• DynamicDreams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:34
MrAcid schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:35:
Als het je specifiek om schade te doen is kun je veel beter een buitenshuisverzekering afsluiten. Kost je €3 per maand - heb je meteen ook al je andere elektronica buitenshuis verzekerd.
Lees wel bijzonder aandachtig de voorwaarden. Als je de site van Interpolis leest, lijkt het heel aantrekkelijk:

https://www.interpolis.nl...g/paginas/wat-is-het.aspx
Wat is de Interpolis BuitenDeDeur® verzekering?
Uw waardevolle bezittingen of die van uw gezin zijn buitenshuis wereldwijd verzekerd tegen schade, verlies en diefstal. Bijvoorbeeld uw mobiele telefoon, tablet en sportuitrusting. U kunt de verzekering afsluiten voor een 1-, 2- of meerpersoonshuishouden. Het standaard verzekerd bedrag is € 3.000,- per gebeurtenis. Dit bedrag kunt u verhogen in stappen van € 1.000,-. Hiervoor betaalt u extra premie.
Het lijkt alsof je altijd voldoende verzekerd bent. Totdat je de kleine lettertjes leest:
6. (sport)horloges, horlogebanden en kettingen,
zijn verzekerd tot € 250,per
verzekerde per gebeurtenis;
7. (zonne)brillen inclusief glazen, contactlenzen en toebehoren tot € 250,per
verzekerde per gebeurtenis;
8. telecommunicatieapparatuur en alles wat erbij hoort is verzekerd tot € 250,per
object per gebeurtenis;
Dat beperkt de dekking al direct enorm.

12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:54
Ik behoor sinds gisteren ook tot de club van apple watch gebruikers. Ik moet zeggen dat het tot nu toe allemaal erg bevalt. Ik merk wel dat er vertraging is in de meldingen. Als ik gebeld word dan gaat eerst het scherm van mijn iPhone aan, dan komt de iPad om de hoek kijken, pas daarna wordt de apple watch wakker.
Is dit normaal, of verwacht ik teveel van de communicatie?

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 22:00
DynamicDreams schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:40:
[...]

Lees wel bijzonder aandachtig de voorwaarden. Als je de site van Interpolis leest, lijkt het heel aantrekkelijk:

[...]

Het lijkt alsof je altijd voldoende verzekerd bent. Totdat je de kleine lettertjes leest:

[...]

Zeer goed opgelet, tx!

Mijn werkgever heeft de Apple watch gekocht middels credit card, dus hij is sowieso 6 maanden een soort van verzekerd toch?

Ik ga eens een chat met Apple starten of de max periode om care+ af te sluiten nu 30 of 60 dagen is.... (op de site worden beiden termijnen genoemd). Als het 60 dagen is, dan kies ik ervoor om dan als of Apple care aan te schaffen denk ik...dan heb ik de eerste twee maanden via de CC gehad.

• ourplayground
Msi92 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:19:
Ik wil geen fanboy zijn maar wat een bullshit, waar is de AW...

[afbeelding]
stond er niet toevallig "advertentie" onder/boven? of geschreven door S. Amsung en P. Ebble?

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
DynamicDreams schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:40:
[...]

[...]

[...]

Dat is altijd een goeie tip bij alles waar je een handtekening onder gaat zetten. ;)

Verwijderd

MrAcid schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:50:
[...]

Runtastic en Seven (7-min workout app) van wat ik tot nu toe gezien heb.

Overigens werkte dat bij Seven nog niet echt lekker gisteravond. Runtastic gebruik ik zelf niet.

Ik wacht op de Strava update - maar die komt pas in november.
Runtastic pro voegt wel een workout toe aan de health app. Maar niet aan de activiteit app. Minstens niet als ik een run handmatig invoert.

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
ourplayground schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:59:
[...]

stond er niet toevallig "advertentie" onder/boven? of geschreven door S. Amsung en P. Ebble?
Zou je wel verwachten he, met zon grote samsung stukje :p

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:10

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

AAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!

Ja sorry, beste mensen...na heeeeeeeeeeeel lang twijfelen de watch gekocht. Dus opgehaald en op de watch staat letterlijk
Als u een iPhone hebt met iOS 8.2, staat de Apple watch-app op het beginscherm
Dus ik denk, mooi, ik heb 8.4 (jailbroken).

Dus ik kom thuis, wil dat ding koppelen aan mijn iPhone, begint ie te miepen dat ie niet gekoppeld kan worden, want ik heb iOS9 nodig pffffffffffffffft |:( en dat wil ik dus helemaal niet. Zijn er nog truukjes eventueel om hem toch te kunnen koppelen?

Verwijderd

Staat er echt letterlijk dat je iOS 9 nodig hebt?

Volgens apple.nl moet je inderdaad met 8.2 uit de voeten kunnen: "Hiervoor heb je een iPhone 5, 5c, 5s, 6, 6 Plus, 6s of 6s Plus en iOS 8.2 of hoger nodig."

• Msi92
Met Watch OS 2 wel als het goed is.
Kans is groot dat WOS2 er op staat aangezien de 'nieuwe' watches die x weken terug uitkwamen standaard met os2 geleverd zijn.

[ Voor 65% gewijzigd door Msi92 op 25-09-2015 19:35 ]

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Afbeeldingslocatie: http://s2.postimg.org/yi698rcrt/IMG_4812.png

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/am6vkkj1v/IMG_4813.jpg

Dit is wat ik krijg. Op de watch staat letterlijk dat ik minimaal 8.2 moet hebben.

Baal echt als een stekkert

Verwijderd

Valt hij niet gewoon over de jailbreak? Dat lijkt me logischer.

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Msi92 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:34:
Met Watch OS 2 wel als het goed is.
Kans is groot dat WOS2 er op staat aangezien de 'nieuwe' watches die x weken terug uitkwamen standaard met os2 geleverd zijn.
Mja, vrees dat dit het geval is ja :(
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:39:
Valt hij niet gewoon over de jailbreak? Dat lijkt me logischer.
Net met mijn vrouw dr iphone geprobeerd...die heeft ook 8.4 en is niet gejailbreakt, maar geeft hij ook die error aan.

[ Voor 32% gewijzigd door Yzord op 25-09-2015 20:54 ]

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:01
Bij het ophalen van mijn 6S even van de gelegenheid gebruik gemaakt op wat Apple Watches te proberen.

Ook al heb ik de pols omtrek van een 8 jarig meisje, de 38mm is inderdaad echt wel klein. Zie ik mezelf niet dragen. Binnenkort (9 oktober :)B) ga ik dan maar de 42mm Watch Sport Spacegrey bestellen.

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb een ontzettende heibel met mijn watch. Ik moet constant de passcode invoeren als ik er iets op wil doen (ja ik heb tattoo sleeves). Maar ik kan de passcode ook niet uitzetten. Iemand enig idee hoe ik dat kan doen, want de optie is greyed out in de watch app :(

Ik heb geen profielen geïnstalleerd van exchange ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door Yzord op 26-09-2015 00:31 ]

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:41

amphora

Websites & Fotografie

Yzord schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 00:22:
Ik heb een ontzettende heibel met mijn watch. Ik moet constant de passcode invoeren als ik er iets op wil doen (ja ik heb tattoo sleeves). Maar ik kan de passcode ook niet uitzetten. Iemand enig idee hoe ik dat kan doen, want de optie is greyed out in de watch app :(

Vanaf je iPhone watch app ook niet uit te zetten?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Yzord schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 00:22:

Hee vertel ons eerst eens wat je probleem nou was met de iOS versie, of heb je gewoon maar naar 9.0 ge-update?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb helaas gewoon naar 9.0.1 geupgrade :( beetje raar om een watch te kopen en hem te laten liggen totdat er een jailbreak uit zou komen. Het lag in ieder geval niet aan de jailbreak, want mijn vrouw dr phone kon ook niet pairen. Het ligt aan WatchOS2 die minimaal 9.0 moet hebben.

De code kon ik idd in de watch zelf eraf halen. Waarom het in de app niet kon is me nog niet duidelijk.

Vooralsnog ben ik er niet kapot van, maar dat komt voornamelijk omdat ik niet gecharmeerd ben van het bandje, terwijl die op de Apple site er wel redelijk uitzag (heb de gouden watch sport met donkerblauwe band).

Iemand ervaring met deze band, maar dan in het zwart?

http://www.aliexpress.com...4_71_72_73_74_75,201409_1

[ Voor 8% gewijzigd door Yzord op 26-09-2015 13:57 ]

Yzord schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:56:
Ik heb helaas gewoon naar 9.0.1 geupgrade :( beetje raar om een watch te kopen en hem te laten liggen totdat er een jailbreak uit zou komen. Het lag in ieder geval niet aan de jailbreak, want mijn vrouw dr phone kon ook niet pairen. Het ligt aan WatchOS2 die minimaal 9.0 moet hebben.

De code kon ik idd in de watch zelf eraf halen. Waarom het in de app niet kon is me nog niet duidelijk.

Vooralsnog ben ik er niet kapot van, maar dat komt voornamelijk omdat ik niet gecharmeerd ben van het bandje, terwijl die op de Apple site er wel redelijk uitzag (heb de gouden watch sport met donkerblauwe band).

Iemand ervaring met deze band, maar dan in het zwart?

http://www.aliexpress.com...4_71_72_73_74_75,201409_1
Hoco is matige kwaliteit.
Waarom geef je niet 15,- meer uit en neem je een kopie van de LinkBracelet. Die zijn er ook in het zwart tegenwoordig.

• ourplayground
Even een kleine check.. Hoeveel calorieën hebben jullie ingesteld bij de activiteit app?? Ik vond op internet dat een beetje persoon makkelijk 2500 calorieën verbruikt... Of ik ben iemand die bijna geen calorieën verbruikt, of de watch houdt dit niet op de juiste manier bij aangezien ik vandaag nog maar 427 calorieën heb verbruikt.. Hoe gebruiken jullie de app?

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:49
ourplayground schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 19:48:
Even een kleine check.. Hoeveel calorieën hebben jullie ingesteld bij de activiteit app?? Ik vond op internet dat een beetje persoon makkelijk 2500 calorieën verbruikt... Of ik ben iemand die bijna geen calorieën verbruikt, of de watch houdt dit niet op de juiste manier bij aangezien ik vandaag nog maar 427 calorieën heb verbruikt.. Hoe gebruiken jullie de app?
Momenteel heb ik 370 ingesteld.
De Apple Watch meet alleen actieve calorieën. Die 2500 is inderdaad wat een man op een dag verbruikt bij normale dagelijkse bezigheden en beweging en voor het 'draaiende houden' van het lichaam. Die 370 actieve calorieën van mij en 427 actieve calorieën van jou komen daar dan nog eens bovenop en die moet je dus eigenlijk los van elkaar zien. Immers wanneer je gaat sporten verbrand je veel calorieën die je kunt aanvullen door extra te eten, en komt dus bovenop de 2500 calorieën die je standaard nodig hebt.

• ourplayground
sww89 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:24:
[...]

Momenteel heb ik 370 ingesteld.
De Apple Watch meet alleen actieve calorieën. Die 2500 is inderdaad wat een man op een dag verbruikt bij normale dagelijkse bezigheden en beweging en voor het 'draaiende houden' van het lichaam. Die 370 actieve calorieën van mij en 427 actieve calorieën van jou komen daar dan nog eens bovenop en die moet je dus eigenlijk los van elkaar zien. Immers wanneer je gaat sporten verbrand je veel calorieën die je kunt aanvullen door extra te eten, en komt dus bovenop de 2500 calorieën die je standaard nodig hebt.
Thanks! De activiteit app laat dus de extra calorieën zien... Ik zet hem dan maar op 400 ofzo.

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:37
Na enkele dagen met watchOS 2.0 vraag ik mij af of de native apps eigenlijk wel zo veel sneller werken. Wat vinden jullie? Wanneer de watch verbonden is met mijn WiFi netwerk komt alle data sneller binnen. Waarom geen optie om dit standaard in te stellen ipv steeds terug te vallen op de Bluetooth van m'n iPhone?

• SanderH_
Buh, ik kan maar niet kiezen....links of rechts heren?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5zM9F2vm.png

[ Voor 12% gewijzigd door SanderH_ op 26-09-2015 21:34 ]

• Msi92
Vraagje: heeft iemand al de KLM app op de watch gebruikt? Ik ga binnenkort vliegen met KLM en ben van plan om de app te gaan gebruiken.
Dus mijn vraag Hoe was jouw ervaring?

@Sander met zwart kun je meer combos krijgen qua bandjes (mijn mening is dus black)

[ Voor 19% gewijzigd door Msi92 op 26-09-2015 21:32 ]

• ourplayground
Rechts, heb hem zelf ook en lijkt mij inderdaad makkelijker te combineren.
Msi92 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:31:
Vraagje: heeft iemand al de KLM app op de watch gebruikt? Ik ga binnenkort vliegen met KLM en ben van plan om de app te gaan gebruiken.
Ik heb hem geïnstalleerd, heb mijn vlucht toegevoegd (moet nog 3 weekjes wachten voordat ik echt vlieg) en heb een mooi overzicht van hoe laat, hoe lang, en waar ik zit voor mij vliegreis. Heb trouwens ook "app in the air" die werkt ook wel leuk met een aantal dagen voor check-in, een paklijstje etc.
Ik heb mijn tickets altijd in passbook, ik vraag me af of dat ook via de watch kan..
edit: laat maar dat zit in wallet tegenwoordig.

[ Voor 57% gewijzigd door ourplayground op 26-09-2015 22:00 ]

• swv
henkna schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:20:
Na enkele dagen met watchOS 2.0 vraag ik mij af of de native apps eigenlijk wel zo veel sneller werken. Wat vinden jullie? Wanneer de watch verbonden is met mijn WiFi netwerk komt alle data sneller binnen. Waarom geen optie om dit standaard in te stellen ipv steeds terug te vallen op de Bluetooth van m'n iPhone?
Ik ben hier ook nog niet over uit.

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:31
ourplayground schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 19:48:
Ik stel steeds het doel in dat ik als suggestie krijg aan het begin van de week. Ene week is dat 330, andere is het 300. Enige actieve dat ik doe is naar het station fietsen..

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:52
Beide gewoon nemen joh! :+

I don't have dreams, I have goals!!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:52
macmellow schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:18:
[...]

Ik stel steeds het doel in dat ik als suggestie krijg aan het begin van de week. Ene week is dat 330, andere is het 300. Enige actieve dat ik doe is naar het station fietsen..
Dit zijn de extra calorietjes!

I don't have dreams, I have goals!!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-11 11:54

Nitai

Live the life you love.

Msi92 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:31:

@Sander met zwart kun je meer combos krijgen qua bandjes (mijn mening is dus black)
Werkt wel grappig, heb het gebruikt op m'n vakantie naar Thailand. Op Schiphol was het accuraat en tijdig met het aangeven van welke gate e.d. (maar ja, dat wist ik al omdat je weet waar je moet kijken op Schiphol). In Rusland werkte het ook nog wel, maar doordat ik geen internet had, loop je al snel achter de feiten aan. In Thailand wel internet, maar daar werkte het niet echt goed vond ik, met name dat het zo laat was met aangeven (ik was al aan het boarden toen ik een notifcatie kreeg dat de gate open zou gaan).

Fijnste vond ik wel de tijdzones op m'n AW! Zo handig om tijden te checken van thuis en tussenstops.

[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 26-09-2015 23:05 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• ourplayground
Heb zelf gisteren even snel een houdertje in elkaar geflanst.. Nog even netjes schuren en bijwerken, maar moet zeggen dat ik toch blij verrast was met het resultaat :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B9OkUVR.jpg

• sbolman
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-08 07:14
epamel schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:36:
Sinds vandaag de Apple Watch gekregen als cadeau voor mijn verjaardag. Na lang twijfelen welk model is het de gouden geworden met marine blauwe band in 42mm. En ben er echt super blij mee. Nu aan het updaten naar OS2 alleen duurt dat echt lang zeg, ik ben al een uur bezig onderhand.

Laat hem vannacht gewoon doorgaan en kijk er morgen wel even na.
Morgen eens lekker mee spelen en even verder orienteren. Ook eens kijken naar de verschillende bandjes.
Ik had hetzelfde probleem... De Watch opnieuw opstarten was de oplossing.

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10 17:59

LoneWolf

Just a Byte

@Sanderh_
Ik heb ook behoorlijk getwijfeld over goud of zwart, maar aangezien ik geen pakken draag normaliter, ben ik toch voor zwart gegaan.
Bij casual kleding Is zwart makkelijker te combineren met andere banden dan de gouden. Daar kan eigenljk alleen bruin, zwart en blauw aan voor de heren. De zwarte kan je ook mooi zomers met licht groen, lichtblauw bv combineren. Dat zou totaal niet bij de gouden passen.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:50
ourplayground schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:44:
Heb zelf gisteren even snel een houdertje in elkaar geflanst.. Nog even netjes schuren en bijwerken, maar moet zeggen dat ik toch blij verrast was met het resultaat :)
Heel slim, want bijna alle huidige houders houden geen rekening met de nieuwe nightstand mode :)

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Die nightstand....daar heb je toch eigenlijk niks aan? Die van mij gaat gewoon na een paar seconden gewoon op zwart. Wat heb je er dan aan?

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Een tikje ertegen of tegen t nachtkastje waar die op staat en hij licht even op

• ken
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Zal wel niet mogelijk zijn om de watch continue de tijd te laten zien??

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• CopyCatz
ken schreef op zondag 27 september 2015 @ 22:58:
Zal wel niet mogelijk zijn om de watch continue de tijd te laten zien??
Dat gaat inbranden, dat wil je niet.

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

LoneWolf schreef op zondag 27 september 2015 @ 22:51:
Een tikje ertegen of tegen t nachtkastje waar die op staat en hij licht even op
Ja laten we eerlijk wezen...dat wil je ook niet doen met je slaperige kop haha...toch?

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik kijk dan ook s nachts niet op de klok .... zolang de wekker nog niet is afgegaan ga ik weer slapen als ik wakker word tussendoor...Dan boeit me de tijd niet echt .....

Vroeger deed ik dat wel, dan dacht je : oh, nog een half uurtje, en dan sliep je vervolgens niet meer...
Nu draai ik me om en slaap verder, om dan weer wakker te worden van de wekker :+

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-11 11:17
Kun je trouwens gewekt worden door de watch? Ik heb een tijd een pebble watch gebruikt en die trilde... is de apple watch ook prima als wekker te gebruiken?

[ Tesla MIG MYP ]

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ja hoor trilt en maakt geluid (mits hij niet op stil staat !) , je kan snoozen met de knop op de watch.

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-11 11:17
LoneWolf schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:29:
Ja hoor trilt en maakt geluid (mits hij niet op stil staat !) , je kan snoozen met de knop op de watch.
Thanks, je bent er tevreden over dus. Top, ik ga er vanavond een halen.

[ Tesla MIG MYP ]

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik ben heel tevreden over de watch, kom van een Pebble Time. (Waar ik enigszins ontevreden over was aangezien pebble nog steeds geen voice en quickreply voor iOS gaat ondersteunen)

Ik gebruikte de pebble overigens niet als wekker, maar de iPhone, was daar ook prima tevreden over.
Nachts staat de iPhone ook op de niet storen stand, dan kan ik alleen door een heel select groepje familie gebeld worden. (als er echt iets aan de hand is, toch wel prettig. ) SMS, iMessage, mail enz geven dan geen kik.

Watch staat in dan ook in de niet storen stand, en door de draag detectie gaat ie toch al niet rammelen als je m niet om hebt.

Vind alleen dat de taptic wel iets harder mag, mis wel eens notificatie nu, zelfs op de hardste stand. (pebble rammelde van je pols af, was bijna andere uiterste, dan is de watch wel een verademing)

[ Voor 64% gewijzigd door LoneWolf op 28-09-2015 15:53 ]

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-11 22:18
Zijn er nog meer mensen die in de auto hun telefoon icm apple maps gebruiken om te navigeren? Zo ja, weet iemand dan hoe je die notificaties op je Apple Watch uit kan zetten?

Vind het tijdens het navigeren door de stad zeer makkelijk maar in de auto kan het soms een beetje vervelend zijn.

De apple watch op nacht of stilte modus zetten helpt helaas niet.

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:47
Je gaat naar de Watch app op je telefoon. Dan ga je naar kaarten en zet je afslagmeldingen uit.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Hoe krijg je de apple watch op de wifi? Want als hij buiten bereik van mijn telefoon is maar wel in range van wifi dan update hij niets, lijkt het.

• ourplayground
Yzord schreef op maandag 28 september 2015 @ 01:57:
[...]

Ja laten we eerlijk wezen...dat wil je ook niet doen met je slaperige kop haha...toch?
Het is letterlijk een tikje die je moet geven en je kan de tijd zien. Ik heb zelf -7 als het om sterkte van ogen gaat, dus als ik zoek naar mijn bril gaat de watch al aan :)

Het is ook niet bedacht als wekker-achtige oplossing, maar meer om een klein beetje structuur te hebben op mijn nachtkastje, De iPad moet er immers ook nog bij :)

Daarnaast is er nu minder kans op beschadiging van de case :)

Hebben jullie trouwens ook dat je steeds meer op je beweging let sinds dat je de Apple watch hebt? Op een of andere manier wil ik toch wel graag die ringen vol hebben! Wellicht dat het nieuwtje er binnenkort af gaat maar tot nu toe werkt het goed :)

[ Voor 17% gewijzigd door ourplayground op 28-09-2015 20:38 ]

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
ourplayground schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:54:
[...]

Het is letterlijk een tikje die je moet geven en je kan de tijd zien. Ik heb zelf -7 als het om sterkte van ogen gaat, dus als ik zoek naar mijn bril gaat de watch al aan :)

Het is ook niet bedacht als wekker-achtige oplossing, maar meer om een klein beetje structuur te hebben op mijn nachtkastje, De iPad moet er immers ook nog bij :)

Daarnaast is er nu minder kans op beschadiging van de case :)

Hebben jullie trouwens ook dat je steeds meer op je beweging let sinds dat je de Apple watch hebt? Op een of andere manier wil ik toch wel graag die ringen vol hebben! Wellicht dat het nieuwtje er binnenkort af gaat maar tot nu toe werkt het goed :)
Ik ben niet extra veel aan het bewegen, maar merk wel dat ik elke dag even kijk hoe ver de ringen vol zijn. Ik ben er bewuster mee bezig sinds ik de watch heb. Dit is sinds de launch in DE.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-11 11:05
Joepv schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 07:55:
[...]

