Tja iOS 1 was ook niet je van het

Het zou inderdaad fijn zijn als je notificaties en geluiden verder zou kunnen verfijnen. Maar de wekkerfunties laat ik nog altijd aan mijn iPhone over met Siri

Stom trouwens dat de wekkers die zijn ingesteld op de iPhone niet zichtbaar zijn op de Watch??
Niet om het goed te praten, maar notificaties ontvangen op je pols blijft voor mij dé feature die ik nu voor geen goud meer zou kunnen missen. En alleen daarom al houd ik van mijn Apple Watch.
kx22 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 09:48:
Ben er enigszins ook beetje teleurgesteld over. Heb de 38mm versie omdat ik een kleine pols heb.
Batterij gaat wel erg snel op. Opgeladen tot 00:00. Ging naar bed en werd 9:00 wakker. 14% eraf!
Wat ook jammer is (ligt meer aan Apple in zijn geheel dan de AW) is dat email geen push is. Ik heb zowel gmail als hotmail. Deze moet ik telkens met de hand verversen. Dat is een hele karwei met de apple watch!
Denk dat ik hem ook weg doe.
Wat de batterij betreft zou je even kunnen kijken bij de batterijstatistieken van je iPhone zelf of je daar iets verdachte achtergrondactiviteiten ziet. Ook zou je op je iPhone in de Apple Watch app kunnen kijken bij
Algemeen > Gebruik.
Op zich is 14% over 9 uurtjes gezien niet zo gek wanneer je Apple Watch 's nachts in verbinding blijft met je iPhone. Het enige verschil ten opzichte van overdag, is dat ie 's nachts niet om je pols zit neem ik aan, en de Watch dan doorheeft dat ie geen notificaties hoeft te ontvangen en beweging hoeft te tracken. In de nacht kost dit dan 14% batterij, terwijl het je overdag 50% of meer had gekost. Wat kan helpen is 's nachts je Watch in de lader laten zitten, uitzetten of in vliegtuigmodus, aangezien de Watch toch niks van zijn functies gebruikt als je hem niet draagt (en dus waardeloos is).
Volgens mij heb je andere verwachtingen van de Apple Watch en ik denk dat daar het probleem zit? Wat zijn de resultaten overdag? Dat is eigenlijk wat uiteindelijk telt en daar kan je uit afleiden hoe goed of slecht de batterij presteert.
Het mailprobleempje vind ik vreemd, omdat de Watch de instellingen van de iPhone in principe overneemt. Als de iPhone mail pusht (en het gaat goed zoals je gewend bent), dan doet de Watch dat ook en ontvang je daar vanzelfsprekend een notificatie van, mits je in de Apple Watch app op je iPhone bij de mailinstellingen de optie
Match iPhone hebt aangevinkt. Werkt het op de iPhone ook al niet, dan moet je daar het probleem zoeken en op letten dat je niet jouw mail fetcht maar pusht. Ik krijg in ieder geval netjes al mijn mail binnen en ik kan ook keurig door mijn mail bladeren op mijn Watch.
[
Voor 70% gewijzigd door
swv op 30-08-2015 10:17
]