Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:17
De waarden schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:54:
De laatste dagen valt het mijn op dat mijn Apple Watch 3 problemen heeft met actieve energie weer geven/aanvullen. Als ik loop met mijn Apple Watch om vult hij bij inspanning mijn trainings minuten en actieve energie aan.

Voor het hardlopen maken ik gebruik van Garmin horloge. Tot voor kort nam die de actieve energie mee in de gezondheid app. Nu neemt hij een hoop gegevens over zoals trainings minuten, hydratatie, stappen,maar geen actieve energie meer. Wat mijn ook op valt is dat mijn Garmin is gekoppeld aan Strava. Ook deze verschijnt niet meer in de gezondheid app en activiteiten. Heb Strava al eens verwijderd. Instellingen nagekeken in de gezondheid app, alles staat ingesteld zoals het zou moeten,maar werkt gewoon niet. (Voor zowel Garmin als Strava)

Voor mijn gevoel werkt de Apple Watch ook minder na de laatste update.
Strava en de Apple Watch is vorige week op de schop gegaan: https://www.dcrainmaker.c...c-heres-how-it-works.html misschien komt het daar door?

Ik ren al tijden niet meer met een Garmin maar alleen nog maar met de Apple Watch S4 (nadat bleek de Apple Watch data beter was dan mijn 235 :o ) en de nieuwe intergratie werkt echt top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 19:41
ex87 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:43:
[...]

Strava en de Apple Watch is vorige week op de schop gegaan: https://www.dcrainmaker.c...c-heres-how-it-works.html misschien komt het daar door?

Ik ren al tijden niet meer met een Garmin maar alleen nog maar met de Apple Watch S4 (nadat bleek de Apple Watch data beter was dan mijn 235 :o ) en de nieuwe intergratie werkt echt top.
Bedankt voor de tip! Ik zie dat meer mensen dit probleem hebben dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
[...]
Deze update van Strava maakt voor mij de Apple Watch 3x beter voor workout-tracking. Ideaal om het nu niet meer via de Strava app te doen die net niet helemaal goed werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
[...]

Super! Precies wat ik nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Ik gebruik nog steeds HealthFit aangezien ik naar meerdere platformen sync.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
Heb nu Watch een paar maanden , en komende van diverse android wear (en android tel) is dit echt een verademing. Werkt altijd en het meer vierkante model is echt goed om de informatie te laten zien.

Er is echt maar 1 ding wat ik niet goed vindt en dat is dat het scherm wel heel erg snel krast zeg.
Ik ben best zuinig (niet overdreven) op mijn spullen maar het ding zit al onder de micro krasjes.

Het glas is dus echt zwak volgens mij.... hebben jullie dit ook ?
je moet goed kijken beetje in het licht, dus het is niet zo dat het meteen opvalt maar nu ik het weet zit ik er de hele tijd naar te kijken 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door oldsmelly op 22-02-2020 08:41 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Nu online
Waar ik het meest van baal is dat hij automatisch de GPS van je iPhone pakt bij een workout, en die is heel onnauwkeurig als hij achter een flesje water zit... daarom zet ik altijd de Bluetooth uit op de iPhone, maar dat maakt het nu een stuk lastiger om muziek te luisteren, aangezien spotify (naar mijn weten) nog steeds geen offline muziek ondersteund.

Dus als iemand tips heeft graag :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Tinusvolkel schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 08:48:
Waar ik het meest van baal is dat hij automatisch de GPS van je iPhone pakt bij een workout, en die is heel onnauwkeurig als hij achter een flesje water zit... daarom zet ik altijd de Bluetooth uit op de iPhone, maar dat maakt het nu een stuk lastiger om muziek te luisteren, aangezien spotify (naar mijn weten) nog steeds geen offline muziek ondersteund.

De gouden tip: Apple Music. 😃👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:53
oldsmelly schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 08:40:
Heb nu Watch een paar maanden , en komende van diverse android wear (en android tel) is dit echt een verademing. Werkt altijd en het meer vierkante model is echt goed om de informatie te laten zien.

Er is echt maar 1 ding wat ik niet goed vindt en dat is dat het scherm wel heel erg snel krast zeg.
Ik ben best zuinig (niet overdreven) op mijn spullen maar het ding zit al onder de micro krasjes.

je moet goed kijken beetje in het licht, dus het is niet zo dat het meteen opvalt maar nu ik het weet zit ik er de hele tijd naar te kijken 8)7
Mijn Watch 2 zit ook onder de krassen. Heb nu een 5 en daar net Clear Plex van de Mediamarkt op laten zetten. Kijken of die blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10 11:37

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ja, het glas is gewoon ruk en krast en beschadigd snel. Maar de meesten in dit topic beweren dat het niet waar is en dat je alleen krassen krijgt bij onzorgvuldig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:27

Mr. Freeze

¡GO!

Ik moet zeggen dat zowel m'n vorige series 0 en de huidige series 3 nog helemaal krasvrij zijn. Ik heb 'm altijd om, ook tijdens werk.

Tussendoor ook een Zenwatch 3 gehad van Asus, toen ik even een Android uit/over-stapje had gemaakt. Ik herken je gevoel :-)

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:29
Ik heb al een tijdje een AW4 in gebruik en kan me ook niet vinden in dat het scherm snel krast. Zojuist schuin in het licht gehouden en kan geen enkel (klein) krasje vinden. Soms hoor ik wel eens een tik (komt het scherm tegen de rand van mijn bureau), ik schrik dan en kijk gelijk wat de schade is, maar die is er dan (gelukkig) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:56

Bij een workout disconnect ik mijn aw van mijn iPhone (vliegtuigmodus op aw)
Ik luister spotify op mijn iPhone via Bluetooth naar mijn draadloze oortjes.
Werkt voor mij allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:25
Hier ook geen krasjes. Heb hem bijna altijd om. Wordt dus goed gebruikt.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
Ach als ik goed zoek zie ik haar krassen maar: Ik heb een hond, speel vaak wild met hem en hij raakt hem wel is.. Ik loop wel is tegen wat aan, draag hem in de sport school en we hiken veel door bossen etc.

Mijne heeft zeker wel wat sporen, maar na 1,5 jaar vind ik dat niet zo'n probleem. Ik ga als de 6 uit is upgraden naar de titanium versie (met LTE) zodat ik gebeld kan worden tijdens het hardlopen en het scherm wat sterker is maar verwacht na flink wat maanden toch ook wel gewoon weer sporen van gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

ex87 schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 19:38:
Ach als ik goed zoek zie ik haar krassen maar: Ik heb een hond, speel vaak wild met hem en hij raakt hem wel is.. Ik loop wel is tegen wat aan, draag hem in de sport school en we hiken veel door bossen etc.

Mijne heeft zeker wel wat sporen, maar na 1,5 jaar vind ik dat niet zo'n probleem. Ik ga als de 6 uit is upgraden naar de titanium versie (met LTE) zodat ik gebeld kan worden tijdens het hardlopen en het scherm wat sterker is maar verwacht na flink wat maanden toch ook wel gewoon weer sporen van gebruik.
Ik denk hierna ook de titanium versie te nemen, als het bellen ook maar werkt dan...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo

Dat probleem met Spotify heb ik ook. Ze hebben gezegd met offline ondersteuning te komen. Voor nu heb ik zelf mp3s naar de watch gekopieerd met mijn workout muziek. Ik weiger eigenlijk om voor zo'n kunstmatige barrière Apple music te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook vrij duidelijke krassen op mijn AW4. Doe er vrij voorzichtig mee. Binnenshuis altijd af, en draag hem alleen buitenshuis. Toch paar krassen op. Niet diep, 2 duidelijke, maar als je goed kijkt zo'n 30+ krasjes, maar alleen als je er naar zoekt. Alleen die 2 duidelijke irriteren mij. Ze zijn wel heel ondiep, dus zou me niks verbazen als het een of andere coating is die krast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
meesje schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 13:57:
Ik heb al een tijdje een AW4 in gebruik en kan me ook niet vinden in dat het scherm snel krast. Zojuist schuin in het licht gehouden en kan geen enkel (klein) krasje vinden. Soms hoor ik wel eens een tik (komt het scherm tegen de rand van mijn bureau), ik schrik dan en kijk gelijk wat de schade is, maar die is er dan (gelukkig) niet.
Erg vreemd wellicht dat het exemplarisch is maar Mijn vrouw heeft precies hetzelfde allemaal Micro krasjes
Het is we de Aw5 niet de 4 die jij hebt wellicht dat dit verschillend glas is?

[ Voor 6% gewijzigd door oldsmelly op 24-02-2020 13:50 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-10 17:42
Hmm, ik draag mijn AW4 continue, 7 dagen p/week, behalve tijdens het slapen en ik heb behalve één kras(je), omdat ik eens met mijn hand een binnenmuur raakte, verder géén krasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:11
Mijn AW 0 heeft een diepe kras maar dat is alleen zichtbaar als het scherm uit is.
Mijn AW 4 is een stainless steel versie en heeft saffier glas, dat maakt wel verschil. Er zit nog geen krasje op.
En nee, ik ben er in zijn geheel niet voorzichtig mee, het is een gebruiksvoorwerp.

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Hoe lang doet de watch er bij jullie over om een lock te krijgen op je hartslag bij het sporten? Ik heb het idee dat het sinds de laatste update langer duurt. Vanavond deed die er ruim 10 minuten over voordat ik wat kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-10 19:22
Cyleo schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 21:07:
Hoe lang doet de watch er bij jullie over om een lock te krijgen op je hartslag bij het sporten? Ik heb het idee dat het sinds de laatste update langer duurt. Vanavond deed die er ruim 10 minuten over voordat ik wat kreeg.
Secondenwerk bij mij, eigenlijk direct

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nee, want er was geen zon de afgelopen maanden:'( :'(

Maar serieus: Nee, nog niet gehad. Maar ik weet wel dat dit al bod kwam bij de eerste weken van de release op Reddit. Ik snap niet zo goed waarom iCulture daar nu pas mee komt eigenlijk.

• pdavie2311

pdavie2311

The Inquisitor schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 08:41:
[...]

Maar serieus: Nee, nog niet gehad. Maar ik weet wel dat dit al bod kwam bij de eerste weken van de release op Reddit. Ik snap niet zo goed waarom iCulture daar nu pas mee komt eigenlijk.
Komkommertijd!

• hk12nl
The Inquisitor schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 08:41:
[...]

Ik ben benieuwd wat het in de praktijk doet. Wellicht valt het hartstikke mee en heb je er amper last van. Hopelijk wijzen de komende maanden het uit.

©2004

Verwijderd

Ik dacht eerst dat ik het mij verbeelde, maar ik weet het nu zeker. Mijn Apple Watch unlockt soms zonder dat in de code heb ingevoerd. Vanochtend was het weer raak. Ik pakte mijn horloge op en kreeg de optie op mijn toegangscode in te voeren, maar deed eerst mijn horloge om. Vervolgens wil ik de code invoeren en de horloge was unlocked... Ik dacht eerst dat het kwam door mijn iPhone, die de horloge unlockte. Maar dit keer lag de iPhone (met scherm uit) in een andere kamer...

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:57
Iemand enig idee waarom de AP3 zo extreem lastig leverbaar is? Niet alleen hier, maar ook in het buitenland?

• hk12nl
WouterL schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:35:
Iemand enig idee waarom de AP3 zo extreem lastig leverbaar is? Niet alleen hier, maar ook in het buitenland?
Enige wat ik mij kan bedenk is uitfasering (maar dit lijkt mij nog wat vroeg) of weinig tot geen levering door het coronavirus

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 15:26
harm12nl schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:38:
[...]

Enige wat ik mij kan bedenk is uitfasering (maar dit lijkt mij nog wat vroeg) of weinig tot geen levering door het coronavirus
Dat laatste. Gister in een reportage over Corona gezegd door de directeur van AMac, ik geloof bij 1vandaag

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Ik ben zelf sinds kort deelnemer van ASR Vitality. Hierbij heb je de mogelijkheid om een Apple Watch 5 aan te schaffen en deze door middel van enorm veel dagelijkse stappen (deels) terug te verdienen.

Nu lijkt 100% terugverdienen in mijn situatie niet haalbaar maar aangezien ik zelf toch een ander horloge op het oog heb en geen iPhone heb wil ik wel een medetweaker de mogelijkheid geven om deze voor een lager bedrag over te nemen. Zo is er een win-win situatie voor beiden.

Mocht je dus overwegen om een gloednieuwe Apple Watch 5 aan te schaffen dan kan ik controleren of deze beschikbaar is en kijken of we tot een leuke deal kunnen komen. Stuur mij gerust een bericht.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-10 20:58
@Jorco Maar jij verdient er niks mee terug als je hem koopt op deze manier dus beetje zinloos toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Nu online
Roos79 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 10:20:
@Jorco Maar jij verdient er niks mee terug als je hem koopt op deze manier dus beetje zinloos toch?
Om 50% terug te verdienen lukt sowieso en als ik 80% haal dan kom ik aardig in de buurt van het horloge dat ik wil aanschaffen.

Indien ik geen Apple Watch bestel en het andere horloge toch moet kopen dan verdien ik helemaal niets terug. Op deze manier kost het mij naar schatting hooguit een paar tientjes. En als ik het wel maandelijks zou halen (utopie volgens mij) dan heb ik een kleine winst.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@Jorco Maar om terug te verdienen moet je het horloge koppelen aan je account en al je hem door verkoopt kan dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Nu online
Dat hoeft niet dat specifieke apparaat te zijn.

"Je krijgt nog wel cashback als je jouw maanddoelen haalt. Je moet dan wel een nieuwe activity tracker koppelen aan de app."

En:

"Andere activity tracker gebruiken?
Je kunt natuurlijk ook een andere activity tracker aan de a.s.r. Vitality app koppelen."

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@Jorco Maar waarom zou je dan niet kiezen voor de andere optie de kado bonnen als je nu al weet dat je dingen niet haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Nu online
Roos79 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 10:39:
@Jorco Maar waarom zou je dan niet kiezen voor de andere optie de kado bonnen als je nu al weet dat je dingen niet haalt?
Omdat de cadeaubonnen een wekelijkse beloning is die blijvend is. Je krijgt dan dus:
1. Wekelijks cadeaubon (welke doelstelling ook al hoog is na 6 weken kan ik je vertellen)
2. Maandelijks % cashback indien je een Apple Watch hebt aangeschaft via ASR.
3. Jaarlijks % cashback op een aanvullende verzekering bij X aantal punten.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 19:41
[...]

Gisterenavond update ontvangen van de strava app.
Werkt nu weer als vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 15:34

RnB

Sinds gister heb ik ook een Apple Watch series 5.

Eerste indruk is dat het een fantastisch apparaat is die mijn inner geek wel weet te bekoren. :)

De accuduur is nog niet om naar huis te schrijven, maar dat is misschien nog de nieuwigheid (indexering, achtergrond processen, etc?).
Uit de doos gehaald en aan de oplader gehangen om te syncen. Na de sync de Watch om gedaan met 43% accu, dat was rond 17:00. Rond 22:00 de melding dat er nog 10% over was, dus weer aan de lader.
Om half 1 weer de Watch omgedaan met 100% om mijn slaap te meten. Vanochtend om half 10 weer aan de lader, want nog maar 32% over. Usage en standby in de app geven 8h 32min aan, niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 15:26
Jorco schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 09:59:
Nu lijkt 100% terugverdienen in mijn situatie niet haalbaar maar aangezien ik zelf toch een ander horloge op het oog heb en geen iPhone heb wil ik wel een medetweaker de mogelijkheid geven om deze voor een lager bedrag over te nemen. Zo is er een win-win situatie voor beiden.
Ik zou het eerder een verlies/verlies situatie noemen aangezien beiden dan aan het frauderen zijn en dat is nou juist bij verzekeringen niet echt aan te raden omdat je niet op een zwarte lijst wil komen te staan. Kans is niet groot, maar ik zou het risico nóóit nemen voor die paar grijpstuivers. Jij moet als verzekerde een hele vitality check door om deel te kunnen nemen, maar ondertussen ben je zelf niet degene die die smartwatch draagt. Ik weet niet hoe groot de pakkans is maar het lijkt me serieus genoeg om dat risico niet te nemen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Nu online
DeNachtwacht schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 11:41:
[...]

Ik zou het eerder een verlies/verlies situatie noemen aangezien beiden dan aan het frauderen zijn en dat is nou juist bij verzekeringen niet echt aan te raden omdat je niet op een zwarte lijst wil komen te staan. Kans is niet groot, maar ik zou het risico nóóit nemen voor die paar grijpstuivers. Jij moet als verzekerde een hele vitality check door om deel te kunnen nemen, maar ondertussen ben je zelf niet degene die die smartwatch draagt. Ik weet niet hoe groot de pakkans is maar het lijkt me serieus genoeg om dat risico niet te nemen.
Prima om kritiek of commentaar te geven maar ik moet die smartwatch zelf volledig betalen en mag er van de verzekeraar vervolgens mee doen wat ik wil. Ook wordt de cashback berekend volgens stappen die ik zet met mijn gekoppelde account en dat account staat ook niet op die apple watch maar op een andere smartwatch, geheel volgens de regels. Die gezondheidscheck heb ik trouwens al volledig doorlopen en staat sowieso los van smartwatches.

Lees gerust eerst even hun website verder door want van fraude is zo absoluut geen sprake.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
RnB schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 09:55:
Sinds gister heb ik ook een Apple Watch series 5.

Eerste indruk is dat het een fantastisch apparaat is die mijn inner geek wel weet te bekoren. :)

De accuduur is nog niet om naar huis te schrijven, maar dat is misschien nog de nieuwigheid (indexering, achtergrond processen, etc?).
Uit de doos gehaald en aan de oplader gehangen om te syncen. Na de sync de Watch om gedaan met 43% accu, dat was rond 17:00. Rond 22:00 de melding dat er nog 10% over was, dus weer aan de lader.
Om half 1 weer de Watch omgedaan met 100% om mijn slaap te meten. Vanochtend om half 10 weer aan de lader, want nog maar 32% over. Usage en standby in de app geven 8h 32min aan, niet veel.
Wacht het even een paar dagen af zou ik zeggen. Dit is wel hoog qua batterij gebruik. Wellicht idd indexering en je zult er ook wat meer mee ‘spelen’ in het begin. :)

Het kan ook zijn dat er een proces blijft hangen. Zowel de Apple Watch als je iPhone even opnieuw opstarten wil ook nog wel eens helpen.

Geniet ervan!

©2004

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:38:
Ik dacht eerst dat ik het mij verbeelde, maar ik weet het nu zeker. Mijn Apple Watch unlockt soms zonder dat in de code heb ingevoerd. Vanochtend was het weer raak. Ik pakte mijn horloge op en kreeg de optie op mijn toegangscode in te voeren, maar deed eerst mijn horloge om. Vervolgens wil ik de code invoeren en de horloge was unlocked... Ik dacht eerst dat het kwam door mijn iPhone, die de horloge unlockte. Maar dit keer lag de iPhone (met scherm uit) in een andere kamer...
Case in point: iemand zit stiekem je WhatsApp-berichtjes te lezen terwijl je niet in de kamer bent. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:08
Graag weer ontopic over de Apple Watch. Dit topics is niet bedoeld voor Vraag & Aanbod. Mocht er interesse zijn om verder ASR Vitality te bespreken, dan kan daar een apart topic voor worden geopend.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-10 22:37
WhatsappHack schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 13:53:
[...]

Case in point: iemand zit stiekem je WhatsApp-berichtjes te lezen terwijl je niet in de kamer bent. :P
Dit. Of, iets minder waarschijnlijk, je tikt in een schizofrene bui toch je pincode in. Het is totaal onmogelijk dat AW uit zichzelf ontgrendelt. Dat zou (zeker met Apple Pay) een wereldwijde rel zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB

RnB

harm12nl schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 13:42:
[...]

Wacht het even een paar dagen af zou ik zeggen. Dit is wel hoog qua batterij gebruik. Wellicht idd indexering en je zult er ook wat meer mee ‘spelen’ in het begin. :)

Het kan ook zijn dat er een proces blijft hangen. Zowel de Apple Watch als je iPhone even opnieuw opstarten wil ook nog wel eens helpen.

Geniet ervan!
Ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen, maar ik vermoed dat het energie slurpen kwam omdat ik mijn iPhone op 13.4 beta had draaien. Deze heb ik gedowngrade naar de stable 13.3 en het lijkt nu beter te gaan.

Ik wist niet dat ik de Watch eerst moest unpairen om deze zonder erase te kunnen pairen met mijn ''nieuwe'' telefoon, dus deze heb ik weer moeten syncen en configureren... :+

De sync en config op de accu gedaan en de dag rond 08:30 begonnen met 89% accu. Nu om 18:06 nog 41% over. :) Dit kan de komende week alleen nog maar beter worden.

Of het nu door de beta kwam of dat er een proces bleef hangen die ik heb gestopt door de Watch te erasen, geen idee. Maar dit lijkt er meer op.

UPDATE: hoe krijgen jullie het voor elkaar om 1,5 dag te doen met jullie S5 Watch?
Die van mij houdt er na 13 tot 14 uur gewoon mee op, waardoor deze uit gaat nog voordat ik mijn bed in duik. Zelfs met theater mode aan, houdt ie het nog geen dag vol. :/

Environmental Noise gebruik ik niet, het scherm gaat niet aan bij een wrist raise en over de dag verspreid krijg ik hooguit 20 notificaties. De apps die ik actief gebruik zijn CarrotWeather, WaterMinder, StepsApp en Autosleep.

Het is mij ook opgevallen dat de Usage en Standby times gelijk zijn, wat me nog herinnert aan een bug die ik ooit op mijn iPhone had waardoor de accu ook snel leeg ging.

Ik kijk het nog even aan, maar ik neig sterk naar het retourneren van de Watch.

[ Voor 24% gewijzigd door RnB op 04-03-2020 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAVL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-06-2022
Heb al even zitten bladeren, maar kom het niet tegen; Zijn er problemen met Apple Watch of 2, 3 in combinatie met Runkeeper? Lijkt alsof sportdata vanuit Apple niet meer lekker gedeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Kassad schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 21:16:
[...]

Secondenwerk bij mij, eigenlijk direct
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3FRSI19I4v7e4nzm6Y9Jndr5YTc=/800x/filters:strip_icc()/f/image/WB6D3Ur94BQ6cCVO944Y7XrE.jpg?f=fotoalbum_large

Vreemd, bij mij echt minutenlang niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobjansen
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-10 21:33
UPDATE: hoe krijgen jullie het voor elkaar om 1,5 dag te doen met jullie S5 Watch?
Die van mij houdt er na 13 tot 14 uur gewoon mee op, waardoor deze uit gaat nog voordat ik mijn bed in duik. Zelfs met theater mode aan, houdt ie het nog geen dag vol. :/

Environmental Noise gebruik ik niet, het scherm gaat niet aan bij een wrist raise en over de dag verspreid krijg ik hooguit 20 notificaties. De apps die ik actief gebruik zijn CarrotWeather, WaterMinder, StepsApp en Autosleep.

Het is mij ook opgevallen dat de Usage en Standby times gelijk zijn, wat me nog herinnert aan een bug die ik ooit op mijn iPhone had waardoor de accu ook snel leeg ging.

Ook hier makkelijk anderhalve dag op een lading, ik leg hem elke nacht op de lader en daar gaat hij rond 06:00 vanaf, meestal doe ik wel 1,5 uur een workout met de Workout app en heb ik always-on aanstaan en ook geluidsmetingen. Als ik hem dan rond 23:00 op de lader leg is hij nog voor meer dan de helft geladen.

Ik zou hem dus maar even terugsturen voor een onderzoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-09 21:54
RnB schreef op zondag 1 maart 2020 @ 18:08:
[...]

Ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen, maar ik vermoed dat het energie slurpen kwam omdat ik mijn iPhone op 13.4 beta had draaien. Deze heb ik gedowngrade naar de stable 13.3 en het lijkt nu beter te gaan.

Ik wist niet dat ik de Watch eerst moest unpairen om deze zonder erase te kunnen pairen met mijn ''nieuwe'' telefoon, dus deze heb ik weer moeten syncen en configureren... :+

De sync en config op de accu gedaan en de dag rond 08:30 begonnen met 89% accu. Nu om 18:06 nog 41% over. :) Dit kan de komende week alleen nog maar beter worden.

Of het nu door de beta kwam of dat er een proces bleef hangen die ik heb gestopt door de Watch te erasen, geen idee. Maar dit lijkt er meer op.

Ik heb de AW 0 nu bijna vier jaar en gebruik hem dagelijks van 9u - 18u, en met theatermode haal ik nog steeds twee dagen!
Dus ik ben wel tevreden over de autonomie!

🍏 MacBook Pro 13” 🍏 iPad Pro 2020 🍏 iPhone 12 Pro 🍏 Apple TV 4K 128GB 2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Heb je ook een beta op de aw5? En heb je always on display aan??

Ik verbruik net geen 40% overdag en 15% in de nacht. Draai geen beta’s (niet op iphone en niet op aw) en heb always on uit.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Cyleo schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 18:42:
[...]

[Afbeelding]

Vreemd, bij mij echt minutenlang niet.
Welke sport doe je (in dit geval)? Merk je verschil met verschillende sporten of niet?

bij mij gaat het meestal goed (dus: vrijwel instant een hr meting), maar soms heb ik hetzelfde als wat jij ervaart. Het lijkt veelal te gebeuren wanneer ik ga wandelen in mijn lunchpauze, terwijl ik het bij het fietsen minder vaak zie in de grafiek. Ik ben er nog niet helemaal achter wanneer dit nou gebeurt, de voornaamste reden zou plaatsing van de watch zijn, maar naar mijn idee zitten ze in beide situaties gelijk.

Edit: als ik data van 2 jaar geleden erbij pak zie ik dat dit ook gebeurt is bij mijn S3.

[ Voor 5% gewijzigd door The Inquisitor op 08-03-2020 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Tylen schreef op zondag 8 maart 2020 @ 09:16:
[...]

Heb je ook een beta op de aw5? En heb je always on display aan??

Ik verbruik net geen 40% overdag en 15% in de nacht. Draai geen beta’s (niet op iphone en niet op aw) en heb always on uit.
Nee, ik heb geen beta's gebruikt.

Wat vreemd, misschien dat ik een maandagochtend modelletje had.
AW inmiddels geretourneerd, want voor mij was het dus onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik gebruik de Nike App op mijn Nike+ Series 5...tijdje gehad dat hartslag pas na 3 minuten kwam, laatste keer na 15 seconden of zo..Dit is inderdaad wel beter geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
RnB schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:07:
[...]

Nee, ik heb geen beta's gebruikt.

Wat vreemd, misschien dat ik een maandagochtend modelletje had.
AW inmiddels geretourneerd, want voor mij was het dus onbruikbaar.
Ik vraag me af of dat gaat helpen. Mijn aw5 had ook na een update een zeer hoog batterijverbruik. Haalde de avond niet. Ik heb hem toen ontkoppeld en weer gekoppeld. Hierna was het verbruik weer ok: 7uur 100%, rond 23uur 30-40%. Ik heb dingen zoals ververs op achtergrond uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
The Inquisitor schreef op zondag 8 maart 2020 @ 09:48:
[...]

Welke sport doe je (in dit geval)? Merk je verschil met verschillende sporten of niet?
Dit was hardlopen. Gisteren met fietsen geen problemen (hij was heel even weg, maar fietsen met pols is lastig tracken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

Even resetten naar factory, want usage en standby zouden niet gelijk moeten zijn :) Had ik ook maar dat bleek idd een bug na een reset was alles weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

Hoe doen jullie dat met slapen? Ik zet voor het slapen gaan theater modus aan, notificaties uit en vliegtuigmodus aan. Doe ik dat niet dan heb ik echt een beam van licht dat in mijn gezicht schijnt af en toe als ik aan het slapen ben. Zelfs met theater modus durft hij somas als hij een stukje huid aanraakt aanspringen.

Ik wil gewoon mijn slaap registreren.

Als ik hier in dit topic op slapen zoek dan zie ik enkele reacties over de accuduur etc.

Heeft echt niemand last van een iwatch 5 die teveel licht geeft s'nachts? Tenzij je bovenstaande stappen uitvoert?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:13

Arno

PF5A

Mijn AW5 schijnt door mijn dekbed heen :o

Gelukkig weinig last van tijdens het slapen.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
dread schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:00:
Hoe doen jullie dat met slapen? Ik zet voor het slapen gaan theater modus aan, notificaties uit en vliegtuigmodus aan. Doe ik dat niet dan heb ik echt een beam van licht dat in mijn gezicht schijnt af en toe als ik aan het slapen ben. Zelfs met theater modus durft hij somas als hij een stukje huid aanraakt aanspringen.

Ik wil gewoon mijn slaap registreren.

Als ik hier in dit topic op slapen zoek dan zie ik enkele reacties over de accuduur etc.

Heeft echt niemand last van een iwatch 5 die teveel licht geeft s'nachts? Tenzij je bovenstaande stappen uitvoert?
Ik heb niet storen en de theatermodus aan tijdens het slapen. Nooit last van licht. En als ik snachts wakker wordt draai ik even aan de crown om te zien hoe laat het is.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:48

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Arno schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:07:
Mijn AW5 schijnt door mijn dekbed heen :o

Gelukkig weinig last van tijdens het slapen.
Gewoon even in Theatermodus zetten als je gaat slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

i2Paq schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:57:
Gewoon even in Theatermodus zetten als je gaat slapen.
Ben ik dan niet de functies kwijt voor slaap analyse?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
Arno schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:57:
[...]
Nee. :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

RBH

Even een vraagje, wellicht heeft iemand dit probleem ook gehad.

Mijn Watch blijft sinds vanmiddag staan op een zwart scherm met in het midden het Apple logo en daarom heen een ring met streepjes, volgens mij die update ring. Het lijkt alsof die ring zichzelf probeert te ‘vullen’, maar stopt ineens en gaat dan weer terug naar het begin van de cirkel.

Een hard reset zorgde er voor dat ik hem weer kon unlocken. Na het unlocken springt hij echter direct vrolijk weer terug naar die ring en kan ik niks meer doen.

Afbeeldingslocatie: https://images.tenorshare.com/topics/iphone-data/apple-watch-stuck-in-boot-loop.jpg?w=480&h=266

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
RBH schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 18:18:
Even een vraagje, wellicht heeft iemand dit probleem ook gehad.

Mijn Watch blijft sinds vanmiddag staan op een zwart scherm met in het midden het Apple logo en daarom heen een ring met streepjes, volgens mij die update ring. Het lijkt alsof die ring zichzelf probeert te ‘vullen’, maar stopt ineens en gaat dan weer terug naar het begin van de cirkel.

Een hard reset zorgde er voor dat ik hem weer kon unlocken. Na het unlocken springt hij echter direct vrolijk weer terug naar die ring en kan ik niks meer doen.

[Afbeelding]
Ik heb het nog niet meegemaakt. Wellicht even ontkoppelen met je iPhone en opnieuw koppelen?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

RBH

harm12nl schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 22:13:
[...]

Ik heb het nog niet meegemaakt. Wellicht even ontkoppelen met je iPhone en opnieuw koppelen?
Ik heb hem nogmaals een hard reset gegeven, en vervolgens niet meer aangekomen tot hij die 'ring' volmaakte. Hij lijkt het nu weer te doen iig. Wel een raar verhaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-10 19:16
Arno schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:57:
[...]
Welke functies zijn dat?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

harm12nl schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:32:
[...]

Ik heb niet storen en de theatermodus aan tijdens het slapen. Nooit last van licht. En als ik snachts wakker wordt draai ik even aan de crown om te zien hoe laat het is.
Ja dat doe ik ook. En ik zet ook op vliegtuigmodus, net als mijn iphone.

Maar dan zijn toch best veel handelingen.
Tik of draai dat iwatch 'wakker' is.
slide van beneden naar boven zodat je bij de opties bent.
tik op theatermodus
tik op niet storen, opent scherm, tik op áan tot morgenochtend'
tik op vliegtuigmodus.
scherm met hand bedekken zodat hij op zwart gaat.

Ik dacht dat ik gek was maar er is dus geen mogelijkheid om hem in een soort van slaapstand te zetten?

Ik vond het gewoon merkwaardig dat er een theatermodus is maar geen slaapstandmodus. (ik slaap vaker dan dat ik naar een theater of bioscoop ga :+ )

Misschien komt het nog als Apple zijn eigen slaap app introduceert...

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
dread schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 15:46:
[...]

Ja dat doe ik ook. En ik zet ook op vliegtuigmodus, net als mijn iphone.

Maar dan zijn toch best veel handelingen.
Tik of draai dat iwatch 'wakker' is.
slide van beneden naar boven zodat je bij de opties bent.
tik op theatermodus
tik op niet storen, opent scherm, tik op áan tot morgenochtend'
tik op vliegtuigmodus.
scherm met hand bedekken zodat hij op zwart gaat.

Ik dacht dat ik gek was maar er is dus geen mogelijkheid om hem in een soort van slaapstand te zetten?

Ik vond het gewoon merkwaardig dat er een theatermodus is maar geen slaapstandmodus. (ik slaap vaker dan dat ik naar een theater of bioscoop ga :+ )

Misschien komt het nog als Apple zijn eigen slaap app introduceert...
Je kunt er een aantal ook automatiseren maar ik snap je punt. :+ Het is voor mij inmiddels een automatische handeling geworden dus het valt niet meer zo op. De naam 'theater modus;' dekt inderdaad niet helemaal de lading :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Hartslag, beweging, geluid etc

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Arno schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:57:
[...]
Hartslag, beweging, geluid etc
Blijft gewoon werken :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Was ik al achter, slaap nu al een paar nachten beter zonder bouwlamp langs mijn hoofd :z :)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik ben meer verbaasd dat mensen met de AW om kunnen slapen... ik heb het eens geprobeerd maar het was geen succes. Zelfs een Mi Band (die veel kleiner is) irriteert me dusdanig dat ik niet kan slapen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:27

Mr. Freeze

¡GO!

The Inquisitor schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:39:
Ik ben meer verbaasd dat mensen met de AW om kunnen slapen... ik heb het eens geprobeerd maar het was geen succes. Zelfs een Mi Band (die veel kleiner is) irriteert me dusdanig dat ik niet kan slapen
Zal wel gewenning zijn, maar ik merk er helemaal niets van. Heb m echt elke nacht om. (vrijwel alle horloges m'n hele leven)

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Mr. Freeze schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:23:
[...]

Zal wel gewenning zijn, maar ik merk er helemaal niets van. Heb m echt elke nacht om. (vrijwel alle horloges m'n hele leven)
Ik slaap ook met AW om en geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-10 13:55
Interessant om te zien(lezen) hoeveel EMF straling de watch in vliegtuigstand afgeeft:
https://honestemf.com/apple-watch-emf-radiation/

[ Voor 4% gewijzigd door deBennie op 13-03-2020 12:50 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
deBennie schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:50:
Interessant om te zien(lezen) hoeveel EMF straling de watch in vliegtuigstand afgeeft:
https://honestemf.com/apple-watch-emf-radiation/
Ik heb even wat rond gekeken op deze site. Ik zou alles met een hele grote korrel zout nemen:
4. Open a Window
Another small yet effective tip is to open a window while using a microwave in your home. The open window will allow the harmful rays to exit your home more easily. This will help your exposure amount lessen.
https://honestemf.com/low-emf-microwaves/

OMG :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag een hele diepe kras over het scherm die zelfs met de nagel goed voelbaar is. Loopt diagonaal van boven naar onder. :(
Wat baal ik. M'n hele horloge is nu toch wel verpest en vraag me ook af hoe dit gebeurd is. Ik heb gewoon een kantoorbaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 01:19:
Sinds vandaag een hele diepe kras over het scherm die zelfs met de nagel goed voelbaar is. Loopt diagonaal van boven naar onder. :(
Wat baal ik. M'n hele horloge is nu toch wel verpest en vraag me ook af hoe dit gebeurd is. Ik heb gewoon een kantoorbaan....
Aaaai. Balen. Ik voel met je mee!

Je hebt er nu niets meer aan maar wellicht voor het vervolg; ik heb er een hele dunne protector op die je amper ziet. Dit heeft mij al een aantal keer gered en geeft mij een prettiger gevoel. Ik had namelijk hetzelfde als jou op mijn vorige horloge (en ik ben eigenlijk helemaal niet van de screenprotectors!)

Sterkte! :)

©2004

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
Het is lente!

Tijd voor een nieuw bandje 😎

NIKE Hyper Crimson/Neptune Green Sport Loop

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T42V5LX3pYEzHHPSbOhUPGmxe4k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uljwUDpjOJbN2QBS5mmoZLwh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CR3cKZdWAmSHeSkGHeOGdJDhvUc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dIjS1ZOJ9M0EipNl7x0Lp9QL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4YExqvJE_hKheOTh9TcFofQtl4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QCyUc9Qqxuhy3PQAh1FmpJLg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan02081967
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-03-2021
Goedemorgen.

Ik heb een soort combinatie probleem, ik fiets relatief hard en gebruik daarvoor een Wahoo Element, fiets computer deze gebruik ik omdat deze meer sensoren ondersteunt en turn bij turn navigatie verzorgt. Deze communiceert met iPhone (Health) en Strava op de iPhone.Deze fiets data wordt ook als activiteit (logisch) gelogd zodat de activiteit ringen op mijn Watch 4 ook fijn gevuld worden. Fijn gevoel zover.
Probleem is nu dat ik ook mijn Watch om heb als ik fiets en dat de Watch dan mijn fiets activiteit ook nog een keer als stappen gaat tellen en optelt bij die activiteiten, Wat niet helemaal de bedoeling is.Watch is omgeruild, nieuw sinds een week aangezien Apple vond dat dit niet klopte.Maar doet nog steeds hetzelfde. Tips wellicht?
Via Privacy op de Watch Beweging en Conditie uitschakelen lijkt te makkelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door arjan02081967 op 25-03-2020 14:29 . Reden: Schrijffoutjes en aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Laatst online: 17-10 14:20
Nog iemand problemen met het updaten naar watchOS 6.2 op een Series 2?
Link 1, Link 2

Activiteit (bewegen, staan, trainen) wordt plots ook niet meer bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Inquisitor schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:39:
Nou ik kan het wel (met het scherm uit) maar het verbaasd mij meer wat mensen met die data moeten.
Haga schreef op maandag 23 maart 2020 @ 15:43:
Het is lente!

Tijd voor een nieuw bandje 😎

NIKE Hyper Crimson/Neptune Green Sport Loop

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Cool wel, is die nieuw?

[ Voor 41% gewijzigd door Donstil op 25-03-2020 18:26 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
Yep, nieuwe lente bandje.

Foto's doen bandje niet echt eer aan.

Is in het echt heel mooi. Zeker ook door het Magic Eye Poster effect.

Hetzelfde idee als het NIKE Hyper Grape bandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viresh87
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-10 18:01
harm12nl schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 08:29:
[...]

Aaaai. Balen. Ik voel met je mee!

Je hebt er nu niets meer aan maar wellicht voor het vervolg; ik heb er een hele dunne protector op die je amper ziet. Dit heeft mij al een aantal keer gered en geeft mij een prettiger gevoel. Ik had namelijk hetzelfde als jou op mijn vorige horloge (en ik ben eigenlijk helemaal niet van de screenprotectors!)

Sterkte! :)
Hoi, welke screenprotector heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-10 14:11
Ik hoop dat iemand dé oplossing heeft voordat ik m'n hele watch moet resetten.

Ik heb vorige week iOS 13.4 geïnstalleerd op m'n iPhone X, de GM. Ik doe namelijk mee aan de betareleases. Daarna was WatchOS 6.2 beschikbaar voor m'n Apple Watch, maar die wil niet installeren: ik krijg elke keer 'an error occurred installing the latest version of watchos' op m'n telefoon te zien.

Wat ik geprobeerd heb:
- Watch app op iPhone hard afgesloten
- 6.2 opnieuw gedownload
- Telefoon opnieuw opgestart
- Watch opnieuw opgestart
- Beta profiel verwijderd van m'n telefoon en gekeken of er nog een update voor iOS was (nee)

Inmiddels heb ik geen idee meer wat nog zou kunnen werken. Heeft iemand een tip? Of wordt het opnieuw installeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
don_jorg schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:15:
Ik hoop dat iemand dé oplossing heeft voordat ik m'n hele watch moet resetten.

Ik heb vorige week iOS 13.4 geïnstalleerd op m'n iPhone X, de GM. Ik doe namelijk mee aan de betareleases. Daarna was WatchOS 6.2 beschikbaar voor m'n Apple Watch, maar die wil niet installeren: ik krijg elke keer 'an error occurred installing the latest version of watchos' op m'n telefoon te zien.

Wat ik geprobeerd heb:
- Watch app op iPhone hard afgesloten
- 6.2 opnieuw gedownload
- Telefoon opnieuw opgestart
- Watch opnieuw opgestart
- Beta profiel verwijderd van m'n telefoon en gekeken of er nog een update voor iOS was (nee)

Inmiddels heb ik geen idee meer wat nog zou kunnen werken. Heeft iemand een tip? Of wordt het opnieuw installeren?
Watch loskoppelen (dan maakt ie back-up op de telefoon) en weer opnieuw koppelen?

Geen garanties :) maar alleen een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-10 14:11
Vorkie schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:19:
[...]

Watch loskoppelen (dan maakt ie back-up op de telefoon) en weer opnieuw koppelen?

Geen garanties :) maar alleen een idee.
Ik ga het proberen, dank je voor het meedenken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Viresh87 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:04:
[...]

Hoi, welke screenprotector heb jij?
deze :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viresh87
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-10 18:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:30
Ik heb best vaak dat mijn trui de watch activeert en op knoppen duwt. Vooral als hij vochtig is.

Kan je hem locken oid? Ik wil wel gewoon notificaties enz.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:29
TweakerVincent schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:31:
Ik heb best vaak dat mijn trui de watch activeert en op knoppen duwt. Vooral als hij vochtig is.

Kan je hem locken oid? Ik wil wel gewoon notificaties enz.
Heb je daar niet de zwem modus voor? Of krijg je dan geen notificaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeve
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-10 21:34
Wellicht een rare vraag maar ik kan het niet vinden. Kan je ergens zien wat de apps op een Apple Watch verbruiken aan accuduur? Net zoals je op de iPhone dit kan zien. Ik wil graag weten welke apps wat verbruiken. Nu zie ik alleen de grote van de apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:30
meesje schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:41:
[...]

Heb je daar niet de zwem modus voor? Of krijg je dan geen notificaties?
Nee dan kan je niet veel helaas :( ok mijn trui doet niks meer dan maar dan heb ik vrij weinig aan mijn watch.

Hopelijk is er een fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Cyleo schreef op zondag 8 maart 2020 @ 22:56:
[...]

Dit was hardlopen. Gisteren met fietsen geen problemen (hij was heel even weg, maar fietsen met pols is lastig tracken)
Nog een paar keer geprobeerd, telkens hetzelfde beeld. Fietsen, geen probleem:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dq9ZNVpNtLiEKWgFXst4LLF4kKA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XxQv5BXeugh4QtKRuHffAMUd.jpg?f=fotoalbum_large

Hardlopen, +10 min voor een lock:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BA4RO2ZAuDz22Sq2F1dVdk1ZgJA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oITOiI8JoZIBtqy8wLOfxyCq.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb het horloge expres al een tandje strakker gezet, maar dat heeft dus ook niet geholpen. Vind het een raar probleem, had dit mijn Android Watch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Cyleo schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:52:
[...]

Nog een paar keer geprobeerd, telkens hetzelfde beeld. Fietsen, geen probleem:
[Afbeelding]

Hardlopen, +10 min voor een lock:
[Afbeelding]

Ik heb het horloge expres al een tandje strakker gezet, maar dat heeft dus ook niet geholpen. Vind het een raar probleem, had dit mijn Android Watch niet.
Wat gek. Ik herken dit niet, bij mij doet hij het met hardlopen uitstekend. Gebruik je wellicht verschillende apps?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
harm12nl schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:29:
[...]

Wat gek. Ik herken dit niet, bij mij doet hij het met hardlopen uitstekend. Gebruik je wellicht verschillende apps?
Nee, activiteiten app van Apple zelf. Ik gebruikte eerst Strava, maar daar had ik hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Ik wil mijn AW3 verkopen, nadat ik laatst een AW5 gekocht had. Wat is een beetje een normale richtprijs voor een AW3 Nike editie met alle accessoires compleet? Het ding is helemaal goed, alleen wat amper opvallende krasjes op het glas.

Jeremy Clarkson

Pagina: 1 ... 111 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie