Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arno schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:57:
Die 2 mm van de case of de kleinere bezels? Ik wil in het voorjaar mijn 3 wisselen voor een 5.
Dat laatste, groter schermoppervlak is echt fijn.
Ik vind het vanaf S4 sowieso beter. 38mm was net te klein, 42MM vond ik net te groot. 40mm fietst precies door het midden en is perfect. :P Maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Maar het net iets meer schermoppervlak ga je wel waarderen, zeker met de juiste watchfaces is dat echt een aanwinst.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
WhatsappHack schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 01:19:
[...]

Dat laatste, groter schermoppervlak is echt fijn.
Ik vind het vanaf S4 sowieso beter. 38mm was net te klein, 42MM vond ik net te groot. 40mm fietst precies door het midden en is perfect. :P Maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Maar het net iets meer schermoppervlak ga je wel waarderen, zeker met de juiste watchfaces is dat echt een aanwinst.
@Arno Eens met bovenstaand! Dat grotere oppervlak ga je zeker waarderen. Net als AWO :)

Ik heb gisteren ook kort getwijfeld in de Apple store tussen een 44mm en 40mm maar komend van een 42mm was de 40mm echt een stap terug. Blijft persoonlijk natuurlijk.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:38

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

harm12nl schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 21:17:
Het is inderdaad niet gelukt om een sportsband bij mijn Nike watch te krijgen maar ik heb hem evengoed genomen. Wat een cool apparaat! Always on is nu al een echte aanwinst. Het grotere scherm is ook fantastisch _/-\o_
Grotere scherm is toch niet nieuw???

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Tylen schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 08:04:
[...]

Grotere scherm is toch niet nieuw???
Wel als je van een Series 3 komt ;)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-09 21:01

Arno

PF5A

harm12nl schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 07:24:
Ik heb gisteren ook kort getwijfeld in de Apple store tussen een 44mm en 40mm maar komend van een 42mm was de 40mm echt een stap terug. Blijft persoonlijk natuurlijk.
Ik ga sowieso voor de grotere uitvoering, ik heb nu 42mm en qua gevoel moet een nieuwe dan niet kleiner zijn. Daarom ga ik in 2020 ook de 11 ProMax halen ipv de gewone Pro :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik vind persoonlijk het 44mm model ook nog maar een klein ding. Zeker als ik mijn analoge horloge wat dagen gedragen heb en daarna de Apple watch weer om gaat.

Had best ook een 46/48Mm mogen zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 06-10-2019 10:43 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:25

Yucko

One clown to rule them all !

Donstil schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 10:41:
Ik vind persoonlijk het 44mm model ook nog maar een klein ding. Zeker als ik mijn analoge horloge wat dagen gedragen heb en daarna de Apple watch weer om gaat.

hear! hear!

Ik ervaar trouwens soms behoorlijke vertragingen wanneer ik het scherm aan wil zetten via tap-2-wake of via de digital crown.
Het duurt dan meerdere seconden voor het scherm aangaat 😕 Nog meer mensen die hier last van hebben?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2023
Yucko schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 10:54:
[...]

hear! hear!

Ik ervaar trouwens soms behoorlijke vertragingen wanneer ik het scherm aan wil zetten via tap-2-wake of via de digital crown.
Het duurt dan meerdere seconden voor het scherm aangaat 😕 Nog meer mensen die hier last van hebben?
Ja, hier heb ik sinds WatchOS 6 ook last van, meerdere keren per dag helaas. Met de series 4 en nu ook met de 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:26

pdavie2311

Live life to the fullest..

Zei ik laatst ook! Maak nog maar groter!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:04
[...]

Ja dat ik ook met watch os5 en dacht dat os6 wel zou verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online

Als ze dan maar wel de 44mm in het schap houden, anders ziet het er bij mij niet uit :9.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:04
harm12nl schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:06:
[...]

Als ze dan maar wel de 44mm in het schap houden, anders ziet het er bij mij niet uit :9.
En de 40mm want met smalle polsjes is dat grote zo kapot omdat je overal tegenaan botst
Dat had ik met de Fenix serie namelijk destijds wel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
harm12nl schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:06:
[...]

Ja dat moet kunnen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-09 21:49
Goedemiddag iedereen, ik ben van plan een deze dagen mijn Apple Watch series 5 te bestellen. Nu ben ik benieuwd of enkelen van jullie de 4G versie in het buitenland hebben besteld en of deze werkzaam is in Nederland. T-Mobile blijkt de enige aanbieder te zijn van eSim op dit moment, daar zou ik dus voor moeten switchen.

-een zoektocht in het topic leverde me alle info al op. excuus!

[ Voor 8% gewijzigd door Prophasis op 06-10-2019 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Prophasis schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:37:
Goedemiddag iedereen, ik ben van plan een deze dagen mijn Apple Watch series 5 te bestellen. Nu ben ik benieuwd of enkelen van jullie de 4G versie in het buitenland hebben besteld en of deze werkzaam is in Nederland. T-Mobile blijkt de enige aanbieder te zijn van eSim op dit moment, daar zou ik dus voor moeten switchen.
Nee.

Staat al paar keer in het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-09 21:01

Arno

PF5A

Ik merk dat als ik mijn notificatiescherm naar beneden swipe, dat het wel lang duurt voordat ik ze met x kan wegklikken. Was bij WatchOS 5 niet zo langzaam?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 08:59
Sovereign schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:29:
Mijn AW5 heeft plots kuren, de batterij indicator blijft staan op 100%. De 2 dagen ervoor knalde hij eruit bij ongeveer 30%. Een hard reset heeft niets geholpen, ontkoppelen en opnieuw koppelen watch ook niet. Vrij irritant.
Ik kom hier nog even op terug. Het probleem heeft zichzelf 'opgelost' door meermaals de AW te laten ontladen tot hij niets meer doet, dan helemaal weer op te laden, en dan telkens te kijken of het batterij percentage na een nieuwe lading normaal afloopt.

Overigens haal ik inmiddels een vrij net gebruik met de default settings. Ik had nog 5% over na 4u,15 min gebruik, en 1 dag, 14 uur standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorcys
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:06
Vraagje, ik heb wat problemen met de activieiten app en de Medailles. Badges kwamen niet overeen met de apple watch en iPhone, bijvoorbeeld op de watch zie ik alle maandelijkse behaalde doelen en die zie ik op de iPhone alleen van de laatste 3 maanden. Op de watch zie ik mijn 100 day move die ik begin dit jaar heb behaald en volgend de iPhone zit ik op 102 van 100 dagen, volgens de iPhone zou dit dus de eerste keer zijn maar heb deze nog steeds niet ontvangen. (en zo nog een aantal die ik niet heb gekregen).

Voordat ik iets ging doen heb ik een reservekopie van de iPhone gemaakt. Daarna heb ik de watch los gekoppeld en opnieuw gekoppeld. Vervolgens waren al mijn badges die zichtbaar op de watch waren weg, echter op de iPhone ben ik 95% van de badges kwijt. Van de workouts zie ik er een paar maar ook daar zijn er een aantal gewoon verdwenen. Totaal maar 6 badges terug waarvan er 5 onder de workout vallen.

Daarna de iPhone opnieuw ge-restored vanaf het moment dat de badges nog wel zichtbaar waren op de iPhone, na het restoren waren ook alle badges weg….

Ohja en ook de oktober challenge is weg.. zie ik ook niet meer.

Iemand enig idee hoe het zit met de badges? Of is het gewoon kwestie van pech? Mag er toch vanuit gaan dat als je een back-up terug zet dat het wel functioneert….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorcys
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:06
[...]

hear! hear!

Yep sinds WatchOs 6 heb ik regelmatig dat het scherm niet meteen aangaat, echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer mensen waar binnen 6.1 beta Whatsapp niet door komt toevallig? iPhone en watch app staan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 19:59

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Phorcys schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:26:
[...]

Yep sinds WatchOs 6 heb ik regelmatig dat het scherm niet meteen aangaat, echt irritant.
Ik ervaar dit inderdaad ook merk ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:36
[...]

hear! hear!

Ja hier ook, irritante bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
i2Paq schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 19:34:
[...]

Ik ervaar dit inderdaad ook merk ik nu.
Hier idem, vindt de batterij trouwens erg slecht in de series 5, verlies 10% per uur bijna. Heb zo’n vermoeden dat die decibel meter er behoorlijk aan vreet. Die heb ik nu maar uitgezet, kijken of het beter gaat. Batterij lijkt wel iets beter met Os 6.1 beta 2.
De series 4 deed ik makkelijk 2 dagen mee, kan ook een Os 6 ding zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Richie B schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 22:02:
[...]

Hier idem, vindt de batterij trouwens erg slecht in de series 5, verlies 10% per uur bijna. Heb zo’n vermoeden dat die decibel meter er behoorlijk aan vreet. Die heb ik nu maar uitgezet, kijken of het beter gaat. Batterij lijkt wel iets beter met Os 6.1 beta 2.
De series 4 deed ik makkelijk 2 dagen mee, kan ook een Os 6 ding zijn natuurlijk.
Die ervaring heb ik niet. Vanochtend van de lader gehaald met ongeveer 65-70% en heb nu 27%. (Zonder AOD, enkel imessage en whatsapp meldingen). Morgenochtend gaat deze weer aan de lader en heeft deze genoeg tijd om weer tot 100% te laden. Dan gaat deze weer bijna twee dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:18
Donstil schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:54:
Meer mensen waar binnen 6.1 beta Whatsapp niet door komt toevallig? iPhone en watch app staan goed.
Geen problemen mee tot nu toe (op de watch 4).

Ook de andere problemen met het scherm ervaar ik niet

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Laatst online: 19-09 19:59

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Richie B schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 22:02:
[...]

Ook op de AW4 is de batterij dramatisch verslechter met de update naar OS6 (no beta).

Haalde ik eerst bijna 3 dagen uit een lading, dat is nu net 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 14:12
Mogguh luitjes, ik weet even niet in welk forum ik deze vraag moet plaatsen dus als het niet de juiste is dan hoor ik dat graag.

Mijn vraag: ik heb gisteren bij een lezing opnames gemaakt via de dictafoon app op de watch (serie 4 en up to date). Op de watch zie ik alle opnames staan maar ik kan ze niet zien in de dictafoon app op mijn iPhone/iPad.

Ik ben op alle drie de apparaten ingelogd op iCloud maar als ik de app open op de iPhone/iPad zie ik alleen maar dat ik een nieuwe opname kan starten.

Hoe krijg ik alsnog de opnames van mijn watch naar mijn iPhone of iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Je weet zeker dat op je telefoon ingesteld staat dat dictafoon iCloud mag gebruiken? Want ik heb 't hier net getest en ik krijg de 5 sec. opname van mijn Watch na een paar seconden gewoon te zien op mijn iPhone X :?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willianv
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ik heb besloten om toch mijn AW5 space grey met geweven bandje retour te sturen naar Apple binnen de zicht termijn. De AW is subliem geintegreerd met IOS, maar ik geeft toch de voorkeur aan mijn Galaxy Watch 46mm.

Het grootste nadeel vind ik toch wel de beperkte beschikbaarheid van wijzerplaten, de accu capaciteit en vooral de vorm. Ik kan er maar niet aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Willianv schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:08:
Ik heb besloten om toch mijn AW5 space grey met geweven bandje retour te sturen naar Apple binnen de zicht termijn. De AW is subliem geintegreerd met IOS, maar ik geeft toch de voorkeur aan mijn Galaxy Watch 46mm.

Het grootste nadeel vind ik toch wel de beperkte beschikbaarheid van wijzerplaten, de accu capaciteit en vooral de vorm. Ik kan er maar niet aan wennen.
De Galaxy watch is ook erg mooi :*)

Sinds mijn aWatch s3 kapot is twijfel ik of ik een nieuwe moet kopen, ik heb in de tussentijd nog een fossil gen5 geprobeerd met wearOS; beide troep naar mijn mening, een een Galaxy Watch: prachtig horloge en goed OS. Jammer dat je idd een stuk integratie mist en ik had er ook last van dat bluetooth met enige regelmatig disconnecte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Yucko schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:18:
Je weet zeker dat op je telefoon ingesteld staat dat dictafoon iCloud mag gebruiken? Want ik heb 't hier net getest en ik krijg de 5 sec. opname van mijn Watch na een paar seconden gewoon te zien op mijn iPhone X :?
Ja, dat staat goed ingesteld. In de instellingen van iCloud staat de schuif bij Dictafoon goed. Het vreemde is dat mijn partner exact dezelfde watch en iPhone heeft en we hebben de instellingen vergeleken en alles staat hetzelfde. Bij haar werkt het gewoon... Ik heb m'n iPhone al opnieuw opgestart zonder effect.

Ik heb even ingelogd op iCloud en zie dat ik aangemeld ben in iCloud met drie apparaten. Dus het staat inderdaad goed.

[ Voor 8% gewijzigd door Ferret op 07-10-2019 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik zie net dat sinds ik mijn Apple Watch heb geupdate naar watchos6 mijn vo2max sindsdien bij elke workout exact dezelfde waarde aangeeft:42,57.

Dat kan niet kloppen. Iemand een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-09 11:16
MP3-Junky schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:04:
Ik zie net dat sinds ik mijn Apple Watch heb geupdate naar watchos6 mijn vo2max sindsdien bij elke workout exact dezelfde waarde aangeeft:42,57.

Ik ben hier ook benieuwd naar, want bij mij blijft ie ook hangen...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SqM4dKI.png

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 12:28
MP3-Junky schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:04:

Ik heb dit ook helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunnikside
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-09 22:56
Prophasis schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:37:

-een zoektocht in het topic leverde me alle info al op. excuus!
Toch de gok genomen en via Amazon.de de AW5 met 4G gekocht. Werkt op de normale manier gewoon in Nederland.

Als T-Mobile in de toekomst met de esim voor de AW5 komt ben ik voorbereid.

In hun eigen forum wordt aangegeven dat men het nog niet aanbiedt maar het wel wordt onderzocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb het opgelost. Bij privacy-locatie stond bij mij “bewegingskalibratie en afstand” uit.

Aangezet en nu lijkt het te werken.

Stock Apple Watch workout app gaf bij opstarten deze tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

MP3-Junky schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 19:59:
[...]

Ik heb het opgelost. Bij privacy-locatie stond bij mij “bewegingskalibratie en afstand” uit.

Aangezet en nu lijkt het te werken.

Stock Apple Watch workout app gaf bij opstarten deze tip.
Ik heb het ook, naja... Een net iets andere vorm, de waarde wordt niet geregistreerd in... Het gekke is dat ik tijdens een wandeling gister mijn iPhone niet bij had en het toen goed werd geregistreerd. Heb ik mijn iPhone wel bij wordt het niet geregistreerd (en ik liep vandaag sneller en langer dan gisteren dus daar ligt het ook niet aan :+ ).

Van de week nog eens testen of dit een de issue is of dat er wat anders speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een dagje op kantoor blijkt mijn Apple Watch nergens voor te trillen. Behalve de feedback van de crown.

Kan ik dat ergens per ongeluk uitgezet hebben ofz?

Edit: aah handig. Ik zie in de app dat “voelbare meldingen” uit staat maar als ik het aanzet schiet het na 2 sec weer uit 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 07-10-2019 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:45
Ferret schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:21:
Mogguh luitjes, ik weet even niet in welk forum ik deze vraag moet plaatsen dus als het niet de juiste is dan hoor ik dat graag.

Mijn vraag: ik heb gisteren bij een lezing opnames gemaakt via de dictafoon app op de watch (serie 4 en up to date). Op de watch zie ik alle opnames staan maar ik kan ze niet zien in de dictafoon app op mijn iPhone/iPad.

Ik ben op alle drie de apparaten ingelogd op iCloud maar als ik de app open op de iPhone/iPad zie ik alleen maar dat ik een nieuwe opname kan starten.

Hoe krijg ik alsnog de opnames van mijn watch naar mijn iPhone of iPad?
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ook iCloud aanstaan voor de dictafoon functie, maar helaas delen de AW en iPhone deze niet met elkaar. Deze week een opname gemaakt met de AW maar krijg hem helaas ook niet op de iPhone. Vaag..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:18
remzor schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 00:01:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ook iCloud aanstaan voor de dictafoon functie, maar helaas delen de AW en iPhone deze niet met elkaar. Deze week een opname gemaakt met de AW maar krijg hem helaas ook niet op de iPhone. Vaag..
Net nav even getest, op alles (watch 4, iphone8+ en mac mini) voorzien van de laatste beta werkt alles. alles wordt overgezet.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desley1992
  • Laatst online: 12-09 12:45
ik ben mij aan het oriënteren om toch overstag te gaan en een AW aan te schaffen. Nu zit ik alleen met de keuze tussen de AW4 en 5. Is het verschil in prijs (pakweg 50€) het écht waard om voor de 5 te gaan? Of zal ik de komende jaren ook content zijn met de 4?

Het zal wel spijtig zijn als Apple de komende jaren, afgezien van het feit dat de specificaties nagenoeg hetzelfde zijn, de 4 achterlaat in nieuwe functies t.o.v. de 5..

Apple|Games|PSN: desjuhh

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
desley1992 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:04:
ik ben mij aan het oriënteren om toch overstag te gaan en een AW aan te schaffen. Nu zit ik alleen met de keuze tussen de AW4 en 5. Is het verschil in prijs (pakweg 50€) het écht waard om voor de 5 te gaan? Of zal ik de komende jaren ook content zijn met de 4?

Het zal wel spijtig zijn als Apple de komende jaren, afgezien van het feit dat de specificaties nagenoeg hetzelfde zijn, de 4 achterlaat in nieuwe functies t.o.v. de 5..
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar voor € 50,- zal ik altijd voor het nieuwste model kiezen. Als het verschil € 150,- is dan wordt het lastiger en hangt het van je eisen af. Persoonlijk ben ik erg blij met het nieuwe 'Always On' scherm.

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

desley1992 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:04:

Ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar voor 50,- zou ik de 5 halen! Niks mis met de 4 hoor, maar als het verschil zo klein is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desley1992
  • Laatst online: 12-09 12:45
pdavie2311 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:10:
[...]
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar voor 50,- zou ik de 5 halen! Niks mis met de 4 hoor, maar als het verschil zo klein is...
harm12nl schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:09:
[...]
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar voor € 50,- zal ik altijd voor het nieuwste model kiezen. Als het verschil € 150,- is dan wordt het lastiger en hangt het van je eisen af. Persoonlijk ben ik erg blij met het nieuwe 'Always On' scherm.
Geld is gelukkig het issue niet :) Ik denk dat ik vanmiddag de knoop ga doorhakken en de AW5 ga bestellen bij mijn werkgever, thanks voor de reacties _/-\o_

Apple|Games|PSN: desjuhh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hatman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-09 19:13
remzor schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 00:01:
[...]

Ik heb het opgelost door op de iphone en de ipad de Dictafoon App te verwijderen en opnieuw te installeren. Nu werk het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Hatman schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:17:
[...]

Ik heb het opgelost door op de iphone en de ipad de Dictafoon App te verwijderen en opnieuw te installeren. Nu werk het goed.
Net ook even verwijderd van m'n iPhone maar toen bleek dat de app op de AW ook meteen weg was. Zucht, alle opnames foetsie...
Toen toch maar weer de app opnieuw op de iPhone gezet en daar was de app ook weer op de AW. Maar inderdaad, alle opnames weg. Kijk ik in de app op de iPhone staan ze er ineens! 8)7 Maar niet meer op de AW. Erg vaag dus nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Iemand al betere batterij ervaringen? De watch loopt wel wat sneller leeg dan mijn Series 3 merk ik. Waar mijn series 3 aan het einde van de dag (rond 20.00uur) nog rond de 55% zat, heeft mijn Series 5 nog maar ongeveer 40% over. Merk dat oa de workout app ook wel meer batterij tot zich neemt..

In de nacht gaat er maar een paar % vanaf (ongeveer 4% met de Series 5, tov 8% Series 3 (jaar oud, gemiddeld 7,5 uur slaap)).

Of zal hij nog steeds aan het optimaliseren zijn? Heb hem sinds zaterdag..

©2004

Acties:
  • +11 Henk 'm!
Aantal post geleden was ik nog niet zo enthousiast over mijn Space black Milanese loop, nu mijn (Apple) LijkLink Bracelet binnen is ben ik wel om hoor.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/l5a91cz8b3.jpeg

Zwarte Link Bracelet i.c.m Space Black is echt een hele fraaie combo. #MeHappyNow

Edit: zie eigenlijk nu pas dat de rand van de originele ook gepolijst is zoals de kast zelf. Erg mooi want dat wist ik niet.

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 08-10-2019 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 17:50:
Aantal post geleden was ik nog niet zo enthousiast over mijn Space black Milanese loop, nu mijn (Apple) Lijk Bracelet binnen is ben ik wel om hoor.

[Afbeelding]

Zwarte Link Bracelet i.c.m Space Black is echt een hele fraaie combo. #MeHappyNow

Edit: zie eigenlijk nu pas dat de rand van de originele ook gepolijst is zoals de kast zelf. Erg mooi want dat wist ik niet.
Schitterende combi! Morgen komt mijn zwarte lederen loop binnen! Als DHL mee werkt!

Wel even je tekst aanpassen..Het is denk ik geen “ lijk “ bracelet? ;-))))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 18:16

YRH

Aantal post geleden was ik nog niet zo enthousiast over mijn Space black Milanese loop, nu mijn (Apple) Lijk Bracelet binnen is ben ik wel om hoor.

[Afbeelding]

Is dit ook een originele? Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:17:
[...]

Schitterende combi! Morgen komt mijn zwarte lederen loop binnen! Als DHL mee werkt!

Wel even je tekst aanpassen..Het is denk ik geen “ lijk “ bracelet? ;-))))
Haha Autocorrect enz 8)7
YRH schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:21:
[...]

Is dit ook een originele? Waar heb je hem besteld?
Yup origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlimaxs
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20-09 14:25
Hoi hoi,

Ik heb zojuist mij AW Serie 5 binnen gekregen en had een vraagje. Hoe zorg ik ervoor dat ik het always-on system uit zet maar dat hij dan wel nog oplicht als ik mn watch naar mijn gezicht draai? Het lukt me wel om het always on system uit te zetten maar dan moet ik op het knopje op de zijkant drukken om het op te laten lichten.

Thx alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Qlimaxs schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 20:52:
Hoi hoi,

Ik heb zojuist mij AW Serie 5 binnen gekregen en had een vraagje. Hoe zorg ik ervoor dat ik het always-on system uit zet maar dat hij dan wel nog oplicht als ik mn watch naar mijn gezicht draai? Het lukt me wel om het always on system uit te zetten maar dan moet ik op het knopje op de zijkant drukken om het op te laten lichten.

Thx alvast :)
Open de Watch app, ga naar Instellingen > Algemeen > Wek Scherm en stel het daar in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:24

Grin

Ride si sapis.

Aantal post geleden was ik nog niet zo enthousiast over mijn Space black Milanese loop, nu mijn (Apple) LijkLink Bracelet binnen is ben ik wel om hoor.

[Afbeelding]

De mooiste AW is een zwarte AW. Deze combo draag ik nu sinds de AW3, beter wordt het niet qua looks voor een smartwatch. Smartwatches blijven lelijke hokken maar dit is m.i. absoluut de minst lelijke configuratie. De Milanese Loop is mijn dagelijkse configuratie, de Link voor het weekend en speciale gelegenheden.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:03
Zwarte is wel erg mooi.
Wel jammer dat ze die niet gewoon maken zonder rode ring op die knop.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:06
In afwachting van mijn 4G watch levering via Apple Duitsland heb ik even hun garantievoorwaarden gelezen. Daarin staat dat Apple 1 jaar garantie geeft op eigen produkten. Ik dacht dat de meeste Europese landen, waaronder Nederland twee jaar of garantie verlenen voor de verwachte (economische) levensduur bij gewone gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

matthijst schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 12:00:
Zwarte is wel erg mooi.
Wel jammer dat ze die niet gewoon maken zonder rode ring op die knop.
Daar pas je gewoon de wijzerplaat/wijzers op aan.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
Is het nog de moeite om de Apple Watch 3 te kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Sinds WatchOS hebben zowel ik (Series 4) als m'n vriend (Series 3) regelmatig problemen met het laden van de watch. Vaak worden we wakker en is hij niet opgeladen. Meer mensen met dit probleem?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:15:
Daar pas je gewoon de wijzerplaat/wijzers op aan.. 8)
Dat heb ik nu net gedaan. Staat nog best goed :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

[Afbeelding]

Ik heb de AW4 met ook Space Black roestvrij staal en een Zwarte Link Band. Blijft erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
Dennisweb schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:53:
[...]

Ik heb de AW4 met ook Space Black roestvrij staal en een Zwarte Link Band. Blijft erg mooi!
De combinatie AW4 rvs (zilver) met rvs (zilver) link band is ook super 😃. Sinds December 2018 in bezit en nog geen spijt van gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online

[Afbeelding]

Ik stuur je over een klein jaartje wel een Telegram berichtje oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:09
Sinds maandag springt om een of andere reden mijn AW continu op slot terwijl deze om de pols zit, zelfde bandje, zelfde pols, zelfde grootte van bandje. Een link verwijderen om de band strakker te maken mocht niet baten, sluitend om de pols doen met een leren bandje hielp ook niet. Ik heb nu de code uitgezet maar nu helpt de AW niet meer met het uit slaap halen van Apple computers.

Meer mensen met dit euvel? Ik had al eens gezocht maar ik kon zo snel niet vinden dat dit een vaak voorkomend probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Laatst online: 10:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik ben in de markt voor een AW5 en zag dat AppleCare Plus inmiddels 99€ (plus eigen risico bij schade) kost. Zijn er mensen die dit afgesloten hebben? (Of overweging hebben om t al dan niet af te sluiten)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 10-10-2019 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
  • Laatst online: 20-09 17:08

[Afbeelding]

Mooie versie is dit! Is dit de titanium?

Wil deze ook graag hebben, maar ben niet in de gelegenheid om vanuit Den Haag naar Duitsland te rijden. Zijn er buiten Graves.de nog meer webshops die verzenden naar Nederland? Zij verkopen nl de titanium versie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Laatst online: 11:29
Beta is ook beschikbaar :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjors123 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 20:34:
[...]

Mooie versie is dit! Is dit de titanium?

Wil deze ook graag hebben, maar ben niet in de gelegenheid om vanuit Den Haag naar Duitsland te rijden. Zijn er buiten Graves.de nog meer webshops die verzenden naar Nederland? Zij verkopen nl de titanium versie niet
Nee dit is de Space Black RVS versie.
Titanium versie valt onder de Edition lijn en die verkoopt alleen Apple zelf en daarmee komt deze helaas niet naar andere webshops.

Ik heb de mijne bij Apple.de besteld en laten doorsturen naar Nederland door Mailboxde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Hij vind dat AOD dus wel een forse drain heeft op de batterij. Zijn jullie het hier mee een? En zou het in de komende software updates verbetert kunnen worden?

Ik herken het niet helemaal eerlijk gezegd... De eerste dagen ging mijn batterij wel harder maar hij lijkt nu wel op het niveau van mijn series 3 te zijn..

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
harm12nl schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:01:
[...]

Hij vind dat AOD dus wel een forse drain heeft op de batterij. Zijn jullie het hier mee een? En zou het in de komende software updates verbetert kunnen worden?

Ik herken het niet helemaal eerlijk gezegd... De eerste dagen ging mijn batterij wel harder maar hij lijkt nu wel op het niveau van mijn series 3 te zijn..
Ik herken dat ook niet maar heb er gelijk 6.1 op gezet.
Doe 2 dagen met het horloge als ik hem in de nacht uit zet.

Met mijn S4 deed ik dat ook en had ik na dag twee nog wat prik over. Met de S5 is hij vlak voor ik naar bed ga op de tweede dag leeg. Dus verbruikt wat meer maar niet schokkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:04:
[...]

Ik herken dat ook niet maar heb er gelijk 6.1 op gezet.
Doe 2 dagen met het horloge als ik hem in de nacht uit zet.

Met mijn S4 deed ik dat ook en had ik na dag twee nog wat prik over. Met de S5 is hij vlak voor ik naar bed ga op de tweede dag leeg. Dus verbruikt wat meer maar niet schokkend.
6.1 beter mbt de batterij tov 6.0.1? Of 6.0.1 nog nooit stopt gehad?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wat ik sinds watchOS 6 niet vind kloppen is dat er bijvoorbeeld nu de tekst staat:

Utrecht
Overwegend bewolkt (8)

Waarbij het niet op het scherm past en bovendien vind ik het jammer dat de huidige temperatuur tussen haakjes staat. Voorheen was dat gewoon:

Utrecht
8 Lichtbewolkt

Ik snap niet dat Apple (Nederlandse vertalers) niet zien dat dit niet past op het schermpje, in elk geval niet op 42mm. Ik hoop dat OS 6.1 dat oplost.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!
harm12nl schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:31:
[...]

6.1 beter mbt de batterij tov 6.0.1? Of 6.0.1 nog nooit stopt gehad?
Geen idee. Uit de doos gelijk 6.1 geïnstalleerd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:36

gday

TENACIOUS D TIME!!!

harm12nl schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:01:
[...]

Ik merk wel een grandioos verschil. Daar waar ik met series 3 ongeveer 70% over had aan het einde van de avond, zit ik nu om 23:00 op 40%. Daarmee red ik geen 2e dag dus moet ik elke dag opladen met de series 5.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

gday schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 23:00:
[...]

Ik merk wel een grandioos verschil. Daar waar ik met series 3 ongeveer 70% over had aan het einde van de avond, zit ik nu om 23:00 op 40%. Daarmee red ik geen 2e dag dus moet ik elke dag opladen met de series 5.
Maar jij hebt geen series 4 gehad dus? (Ik ook niet) van wat ik lees op Reddit is de algemene opvatting dat series 3 echt de beste generatie is als het op energiegebruik aankomt. Series 4 was ook al een achteruitgang tov series 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:56
The Inquisitor schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:09:
[...]

Maar jij hebt geen series 4 gehad dus? (Ik ook niet) van wat ik lees op Reddit is de algemene opvatting dat series 3 echt de beste generatie is als het op energiegebruik aankomt. Series 4 was ook al een achteruitgang tov series 3
Ik heb zelf nooit series 3 gehad maar weet wel dat de telefoon bij series 4 wereld van verschil maakt ivm Bluetooth 5. Mijn iPhone SE had dat nog niet dus was deze altijd eind v.d. middag al leeg en Apple Watch hield het zo’n 35 uur uit. Nu heb ik diezelfde Watch gekoppeld aan de XS en haal ik ineens met gemak 38 uur, bijna zoals ik gewend was bij series 2.

Die drie uur extra lijkt weinig maar is precies het verschil tussen 2 dagen gebruik of op 2e dag eind v.d. middag leeg elke keer.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

DeNachtwacht schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 07:25:
[...]
Ik heb zelf nooit series 3 gehad maar weet wel dat de telefoon bij series 4 wereld van verschil maakt ivm Bluetooth 5. Mijn iPhone SE had dat nog niet dus was deze altijd eind v.d. middag al leeg en Apple Watch hield het zo’n 35 uur uit. Nu heb ik diezelfde Watch gekoppeld aan de XS en haal ik ineens met gemak 38 uur, bijna zoals ik gewend was bij series 2.

Die drie uur extra lijkt weinig maar is precies het verschil tussen 2 dagen gebruik of op 2e dag eind v.d. middag leeg elke keer.
Mijn s3 kon 3 dagen overleven, dat zie ik geen enkele s4 en s5 doen. En dat was geen uitzondering want de meeste in dit topic hadden die ervaring.

Kun je nagaan als ze s3 BT5 zouden geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Shit dan toch maar weer mijn S3 om doen en de S5 terug brengen :p

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

harm12nl schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:17:
Shit dan toch maar weer mijn S3 om doen en de S5 terug brengen :p
Heb ik je mooi weer geld bespaard zo op de vroege ochtend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
The Inquisitor schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:30:
[...]

Heb ik je mooi weer geld bespaard zo op de vroege ochtend :9
Haha idd _O- Neehoor blijf lekker bij mijn 5. Ben er erg blij mee. Alleen de 3 nog verkopen :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
  • Laatst online: 19-09 15:33
dezeppo schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 09:02:
Sinds maandag springt om een of andere reden mijn AW continu op slot terwijl deze om de pols zit, zelfde bandje, zelfde pols, zelfde grootte van bandje. Een link verwijderen om de band strakker te maken mocht niet baten, sluitend om de pols doen met een leren bandje hielp ook niet. Ik heb nu de code uitgezet maar nu helpt de AW niet meer met het uit slaap halen van Apple computers.

Meer mensen met dit euvel? Ik had al eens gezocht maar ik kon zo snel niet vinden dat dit een vaak voorkomend probleem was.
AW3 hier en hetzelfde probleem.

Bij mij is het begonnen na de update na os6 . Heb hem al eens herstart, ook de functie 'draagdetectie' als eens een paar keer af en aan gezet. Maar issue blijft
Heb ook issues met whatsapp-berichten die geen notifcaties meer geven op de AW3

[ Voor 4% gewijzigd door zwasie op 11-10-2019 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 15:50
Worden bij de series 5 berichtgevingsmeldingen ook automatisch weergeven op het always on display of moet daar toch nog de pols voor worden gedraaid om deze in beeld te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Laatst online: 08-09 10:28
Je moet je pols toch nog draaien, als je dat niet doet blijft gewoon de wijzerplaat zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:49
Ik zat net even in de Health app op mijn iPhone 8 (iOS (13.1.2) te kijken en toen zag ik dat de "environmental sound levels" al sinds 1 oktober op "No Data" staat.
Voor die datum is de history gewoon zichtbaar. Van alle andere data afkomstig van de Watch is de historie ook gewoon zichtbaar en op mijn watch (S4, wOS 6.0.1) werkt de Noise app gewoon zoals het hoort.
Heb zowel de watch als de iPhone al een aantal keren herstart maar de historie wordt nog steeds niet bijgehouden. Kun je dat ergens aan/uit zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _brillie
  • Laatst online: 15-12-2021
Goedemorgen,

Ik zit te denken om de AW5 te kopen. Heb nog de 0 serie. Doet het nog prima. beetje traag aan het worden en einde van de dag echt leeg. en er zijn natuurlijk geen updates meer.

Is de levertijd van apple echt meer dan een week? Iemand ervaring mee? Of wordt het eerder geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

wanneer ik nu via Apple online een Watch5 samenstel (zilver met wit bandje) dan geeft de site aan dat die morgen wordt geleverd.
Maar goed, dat had je zelf natuurlijk ook al geprobeerd O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Yucko op 11-10-2019 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Laatst online: 11:29
Heb het idee dat de nieuwe Beta geen batterij issues heeft :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Nick25 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:59:
Heb het idee dat de nieuwe Beta geen batterij issues heeft :)
Cool! :D

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
Heeft het eigenlijk nog nadelen zolang je iPhone in de buurt is vliegtuigstand aan te zetten?

De wifi is één van de dingen die een redelijke impact heeft op de batterij en doordat de bluetooth ook werkt als de vliegtuigstand op de watch aan staat mis ik geen berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Sneezydevil schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:02:
Heeft het eigenlijk nog nadelen zolang je iPhone in de buurt is vliegtuigstand aan te zetten?

De wifi is één van de dingen die een redelijke impact heeft op de batterij en doordat de bluetooth ook werkt als de vliegtuigstand op de watch aan staat mis ik geen berichten.
Kan je dan niet beter de wifi uitschakelen op de watch?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _brillie
  • Laatst online: 15-12-2021
Yucko schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:50:
wanneer ik nu via Apple online een Watch5 samenstel (zilver met wit bandje) dan geeft de site aan dat die morgen wordt geleverd.
Maar goed, dat had je zelf natuurlijk ook al geprobeerd O-)
ja... alleen bij deze combinatie, wil je een ander kleur bandje dan duurt het 1,5 week.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
harm12nl schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:21:
[...]

Kan je dan niet beter de wifi uitschakelen op de watch?
Dat kan ook, maar er is weinig verschil denk ik? Ik had misschien beter kunnen vragen wat het verschil is tussen wifi uit en vliegtuigstand aan.

In vliegtuigstand gaat wifi uit en blijft bluetooth aan.

//Edit

Ik zie dat bluetooth aan tijdens de vliegtuigstand, pas sindskort de default is, maar je kunt het wel zo instellen dat bluetooth ook uit gaat, dan zou er wel verschil zitten tussen vliegtuigstand en gewoon wifi uit zetten.

[ Voor 23% gewijzigd door Sneezydevil op 11-10-2019 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

_brillie schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:25:
[...]

ja... alleen bij deze combinatie, wil je een ander kleur bandje dan duurt het 1,5 week.
:(
sorry, was even uitgegaan van de AW in je avatar zonder te kijken of het wisselen van een bandje ook nog iets uitmaakte qua levertijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Nu online
Ben toch overstag gegaan en een AW 3 opgepikt in de Apple Store in Brussel. Eindelijk iemand te pakken gekregen die Nederlands kon spreken! Ik heb dunne polsen dus maar voor een 38 mm grootte gegaan. Series 5 vind ik te duur momenteel, al was het maar omdat ik nog niet zeker weet of ik het horloge veel ga gebruiken. Als ik er niets aan heb in de komende 2 weken gaat ie natuurlijk gewoon terug :P. Ik betwijfel het wel want ik vond het al leuk om met het toonzaalmodel te spelen.

Straks dus eens instellen! Vond het wel jammer dat ik het bandje niet mocht kiezen, het was wit of zwart en daarmee was de kous af. Beetje jammer aangezien de series 5 bandjes gewoon op de 3 passen (ik had graag een gevlochten sportbandje gehad ipv het standaard sportbandje). Maar goed dat zijn details natuurlijk.

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:00
Ik heb een vreemd gevalletje met mijn AW 4.

Sinds vandaag ben ik overgestapt van een iPhone 6s Plus naar een Xr. Ik heb via iCloud een reservekopie teruggezet. Sindsdien weet mijn watch de passcode niet meer. Als ik deze invul dan zegt hij dat deze niet goed is en ik x minuten moet wachten. De watch app op de telefoon heeft blijkbaar de instellingen oid niet overgenomen want hij start de wizard voor het instellen opnieuw.

Iemand een idee ? Het indrukken van de aan/uit knop, “Zet Uit” ingedrukt houden en “instellingen wissen” werkt helaas niet. Inmiddels moet ik 60 minuten wachten voor een nieuwe poging. 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Lothiriel schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:06:
Ben toch overstag gegaan en een AW 3 opgepikt in de Apple Store in Brussel. Eindelijk iemand te pakken gekregen die Nederlands kon spreken! Ik heb dunne polsen dus maar voor een 38 mm grootte gegaan. Series 5 vind ik te duur momenteel, al was het maar omdat ik nog niet zeker weet of ik het horloge veel ga gebruiken. Als ik er niets aan heb in de komende 2 weken gaat ie natuurlijk gewoon terug :P. Ik betwijfel het wel want ik vond het al leuk om met het toonzaalmodel te spelen.

Straks dus eens instellen! Vond het wel jammer dat ik het bandje niet mocht kiezen, het was wit of zwart en daarmee was de kous af. Beetje jammer aangezien de series 5 bandjes gewoon op de 3 passen (ik had graag een gevlochten sportbandje gehad ipv het standaard sportbandje). Maar goed dat zijn details natuurlijk.
Je zou voor een bandje AliExpress kunnen checken. Daar zitten goede bandjes tussen voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Nu online
Hulliee schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:21:
[...]

Je zou voor een bandje AliExpress kunnen checken. Daar zitten goede bandjes tussen voor weinig.
Thanks voor de tip! :)

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:24

Grin

Ride si sapis.

@Sneezydevil "Ik zie dat bluetooth aan tijdens de vliegtuigstand, pas sindskort de default is, maar je kunt het wel zo instellen dat bluetooth ook uit gaat, dan zou er wel verschil zitten tussen vliegtuigstand en gewoon wifi uit zetten."

Hoe doe je dat dan?
Vliegtuigstand == WiFi uit, BT aan. <-- dat is m.i. de enige optie voor vliegtuigstand.
Vliegtuigstand == WiFi uit, BT uit. <-- zie ik nergens terug in de instellingen.

Uiteraard kan je in de instelling BT uitzetten maar dat is m.i. een kansloze exercitie; dat doe je niet even snel - zoals vliegtuigmodus inschakelen vanuit het control center.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:36

gday

TENACIOUS D TIME!!!

_brillie schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:23:
Goedemorgen,

Ik zit te denken om de AW5 te kopen. Heb nog de 0 serie. Doet het nog prima. beetje traag aan het worden en einde van de dag echt leeg. en er zijn natuurlijk geen updates meer.

Is de levertijd van apple echt meer dan een week? Iemand ervaring mee? Of wordt het eerder geleverd?
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid

Maar als je er écht haast mee zou hebben, dan had je al besteld neem ik aan? :P

ingen vill veta var du köpt din tröja

Pagina: 1 ... 101 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie