Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:07

MazeWing

The plot thickens...

Ik vraag me serieus af of je in de praktijk ook maar iets merkt van dat minimale verschil.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Kun je niet meer reserveren voor ophalen in de winkel en dan daar afrekenen? Dat heb ik met mijn iPhone wel gedaan maar het lukt me niet met de watch.

Nou ja. Ik ga vandaag naar de Apple Store om meerdere modellen te passen en dan bestel ik daarna wel welke ik hebben wil. Is waarschijnlijk verstandiger. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Teletekst op 04-01-2017 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:39
DeNachtwacht schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:50:
[...]

Series 0/1: 42mm x 35.9mm x 10.5mm
Series 2: 42.5mm x 36.4mm x 11.4mm (bron)

[...]

Hij is dus niet alleen 0,9mm dikker, maar ook 0,5mm langer en breder. Niet te geloven wat een afstanden :P maar neem van mij aan dat dit echt uitmaakt. Neem het verschil om je pols tussen de 38 en 42: ook dat is een goed merkbaar verschil. Ik heb her en der (zelfs hier in het topic) gelezen dat mensen die dunheid van de S1 echt fijn vinden, en daar kan ik goed inkomen. Zeker nu ik weet dat het ook in lengte en breedte scheelt (dat wist ik nog niet :+ )
I stand corrected ... kwisthetniet ;-)

Nou, mocht iemand interesse hebben in een dunne series 0, ik heb er 1 in de aanbieding ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:53
Teletekst schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:39:
Kun je niet meer reserveren voor ophalen in de winkel en dan daar afrekenen? Dat heb ik met mijn iPhone wel gedaan maar het lukt me niet met de watch.

Nou ja. Ik ga vandaag naar de Apple Store om meerdere modellen te passen en dan bestel ik daarna wel welke ik hebben wil. Is waarschijnlijk verstandiger. :)
Jawel, gebruik http://i.whos.nl/ om te kijken welke op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:40
MazeWing schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:16:
Ik vraag me serieus af of je in de praktijk ook maar iets merkt van dat minimale verschil.
Het is natuurlijk het minst belangrijke verschil tussen de twee. Mijn punt is meer dat er wel degelijk een afweging te maken is tussen series 1&2. Het is niet: doe maar de duurste dan is het wel goed.

Series 1Series 2
geen GPSwel GPS
spatwaterdichtwaterdicht
iets dunneriets dikker
minder helder schermhelderder scherm
€339 | 38 mm€439 | 38 mm

[ Voor 4% gewijzigd door DeNachtwacht op 04-01-2017 11:28 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

DeNachtwacht schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 11:27:
[...]

Het is natuurlijk het minst belangrijke verschil tussen de twee. Mijn punt is meer dat er wel degelijk een afweging te maken is tussen series 1&2. Het is niet: doe maar de duurste dan is het wel goed.

Series 1Series 2
geen GPSwel GPS
spatwaterdichtwaterdicht
iets dunneriets dikker
minder helder schermhelderder scherm
€339 | 38 mm€439 | 38 mm
Zolang prijs het enige voordeel is van de Series 1 gaat 'doe maar de duurste' wel op vind ik.
Want die 0,9mm verschil merk je niet, althans, geen verkoop argument.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
amphora schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 11:34:
[...]

Zolang prijs het enige voordeel is van de Series 1 gaat 'doe maar de duurste' wel op vind ik.
Want die 0,9mm verschil merk je niet, althans, geen verkoop argument.
?

Lees je die tabel en mijn bericht niet eens ofzo?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

DeNachtwacht schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:35:
[...]

?

Lees je die tabel en mijn bericht niet eens ofzo?
Ja? maar wat heeft series 1 dan voor voordelen behalve de prijs? helemaal niets toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

amphora schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:14:
[...]

Ja? maar wat heeft series 1 dan voor voordelen behalve de prijs? helemaal niets toch?
Beetje kort door de bocht dit antwoord. Versie 2 heeft wel degelijk belangrijke verschillen met versie 1. Of die verschillen voor jou specifiek belangrijk zijn, kunnen wij niet zeggen.
Dus bekijk de verschillen en maak zelf de afweging of het dat prijsverschil rechtvaardigt.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Sircuri schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:38:
[...]

Beetje kort door de bocht dit antwoord. Versie 2 heeft wel degelijk belangrijke verschillen met versie 1. Of die verschillen voor jou specifiek belangrijk zijn, kunnen wij niet zeggen.
Dus bekijk de verschillen en maak zelf de afweging of het dat prijsverschil rechtvaardigt.
Verschillen ja, maar ik heb het over voordelen.
DeNachtwacht kwam met de opmerking dan 'doe maar de duurste dan is het wel goed' hier niet op gaat. Oftewel dat series 1 voordelen heeft t.o.v. series 2 behalve de prijs. En dat is niet zo in mijn ogen. Dus de duurste is altijd beter vind ik. Mits budget het toelaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
amphora schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:46:
[...]

Verschillen ja, maar ik heb het over voordelen.
DeNachtwacht kwam met de opmerking dan 'doe maar de duurste dan is het wel goed' hier niet op gaat. Oftewel dat series 1 voordelen heeft t.o.v. series 2 behalve de prijs. En dat is niet zo in mijn ogen. Dus de duurste is altijd beter vind ik. Mits budget het toelaat.
Nja dan snap je dus niet wat ik bedoel. Als je nooit gaat sporten heb je helemaal niets aan een GPS en/of waterdichtheid. Maar veel plezier ermee hoor, als jij de duurste altijd beter vindt en dus een volstrekt nutteloze gps á €100 voor jezelf gaat aanschaffen... ik zou zeggen doe wat je niet laten kunt.

En zoals ik ook al in de eerdere posts aangaf, is het verschil in grootte een klein verschil, minor detail, maarja zolang je die gps niet nodig hebt is het wel leuk meegenomen. Maar de standpunten zijn geloof ik nu wel uitgewisseld, ieder kan voor zichzelf een keus maken lijkt me.

[ Voor 18% gewijzigd door DeNachtwacht op 04-01-2017 17:21 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
DeNachtwacht schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:19:
[...]

Nja dan snap je dus niet wat ik bedoel. Als je nooit gaat sporten heb je helemaal niets aan een GPS en/of waterdichtheid. Maar veel plezier ermee hoor, als jij de duurste altijd beter vindt en dus een volstrekt nutteloze gps á €100 voor jezelf gaat aanschaffen... ik zou zeggen doe wat je niet laten kunt.

En zoals ik ook al in de eerdere posts aangaf, is het verschil in grootte een klein verschil, minor detail, maarja zolang je die gps niet nodig hebt is het wel leuk meegenomen. Maar de standpunten zijn geloof ik nu wel uitgewisseld, ieder kan voor zichzelf een keus maken lijkt me.
Inderdaad, iedereen kan een afweging maken of het voor hem wel nuttig is of totaal niet, de verschillen zijn goed bekend.

Dat in dit geval Series 2 (duurdere variant) betere specs heeft is een feit, of je nou wel of niet om de GPS/waterdichtheid geeft zijn er ook nog andere aspecten om rekening mee te houden. Denk bijvoorbeeld aan de "ceramic back" erg belangrijk als je het mij vraagt en de helderheid van de face is ook iets om bewust van te zijn.

Puur mijn mening is het die 100,- zeker waard

Edit:

Net even je voorgaande post ook gelezen en moet eerlijk bekennen dat de afmeting verschil zeker bij een horloge al snel verschil kan tonen hoe hij om de pols zit. Een millimeter is al een groot verschil daarbij (wist ik ook niet) is hij ook nog is breder en langer, dus dit moet je zeker weten wel meenemen.

[ Voor 11% gewijzigd door AngelusHD op 04-01-2017 17:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Vandaag met de trein naar Amsterdam geweest om te passen welk formaat horloge beter staat. Hoewel ik heel graag de 42mm wilde hebben, zag dat er echt niet uit om mijn dunne polsen, dus toch maar voor de 38mm gegaan. In Amsterdam hadden ze niets op voorraad, maar ik zag dat er nog wel voorraad was in Haarlem. Met de trein door naar Haarlem en mijn nieuwe watch opgehaald. :)

Ik ben benieuwd hoe hij gaat bevallen. Hier al mensen die ermee zijn wezen zwemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InGen10
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:47
Heb vandaag mijn 38mm SS series 0 watch binnen gekregen. De keuze voor dit model was wel lastig, ik wilde eerst het goedkoopst mogelijke sport model van V&A plukken om te kijken of het uberhaupt wel iets voor mij is, alleen vond ik de SS versie wel zo mooi uit zien tov de aluminium sport waardoor ik toch maar voor een SS model ben gegaan..

Ik heb dit model met zwarte leren classic buckle voor 329 euro kunnen kopen wat ik een zeer aardige prijs vind.

Ik moet zeggen dat het apparaatje er irl echt ontzettend mooi uit ziet! het zwart leren bandje past ook erg mooi bij het staal van de kast.

Ik had qua snelheid al wel lage verwachtingen omdat ik overal las dat de series 0 wel erg traag is, maar moet zeggen dat ik dit echt heel erg mee vind vallen. alles voelt gewoon lekker snappy aan. (nu snap ik wel dat de series 1/2 een stuk toekomstbestendiger is, maar om even te kijken of en wat zo'n watch nu precies is ben ik zeer tevreden :D)

Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Fijn om te lezen dat de series 0 je, ondanks de mindere cpu, goed bevalt. Ik denk wel dat WatchOS 3 ook bijdraagt aan een meer "snappy" ervaring. Misschien nog wel meer dan de snelle cpu, die je voornamelijk gaat merken wanneer je veel wisselt tussen app.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Hey, even een muziekvraagje. Ik zit met het volgende:
- ik heb t mobile met onbeperkt gratis muziek streamen via de meeste maar niet alle grote diensten (geen Apple music)
- ik heb een Android tv dus wil thuis via Google cast kunnen streamen én bedienen op de watch.

Je ziet dat Apple music helaas bij beide eisen afvalt. Nu zie ik dat Deezer een watch app heeft, ondersteund wordt door t mobile én Google cast support heeft. Maar: werkt dat ook via de watch?

Omdat het een betaalde functie is kan ik het niet eerst proberen voor aanschaf. Iemand die hier ervaring mee heeft (of een andere app aanraadt die aan mijn eisen voldoet?)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
DeNachtwacht schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 18:42:
Hey, even een muziekvraagje. Ik zit met het volgende:
- ik heb t mobile met onbeperkt gratis muziek streamen via de meeste maar niet alle grote diensten (geen Apple music)
- ik heb een Android tv dus wil thuis via Google cast kunnen streamen én bedienen op de watch.

Je ziet dat Apple music helaas bij beide eisen afvalt. Nu zie ik dat Deezer een watch app heeft, ondersteund wordt door t mobile én Google cast support heeft. Maar: werkt dat ook via de watch?

Omdat het een betaalde functie is kan ik het niet eerst proberen voor aanschaf. Iemand die hier ervaring mee heeft (of een andere app aanraadt die aan mijn eisen voldoet?)
Heb de vraag ook gesteld een paar dagen geleden. Ja het kan, maar met het verschil dat je via apple music, muziek kan synchroniseren op de watch en deze zonder dat de telefoon verbonden is kan blijven afspelen. Met deezer kan je ook de muziek afspelen maar met je telefoon verbonden met de watch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

De deezer app voor de Apple watch is niets meer of minder dan een afstandsbediening voor de deezer app op je telefoon. Geen telefoon bij je = geen muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
MazeWing schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 20:35:
De deezer app voor de Apple watch is niets meer of minder dan een afstandsbediening voor de deezer app op je telefoon. Geen telefoon bij je = geen muziek.
Dat is voor mij niet zo'n issue, voor die enkele keer dat ik wil sporten met muziek heb ik nog wel een noodvoorraadje liggen ergens :)

Het liefst zou ik voor napster gaan trouwens, puur vanwege de nostalgie, maarja die heeft geen apple watch app. Met deezer werkt het dus allemaal, én ik kan via t-mobile een €6/maand abonnement nemen. Ik ga maar even een proefmaandje draaien denk ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door DeNachtwacht op 06-01-2017 20:55 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ik hoop dat er een keer een standalone Spotify app komt. Alhoewel ik dat niet voor WatchOS 4 verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
MazeWing schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 20:35:
Een beetje misleidend dan hoe ze het promoten dan 😊 Maar het is mooi dat ze in ieder geval een app hebben.

"The world’s largest music library can now be synced with the Apple Watch using the My Music feature in the Deezer app."

"My Music – Sync your watch with your iPhone and hear your entire saved music library including favourite tracks, albums, playlists, artists and podcasts."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Vanaf vandaag een trotste bezitter van de series 2. Goud 42MM Aluminium met koffiebruin/caramel nylon bandje.

Het eerste wat me opvalt ten opzichte van de eerste generatie is de digital crown; wat draait die ontzettend makkelijk rond zeg, door lijsten scrollen gaat nu ook supersnel daardoor; precisiewerk wordt wel wat lastig, was gewend flink hard te draaien :+.

Verder merk ik dat het OS een stuk vlotter reageert natuurlijk!

De rabobank app doet het vooralsnog niet goed helaas; nog steeds de melding "Geen internet" of "Geen verbinding". Moet ik alsnog mijn iPhone pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eduardboon schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:44:
Vanaf vandaag een trotste bezitter van de series 2. Goud 42MM Aluminium met koffiebruin/caramel nylon bandje.

Het eerste wat me opvalt ten opzichte van de eerste generatie is de digital crown; wat draait die ontzettend makkelijk rond zeg, door lijsten scrollen gaat nu ook supersnel daardoor; precisiewerk wordt wel wat lastig, was gewend flink hard te draaien :+.

Verder merk ik dat het OS een stuk vlotter reageert natuurlijk!

De rabobank app doet het vooralsnog niet goed helaas; nog steeds de melding "Geen internet" of "Geen verbinding". Moet ik alsnog mijn iPhone pakken.
Misschien dat dit eerder iets was met je oude "kroon". Ik merk geen verschil tussen mijn orginele SS en de gen2 SS namelijk. Kroon is precies gelijk.
MazeWing schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:21:
Ik hoop dat er een keer een standalone Spotify app komt. Alhoewel ik dat niet voor WatchOS 4 verwacht...
Ik verwacht dat überhaupt niet eigenlijk.

Dusdanig grote Developers met interesse in een watch app hebben hem al en met de huidige magere markt wordt het alleen maar minder ben ik bang.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Donstil schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:54:
[...]

Misschien dat dit eerder iets was met je oude "kroon". Ik merk geen verschil tussen mijn orginele SS en de gen2 SS namelijk. Kroon is precies gelijk.

[...]

Zal inderdaad iets met de vorige geweest zijn; vond dat stroeve wel "luxe" eigenlijk :+. Leuk wat zo'n referentiekader met je doet.

Ik verwacht dat überhaupt niet eigenlijk.

Dusdanig grote Developers met interesse in een watch app hebben hem al en met de huidige magere markt wordt het alleen maar minder ben ik bang.
Hebben jullie al van Spotty gehoord dan? Ik kijk er ontzettend naar uit

[ Voor 9% gewijzigd door Eduardboon op 06-01-2017 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eduardboon schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:55:
[...]

Ik zit op Apple music inmiddels maar Spoty ziet er idd goed uit.

Jammer trouwens dat ik maar 2GB mag syncen. Dat is niet voldoende voor mijn playlist helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Donstil schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 22:04:
[...]

Ik zit op Apple music inmiddels maar Spoty ziet er idd goed uit.

Jammer trouwens dat ik maar 2GB mag syncen. Dat is niet voldoende voor mijn playlist helaas.
Ik ben naar Apple music gegaan vanwege het syncen met de Watch, maar ik mis de playlist functionaliteit van Spotify wel enorm. Apple Music schotelt me elke week weer dezelfde playlists voor en de "Discover Weekly" van Apple staat vol stomme muziek, zelfs na een aantal maanden gebruik.

Het jeukt voor mij dus enorm om terug naar Spotify te gaan, en wanneer Spotty lanceert is dat ook het eerste wat ik doe :)

De 2GB limit is inderdaad wat jammer, maar ik gebruik zelf alleen maar speellijsten tijdens het hardlopen op de watch, en die kan ik thuis wel even aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eduardboon schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 22:06:
[...]

Ik ben naar Apple music gegaan vanwege het syncen met de Watch, maar ik mis de playlist functionaliteit van Spotify wel enorm. Apple Music schotelt me elke week weer dezelfde playlists voor en de "Discover Weekly" van Apple staat vol stomme muziek, zelfs na een aantal maanden gebruik.

Het jeukt voor mij dus enorm om terug naar Spotify te gaan, en wanneer Spotty lanceert is dat ook het eerste wat ik doe :)

De 2GB limit is inderdaad wat jammer, maar ik gebruik zelf alleen maar speellijsten tijdens het hardlopen op de watch, en die kan ik thuis wel even aanpassen :)
Dat eerste hoor ik wel meer, ik gebruik het zelf niet maar daar moet Apple wel naar kijken ja, daarin lijkt voor nu Spotify nog echt een pak beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Eduardboon schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:55:
[...]

Dat is wel gaaf dat ze dit ontwikkelen, ik dacht dat het offline opslaan van muziek via 3rd party apps door apple zelf was beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
O nee, Ik heb Nike run club geinstalleerd en op de iPhone heb ik nu ALTIJD het GPS icoontje staan. Zelfs als ik gps compleet uitschakel of de optie van het icoontje uitzet. De boosdoener lijkt nike run club, maar verwijderen, netwerkinstellingen herstellen en rebooten helpt niet. Iemand die dit eerder tegengekomen is?

Edit: Ik heb locatie en privacy settings gereset en die kon het proces wel stoppen! Dus als iemand dit tegenkomt is dat de oplossing. De app doet het daarna ook prima.

[ Voor 21% gewijzigd door Eduardboon op 07-01-2017 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Hmm dat Deezer bevalt vooralsnog prima. Zelfs de gratis versie ondersteunt Google cast, heeft een watch app en je kan op hoge kwaliteit muziek afspelen.

Wel heeft hij soms moeite met bedienen vanaf de watch als de telefoon stand-by staat, soms reageert hij dan niet. Herkent iemand dit?

Ander vraagje: de ING app blijft bij mij geen saldo weergeven. Herinstalleren van de app op mijn telefoon heeft zelfs geen zin. Hij heeft het één keer per ongeluk correct weergegeven, daarna constant of een leeg scherm (op leeuwtje na) of melding dat ik saldo weergeven in de app moet aanvinken. Maar dat heb ik al lang gedaan...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
DeNachtwacht schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 00:48:
Hmm dat Deezer bevalt vooralsnog prima. Zelfs de gratis versie ondersteunt Google cast, heeft een watch app en je kan op hoge kwaliteit muziek afspelen.

Wel heeft hij soms moeite met bedienen vanaf de watch als de telefoon stand-by staat, soms reageert hij dan niet. Herkent iemand dit?

Ander vraagje: de ING app blijft bij mij geen saldo weergeven. Herinstalleren van de app op mijn telefoon heeft zelfs geen zin. Hij heeft het één keer per ongeluk correct weergegeven, daarna constant of een leeg scherm (op leeuwtje na) of melding dat ik saldo weergeven in de app moet aanvinken. Maar dat heb ik al lang gedaan...
Ik heb hetzelfde met de rabobank app; die wil ook dat de telefoon aanstaat voordat er een saldo komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Dat soort sync issues lijken dan toch eerder in het OS zelf nog niet goed te werken. Als zowel rabo, ing als deezer er last van hebben...

het werkt trouwens op zich prima dat deezer, alleen jammer dat je op de apple watch geen volume kan wijzigen. Draaien aan de crown laat keurig een volumebalkje omhoog en omlaag schuiven maar dat verandert niks aan het volume =)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digilike
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-09 22:56
Eduardboon schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 22:06:
[...]

Gisteren heb ik de gratis app Watchify gedownload, waarmee je via de Apple Watch de Spotify playlists kunt afspelen. En het werkt heel goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Digilike op 07-01-2017 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzip22
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 10:03
Ongeveer 2 maanden de AW 0. Bevalt tot heden heel erg goed. Eigenlijk beter dan ik had verwacht. Ikzelf heb het allereerste model. De positieve punten:

- Stemherkenning werkt bijna perfect en ik reageer (voornamelijk) thuis op binnengekomen berichten via de Watch. (buiten ziet het er momenteel toch nog raar uit).

- Gezondere levenstijl: hoe stom het ook klinkt, maar het vol krijgen van de 3 cirkels stimuleert en motiveert om iedere dag (voldoende) te bewegen. Gebruik 'm ook bij het hardlopen en dat bevalt prima. Neem overigens ook altijd mijn telefoon mee, maar dat vind ik geen probleem.

- Ik vind het handig dit mijn horloge af gaat zodra ik gebeld word. Mis hierdoor minder gesprekken, hiervoor liet ik mijn tel vaak slingeren waardoor ik een hoop belangrijke gesprekken mis.

- Agenda- en mailnotificaties werkt allemaal prima. Helpt mij afspraken e.d. te herinneren.

Enige waar ik momenteel van baal is dat ik mijn andere (duurdere) horloges nooit meer om hem heb. Ik vind het lastig om de AW te laten liggen dan mis ik toch allerlei inzichten die ik dagelijks op doe. Haha, luxe problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
xzip22 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:29:
Ongeveer 2 maanden de AW 0. Bevalt tot heden heel erg goed. Eigenlijk beter dan ik had verwacht. Ikzelf heb het allereerste model.
Vraagje: werkt watchOS 3.1 hier nou ook probleemloos en snel op? Ik vraag me weleens af bij het aanraden aan familieleden of de Series 0 niet gewoon voldoende is als je toch geen gps gebruikt.

Enige nadeel zou toekomstige updates kunnen zijn, ik kan me voorstellen dat bijv. watchOS 5 niet meer naar de S0 komt. Maarja, ze liggen nu wel voor hele mooie prijzen her en der.. 8)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 07:36
Teletekst schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 17:39:
Vandaag met de trein naar Amsterdam geweest om te passen welk formaat horloge beter staat. Hoewel ik heel graag de 42mm wilde hebben, zag dat er echt niet uit om mijn dunne polsen, dus toch maar voor de 38mm gegaan. In Amsterdam hadden ze niets op voorraad, maar ik zag dat er nog wel voorraad was in Haarlem. Met de trein door naar Haarlem en mijn nieuwe watch opgehaald. :)

Ik ben benieuwd hoe hij gaat bevallen. Hier al mensen die ermee zijn wezen zwemmen?
Nog niet wezen zwemmen er mee, vond het sowieso een raar gevoel afgelopen week toen ik met mijn 7 plus in het water stond te filmen, blijft raar in mijn hoofd zeggen elektronica en water is Nooooooo

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Voor mij wordt a.s. donderdag waarschijnlijk de eerste zwembeurt 🙂

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzip22
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 10:03
DeNachtwacht schreef op zondag 8 januari 2017 @ 13:01:
[...]

Vraagje: werkt watchOS 3.1 hier nou ook probleemloos en snel op? Ik vraag me weleens af bij het aanraden aan familieleden of de Series 0 niet gewoon voldoende is als je toch geen gps gebruikt.

Enige nadeel zou toekomstige updates kunnen zijn, ik kan me voorstellen dat bijv. watchOS 5 niet meer naar de S0 komt. Maarja, ze liggen nu wel voor hele mooie prijzen her en der.. 8)
WatchOS 3.1 werkt prima. Vind het ook allemaal heel vlot werken.. GPS mis ik persoonlijk niet. Laatst kon ik m bij het zwemmen niet aanhouden, dat vond ik wel jammer. ( dat zal een maar een paar keer per jaar zijn).

Je loopt natuurlijk het risico dat je de volgende update niet krijgt, maar heb m voor een leuke prijs kunnen kopen. Het was voor mezelf ook een gadget die ik graag wilde proberen. Is overigens wel een blijvertje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Al een paar keer mee gezwommen, werkt wel goed maar wel een irritant probleem, Siri reageert voor geen meter tot een uur nadat ik uit t water ben :|

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xzip22 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 18:25:
[...]

WatchOS 3.1 werkt prima. Vind het ook allemaal heel vlot werken.. GPS mis ik persoonlijk niet. Laatst kon ik m bij het zwemmen niet aanhouden, dat vond ik wel jammer. ( dat zal een maar een paar keer per jaar zijn).

Je loopt natuurlijk het risico dat je de volgende update niet krijgt, maar heb m voor een leuke prijs kunnen kopen. Het was voor mezelf ook een gadget die ik graag wilde proberen. Is overigens wel een blijvertje..
Ik zwem gewoon met de eerste gen watch en dat gaat prima hoor. Even afdrogen en er is niets aan de hand.

Ik denk persoonlijk wel dat watchOS 4.x de laatste versie wordt. Zeker als er in 2017 nog een grotere watch vernieuwing op de planning staat zoals de geruchten nu voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeNachtwacht schreef op zondag 8 januari 2017 @ 13:01:
[...]

Draait prima hoor geen vertraging tov watch2.0 (1.0 was zelfs trager) de snelheid van de nieuwere watch is eigenlijk alleen in de apps interessant en dat is nou net iets wat ik door de matige app uitwerking toch nooit gebruik.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 08-01-2017 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Donstil schreef op zondag 8 januari 2017 @ 19:28:
Ik denk persoonlijk wel dat watchOS 4.x de laatste versie wordt. Zeker als er in 2017 nog een grotere watch vernieuwing op de planning staat zoals de geruchten nu voorspellen.
hmm, t is misschien zelfs hopen dat 4 nog naar de s0 komt... maar waar lees jij die grote veranderingen dan? Ik lees vooral dat ze bezig zijn met een grotere batterij en softwarematige verbeteringen om batterijduur op te krikken. En ik verwacht toch ook wel dat ze iets gaan doen met de al ingebouwde barometer die nu nog niet gebruikt wordt (traplopen en verbetering van stappenteller).

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 16:24
Ik heb zojuist een nieuwe Apple Watch (series 1) Space Grey gekocht met zwarte bandjes, douchen jullie er echt moedwillig mee? Ik denk dat ik het niet zou durven, puur omdat het toch weer 370 euro kost. Echter zou ik het aan de andere kant wel prettig vinden om dan ff het nieuws te lezen.

De angst is mede omdat de 'spat waterdichtheid' puur bedoelt is voor handen wassen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeNachtwacht schreef op zondag 8 januari 2017 @ 21:52:
[...]
hmm, t is misschien zelfs hopen dat 4 nog naar de s0 komt... maar waar lees jij die grote veranderingen dan? Ik lees vooral dat ze bezig zijn met een grotere batterij en softwarematige verbeteringen om batterijduur op te krikken. En ik verwacht toch ook wel dat ze iets gaan doen met de al ingebouwde barometer die nu nog niet gebruikt wordt (traplopen en verbetering van stappenteller).
Ja allemaal geruchten natuurlijk maar er werd gesproken over een ge-update design. Dunner en mogelijk een extra rond model.
xoniq schreef op zondag 8 januari 2017 @ 23:17:
Ik heb zojuist een nieuwe Apple Watch (series 1) Space Grey gekocht met zwarte bandjes, douchen jullie er echt moedwillig mee? Ik denk dat ik het niet zou durven, puur omdat het toch weer 370 euro kost. Echter zou ik het aan de andere kant wel prettig vinden om dan ff het nieuws te lezen.

De angst is mede omdat de 'spat waterdichtheid' puur bedoelt is voor handen wassen enz.
Ooh dat kan makkelijk hoor. Tim Cook gaf zelfs aan ten tijden van de eerste release dat hij er mee onder de douche ging.

Zoals ik al vaker aangaf. Ik zwem gewoon met het eerste model (net zo "waterdicht" als Gen1) en gat gaat ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

xoniq schreef op zondag 8 januari 2017 @ 23:17:

Ik heb de originele watch sinds hij uit is en ik douche er een of twee keer per week mee na het sporten, geen probleem. In de eerste zomervakantie hield ik hem ook om in het zwembad maar daar ben ik mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Maar het nieuws lezen? Volgens mij wordt dat geen feest met een nat schermpje 🙃

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

DeNachtwacht schreef op maandag 9 januari 2017 @ 07:03:
Maar het nieuws lezen? Volgens mij wordt dat geen feest met een nat schermpje 🙃
Als de watch of je vingers nat zijn werkt het touchscreen nauwelijks, soms kan je wel dingen aanklikken als je alles een beetje droog blaast, maar het is niet echt werkbaar.
Bovendien gebeuren er soms spontaan dingen als er druppels op het scherm vallen :P

Even een vraagje van mijn kant: Heeft iemand al de New Year Challange medaille gezien/gekregen?
(http://www.imore.com/appl...llenge-what-you-need-know)

Ik heb tot nu toe dit jaar elke dag alle ringen vol maar geen medaille, dan is het toch een beetje alsof je het voor niks doet :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
pposthoorn schreef op maandag 9 januari 2017 @ 00:33:
[...]

Ik heb de originele watch sinds hij uit is en ik douche er een of twee keer per week mee na het sporten, geen probleem. In de eerste zomervakantie hield ik hem ook om in het zwembad maar daar ben ik mee gestopt.
Zwemmen lijkt me helemaal extreem voor een apparaat die daar niet voor is uitgerust. Maar dan is douchen dus geen issue.

Echter heb ik zojuist de ING app geïnstalleerd. Maar hoe the hell krijg ik mn saldo te zien. Vroeger moest dat via 'glances' maar die zijn er niet meer in watchOS 3. Als ik de ING app op de watch zelf open, zie ik alleen een donker scherm met de ING logo en de huidige tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
ING app werkt bij mij ook niet. Instellen kan via de app op je telefoon onder de instellingen van ING zelf. Maar bij mij werkt dat dus ook niet

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
DeNachtwacht schreef op maandag 9 januari 2017 @ 16:18:
ING app werkt bij mij ook niet. Instellen kan via de app op je telefoon onder de instellingen van ING zelf. Maar bij mij werkt dat dus ook niet
Ik denk dat die app zelf puur een placeholder is, en dat het in watchOS 2 via een 'glance' ging. Maar die glances zijn er niet meer door de dock, dus denk dat die app vernieuwd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-10 11:13

Jer0entjeh88

display: grid;

pposthoorn schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:17:
[...]

Als de watch of je vingers nat zijn werkt het touchscreen nauwelijks, soms kan je wel dingen aanklikken als je alles een beetje droog blaast, maar het is niet echt werkbaar.
Bovendien gebeuren er soms spontaan dingen als er druppels op het scherm vallen :P

Even een vraagje van mijn kant: Heeft iemand al de New Year Challange medaille gezien/gekregen?
(http://www.imore.com/appl...llenge-what-you-need-know)

Ik heb tot nu toe dit jaar elke dag alle ringen vol maar geen medaille, dan is het toch een beetje alsof je het voor niks doet :9
Jep, de medaille is hier binnen :)

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Was trots aan het showen dag mijn watch na 10 uur nog maar op 83 procent stond (echt heel fijn!). Bleek de watch spontaan herstart te zijn. Dat heb ik met gen0 echt nooit meegemaakt. Er is ook nergens een logje te vinden. Iemand die dit ook al eens meegemaakt heeft? Draait niets geks op de achtergrond verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eduardboon schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:40:
Was trots aan het showen dag mijn watch na 10 uur nog maar op 83 procent stond (echt heel fijn!). Bleek de watch spontaan herstart te zijn. Dat heb ik met gen0 echt nooit meegemaakt. Er is ook nergens een logje te vinden. Iemand die dit ook al eens meegemaakt heeft? Draait niets geks op de achtergrond verder.
Als het een OS crash is, dan kan enkel Apple support dat voor je uitlezen. Veroorzaakt een app het, dan verschijnt er een diagnostic log in je Privacy menu :)

Ik heb dit ook wel eens gehad hoor, heel zeldzaam, maar t gebeurt. Heb een keer gehad dat t veel gebeurde, bleek een combinatie van een paar rotte apps te zijn die een bug triggerde. Watch resetten en t kwam niet meer voor.

Als t eenmalig is zou ik me er niet druk om maken.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
WhatsappHack schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 00:55:
[...]

Als het een OS crash is, dan kan enkel Apple support dat voor je uitlezen. Veroorzaakt een app het, dan verschijnt er een diagnostic log in je Privacy menu :)

Ik heb dit ook wel eens gehad hoor, heel zeldzaam, maar t gebeurt. Heb een keer gehad dat t veel gebeurde, bleek een combinatie van een paar rotte apps te zijn die een bug triggerde. Watch resetten en t kwam niet meer voor.

Als t eenmalig is zou ik me er niet druk om maken.
Kijk aan :). Heb voor de zekerheid de watch opnieuw gekoppeld en teruggezet van backup. Kreeg nu ook de optie om routes te bewaren (optie kreeg ik niet toen ik de eerste keer de watch koppelde).

Misschien is de battery drain ook wel weg nu. Moest in de ochtend de watch en iPhone herstarten om met de apparaten de dag door te komen. De watch eindigde op 30 ongeveer en de iPhone leeg. Na reboot in de ochtend doen is de watch dus nog tegen de 80. Blijft iets hangen wat alleen snachts met beide apparaten aan de lader gebeurd oid.

In ieder geval wel erg blij met de watch 2. Als hij het goed doet dan is het ook echt goed. Makkelijk 2 volle dagen op 1 lading, snappy interface en het heldere scherm is ook heerlijk om naar te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-10 15:30
Ik heb de eerste generatie Apple Watch (OS 3.1.1) en de ING app doet het bij mij prima. Ik start hem op en hij laat gelijk mijn saldo zien. Moest wel eerst in de ING app -> Instellingen -> Saldo voor login -> Apple Watch opnieuw aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnym
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:34
Tessa vd Heide schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:28:
Ik heb de eerste generatie Apple Watch (OS 3.1.1) en de ING app doet het bij mij prima. Ik start hem op en hij laat gelijk mijn saldo zien. Moest wel eerst in de ING app -> Instellingen -> Saldo voor login -> Apple Watch opnieuw aanzetten.
Bij mij blijft het scherm leeg. Zie geen saldo terwijl alles goed staat.
Erg vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmderonde
  • Laatst online: 16:42
DeNachtwacht schreef op maandag 9 januari 2017 @ 16:18:
Bij mij ook niet. alle instellingen staan goed, maar hij geeft toch aan dat je het moet 'inschakelen' in de ING app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icter-tje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-10 09:05
Hey, ik kan voor 150 euro een Apple Watch S0 overnemen. Is dit een goede deal of kan ik beter doorsparen voor een S1?

Je moet connected zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:01

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

icter-tje schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:39:
Hey, ik kan voor 150 euro een Apple Watch S0 overnemen. Is dit een goede deal of kan ik beter doorsparen voor een S1?
Ik vind het niet duur mits hij onbeschadigd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
icter-tje schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:39:
Let vooral op de 'verborgen beschadiging' van een batterij die helemaal dood getrokken is door intensief gebruik. Een iPhone batterij kan je testen door aan de mac te hangen via coconutbattery, maar of dat bij een watch ook mogelijk is weet ikniet...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icter-tje
Coldbullet schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:32:
[...]

Ik vind het niet duur mits hij onbeschadigd is
Er zat een klein deukje rechts boven in het scherm, maar verder niks opmerkelijks. Heb hem gekocht! Volgens mij is die bijna nooit gebruikt aangezien er nog WatchOS 2.3 op stond haha

Je moet connected zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:37
Ik zou nog even terug komen op mijn eerdere posts mbt Activiteiten.
Het blijkt inderdaad zo te zijn dat de work-out (buiten lopen) niet continu "actief" genoeg was om mee te tellen als activiteit.
Ze heeft dit vanmiddag ook getest met een nog stevigere pas en nu werd wel de volledige work-out gezien!
Hartslag was nu ruim boven de 120 waar dit eerder rond de 100 was.

Ik refereer naar:
GeeMoney in "[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

[ Voor 12% gewijzigd door GeeMoney op 10-01-2017 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Vandaag mijn eerste workout met de Nike app gedaan. 25 minuten hardlopen met hartslag en gps. Heeft me 15 procent gekost, vond ik nog vrij veel. De workout app van Apple is aanzienlijk zuiniger.

Dat terzijde; in de activiteitenapp komt wel mijn hartslag te staan maar niet de route, in de Nike app wel de route maar niet de hartslag. Weten jullie hoe ik de hartslag kan toevoegen aan de run in de Nike app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 11-10 17:52
GeeMoney schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 20:26:
Ik zou nog even terug komen op mijn eerdere posts mbt Activiteiten.
Het blijkt inderdaad zo te zijn dat de work-out (buiten lopen) niet continu "actief" genoeg was om mee te tellen als activiteit.
Ze heeft dit vanmiddag ook getest met een nog stevigere pas en nu werd wel de volledige work-out gezien!
Hartslag was nu ruim boven de 120 waar dit eerder rond de 100 was.

Ik refereer naar:
GeeMoney in "[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 2"
Hadden we toch gelijk dat dat de oorzaak zou zijn :)
Maar fijn dat het nu wel duidelijk is geworden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:03

OMX2000

By any means necessary...

Mijn Apple Watch is inmiddels 1 1/2 oud. Hij gaat in de ochtend rond 7:00 van de lader af, en ik merk dat hij de laatste maanden rond 20:00 aangeeft dat hij nog 10% batterij capaciteit heeft.

Beetje jammer. Ik hoop dat in een volgende versie met name de batterij meer capaciteit krijgt.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:01

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

icter-tje schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:54:
[...]

Er zat een klein deukje rechts boven in het scherm, maar verder niks opmerkelijks. Heb hem gekocht! Volgens mij is die bijna nooit gebruikt aangezien er nog WatchOS 2.3 op stond haha
Ik heb de watch 0 ook en werkt perfect! En je zult er veel plezier van hebben. Wennen is het wel en het moet de weg wasrschijnlijk nog vinden om je arm met waar je hem voir gaat gebruiken.
Merk zelf dat ik hem nogsteeds alleen maar meer gebruik en er zijn ook gestaag ook meer apps voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icter-tje
Coldbullet schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 23:21:
[...]

Ik heb de watch 0 ook en werkt perfect! En je zult er veel plezier van hebben. Wennen is het wel en het moet de weg wasrschijnlijk nog vinden om je arm met waar je hem voir gaat gebruiken.
Merk zelf dat ik hem nogsteeds alleen maar meer gebruik en er zijn ook gestaag ook meer apps voor
Okay cool! Ben benieuwd :D

Je moet connected zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10 09:57
OMX2000 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 22:25:
Mijn Apple Watch is inmiddels 1 1/2 oud. Hij gaat in de ochtend rond 7:00 van de lader af, en ik merk dat hij de laatste maanden rond 20:00 aangeeft dat hij nog 10% batterij capaciteit heeft.

Beetje jammer. Ik hoop dat in een volgende versie met name de batterij meer capaciteit krijgt.
De mijne is net zo oud en gaat er in de ochtend om 6h30 af. In de avond rond 23h00 er weer op met 40 á 50 %

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:03

OMX2000

By any means necessary...

bing69 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 07:47:
[...]

De mijne is net zo oud en gaat er in de ochtend om 6h30 af. In de avond rond 23h00 er weer op met 40 á 50 %
Blijft bijzonder hoe groot dat verschil is. Misschien heb ik veel batterij slurpende apps. Ik ga er wat dingen afgooien.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen of het geweven Nylon bandje bij de Series 2 ook gewoon tegen water kan? C.q. kan je er mee douchen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Lijkt mij niet slim, het is een natuurproduct dus wordt er altijd door beïnvloedt. Sowieso zorgt douchen ervoor dat de speaker raar klinkt gedurende een uur, niks ernstigs maar niet handig. Ik vind het een mooi moment om de watch op te laden, en ook voor je arm wel zo hygiënisch dat de zaak daar onder af en toe nog wat zeep ziet 🙃

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:58:
Lijkt mij niet slim, het is een natuurproduct dus wordt er altijd door beïnvloedt. Sowieso zorgt douchen ervoor dat de speaker raar klinkt gedurende een uur, niks ernstigs maar niet handig. Ik vind het een mooi moment om de watch op te laden, en ook voor je arm wel zo hygiënisch dat de zaak daar onder af en toe nog wat zeep ziet 🙃
Dat wel, maar het is toch goed om te weten of het er tegen kan als ik opeens in een enorme regenbui beland of besluit te gaan zwemmen met m'n watch :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik loop nu zo'n drie weken rond met een geleende Fitbit en kijk serieus naar een Apple Watch (ff sparen). De healthkit-gegevens inspireren me wel tot bewegen en beweegdoelen verleggen. Maar, ik zie wel meer toepassingen waarvoor ik een AW zal gebruiken.

Maar, ik kom er op dit forum en ook met google niet ect uit. mijn iPhone en ook de fitbit registreren keurig (ok, ze laten wel eens steekje vallen) het aantal trappen dat ik loop. maar begrijp ik het nu goed dat de AW dit (nog) niet doet? Heb ws niet altijd mijn iPhone in mijn zak (thuis) als ik trappen loop en vind deze registratie toch ook wel leuk.

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:53
DeNachtwacht schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:58:
Uhmmm..... Nylon is geen natuurproduct.... is gewoon geweven plastic....Dus ja, je kunt er mee douchen. Maar omdat het geweven is blijft er wel lang water tussen de gaatjes zitten. Dus goed afdrogen en laten drogen.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Wat doen jullie als je meerdere dagen met de Watch doet? 's nachts op de slaapstand of gewoon laten tikken?

Ik was helemaal vergeten dat er een slaapstand was! Heb nu 2 dagen met de Series 2 kunnen doen door het 's nachts even daarop te zetten :). Had ik met de gen0 ook moeten weten, wat een uitvinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Sorcerer_NL schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:55:
Ik loop nu zo'n drie weken rond met een geleende Fitbit en kijk serieus naar een Apple Watch (ff sparen). De healthkit-gegevens inspireren me wel tot bewegen en beweegdoelen verleggen. Maar, ik zie wel meer toepassingen waarvoor ik een AW zal gebruiken.

Maar, ik kom er op dit forum en ook met google niet ect uit. mijn iPhone en ook de fitbit registreren keurig (ok, ze laten wel eens steekje vallen) het aantal trappen dat ik loop. maar begrijp ik het nu goed dat de AW dit (nog) niet doet? Heb ws niet altijd mijn iPhone in mijn zak (thuis) als ik trappen loop en vind deze registratie toch ook wel leuk.
Ik heb een Fitbit charge HR en moet zeggen dat ik het niet meer gebruik. Deze is gewoon niet comfortabel om constant aan te houden vind ik. De hartslagsensor is echt zo'n bulky ding, in tegenstelling tot de apple watch welke een groter oppervlak heeft.

Maar nee, de Apple Watch doet geen trappen nee, en de Fitbit challenges zijn leuk voor een paar weken/maanden, maar daarna heb ik ook niet meer naar omgekeken. Maar dit is meer iets persoonlijks.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Eduardboon schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:14:
Ik was helemaal vergeten dat er een slaapstand was! Heb nu 2 dagen met de Series 2 kunnen doen door het 's nachts even daarop te zetten :). Had ik met de gen0 ook moeten weten, wat een uitvinding.
Waar zit de slaapstand en wat doet dat dan om batterij te besparen?

En een ander vraagje: er zijn diverse stock apps op de Apple watch aanwezig die ik nóóit zal gaan gebruiken, maar omdat ze op de iPhone zelf niet zijn, of niet te verwijderen zijn, lijk ik ze ook niet te kunnen verwijderen. Wel storend omdat het Homescreen best vol staat nu met (voor mij) nutteloze appjes. Iemand een idee of (en hoe) ik de volgende apps kan verwijderen?
- photos
- remote
- wereldklok
- stopwatch
- wallet (zolang apple pay hier niet werkt)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Mijn ringen blijven steken vandaag. Heb 14 uur gestaan maar er zijn 11 geregistreerd. Heb de watch hersteld vanuit een backup na die 11 uur. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Hoef nog maar 1 dag voor de medaille...

Edit: De watch had 3 staan uren gewist, die heb ik onderhand weer terug. Gelukkig dus de ringen compleet.

[ Voor 19% gewijzigd door Eduardboon op 14-01-2017 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-10 16:27
Ik ben voornemens om ook een AW te gaan kopen. Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de S1 in de aluminium uitvoering. Echter, met een beetje zoeken kun je op dit moment ook een S0 kopen voor 300 euro. En dan heb je wel de SS-uitvoering. Ga ik het verschil in prestatie echt dusdanig merken dat ik me er, als huis tuin en keuken gebruiker, aan ga ergeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
sjors123 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 20:19:
Ik ben voornemens om ook een AW te gaan kopen. Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de S1 in de aluminium uitvoering. Echter, met een beetje zoeken kun je op dit moment ook een S0 kopen voor 300 euro. En dan heb je wel de SS-uitvoering. Ga ik het verschil in prestatie echt dusdanig merken dat ik me er, als huis tuin en keuken gebruiker, aan ga ergeren?
Als je het verschil niet kent niet nee. De s1 en s2 hebben ook schokkerigheidjes zo nu en dan, dus de 0 voldoet prima. Je merkt het vooral in opstarttijd van de Watch en batterijduur, maar al met al red je makkelijk 1 hele dag.

De SS versies zijn erg mooi! Als ik het geld te spenderen had had ik zeker een SS gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Eduardboon schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 21:03:
[...]

Als je het verschil niet kent niet nee. De s1 en s2 hebben ook schokkerigheidjes zo nu en dan, dus de 0 voldoet prima. Je merkt het vooral in opstarttijd van de Watch en batterijduur, maar al met al red je makkelijk 1 hele dag.

De SS versies zijn erg mooi! Als ik het geld te spenderen had had ik zeker een SS gekocht.
Tegenover de S1 merk ik wel dat het updaten (van 2.2 naar 3.1) op de S0 ongeveer anderhalf uur duurt, terwijl dit op de S1 slechts minuten werk is. Maar aan de andere kant, zo vaak update je niet, en als je dat al doet, leg je m naast je telefoon aan de lader en ga je ff wat anders doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Het belangrijkste is denk ik dat er een moment komt dat de S0 geen watchOS upgrade meer krijgt. De S1 zal in ieder geval langer ondersteund worden.

[ Voor 21% gewijzigd door DeNachtwacht op 14-01-2017 22:55 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

xoniq schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 22:44:
[...]

Tegenover de S1 merk ik wel dat het updaten (van 2.2 naar 3.1) op de S0 ongeveer anderhalf uur duurt, terwijl dit op de S1 slechts minuten werk is. Maar aan de andere kant, zo vaak update je niet, en als je dat al doet, leg je m naast je telefoon aan de lader en ga je ff wat anders doen :+
De s1 is dan ook van 3.0 naar 3.1

Daarnaast zal het inderdaad een kwestie van tijd zijn voordat de s0 vanwege te traag geen updates meer krijgt. Dit kan nog wel eens sneller gebeuren dan je zou denken. De eerste iPad is hier een goed voorbeeld van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:08
DeNachtwacht schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 22:54:
Het belangrijkste is denk ik dat er een moment komt dat de S0 geen watchOS upgrade meer krijgt. De S1 zal in ieder geval langer ondersteund worden.
Ik weet in ieder geval wel dat ik geen watchOS 4 beta's ga draaien met mijn S0 in juni. Want ik denk dat er nog wel updates komen voorlopig en de boel draait nu nog soepel. Maar aangezien je geen downgrades kunt doen, ben ik nu wel voorzichtig met upgraden. Dus ik laat het anderen voor mij proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een idee welke app ik het best kan gebruiken bij het voetballen?
ik gebruik nu de nike app loop...maar vraag me af of dat die daar goed voor is?

ps. kan je opstaan en adem-halen berichtjes uitzetten, die komen altijd, als het niet uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 11-10 17:52
MazeWing schreef op zondag 15 januari 2017 @ 01:39:
[...]

De s1 is dan ook van 3.0 naar 3.1

Daarnaast zal het inderdaad een kwestie van tijd zijn voordat de s0 vanwege te traag geen updates meer krijgt. Dit kan nog wel eens sneller gebeuren dan je zou denken. De eerste iPad is hier een goed voorbeeld van...
Logisch de s1 is recent vernieuwd en het zou dan niet echt netjes zijn om zo n toestel maar 2/3 maanden te ondersteunen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 21:18
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:21:
ps. kan je opstaan en adem-halen berichtjes uitzetten, die komen altijd, als het niet uitkomt
Beide kan je in elk geval via de Apple Watch App op je iPhone uit zetten (beide te vinden onder Mijn Watch, Activiteit en Ademhaling).

Of het ook via de watch zelf kan weet ik (nog) niet... heb mijn AW pas sinds gisteravond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:21:
heeft iemand een idee welke app ik het best kan gebruiken bij het voetballen?
ik gebruik nu de nike app loop...maar vraag me af of dat die daar goed voor is?

De Nike app (NRC) zorgt er in ieder geval voor dat je afstand bijgehouden wordt, en in geval van de AW2 gebeurt dit met GPS dus aardig nauwkeurig. Ik gebruik hem naar volle tevredenheid voor hardlopen.

Voor mijn overige sportactiviteiten (fitness) gebruik ik Record van Under Armour.
Deze geeft mooi de verschillende zones aan en intensiteit. Misschien is ook die iets voor voetbal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Sinds gisteren de trotse eigenaar van een Watch 2 42mm Space Black SS.

Alles nog goed uitvogelen en mogelijkheden bekijken.

Wel viel me gisteravond wat op; ik deed 'm af voor het naar bed gaan en de 2 groene leds aan de onderkant bleven branden. Hoort dit zo? Gaan die vanzelf uit?

Ik heb de Watch uitgezet en startte 'm vanmorgen weer, toen zag ik geen groene leds branden.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 21:18
Ik heb gisteren precies dezelfde versie gekregen, ook nog in de uitvogelfase dus :D
Ook mijn watch naast het bed gelegd om te laden gisteravond, maar geen leds gezien, dus lijkt me niet te horen? Was hij misschien toevallig net een hartslag meting aan het doen toen jij hem af deed? En hoelang heb je hem laten liggen om te kijken of hij vanzelf uit ging?

Overigens vind ik de AW nog lekkerder om mijn pols voelen dan verwacht, zit heerlijk soepel en werkt erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

freddyathlon schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:19:
Sinds gisteren de trotse eigenaar van een Watch 2 42mm Space Black SS.

Alles nog goed uitvogelen en mogelijkheden bekijken.

Wel viel me gisteravond wat op; ik deed 'm af voor het naar bed gaan en de 2 groene leds aan de onderkant bleven branden. Hoort dit zo? Gaan die vanzelf uit?

Ik heb de Watch uitgezet en startte 'm vanmorgen weer, toen zag ik geen groene leds branden.
Het kan best zijn dat hij net bezig was met je hartslag te meten. Daar zijn die groene leds voor aan de onderkant.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 16:07
Sinds gisteren mijn watch Nike 42mm binnen. Eerste indruk is zeer goed, minder mijn telefoon pakken voor tijd of notificaties.
Bedienen van Hue en Sonos werkt super!
Ook de combinatie met de Airpods ideaal!
Wel is de watch al 2x opnieuw opgestart als ik in een app bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex1307
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-05 09:10
Zit te twijfelen of ik de Nike uitvoering zal gaan halen... Heb watch vanaf juli 2015 en werkt nog goed eigenlijk... Maar ja die van Nike ziet er toch effe leuker uit :) Wat zouden jullie doen?

Update: Gisteren de Nike Black/Volt 42 gehaald bij icentre Alkmaar.

[ Voor 15% gewijzigd door alex1307 op 20-01-2017 12:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Als je je niet stoor aan eventuele vertragingen op je huidige watch en geen gebruik gaat maken van de GPS functie, er niet mee gaat zwemmen en je niet stoort aan het feit dat het display in de felle zon slecht afleesbaar is, heb je geen enkele reden om over te stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Heb sinds november zo'n beetje alle pagina's doorgescand op met name het batterijgebruik. Het is namelijk zo dat mijn vriendin zojuist de overstap van S0 naar S2 heeft gemaakt, in beide gevallen de 38mm variant.

In beide gevallen ligt de Watch 's nachts aan de lader en gaat hij 's ochtends tussen 6 en 7 uur om de pols. Met de S0 had ze rond 20:00 uur vaak nog 30-40% over, maar nu na 3 dagen de S2 de hele dag gedragen te hebben heeft ze tussen 16 en 17u al 10% en gaat hij over op power reserve mode.

Het zit hem niet in gebruik wat veranderd is, want de back-up van de S0 is teruggezet, dus het betreft 100% dezelfde apps, settings en dagelijks gebruik. Watch face die ze gebruikt is Modular met Home, Weather en Battery als Complications.

Nu heb ik zojuist voor haar op basis van veel tips hier al een aantal zaken aangepast, o.a.:
- background app refresh voor ca. de helft uitgezet
- notifications veel uitgezet
- haptic feedback naar middel (was max) en prominent uit

Morgen zal ze merken of dit effect heeft, maar ik lees genoeg verhalen dat de S2 2 tot 2,5 dag meegaat. En gezien het feit dat er een back-up is gebruikt met identieke settings die op de S0 wel tot prima verbruik leidde, begin ik mijn twijfels te krijgen of het niet gewoon een slechte accu kan zijn?

Ik wist even niet meer hoe het qua accu en gps zat, maar ik zag dat de accu van 205mAh naar 273mAh is gegroeid, ongetwijfeld vanwege het scherm en de gps. Dus dat zou het eventuele gps-verbruik moeten opvangen.

Reden van aanschaf was trouwens het hardlopen, waar voorheen nog de iPhone 6s Plus mee moest, hoeft dit nu niet meer. Dat zal aankomend weekend voor het eerst getest worden.

Dus een aantal vragen:
- kan het terugzetten van de back-up wellicht de slechte batterijduur veroorzaken?
- zijn er apps bekend die notoire batterijvreters zijn?
- hoe zijn de ervaringen bij gebruik van Nike+ Run of Strava? En hebben deze apps background app refresh nodig tijdens het rennen?
alex1307 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 02:33:
Zit te twijfelen of ik de Nike uitvoering zal gaan halen... Heb watch vanaf juli 2015 en werkt nog goed eigenlijk... Maar ja die van Nike ziet er toch effe leuker uit :) Wat zouden jullie doen?
Ik zou ook de Nike+ uitvoering halen. Kast is namelijk identiek (tenzij je gold/rose gold wilt) en de Nylon/Sport bandjes zijn eenvoudig extra bij te kopen tegen een acceptabele prijs. De Nike+ bandjes zijn los niet te koop, dus ik zou het zeker doen!

Zelf heb ik nog geen Apple Watch, mijn vriendin wel (zie hierboven). Heb destijds de S0 een week gehad, maar weer teruggestuurd omdat ik hem te traag vond en het ontbreken van gps een nadeel vond. Daardoor had ik voor hardlopen nog steeds mijn Garmin horloge nodig, want no way dat ik een iPhone mee ga nemen, tenminste niet meer sinds ik van de 5 naar de 6s Plus ben overgestapt.
Al vind ik het nu ook wel erg interessant worden, ik hoop alleen dat de nieuwe lichting wat goedkoper gaat worden de komende maanden, want ik heb het niet écht nodig en dan is € 500 nogal wat. Ik zou echter wel zeker de Nike+ versie kopen. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door MooDyBLueS op 18-01-2017 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
MooDyBLueS schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:51:
Heb sinds november zo'n beetje alle pagina's doorgescand op met name het batterijgebruik. Het is namelijk zo dat mijn vriendin zojuist de overstap van S0 naar S2 heeft gemaakt, in beide gevallen de 38mm variant.

In beide gevallen ligt de Watch 's nachts aan de lader en gaat hij 's ochtends tussen 6 en 7 uur om de pols. Met de S0 had ze rond 20:00 uur vaak nog 30-40% over, maar nu na 3 dagen de S2 de hele dag gedragen te hebben heeft ze tussen 16 en 17u al 10% en gaat hij over op power reserve mode.

Het zit hem niet in gebruik wat veranderd is, want de back-up van de S0 is teruggezet, dus het betreft 100% dezelfde apps, settings en dagelijks gebruik. Watch face die ze gebruikt is Modular met Home, Weather en Battery als Complications.

Nu heb ik zojuist voor haar op basis van veel tips hier al een aantal zaken aangepast, o.a.:
- background app refresh voor ca. de helft uitgezet
- notifications veel uitgezet
- haptic feedback naar middel (was max) en prominent uit

Morgen zal ze merken of dit effect heeft, maar ik lees genoeg verhalen dat de S2 2 tot 2,5 dag meegaat. En gezien het feit dat er een back-up is gebruikt met identieke settings die op de S0 wel tot prima verbruik leidde, begin ik mijn twijfels te krijgen of het niet gewoon een slechte accu kan zijn?

Ik wist even niet meer hoe het qua accu en gps zat, maar ik zag dat de accu van 205mAh naar 273mAh is gegroeid, ongetwijfeld vanwege het scherm en de gps. Dus dat zou het eventuele gps-verbruik moeten opvangen.

Reden van aanschaf was trouwens het hardlopen, waar voorheen nog de iPhone 6s Plus mee moest, hoeft dit nu niet meer. Dat zal aankomend weekend voor het eerst getest worden.

Dus een aantal vragen:
- kan het terugzetten van de back-up wellicht de slechte batterijduur veroorzaken?
Hele suffe vraag misschien maar heb je de watch al gewoon een keer opnieuw opgestart? Bij mij loste dit het probleem namelijk meteen op (was de eerste twee keer heel snel leeg). Ook kan de backup eraf halen idd het probleem oplossen, dat werkt met andere services ook prima dus ook zeker proberen. Succes!

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
DeNachtwacht schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:24:
[...]

Hele suffe vraag misschien maar heb je de watch al gewoon een keer opnieuw opgestart? Bij mij loste dit het probleem namelijk meteen op (was de eerste twee keer heel snel leeg). Ook kan de backup eraf halen idd het probleem oplossen, dat werkt met andere services ook prima dus ook zeker proberen. Succes!
Ik heb pas een S0 van iemand overgenomen, en had hiervoor een S1. Die S1 heb ik terug gestuurd omdat ik het toch wel wat prijzig vond, en de S0 niet echt traag vond. Nu nog steeds niet.

Apps duren wat langer om te laden, en het opstarten van het apparaat ook, ja, maar verder in gebruik? Nergens last van, met name op watchOS 3.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Aangezien we het hier laatst in dit topic over muziek op de Apple Watch hadden, met dit nieuws ben ik best blij: http://www.iculture.nl/nieuws/spotty-spotify-apple-watch/

Hopelijk komt die app snel, dan stop ik met Apple Music (3 maanden test), want Spotify vindt ik toch echt wel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:08
smoken schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:00:
Aangezien we het hier laatst in dit topic over muziek op de Apple Watch hadden, met dit nieuws ben ik best blij: http://www.iculture.nl/nieuws/spotty-spotify-apple-watch/

Hopelijk komt die app snel, dan stop ik met Apple Music (3 maanden test), want Spotify vindt ik toch echt wel fijner.
Ik ben heel erg benieuwd, of Spotify niet zijn api key disabled. Als Spotify zelf al bezig is hiermee kan het zomaar zijn dat de app dus niet gereleased kan worden.

Het blijft namenlijk vreemd waarom Spotify er zelf al niet mee gekomen is. Sowieso lijkt iOs development bij Spotify een beetje stil te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:24:
[...]

Laten we daar nou net niet aan gedacht hebben. Gelijk doorgegeven dat ze dat even moet doen. Kreeg wel de reactie dat het vandaag al beter lijkt, na de wijzigingen van gisterenavond. Ben benieuwd of dit het nóg beter maakt. Thanks! Zo niet, dan gaan we de back-up ook even verwijderen en clean beginnen.
Pagina: 1 ... 41 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie