Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
@Dennisdn Dat klopt bij Apple (gelukkig) niet. Je kan bij de Apple Stores altijd binnen 14 dagen je watch terug brengen of omruilen voor een ander model, no questions asked. En passen gebeurt daar zoveel, het valt ze niet eens op als je niet koopt. Als je het vandaag doet kan je ook nog als excuus gebruiken dat je even moet wachten op het salaris...

Het is gewoon altijd slim om ze even te passen in de winkel, niet alleen de maat, maar ook de kleur moet je bijvoorbeeld aan staan. Ik heb bijv. ook de stainless steal links laten liggen omdat ik de space grey al mooi genoeg vond. Een watch is voor een groot deel het uiterlijk, net als kleding koop ik dat soort dingen dus liever niet online.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:00
DeNachtwacht schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:18:
@Dennisdn Net als kleding koop ik dat soort dingen dus liever niet online.
Tja, ik moet er juist niet aan denken om voor kleding of andere dingen nog echt naar een winkel te moeten. Dat is zoo jaren '90 en toen had ik er al een bloedhekel aan :)

Maar een bezoekje Apple-store is altijd wel de moeite waard. Al is het alleen al om een keer de waanzin te aanschouwen. De waanzin rondom Apple. Dat er voor de Geniusbar buiten al een rij staat om te selecteren of je binnen wel in de 2e rij mag gaan staan om uiteindelijk op één van de honderden wachtstoelen terecht te komen. Het zou bijna sarcastisch zijn, maar is gewoon leuk om een keer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Het valt me op dat die activiteiten app nog niet heel lekker werkt.. ik heb hem nu een half jaar en nog niet echt over nagedacht omdat ik een kantoor baan heb en vaak groen en blauw wel haal. Rood nooit ook al sport ik fanatiek. Nu ik thuis zit ivm herstel van een operatie en veel moet lopen kan ik dit mooi uitzoeken.

Rood haal ik nu dagelijks door middel van workouts. Doe ik verder niks aan maar dezelfde activiteiten dan scant hij het minimaal.

Groen precies hetzelfde

Blauw is het staan gedeelte en die loopt voor geen meter. Hij pakt hem vaak maar heel vaak hoe vaak je ook staat dat uur of loopt of iets doet pakt die hem niet. Frusterend op 1 of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Nielson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Darklance schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:16:
[...]

Dat had ik ook met mijn JBL Reflect. Watch herstarten was de oplossing (gelukkig)
Daarna blijft de koppeling ook aanwezig en pairt hij automatisch bij inschakelen van de JBL.
Top. Hij werkt. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 16:07
Eduardboon schreef op zondag 19 februari 2017 @ 09:08:
[...]

Ja, alles staat zoals het hoort. Toch krijg ik alleen saldo te zien als ik de iPhone unlock. Zelfs al zet ik de iPhone aan op het lockscreen dan nog zegt de app "geen internet". Houd ik mijn vinger dan op de touch id zodat het slotje verdwijnt op de iphone, dan werkt het meteen. Maar ja, moet je alsnog de telefoon voor pakken
Na de update van de Rabo app lukte het bij mij ook eerst niet, na in de watch app bij de rabobank de app te updaten werkte het wel. Moet zeggen wel nog te traag.

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
U2psv schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:10:
[...]

Na de update van de Rabo app lukte het bij mij ook eerst niet, na in de watch app bij de rabobank de app te updaten werkte het wel. Moet zeggen wel nog te traag.
Hoe heb je daar de app geupdated dan? Hier heb ik alles maar ge-herinstalleerd (de apps) maar nog steeds moet ik eerst mijn passcode of vingerafdruk doen voordat de watch app uberhaupt toegang krijgt..

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:00
Shadow343 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 21:43:
Het valt me op dat die activiteiten app nog niet heel lekker werkt.. ik heb hem nu een half jaar en nog niet echt over nagedacht omdat ik een kantoor baan heb en vaak groen en blauw wel haal. Rood nooit ook al sport ik fanatiek. Nu ik thuis zit ivm herstel van een operatie en veel moet lopen kan ik dit mooi uitzoeken.

Rood haal ik nu dagelijks door middel van workouts. Doe ik verder niks aan maar dezelfde activiteiten dan scant hij het minimaal.

Groen precies hetzelfde

Blauw is het staan gedeelte en die loopt voor geen meter. Hij pakt hem vaak maar heel vaak hoe vaak je ook staat dat uur of loopt of iets doet pakt die hem niet. Frusterend op 1 of andere manier.
Sta je alleen, of loop je ook minimaal 60 seconde per uur? Zie: http://www.imore.com/appl...king-5-tips-you-need-know

Bij mij is naar de koelkast lopen ook niet genoeg maar - koffie halen en een beetje blijven bewegen wel ;)

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 17:52
En tijdens een workout ben je aaneengesloten actief en word hartslag meegeteld.
Dat scheelt echt veel want op andere momenten meet hij minder vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhijman
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03:16
Eduardboon schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:14:
[...]

Hoe heb je daar de app geupdated dan? Hier heb ik alles maar ge-herinstalleerd (de apps) maar nog steeds moet ik eerst mijn passcode of vingerafdruk doen voordat de watch app uberhaupt toegang krijgt..
ik heb hier ooklast van vind het echt jammer hele watch app heeft nul waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
ex87 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:34:
[...]

Sta je alleen, of loop je ook minimaal 60 seconde per uur? Zie: http://www.imore.com/appl...king-5-tips-you-need-know

Bij mij is naar de koelkast lopen ook niet genoeg maar - koffie halen en een beetje blijven bewegen wel ;)
Ze geven niet aan dat het moet maar soms beweeg ik wel mee dan dat en doe ik bewust zelfs oefeningen waar die niet op reageert.. vandaag was het weer zo ver trouwens haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
Yes, ik heb er nu dus ook eentje. In het echie zijn ze inderdaad een stuk subtieler dan op foto's. Goed voorbereid (wilde een aluminium zilverkleurige, want beter te combineren met allerhande bandjes) en heb er dus nu eentje met wit sportbandje en krokodillen-leren bandje voor dagelijjks gebruik in bestelling.

Gisteren al flink aan het spelen geweest en een rondje gelopen buiten. Ik kom van een fitbit en was wat aan het worstelen met de stappenteller-integratie met HealthKit (iPhone rekent toch ook mee lijkt het, ook al staat de Watch bovenaan de bronnenlijst). Enfin, moet denk ik maar wennen aan de drie-ringen van de Activititeiten-app, dan komt het ook goed. Het gaat om de bewustwording nietwaar.

Ben toch gegaan voor de Series 2 / 42mm. Ben geen hardloper, maar wel recentelijk aan het wandelen geslagen. En ja, dan heb ik mijn iPhone altijd bij me dus GPS kan ik daarvandaan halen bij het tracken, maar de mogelijkheid om er ook mee te zwemmen vond ik toch wel aardig en tja, die 100e extra ben ik volgende maand toch weer vergeten.

Moet nog wel beetje wennen aan de interface en functies van de knoppen. Ben toch geneigd om veel op het scherm te tikken enzo :-)

Iemand nog tips voor 'must have' apps?

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
Sorcerer_NL schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 09:14:
Iemand nog tips voor 'must have' apps?
stocard. En de ing app werkt ook wel fijn.
Verder is er wat mij betreft helaas nog weinig écht nuttigs.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:00
Shadow343 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:14:
[...]

Ze geven niet aan dat het moet maar soms beweeg ik wel mee dan dat en doe ik bewust zelfs oefeningen waar die niet op reageert.. vandaag was het weer zo ver trouwens haha
Nog nooit gehad. Als je elk uur gewoon een aantal minuten loopt werkt het uur "staan" altijd voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
ex87 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 12:01:
[...]

Nog nooit gehad. Als je elk uur gewoon een aantal minuten loopt werkt het uur "staan" altijd voor mij.
Hier idem dus het lijkt erop dat je niet lang genoeg staat/beweegt eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
DeNachtwacht schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:24:
[...]

stocard. En de ing app werkt ook wel fijn.
Verder is er wat mij betreft helaas nog weinig écht nuttigs.
Heel het huis hangt vol met Hue lampen. Ideaal om die ook te kunnen bedienen vanaf mijn watch.

+ Zoneplayer voor mijn Sonos :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:51
Vroeg me af of het mogelijk is om gelijktijdig de Workout app én de Nike+ Running Club app te gebruiken?
Gebruik tijdens het fitness normaliter de default Workout app, maar zou ook de Nike+ app willen gebruiken als ik op de loopband sta.. maar wil dan de Workout app ook laten lopen zodat ik daarin mijn volledige sessie in opgeslagen heb.

Is dit mogelijk?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
Ehhhhm wat let je om het zelf te proberen?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
De Nike activiteit word ook meegeteld in je dag calorieën en je ziet het ook terug in het actieve veldje.
Zo ook met de strava app zag ik laatst en of je beide gelijktijdig kan doen nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
DeNachtwacht schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:37:
Ehhhhm wat let je om het zelf te proberen?
Wil niet onverhoopt m'n Workout onderuit halen, waar ik dat op moment mee bezig ben :+
Dus dacht dat misschien iemand hier uitsluitsel over kon geven. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:37
Hallo Tweakers,

Even een kort vraagje. Sinds gebruik ik mijn Apple Watch Series 2 ook in het water met zwemmen en douchen. Ik activeer van tevoren het waterslot en als ik ‘klaar’ ben draai ik aan de digital crown waardoor er enkele malen een pieptoon klinkt en er water uit het speakertje loopt.

Nu merk ik dat ik dit meerdere malen moet doen, zeker drie keer. Doe ik dat niet, dan klinkt het geluid vervormd. Dit test ik altijd even door Mickey of Minnie Mouse als wijzerplaat in te stellen en op het scherm te drukken.

Ik vroeg mij af of er meer Tweakers zijn die hun Apple Watch Series 2 in het water gebruiken. Zo ja, activeren jullie het waterslot ook meerdere malen? Of komt het water er in één keer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
DedSec85 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:48:

Ik vroeg mij af of er meer Tweakers zijn die hun Apple Watch Series 2 in het water gebruiken. Zo ja, activeren jullie het waterslot ook meerdere malen? Of komt het water er in één keer uit?
Ik ben van plan om vanavond voor het eerst te gaan zwemmen, dus kan het je daarna laten weten.

Overigens heb ik al verschillende reviews gelezen waarin gebruikers inderdaad aangeven dat men meerdere keren het waterslot moet activeren en de-activeren om al het water er uit te krijgen. Lijkt dus een bekende issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
Sorcerer_NL schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:53:
[...]

Ik ben van plan om vanavond voor het eerst te gaan zwemmen, dus kan het je daarna laten weten.

Overigens heb ik al verschillende reviews gelezen waarin gebruikers inderdaad aangeven dat men meerdere keren het waterslot moet activeren en de-activeren om al het water er uit te krijgen. Lijkt dus een bekende issue.
Ah ben er benieuwd naar jouw ervaringen. Jammer dat Apple die pieptoontjes niet wat langer heeft gemaakt maar goed, als ik weet dat dit normaal, dan stelt mij dat toch een beetje gerust. Was al bang dat mijn Watch defect zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
DedSec85 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:48:
Hallo Tweakers,

Even een kort vraagje. Sinds gebruik ik mijn Apple Watch Series 2 ook in het water met zwemmen en douchen. Ik activeer van tevoren het waterslot en als ik ‘klaar’ ben draai ik aan de digital crown waardoor er enkele malen een pieptoon klinkt en er water uit het speakertje loopt.

Nu merk ik dat ik dit meerdere malen moet doen, zeker drie keer. Doe ik dat niet, dan klinkt het geluid vervormd. Dit test ik altijd even door Mickey of Minnie Mouse als wijzerplaat in te stellen en op het scherm te drukken.

Hey,

Ik zwem er nu ongeveer 3 keer per week mee (nylon bandje die zich trouwens goed houdt) en activeer hem gewoon 1 keer en zodra ik het zwembad uitloop schakel ik hem uit. Ik merk vaak wel dat dit voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
Shadow343 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:26:
[...]

Hey,

Ik zwem er nu ongeveer 3 keer per week mee (nylon bandje die zich trouwens goed houdt) en activeer hem gewoon 1 keer en zodra ik het zwembad uitloop schakel ik hem uit. Ik merk vaak wel dat dit voldoende is.
Schakel je hem dan pas uit na het omkleden enzo? Of direct als je uit het water komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
DedSec85 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:04:
[...]

Ah ben er benieuwd naar jouw ervaringen. Jammer dat Apple die pieptoontjes niet wat langer heeft gemaakt maar goed, als ik weet dat dit normaal, dan stelt mij dat toch een beetje gerust. Was al bang dat mijn Watch defect zou zijn.
Hij deed het perfect! Slechts 1x moeten draaien aan de kroon om al het water er uit te krijgen. Niets om je zorgen over te maken!

Gelijk toen ik het water uit was heb de watch ontgrendeld en de activiteit gestopt en opgeslagen. Nooit geweten dat je met zwemmen zoveel calorieën verbrandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
Sorcerer_NL schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:25:
[...]

Hij deed het perfect! Slechts 1x moeten draaien aan de kroon om al het water er uit te krijgen. Niets om je zorgen over te maken!

Gelijk toen ik het water uit was heb de watch ontgrendeld en de activiteit gestopt en opgeslagen. Nooit geweten dat je met zwemmen zoveel calorieën verbrandt.
Kijk, dat is mooi. Ik merk helaas wel bij mij dat ik het waterslot meer dan 1 keer moet activeren om al het water eruit te krijgen. Ik houd het wel even in de gaten. Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Rivanov schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:57:
Vroeg me af of het mogelijk is om gelijktijdig de Workout app én de Nike+ Running Club app te gebruiken?
Gebruik tijdens het fitness normaliter de default Workout app, maar zou ook de Nike+ app willen gebruiken als ik op de loopband sta.. maar wil dan de Workout app ook laten lopen zodat ik daarin mijn volledige sessie in opgeslagen heb.

Is dit mogelijk?
Om hierop even terug te komen. Het is niet mogelijk om tegelijkertijd een Workout actief te hebben én een Nike+ RC sessie. Wanneer je de één start, stopt de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Net een uurtje kunnen genieten als eerste gebruiker van een Apple Watch Series 1. Gisteren besteld en kwam net binnen met de post, lekker begonnen met instellen en bekijken. Vervolgens maar even de update proberen te installeren (aan de lader uiteraard), en helaas toen hij op 1/3 was knalde er ineens een groot rood uitroepteken tevoorschijn. Weg plezier... Horloge op de een of andere manier niet meer werkend. Apple support zegt dat het een hardware defect is. Gelukkig gaat hij omgeruild worden, maar goed dat zal wel even duren met het terugsturen, verwerken en weer opnieuw opsturen. Hopen dat de 2e poging goed zal verlopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:17
MartijnRGS schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:22:
Net een uurtje kunnen genieten als eerste gebruiker van een Apple Watch Series 1. Gisteren besteld en kwam net binnen met de post, lekker begonnen met instellen en bekijken. Vervolgens maar even de update proberen te installeren (aan de lader uiteraard), en helaas toen hij op 1/3 was knalde er ineens een groot rood uitroepteken tevoorschijn. Weg plezier... Horloge op de een of andere manier niet meer werkend. Apple support zegt dat het een hardware defect is. Gelukkig gaat hij omgeruild worden, maar goed dat zal wel even duren met het terugsturen, verwerken en weer opnieuw opsturen. Hopen dat de 2e poging goed zal verlopen!
Waarom maakte je geen afspraak bij de Apple store voor volgende week? Daar ruilen ze hem per direct om als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
Sokoo schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 16:10:
[...]

Waarom maakte je geen afspraak bij de Apple store voor volgende week? Daar ruilen ze hem per direct om als het goed is :)
Op aanraden van Apple zo gedaan omdat ik anders met meer dan 4 uur reistijd (heen&terug) zit en ze vinden dat Coolblue het moet oplossen wegens de 14 dagen retour regeling. Dus dan maar zo en helaas even wachten ;-).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
MartijnRGS schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 16:16:
[...]

Op aanraden van Apple zo gedaan omdat ik anders met meer dan 4 uur reistijd (heen&terug) zit en ze vinden dat Coolblue het moet oplossen wegens de 14 dagen retour regeling. Dus dan maar zo en helaas even wachten ;-).
Nouja, een lichte troost is dat Coolblue nou net de aller beste is in problemen oplossen/ruilen etc. Met retouren enzo heb je altijd binnen een dag of 2 je geld wel terug. Daar kan zelfs Apple niet tegenop. (op ruilen in Applestore na natuurlijk).

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 05-03-2017 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
Dennisdn schreef op zondag 5 maart 2017 @ 08:36:
[...]

Nouja, een lichte troost is dat Coolblue nou net de aller beste is in problemen oplossen/ruilen etc. Met retouren enzo heb je altijd binnen een dag of 2 je geld wel terug. Daar kan zelfs Apple niet tegenop. (op ruilen in Applestore na natuurlijk).
Heb zojuist ook bericht dat ik met een beetje geluk morgen al weer de nieuwe binnen heb! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Iemand hier een idee?

Gisteren zag ik eind dag ineens dat de batterij op 10% zat. Heb het in de gaten gehouden en het ging als een malle. Niets anders gedaan dan normaal, terwijl ik er normaal 2 dagen mee door kan.

Wat zag ik: bij gebruik en stand-by stond beiden 11 uur. Er staan vandaag geen apps open en heb niets gedaan en wederom gaat het vlot.

Wat kan dit zijn?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
MartijnRGS schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 16:16:
[...]

Nou ik denk dat Coolblue sneller en misschien wel coulanter is dan Apple ;)
En ik lees dat je al snel een nieuwe krijgt en daar had Apple je een refurb gegeven naar alle waarschijnlijkheid ;)

@THE_BASE Ik denk als beide tijden gelijk op liepen dat er toch een app op de achtergrond mee heeft lopen draaien.
Even opnieuw opstarten en vermoedelijk verhelpt dat dit soort geintjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:48
Kan iemand dit even nakijken voor mij bij zijn eigen Apple Watch?
In februari heb ik volgens mijn activiteiten ringen alle dagen alle 3 de ringen volgemaakt alleen heb ik niet de prestatie "Perfecte maand - dagelijkse trainingsdoel" gehaald.

Ik heb wel het volgende gehaald:
"Perfecte maand - bewegingsdoel" : 1x - feb-2017
"Perfecte week (bewegen)" : 8x, de afgelopen 8 weken
"Perfecte week (trainen)" : 8x, de afgelopen 8 weken
"Perfecte week (staan)" : 8x, de afgelopen 8 weken
"Perfecte week (alle activiteiten)": 8x, de afgelopen 8 weken

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor eigenlijk niets meer over spotty ( de spotify watch app)??

ik smacht er eigenlijk wel naar....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Komt omdat Spotify ervoor is gedoken. De app maker schijnt nu in overleg met Spotify, de app dusdanig aan te passen dat het wel legaal is. Naam is ook aangepast naar Snowy.
Mar 06: Currently waiting to hear back from Spotify (legal) to wrap up discussion about the app. I wish I could disclose more publicly, but I’ve been advised to be conservative until everything is finalized.
https://www.reddit.com/r/...eddit&utm_name=AppleWatch

[ Voor 25% gewijzigd door Rivanov op 07-03-2017 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:47:
Ik hoor eigenlijk niets meer over spotty ( de spotify watch app)??

ik smacht er eigenlijk wel naar....
Ik snap vooral niet goed wat voor voordeel het biedt. Met je watch kunnen gewoon volume hoger/lager zetten, nummers terug en vooruit etc. Alle essentiële zaken kunnen dus gewoon, en ik browse sowieso liever door mijn telefoon om een playlist aan te zetten, dat gepriegel op een horloge biedt voor mij dus ook geen voordeel. Zou dus niet weten waarom ik die app nodig heb op Mn horloge.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 17:39
DeNachtwacht schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:04:
[...]

Ik snap vooral niet goed wat voor voordeel het biedt. Met je watch kunnen gewoon volume hoger/lager zetten, nummers terug en vooruit etc. Alle essentiële zaken kunnen dus gewoon, en ik browse sowieso liever door mijn telefoon om een playlist aan te zetten, dat gepriegel op een horloge biedt voor mij dus ook geen voordeel. Zou dus niet weten waarom ik die app nodig heb op Mn horloge.
Met die app kun je muziek lokaal opslaan op je Watch ... dat heeft bijvoorbeeld als voordeel dat je de telefoon thuis kunt laten tijdens het sporten en toch kunt genieten van je muziek.

Voor mij echt een briljante feature welke op dit moment alleen werkt via Apple Music.
Maar Apple Music vind ik gewoon echt niet prettig werken, ook niet na 2x 3 maanden testen..

Ik hoop dus dat die app er gaat komen, maar ik ben er bang voor.
Sowieso snap ik de ontwikkelaar niet helemaal....wordt ie op zijn vingers getikt door Spotify (onder andere) ivm de naam, en dan kiest hij een nieuwe naam, maar die wordt ook al voor een Android app gebruikt wordt... dat gaat dus vast nog een keer fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
TerrorSource schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:05:
Kan iemand dit even nakijken voor mij bij zijn eigen Apple Watch?
In februari heb ik volgens mijn activiteiten ringen alle dagen alle 3 de ringen volgemaakt alleen heb ik niet de prestatie "Perfecte maand - dagelijkse trainingsdoel" gehaald.

Ik heb wel het volgende gehaald:
"Perfecte maand - bewegingsdoel" : 1x - feb-2017
"Perfecte week (bewegen)" : 8x, de afgelopen 8 weken
"Perfecte week (trainen)" : 8x, de afgelopen 8 weken
"Perfecte week (staan)" : 8x, de afgelopen 8 weken
"Perfecte week (alle activiteiten)": 8x, de afgelopen 8 weken
Ik had hem wel maar heb ook elke week dagelijks een activiteit gedaan misschien speelt dat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
DeNachtwacht schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:04:
[...]

Ideaal voor tijdens het sporten. Muziek op de Apple Watch zetten, Bluetooth headset en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Roos79 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:55:
[...]

Ik had hem wel maar heb ook elke week dagelijks een activiteit gedaan misschien speelt dat mee?
Ik heb niet dagelijks een activiteit gedaan maar dat is volgens mij ook niet nodig.

Perfect Month
Earn this award when you reach your Move goal every day of a single month, from the month’s first day to its last.

http://www.iupdateos.com/...earn-in-the-activity-app/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
Zojuist mijn gloednieuwe en helemaal prima werkende watch geïnstalleerd en ingesteld. Erg blij mee en werkt als een tierelier. Nu heb ik hem net van de lader gehaald en om gedaan om het een en ander te proberen.

Hoe werkt de activiteiten app precies is eigenlijk de vraag waarom ik hier kom. Hij registreert nog geen realtime voetstappen en mijn hartslag komt ook niet in de Health app op de iPhone. Bij source in de Health app op de iPhone staat de Apple Watch ook niet. Kost het even wat tijd voordat het gesynchroniseerd wordt? Heb de activity app ingesteld en deze werkt ook, alleen staat alles nog op 0. Ga morgen meer er mee lopen etcetera maar zou het fijn vinden als alles vanaf morgen ook bijgehouden wordt zowel op de watch als op de iPhone.

EDIT: Ik was te voorbarig, alles staat er nu netjes in!

[ Voor 3% gewijzigd door MartijnRGS op 08-03-2017 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
Weet iemand hoe je met de apple wach 2 niks en runkeeper je trainining (pro aangeschaft en dan maken ze trainingen voor je met interfal) de apple watch ook kan praten (bv met trillingen)

Ik moet 4 min rennen dan 1 min lopen maar zou handig zijn als ik na 4 min bv een geluid en trillen zou horen en na 1 min ook weer nu moet ik steed kijken op me horloge dat is niet handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 16:24
MartijnRGS schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 23:44:
Zojuist mijn gloednieuwe en helemaal prima werkende watch geïnstalleerd en ingesteld. Erg blij mee en werkt als een tierelier. Nu heb ik hem net van de lader gehaald en om gedaan om het een en ander te proberen.

Hoe werkt de activiteiten app precies is eigenlijk de vraag waarom ik hier kom. Hij registreert nog geen realtime voetstappen en mijn hartslag komt ook niet in de Health app op de iPhone. Bij source in de Health app op de iPhone staat de Apple Watch ook niet. Kost het even wat tijd voordat het gesynchroniseerd wordt? Heb de activity app ingesteld en deze werkt ook, alleen staat alles nog op 0. Ga morgen meer er mee lopen etcetera maar zou het fijn vinden als alles vanaf morgen ook bijgehouden wordt zowel op de watch als op de iPhone.

EDIT: Ik was te voorbarig, alles staat er nu netjes in!
Ik las je edit als laatste, en wou net reageren; ik kan mijn hartslag terug halen van elke minuut van elke dag.
Maar goed dat het nu dus werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
vandaag is mijn nieuwe apple watch series 2 binnengekomen.
waterdichtheid is voor mij toch wel een dingetje. zit veel op de racefiets en de hele dag in de stromende regen lijkt mij ook niet verstandig.

*snip* verkoop mag in V&A

[ Voor 37% gewijzigd door Daedalus op 08-03-2017 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
firefighter2 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 15:58:
vandaag is mijn nieuwe apple watch series 2 binnengekomen.
waterdichtheid is voor mij toch wel een dingetje. zit veel op de racefiets en de hele dag in de stromende regen lijkt mij ook niet verstandig.

[mbr]*snip* verkoop mag in V&A[/]
Daar hoef je echt niet bang voor te zijn. Gewoon waterlock aanzetten en lekker fietsen. Heb hem nu meerdere malen gewoon onder de douche aangehad...Gewoon goed naspoelen met lauw water uit te kraan en goed drogen. Moet dan ding tegen kunnen....en zo niet, dan ga je gewoon terug naar Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
Hallo Tweakers,

Vandaag is mijn milanees Apple Watch bandje binnen gekomen uit China (de 42mm variant). Het is natuurlijk geen officieel bandje van € 160,- euro maar een goedkopere variant.

De kwaliteit lijkt goed en het magnetisch slotje is stevig.

Nu vroeg ik mij af of zo'n milanees bandje geen kwaad kan bij je Apple Watch? Er zit toch een redelijk krachtige magneet in en als het bandje tegen de achterkant van mijn watch komt (de hartslagsensor) dan merk ik ook dat dit een magnetische werking heeft.

Zijn er mensen met een 'echt' milanees bandje van Apple? Zo ja, klopt het dat deze ook aan het horloge 'plakt'? En kan dit kwaad?

Apple verkoopt die bandjes zelf ook dus het lijkt mij niet maar met magnetische spullen bij elektronische apparatuur lijkt mij niet helemaal ideaal. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 13-10 07:36
DedSec85 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:32:
Hallo Tweakers,

Vandaag is mijn milanees Apple Watch bandje binnen gekomen uit China (de 42mm variant). Het is natuurlijk geen officieel bandje van € 160,- euro maar een goedkopere variant.

De kwaliteit lijkt goed en het magnetisch slotje is stevig.

Nu vroeg ik mij af of zo'n milanees bandje geen kwaad kan bij je Apple Watch? Er zit toch een redelijk krachtige magneet in en als het bandje tegen de achterkant van mijn watch komt (de hartslagsensor) dan merk ik ook dat dit een magnetische werking heeft.

Zijn er mensen met een 'echt' milanees bandje van Apple? Zo ja, klopt het dat deze ook aan het horloge 'plakt'? En kan dit kwaad?

Apple verkoopt die bandjes zelf ook dus het lijkt mij niet maar met magnetische spullen bij elektronische apparatuur lijkt mij niet helemaal ideaal. :-)
Denk wel dat dat gewoon kan gezien je lader van de watch ook magnetisch is

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
SpoekGTi schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:44:
[...]

Denk wel dat dat gewoon kan gezien je lader van de watch ook magnetisch is
Precies dit, bij de oplader leg je de Watch zelf op een magneet. Als het uberhaubt schadelijk was geweest, was dat wel iets erger dan de sluiting aan de onderkant/zijkant van je pols.
DedSec85 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:28:
[...]

Daar hoef je echt niet bang voor te zijn. Gewoon waterlock aanzetten en lekker fietsen. Heb hem nu meerdere malen gewoon onder de douche aangehad...Gewoon goed naspoelen met lauw water uit te kraan en goed drogen. Moet dan ding tegen kunnen....en zo niet, dan ga je gewoon terug naar Apple.
Ik spoel zelfs mijn Series 0 af onder de kraan met een langzame stroom water :+

[ Voor 39% gewijzigd door xoniq op 09-03-2017 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
xoniq schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:57:
[...]

Precies dit, bij de oplader leg je de Watch zelf op een magneet. Als het uberhaubt schadelijk was geweest, was dat wel iets erger dan de sluiting aan de onderkant/zijkant van je pols.

[...]

Ik spoel zelfs mijn Series 0 af onder de kraan met een langzame stroom water :+
Ik heb een Series 0 en heb er al mee gezwommen in waterpark, van waterglijbaan af gaat ook prima(dieper als 1m), ook langer als 30min in 1m water houdt die prima vol. Je moet alleen even de Apple Watch afspoelen met schoon, zoet water als je in zout water of water met Chloor hebt gezwommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
TerrorSource schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:01:
[...]

Ik heb een Series 0 en heb er al mee gezwommen in waterpark, van waterglijbaan af gaat ook prima(dieper als 1m), ook langer als 30min in 1m water houdt die prima vol. Je moet alleen even de Apple Watch afspoelen met schoon, zoet water als je in zout water of water met Chloor hebt gezwommen.
Jemig dat je het überhaupt durft :-P als ik jouw verhaal zo lees begin ik spontaan te tandenknarsen :+.
Ik vond het al bad-ass genoeg om mijn horloge onder de kraan af te spoelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
xoniq schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:23:
[...]

Jemig dat je het überhaupt durft :-P als ik jouw verhaal zo lees begin ik spontaan te tandenknarsen :+.
Ik vond het al bad-ass genoeg om mijn horloge onder de kraan af te spoelen 8)
durft? de Apple Watch Series 1 heeft IPX7 gecertificeerd en dat betekent:
With a rating of IPX7, Apple Watch Series 1 is water resistant to a depth of one meter (about 3.3 feet) for up to 30 minutes.

De eerste Apple Watch, waar nog geen "Series x" achter werd gezet is zelfde als de Apple Watch Series 1 qua waterdichtheid zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Laatste dagen kan ik mijn MacBook niet meer ontgrendelen met Apple Watch. Moet continue wachtwoord invoeren. Iemand een idee?

Heb wel macOS 10.12.4 beta 6 er op gezet, maar daarvoor had ik er ook last van.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:45
THE_BASE schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:57:
Laatste dagen kan ik mijn MacBook niet meer ontgrendelen met Apple Watch. Moet continue wachtwoord invoeren. Iemand een idee?

Heb wel macOS 10.12.4 beta 6 er op gezet, maar daarvoor had ik er ook last van.
Reboot de Mac even en klaar is ....

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
Op hoeveel calorieën hebben jullie de dagelijkse doelstelling staan? Na wat schuiven vind ik 500 nu een hele fijne. Op sommige dagen net iets te pittig dus een leuke motivator.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-10 22:33

B2

wa' seggie?

DeNachtwacht schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:45:
Op hoeveel calorieën hebben jullie de dagelijkse doelstelling staan? Na wat schuiven vind ik 500 nu een hele fijne. Op sommige dagen net iets te pittig dus een leuke motivator.
700. Haal ik met 2x 6,5km fietsen en wat wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
400kcal staat de Watch bij mij. Is al heel wat als je een hele dag op je luie kont op kantoor zit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Staat op 350 nu. Zit de hele dag op kantoor en dan haal ik het net. Verbrand al +/- 1.600 - 1.700 calorieën in rust. ;) Ga daarnaast 3 x in de week naar de sportschool en dan ga ik er altijd ruim overheen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:45
Hier op 400, maar ben 64 en op kantoor. Haal wel dagelijks zo'n 10000 stappen en zat net over de 400 heen...

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
Luie donder :-)

Bij mij staat hij op 780 en die haal ik regelmatig met naar station fietsen (1,5km), naar werk lopen (600m), zo nu en dan de trap op het werk. Dagelijks fietsverkeer voor boodschappen etc. Zelfs een overhemd strijken levert gewoon 6 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
@Sorcerer_NL Hmm weet je zeker dat dat klopt? Als ik een dag heb met een hardlooptraining van een uur, twee keer 6 kilometer snel fietsen naar trein (24 km/u aldus watch 🙃) en een volle werkdag, zit ik zo tussen de 750-800...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@Sorcerer_NL Track je dan al je activiteiten?
Ik merk dat het heel erg scheel om ook de kleine dingen te tracken anders word er net te weinig gemeten (hartslag) om correcte actieve verbranding te laten zien.

@DeNachtwacht en hoeveel stappen heb je dan?

[ Voor 10% gewijzigd door Roos79 op 17-03-2017 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
DeNachtwacht schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:08:
@Sorcerer_NL Hmm weet je zeker dat dat klopt? Als ik een dag heb met een hardlooptraining van een uur, twee keer 6 kilometer snel fietsen naar trein (24 km/u aldus watch 🙃) en een volle werkdag, zit ik zo tussen de 750-800...
Jazeker, mijn rode ring is gewoon vaak vol aan het eind van de dag (op een luie zondag dan weer niet). Als ik mijn activiteiten als work-out track, dan zie ik precies wat ze toevoegen aan de caloriën.

Stond vandaag om 6u op, deed watch om om 06:15u en nu om 8u zit ik al aan de 99 Cal.

Heb geen reden om aan de registratie te twijfelen, want idd soms denk je: "Ik heb me de pleuris gefietst' en krijg er maar 44 cal voor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
Roos79 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 07:46:
@Sorcerer_NL Track je dan al je activiteiten?
Ik merk dat het heel erg scheel om ook de kleine dingen te tracken anders word er net te weinig gemeten (hartslag) om correcte actieve verbranding te laten zien.
Ritjes naar station en wandeling naar werk registreer ik niet meer. Maar de 4km naar school om dochter op te halen of andere ritjes in de stad op de fiets (ik rij geen auto en doe alles met de fiets) registreer ik wel als work-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Het enige dat ik als work-out registreer is de work-out in de sportschool. Wat ik normaal gedurende een dag doe registreer ik niet los als work-out en hanteer ik dus de 'normale' HR monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
@Sorcerer_NL ik registreer die 6 kilometer zelfs met de GPS. Wel heel vreemd dan dat het aantal calorieën zo verschilt. Misschien worden ook je lengte en gewicht in de berekening opgenomen? Ik kan me vooral voorstellen dat een oefening voor zwaardere mensen meer calorieën oplevert dan voor lichte mensen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Ik gebruik nu images als achtergrond voor de face. Vroeg mij af, is er een mogelijkheid voor de iPhone die elke minuut bijvoorbeeld een image van een FTP locatie haalt of synchroniseert? Alle mogelijkheden die ik heb gevonden waren van de iPhone naar de FTP, niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
DeNachtwacht schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:32:
@Sorcerer_NL ik registreer die 6 kilometer zelfs met de GPS. Wel heel vreemd dan dat het aantal calorieën zo verschilt. Misschien worden ook je lengte en gewicht in de berekening opgenomen? Ik kan me vooral voorstellen dat een oefening voor zwaardere mensen meer calorieën oplevert dan voor lichte mensen.
Ik denk het wel. Ben niet een van de lichtsten en druk met sporten & afvallen. Hartslag schiet dus best omhoog bij inspanning. Ter illustratie: fietstochtje van 4,14km op woensdagavond in 14,5 minuten leverde mij 96 cal. op bij gem hartslag van 117 spm.

Dinsdagavond 62 baantjes zwemmen (1550m) in 1u12min leverde mij met een hartslag van 118 spm 1208 cal op.

Eigenlijk best een vernuftigd apparaatje dan die Apple Watch dat hij die verschillen maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Alleen dat zwemmen vind ik vrij hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
Roos79 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:57:
Alleen dat zwemmen vind ik vrij hoog?
Ok, je moet niet alles geloven wat op internet staat, maar deze bron zegt mij dat 500 tot 1000 normaal is bij een uurtje zwemmen. Twee weken geleden had ik er met 60 baantjes in 1:08u ook 1236 cal.

http://www.hulpbijafvallen.org/bewegen/energie-verbranden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
Sorcerer_NL schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:48:
[...]

Ik denk het wel. Ben niet een van de lichtsten en druk met sporten & afvallen. Hartslag schiet dus best omhoog bij inspanning. Ter illustratie: fietstochtje van 4,14km op woensdagavond in 14,5 minuten leverde mij 96 cal. op bij gem hartslag van 117 spm.

Dinsdagavond 62 baantjes zwemmen (1550m) in 1u12min leverde mij met een hartslag van 118 spm 1208 cal op.

Eigenlijk best een vernuftigd apparaatje dan die Apple Watch dat hij die verschillen maakt.
Ik had hier 60 baantjes zwemmen in 33 minuten met gemiddelde hartslag van 133, in totaal 399 calorieën. Best opvallende verschillen idd...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Sorcerer_NL schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:04:
[...]

Ok, je moet niet alles geloven wat op internet staat, maar deze bron zegt mij dat 500 tot 1000 normaal is bij een uurtje zwemmen. Twee weken geleden had ik er met 60 baantjes in 1:08u ook 1236 cal.

http://www.hulpbijafvallen.org/bewegen/energie-verbranden/
Ja 500 kan ik volgen maar 1000 is het dubbele ervan en dat is best veel.
Misschien dat je dat bij wedstrijd zwemen verbrand maar anders niet lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
Roos79 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:08:
[...]

Ja 500 kan ik volgen maar 1000 is het dubbele ervan en dat is best veel.
Misschien dat je dat bij wedstrijd zwemen verbrand maar anders niet lijkt me.
Weet je, je maakt me nu ongerust of mijn Watch het wel goed meet. Ik heb geen reden om te twijfelen gezien andere metingen wel accuraat lijken.

Ik fitness bij een fysiotherapeut met een hartslagmeter om mijn borst en de metingen zijn nagenoeg gelijk. Als de watch gaat rekenen op basis van hartslag, tijdsduur, gewicht etc. dan moet het toch kloppen.

Overigens: 12u verder, half dagje werken en 4km gebakgietst met tegenwind en ik zit al op 585 cal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Ik denk dat geen enkel sport horloge het helemaal precies kan berekenen.

Misschien dat je gewicht meespeelt dat zou nog kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-10 12:53
Rivanov schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:01:
Iemand toevallig de Swarm app op zijn Apple Watch in gebruik? Ik krijg helaas alleen maar de melding: Please wait while we log you in. Maar vervolgens doet hij niets..
Dit heb ik ook ja, volgens mij werkt ie gewoon niet goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Pino112 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 19:16:
[...]

Dit heb ik ook ja, volgens mij werkt ie gewoon niet goed.
Bij mij werkt het sinds enige tijd. Even uitloggen uit de app op de iPhone en opnieuw inloggen hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-10 12:53
Rivanov schreef op maandag 20 maart 2017 @ 19:26:
[...]

Bij mij werkt het sinds enige tijd. Even uitloggen uit de app op de iPhone en opnieuw inloggen hielp.
Briljant, dit had ik nog niet geprobeerd :$ . Doet het hier nu ook. Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-10 17:42
WatchOS 3.2 is te downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Yep. Alles weer aan het bijwerken. :)
MacBook, iPhone en Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Voor de mensen die meteen zijn gaan kijken, net als ik: je zult je iPhone eerst moeten updaten naar 10.3 om je Apple Watch te kunnen actualiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:49
Heb hier reeds alles geupdate. Geen bijzondere events als zijnde vastlopers en dergelijke. Apple lijkt het allemaal goed voor elkaar te hebben.

Sinds afgelopen zaterdag trotse bezitten van Apple Watch Series 2 spacegrey aluminium. Ik moet zeggen dat ik onder indruk ben van batterylife. Ik haal makkelijk 2 dagen zonder laden. Notificaties, spelletje lifeline, breathe appje en occasional siri gebruik. Vanmorgen 100% van lader af en om 17:30 uur thuis met nog 80% aan accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:29
Pff die update neemt wel zijn tijd zeg om te installeren. Downloaden duurde ook al zo lang :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
sww89 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:47:
Pff die update neemt wel zijn tijd zeg om te installeren. Downloaden duurde ook al zo lang :O
Dat is inderdaad niet van deze tijd: 2 uur verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
THE_BASE schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:49:
[...]

Dat is inderdaad niet van deze tijd: 2 uur verder.
Gewoon s'nachts doen :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Goeie voor de volgende keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:29
Op zich wel een goede tip om het 's nachts te doen, maar deze keer duurden het downloaden (kan ik nog mee inkomen) maar vooral het installeren abnormaal lang. Normaal had ik mijn Watch na een half uurtje weer in gebruik. Daarbij komt dat ik graag in de gaten wil houden of het updaten slaagt. Gelukkig voor ons Nederlanders komen updates altijd in de avond rond 19 uur, en in de avond vind ik het meestal niet zo'n probleem om te updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
sww89 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:57:
Op zich wel een goede tip om het 's nachts te doen, maar deze keer duurden het downloaden (kan ik nog mee inkomen) maar vooral het installeren abnormaal lang. Normaal had ik mijn Watch na een half uurtje weer in gebruik. Daarbij komt dat ik graag in de gaten wil houden of het updaten slaagt. Gelukkig voor ons Nederlanders komen updates altijd in de avond rond 19 uur, en in de avond vind ik het meestal niet zo'n probleem om te updaten :)
Ik had mij er ook in vergist. De iPhone zelf updaten gaat altijd tijdens een bakje koffie 'smorgens voor ik de deur uit ga. Maar de Apple Watch had veel meer tijd nodig. Maar na een hele poos, tijdens het installeren stond er niet meer bij dat hij wifi nodig had, dus heb de gok genomen en snel overggegaan op een powerbankje. In de auto verder gegaan, ging prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even jullie ervaring polsen.
To be honest ben ik wat activiteit betreft veel meer onder de indruk van FitBit. Logisch want het is hun core business. Het idee dat je bij een wandeling automatisch een activiteit logt omdat hij merkt dat je je inspant vind ik erg slim. Daarnaast meet hij je HR echt de hele dag waardoor calorie verbruik en actieve minuten vrij accuraat is.

Mede om die reden ooit mijn watch verkocht.
Omdat de Fitbit echter heel dik en stroef is en gewoon niet lekker zit en ik er eigleijk 24/7 last van heb overweeg ik toch weer een AppleWatch

Overigens vind ik het slaapgedrag meten ook een hele goede functie (volledig automatisch) van fitbit. Voor Apple zijn er wel appjes maar door batterijduur en de lompigheid van lose apps lijkt het me use-less.

Een hele hele grote min voor fitbit is de geslotenheid. (niet syncbaar met healthkit) mega gemiste kans van hun natuurlijk. Want een extra reden is voor de Apple Watch is de HR bij bijvoorbeeld de nike app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik zou het juist storend vinden als ik boodschappen gaat doen en hij ziet dat al als sporten. Vind het juist fijner als ik dat zelf kan aangeven. Maar ieder zijn ding geloof ik.

De watch werkt gewoon goed, fijn schermpje en ziet er gewoon strak uit. En de iOS intergratie is gewoon top.

Heb hem nu 1,5 jaar en ga ook niet zonder de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Laatst online: 10:32
Gebruik hem nu al bijna 2 jaar de AW S0.
Tot op heden geen problemen mee.
Enige jammere is dat je niet met deze kan zwemmen.

Daarnaast voor meldingen en etc top!

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Nicj56 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 12:51:
Gebruik hem nu al bijna 2 jaar de AW S0.
Tot op heden geen problemen mee.
Enige jammere is dat je niet met deze kan zwemmen.

Daarnaast voor meldingen en etc top!
Niet mee kan zwemmen? Heb er geen problemen mee ondervonden met zwemmen O-)
30min op 1m diepte is die voor gecertificeerd. Langer op 1m diepte lukt ook wel, dieper dan 1m voor 30min ook wel alleen zou ik het niet aanraden om bijv de watch 2uur lang op 2m diepte te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
TerrorSource schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 15:34:
[...]

30min op 1m diepte is die voor gecertificeerd. Langer op 1m diepte lukt ook wel, dieper dan 1m voor 30min ook wel alleen zou ik het niet aanraden om bijv de watch 2uur lang op 2m diepte te houden.
Puur uit veiligheid doe ik het niet. Ken mezelf ik ga dan dieper dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TerrorSource schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 15:34:
[...]

Die certificering is voor stilstaand water he. Onder druk (stoom, douchejets, zwemmen, etc) kan het veel sneller bezwijken. Overigens denk ik dat Apple wat conservatief is geweest met de ratings, maar dat terzijde.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
WhatsappHack schreef op zondag 2 april 2017 @ 02:19:
[...]

Die certificering is voor stilstaand water he. Onder druk (stoom, douchejets, zwemmen, etc) kan het veel sneller bezwijken. Overigens denk ik dat Apple wat conservatief is geweest met de ratings, maar dat terzijde.
Je bedoelt dat ze er een lagere certificering aan hebben gehangen als daadwerkelijk kan? Dat gevoel heb ik zelf namelijk, zeker met Watch Series 0.
Enige waar je op moet letten na het zwemmen/douchen etc is even de Watch afspoelen met (zoet) kraanwater en je de speaker/mic moet uitblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TerrorSource schreef op zondag 2 april 2017 @ 09:59:
Je bedoelt dat ze er een lagere certificering aan hebben gehangen als daadwerkelijk kan?
Jep, datzelfde idee heb ik ook bij de iPhone 7.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
Hij is in feite spatwater dicht.
Dan nog, ga ik het niet uitproberen om hem op 1 meter diep te doen voor 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 16:37
Ik ehh.. ga sowieso niet zwemmen met mn watch!
Ben m een keer 2 weken kwijt geweest, NOOOOOIT meer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicj56
Daarom ook mijn overweging, om mijn Series 0 om te dopen tot een Series 2 :-).
Aangezien ik gewend ben om met mijn horloges te zwemmen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:39
Ik kon het niet terug vinden maar het moet toch haast wel al behandeld zijn:
Als de Watch op slot staat, dan ontvangt hij ook geen notificaties en telefoongesprekken meer?
Voor de laatste update nog wel, mijn vrouw locked hem omdat hij nog weleens een activiteit wil starten maar dan raakt ze de notificaties weer kwijt...
Pagina: 1 ... 44 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie