excuses, wellicht wat overdreven, mijn woordkeuzei2Paq schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 17:42:
[...]
Definieer "aanzienlijk" eens?
Ik merkte nauwelijks verschil op mijn AW4.
Ik denk dat de S5 op de achtergrond met allerlei processen was de eerste dag.
Gisteren al een stuk beter, vandaag om 9 uur van de lader gedaan, uurtje hardgelopen en nu nog steeds 72% dus dat is prima wat mij betreft.
Dat zou betekenen dat 2 dagen en een nacht haalbaar zijn.
Alleen de hartslagmeting tijdens hardlopen is erg slecht terwijl bij wandelen deze gewoon prima is.
Misschien toch maar een hartslagmeterband koppelen aan de watch.
Gisteren al een stuk beter, vandaag om 9 uur van de lader gedaan, uurtje hardgelopen en nu nog steeds 72% dus dat is prima wat mij betreft.
Dat zou betekenen dat 2 dagen en een nacht haalbaar zijn.
Alleen de hartslagmeting tijdens hardlopen is erg slecht terwijl bij wandelen deze gewoon prima is.
Ik heb gisteren een series 5 gekocht en ben deze aan het instellen zoals mijn series 3. Echter loop ik tegen een probleem aan met de watch faces. Ik heb de standaard faces weggehaald en mijn eigen keuze toegevoegd, echter op mijn watch staan er drie (waarvan 1 dubbel) die niet in de watch app staan.
Hoe krijg ik deze aangepast? Ik wil deze gewoon ingesteld hebben als op de 3 en niet met dubbele faces.
Hoe krijg ik deze aangepast? Ik wil deze gewoon ingesteld hebben als op de 3 en niet met dubbele faces.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Force touch en omhoog vegen.Arno schreef op zondag 12 januari 2020 @ 19:23:
Ik heb gisteren een series 5 gekocht en ben deze aan het instellen zoals mijn series 3. Echter loop ik tegen een probleem aan met de watch faces. Ik heb de standaard faces weggehaald en mijn eigen keuze toegevoegd, echter op mijn watch staan er drie (waarvan 1 dubbel) die niet in de watch app staan.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hey tweakers
Is het verstandig om via amazone de een apple watch te bestellen? Dit omdat die daar nu 20/30€ goedkoper is dan hier. Of kan ik dan gezeur krijgen met evt garantie etc
Is het verstandig om via amazone de een apple watch te bestellen? Dit omdat die daar nu 20/30€ goedkoper is dan hier. Of kan ik dan gezeur krijgen met evt garantie etc
Nee hoor dat kan gewoon. Soms nog sneller binnen dan de gemiddelde Nederlandse webshop ook en de service is vaak prima.Jboy1991 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 20:11:
Hey tweakers
Dit herken ik totaal niet. Zit hij wel goed strak om je arm?TR1969 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 19:02:
©2004
Zoals ik hem altijd om heb. Mss dat door het bewegen van je armen hij tijdens hardlopen wel wat verschuift en dit bij wandelen niet gebeurd.harm12nl schreef op zondag 12 januari 2020 @ 21:46:
[...]
Dit herken ik totaal niet. Zit hij wel goed strak om je arm?
Zal hem de volgende keer eens een gaatje strakker doen.
En qua garantieclaim dan? Kan ik dit gewoon bij apple doen of ben ik toegewezen aan amazone. In. Nederland is er bijv 2 jaar garantie. Hoe zit het daar etcDonstil schreef op zondag 12 januari 2020 @ 20:17:
[...]
Nee hoor dat kan gewoon. Soms nog sneller binnen dan de gemiddelde Nederlandse webshop ook en de service is vaak prima.
Maybe is in zn geval goedkoop duurkoop
Die had ik bijna zelf kunnen bedenken, thnxDonstil schreef op zondag 12 januari 2020 @ 20:06:
Force touch en omhoog vegen.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
In Nederland staat nergens in de wet dat je beperkt bent tot slechts 2 jaar garantie/conformiteit/deugdelijk product/whatever, al doet men je dat graag geloven.Jboy1991 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 22:52:
[...]
En qua garantieclaim dan? Kan ik dit gewoon bij apple doen of ben ik toegewezen aan amazone. In. Nederland is er bijv 2 jaar garantie. Hoe zit het daar etc
Maybe is in zn geval goedkoop duurkoop
Het 1e jaar kan je voor alle hardware problemen sowieso rechtstreeks bij Apple aankloppen. Dat is je fabrieksgarantie die je als service gratis van Apple krijgt. Je mag echter ook bij Amazon aankloppen als je dat zou willen. Na het 1e jaar *moet* je bij Amazon aankloppen en hoeft Apple niets meer voor je te doen gezien zij niet de verkoper zijn. Als je al tevreden bent met een termijn van in totaal 2 jaar, dan heb je niets te vrezen want dat zal Amazon je ook gewoon bieden.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Verwijderd
Je kunt dat ding inderdaad foolen door bij meting heen en weer te bewegen. Het is een optische meting, o.a van de beweging in je aders. Als je stil zit vrij accuraat. Als je beweegt klopt het totaal niet.TR1969 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 22:45:
[...]
Zoals ik hem altijd om heb. Mss dat door het bewegen van je armen hij tijdens hardlopen wel wat verschuift en dit bij wandelen niet gebeurd.
Zal hem de volgende keer eens een gaatje strakker doen.

Vindt het super handig. Werk er al een tijdje aan om een lage hartslag te krijgen, bij ook inspanning (= efficienter hart). Je ziet ook heel mooi op welke tijden ik naar bed ga (daling) en wanneer ik op z'n diepst slaap (laagste punt) en weer opsta (activiteit).
Vindt het soms wel nog lastig dat als ik douche de waterdruppels allerlei registraties rondom het scherm maakt. Zo staat het de ene keer uit m'n pols te bellen en de andere keer staan er 10 apps tegelijk open.
Je kan het scherm locken, he?Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2020 @ 05:44:
[...]
Vindt het soms wel nog lastig dat als ik douche de waterdruppels allerlei registraties rondom het scherm maakt. Zo staat het de ene keer uit m'n pols te bellen en de andere keer staan er 10 apps tegelijk open.
Onzin! Als je beweegt klopt het totaal niet? Echt wel! Ik heb vele verschillende Garmin sporthorloges gehad en loop al iets van 6 jaar hard..De Apple Watch wijkt niets af tov de vele sporthorloges die ik heb gehad..Idd een kwestie van het horloge op de juiste plaats op de pols dragen en goed strak om...Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2020 @ 05:44:
[...]
Je kunt dat ding inderdaad foolen door bij meting heen en weer te bewegen. Het is een optische meting, o.a van de beweging in je aders. Als je stil zit vrij accuraat. Als je beweegt klopt het totaal niet.
[Afbeelding]
Vindt het super handig. Werk er al een tijdje aan om een lage hartslag te krijgen, bij ook inspanning (= efficienter hart). Je ziet ook heel mooi op welke tijden ik naar bed ga (daling) en wanneer ik op z'n diepst slaap (laagste punt) en weer opsta (activiteit).
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2020 @ 05:44:
[...]
Je kunt dat ding inderdaad foolen door bij meting heen en weer te bewegen. Het is een optische meting, o.a van de beweging in je aders. Als je stil zit vrij accuraat. Als je beweegt klopt het totaal niet.
[Afbeelding]
Zo zwart/wit is het ook weer niet.pdavie2311 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 07:20:
[...]
Onzin! Als je beweegt klopt het totaal niet? Echt wel! Ik heb vele verschillende Garmin sporthorloges gehad en loop al iets van 6 jaar hard..De Apple Watch wijkt niets af tov de vele sporthorloges die ik heb gehad..Idd een kwestie van het horloge op de juiste plaats op de pols dragen en goed strak om...
Met hardlopen beweeg je polsen (meestal
Stellen dat de HR monitoring van de Watch alleen klopt als je stilzit is niet geheel juist.
[ Voor 27% gewijzigd door Sluuz op 13-01-2020 09:25 ]
PSN: Sluuz
Precies!Sluuz schreef op maandag 13 januari 2020 @ 09:25:
[...]
[...]
Zo zwart/wit is het ook weer niet.
Met hardlopen beweeg je polsen (meestal) niet heel veel. Als je je horloge goed strak om je pols hebt zitten, is er minimale verschuiving van de Watch tov je huid en is de meting vrij accuraat. In vele tests van bv DCRainmaker komt de Watch ook als een van de beste HR monitoren uit de test (en dat is geen pannenkoek). Ga je echter een sport doen waarbij je wel je pols veel buigt, dan is er simpelweg meer verschuiving van de Watch tov je huid en is de meting wat minder betrouwbaar. Dit is inherent aan de techniek die wordt gebruikt. Grotere (en zwaardere) Garmin modellen hebben meer last van deze verschuiving.
Stellen dat de HR monitoring van de Watch alleen klopt als je stilzit is niet geheel juist.
Precies @Verwijderd, dit is nou waar die waterdruppel voor bedoeld is.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
@VerwijderdVerwijderd schreef op maandag 13 januari 2020 @ 05:44:
[...]
[...]
Je gaat om 03:00 op bed en staat rond 12:00 uur op?
Wat vind jij een lage hartslag? Ik zie een rusthartslag van halverwege de 60, die 55 is een dipje. Dat is niet bepaald laag.
Mijn hartslag van afgelopen nacht: 23 uur in bed, 09:00 weer op (verslapen...)

[ Voor 12% gewijzigd door Grin op 13-01-2020 11:01 ]
(Max./Min.) Hartslag is deels training/fitness gerelateerd, deels genetisch bepaald, en deels afhankelijk van leeftijd. Vergelijken van (elkander) heeft dan ook geen enkele zin. Als iemand serieus op hartslag wilt trainen is het niet aan te raden de Apple Watch te gebruiken zonder band; daar er, zeker in de hogere hartslagregionen, een afwijking tot ~10% kan optreden. Een te groot verschil voor wanneer er bijv. op het omslagpunt of binnen hartslagzones wordt getraind.
[ Voor 5% gewijzigd door squaadgras op 13-01-2020 11:18 ]
Krijg je ook deze meldingen af en toe? deze komen bij mij af en toe voorbij, maar je kan hem niet lager dan 40 zetten want dan moet je hem helemaal uitzetten.Grin schreef op maandag 13 januari 2020 @ 10:55:
[...]
@Verwijderd
Je gaat om 03:00 op bed en staat rond 12:00 uur op?
Wat vind jij een lage hartslag? Ik zie een rusthartslag van halverwege de 60, die 55 is een dipje. Dat is niet bepaald laag.
Mijn hartslag van afgelopen nacht: 23 uur in bed, 09:00 weer op (verslapen...)
[Afbeelding]

Oh dat zet ik uit, die is bij mij zo onnauwkeurig als de pest. Ook op mijn nieuwe series 5
Jeremy Clarkson
Klopt @Tinusvolkel. Die krijg ik nog wel eens, heel vreemd dat je die waarde niet kan instellen op 30. Ken genoeg mensen met een rusthartslag van (laag) in de 30.
Toevallig vanmorgen ook voor het eerst deze melding gekregen, begon me al zorgen te maken. Maar als ie nog een paar keer komt ga ik toch naar de huisarts. Mag die het me mooi uitleggen. Als je de app heartwatch ook gebruikt kleurt ie al deze uren roze/bruin terwijl ik liever blauw zie.Grin schreef op maandag 13 januari 2020 @ 18:41:
Klopt @Tinusvolkel. Die krijg ik nog wel eens, heel vreemd dat je die waarde niet kan instellen op 30. Ken genoeg mensen met een rusthartslag van (laag) in de 30.
Gelukkig ben ik niet de enige :-)
XBL gamertag StayingPow3r
Niks om je zorgen over te maken, tenzij er bijkomende indicaties/complicaties zijn. Je hartslag kan fluctueren van nacht tot nacht; niks buitengewoons.
Daar ga ik niet voor naar de huisarts.
Daar ga ik niet voor naar de huisarts.
Verwijderd
Nee die meldingen krijg ik niet. Laagste was 50 ofzo in rust (slaap). Die 40spm is overigens wel iets om in de gaten te houden als die meting accuraat is.
Offtopic:
Die meting klopt. Mijn (hart)conditie is heel erg goed; sport behoorlijk veel op een aardig niveau. Rusthartslag is al jaren (laag) in de 40. Komt veel vaker voor wanneer je meer sport dan normaal. In de 30 is ook niet heel bijzonder, wel bijzonder maar geen reden voor een doktersbezoek wanneer er verder geen klachten zijn.
Mijn rusthartslag fluctueert tussen de 40 en de 109.
Daar heb ik dus een pilletje voor.
Daar heb ik dus een pilletje voor.
Ik train veel (5x in de week) en heb ook een rusthartslag van laag in de 40. Ben 35 jaar oud en is volkomen normaal.
De enige keer dat ik een melding heb gekregen was tijdens koorts in de nacht waarbij mijn hartslag 10 minuten meer dan 120 was terwijl ik amper bewoog.
Mijn hartslag in rust ligt vrij hoog op ~70 ondanks een vrij goede conditie, bij redelijke inspanning sport ik vaak met een hartslag van 170 en mijn piekhartslag die ik gehaald heb ligt op 210 en ik maak me nergens zorgen om. Kortom, zolang je nergens verder last van hebt is het heel persoonlijk wat voor jou een normale hartslag is en moet je je vooral niet te druk maken, dat is niet goed voor je hart
Mijn hartslag in rust ligt vrij hoog op ~70 ondanks een vrij goede conditie, bij redelijke inspanning sport ik vaak met een hartslag van 170 en mijn piekhartslag die ik gehaald heb ligt op 210 en ik maak me nergens zorgen om. Kortom, zolang je nergens verder last van hebt is het heel persoonlijk wat voor jou een normale hartslag is en moet je je vooral niet te druk maken, dat is niet goed voor je hart
Mijn rust hartslag is meestal rond de 40 - 50.
Tijdens het sporten 170 - 190.
Vorige week wel 3x een waarschuwing gehad dat hij onder de 45 was, (hij was toen 35) ik was toen in slaapgevallen op de bank dus compleet zen
Vorige week wel 3x een waarschuwing gehad dat hij onder de 45 was, (hij was toen 35) ik was toen in slaapgevallen op de bank dus compleet zen
Ik sport twee keer in de week (badminton) en ik tik de 160 aan. Ben 67. Maar heb er geen last van. Zit ik in de avond voor de TV zit ik rond de 50Kluutmaran schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 10:50:
De enige keer dat ik een melding heb gekregen was tijdens koorts in de nacht waarbij mijn hartslag 10 minuten meer dan 120 was terwijl ik amper bewoog.
Bing
Sinds gisteren de Apple Watch Series 5 en bevalt me prima ook met de Always-On Display.
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
Sinds kort gebruik ik de Siri wijzerplaat. Op zich een fijne wijzerplaat, alleen zou ik hem aan willen passen, maar krijg dat maar niet voor elkaar. Ik heb onderstaande instructie gevonden:
https://www.iculture.nl/tips/siri-wijzerplaat-aanpassen/
Maar de gegevensbronnen staan er helemaal niet tussen, dus die kan ik ook niet aanpassen en dat is juist wat ik aan wil passen.
Iemand enig idee, hoe ik dit alsnog aan kan passen?
Maar de gegevensbronnen staan er helemaal niet tussen, dus die kan ik ook niet aanpassen en dat is juist wat ik aan wil passen.
Krijg vandaag weer de Series 5 binnen. Had hem bij release na een week geretourneerd. Echter had ik toen nog niet de beschikking over Apple Pay (Rabo), deed ik nog niet aan sport, had ik geen Hue verlichting, geen Sonos en had ik ook al flink geld uitgegeven aan een 11 Pro waardoor ik de aankoop niet helemaal kon rechtvaardigen. Kijken of het nu beter bevalt
Niet om je aankoop te bashen, maar mijn ervaring over deze punten:
Erg handig, maar ik gebruik in de praktijk altijd mijn telefoon. Zeker als het van die vaste palen zijn kom je er met je pols niet goed bij.Alexknl schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 09:10:
Apple Pay (Rabo)
Met de Hue app op de Watch kun je alleen scenes activeren, dezelfde die je op je widget op de iPhone zet. Dit maakt dat ik alsnog de iPhone erbij pak voor dit soort taken. Activeren met siri kan wél weer handig zijn aan je polshad ik geen Hue verlichting
Sonos heeft geen Watch app, en omdat lockscreen controls niet meer werken komt 'now playing' ook niet op je watch terecht. Enige optie is om Spotify Connect te gebruiken om je controls terug te krijgengeen Sonos
Alleen voor Apple Pay al een uitkomst! Ideaal! Veel handiger dan met de iPhone of pasje..Veel plezier met je aankoop..
Verwijderd
Probeer eens Lyd for Sonos, hele mooie app die het hier goed doetThe Inquisitor schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:30:
[...]
Erg handig, maar ik gebruik in de praktijk altijd mijn telefoon. Zeker als het van die vaste palen zijn kom je er met je pols niet goed bij.
[...]
Met de Hue app op de Watch kun je alleen scenes activeren, dezelfde die je op je widget op de iPhone zet. Dit maakt dat ik alsnog de iPhone erbij pak voor dit soort taken. Activeren met siri kan wél weer handig zijn aan je pols
[...]
Sonos heeft geen Watch app, en omdat lockscreen controls niet meer werken komt 'now playing' ook niet op je watch terecht. Enige optie is om Spotify Connect te gebruiken om je controls terug te krijgen
Ahh, die heb ik weleens langs zien komen in de AppStore, helaas is er geen Lite versie of gratis trial. Wordt dit door de Watch gezien als audioapp? En dus als een in-sessie app? of sluit de app vanzelf af als je hem x minuten niet gebruikt? Anders schaf ik hem wel aan denk ikVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:35:
[...]
Probeer eens Lyd for Sonos, hele mooie app die het hier goed doet
Apple pay met de Watch ben ik inderdaad benieuwd naar ja, maar aan vele ervaringen hier te lezen komt dat wel goed denk ik.The Inquisitor schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:30:
[...]
Erg handig, maar ik gebruik in de praktijk altijd mijn telefoon. Zeker als het van die vaste palen zijn kom je er met je pols niet goed bij.
[...]
Met de Hue app op de Watch kun je alleen scenes activeren, dezelfde die je op je widget op de iPhone zet. Dit maakt dat ik alsnog de iPhone erbij pak voor dit soort taken. Activeren met siri kan wél weer handig zijn aan je pols
[...]
Sonos heeft geen Watch app, en omdat lockscreen controls niet meer werken komt 'now playing' ook niet op je watch terecht. Enige optie is om Spotify Connect te gebruiken om je controls terug te krijgen
Ik bedoel meer met de Woning (Homekit) werken voor de verlichting en Sonos. Dus puur de scenes aan/uitzetten is al een uitkomst en ook de afspeelmogelijkheid kiezen (Sonos speaker) in het dropdown menuutje wanneer er een liedje afspeelt, net zoals je ook je Airpods kunt kiezen zeg maar.
Verwijderd
De app blijft op de achtergrond gewoon draaien. verversen gaat erg snel en ook volume aanpassen werkt goed.The Inquisitor schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:37:
[...]
Ahh, die heb ik weleens langs zien komen in de AppStore, helaas is er geen Lite versie of gratis trial. Wordt dit door de Watch gezien als audioapp? En dus als een in-sessie app? of sluit de app vanzelf af als je hem x minuten niet gebruikt? Anders schaf ik hem wel aan denk ik
Rare is dat ik zelfs op mijn werk via die app de sonos thuis kan bedienen....
Cool, ga ik ook eens testen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:35:
[...]
Iemand bekent met Harmony Watch & Siri Control?
https://apps.apple.com/us...atch-control/id1261841666
[ Voor 22% gewijzigd door hk12nl op 21-01-2020 15:32 ]
©2004
Ja. Heb harmony watch gekoppeld aan een Hub en die hub staat overigens ook gekoppeld aan Homekit waardoor de “scenes” via siri te bedienen zijn. Shit als kanaal up/down gaat alleen niet.harm12nl schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 15:30:
[...]
Cool, ga ik ook eens testen.
Harmony Watch kan alleen voor geen meter overweg met dynamische IP’s, dus je kan je hub dan beter een statisch IP geven.
Cool! Goeie tip. Hoe staat ie in HomeKit? Met homebridge? Of heb je dat anders gefixed?WhatsappHack schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 17:45:
[...]
Ja. Heb harmony watch gekoppeld aan een Hub en die hub staat overigens ook gekoppeld aan Homekit waardoor de “scenes” via siri te bedienen zijn. Shit als kanaal up/down gaat alleen niet.
Harmony Watch kan alleen voor geen meter overweg met dynamische IP’s, dus je kan je hub dan beter een statisch IP geven.
©2004
Yup met homebridge inderdaadharm12nl schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 17:49:
[...]
Cool! Goeie tip. Hoe staat ie in HomeKit? Met homebridge? Of heb je dat anders gefixed?
Ik vind het een mooie oplossing heb alleen geen mac die continue thuis aan staat. Ik hoop in de toekomst nog op officieel supportWhatsappHack schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 17:52:
[...]
Yup met homebridge inderdaadGewoon tegen je Watch blèren dat de TV aanmoet en hopsa, best relaxt.
Of de radio, of meteen naar PS4, Netflix of Amazon Prime, et cetera. Philips Hue erbij en de lampen dimmen evt ook meteen als je zegt dat je een film wilt kijken.
©2004
Geen mac voor nodig. Het begon hier op een Raspberry Pi met Raspbian en intussen draait t op een simpele Docker container met alpine op m’n NAS. Als je al een Linux servertje hebt staan thuis kan je het daar ook opzetten, compileert in principe op elke distro. Is geloof ik ergens hier een heel topic over dus miss interessant om ff op te zoekenharm12nl schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 17:55:
[...]
Ik vind het een mooie oplossing heb alleen geen mac die continue thuis aan staat. Ik hoop in de toekomst nog op officieel supportGa nu eerst mijn hub een vast ip geven en de watch app downloaden. Ben ik al weer een stukje verder
Ik heb wel een synology Nas maar die wordt meer gebruikt als opslag. Nog geen ervaring met Docker. Ga ik mij tzt toch maar eens in verdiepen danWhatsappHack schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 17:59:
[...]
Geen mac voor nodig. Het begon hier op een Raspberry Pi met Raspbian en intussen draait t op een simpele Docker container met alpine op m’n NAS. Als je al een Linux servertje hebt staan thuis kan je het daar ook opzetten, compileert in principe op elke distro. Is geloof ik ergens hier een heel topic over dus miss interessant om ff op te zoekenIn combinatie met de Watch goud waard wat mij betreft en voor een heel scala aan andere automatiseringen ook relaxt.
Edit: werkt helaas niet op mijn ds118 dus wordt nog even afwachten
[ Voor 4% gewijzigd door hk12nl op 21-01-2020 18:41 ]
©2004

De laatste tijd wordt ik regelmatig wakker met deze melding op t scherm van m’n Watch en dan is ie ook echt niet opgeladen. Met originele lader. Iemand die dit herkent?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Nee hier nog nooit gehad.DennusB schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 20:24:
[Afbeelding]
De laatste tijd wordt ik regelmatig wakker met deze melding op t scherm van m’n Watch en dan is ie ook echt niet opgeladen. Met originele lader. Iemand die dit herkent?
©2004
Vraagje: Lui die hier ervaring hebben met het overstappen van Series 4 naar 5? Vraag me namelijk af of het AOD van 5 de extra investering waard is. Zo lang de hartslagsensor nog steeds de beste in smartwatchland is, maakt het me verder niet zo veel uit namelijk.
Dan geef je zelf al het antwoordDennis de Vries schreef op zondag 26 januari 2020 @ 00:50:
Vraagje: Lui die hier ervaring hebben met het overstappen van Series 4 naar 5? Vraag me namelijk af of het AOD van 5 de extra investering waard is. Zo lang de hartslagsensor nog steeds de beste in smartwatchland is, maakt het me verder niet zo veel uit namelijk.
Het is een persoonlijke keuze. Ik vind AOD echt een zeer waardevolle toevoeging en kan hem niet meer missen. Het gaf mij de doorslag en maakte het horloge echt voor mij af. Maar er zijn ook genoeg gebruikers die dit niet zo’n spannende optie vinden.
©2004
Hier ook regelmatig, gebeurde met al m'n watches en laadkabels de afgelopen jaren. Enigste wat al die tijd hetzelfde was een Spigen S350 watch houder en Anker 4-Port lader. Wellicht dat het daar ergens aan ligt, maar zo vaak gebeurt het niet, dus ik heb het niet uitgezocht tot op de bodemDennusB schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 20:24:
[Afbeelding]
Ik ben van een 4 naar een 5 gegaan maar meer voor het kompas, is regelmatig handig op werk. Ik had AOD uit staan en heb het net vorige week aangezet om eens te proberen. Ik ben er nog niet over uit wat ik er van vind, ja het is makkelijker om snel de tijd te zien maar de complicaties laten niet allemaal info zien als het scherm op de ‘donkermodus’ gaat. Sommige wel en sommige niet waardoor ik toch weer het scherm moet ‘aanzetten’ om alle info te zien. Defeats the purpose een beetje..Dennis de Vries schreef op zondag 26 januari 2020 @ 00:50:
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ik ben van S4 naar S5 gegaan. Voornamelijk voor de titanium variant maar AOD was een leuke tweede.Dennis de Vries schreef op zondag 26 januari 2020 @ 00:50:
Persoonlijk vind ik het de upgrade wel waard. Het is niet meer dat dode zwart vierkantje om je pols en daardoor is de tijd makkelijke af te lezen zonder je arm te bewegen. Ik wisselen vaak tussen mechanische horloges en de watch en dat was altijd een vervelend nadeel wat nu (eindelijk) is opgelost.
Verder is het gewoon een S4 overigens. In snelheid enz niets te merken.
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 26-01-2020 10:56 ]
Idem hier. Ik vond het eigenlijk een belachelijke uitgave van mezelf om van de series 4 naar series 5 te gaan maar nooit spijt van gehad. Hoewel ik wel twijfel of dat voor jou zal gelden als ik je bericht zo lees.
youtube.com/@hisrep
Dat moet tegenwoordig via:Phoolie schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 07:47:
Sinds kort gebruik ik de Siri wijzerplaat. Op zich een fijne wijzerplaat, alleen zou ik hem aan willen passen, maar krijg dat maar niet voor elkaar. Ik heb onderstaande instructie gevonden:
1. Apple Watch App
2. Scroll naar Klok en open het
3. Siri wijzerplaat bronnen zit het verstopt
Dat is super. Ik vind HomeKit op de Apple Watch een van de betere toepassingen. Telefoon ligt altijd ‘ergens’, en nu kan ik er altijd bij.harm12nl schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 15:30:
[...]
Cool, ga ik ook eens testen.
Top, dank je. Daar had ik hem dus nooit zelf gevondenNicj56 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 13:56:
[...]
Dat moet tegenwoordig via:
1. Apple Watch App
2. Scroll naar Klok en open het
3. Siri wijzerplaat bronnen zit het verstopt
Verwijderd
Die melding is ook terecht, hoewel het voor jou mischien normaal is, voor een ander kan dat een bedreigende situatie vormen. Ik had begrepen dat de watch ook bij ouderen steeds vaker gebruikt wordt om remotely de hartslag op te vragen. Beetje je patienten in de gaten houden ermee.iPhoneSE schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:10:
Mijn rust hartslag is meestal rond de 40 - 50.
Mijn hartslag bij wandelen blijft vaak bij de 90. En ik ben nogal een stevige doorlopert. Ben er erg tevreden over. Doet dat walkie talkie ding het nog? Of is dat er na die exploit uitgegooid door apple?
Wel prettig dat je douchen kunt, en spotify in songs of volume kunt aansturen. Ook het reageren via whatsapp of imessage via voice gaat echt accuraat. Engels of nederlands; hij erkent beide talen prima en verwoord wat ik zeg 1:1.
6.1.2 is beschikbaar nu...
Vraag 
Ik zet snachts mijn Watch op 'niet storen'. Deze gaat dan automatisch ook op mijn iPhone op deze stand. Meldingen die ik dan krijg gaan gelijk naar het berichten centrum. Dit is mij allemaal duidelijk en werkt prima.
De 'niet storen' stand gaat automatisch uit sochtends om 7.00 uur. Meldingen die ik gekregen heb in de 'niet storen' stand en naar het berichtencentrum zijn verplaatst op de iPhone zie ik dan niet in het berichtencentrum van de Watch.
Het 'probleem' wordt irritanter als ik een wandeling maak of in de auto zit en de 'niet storen' stand gaat automatisch aan. Ik 'moet' dan altijd na de wandeling of de rit mijn iPhone pakken om te checken of ik geen bericht gemist heb. Het zou prettig zijn als ik dit gewoon even snel op de watch kan checken.
Heb ik een instelling verkeerd staan of is dit gewoon niet anders?
Ik zet snachts mijn Watch op 'niet storen'. Deze gaat dan automatisch ook op mijn iPhone op deze stand. Meldingen die ik dan krijg gaan gelijk naar het berichten centrum. Dit is mij allemaal duidelijk en werkt prima.
De 'niet storen' stand gaat automatisch uit sochtends om 7.00 uur. Meldingen die ik gekregen heb in de 'niet storen' stand en naar het berichtencentrum zijn verplaatst op de iPhone zie ik dan niet in het berichtencentrum van de Watch.
Het 'probleem' wordt irritanter als ik een wandeling maak of in de auto zit en de 'niet storen' stand gaat automatisch aan. Ik 'moet' dan altijd na de wandeling of de rit mijn iPhone pakken om te checken of ik geen bericht gemist heb. Het zou prettig zijn als ik dit gewoon even snel op de watch kan checken.
©2004
Dat lijkt me normaal. In niet storen, pushed je telefoon niks naar je horloge. Waarom zou je verder niet storen aanzetten tijdens het wandelen of in de auto? Je kan ook gewoon niet naar je telefoon of horloge kijken.harm12nl schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 09:33:
Vraag
Sinds gister ook mijn apple watch (series 3) binnen als vervanging van mn oude fitbit. Nog druk mee aan het spelen maar mijn eerste indruk is zeer positief.
Enige waar ik niet zo gelukkig mee ben is de screenprotector die ik gekocht heb.
Deze is vrij zacht (logisch, want het moet een bocht om) en daarmee redelijk goed te plaatsen zonder bellen. Echter hij is super vlekgevoelig, erg "stroef" en zo zacht dat je met je nagel een deuk kan maken bij normaal gebruik. Ik vraag me af of het echt effect heeft, materialen die hard genoeg zijn om de apple watch te krassen gaan volgens mij ook door de bescherming heen.
Wat is jullie ervaring hiermee? Gebruiken jullie een screenprotector en zoja zouden jullie die aanraden? Ik ben altijd wel erg zuinig op mijn spullen, ik heb nog nooit een screenprotector op mijn iPhones gehad, en ook nog nooit storende krassen gehad. maar de apple watch zit toch wat meer in de gevarenzone.
Enige waar ik niet zo gelukkig mee ben is de screenprotector die ik gekocht heb.
Deze is vrij zacht (logisch, want het moet een bocht om) en daarmee redelijk goed te plaatsen zonder bellen. Echter hij is super vlekgevoelig, erg "stroef" en zo zacht dat je met je nagel een deuk kan maken bij normaal gebruik. Ik vraag me af of het echt effect heeft, materialen die hard genoeg zijn om de apple watch te krassen gaan volgens mij ook door de bescherming heen.
Wat is jullie ervaring hiermee? Gebruiken jullie een screenprotector en zoja zouden jullie die aanraden? Ik ben altijd wel erg zuinig op mijn spullen, ik heb nog nooit een screenprotector op mijn iPhones gehad, en ook nog nooit storende krassen gehad. maar de apple watch zit toch wat meer in de gevarenzone.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Geen screenprotector op mn Series 3 gehad (jaar gebruikt) en ook niet op mn Series 4 (meer dan een jaar in gebruik). Ik sport er bijna dagelijks mee (CrossFit) en los van wat miniscule dingetjes heb ik echt nergens last van. Het is een horloge, een gebruiksvoorwerp. Verder vind ik een screenprotector of case echt heel lelijk en als het dan ook de gebruikservaring vermindert, is het helemaal zinloos in mijn ogen.
[ Voor 3% gewijzigd door Sluuz op 29-01-2020 10:27 ]
Terecht punt echter leid het toch af. Dus daarom vroeg ik mij af dit anders kon.bram1984 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 10:13:
[...]
Dat lijkt me normaal. In niet storen, pushed je telefoon niks naar je horloge. Waarom zou je verder niet storen aanzetten tijdens het wandelen of in de auto? Je kan ook gewoon niet naar je telefoon of horloge kijken.
©2004
Ik zet in de auto of als ik niet zichtbaar berichten binnen wil laten komen de watch op Theater modus + Stille modus aan.harm12nl schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 10:27:
[...]
Terecht punt echter leid het toch af. Dus daarom vroeg ik mij af dit anders kon.
Ja dan voel je berichten nog wel trillend binnenkomen. Maar heb niet direct de neiging om te kijken naar de watch of telefoon.
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Magic schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 10:17:
Sinds gister ook mijn apple watch (series 3) binnen als vervanging van mn oude fitbit. Nog druk mee aan het spelen maar mijn eerste indruk is zeer positief.
Inmiddels het horloge al weer een paar keer licht gestoten en toch blij dat de screenprotector erop zit. Eens dat het een gebruikersproduct is en een krasje op de case vind ik ook niet zo erg. Echter kan ik mij wel flink storen aan krassen op het scherm.harm12nl schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 08:50:
[...]
Gewoon kopen en van genieten![]()
Zoveel stoot je hem niet hoor. Als je er in het begin redelijk op let, lijkt het wel alsof je hem later automatisch beschermt.
Ik ben in het begin vol tegen een aluminium deurkozijn gelopen met mijn arm (en dus Watch). Gevolg 1 miniem krasje op de case die die eigenlijk amper ziet. Hij kan dus best wel wat hebben.
Als ik ga klussen of voetballen dan doe ik deze eromheen samen met een lange mouwen shirt.
Op mijn vorige Apple Watch had ik een ondiepe lange kras op het scherm. Daar kon ik mij erg aan storen. Inmiddels heb ik deze al enige tijd erop zitten. En dat voor iemand die eigenlijk anti screenprotector is. Ik heb hem er inmiddels al maanden op zitten en zelfs al een keer vervangen. Je ziet hem bijna niet (echt bijna niet, neem van mij aan dat ik hier bijzonder kritisch op ben) en dit geeft mij echt de ultieme geruststelling!
Edit: en anders kan je ook nog een buiten-de-deur-verzekering nemen bij een verzekeringsmaatschappij. Is gelijk al je apparatuur verzekerd. Ook nog een prima alternatief.
Maar uiteindelijk blijft het persoonlijk waar je zelf het beste mee kan leven. Dat zul je voor jezelf moeten uitzoeken
©2004
Ik denk dat ik inderdaad eerst maar even de screenprotector er op laat zodat ik er aan kan wennen, er zitten 6 stuks in het pakje, ik denk dat ik 1 a 2 weken per stuk ermee doe en als het op is dan maar gewoon zonder
. mijn fitbit met zijn plastieken schermpje heeft het immers ook bijna 3 jaar lang zonder noemenswaardige krassen volgehouden.
[ Voor 21% gewijzigd door Magic op 29-01-2020 11:06 ]
Ja, theater modus.harm12nl schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 10:27:
[...]
Terecht punt echter leid het toch af. Dus daarom vroeg ik mij af dit anders kon.
Heb je niet de functie aanstaan waarbij niet storen automatisch aan gaat bij een workout?harm12nl schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 10:27:
[...]
Ja dat klopt. Bewust aangezet. Maar nu weer bewust uitgezetAlbinosaurus schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:17:
[...]
Heb je niet de functie aanstaan waarbij niet storen automatisch aan gaat bij een workout?
©2004
Ik heb ook een flinke kras op mijn S4.. Zag hem al na 3 dagen. Verder nooit meer op gelet en heb er geen krassen meer bijgekregen.. Ik heb de S0, S2 en de S4 gehad en altijd wel wat gebruikerssporen maar.. het zelfde als bij mijn auto: Je gaat het niet tegenhouden zonder het product en de ervaring zelf te verzieken met rare bumpers, of plastic op het glas dus ik laat het lekker zo.
Als ik straks de S6 ga kopen ga ik voor de titanium variant. Blijkbaar krast die wat minder snel en ik ben nou toch wel benieuwd naar het always on display.. Maar ik ga hem weer niet overdreven baby'n.
Als ik straks de S6 ga kopen ga ik voor de titanium variant. Blijkbaar krast die wat minder snel en ik ben nou toch wel benieuwd naar het always on display.. Maar ik ga hem weer niet overdreven baby'n.
Ik ben recent van de S0 naar een S4 gegaan. Een S5 had ook gekund, maar ik wilde perse een stainless steel model en kon deze goedkoop vinden. Nu zat op mijn Apple watch watchOS 5.3. Hij werkt perfect op deze versie en ik haal met gemak twee dagen batterijduur met nog zo’n 30 procent aan het einde. Maar ja, ik mis functionaliteit met deze versie natuurlijk en sommige apps vereisen watchOS 6. Ik ben alleen bang dat ik grandioos achteruit ga in batterijduur als ik update. Zijn er S4 gebruikers die dit kunnen bevestigen of is dit met de laatste updates weer compleet hersteld?
Bij mijn S5 is mijn batterij duur weer hetzelfde als toen ik de S3 had. Dus ik zou niet bang zijn en gewoon updatenjona schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 11:37:
Ik ben recent van de S0 naar een S4 gegaan. Een S5 had ook gekund, maar ik wilde perse een stainless steel model en kon deze goedkoop vinden. Nu zat op mijn Apple watch watchOS 5.3. Hij werkt perfect op deze versie en ik haal met gemak twee dagen batterijduur met nog zo’n 30 procent aan het einde. Maar ja, ik mis functionaliteit met deze versie natuurlijk en sommige apps vereisen watchOS 6. Ik ben alleen bang dat ik grandioos achteruit ga in batterijduur als ik update. Zijn er S4 gebruikers die dit kunnen bevestigen of is dit met de laatste updates weer compleet hersteld?
©2004
Mijn Vrouw heeft mijn series 4 laten vallen in de badkamer. Scherm stuk. Dus ik mag een nieuwe uitzoeken. 😂
Maar als ik een watch besteld in de webshop van apple dan is levering pas 27 februari (of vandaag ophalen in een apple store).
Iemand ervaring met deze levertijd? Klopt dit of kan ik hem eerder verwachten??
Maar als ik een watch besteld in de webshop van apple dan is levering pas 27 februari (of vandaag ophalen in een apple store).
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Moest zelf ook zoeken zat in vorige versies direct onder bij de wijzerplaat, beetje raar omdat daarheen te verplaatsen als je het mij vraagt.Phoolie schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 07:14:
[...]
Top, dank je. Daar had ik hem dus nooit zelf gevonden
Hoi, ik heb een vraagje.
Ik heb een aw 5. Met enige regelmaat (2x in de week ofzo) wilt het bedieningspaneel niet openen bij het swipen van onder naar boven. Van links naar rechts werkt dan wel, dat de wijzerplaten wijzigen en ook alle andere functies lijken gewoon te werken.
Ik moet opnieuw opstarten of een uurtje wachten. Dan werkt het gewoon weer.
Heeft iemand anders dit ook?
Ik heb een aw 5. Met enige regelmaat (2x in de week ofzo) wilt het bedieningspaneel niet openen bij het swipen van onder naar boven. Van links naar rechts werkt dan wel, dat de wijzerplaten wijzigen en ook alle andere functies lijken gewoon te werken.
Heb soms met mijn Watch S4 hetzelfde.jeroek schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:29:
Hoi, ik heb een vraagje.
Gebeurt niet vaak en er is geen peil op te trekken onder welke omstandigheden het gebeurt 😉
Maak me daar niet druk om, zal wel ergens een bitje omgevallen zijn dat na verloop van tijd weer opstaat 😏
Ik hoop dat meer mensen hier last van hebben en een oplossing hebben gevonden:
Wanneer ik een foto als face heb ingesteld, AOD uit laat staan, dan heb ik in 99/100 gevallen een zwart scherm als ik op de watch tap.
Bij het naar beneden trekken van notificaties en weer terug verschijnt wel de foto incl tijd/datum/batt niveau.
Vreemde is dat ik dus wel een rood notificatie icoontje zie, maar geen ingestelde watch face.
Zet ik hem op default face, dan heb ik nooit problemen.
Enig idee hoe ik dit kan fixen?
(Watch S5, laatste update geinstalleerd)
Wanneer ik een foto als face heb ingesteld, AOD uit laat staan, dan heb ik in 99/100 gevallen een zwart scherm als ik op de watch tap.
Bij het naar beneden trekken van notificaties en weer terug verschijnt wel de foto incl tijd/datum/batt niveau.
Vreemde is dat ik dus wel een rood notificatie icoontje zie, maar geen ingestelde watch face.
Zet ik hem op default face, dan heb ik nooit problemen.
Enig idee hoe ik dit kan fixen?
(Watch S5, laatste update geinstalleerd)
Mijn ervaring is dat de aangegeven leverdatum klopt. Bij bestellingen die ik gedaan heb in de apple store werd altijd een window van 3 dagen aangegeven, waarvan ik het product altijd de 2e dag kreeg.Tylen schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 09:35:
Mijn Vrouw heeft mijn series 4 laten vallen in de badkamer. Scherm stuk. Dus ik mag een nieuwe uitzoeken. 😂
Ja zag ik ook, vind het ook erg lang.Tylen schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 09:35:
En op andere webshops kun je ze niet standaard met een ander bandje bestellen.
Ga hem morgen halen in een apple store. Ik mis mijn notificaties 😂TheMystery schreef op maandag 3 februari 2020 @ 12:20:
[...]
Ja zag ik ook, vind het ook erg lang.
En op andere webshops kun je ze niet standaard met een ander bandje bestellen.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Die vraag is al best vaak besproken onderhand
Is het mogelijk om meldingen op de apple watch te ontvangen van bijv. Messenger zonder dat de apple watch verbonden is met de iphone?
Want soms ligt mijn iphone beneden en ben ik op de eerste verdieping, waardoor de bluetooth verbinding tussen mijn apple watch en iphone verbroken is, maar de apple watch is dan wel nog met wifi verbonden met internet.
Maar dan krijg ik geen messenger meldingen binnen op de apple watch.
De messenger apple watch app is wel op de apple watch geinstalleerd.
Wanneer ik dan de messenger app op de apple watch echt open dan kan ik wel nieuwe berichten lezen in de app, maar krijg er dus geen automatische melding van binnen op de watch.
Want soms ligt mijn iphone beneden en ben ik op de eerste verdieping, waardoor de bluetooth verbinding tussen mijn apple watch en iphone verbroken is, maar de apple watch is dan wel nog met wifi verbonden met internet.
Maar dan krijg ik geen messenger meldingen binnen op de apple watch.
De messenger apple watch app is wel op de apple watch geinstalleerd.
Wanneer ik dan de messenger app op de apple watch echt open dan kan ik wel nieuwe berichten lezen in de app, maar krijg er dus geen automatische melding van binnen op de watch.
Notificaties van whatsapp komen hier (vrijwel niet) door. Meer mensen daar last van?
Berichtgeving voor whatsapp staat aan binnen de watch app.
paar keer uit en aanzetten die schakelaar in de ios watch app..Donstil schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 15:30:
Notificaties van whatsapp komen hier (vrijwel niet) door. Meer mensen daar last van?
A person who never made a mistake never tried anything new.
Paar keer? Is het een bekend issue oid?Nick25 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 15:41:
[...]
paar keer uit en aanzetten die schakelaar in de ios watch app..
Meer mensen die op zowel een AW5 als iPhone het beta profiel hebben staan en in de Watch app bij Updates deze melding krijgen ?
...
Maar als ik vervolgens om m'n iPhone naar updates check krijg ik de melding dat ik up to date benTo update the software on your Apple Watch, you first need to update the software on your iPhone
ja dat blijft buggy jammer genoeg...
heb je op je iphone ook een beta profiel staan?TheRookie schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 15:46:
Meer mensen die op zowel een AW5 als iPhone het beta profiel hebben staan en in de Watch app bij Updates deze melding krijgen ?
[...]
Maar als ik vervolgens om m'n iPhone naar updates check krijg ik de melding dat ik up to date ben...
want anders gaat het niet werken
Staat in de 1e zin, toch ?Nick25 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 15:47:
[...]
heb je op je iphone ook een beta profiel staan?
want anders gaat het niet werken
werkt niet helaas.Nick25 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 15:41:
[...]
paar keer uit en aanzetten die schakelaar in de ios watch app..
Zelf deze vandaag aangeschaft en ideaal!Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:35:
[...]
Ik deed alles al via Spotify Connect maar het groeperen ontbrak hier nog in..
Via Lyd gaat dit heel eenvoudig.
Net getest door Wifi op iPhone en AW uit te zetten en alle controle opties werken nog inderdaad.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 14:13:
[...]
Rare is dat ik zelfs op mijn werk via die app de sonos thuis kan bedienen....
Ik vermoed dat die via een API extern verbinding maakt. Wel geinig dat je nu meer kan als de standaard app
Ik heb hem ook aangeschaft naar aanleiding van zijn tip, en het werkt inderdaad primaro3lie schreef op zondag 9 februari 2020 @ 22:38:
[...]
Zelf deze vandaag aangeschaft en ideaal!
Ik deed alles al via Spotify Connect maar het groeperen ontbrak hier nog in..
Via Lyd gaat dit heel eenvoudig.
[...]
Net getest door Wifi op iPhone en AW uit te zetten en alle controle opties werken nog inderdaad.
Ik vermoed dat die via een API extern verbinding maakt. Wel geinig dat je nu meer kan als de standaard app
Is inderdaad en handige app, nu nog een complicatie en het is helemaal top.
De laatste dagen valt het mijn op dat mijn Apple Watch 3 problemen heeft met actieve energie weer geven/aanvullen. Als ik loop met mijn Apple Watch om vult hij bij inspanning mijn trainings minuten en actieve energie aan.
Voor het hardlopen maken ik gebruik van Garmin horloge. Tot voor kort nam die de actieve energie mee in de gezondheid app. Nu neemt hij een hoop gegevens over zoals trainings minuten, hydratatie, stappen,maar geen actieve energie meer. Wat mijn ook op valt is dat mijn Garmin is gekoppeld aan Strava. Ook deze verschijnt niet meer in de gezondheid app en activiteiten. Heb Strava al eens verwijderd. Instellingen nagekeken in de gezondheid app, alles staat ingesteld zoals het zou moeten,maar werkt gewoon niet. (Voor zowel Garmin als Strava)
Voor mijn gevoel werkt de Apple Watch ook minder na de laatste update.
Voor het hardlopen maken ik gebruik van Garmin horloge. Tot voor kort nam die de actieve energie mee in de gezondheid app. Nu neemt hij een hoop gegevens over zoals trainings minuten, hydratatie, stappen,maar geen actieve energie meer. Wat mijn ook op valt is dat mijn Garmin is gekoppeld aan Strava. Ook deze verschijnt niet meer in de gezondheid app en activiteiten. Heb Strava al eens verwijderd. Instellingen nagekeken in de gezondheid app, alles staat ingesteld zoals het zou moeten,maar werkt gewoon niet. (Voor zowel Garmin als Strava)
Voor mijn gevoel werkt de Apple Watch ook minder na de laatste update.
Ik heb dit inderdaad ook gemerkt. Ik dacht dat het zou komen omdat ik de beta van iOS 13.4 geïnstalleerd heb.De waarden schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:54:
Ik heb idee dat het kwam na de update 13.3.1basmq schreef op maandag 17 februari 2020 @ 20:55:
[...]
Ik heb dit inderdaad ook gemerkt. Ik dacht dat het zou komen omdat ik de beta van iOS 13.4 geïnstalleerd heb.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie
En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie
En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie