Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Donstil schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:38:
Verder is €50-€75 natuurlijk geen "duur merk" in de horloge wereld. Dat is gewoon instap segment, vandaar ook je ervaring dat het leer slechter wordt.
Nou ik heb dus voor 70 euro bij een horlogemaker een keer een bandje gekocht en hij zette mijn apple watch adapters van een oud bandje over. Verzekerde me dat dit echt een stuk betere kwaliteit was dan de leren ali bandjes die ik steeds voor €20-30 bestelde. Nou, letterlijk genomen geen week langer met dat bandje gedaan dan Ali bandjes. Kan natuurlijk ook pech zijn, maar mijn dbramante1928 bandje ging ook vrijwel net zo lang mee. Toen heb ik wel de conclusie getrokken dat €70 bandjes kwalitatief niet of nauwelijks onderdoen voor de goede leren Ali bandjes, en ik beter daar 3 van kan kopen voor die €70. Dan kun je nog wisselen ook.

Een andere tip is trouwens Amac, die heeft soms nog wel wat open box of uitverkoopmodelletjes van originele Apple spullen. Ik heb er pas een Space Gray link bracelet gehaald voor €249. Ja, veel geld maar nu ik hem heb zie ik de kwaliteit wel en vind ik het het waard. €449 zou ik er nooit aan uit geven maar het voordeel van een echt mooi bandje kopen is natuurlijk wel dat die gewoon járen mee kan, een Apple Watch houdt het bij mij maar 2 jaar vol maar voor het bandje geldt dat natuurlijk niet ;)
Klopt originele is mijlen beter dan die van Ali. Kost ook meer natuurlijk maar je merkt het direct.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:53:
Klopt originele is mijlen beter dan die van Ali. Kost ook meer natuurlijk maar je merkt het direct.
Ik ben wel benieuwd of de Urvoi 6th gen link bracelet aan de kwaliteit kan tippen. Ook op Ali betaal je daar namelijk €40 voor. Maar ik dacht zelf ik laat de kans niet liggen dat deze zo weg is want voor €249 vind je ze niet vaak.

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:53

Grin

Ride si sapis.

Leer is op lange termijn helaas niet bestand tegen ons zure zweet en ander vocht. Het leer gaat langzaam achteruit. Goed onderhouden en regelmatig wisselen, dat helpt zeker.
Het enige duurzamere leer is m.i. krokodil, dat gaat aanzienlijk langer mee. Maar dat is weer een stuk stugger en past niet goed bij de hightech-look van een AW.
Staal en rubber vind ik zelf het mooiste bij de AW. Leer staat hem ook erg goed maar zal ik niet snel kopen, ik weet dat het mij op (middellange)termijn gaat storen. Rubber en staal blijft er netjes uitzien.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Ik vind zelf de bruine leather loop erg mooi die @Donstil ook postte. Helaas is die (nog?) niet in 40mm beschikbaar. Maar wat voor spul moet je kopen trouwens om leren bandjes te onderhouden?
Richie B schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:06:
Kleine update ivm mijn klacht over de batterij van de Series 5, ik verloor 5 tot 10% per uur.

MAAR....sinds ik gister beta 4 erop gezet is de batterij 200% verbeterd, als nieuw ! Het was dus echt een software issue wat ik al vermoede eigenlijk. Voorbeeld; gisteravond 8 om mijn pols en om kwart voor 12 slechts 3% verbruikt, normaliter was dit 25 a 30%. Ben er nu wel heel blij mee, zonder zorgen makkelijk een dag, of zelfs 2 dagen met 1 lading.
Donstil schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 23:24:
Ja, het batterij verbruik op mijn S5 is bizar veel beter dan op 6.0 bijvoorbeeld
Hebben jullie ook de beta van iOS 13.2 draaien? Wellicht dat die combi helpt voor het totale plaatje.. :)

harm12nl wijzigde deze reactie 26-10-2019 17:21 (40%)

©2004

• SaURoN
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

SaURoN

PSN: MethosNL

Tinusvolkel schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:43:
[...]

Hier inmiddels ook al getest met een wandeling en werkt idd goed. verder heb ik ook al wat kaarten offline gezet.

Maar wat kun je veel instellen :) gisterenavond de hele avond aan het bezig geweest met custom screens maken en interval trainingen en notificaties.

Echter vanmorgen getest met spinnen en na de les klikte ik de app perrongelijk weg en toen crashte die waardoor ik de workout niet in de app zelf zie maar hij is wel gesynct met apple workouts dus ben niet alle data kwijt.

Van het weekend is goed testen met 21 km hardlopen op (voor mij) onbekend terrein, dus hopelijk wijst ie mij goed de weg :) de route staat er iig al in.
Aii dat is minder

In het appje op de telefoon kan je in volgens mij in Main Menu force touch doen en dan workout history. Als het goed is zie je daar recente activiteiten, als je die opent en weer force touch doet, staat er volgens mij Resend to phone. Dus mocht hij wel op horloge staan maar niet in de app op de telefoon kan je dat nog even proberen?

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 16:52
Even update :p bizar nu nog 25% batterij laatste keer donderdag ochtend van de lader gehaald :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Nick25 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:23:
Even update :p bizar nu nog 25% batterij laatste keer donderdag ochtend van de lader gehaald :)
Hoeveel complications heb je op je Watch face staan en welke?
Nick25 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:23:
Gisteren 13:00 de Titanium nieuw uit de doos met 89% Zit nog op 6.0 en is nu op 6%. Ook niet slecht vond ik zelf.

Ik kijk alleen nog even of ik er Beta op zet of aankijk of 6.1 dinsdag Ook komt.
harm12nl schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:20:
[...]

[...]

Hebben jullie ook de beta van iOS 13.2 draaien? Wellicht dat die combi helpt voor het totale plaatje.. :)
Ik wel :)

• Tinusvolkel
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 21:56
SaURoN schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 18:51:
[...]

Aii dat is minder

In het appje op de telefoon kan je in volgens mij in Main Menu force touch doen en dan workout history. Als het goed is zie je daar recente activiteiten, als je die opent en weer force touch doet, staat er volgens mij Resend to phone. Dus mocht hij wel op horloge staan maar niet in de app op de telefoon kan je dat nog even proberen?
Bedankt voor de tip echter staat hij daar ook niet bij, maar gisteren bij een hardloop sessie van 22km deed ie het gelukkig prima :) kon de route prima volgen en als ik 50m afweek dan gaf ie een melding.

• remzor
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 21:42
DeNachtwacht schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:35:
[...]

Volgens mij is de fijnste oplossing een wekker op je iPhone te zetten en niet op de Watch. In de Watch app kun je vervolgens bij Klok “push iPhone meldingen” aanvinken en gaat de wekker ook op je Watch af.

Dan heb je ook het voordeel van gemakkelijk instellen op je telefoon.
Bedankt voor je reactie, maar vind ik toch niet handig.
Het gaat me om de AW, niet de iPhone. Ik wil geen twee wekkers en de wekkerfunctie zit gewoon op de AW zelf. Het instellen is één keer, namelijk elke morgen van ma - vrij om 07:00u.

Wekker instellen kan dus prima op de AW alleen met die wake-up-light functie kun je dus niets doen (uitzetten, langer laten duren, etc.). Dat is jammer, maar ook geen mega groot probleem. Ik laat het dus zo :)

remzor wijzigde deze reactie 27-10-2019 09:59 (3%)

• World Citizen
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21:28
DeNachtwacht schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:47:
[...]

Bij Ali kun je er vanuit gaan dat als er flink veel (500+) bestellingen gedaan zijn en de gemiddelde score op 4,8 of hoger ligt je altijd goed spul tegen de beste prijs koopt.

Sites voor normale horlogebandjes kunnen ook maar dan zul je ook adapters moeten kopen voor je Apple Watch, en ook die zijn het slimst bij Ali aan te schaffen. Ik ben namelijk nog nooit een winkel tegen gekomen die die dingen níet ook gewoon zelf uit China haalt.

Ik heb ook diverse bandjes tussen de €50-€75 gehaald van dure merken maar bottom line is altijd dat leer bijvoorbeeld na een paar maanden toch slechter wordt. Zelfs bij de originele van Apple hoor je dat, dus daarom durf ik het niet aan om dat er echt aan uit te geven.

Kortom het is allemaal een beetje trial en error, maar vooral persoonlijke ervaring. Ik zelf hou het bij Ali en in ieder geval niet bij dure europese merken, maar legio mensen zullen dat niet met me eens zijn.
Ik vind een lagere kwaliteit niet erg. De bandjes die ik "goedkoop" koop zijn voor feestjes waar je ze dus 1 / 2x per jaar gebruikt. Een beetje de rare exotische modellen zeg maar :).

Ik heb alleen het idee dat als ik de review foto's kijk dat er een hele hoop leren bandjes meer op goedkoop latex lijken. Hoog glanzend en een beetje een plastic look. En dan ben ik al snel weer bereid om wat meer te betalen want dat vind ik echt lelijk.

Ik heb vakantie, dus zal de markt hier eens bezoeken vandeweek. Anders kijk ik inderdaad op de voorgenoemde site van @Gunth . Ik zag daar al het eea wat ik mooi vind.

EDIT:
Ow en @KRGT Thanks. Niet enkel met de Watch, maar vanmorgen met mijn GSM gaat het betalen nu een stuk makkelijk. Thanks voor de tip.

World Citizen wijzigde deze reactie 27-10-2019 11:19 (4%)

Hoe doet de batterij het bij jullie als je de app ‘ademhaling’ gebruikt? Bij mij (series 5) gaat er 1 of 2% per keer af dat ik de app gebruik. Vind ik vrij fors..

©2004

• Nick25
harm12nl schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:23:
Hoe doet de batterij het bij jullie als je de app ‘ademhaling’ gebruikt? Bij mij (series 5) gaat er 1 of 2% per keer af dat ik de app gebruik. Vind ik vrij fors..
App uitzetten onzin :)

• Hatman
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19:16
harm12nl schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:23:
Ik heb series 4 en heb ook dat er tenminste 1% verbruik is. Mij lijkt het redelijk normaal.

Iemand zegt dat je de app moet uitzetten omdat het onzin is spreekt voor zich zelf.
Je hebt zelfs geen horloge nodig omdat 1 keer in de maand om 12:00 uur het de sirene gaat en kun. Je alle klokken en zandlopers gelijk zetten. 😜

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21:22
Mijn series 5 zojuist uitgepakt. In eerste instantie een iPhone 11 Pro van mijn overuren besteld, maar bij nader inzien mijn verstand maar aangesproken en deze weer geannuleerd aangezien mijn 8 Plus nog prima werkt. Beter even door sparen voor die 120Hz iPhone van volgend jaar.

Always-on is voor mij de reden geweest om over te stappen vanaf de S4. Zeer welkome functie.

• RBH
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18:28

RBH

Wazzup?

Hebben jullie met een Series 5 wel eens dat hij vastloopt/erg traag reageert? Ik merk dat nu de afgelopen paar dagen af en toe. Na zo'n 'vastloper' is het de volgende keer gebruik wel weer gewoon normaal en snel.

6D | 35 1.4 ART | 70-200 L | Apple Watch 5 | PSN: Robin_NL90

• Yucko
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19:50

Yucko

One clown to rule them all !

RBH schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:51:
Hebben jullie met een Series 5 wel eens dat hij vastloopt/erg traag reageert? Ik merk dat nu de afgelopen paar dagen af en toe. Na zo'n 'vastloper' is het de volgende keer gebruik wel weer gewoon normaal en snel.
geen vastlopen, maar wel traag reageren :(
Yucko schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 10:54:
[...]

hear! hear!

Ik ervaar trouwens soms behoorlijke vertragingen wanneer ik het scherm aan wil zetten via tap-2-wake of via de digital crown.
Het duurt dan meerdere seconden voor het scherm aangaat 😕 Nog meer mensen die hier last van hebben?

MacMini early 2011 -  iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

Yucko schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:46:
[...]

[...]
Ja hier ook gehad idd. Als ik hem snachts op theatermodus zet, reageert hij inderdaad soms niet...

©2004

• RBH

RBH

Wazzup?

Yucko schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:46:
[...]

[...]
Ah, dat bericht nooit gelezen. "Fijn" om te lezen dat ik iig niet enige ben..

bram1984 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:30:
Mijn series 5 zojuist uitgepakt. In eerste instantie een iPhone 11 Pro van mijn overuren besteld, maar bij nader inzien mijn verstand maar aangesproken en deze weer geannuleerd aangezien mijn 8 Plus nog prima werkt. Beter even door sparen voor die 120Hz iPhone van volgend jaar.

Always-on is voor mij de reden geweest om over te stappen vanaf de S4. Zeer welkome functie.
Idem hier, ik heb hem nu een weekje. Schandalig hoe Apple me geld uit de zak geklopt heeft met een update binnen een jaar, maar ik ben er erg tevreden mee. Dit is eigenlijk hoe de Watch echt zou moeten zijn terwijl ik dacht dat Series 4 de eerste echte volwassen Watch was.

Enige nadeeltje blijft de batterijduur, maar ja het is kiezen of delen, hogere batterijduur betekent minder functies (of andersom). Ik heb zelf Walkie Talkie en de geluidsmeting uit staan omdat ik hoop dat dit nog wat batterij bespaart, maar eigenlijk vind ik het nu al tegen vallen. Ik haal er denk ik zo'n 30 uur mee, mijn Series 4 tikte de 38-40 toch wel aan. Ik hoop dat watchOS 6.1 veel goeds gaat doen hier.

• bram1984
@DeNachtwacht Ja echt merkbaar korter dus? Ik leg 'm in principe iedere avond aan de lader, dus ben benieuwd in hoeverre ik weet last van ga krijgen.
Is watchOS 6.1 nou niet uitgekomen vanavond?

Ik zie nog niks nee... valt me ook tegen. iOS 13 is niet zo spannend, het ging mij om watchOS 6.1...
Nou 13.2 is met Deep Fusion anders ook wel interessant moet ik zeggen. Alleen 6.1 zou wel fijn zijn voor de batterij van de S4/s5 eigenaren.

• Froggle
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15:26
Ik wacht nog even de ervaringen af over de batterijduur van de S5. De accu van m’n S2 haalt vaak maar net het einde van de dag en heb ook geen update gehad naar watchOS6(.1).

Desk, Network, Film / Picture & On-the-go Kit | Xbox Live: Froggle | Strava

• bram1984
Froggle schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 21:50:
Ik wacht nog even de ervaringen af over de batterijduur van de S5. De accu van m’n S2 haalt vaak maar net het einde van de dag en heb ook geen update gehad naar watchOS6(.1).
Mijn S5 vannacht voor het eerst volledig opgeladen. Heb hem om 6 uur vanochtend om gedaan en hij zit nog op 100%. So far so good.
bram1984 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 07:32:
[...]

Mijn S5 vannacht voor het eerst volledig opgeladen. Heb hem om 6 uur vanochtend om gedaan en hij zit nog op 100%. So far so good.
Ik merk wel dat hij lang op de 100% blijft staan en als hij daar eenmaal vanaf is je wel een paar % per uur kwijt raakt.. Hou ons op de hoogte :)

Ik heb berekend dat ik zo'n 3 a 4% kwijt raak per uur als ik hem normaal gebruik. Heb hem gister opnieuw ingesteld zonder reservekopie terug te zetten en draai de beta van 6.1. Ben benieuwd wat vandaag gaat brengen :)

harm12nl wijzigde deze reactie 29-10-2019 08:29 (14%)

©2004

• bram1984
harm12nl schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:28:
[...]

Ik merk wel dat hij lang op de 100% blijft staan en als hij daar eenmaal vanaf is je wel een paar % per uur kwijt raakt.. Hou ons op de hoogte :)

Ik heb berekend dat ik zo'n 3 a 4% kwijt raak per uur als ik hem normaal gebruik. Heb hem gister opnieuw ingesteld zonder reservekopie terug te zetten en draai de beta van 6.1. Ben benieuwd wat vandaag gaat brengen :)
99% inmiddels ;)

Edit: Okay 97%. De paniek begint nu wel toe te slaan. }:| ;)

bram1984 wijzigde deze reactie 29-10-2019 09:17 (5%)

RBH schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 23:11:
Bijzonder om te lezen die slechte ervaringen met de accu. Mijn watch doet gemiddeld 48 tot 52 uur op een accu. Vanmiddag om 16:00 van de lader gehaald en nu nog 87%. Dat is 1.85% per uur, AOD staat aan, noise meter uit. Verder Californië watchface met vier complicaties. Gebruik hem regelmatig verder.. :)
Wat is de huidige status? :) Nog steeds 1.85% per uur? :)

©2004

• RBH

RBH

Wazzup?

harm12nl schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:16:
[...]

Wat is de huidige status? :) Nog steeds 1.85% per uur? :)
Nou, sinds ik dat vastlopen probleem heb geconstateerd (een aantal dagen nu) is het wel drastisch gezakt. Zojuist even gekeken, sinds de laatste volle batterij zit ik nu op +/- 3,4% per uur; 15% accu nog, tijd sinds laatste volle batterij: 24 uur, 45 min.

Het unlocken op mijn Macbook is nu ook al twee keer misgegaan doordat hij er zo lang over deed om te unlocken dat ik alsnog mijn wachtwoord moest intypen. Dit zijn toch wel mindere dingen imho.. Zal straks even een reset uitvoeren en me dan na een volle accu weer melden.

• bram1984
@harm12nl Ik zit intussen op 71%. Dus sinds 06:00/06:15 vanmorgen ergens, is dit. Dat is dus pak 'm beet 30% in ca. 10 uur. Dus ruwweg 3% per uur. Over de 30 uur op een lading is echt prima voor mij. Ik laad hem iedere avond standaard op. Ik heb onderstaande op mijn nachtkastje staan en ik vind slapen met een horloge helemaal niks, dus deze kan daar mooi op staan.

https://www.coolblue.nl/p...ze-oplader-10w-zwart.html
bram1984 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:50:
@harm12nl Ik zit intussen op 71%. Dus sinds 06:00/06:15 vanmorgen ergens, is dit. Dat is dus pak 'm beet 30% in ca. 10 uur. Dus ruwweg 3% per uur. Over de 30 uur op een lading is echt prima voor mij. Ik laad hem iedere avond standaard op. Ik heb onderstaande op mijn nachtkastje staan en ik vind slapen met een horloge helemaal niks, dus deze kan daar mooi op staan.

https://www.coolblue.nl/p...ze-oplader-10w-zwart.html
Ik zit rond de 3,5% per uur (met een workout van ca 30min). Dus gaat wat mij betreft ook prima. Al hoop ik met toekomstige updates dat tussen de 1 a 2% een mogelijkheid is als er weinig meldingen binnen komen en je alleen af en toe de tijd bekijkt.

©2004

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
WatchOS 6.1 is nu beschikbaar.

MacBook  iPhone 11 Pro  Apple Watch  Apple TV  AirPods  AirPort Express

Met support voor de oude Apple Watches :)

Idd. Ging op de gok kijken maar zag toevallig dat er een update was. _/-\o_

©2004

• Shiny Disco
  • Laatst online: 13:25
6.1 aan t binnenhalen nu. Dit duurt helaas nog 9 uur 😕

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19:13
wat is er nu echt nieuw voor de s2

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

• Tinusvolkel
Shiny Disco schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:43:
6.1 aan t binnenhalen nu. Dit duurt helaas nog 9 uur 😕
Nog 3 minuten 8) en watch al over de 50% aan de lader.

Tinusvolkel wijzigde deze reactie 29-10-2019 18:56 (8%)

• GvdBerg
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:08
Donstil schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:16:
[...]

Met support voor de oude Apple Watches :)
Alleen voor Series 1 + 2. Helaas niet voor de allereerste (series 0).

• Shiny Disco
  • Laatst online: 13:25
alexhooven schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:48:
wat is er nu echt nieuw voor de s2
Volgens mij alleen een betere beveiliging en performance en een half handje vol nieuwe Watch faces. De App Store , de decibel app en alle andere nieuwe functies ontbreken
6.1 staat er op, nu maar hopen dat het inderdaad de verbetering van de batterij betekent die ik hier her en der hoorde. Tot nu toe is mijn series 5 toch wel beduidend minder dan de 4 en die was al minder dan de 2. Series 5 houdt het echt 25-30 uur uit dus moet gewoon elke nacht aan de lader. Ik heb wel infograph met vrij veel complicaties (regen, temperatuur, UV, weersomstandigheden, wind, agenda, zon op/onder, herinneringen).
DeNachtwacht schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:55:
6.1 staat er op, nu maar hopen dat het inderdaad de verbetering van de batterij betekent die ik hier her en der hoorde. Tot nu toe is mijn series 5 toch wel beduidend minder dan de 4 en die was al minder dan de 2. Series 5 houdt het echt 25-30 uur uit dus moet gewoon elke nacht aan de lader. Ik heb wel infograph met vrij veel complicaties (regen, temperatuur, UV, weersomstandigheden, wind, agenda, zon op/onder, herinneringen).
Ik hoop er ook op! Drukke infograph zou toch niet zoveel moeten uitmaken zou je denken. Hopelijk binnen een paar dagen wat beter resultaat. Vergeet niet dat morgen nog niet telt door wellicht wat achtergrondprocessen :)

©2004

De bèta’s waren al beduidend beter dus zou niet weten waarom dat voor de final niet zou gelden.

• World Citizen
Zit ik in mijn oude Alfa met brulpijp en raam open lekker te touren door de N wegen. Begint dat horloge te mouwen dat het slecht voor mijn gehoor is.

Quickfix = horloge aan rechterpols doen. :)

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

World Citizen schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:37:
Zit ik in mijn oude Alfa met brulpijp en raam open lekker te touren door de N wegen. Begint dat horloge te mouwen dat het slecht voor mijn gehoor is.

Quickfix = horloge aan rechterpols doen. :)
Loop ik even over het land te dwarrelen komt er zo’n ouwe alfa Romeo langs met een pleuris herrie. Mijn watch dacht hetzelfde en waarschuwde mij ook al.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• styx1
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Een mobiele verbinding op de Apple Watch
https://support.apple.com/nl-nl/HT207578

Heb ik iets gemist, of is/komt de watch esim zeer binnenkort beschikbaar? Artikel is van 26-10-2019

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18:02

The Inquisitor

Greetings weaklings

styx1 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:14:
Een mobiele verbinding op de Apple Watch
https://support.apple.com/nl-nl/HT207578

Heb ik iets gemist, of is/komt de watch esim zeer binnenkort beschikbaar? Artikel is van 26-10-2019
Klik je echter op “bekijk ondersteunde providers” dan bestaat de pagina niet :p

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

Maarrrrrr.... was deze pagina er altijd al in het Nederlands?? Dat betekent vaak toch wel iets?

©2004

• bram1984
Hoe is jullie batterij tot nu toe? Ik ben nu in 2,5 uur al 10% kwijt. Lijkt dus slechter te zijn dan gisteren.

• Clavis
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21:51
Rond 07:30 van de lader gehaald en om 9:47 nog 92%.
bram1984 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:44:
Hoe is jullie batterij tot nu toe? Ik ben nu in 2,5 uur al 10% kwijt. Lijkt dus slechter te zijn dan gisteren.
Wellicht nog het eea op de achtergrond bezig? Ik ben 10% kwijt geraakt in 3 uurtjes.

©2004

• Yucko
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19:50

Yucko

One clown to rule them all !

harm12nl schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:26:
Maarrrrrr.... was deze pagina er altijd al in het Nederlands?? Dat betekent vaak toch wel iets?
laten we het hopen :9

MacMini early 2011 -  iPhone X Space Gray 64GB -  iPhone SE Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV3 -  TV4 64GB -  TV4 32GB

• Tinusvolkel
Hier wel beter, 6 uur vanmorgen van de lader en nu nog 95%

• bram1984
Vaag. Ik heb wel de nodige appjes gekregen (meer dan gisteren), dus wellicht komt het daardoor.
Tinusvolkel schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:08:
Hier wel beter, 6 uur vanmorgen van de lader en nu nog 95%
Dat zijn de betere getallen. Welke series?

©2004

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:09:
Vaag. Ik heb wel de nodige appjes gekregen (meer dan gisteren), dus wellicht komt het daardoor.
Jij hebt je watch toch ook pas 1 volledige dag? (Nu dag 2?)

De eerste dagen lijken me ook niet echt representatief

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

• Tinusvolkel
harm12nl schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:15:
[...]

Dat zijn de betere getallen. Welke series?
4 en alles (zoals DB meter) staat gewoon aan.

Tinusvolkel wijzigde deze reactie 30-10-2019 10:27 (11%)

• Roos79
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20:48
GvdBerg schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:05:
[...]

Alleen voor Series 1 + 2. Helaas niet voor de allereerste (series 0).
Maar dat was toch al bekend dat series 0 niet de ondersteuning zou krijgen?

Verder is 6.1 nog erger kwa batterij dan de vorige update nu gewoon 19% batterij verlies in een nacht.
Even aankijken maar komende dagen wat er gebeurt voordat ik er nog meer vanaf ga halen.

• bram1984
The Inquisitor schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:19:
[...]

Jij hebt je watch toch ook pas 1 volledige dag? (Nu dag 2?)

De eerste dagen lijken me ook niet echt representatief
Ja klopt. Maandagmiddag uitgepakt en deels opgeladen en in de nacht van maandag op dinsdag volledig opgeladen. Dus nu 2 volledige opladingen achter de rug.
Tinusvolkel schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:25:
[...]

4 en alles (zoals DB meter) staat gewoon aan.
Nice! Ik hoop dat het zo blijft. Keep us posted.

©2004

• World Citizen
Tylen schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 06:17:
[...]

Loop ik even over het land te dwarrelen komt er zo’n ouwe alfa Romeo langs met een pleuris herrie. Mijn watch dacht hetzelfde en waarschuwde mij ook al.
;) Touche

Overigens hebben zij bij ons op de markt geen bandjes voor de watch. Nu was het maar een kleine markt, en de kraamhouder gaf als advies om naar de grote markt te gaan. Gezien we vakantie hebben pik ik die deze week nog even mee.

En ik moest gisteren wel glimlachen toen ik naar bed ging. Ik had het zaklampje aangezet zodat ik niet een felle lamp aan hoefde te doen... en kennelijk word dat zaklampje iets minder fel als je hem naar je toedraait, en wat meer fel als je hem van je af draait.
Erg prettig om niet dat felle licht in je gezicht te hebben, en typisch zo een Apple feature waar ik zo van hou.

• BugBoy
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20:47
Ik heb vandaag mijn Apple Watch (series 5) gekregen en die wil ik vooral gebruiken voor het hardlopen. Maar ik krijg Strava niet aan de praat. Op de iPhone staat Strava geïnstalleerd en ook op het horloge zie ik de app staan. Op de telefoon werkt alles prima, maar op de telefoon staat "Open Strava op jouw telefoon". Als ik die open gebeurt er niets. Iemand die daar meer van weet?

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• Tinusvolkel
BugBoy schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:58:
Ik heb vandaag mijn Apple Watch (series 5) gekregen en die wil ik vooral gebruiken voor het hardlopen. Maar ik krijg Strava niet aan de praat. Op de iPhone staat Strava geïnstalleerd en ook op het horloge zie ik de app staan. Op de telefoon werkt alles prima, maar op de telefoon staat "Open Strava op jouw telefoon". Als ik die open gebeurt er niets. Iemand die daar meer van weet?
Heb de strava app op de watch nooit gebruikt aangezien ik er niet zoveel goede verhalen over hoorde.
Dus ik gebruik healthfit om de apple workouts naar strava (en veel andere platforms ) te exporteren.

Edit:
Verder gebruik ik nu een weekje workoutdoors (tnx to @SaURoN ) naar volle tevredenheid. Die is "ietsjes :9 " uitgebreider dan die van apple zelf.

Edit2:
@harm12nl zit nu op 52% met 3:45 uur gebruik waaronder workout van een klein uurtje en 13:45 uur stand-by.
Voor mijn gevoel iets beter dan eerst maar merk niet zo heel veel verschil.
disclaimer: hier gaat ie elke nacht in de lader dus let eigenlijk niet zoveel op het batterij percentage

Tinusvolkel wijzigde deze reactie 30-10-2019 19:49 (25%)

• dkawa
  • Laatst online: 09:50
dkawa schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 08:22:
Goedemorgen ik heb m’n AW5 nu al 3 dagen om en ik heb even in de gaten gehouden wat het batterij verbruik afgelopen nacht was.

Gisterenavond na sporten had ik m’n Watch weer opgeladen en om 00.00hr haalde ik m van de lader af. Vanochtend werd ik wakker en na 8 uurtjes heeft het gewoon 11% verbruikt. Ik vind dit nogal veel. Mijn oude AW3 verbruikte echt niet zo veel.

Ervaren anderen dit ook? Ik heb’achtergrond verversen en geluid (dB meten)’ uitstaan.
Niemand die dit ook ervaart?

• Serena
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:03
dkawa schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 00:00:
[...]

Niemand die dit ook ervaart?
Niet jezelf al binnen 24 uur quoten. Geef mensen even de tijd zeg…

Maar echt, nooit op gelet. Mijn watch gebruikt ca. 50% per dag. ‘s Nachts weer aan de lader, dus nergens last van.

Serena wijzigde deze reactie 31-10-2019 09:10 (21%)

• KrisDC
  • Laatst online: 10-11 16:53
Deze nacht WatchOS 6.1 geinstalled op mijn AW5. Van lader gehaald deze ochtend kwart voor 7. Op dit moment nog steeds 99%

• KrisDC
BugBoy schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:58:
Ik gebruik deze app niet maar heb wel gelezen dat er soms wat problemen kunnen zijn met apps en hun werking tss de watch en iphone. Ik geloof dat je dan best de app zowel op watch als iphone verwijderd en opnieuw installed.

PS: Ik had hier enkele dagen geleden navraag gedaan naar een app voor absolute hardloop beginners. Een app die maw rustig opbouwt van beginner naar medior niveau. Ik heb hiervoor Couch To 5K Pro aangekocht (C25K). Gisteren voor de eerste maal getest op de watch. Kan volledig stand alone werken zonder de iphone en is een app die rustig opbouwt. Enige negatief punt is dat de watch app echt wel basic is. Het doet wat het moet doen maar ook niet meer dan dat. Je kan vanuit de app bv niet je apple music selecteren. Hiervoor moet je de music app apart opstarten. Dan ben je infeite vertrokken..Na de run sync je je gegevens van de iphone en dit lijkt allemaal mooi te werken. Gisteren +- 30 min workout gedaan, met Couch To 5K app + apple music draaiende terwijl en alle toeters en bellen aan betreft monitoring.. Was denk ik een 5% aan batterij kwijt.
KrisDC schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:50:
Deze nacht WatchOS 6.1 geinstalled op mijn AW5. Van lader gehaald deze ochtend kwart voor 7. Op dit moment nog steeds 99%
Ik deed hem vannacht om 12uur om voor het slapen gaan. Vanacht om half 5 stond hij ook op 99%. Vanmorgen om half 8 (toen ik wakker werd) op 95% en nu op 84%.. Ben alleen naar mijn werk gereden..

Ben toch benieuwd welk proces dit veroorzaakt...

©2004

• bram1984
harm12nl schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 09:19:
[...]

Ik deed hem vannacht om 12uur om voor het slapen gaan. Vanacht om half 5 stond hij ook op 99%. Vanmorgen om half 8 (toen ik wakker werd) op 95% en nu op 84%.. Ben alleen naar mijn werk gereden..

Ben toch benieuwd welk proces dit veroorzaakt...
Is inderdaad merkwaardig. Ik heb hem rond half 7 omgedaan en nu op 90%.

• zwasie
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 09-11 07:39
Tinusvolkel schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:03:
[...]

Heb de strava app op de watch nooit gebruikt aangezien ik er niet zoveel goede verhalen over hoorde.
Dus ik gebruik healthfit om de apple workouts naar strava (en veel andere platforms ) te exporteren.

Edit:
Verder gebruik ik nu een weekje workoutdoors (tnx to @SaURoN ) naar volle tevredenheid. Die is "ietsjes :9 " uitgebreider dan die van apple zelf.

Edit2:
@harm12nl zit nu op 52% met 3:45 uur gebruik waaronder workout van een klein uurtje en 13:45 uur stand-by.
Voor mijn gevoel iets beter dan eerst maar merk niet zo heel veel verschil.
disclaimer: hier gaat ie elke nacht in de lader dus let eigenlijk niet zoveel op het batterij percentage
Hier ook gewoon healthfit.
De eigen app van Apple werkt nog het beste kwa sporten. Gekoppeld met een externe hardslagmeter. En daarna eventjes snel via healthfit alles doorpushen naar strava.

• RBH

RBH

Wazzup?

Ik heb gisteren de S5 uitgedaan en opnieuw opgestart, vervolgens WatchOS 6.1 geïnstalleerd, en sindsdien geen vastlopers of traagheden meer gehad. Voorzichtig optimistisch dus. :)

Batterijduur geef ik nog even een paar dagen voordat ik daar meer duidelijkheid over heb.

• KrisDC
Wat me ook opviel gisteren... Ik start apple music op op de watch. Heb op de watch zelf wat muziek gesynced. Vervolgens wil ik na verloop van tijd stoppen met muziek te luisteren. Ik kill de muziek app via het kruisje en de muziek blijft spelen ??? Ik heb de app weer moeten openen, muziek moeten pauzeren en vervolgens de app gesloten.

Ergens heb ik het gevoel dat een app killen niet het volledige proces soms stopt.

• KrisDC
Ok...net iets raar aan de hand....Ik krijg een mail, wil deze openen en ik krijg spotaan het apple logo. Lijkt alsof de watch gewoon heropstartte ?! Toch nog wat problemen met deze update als ik het zo bekijk

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 15:31
KrisDC schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 09:29:
Wat me ook opviel gisteren... Ik start apple music op op de watch. Heb op de watch zelf wat muziek gesynced. Vervolgens wil ik na verloop van tijd stoppen met muziek te luisteren. Ik kill de muziek app via het kruisje en de muziek blijft spelen ??? Ik heb de app weer moeten openen, muziek moeten pauzeren en vervolgens de app gesloten.

Ergens heb ik het gevoel dat een app killen niet het volledige proces soms stopt.
Waarom kill je de app?
Speelde de muziek niet gewoon via je iPhone?

PSN: Sluuz

• KrisDC
Sluuz schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 09:52:
[...]

Waarom kill je de app?
Speelde de muziek niet gewoon via je iPhone?
Neen ik liep buiten zonder de iphone.
bram1984 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 09:23:
[...]

Is inderdaad merkwaardig. Ik heb hem rond half 7 omgedaan en nu op 90%.
Rond de 3,33% per uur is volgens mij ook redelijk normaal.
KrisDC schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:50:
Ben benieuwd op welk % hij rond het middaguur staat :)

©2004

• KrisDC
harm12nl schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:13:
[...]

Rond de 3,33% per uur is volgens mij ook redelijk normaal.

[...]

Ben benieuwd op welk % hij rond het middaguur staat :)
Op dit moment 93%

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Het is nog geen middaguur.

Kunnen die accu-updates niet even aan het einde van de dag met je bevindingen en conclusies. Het is IMO niet bijzonder interessant dat je een X % zakt na 3 uur, en een Y% zakt een uur erna. De accuduur houd mij nog tegen om de S5 te halen, dus ik vind het allemaal erg interessant, maar nu moet ik telkens door 20 berichten met bijna een update eens per uur van diverse posters.

• Phoolie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 09-11 20:53
KrisDC schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 09:29:

Met dat kruisje verwijder je toch alleen de app uit de "Recent gebruikte apps" lijst?

• Sluuz
Ik weet ook niet echt wat je met "kruisje" bedoelt...

Zo force-close je apps (wat je nooit nodig zou moeten hebben)
https://www.lifewire.com/close-apps-on-apple-watch-4174552

• KrisDC
Phoolie schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:55:
[...]

Met dat kruisje verwijder je toch alleen de app uit de "Recent gebruikte apps" lijst?
Met de kruisje sluit je volgens mij de app effectief af. Het klikken op de sidebutton geeftt je volgens mij gewoon een overzicht met alle apps die in background runnen. (Equivalent met iPhone, swipen van beneden naar boven toon je alle apps in background of dubbeltappen op de homebutton bij iphone 8 en ouder..) Swipen van rechts naar links geeft je een X. Hierop klikken sluit de app volgens mij dan pas echt af.

Als ik deze stappen gisteren dus uitvoerde terwijl Music opstond, sloot de music app af..Maar bleef de muziek verder spelen

KrisDC wijzigde deze reactie 31-10-2019 11:10 (21%)

• Sluuz
KrisDC schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:07:
[...]

Met de kruisje sluit je volgens mij de app effectief af. Het klikken op de sidebutton geeftt je volgens mij gewoon een overzicht met alle apps die in background runnen. (Equivalent met iPhone, swipen van beneden naar boven toon je alle apps in background of dubbeltappen op de homebutton bij iphone 8 en ouder..) Swipen van rechts naar links geeft je een X. Hierop klikken sluit de app volgens mij dan pas echt af.

Als ik deze stappen gisteren dus uitvoerde terwijl Music opstond, sloot de music app af..Maar bleef de muziek verder spelen
Nee: https://support.apple.com/en-us/HT206992
Je sluit de app dus niet. Je verwijdert hem alleen uit de dock.

Sluuz wijzigde deze reactie 31-10-2019 11:10 (4%)

• KrisDC
Sluuz schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:10:
[...]

Nee: https://support.apple.com/en-us/HT206992
Je sluit de app dus niet. Je verwijdert hem alleen uit de dock.
Dus effectief sluiten...kan je dus niet ? Of zie ik dat verkeerd ?

• Sluuz
KrisDC schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:24:
[...]

Dus effectief sluiten...kan je dus niet ? Of zie ik dat verkeerd ?
Waarom zou je dat willen? En lees mijn post iets hoger ook nog even ...

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 10-11 16:57
The Inquisitor schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:28:
[...]

Kunnen die accu-updates niet even aan het einde van de dag met je bevindingen en conclusies. Het is IMO niet bijzonder interessant dat je een X % zakt na 3 uur, en een Y% zakt een uur erna. De accuduur houd mij nog tegen om de S5 te halen, dus ik vind het allemaal erg interessant, maar nu moet ik telkens door 20 berichten met bijna een update eens per uur van diverse posters.
Of ff helemaal stoppen met die batterij toestand!!! :(

Bing

• World Citizen
Hoe gebruiken jullie Apple Maps met je horloge?

Ik wil eigenlijk geen ander display meer hebben in de auto. Dus geen losse of ingebouwde navigatie, en ook geen telefoon in een houder oid.

Maar ik vind het wat onwennig momenteel. Het horloge tikt als er een afslag aankomt, maar ik zie niet echt snel in een "glance" een duidelijk beeld wat voor een afslag het is. De iconen zijn klein?

Of mis ik iets en gebruik ik het verkeerd?

• Nick25
World Citizen schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:51:
Hoe gebruiken jullie Apple Maps met je horloge?

Ik wil eigenlijk geen ander display meer hebben in de auto. Dus geen losse of ingebouwde navigatie, en ook geen telefoon in een houder oid.

Maar ik vind het wat onwennig momenteel. Het horloge tikt als er een afslag aankomt, maar ik zie niet echt snel in een "glance" een duidelijk beeld wat voor een afslag het is. De iconen zijn klein?

Of mis ik iets en gebruik ik het verkeerd?
De maps is ook niet echt bedoeld om hier mee te navigeren in de auto. (lijkt mij?)
je apple watch is altijd een verleng stuk van je telefoon...
Voor lopen of fietsen is dit ideaal om te weten wanneer je actie moet ondernemen.

The Inquisitor schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:28:
[...]

Eens. Ik zal hier rekening mee houden. :)
bing69 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:36:
[...]

Of ff helemaal stoppen met die batterij toestand!!! :(
Uh hoezo? Is toch een terecht punt wat hier besproken mag worden?

©2004

• World Citizen
Nick25 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:54:
[...]

De maps is ook niet echt bedoeld om hier mee te navigeren in de auto. (lijkt mij?)
Voor lopen of fietsen is dit ideaal om te weten wanneer je actie moet ondernemen.
Ik hoef niet perse een scherm met kaart. Ik zou voldoende hebben aan grote pijlen of wellicht nog een tekening van een kruispunt met pijl erin. Meer iconen dan een map zeg maar.

Ik vind het ook veiliger. Mijn linkerhand zit altijd aan het stuur en dan is het horloge meer in mijn zichtveld dan een incar display of gsm. Ik hoef dan dus enkel mijn pols te draaien.

Maar nu zijn de aanwijzingen iets te klein en moet ik meer moeite doen om erop te focussen.

• bram1984
Nick25 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:54:
[...]

Dat doet me afvragen of je maps op je watch ook uit kan zetten als je navigeert via CarPlay. Kost ook alleen maar batterij.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 12:45:
[...]

Dat doet me afvragen of je maps op je watch ook uit kan zetten als je navigeert via CarPlay. Kost ook alleen maar batterij.
Jahoor dat kan. Op watch app > kaarten > meldingen bij CarPlay

• bram1984
The Inquisitor schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:05:
[...]

Jahoor dat kan. Op watch app > kaarten > meldingen bij CarPlay
Thanks! Niet helemaal op die plek, maar ik heb het gevonden. :)

Watch app op je iPhone -> berichtgeving -> kaarten.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

bram1984 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:10:
[...]

Thanks! Niet helemaal op die plek, maar ik heb het gevonden. :)

Watch app op je iPhone -> berichtgeving -> kaarten.
Haha huh, Je komt dan op hetzelfde scherm uit. Grappig.

Watch app iPhone > Kaarten >

• bram1984
The Inquisitor schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:27:
[...]

Haha huh, Je komt dan op hetzelfde scherm uit. Grappig.

Watch app iPhone > Kaarten >
Verrek

• dkawa
  • Laatst online: 09:50
Serena schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 07:30:
[...]

Niet jezelf al binnen 24 uur quoten. Geef mensen even de tijd zeg…

Maar echt, nooit op gelet. Mijn watch gebruikt ca. 50% per dag. ‘s Nachts weer aan de lader, dus nergens last van.
Even leren lezen. Initiële post was van 19/10 8)7

• Phoolie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 09-11 20:53
Aangezien ik ook Apple Pay geactiveerd heb, heb ik ook ingesteld dat je een code in moet toetsen als je de Watch niet draagt. Alleen als ik die Watch af doe, ik wil wat doen, moet ik netjes die code invoeren, maar de Watch weer omdoen zorgt er voor dat die code helemaal niet nodig is. Ligt dit aan mij of is die code dan eigenlijk niet van toegevoegde waarde? Of wellicht anders bedoelt dan ik verwacht.

• erique2011
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 21:45
Phoolie schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 16:31:
Aangezien ik ook Apple Pay geactiveerd heb, heb ik ook ingesteld dat je een code in moet toetsen als je de Watch niet draagt. Alleen als ik die Watch af doe, ik wil wat doen, moet ik netjes die code invoeren, maar de Watch weer omdoen zorgt er voor dat die code helemaal niet nodig is. Ligt dit aan mij of is die code dan eigenlijk niet van toegevoegde waarde? Of wellicht anders bedoelt dan ik verwacht.
Dan heb je in de settings "Unlock with iPhone" aanstaan; als je de watch in de buurt van je iPhone hebt hoef je idd niet met de code te unlocken. Mocht iemand je watch jatten dan krijgen ze hem in elk geval niet snel gekraakt :)

XBox Live: erique2007

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 10-11 16:57
harm12nl schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 12:23:
[...]

Eens. Ik zal hier rekening mee houden. :)

[...]

Uh hoezo? Is toch een terecht punt wat hier besproken mag worden?
Tuurlijk maar het gaat een beetje op gezeur lijken, ik heb nog 97% ohh ik nog 95% etc etc. Bekijk het eens een week of twee. :)

Bing

Pagina: 1 ... 104 105 106 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Samsung

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True