Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik zou even op MP kijken, en hier in de V&A. Dat moet je een idee geven.Arno schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:57:
Ik wil mijn AW3 verkopen, nadat ik laatst een AW5 gekocht had. Wat is een beetje een normale richtprijs voor een AW3 Nike editie met alle accessoires compleet? Het ding is helemaal goed, alleen wat amper opvallende krasjes op het glas.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Of moet ik nog zaken doen?
opgelost zie volgende post
[ Voor 7% gewijzigd door TweakerVincent op 03-04-2020 20:29 ]
Dit is situatie nieuwe iphone. Ik switch alleen watch. Zal even zoeken op internet
Gevonden: https://www.iculture.nl/tips/apple-watch-in-gebruik-nemen/
[ Voor 12% gewijzigd door TweakerVincent op 03-04-2020 19:54 ]
Dat is gek. Vandaag een interval gerend en dat geeft hij ook keurig weer. Ik zou ermee naar de Apple Store gaan (als ze weer open zijn). Wellicht dat ze hem omruilenCyleo schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:50:
[...]
Nee, activiteiten app van Apple zelf. Ik gebruikte eerst Strava, maar daar had ik hetzelfde probleem.
Je kan zelf even kijken waar ze voor te koop staan hier op tweakers dat is vaak wel een richt-/marktprijs. Als ik het zo zie rond de 175 euro..Arno schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 13:57:
Ik wil mijn AW3 verkopen, nadat ik laatst een AW5 gekocht had. Wat is een beetje een normale richtprijs voor een AW3 Nike editie met alle accessoires compleet? Het ding is helemaal goed, alleen wat amper opvallende krasjes op het glas.
©2004
Verder formaat ook prima. Leuke aankoop
Nog niet gehad dat er echt iets mis was gelukkig! Wel "Undecided" (vaak het resultaat van teveel bewegen of teveel zweet.) en een melding dat ie niets kan meten omdat de hartslag boven de 120 zit. Dat vind ik nog steeds wat jammer, want juist bij grote inspanning wil je ook kunnen zien wat het doet - maar daar is men aan bezig om het te verbeteren geloof ik.TweakerVincent schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 21:34:
Leuk die Watch 5. kom van de 3. Allways on is echt super handig. Net ook met sporten top. En ECG maken ook interessant. Is er iemand hier die wel eens een negatief advies krijg (bij ECG)? Dus dat er iets niet klopt?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Dat kan al! Gewoon muziek vanuit jouw muziek map op de iPhone, op de Watch pleuren! Ik ga zo een rondje hardlopen met mijn Airpods, zonder iPhone! Heerlijk!mr.JamesBond schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 22:19:
Er is een update voor Spotify voor de Apple Watch. Klopt het dat dit alleen Siri ondersteuning betreft, of is het eindelijk mogelijk om offline op de Apple Watch, dus zonder iPhone in de buurt, muziek te luisteren?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Alleen siri bediening helaas.mr.JamesBond schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 22:19:
Er is een update voor Spotify voor de Apple Watch. Klopt het dat dit alleen Siri ondersteuning betreft, of is het eindelijk mogelijk om offline op de Apple Watch, dus zonder iPhone in de buurt, muziek te luisteren?
@pdavie2311 anders reageer je gewoon niet.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
mr.JamesBond schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 22:19:
Wat @pdavie2311 bedoeld volgens mij is dat dit idd kan met je eigen muziekbestanden en deze kan je op je watch zetten met tussenkomst van een pc of Mac. Het liefst zou ik idd ook zien dat spotify eindelijk de watch functie toe gaat voegen (zelfde geldt voor whatsapp trouwens) maar het hardlopen met alleen AirPods en de watch is idd ideaal!pdavie2311 schreef op zondag 5 april 2020 @ 08:24:
[...]
Dat kan al! Gewoon muziek vanuit jouw muziek map op de iPhone, op de Watch pleuren! Ik ga zo een rondje hardlopen met mijn Airpods, zonder iPhone! Heerlijk!
©2004
Helaas gaat dit nog niet op voor spotify. Via diverse omwegen is het wel mogelijk, maar niet standaard met de spotify app.pdavie2311 schreef op zondag 5 april 2020 @ 08:24:
[...]
Dat kan al! Gewoon muziek vanuit jouw muziek map op de iPhone, op de Watch pleuren! Ik ga zo een rondje hardlopen met mijn Airpods, zonder iPhone! Heerlijk!
Bedankt voor deze toelichting. Ik had ‘m ook gelezen als zijnde dat het wel met Spotify kan, maar dat is jammer genoeg nog steeds niet zo. Eigen muziek op mp3 heb ik niet meer sinds ik overgestapt ben naar Spotify. Het liefst zou ik ook tegen tussenkomst willen hebben van een Mac (idem voor bv ebooks, deze wil ik gewoon direct op mijn ereader kunnen binnenhalen). Wellicht dat ik toch Apple Music ga overwegen.harm12nl schreef op zondag 5 april 2020 @ 08:54:
[...]
[...]
Wat @pdavie2311 bedoeld volgens mij is dat dit idd kan met je eigen muziekbestanden en deze kan je op je watch zetten met tussenkomst van een pc of Mac. Het liefst zou ik idd ook zien dat spotify eindelijk de watch functie toe gaat voegen (zelfde geldt voor whatsapp trouwens) maar het hardlopen met alleen AirPods en de watch is idd ideaal!
Hoe bevallen Airpods met hardlopen? Blijven deze goed zitten? Vroeger heb ik hardgelopen met de standaard oortjes van Apple en deze raakten nooit los.
Interessant, met welke omwegen krijg ik wel spotify op mijn Apple Watch?Hooli-gan schreef op zondag 5 april 2020 @ 08:54:
[...]
Helaas gaat dit nog niet op voor spotify. Via diverse omwegen is het wel mogelijk, maar niet standaard met de spotify app.
PSN: PcDCch
Dit was voor mij de reden om naar Apple Music over te stappen en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over Apple Music. De app vind ik beter dan Spotify en het hardlopen met een watch en AirPods is echt super.meesje schreef op zondag 5 april 2020 @ 09:22:
[...]
Bedankt voor deze toelichting. Ik had ‘m ook gelezen als zijnde dat het wel met Spotify kan, maar dat is jammer genoeg nog steeds niet zo. Eigen muziek op mp3 heb ik niet meer sinds ik overgestapt ben naar Spotify. Het liefst zou ik ook tegen tussenkomst willen hebben van een Mac (idem voor bv ebooks, deze wil ik gewoon direct op mijn ereader kunnen binnenhalen). Wellicht dat ik toch Apple Music ga overwegen.
offtopic:
Hoe bevallen Airpods met hardlopen? Blijven deze goed zitten? Vroeger heb ik hardgelopen met de standaard oortjes van Apple en deze raakten nooit los.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Pardon? Ik geef gewoon goed advies! Neem nog een slok azijn joh! Tjemig! Ik pleur podcasts, gratis op mijn iPhone en zet deze op mijn Watch..Lekker hardlopen op Tiësto...Maar hey, anders reageer ik gewoon niet...Tylen schreef op zondag 5 april 2020 @ 08:53:
[...]
Alleen siri bediening helaas.
@pdavie2311 anders reageer je gewoon niet.
Google is your friendMozart schreef op zondag 5 april 2020 @ 09:33:
[...]
Interessant, met welke omwegen krijg ik wel spotify op mijn Apple Watch?
https://www.ondesoft.com/...watch-without-iphone.html
-edit- dit is 1 van de eerste links die ik tegenkom en dat je moet betalen voor die converter. Maar er zullen ongetwijfeld gratis converters te vinden zijn.
Ik zit daar ook nog over te twijfelen. Wellicht dat ik ook die stap maak uiteindelijk. Helaas miste ik al een flink aantal muziekstukken die ik momenteel heerlijk vind om te luisteren op spotify (zoals mixes van Cris Deluxe).Kassad schreef op zondag 5 april 2020 @ 10:01:
[...]
Dit was voor mij de reden om naar Apple Music over te stappen en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over Apple Music. De app vind ik beter dan Spotify en het hardlopen met een watch en AirPods is echt super.
[ Voor 53% gewijzigd door Bulligan op 05-04-2020 10:41 ]
Jouw opmerking was voor mij ook niet gelijk duidelijk. Offline spotify op AW is een zeer gewilde functionaliteit. En als jij dan reageert op een reactie over Spotify dat dat makkelijk kan, begrijp ik de verwarring. Jij doelde juist weer op de laatste zin (muziek op AW en niet specifiek Spotify).pdavie2311 schreef op zondag 5 april 2020 @ 10:23:
[...]
Pardon? Ik geef gewoon goed advies! Neem nog een slok azijn joh! Tjemig! Ik pleur podcasts, gratis op mijn iPhone en zet deze op mijn Watch..Lekker hardlopen op Tiësto...Maar hey, anders reageer ik gewoon niet...
Wellicht de volgende keer het iets duidelijker verwoorden als: Inderdaad offline Spotify op AW kan niet, maar je kunt wel....
Mij is bekend dat je er inderdaad podcasts op kunt zetten. Ik heb wel eens gezocht, maar ik heb geen goede muziek podcasts kunnen vinden. De meeste zijn ‘praat’ podcasts. Welke podcasts gebruik jij?
Edit: clublife by Tiësto heb ik al gevonden.
Hierop aanhakend: https://chrunos.com/download-spotify-songs-to-mp3/Hooli-gan schreef op zondag 5 april 2020 @ 10:33:
[...]
Google is your friend![]()
![]()
https://www.ondesoft.com/...watch-without-iphone.html
-edit- dit is 1 van de eerste links die ik tegenkom en dat je moet betalen voor die converter. Maar er zullen ongetwijfeld gratis converters te vinden zijn.
[...]
Ik zit daar ook nog over te twijfelen. Wellicht dat ik ook die stap maak uiteindelijk. Helaas miste ik al een flink aantal muziekstukken die ik momenteel heerlijk vind om te luisteren op spotify (zoals mixes van Cris Deluxe).
Zelf nog geen ervaring mee.
Natuurlijk nieuwer is beter. Maar wat is er nu echt nieuw, bv de watch app store, ben je ju onafhankelijk van je iphone? Niet meerr via de watch app. En hoe werkt apple music? Muziek via watch app op je watch zetten?
Wasr gebruik ik hem voor? Hardlopen, afstandbediening apple tv, berichten
Waterdichtheid, gps, meer opslagruimte, sneller, betere hartslag meting, always on display, groter scherm etc. Je gaat het verschil echt wel merkenColdbullet schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 07:09:
Ik ben vanaf het 1e moment in bezit van een awatch versie 0. Nu begint het toch op aan te komen dat ik een nieuwe moet, batterij is niet meer wat het is. Vastlopers ect..
Natuurlijk nieuwer is beter. Maar wat is er nu echt nieuw, bv de watch app store, ben je ju onafhankelijk van je iphone? Niet meerr via de watch app. En hoe werkt apple music? Muziek via watch app op je watch zetten?
Wasr gebruik ik hem voor? Hardlopen, afstandbediening apple tv, berichten
©2004
Ik heb een AW4. Volgens mij is de watch met watchOS 6 wel iets autonomer geworden, maar nog steeds kan deze niet zonder een iPhone.Coldbullet schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 08:44:
En hoe werkt de app store? En is de watch tegenwoordig wel atonomer zonder iphone?
Ik heb een AW5, en het is erg afhankelijk van wat je wil of je de iPhone nodig hebt. Ik ga vaak hardlopen met enkel de watch en mijn dopjes. Podcasts luisteren of offline muziek gaat dan prima. Meer dan dat en je loopt tegen geen internet aan (de 4g variant zou wat dat betreft ideaal zijn maar werkt volgens mij nog niet in NL). De app store is wel behoorlijk beperkt t.o.v. die op je iPhone. Ook watchfaces toevoegen en een paar meer van dat soort domme dingen kunnen alleen vanaf je iPhone. Als je hem echt als twee seperate devices wil zien moet er denk ik nog wel een of twee updates overheen.Coldbullet schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 08:44:
En hoe werkt de app store? En is de watch tegenwoordig wel atonomer zonder iphone?
Duidelijk! Voor hardlopen gebruik ik hem nu al zonder iphone, offline muziek met airpods.Cyleo schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 08:35:
[...]
Ik heb een AW5, en het is erg afhankelijk van wat je wil of je de iPhone nodig hebt. Ik ga vaak hardlopen met enkel de watch en mijn dopjes. Podcasts luisteren of offline muziek gaat dan prima. Meer dan dat en je loopt tegen geen internet aan (de 4g variant zou wat dat betreft ideaal zijn maar werkt volgens mij nog niet in NL). De app store is wel behoorlijk beperkt t.o.v. die op je iPhone. Ook watchfaces toevoegen en een paar meer van dat soort domme dingen kunnen alleen vanaf je iPhone. Als je hem echt als twee seperate devices wil zien moet er denk ik nog wel een of twee updates overheen.
Welke playlist gebruiken jullie?
Tot nu toe vind ik de verschillende Playlists die ik gebruikt heb, een te hoge tempo hebben.
Zoals "now running" begint met "jump around". Een heerlijk nummer maar ik sprint niet mijn gehele route...
Genre top 40. Nummers hoeven niet "nieuw" te zijn. Tot jaren 80 (beste productiedatum 😅) luister ik graag naar.
Alvast vriendelijk bedankt voor jullie suggesties!
Ik ben zelf aan het kijken of ik kan overstappen vanaf spotify naar apple music en daar liep ik ook tegenaan. Spotify heeft enkele playlists voor elk 5-tal rond de 150 bpm. Ik heb zelf dmv een programma die playlists overgezet naar apple music, maar je kunt natuurlijk zelf ook met een gratis spotify account even kijken welke nummers er in staan en die zelf in een playlist zettenstreamnl schreef op woensdag 15 april 2020 @ 07:26:
over hardlopen icm de watch...
Tot nu toe vind ik de verschillende Playlists die ik gebruikt heb, een te hoge tempo hebben.
Zoals "now running" begint met "jump around". Een heerlijk nummer maar ik sprint niet mijn gehele route...
Genre top 40. Nummers hoeven niet "nieuw" te zijn. Tot jaren 80 (beste productiedatum 😅) luister ik graag naar.
Ik vrees dat ik wel bij spotify blijf en zelf maar wat muziek op mijn watch zet. Wat een gedrocht is dat apple music zeg
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Pfff, jammer dat het zo omslachtig moet en dat Apple zelf geen betere playlist heeft hiervoor.Magic schreef op woensdag 15 april 2020 @ 08:02:
[...]
Ik ben zelf aan het kijken of ik kan overstappen vanaf spotify naar apple music en daar liep ik ook tegenaan. Spotify heeft enkele playlists voor elk 5-tal rond de 150 bpm. Ik heb zelf dmv een programma die playlists overgezet naar apple music, maar je kunt natuurlijk zelf ook met een gratis spotify account even kijken welke nummers er in staan en die zelf in een playlist zetten
offtopic:
Ik vrees dat ik wel bij spotify blijf en zelf maar wat muziek op mijn watch zet. Wat een gedrocht is dat apple music zeg
Ik gebruik nu de playlist "easy hits" of "wake me up" maar dat is het net niet.
Dan is er maar 1 optie: Ben Liebrands Grandmix 1988streamnl schreef op woensdag 15 april 2020 @ 07:26:
over hardlopen icm de watch...
Gebruik ik zelf voor hardlopen en dat werkt prima
[ Voor 4% gewijzigd door Mozart op 15-04-2020 09:44 ]
PSN: PcDCch
Ben Liebrands... Dat is een "blast to the past".Mozart schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:44:
[...]
Dan is er maar 1 optie: Ben Liebrands Grandmix 1988
Gebruik ik zelf voor hardlopen en dat werkt prima
Bedankt voor je tip
Dit is alleen zichtbaar in het donker. Was me nog nooit eerder opgevallen. Is het normaal of een defect?
![]() | ![]() | ![]() |
De foto’s zijn wazig. Kreeg ze niet beter..... Bij een screenshot op de watch is niets te zien van die waas.
Lijkt defect, ik heb dat zeker niet (want OLED).Hooli-gan schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:11:
Zijn er meer mensen die een soort groene waas hebben aan linkerkant van het scherm, tijdens unlock of een leeg notificatie menu?
Dit is alleen zichtbaar in het donker. Was me nog nooit eerder opgevallen. Is het normaal of een defect?
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
De foto’s zijn wazig. Kreeg ze niet beter..... Bij een screenshot op de watch is niets te zien van die waas.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Mijn S5 is helemaal zwart, niks groene waas..Hooli-gan schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:11:
Zijn er meer mensen die een soort groene waas hebben aan linkerkant van het scherm, tijdens unlock of een leeg notificatie menu?
Hello. Is it me you're looking for?
Dit herken ik zeker niet. Heb je het met een andere whatsface ook? Anders zeker even terug gaan.Hooli-gan schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:11:
©2004
Heb het met meerdere watchfaces. Al ziet het er net even anders uit.harm12nl schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:52:
[...]
Dit herken ik zeker niet. Heb je het met een andere whatsface ook? Anders zeker even terug gaan.
Als je notificaties naar beneden sleept. Dan is ie een beetje doorschijnend. Je ziet als het ware je watchface er een beetje doorheen. Maar de linkerkant van de watch is duidelijk groener van kleur.
Het is alleen duidelijk zichtbaar in een donkere kamer. Anders lijkt er niets aan de hand. Ik heb inmiddels wel contact gehad met Apple. En ik wacht op een doos om de horloge in op te sturen voor onderzoek/reparatie.
Ook alleen maar op die twee schermen, lege notificaties en de unlock. De watchfaces zelf, zwart/wit of kleur, zien er prima uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Bulligan op 18-04-2020 08:39 ]
streamnl schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:38:
[...]
Ben Liebrands... Dat is een "blast to the past".
Bedankt voor je tip
Dit was bij de introductie van de AW 4 een zeer bekend probleem, zie bijvoorbeeld: https://www.reddit.com/r/..._light_bleed_on_series_4/Hooli-gan schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:11:
Bleed kan het niet zijn (want OLED) maar het ziet er wel zo uit. Is dit een 5? Jammer om te lezen dat de kwaliteit van de OLED's (soms) dus nog steeds zo slecht is.
Ik heb het in minimale mate en heb toen maar besloten me er niet aan te storen nadat ik in de winkel zag dat alle 4's daar het 'een beetje' hadden.
@Hooli-gan Dit was mij nog niet opgevallen. Vanavond eens in het donker mijn AW4 checken.ex87 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 17:18:
[...]
Dit was bij de introductie van de AW 4 een zeer bekend probleem, zie bijvoorbeeld: https://www.reddit.com/r/..._light_bleed_on_series_4/
Bleed kan het niet zijn (want OLED) maar het ziet er wel zo uit. Is dit een 5? Jammer om te lezen dat de kwaliteit van de OLED's (soms) dus nog steeds zo slecht is.
Ik heb het in minimale mate en heb toen maar besloten me er niet aan te storen nadat ik in de winkel zag dat alle 4's daar het 'een beetje' hadden.
[ Voor 6% gewijzigd door meesje op 17-04-2020 17:45 ]
Vooral dit stukje:
Second, rather than simply providing a static display of the complication you configure, Watchsmith lets you dynamically schedule the complications to appear on your watch face. This is done using time based triggers (with plans for additional trigger types down the road)
Wut? Ondersteund apple dit?ex87 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:07:
Heeft iemand hier wel is naar gekeken trouwens? Ziet er erg tof uit: https://david-smith.org/b...8/introducing-watchsmith/
Vooral dit stukje:
[...]
Ik vraag het mij af... wie gaat het proberen?😬
©2004
Je kan hem gewoon via de store downloaden.
https://apps.apple.com/us/app/watchsmith/id1483088503?ls=1
Heb hem al even draaien, werkt op zich goed. Alleen de abonnement vorm spreekt mij niet aan!ex87 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:07:
Heeft iemand hier wel is naar gekeken trouwens? Ziet er erg tof uit: https://david-smith.org/b...8/introducing-watchsmith/
Vooral dit stukje:
[...]
Bing
Ik heb een 5 idd. Maar het ziet er exact zo uit als in die Posts in die link.ex87 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 17:18:
[...]
Dit was bij de introductie van de AW 4 een zeer bekend probleem, zie bijvoorbeeld: https://www.reddit.com/r/..._light_bleed_on_series_4/
Zal het nog wat doen met de batterijduur?bing69 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 08:19:
[...]
Heb hem al even draaien, werkt op zich goed. Alleen de abonnement vorm spreekt mij niet aan!
©2004
Merk er in ieder gevel niet veel van, maar zou niet weten waarom het iets zou doen. Het is feitelijk niets anders dan een link naar andere opties waarvan de icoon van de link op een x tijd kunt laten veranderen....
Bing
Maar wat gebruik je er van precies?bing69 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 08:19:
[...]
Heb hem al even draaien, werkt op zich goed. Alleen de abonnement vorm spreekt mij niet aan!
Alleen wat veranderen Apps. op je wijzerplaat?
Als er hier toekomst wat meer te configureren zou zijn zou het een winnaar zijn, nu is het al aardig!
Bing
Hopelijk hebben ze hem snel gerepareerd of vervangen.
Nu sinds de laatste update is hij gedurende de tweede dag om 1800/1900 al zo leeg dat hij uitvalt.
Geen andere wijzerplaat ofz geïnstalleerd. Geen ingewikkelde complicaties.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee hier geen verandering tov de vorige update. Al een softreset gedaan van zowel de iPhone als de watch?Donstil schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:59:
Meer mensen waar de batterij hard gaat met de laatste update. Ik heb een S5 (44mm titanium) en deed er altijd twee dagen mee als ik de watch snachts uit zet (ik draag hem toch niet).
Nu sinds de laatste update is hij gedurende de tweede dag om 1800/1900 al zo leeg dat hij uitvalt.
©2004
Mm Apple watch zou ik kunnen doen maar iPhone vind ik te veel moeite eigenlijk. Zie ook niet zo hoe dat zou uitmaken.harm12nl schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:32:
[...]
Nee hier geen verandering tov de vorige update. Al een softreset gedaan van zowel de iPhone als de watch?
Misschien is het met de volgende update weer goed.
Bedoelt hij met een soft reset niet gewoon uit en weer aan zetten? Dat lost bij mij vaak al dingen opDonstil schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:41:
[...]
Mm Apple watch zou ik kunnen doen maar iPhone vind ik te veel moeite eigenlijk. Zie ook niet zo hoe dat zou uitmaken.
Zeker niet in jouw mate, maar viel me wel met mijn Series 3 op dat hij na een dag gebruik (ik laad hem snachts op) zo'n 10-20% minder overheeft. eerder had ik elke dag tussen de 66 en 75% over, na de laatste update tussen de 50 en 66. Vond het nog niet zo zorgwekkend dat ik er verder aandacht aan heb gegeven.Donstil schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:59:
Meer mensen waar de batterij hard gaat met de laatste update. Ik heb een S5 (44mm titanium) en deed er altijd twee dagen mee als ik de watch snachts uit zet (ik draag hem toch niet).
[ Voor 29% gewijzigd door Magic op 23-04-2020 08:34 . Reden: verkeerde quote ]
Bijna goed, een soft reset is het geforceerd herstarten van je apparaat.Kassad schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:21:
[...]
Bedoelt hij met een soft reset niet gewoon uit en weer aan zetten? Dat lost bij mij vaak al dingen op
Maar Don is inderdaad in de war met een hard reset, AKA herstellen naar fabrieksinstellingen
Ik bedoel idd een softreset zoals hierboven al een aantal keer aangehaaldDonstil schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:41:
[...]
Mm Apple watch zou ik kunnen doen maar iPhone vind ik te veel moeite eigenlijk. Zie ook niet zo hoe dat zou uitmaken.
Heeft bij mij ook wel eens geholpen. De iPhone en Watch staan natuurlijk continue met elkaar in contact dus het kan ook best dat er een proces op de iPhone blijft hangen waardoor de bat van je Watch harder gaat.
©2004
Kassad schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:21:
[...]
Bedoelt hij met een soft reset niet gewoon uit en weer aan zetten? Dat lost bij mij vaak al dingen op
Magic schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:33:
[...]
Zeker niet in jouw mate, maar viel me wel met mijn Series 3 op dat hij na een dag gebruik (ik laad hem snachts op) zo'n 10-20% minder overheeft. eerder had ik elke dag tussen de 66 en 75% over, na de laatste update tussen de 50 en 66. Vond het nog niet zo zorgwekkend dat ik er verder aandacht aan heb gegeven.
The Inquisitor schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:45:
[...]
Bijna goed, een soft reset is het geforceerd herstarten van je apparaat.
Maar Don is inderdaad in de war met een hard reset, AKA herstellen naar fabrieksinstellingen
Aah het was al laatharm12nl schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:58:
[...]
Ik bedoel idd een softreset zoals hierboven al een aantal keer aangehaald
Heeft bij mij ook wel eens geholpen. De iPhone en Watch staan natuurlijk continue met elkaar in contact dus het kan ook best dat er een proces op de iPhone blijft hangen waardoor de bat van je Watch harder gaat.

Maar dat heeft helaas niet geholpen, dat had ik al geprobeerd
Nou ik wacht de volgende update wel even af, draag hem toch niet zo heel veel meer.
Waarom draag je hem niet veel meer dan? Ik ben aan het sporten als een gekko met mijn Nike Series 5....Donstil schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:12:
[...]
[...]
[...]
[...]
Aah het was al laat![]()
Maar dat heeft helaas niet geholpen, dat had ik al geprobeerd![]()
Nou ik wacht de volgende update wel even af, draag hem toch niet zo heel veel meer.
Ben idd ook nieuwsgierig @Donstilpdavie2311 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:27:
[...]
Waarom draag je hem niet veel meer dan? Ik ben aan het sporten als een gekko met mijn Nike Series 5....
©2004
pdavie2311 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:27:
[...]
Waarom draag je hem niet veel meer dan? Ik ben aan het sporten als een gekko met mijn Nike Series 5....
Ja weet ik niet precies ik ben er na (bijna) 5 jaar wel wat op uitgekeken denk ik.harm12nl schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:47:
[...]
Ben idd ook nieuwsgierig @DonstilIk kan hem ook niet meer missen in mijn dagelijkse ritme..
Plus daarnaast heb ik een mooi analoog horloge wat ik mooier vind staan en ondanks dat ik bijna 90% van de notificaties uit heb staan wordt ik soms helemaal gek van de overige 10%

Maar ik begrijp je wel. Ik heb enkele analoge horloges die ik al maanden niet meer om heb gedaan. En dat is eigenlijk toch zonde.
Ik haal nog steeds met gemak 2 dagen. S'avonds ligt hij de ene dag op mijn nachtkastje (gewoon aan) en de nacht erna op de lader.
Ik merk geen verschil qua verbruik.
Herkenbaar.streamnl schreef op donderdag 23 april 2020 @ 10:50:
Maar ik begrijp je wel. Ik heb enkele analoge horloges die ik al maanden niet meer om heb gedaan. En dat is eigenlijk toch zonde.
Gelukkig wordt het analoge horloge niet 'oud', dus ik weet dat ik hem na 5 of zelfs 10 jaar weer kan oppakken en gebruiken. Hooguit dat mijn smaak is veranderd
Analoge horloges blijven inderdaad altijd mooi, maar dat zijn de meeste klassieke auto's ook. Als ik het echter dagelijks moet gebruiken dan kies ik toch wat modernersThe Inquisitor schreef op donderdag 23 april 2020 @ 10:55:
[...]
Herkenbaar.
Gelukkig wordt het analoge horloge niet 'oud', dus ik weet dat ik hem na 5 of zelfs 10 jaar weer kan oppakken en gebruiken. Hooguit dat mijn smaak is veranderd
Niet alleen mooi, ze blijven ook daadwerkelijk werken. Een Apple Watch is hoogstwaarschijnlijk onbruikbaar over 10 jaar omdat de accu het allang heeft begeven. En zelfs al zou je de accu vervangen dan is het apparaat onbruikbaar in snelheid en connectiviteitMagic schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:36:
[...]
Analoge horloges blijven inderdaad altijd mooi, maar dat zijn de meeste klassieke auto's ook. Als ik het echter dagelijks moet gebruiken dan kies ik toch wat moderners
Klopt, echter is de functie van "alleen een horloge" wel een beetje overbodig geworden nu je op elk ander apparaat de tijd en datum ook al kan zien.The Inquisitor schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:47:
[...]
Niet alleen mooi, ze blijven ook daadwerkelijk werken. Een Apple Watch is hoogstwaarschijnlijk onbruikbaar over 10 jaar omdat de accu het allang heeft begeven. En zelfs al zou je de accu vervangen dan is het apparaat onbruikbaar in snelheid en connectiviteit
Een "domme" horloge is _voor mij_ daarom niet meer dan een sieraad. Mooi, maar zonder specifieke functie
Dat kan (en snap ik), maar ik herken me daar niet in. Hoeveel apparaten er ook de tijd weergeven, ik vertrouw altijd op mijn horloge, of het nou AW is of een analogeMagic schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:57:
[...]
Klopt, echter is de functie van "alleen een horloge" wel een beetje overbodig geworden nu je op elk ander apparaat de tijd en datum ook al kan zien.![]()
Een "domme" horloge is _voor mij_ daarom niet meer dan een sieraad. Mooi, maar zonder specifieke functie
[ Voor 9% gewijzigd door The Inquisitor op 23-04-2020 12:04 ]
maar over tien jaar is de watch negen jaar geleden verkocht voor een upgradeThe Inquisitor schreef op donderdag 23 april 2020 @ 11:47:
[...]
Niet alleen mooi, ze blijven ook daadwerkelijk werken. Een Apple Watch is hoogstwaarschijnlijk onbruikbaar over 10 jaar omdat de accu het allang heeft begeven. En zelfs al zou je de accu vervangen dan is het apparaat onbruikbaar in snelheid en connectiviteit
Ja hier nog 1, die uitdagingen die je krijgt worden elke maand ook iets uitdagender, leuk hoorpdavie2311 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:27:
[...]
Ik heb dat ook een keer gehad. Wat bij mij hielp, was het ontkoppelen van je watch van de telefoon en weer opnieuw koppelen.Donstil schreef op woensdag 22 april 2020 @ 19:59:
De accu was weer als van ouds. Nadeel is dat je in je gezondheid app op je tel, waarschijnlijk je watch als nieuw extra device ziet. In je grafieken, data maakt dit niets uit.
Verwijderd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T16TDKLd0YX8chLiE4640pXL.jpg?f=user_large)
Dingetje om zowel tel als iwatch tegelijk op te laden. 2.4A voeding erachter, werkt prima.
En wat betreft batterij, dat is gewoon het aard van het beestje. Lithium batterijen gaan chemisch gewoon stuk na verloop van tijd. Een lange tijd gaat dat heel goed, maar als die bepaalde grens gepasseerd is gaat het gewoon hard met zo'n batterij. Mijn Iphone 7 Plus had 2.5 jaar met de originele batterij gedaan, daarna vloeg het in 1 keer van 86% naar amper 40% en hield het in bellen alleen al amper 5 minuten vol. Whatsapp starten? Chrash. Zelfs de feature van Apple om piekprestaties in te dammen werkte al niet meer.
Immitatie batterij gekocht, na een shitload aan charge cycles nog steeds 99%.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2020 21:32 ]
Ik heb op mijn nachtkastje en op werk alleen maar draadloze laders voor mij Iphone.Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2020 @ 21:27:
Tech is gewoon nog niet echt rijp om zo'n apparaat werkbaar voor een week te houden. Daarom is een traditionele horloge gewoon beter. Eens in de jaar ff de batterij vervangen ofzo. Je raakt zo gewend aan die Iwatch dat het gewoon irritant is het om de 2 dagen te laden. Ik heb wel een cool iets bij de apple store vandaan gehaald,
[Afbeelding]
Dingetje om zowel tel als iwatch tegelijk op te laden. 2.4A voeding erachter, werkt prima.
En wat betreft batterij, dat is gewoon het aard van het beestje. Lithium batterijen gaan chemisch gewoon stuk na verloop van tijd. Een lange tijd gaat dat heel goed, maar als die bepaalde grens gepasseerd is gaat het gewoon hard met zo'n batterij. Mijn Iphone 7 Plus had 2.5 jaar met de originele batterij gedaan, daarna vloeg het in 1 keer van 86% naar amper 40% en hield het in bellen alleen al amper 5 minuten vol. Whatsapp starten? Chrash. Zelfs de feature van Apple om piekprestaties in te dammen werkte al niet meer.
Immitatie batterij gekocht, na een shitload aan charge cycles nog steeds 99%.
Ook mijn Airpod pros laad ik draadloos op, en in de toekomst hopelijk ook mijn apple watch op die apple laad plaat als die ooit nog eens uit komt
Nou zijn er wel meer lookalikes, maar deze is bijna 1:1. Alleen de ovalen standby/Apple Pay-knop ontbreekt. Ze zijn zelfs zo schaamteloos dat ze in hun reclamefilmpje beelden uit promofilmpjes van Apple zelf gebruiken.
[YouTube: Fit-Smart]
In geval komt het fragment waarin de surfende dame op haar Apple Watch een telefoontje krijgt (37 seconden) rechtstreeks uit een keynote van Apple (introductie series 3, https://www.youtube.com/watch?v=2hOYQuCvAK8, vanaf 9'17"). Ik herken ook meer beelden (de twee mannen op de sintelbaan, activity ring watchface), maar ik heb geen zin om meer oude keynotes terug te kijken.
Misschien kom ik te weinig op AliExpress, maar copyshop China lijkt steeds schaamtelozer te worden.
Gegevens staan wel in de AV maar niet op de contactpagina. Logisch.
[ Voor 40% gewijzigd door i2Paq op 27-04-2020 14:53 ]
Check ook die foto's van "echte gebruikers". Daar zie je heel duidelijk dat het scherm maar 75% beslaat van de voorkant.
[ Voor 44% gewijzigd door Sluuz op 28-04-2020 10:32 ]
PSN: Sluuz
Haha inderdaad, bijna echtSluuz schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 10:30:
En het feit dat je op die site met Apple Pay kan betalen is helemaal ironisch.
Check ook die foto's van "echte gebruikers". Daar zie je heel duidelijk dat het scherm maar 75% beslaat van de voorkant.

Maar inderdaad schaamteloos
[ Voor 57% gewijzigd door The Inquisitor op 28-04-2020 10:36 ]
Blijkbaar toch iets mis met de watch. Na opsturen en technische analyse vandaag een mail ontvangen dat ze een vervangend product gaan opsturen. Hopelijk bedoelen ze hiermee een nieuw exemplaar en geen revised watch.Hooli-gan schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:11:
Heb ik weer een krasvrij exemplaar binnenkort.
Kwam op verschillende fora meer mensen tegen die deze issue hadden.
Zijn er hier ook Tweakers die dit hebben?
Spullekes te koop: https://tweakers.net/aanbod/user/826015/
Nu zijn we op zoek naar een screenprotector of iets qua bescherming.
Iemand ervaringen/tips?
Als je even terug kijkt in dit topic dan heb ik al een aantal een een goede aanbeveling gedaanMisterMarcFR schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 14:09:
Mijn vriendin heeft sinds vrijdag een Apple Watch 5 (40 mm) goud gekocht.
Iemand ervaringen/tips?
©2004
Ik denk dat onderstaand topic meer geschikt is voor je vraag:MisterMarcFR schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 14:09:
Mijn vriendin heeft sinds vrijdag een Apple Watch 5 (40 mm) goud gekocht.
Iemand ervaringen/tips?
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
@MisterMarcFR inderdaad ik was in de war met bovengenoemd topic. Daar heb ik het meerdere keren in vermeldrclahsen schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 14:16:
[...]
Ik denk dat onderstaand topic meer geschikt is voor je vraag:
©2004
Het wordt alleen maar gekker. Vandaag helemaal geen data. Als ik de heart rate probeer te forceren door te kopiëren naar strata zie ik dat er maar een paar keer is gemeten. Ik heb nu de hele bende gereset, hoop dat het wat beter wordt.Cyleo schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:52:
[...]
Nog een paar keer geprobeerd, telkens hetzelfde beeld. Fietsen, geen probleem:
[Afbeelding]
Hardlopen, +10 min voor een lock:
[Afbeelding]
Ik heb het horloge expres al een tandje strakker gezet, maar dat heeft dus ook niet geholpen. Vind het een raar probleem, had dit mijn Android Watch niet.
:strip_exif()/f/image/hOf8i5Tx1QliJOl6Vrcw3SyG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HVdWwlOGIu0sTrG739j9ickR.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vertrouw het meest op mijn Watch omdat de tijd wordt gesynchroniseerd via een atoomklok (met tussenkomst van de iPhone). De Watch geeft de meest accurate tijd weerThe Inquisitor schreef op donderdag 23 april 2020 @ 12:03:
[...]
Dat kan (en snap ik), maar ik herken me daar niet in. Hoeveel apparaten er ook de tijd weergeven, ik vertrouw altijd op mijn horloge, of het nou AW is of een analogeEn lees daar de tijd van af... Wellicht omdat ik al sinds kind een horloge draag en het gewenning is
Wat een walgelijke partij.rclahsen schreef op maandag 27 april 2020 @ 09:48:
Lang verhaal.
Heb je toevallig een tattoo op de plek waar je Watch meet? Daar kunnen ze niet zo lekker tegen.Cyleo schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:07:
[...]
Het wordt alleen maar gekker. Vandaag helemaal geen data. Als ik de heart rate probeer te forceren door te kopiëren naar strata zie ik dat er maar een paar keer is gemeten. Ik heb nu de hele bende gereset, hoop dat het wat beter wordt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als je dat niet hebt zou je ook nog je andere arm eens voor de grap kunnen proberen, of iets hoger op je huidige arm. Ik heb een tijd met polsbraces gelopen en moest mn watch dus richting m'n elleboog dragen. Ook daar trackte ie m'n hartslag prima (logisch ook). Maar het zou dus iets met samenstelling van je huid kunnen zijn.
Kan natuurlijk ook gewoon stuk zijn...
Dat is wel een goede, ik ga eens proberen of het met rechts dragen beter werkt.Sluuz schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:17:
[...]
Heb je toevallig een tattoo op de plek waar je Watch meet? Daar kunnen ze niet zo lekker tegen.
Als je dat niet hebt zou je ook nog je andere arm eens voor de grap kunnen proberen, of iets hoger op je huidige arm. Ik heb een tijd met polsbraces gelopen en moest mn watch dus richting m'n elleboog dragen. Ook daar trackte ie m'n hartslag prima (logisch ook). Maar het zou dus iets met samenstelling van je huid kunnen zijn.
Kan natuurlijk ook gewoon stuk zijn...
Vergeet dan ook niet in te stellen dat ie op rechts zit!Cyleo schreef op woensdag 29 april 2020 @ 21:30:
[...]
Dat is wel een goede, ik ga eens proberen of het met rechts dragen beter werkt.
Ik wil de Apple Watch series 5 kopen, maar zie dat in nog geen half jaar de nieuwe uitkomt.
Is het verstandiger om te wachten? Of gewoon de serie 5 doen?
Ben heel nieuw in de "smartwatch" sector.
Misschien een hele rare vraag, maar als je interesse hebt in een nieuwe smartwatch is het dan niet een beter idee om te beginnen met een Watch 3? De 42mm kost € 259 en is in de basis al een prima smartwatch. Ook nu:RifatSahin schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 12:35:
Een vraagje aan de heren/dames.
Ik wil de Apple Watch series 5 kopen, maar zie dat in nog geen half jaar de nieuwe uitkomt.
YouTube: Apple Watch 3 Review in 2019
Roep het al vaker hier..Als je binnen de 2 maanden komt, zou ik wachten, maar nog een half jaar en dan twijfelen om te kopen omdat er dan pas een nieuwe uitkomt? Koop dat ding en geniet er gelijk van!RifatSahin schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 12:35:
Een vraagje aan de heren/dames.
Moet toegeven dat ik van het kaliber "nieuw is beter" ben. Vandaar dus dat ik naar de series 5 keek.rclahsen schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 12:39:
[...]
Misschien een hele rare vraag, maar als je interesse hebt in een nieuwe smartwatch is het dan niet een beter idee om te beginnen met een Watch 3? De 42mm kost € 259 en is in de basis al een prima smartwatch. Ook nu:
YouTube: Apple Watch 3 Review in 2019
Maar ik ga zeker het videootje bekijken
Dit is idd ook waar ja. En als ik constant wacht op de "next best thing" dan blijf ik wachtenpdavie2311 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 12:42:
[...]
Roep het al vaker hier..Als je binnen de 2 maanden komt, zou ik wachten, maar nog een half jaar en dan twijfelen om te kopen omdat er dan pas een nieuwe uitkomt? Koop dat ding en geniet er gelijk van!
[ Voor 27% gewijzigd door RifatSahin op 05-05-2020 13:05 ]
@RifatSahin
[ Voor 6% gewijzigd door hk12nl op 05-05-2020 14:01 ]
©2004
Heb zelf een iPhone 11 pro Max of is dit verbruik minimaal
MinimaalMarioMark1541 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:26:
Hoe zit het met de accu van je iPhone in combinatie met de Apple watch?
Heb zelf een iPhone 11 pro Max of is dit verbruik minimaal
©2004
Dit topic is gesloten.
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie
En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie