mitchell2805 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 01:49:
[...]
Ik denk dat je het kunt vergelijken met het dicteren op je iPhone/iPad. Dezelfde techniek die erachter zit... Dat werkt erg goed. Maar zelf ook geen ervaring met de watch.
Mocht dat niet werken, dan een flipperkast met telkens maar één teken in beeld om te selecteren met touchscreen of crown. Dan kun je vervolgens swipen naar het volgende teken. Anders wordt het priegelen en dat wil zowel de gebruiker als Apple niet.
Verder prima idee. Enkel mijn mening verder. Of het mogelijk is, is aan jou

Oh ja, zal wel dezelfde techniek zijn. Net op mijn iPad getest:
GT032F. Hij pakt GT032 goed maar de F niet. Zeg ik nog een keer F er achter aan komt er vaak 2x F.
17XBB9. Wordt EEN 7XBP9. Daarna 17 X BP NEGEN.
18TZL2. Wordt 18 TZL2. Spatie kan er wel uit gefilterd worden.
58TTT9. Deze gaat goed.
GV583H. Deze gaat goed.
GN743R. Wordt G EN 743.
De manier van spreken beïnvloedt het wel flink. Als je bv. achttien zegt dan komt er na vaak een spatie, logisch.
Wat wel goed werkt is: Letter G, Letter N, Zeven, Vier, Drie, Letter R dan pakt hij inderdaad GN743R.
08KTF9. Werkt.
D580JH. D580 IDEE HAHA. Bijna...
Dus dit werkt redelijk, misschien valt er nog iets te tunen als in ik verwacht een input met alleen letters en cijfers, maximaal 6 karakters, etc. Maar dan moet ik even in de SDK duiken.
De Digital Crown kan ik inderdaad ook betrekken bij het invoeren. Zes op een rij wordt waarschijnlijk te druk dus één lijst weergeven die je kan bedienen met de crown en vervolgens swipen voor de volgende lijkt wel een goede tweede optie.
Goed punt, je telefoon is immers ook in de buurt. Net dus spraak getest en dat werkt best redelijk, maar het hangt ook af van de opbouw van het kenteken dat je probeert in te spreken. Soms lukt het gewoon niet dus ik moet dan alsnog een alternatief inbouwen.
De cataloguswaarde en bpm zijn al te vinden onder het kopje 'Kosten'. Niet te zien in de screenshot, dat is dus in de lijst op de vorige pagina.
Edit: zo dus. Kenteken klopt alleen niet met gegevens, per ongeluk API call niet aan gepast en de titel wel
--
In ieder geval bedankt!
[
Voor 3% gewijzigd door
JJ93 op 09-09-2015 12:22
]