Heb de Apple Watch nu zo'n goede twee weken. Wat me vooral opvalt is dat hij me eigenlijk helemaal niet zo opvalt. De keren dat ik hem echt gebruik zijn enkel om te zien of iets de moeite is om mijn telefoon voor te pakken, maar meestal betrap ik me erop dat ik allang op mijn telefoon gekeken heb en dat de Apple Watch dus eigenlijk niet veel te doen heeft.
Qua muziek skippen op de iPhone zijn de oordopjes toch echt handiger. Gewoon een kwestie van op het knopje drukken in plaats van je horloge te gebruiken waar je meerdere handelingen moet doen voor exact hetzelfde.
De app Home Remote waarmee ik de belichting kan bedienen is leuk en werkt goed, maar ook hier merk ik dat de ouderwetse afstandsbediening toch sneller werkt en ik de app enkel gebruik als ik te lui ben om op te staan

. Tijdens het douchen/badderen de muziek skippen e.d. is prima, maar ook hier geld dat ik dit toch niet zo heel vaak gebruik en ondanks de buitengewone watertesten blijf ik hier toch voorzichtig mee.
Enige waar ik hem wel veel voor gebruik zijn:
Tijd kijken
Temperatuur kijken (clock widget)
Duo Push Security
En bellen.. hetgeen ik totaal niet verwacht had, doe ik eigenlijk best regelmatig. Als ik thuis ben en mijn telefoon ligt nog boven, of ik krijg hem moeilijk uit m'n zak, dan merk ik toch dat ik de Apple Watch gebruik om mee te bellen en dat werkt eigenlijk best goed.
Verder ben ik nog steeds erg tevreden over de kwaliteit van het apparaatje en is het gewoon onderdeel geworden van m'n routine.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.