Acties:
  • 0 Henk 'm!
macmellow schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:47:
Ik heb de watch nu bijna drie weken en merk dat de nieuwigheid er wel wat af is. Gebruik 'm vooral voor notificaties, Swarm, Kalender en Hue. Vooral kalender is echt super, aangezien ik ongeveer alles erin zet en dus meteen kan zien wat ik zou moeten doen.
Maar meer is het toch ook niet?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:53

John

🚀

Ik ben nu al een tijd me aan het inlezen voor watchOS 2. Ziet er prachtig uit en de 'Tijdreizen' deel lijkt een beetje op de Pebble Timeline.

Ook krijgen apps meer toegang tot de hardware van de Apple Watch en een mogelijkheid om los van de iPhone te werken (native)? Ik las dat de app Shazam nu nog de microfoon van de iPhone nodig heeft, dit zal dan in watchOS 2 misschien wel via de watch kunnen zonder iPhone?

Moet ik het op die manier opvatten of zal de iPhone altijd nodig zijn voor de connectiviteit (internet) van de Watch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 13:58

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Robert1989 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:58:
[...]

--off topic -- 8)7
Klopt maar de accu in de AW mag dan weer wel.. Zijn gekke regels over wanneer iets wel of niet EX-proof is. Als je naar de regels kijkt zou bij het vallen de accu/batterij (de ontstekingsbron dus) niet los mogen komen. Wat dus in feiten bij een iPhone ook niet gebeurd. De Nokia 6310 waar we mee lopen zit een hoesje omheen zodat die EX-proof is :S
Een echte EX-proof 6310 heeft ook intern de nodige aanpassingen weet ik uit ervaring. Ik heb bij KPN gewerkt op de reparatieafdeling in een grijs verleden en ik kreeg per ongeluk zo'n 6310 op m'n tafel. Moest ik snel weer inleveren omdat die krengen nogal duur en zeer speciaal behandeld moesten worden. Zaten andere componenten in, speciale folies oid, ik weet het niet meer. In ieder geval geen normale Nokia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Mogwai
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07 06:47
boosterbosch schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:35:
bizar ... beta profiel geïnstalleerd op zowel watch als telefoon ... telefoon ge-update naar laatste beta iOS 9
Watch blijft zeggen dat WatchOS 1.0.1 de nieuwste versie is.
heb beide toestellen al herstart, profiel opnieuw geïnstalleerd op de watch maar geen watchOS 2 beta
iemand een idee?
Zelfde probleem hier. Zou ook graag update uitvoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:15
Donstil schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:56:
[...]

Maar meer is het toch ook niet?
In de eerste twee weken ging ik er ook mee op Twitter, Instagram enzo. Dat doe ik nu gewoon weer op m'n iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
X-Mogwai schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:58:
[...]

Zelfde probleem hier. Zou ook graag update uitvoeren :)
probleem bij mij was dat ik het verkeerde beta profiel had :s

nu opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

macmellow schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:47:
Ik heb de watch nu bijna drie weken en merk dat de nieuwigheid er wel wat af is. Gebruik 'm vooral voor notificaties, Swarm, Kalender en Hue. Vooral kalender is echt super, aangezien ik ongeveer alles erin zet en dus meteen kan zien wat ik zou moeten doen.

Voordeel van het feit dat ik wat minder apps gebruik is dat aan het einde van de dag het accupercentage altijd rondt de 70% zit.
Als de Nederlandse apps na de 17e een beetje opschieten komen er apps bij die ik graag op mijn watch zou willen hebben. Even snel mijn saldo kijken via een app van ABN Amro? Vertrektijden van de treinen op Amsterdam Centraal? Wanneer komt mijn bus? Dat soort apps maken het leven een stuk makkelijker. Ik denk dat wij als nederlanders dan pas gaan inzien hoe nuttig het apparaatje wel niet is.

Een IMDb app of Rotten Tomatoes waarop ik snel informatie van films kan zoeken (speelduur, score) en een Pathe app waarmee ik kan kijken hoelaat films draaien in mijn bioscoop zijn ook nog toepassingen die ik graag zie. Hopelijk zien nederlandse bedrijven de potentie van smartwatches en wearable tech...

[ Voor 14% gewijzigd door Decennia op 10-07-2015 11:33 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-03-2021
Decennia schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:29:
[...]

Als de Nederlandse apps na de 17e een beetje opschieten komen er apps bij die ik graag op mijn watch zou willen hebben. Even snel mijn saldo kijken via een app van ABN Amro? Vertrektijden van de treinen op Amsterdam Centraal? Wanneer komt mijn bus? Dat soort apps maken het leven een stuk makkelijker. Ik denk dat wij als nederlanders dan pas gaan inzien hoe nuttig het apparaatje wel niet is.

Een IMDb app of Rotten Tomatoes waarop ik snel informatie van films kan zoeken (speelduur, score) en een Pathe app waarmee ik kan kijken hoelaat films draaien in mijn bioscoop zijn ook nog toepassingen die ik graag zie. Hopelijk zien nederlandse bedrijven de potentie van smartwatches en wearable tech...
Trein informatie is er al met Railify. Zelf niet getest dus geen idee of het een beetje werkt maar je kan er eens naar kijken als het iets is waar je graag gebruik van zou maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Decennia schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:29:
- Even snel mijn saldo kijken via een app van ABN Amro?
- Vertrektijden van de treinen op Amsterdam Centraal?
- Wanneer komt mijn bus?
- Een IMDb app of Rotten Tomatoes waarop ik snel informatie van films kan zoeken (speelduur, score)
- een Pathe app waarmee ik kan kijken hoelaat films draaien in mijn bioscoop
Ja, dat gaat vast stukken eenvoudiger op een schermpje van 2x3 cm dan op de iPhone in je broekzak!

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 21-09 16:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

:^

En als de apps zo traag blijven als ze nu zijn schiet het niet op. Telefoon pakker is voor mij nog steeds het snelst.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:27

OMX2000

By any means necessary...

Tylen schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:51:
:^

En als de apps zo traag blijven als ze nu zijn schiet het niet op. Telefoon pakker is voor mij nog steeds het snelst.
Da's het idee van apps kunnen draaien op de telefoon zelf.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
macmellow schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:08:
[...]

In de eerste twee weken ging ik er ook mee op Twitter, Instagram enzo. Dat doe ik nu gewoon weer op m'n iPhone.
Nee precies, dat was ik na twee keer gebruiken al wel zat.

Ik snap ook niet dat Apple daar zo hoog op inzet, dat werkt naar mijn mening echt totaal niet (handig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Gisterochtend om 07:00 uur van de lader gehaald en vandaag om 15:30 uur pas leeg (versie 1.01)

ruim 32 uur valt me helemaal niet tegen. Veel mee gepield en demo's gegeven aan collega's en familie dus bij normaal gebruik zal die het waarschijnlijk wel 2 dagen moeten redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 12:39
Is het veilig om een iPad 12/10W oplader te gebruiken voor de Watch? ik kan het namelijk niet vinden op de website van Apple.
Want nu gaat het best traag :(

[ Voor 11% gewijzigd door Msi92 op 10-07-2015 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:15
Msi92 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 19:40:
Is het veilig om een iPad 12/10W oplader te gebruiken voor de Watch? ik kan het namelijk niet vinden op de website van Apple.
Want nu gaat het best traag :(
Weet niet wat je traag vindt. Opladen duurt volgens mij net zo lang als iPhone. 1u45m à 2uur.
Maakt niet uit of je iPhone of iPad laadblokje gebruikt, het aangesloten apparaat bepaald hoeveel stroom er door heen gaat.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 12:39
TerrorSource schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 19:45:
[...]

Weet niet wat je traag vindt. Opladen duurt volgens mij net zo lang als iPhone. 1u45m à 2uur.
Maakt niet uit of je iPhone of iPad laadblokje gebruikt, het aangesloten apparaat bepaald hoeveel stroom er door heen gaat.
Bijna 2 uur verder, 33-96% en hij blijft hangen op 96%.... 2e keer dat dit gebeurd
Oh en wanneer ik reboot springt ie terug naar 93%... :/

[ Voor 6% gewijzigd door Msi92 op 10-07-2015 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

matthijst schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:49:
[...]

Ja, dat gaat vast stukken eenvoudiger op een schermpje van 2x3 cm dan op de iPhone in je broekzak!
Als het op een Pebble kan, waarom niet op een Apple Watch? Met die instelling had ik net zo goed die Apple Watch niet kunnen kopen :)

- Die saldo app van de ABN kan gewoon vragen om mijn code en alleen het beschikbare saldo te laten zien. ING heeft ook zoiets ontworpen/ontwikkeld.
- Treintijden kan gewoon een lijst zijn van een treinstation in de buurt. Heeft de Pebble ook.
- Bustijden hetzelfde
- IMDb kan gewoon een overzichtje zijn van de film. Zoeken doormiddel van Siri naar een film?
- Pathe hetzelfde als Treintijden: Favoriete bioscopen uit de app. Scrollen of zoeken.
Narcotical schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:48:
[...]

Trein informatie is er al met Railify. Zelf niet getest dus geen idee of het een beetje werkt maar je kan er eens naar kijken als het iets is waar je graag gebruik van zou maken
Thanks, gelijk even installeren en proberen. Ben benieuwd.

Update: Net geinstalleerd. Werkt best handig en overzichtelijk. Het laad inderdaad allemaal wat traag, maar ik ga het zeker even uittesten of het me ook stoort in de praktijk :)

[ Voor 66% gewijzigd door Decennia op 10-07-2015 20:05 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TerrorSource schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 19:45:
[...]

Ik denk dat in dit geval de beperking niet bij de watch of het laadblokje ligt maar bij de QI charger van de watch. Die is gewoon enorm traag, ik zit alleen niet diep genoeg in de materie om daar een schuldige voor aan te wijzen (Apple kabel of QI standaard)

Met een normale kabel was het kleine accuutje zo vol geweest namelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 10-07-2015 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Mogwai
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07 06:47
boosterbosch schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:34:
[...]
probleem bij mij was dat ik het verkeerde beta profiel had :s
nu opgelost
Heb je een developer profiel dan? Of is deze ook publiek te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X-Mogwai schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 21:26:
[...]

Er is alleen een publieke beta van IOS en 10.10.
WatchOS2.0 is nog in Closed beta.

Echter als je de Public beta van 9.0 draait kan je gewoon het WatchOS2.0 profiel installeren op je watch zodat deze gaat updaten. Hiervoor is alleen dat profiel benodigd. Dat profiel download je in het developer portaal maar is overal te vinden als je een beetje creatief bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Donstil schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 21:57:
[...]

Er is alleen een publieke beta van IOS en 10.10.
WatchOS2.0 is nog in Closed beta.

Echter als je de Public beta van 9.0 draait kan je gewoon het WatchOS2.0 profiel installeren op je watch zodat deze gaat updaten. Hiervoor is alleen dat profiel benodigd. Dat profiel download je in het developer portaal maar is overal te vinden als je een beetje creatief bent.
Hoe gaat het batterijverbruik met WatchOS beta? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig maar toch terughoudend omdat je niet kan downgraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TerrorSource schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:11:
[...]

Hoe gaat het batterijverbruik met WatchOS beta? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig maar toch terughoudend omdat je niet kan downgraden...
Beta 1 en 2 waren ruk, liepen vast, deden een paar uur op de batterij, enz.

Beta drie is tot nu toe erg stabiel, werkt eigenlijk gewoon zoals je van 101 weet, alleen Siri verstaat me erg vaak niet. Gister om 23:30 op de lader gedaan met nog 30% in de accu (ongeveer 50 notificaties, 1x gebeld en een aantal mailtjes ontvangen op watch)

Vandaag een soort gelijk verbruik + wat nummers slippen in Music met de watch en hij ging met 40% op de lader (heb hem al af gedaan net).

Meer dan prima als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
TerrorSource schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:18:
[...]

Er zijn er genoeg die een standaard hebben waar op de apple watch "opgehangen" wordt alsof je hem om je pols hebt.
Zie hier: http://www.aliexpress.com...ng-Stand/32350789237.html

Zelf heb ik een "Night Stand" dock besteld waar je de apple watch oplegt op zijn zijkant, bandjes in elkaar gestoken en dan bandjes horizontaal.
Zie hier: http://www.aliexpress.com...ubot-GT99/1355981023.html
Me "Night Stand Dock" is binnen! Hier een korte review en wat foto's:
TerrorSource in "[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
Donstil schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:16:
[...]

Beta 1 en 2 waren ruk, liepen vast, deden een paar uur op de batterij, enz.

Beta drie is tot nu toe erg stabiel, werkt eigenlijk gewoon zoals je van 101 weet, alleen Siri verstaat me erg vaak niet. Gister om 23:30 op de lader gedaan met nog 30% in de accu (ongeveer 50 notificaties, 1x gebeld en een aantal mailtjes ontvangen op watch)

Vandaag een soort gelijk verbruik + wat nummers slippen in Music met de watch en hij ging met 40% op de lader (heb hem al af gedaan net).

Meer dan prima als je het mij vraagt.
Gisteren de ultieme test gedaan.

06:00 uit de stopcontact. Rond 00:00 nog 60% over.
Al moet ik zeggen dat ik hem niet veel heb gebruikt.

Denk totaal 35 notificaties en 3x gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xmoo schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 14:46:
[...]

Gisteren de ultieme test gedaan.

06:00 uit de stopcontact. Rond 00:00 nog 60% over.
Al moet ik zeggen dat ik hem niet veel heb gebruikt.

Denk totaal 35 notificaties en 3x gebeld.
Prima score idd! Twee rustige dagen is idd mogelijk. Ik haalde dit op vakantie ook geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
X-Mogwai schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 21:26:
[...]

Probeerde je te PM'en maar dat was disabled bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
boosterbosch schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 22:43:
[...]

Probeerde je te PM'en maar dat was disabled bij jou.
Heb je voor mij ook wat info? 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
boefje79 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 09:55:
[...]

Heb je voor mij ook wat info? 😇
Check je hotmail even, kan ook in je junk folder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:14
Afbeeldingslocatie: http://cdn.onemorething.nl/uploads/community/7c20e42d3b86ab10dcfa234b6b8550eadabc2f4a_2352.jpg

Gisteren opgepikt in Düsseldorf. Zo blij als een kind! :D

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!
diotav schreef op zondag 12 juli 2015 @ 18:41:
[afbeelding]

Gisteren opgepikt in Düsseldorf. Zo blij als een kind! :D
Toch blijf ik die Moto 360 een tof ding vinden.
Werkt hij al met iOS inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:30
Donstil schreef op zondag 12 juli 2015 @ 19:22:
[...]

Toch blijf ik die Moto 360 een tof ding vinden.
Werkt hij al met iOS inmiddels?
Laat een willekeurig persoon zonder verstand van deze horloges deze foto zien en iedereen kiest voor de moto.
Jammer dat het scherm niet aan kan blijven en die flat Tire,maar echt zoveel mooier als de Apple watch en nog goedkoper ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

schumi1986 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 19:56:
[...]

Laat een willekeurig persoon zonder verstand van deze horloges deze foto zien en iedereen kiest voor de moto.
Jammer dat het scherm niet aan kan blijven en die flat Tire,maar echt zoveel mooier als de Apple watch en nog goedkoper ook!
Daarentegen is hij wel erg groot en zou ik hem dus nooit kunnen dragen :) Maar al met al wel de winnaar op deze foto!

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je ergens in de app (of op het horloge) de hartslag frequentie aanpassen of uitzetten?

Nu ik de watch een tijdje draag kom ik er namelijk achter dat ik er echt nooit naar kijk (Lees: Het boeit me echt geen hol of ik 75 of 68 bpm sla) dus als het uit zou kunnen scheelt dat weer een paar procent in de accu.
[...]

Al vind ik dat deze band hem geen goed doet. De originele stale band (die nooit uitkwam) was een stuk fraaier.

Jammer ook dat het scherm niet zo goed is.

Verder wel een mooi ding maar de Apple watch SS is wel van een veel hoger niveau. In afwerking enz.

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 12-07-2015 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 21-09 16:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Vanacht de watch niet opgeladen en ik heb nu nog 16%. Twee dagen dus zonder opladen :)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 12 juli 2015 @ 20:29:
Kun je ergens in de app (of op het horloge) de hartslag frequentie aanpassen of uitzetten?
Apple watch, privacy, beweging en fitness.

Gebruik t ook nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op zondag 12 juli 2015 @ 21:03:
[...]

Apple watch, privacy, beweging en fitness.

Gebruik t ook nooit.
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:41
Ik zou ZEKER niet voor de moto kiezen, die kast is volledig uit verhouding tov die band..
[...]

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:30
crazylegs schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:27:
Ik zou ZEKER niet voor de moto kiezen, die kast is volledig uit verhouding tov die band..

[...]
Toch bijzonder dat sommige toch voor de Apple watch zouden gaan puur uitgaande van deze foto aangezien naar mijn mening die ronde watchface echt afschuwelijk is op de vierkante i watch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:55
crazylegs schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:27:
Ik zou ZEKER niet voor de moto kiezen, die kast is volledig uit proporties tov die band..

[...]
Precies mijn mening. Ik vind mijn 42mm SS i.c.m. Milanese echt mooi O+ O+ Alles klopt gewoon aan die combinatie.

Nu na een week of 6 kan ik wel zeggen dat ik tevens mijn witte sportband i.c.m. zomerse outfit ook bovenverwachting mooi en stoer vind staan. Dat is een mening van mij die lijnrecht tegenover mijn mening in september 2014 staat.
schumi1986 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:31:
[...]

Toch bijzonder dat sommige toch voor de Apple watch zouden gaan puur uitgaande van deze foto aangezien naar mijn mening die ronde watchface echt afschuwelijk is op de vierkante i watch!
Dat ben ik ook met je eens. Daarom vermijd ik die ook het liefst. Gelukkig is bijna alles aan te passen. Beter maakt Apple zo'n watchface voor vierkante schermen of laten ze watchfaces van derden toe.

[ Voor 31% gewijzigd door swv op 12-07-2015 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Ik zou dan ook niet voor die watchface gaan op de apple watch want die is inderdaad nie best naar mijn idee..
schumi1986 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:31:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Heb je een of meer foto's misschien van je watch met de witte band? Ik wil ook graag een witte band, maar twijfel nog tussen de lichte of donkere variant qua kast..
sww89 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:33:
[...]

Precies mijn mening. Ik vind mijn 42mm SS i.c.m. Milanese echt mooi O+ O+ Alles klopt gewoon aan die combinatie.

Nu na een week of 6 kan ik wel zeggen dat ik tevens mijn witte sportband i.c.m. zomerse outfit ook bovenverwachting mooi en stoer vind staan. Dat is een mening van mij die lijnrecht tegenover mijn mening in september 2014 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
crazylegs schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:35:
Heb je een of meer foto's misschien van je watch met de witte band? Ik wil ook graag een witte band, maar twijfel nog tussen de lichte of donkere variant qua kast..

[...]
Ik ga morgen wel even kijken of ik wat mooie plaatjes kan schieten bij daglicht. Je kunt ook nog door dit topic bladeren want tweaker matthijst heeft dezelfde combinatie en al foto's ervan geplaatst in dit topic ergens halverwege mei uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Thnx, ik ga ff kijken! Sowieso benieuwd naar jouw klok ook :)
sww89 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:38:
[...]

Ik ga morgen wel even kijken of ik wat mooie plaatjes kan schieten bij daglicht. Je kunt ook nog door dit topic bladeren want tweaker matthijst heeft dezelfde combinatie en al foto's ervan geplaatst in dit topic ergens halverwege mei uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Witte band:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BvPQ9VU.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Ghehe :)
crazylegs schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:39:
Thnx, ik ga ff kijken! Sowieso benieuwd naar jouw klok ook :)

[...]
Je hebt het trouwens over lichte en donkere variant. Doel je daarmee op de aluminium sportmodellen of de stainless steel (die ik heb) in sportbanduitvoering vs de space black met link bracelet?

In dat eerste geval kan je de de stainless steel watch met witte sportband niet zo goed vergelijken met de aluminium sport watch met witte sportband. Ik heb de watch sport nog niet in het echt gezien maar de stainless steel is wat meer bling bling en in mijn ogen wat chiquer dan de matte aluminium kast. Als ik dan foto's ga maken dan kan je je er op verkijken. Maar ik zet ze er alsnog op morgen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Ik ga sowieso voor de stainless steel :) Vind alu dr erg cheap uit zien..
sww89 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:54:
[...]

Ghehe :)

[...]

Je hebt het trouwens over lichte en donkere variant. Doel je daarmee op de aluminium sportmodellen of de stainless steel (die ik heb) in sportbanduitvoering vs de space black met link bracelet?

In dat eerste geval kan je de de stainless steel watch met witte sportband niet zo goed vergelijken met de aluminium sport watch met witte sportband. Ik heb de watch sport nog niet in het echt gezien maar de stainless steel is wat meer bling bling en in mijn ogen wat chiquer dan de matte aluminium kast. Als ik dan foto's ga maken dan kan je je er op verkijken. Maar ik zet ze er alsnog op morgen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie wel eens dat er "halve" apps in de watch staan, apps die half geïnstalleerd zijn en die je dus niet kunt verwijderen of kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
crazylegs schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:56:
Ik ga sowieso voor de stainless steel :) Vind alu dr erg cheap uit zien..

[...]
Voorproefje dan voor het slapen gaan. Hier mijn watch in zijn nachtverblijf op mijn nachtkastje.

Apple Watch stand

Waarom is reageren hier met tekstopmaak en foto's altijd zo'n gepriegel en onmogelijk op iPad/iPhones...

[ Voor 14% gewijzigd door swv op 12-07-2015 23:27 . Reden: MacBook erbij gepakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Zeker tof!! Benieuwd naar meer morgen :)
sww89 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 23:14:
[...]

Voorproefje dan voor het slapen gaan. Hier mijn watch in zijn nachtverblijf op mijn nachtkastje.
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn maar weinig klokjes op de watch echt mooi als je het mij vraagt.

Ik gebruik deze:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/29gl5hv.jpg

Persoonlijk vind ik het jammer dat sommigs klokjes zo beperkt zijn. Zo kun je bv niet bij allemaal de wijzerplaat uitzetten zoals op de foto hierboven terwijl de wijzers zelf weer mooier zijn. Of kan je een bepaalde klok alleen maar gebruiken met stopwatch en niet zonder.

Verder vind ik de Sport bandjes verrassend goed staan hij het SS model. Ik heb nu maar twee bandjes maar wissel geregeld.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2ef7q7a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/woyc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Apple Watch

MEER foto's via deze link (Dropbox). Dan houden we het overzicht :*)

Die vingerafdrukken die je ziet worden vooral zichtbaar door de flits. Valt niet mee om mijzelf binnenshuis te fotograferen.

Mooie foto's ook van Donstil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
Hoe ervaren wij de beta nog? Iedereen nog happy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
Xmoo schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:52:
Hoe ervaren wij de beta nog? Iedereen nog happy?
hier in ieder geval wel. Slechts 1 crash sinds donderdag en batterij duur is minstens even goed als op 1.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Hoe zit de sportband bij jullie vast bij de aansluiting met de kast? Beetje speling of muurvast? Klein beetje ruimte tussen de kast en de band, of netjes aansluitend? Ik heb een klein beetje speling en ruimte bij de aansluiting. Het is echt minimaal, misschien maak ik mij zomaar zorgen :P

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Decennia schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:50:
Hoe zit de sportband bij jullie vast bij de aansluiting met de kast? Beetje speling of muurvast? Klein beetje ruimte tussen de kast en de band, of netjes aansluitend? Ik heb een klein beetje speling en ruimte bij de aansluiting. Het is echt minimaal, misschien maak ik mij zomaar zorgen :P
Op het oog lijkt er een millimetertje ruimte tussen te zitten bij mij, maar als je er aan zit dan zit geen beweging in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Narcotical schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:52:
[...]

Op het oog lijkt er een millimetertje ruimte tussen te zitten bij mij, maar als je er aan zit dan zit geen beweging in ;)
Dan maak ik mij dus druk om niks haha :+

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
Donstil schreef op zondag 12 juli 2015 @ 23:36:
Er zijn maar weinig klokjes op de watch echt mooi als je het mij vraagt.

Ik gebruik deze:
[afbeelding]

Persoonlijk vind ik het jammer dat sommigs klokjes zo beperkt zijn. Zo kun je bv niet bij allemaal de wijzerplaat uitzetten zoals op de foto hierboven terwijl de wijzers zelf weer mooier zijn. Of kan je een bepaalde klok alleen maar gebruiken met stopwatch en niet zonder.

Verder vind ik de Sport bandjes verrassend goed staan hij het SS model. Ik heb nu maar twee bandjes maar wissel geregeld.

[afbeelding]

[afbeelding]
Die is idd erg mooi, als deze ook voor een lagere prijs en zonder 95% van de smartwatch opties te krijgen was zou ik hem zeker als optie zien.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Ziet er tof uit! Nou is het vaak zo dat wit kunststof vaak snel gelig/smerig wordt, hoe is jouw ervaring daarmee?
sww89 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:45:
[afbeelding]

MEER foto's via deze link (Dropbox). Dan houden we het overzicht :*)

Die vingerafdrukken die je ziet worden vooral zichtbaar door de flits. Valt niet mee om mijzelf binnenshuis te fotograferen.

Mooie foto's ook van Donstil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
crazylegs schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:04:
Ziet er tof uit! Nou is het vaak zo dat wit kunststof vaak snel gelig/smerig wordt, hoe is jouw ervaring daarmee?

[...]
Toevallig heb ik vorige week het bandje met wat water en een microvezel doekje schoon gepoetst, want je krijgt op een gegeven moment wat huidschilfers en viezigheid die op het bandje gaan zitten. Vooral met het warme weer in combinatie met zweet en het laten rusten van je pols/bandje op bijvoorbeeld een 'vieze' ondergrond zoals een tuintafel. Mijn huid begon er ook een beetje van te irriteren. Daarnaast kwam ik van Bonaire en daar heb je last van Sahara stof waardoor het bandje een beetje bruinig werd.

Nu is ie echter weer wit en als je het een beetje bijhoudt, en het hoeft echt niet vaak, dan heb je er lang plezier van :) Het zal ongetwijfeld zo zijn dat ie na een paar maanden/jaar een iets ander kleurtje heeft gekregen, maar zolang je geen vergelijkingsmateriaal hebt, zoals een nieuwe vers uit de doos, valt je dat niet op denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 22:58

2be

Ik merk dat als ik mijn armen overkruis mijn rechterarm op het scherm van mijn apple watch drukt en deze dat interpreteert als een hard press en de keuze geeft om van watch face te wisselen.

Hebben hier meer mensen last van? En is er een oplossing voor behalve de horloge aan de andere arm dragen of mijn armen andersom kruisen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Fotootje van m'n leatherloop:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BibpAfx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Originele :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Er is een draadje speciaal voor allerlei accessoires voor de  watch. O-)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1640866/0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik twijfel nog, vind eigenlijk alleen de Zwarte LeatherLoop mooi maar heb al twee zwarte bandjes (ClassicBuckle en Sport).

Daarom zit ik toch steeds een beetje naar die imitatie LeatherLoops te kijken.
Die zijn er namelijk in leuke flitsende kleuren, het probleem is alleen een beetje dat er een enorm groot verschil zit in kwaliteit, ook bij dezelfde aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Ridder schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:10:
Er is een draadje speciaal voor allerlei accessoires voor de  watch. O-)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1640866/0
Beetje overkill? :D
En bandjes van Apple zijn toch gewoon onderdeel van de watch?

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 13-07-2015 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

matthijst schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:15:
[...]

Beetje overkill? :D
En bandjes van Apple zijn toch gewoon onderdeel van de watch?
Ehhhh ja.....maar  ziet het zelf ook nog anders:

 Store: Accessorize with more bands.
Personalize Apple Watch Sport or Apple Watch with additional bands. Choose from unique styles in three beautiful materials.

Het is een kwestie van perceptie zal ik maar zeggen.....als je het gaat wisselen/vervangen wordt het opeens een accessoire ......en dan hebben we het niet meer over de  watch maar over de bandjes....terwijl dit draadje over de  watch gaat..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

san.okk schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:59:
Gisterochtend om 07:00 uur van de lader gehaald en vandaag om 15:30 uur pas leeg (versie 1.01)

ruim 32 uur valt me helemaal niet tegen. Veel mee gepield en demo's gegeven aan collega's en familie dus bij normaal gebruik zal die het waarschijnlijk wel 2 dagen moeten redden.
dat is wel mooi om te horen ! waar halen ze die 18 uur vandaan dan ? als je continu 18 uur met dat ding bezig bent ?

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
18 uur lijkt me inderdaad wat voorzichtig. Het zal wellicht ook te maken hebben met het aantal notificaties. Ik zet m s'nachts op de spaarstand. Dan verbruikt die nauwelijks iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Ik denk dat ze er van uit gaan dat je dan apps gebruikt en van de fitness functies gebruik maakt. Echter, beide doet niemand, of in ieder geval niet dagelijks. Zeg nou zelf, hoe vaak gebruik je een app? Als je vaak apps en workouts gebruikt dan gaan de procentjes wel tellen hoor. Test maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Donstil schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:42:
[...]

Die zijn er namelijk in leuke flitsende kleuren, het probleem is alleen een beetje dat er een enorm groot verschil zit in kwaliteit, ook bij dezelfde aanbieder.
Heb jij een linkje naar die flitsende kleuren?

Ik had witte besteld, maar na klachten (stof) produceren en leveren ze die niet meer. Blauwe is nu onderweg, dus kan ik hopelijk snel meer over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
barrymel schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:19:
[...]

dat is wel mooi om te horen ! waar halen ze die 18 uur vandaan dan ? als je continu 18 uur met dat ding bezig bent ?
Is die 18 uur wel officieel gecommuniceerd eigenlijk? Dat is iets van voor de daadwerkelijke release namelijk.
boefje79 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:18:
[...]

Heb jij een linkje naar die flitsende kleuren?

Ik had witte besteld, maar na klachten (stof) produceren en leveren ze die niet meer. Blauwe is nu onderweg, dus kan ik hopelijk snel meer over vertellen.
Niet direct een link van, kwam ze tegen op het Macrumors forum.

Blauw idd maar ook "Brandweer rood", geel en groen (als gras) heb ik gezien.

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 13-07-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Hmm ga ik ff zoeken, geel is nog wel gaaf voor bij mijn zwembroek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Donstil schreef op zondag 12 juli 2015 @ 23:36:
Vind ik ook. Dat komt denk ik omdat de band in de kast "verdwijnt", het loopt mooi over. Het is meer "design" look zo. Diverse design horloges die ik heb gezien hebben dit ook. Apple heeft hier goed over nagedacht. De band zit ook (met warm weer) erg comfortabel. Ik wil niet weten hoeveel "weekmakers" er in het rubber zitten :D)
Decennia schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:50:
Dit heb ik ook. Ik heb 3 originelen rubberen bandjes en de ene zit kei strak in de watch en de andere is ook wat losjes. Dus dit zal wel normaal zijn. :)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Is het een idee om een topic te starten met "must have apps" voor de watch? Dit omdat nog relatief weinig mensen bekend zijn met de watch en zo een leuke indruk er van krijgen. Idee: Post apps voor de apple watch waarvan jij denkt dat ze zeker van toegevoegde waarde zijn voor je apple watch en vertel er een stukje over waarom. Tevens post je de link naar de app.

Ikzelf heb geen enkele ervaring om een mooie OP te maken, vandaar hier de vraag in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Als je een mening vraagt: ik vind het nogal overdreven om 4 verschillende watch topics te hebben (en onoverzichtelijk) en kijk er minder vaak door op Tweakers :)
Levertijden en beschikbaarheid is leuk rondom de release, maar straks is hij in elke Apple Store te halen.
Dan kan je net zo goed alles in 1 topic knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vonden jullie het geld waard? ik vind zelf deze heel erg mooi maar is het 1169 waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:43:
Vonden jullie het geld waard? ik vind zelf deze heel erg mooi maar is het 1169 waard?
Met ^^. Ik zou het wel waard vinden als ik zekerheid had dat ik die bracelet met de volgende Watch ook zou kunnen gebruiken. Ik wil niet zoveel meer betalen voor een bracelet die ik niet kan herbruiken, terwijl de Watch waarschijnlijk jaarlijks vernieuwd gaat worden.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Als je die 1169 zonder problemen op tafel tikt dan heb je er ongetwijfeld een mooie aan. Ik ben zelf tevreden met de Milanese loop. Dan heb je toch iets van zilveren/aluminium look om je pols maar wel voor minder centjes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
crazylegs schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:16:
Is het een idee om een topic te starten met "must have apps" voor de watch? Dit omdat nog relatief weinig mensen bekend zijn met de watch en zo een leuke indruk er van krijgen. Idee: Post apps voor de apple watch waarvan jij denkt dat ze zeker van toegevoegde waarde zijn voor je apple watch en vertel er een stukje over waarom. Tevens post je de link naar de app.

Ikzelf heb geen enkele ervaring om een mooie OP te maken, vandaar hier de vraag in dit topic.
Ben het eens met wat matthijst zegt. Vind eigenlijk dat de 3 topics die er nu zijn wellicht al wat te veel van het goede is want wat mij betreft hadden de accessoires ook best in dit topic erbij gekunt.

Eventueel wel zou je "must have apps" in de OP kunnen zetten

[ Voor 4% gewijzigd door Narcotical op 14-07-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sww89 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:12:
Als je die 1169 zonder problemen op tafel tikt dan heb je er ongetwijfeld een mooie aan. Ik ben zelf tevreden met de Milanese loop. Dan heb je toch iets van zilveren/aluminium look om je pols maar wel voor minder centjes .
geld is het probleem niet, wil alleen waar voor me geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:26:
[...]

geld is het probleem niet, wil alleen waar voor me geld :)
't is vrij simpel: vind jij een bandje 500 euro waard en "past ie"?
Ik was van plan 'm te kopen, maar na passen in de winkel bleek dat het een linkje meer of minder het verschil was tussen strak of net te los (misschien went dat losser zitten, maar 500 is wat duur om het te gokken).
Waar je bij bv. Seiko vaak nog zo'n 1,5-2mm stukje kunt inkorten op de clip, kan dat bij deze band niet, da's wel jammer.

Nu voor de leather loop gegaan, bevalt wel goed.

Dit bedoel ik met die Seiko's:
Afbeeldingslocatie: http://watches.cyberphreak.com/wp-content/uploads/2014/07/side_deployant_open.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door matthijst op 14-07-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:45:
[...]

't is vrij simpel: vind jij een bandje 500 euro waard en "past ie"?
Ik was van plan 'm te kopen, maar na passen in de winkel bleek dat het een linkje meer of minder het verschil was tussen strak of net te los (misschien went dat lossen, maar 500 is wat duur om het te gokken).
Waar je bij bv. Seiko vaak nog zo'n 1,5-2mm stukje kunt inkorten op de clip, kan dat bij deze band niet, da's wel jammer.

Deze:
[afbeelding]
Goed punt! Even wachten tot hij uit komt hier in Ierland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Ja precies, gewoon ff gaan passen d:)b

Bandje is net wat minder flexibel qua verstellen; op fotootje hierboven lijkt die afstand tussen de kleine gaatjes nog vrij groot te zijn, maar je kan nauwkeuriger afstellen door te combineren, bv:
- twee linkjes eruit, kleine gaatje op 't wijdst.
- 1 linkje eruit, kleine gaatje aan de ene kant wijd, ander kant op 2e gaatje.

In de praktijk kan je hem dan 'lekker' passend maken.
Apple link bracelet is meer alles of niks.

[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 14-07-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:52:
Ja precies, gewoon ff gaan passen d:)b

Bandje is net wat minder flexibel qua verstellen; op fotootje hierboven lijkt die afstand tussen de kleine gaatjes nog vrij groot te zijn, maar je kan nauwkeuriger afstellen door te combineren, bv:
- twee linkjes eruit, kleine gaatje op 't wijdst.
- 1 linkje eruit, kleine gaatje aan de ene kant wijd, ander kant op 2e gaatje.

In de praktijk kan je hem dan 'lekker' passend maken.
Apple link bracelet is meer alles of niks.
kan inderdaad ook gewoon de 42mm halen met goedkoop bandje en daarna ander bandje, hoe makkelijk vervang je die en hoe makkelijk laat hij bv los met lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJOE®DO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01-2021

SJOE®DO

Gadget enthusiast

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:32:
[...]

kan inderdaad ook gewoon de 42mm halen met goedkoop bandje en daarna ander bandje, hoe makkelijk vervang je die en hoe makkelijk laat hij bv los met lopen?
Er zit geen verschil tussen een model met sportband kopen en later op dezelfde watch een schakelband zetten, dan gelijk een model met schakelband kopen. Volgens mij kun je de bandjes zo vaak als je wilt vervangen zonder dat ze echt losser gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SJOE®DO schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:37:
[...]

Er zit geen verschil tussen een model met sportband kopen en later op dezelfde watch een schakelband zetten, dan gelijk een model met schakelband kopen. Volgens mij kun je de bandjes zo vaak als je wilt vervangen zonder dat ze echt losser gaan zitten.
Sport model heeft geen rvs frame las ik op apple site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Nee, klopt. Dus enige wat je je vooraf moet bedenken is of je alu of rvs wilt :)
RVS is 699 met sportband.
Alu is 449 met sportband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:32:
[...]

Vervangen is super simpel, ff een dingetje onder op de Watch in drukken en je schuift ze er zo uit. Wat je bedoeld met loslaten bij het lopen snap ik niet zo goed wat je bedoeld. Wil je weten of de band uit zichzelf losgaat bij gebruik? Die sportband zit gewoon goed in elkaar, die gaat echt niet zomaar vanzelf los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Narcotical schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:19:
[...]

Ben het eens met wat matthijst zegt. Vind eigenlijk dat de 3 topics die er nu zijn wellicht al wat te veel van het goede is want wat mij betreft hadden de accessoires ook best in dit topic erbij gekunt.

Eventueel wel zou je "must have apps" in de OP kunnen zetten
Tja....ik maak de regels en topics niet.

Er is al een accessoires topic....en om dan hier over 3rd party bandjes te discussiëren vind ik niet juist.
Zie de diverse iPhone topics....die zijn ook gesplitst om het overzichtelijk te houden.
Misschien een idee om alles wat met  te maken heeft in 1 draad te gooien.
Dan weet je tenminste zeker dat alle vragen meerdere malen gesteld worden omdat niemand iets kan vinden.

Om de apps bij dit topic te betrekken vind ik weer niet zo vreemd: de  watch (hardware) doet niets zonder software. De software is een essentieel onderdeel van de  watch.
Dit in tegenstelling tot 3rd party bandjes en andere accesoires.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Ridder schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:55:
[...]

Tja....ik maak de regels en topics niet.

Er is al een accessoires topic....en om dan hier over 3rd party bandjes te discussiëren vind ik niet juist.
Zie de diverse iPhone topics....die zijn ook gesplitst om het overzichtelijk te houden.
Misschien een idee om alles wat met  te maken heeft in 1 draad te gooien.
Dan weet je tenminste zeker dat alle vragen meerdere malen gesteld worden omdat niemand iets kan vinden.

Om de apps bij dit topic te betrekken vind ik weer niet zo vreemd: de  watch (hardware) doet niets zonder software. De software is een essentieel onderdeel van de  watch.
Voor de accessoires valt inderdaad nog iets te zeggen, dat ben ik met je eens. Persoonlijk had het voor mij niet gehoeven omdat ik vind dat die ook kunnen vallen onder "ervaringen met de Watch". Apps, en dus de software van de Watch, vind ik toch net weer iets te ver gaan, als je daar een apart topic voor gaat maken wat blijft er voor dit topic dan nog over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Alles over de  watch en haar software en de problemen/vragen die we tegenkomen bij het gebruik van de hard- en software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:48:
Nee, klopt. Dus enige wat je je vooraf moet bedenken is of je alu of rvs wilt :)
RVS is 699 met sportband.
Alu is 449 met sportband.
sowieso rvs, kan je er mee in de regen lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Ja je kan ermee zwemmen als je er blij van wordt :)
RVS heeft ook een saffierscherm. En ik vind m een stuk mooier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:33:
Ja je kan ermee zwemmen als je er blij van wordt :)
RVS heeft ook een saffierscherm. En ik vind m een stuk mooier...
Thanks, gaat me vooral om de krassen zeg maar en mee kunnen lopen in de regen indien nodig.

Kan je trouwens ook je muziek er mee bedienen of gesprek opnemen / beginnen dmv headset?

En wat is de gemiddelde batterij duur als je normale werkdag hebt bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:02:
[...]

Thanks, gaat me vooral om de krassen zeg maar en mee kunnen lopen in de regen indien nodig.

Kan je trouwens ook je muziek er mee bedienen of gesprek opnemen / beginnen dmv headset?

En wat is de gemiddelde batterij duur als je normale werkdag hebt bv?
Je kan je muziek er mee bedienen en je kan zelfs met de watch zelf bellen. Batterijduur is ruim toereikend voor een hele dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ridder schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:55:
[...]
Mogen de standaard bandjes dan wel besproken worden? Dat lijkt mij namelijk ook een behoorlijk essentieel onderdeel 8)7

Ik vind de iPhone vergelijking scheef gaan, er zijn zat mensen die de iPhone gebruiken zonder hoesje oid.
De watch daarin tegen is toch door Apple in de markt gezet als mode accessoire op zich. Het bespreken van bandjes hoort dus naar mijn mening in dit topic thuis omdat dit een van de features is van de watch.

Een levertijden topic begrijp ik maar al die andere losse topics maakt het alleen maar onoverzichtelijker.

[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 14-07-2015 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Inderdaad, en elke Apple band kan je ook mét een watch kopen :)
Dus als ik een watch met leather loop koop mag het hier, maar koop ik een bandje later dan moet het ergens anders?

Accessoiretopic is in 2 weken tijd nog geen 2 pagina's :)
Beetje slowchat lijkt het daar ;)

Edit: TR aangemaakt, kan een moderator t misschien ff uitzoeken.

[ Voor 75% gewijzigd door matthijst op 14-07-2015 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zijn die krengen te zien én te koop (indien beschikbaar) zondag in Apple Store Haarlem of Amsterdam?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_BASE schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:04:
Zijn die krengen te zien én te koop (indien beschikbaar) zondag in Apple Store Haarlem of Amsterdam?
Absoluut, vanaf vrijdag is zien en proberen (misschien op afspraak) mogelijk.

Pagina: 1 ... 13 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie