Strava en de Apple Watch is vorige week op de schop gegaan: https://www.dcrainmaker.c...c-heres-how-it-works.html misschien komt het daar door?De waarden schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:54:
De laatste dagen valt het mijn op dat mijn Apple Watch 3 problemen heeft met actieve energie weer geven/aanvullen. Als ik loop met mijn Apple Watch om vult hij bij inspanning mijn trainings minuten en actieve energie aan.
Voor het hardlopen maken ik gebruik van Garmin horloge. Tot voor kort nam die de actieve energie mee in de gezondheid app. Nu neemt hij een hoop gegevens over zoals trainings minuten, hydratatie, stappen,maar geen actieve energie meer. Wat mijn ook op valt is dat mijn Garmin is gekoppeld aan Strava. Ook deze verschijnt niet meer in de gezondheid app en activiteiten. Heb Strava al eens verwijderd. Instellingen nagekeken in de gezondheid app, alles staat ingesteld zoals het zou moeten,maar werkt gewoon niet. (Voor zowel Garmin als Strava)
Voor mijn gevoel werkt de Apple Watch ook minder na de laatste update.
Ik ren al tijden niet meer met een Garmin maar alleen nog maar met de Apple Watch S4 (nadat bleek de Apple Watch data beter was dan mijn 235