Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:55
lux schreef op zondag 28 juni 2015 @ 18:11:
Wat zijn de ervaringen met de batterij duur? Ik moet zeggen dat de Watch meestal nog 45% over had op het einde van de dag tot ... 2 dagen terug. Sindsdien haal ik het niet. Watch heeft nu 29% over en het is 18:00. Verder heb ik niks veranderd. Enkel het weer is wel warm de laatste dagen. Vreemd. Iemand gelijkaardige ervaringen? Heb de Watch nu sinds 11 Juni
Kijk op je iPhone even bij batterijgebruik of je 'achtergrondactiviteiten' i.c.m. met een onrealistisch gebruikspercentage ziet staan bij apps die je helemaal niet zo vaak gebruikt. Start ook even je Watch en iPhone opnieuw op of doe een reset via power en home knop 10 sec op je iPhone.

Toen ik mijn Watch kreeg had ik 40% gebruik van de berichten app op de iPhone terwijl dat normaal <1% was. Ik heb toen de Watch ontkoppeld van de iPhone (dan wordt de Watch weer naar fabrieksinstellingen gereset) en tevens de iPhone opnieuw geinstalleerd omdat ik niet wist waar het probleem zat. Ik constateerde alleen dat er continu een verbinding actief was van de berichtenapp die zowel de batterij van de Watch als de iPhone leeg trok. Merk je dus ook een kortere batterijduur op je iPhone?

Ik had op mijn iPhone en Watch laatst ook een dip. Dat kwam door het installeren van de laatste iOS 8.4 beta en nu alles geindexeerd en ingewerkt is haal ik weer makkelijk 2 dagen. Dat je op een dag een dipje hebt hoeft nog niks te betekenen. Kijk nog even hoe het morgen gaat, je haalt immers wel het einde van de dag, en hoe de gebruiks- en standbytijden verlopen op zowel de Watch als de iPhone. Je weet die te vinden toch? De verhouding tussen gebruik en standby komt bij mij ongeveer uit op 1/6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lux schreef op zondag 28 juni 2015 @ 18:11:
Wat zijn de ervaringen met de batterij duur? Ik moet zeggen dat de Watch meestal nog 45% over had op het einde van de dag tot ... 2 dagen terug. Sindsdien haal ik het niet. Watch heeft nu 29% over en het is 18:00. Verder heb ik niks veranderd. Enkel het weer is wel warm de laatste dagen. Vreemd. Iemand gelijkaardige ervaringen? Heb de Watch nu sinds 11 Juni
Gaat hier prima. Ik heb nu een Apple Watch sinds release en haal eigenlijk altijd de volle dag.
Door de weeks haal ik hem om ongeveer 07:30 van de lader en gaat hij er om 00:00 ongeveer weer op met nog iets van 20/30% in de accu.

Ik heb verder op mijn telefoon geen fratsen oid uitgehaald om het batterij verbruik te verbeteren.
Alles staat op Push (Mail/imessage/diverse andere messaging apps/instagram/noem maar op), op een gemiddelde dag krijg ik ongeveer 100 berichten van diverse apps, wordt ik een keertje gebeld (dat gebeurd gelukkig zelden) en ontvang ik +/- 20 emails.

Verder moet ik er dan wel even bij zeggen dat ik de watch zelf niet gebruik een paar keer per dag om de tijd te bekijken maar verder kijk ik er alleen op als er een notificatie is. Ik gebruik geen apps en/of glances.

Batterij is naar mijn mening dus prima, elke dag laden dat wel maar verder goed te doen.

Edit: Ik heb wel die irritante "opstaan" melding uit gezet. Geen idee of dat batterij scheelt oid maar werd er gewoon gek van.

"JAHAA IK HEB EEN ZITTEND BEROEP, VAL ME ER NIET ZO MEE LASTIG" 8)7 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 28-06-2015 20:25 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18
Die opstabende ook uitgezet. En die begwegingssamenvattingen ook.
Best leuk voor een keer, maar snel gezien die onzin :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compa
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-05 21:08
Puur voor de theorie erachter (verder lijkt 't me idd annoying) http://www.iphoned.nl/nieuws/apple-watch-staan/

Qua percentage;
Vanmiddag met kennis 2 uur achter van die kleine witte balletjes aangeslagen, al met al 2 uur op de driving en daarna kleine baan in, die heeft nu nog 28% over (ondanks dus 2 uur extra hartslagmetingen etc. want hij had wel de activiteit meelopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1989
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 21:24
Als je je iPhone in de auto als navigatie gebruikt is het wel handig om de kaarten notificatie uit te zetten. Anders is het bij elke aanwijzing een trilling op je pols.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Ik heb zo nu en dan dat Siri of Speech to Text mijn Nederlands ziet al Engels. Heel vervelend. Meerdere mensen wel eens last van?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Iemand hier de Click adapters besteld?

https://www.get-click.com

Of zijn er mensen die er interesse in hebben en gezamenlijk willen bestellen om de verzendkosten ($13) te delen?

Zijn er al stands voor wOS 2 die gebruik maken van de night stand mode?
(ik heb begrepen dat de AW dan, wanneer in zijslaper stand, als een soort wekker fungeert)
Je kan 'm natuurlijk ook gewoon op z'n zij leggen, maar een stand-achtig ding zou niet verkeerd zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/j8JUG55l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:15
Ridder schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:22:

Of zijn er mensen die er interesse in hebben en gezamenlijk willen bestellen om de verzendkosten ($13) te delen?

Zijn er al stands voor wOS 2 die gebruik maken van de night stand mode?
(ik heb begrepen dat de AW dan, wanneer in zijslaper stand, als een soort wekker fungeert)
Je kan 'm natuurlijk ook gewoon op z'n zij leggen, maar een stand-achtig ding zou niet verkeerd zijn.

[afbeelding]
Als je een paar pagina's terugkijkt zie je dat ik een night stand heb besteld. Is alleen nog niet binnen.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeanB89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 11:41
Ridder schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:22:

Ik denk dat ik best wel zou willen meedoen om zo'n adapter te bestellen. Ik zou namelijk voor mijn sport SG wel graag een matchende adapter willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:12
Ten tijde van de Apple Watch lancering wilde ik hem aanschaffen maar door de rare manier van aankopen mbt reserveren / direct betalen ipv preorder en betaling in de winkel zoals voorheen afgehaakt (mede vanwege aanschaf Pebble Time Steel)

Nu komt het geval dat mijn ouders onverwachts bedachten op vakantie te gaan naar Amerika waar de Apple Watch voor 360 dollar (42mm sports) te koop is wat mij een mooie deal lijkt aangezien hij in NL 469 euro gaat kosten :( Zijn er nog zaken waar ik rekening mee moet houden met aankopen in Amerika? Kan de douane er iets tegendoen als de Apple Watch gewoon gedragen wordt ipv in doos in de koffer? Garantie is dan toch gewoon te verkrijgen bij Apple Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:12
lubbertkramer schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:38:
Ten tijde van de Apple Watch lancering wilde ik hem aanschaffen maar door de rare manier van aankopen mbt reserveren / direct betalen ipv preorder en betaling in de winkel zoals voorheen afgehaakt (mede vanwege aanschaf Pebble Time Steel)

Nu komt het geval dat mijn ouders onverwachts bedachten op vakantie te gaan naar Amerika waar de Apple Watch voor 360 dollar (42mm sports) te koop is wat mij een mooie deal lijkt aangezien hij in NL 469 euro gaat kosten :( Zijn er nog zaken waar ik rekening mee moet houden met aankopen in Amerika? Kan de douane er iets tegendoen als de Apple Watch gewoon gedragen wordt ipv in doos in de koffer? Garantie is dan toch gewoon te verkrijgen bij Apple Store?
Ja, maar wel voor maar één jaar. Maar desalniettemin had ik het wel gedaan. Volgend jaar koop je toch de tweede. 8)

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Ik zit in hetzelfde schuitje.(Ik heb hier een ongeopende Pebble Time liggen)
Mevr. Ridder gaat morgen naar PA==>TN==>FL....
Ik heb een 42 mm Sport SG besteld in de Apple Store voor aflevering in PA.
Die zou tussen 14 en 21 juli aankomen....23 juli gaan ze verder naar TN, dus ik hoop dat ie op tijd is.

Qua douane: er wordt van je verwacht dat je bij aankomst aangeeft dat je een AW gekocht heb in de US, waarna je de verschuldigde kosten af kan rekenen.
Dan mag je hem gewoon dragen bij aankomst in NL.

Wil je extra kosten voorkomen, dan zou ik de doosjes weggooien of apart opsturen (wanneer je gehecht bent aan de doosjes). De AW zelf.....tja, die kan je opsturen met risico's (en kosten) van dien of meenemen....en dan heb je het risico dat je er uit gepikt wordt en dan ben je waarschijnlijk de sigaar....ze zijn niet gek bij de douane.
Het mooiste zou zijn wanneer je aan een bonnetje kan komen van een in de EU gekochte AW....met jouw NAW gegevens....maar dat is waarschijnlijk niet het geval....anders zou je geen AW aanschaffen in de US.
En ik moet er op wijzen dat het niet legaal is om de AW in te voeren zonder aan te geven O-)

Het is en blijft een gok wanneer je niets aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

SeanB89 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:17:
[...]

Ik denk dat ik best wel zou willen meedoen om zo'n adapter te bestellen. Ik zou namelijk voor mijn sport SG wel graag een matchende adapter willen hebben.
Da's 1......the more, the merrier!
Roept u maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:22
Ridder schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:04:
[...]

Da's 1......the more, the merrier!
Roept u maar!
Ik zou ze ook wel willen alleen zijn ze ook gewoon te bestellen via eBay voor een lagere prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Lijkt mij niet....ze beginnen pas met leveren in Juli.
Dan zullen er wel mensen zijn die ze door gaan verkopen op eBay, maar daar wordt de prijs zeker niet lager van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

TerrorSource schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:16:
[...]

Als je een paar pagina's terugkijkt zie je dat ik een night stand heb besteld. Is alleen nog niet binnen.
Ik heb 2x een paar (=4) pages teruggekeken en alleen maar gezien dat je bij Alibaba of een andere site ging zoeken.

Bij het levertijdentopic werd er 3x per dag geduldig uitgelegd hoe het werkt met de Huifkar of mailboxde...ik vraag het zeker niet netjes genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Laatst online: 19:22
Ridder schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:11:
Lijkt mij niet....ze beginnen pas met leveren in Juli.
Dan zullen er wel mensen zijn die ze door gaan verkopen op eBay, maar daar wordt de prijs zeker niet lager van.
Ik bedoel uberhaupt adapters en niet perse die Click.

http://www.ebay.nl/itm/Ne...&var=&hash=item3f4d1bc236

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Redondo1982 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:48:
[...]

Ja, maar wel voor maar één jaar. Maar desalniettemin had ik het wel gedaan. Volgend jaar koop je toch de tweede. 8)
Zo denk ik er dus ook over en vind het gewoon belachelijk de omzetting euro - dollar plus de extra heffingen die wij hier in NL hanteren voor hetzelfde product in Amerika of elders in de EU....
Ridder schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:59:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje.(Ik heb hier een ongeopende Pebble Time liggen)
Mevr. Ridder gaat morgen naar PA==>TN==>FL....
Ik heb een 42 mm Sport SG besteld in de Apple Store voor aflevering in PA.
Die zou tussen 14 en 21 juli aankomen....23 juli gaan ze verder naar TN, dus ik hoop dat ie op tijd is.

Qua douane: er wordt van je verwacht dat je bij aankomst aangeeft dat je een AW gekocht heb in de US, waarna je de verschuldigde kosten af kan rekenen.
Dan mag je hem gewoon dragen bij aankomst in NL.

Wil je extra kosten voorkomen, dan zou ik de doosjes weggooien of apart opsturen (wanneer je gehecht bent aan de doosjes). De AW zelf.....tja, die kan je opsturen met risico's (en kosten) van dien of meenemen....en dan heb je het risico dat je er uit gepikt wordt en dan ben je waarschijnlijk de sigaar....ze zijn niet gek bij de douane.
Het mooiste zou zijn wanneer je aan een bonnetje kan komen van een in de EU gekochte AW....met jouw NAW gegevens....maar dat is waarschijnlijk niet het geval....anders zou je geen AW aanschaffen in de US.
En ik moet er op wijzen dat het niet legaal is om de AW in te voeren zonder aan te geven O-)

Het is en blijft een gok wanneer je niets aangeeft.
Ik doe je even een PB mbt Pebble time, eventueel wel koper voor maar even wat vragen over. Terug op de AW. Ik shop regelmatig wat op Ebay zonder het aan te geven en tot nu toe gaat dat goed, ik ben van mening dat als ik hem draag, onder jas heb en niet zichtbaar is bij aankomst NL (doos eventueel opstuur) dat het vrij lastig gaat zijn om de AW te ontdekken / te bedenken dat die uit Amerika komt... (A) of denk ik dan te optimistisch :9

Moet je hem in Amerika ook van te voren reserveren? Ik had gedacht dat die daar wel gewoon in de vrije verkoop is want anders moet ik voor de tijd nog een reservering plaatsen? Denk je dat de voorraad al genoeg is om ter plekke daar te reserveren, 10 dagen in Orlando aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Laatst online: 18:54
Hoe zit het met de zaken die van hier meeneemt naar de States.
Stel je hebt al een AW, neem je dat uw aankoopbon mee?
Dus moet je ook je aankoopbon mee hebben van uw iPhone, fototoestel, eventueel iPad/laptop,...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Ik was vergeten te melden dat ik een accessoires topic heb aangemaakt voor de Watch. Om het één en ander gescheiden te houden.

[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires

Overigens wil ik die clicks voor de custom bandjes ook wel!

[ Voor 13% gewijzigd door Redondo1982 op 29-06-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Ridder schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:16:
[...]

Ik heb 2x een paar (=4) pages teruggekeken en alleen maar gezien dat je bij Alibaba of een andere site ging zoeken.

Bij het levertijdentopic werd er 3x per dag geduldig uitgelegd hoe het werkt met de Huifkar of mailboxde...ik vraag het zeker niet netjes genoeg.
Excuus, is al meer dan "een paar paginas terug". Wordt meer gepost dan ik dacht :O
TerrorSource schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:55:
Ik heb een verticale dock gevonden die er ook nog mooi uitziet ook, heb hem net besteld.

http://www.aliexpress.com...ubot-GT99/1355981023.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Ik krijg zojuist mailtje binnen dat verstuurd is.
Aankomst op 1 juli.
Ik heb 'm de 26e besteld en stond toen op levering op 14-21 juli.
Het is dus de eerste geworden.
Hij wordt opgestuurd naar schoonfamilie waar de vrouw morgen heen gaat.
Goeie timing dus!

Hoe het zit met store pickup weet ik niet, maar ik had wel de keuze bij bestellen (op US Apple Store site, betaald met Amex CC (cc staat geregistreerd in NL, maar bij shipping zowel als billing address heb ik schoonouderadres vermeld)

Voor zover ik het kan beoordelen moet het wel lukken om in Orlando op te halen de komende 10 dagen....
lubbertkramer schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:24:
[...]

Zo denk ik er dus ook over en vind het gewoon belachelijk de omzetting euro - dollar plus de extra heffingen die wij hier in NL hanteren voor hetzelfde product in Amerika of elders in de EU....

[...]

Ik doe je even een PB mbt Pebble time, eventueel wel koper voor maar even wat vragen over. Terug op de AW. Ik shop regelmatig wat op Ebay zonder het aan te geven en tot nu toe gaat dat goed, ik ben van mening dat als ik hem draag, onder jas heb en niet zichtbaar is bij aankomst NL (doos eventueel opstuur) dat het vrij lastig gaat zijn om de AW te ontdekken / te bedenken dat die uit Amerika komt... (A) of denk ik dan te optimistisch :9

Moet je hem in Amerika ook van te voren reserveren? Ik had gedacht dat die daar wel gewoon in de vrije verkoop is want anders moet ik voor de tijd nog een reservering plaatsen? Denk je dat de voorraad al genoeg is om ter plekke daar te reserveren, 10 dagen in Orlando aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

TerrorSource schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:36:
[...]

Excuus, is al meer dan "een paar paginas terug". Wordt meer gepost dan ik dacht :O

[...]
Die kwam ik vandaag ook tegen bij Amazon....misschien dat ik die er wel bij neem....heb al een houten besteld van $9.

http://www.amazon.com/Sky...eywords=apple+watch+stand

Komt op $21.....$6,14 S&H ......ik zou er wel meer kunnen bestellen voor medetweakers, maar denk dat dat niet lonend zal zijn...alleen die $6,14 zou je dan kunnen delen.....big deal.

[ Voor 15% gewijzigd door Ridder op 29-06-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Ik heb wel een beetje het idee dat de Apple Watch meer een niche-product is als de Apple TV en dat het mainstream gehalte zoals bij de iPhone uitblijft en misschien zelfs wel uitblijft:
http://www.inquisitr.com/...me-what-about-the-iphone/

Dat onderzoek ligt -ook al is het misschien een flutonderzoek- in lijn met hoe ik de Watch ervaren heb (op het schuldgevoel na):

“According to a new study by MBLM, a brand intimacy agency, millennials are dissatisfied with the watch. Many reported the original thrill of using it began to dissipate after 30 days, with the watch starting to feel like a weak extension of their iPhone. Some even reported feeling guilt over wearing the Apple Watch.”

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Eerste generatie. Hebbedingetje. En te duur voor veel mensen.

Ben er zelf nog steeds blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
matthijst schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:59:
Eerste generatie. Hebbedingetje. En te duur voor veel mensen.

Ben er zelf nog steeds blij mee :)
Misschien mist het een beetje de 'wow'-factor. Er is niet echt iets waar de Watch echt in uitschiet. Geen "killer"app of functionaliteit, iets dat andere Apple Devices allemaal wel hadden/hebben toen ze net uitkwamen. De iPhone was echt heel erg revolutionair. Het multitouch scherm, de hoge resolutie, de software en zelfs de batterij; dat was echt ongekend in 2007.

De iPad was in zijn categorie ook uniek, er waren voorheen nooit tablets die ook maar enigszins bruikbaar waren als consumptieapparaat. De iPad was (en is) de meest toegankelijke computer van de wereld, dat is zijn USP.

De Apple Watch is niet echt heel bijzonder en heeft de productcategorie niet opnieuw uitgevonden met revolutionaire technieken of toepassingen. Niet meer dan een kleine voorsprong. Android Wear devices kunnen in principe hetzelfde, weliswaar wat houteriger / lelijker, maar in principe doen ze het prima (behalve in de verkoopcijfers :)) en niets staat Android Wear in de weg om steeds beter te worden.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Dannydekr schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:25:
[...]

Misschien mist het een beetje de 'wow'-factor. Er is niet echt iets waar de Watch echt in uitschiet. Geen "killer"app of functionaliteit, iets dat andere Apple Devices allemaal wel hadden/hebben toen ze net uitkwamen. De iPhone was echt heel erg revolutionair. Het multitouch scherm, de hoge resolutie, de software en zelfs de batterij; dat was echt ongekend in 2007.

De iPad was in zijn categorie ook uniek, er waren voorheen nooit tablets die ook maar enigszins bruikbaar waren als consumptieapparaat. De iPad was (en is) de meest toegankelijke computer van de wereld, dat is zijn USP.

De Apple Watch is niet echt heel bijzonder en heeft de productcategorie niet opnieuw uitgevonden met revolutionaire technieken of toepassingen. Niet meer dan een kleine voorsprong. Android Wear devices kunnen in principe hetzelfde, weliswaar wat houteriger / lelijker, maar in principe doen ze het prima (behalve in de verkoopcijfers :)) en niets staat Android Wear in de weg om steeds beter te worden.
Ben het niet helemaal met je eens. Zoals eigenlijk alle Apple apparaten is de samenwerking tussen de apparaten en de gebruiksvriendelijkheid van de Watch prima. Ik zeg niet perfect want als ik mijn pa een Watch zou geven zou die hem absoluut niet snappen vanwege teveel onnatuurlijke handelingen met swipen, knopjes indrukken etc.

Ik denk wel dat het meer een verleng stuk is voor de iPhone junkies onder ons, het is absoluut geen vervanging van je iPhone en dat snappen maar bar weinig mensen die er naar vragen. Ik loop ook tegen dingen aan waarvan ik denk "kom op, dat kan beter" maar we wachten rustig af wat de komende WatchOS updates gaan brengen. Vooralsnog ben ik erg tevreden met mijn Watch, zeker omdat dit een goede eerste versie is. Er zullen vast meer versies uitkomen maar er is een (goed) begin in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1989
Iemand toevallig al een remote app om spotify op je iphone te bedienen met je watch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Robert1989 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:34:
Iemand toevallig al een remote app om spotify op je iphone te bedienen met je watch?
Dat Spotify nog met niks is gekomen :( Maar hey! Morgen Apple Music :)

[ Voor 6% gewijzigd door Dennischo op 29-06-2015 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Net de splinternieuwe ongeopende-verpakking-Pebble Time verkocht.
Hiervoor had ik een Pebble Kickstarter voor ruim twee jaar.

Nu komt er dus een AW.....ik weet dus wel een beetje wat ik kan verwachten.

Maar is dat niet met alles???....of het nu een AW, een iPhone, een auto, een huis....een vrouw is.
Wanneer de nieuwigheid er af is, wordt het een normaal gebruiksvoorwerp. (op de vrouw na dan natuurlijk)
En wil je wel eens wat anders proberen.
Ook al is het minder....het is wel nieuw!
Wanner je een auto koopt met 100 pk en daarna een met 200 pk is het ook fantastisch....in het begin.
Daarna realiseren de meesten dat het eigenlijk niet uitmaakt of je nu met 100 of 200 pk in de file staat.
Tenzij het financieel niets uitmaakt....dan ga je weer een stapje verder naar 500pk oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
[...]

Denk dat je herinneringen het wat mooier maken?
De eerste iPhone was behoorlijk traag, had geen Appstore en Apple heeft al na een maand of twee de prijs met $200 verlaagd.
En de eerste iPad keken collega's me ook mee aan alsof ik gek was :)

Denk dat de 2e of 3e gen watch wel wat populairder zullen worden, maar het blijft een horloge: hoop mensen hebben er sowieso geeneen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dannydekr schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:24:
Ik heb wel een beetje het idee dat de Apple Watch meer een niche-product is als de Apple TV en dat het mainstream gehalte zoals bij de iPhone uitblijft en misschien zelfs wel uitblijft:
http://www.inquisitr.com/...me-what-about-the-iphone/

Dat onderzoek ligt -ook al is het misschien een flutonderzoek- in lijn met hoe ik de Watch ervaren heb (op het schuldgevoel na):

“According to a new study by MBLM, a brand intimacy agency, millennials are dissatisfied with the watch. Many reported the original thrill of using it began to dissipate after 30 days, with the watch starting to feel like a weak extension of their iPhone. Some even reported feeling guilt over wearing the Apple Watch.”
Ben ik het niet echt mee eens, ik heb in de Vs en Canada ook "normale" mensen met de Apple Watch gezien. Niet alleen maar Tech Nerds oid.

Er zijn er al zoveel verkocht, het lijkt mij veel te vroeg om nu te zeggen dat het alleen een niche product is.

Hoe kom je aan $360,- ?
De 42mm post kost zonder tax namelijk $399,-
Dus tenzij ze naar Alaska gaan komt daar nog gemiddeld gezien 9% tax bij. ($434 dus)

$434,- is met de huidige koers ongeveer €395,-

Ze mogen hem daardoor gewoon in hun koffer meenemen (die grens ligt op €430) en hoeven hem niet aan te geven. Je moet alleen wel even voor jezelf nagaan of je voor maar € 60,- een jaar garantie wilt missen. Edit: en je hebt geen oplader natuurlijk want die is Amerikaans. Dus je zal een Lader moeten kopen waar je de kabel in steekt, blijft er nog minder voordeel over.
RigolleM schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:18:
Hoe zit het met de zaken die van hier meeneemt naar de States.
Stel je hebt al een AW, neem je dat uw aankoopbon mee?
Dus moet je ook je aankoopbon mee hebben van uw iPhone, fototoestel, eventueel iPad/laptop,...?
Officieel wel ja.

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 29-06-2015 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1989
Ridder schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:45:
Maar is dat niet met alles???....of het nu een AW, een iPhone, een auto, een huis....een vrouw is.
Wanneer de nieuwigheid er af is, wordt het een normaal gebruiksvoorwerp. (op de vrouw na dan natuurlijk)
En wil je wel eens wat anders proberen.
Ook al is het minder....het is wel nieuw!
Wanner je een auto koopt met 100 pk en daarna een met 200 pk is het ook fantastisch....in het begin.
Daarna realiseren de meesten dat het eigenlijk niet uitmaakt of je nu met 100 of 200 pk in de file staat.
Tenzij het financieel niets uitmaakt....dan ga je weer een stapje verder naar 500pk oid.
Haha Ridder dus de AW2 en de iPhone 5s komen er ook bij jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:55
[...]

...en zelfs de batterij; dat was echt ongekend in 2007.
Echt elke telefoon die ik voor die iPhone in 2007 gebruikt heb ging toch veel langer mee met de batterij

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Officieel wel ja.
Eventjes navraag gedaan bij een paar veel reizigers hier op het werk en die hebben steeds een iPhone, iPad en hun laptop bij, en worden zelden gecontroleerd als ze de States verlaten. Dus ik ga er mij niet druk om maken, om met AW and stuff te vertrekken. De iPhone en iPad zijn van het werk dus daar heb ik zelfs geen bewijs van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
matthijst schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:06:
[...]

Denk dat je herinneringen het wat mooier maken?
De eerste iPhone was behoorlijk traag, had geen Appstore en Apple heeft al na een maand of twee de prijs met $200 verlaagd.
En de eerste iPad keken collega's me ook mee aan alsof ik gek was :)

....
Dat commentaar kreeg ik inderdaad bij de eerste iPhone ook , dat was toen echt nieuw voor iedereen zo'n smartphone , bij de iPad ook weer en je raad het al ook weer bij de Apple watch , de gadget mensen vinden het prachtig , de "normale" mensen maar vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:00:
[...]

Eventjes navraag gedaan bij een paar veel reizigers hier op het werk en die hebben steeds een iPhone, iPad en hun laptop bij, en worden zelden gecontroleerd als ze de States verlaten. Dus ik ga er mij niet druk om maken, om met AW and stuff te vertrekken. De iPhone en iPad zijn van het werk dus daar heb ik zelfs geen bewijs van...
Ja hè dat vroeg je niet :P
Ik ben al tientallen keren uit de vs gekomen en nooit iets hoeven tonen hoor, afgelopen week nog met twee nieuwe SS modellen.

Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het officieel wel moet.

Edit: de controle is trouwens bij binnenkomst in Nederland. Niet bij verlaten Vs.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 29-06-2015 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Edit: de controle is trouwens bij binnenkomst in Nederland. Niet bij verlaten Vs.
Heb niet goed geluisterd ;-) En het is in België dat we landen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Donstil schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:47:

Hoe kom je aan $360,- ?
De 42mm post kost zonder tax namelijk $399,-
Dus tenzij ze naar Alaska gaan komt daar nog gemiddeld gezien 9% tax bij. ($434 dus)

$434,- is met de huidige koers ongeveer €395,-

Ze mogen hem daardoor gewoon in hun koffer meenemen (die grens ligt op €430) en hoeven hem niet aan te geven. Je moet alleen wel even voor jezelf nagaan of je voor maar € 60,- een jaar garantie wilt missen. Edit: en je hebt geen oplader natuurlijk want die is Amerikaans. Dus je zal een Lader moeten kopen waar je de kabel in steekt, blijft er nog minder voordeel over.
Mijn fout, 350/360 euro kwam het omgerekend op met de dollar/eurokoers wat mij dus 100 euro zou schelen met hier kopen. Maar een jaar garantie is prima want wil toch over een jaar de tweede versie. Wat betreft de kabel, deze kan toch gewoon in ieder usb lader, heb er een van iPhone en iPad plus een losse dus dat moet goedkomen. Blijft dus eigenlijk geen nadeel over om hem daar te kopen maar wel 100 euro winst waar ik eventueel een extra lader van kan kopen voor 20 euro of andere extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lubbertkramer schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:21:
[...]

Mijn fout, 350/360 euro kwam het omgerekend op met de dollar/eurokoers wat mij dus 100 euro zou schelen met hier kopen. Maar een jaar garantie is prima want wil toch over een jaar de tweede versie. Wat betreft de kabel, deze kan toch gewoon in ieder usb lader, heb er een van iPhone en iPad plus een losse dus dat moet goedkomen. Blijft dus eigenlijk geen nadeel over om hem daar te kopen maar wel 100 euro winst waar ik eventueel een extra lader van kan kopen voor 20 euro of andere extra's.
Maar zoals je in mijn voorbeeld ziet is het verschil geen 100.- maar eerder 55,-/60,-
De prijzen zijn zonder Tax.

Alleen in Alaska kun je zonder tax kopen maar als ze bv naar Florida gaan komt er al snel 7% bij en in NewYork bv al 10/11% (afhankelijk van de County)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
@hierboven allemaal. Lijkt me meer iets voor het "koop" topic :)

Afgelopen weekend in Parijs pas voor het eerst iemand met een Apple Watch gezien in het wild :)

[ Voor 58% gewijzigd door matthijst op 29-06-2015 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:35:
Lijkt me meer iets voor het "koop" topic :)
Moet wel even ontkracht worden natuurlijk, anders denkt de volgende die het leest "Wat! Is hij daar €100 goedkoper" terwijl dat dus niet zo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Robert1989 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:50:
[...]

De AW komt wordt morgen bezorgd en de iPhone 6 ongeveer op dit moment...nog wel een stukje uit de buurt, maar goed.
Dochter1 komt over 3 weken weer terug en die wilde het gevang niet in en dus niet smokkelen (nette opvoeding....), maar ik lees net dat de AW wel gewoon mee mag!
Dus die ligt hier binnenkort. Nu nog kijken of ze de i6 ook mee durft te nemen....anders heb ik nog niks aan de AW....die doet het niet echt met mijn oude 4s of met de Oneplus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
cardwizard schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:57:
[...]

Echt elke telefoon die ik voor die iPhone in 2007 gebruikt heb ging toch veel langer mee met de batterij

:)
Als de li-ion batterij van de iPhone in 2007 in de oudere toestellen van Motorola of Blackberry destijds gestopt zouden worden, zouden die telefoons 10x langer meegaan dan ze toen al deden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ridder schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:44:
[...]

De AW komt wordt morgen bezorgd en de iPhone 6 ongeveer op dit moment...nog wel een stukje uit de buurt, maar goed.
Dochter1 komt over 3 weken weer terug en die wilde het gevang niet in en dus niet smokkelen (nette opvoeding....), maar ik lees net dat de AW wel gewoon mee mag!
Dus die ligt hier binnenkort. Nu nog kijken of ze de i6 ook mee durft te nemen....anders heb ik nog niks aan de AW....die doet het niet echt met mijn oude 4s of met de Oneplus.
Alleen het 38mm en 42mm sport model mag mee hè. De rest gaan over de grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Donstil schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:37:
[...]

Moet wel even ontkracht worden natuurlijk, anders denkt de volgende die het leest "Wat! Is hij daar €100 goedkoper" terwijl dat dus niet zo is :)
Ik was ruim 75 euro goedkoper uit (PA) .....da's toch zo'n 20%.
Niet verwaarloosbaar voor mij.
En dat ladertje.....die dingen gebruik ik eigenlijk nooit: ik heb een aantal multiport 2A laders hier in huis verspreid en daar wordt van alles mee opgeladen. Zelfs een paar WCD's met 2 USB poorten ingebouwd hier in huis.

Maar het maakt inderdaad niet zoveel meer uit als een paar jaar geleden.
Ik heb mijn 4S in Canada gekocht.....nog betere koers dan de $US....dat scheelde behoorlijk.
Maar ik let gewoon nog op de kleintjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Donstil schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:47:
[...]

Ben ik het niet echt mee eens, ik heb in de Vs en Canada ook "normale" mensen met de Apple Watch gezien. Niet alleen maar Tech Nerds oid.

Er zijn er al zoveel verkocht, het lijkt mij veel te vroeg om nu te zeggen dat het alleen een niche product is.

[...]
Zolang het product geen essentiële functies heeft of bepaalde zaken in het leven echt makkelijker maakt, zal het altijd een niche product blijven. .

Pas wanneer mensen zoals bijvoorbeeld mijn moeder (tech-nitwit) denken van: "ik moet echt een Apple Watch hebben", zal het product de nichestatus verliezen. Tot die tijd blijft het een product voor de echte Apple/iPhone liefhebber en misschien ook wel een beetje de technerd. En dat is helemaal niet erg :)

Ik denk dat men bij de derde iteratie van de Apple Watch in 2017 pas echt goed de markt en behoeftes kan vervullen waardoor het product massaler zal worden gebruikt. De concurrentie zal de komende jaren ook niet stilzitten en de behoeftes, mogelijkheden en innovaties zullen zich erg snel ontplooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Donstil schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:53:
[...]

Alleen het 38mm en 42mm sport model mag mee hè. De rest gaan over de grens.
Het is een 42mm Sport Space Gray! Vanmorgen nog in China, woensdag in PA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Robert1989 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:50:
[...]

Ik heb overigens straks wel een iPhone 6 en een 42mm AW......en jij zit nog met een vrouwen AW en een 5S... :P

OK, OK,....ik zit al 20 jaar met dezelfde vrouw.....er komt maar geen update/upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dannydekr schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:57:
[...]

Zolang het product geen essentiële functies heeft of bepaalde zaken in het leven echt makkelijker maakt, zal het altijd een niche product blijven. .

Pas wanneer mensen zoals bijvoorbeeld mijn moeder (tech-nitwit) denken van: "ik moet echt een Apple Watch hebben", zal het product de nichestatus verliezen. Tot die tijd blijft het een product voor de echte Apple/iPhone liefhebber en misschien ook wel een beetje de technerd. En dat is helemaal niet erg :)

Ik denk dat men bij de derde iteratie van de Apple Watch in 2017 pas echt goed de markt en behoeftes kan vervullen waardoor het product massaler zal worden gebruikt. De concurrentie zal de komende jaren ook niet stilzitten en de behoeftes, mogelijkheden en innovaties zullen zich erg snel ontplooien.
ik heb toch al best wat "onwetende" consumenten gesproken die best enthousiast zijn.
Zeker als ik ze uitleg waar ik hem voor gebruik (als soort van notificatie filter).

Ook heb ik al wat horloge freaks gesproken die nu ineens wel enthousiast zijn nu ze mijn SS hebben gezien (en dat niet waren over de sport).

Dit gaat nog best groot worden, zeker omdat er op iOS eigenlijk geen concurrentie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
Even een herinnering... de laatste pagina's bevatten aardig wat posts over levertijden en Apple Watches die onderweg zijn. Die posts horen in [Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 15:02
Mijn besteld hoco band is vanochtend binnengekomen. Moet echt zeggen voor de prijs, vind ik echt goed en degelijk aanvoelen. Als ik nou ook nog een SS model had gehad, dan was het helemaal top geweest.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LTpKVjuVObxuQ4rw4tyg3W4E/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k8WZViXci0bGG0kd98QwHSpa/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OVJLsEUqEyyMR38sv9a93GBc/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/10ehvzslHV0ONIQD489HPB9T/thumb.jpg

disclaimer: In deze foto's zit de plastic folie er nog op ;)

offtopic:
don't mind het litteken

[ Voor 7% gewijzigd door Captain Planet op 29-06-2015 21:01 ]

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 07:10

Hokkie

Hello

Aansluiting aan de Watch zijde is niet mooi. Verder wel

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie op AliExpress ook al wat Imitatie link Bracelet banden trouwens.
Alleen nog geen echte foto's helaas, daar zou ik opzich wel oren naar hebben :)
Captain Planet schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:53:
Mijn besteld hoco band is vanochtend binnengekomen. Moet echt zeggen voor de prijs, vind ik echt goed en degelijk aanvoelen. Als ik nou ook nog een SS model had gehad, dan was het helemaal top geweest.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

disclaimer: In deze foto's zit de plastic folie er nog op ;)

offtopic:
don't mind het litteken
Zie die band ook veel langs komen op Macrumors maar kan hem niet mooi vinden.
Het had een stuk fraaier geweest naar mijn mening als ze niet voor een normale band + Adapter waren gegaan maar de Adapter verwerkt hadden in de laatste schakels. Zoals de originele schakel band dit doet.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 29-06-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
wat is jullie ervaring met krassen op aluminium zwarte en schermen?

Ik lees eigenlijk alleen maar over krassen op SS maar niet op alu.... ?

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Remko.me schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:42:

niks te bekennen op mijn Space Grey sport !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-03-2021
Remko.me schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:42:

Heb hem nu iets meer dan een week en nog niks te zien. Moet ook wel zeggen dat ik er wat voorzichtig mee ben hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
het glas weet ik zo niet , maar het aluminium van de sport schijnt een stuk minder snel te krassen dan de SS watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
Okie top, want dan ga ik geen bescherming overwegen. Mijn vrouw heeft de gewone alu en is er gewoon normaal mee in de omgang en ook nog niks te bekennen. De SS lees ik toch wel meer over qua krasjes, maar is natuurlijk ook vrij 'zacht' materiaal.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Donstil schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:08:
Ik zie op AliExpress ook al wat Imitatie link Bracelet banden trouwens.
Alleen nog geen echte foto's helaas, daar zou ik opzich wel oren naar hebben :)
[...]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1UbgES1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die zag ik toevallig net op MacRumors. Beetje twijfelachtig.
ALS je een mooie band hebt weten na te maken maar je er toch meer foto's van zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Donstil schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:59:
[...]

Die zag ik toevallig net op MacRumors. Beetje twijfelachtig.
ALS je een mooie band hebt weten na te maken maar je er toch meer foto's van zou ik zeggen.
Inderdaad....lijkt wel gemaakt op een of ander duister openbaar toilet.

Als ie in space gray komt wil ik 'm wel proberen.

Zouden er binnenkort nog laadkabels op de markt komen voor een vriendelijker prijsje?
(ben er 1 tegengekomen, maar die kwam ook op $24 ipv $29 bij de AS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Narcotical schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:27:
[...]

Batterijduur is bij mij uitstekend. Elke dag nog wel 40-50% over, op iets langere dagen rond de 30%. Ik zit nu bv. nog op 71% en heb hem half 11 ofzo van de lader gehaald vandaag. Je kan eens proberen om je Watch opnieuw in te stellen? Misschien dat dat helpt
Gisteren eens volledig laten leeglopen en lijkt dat de batterij nu terug gekalibreerd is. Had nu (23:00) 54% over en van de lader gehaald om 7:00 8)7

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Donstil schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:28:
[...]

Maar zoals je in mijn voorbeeld ziet is het verschil geen 100.- maar eerder 55,-/60,-
De prijzen zijn zonder Tax.

Alleen in Alaska kun je zonder tax kopen maar als ze bv naar Florida gaan komt er al snel 7% bij en in NewYork bv al 10/11% (afhankelijk van de County)
Duidelijk, mijn fout dat had ik over het hoofd gezien maar alsnog scheelt het in aanschaf nu toevallig Amerika aangedaan wordt. Kan nu al niet wachten :) Het scheelt niet veel met de NL lancering met vertrek 24 juli. Nu eens uitzoeken welke Sports het gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymous_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 19:00
Weet iemand waar je dit goedkoper kan bestellen in buitenland (RVS) en hoe duur word dit model? Ik zie namelijk mensen ermee lopen terwijl deze pas eind juli in de schappen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:28
Anonymous_ schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:55:
Weet iemand waar je dit goedkoper kan bestellen in buitenland (RVS) en hoe duur word dit model? Ik zie namelijk mensen ermee lopen terwijl deze pas eind juli in de schappen ligt.
hij is in Duitsland wat goedkoper, maar meeste prijsverschil is als je hem uit de US haalt...
de mijne is uit Duitsland en bevalt me prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymous_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 19:00
Andre_FR2010 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:58:
[...]

hij is in Duitsland wat goedkoper, maar meeste prijsverschil is als je hem uit de US haalt...
de mijne is uit Duitsland en bevalt me prima :)
Beste Andre,

Waar precies heb je het besteld? en hoe heb je dat voor mekaar gekregen want ik hoorde via via dat je een telefoonnummer of een adres in Duitsland moet hebben, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
Anonymous_ schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:07:
[...]

Beste Andre,

Waar precies heb je het besteld? en hoe heb je dat voor mekaar gekregen want ik hoorde via via dat je een telefoonnummer of een adres in Duitsland moet hebben, klopt dat?
heb dit gedaan via Huifkar (ff zoeken in dit topic en je hebt de laatste details, belangrijk, eerst via Huifkar contact opnemen voordat je besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Anonymous_ schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:07:
[...]

Beste Andre,

Draadje voor aspirant aanschaffers:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1631437/0

Daar is vele malen het huifkar/mailto.de principe uitgelegd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 17:11
Vandaag mijn watch eindelijk binnen gekregen. De levertijd viel wel mee uiteindelijk. Op 20 juni besteld, en maandag de 22e is hij vanuit Shanghai verstuurd naar een vriend in Duitsland. En die heeft hem vandaag meegenomen.

Ik had de watch al geprobeerd bij de Apple Store in Oberhausen, dus ik wist wat ik zou krijgen, maar het is toch mooi dat je hem nu dan echt kan instellen etc. Dat gaat helaas bij het testen niet. Ik denk wel dat ik hem voornamelijk voor de tijd/notificaties/activiteiten ga gebruiken, en daarom heb ik ook een watchface ingesteld met analoge klok met een paar complications.

Het is trouwens een 42mm SS met Black Leather Loop band geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik ben maar even gewisseld naar mijn Zwarte sportband bij de SS i.p.v de Classic Buckle.
Als ik even eerlijk mag zijn dan zit de Sportband comfortabeler dan de Classic Buckle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Kreeg net een mailtje van Apple:

Your Apple Watch will be in your hands shortly. Once it is, we can help you get started right in the comfort of your own home with online Personal Setup. It’s a video session* where we show you how to set up Apple Watch with your iPhone, walk you through some key features, and answer your questions. We’ll also point out some great apps, and help you personalize your device.

To take full advantage of your session, you'll need your Apple Watch, iPhone 5 or later, a high-speed Internet connection, and computer or iPad* to view a live video. iPhone requires iOS 8.2 or later.

Krijgt iedereen dat?

Voorlopig heb ik er nog niets aan: AW wordt morgen afgeleverd in de VS en komt dan pas 22 juli hier heen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
Donstil schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:44:
Nou ik ben maar even gewisseld naar mijn Zwarte sportband bij de SS i.p.v de Classic Buckle.
Als ik even eerlijk mag zijn dan zit de Sportband comfortabeler dan de Classic Buckle :P
Vraagje, met dit warme weer geen last van 'zweten' met de sportband? Was voor mij een reden om een Milanese loop te nemen ipv sportband.. Ik wilde niet het risico nemen om extra band te moeten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Ridder schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:58:
Kreeg net een mailtje van Apple:

Your Apple Watch will be in your hands shortly. Once it is, we can help you get started right in the comfort of your own home with online Personal Setup. It’s a video session* where we show you how to set up Apple Watch with your iPhone, walk you through some key features, and answer your questions. We’ll also point out some great apps, and help you personalize your device.

To take full advantage of your session, you'll need your Apple Watch, iPhone 5 or later, a high-speed Internet connection, and computer or iPad* to view a live video. iPhone requires iOS 8.2 or later.

Krijgt iedereen dat?

Voorlopig heb ik er nog niets aan: AW wordt morgen afgeleverd in de VS en komt dan pas 22 juli hier heen....
Ja heb ik ook gekregen, maar hoef je verder niks mee te doen. Setup is vrij makkelijk ook trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
@Ridder, volgens mij krijgt iedereen dit. Heb er geen gebruik van gemaakt aangezien m'n watch uit Duitsland komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Andre_FR2010 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:59:
[...]

Vraagje, met dit warme weer geen last van 'zweten' met de sportband? Was voor mij een reden om een Milanese loop te nemen ipv sportband.. Ik wilde niet het risico nemen om extra band te moeten aanschaffen.
Ik zweet met sportband niet meer dan met elk ander horloge dat ik ooit gedragen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
Narcotical schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:05:
[...]

Ik zweet met sportband niet meer dan met elk ander horloge dat ik ooit gedragen heb
OK, goed om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier veel linkshandige Watch-bezitters? Aan welke pols dragen jullie de Watch?

Jaren geleden droeg ik gewone horloges steeds links. Maar nu lijkt het met de bediening met de rechterhand een beetje stroef. Ik ben wel vrij hardnekkig links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:27:
Zijn er hier veel linkshandige Watch-bezitters? Aan welke pols dragen jullie de Watch?

Jaren geleden droeg ik gewone horloges steeds links. Maar nu lijkt het met de bediening met de rechterhand een beetje stroef. Ik ben wel vrij hardnekkig links.
Volledig linkshandig, en altijd mijn horloges links gedragen. Ook de Pebble, vond het hier af en toe lastig. Met de AW valt dit erg mee. Tot nu toe geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:31:
[...]

Volledig linkshandig, en altijd mijn horloges links gedragen. Ook de Pebble, vond het hier af en toe lastig. Met de AW valt dit erg mee. Tot nu toe geen problemen.
Ook volledig linkshandig maar draag horloge al jaren rechts. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andre_FR2010 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:59:
[...]

Nou ik heb de lederen Classic Buckle en een sport band bij mijn SS.
Normaal zweet ik daar niet zoveel maar met 35graden op het programma ben ik even gewisseld, zweten met de Sport band is niet erg maar als het in de Lederen band zou trekken is dat wel zonde natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:39:
[...]

Nou ik heb de lederen Classic Buckle en een sport band bij mijn SS.
Normaal zweet ik daar niet zoveel maar met 35graden op het programma ben ik even gewisseld, zweten met de Sport band is niet erg maar als het in de Lederen band zou trekken is dat wel zonde natuurlijk.
De rubberen band zweet heel weinig moet ik zeggen. Daarintegen een Icewatch met rubberen band is dit wel het geval bij actief werk/bezigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:15
Nog meer mensen waarbij Music niet werkt op de Apple Watch? Ik zie alleen 'oude' muziek die op m'n iPhone stond voor Music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:43:
[...]

De rubberen band zweet heel weinig moet ik zeggen. Daarintegen een Icewatch met rubberen band is dit wel het geval bij actief werk/bezigheid.
Oké cool, ben benieuwd morgen :)
(Geef mij maar 18 graden zonder Zon ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Present. Hardnekkig linkshandig. AW ook links. Geen problemen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Laatst online: 22:41
macmellow schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:58:
Nog meer mensen waarbij Music niet werkt op de Apple Watch? Ik zie alleen 'oude' muziek die op m'n iPhone stond voor Music.
Het is wachten op de update. iTunes moet ook nog geüpdatet worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
N-Freak schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:21:
[...]

Het is wachten op de update. iTunes moet ook nog geüpdatet worden. :)
Toen ik net keek zag ik opeens wel de muziek uit Apple Music. Alleen het synchroniseren naar de Watch zelf lukt niet, daar zal wel een update voor nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54

Je kunt de Apple Watch ook rechts dragen. Bij de instellingen kun je dit aangeven en het horloge kun je dan omdraaien zodat de "bewegingen" natuurlijk blijven ;)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een tip om de accu duur van beta 2 wat te verlengen? Ik zie op Macrumors dat de meesten een "prima" accu duur halen maar de mijne is om 12:00 al leeg :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

En hij is binnen!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QXBoX1el.jpg

Vrouw is druk bezig met in gebruik nemen, en meteen allemaal appel meeltjes over garantie etc hier in de mailbox.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JYEeizgl.jpg

O ja....deze kwam ook nog:

oops...fotootje van iPhone 6 is verdwenen...nou ja....dan niet

Nu de vrouw nog uitleggen hoe whatsapp notificaties ingesteld moeten worden.....weet ik zelf eigenlijk ook niet....op de iPhone neem ik aan?

[ Voor 17% gewijzigd door Ridder op 01-07-2015 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1989
@Ridder Moet nu gelukt zijn toch ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Ik merkte vandaag op dat, ondanks dat ik in de settings het geluid uit heb gezet, mijn Apple Watch nog steeds een notficatiegeluidje maakt als ik een notificatie ontvang. Ik heb de slider helemaal naar links staan en wil niet telkens mijn Apple Watch op de mute functie zetten (Ik snap niet eens wat die functie doet). Iemand een idee?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naturalcool
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 13:15
Misschien ben ik de enige, maar ik kan niet wachten tot er een toestenbord beschikbaar komt voor de Apple Watch. Ik bekeek de demonstratie filmpje op WWDC 2015 over Watch OS 2 nogmaals, en mij viel mij op, op 3:05, dat WeChat de mogelijkheid biedt om te beantwoorden met een toestenbord (zie de icoon onder de microfoon). Of is dat enkel wishful thinking van mij?

YouTube: New Apple Watch OS 2 Demo at WWDC 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hoe staat het bij jullie met de betrouwbaarheid van de stappenteller? Als ik een beetje door het huis wandel heb ik er al snel een paar honderd meter op zitten. Gisteren heb ik in totaal 8,43 km gewandeld volgens de Apple Watch, maar de Moves app die ook alles meent te registreren, geeft 4,3 km aan. Dat laatste lijkt me ook wat accurater, want het is een normale kantoordag met een wandeling van 2 km in de pauze..

Prima als ik alle stats door twee moet delen, maar dit is wel heel erg overdreven. Ik heb m'n watch trouwens wel gekalibreerd door er 20 minuten mee te wandelen en de workout app aan te zetten. Moet ik dat nog een keer doen? Heb er ook al een run van 8k op zitten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

naturalcool schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 01:33:
Misschien ben ik de enige, maar ik kan niet wachten tot er een toestenbord beschikbaar komt voor de Apple Watch. Ik bekeek de demonstratie filmpje op WWDC 2015 over Watch OS 2 nogmaals, en mij viel mij op, op 3:05, dat WeChat de mogelijkheid biedt om te beantwoorden met een toestenbord (zie de icoon onder de microfoon). Of is dat enkel wishful thinking van mij?

YouTube: New Apple Watch OS 2 Demo at WWDC 2015
Heb je zelf een Apple Watch?
Ik heb nu 2 maanden een 38mm sport (ben zelf niet zo groot). En ik kan mij niet voorstellen hoe je succesvol een toetsenbord kan implementeren waarmee je fatsoenlijk berichten kan sturen. Als ik stil zit dan is het numpad voor de toegangscode nog net te doen, maar als ik sta of loop mislukt het bijna altijd de eerste keer. En dat zijn slechts 10 toetsen.

TL;DR: Toetsenbord op Apple Watch is imho wishful thinking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Decennia schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 00:19:
Ik merkte vandaag op dat, ondanks dat ik in de settings het geluid uit heb gezet, mijn Apple Watch nog steeds een notficatiegeluidje maakt als ik een notificatie ontvang. Ik heb de slider helemaal naar links staan en wil niet telkens mijn Apple Watch op de mute functie zetten (Ik snap niet eens wat die functie doet). Iemand een idee?
Dit heb ik ook. Echter krijg ik niet altijd een geluidje, de watch zal wel slim genoeg zijn om alleen geluid te sturen als je 'm kortgeleden nog gebruikt hebt ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
pposthoorn schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:16:
[...]

Ik heb nu 2 maanden een 38mm sport (ben zelf niet zo groot). En ik kan mij niet voorstellen hoe je succesvol een toetsenbord kan implementeren waarmee je fatsoenlijk berichten kan sturen. Als ik stil zit dan is het numpad voor de toegangscode nog net te doen, maar als ik sta of loop mislukt het bijna altijd de eerste keer. En dat zijn slechts 10 toetsen.

Ik zie een toetsenbord ook nog niet echt heel handig zijn op de Watch. Wat ik wel graag zou zien is dat je zelf de standaardreacties aan kan passen en er ook meerdere in kan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naturalcool
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 13:15
[...]

Ja, ik heb de 42mm versie.
En ik denk wel degelijk dat het mogelijk is.
Je moet alleen niet denken aan de iOS toetsenbord, die kan je niet in 1 keer proppen op het scherm.
Misschien kan je iets denken aan het voorspellen van woorden, zoals je bij iOS in het Engels ook hebt.
Misschien kan je horizontaal alle letters door het scherm laten scrollen. Het hoeft niet zo snel te gaan als op iOS, maar korte berichtjes tikken zou ik heerlijk vinden.

Ik vind het namelijk vervelend dat ik op mijn horloge iets lees en dat ik dan alsnog mijn Telefoon moet pakken voor iets wat ook kan op de horloge kan (antwoorden van berichtjes), maar niet met de gewenste input methode.

Ik begrijp de design filosofie: de horloge is bedoeld als 1 richtings verkeer aan info.
Maar ff snel schrijven tegen Siri zou ik ideaal vinden voor reminders ipv te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:55
Je merkt het al bij het intypen van je pincode. De cijfers staan precies zo dat je geen fout kan maken maar dichter op elkaar wordt priegelwerk, laat staan een (slim) toetsenbordje. Woorden voorspellen wordt wel een lastige denk ik en als alternatief zou T9 kunnen maar dan blijft er geen ruimte over om te kunnen zien wat je typt vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Haha dit dus. Ik zit ook continu mis met die code.
Heb hem inmiddels volledig uitgezet.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 02-07-2015 20:18 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie