• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:40

OMX2000

By any means necessary...

sww89 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 18:57:
Oh en die wijzerplaten wil ik ook. Wil er zelfs voor betalen maar ja ontwikkelaars kunnen er natuurlijk nog weinig mee :X
Ik denk dat dit nu precies de reden is geweest waarom ontwikkelaars geen wijzerplaten mogen aanbieden. Ze willen zo exclusieve watch faces kunnen verkopen voor een premium prijs, gebaseerd op lucht ;)

Toegegeven die Hermes bandjes stralen kwaliteit en exclusiviteit uit. En ik denk dat ze ook nog goed gaan verkopen in bepaalde kringen. Maar het is niet bepaald een rationele keuze, maar ja da's met veel spullen van Apple.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:07
Ik heb een sport Gold met midnight blauwe band. Bijna een roestvrijstalen zwarte gekocht met zwarte band maar ik vond de goude toch sjieker. Deze zal met andere bandjes ook heel mooi zijn.

De verkoopster in de Apple store zei dat deze hard ging en alleen aan mannen werd verkocht, ook vanwege de 42mm.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:06
Valderrama schreef op zondag 13 september 2015 @ 10:15:
Ik heb een sport Gold met midnight blauwe band. Bijna een roestvrijstalen zwarte gekocht met zwarte band maar ik vond de goude toch sjieker. Deze zal met andere bandjes ook heel mooi zijn.

De verkoopster in de Apple store zei dat deze hard ging en alleen aan mannen werd verkocht, ook vanwege de 42mm.
Je bedoelt waarschijnlijk dat alleen mannen hem kochten?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Valderrama
Yep.

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11 17:26
Als ik google op afbeeldingen voor foto's van "Gold Sport Midnight Blue" en "Rose Gold Lavender" uit de praktijk, dan kom ik alleen maar foto's van behaarde polsen tegen... Ben namelijk op zoek naar juiste model 38mm als cadeautje voor vrouwlief... :*) want de reactie is altijd "belachelijk geprijsd" totdat je 'm krijgt...

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
BellySM schreef op zondag 13 september 2015 @ 11:21:
Als ik google op afbeeldingen voor foto's van "Gold Sport Midnight Blue" en "Rose Gold Lavender" uit de praktijk, dan kom ik alleen maar foto's van behaarde polsen tegen... Ben namelijk op zoek naar juiste model 38mm als cadeautje voor vrouwlief... :*) want de reactie is altijd "belachelijk geprijsd" totdat je 'm krijgt...
YouTube: NEW Rose Gold Apple Watch!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
SanderH_ schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:45:
Toevallig iemand met dunne polsen die lang heeft getwijfeld over 38mm vs 42mm?

Mijn linkerpols meet een verbluffende 157 mm :+. Ik denk dat een 42mm er daarom een beetje belachelijk groot gaat uitzien.
Yes, heb ook erg getwijfeld. Had 38mm gereserveerd op de dag dat hij in NL te koop was, maar ben met 42mm naar buiten gelopen.

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-11 12:29
MrAcid schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:46:
[...]

Yes, heb ook erg getwijfeld. Had 38mm gereserveerd op de dag dat hij in NL te koop was, maar ben met 42mm naar buiten gelopen.
Deze reactie zie ik hier nu wel erg veel naar voren komen :9

Enig idee wat de omtrek van je pols is?

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10 17:59

LoneWolf

Just a Byte

Ik Vond de 42 mm black sport om mijn 160 mm pols er prima uitzien, en aanvoelen, heb deze vorige week in Oberhausen even gepast, helaas voor de nieuwe kleurtjes uit waren.

Heb nu een pebble Time, maar merk dat ik t jammer vind dta pebble niet meer doet om bv reageren op berichten, en Siri toe te voegen. De Android gebruikers krijgen beetje veel voorrang imho.
Resultaat is dat ik de Time toch maar ga verkopen, en denk een Apple watch terug kopen.
(Had ik half jaar geleden niet verwacht, maar de pebble stelt me qua ontwikkeling erg teleur)

Ik ga vrijdag een dagje naar den haag, en daar maar eens de sport in gold met de navy band passen, vind dit ook wel stoer kleurtje. Vermoed dat ik wel met een Apple watch de deur uit loop

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• BellySM
In het unpacking filmpje wordt de watch naast een SS Watch met zwart sportsband gelegd. Het valt mij op dat de SS Watch nogal "smudgy" uitziet. Vraag mij af of de afwerking een vingerafdrukken magneet is of dat het gebruiksschade is. Op MP zijn er ook SS modellen te koop die volgens verkoper 4-5 x gedragen is, maar al lichte gebruiksschade te zien is. Wat is jullie ervaring?

• MrAcid
  • Niet online
SanderH_ schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:50:
[...]

Deze reactie zie ik hier nu wel erg veel naar voren komen :9

Enig idee wat de omtrek van je pols is?
Volgens mij toen gemeten op 150mm.

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 09:02
Als man zou ik gewoon voor de 42 mm gaan. Mijn polsomtrek is 155 mm en op foto's lijkt de watch groot maar in het echt niet. Serieus veel mensen tegen gekomen die zeggen: 'Gaaf zo'n Apple Watch, maar ik wil wel de grote versie', terwijl ik de 42 mm heb.

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
MrAcid schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:46:
[...]

Mijn persoonlijke mening is dat de 38mm gewoon te klein is voor mannen. Die dienen wat grotere horloges te dragen. Mijn broer heeft op de gok een 38mm gekocht, heeft best kleine polsen, en het staat ontzettend ielig. Om maar te zwijgen over het feit dat je minder scherm en batterij hebt.

Sterker nog; de apple watch had voor mij nog wel een tandje groter mogen zijn. Zo iets van 45mm.

Over watchfaces; waarom heeft apple eigenlijk vierkante "wijzerplaat" watchface gemaakt? Eigenlijk staat dat ronde niet zo mooi op een vierkant scherm :?

Er zijn zat voorbeelden hiervoor; https://www.google.nl/sea...Ikb26tov2xwIVwVssCh2pGQ_w

Zouden ze dat expres hebben gedaan?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-11 10:49

flexje

got-father

Vraagje.

Ik heb onlangs de apple watch 42mm black stainless steel gekocht en gekoppeld met mijn iphone 6 plus.

Nu ik een bouwvakker ben doe ik tijdens werk de horloge af en gebruik ik alleen mn iphone. Tijdens het werk houdt de Gezondheids app op de iphone alle activiteiten bij. Zou het niet zo moeten zijn dat als ik mn horloge weer omdoe, de activity app op de watch en de gezondsheids app onderling syncen?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• MrAcid
  • Niet online
Vanaf WatchOS2 wel - als ik het goed heb begrepen. Op WatchOS 1.x niet.
Mijn eerste native watch app werkt niet echt mee.

App is ge-update op de iPhone. Geïnstalleerd naar de watch, werkt in "Snelle blikken" maar de app zelf wil geen data laten zien.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/33omgp4.png
Iemand anders The Weather al geprobeerd toevallig?

Edit: werkte na een reboot ineens.
Resultaat is best verfrissend.

[YouTube: http://youtu.be/JxdhXRrgBKY]
(video geen fantastisch project maar geeft even snel een beeld)

[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 16-09-2015 00:07 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-11 08:46
Waaw! Wat een snelheid!
Dit belooft wat voor de rest van de apps. Thx voor het filmpje!

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:48
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:50:

App is ge-update op de iPhone. Geïnstalleerd naar de watch, werkt in "Snelle blikken" maar de app zelf wil geen data laten zien.

[afbeelding]

[video]
Volgens mij loopt de App Store nog niet helemaal lekker, want de updates waar we nu over praten zijn niet zichtbaar als je de updategeschiedenis bekijkt.

Ik heb The Weathers Channel ook even geinstalleerd maar volgens mij krijg ik alleen de versie van 24 augustus aangeboden. Ziet er bij jou in ieder geval goed uit!

Over Parcel kan ik weinig zeggen aangezien de bezorging van mijn 6s+ pas de eerst volgende mogelijkheid is om te testen. Zonder bezorgingen is de app immers waardeloos :p

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 09:59
Donstil schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:50:

[afbeelding]

[video]
Nice! Dat beloofd veel goeds. Ik ben zelf pas volgend jaar van plan een Apple Watch te halen, maar dit maakt het wel een stuk aantrekkelijker. d:)b
Watch een nachtje uit gehad, vanmorgen moest hij wel weer een aantal volle seconden laden voor de app gestart was. Voelde toch niet echt sneller.

Edit: om vervolgens nog een minuut naar dit te kijken.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/jgoz9s.png

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 16-09-2015 09:36 ]

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 09:59
Donstil schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:33:
Watch een nachtje uit gehad, vanmorgen moest hij wel weer een aantal volle seconden laden voor de app gestart was. Voelde toch niet echt sneller.

Edit: om vervolgens nog een minuut naar dit te kijken.

[afbeelding]
Daar gaat mijn enthusiasme. -O-

Hopen dat het komende periode beter gaat.

Verwijderd

Sinds de nieuwe watches er zijn weet ik helemaal niet meer welke ik moet kopen.. Zilver, Goud, Zwart en dan nog 38 of 42mm.

En hier in Ierland is hij nog niet te krijgen, was in Nederland en verschillende Apple winkels ingelopen maar niemand die hem heeft liggen :(

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Hier is de keuze nu ook een lastige, had me eigenlijk de 42 mm space gray sport gedacht, maar die gold sport versie kan ook wel eens erg nice worden. Van de week maar eens kijken of den haag ook de gold heeft voor te passen.

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:02:
Sinds de nieuwe watches er zijn weet ik helemaal niet meer welke ik moet kopen.. Zilver, Goud, Zwart en dan nog 38 of 42mm.

En hier in Ierland is hij nog niet te krijgen, was in Nederland en verschillende Apple winkels ingelopen maar niemand die hem heeft liggen :(
Vergeet namaak goud Roze niet he.

Verwijderd

LoneWolf schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:59:
Hier is de keuze nu ook een lastige, had me eigenlijk de 42 mm space gray sport gedacht, maar die gold sport versie kan ook wel eens erg nice worden. Van de week maar eens kijken of den haag ook de gold heeft voor te passen.
Inderdaad, ik zou graag alles op elkaar willen afstemmen.

Goude Watch, goude iPhone, goude iPad..
Of alles space grijs.. maar probleem is dat ik de witte voorkant van de iPad en iPhone niet zo mooi vind, terwijl ik het goud wel weer mooi vind :)

lastige keuze waar ik goed overna moet denken :P

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:40:
[...]

Vergeet namaak goud Roze niet he.
Die krijgt me vriendin met kerst ;) om te matchen met haar 6S+ die ze eind October van mij krijgt
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:41:
[...]

Die krijgt me vriendin met kerst ;) om te matchen met haar 6S+ die ze eind October van mij krijgt
Niet verkeerd :)

Ik zat er ook aan te denken om mijn vriendin een Namaak goud model te geven voor kerst. Ben er alleen nog niet over uit of dat een Roze of gele wordt.

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:43:
[...]

Niet verkeerd :)

Ik zat er ook aan te denken om mijn vriendin een Namaak goud model te geven voor kerst. Ben er alleen nog niet over uit of dat een Roze of gele wordt.
Ik heb gewoon mijn vriendin laten kiezen tussen Goud Roze en Goud, in het begin vond ze de witte voorkant niet echt mooi, dus zijn we naar de Apple winkel geweest om te bekijken en vond ze de goude super mooi en wit voorkant ook.

Toen hebben we samen de keynote gekeken, en was ze helemaal verliefd op de goud roze iPhone, ook kwa watch vind ze hem mooi.

Nu nog iPad in Goud roze en ze is helemaal blij :) (heeft nu een Mini 1 in het zwart)
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:44:
[...]

Ik heb gewoon mijn vriendin laten kiezen tussen Goud Roze en Goud, in het begin vond ze de witte voorkant niet echt mooi, dus zijn we naar de Apple winkel geweest om te bekijken en vond ze de goude super mooi en wit voorkant ook.

Toen hebben we samen de keynote gekeken, en was ze helemaal verliefd op de goud roze iPhone, ook kwa watch vind ze hem mooi.

Nu nog iPad in Goud roze en ze is helemaal blij :) (heeft nu een Mini 1 in het zwart)
Mijn vriendin wil niet aan de Apple Watch (de iPhone vervangt ze wel elk jaar) dus vandaar dat ik hem eigenlijk cadeau wilde doen zodat ze er niet omheen kan en hem vanzelf gaat waarderen. Ze is Apple fan genoeg, houd van nieuwe Tech maar moet soms gewoon even overgehaald worden.

• givachi
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-03 20:36
LoneWolf schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:59:
Ja, is vanaf vandaag in den haag te passen! Gisteren ben ik er geweest. Zat net als jij te twijfelen tussen de space grey en de nieuwe gouden (Stiekem al neigende naar de gouden) de gouden is echter pas vanaf vandaag te passen maar kon deze gisteren wel al aanschaffen (er is een verschil tussen een "pas" watch en de daadwerkelijke, werd mij verteld).

De gouden dus aangeschaft en zeer tevreden mee tot nog toe (qua uiterlijk vooral) staat in mijn ogen een stuk chiquer dan de "volledig zwarte". Doe ermee wat je wilt, ik bemoei niet _/-\o_

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:57:
[...]

Mijn vriendin wil niet aan de Apple Watch (de iPhone vervangt ze wel elk jaar) dus vandaar dat ik hem eigenlijk cadeau wilde doen zodat ze er niet omheen kan en hem vanzelf gaat waarderen. Ze is Apple fan genoeg, houd van nieuwe Tech maar moet soms gewoon even overgehaald worden.
Ahh :) mijn vriendin vindt alles te duur wat ik voor haar koop, vandaar dat ik het ook gewoon koop :)
givachi schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:16:
[...]

Ja, is vanaf vandaag in den haag te passen! Gisteren ben ik er geweest. Zat net als jij te twijfelen tussen de space grey en de nieuwe gouden (Stiekem al neigende naar de gouden) de gouden is echter pas vanaf vandaag te passen maar kon deze gisteren wel al aanschaffen (er is een verschil tussen een "pas" watch en de daadwerkelijke, werd mij verteld).

De gouden dus aangeschaft en zeer tevreden mee tot nog toe (qua uiterlijk vooral) staat in mijn ogen een stuk chiquer dan de "volledig zwarte". Doe ermee wat je wilt, ik bemoei niet _/-\o_
Kan je fotos posten? :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2015 15:21 ]

• givachi
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:20:
[...]

Ahh :) mijn vriendin vindt alles te duur wat ik voor haar koop, vandaar dat ik het ook gewoon koop :)

[...]

Sssttt, ik ben aan het werk :+ Zal vanavond even kijken wat ik voor deze community kan betekenen (zal een ja worden) :P
givachi schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:23:
[...]

Sssttt, ik ben aan het werk :+ Zal vanavond even kijken wat ik voor deze community kan betekenen (zal een ja worden) :P
Nice, ben ik ook wel benieuwd naar.

• givachi
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:20:
[...]

[...]

Donstil schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:24:
[...]

Nice, ben ik ook wel benieuwd naar.
Nou vooruit even 10 minuutjes vrij gemaakt voor jullie :)
Afbeeldingslocatie: http://i1106.photobucket.com/albums/h367/givachi/FullSizeRender%201.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1106.photobucket.com/albums/h367/givachi/FullSizeRender.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1106.photobucket.com/albums/h367/givachi/FullSizeRender%202.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1106.photobucket.com/albums/h367/givachi/FullSizeRender%203.jpg

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Well ik denk dat ik wel om ben :) maar voor de zekerheid toch nog maar ff irl checken.

Verwijderd

Mooi! Lastige keuze ook :o
givachi schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:35:
[...]

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thnx! Erg fraai ja.
Wint het dan niet van een SS naar mijn mening maar het is wel de mooiste sport.

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Ik heb zelf ook de gold aluminum/midnight blue sport watch, alleen het goud is iets geler dan die van de iPhone 6. Kan ook optisch bedrog zijn maar werd mij ook in de store in Oberhausen verteld dat de rosé en de geel gouden iets anders kleuren dan de iPhones. Persoonlijk vind ik de rosé niet echt een rosé gouden kleur maar meer gewoon een roze kleur aluminium, rosé goud is toch meer koper achtig van kleur, desalniettemin vind ik de rosé heel geslaagd voor vrouwen maar zie mij als man er niet snel mee lopen.

• Msi92
Apple Will Not Release watchOS 2 Today Due to Significant Bug
http://forums.macrumors.c...-significant-bug.1916811/

Verdomme :( :(

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:06
Ik draai de GM, maar merk niks van een bug. Maar goed dat ze hem uitstellen en het eerst fixen!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Msi92 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:15:

Ja echt zuur! Hopen dat ie alsnog snel komt... Achja, kan ik wat meer tijd steken in iOS 9 :9

Nee, ik ben géén Belg!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-11 17:04

Decennia

VECTORHEAD

Dat is jammer, keek ik toch erg naar uit. Ach... iets langer wachten is ook niet zo erg :)

Gegroet!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:15
Prutswerk. Tijd genoeg gehad. En nu net voor de release een bug vinden? Beetje raar!

• Msi92
-Delete-

[ Voor 96% gewijzigd door Msi92 op 16-09-2015 21:36 ]

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-11 14:34

ronaldm3

Apple Watch :)

Msi92 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:33:
Iemand die kan helpen? ik heb mijn iPhone gereset en nu wil ik mijn Watch weer gebruiken alleen moet ik 'm koppelen tot mijn verbazing kan dat niet zonder de watch helemaal opnieuw te resetten alleen nu is mijn vraag hoe doe je dat? :p is er een optie in de watch zelf?
Jup:

Pak je Apple Watch, ontgrendel deze en dan de digitale kroon indrukken en dan:

Instellingen, Algemeen en dan stel opnieuw in...

Geen rocket science toch :)?

Power to the beat.

• Msi92
ronaldm3 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:37:
[...]

Jup:

Pak je Apple Watch, ontgrendel deze en dan de digitale kroon indrukken en dan:

Instellingen, Algemeen en dan stel opnieuw in...

Geen rocket science toch :)?
Jaa heb het al uitgevogeld dacht maybe is er een manier om je 'backup' nog te gebruiken ipv alles te resetten :p

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:45
Msi92 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:04:
[...]

Jaa heb het al uitgevogeld dacht maybe is er een manier om je 'backup' nog te gebruiken ipv alles te resetten :p
Dat kan dan weer nadat je opnieuw hebt ingesteld

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Msi92 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:15:

De bug zal wel zijn dat het downloaden en installeren naar de watch ongeveer 4 dagen duurt 8)7

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
hier nu in dag 3 na het instaleren van de GM, batterij opgeladen terwijl hij instaleerde en zit nu aan het begin van dag 3 aan 32% batterij ... niet slecht! (zet hem 's nachts wel in power saver mode)

• MrAcid
  • Niet online
Netjes. Dat haal ik toch echt niet. :) Vooral door workouts denk ik. 's Avonds bijna altijd tussen de 40 en 50% dus dan wil je geen risico lopen voor de volgende dag.

Daarbij: het maakt me echt niks uit. Horloge gaat 's nachts toch af en dan is aan de lader leggen naast de iPhone echt 0,0 moeite. Met de Nightstand modus in OS 2 is het zelfs handig.

• Msi92
Stiekem hoop ik dat ze morgen WatchOS2 uitbrengen :)

Verwijderd

kon de watch nou ook bloeddruk en hartslag bijhouden? want zie al die opties wel in de gezondheids app

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-11 12:29
Konden / moesten jullie in NL een afspraak maken om de Apple Watch uit te proberen? Zaterdag gaat hier in België de eerste winkel open en de Watch is dan per direct beschikbaar.

Op openingsdag langsgaan ga ik me niet aan wagen, ik zou dus graag volgend weekend eens een keertje langsgaan en dan meteen ook de Watch uitproberen (en aanschaffen). Ik zit wat op de site rond te kijken en de enige manier om een afspraak te maken is via de Genius bar, maar dat is meer voor troubleshooting en support dacht ik.

[ Voor 14% gewijzigd door SanderH_ op 17-09-2015 17:48 ]

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-11 10:49

flexje

got-father

SanderH_ schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:46:
Konden / moesten jullie in NL een afspraak maken om de Apple Watch uit te proberen? Zaterdag gaat hier in België de eerste winkel open en de Watch is dan per direct beschikbaar.

Op openingsdag langsgaan ga ik me niet aan wagen, ik zou dus graag volgend weekend eens een keertje langsgaan en dan meteen ook de Watch uitproberen (en aanschaffen). Ik zit wat op de site rond te kijken en de enige manier om een afspraak te maken is via de Genius bar, maar dat is meer voor troubleshooting en support dacht ik.
Heb mijn black stainless steel niet eens kunnen proberen of in mn handen mogen houden. Heel raar. Wil je een horloge van ruim 1200 kopen kan je hem geeneens proberen. Goed, toch gekocht haha

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• BellySM
Passen is eigenlijk geen overbodige luxe. Heb zelf al een tijd de Sports SG 42mm en vandaag gaf ik mijn partner een SS 38mm Milanese Loop als verrassing. Hoewel eenmaal om de pols er nog veel te verstellen valt, kon haar hand er maar net doorheen als je de loop z'n grootste vorm maakt. En ik zelf kon het wel helemaal vergeten. Een SS 42mm voor haar is geen optie. Door het glimmende staal lijkt het optisch al groter. Zelfs op mijn pols gelegd "lijkt" de 38mm even groot als m'n 42mm SG. Wel voelt het bandje veel meer premium (is zelfs veel dikker en vlechtwerk is ook dikker) dan m'n zwarte AliExpress Milanese.

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Heb vandaag de gouden sport en de zwarte gepast, goud stond wel mooi maar is moeilijk te combineren met de gekleurde bandjes. Alleen de bijgeleverde blauw en zwart eigenlijk. Zelfde gold voor leer. Aangezien ik met de pebble best vaak van band wisselde ben ik toch voor de zwarte sport gegaan, heb ik wat meer keuzemogelijkheden. Ga denk ik als eerste een imitatie LL bestellen, in bruin.

• MrAcid
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:42:
kon de watch nou ook bloeddruk en hartslag bijhouden? want zie al die opties wel in de gezondheids app
Hartslag wel, bloeddruk niet.

• Maikjuh
Iemand enig idee/vermoeden wanneer watchOS 2 uitkomt? Of is hier nog 0.0 over bekend? Had me best wel verheugd woensdag, dus was wel een tegenvallertje :p

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

• dennissimeau
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 22:28
givachi schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:35:
[...]

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook ik moet we zeggen dat ik zeer gecharmeerd ben van de gouden sports. Ik heb nu de spacegray 42mm met blauwe leather loop. Klopt natuurlijk wel wat andere mensen in dit topic zeggen, super combinatie met de blauwe band, maar met andere toch wat moeilijk combineren. Binnenkort bij een APR eens even goed vergelijken haha.

• givachi
dennissimeau schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 06:58:
[...]

Ook ik moet we zeggen dat ik zeer gecharmeerd ben van de gouden sports. Ik heb nu de spacegray 42mm met blauwe leather loop. Klopt natuurlijk wel wat andere mensen in dit topic zeggen, super combinatie met de blauwe band, maar met andere toch wat moeilijk combineren. Binnenkort bij een APR eens even goed vergelijken haha.
Had hier al over nagedacht ook, zat zelf aan nog 2 opties te denken wat ik persoonlijk mooi vind. I.c.m. (gebroken) wit (misschien wat vrouwelijk maar dit is wat in mij op kwam hehe; niet getest) en donkerbruin (Apple heeft deze kleur echter nog niet, wat ik overigens heel vreemd vind want dit is naar mijn inziens een standaard kleur) :'(

• MrAcid
  • Niet online
Zwart, wit, bruin (dus ook elk leren bandje), rood, oranje, blauw... Kan allemaal met goud toch?

• Valderrama
Zwart, wit, bruin zeker. Ik ga die 'geribbelde' blauwe en lichtbruine band er bij bestellen voor mijn gouden sport watch in ieder geval. Het is gewoon een sjiek horloge in het goud.

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Heb de oud wit of hoe dat ook heet, met goud gezien ik 38 mm, die combi is ook erg mooi, maar vind ik erg vrouwelijk.
De kleur goud van de sport is namelijk niet echt heel erg "goud" t is meer geel, en t is matte. Met een spier wit bandje is het heel erg flets op je pols, zeker als man.
Ik vind rood, in en geval de sport band veel te rood voor dit goud, t laat niets over van je horloge.
Een rood wat subtieler leren bandje zou ws wel kunnen.
Bruin is uiteraard prima, alleen niet het bruin van de Apple LL, zou dan wat donkerder mogen, zoals het olive bruin van de iphone hoes bv, of mooi roodbruin of zo.

Mocht ik overigens een keer 5 ton of meer in Staatsloterij winnen, dan koop ik wel de echt gouden, die is wel erg mooi. Dan is t ook makkelijker om een paar Apple watches te hebben, oa die Hermes....

Mijn vriendin heeft ook de rosé gouden met lila band even gepast, maar die is ook erg flets, had wel sterker qua kleur gemogen. Zowel de band als de watch.

Zij is nog altijd t meest gek op de ss met roze band, alhoewel de standaard sport met witte band haar ook wel trekt.

• _brillie
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-12-2021
Vandaag een bruin lederen horlogeband besteld bij Ali.
Even :) afwachten of het wat is.

http://nl.aliexpress.com/...le-Watch/32360549973.html

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
_brillie schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:28:

heb dezelfde ... leder voelt heel goedkoop aan.

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 08:55
_brillie schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:28:

Jongens voor je bij Ali koopt, kijk eens op horlogebanden.com.
Heb geen aandelen hoor en ook twee bandjes bij de div. Ali's gekocht maar mijn definitieve komt toch bij bovengenoemde vandaan. Ik heb geen aandelen hoor!

Bing

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:00
Zojuist de Apple watch gehaald (zilver sport witte band).

Wat is jullie advies mbt os2, wel of niet de beta nog installeren?
bing69 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:38:
[...]

Heb geen aandelen hoor en ook twee bandjes bij de div. Ali's gekocht maar mijn definitieve komt toch bij bovengenoemde vandaan. Ik heb geen aandelen hoor!
Volgensmij heb jij aandelen

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:57
smoken schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:04:
Zojuist de Apple watch gehaald (zilver sport witte band).

Wat is jullie advies mbt os2, wel of niet de beta nog installeren?
Zou ik niet meer doen persoonlijk, os2 is een kwestie van dagen schat ik. Ik heb 'm ook sinds gister, het is toch ook wel ff leuk om nog ff te kijken wat de voor- en nadelen van v1 waren. Kun jelater nog aan je kleinkinderen vertellen :)

• smoken
CopyCatz schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:41:
[...]

Kun jelater nog aan je kleinkinderen vertellen :)
Hahahaha, briljant !

• Spam
[...]

Ik ben zelf behoorlijk fan can strps.nl (nee geen aandelen, is gewoon een goeie gast). Het is enorm fijn om iets eerst te passen en er langs te kunnen gaan. De lederen bandjes zijn van Spaans leer en (naar mijn menig) van hoge kwaliteit. Ook heeft ie leuke linnen bandjes welke vrij uniek zijn (dacht ik). Afijn tot zover reclame ;-)

Iemand ook dit T-shirt bestellen? https://www.teezily.com/i-got-one-watch

Moest er wel om lachen..

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

[...]

Ik heb ook een bandje bij horlogeband.com gekocht en dat is goed bevallen. Mooi bandje voor nette prijs.
Moest er wel een adapter bij Ali voor kopen, want die had de shop (nog?) niet.

Maar ik heb ook bandjes bij Ali gekocht...en die bevallen ook goed.
Mijn voorkeur gaat echter naar een lokale supplier.
Spam schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 10:54:
[...]

Ik ben zelf behoorlijk fan can strps.nl (nee geen aandelen, is gewoon een goeie gast). Het is enorm fijn om iets eerst te passen en er langs te kunnen gaan. De lederen bandjes zijn van Spaans leer en (naar mijn menig) van hoge kwaliteit. Ook heeft ie leuke linnen bandjes welke vrij uniek zijn (dacht ik). Afijn tot zover reclame ;-)

Moest er wel om lachen..
Welke bandjes zijn uniek dacht je?

Ik zie namelijk alleen maar bandjes die online elders veel goedkoper zijn.

• Spam
Donstil schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 12:45:
[...]

Welke bandjes zijn uniek dacht je?

Ik zie namelijk alleen maar bandjes die online elders veel goedkoper zijn.
Ik heb die linnen bandjes nog niet elders gezien. Tenminste niet in NL. Kijk via Ali is alles goedkoper maar via een site kun je niet goed zien hoe iets staat. Dus voor het passen wil ik best wel wat meer betalen. Maar goed dat is mijn mening he ;)

Wat ik nog niet goed heb kunnen vinden zijn adapter die -echt- space grey zijn. Ze zijn eigenlijk allemaal een slag donkerder en/of glimmend in plaats van dof. Op zich wel apart want volgens mij is de space grey een populair model.

Iemand hier wel al gevonden?

[ Voor 21% gewijzigd door Spam op 19-09-2015 13:07 ]

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Ik heb net een gouden Milanese loop besteld op eBay. Het betreft een versie met magneet sluiting, rvs en inclusief adapters. Ben benieuwd hoe het gaat staan bij mijn gouden sport watch en hoe lang het gaat duren voordat de band gaat verkleuren/slijten. Waarschijnlijk komt ie woensdag of donderdag binnen uit Duitsland.

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 08:55
Spam schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 10:54:
[...]

Moest er wel om lachen..
Hij heeft/had ook mooie bandjes van kurk, jammer genoeg niet voor de 42....
Schiet me net te binnen, de bandjes van kurk waren niet langer dan 200mm, en dat is net te kort. Anders een mooi bandje voor 15,00. Zoek maar eens op Etsy

[ Voor 10% gewijzigd door bing69 op 19-09-2015 20:21 ]

Bing

• smoken
Vraagje over de Siri/dicteren functie:

Hoe verwijder ik een verkeerd overgenomen woord? Soms heb ik dat 1 woord mis gaat, maar heb geen idee hoe ik dit dan aan kan passen...

En nog wen aanvullende vraag: bandje gekocht op Aliexpress, was totaal iets van 25€ inclusief verzenden. Iemand ervaring met deze site en eventuele bijkomende kosten??

[ Voor 32% gewijzigd door smoken op 20-09-2015 13:45 ]

• Maikjuh
smoken schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:26:

Hoe verwijder ik een verkeerd overgenomen woord? Soms heb ik dat 1 woord mis gaat, maar heb geen idee hoe ik dit dan aan kan passen...

En nog wen aanvullende vraag: bandje gekocht op Aliexpress, was totaal iets van 25€ inclusief verzenden. Iemand ervaring met deze site en eventuele bijkomende kosten??
Naar mijn weten kan dit niet worden gewijzigd en zal je het in zijn totaliteit opnieuw moeten inspreken.

Wat betreft aliexpress, dit is vergelijkbare site als eBay, maar dan vooral met Chinese verkopers. Je koopt dus niks bij de site zelf. Al genoeg goede ervaringen gehoord, als je maar bij een beetje fatsoenlijke verkoper koopt. Naast de productkosten en de verzendkosten komt hier als het goed is niks bij.

Officieel ligt de belasting vrije invoer grens op 21,- (of 23,- ik twijfel). Het zou dus kunnen dat je belasting moet betalen bij aflevering.

Ervaring leert dat enveloppen uit china (waar bandjes enz makkelijk inpassen) er altijd wel door glippen zonder verdere kosten.

• smoken
Dank jullie voor bovenstaande reactie's!
Geduldig afwachten nu tot de enveloppe in de bus valt dan ;-)

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-11 17:04

Decennia

VECTORHEAD

Nog steeds geen bericht over WatchOS2... Jammer. Keek er erg naar uit!
Ik merk trouwens dat mijn witte bandje erg snel vies/grijzig wordt. Hebben jullie dat ook?

Gegroet!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:58
Decennia schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:04:
Nog steeds geen bericht over WatchOS2... Jammer. Keek er erg naar uit!
Ik merk trouwens dat mijn witte bandje erg snel vies/grijzig wordt. Hebben jullie dat ook?
Zolang iOS 9 blijft kwakkelen zal er ook geen OS2 komen denk ik. Het ziet er niet best uit elke keer met die major updates.

I don't have dreams, I have goals!!

• Maikjuh
Redondo1982 schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:26:
[...]

Zolang iOS 9 blijft kwakkelen zal er ook geen OS2 komen denk ik. Het ziet er niet best uit elke keer met die major updates.
Het heeft niks met iOS 9 te maken dat watchOS 2 is uitgesteld, maar door een bug in watchOS 2 zelf.

• Redondo1982
Maikjuh schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:49:
[...]

Het heeft niks met iOS 9 te maken dat watchOS 2 is uitgesteld, maar door een bug in watchOS 2 zelf.
Nou, volgens mij heb je iOS 9 nodig om te kunnen updaten richting WatchOS2. En als je ziet welke problemen iOS 9 met zich meebrengt dan kunnen we wel stellen dat Apple niks heeft geleerd van de MAJOR problemen tijdens de lancering van iOS8

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 12:25

B2

wa' seggie?

Redondo1982 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:31:
[...]

Nou, volgens mij heb je iOS 9 nodig om te kunnen updaten richting WatchOS2. En als je ziet welke problemen iOS 9 met zich meebrengt dan kunnen we wel stellen dat Apple niks heeft geleerd van de MAJOR problemen tijdens de lancering van iOS8
Ik weet niet precies welke problemen, maar ik heb toch op een kleine 10 iOS devices geen enkel probleem gehad....

• Redondo1982
B2 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:39:
[...]

Ik weet niet precies welke problemen, maar ik heb toch op een kleine 10 iOS devices geen enkel probleem gehad....
Die in de media en op forums. Ik praat niet uit eigen ervaring, want ik kan nog steeds geen iOS9 binnenhalen zonder foutmeldingen en een trage downloadtijd. Nog nooit gehad overigens, meestal de dag erna aanzienlijke snelheid om alles binnen te halen via Apple.

Nu donwloadtijd 8 uur en mijn downloadsnelheid is prima in orde. Download nieuwserver met circa 14MB/s en ik heb een 120Mbit lijn.

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Decennia schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:04:
Valt op zich wel mee. Maar je ziet het wel. Ik doe de sport band meestal 1x per week onder de kraan met een sopje schoonmaken. Ideaal aan dat rubber. Zaterdag avond na een concert was het ook klef van het zweten, even afspoelen en weer fris.

Dit is ook de reden waarom ik twijfel om een lederen band te kopen. Staat wel wat netter, maar de standaard rubberen band (sorry: custom high-performance fluoroelastomer O-) ) van Apple zit erg comfortabel en is goed schoon te houden.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

• CopyCatz
  • Laatst online: 20:57
Nogal wat discussie over bandjes en het kopen daarvan hier, wellicht handig om te vermelden dat daar een apart topic voor is? Dan houden we de boel overzichtelijk :)

• Redondo1982
CopyCatz schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:30:
Nogal wat discussie over bandjes en het kopen daarvan hier, wellicht handig om te vermelden dat daar een apart topic voor is? Dan houden we de boel overzichtelijk :)
Dat is al meermaals gezegd, maar niet iedereen ziet het nut er van in. Ik vind ook dat we het hier alleen moeten hebben over de functionaliteiten van de AW en niet de accessoires.

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-10 08:49
Donstil schreef op maandag 21 september 2015 @ 00:48:
[...]

Officieel ligt de belasting vrije invoer grens op 21,- (of 23,- ik twijfel). Het zou dus kunnen dat je belasting moet betalen bij aflevering.

Ervaring leert dat enveloppen uit china (waar bandjes enz makkelijk inpassen) er altijd wel door glippen zonder verdere kosten.
Ligt voornamelijk aan de waarde die de Chinees op het pakketje zet. Als er "Gift" op staat en de waarde is lager dan 23usd, dan zit je altijd wel goed. Maar sommige Chinezen zijn iets te eerlijk en zorgen dus voor een risico dat je de BTW moet betalen + de inklaringskosten a €12,50. Het komt niet vaak voor, maar het is mij al een paar keer overkomen met Chinese pakketjes.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• llooijmans86
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09-2023
Als ik zoek naar software updates (in de hoop OS2 daar klaar te zien staan) blijft de Watch-App maar zeggen: "Zoeken naar update mislukt: Het zoeken naar een software-update is mislukt, omdat u niet bent verbonden met het internet". Uiteraard ben ik wel verbonden met het internet, dat is gecontroleerd.

Zoeken naar de update duurt overigens erg lang, ongeveer twee minuten, voordat ik die melding krijg.

• Spam
Vraagje over WatchOS2: zit de agenda in de glances? Mijn favoriete watchface heeft geen complicaties maar ik zou graag snel & gemakkelijk mn agenda checken.

`
Kan niet, zwaar irritant. Ik geef het te vaak op omdat siri net iets leips ergens van maakt.

Verder vind ik het dicteren traag gaan. Je zit te wachten en dan moet ie eerst de imessage app gebruiken en dan opnieuw op "verstuur" drukken. Waarom is het op de iPhone wel handsfree en op de apple watch niet :(
bing69 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 16:12:
[...]

Hij heeft/had ook mooie bandjes van kurk, jammer genoeg niet voor de 42....
Schiet me net te binnen, de bandjes van kurk waren niet langer dan 200mm, en dat is net te kort. Anders een mooi bandje voor 15,00. Zoek maar eens op Etsy
Hmm, blijf de site checken. Hij blijft constant nieuwe bandjes bijkrijgen. Ik ben bijvoorbeeld best wel happy met mn nieuwe oranje bandje :P

Afbeeldingslocatie: http://s5.postimg.org/ylhtmg2tz/image.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door Spam op 21-09-2015 15:00 ]

• llooijmans86
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09-2023
llooijmans86 schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:05:
Als ik zoek naar software updates (in de hoop OS2 daar klaar te zien staan) blijft de Watch-App maar zeggen: "Zoeken naar update mislukt: Het zoeken naar een software-update is mislukt, omdat u niet bent verbonden met het internet". Uiteraard ben ik wel verbonden met het internet, dat is gecontroleerd.

Zoeken naar de update duurt overigens erg lang, ongeveer twee minuten, voordat ik die melding krijg.
Opgelost.... reboot Apple Watch laat de melding verdwijnen.

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:48
Redondo1982 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:49:
[...]

Die in de media en op forums. Ik praat niet uit eigen ervaring, want ik kan nog steeds geen iOS9 binnenhalen zonder foutmeldingen en een trage downloadtijd. Nog nooit gehad overigens, meestal de dag erna aanzienlijke snelheid om alles binnen te halen via Apple.

Nu donwloadtijd 8 uur en mijn downloadsnelheid is prima in orde. Download nieuwserver met circa 14MB/s en ik heb een 120Mbit lijn.
Dan zou ik toch nog even buiten iTunes om proberen te downloaden van onderstaande site. Wanneer je de URL controleert zie je dat dit gewoon bij Apple zelf is:
http://gadgets.ndtv.com/m...ne-ipad-ipod-touch-740871
Bij mij gaat het het wel met 14Mbit. Neem aan dat jij ook Ziggo hebt?

Vervolgstappen zijn dan in iTunes shift+herstellen/updaten of CMD+herstellen/updaten.

WatchOS2 komt echt wel een dezer dagen. Het was niet te verwachten dat ze dat voor afgelopen weekend nog zouden fixen. Wie weet is het vanavond dan eindelijk zover :)

[ Voor 4% gewijzigd door swv op 21-09-2015 14:54 ]

• ken
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Heeft iemand al een adapter gezien voor de aluminium mat goud Apple watch? Ik wil graag een NATO band dragen maar zie alleen glimmend goud adapters.

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Spam schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:43:
Vraagje over WatchOS2: zit de agenda in de glances? Mijn favoriete watchface heeft geen complicaties maar ik zou graag snel & gemakkelijk mn agenda checken.
ik gebruik week agenda ultimate, deze heeft in elk geval op wacht os 101 een glance die goed werkt

• Tylen
  • Laatst online: 20:52

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Spam schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:43:

Hmm, blijf de site checken. Hij blijft constant nieuwe bandjes bijkrijgen. Ik ben bijvoorbeeld best wel happy met mn nieuwe oranje bandje :P

[afbeelding]
Mooi _/-\o_

op http://www.strps.nl zie ik deze oranje niet staan. Waar heb je deze vandaan?? :)

Edit: Nevermind. Hij kan besteld worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Tylen op 21-09-2015 18:14 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Redondo1982 schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:46:
[...]

Dat is al meermaals gezegd, maar niet iedereen ziet het nut er van in. Ik vind ook dat we het hier alleen moeten hebben over de functionaliteiten van de AW en niet de accessoires.
Ik leef met je mee, maar ik ben al een keer publiekelijk terechtgesteld zonder eerlijk proces.....en van de modder-eters hoef je ook niets te verwachten.....beetje slappe hap hier.

hier zal ik wel weer een berisping voor krijgen :X

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Redondo1982 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:31:
[...]

Ik heb hier ook diverse iDevices geüpdatet naar iOS9 zonder problemen.
Afgelopen dinsdag na 19:00hrs met 2,5 MB/s de diverse IPSW's neergehaald van ipsw.me

Mijn iPhone 6 wilde daarna meteen weer geüpdatet worden naar 9.1.....en omdat die prima beviel heb ik dat (na een paar dagen probleemloos proefdraaien op 9) ook gedaan....nog steeds geen problemen.
Pagina: 1 ... 22 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie