Verwijderd in 'nieuws: Motorola Moto E (Gen3) verschijnt begin september voor 1...
Geen +2, te overdreven
Geen +2, te overdreven
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
"What we can do is be aware that devices can be compromised, and anything that has software in it is going to be vulnerable. It's going to have bugs." ~ Avi Rubin ~
Wat stond er eerst? Nu staat er:Benjamin- schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 20:06:
Het bericht voor deze is al een dikke -1 (staat nu nog op 0), maar dit is ook wel een hele speciale reactie, hij staat terecht op -1. Maar misschien dat iemand met meer rechten naar wilt kijken. Genius-General in 'geek: GoldenEye: Source krijgt grootste update sinds relea...
Dat vind ik voldoende voor een 0.Vet! Dat dit nog na 10 jaar word ge ondersteund.. Offtopic: Kan samsung nog wat van leren![]()
Die +3's zullen mee eens modders zijn ivm zijn laatste opmerking...PcDealer schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 17:05:
[...]
Wat stond er eerst? Nu staat er:
[...]
Dat vind ik voldoende voor een 0.
Maar al die +3's snap ik niet.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
De Samsung opmerking is een troll/flamebait en is dus een -1. Staat tevens nu op een 0, dus die mag weer keihard terug naar -1.PcDealer schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 17:05:
[...]
Wat stond er eerst? Nu staat er:
[...]
Dat vind ik voldoende voor een 0.
Maar al die +3's snap ik niet.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
[ Voor 7% gewijzigd door vali op 15-08-2016 12:01 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 15-08-2016 15:41 ]
[ Voor 44% gewijzigd door _David_ op 15-08-2016 17:44 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Verwijderd
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Ik heb jouw reactie bekeken en ik zie ook niet direct waarom het een 0 zou zijn, +1 lijkt mij hier een betere score. Echter is het voor de meeste gebruikers niet mee mogelijk om jouw reactie te beoordelen gezien hij meer dan een wek oud is, dus de volgende keer kun je hem beter wat eerder meldenSKiLLa schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:27:
SKiLLa in 'nieuws: Denuvo-drm voor games lijkt alsnog gekraakt bij Rise of th...
Ben ik zelf; inmiddels week oud en de discussie is inhoudelijk en relevant (lijkt me), inclusief historisch correcte context en toch een -1 en 2x een 0. Gezien de on-topic punten lijkt me dat een beetje vreemd, het is een van de weinige sub-discussie draadjes die daadwerkelijk over de inner-workings van Denuvo gaat ?
200 fish found!
Hij staat nu goed.SKiLLa schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:27:
SKiLLa in 'nieuws: Denuvo-drm voor games lijkt alsnog gekraakt bij Rise of th...
Ben ik zelf; inmiddels week oud en de discussie is inhoudelijk en relevant (lijkt me), inclusief historisch correcte context en toch een -1 en 2x een 0. Gezien de on-topic punten lijkt me dat een beetje vreemd, het is een van de weinige sub-discussie draadjes die daadwerkelijk over de inner-workings van Denuvo gaat ?
[ Voor 28% gewijzigd door Dorus op 17-08-2016 03:45 ]
Eat the bugs, live in a pod
Hij is ook wel heel kort. Als je iets meer tekst er bij had gezet dan was het duidelijker waar het om gaat in je link. In het Nederlands ipv in het Engels helpt ook met beter begrip.HMC schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:07:
Sorry, maar dit is niet off.
Externe review aanhalen, van een alom gewaardeerd reviewer, in video vorm.
HMC in 'reviews: No Man's Sky: een ontdekkingsreis zonder einde'
Reactie op mij krijgt wel +1's want een paar quotes uit de vid.
Er zitten zelfs -1's in de mods op mijn reactie.Al heb ik dat altijd standaard.
Ik vind zo'n kale link zonder verdere uitleg (ik ken LGR niet), altijd een beetje twijfelachtig. Nu lijkt er iets serieus achter te zitten, vaak zijn het ook van die alu-hoedje verhalen. Daarom vind ik zelf 0 voldoende, als je iets meer informatie erbij zet en dan linkt naar de youtube als bron zou het gewoon op +1 kunnen.HMC schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:07:
Sorry, maar dit is niet off.
Externe review aanhalen, van een alom gewaardeerd reviewer, in video vorm.
HMC in 'reviews: No Man's Sky: een ontdekkingsreis zonder einde'
Reactie op mij krijgt wel +1's want een paar quotes uit de vid.
Er zitten zelfs -1's in de mods op mijn reactie.Al heb ik dat altijd standaard.
Mee eens. Heb 'em (na 8 uurDorus schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:49:
[...]
Ik vind zo'n kale link zonder verdere uitleg (ik ken LGR niet), altijd een beetje twijfelachtig. Nu lijkt er iets serieus achter te zitten, vaak zijn het ook van die alu-hoedje verhalen. Daarom vind ik zelf 0 voldoende, als je iets meer informatie erbij zet en dan linkt naar de youtube als bron zou het gewoon op +1 kunnen.
Eat the bugs, live in a pod
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 26% gewijzigd door _David_ op 17-08-2016 18:08 ]
Bedankt zeehondZeehond schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 00:41:
[...]
Ik heb jouw reactie bekeken en ik zie ook niet direct waarom het een 0 zou zijn, +1 lijkt mij hier een betere score. Echter is het voor de meeste gebruikers niet mee mogelijk om jouw reactie te beoordelen gezien hij meer dan een wek oud is, dus de volgende keer kun je hem beter wat eerder melden
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Als een reactie niet al te veel verkeerde moderaties heeft gekregen dan kunnen de Pro en Powermods dit vaak nog wel rechttrekken na 48 uur. Voor andere modders is dit niet te doen daarom is het vaak beter om na een half uur/uur te kijken hoe de moderaties zijn en dan eventueel aan de bel te trekken. Eerder is te vroeg om het systeem zijn werk te kunnen laten doen.SKiLLa schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 19:34:
[...]
Bedankt zeehondHet viel me eigenlijk nu ook pas op omdat er nog een discussie onder werd voortgezet en daarnaast ben ik ook niet meteen diep beledigd bij een negatieve score; maar dit leek me inderdaad wel afwijkend (gezien de on-topic inhoudelijke discussie) ...
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 18-08-2016 11:49 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Gaan we wat mee doen, dank..oisyn schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:48:
Volgens mij loopt een specifieke gebruiker met -1's te strooien: nieuws: Developer weerspreekt bericht over mogelijke aanval op Bitcoin Core. Alle posts hebben 2x -1.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door JDVB op 18-08-2016 14:22 ]
Niet lullig doen, klanten naaien, redelijk subjectieve vergelijking over kwaliteitsverschillen tussen telefoons. Ik zie echt niet meer dan 0.Boost9898 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:35:
Dit is gewoon on-topic als je het mij vraagt. Boost9898 in 'nieuws: Uitslag krastest: Samsung Galaxy Note 7 heeft altijd sc...
Een nul was te verdedigen, maar nu met gezeur erin over de moderatie niet meer. -1 is m.i. de juiste score.
Wat is dit nu voor beleid zeg...Dorus schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:14:
[...]
Inclusief het moderatiegezeur jammer genoeg wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Leolinedance op 19-08-2016 11:15 ]
Mismoderaties moeten hier gemeld worden, niet in je bericht. Zo simpel is dat.
[ Voor 11% gewijzigd door JDVB op 19-08-2016 11:18 ]
Boost9898 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 00:58:
Dit is kwats, zoals ik in mijn reactie heb gezet. Zijn beweringen kloppen niet en komt niet met argumenten waarom het zo zou zijn. Wat mij betreft toch echt een overtuigende -1. digifan in 'nieuws: Canon EOS 5D Mark IV krijgt vermoedelijk 30-megapixelsens...
Ik kan niet zien waar deze berichten op stonden toen ze gemeld werden, maar nu staan beide vrij stevig op -1, de eerste zelfs alleen maar -1 moderaties. Niet zo nodig ze zo snel te melden, verdwaalde mismods doen we hier ook niet zoveel mee, geef het systeem even de tijd zoals in de topicwarning staat.ShellGhost schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:24:
Verwijderd in 'nieuws: KPN verlaagt prijzen Eredivisie-kanalen Fox Sports met b...
+2 voor een troll reactie? Serieus?
Ondertussen op -0.7 en toch zijn zijn berichten niet heel ernstig. Het is bijna knap te noemen een dergelijke score te behalen zonder al een ban aan je broek te hebben.Bron schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:09:
Deze user viel me paar dagen geleden al op, ik denk dat iemand hier maar even naar moet kijken.
[Verwijderde gebruiker]
150 reacties en dan een score van -0.6 hebben en constant mensen "knul" noemen.
[ Voor 29% gewijzigd door JDVB op 19-08-2016 11:40 ]
Dat lijkt mij nou ook net weer niet de bedoeling. Dergelijke gebruikers vallen bij de crew ook snel genoeg op zolder dergelijke 'hulp' hoor.JDVB schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:29:
[...]
Ik zou me bijna afvragen of ik hem een plezier zou doen door al zijn berichten op -1 te modden (zit er toch nooit meer dan 1 punt naast, dus schokkend is dat niet)
[...]
Ik bedoel meer, hij komt op mij over als dat hij bewust aan het proberen is de meest negatieve karma score te gaan behalen, op een zo onschuldig mogelijke manier.Dorus schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:39:
[...]
Dat lijkt mij nou ook net weer niet de bedoeling. Dergelijke gebruikers vallen bij de crew ook snel genoeg op zolder dergelijke 'hulp' hoor.
[ Voor 12% gewijzigd door JDVB op 19-08-2016 11:58 ]
Over 10 dagen is de schoolvakantie afgelopen.JDVB schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:49:
[...]
Ik bedoel meer, hij komt op mij over als dat hij bewust aan het proberen is de meest negatieve karma score te gaan behalen, op een zo onschuldig mogelijke manier.
Ieder zijn lol denk ik dan.
Welke reactie bedoel je? Je linkt naar een reactie van z1rconium die weinig negatiefs zegt, en die van jou erboven staat op +1.Pazienza schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:58:
Er zitten mensen dwazig te -1'en omdat ik iets kritisch over een game zeg: Pazienza in 'video: Codemasters brengt F1 2016 uit en toont launchtrailer'
Is gewoon on-topic.
Excuus, een stukje daaronder.Dorus schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:40:
[...]
Welke reactie bedoel je? Je linkt naar een reactie van z1rconium die weinig negatiefs zegt, en die van jou erboven staat op +1.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
[ Voor 11% gewijzigd door albatross op 20-08-2016 11:56 ]
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
Alleen is het geen leugen... jij begrijpt zijn reactie verkeerd (lees het maar eens goed), trekt daaruit dan een (onjuiste) conclusie, en beschulidgt vervolgens een bedrijf van liegen, zonder dat je ook maar enige onderbouwing geeft.albatross schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:51:
Waarom moet dit nou weer massaal weggemod worden?
SV_25 in 'nieuws: Recente Windows 10-update zorgt voor problemen bij webcamge...
In de post van SV_25, waar ik op reageerde, toont hij onverbiddelijk aan dat MS glashard heeft staan te liegen, en dat het helemaal niet moeilijk is om H264 er weer in te zetten, maar gewoon met een minieme regedit weer terug te zetten is.
Soms is een leugen gewoon een leugen.
Virussen? Scan ze hier!
Geloof dat ik het inderdaad verkeerd begrepen had. Nevermind.wildhagen schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:06:
[...]
Alleen is het geen leugen... jij begrijpt zijn reactie verkeerd (lees het maar eens goed), trekt daaruit dan een (onjuiste) conclusie, en beschulidgt vervolgens een bedrijf van liegen, zonder dat je ook maar enige onderbouwing geeft.
Sorry, maar dan vind ik een -1 prima op zijn plek hoor.
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
[ Voor 26% gewijzigd door wildhagen op 20-08-2016 16:39 ]
Virussen? Scan ze hier!
I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.
Heb al een hoop naar beneden kunnen timmeren (meeste wat op +2 of +3 stond was niet meer dan een +1, en sommigen niet meer dan een 0), maar er moeten nog wat mensen overheen denk ik, sommigen staan nog te hoog.geekeep schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:22:
Sowieso een boel +2 en +3'tjes in nieuws: Duitse minister van Binnenlandse Zaken wil gezichtsdetectie op stations
die weinig informerend of spot-light zijn. Het onderbuikgevoel floreert weer weelderig m.b.t. privacygerelateerde zaken.
Virussen? Scan ze hier!
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Ik wordt echt kotsmisselijk van die mening-moderaties.J_Gonggrijp schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:42:
Mijn derde reactie bij "Microsoft neemt slimme agendadienst Genee over" heeft twee tot vier meningmods gekregen en staat daardoor op -1.
Ik had niet op een hoge beoordeling gerekend, maar -1 lijkt me niet passend. Die post heeft toch niets kwaads in de zin.Het was gewoon een kritische noot bij de claims van Microsoft. Ik heb er nog een knipoog bij gezet om extra te verduidelijken dat hij niet aanvallend bedoeld was. Ik vind het zelf een +1 waard, maar met een 0 kan ik ook tevreden zijn.
Het is een kritische noot zonder onderbouwing of relevantie, met de knipoog doe je tevens ook nog eens je eigen bericht disqualificeren als grapje. Ik kan hier alleen maar een negatieve discussie uit voortvloeien.J_Gonggrijp schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:42:
Mijn derde reactie bij "Microsoft neemt slimme agendadienst Genee over" heeft twee tot vier meningmods gekregen en staat daardoor op -1.
Ik had niet op een hoge beoordeling gerekend, maar -1 lijkt me niet passend. Die post heeft toch niets kwaads in de zin.Het was gewoon een kritische noot bij de claims van Microsoft. Ik heb er nog een knipoog bij gezet om extra te verduidelijken dat hij niet aanvallend bedoeld was. Ik vind het zelf een +1 waard, maar met een 0 kan ik ook tevreden zijn.
Daar ben ik het niet mee eens. Mijn post is een nuancering. Als iemand anders daar een negatieve discussie over begint, is dat niet aan mijn post te wijten.Benjamin- schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:49:
[...]
Het is een kritische noot zonder onderbouwing of relevantie, met de knipoog doe je tevens ook nog eens je eigen bericht disqualificeren als grapje. Ik kan hier alleen maar een negatieve discussie uit voortvloeien.
Wat is de nuancering? Waar is de onderbouwing voor die nuancering? Ik kijk naar dit bericht en vraag me af, wat is het doel van dit bericht? En het enige wat ik zie is een reactie die negatieve reacties uitlokt. Als ik en andere dit verkeerd zien, dan kan je er voor kiezen om dit beter toe te lichten en anders de moderaties accepteren zoals ze zijn.J_Gonggrijp schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:46:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens. Mijn post is een nuancering. Als iemand anders daar een negatieve discussie over begint, is dat niet aan mijn post te wijten.
Ik zie de nuancering ook niet helemaal. Je lijkt kwade bedoelingen van Microsoft te suggereren maar ik zie niet waar dat vandaan moet komen. Ik zie ook niet waar de persoon waar jij op reageert, dan in lijkt te tuinen, want Microsoft heeft alleen gezegd dat ze een 'intelligente ervaring' willen bieden in Office 365. Meer niet.J_Gonggrijp schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:46:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens. Mijn post is een nuancering. Als iemand anders daar een negatieve discussie over begint, is dat niet aan mijn post te wijten.
Wie, waar, al dan niet op gewezen wordt is aan crew héJ_Gonggrijp schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:50:
[...]
Moet SSDtje daar dan niet even op gewezen worden? Ik denk dat het downmodden van zijn of haar posts weinig aan zijn/haar begrip van het modsysteem gaat bijdragen.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Zou jij willen motiveren waarom de betreffende reactie géén +3 waard is?
[ Voor 18% gewijzigd door Rubén89 op 23-08-2016 17:58 ]
Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
[ Voor 14% gewijzigd door Rubén89 op 23-08-2016 19:13 ]
Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Het is zeker een valide punt, maar dat betekent nog niet dat de je reactie een +3 is. (Zie opmerking Evest)Rubén89 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:53:
[...]
Zou jij willen motiveren waarom de betreffende reactie géén +3 waard is?
Ik denk dat de betreffende reactie een zeer valide punt aandraagt dat de kern van het onderwerp raakt, waaraan opmerkelijk genoeg in het artikel géén aandacht wordt besteed.
Meningmodden zou zijn als je reactie -1 van mensen had gekregen omdát ze het er niet mee eens waren, maar dat is niet het geval.Rubén89 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:06:
Met betrekking tot mijn reactie:
Rubén89 in 'plan: Het reclamebeleid van Tweakers: community staat voorop'
Waar het dus eerst een +3 was heeft het ineens een hele grote zet naar +1 gekregen.
Het lijkt er haast wel op of er mensen zijn die de boodschap van mijn reactie niet kunnen waarderen en dat er dusdanig ge meningmod wordt zodat mijn reactie niet meer in de spotlight staat.....
Dat iemand van de crew reageert op je reactie heeft niks te maken met de score...Rubén89 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:06:
En lutele seconden na de douw naar +1 reageert een Tweakers.net crewmember op mijn post en die bevestigt notabene dat wat ik schrijf helemaal klopt....
Nee hier klopt iets niet...
Benjamin- schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:54:
[...]
Wat is de nuancering? Waar is de onderbouwing voor die nuancering? Ik kijk naar dit bericht en vraag me af, wat is het doel van dit bericht? En het enige wat ik zie is een reactie die negatieve reacties uitlokt. Als ik en andere dit verkeerd zien, dan kan je er voor kiezen om dit beter toe te lichten en anders de moderaties accepteren zoals ze zijn.
Blijkbaar liet mijn reactie teveel ruimte voor misverstanden. Ik heb hem nader toegelicht.Cloud schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:05:
[...]
Ik zie de nuancering ook niet helemaal. Je lijkt kwade bedoelingen van Microsoft te suggereren maar ik zie niet waar dat vandaan moet komen. Ik zie ook niet waar de persoon waar jij op reageert, dan in lijkt te tuinen, want Microsoft heeft alleen gezegd dat ze een 'intelligente ervaring' willen bieden in Office 365. Meer niet.
De gebruiker waar je op reageert is zelf aan het bedenken wat dat mogelijk in zou kunnen houden. Meer dan een 0 kan ik er niet van maken eerlijk gezegd en vanwege de suggererende toon, is een -1 ook niet ondenkbaar.
Mja zo werkt het modereren naar mijn idee niet. Eerst hakken in het zand dat het niet klopt, en een halve dag later wat aanpassen in de hoop dat het opeens wel acceptabel is.J_Gonggrijp schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:19:
[...]
[...]
Blijkbaar liet mijn reactie teveel ruimte voor misverstanden. Ik heb hem nader toegelicht.
(Nota bene: nog niemand heeft erop gereageerd, en ik had dat zelf ook niet verwacht.)
[ Voor 57% gewijzigd door JDVB op 24-08-2016 15:39 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
[ Voor 33% gewijzigd door Zeehond op 24-08-2016 21:44 ]
200 fish found!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 95% gewijzigd door JDVB op 25-08-2016 15:58 ]
[ Voor 84% gewijzigd door Migrator op 25-08-2016 16:00 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Sorry was al tot inzicht gekomen.
[ Voor 79% gewijzigd door _David_ op 25-08-2016 19:33 ]
[ Voor 1% gewijzigd door Arumes op 25-08-2016 22:51 . Reden: "topic"vervangen door "item" ]
[ Voor 25% gewijzigd door WhatsappHack op 25-08-2016 23:14 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Beide -1 gegeven, die eerste kan ik 0 nog begrijpen, die tweede is echt dik -1WhatsappHack schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:52:
Ik weet dat het heel populair is om mij af te kraken onder dit soort topics (terwijl ik intussen toch meerdere malen gelijk heb gekregen met mijn posts...), maar ik vind het nu toch wel een beetje ver gaan dat van die belachelijke insinuaties en aanvallen op mij als persoon nu zelfs +2 en +3 moderaties krijgen, in grote aantallen.
Zoals deze:
blaatenator in 'nieuws: WhatsApp gaat data delen met Facebook'
innerchild in 'nieuws: WhatsApp gaat data delen met Facebook' (Tof dat seksistische opmerkingen trouwens +3 krijgen van sommige Tweakers)
Maar er staan er wel meer in dat topic...
En zoals gewoonlijk zitten er mensen op al mijn posts, ongeacht wat er in staat, -1 moderaties te geven onder dat topic. Wellicht een goed idee om eens te kijken wie dat (wederom?) zijn, want dat slaat nergens op imho.
Ik heb daar wat mensen onder de loep genomen en een waarschuwing gestuurd. Probeer zelf echter ook niet persoonlijk te reageren als zij dat op jou wel doen. Daarmee wordt het niet meer dan een flamewar terwijl dat niet nodig is. Je kan goed inhoudelijk reageren met goede informatie: houd het daar dan bij. Dan laat jij zien dat je boven hun niveau staat!WhatsappHack schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:52:
Ik weet dat het heel populair is om mij af te kraken onder dit soort topics (terwijl ik intussen toch meerdere malen gelijk heb gekregen met mijn posts...), maar ik vind het nu toch wel een beetje ver gaan dat van die belachelijke insinuaties en aanvallen op mij als persoon nu zelfs +2 en +3 moderaties krijgen, in grote aantallen.
Zoals deze:
blaatenator in 'nieuws: WhatsApp gaat data delen met Facebook'
innerchild in 'nieuws: WhatsApp gaat data delen met Facebook' (Tof dat seksistische opmerkingen trouwens +3 krijgen van sommige Tweakers)
Maar er staan er wel meer in dat topic...
En zoals gewoonlijk zitten er mensen op al mijn posts, ongeacht wat er in staat, -1 moderaties te geven onder dat topic. Wellicht een goed idee om eens te kijken wie dat (wederom?) zijn, want dat slaat nergens op imho.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq