@Dennisdn Dat klopt bij Apple (gelukkig) niet. Je kan bij de Apple Stores altijd binnen 14 dagen je watch terug brengen of omruilen voor een ander model, no questions asked. En passen gebeurt daar zoveel, het valt ze niet eens op als je niet koopt. Als je het vandaag doet kan je ook nog als excuus gebruiken dat je even moet wachten op het salaris...
Het is gewoon altijd slim om ze even te passen in de winkel, niet alleen de maat, maar ook de kleur moet je bijvoorbeeld aan staan. Ik heb bijv. ook de stainless steal links laten liggen omdat ik de space grey al mooi genoeg vond. Een watch is voor een groot deel het uiterlijk, net als kleding koop ik dat soort dingen dus liever niet online.
Het is gewoon altijd slim om ze even te passen in de winkel, niet alleen de maat, maar ook de kleur moet je bijvoorbeeld aan staan. Ik heb bijv. ook de stainless steal links laten liggen omdat ik de space grey al mooi genoeg vond. Een watch is voor een groot deel het uiterlijk, net als kleding koop ik dat soort dingen dus liever niet online.
youtube.com/@hisrep