Nou ik heb dus voor 70 euro bij een horlogemaker een keer een bandje gekocht en hij zette mijn apple watch adapters van een oud bandje over. Verzekerde me dat dit echt een stuk betere kwaliteit was dan de leren ali bandjes die ik steeds voor €20-30 bestelde. Nou, letterlijk genomen geen week langer met dat bandje gedaan dan Ali bandjes. Kan natuurlijk ook pech zijn, maar mijn dbramante1928 bandje ging ook vrijwel net zo lang mee. Toen heb ik wel de conclusie getrokken dat €70 bandjes kwalitatief niet of nauwelijks onderdoen voor de goede leren Ali bandjes, en ik beter daar 3 van kan kopen voor die €70. Dan kun je nog wisselen ook.Donstil schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:38:
Verder is €50-€75 natuurlijk geen "duur merk" in de horloge wereld. Dat is gewoon instap segment, vandaar ook je ervaring dat het leer slechter wordt.
Een andere tip is trouwens Amac, die heeft soms nog wel wat open box of uitverkoopmodelletjes van originele Apple spullen. Ik heb er pas een Space Gray link bracelet gehaald voor €249. Ja, veel geld maar nu ik hem heb zie ik de kwaliteit wel en vind ik het het waard. €449 zou ik er nooit aan uit geven maar het voordeel van een echt mooi bandje kopen is natuurlijk wel dat die gewoon járen mee kan, een Apple Watch houdt het bij mij maar 2 jaar vol maar voor het bandje geldt dat natuurlijk niet
youtube.com/@hisrep