Dat vind ik raar, want de Hermes en Edition versies worden wel in de polisvoorwaarden vermeld.
2.3. De Premie voor uw Polis is als volgt:
Apple Watch Series 3:
€ 65
Apple Watch Series 4, 5:
€ 99
Apple Watch Hermès, Edition:
€ 199
1.23. 'Eigen risico' betekent het relevante eigen risico voor de Gedekte apparatuur. Het bedrag van het Eigen risico is als volgt:
Apple Watch (alle modellen met uitzondering van Hermès en Edition):
€ 65
Apple Watch Hermès of Edition:
€ 75
Die prijzen zijn hetzelfde als in Duitsland.
Daarnaast heb ik zojuist geprobeerd om met het serienummer van een edition watch applecare+ te kopen op mijn account (watch is niet aangemeld op mijn account) en dat kon.
Daarnaast staat er zowel in de Nederlandse als Duitse polis dat je wereldwijde dekking hebt. Het is raar dat je wel een polis kan afsluiten, maar geen service bij krijgt.
Wij hebben trouwens niet geprobeerd om een incident direct bij Apple aan te melden en zijn dat ook niet van plan.
Voor mij maakt het niks uit. Ik woon in Brabant en rij makkelijker naar Dusseldorf dan dat ik naar Amsterdam rijdt, maar het is wel raar dat dit zo geregeld is. Weet je het zeker? Wat gebeurd er als een Duitser/Amerikaan langdurig bij ons op vakantie is? Heeft die persoon dan maar pech gehad?
/edit:
Overigens het probleem van @
itsalex is dat zijn armbandje het niet goed deed. Het armbandje wordt door Apple waarschijnlijk gezien als een accessoire. Nergens in de polis wordt er iets gezegd over accessoires. Alle genoemde reparaties hebben betrekking op binnenwerk, glas of accu. Apple zal waarschijnlijk het beleid hebben dat accessoires dan via de verkoper moeten.
Het is of dat, of ze zien het als een DOA RMA en dan moet dat ook weer via de verkoper. Het is aan de verkoper dan hoe coulant ze ermee omgaan (meteen omruilen).
Ik vraag me af waar itsalex zijn Apple Watch heeft gekocht.
[
Voor 22% gewijzigd door
TechSupreme op 08-01-2020 23:47
]