Ik ben niet extra veel aan het bewegen, maar merk wel dat ik elke dag even kijk hoe ver de ringen vol zijn. Ik ben er bewuster mee bezig sinds ik de watch heb. Dit is sinds de launch in DE.
Ik heb precies hetzelfde, sinds het begin probeer ik toch wel zo goed als elke dag mijn best te doen om zo goed als alle ringen vol te krijgen. De enige die overigens steevast lukt is het staandoel :P

Sinds ik WatchOs 2 heb geïnstalleerd heb ik overigens het idee dat de ringen sneller vol raken, hebben anderen dit idee ook? Voorheen had ik 16 minuten beweging als ik een dag niet sportte en alleen werkte, nu zijn het er standaard 28... Volgens mij stond hier niets over in de RN van WatchOs2

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Yzord schreef op zondag 27 september 2015 @ 22:48:
Die nightstand....daar heb je toch eigenlijk niks aan? Die van mij gaat gewoon na een paar seconden gewoon op zwart. Wat heb je er dan aan?
Dan heeft ie tenminste nog een functie terwijl je aan het opladen bent. Ik vind het wel handig. Grote klok die aangaat met een tikje tegen kastje, met je slaperige kop proberen je horloge te vinden in het donker is toch echt lastiger dan je nachtkastje vinden. Ook de relatief zachte wekker vind ik wel fijn. Ook dat de kroon dan de snooze knop is bevalt me wel.

[ Voor 4% gewijzigd door amphora op 29-09-2015 10:27 ]

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:31
Thysiej schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:01:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, sinds het begin probeer ik toch wel zo goed als elke dag mijn best te doen om zo goed als alle ringen vol te krijgen. De enige die overigens steevast lukt is het staandoel :P

Sinds ik WatchOs 2 heb geïnstalleerd heb ik overigens het idee dat de ringen sneller vol raken, hebben anderen dit idee ook? Voorheen had ik 16 minuten beweging als ik een dag niet sportte en alleen werkte, nu zijn het er standaard 28... Volgens mij stond hier niets over in de RN van WatchOs2
Ja dat heb ik ook! Bij mij gaat het vooral om de groene, de activiteitsring. Eerder altijd een minuut of drie, maar nu staat er meestal ruim 20 minuten en dat klopt ook wel, want zo veel fiets ik op een dag.

• _brillie
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-12-2021
Thysiej schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:01:

Dat heb ik ook. Ik heb ook pas de Iphone6. Ik heb het idee dat die ook wat 'toevoegd' aan de ringen, maar dat zal wel schijn zijn. Zelfs nu 2 dagen achter elkaar alle drie de doelen gehaald. ;) d:)b
Eigenlijk haal ik altijd wel het staandoel.

• Tylen
  • Laatst online: 22:12

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Yuup sinds v2 gaat de groene ring veel sneller vol. :)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• chefkok188
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-12-2020
hoi hoi

ik lees al een tijd mee op dit forum en heb zelf sinds afgelopen maandag een apple Watch gekocht. (sport gold met blauw bandje).

nu is mijn vraag of iemand weet hoe je het volume van de wekker harder kan zette? als ik de watch namelijk in Night stand op mijn nachtkastje heb staan dan word ik niet wakker van de wekker omdat hij helemaal geen geluid maakt. ik heb wel op de watch het geluid helemaal uit staan. ik ging er van uit dat dit net als bij de iphone door een wekker genegeerd zou worden en dat deze toch geluid zou maken. maar ik heb het idee dat de watch dit niet doet.

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Geluid van de wekker gaat inderdaad met het volume mee. Dus beste kan je eigenlijk t volume op max zetten, en dan "stille modus" aanzetten. Dan is ie normaliter stil, maar als die op de lader ligt gaat ie wel af.

Verwijderd

Vandaag de watch kunnen test passen.Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/12022356_1072624469414584_6305801036851259227_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9

Welke denken jullie 42 of 38?

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-11 21:22
42

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:46
38. 42 oogt erg groot. 38 is subtieler en ik verwacht mooier rond de pols.

• RandyJC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-10 21:53
De 38mm heb ik nooit gezien, enkel totdat ik de 42mm zelf kreeg vond ik dat die leek op de 38 mm.

Mijn polsen zelf zijn niet groot ofzo..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DcKcbgE.jpg?1

[ Voor 1% gewijzigd door RandyJC op 30-09-2015 16:04 . Reden: typo ]

RandyJC

• chefkok188
--

[ Voor 100% gewijzigd door chefkok188 op 30-09-2015 16:03 . Reden: dubbele post ]

• chefkok188
LoneWolf schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:17:
Geluid van de wekker gaat inderdaad met het volume mee. Dus beste kan je eigenlijk t volume op max zetten, en dan "stille modus" aanzetten. Dan is ie normaliter stil, maar als die op de lader ligt gaat ie wel af.
oke dank je dan ga ik dat proberen.

Verwijderd

Johnvh schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:53:
38. 42 oogt erg groot. 38 is subtieler en ik verwacht mooier rond de pols.
Ik ben ook niet zo van het subtiel :p dus misschien weer een goed ding haha

• ourplayground
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:25:
Vandaag de watch kunnen test passen.[afbeelding]

Ik zou eerlijk gezegd altijd voor 42mm gaan. Vind je die na verloop van tijd te groot en wil je echt een 38mm dan ben je je 42mm zo kwijt via marktplaats oid en kan je van de opbrengst een 38mm kopen.
Maar waarschijnlijk blijf je toch bij de 42mm :)

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

42mm is prima zat. 38mm vond ik ook net iets te klein en geloof mij, bij 42mm ga je ook bepaalde dingen nog te klein vinden. Al helemaal als je keylock gaat gebruiken.

Nog even een kanttekening...van de activity tracker klopt ook niet veel vind ik. Ik ben namelijk ziek nu en lig de hele dag in bed. Watch meldt dat ik 8 van de 12 uur gestaan heb. Heel vreemd, want ik lig gewoon in bed :)

[ Voor 40% gewijzigd door Yzord op 30-09-2015 18:57 ]

• ourplayground
Yzord schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:55:
42mm is prima zat. 38mm vond ik ook net iets te klein en geloof mij, bij 42mm ga je ook bepaalde dingen nog te klein vinden. Al helemaal als je keylock gaat gebruiken.

Nog even een kanttekening...van de activity tracker klopt ook niet veel vind ik. Ik ben namelijk ziek nu en lig de hele dag in bed. Watch meldt dat ik 8 van de 12 uur gestaan heb. Heel vreemd, want ik lig gewoon in bed :)
Ben je toevallig een keer in het uur naar het toilet geweest? Volgens mij is die staan functie dat je eens in het uur een aantal minuten gestaan hebt. Of vergis ik mij?

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dat ben ik inderdaad wel. Heb namelijk ook een blaasontsteking opgelopen.

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

]Spigen Tough Armor, OKCS black adapter, and a Zulu strap. (Oh and it is an SGS watch...)

Afbeeldingslocatie: http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/30/4795173c6302c98fc01af8993bd935d0.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door LoneWolf op 30-09-2015 20:47 ]

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Iemand enig idee waarom sommige meldingen die op mijn iphone binnenkomen niet op de watch binnenkomen? Mails bijv. komen maar heel zelden binnen :(

• swv
Yzord schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:18:
Iemand enig idee waarom sommige meldingen die op mijn iphone binnenkomen niet op de watch binnenkomen? Mails bijv. komen maar heel zelden binnen :(
Kijk eens of bij Instellingen > Berichtgeving > Mail > [Mailaccount X] alle schuifjes aanstaan zoals In berichtencentrum en Op toegangsscherm bij al jouw mailaccounts. Wanneer ik een iPhone namelijk opnieuw installeer moet ik hier altijd weer aandacht aan besteden omdat al die schuifjes standaard uitstaan waardoor ik maar beperkte meldingen op mijn iPhone, en dus Apple Watch ontvang.

Verder neem ik aan dat je begrijpt dat je geen meldingen ontvangt op de Apple Watch als je die niet om hebt of wanneer de iPhone ontgrendeld is?

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ja die staan allemaal aan, dat is het punt. En telefoon staat iid "uit". Daarom baal ik er van. De ene keer wel een notificatie en de andere keer niet. Kijk ik dan op mijn telefoon zie ik dat ik een hoop gemist heb. Nu ook met Forza. Krijg ik amper meldingen van Manchested United terwijl het op mijn telefoon er inmiddels vol mee staat :(

Altijd 42, tenzij je een kleine vrouw bent dan kan 38 (net)

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

@Yzord
Notificaties komen niet op je watch als deze gelocked is, misschien draag je m veel te los, of unlock je m niet na t omdoen ?

@alexmeijer
Altijd 42, tenzij je een klein vrouwtje met soepstengel armpjes bent :) Is ook gewoon makkelijker met bandjes.

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:23
Sinds WatchOS 2 merk ik dat mijn batterij beduidend langer meegaat, ik draag de watch eigenlijk zo'n 23 uur per dag al is het geen 23,5 uur per dag. Sinds Sleep++ er als native app is monitort deze mooi mijn slaap ritme, zodra ik sochtends het bed uit stap om te douchen, eten etc gaat deze heel even aan de lader meestal is die daarna rond de 80% opgeladen, en hij gaat aan de lader met een % of 20. Daarna draag ik hem weer 23/23,5 uur voordat ik weer opsta, gebruik de watch vrij vaak voor de tijd, komen een stuk of 60 notificaties op binnen per dag en om korte mails/berichten te beantwoorden.

Sochtends omdat ik de watch om heb word ik gewekt door de wacth om mijn pols, door de subtiele tikjes word je naar mijn mening met een lekker gevoel wakker. Ik kan het in ieder geval iedereen aanraden.

verder had ik bij de aankoop verwacht (draag hem sinds 17/07 (introductie nederland)) dat ik vaker diverse apps zou raatplegen, maar dit tevergeefs ik gebruik redelijk de standaard apps van apple zoals imesaage, beweging en gezondheid en dan nu de sleepapp en soms de apple remote app. Maar daarnaast niet echt meer mensen die dit ervaren?

verder moet ik zeggen dat de intergratie van de systemen zoals ik dat nu ervaar ideaal is, ik rij nu al een tijd met carplay rond, zeg bijna een jaar en zodra ik in de auto kom worden de notifcaties op mijn watch uitgeschakeld zodat ik me helemaal kan concentreren op de weg, wat overigens sws de bedoeling is maar kan me voorstellen dat de watch enigsinds kan afleiden. En daarnaast natuurlijk het hele icloud verhaal van berichten overnemen op ipad, macbook etc.. maar dat hoef ik vast niet meer uit te leggen.

• Xondox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-08-2024
Heeft er iemand ervaringen waar je de apple watch het goedkoopst kan kopen? Als ik de prijs vergelijk uit de nederlandse store met de amerikaanse.. is het prijs verschil wel heel groot.

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Xondox schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:14:
Heeft er iemand ervaringen waar je de apple watch het goedkoopst kan kopen? Als ik de prijs vergelijk uit de nederlandse store met de amerikaanse.. is het prijs verschil wel heel groot.
Ongunstige dollar koers en 21% btw...
Binnen de EU ga je ze niet (veel) goedkoper vinden.
Tenzij je kpn klant bent: http://www.iculture.nl/kpn-apple-watch-klantenkorting/

[ Voor 9% gewijzigd door amphora op 02-10-2015 10:14 ]

• ourplayground
Xondox schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:14:
Ik ga binnenkort wel naar Singapore...

• _brillie
sebasmac schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:28:
Sinds WatchOS 2 merk ik dat mijn batterij beduidend langer meegaat, ik draag de watch eigenlijk zo'n 23 uur per dag al is het geen 23,5 uur per dag. Sinds Sleep++ er als native app is monitort deze mooi mijn slaap ritme, zodra ik sochtends het bed uit stap om te douchen, eten etc gaat deze heel even aan de lader meestal is die daarna rond de 80% opgeladen, en hij gaat aan de lader met een % of 20. Daarna draag ik hem weer 23/23,5 uur voordat ik weer opsta, gebruik de watch vrij vaak voor de tijd, komen een stuk of 60 notificaties op binnen per dag en om korte mails/berichten te beantwoorden.

Sochtends omdat ik de watch om heb word ik gewekt door de wacth om mijn pols, door de subtiele tikjes word je naar mijn mening met een lekker gevoel wakker. Ik kan het in ieder geval iedereen aanraden.
Dat ga ik vanavond/vannacht ook maar eens uitproberen. ;) Ik heb nu alleen de wekker aan op het nachtkastje. Ik zag wel dat het aan te raden is om je watch in vliegtuigmodus te zetten om de batterij te sparen. Doe jij dat ook? En schrijf jij de data weg in de HealthKit?

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:23
_brillie schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:04:
[...]

Dat ga ik vanavond/vannacht ook maar eens uitproberen. ;) Ik heb nu alleen de wekker aan op het nachtkastje. Ik zag wel dat het aan te raden is om je watch in vliegtuigmodus te zetten om de batterij te sparen. Doe jij dat ook? En schrijf jij de data weg in de HealthKit?
Nee zet hem niet in vliegtuigmodus, en ja ik schrijf de data weg naar HealthKit :) werkt perfect

• Tylen
  • Laatst online: 22:12

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Heb vannacht ook voor het eerst met Sleep++ geslapen. Toch nog 10% wakker gelegen :P

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04:57
Sinds gisteren heb ik ook een Apple Watch ( Goudkleurige Midnight blue). Gisteren heeft Telegram een update uitgebracht waardoor de app nu volledige WatchOS 2 ondersteuning heeft. Alleen wil de app niet op mijn watch opstarten. Hebben jullie ook dit probleem? Het antwoorden op de watch werkt wel als ik een berichtje krijg.

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 08:55
kimiferrari schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:24:
Sinds gisteren heb ik ook een Apple Watch ( Goudkleurige Midnight blue). Gisteren heeft Telegram een update uitgebracht waardoor de app nu volledige WatchOS 2 ondersteuning heeft. Alleen wil de app niet op mijn watch opstarten. Hebben jullie ook dit probleem? Het antwoorden op de watch werkt wel als ik een berichtje krijg.
Had ik ook, ff verwijderd van de watch en opnieuw er op en werken.

Heb wel nog steeds het zelfde probleem met Sunrise......

Bing

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04:57
bing69 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:57:
[...]

Had ik ook, ff verwijderd van de watch en opnieuw er op en werken.

Heb wel nog steeds het zelfde probleem met Sunrise......
Heb ik geprobeerd, maar wil niet werken. Heb ook de watch opnieuw opgestart, maar dat helpt ook niet.

• SanderH_
Net mijn Apple Watch geunboxed en tijdens de allereerste boot krijg ik direct het symbool dat ik hem moet opladen? Beetje raar dit vind ik persoonlijk...

Doos was onaangeroerd, dus is normaal geen refurbished model ofzo, maar toch wat vreemd.

• CopyCatz
SanderH_ schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:34:
Net mijn Apple Watch geunboxed en tijdens de allereerste boot krijg ik direct het symbool dat ik hem moet opladen? Beetje raar dit vind ik persoonlijk...

Doos was onaangeroerd, dus is normaal geen refurbished model ofzo, maar toch wat vreemd.
Had ik ook, en heb het al veel vaker gezien op de fora.

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Had de mijne in de Apple Store in den haag ook.
Bij de uitpak/installatie tafel kwam een medewerker gelijk met een lang snoer en lader zodat ik hem daar tijdens het instellen al kon opladen.
Na n 3 kwartier zat ie 50% vol, was ie gesetupped op mn telefoon, had ik een hoop info erover van de Apple medewerker en ben ik lekker de stad ingegaan met mn vriendin.

S avonds bij thuiskomst nog niet leeg, terwijl ik m zelfs nog gebruikt heb in de stad om te navigeren naar Humphreys aldaar, en in de trein naar huis nog wel heb zitten spelen er mee.

• smoken
Bij mij was de accu ook leeg direct bij ontvangst...
Zijn we niet gewend van iPhone/iPad, maar blijkbaar werkt het bij de watch gewoon anders!

Verwijderd

De mijne - ook vandaag binnen gekomen per post - was 80% vol. Wel fijn dat watchOS 2 er al op stond.

• smoken
Wat is jullie ervaring met het aanpassen van de haptic feedback optie?
Als ik het goed snap heb je drie opties, uit - middel - hard (prominent laten we even buiten beschouwing).
Voelen jullie daadwerkelijk een verschil tussen middel en hard?
Bij mij is dit niet het geval namelijk,.....

• _brillie
Nou, krijg met geen mogelijkheid sleep++ niet werkend op de watch.
Zegt maar dat ik toestemming moet geven voor toegang HealthKit. Dat ik uiteraard gedaan heb. Iemand een idee?

• _brillie
_brillie schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:29:
Nou, krijg met geen mogelijkheid sleep++ niet werkend op de watch.
Zegt maar dat ik toestemming moet geven voor toegang HealthKit. Dat ik uiteraard gedaan heb. Iemand een idee?
Update: Ik heb net de laatste update op mijn Iphone gezet 9.0.2, Sleep++ opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt hij wel. Vanavond maar eens kijken of ik goed slaap. Afgelopen dagen niet goed geslapen omdat ik Sleep++ niet geïnstalleerd kreeg _O-

[ Voor 29% gewijzigd door _brillie op 05-10-2015 08:58 ]

Verwijderd

Gebruikt iemand zijn Watch als afstandsbediening voor Apple TV? Het pairen gaat bij mij goed en de Apple TV laat de watch ook zien als gepairt, maar andersom verschijnt de Apple TV nooit de op Apple Watch. Alleen de "Add device" knop is zichtbaar in de Remote app.

• Siepie250
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2024
SanderH_ schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:34:

Dat ik mijn Watch had opgehaald in Oberhausen was hij wel opgeladen. Heb er toen de hele dag mee gelopen zonder hem ook maar op te hoeven laden.

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:43

Heb zelf een 38, vind de 38 bij jou ook subtieler staan. Past ook mooier rond de pols in plaats van zo'n blok erop. Is dus gewoon kwestie van smaak, heeft weinig met sprietenarmpjes of kleine vrouwtjes te maken. 8)7

• swv
smoken schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:18:
Wat is jullie ervaring met het aanpassen van de haptic feedback optie?
Als ik het goed snap heb je drie opties, uit - middel - hard (prominent laten we even buiten beschouwing).
Voelen jullie daadwerkelijk een verschil tussen middel en hard?
Bij mij is dit niet het geval namelijk,.....
Ik kan het verschil ook moeilijk voelen. Ik heb een week prominente feedback gebruikt maar vond dat irritant. Dat was niet subtiel meer. Dus heb m uiteindelijk al maanden op hard staan. In de eerste week was dat even wennen, maar nu mis ik geen notificaties meer.
Dhrzao schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 09:39:
[...]

Heb zelf een 38, vind de 38 bij jou ook subtieler staan. Past ook mooier rond de pols in plaats van zo'n blok erop. Is dus gewoon kwestie van smaak, heeft weinig met sprietenarmpjes of kleine vrouwtjes te maken. 8)7
Ik ben het daar weer niet mee eens. Op foto's lijkt een 38mm beter te passen, maar in de praktijk vind ik de 42mm ook nog zo klein en bescheiden. Nou ben ik inmiddels wel gewend geraakt aan 42mm en ben tevreden zo, maar ik kwam van 50mm af. Ondanks mijn 190mm polsen is dat pas een blok om je pols ;)

Maar echt waar, adviseren aan de hand van foto's is moeilijk. Al is het maar vanwege het feit dat het een close-up betreft.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:25

vhal

ಠ_ಠ

42mm is dan ook zo'n de onderkant van de standaard mannenhorloges....

Nu zijn mijn polsen niet echt groot te noemen (190mm) maar een 42 is echt niet té groot. kleiner zou ik zeer zeker niet kiezen in mijn geval. Mijn hardloophorloge - de Forerunner 225 - is wat dat betreft een prima maat. De diameter vd kast gaat al richting de 48mm...

Strava

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:43
sww89 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 10:08:

[...]

Ik ben het daar weer niet mee eens. Op foto's lijkt een 38mm beter te passen, maar in de praktijk vind ik de 42mm ook nog zo klein en bescheiden. Nou ben ik inmiddels wel gewend geraakt aan 42mm en ben tevreden zo, maar ik kwam van 50mm af. Ondanks mijn 190mm polsen is dat pas een blok om je pols ;)

Maar echt waar, adviseren aan de hand van foto's is moeilijk. Al is het maar vanwege het feit dat het een close-up betreft.
Oke, dat kan. Vanaf een foto is het wel inderdaad moeilijk te beoordelen. Uiteindelijk hebben we het over 4mm. :)

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 21:55:
Gebruikt iemand zijn Watch als afstandsbediening voor Apple TV? Het pairen gaat bij mij goed en de Apple TV laat de watch ook zien als gepairt, maar andersom verschijnt de Apple TV nooit de op Apple Watch. Alleen de "Add device" knop is zichtbaar in de Remote app.
Heb 'm gekoppeld met de Apple TV maar gebruik het in de praktijk nooit, maar het werkte bij mij wel gelijk. En nu nog steeds (net nog even als test opgestart)
Misschien opnieuw pairen?

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11 17:26
Dhrzao schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 10:42:
[...]

Oke, dat kan. Vanaf een foto is het wel inderdaad moeilijk te beoordelen. Uiteindelijk hebben we het over 4mm. :)
De kleur van je watch kan optisch ook heel bepalend zijn. Als ik m'n 42mm Sports SG naast de 38mm SS van mijn vrouw neer leg, lijken ze even groot, net als een iPhone 6 Plus Silver/Gold veel groter lijkt dan de 6 Plus SG.
Pagina: 1 ... 24 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie