1. Mezelf in beweging houden, dat is voor mij nummer 1. Verder is het heel handig om dingen als weer, todo–lijstjes, agenda en Siri aan je pols te hebben (“Siri, zet een timer voor 8 minuten voor de pasta want ik heb mijn handen vol”)Belecthor schreef op donderdag 10 september 2020 @ 11:04:
Met de (waarschijnlijke) aankomst van de Apple Watch series 6 ga ik dit jaar ook een Apple Watch aanschaffen. Ik draag al tien jaar een ouderwets horloge en tijdens het sporten een Garmin Vivosmart, maar ik wil wel eens zien wat er zo goed is aan een AW.
Ik heb hier een aantal vragen over:
1. Ik begrijp dat er niet één 'killer' functie is van de AW, maar wat zijn voor jullie de belangrijkste redenen om een AW te gebruiken? Wat is de grootste meerwaarde gedurende de dag? Ik denk zelf vooral aan kwantificing van mijn eigen sport- en slaapgedrag, maar daarnaast weet ik het niet zo goed (naast de tijdaflezen)
2. Is de combinatie met een iPhone 7 wel goed en een AW of mis ik dan functionaliteit?
3. Ik probeer gadgets altijd vrij lang te houden, maar hoe veroudert de AW? Is de kans groot dat het over vier jaar nog een beetje bruikbaar is?
2. Welke iPhone je gebruikt maakt niet uit.
3. Kan si groot, ik zie hier mensen rondlopen met een AW1 en 2. De 3 wordt nu nog verkocht dus ondersteuning zou ik me geen zorgen over maken. Doe ik bij Apple sowieso niet, een van de redenen om er voor te kiezen zelfs.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”