geen Apple Care kunnen regelen voor de Nederlandse Apple Watch gebruikers. Dit kan pas als de Apple Watch hier in NL beschikbaar is, logisch. Binnen 30 dagen van aankoop kun je Apple Care afsluiten, daarna niet. Echter aangezien het hier nog niet leverbaar is, zei de manager dat er wellicht uitzonderingen kunnen worden gemaakt zodra het hier wel leverbaar is.
Andere optie is om het af te sluiten in Duitsland, maar dan heb je een Duits adres nodig ivm verzekering geneuzel.
Enigste reden waarom ik het zou willen is als het scherm iets van beschadigd is dat ik voor xx euro eigen risico een refurb Apple Watch dan terug kan krijgen. Weer krasvrij etc. Dat zonder gezeur of vragen.
[ Voor 12% gewijzigd door Dennischo op 20-05-2015 15:32 ]
Sorry, was wat vaag: ik heb m uit Japan besteld, dan heb je 1 jaar garantie in Nederland. Als je hem in Duitsland hebt gekocht geldt Europese garantie, die twee jaar is (volgens Europees recht, Apple meent daar nog weleens boven te kunnen staan).sww89 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:52:
[...]
Bedankt voor het nagaan!
[...]
Zou je deze zin nog eens anders willen verwoorden voor mijwant ik snap niet waarom je dat nu dan nog zou doen als je zegt dat Apple in Europa 2 jaar garantie geeft?
Als je hem hier hebt gekocht heb je er niet heel veel aan, op de korting die je krijgt op een nieuwe als je hem sloopt na dan...
Vaag dat die manager 30 dagen noemt, op Apple Care sites las ik ook 60 dagen na aankoop?
[ Voor 10% gewijzigd door matthijst op 20-05-2015 15:41 ]
Dat is de Nederlandse pagina. Op de Apple Duitsland pagina, waar je de Apple Watch van koopt, staat dat je volgens het Duitse recht tot 2 jaar na leverdatum aanspraak kunt maken op reparatie, vervanging etc als het product niet voldoet aan de verwachtingen die je in de koopovereenkomst bent aangegaan. Dus met name hardwarematige fouten die optreden buiten jouw schuld om.Dennischo schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:30:
[...]
Waar staat het dat het 2 jaar is? http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/
"2 Jahre ab Lieferdatum"
http://www.apple.com/de/legal/statutory-warranty/
Waar de Duitsers dus gewoon keihard zeggen 2 jaar, heb je in Nederland dat vage "wat je als consument mag verwachten bla bla bla..."
Punt 2 is dat @matthijst heeft gebeld met een Apple medewerker die beweerd dat je met een in Duitsland, dus EU lijkt me, gekochte Apple Watch dan ook in de hele EU 2 jaar lang aanspraak kunt maken op je garantie.
Ik sla Applecare wel over. Zie tegen die tijd wel wat er gebeurd. Tot nu toe heb ik nog nooit een Apple product voor reparatie moeten langsbrengen en mocht het het tweede jaar toch uit de hand lopen dan koop ik misschien wel de Apple Watch 2
Maargoed dit zijn meer Apple ervaringen dan Apple Watch ervaringen
Ja dat is waar ook! Ik had even de link met Japan niet gelegd.matthijst schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:38:
[...]
Sorry, was wat vaag: ik heb m uit Japan besteld, dan heb je 1 jaar garantie in Nederland.
Precies, als fanboys zitten we ons over een paar maanden alweer te verlekkeren op de Watch 2.sww89 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:23:
[...]
Ik sla Applecare wel over. Zie tegen die tijd wel wat er gebeurd. Tot nu toe heb ik nog nooit een Apple product voor reparatie moeten langsbrengen en mocht het het tweede jaar toch uit de hand lopen dan koop ik misschien wel de Apple Watch 2
Ik heb ook nog niet gemerkt dat een iDevice met Applecare sneller verkoopt dan eentje zonder. (Heb beide al wel via v&a verkocht.)
Verwijderd
Ik zie in de Health app dat hij zowel van de Apple Watch als van de iPhone het aantal stappen meet is dit dan niet dubbel op?
Wil ik net de Spigen Watch stand kopen, word de prijs met €5,- verhoogd naar 29,95
. In de states kost hij $19,99. Snap echt niet waarom we nog steeds geen amazon hebben in Nederland

You and I have memories longer than the road ahead
ik verwacht dat met de watch eigenlijk niet.B2 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 19:36:
[...]
Precies, als fanboys zitten we ons over een paar maanden alweer te verlekkeren op de Watch 2.
Ik heb ook nog niet gemerkt dat een iDevice met Applecare sneller verkoopt dan eentje zonder. (Heb beide al wel via v&a verkocht.)
Als ik er nu zo aan terug denk vervang ik alleen de iPhone elk jaar. De iPad aan het begin nog (IPad 2 werd dunner. iPad 3 kreeg retina) maar nu ook niet meer (heb een Mini Retina en geloof het allemaal wel).
We zijn pas een krappe maand verder natuurlijk maar het voelt niet als een device die ik volgend jaar moet upgraden. Ik verwacht ook eigenlijk niet dat er elk jaar een nieuwe komt, een beetje zoals dat met de iPod gaat.
Ik zou alleen upgraden naar een groter model als die er zou komen. Dunner, camera, meer opslag, dat soort upgrades zouden me totaal niet boeien.
Eens. iPhone is gewoon leuk om elk jaar te upgraden. Heb nu een iPad Air en die voldoet prima. Misschien dat een Air 3 weer wat is omdat die dan wel weer een stuk sneller is.
Heb de watch pas twee dagen, maar zie zo niet welke dingen er echt veel beter op moeten kunnen. Naja het zou allemaal wat sneller mogen qua laden van 3rd party spul. Maar het is toch vooral een notificatie en sportwatch, tenminste, zo gebruik ik hem. Zie in een 2e generatie nog niet de accuduur opeens dubbel zo lang zijn, al verbaast het me nu al hoe lang die mee gaat.
Dingen die me tot nu toe opvallen die beter mogen:
- trilnotificatie lijkt alleen te werken voor iMessage, een telefoongesprek en de opsta-melding. Whatsapp en Messenger trillen volgens mij niet (of niet omdat ik het geluid van m'n telefoon uit heb).
- zou graag volledige e-mails kunnen lezen. En dat je hem ook kunt markeren als gelezen zodat ie dat op je iPhone ook is (of ik loop te zwetsen, maar dacht dat ze op iPhone open bleven staan, twijfel nu).
- contactknop een tweede functie geven, zoals de muts switch op een iPad. Knop is nu compleet nutteloos volgens mij?
Kan je eigenlijk je horloge koppelen aan een Bluetooth speaker en dan muziek vanaf het horloge streamen?
Heb de watch pas twee dagen, maar zie zo niet welke dingen er echt veel beter op moeten kunnen. Naja het zou allemaal wat sneller mogen qua laden van 3rd party spul. Maar het is toch vooral een notificatie en sportwatch, tenminste, zo gebruik ik hem. Zie in een 2e generatie nog niet de accuduur opeens dubbel zo lang zijn, al verbaast het me nu al hoe lang die mee gaat.
- trilnotificatie lijkt alleen te werken voor iMessage, een telefoongesprek en de opsta-melding. Whatsapp en Messenger trillen volgens mij niet (of niet omdat ik het geluid van m'n telefoon uit heb).
- zou graag volledige e-mails kunnen lezen. En dat je hem ook kunt markeren als gelezen zodat ie dat op je iPhone ook is (of ik loop te zwetsen, maar dacht dat ze op iPhone open bleven staan, twijfel nu).
- contactknop een tweede functie geven, zoals de muts switch op een iPad. Knop is nu compleet nutteloos volgens mij?
Kan je eigenlijk je horloge koppelen aan een Bluetooth speaker en dan muziek vanaf het horloge streamen?
Daar houd ik jullie aan
[ Voor 24% gewijzigd door B2 op 21-05-2015 07:37 ]
Ach ja, het blijft een leuke gadget en dat zal v2 vast ook zijn. Dus wat dat betreft zal het wel weer gaan kriebelen tegen die tijd 
M'n pa vindt het ook een leuk ding, maar het geld niet waard, dus da's wel weer een excuus om een v2 te kopen en hem de v1 te geven. Kiek, zo makkelijk kan het gaan
M'n pa vindt het ook een leuk ding, maar het geld niet waard, dus da's wel weer een excuus om een v2 te kopen en hem de v1 te geven. Kiek, zo makkelijk kan het gaan
Volledige e-mails zijn nagenoeg onmogelijk. E-mail HTML leent zich niet voor het kleine formaat en dat zou ook absoluut niet wenselijk zijn aangezien het scherm eigenlijk altijd te klein zal zijn. Android Wear stript de HTML, maar dan blijf je soms over met een warboel aan tekst wat totaal niet lekker leest.matthijst schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 06:28:
Het is aan de e-mailmarketeer om een hele goede tekstversie te maken, geoptimaliseerd voor de Apple Watch, dus zonder hyperlinks of andere nutteloze zaken. De mogelijkheid heeft Apple slim overwogen, nu is het aan de e-maildevelopers om de tekstversie te optimaliseren en weer nieuw leven in te blazen.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Naja. Volledig hoeft niet, maar meer dan nu zou al heel wat zijn. Eerste 10 regels ofzo
Even iets offtopic maar waarom staat er zo vaak een vierkantje voor het woord watch? Dient dat nog ergens toe?Donstil schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 00:00:
[...]
ik verwacht dat met de watch eigenlijk niet.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Daar staat een (in mijn ogen irritant) Apple logootje wat niet op alle schermen wordt weergegeven. Als het wel wordt weergegeven leest het niet lekker vind ik.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Medetweakers,
Nog meer mensen die last hebben van de Exclamation Mark Gate? Heb gelezen dat dit veroorzaakt wordt door een SW bug? Ik heb dit al gevonden en uitgevoerd: https://support.apple.com/en-us/HT204776 Echter is dit niet de oplossing.
Ik neem aan dat een bezoekje aan de Apple Store in Amsterdam geen zin heeft? Ik heb hem zelf in Parijs gekocht. Betreft de 38mm Watch roestvrij.
Nog meer mensen die last hebben van de Exclamation Mark Gate? Heb gelezen dat dit veroorzaakt wordt door een SW bug? Ik heb dit al gevonden en uitgevoerd: https://support.apple.com/en-us/HT204776 Echter is dit niet de oplossing.
Ik neem aan dat een bezoekje aan de Apple Store in Amsterdam geen zin heeft? Ik heb hem zelf in Parijs gekocht. Betreft de 38mm Watch roestvrij.
Mijn apparaten (Voornamelijk Apple) voegen dat toe als ik iwatch of watch tik. Net zoals ze iphone naar iPhone aanpassen.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:29:
[...]
Even iets offtopic maar waarom staat er zo vaak een vierkantje voor het woord watch? Dient dat nog ergens toe?
Zal wel iets met de merknaam te maken hebben. Die namelijk watch.
Wel vreemd dat je vierkantjes te zien krijgt.
Ik krijg dat nergens, ook niet op de zaak met Windows. Het Apple teken als symbool zit al in Unicode 1.0 namelijk.

TrilNotificatie (althans dat Taptic ding) werkt hier wel goed. Ook voor applicaties van derde, Whatsapp, snapchat bv.matthijst schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 06:28:
Die Contactknop is nu idd nog wat nutteloos maar dat komt misschien omdat ik geen vrienden/kennisen heb met een Watch. Mogelijk dat dit later veranderd.
Haha ik spreek niets af

[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 21-05-2015 13:05 ]
Zie op t werk een leeg blokje (ie9).
edit: ah, Whatsapp en Messenger inmiddels ook aan het trillen gekregen
[ Voor 110% gewijzigd door matthijst op 21-05-2015 13:56 ]
Ik zie nu dat IE het hier op het werk (IE onder Win8.1) het ook niet laat zien maar IE9 joh? Werk jij in 2011 danmatthijst schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:09:
Hoe heb je whatsapp ingesteld?
Die trilt hier niet.
Ik heb geluid van telefoon altijd uit staan (schakelaar omgezet).
Ik gebruik hier chrome, dat lijkt me actueel genoeg
en Chrome toont een leeg vierkantje.
[ Voor 25% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 21-05-2015 14:15 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
We hebben net Windows 7 sinds een jaarDonstil schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:58:
[...]
Ik zie nu dat IE het hier op het werk (IE onder Win8.1) het ook niet laat zien maar IE9 joh? Werk jij in 2011 dan
Vandaag de standaard van Amazon van 10 euro ontvangen:

De lader past er alleen niet in
Maar goed: dremel erbij gepakt, gat wat groter gemaakt en nu doet hij het wel

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 21-05-2015 18:39 ]
Je koopt een standaard voor je Apple watch en oplader en dan past je oplader niet? WTF, lekker over nagedacht door verkoper/fabrikant...matthijst schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:30:
Vandaag de standaard van Amazon van 10 euro ontvangen:
[afbeelding]

Verwijderd
Zojuist is mijn Apple watch uitgegaan. Accu leeg na 49 uur van de lader. Niet slecht. Echter dacht ik dat de power save functie bij 10% van zelf aan ging. Maar ik kon alles blijven gebruiken. Zelfs op 1%.
Yep, krijg je schijnbaar als leveranciers er snel bij willen zijnTerrorSource schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:58:
[...]
Je koopt een standaard voor je Apple watch en oplader en dan past je oplader niet? WTF, lekker over nagedacht door verkoper/fabrikant...

Las gisteren reviews op Amazon.co.uk en kwam erachter dat ie te krap was, dus vandaag na kort proberen meteen een drempel gepakt
Schijnt dat ze ondertussen nieuwe hebben laten maken.
Dock, kleiner dan verwacht maar wel relaxt om je horloge er zo op te kunnen leggen. Zit wat rubber bovenop dus geen last van krassen. Onderkant is wat verzwaard:

[ Voor 17% gewijzigd door matthijst op 22-05-2015 19:23 ]
Gisteren op het werk rondgelopen met de Apple Watch ga ik in vergadering met een externe partij, droeg die vent ook een Apple watch (blauw 38 mm). Zo kom je zo nooit tegen, en opeens zie je er gewoon een in het wild.
Als het goed is krijg ik aanstaande woensdag trouwens mijn Spigen Apple Watch stand binnen, zal wel te zijner tijd een foto delen.
Ik ga morgen trouwens naar Oberhausen met de vrouw, denk dat ik ook even de Apple store induik om te kijken of ze daar nog wat leuke bandjes hebben, ben echt benieuwd naar de milanese band en de leather loop. Hopelijk kan ik die morgen ook passen.
Als het goed is krijg ik aanstaande woensdag trouwens mijn Spigen Apple Watch stand binnen, zal wel te zijner tijd een foto delen.
Ik ga morgen trouwens naar Oberhausen met de vrouw, denk dat ik ook even de Apple store induik om te kijken of ze daar nog wat leuke bandjes hebben, ben echt benieuwd naar de milanese band en de leather loop. Hopelijk kan ik die morgen ook passen.
[ Voor 22% gewijzigd door Captain Planet op 22-05-2015 22:15 ]
Haha! Ik ga morgen ook ri. Oberhausen. Schijnt dat de Apple Stores een voorraad bandjes hebben. Effe kijken of een black sports band valt te scoren ter afwisseling van m'n blauweCaptain Planet schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:12:
Gisteren op het werk rondgelopen met de Apple Watch ga ik in vergadering met een externe partij, droeg die vent ook een Apple watch (blauw 38 mm). Zo kom je zo nooit tegen, en opeens zie je er gewoon een in het wild.
In Keulen helaas nog geen banden in de winkel. Heb net nog een keer de link bracelet getest. Irritant dat die alleen per link verkleind kunnen worden (Seiko kan je op de sluiting ook per 1-2 mm nog instellen). Zit nu of strak aan of net los zodat ie heen en weer gaat.
Leather Loop bevalt misschien toch wel, denk daar Ff een Aliexpressvariant van bestellen.
Leather Loop bevalt misschien toch wel, denk daar Ff een Aliexpressvariant van bestellen.
Hoe zit de sportband bij jou dan?matthijst schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:29:
Zit nu of strak aan of net los zodat ie heen en weer gaat.
Prijzen voor de leatherloop op ali zijn aardig aan het bewegen...
Gisteren besteld voor $47 en nu vraagt dezelfde verkoper $68...
Ik zoek nog naar adaptertjea voor standaard bandjes, maar dan in alu voor de sport, iemand die al gespot?
Gisteren besteld voor $47 en nu vraagt dezelfde verkoper $68...
Ik zoek nog naar adaptertjea voor standaard bandjes, maar dan in alu voor de sport, iemand die al gespot?
Die zit precies pas
Toen ik de eerste keer ging proberen had zo'n winkelmedewerker m omgedaan. Zat toen net te los, maar nu me de korte band vind ik m prima.
Denk dat ik d'r een zwarte sportband bij haal en die blauwe leather loop.
Ik heb een aantal bandjes besteld bij diverse leveranciers. De prijzen lopen echt nog veel te veel uiteen. Die Chinezen ruiken gewoon geld. Over een aantal maanden heb je de bandjes die nu voor 50 euro over toonbank gaan voor minder dan de helft
.
Watchadapters zijn er al wel in aluminium, maar bijna niet te krijgen. Als ik eerlijk ben maakt het eigenlijk niet zoveel uit. De RVS adapters ogen eigenlijk net zo mooi, misschien zelfs wel wat mooier dan de aluminium variant. Apple verkoopt zijn eigen bandjes ook enkel met een RVS adapter en de Sport bandjes komen ook in hun eigen kleur.
Watchadapters zijn er al wel in aluminium, maar bijna niet te krijgen. Als ik eerlijk ben maakt het eigenlijk niet zoveel uit. De RVS adapters ogen eigenlijk net zo mooi, misschien zelfs wel wat mooier dan de aluminium variant. Apple verkoopt zijn eigen bandjes ook enkel met een RVS adapter en de Sport bandjes komen ook in hun eigen kleur.
Ik denk dat ik alu bij alu toch net wat mooier vind...smaak he 😊
Ik heb ze nog niet kunnen vinden, heb je een linkje?
Ik heb ze nog niet kunnen vinden, heb je een linkje?
Bij mij werkt de maps app niet zoals het hoort. Als ik hem open zie ik wel het blauwe bolletje van mijn huidige lokatie, maar op de achtergond alleen maar hokjes? Ik zie geen straatnamen of wat dan ook.. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Zag op Amazon recensies van nepbandjes met adapters die uit elkaar vielen (de adapters) en op Macrumors stond iemand die een roco(ofzo) stalen band had die toen ie hem omhad uit elkaar was gevallen (watch bekrast).
Zou die neppers dus ff goed checken voor je ze gebruikt
Met Leather Loop geen last van natuurlijk, omdat dat zo te zien 1 stuk is.
Eens...ik ga ook eerst eens kijken hoe solide ze zijn 😊
Maar dan moet ik ze eerst gevonden hebben...
Maar dan moet ik ze eerst gevonden hebben...
Opzich niet heel vreemd, veel van de bandjes die nu verkocht worden zijn natuurlijk niet getest op het orginele product omdat deze simpelweg nog niet beschikbaar was.matthijst schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 16:03:
Zag op Amazon recensies van nepbandjes met adapters die uit elkaar vielen (de adapters) en op Macrumors stond iemand die een roco(ofzo) stalen band had die toen ie hem omhad uit elkaar was gevallen (watch bekrast).
Ik laat de goedkope (rommel) bandjes nog even voor wat het is, wil wel een adapter kopen maar een volledig bandje nog niet. Zoals hierboven al besproken, de bandjes die nu voor $50,-+ gaan zijn eigenlijk de helft niet eens waard en de chinese bandjes van $15/$20,- zijn gewoon cheap. Dan geef ik liever wat meer uit voor een echt mooi lederen bandje. Niet een lederen bandje wat er alleen de eerste week mooi uitziet.
Ik heb een cheap witte leatherloop besteld om te kijken hoe de kwaliteit is.
Voor blauw en bruin ga ik voor een originele 😊
Voor blauw en bruin ga ik voor een originele 😊
Vandaag in Oberhausen geweest, ze hadden alleen sportbanden op voorraad in de kleur wit, groen en roze.
Heb trouwens de SS model voor het eerst irl gezien, wat is het toch een mooi horloge
. Misschien over 2 generaties dat ik er één koop met de toekomstige link bracelet
.
Heb trouwens de SS model voor het eerst irl gezien, wat is het toch een mooi horloge
Nou dan hoop ik niet dat de update cycli van de Watch hetzelfde wordt als van de iPod. Want dan gaat "over twee generaties" pad in 2019 wordenCaptain Planet schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:14:
Vandaag in Oberhausen geweest, ze hadden alleen sportbanden op voorraad in de kleur wit, groen en roze.![]()
Heb trouwens de SS model voor het eerst irl gezien, wat is het toch een mooi horloge. Misschien over 2 generaties dat ik er één koop met de toekomstige link bracelet
.
Vandaag in Keulen ook de Black Stainless Steel kunnen passen. Die is wel mooi om te zien, maar wel meer iets voor "eens in de zoveel tijd", want wel erg zwart.... Normale Stainless Steel is (vind ik) de mooiste, omdat je die met de meeste bandjes wel kunt dragen.
Zo makkelijk als dat wisselen gaat zie ik mezelf ook nog wel wat bandjes kopen. Jammer dat de sportversie er niet in donkerder blauw is. Zal hopelijk snel komen, en anders vast wel van 3rd party.
Zo makkelijk als dat wisselen gaat zie ik mezelf ook nog wel wat bandjes kopen. Jammer dat de sportversie er niet in donkerder blauw is. Zal hopelijk snel komen, en anders vast wel van 3rd party.
Ik zie online ook niet heel veel buzz rond de zwart stalen eigenlijk. Heb hem zelf niet in het echt gezien maar vanaf de foto's zou ik hem in ieder geval skippen, precies om de reden die jij aangeeft. Met een normale SS (Misschien nog zilveren sport) kan je gewoon meer mixen.matthijst schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:48:
Vandaag in Keulen ook de Black Stainless Steel kunnen passen. Die is wel mooi om te zien, maar wel meer iets voor "eens in de zoveel tijd", want wel erg zwart.... Normale Stainless Steel is (vind ik) de mooiste, omdat je die met de meeste bandjes wel kunt dragen.
Een donker blauw sport bandje komt er wel aan toch? Er was echt een foto met allemaal "nieuwe" kleurtjes erop. Werd getoond tijdens een of andere fashion event. Daar lagen 2 nieuwe blauwe kleuren op.
Zelf wil ik voor een Zwarte en blauwe leatherloop gaan als ik mijn sport hou.
En een zwarte Classic Buckle als ik een SS kan bemachtigen in de komende weken.
Edit: Zilveren sport met zwart lederen sport band is ook niet on aardig

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 23-05-2015 22:16 ]
Welke whatsapp versie heb jij op je iphone staan? Ik kan geen whatsapp installeren op m'n apple watch?matthijst schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:09:
Misschien helpt het door Prominent Haptic in te schakelen? 'Prominent voelbaar signaal' heet dat in het Nederlands zie ik nu. Ik heb dat ingeschakeld en voel dan een duidelijke tril bij whatsapp en telegram.wes- schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:52:
[...]
Welke whatsapp versie heb jij op je iphone staan? Ik kan geen whatsapp installeren op m'n apple watch?
Maar kun je dan whatsapp op de watch "zetten" en replies studen? Of valt er niks op de watch te zetten en gaat het alleen om de notificaties die ie doorsluist?B2 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:12:
[...]
Misschien helpt het door Prominent Haptic in te schakelen? 'Prominent voelbaar signaal' heet dat in het Nederlands zie ik nu. Ik heb dat ingeschakeld en voel dan een duidelijke tril bij whatsapp en telegram.
Whatsapp heeft voor als nog geen Watch ondersteuning en daarom zie je alleen de notificaties.wes- schreef op zondag 24 mei 2015 @ 00:17:
[...]
Maar kun je dan whatsapp op de watch "zetten" en replies studen? Of valt er niks op de watch te zetten en gaat het alleen om de notificaties die ie doorsluist?
Helaas is whatsapp altijd erg laat met het inbouwen van nieuwe features. Retina duurde een half jaar, 4" resolutie duurde erg lang, iphone6/6plus duurde lang, QuickReply zit er nog steeds niet in, dus ook dit zal wel weer een eeuwigheid duren, als het überhaupt al komt.
Toevallig iemand die zijn witte m/l band wil ruilen tegen mijn blauwe s band? Sport model 38mm?
Dom... Dat kan natuurlijk niet, omdat een deel op de watch achter blijft
Dom... Dat kan natuurlijk niet, omdat een deel op de watch achter blijft
[ Voor 31% gewijzigd door llooijmans86 op 24-05-2015 09:32 ]
Voor de golfers onder ons:
Overigens gisteren een uitgebreide ronde gelopen in Frankrijk op Golfbaan Les Forges inclusief de app FunGolf GPS met volledige features. In een woord geweldig! Veel accurater en duidelijker dan de Golfshot app. Duidelijk overzicht van de green, hindernissen, afstanden en scores zijn eenvoudig op te slaan!
Overigens gisteren een uitgebreide ronde gelopen in Frankrijk op Golfbaan Les Forges inclusief de app FunGolf GPS met volledige features. In een woord geweldig! Veel accurater en duidelijker dan de Golfshot app. Duidelijk overzicht van de green, hindernissen, afstanden en scores zijn eenvoudig op te slaan!
Gisteren naar de bios geweest met de watch. Is toch wel heel erg gaaf dat passbook dan feilloos werkt zodat je horloge je kaartje is. Was voor de medewerkers van de Pathe ook een nieuwtje.
Ja, dat is normaal. Die van mij (staal 38mm) is ook warm als ik hem van de lader haal in de ochtend.
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 11:19:
Ik haal net de watch van de oplader en deze was nog best warm. Is dat normaal?
Heb mijn Apple Watch (38mm staal classic buckle) gisteren binnen gekregen. Ben uiteindelijk blij dat ik m'n bestelling heb gewijzigd naar een 38mm model. Ziet er echt prachtig uit.
Ik was in eerste instantie een beetje huiverig voor de bediening, maar in de praktijk werkt het voor mij vrij intuïtief.
Belangrijk verbeterpunt vind ik de third party apps die nu zo langzaam zijn dat ik in plaats daarvan m'n telefoon liever uit m'n broekzak haal.
Ik was in eerste instantie een beetje huiverig voor de bediening, maar in de praktijk werkt het voor mij vrij intuïtief.
Belangrijk verbeterpunt vind ik de third party apps die nu zo langzaam zijn dat ik in plaats daarvan m'n telefoon liever uit m'n broekzak haal.
Verwijderd
Vandaag actief beginne begonnen met activiteiten app. Best lastig om de groene ring te vullen. Pas 1 minuut actief geweest. Wanneer ben je voldoende actief voor een minuut?
Doe het zelf pakketje om je watch goud te maken:
https://www.kickstarter.c...apple-watch-with-24k-gold
https://www.kickstarter.c...apple-watch-with-24k-gold
Net hier in Vancouver even binnen gelopen in een Apple Store en eindelijk de andere modellen kunnen proberen en het viel me eerlijk gezegd wat tegen.
Ik heb het SS model met schakel band om gehad, de SS met Milanese loop maar ook de Leather Loops op mijn eigen Sport gehad net zoals de Milanese Loop op mijn sport.
De SS met schakeld band vond ik persoonlijk het mooist maar de band zit me net te strak, ik draag mijn horloges altijd wat losser en dat was niet meer mogelijk omdat hij al op de grootste stand stond. Die valt dus af.
Daarna de SS met Milanese even om gehad en dat viel me eigenlijk best wel tegen. Ik had echt verwacht dat de SS met Milanese een sieraad zou zijn en dat bleek het niet. Ik vond hem kwa afwerking niet fraaier dan de sport bb, alleen de kast zelf is zwaarder en dat is wel erg mooi/fijn, je hebt zo wat meer om je pols.
Na die twee SS modellen kon ik wat bandjes op mijn eigen sport proberen en omdat mijn interesse het meest uitging naar de leatherloop die dan dus ook geprobeerd maar god wat vielen die tegen zeg, het zijn ielige goedkoop uitziende dunne bandjes van een leer soort wat onwijs goedkoop en als plastic aanvoelt, die moet ik er echt niet om hebben zeg. Wat een tegenvaller.

Daarna nog even de Milanese loop op mijn sport geprobeerd en dat ging verrassend goed, het glimmende adaptertje vloekt meer met het horloge dan op foto's te zien is maar als je hem draagt zie je dat niet omdat je er dan bovenop kijkt. Het bandje glimt een stuk minder en dat staat daardoor juist weer erg fraai met de Sport. Die Milanese band komt er dus zeker bij.
Vandaag hadden ze helaas niet veel stock, eigenlijk waren alle bandjes uitverkocht behalve de Zwart en blauwe sport band. Ik heb daarom een zwarte band (met donkere pin) gekocht voor bij mijn zilveren sport. Ik loop gedurende de vakantie nog wel eens binnen voor een Milanese mochten ze die niet hebben hou ik het hier bij.
Ik heb het SS model met schakel band om gehad, de SS met Milanese loop maar ook de Leather Loops op mijn eigen Sport gehad net zoals de Milanese Loop op mijn sport.
De SS met schakeld band vond ik persoonlijk het mooist maar de band zit me net te strak, ik draag mijn horloges altijd wat losser en dat was niet meer mogelijk omdat hij al op de grootste stand stond. Die valt dus af.
Daarna de SS met Milanese even om gehad en dat viel me eigenlijk best wel tegen. Ik had echt verwacht dat de SS met Milanese een sieraad zou zijn en dat bleek het niet. Ik vond hem kwa afwerking niet fraaier dan de sport bb, alleen de kast zelf is zwaarder en dat is wel erg mooi/fijn, je hebt zo wat meer om je pols.
Na die twee SS modellen kon ik wat bandjes op mijn eigen sport proberen en omdat mijn interesse het meest uitging naar de leatherloop die dan dus ook geprobeerd maar god wat vielen die tegen zeg, het zijn ielige goedkoop uitziende dunne bandjes van een leer soort wat onwijs goedkoop en als plastic aanvoelt, die moet ik er echt niet om hebben zeg. Wat een tegenvaller.

Daarna nog even de Milanese loop op mijn sport geprobeerd en dat ging verrassend goed, het glimmende adaptertje vloekt meer met het horloge dan op foto's te zien is maar als je hem draagt zie je dat niet omdat je er dan bovenop kijkt. Het bandje glimt een stuk minder en dat staat daardoor juist weer erg fraai met de Sport. Die Milanese band komt er dus zeker bij.
Vandaag hadden ze helaas niet veel stock, eigenlijk waren alle bandjes uitverkocht behalve de Zwart en blauwe sport band. Ik heb daarom een zwarte band (met donkere pin) gekocht voor bij mijn zilveren sport. Ik loop gedurende de vakantie nog wel eens binnen voor een Milanese mochten ze die niet hebben hou ik het hier bij.
Ik vind die Leather Loop op zich wel aardig aanvoelen, maar gewoon geen 150 euro voor een stukje "leer" waard 
Snap sowieso die leerhype als het om Applespul gaat nooit zo (cases voor iPhones en iPads). "Echt leer", whooptiedoo.
Snap sowieso die leerhype als het om Applespul gaat nooit zo (cases voor iPhones en iPads). "Echt leer", whooptiedoo.
Tja voor de helft van het geld koop je een adapter EN een knap horlogebandje in Nederland.
Ik heb het horloge uit onderstaande link en ik ga morgen of overmogen, als ik mn SS binnen heb, beide horloges naast elkaar houden en kijken of het bandje een beetje wil matchen met de AW SS. Het is echt een mooi dik bandje van goede kwaliteit leer.
Die ik heb, is wel 24mm bandje maar ook verkrijgbaar in 22mm:
http://www.horlogeband.com/Horlogeband-TW-STEEL-TWA955/
Meerdere kleuren en 22/24mm:
http://www.horlogeband.co...?mode=search&q=Twa&page=1
Nu alleen nog een betrouwbare adapter vinden maar volgens mij zijn die dingen nog vollop in ontwikkeling.
Ik heb het horloge uit onderstaande link en ik ga morgen of overmogen, als ik mn SS binnen heb, beide horloges naast elkaar houden en kijken of het bandje een beetje wil matchen met de AW SS. Het is echt een mooi dik bandje van goede kwaliteit leer.
Die ik heb, is wel 24mm bandje maar ook verkrijgbaar in 22mm:
http://www.horlogeband.com/Horlogeband-TW-STEEL-TWA955/
Meerdere kleuren en 22/24mm:
http://www.horlogeband.co...?mode=search&q=Twa&page=1
Nu alleen nog een betrouwbare adapter vinden maar volgens mij zijn die dingen nog vollop in ontwikkeling.
Er zijn echt heel mooie kwalitatieve bandjes te krijgen en in combinatie met een adapter heb je zodoende het meeste waar voor je geld. Ik persoonlijk vind enkel de schakelband van Apple erg mooi, die prijs is echter belachelijk in mijn optiek. Verder vind ik de leren variant veel te glad/plastic uitzien en vind ik de rest van de bandjes niet echt heel mooi.
Vind het jammer het met die adapters niet 1 geheel is maar je zon stom boogje hebt waar je de band aan klikt. Snap dat het niet anders kan, maar vind t niks.
Het is wachten tot er bandjes komen die net als de sportband als ware de adapter integreren in het materiaal.matthijst schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:02:
Vind het jammer het met die adapters niet 1 geheel is maar je zon stom boogje hebt waar je de band aan klikt. Snap dat het niet anders kan, maar vind t niks.
Als dat mooi gebeurd stoort mij dat niet verwacht ik. Op de Leather buckle bv vind ik het ook niet lelijk.matthijst schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:02:
Gelukkig heb ik mijn leather loop geanuleerd. Alleen tja 7-8 weken levertijd voor de Milanese bandDonstil schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 05:31:
[afbeelding]
........Daarna nog even de Milanese loop op mijn sport geprobeerd en dat ging verrassend goed, het glimmende adaptertje vloekt meer met het horloge dan op foto's te zien is maar als je hem draagt zie je dat niet omdat je er dan bovenop kijkt. Het bandje glimt een stuk minder en dat staat daardoor juist weer erg fraai met de Sport. Die Milanese band komt er dus zeker bij.......

Die sport band vind ik gewoon niet lekker zitten om mijn pols. Hij moet of te strak of te los
offtopic:
done
done
[ Voor 10% gewijzigd door Captain Planet op 27-05-2015 17:23 ]
Allebei geprobeerd? De afstand tussen de gaatjes tussen de kleine en grote is net anders.Captain Planet schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 18:48:
[...]
Die sport band vind ik gewoon niet lekker zitten om mijn pols. Hij moet of te strak of te los
Zelfde helaas
Edit: Done.Captain Planet schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 18:48:
[...]
Gelukkig heb ik mijn leather loop geanuleerd. Alleen tja 7-8 weken levertijd voor de Milanese band(en ik moet hem nog steeds bestellen
)
offtopic:
Mocht je interesse hebben om een tweaker blij te maken voor kleine vergoeding
Kwam deze tegen op Etsy:
https://www.etsy.com/nl/l...20watch&ref=sr_gallery_21
Begint er al aardig op te lijk imo.
Nu nog goede adaptertjes...
https://www.etsy.com/nl/l...20watch&ref=sr_gallery_21
Begint er al aardig op te lijk imo.
Nu nog goede adaptertjes...
Iemand anders nog ervaring met de Leather Loop? Dat is namelijk wel de band die ik als eerst wilde bestellen.
Maar is als ik het zo lees dan is de kwaliteit van de LL minder dan ik had gehoopt
Maar is als ik het zo lees dan is de kwaliteit van de LL minder dan ik had gehoopt
Eergisteren mijn apple watch binnen, prachtig ding. Enkel is mij opgevallen dat de oplader kabel echt oncomfortabel lang is, en het liefste bij mij ook nog naar onder wil wijzen (En als ik een draai uit de overgebleven kabelbundel haal hangt dat een stuk over mijn spullen heen, en dat werkt voor geen meter). Ben ik de enige die dit ervaart? Word de kabel langsaam wel soepeler?
Verwijderd
Vandaag voor het eerst hardgelopen met Apple Watch + iPhone en aan mijn andere pols mijn TomTom Runner horloge. Waar mijn TomTom een afstand van 5.07 km aangaf aan het einde was mijn Watch niet verder dan 4.84 km. 230 meter verschil. Best wel erg veel.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie
En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie
En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie