Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Donstil schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:18:
[...]

Haha dit dus. Ik zit ook continu mis met die code.
Heb hem inmiddels volledig uitgezet.
Ik heb hem nu ook een weekje uit, geweldig!
Vooral handig als ik hem aan iemand geef om te proberen, nu kan je hem tenminste ook proberen zonder hem om je pols te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:56
Wanneer ik vanuit Apple music muziek op device opsla zou ik deze toch ook op m'n watch moeten kunnen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-03-2021
henkna schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 22:11:
Wanneer ik vanuit Apple music muziek op device opsla zou ik deze toch ook op m'n watch moeten kunnen zien?
Force touch en dan Apple Watch als bron selecteren al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:56
Ja, dan vraagt ie om een Bluetooth headset te koppelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Decennia schreef op zondag 28 juni 2015 @ 23:40:
Ik heb zo nu en dan dat Siri of Speech to Text mijn Nederlands ziet al Engels. Heel vervelend. Meerdere mensen wel eens last van?
Even een kleine bump van deze issue, ik heb het namelijk nog steeds. De vooraf ingestelde snelle antwoorden zijn ook allemaal in het engels... Komt dit omdat ik reageer op berichtjes waar zo nu en dan een engels woord in staat?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Auw. Voor het eerst de watch laten liggen op mijn nachtkastje.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compa
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-05 21:08
Narcotical schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:59:
[...]
Ik zie een toetsenbord ook nog niet echt heel handig zijn op de Watch. Wat ik wel graag zou zien is dat je zelf de standaardreacties aan kan passen en er ook meerdere in kan stellen.
Op je iPhone -> watch app -> berichten -> standaardantwoorden?

Je kunt er helaas niet 'meer' kwijt, maar aanpassen moet lukken denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ppff die tweede beta is echt huilen met de pet op.

Ik probeer al twee dagen om mijn watch te koppelen met mijn swap iPhone. Ding loopt vast tijdens wissen, vast tijdens configureren, vast tijdens taal kiezen, ziet de iPhone niet na connecten, ziet de iPhone niet nadat hij uit bereik is geweest enz enz.

Ik hou mijn hart vast als ik moet gaan updaten naar beta 3 want de Bt verbinding is verre van stabiel.

Ik heb er in ieder geval van geleerd, iPhone bèta's vind ik altijd wel leuk om te proberen maar watch bèta's begin ik niet meer aan. Wat een ellende.

Edit: Ppff horloge staat nu al 3 kwartier op hetzelfde scherm (Apple logo in het midden, voortgangsbalk eromheen). Gaat nier meer verder zo lijkt het ook als ik hem reset loopt hij bij "drie streepjes" gelijk weer vast.

tijdje zitten chatten met de duitse Chat. Deze geeft aan dat horloges in winkels een downgrade kunnen krijgen bij de Genius bar. Helaas morgen geen plek. Dus volgende week dan maar richting die store |:( .

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 03-07-2015 11:56 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
compa schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:01:
[...]

Op je iPhone -> watch app -> berichten -> standaardantwoorden?

Je kunt er helaas niet 'meer' kwijt, maar aanpassen moet lukken denk ik :)
|:(. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

edit: helemaal weggehaald......domme vraag....

[ Voor 85% gewijzigd door Ridder op 03-07-2015 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
Donstil schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:08:
Ppff die tweede beta is echt huilen met de pet op.

Ik probeer al twee dagen om mijn watch te koppelen met mijn swap iPhone. Ding loopt vast tijdens wissen, vast tijdens configureren, vast tijdens taal kiezen, ziet de iPhone niet na connecten, ziet de iPhone niet nadat hij uit bereik is geweest enz enz.

Ik hou mijn hart vast als ik moet gaan updaten naar beta 3 want de Bt verbinding is verre van stabiel.

Ik heb er in ieder geval van geleerd, iPhone bèta's vind ik altijd wel leuk om te proberen maar watch bèta's begin ik niet meer aan. Wat een ellende.

Edit: Ppff horloge staat nu al 3 kwartier op hetzelfde scherm (Apple logo in het midden, voortgangsbalk eromheen). Gaat nier meer verder zo lijkt het ook als ik hem reset loopt hij bij "drie streepjes" gelijk weer vast.

tijdje zitten chatten met de duitse Chat. Deze geeft aan dat horloges in winkels een downgrade kunnen krijgen bij de Genius bar. Helaas morgen geen plek. Dus volgende week dan maar richting die store |:( .
Hier hetzelfde probleem. Heb de beta draaien op de 38mm SS white, zo ellendig dat ik maar een 42mm Sport white heb gehaald.

Mocht het downgradeable zijn via de Genius bar, hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:12
Xmoo schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 11:10:
[...]

Hier hetzelfde probleem. Heb de beta draaien op de 38mm SS white, zo ellendig dat ik maar een 42mm Sport white heb gehaald.

Haha, of vind je stiekem de sport/42mm toch mooier/fijner.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Redondo1982 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 13:16:
[...]

Haha, of vind je stiekem de sport/42mm toch mooier/fijner.
42mm en voorraad deed het hem :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Xmoo schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 13:26:
[...]

42mm en voorraad deed het hem :9~
8)

Ik heb 38mm bij een maat van me gezien en ik heb zelf de 42mm. Ik weet zeker dat de 42mm je meer zal bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xmoo schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 11:10:
[...]

Ben uiteindelijk niet meer geweest omdat de watch gister volledig is door gestart na een paar uur klooien, ik weet ook niet direct wat nou de goeie stap was.

Op Macrumors zei iemand me dit (die heeft het ook dagelijks naar het schijnt)
Click to expand...
You can still unpair it when it's in that state. I know this because that's how mine mostly is. It might reboot a couple of times, or you might have to hard reset to finish the process.
En dit
Click to expand...
I thought beta 2 was very stable for the first week then in the last two days I have had this same problem as a lot of you. It just crashed and then I could not get it to boot. Finally I thought I killed it when a picture of a charging cord popped up. I plugged it in and continued to try with no luck. I kept rebooting it and finally I got the red exclamation point of death and I really thought I killed it. I put it on the charger , did a hard reset and boom! It booted back up. Since then it has crashed a few times and as long as I put it on the charger first then reboot, it finishes. I also got superstitious and always put it sideways in nightstand mode because that's how it first came back to me and every time it works. I also have experienced a random reboot loop where just the apple logo appears then it flashes and more apple logo. To get out of that I do a hard reset and continue holding it until it resets a gain and turns off then I do it again to turn it on and it comes back every time. I'm hoping it hangs on till beta 3. Also learned my lesson about watch beta. NEVER AGAIN.
Dat met de lader had ik ook, hij was te leeg. Waarschijnlijk reset dat de beta ofz.
Ik vind proberen leuk maar ik ben genezen, ik doe het niet meer op de watch.

Edit: De batterij is ook drama trouwens, om 10.00 van de lader, nu nog 12%.
Paar berichtjes ontvangen maar verder niets op gedaan.

Wel even bij de Apple store geweest in Den Haag (Mijn vriendin had problemen mer haar iPhone. Daar wel van een aantal werknemers een compliment over mijn SS Classic Buckle ontvangen. Zat een andere klant met een Witte Sport maar verder geen Watches gezien.

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 04-07-2015 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 13:38:
[...]

8)

Ik heb 38mm bij een maat van me gezien en ik heb zelf de 42mm. Ik weet zeker dat de 42mm je meer zal bevallen.
Die 38MM versie is dan ook wel echt klein. Ik vind de 42MM maar net gaan namelijk.
Hoop stiekem op een 45/48MM model 2. Mocht dat zo zijn koop ik hem. Anders hou ik de eerste gen tot hij er mee stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:18:
[...]

Haha dit dus. Ik zit ook continu mis met die code.
Heb hem inmiddels volledig uitgezet.
Er is een optie in de watch app dat je watch unlocked als je je telefoon unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 19:20:
[...]

Er is een optie in de watch app dat je watch unlocked als je je telefoon unlocked.
Ja, maar dat gaat in dit geval toch niet op? Ik heb juist de watch zodat ik minder mn iphone hoef te pakken/gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 12:52
Ik heb inmiddels ook de Apple Watch, stukje informatie voor de mensen hier.
Apple Watch Sport, 42mm.

Ik geef de volgende informatie aan mijn relaties; prachtige gadget, maar je kunt er eigenlijk niks mee.

Zie het als een notificatiecentrum van de iPhone, niet meer, niet minder.
SMS's kunnen we al terug sturen vanaf de Apple Watch, Whatsapp nog niet.
Omdat ik mijn digitale agenda zeer intensief gebruik, is het voor mij een handige gadget.

Meerderheid van mijn relaties gebruikt geen agenda, dan zie ik de bruikbaarheid al stukken minder worden.

Batterij doet het uitstekend, heb makkelijk nog 40% over aan het einde van de dag.
Waterdicht functioneert ook prima, al meerdere avonturen gehad.

Apps van 3de partijen zijn nog lang niet volwassen.
Zie het als de eerste iPhone; daarbij was er nog geen App Store, en was de telefoon stukken minder functioneel.
Ik heb gelezen dat er een 3de partij Sonos app is, kortom muziek bedienen vanaf de Watch, dat vind ik wel interessant.

Kortom; kleine doelgroep, mooi product, nog lang niet volwassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
ThinClientQ schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 20:11:
Apple Watch Sport, 42mm.

Ik geef de volgende informatie aan mijn relaties; prachtige gadget, maar je kunt er eigenlijk niks mee.

Omdat ik mijn digitale agenda zeer intensief gebruik, is het voor mij een handige gadget.

Meerderheid van mijn relaties gebruikt geen agenda, dan zie ik de bruikbaarheid al stukken minder worden.

Batterij doet het uitstekend, heb makkelijk nog 40% over aan het einde van de dag.

Zie het als de eerste iPhone; daarbij was er nog geen App Store, en was de telefoon stukken minder functioneel.
Ik heb gelezen dat er een 3de partij Sonos app is, kortom muziek bedienen vanaf de Watch, dat vind ik wel interessant.

Klopt, apps en WatchOs moeten even loskomen. Hierna wordt hij zeer zeker interessanter.

Trouwens juist die notificaties vind ik een hele opluchting. Van de week 1 dag niet omgehad en toen wist ik direct wat ik miste. Ik maakte er toch onbewust heel veel gebruik van.

Ik zie trouwens dat je niks post over het sportgedeelte. Heel veel dragers zullen hem ook hiervoor gaan gebruiken. Misschien ben jij niet de doelgroep, aangezien je er niks over verteld in je 'review'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThinClientQ schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 20:11:
Apple Watch Sport, 42mm.

Ik gebruik hem echt als Pebble, dus tijd en notificatie filter. Dat doet hij goed, al het andere voelt onnodig gecompliceerd en niet Apple waardig.

Het lijkt gek genoeg aan veel gebruikers voorbij te gaan dat het een horloge is.
Horloges kunnen niet veel, de meeste laten de tijd zien, sommige de datum en weer andere hebben een Stopwatch.

Dit horloge doet die drie dingen en laat er dan nog notificaties op zien. Naar mijn mening is Apps/kalender/foto remote/enz niet de goeie weg. Vergelijken met een eerste iPhone gaat naar mijn mening dan ook wat scheef. Het is echt een soort Second screen naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:15
Vandaag heb ik de combinatie Apple Watch en water maar eens goed getest. Eerst vanochtend na het sporten mee onder de douche gestaan en daarna om gehad toen ik in het zwembad in de tuin lag. Werkt nog prima. Wel moet je de Watch even afspoelen met "schoon" water(kraanwater) na het sporten of na gebruik van shampoo.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Donstil schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 16:54:
[...]

Ben uiteindelijk niet meer geweest omdat de watch gister volledig is door gestart na een paar uur klooien, ik weet ook niet direct wat nou de goeie stap was.

Op Macrumors zei iemand me dit (die heeft het ook dagelijks naar het schijnt)

[...]

En dit

[...]

Dat met de lader had ik ook, hij was te leeg. Waarschijnlijk reset dat de beta ofz.
Ik vind proberen leuk maar ik ben genezen, ik doe het niet meer op de watch.

Edit: De batterij is ook drama trouwens, om 10.00 van de lader, nu nog 12%.
Paar berichtjes ontvangen maar verder niets op gedaan.

Wel even bij de Apple store geweest in Den Haag (Mijn vriendin had problemen mer haar iPhone. Daar wel van een aantal werknemers een compliment over mijn SS Classic Buckle ontvangen. Zat een andere klant met een Witte Sport maar verder geen Watches gezien.
Enige issue wat ik heb met de beta is battery. Verder loopt hij vrij goed. Alleen wat crashes gehad in de mail app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Kurkentrekker schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 07:51:
Hoe staat het bij jullie met de betrouwbaarheid van de stappenteller? Als ik een beetje door het huis wandel heb ik er al snel een paar honderd meter op zitten. Gisteren heb ik in totaal 8,43 km gewandeld volgens de Apple Watch, maar de Moves app die ook alles meent te registreren, geeft 4,3 km aan. Dat laatste lijkt me ook wat accurater, want het is een normale kantoordag met een wandeling van 2 km in de pauze..

Prima als ik alle stats door twee moet delen, maar dit is wel heel erg overdreven. Ik heb m'n watch trouwens wel gekalibreerd door er 20 minuten mee te wandelen en de workout app aan te zetten. Moet ik dat nog een keer doen? Heb er ook al een run van 8k op zitten namelijk.
Toch even mijn eigen reactie kicken. Heeft niemand anders dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:28
Kurkentrekker schreef op zondag 05 juli 2015 @ 10:42:
[...]

Toch even mijn eigen reactie kicken. Heeft niemand anders dit?
Nee, de afstand met lopen en fietsen komen overeen met de werkelijke afstand. Heb je je watch al eens uit en aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Andre_FR2010 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 10:51:
[...]

Nee, de afstand met lopen en fietsen komen overeen met de werkelijke afstand. Heb je je watch al eens uit en aangezet?
Dat zal ik eens doen, heb ik nog nooit gedaan. Zojuist even de kattenbak verschoond, naar het toilet geweest en achter mijn Macbook gezeten. 250 meter afgelegd in die tijd. En dat in een vrij compact appartement...

Het gaat me ook niet zo zeer om de fitness tracking, dat zit wel goed. Als ik er mee aan het hardlopen ben. is de afgelegde afstand heel accuraat. Alleen het feit dat ik vervolgens thuis nog even 5km afleg in een dag waarin ik een beetje het huis schoonmaak en op de bank een filmpje kijk, dat gaat er bij mij niet zo goed in. Ik gebruik nu een jaar de 'moves' app op mijn iPhone, en die registreert dan hooguit een paar honderd meter. Ik verwacht een dergelijk aantal meters ook van mijn Apple Watch, want ik geloof gewoon niet dat ik zó veel kilometers wandel thuis.

Edit: Zojuist heb ik een nieuw record gevestigd op de 150 meter vaatwasser uitruimen... Moet niet veel gekker worden.

[ Voor 43% gewijzigd door Kurkentrekker op 05-07-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Ik kom er eigenlijk net achter dat ik geen melding krijg op mn watch als ik een mail binnenkrijg. Dit wil ik uiteraard wel. Welke instelling staat er verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:55
Redondo1982 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 18:14:
Ik kom er eigenlijk net achter dat ik geen melding krijg op mn watch als ik een mail binnenkrijg. Dit wil ik uiteraard wel. Welke instelling staat er verkeerd?
Is je mailprogramma, MacBook, iPhone of iPad ontgrendeld op zo'n moment? Je krijgt alleen notificaties als geen van deze apparaten actief zijn.

Is bovenstaande niet het geval dan is het vast een bug o.i.d. Of ben je even niet binnen bereik van je iPhone? Of de Watch maakt geen (goede) verbinding met je iPhone via Bluetooth of Wi-Fi. Voor mijn gevoel mis ik thuis ook weleens notificaties terwijl ik dat onderweg niet heb. Dan zou het ook daarmee te maken kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
sww89 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 18:38:
[...]

Is je mailprogramma, MacBook, iPhone of iPad ontgrendeld op zo'n moment? Je krijgt alleen notificaties als geen van deze apparaten actief zijn.

Is bovenstaande niet het geval dan is het vast een bug o.i.d. Of ben je even niet binnen bereik van je iPhone? Of de Watch maakt geen (goede) verbinding met je iPhone via Bluetooth of Wi-Fi. Voor mijn gevoel mis ik thuis ook weleens notificaties terwijl ik dat onderweg niet heb. Dan zou het ook daarmee te maken kunnen hebben.
Ik heb in de apple watch app het volgende gedaan:
Berichtgeving->mail->match iphone omgezet naar aangepast en daar de meldingen aangezet. Eigenlijk zou match iphone het moeten doen, want daar staan de meldingen gewoon aan.

EDIT:
Even verder getest en ik heb op mijn iPhone mijn mail ingesteld op 'geen melding'. Alleen een badge symbool en een geluidje. Aangezien je match iphone doet zou hij op zn minst een geluidje moeten geven. Dat doet hij dus niet. Je kan dit dus op twee manieren oplossen:
-Match iPhone omzetten naar aangepast en daar per account je meldingen aanzetten
-Meldingen aanzetten op je iPhone en dan wel match iPhone aanzetten.

[ Voor 48% gewijzigd door Redondo1982 op 05-07-2015 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alles op de iPhone aanzetten. Dan de Silent knop om zetten (op stil dus) en dan alles op je watch. Dat is naar mijn mening de beste methode.

Je telefoon hoeft immers geen geluid meer te maken als je het horloge om hebt. Doe ik al ruim twee jaar, bevalt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18
Inderdaad. Telefoongeluid ook altijd uitstaan :)
Op t werk zie ik t scherm wel aan gaan en thuis facetimen de meeste ondertussen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redondo1982 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 18:14:
Had ik ook een probleem mee, alle notificaties kwamen binnen behalve voor mail.

Je moet zorgen dat op je telefoon de "Show on Lock Screen" aan staat en dat de "Alert Style" op Banners staat (en dan gewoon in je Apple Watch app op Mirror my iPhone zetten).

En zoals hierboven ook al gezegd, als je telefoon unlocked is / scherm aan staat, komen de notificaties binnen op je phone maar niet op je watch (wat op zich logisch is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2015 @ 21:06:
[...]
En zoals hierboven ook al gezegd, als je telefoon unlocked is / scherm aan staat, komen de notificaties binnen op je phone maar niet op je watch (wat op zich logisch is).
Nou dat vind ik eigenlijk niet.

Ik gebruik de iPhone nog wel eens om een Vodcast te luisteren en niet te kijken. Het scherm moet dan aanstaan maar daardoor mis ik dus notificaties enz.

Ik zou daarom graag zien dat je kunt instellen dat bij scherm aan de notificaties ook naar de watch komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:37

Saven

Administrator

Redondo1982 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 13:38:
[...]

8)

38mm = vrouwenformaat (niet eens een grapje). rare kerel wie er met zo'n klein ding om zn pols loopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 12:39
Heeft een tijdje geduurd maar daar is ie dan :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XHMXm1h.jpg?1

Gelukkig ben ik niet voor de 38mm gegaan, dit is al aan de kleine kant :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Msi92 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:17:

[afbeelding]

Gefeliciteerd!

Ik kwam van een 50mm horloge af en vond de AW 42mm in eerste instantie ook klein. Nu er bijna 6 weken opzitten en als ik nu naar mijn pols kijk dan vind ik 42mm niet zo klein meer en eerlijk gezegd een mooi formaat. Hoewel een 45-46mm om mijn pols ook niet zou misstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Had de 42mm ook groter verwacht toen ik hem uit de doos haalde maar nu 2 weken om de arm en vind het eigenlijk wel een mooi maatje nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 16:29
Na een tijd lang lurken, vrijdag naar Oberhausen gereden en een 42mm SS + Wit SB gekocht. Ik overwoog voor een Sport te gaan maar toen ik de kleur zag vond ik de SS veel mooier. Ik draag een horloge ook als sieraad naast de functionaliteit dus ik moet het wel zelf mooi vinden. Tot nu toe een te vreden gebruiker na ~3 dagen gebruik.

[ Voor 0% gewijzigd door DareDevil op 06-07-2015 14:06 . Reden: 42mm toegevoegd. ]

Paradigm: Shift happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Msi92 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:17:

[afbeelding]

Nice! Enjoy.

38 mm is klein idd, 42mm gaat voor mij wel maar ik blijf hopen op een 46/48mm model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Vorige week heb ik een witte sportband bij mijn zwarte Apple Watch Sport gekocht (42mm). Ziet er erg strak uit voor in de zomer. Vind het mooier als het originele model met de aluminium kleur kast.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2632444/IMG_2996.jpg

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Donstil schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:04:
[...]

Nice! Enjoy.

38 mm is klein idd, 42mm gaat voor mij wel maar ik blijf hopen op een 46/48mm model.
Merci, eerst dacht ik hmm wil je nog groter? ze zien er al zo groot uit (als je de watch nog nooit gezien hebt irl zoals ik) maar nu snap ik wel waarom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Joepv schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:11:
Vorige week heb ik een witte sportband bij mijn zwarte Apple Watch Sport gekocht (42mm). Ziet er erg strak uit voor in de zomer. Vind het mooier als het originele model met de aluminium kleur kast.

[afbeelding]
Nice! Heb er een blauwe sportband bij gekocht, ziet er ook tof uit met de zwarte Apple Watch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Msi92 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:23:
[...]

Merci, eerst dacht ik hmm wil je nog groter? ze zien er al zo groot uit (als je de watch nog nooit gezien hebt irl zoals ik) maar nu snap ik wel waarom :p
Ja klopt dan begrijp je het idd.

Het is een beetje lastig vertellen en ik kan even geen foto maken op dit moment maar de klok ligt nu op mijn pols zeg maar. Dat betekend dat het bandje eerste een paar mm over mijn pols loopt en daarna pas om mijn pols gaat. Mede hierdoor staat de Milanese loop mij niet.

Een groter klokje lost dit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Mevr. Ridder staat as we speak in de Apple Store in Allentown PA......ze wil er ook een....waarschijnlijk een 38mm.

Ze heeft de mijne nu een paar keer gebruikt en is toch overtuigd....

Vandaag nog 40% korting bij Slickwraps met code FIREWORKS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Krijg net de factuur binnen......is een 38mm Sport alu geworden met groen bandje....dat was snel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Dennischo schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:30:
[...]

Nice! Heb er een blauwe sportband bij gekocht, ziet er ook tof uit met de zwarte Apple Watch :)
Die ga ik er ook bijkopen! Die vind ik echt werelds.

Hierop wacht ik wel even tot ie beschikbaar is in NL.

[ Voor 9% gewijzigd door Redondo1982 op 06-07-2015 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Ridder schreef op maandag 06 juli 2015 @ 18:29:
Krijg net de factuur binnen......is een 38mm Sport alu geworden met groen bandje....dat was snel.....
8)

Mijn vrouw zegt nu ook elke keer dat ze hem toch wel mooier begint te vinden. In begin afschuwelijk, maar dat vond ze van een iPhone en iPad ook.

Binnen nu en een half jaar loopt ze er ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Jep....ze gaan allemaal voor de bijl....
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hBoEm6Nl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Ridder schreef op maandag 06 juli 2015 @ 18:34:
Jep....ze gaan allemaal voor de bijl....
[afbeelding]
Hier helaas nog niet ondanks aandringen van mijn kant :P

Ziet er trouwens wel heel erg klein uit zo, die 38mm

[ Voor 9% gewijzigd door Narcotical op 06-07-2015 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Andre_FR2010 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 10:51:
[...]

Fietsen? Dat doet ie bij alleen maar als ik een workout doe helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Laatst online: 20:53

John

🚀

Ik ben van plan mijzelf een Apple Watch Sport 42mm cadeau te doen tijdens de launch op 17 juli.

Nu wil ik graag weten of iemand ooit voor de release van een product dit bij Apple heeft gereserveerd? Kan dit sowieso of zal ik gewoon een belletje naar de Apple Store Den Haag doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Narcotical schreef op maandag 06 juli 2015 @ 18:39:
[...]

Hier helaas nog niet ondanks aandringen van mijn kant :P

Ziet er trouwens wel heel erg klein uit zo, die 38mm
Die van mij vindt ze te groot...........

De AW dus....van 42mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

John schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:11:
Ik ben van plan mijzelf een Apple Watch Sport 42mm cadeau te doen tijdens de launch op 17 april.

Nu wil ik graag weten of iemand ooit voor de release van een product dit bij Apple heeft gereserveerd? Kan dit sowieso of zal ik gewoon een belletje naar de Apple Store Den Haag doen?
Dat lijkt me typisch iets voor:

[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Laatst online: 20:53

John

🚀

@Ridder, Excuus |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee reacties binnen 1 minuut.
Dat lijkt me typisch iets voor:
Je hebt als laatste gereageerd in dit topic. Wil je wat toevoegen, wijzig dan bij voorkeur je laatste reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Vraagje, is er een manier om mijn notificaties op me watch binnen te krijgen/zien wanneer ik mijn iPhone op 'do not disturb' mode heb? want nu krijg ik namelijk het maantje ook op me watch te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Msi92 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:05:
Vraagje, is er een manier om mijn notificaties op me watch binnen te krijgen/zien wanneer ik mijn iPhone op 'do not disturb' mode heb? want nu krijg ik namelijk het maantje ook op me watch te zien.
Via de Apple Watch app kun je bij 'Niet storen' de 'Match iPhone' uitschakelen. Ik weet eerlijk gezegd niet wat er gaat gebeuren met de notificaties die je binnen krijgt op je iPhone dus dat zou je dan even kunnen uittesten. Die functie zit er niet voor niets denk ik dan.

Ik neem aan dat je dit dan wilt om het gebeld worden te muten? Immers fungeert de Watch al als een soort do not disturb voor je iPhone aangezien de iPhone dan bij notificaties in principe niet afgaat.

[ Voor 3% gewijzigd door swv op 06-07-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Op veel foto's en screenshots van de watch zie ik de temperatuur aangegeven als 30º maar mijn horloge geeft 30ºC aan. Ook als ik de temperatuur op fahrenheit zet geeft deze 86ºF aan.

Weet iemand of het mogelijk is om het symbool te veranderen in alleen º ? Op de Apple website zie ik alle product shots ook met alleen het º tekentje.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

@Ridder, Donstil Excuus |:(

Ik heb die mededeling wel eens gezien en er ook naar gehandeld, maar dit keer niets gezien...... Ik zweer je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ridder schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:27:
@Ridder, Donstil Excuus |:(

Ik heb die mededeling wel eens gezien en er ook naar gehandeld, maar dit keer niets gezien...... Ik zweer je!
Het is je vergeven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:41
Nice!! Die combi was ik nog naar op zoek qua foto's "in het wild" ik ga voor de 42mm apple watch met witte band en donkere kast. Vind zelf rvs wat mooier dan alu. Heb er nu een goed beeld bij, thnx!

sww89 in "[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - D..."
Joepv schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:11:

[afbeelding]

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er toevallig iemand hier die zijn groene of blauwesportband wil ruilen tegen een zwarte?

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 08-07-2015 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1989
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 21:24
Een vraagje op mijn werk mag je je iPhone niet mee naar buiten nemen omdat het die niet ex-proof is.
Nu zou het makkelijk zijn als ik de controle kamer in kwam lopen en de notificaties die op me iPhone binnen zijn gekomen direct te zien zouden zijn op mijn AW.
Helaas doet die dat niet is dit op één of andere manier in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Robert1989 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:51:
Een vraagje op mijn werk mag je je iPhone niet mee naar buiten nemen omdat het die niet ex-proof is.
Nu zou het makkelijk zijn als ik de controle kamer in kwam lopen en de notificaties die op me iPhone binnen zijn gekomen direct te zien zouden zijn op mijn AW.
Apple Watch is niet EX proof zover ik weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJOE®DO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01-2021

SJOE®DO

Gadget enthusiast

Joepv schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:35:
Op veel foto's en screenshots van de watch zie ik de temperatuur aangegeven als 30º maar mijn horloge geeft 30ºC aan. Ook als ik de temperatuur op fahrenheit zet geeft deze 86ºF aan.

Weet iemand of het mogelijk is om het symbool te veranderen in alleen º ? Op de Apple website zie ik alle product shots ook met alleen het º tekentje.
Ik denk dat dit te maken heeft met de taalinstelling van je ᴡᴀᴛᴄʜ. Ik heb mijne op engels ingesteld en ik heb wel alleen een º teken.

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0w1z3x422X3S2x010N2x/2015-07-08%2013%3A26%3A58%20%2B0000.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1989
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 21:24
TerrorSource schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:01:
[...]

Apple Watch is niet EX proof zover ik weet..
--off topic -- 8)7
Klopt maar de accu in de AW mag dan weer wel.. Zijn gekke regels over wanneer iets wel of niet EX-proof is. Als je naar de regels kijkt zou bij het vallen de accu/batterij (de ontstekingsbron dus) niet los mogen komen. Wat dus in feiten bij een iPhone ook niet gebeurd. De Nokia 6310 waar we mee lopen zit een hoesje omheen zodat die EX-proof is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SJOE®DO schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:29:
[...]

Ik denk dat dit te maken heeft met de taalinstelling van je ᴡᴀᴛᴄʜ. Ik heb mijne op engels ingesteld en ik heb wel alleen een º teken.

[afbeelding]
Ik heb mijn watch op Nederlands.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/jtoqj7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou veel slechter dan Beta 1 en 2 kan het niet worden.

Op hoop van zegen.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2v13t6u.png

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 08-07-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Donstil schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:09:

Op hoop van zegen.

[afbeelding]
Ik ga hem ook flashen morgen. Let me know hoe het is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Donstil schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 23:55:
Is er toevallig iemand hier die zijn groene of blauwe sportband wil ruilen tegen een zwarte?
Ik wel...

Blauwe band is nooit gebruikt, jouw zwarte ook in goede staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boefje79 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 23:36:
[...]

Ik wel...

Blauwe band is nooit gebruikt, jouw zwarte ook in goede staat?
Bedankt voor je bericht. Ik heb toch liever een groene.

Zal mijn bericht aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Iemand die een kleine witte band zou willen ruilen tegen een andere kleur grote band? Regio Eindhoven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Donstil schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 21:09:

Op hoop van zegen.

[afbeelding]
Ik probeer mijn test watch te koppelen, blijft hangen op Apple ID :(

Voor de mensen die issue hebben met het koppelen van de Watch met iOS 9 b3 en Apple Watch 2.0... Je moet iMessage en iCloud even uitzetten op je iPhone. Watch pairen en vervolgens weer aanzetten.

[ Voor 24% gewijzigd door Xmoo op 09-07-2015 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Robert1989 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:58:
[...]

--off topic -- 8)7
Klopt maar de accu in de AW mag dan weer wel.. Zijn gekke regels over wanneer iets wel of niet EX-proof is. Als je naar de regels kijkt zou bij het vallen de accu/batterij (de ontstekingsbron dus) niet los mogen komen. Wat dus in feiten bij een iPhone ook niet gebeurd. De Nokia 6310 waar we mee lopen zit een hoesje omheen zodat die EX-proof is :S
Ik loop al een paar jaar rond met een Pebble, en die is ook niet ATEX gecertificeerd.
Wel in bepaalde mate waterproof....en als er geen water in kan, zullen er ook niet zo snel explosieve mengsels in kunnen komen (jaja....gaat niet helemaal op....waterstof en water gaan niet hetzelfde om met gaatjes).....en zelfs wanneer er een explosief mengsel in de AW zou komen zou er niks gebeuren lijkt mij.....
Mja, ook al is de AW 100% veilig: geen certificaat=no go.
Misschien een flinke gietijzeren kast er omheen zodat ie intrinsiek veilig wordt , net als sommige schakelkasten.

Bij de Nokia hebben ze overigens ook de trilmotor verwijderd.
Bij mijn Ecom zit de accu vastgebout, zodat ie niet los kan raken en daarbij vonken zou kunnen vormen......allemaal zeer hypothetisch.

Afbeeldingslocatie: https://www.ecom-ex.com/uploads/pics/ex-handy_08_360_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llooijmans86
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09-2023
Ik heb het een keer ergens voorbij zien komen, maar ik kan het niet meer vinden....

Weet iemand de procedure wanneer je een nieuwe iphone hebt en die wil koppelen aan je Apple Watch?
Ik krijg namelijk zaterdag een iPhone6 en wil deze koppelen aan mijn Apple Watch.
Heb nu een iPhone 5.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
Mijn god, dat updaten naar beta3, duurt jaren.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Robert1989 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:51:
Da's nou weer jammer....deed de Pebble ook niet (gemiste meldingen bij her-koppelen laten zien)....dan mot de iPhone maar mee....of netjes buiten de gele lijntjes blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronzelver
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-06 13:20
llooijmans86 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:00:
Ik heb het een keer ergens voorbij zien komen, maar ik kan het niet meer vinden....

Weet iemand de procedure wanneer je een nieuwe iphone hebt en die wil koppelen aan je Apple Watch?
Ik krijg namelijk zaterdag een iPhone6 en wil deze koppelen aan mijn Apple Watch.
Heb nu een iPhone 5.

Thanks!
Koppeling op de iPhone 5 verwijderen, en opnieuw koppelen met de 6.

GA-Z97X-UD5H, Core i5 4670, 8Gb DDR3, MSI GTX 1050 Ti 4Gb, Samsung 840 EVO 250 Gb SSD, BCM94360CD Wifi+Bluetooth 4.0LE, MacOS 13 High Sierra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
ronzelver schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:09:
[...]

Wilde net het hetzelfde posten, dus dan heb ik alleen nog als toevoeging de bron van deze procedure:
https://support.apple.com/en-us/HT204568

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xmoo schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:33:
[...]

Ik probeer mijn test watch te koppelen, blijft hangen op Apple ID :(

Voor de mensen die issue hebben met het koppelen van de Watch met iOS 9 b3 en Apple Watch 2.0... Je moet iMessage en iCloud even uitzetten op je iPhone. Watch pairen en vervolgens weer aanzetten.
Ooh vreemd, ik zag op Macrumors wel wat meer problemen.
Ik had nergens last van.

08:45 van de lader.
Nu (12:15) nog 90% over dus het lijkt dat het accu probleem redelijk onder controle is nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Donstil schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:15:
[...]

Ik had nergens last van.

Nu (12:15) nog 90% over dus het lijkt dat het accu probleem redelijk onder controle is nu.
Batterij is idd amazing (1 uur tijd 100% nog steeds). Lijkt haast een stabiele beta te zijn voor alledaags gebruik.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11038720_10153411275836069_3838214034213386986_n.jpg?oh=5f52bd7a0128a31648f26bd36a9ed50c&oe=5628A49F

Toch wel leuk zo drie watches :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Donstil schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:15:
[...]

Ik had nergens last van.

Dat haal ik op WatchOS 1.0.1 niet eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xmoo schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:30:
[...]

Batterij is idd amazing (1 uur tijd 100% nog steeds). Lijkt haast een stabiele beta te zijn voor alledaags gebruik.

[afbeelding]

Toch wel leuk zo drie watches :P
Ik dacht dat ik wel met de grote jongens mee mocht doen.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/10s7xaf.jpg

Maar je hebt altijd baas boven baas zo te zien :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:45
En nu toch eindelijk Activation Lock in beta 3! Voorheen, als de Apple Watch gestolen werd, kon je 'm gewoon zo pairen met een andere iPhone. Nu kan dat niet meer.

Weet iemand trouwens hoe ik een nummer kan liken op Apple Music vanaf de Watch (beta 3)? In WatchOS 1 krijg ik af en toe wel een hartje maar lijkt ook meer sporadisch te zijn?

[ Voor 16% gewijzigd door Fuwor op 09-07-2015 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Donstil schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:35:
[...]

[afbeelding]

Ohhh jij bent dat dus op MR :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llooijmans86
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09-2023
ronzelver schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:09:
[...]

Maar dan slaat de apple watch zijn instellingen op de iphone 5 op, maar hoe krijg ik dan alles op de iphone 6?

is het dan zo?:
1. unpairen op iphone 5
2. iphone5 backuppen via itunes
3. backup van iphone5 op nieuwe iphone 6 zetten
4. iphone 6 pairen met watch

Zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

TerrorSource schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:31:
[...]

Dat haal ik op WatchOS 1.0.1 niet eens!
Eraf of 7:30 vanmorgen. Nu 13:35 heb ik nog 89%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Vraagje, stel nou mijn Apple watch is kapot of er mankeert iets aan kan ik dan gewoon naar Amsterdam? of kan dat pas vanaf 17 juli? (bon en al heb ik uit Duitsland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Tylen schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:35:
[...]

Eraf of 7:30 vanmorgen. Nu 13:35 heb ik nog 89%.
Met welke WatchOS versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Donstil schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:35:
[...]

[afbeelding]

Hahaha sorry! :P

Ik moet zeggen dat de apps af en toe traag zijn. Maar eenmaal volledig geload, gaan ze als een speer. Ervaar jij dat ook? Mail app is veel stabieler nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xmoo schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:01:
[...]

Ik moet zeggen dat de apps af en toe traag zijn. Maar eenmaal volledig geload, gaan ze als een speer. Ervaar jij dat ook? Mail app is veel stabieler nu.
Ik gebruik die apps nooit dus kan daar niet echt een onderscheid in maken ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
llooijmans86 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:28:
[...]

Maar dan slaat de apple watch zijn instellingen op de iphone 5 op, maar hoe krijg ik dan alles op de iphone 6?

is het dan zo?:
1. unpairen op iphone 5
2. iphone5 backuppen via itunes
3. backup van iphone5 op nieuwe iphone 6 zetten
4. iphone 6 pairen met watch

Zo?
Je instellingen worden in iCloud bewaard als je iPhone er een backup van maakt. Dus als je unpaired en je iPhone 5 maakt een backup van de watch en je laat je iPhone synchroniseren met iCloud Reservekopie (Instellingen > iCloud) dan wordt alles voor je in de cloud opgeslagen.
Zie: http://thesweetsetup.com/...le-watch-to-a-new-iphone/

iTunes kan dan blijkbaar ook. Ik neem aan dat je je iPhone 5 nog niet direct weg doet? Mocht het zaterdag dan niet gaan zoals je wil dan kan je via je iPhone 5 altijd weer een nieuwe backup poging ondernemen ;)
Msi92 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:54:
Vraagje, stel nou mijn Apple watch is kapot of er mankeert iets aan kan ik dan gewoon naar Amsterdam? of kan dat pas vanaf 17 juli? (bon en al heb ik uit Duitsland)
Vanaf 17 juli. Eerder word je vrolijk doorverwezen. Nog maar 8 dagen dus wat kan er in die tijd gebeuren :D
Xmoo schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:01:
[...]

watchOS 2.0 Beta 3 schijnt helemaal het einde te zijn. Scroll maar even door de reacties heen.
http://forums.macrumors.c...2-0-beta-3.1898932/page-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
sww89 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:55:
[...]

Je instellingen worden in iCloud bewaard als je iPhone er een backup van maakt. Dus als je unpaired en je iPhone 5 maakt een backup van de watch en je laat je iPhone synchroniseren met iCloud Reservekopie (Instellingen > iCloud) dan wordt alles voor je in de cloud opgeslagen.
Zie: http://thesweetsetup.com/...le-watch-to-a-new-iphone/

iTunes kan dan blijkbaar ook. Ik neem aan dat je je iPhone 5 nog niet direct weg doet? Mocht het zaterdag dan niet gaan zoals je wil dan kan je via je iPhone 5 altijd weer een nieuwe backup poging ondernemen ;)

[...]

Vanaf 17 juli. Eerder word je vrolijk doorverwezen. Nog maar 8 dagen dus wat kan er in die tijd gebeuren :D

[...]

watchOS 2.0 Beta 3 schijnt helemaal het einde te zijn. Scroll maar even door de reacties heen.
Ik ga het toch een dagje extra testen op mijn testunit. Zo jammer dat je niet kunt downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18
Vooral irritant dat je je iPhone moet updaten en dat je als je dan notes gebruikt liefst ook je iPad moet updaten (kreeg in beta 2 zo'n melding dat ze wat nieuws hadden aan notes/cloudfunctionaliteit?). iPad wil ik graag op 8.4 houden ivm jailbreak.

[ Voor 12% gewijzigd door matthijst op 09-07-2015 15:44 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:55:
Ik ben ook goed te vreden. Al is het pas een dag natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

1.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
bizar ... beta profiel geïnstalleerd op zowel watch als telefoon ... telefoon ge-update naar laatste beta iOS 9

Watch blijft zeggen dat WatchOS 1.0.1 de nieuwste versie is.

heb beide toestellen al herstart, profiel opnieuw geïnstalleerd op de watch maar geen watchOS 2 beta

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:15
Ik heb de watch nu bijna drie weken en merk dat de nieuwigheid er wel wat af is. Gebruik 'm vooral voor notificaties, Swarm, Kalender en Hue. Vooral kalender is echt super, aangezien ik ongeveer alles erin zet en dus meteen kan zien wat ik zou moeten doen.

Voordeel van het feit dat ik wat minder apps gebruik is dat aan het einde van de dag het accupercentage altijd rondt de 70% zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:27

OMX2000

By any means necessary...

macmellow schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:47:
Ik heb de watch nu bijna drie weken en merk dat de nieuwigheid er wel wat af is. Gebruik 'm vooral voor notificaties, Swarm, Kalender en Hue. Vooral kalender is echt super, aangezien ik ongeveer alles erin zet en dus meteen kan zien wat ik zou moeten doen.

Voordeel van het feit dat ik wat minder apps gebruik is dat aan het einde van de dag het accupercentage altijd rondt de 70% zit.
Ik denk ook dat de Watch uiteindelijk een enorm luxe product is voor de zaken die jij noemt. Er zullen na introductie van WatchOS nog wel wat slimme/innovatie apps voor de Watch uitkomen. Maar de mogelijkheden zijn niet enorm, denk ik.

Ik ben er blij mee. Ik gebruik Siri toch best vaak, om een herinnering aan te maken.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Pagina: 1 ... 12 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie