• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Dannydekr schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:26:
[...]

Er zijn weinig meldingen van krassen. De kras-tests die je op YouTube kan vinden laten zien dat je echt je best moet doen om er krassen op te krijgen. Enig idee hoe het is gekomen? Normaal gesproken zit die toch onder je mouw en valt er weinig te krassen toch?
Tjsa, ik hou 'm wel constant om. Als je al langs een muur loopt kun je ertegen botsen. Ik had wel verwacht dat het daar tegen zou kunnen. Helaas niet dus. M'n broer, die 'm ook hele gewoon gebruikt, heeft er ook verscheidene krasjes opzitten. Beetje hetzelfde als de iPhone die ik zonder screenprotector gebruik. Echter draag je een horloge constant mee dus ik had verwacht dat Apple daar wel harder glas zou gebruiken :? En om nu met een screenprotector op je horloge te gaan rondlopen 8)7

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-11 08:57
Dannydekr schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:26:
[...]

Er zijn weinig meldingen van krassen. De kras-tests die je op YouTube kan vinden laten zien dat je echt je best moet doen om er krassen op te krijgen. Enig idee hoe het is gekomen? Normaal gesproken zit die toch onder je mouw en valt er weinig te krassen toch?
Dat dacht ik ook tot ik er op ging zoeken. Er zijn best veel klachten over krassen op de sport serie. Ze zijn gewoon erg licht en niet diep.

Verwijderd

Heb zelf ook al een heel klein krasje terwijl ik er redelijk voorzichtig mee ben. Ik vervang het glas wel als het heel erg bekrast raakt. Ik vind het erg jammer om er een protector op te plakken en deze zijn nog niet echt goed. Zou het mogelijk zijn om een sport scherm te vervangen met een saffier kristallen scherm van de watch? Misschien komen er wel aftermarket saffieren schermen.
alwind schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:22:
[...]

Dat dacht ik ook tot ik er op ging zoeken. Er zijn best veel klachten over krassen op de sport serie. Ze zijn gewoon erg licht en niet diep.

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:18
Heeft iemand hier ook het probleem dat de zonsopkomst / ondergangstijd niet wordt weergegeven?

Ik heb op mijn wijzerplaat de zonsopkomst en ondergangstijd geplaatst, maar regelmatig (ongeveer 1x per week) verdwijnt deze tijd en staat er "--:--".

Als ik op internet zoek, zijn er meer mensen die dit hebben. Om het weer goed te krijgen worden diverse oplossingen gegeven zoals het uit- en aanzetten van Wi-Fi, bluetooth of locatievoorzieningen of een combinatie daarvan, maar vaak werkt dit niet of slechts eenmalig.
In de praktijk komt het er dus op neer dat ik mijn horloge uit moet zetten en daarna weer aan, maar dat duurt zo lang.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben, want ik heb er eigenlijk nog niemand over gehoord op dit forum?

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:57
Ook regelmatig last van.

Haters everywhere but I don’t really care

• smiba
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Jeroen O schreef op donderdag 03 september 2015 @ 23:14:Zijn er meer mensen die hier last van hebben, want ik heb er eigenlijk nog niemand over gehoord op dit forum?
Heb dit heel zelden, heeft te maken met dat de Watch niet kan verbinden met internet om de tijden op te halen. Ik zit eigenlijk altdijd gewoon op 4G ipv. WiFi en zie het dus noulijks. Als het er is is het na een paar minuten wel weer goed.

-----

Zijn er trouwens mensen die zich soms irriteren en dat er ipv. het laatste ontvangen bericht staat: "3 Notificaties van Whatsapp" etc.? Moet ik eerst dat bericht wegvegen en daarna naar mijn notification center gaan om die 3 berichten te zien... Terwijl ik vaak aan de laatste al weet of het belangrijk is of niet.

(Mijn vraag is dan ook. kan dit uit? Want ik herinner me ooit dat ik dit misschien wel ergens heb aangezet)

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-10 08:49
Wat mij een goede functie lijkt is dat meerdere notificaties die binnenkomen, gewoon onder elkaar worden getoond. Nu heb je bijvoorbeeld als er een Whatsapp bericht binnenkomt, gevolgd door direct nog een bericht (wat bijna altijd zo is), je een nutteloze tekst zie staan van "je hebt 2 blabla..". Ik wil graag kunnen zien of het de moeite is om snel te reageren en op deze manier is dat dus niet mogelijk.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• matthijst
smiba schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:01:
[Heb dit heel zelden, heeft te maken met dat de Watch niet kan verbinden met internet om de tijden op te halen. Ik zit eigenlijk altdijd gewoon op 4G ipv. WiFi en zie het dus noulijks. Als het er is is het na een paar minuten wel weer goed.
Mwah, heb vrijwel non-stop 4G of wifi.
Las op macrumors ook aardig wat klachten. Wat (tijdelijk?) helpt:

1. On the iphone, go to Settings, Privacy, Location Services, Apple Watch Faces. Toggle from "While using" to "Never"

2. Turn bluetooth off on iphone

3. Toggle from "Never" back to "While Using"

4. Turn Bluetooth Back on.

Almost immediately after, sunset/sunrise data started working again.

[ Voor 29% gewijzigd door matthijst op 04-09-2015 15:28 ]

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:18
Net stond de tijd weer op --:--.

Ik heb het bovenstaande stappenplan gevolgd, maar heeft niet gewerkt.
Daarna heb ik het nog een keer gedaan, maar bij stap 2 ook Wi-Fi uitgeschakeld.
Vervolgens op de watch het weer opgevraagd totdat er een foutmelding volgt (geen verbinding).

Daarna stap 3 en 4 uitgevoerd en toen verscheen de opkomsttijd weer.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Spam schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:59:
[...]

Tjsa, ik hou 'm wel constant om. Als je al langs een muur loopt kun je ertegen botsen. Ik had wel verwacht dat het daar tegen zou kunnen. Helaas niet dus. M'n broer, die 'm ook hele gewoon gebruikt, heeft er ook verscheidene krasjes opzitten. Beetje hetzelfde als de iPhone die ik zonder screenprotector gebruik. Echter draag je een horloge constant mee dus ik had verwacht dat Apple daar wel harder glas zou gebruiken :? En om nu met een screenprotector op je horloge te gaan rondlopen 8)7
Dat doe ik dus wel......
Ik zie 'm niet, voel 'm niet maar hij beschermt wel.
Fotootje van  Watch met protector (en een ali-leather-loop die ik deze week binnenkreeg.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KpMXseGl.jpg

Ik draag de Watch tijdens alle activiteiten (behalve bed-activiteiten....dan hangt ie aan de lader) maar is nog in nieuwstaat. Ik ben er niet overdreven voorzichtig mee.

PS: ik heb de foto genomen zodat je alles op het schermpje kan zien.....ieder stofje.....dat zie je dus ook....zijn geen krassen oud

Nog een zonder stofjes......
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tNeq8kbl.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Ridder op 06-09-2015 18:18 ]

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Ridder schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:03:
[...]

Dat doe ik dus wel......
Fotootje van  Watch met protector (en een ali-leather-loop die ik deze week binnenkreeg.

[afbeelding]

Ik draag de Watch tijdens alle activiteiten (behalve bed-activiteiten....dan hangt ie aan de lader) maar is nog in nieuwstaat. Ik ben er niet overdreven voorzichtig mee.

PS: ik heb de foto genomen zodat je alles op het schermpje kan zien.....ieder stofje.....dat zie je dus ook....zijn geen krassen oud

[afbeelding]
Heb je toevallig een link waar jij die leather loop vandaan hebt? Ik ben op zoek naar die kleur..
Idd wel een mooie loop, lijkt goed te passen aan de connector kant ook.

Wat koste deze? (Ik zoek eigenlijk nog een imitatie cognac versie)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Het is deze:
http://nl.aliexpress.com/...le-Watch/32388497945.html

Ik had de lichtbruine gevraagd....maar dat is denk ik niet helemaal duidelijk overgekomen bij Ome Ali.
Deze bevalt me tot nu toe goed.....ik douche er mee en dat heeft tot nu toe nog geen gevolgen gehad.
Op de foto zie je een metalen onderdeel bij de aansluiting op de kast, maar dat is normaal gesproken niet zichtbaar/opvallend.

edit: bij de feedback staat dat ik er >$40 voor heb betaald...maar dat was slechts €25,83

[ Voor 8% gewijzigd door Ridder op 07-09-2015 17:03 ]

• Spam
Ridder schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:03:
[...]

Dat doe ik dus wel......

[afbeelding]

[afbeelding]
Heb je een link van de protector? Ik heb onlangs deze besteld van Tempered Glass: https://www.knaldeals.com...tm_campaign=tweakers_feed

[update]nevermind; ik zie nu net je andere post waar dus de protector erbij zat :D

[ Voor 4% gewijzigd door Spam op 07-09-2015 16:49 ]

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Ja, maar die heb ik niet gebruikt....ik heb een ArmorSuit protector.
Deze zijn hier helaas niet te krijgen.....of je moet ruim $20 betalen voor verzending voor een protector van $12,50.
Ik heb 2 setjes mee laten nemen vanuit de VS.

http://www.armorsuit.com/...een-protector-2-pack.html

• ook_gek
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik heb gisteren een Watch omgehad en mogen instellen op mijn Iphone en mee mogen spelen. Werkt allemaal erg soepel en goed. Was zeer onder de indruk. Maar.... 1 minpunt, whatsapp beantwoorden. Imassage en sms beantwoorden met siri ging top, maar whatsapp?

Of ik heb iets verkeerd gedaan, dat kan natuurlijk ook. Is er een optie om ontvangen whatsapp berichten te beantwoorden zonder je telefoon te gebruiken? Ik krijg 90% whatsapp berichten dus wel vrij belangrijk.
ook_gek schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:41:
Ik heb gisteren een Watch omgehad en mogen instellen op mijn Iphone en mee mogen spelen. Werkt allemaal erg soepel en goed. Was zeer onder de indruk. Maar.... 1 minpunt, whatsapp beantwoorden. Imassage en sms beantwoorden met siri ging top, maar whatsapp?

Of ik heb iets verkeerd gedaan, dat kan natuurlijk ook. Is er een optie om ontvangen whatsapp berichten te beantwoorden zonder je telefoon te gebruiken? Ik krijg 90% whatsapp berichten dus wel vrij belangrijk.
Zit er niet in. Het is aan Whatsapp om met een WatchOS extensie/app te komen maar daar hebben ze nog njet naar gehint oid, Whatsapp kennende gaat dit nog wel even duren ook.

• ook_gek
Donstil schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:20:
[...]

Zit er niet in. Het is aan Whatsapp om met een WatchOS extensie/app te komen maar daar hebben ze nog njet naar gehint oid, Whatsapp kennende gaat dit nog wel even duren ook.
Dat is dan wel erg jammer. Hmmm lastig lastig nu of ik er wel of geen 1 ga halen :D

• Dannydekr
Whatsapp is altijd heel traag met uitbreidingen of zelfs aanpassingen. Retina heeft echt heel lang geduurd bijvoorbeeld.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Dannydekr schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:18:
Whatsapp is altijd heel traag met uitbreidingen of zelfs aanpassingen. Retina heeft echt heel lang geduurd bijvoorbeeld.
Ja idd dat duurde bedroevend lang, iPhone 6+ support ook trouwens.

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-11 08:57
Bij telegram werkt het wel gewoon. Tijd voor hippe vrienden en gewoon imessage of telegram gebruiken :)

• Dannydekr
alwind schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:55:
Bij telegram werkt het wel gewoon. Tijd voor hippe vrienden en gewoon imessage of telegram gebruiken :)
Tjah, het gros van de mensen gebruikt nu eenmaal Whatsapp en zal dat ook gewoon blijven doen. Ben zelf wel tevreden over Whatsapp. De webversie is prima en de app doet wat hij moet doen.

Een Apple Watch variant is voor mij enkel wenselijk zodat ik gewoon het laatste bericht kan zien in plaats van dat ik zie "U heeft 2 nieuwe berichten blabla..". Compleet nutteloos, aangezien je altijd wil kunnen zien van wie je een bericht gekregen hebt en wat dat bericht is. Ik weet dat dit nu eenmaal is hoe notifcaties op de Apple Watch momenteel werken, maar een app kan dit afvangen en dus gewoon een soort conversatieview weergeven.

• ook_gek
Dannydekr schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:03:
[...]

Tjah, het gros van de mensen gebruikt nu eenmaal Whatsapp en zal dat ook gewoon blijven doen. Ben zelf wel tevreden over Whatsapp. De webversie is prima en de app doet wat hij moet doen.
Dat is inderdaad zo, niks over te klagen. Maar wat je zegt, gros van de mensen gebruiken het wel en dan is het vervelend dat de watch het niet ondersteund. Het is op te vangen met de webversie als je bv op je werk achter de pc zit.
Een Apple Watch variant is voor mij enkel wenselijk zodat ik gewoon het laatste bericht kan zien in plaats van dat ik zie "U heeft 2 nieuwe berichten blabla..". Compleet nutteloos, aangezien je altijd wil kunnen zien van wie je een bericht gekregen hebt en wat dat bericht is. Ik weet dat dit nu eenmaal is hoe notifcaties op de Apple Watch momenteel werken, maar een app kan dit afvangen en dus gewoon een soort conversatieview weergeven.
Het gemis is op te vangen, maar wat jij zegt. Het zal wel wenselijk zijn als je op z'n minst kan zien wie je een appje gestuurd heeft. Afwachten dus maar.

En nu voor mij echt nog eens heel goed na denken of ik de stap neem of toch nog even ga wachten.
alwind schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:55:
Ooh heeft Telegram volledige iWatch support? (Dus praten tegen je horloge om te antwoorden). Dat wist ik niet, nou ken ik niemand meer die nog op Telegram zit (van die mensen die ten tijden van de overname massaal overstapte maar nog steeds op Facebook zitten 8)7 en inmiddels weer Whatsapp gebruiken ) maar het is wel goed te lezen dat er wel bedrijven zijn die hier op inzetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 08-09-2015 10:41 ]

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:39
Whatsapp komt binnenkort ongetwijfeld naar de Apple Watch. Android Wear wordt inmiddels ook al een jaar ondersteund. Aangezien ondersteuning voor nieuwe producten doorgaans 6 maanden op zich laat wachten, en de Apple Watch in april gereleased werd, zal de Apple Watch ondersteuning volgens mijn berekeningen volgende maand in een update worden toegevoegd :P
sww89 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:41:
Whatsapp komt binnenkort ongetwijfeld naar de Apple Watch. Android Wear wordt inmiddels ook al een jaar ondersteund. Aangezien ondersteuning voor nieuwe producten doorgaans 6 maanden op zich laat wachten, en de Apple Watch in april gereleased werd, zal de Apple Watch ondersteuning volgens mijn berekeningen volgende maand in een update worden toegevoegd :P
Whatsapp, binnenkort en ongetwijfeld in een zin. Jij durft :)

• Dannydekr
Denk dat men ook wacht tot er native-app support is. WatchOS2 zal waarschijnlijk morgen een GM build krijgen, dus je voorspelling kan makkelijk uitkomen :)

• Spam
Ik denk dat de aanname vanwege android support wat voorbarig is. Kijk naar hoe lang het duurde voordat de iOS gebruikers whatsapp web support kregen |:(

Ik weet nog steeds niet precies wat nu het business model is van Whatsapp of hoe ze hun prioriteiten stellen. Wat wel een feit is dat voor de android gebruiker whatsapp DE primaire communicatie app is. Voor apple gebruikers hoeft dat niet zo te zijn, zeker niet als je ook OSX hebt waar iMessage integratie zeer mooi werkt (inclusief sms verkeer). Om maar nog te zwijgen over het feit dat Siri niet met Whatsapp om kan gaan op de iPhone. Zal dit op de apple watch anders zijn? Ik bedoel dus; stellen ze Siri ook open in de SDK?

Ik ben bang dat het, wat Whatsapp betreft, nog wel eens flink tegen zou kunnen vallen.

Afijn; natuurlijk weer aannames van mijn kant. Laten we hopen dat je gelijk hebt :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Spam op 08-09-2015 11:05 ]

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:04

Fab1Man

Live life to the fullest

WhatsApp is mijn opzicht dramatisch als het gaat om ondersteuning, nieuwe features introduceren en algehele updates. Dit is van begin af aan al zo en eigenlijk zou "het grote gros van mensen die WhatsApp gebruikt" er eens kritischer over mogen zijn. Op de iPhone zijn de cycli altijd al dramatisch geweest:

iOS releases:In juni is altijd de WWDC, dus de aankondiging van de beta en dus ook de nieuwe features en API's. Toegegeven, bij iOS 6 was het niet per se bekend dat de resolutie van de iPhone voor het eerst hoger kwam te liggen, maar dit was relatief simpel om toe te passen toen het eenmaal bekend was.

WhatsApp releases:Gemiddeld 2 - 2,5 maand na de officiele release, als je vanaf de WWDC rekent is het gewoonweg 5 - 5,5 maand. Ik vind dat persoonlijk gewoon onder de maat, als je ziet dat andere apps dergelijke functionaliteit altijd sneller hebben toegevoegd. Voor iOS 9 en watchOS2 kun je hetzelfde patroon gaan aannemen. Pas eind november/begin december zal er Apple Watch support gaan komen. Voor iOS 9 staat deep linking en native 3rd party notifications op de agenda, ook dit ga ik bij WhatsApp niet snel verwachten.

Telegram gebruik ik nu al meer dan een jaar en eigenlijk kan ik daar iedereen mee bereiken omdat ik de mensen overhaal na meermaals aandringen. Telegram heeft WhatsApp op verschillende fronten al lang ingehaald:
  • Video's met onbeperkte lengte sturen, zonder kwaliteitsverlies, als bestand.
  • Het is tevens mogelijk x bestand te sturen, zoals bijvoorbeeld een PSD.
  • Stickers (ja ze zijn leuk!), GIF's, de handigere photopicker en het direct zoeken van afbeeldingen op internet.
  • True multi-system: WhatsApp Web is maar een halfgare oplossing, die bijvoorbeeld nog steeds niet soepel werkt (en ook niet gaat werken) als je graag op je iPad zou willen reageren.
  • watchOS support, reply-en kan inderdaad middels Siri.
  • Zoeken in je gesprekken naar media, bestanden en gedeelde linkjes
  • Preview functionaliteit voor links en YouTube video's, deze worden in Telegram geladen als videobestand.
  • Gebruik van hashtags en de mogelijkheid bots toe te voegen
Er zullen vast dingen tussen staan die een aantal niets uit zullen maken, dat is prima. Maar in het algeheel is het gewoon geavanceerder qua mogelijkheden, helemaal als je kijkt naar het kunnen reageren vanaf je desktop/tablet/telefoon/watch. Dat alles in de cloud staat en bij WhatsApp niet kan me werkelijk geen drol schelen. Als je privacy gaat verdedigen bij zowel WhatsApp of Telegram dan moet je misschien maar geen messaging of email-diensten meer gebruiken. Telegram gebruikt z'n eigen sinistere encyptie, maar de gesprekken die ik voer kunnen me dan ook letterlijk gestolen worden.

• swv
Ik doe de aanname omdat ik denk dat juist door Android Wear de intentie er is om Whatsapp ook naar de Apple Watch te brengen. De komst van WatchOS 2 lijkt mij ook een mooi moment voor Whatsapp ondersteuning. Ik ben het verder volledig met jullie eens. Met 6 maanden zat ik nog vrij ruim zie ik :P

Over Whatsapp Web ben ik uiteindelijk wel tevreden over hoe ik het nu werkende heb. Sinds de introductie op iOS heb ik nu het tabje vastgepind in Safari en het werkt perfect, ongeacht of ik op Wifi of 4G zit. Ik hoef dus niet meer te autoriseren met QR, dat was een eenmalige handeling. Ik krijg ook netjes notificaties vanuit Safari in mijn berichtencentrum binnen. Het blijft natuurlijk wel behelpen dat er geen native desktop app is.

Ik heb mijzelf al aangeleerd dat je niet alles in de hand kan hebben, dus heb ik mij er maar bij neergelegd dat het zo is zoals het is. Ik vond het al knap van mijzelf dat ik Facebook achter mij kon laten, maar wanneer ik Whatsapp verwijder ga ik echt dingen missen vrees ik.

[ Voor 11% gewijzigd door swv op 08-09-2015 12:58 . Reden: Aanvulling ]

• Dannydekr
sww89 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:22:
Ik ben het volledig met jullie eens. Met 6 maanden zat ik nog vrij ruim zie ik :P

Over Whatsapp Web ben ik uiteindelijk wel tevreden over hoe ik het nu werkende heb. Sinds de introductie op iOS heb ik nu het tabje vastgepind in Safari en het werkt perfect, ongeacht of ik op Wifi of 4G zit. Ik hoef dus niet meer te autoriseren met QR, dat was een eenmalige handeling. Ik krijg ook netjes notificaties vanuit Safari in mijn berichtencentrum binnen. Het blijft natuurlijk wel behelpen dat er geen native desktop app is.

Ik heb mijzelf al aangeleerd dat je niet alles in de hand kan hebben, dus heb ik mij er maar bij neergelegd dat het zo is zoals het is. Ik vond het al knap van mijzelf dat ik Facebook achter mij kon laten, maar wanneer ik Whatsapp verwijder ga ik echt dingen missen vrees ik.
Populairste voor OSX:
https://github.com/stonesam92/ChitChat

Crossplatform:
Zijn wel wat leuke desktop-achtige apps gebouwd als een soort wrapper. Werken verdomd handig:
https://github.com/Aluxian/WhatsApp-Desktop

En een Chrome-app:
https://chrome.google.com...njdegggmkbkjfiagaan?hl=en

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-11 21:22
Dannydekr schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:03:
[...]
Ik zie een whatsapp bericht gewoon binnenkomen op mijn watch. Ik zie dus wie hem stuurt en wat er gestuurd wordt.

Of bedoel je toch wat anders?

Ik kan alleen niet antwoorden via de watch.

[ Voor 3% gewijzigd door Lekkerbek312 op 08-09-2015 15:47 ]

• swv
Dannydekr schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:57:
[...]

Populairste voor OSX:
https://github.com/stonesam92/ChitChat

Crossplatform:
Zijn wel wat leuke desktop-achtige apps gebouwd als een soort wrapper. Werken verdomd handig:
https://github.com/Aluxian/WhatsApp-Desktop

En een Chrome-app:
https://chrome.google.com...njdegggmkbkjfiagaan?hl=en
Ik bedankt maar ik loop nog wel tegen irritante bugs aan. Bij de eerste kan ik het venster niet verslepen en bij de tweede zat ik door een actie in het browserkeuzescherm waar ik niet maar uit kwam. Maar via safari werkt dus ook prima ;)
Lekkerbek312 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:47:
[...]

Ik zie een whatsapp bericht gewoon binnenkomen op mijn watch. Ik zie dus wie hem stuurt en wat er gestuurd wordt.

Of bedoel je toch wat anders?

Ik kan alleen niet antwoorden via de watch.
Hij bedoelt dat als je direct achter elkaar berichten ontvangt, dit wordt weergegeven als "U heeft 2 nieuwe berichten" en dan moet je alsnog jouw Watch doorbladeren of je iPhone erbij pakken om te kijken wat er nou werd gezegd.

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-11 13:50

JJ93

Error 418

Ik ben bezig met een Apple Watch app om Kenteken Informatie op te vragen vanaf je pols.

Ik heb zelf alleen geen Apple Watch dus daarom heb ik de volgende vragen:
- Hoe goed werkt de Nederlandse spraak? Is het mogelijk om een kenteken in te spreken bv. "G T 5 3 2 L"?
WatchKit provides a standard modal interface for retrieving text input from the user. When presented, the interface allows the user to enter text via dictation or to select from a standard set of phrases or emoji.
Als dat niet werkt, wat lijkt jullie de handigste manier om een kenteken in te voeren?
Flipperkast idee met zes roterende componenten met cijfers en letters?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IMYQdf0t.jpg

Verder nog tips qua best bruikbare interface?
Op dit moment toon ik een lijst met kenmerken zoals: Motor, Kleuren, Wettelijk, etc. En door op een van deze groups te klikken ga je door naar de kenmerken:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jWheuAvm.png

[ Voor 15% gewijzigd door JJ93 op 09-09-2015 01:22 ]

• Liliuokalani
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
JJ93 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 01:20:
Ik ben bezig met een Apple Watch app om Kenteken Informatie op te vragen vanaf je pols.

Ik heb zelf alleen geen Apple Watch dus daarom heb ik de volgende vragen:
- Hoe goed werkt de Nederlandse spraak? Is het mogelijk om een kenteken in te spreken bv. "G T 5 3 2 L"?

[...]

Als dat niet werkt, wat lijkt jullie de handigste manier om een kenteken in te voeren?
Flipperkast idee met zes roterende componenten met cijfers en letters?
[afbeelding]

Op dit moment toon ik een lijst met kenmerken zoals: Motor, Kleuren, Wettelijk, etc. En door op een van deze groups te klikken ga je door naar de kenmerken:
[afbeelding]
Ik denk dat je het kunt vergelijken met het dicteren op je iPhone/iPad. Dezelfde techniek die erachter zit... Dat werkt erg goed. Maar zelf ook geen ervaring met de watch.

Mocht dat niet werken, dan een flipperkast met telkens maar één teken in beeld om te selecteren met touchscreen of crown. Dan kun je vervolgens swipen naar het volgende teken. Anders wordt het priegelen en dat wil zowel de gebruiker als Apple niet.

Verder prima idee. Enkel mijn mening verder. Of het mogelijk is, is aan jou ;)

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-11 21:22
JJ93 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 01:20:

[afbeelding]
Zo'n flipperkast zou mij teveel gedoe zijn op de watch. Ik pak in dat geval wel mijn telefoon. In mijn ogen is spraak de enige acceptable optie.

Qua interface zou ik de fiscale cataloguswaarde toevoegen.

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-11 13:50

JJ93

Error 418

mitchell2805 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 01:49:
[...]

Ik denk dat je het kunt vergelijken met het dicteren op je iPhone/iPad. Dezelfde techniek die erachter zit... Dat werkt erg goed. Maar zelf ook geen ervaring met de watch.

Mocht dat niet werken, dan een flipperkast met telkens maar één teken in beeld om te selecteren met touchscreen of crown. Dan kun je vervolgens swipen naar het volgende teken. Anders wordt het priegelen en dat wil zowel de gebruiker als Apple niet.

Verder prima idee. Enkel mijn mening verder. Of het mogelijk is, is aan jou ;)
Oh ja, zal wel dezelfde techniek zijn. Net op mijn iPad getest:
GT032F. Hij pakt GT032 goed maar de F niet. Zeg ik nog een keer F er achter aan komt er vaak 2x F.
17XBB9. Wordt EEN 7XBP9. Daarna 17 X BP NEGEN.
18TZL2. Wordt 18 TZL2. Spatie kan er wel uit gefilterd worden.
58TTT9. Deze gaat goed.
GV583H. Deze gaat goed.
GN743R. Wordt G EN 743.

De manier van spreken beïnvloedt het wel flink. Als je bv. achttien zegt dan komt er na vaak een spatie, logisch.

Wat wel goed werkt is: Letter G, Letter N, Zeven, Vier, Drie, Letter R dan pakt hij inderdaad GN743R.
08KTF9. Werkt.
D580JH. D580 IDEE HAHA. Bijna...

Dus dit werkt redelijk, misschien valt er nog iets te tunen als in ik verwacht een input met alleen letters en cijfers, maximaal 6 karakters, etc. Maar dan moet ik even in de SDK duiken.

De Digital Crown kan ik inderdaad ook betrekken bij het invoeren. Zes op een rij wordt waarschijnlijk te druk dus één lijst weergeven die je kan bedienen met de crown en vervolgens swipen voor de volgende lijkt wel een goede tweede optie.
Lekkerbek312 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:40:
[...]

Zo'n flipperkast zou mij teveel gedoe zijn op de watch. Ik pak in dat geval wel mijn telefoon. In mijn ogen is spraak de enige acceptable optie.

Qua interface zou ik de fiscale cataloguswaarde toevoegen.
Goed punt, je telefoon is immers ook in de buurt. Net dus spraak getest en dat werkt best redelijk, maar het hangt ook af van de opbouw van het kenteken dat je probeert in te spreken. Soms lukt het gewoon niet dus ik moet dan alsnog een alternatief inbouwen.

De cataloguswaarde en bpm zijn al te vinden onder het kopje 'Kosten'. Niet te zien in de screenshot, dat is dus in de lijst op de vorige pagina.

Edit: zo dus. Kenteken klopt alleen niet met gegevens, per ongeluk API call niet aan gepast en de titel wel :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y0MLMpd.png

--
In ieder geval bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door JJ93 op 09-09-2015 12:22 ]

Misschien dat er vanavond toch nieuwe bandjes verschijnen.
Met een beetje geluk ook nieuwe Leer kleuren.

Afbeeldingslocatie: https://9to5mac.files.wordpress.com/2015/09/screen-shot-2015-09-09-at-13-42-53.png?w=1023

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Apple take my money O-) ja dit klinkt zo cliché :$

[ Voor 6% gewijzigd door Msi92 op 09-09-2015 16:44 ]

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

kx22 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 10:22:
Eigenlijk heb ik niet zoveel speciale verwachtingen ervan.
De probleem met email ligt niet aan de watch, maar meer aan Apple Mail. Om de 15 minuten haalt Apple de mail op. Echter heb ik vannacht in totaal 20 mails ontvangen. Toen ik uit nieuwsgierigheid de AW aan deed, zag ik helemaal niets erop.
Ik heb het gevoel dat hij dus niet echt pushed, maar gewoon ophaalt. Ik ga het nu even testen met iCloud mail.

14% is enorm veel, komt natuurlijk ook door de te kleine batterij, maar als je in 9 uurtjes niets doet en 14% verliest, kom je nooit je dag door als je dagelijks 100 mails krijgt die je gepusht wilt hebben. Daarnaast kost het mij iPhone ook veel batterij. Ben dagelijks niet in de gelegenheid om te laden. Ben nu benieuwd of ik zo met mijn iPhone 6 wel de hele dag door kom.
Google heeft push uitstaan op iOS, fetch kan dus alleen maar. En dat kost standaard meer accu (iPhone)

Wil je echt 100 e-mails gepushed hebben? 8)7 Je kunt VIP's aanmaken, en volgens mij kun je ook instellen dat je alleen VIP notificaties krijgt.

Dat je in de nacht geen pushmeldingen krijgt op je AW klopt. Die krijg je alleen als je je AW om hebt. Je kunt wél via de mail app op de AW je mail lezen.

Daarnaast kun je je watch in spaarstand zetten als je hem 's nachts niet laadt en gebruikt.

• Spam
WatchOS 2 op 16 september ;-)

Wel apart die 3rd party bands met bijbehorende watchface

Afbeeldingslocatie: http://www.glamour.com/images/fashion/2015/09/hermes-apple-w724.jpg

Is dit de nieuwe richting? Band + face kopen? Hoe weet ie welke band erop zit?

[ Voor 80% gewijzigd door Spam op 09-09-2015 19:51 ]

• Msi92
Yup ik koop 'm en maybe navy blue :p
Edit: Hopaa besteld. Verzending: binnen 4 dagen na verzending door Standaardlevering

[ Voor 9% gewijzigd door Msi92 op 09-09-2015 21:20 ]

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Iemand een betrouwbaar config profile om de gm van watch os 2 te kunnen jnstalleren?

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:42
boefje79 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:23:
Iemand een betrouwbaar config profile om de gm van watch os 2 te kunnen jnstalleren?
https://developer.apple.com/watchos/download/

• boefje79
Zonder dev account... 😘

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:42
onbetrouwbaar dus ;)

• boefje79
Dat is natuurlijk onzin...

Voor de beta waren er ook prima profiles in omloop. Misschien niet 100% de bedoeling maar daardoor niet onbetrouwbaar...

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Net GM geïnstalleerd, ben Apple Developer. Ook de Watch OS2 profile geïnstalleerd maar kan nog niet updaten naar OS2? Wat doe ik fout?
Dennischo schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:42:
Net GM geïnstalleerd, ben Apple Developer. Ook de Watch OS2 profile geïnstalleerd maar kan nog niet updaten naar OS2? Wat doe ik fout?
Ik zie de Watch GM ook nog niet (nu op beta 5)

boefje79 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:31:

Voor de beta waren er ook prima profiles in omloop. Misschien niet 100% de bedoeling maar daardoor niet onbetrouwbaar...
Precies. Je kon zelfs het profiel van Beta 1 her installeren op de watch en kreeg dan gewoon de nieuwe versie aangeboden

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

boefje79 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:31:

watchOS betas zijn beschikbaar voor mensen met een dev account. Iedere ander manier gaan we hier niet bespreken.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 09 september 2015 @ 23:10:
[...]

Ik zie de Watch GM ook nog niet (nu op beta 5)
Nja, ik zit dus nog op 1.1, en zegt dat er geen update is ondanks de profile en UDID etc.

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Profiel verwijderen uit de Apple Watch app op je iPhone en opnieuw installeren.
Kreeg hem zojuist aangeboden zonder fratsen uit te halen. IPhone en watch op beta 5.

Watch gaat er nu nog een uur over doen. Dat zie ik morgen dus wel :p

• matthijst
550MB.
Pfffff....

• matthijst
Ah ja idd, vanaf 1.1 :)
25 minuten.
Gebruik telefoon als wekker, dus moet erop wachten :(

[ Voor 60% gewijzigd door matthijst op 10-09-2015 00:33 ]

matthijst schreef op donderdag 10 september 2015 @ 00:32:
Ah ja idd, vanaf 1.1 :)
25 minuten.
Gebruik telefoon als wekker, dus moet erop wachten :(
Hij is hier al 45 minuten bezig.
Moet er nog 19 naar het schijnt.

• matthijst
Klaar met "overzetten". Maar nu installeren. Duurt ook laaaaang :)

• boefje79
😘👌🏻

• _brillie
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-12-2021
matthijst schreef op donderdag 10 september 2015 @ 01:00:
Klaar met "overzetten". Maar nu installeren. Duurt ook laaaaang :)
En.... al wakker ;)

• MrAcid
  • Niet online
Hier vannacht ook de GM geïnstalleerd. Moest wel opnieuw pairen want mijn 3rd party apps deden niks meer. Nu alles weer goed.

WatchOS 2 voelt wat sneller en responsiever aan en de complicaties hebben kleuren gekregen. Dat zijn mijn enige bevindingen anders dan wat al bekend was. :)

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:47
Nieuwe kleur bandjes zien er goed uit. Maar wat zou er mooi staan op m'n Space Gray Sport Watch?
Iemand al foto's gespot van de nieuwe kleuren op andere kasten dan de silver aluminium?

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:05
Johnvh schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:53:
Nieuwe kleur bandjes zien er goed uit. Maar wat zou er mooi staan op m'n Space Gray Sport Watch?
Iemand al foto's gespot van de nieuwe kleuren op andere kasten dan de silver aluminium?
Ben blij dat er eindelijk een oranje band is. Ik vind SG met oranje echt een top combinatie. Wacht even tot ik de imitaties Ali bandjes binnen heb in andere kleuren en waarschijnlijk zal die fabrikant ook wel de oranje gaan produceren. Want laten we eerlijk zijn, de bandjes zijn bij Apple veel te duur. En de rubberen band is van een dermate lage kwaliteit dat de prijs sowieso niet te rechtvaardigen is. Toplaag laat héél gemakkelijk los. Lijkt alsof ie vies is.

I don't have dreams, I have goals!!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-11 22:10
Heb helaas het begin van de keynote gemist dus weet niet zeker of het er voorbij is gekomen maar is het iemand al opgevallen dat je nu ook de zwarte link bracelet kunt kopen?

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:06
Nou, na lang wachten hier dan eindelijk mijn namaak link-bracelet binnen.. :)

Eerste ervaringen zijn goed. Voelt stevig aan en zit een stuk prettiger om mijn pols als die sportband.

Ik zal zometeen even een paar foto's erbij knallen :)

• matthijst
7 uur ging de wekker :(
Weinig nieuws te zien aan OS2.

[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 10-09-2015 09:08 ]

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-11 17:04

Decennia

VECTORHEAD

MrAcid schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:53:
Hier vannacht ook de GM geïnstalleerd. Moest wel opnieuw pairen want mijn 3rd party apps deden niks meer. Nu alles weer goed.

WatchOS 2 voelt wat sneller en responsiever aan en de complicaties hebben kleuren gekregen. Dat zijn mijn enige bevindingen anders dan wat al bekend was. :)
Is het laden van apps en de snelle weergaves echt significant verbeterd? Updaten ze sneller?
Kan je de kleuren van complicaties wijzigen in een kleur die je zelf wilt?

Ik vind trouwens de SG Sport veel mooier met kleuren bandjes. Voor mijn zilveren versie heb ik nu een wit bandje (die best wel vies word). De zwarte band is daarbij het mooiste, of een leren bandje. Helaas heb ik te dunne polsen voor de Milanese Loop... Ik kan hem wel om, maar dan zit de sluiting bijna tegen de watch aan. Denk dat dit ook zo zou zijn bij de Leather Loop. Dus ik houd t nog even bij de sport bandjes (welke prima zitten).

[ Voor 13% gewijzigd door Decennia op 10-09-2015 09:44 ]

Gegroet!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:55
Johnvh schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:53:
Vind deze (die ik zelf heb tuurlijk) ook heel mooi!

Afbeeldingslocatie: http://www.vanliempt.org/IMG_0161.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.vanliempt.org/IMG_0164.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door bing69 op 10-09-2015 13:07 ]

Bing

• matthijst
iOS9 en WatchOS2 en krijg opeens geen trilnotificaties meer :(

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 09:59
Nano2009 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:05:
Heb helaas het begin van de keynote gemist dus weet niet zeker of het er voorbij is gekomen maar is het iemand al opgevallen dat je nu ook de zwarte link bracelet kunt kopen?
Klopt. En je kan nu ook de space zwarte stainless steel kast kopen met een zwarte sportband. Dat betekent dat je de space zwarte stainless steel nu vanaf €669 kan krijgen ipv vanaf €1.219.

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 14:32
Zijn er ook mensen die na het installeren van 2.0 GM zagen dat de accu wel heel snel leeg gaat??

Vanochtend om 7 uur van de lader af gehaald en om 11 uur zat ik al op 40%, en heb ik er niks mee gedaan behalve af en toe naar de tijd kijken.

Is nu weer 100% en heb hem geunpairt en weer gepairt, ben benieuwd of dit werkt.

• Yoshi1983
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-06-2021
Hier ook de GM op mijn Apple watch staan...

Eerste ervaringen: batterij inderdaad snel leeg en het werkte allemaal net niet lekker. Dit heb ik echter eerder gehad met een van de beta's en toen heb ik de watch opnieuw gepaird. Dit loste ook nu het probleem weer op en alles draait als een zonnetje. Heb de backup ook gewoon terug laten zetten en dit leverde voor zover ik kan nagaan geen problemen op. Conclusie, het draait allemaal soepel maar net wat extra TLC nodig...

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-11 22:48
Batterij gaat hier ook snel leeg inderdaad. 8 uur van de oplader af, nu rond de 55%. Kan erger, maar normaliter zit ik zelfs 's avonds laat nog niet onder de 50%. Misschien ook het re-pairen maar eens proberen.

Weet iemand of je Activity data terugkomt? Wordt dat via iCloud gesynced of is dat weg als je em opnieuw paired?

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:59

BreeeZe

Devt

Jannis schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:58:
Batterij gaat hier ook snel leeg inderdaad. 8 uur van de oplader af, nu rond de 55%. Kan erger, maar normaliter zit ik zelfs 's avonds laat nog niet onder de 50%. Misschien ook het re-pairen maar eens proberen.

Weet iemand of je Activity data terugkomt? Wordt dat via iCloud gesynced of is dat weg als je em opnieuw paired?
Activity data in de iPhone app blijft gewoon bewaard, heb vandaag geupdate en opnieuw moeten pairen.
Na de update en opnieuw pairen werd de data van daarna toegevoegd aan de data van vanochtend van voor de update.

[ Voor 3% gewijzigd door BreeeZe op 10-09-2015 20:38 . Reden: Wat verduidelijkt ]

Queenfanmichel schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:14:
Zijn er ook mensen die na het installeren van 2.0 GM zagen dat de accu wel heel snel leeg gaat??

Vanochtend om 7 uur van de lader af gehaald en om 11 uur zat ik al op 40%, en heb ik er niks mee gedaan behalve af en toe naar de tijd kijken.

Is nu weer 100% en heb hem geunpairt en weer gepairt, ben benieuwd of dit werkt.
Niet gemerkt eigenlijk.
Presteert voor mijn gevoel precies zoals Beta 5

Op moment van schrijven nog 77% in de accu van de Watch. Wel een rustig dagje, ongeveer 30 notificaties en twee keer gebeld (Niet opgenomen op de watch)

• boefje79
Hier ook geen problemen, herken het wel van eerdere beta toen factory reset gedaan...

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 14:32
Het lijkt bij mij inmiddels opgelost, heb de apple watch los gekoppeld van mijn iPhone en daarna weer gekoppeld.Heb zowel de iPhone als de apple watch opgeladen, en rond 14:00 uur was alles 100% geladen.

Nu is het 23:12 uur en na 9 uur is de Apple Watch nog 76% vol, terwijl hiervoor 20% in nog geen uur verloor. Een hele verbetering dus.

Heb trouwens een iPhone 5S met iOS 9 GM en een 42mm Apple Watch met nu dus WatchOS 2 GM, en heb een eigen dev. account dus alles legaal.

[ Voor 17% gewijzigd door Queenfanmichel op 10-09-2015 23:15 ]

• MrAcid
  • Niet online
Decennia schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:43:
[...]

Is het laden van apps en de snelle weergaves echt significant verbeterd? Updaten ze sneller?
Kan je de kleuren van complicaties wijzigen in een kleur die je zelf wilt?
Behoorlijk sneller in mijn beleving. Ja. Complicaties kun je de kleur niet van wijzigen. Activity ringen zijn nu de drie kleuren die je ook in de app ziet.

• MrAcid
  • Niet online
Redondo1982 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:02:
[...]

Ben blij dat er eindelijk een oranje band is. Ik vind SG met oranje echt een top combinatie. Wacht even tot ik de imitaties Ali bandjes binnen heb in andere kleuren en waarschijnlijk zal die fabrikant ook wel de oranje gaan produceren. Want laten we eerlijk zijn, de bandjes zijn bij Apple veel te duur. En de rubberen band is van een dermate lage kwaliteit dat de prijs sowieso niet te rechtvaardigen is. Toplaag laat héél gemakkelijk los. Lijkt alsof ie vies is.
Oranje? Die heb ik nog niet gezien...?

• Redondo1982
  • Laatst online: 17:05

I don't have dreams, I have goals!!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:19
Gewetensvraagje :p
Wat vinden jullie.
Apple Watch Sport met goudkleurig aluminium met middernachtblauw bandje. Voor dames of heren?

• matthijst
RiCk schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:35:
Wat vinden jullie.
Apple Watch Sport met goudkleurig aluminium met middernachtblauw bandje. Voor dames of heren?
Daar zou niemand mee moeten willen lopen :+

RiCk schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:35:
Wat vinden jullie.
Namaak goud met blauw bandje lijkt mij persoonlijk best aardig

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-11 12:29
Toevallig iemand met dunne polsen die lang heeft getwijfeld over 38mm vs 42mm?

Mijn linkerpols meet een verbluffende 157 mm :+. Ik denk dat een 42mm er daarom een beetje belachelijk groot gaat uitzien.

• Msi92
SanderH_ schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:45:

Mijn linkerpols meet een verbluffende 157 mm :+. Ik denk dat een 42mm er daarom een beetje belachelijk groot gaat uitzien.
<<--- Ik heb heel lang zitten twijfelen want ik heb namelijk ook smalle polsen, je hebt 2 opties eigenlijk.
1. Je gaat ff langs een Apple store.
2. Gewoon er op wagen en bestellen.

Het punt is dat ze super groot lijken op foto's maar IRL juist weer niet :p
(hier een foto van mij met een 42mm watch)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gR8Uwzi.jpg?1

PS: Maat S is ideaal ik hou in ieder geval 3 gaatjes over

[ Voor 4% gewijzigd door Msi92 op 12-09-2015 12:11 ]

• SanderH_
Msi92 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 12:08:
[...]

<<--- Ik heb heel lang zitten twijfelen want ik heb namelijk ook smalle polsen, je hebt 2 opties eigenlijk.
1. Je gaat ff langs een Apple store.
2. Gewoon er op wagen en bestellen.

Het punt is dat ze super groot lijken op foto's maar IRL juist weer niet :p
(hier een foto van mij met een 42mm watch)
[afbeelding]

PS: Maat S is ideaal ik hou in ieder geval 3 gaatjes over
Ik zou maar al te graag eens langsgaan in een Apple Store, maar ze zijn gewoon nog niet beschikbaar in België. Heb je een idee hoe groot je pols ongeveer is?

Ik dacht dat het hele policy van Apple omtrent de Apple Watch was dat ze hem enkel zelf (Online of via officiële Apple Stores) verkopen, maar nu zou ik hem op zich gewoon bij Amazon kunnen bestellen..

Achja, misschien wacht ik beter nog een paar weken. Volgende week gaat er (eindelijk) een Apple Store in Brussel open:

[ Voor 7% gewijzigd door SanderH_ op 12-09-2015 12:54 ]

• Rub147
  • Nu online
SanderH_ schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 12:46:
[...]

Ik zou maar al te graag eens langsgaan in een Apple Store, maar ze zijn gewoon nog niet beschikbaar in België. Heb je een idee hoe groot je pols ongeveer is?

Ik dacht dat het hele policy van Apple omtrent de Apple Watch was dat ze hem enkel zelf (Online of via officiële Apple Stores) verkopen, maar nu zou ik hem op zich gewoon bij Amazon kunnen bestellen..

Achja, misschien wacht ik beter nog een paar weken. Volgende week gaat er (eindelijk) een Apple Store in Brussel open:

[video]
Of: http://www.iculture.nl/apple-watch-in-belgie-verkrijgbaar/ ;-)

• SanderH_
Mooie timing.

Al staat er nog steeds geen bestel knop op hun website.

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
SanderH_ schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:45:

Mijn pols zit tussen 150-155mm. Ik had eerst een 38mm, omdat ik dacht dat de 42mm veel te groot zou zijn. Tot ik deze zag bij een vriend. Toen bleek hij helemaal niet zo kolossaal. Ik heb dus de 38mm verruild voor de 42mm en heb geen moment spijt gehad.

• Spam
Iemand enig idee hoe je de watchface van dat Hermès bandje kunt bemachtigen zonder het bandje? Ze zijn namelijk belachelijk duur (1100+ euro). Het is namelijk de eerste wijzerplaat die echt ontworpen is voor een vierkant scherm. Ik vind 'm erg mooi en wil 'm hebbu.

Afbeeldingslocatie: http://static.iphonelife.com/sites/iphonelife.com/files/resize/remote/99f30e5b1c266f64ad63900349031367-650x352.png

Zo nee, hoe zou dat werken? Zit er een chip in het bandje zelf? Of moet je een extra code invoeren of zo :?

Verwijderd

Spam schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 16:57:
Iemand enig idee hoe je de watchface van dat Hermès bandje kunt bemachtigen zonder het bandje? Ze zijn namelijk belachelijk duur (1100+ euro). Het is namelijk de eerste wijzerplaat die echt ontworpen is voor een vierkant scherm. Ik vind 'm erg mooi en wil 'm hebbu.

[afbeelding]

Zo nee, hoe zou dat werken? Zit er een chip in het bandje zelf? Of moet je een extra code invoeren of zo :?
Zijn die bandjes los te koop dan? Volgens mij is het een set: een Hermes Apple watch + een Hermes bandje. Als het een set is dan zullen deze Apple watches waarschijnlijk een afwijkend serienummer hebben wat in de software gecontroleerd kan worden.

• Spam
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 17:36:
[...]

Zijn die bandjes los te koop dan? Volgens mij is het een set: een Hermes Apple watch + een Hermes bandje. Als het een set is dan zullen deze Apple watches waarschijnlijk een afwijkend serienummer hebben wat in de software gecontroleerd kan worden.
Ah dus dat is de prijs PLUS het horloge? Niet goed gelezen. Wel behoorlijk idioot als je het mij vraagt :?

• Msi92
Spam schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 18:04:
[...]

Ah dus dat is de prijs PLUS het horloge? Niet goed gelezen. Wel behoorlijk idioot als je het mij vraagt :?
Je weet dat het een luxe merk is he? :p

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bhGfP0S.jpg?1

[ Voor 42% gewijzigd door Msi92 op 12-09-2015 18:43 ]

• swv
Msi92 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 18:20:
[...]

[afbeelding]
Je weet dat je plaatje het niet doet he? :p

• Msi92
sww89 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 18:41:
[...]

Je weet dat je plaatje het niet doet he? :p
Nog steeds? :p

• swv
Yess hij doet het! Ik vind het een prachtig bandje maar het zou ook leuk zijn als er een model is zonder die extra slag (of hoe dat ook heet).

• Spam
Msi92 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 18:20:
[...]

[afbeelding]
Eh dat zal vast maar dan vind ik het heel vreemd dat de bandjes niet gewoon los verkocht worden. Het druist compleet in tegen het idee van mix&match van de apple watch IMHO

• swv
Oh en die wijzerplaten wil ik ook. Wil er zelfs voor betalen maar ja ontwikkelaars kunnen er natuurlijk nog weinig mee :X
Pagina: 1 ... 21 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie