• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:16
extreme8eight schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:39:
Ondervind niet meteen problemen met batterij op m’n S4, het is nog steeds elke nacht opladen.

Is er iemand die de overstap heeft gemaakt van een S4 naar S5 en die een betere batterijduur heeft ondervonden? Destijds met m’n S3 kon ik makkelijk 1.5/2dagen doen. Met m’n reeds 2 jaar oude S4 is dit vanaf het begin onmogelijk geweest.
Bij mij ook maar ik gooi hem gewoon even elke avond aan de lader en klaar. Dat is niet echt het probleem. Ik sliep toch al met mijn watch want ik vind de wekker fijner dan geluid.

Nickname KasPlantje.

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:06
GerGio schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:41:
[...]

Bij mij ook maar ik gooi hem gewoon even elke avond aan de lader en klaar. Dat is niet echt het probleem. Ik sliep toch al met mijn watch want ik vind de wekker fijner dan geluid.
Deed die normaal elke nacht op de lader maar meet sinds kort ook m’n slaap en daardoor hier en daar wat meer nadenken om op te laden.
Maar is idd niet echt een issue.
Mss wel aan het nadenken over via V&A een S5 op de kop te tikken maar twijfel nog. De S4 voldoet nog prima in feite.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:19
And so mine long watch begint. :+

Zojuist een Apple Watch 6 series 44 mm product RED besteld. Nu maar afwachten wanneer die komt. Tussen 2 - 6 okt waarschijnlijk. Zal zeker flashy zijn, maar is mijn werk horloge. In het weekend en bij speciale gelegenheden pak ik wel een van mijn andere 7 normale horloges. 8)7

Zwarte of rode gevlochten solo band komt als die weer op voorraad is.

[ Voor 43% gewijzigd door TheKerremenke op 19-09-2020 18:15 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

extreme8eight schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:39:
Ondervind niet meteen problemen met batterij op m’n S4, het is nog steeds elke nacht opladen.

Is er iemand die de overstap heeft gemaakt van een S4 naar S5 en die een betere batterijduur heeft ondervonden? Destijds met m’n S3 kon ik makkelijk 1.5/2dagen doen. Met m’n reeds 2 jaar oude S4 is dit vanaf het begin onmogelijk geweest.
Heb nooit een S4 gehad maar met AOD haal ik echt nooit 1.5 dag (met WatchOS 6 regelmatig al ‘in t rood’ na een uurtje of 15-16)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:19
Mocht iemand nog op zoek zijn naar speciale horlogebanden. (Niet alleen Apple Watch gerelateerd)

Dan kan ik de volgende site aanbevelen. Echt mooi, maar ook redelijk duur kwalitatief spul.
Mansarea.com

Enkel rode horloge banden als voorbeeld.

Voorbeeld: https://mansarea.com/en/s...lligator-red-square-scale

Voorbeeld 2: https://mansarea.com/en/s...yle/python-back/red-shiny

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Thx @remmuz & @Serena. Even geprobeerd met de airpods en dit is het inderdaad d:)b

©2004

• hk12nl
  • Nu online
Zijn er nog mensen die de app ‘OneFootball’ gebruiken? Ik kreeg hier voorheen mooie meldingen van op mijn watch maar volgens mij sinds watchOS 7 zijn het ‘normale’ pushberichten geworden.. Meer mensen dit opgevallen of is er bij mij iets niets in orde?

App al opnieuw geïnstalleerd en apparaten al opnieuw opgestart..

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cekstuffertz
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-12-2024
Iemand al ervaringen met de solo sport/braided loop qua maat? Is de maat die de website aangeeft ook de juiste?

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:43

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

OkselFris schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:05:
WatchOS7 is wel pijn lijden voor de batterij. Die is hier op een Watch S4 nu binnen 11 uur leeg, gaat nergens meer over. Soft reset helpt niks. Nu maar snel hopen op een update, want eerder zou ik bijna de 2 dagen wel halen.
Hier heb ik ook last van... Ben er nog niet achter wat er nou is...

Fotonerd

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
OkselFris schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:05:
WatchOS7 is wel pijn lijden voor de batterij. Die is hier op een Watch S4 nu binnen 11 uur leeg, gaat nergens meer over. Soft reset helpt niks. Nu maar snel hopen op een update, want eerder zou ik bijna de 2 dagen wel halen.
Xilantof schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:39:
[...]

Hier ook. Appla watch 4 iOS 7.
Na Halve dag nog 10% over. Erg teleurstellend.

Fabrieksinstellingen teruggezet, ontkoppeld, niets helpt. Voorheen kon ik 2 volledige dagen door, nu hal ik dus tussen de 6 en 12 uur, thats it.

Normaal zeg ik altijd, geef het een dag of 2 en dan is het wel beter. Zoals met macos etc ook zo is. Maar no such luck.

Wel apart om te zien dat erover op macrumors steen en been geklaagd word en dat met name hier mensen totaal geen last hebben. Natuurlijk super voor hen, maar **** voor diegenen die er wel problemen mee hebben :(

[ Voor 20% gewijzigd door Zonnetje83 op 19-09-2020 21:47 ]

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mijn batterij van Series 3 gaat inderdaad sneller dan met vorige versie. Maar het is toch altijd bij de eerste versie een drama?

Bij mij na een dag op 65%. Kan er dus prima twee dagen mee doen.

Geduld hebben en wachten op een update. Komt altijd weer goed. :)

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 21:14
Xilantof schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:39:
[...]

Vanochtend heb ik mijn series 4 van de lader gehaald met 100% en zonder gekke inspanning van het apparaat is deze zojuist < 10% gegaan qua batterij. Normaal gesproken zou ik er anderhalve dag mee kunnen doen. Hopelijk komt er snel een oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Voor iedereen met batterijproblemen; geef je iPhone ook nog even een force restart. Hier kan ook een proces vastlopen waardoor je batterij snel leeg loopt. Wellicht helpt het een aantal van jullie :)

©2004

• hk12nl
  • Nu online
Cekstuffertz schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:35:
Iemand al ervaringen met de solo sport/braided loop qua maat? Is de maat die de website aangeeft ook de juiste?
Ik ben ook nieuwsgierig naar de ervaringen. Als ik de video’s op YouTube bekijk dan kan je beter een maat (of misschien wel 2 maten) kleiner nemen dan dat er geadviseerd wordt. Verder schijnt het materiaal van beide echt heel relaxed te zijn dus ik neig ernaar om eerst een rubberen variant te kopen en later (ook gezien de levertijd) de duurdere variant.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:39
Vraagje, heb op mijn huidige watch 4 beta 7.2 draaien (de laatste in ieder geval)
Kan ik deze op een gewone Iphone met IOS 14 aanmelden of moet ik hier ook de beta opzetten?

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
bing69 schreef op zondag 20 september 2020 @ 08:08:
Vraagje, heb op mijn huidige watch 4 beta 7.2 draaien (de laatste in ieder geval)
Kan ik deze op een gewone Iphone met IOS 14 aanmelden of moet ik hier ook de beta opzetten?
Op de iPhone hoef je geen beta meer te hebben, de officiële is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Sinds een dag of 3 (dus sinds de grote iOS- en WatchOS-updates) doet AutoSleep het niet meer bij mij (Apple Watch Series 4). Hebben jullie dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ashy schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:19:
[...]

Vanochtend heb ik mijn series 4 van de lader gehaald met 100% en zonder gekke inspanning van het apparaat is deze zojuist < 10% gegaan qua batterij. Normaal gesproken zou ik er anderhalve dag mee kunnen doen. Hopelijk komt er snel een oplossing.
Ik had dit ook.

Op macrumors spreken ze over unpairen en opnieuw pairen van de watch en de iPhone. Dat leek bij mij niet Te helpen.

Wat zo te zien wel werkte (maar misschien is het toeval), was om vrijwel alle faces van de watch te verwijderen. Ik heb er nu nog 2. Gisteravond op 96% afgedaan en nu (10AM) staat ie op 82% terwijl ik hem al 2 uur om heb. Lijkt nu dus weer goed te zijn.

Normaal roep ik ook tegen iedereen dat de battery drain de 1e twee dagen o.i.d. hoger kan zijn en dat het dan wel veel goed komt. Maar dit keer leek dat niet te gebeuren.

Het kan dus toeval zijn, maar bovenstaande lijkt toch wel iets gedaan te hebben. Misschien heb jij er ook iets aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:17
Mar.tin schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:18:
Net mijn Blauwe Series 6 44mm opgehaald met ProductRED Nylon Loop. Ik vind het een fijne combo :)

Het blauw is dieper dan ik had gedacht. Op de foto lijkt het lichter dan het is.
Ik denk dat er ook nog een rode single loop bij komt, want ik like de combo wel heul erg :) O+

In een uur ook nog geen %tje accu verloren. Benieuwd of dat béter is dan de 5 met always-on uit. Die was al knetter goed, maar ik verwacht dat het nóg beter is.

[Afbeelding]
Inmiddels heb ik nu net de 10% battery warning gekregen. Volgens de Watch app tot nu toe 1 dag en 20 uur standby met 5 uur 59 minuten aan gebruik schijnbaar :).

Always on display staat uit tenzij tijdens een work-out, dan staat ie aan, noise notifications staan aan.

Ik doe alleen binnen sporten dus deze cijfers zijn zonder gps gebruik :)

Op naar de 0% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Pff wordt een beetje gek van mijn S3 met ios14 ios7. Steeds vast lopers, uitgaan, herstarten etc :(

[ Voor 6% gewijzigd door Martinusz op 20-09-2020 14:38 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Martinusz schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:22:
Pff wordt een beetje gek van mijn S3 met ios14. Steeds vast lopers, uitgaan, herstarten etc :(
Knappe combinatie, daar zal het aan liggen. 8)

Maar even serieus, je bedoel vast Apple Watch Series 3 met watchOS 7. Ik heb nog altijd geen enkel probleem. Wellicht even ontkoppelen en zonder backup terug zetten. Heb je dat al geprobeerd? Dat lost 9 van de 10 keer de bugs op.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 20:12
Na het updaten van mijn watch 5 naar versie 7 heb ik een frappant iets:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t0ZDEKuXZUfg_sCRNbeZeOoE03U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0sSphYByhXgAcGWVXjqvQurW.jpg?f=user_large

streepje door de watchface heen, enkel in sluimerstand.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QC2NUuqFp56UlnFqGwfPCTh-8f4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kJqJNfN7vz0RMl2YUvZR5ZuY.jpg?f=user_large

Andere watchface in sluimerstand, helemaal niets aan de hand.

dit snap ik niet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Sjoak schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:45:
Na het updaten van mijn watch 5 naar versie 7 heb ik een frappant iets:

[Afbeelding]

streepje door de watchface heen, enkel in sluimerstand.

[Afbeelding]

Andere watchface in sluimerstand, helemaal niets aan de hand.

dit snap ik niet :)
Maak eens wat scherpere en gefocuste foto's want zo is het niet te zien wat je bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoak
Hulliee schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:35:
[...]

Maak eens wat scherpere en gefocuste foto's want zo is het niet te zien wat je bedoelt :)
Streep aan onderzijde ring, zelfde hoogte andere afbeelding geen streep.

Betere foto is lastig ivm schuin houden sluimerstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:05
Hier is de gps tijdens workouts kapot...
Hebben meerdere last van.

Hoop dat ze het snel fixen, heb hierdoor een Strava segmentje mis gelopen :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoak
Tinusvolkel schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:53:

Als het geen kommetje was niet echt erg;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Sjoak schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:04:
[...]

Als het geen kommetje was niet echt erg;)
Waarschijnlijk wel maar weet het dus niet zeker,
Had handmatig geklokt (dubbel tik op scherm) en tijd was precies hetzelfde als de nr1 alleen had 1.64km ipv 1.6 wat het segment was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoak
Tinusvolkel schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:06:
[...]

Waarschijnlijk wel maar weet het dus niet zeker,
Had handmatig geklokt (dubbel tik op scherm) en tijd was precies hetzelfde als de nr1 alleen had 1.64km ipv 1.6 wat het segment was.
We zullen het nooit weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Sjoak schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:08:
[...]

We zullen het nooit weten ;)
Idd, dus moet nog een keer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
@Martinusz ik heb ook last van spontane reboots met de watch serie 3 icm watchos 7 Ik lees meer berichten hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:17
Mar.tin schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:24:
[...]

Inmiddels heb ik nu net de 10% battery warning gekregen. Volgens de Watch app tot nu toe 1 dag en 20 uur standby met 5 uur 59 minuten aan gebruik schijnbaar :).

Always on display staat uit tenzij tijdens een work-out, dan staat ie aan, noise notifications staan aan.

Ik doe alleen binnen sporten dus deze cijfers zijn zonder gps gebruik :)

Op naar de 0% :D
16:14 was de 0% bereikt, een totale standby tijd van 47 uur en 30 minuten ongeveer.

Inmiddels is de watch na 2 uur opladen helemaal vol. Ik denk dat ik er dit keer méér uren uit ga halen, want na het bereiken van de 100% bleef er nog een half uur 0,5W geleverd worden door de lader.

0-80% kostte ongeveer een uur. De laatste 20% een half uur, en nog een half uurtje de laatste stroom erin rammen, vermoedelijk een calibratielading dus.

Al met al zéér tevreden over de accuduur :). Als het goed is zou ik nu met gemak dinsdagavond moeten halen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 06:38
Waar gebruiken jullie een Apple Watch voor? Ik wil er al jaren één.. is het niet lastig om allerlei apps te bedienen op zo'n klein scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turkeyhakan schreef op maandag 21 september 2020 @ 07:55:
Waar gebruiken jullie een Apple Watch voor? Ik wil er al jaren één.. is het niet lastig om allerlei apps te bedienen op zo'n klein scherm?
- Spotify besturen terwijl je aan het douchen bent (je telefoon streamt het naar je favoriete BT device / soundbar)
- Hartslag
- Opvragen siri "Het weer"
- Iemand bellen vanuit je pols, gesprekken antwoorden vanuit je pols, whatsapp messages ontvangen / versturen vanuit je pols,
- email lezen vanuit je pols

Is vast nog wel meer mee te doen; maar daar gebruik ik 'm primair voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
hk12nl schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:46:
[...]

Ik ben ook nieuwsgierig naar de ervaringen. Als ik de video’s op YouTube bekijk dan kan je beter een maat (of misschien wel 2 maten) kleiner nemen dan dat er geadviseerd wordt. Verder schijnt het materiaal van beide echt heel relaxed te zijn dus ik neig ernaar om eerst een rubberen variant te kopen en later (ook gezien de levertijd) de duurdere variant.
Met het meet papier kwam ik op maat 7 uit.
In winkel getest en kwam met de silicone juist op maat 6 uit en de weaved maat 5.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
turkeyhakan schreef op maandag 21 september 2020 @ 07:55:
Persoonlijk maak ik maar weinig gebruik van apps op mijn watch. Heb een S3 en vind hem dan net te langzaam of niet praktisch genoeg (klein scherm). Maar waar gebruik ik hem dan wel voor:
- Bijhouden van workouts
- Hoe actief ik ben gedurende dag
- Koken: timers aan en uitzetten d.m.v. Siri
- Wekker: word dan wakker door trillingen op mijn pols, en mijn partner kan gewoon doorslapen
- Sleep tracking met AutoSleep
- Notificaties op mijn watch
- Tijd, datum en weer

Ik zie het meer als een verlengstuk van mijn iPhone. Bepaalde notificaties krijg ik binnen op mijn watch en als ik er iets mee moet doen pak ik mijn iPhone erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Niet online
Sjoak schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:53:
[...]

Streep aan onderzijde ring, zelfde hoogte andere afbeelding geen streep.

Betere foto is lastig ivm schuin houden sluimerstand
Ok, ik snap het. Lastig te zien: reboot je watch eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik verkoop straks mijn Series 5 incl oplader compleet! Hou dus alleen de laadkabel over die bij mijn Series 6 zit! Welke adapter kan ik bij de MM kopen ter vervanging van de originele? Maakt dit nog uit qua wattage? Kom straks nog bij de MM voor een clearplex voor op mijn nieuwe Series 6 zeg maar, dan neem ik gelijk een adapter mee. Die van mijn iPhone 11 Pro past niet namelijk..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoak
Hulliee schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:42:
[...]

Ok, ik snap het. Lastig te zien: reboot je watch eens?
Ook gedaan, maar ik denk softwatematig ding, anders zou scherm altijd stuk moeten wezen denk ik :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11:55
pdavie2311 schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:46:
Ik verkoop straks mijn Series 5 incl oplader compleet! Hou dus alleen de laadkabel over die bij mijn Series 6 zit! Welke adapter kan ik bij de MM kopen ter vervanging van de originele? Maakt dit nog uit qua wattage? Kom straks nog bij de MM voor een clearplex voor op mijn nieuwe Series 6 zeg maar, dan neem ik gelijk een adapter mee. Die van mijn iPhone 11 Pro past niet namelijk..
Gewoon de 5w lichtnet adapter van Apple zelf natuurlijk.

https://www.mediamarkt.nl...r-van-5-watt-1193473.html

Voor een kleine 30 knaken al van u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
pdavie2311 schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:46:
MediaMarkt. Je bent toch niet gék?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Niet online
Sjoak schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:50:
[...]

Ook gedaan, maar ik denk softwatematig ding, anders zou scherm altijd stuk moeten wezen denk ik :S
Zou kunnen maar dan bij jou specifiek want ik heb er nog niet eerder over gelezen.

Idee: ontkoppel je watch waardoor alles opnieuw geïnstalleerd wordt. En/of reset de watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Torac schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:56:
[...]

Gewoon de 5w lichtnet adapter van Apple zelf natuurlijk.

https://www.mediamarkt.nl...r-van-5-watt-1193473.html

Voor een kleine 30 knaken al van u.
Moet het per se origineel zijn. 30,- voor alleen een adapter is des Apples...;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

THE_BASE schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:56:
[...]

MediaMarkt. Je bent toch niet gék?
Alleen voor adaptertje hoor..;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoak
Hulliee schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:59:
[...]

Zou kunnen maar dan bij jou specifiek want ik heb er nog niet eerder over gelezen.

Idee: ontkoppel je watch waardoor alles opnieuw geïnstalleerd wordt. En/of reset de watch.
als ik hem ontkoppel ben ik mijn volledige geschiedenis kwijt, dat moet ik niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torac
  • Laatst online: 11:55
pdavie2311 schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:18:
[...]

Moet het per se origineel zijn. 30,- voor alleen een adapter is des Apples...;-)
Volgens Apple per se wel!
Elke 5v 5w 1a adapter werkt natuurlijk gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
pdavie2311 schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:18:
[...]

Alleen voor adaptertje hoor..;-)
Dat is verstandig! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Sjoak schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:20:
[...]

als ik hem ontkoppel ben ik mijn volledige geschiedenis kwijt, dat moet ik niet hebben.
Als je ontkoppeld maakt hij een backup.

Na het koppelen kun je een reservekopie kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Speedfight schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:17:
[...]

In winkel getest en kwam met de silicone juist op maat 6 uit en de weaved maat 5.
Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van die single loop bandjes. Je hebt nooit meer de mogelijkheid om je horloge een beetje te verplaatsen en/of het bandje strakker/losser te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max2000
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-09 15:58
Sjoak schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:20:
[...]

Ik had ook problemen op WatchOS7 en een maat van me ook.
Gewoon loskoppelen en daarna terugzetten vanaf een backup.
Duurt ff een halfuurtje ofzo, maar daarna geen problemen meer gehad.

Spullekes te koop: https://tweakers.net/aanbod/user/826015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
meesje schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:29:
[...]

Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van die single loop bandjes. Je hebt nooit meer de mogelijkheid om je horloge een beetje te verplaatsen en/of het bandje strakker/losser te doen.
Ben zelf ook met een zwarte lederen loop icm SE 44mm naar huis gegaan. De nieuwe bandjes waren uitverkocht dus dat maakte de keuze makkelijker ;-)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
[...]

Thx voor je reactie. Duidelijk. Wellicht toch het beste om even in de winkel te gaan passen :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Speedfight schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:36:
[...]

Ben zelf ook met een zwarte lederen loop icm SE 44mm naar huis gegaan. De nieuwe bandjes waren uitverkocht dus dat maakte de keuze makkelijker ;-)
Dat is ook fijn. Hoef je niet zo lang te twijfelen :+ Als ik de reacties op Youtube zie dan schijnt het bandje erg comfortabel te zijn. Comfortabeler dan de huidige sportsloop. Dat zal uiteraard per gebruiker verschillen maar het maakt mij wel nieuwsgierig :)

[ Voor 10% gewijzigd door hk12nl op 21-09-2020 10:01 ]

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:21
meesje schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:29:
[...]

Ik lees en hoor overal dat men ze heel fijn en flexibel vind dus ik denk dat je pas kan oordelen na testen en voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Nu online
Als ik zelf een apple watch haal zou het ook een solo loop zijn, als je ziet hoe goed die uitrekbaar is, en je hebt geen gesp meer die onder je pols drukt als je aan een bureau zit te typen. Wel jammer dat je die variant alleen bij Apple zelf kunt kopen.

Maar zelf twijfel ik nog wel over een watch. Leuk voor apple pay/meldingen/timers, en af en toe eens een sportactiviteit tracken, maar die Hartslag en nu Zuurstofgehalte metingen zijn leuk voor 1 keer naar mij idee. Erg jammer dat de SE geen always on display heeft, dan zou ik dus toch voor een Series 6 moeten gaan. Ik draag normaal geen horloge maar goed daar kan verandering in komen.
Ben misschien ook mezelf alleen maar aan het overtuigen van iets wat ik eigenlijk niet echt nodig heb, maar wel leuk is voor erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Weet iemand precies waarom the Solo Loop niet op de series 3 en 2 passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
Laatste tijd toch ook aan het twijfelen om een watch te kopen. Eigenlijk zou ik iets nodig hebben om mijn workouts te tracken, waardoor de apple watch misschien niet de beste is, maar ik ben geen fan van fitbit(google), en de garmin horloges die ik geprobeerd heb zitten allemaal slecht om de pols. Apple watch zit goed, en apple ecosysteem ben ik gewend, maar ik twijfel toch aan de workout tracking capaciteiten ivm garmin, en met de batterij die je elke dag of om de twee dagen moet opladen. Op reis ben ik blij dat ik maar met 1 apparaat moet rekening houden om op te laden, zeker in afgelegen gebieden waar ik soms moet rekenen op mijn zonnepaneel. Maar daar kan wel een mouw aan gepast worden. Zijn er hier nog die de watch voornamelijk hebben om de workout tracking en vaak verre reizen maken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Alexknl schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:20:

Ben misschien ook mezelf alleen maar aan het overtuigen van iets wat ik eigenlijk niet echt nodig heb, maar wel leuk is voor erbij :+
Zo begon het bij velen. Inmiddels uitgegroeid tot een 'toch wel handig hebbedingetje'.

Gewoon kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Tartarus schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:34:
Zie het staan op de Apple website idd maar het waarom is niet heel logisch want voorheen paste alle bandjes in combi met elkaar

[ Voor 28% gewijzigd door Roos79 op 21-09-2020 17:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:16
[...]

Ik heb met een meetlint mijn pols gemeten (18 cm omtrek); heb vandaar een gevlochten sololoop bandje maat 9 besteld. Vandaag ontvangen en moet zeggen dat het prima past - het zit los (wat ik prettig vind) maar nog vast genoeg dat het niet schuift om je pols. Ook strak genoeg om bloedzuurstof te meten. Een maat kleiner zou kunnen maar geen must zolang het materiaal niet teveel oprekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
ZiSE schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:49:
[...]

Ik heb met een meetlint mijn pols gemeten (18 cm omtrek); heb vandaar een gevlochten sololoop bandje maat 9 besteld. Vandaag ontvangen en moet zeggen dat het prima past - het zit los (wat ik prettig vind) maar nog vast genoeg dat het niet schuift om je pols. Ook strak genoeg om bloedzuurstof te meten. Een maat kleiner zou kunnen maar geen must zolang het materiaal niet teveel oprekt.
Als het net zo los zit als jij dat beschrijft, zal het ook niet gaan oprekken. Had je een maatje groter gehaald, dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 10:32
Tartarus schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:34:
Ik denk dat de maatvoering qua lengte niet klopt. De behuizing van de series 3 en ouder is van een ander formaat.
Ik verwacht wel dat hij past, maar niet volgens de maattabel (uitknip ding) van Apple. Oftewel gewoon proberen via een vriend of kijken of je ff mag proberen bij de Apple store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
daaaan82 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:01:
[...]

Ik denk dat de maatvoering qua lengte niet klopt. De behuizing van de series 3 en ouder is van een ander formaat.
Ik verwacht wel dat hij past, maar niet volgens de maattabel (uitknip ding) van Apple. Oftewel gewoon proberen via een vriend of kijken of je ff mag proberen bij de Apple store.
Volgens de review van iCulture klop het inderdaad wat je zegt. Hij past wel op de series 3 alleen de maatvoering is anders door de kast. d:)b

https://www.iculture.nl/r...-watch-solobandje-review/

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
daaaan82 schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:01:
[...]

Dat klinkt logisch inderdaad.
Is voor mijn moeder, dus die moet ik even mee zien te krijgen. Wordt haar eerste Watch en het zou mooier zijn geweest als ik het samen met mijn series 3 cadeau kon geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 15:12
Tinusvolkel schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:53:

Dit lijkt nu wel rijkelijk lang te duren ook :(.. Ik zie dat dit al vanaf de 17e bekend is bij ze. Ook een mooi loopje gemist nu ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
wann0wfhc schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:26:
[...]

Dit lijkt nu wel rijkelijk lang te duren ook :(.. Ik zie dat dit al vanaf de 17e bekend is bij ze. Ook een mooi loopje gemist nu ;w
ik log nu met de app workoutdoors, maar had ook al lang een fix verwacht aangezien er best veel zijn die hier last van hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:08:
[...]

Zo begon het bij velen. Inmiddels uitgegroeid tot een 'toch wel handig hebbedingetje'.

Gewoon kopen. :)
Ik vond in 2015 het helemaal geen interessant apparaat. Apple wist zelf ook niet precies wat ze ermee moesten. Was meer een verlengstuk van je iPhone. Ik heb vorig jaar de series 5 gekocht en ik zie het als een mooi persoonlijk horloge.(Zeker met de juiste band en watchface) De reden dat ik het kocht was het tracken van mijn bewegingen. Heb ik altijd interessant gevonden maar ik dacht dat de iPhone dat zelf al prima deed (met de M processor). Maar nu zie ik het echt als een gezondheidsapparaat. (lees: GEEN MEDISCH APPARAAT). Dingen als valdetectie, hartslagmeter, stappenteller, slaap registratie. Het maakt mij meer bewust van mijn bewegingen en gezondheid. En dingen als Shazam op je pols en je Homekit apparaten aansturen is gewoon fantastisch. En wat ik ook tof vind is het navigeren op de fiets! Zeker met het kompas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessen1
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-08 09:43
Gisteren mijn AW 6 ontvangen. Bandje past niet. Apple wil het hele pakket retour en omruilen in de winkel is geen optie. *knip*

Dit mag in https://tweakers.net/aanbod.

[ Voor 24% gewijzigd door Hoedje op 22-09-2020 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cekstuffertz
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik denk dat mensen hun Watch gewoon veels te strak dragen. Ik heb een polsomtrek van 16cm en ook met de tool van Apple kwam ik uit op een braided solo maat 6. Het voelt alsof ik niks om mijn pols heb (geen druk etc), maar mijn Watch blijft zitten. Ook als ik flink beweeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:23

ddZ

Begin van de middag meldde de DHL-meneer zich bij de voordeur met mijn bestelde Apple Watch 6 spacegray. Mijn eerste smartwatch en dankzij een flinke wandeling met ddZ junior al 2 ringen vol gelopen. Grappig!

Wel voor mijn gevoel een fikse batterydrain bij mijn 7 Plus (kan een combo zijn met iOS 14), maar de batterijduur was überhaupt al om te janken tegenwoordig, dus op dat vlak niets nieuws 8)7 }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maastricht1990
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:16
Hallo lieve Tweakers,ben van plan om een Apple Watch series 6 te kopen ( weet niet welke ; blauw of rood,ik denk rood ) maar ik heb met die maat tabel gemeten kom ik op 7 ( heb maar dunne polsen ) maar kan ik niet beter voor 6 gaan ? Omdat ik wel eens lees als ze voor hun gemeten maat gaat toch ietsje te groot zijn...? Als ik erg twijfel ga ik gewoon voor de rode sportband

Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Maastricht1990 Is misschien een zeer voorspelbaar antwoord maar is het niet beter als je toch voor de solo loop gaat om dat in het echt te proberen? Het blijft een zeer persoonlijk iets. Ik heb zelf ook mijn bandjes en Apple Watch getest in de winkel. (was wel voor het corona tijdperk btw).

Een vriend van mij en ik hebben ongeveer dezelfde polsen maar hij vond de Milanese Loop vreselijk zitten. Omdat die snel los kan schieten. (en hij sport zelf ook aardig wat). En de normale sportband vond die ook niets. Dus hij is voor de geweven sportband gegaan.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2020 17:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
  • Nu online
Ik wil eigenlijk ook de solo loop, maar heb besloten om de gewone series 6 te halen met normaal bandje. Dan kan ik hem gewoon bij Cooblue/Bol bestellen en hij is dan in de toekomst eventueel makkelijker te verkopen. Dan haal ik later wel een solo loop bandje in mijn maat, die ik inderdaad ga passen in de winkel. Als ik mijn watch moet retourneren naar apple alleen omdat het bandje te groot/klein is, liever niet.

Edit; Heb hem bij Bol besteld met levering week 39/40, ben benieuwd :)

[ Voor 12% gewijzigd door Alexknl op 22-09-2020 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:56
Voor degene die het nog niet gezien hadden.. Er is nu ook een apart topic voor de series 6 watch. Beetje onhandig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 23:40
wokkelz schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:40:
Voor degene die het nog niet gezien hadden.. Er is nu ook een apart topic voor de series 6 watch. Beetje onhandig imo.
:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:In zeker zin was het al beleid om aparte topics te hebben voor elk product, maar was dat voor de Apple Watch nog niet gebeurd. De discussie hierover kunnen we voeren in iOS Feedback :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vind dat toch een tikkie onhandig van Apple die nieuwe bandjes. Ze zijn wel leuk maar ik hoor alleen maar om mij heen (en lees online) “ja hij paste niet dus moest hem terug sturen”

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Donstil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:31:
Vind dat toch een tikkie onhandig van Apple die nieuwe bandjes. Ze zijn wel leuk maar ik hoor alleen maar om mij heen (en lees online) “ja hij paste niet dus moest hem terug sturen”
Het zal me niets verbazen als er een gereviseerde versie komt van dat a4-tje om je pols op te meten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Gezien al die nieuwe topics een mooi moment om even te kijken naar mijn bookmarks. Voor iPad en iPhone volg ik niet alle afzonderlijk hardware topics en alleen maar het iOS topic. Deze lijn ga ik ook doortrekken voor de Apple Watch: ik bookmark alleen het watchOS topic, de meeste vragen zijn toch software gerelateerd en niet hardware.

Dus bij deze :w :w en tot ziens in het watchOS topic!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
meesje schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:52:
Gezien al die nieuwe topics een mooi moment om even te kijken naar mijn bookmarks. Voor iPad en iPhone volg ik niet alle afzonderlijk hardware topics en alleen maar het iOS topic. Deze lijn ga ik ook doortrekken voor de Apple Watch: ik bookmark alleen het watchOS topic, de meeste vragen zijn toch software gerelateerd en niet hardware.

Dus bij deze :w :w en tot ziens in het watchOS topic!
Ok. We zien je vanzelf wel weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 19:47
Mensen met ervaring met zuurstofmeter op de Series 6? Heb het gevoel dat de metingen niet heel accuraat zijn. Heb zelf ook een losse zuurstof meter die je om je wijsvinger klemt, en die geeft soms tot wel 3-4% afwijkende waarden aan tov de Watch (Waarbij de Watch waarden aangeeft die toch wat problematisch lijken). Weet dat beiden niet 100% accuraat zijn en dat er afwijkingen kunnen zijn, maar ben benieuwd of anderen soortgelijke ervaringen hebben

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:16:
[...]

Ok. We zien je vanzelf wel weer terug.
Ik bezit een AW4. Wat valt er qua hardware nog te zeggen over deze oude Apple Watch? De meeste issues en vragen zijn in mijn ogen vaak gerelateerd aan nieuwe modellen.
Zelf vind ik het heel jammer dat het allemaal opgesplitst is. De recente opmerkingen over bv de batterijconditie vond ik wel interessant om te weten/volgen: de batterijconditie van de AW5 is bij sommigen slechter dan de batterijconditie van mijn AW4, terwijl de AW5 jonger is. Maar ja, om voor zulke zaken nu tig Apple Watch topics te moeten volgen, daar begin ik niet meer aan. Ik zie het tzt wel bij mijn volgende Apple Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Jannis schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:27:
Mensen met ervaring met zuurstofmeter op de Series 6? Heb het gevoel dat de metingen niet heel accuraat zijn. Heb zelf ook een losse zuurstof meter die je om je wijsvinger klemt, en die geeft soms tot wel 3-4% afwijkende waarden aan tov de Watch (Waarbij de Watch waarden aangeeft die toch wat problematisch lijken). Weet dat beiden niet 100% accuraat zijn en dat er afwijkingen kunnen zijn, maar ben benieuwd of anderen soortgelijke ervaringen hebben
Niet om flauw te doen, voor deze vraag moet je sinds kort in het AW6 topic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 19:47
meesje schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:32:
[...]

Niet om flauw te doen, voor deze vraag moet je sinds kort in het AW6 topic zijn.
Thanks, my bad, had niet gezien dat er een apart topic voor de Series 6 was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe ik dat kan controleren. Want ik heb niet zoals jij een tweede methode.

Online lees ik echter ook gemixte verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Jannis schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:35:
[...]

Geen probleem. Dat is pas sinds vandaag. Het is even wennen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickmanders
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:35
Ik zie bij mezelf voornamelijk verschil als de watch losser om mijn pols zit. Bij losser (zonder dat de watch veel beweegt) meet ie ongeveer rond de 90%. Als de watch strakker om mijn pols zit zit ie op 97-98%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jannis schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:35:
[...]

Doe vooral je ding :)

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 22-09-2020 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:31:
Ik vroeg mij ook al af of ze dit niet voorzien hadden. Zoveel mensen, zoveel wensen. En het luistert toch wat nauw bij dit product.
Tartarus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:47:
[...]

Het zal me niets verbazen als er een gereviseerde versie komt van dat a4-tje om je pols op te meten.
Dat denk ik ook. Samen met een uitgebreidere uitleg welke draagsituatie je krijgt oid.

©2004

• ramosbeton
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-08 09:41
Iemand problemen met de nieuwe conditie app? Workouts die ik registreer met mijn AW zijn niet meer zichtbaar in de conditie app. Herkenbaar?

• hk12nl
  • Nu online
ramosbeton schreef op woensdag 23 september 2020 @ 00:43:
Iemand problemen met de nieuwe conditie app? Workouts die ik registreer met mijn AW zijn niet meer zichtbaar in de conditie app. Herkenbaar?
Hier geen problemen. Workout van gisteren staan er gewoon in. Wellicht even een restart doen?

edit: Zie onderstaand :)

[ Voor 6% gewijzigd door hk12nl op 23-09-2020 08:36 ]

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Jup ik en nog wel wat meer mensen...

Heb herstarten en herkoppelen al geprobeerd maar niks helpt bij mij... dus nu wachten op een bugfix.

Hoe snel komt Apple normaliter met een eerste bug fix na een grote update? begint een beetje irritant te worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Tinusvolkel op 23-09-2020 07:28 ]

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:50
Tinusvolkel schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:27:
[...]

Heb herstarten en herkoppelen al geprobeerd maar niks helpt bij mij... dus nu wachten op een bugfix.

Hoe snel komt Apple normaliter met een eerste bug fix na een grote update? begint een beetje irritant te worden.
Ik heb sinds maandavond de watch 6 en gisteren wezen hardlopen met de workout app en tot mijn verbazing heeft hij daar wel de route vastgelegd. Afgelopen zondag nog met mijn watch 4 wezen hardlopen en daar deed hij het inderdaad niet.

PSN: PcDCch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Mozart schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:46:
[...]

Ik heb sinds maandavond de watch 6 en gisteren wezen hardlopen met de workout app en tot mijn verbazing heeft hij daar wel de route vastgelegd. Afgelopen zondag nog met mijn watch 4 wezen hardlopen en daar deed hij het inderdaad niet.
Voor het hardlopen gebruik ik altijd de NRC app. Deze data vind ik ook terug onder de workouts in de Conditie app. Echter ik zie daar geen route, wel in de NRC app. Ik ben me nooit zo in de Conditiie app verdiept, maar daar zou je dus ook je route terug moeten vinden? Het valt me sowieso op dat de getoond lijst met workouts minder ver terug in de tijd gaat dan bij mijn NRC app.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Discussies en ervaringen met de Apple Watch series 6 mogen in [Apple Watch Series 6] Ervaringen en discussie (zie ook de topicwaarschuwing) :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 10:49
Tinusvolkel schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:27:
[...]

Ik heb ook last van deze bug.
Ik fiets naar mijn werk en deze route is toch 11 kilometer. Als ik fiets wordt de afstand wel bijgehouden (ik krijg een melding bij 5 en 10 kilometer) maar de route is niet zichtbaar in de Conditie app. Ik zie alleen het startpunt van de route.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Fudge, hier ook! S5 icm iPhone 8+ op IOS 14... Buggy buggy Apple!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• THE_BASE
  • Niet online
Iemand een idee: sinds vandaag status van ‘Wordt verwerkt’ naar ‘Wordt voorbereid’. Is de zending dat al onderweg?

Mijn partner heeft al ‘Verzonden’ staan en ligt al drie dagen in Eindhoven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
@THE_BASE De mijne ligt al bijna een week op dezelfde plek en hij komt gewoon niet eerder dan de lever datum.
En ja hij staat wel al op verzonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
THE_BASE schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:39:
Iemand een idee: sinds vandaag status van ‘Wordt verwerkt’ naar ‘Wordt voorbereid’. Is de zending dat al onderweg?

Mijn partner heeft al ‘Verzonden’ staan en ligt al drie dagen in Eindhoven.
Daar ligt ‘ie niet. Daar wordt ‘ie verwacht.
Apple heeft DHL in Eindhoven op de hoogte gebracht dat er een pakketje voor jou binnenkort wordt verzonden. Dat noemen ze ‘voormelden’ in pakketjes land.

Mijne staat ook nog steeds op ‘voorgemeld’.
Ben benieuwd of ik hem toch eerder ga ontvangen dan de door Apple vermelde 28 September.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Roos79 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:50:
@THE_BASE De mijne ligt al bijna een week op dezelfde plek en hij komt gewoon niet eerder dan de lever datum.
En ja hij staat wel al op verzonden.
Zal wel met de douane te maken hebben. Ik heb het vermoeden dat die ook een rol spelen in producten die uit het buitenland komen.
Pagina: 1 ... 121 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie