Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste
Acties:
  • 197.849 views

• Mr.Master
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-12-2021

Mr.Master

a dog in the night

Mr.Master in 'nieuws: KPN en Xs4all overtraden privacyregels met interactieve...

Raar om daar een -1 voor te geven. Ik val niemand aan. Er is geen sprake van flamebait, troll of een belediging.

"What we can do is be aware that devices can be compromised, and anything that has software in it is going to be vulnerable. It's going to have bugs." ~ Avi Rubin ~

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-12-2025

PcDealer

HP ftw \o/

Benjamin- schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 20:06:
Het bericht voor deze is al een dikke -1 (staat nu nog op 0), maar dit is ook wel een hele speciale reactie, hij staat terecht op -1. Maar misschien dat iemand met meer rechten naar wilt kijken. Genius-General in 'geek: GoldenEye: Source krijgt grootste update sinds relea...
Wat stond er eerst? Nu staat er:
Vet! Dat dit nog na 10 jaar word ge ondersteund.. Offtopic: Kan samsung nog wat van leren :Y) :P
Dat vind ik voldoende voor een 0.
Maar al die +3's snap ik niet.

LinkedIn WoT Cash Converter

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02-2025

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
PcDealer schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 17:05:
[...]

[...]

Die +3's zullen mee eens modders zijn ivm zijn laatste opmerking...

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-12-2025

Benjamin-

CrazyGunner#2385

PcDealer schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 17:05:
[...]

[...]

De Samsung opmerking is een troll/flamebait en is dus een -1. Staat tevens nu op een 0, dus die mag weer keihard terug naar -1.

En de tweede omdat die gewoon doodleuk verklaard dat hij een +3 geeft om te compenseren voor de -1's omdat het waar zou zijn over Samsung. Dat is willens en wetens gewoon keihard fout modereren. Lijkt me iets waar de crew naar zou moeten kijken.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Dirk
  • Laatst online: 01:48

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Daar is naar gekeken, en we communiceren in het algemeen niet over de eventueel opgelegde sancties. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-12-2025
Croga in 'reviews: Is de Wet van Moore dood?'

Heeft blijkbaar het artikel niet gelezen.

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11-2025
Verwijderd in Gerucht: Apple rust iPads vanaf 2018 uit met buigbaar oledscherm

[url="[URL=\"https://tweakers.net/nieuws/114613/gerucht-apple-rust-ipads-vanaf-2018-uit-met-buigbaar-oledscherm.html?showReaction=8899157#r_8899157\",\"quantumleapje in 'nieuws: Gerucht: Apple rust iPads vanaf 2018 uit met buigbaar oledscherm'\"]quantumleapje in 'nieuws: Gerucht: Apple rust iPads vanaf 2018 uit met buigba...[/URL]"]quantumleapje in Gerucht: Apple rust iPads vanaf 2018 uit met buigbaar oledscherm[/url]

Heerlijk op de man spelen. Wat is dit triest zeg.. Beide -1 in mijn ogen. Weer iemand aan de lijst toegevoegd waar ik niet meer op reageer :) Kan wel merken dat nujij.nl mee gaat stoppen. :X

[ Voor 7% gewijzigd door vali op 15-08-2016 12:01 ]

• Dirk

Dirk

Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ben inderdaad te laat, maar wat doet geleuter als dit op +1?

Bron in 'poll: Smartphone -> :) ?'

Ik begrijp de "grap", maar kan het absoluut niet waarderen.

KeesFluitman in 'video: DICE toont voertuigen in Battlefield 1'

Lijkt me een goed onderbouwde mening, waarom moet dat naar -1? Omdat het tegen de meute in gaat?

[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 15-08-2016 15:41 ]

• _David_
  • Registratie: Februari 2011

_David_

FP ProMod

llama llama duck

(jarig!)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11-2025

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

SKiLLa in 'nieuws: Denuvo-drm voor games lijkt alsnog gekraakt bij Rise of th...

Ben ik zelf; inmiddels week oud en de discussie is inhoudelijk en relevant (lijkt me), inclusief historisch correcte context en toch een -1 en 2x een 0. Gezien de on-topic punten lijkt me dat een beetje vreemd, het is een van de weinige sub-discussie draadjes die daadwerkelijk over de inner-workings van Denuvo gaat ?

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

SKiLLa schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:27:
SKiLLa in 'nieuws: Denuvo-drm voor games lijkt alsnog gekraakt bij Rise of th...

Ben ik zelf; inmiddels week oud en de discussie is inhoudelijk en relevant (lijkt me), inclusief historisch correcte context en toch een -1 en 2x een 0. Gezien de on-topic punten lijkt me dat een beetje vreemd, het is een van de weinige sub-discussie draadjes die daadwerkelijk over de inner-workings van Denuvo gaat ?
Ik heb jouw reactie bekeken en ik zie ook niet direct waarom het een 0 zou zijn, +1 lijkt mij hier een betere score. Echter is het voor de meeste gebruikers niet mee mogelijk om jouw reactie te beoordelen gezien hij meer dan een wek oud is, dus de volgende keer kun je hem beter wat eerder melden :)

200 fish found!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
SKiLLa schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:27:

Hij staat nu goed.

Edit, blijkt ook een redelijk triest gemodereerd artikel te zijn, zo kwam ik een onzin link naar een forumbericht uit 2014 (!) tegen. Absoluut geen +2, heeft nog een duwtje naar 0 nodig als er een proMod meeleest. cobis taba in 'nieuws: Denuvo-drm voor games lijkt alsnog gekraakt bij Rise o...

[ Voor 28% gewijzigd door Dorus op 17-08-2016 03:45 ]

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Sorry, maar dit is niet off.
Externe review aanhalen, van een alom gewaardeerd reviewer, in video vorm.

HMC in 'reviews: No Man's Sky: een ontdekkingsreis zonder einde'

Reactie op mij krijgt wel +1's want een paar quotes uit de vid.
Er zitten zelfs -1's in de mods op mijn reactie. :S Al heb ik dat altijd standaard.

Eat the bugs, live in a pod

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
HMC schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:07:

Er zitten zelfs -1's in de mods op mijn reactie. :S Al heb ik dat altijd standaard.
Hij is ook wel heel kort. Als je iets meer tekst er bij had gezet dan was het duidelijker waar het om gaat in je link. In het Nederlands ipv in het Engels helpt ook met beter begrip.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-12-2025

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Inmiddels staat de score wel goed, maar ik vind het aantal volledig verkeerde mods op mijn reactie:
Afvalzak in 'nieuws: Tele2 biedt geen Fox Sports meer aan na 13 september'

En op de reacties daaronder best wel schokkend, 8 x -1 en 2 x +3 op één reactie, dat lijkt me toch niet de bedoeling.

Last.fm | Code Talks

• Dorus
HMC schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:07:

Ik vind zo'n kale link zonder verdere uitleg (ik ken LGR niet), altijd een beetje twijfelachtig. Nu lijkt er iets serieus achter te zitten, vaak zijn het ook van die alu-hoedje verhalen. Daarom vind ik zelf 0 voldoende, als je iets meer informatie erbij zet en dan linkt naar de youtube als bron zou het gewoon op +1 kunnen.

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Dorus schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:49:
[...]

Ik vind zo'n kale link zonder verdere uitleg (ik ken LGR niet), altijd een beetje twijfelachtig. Nu lijkt er iets serieus achter te zitten, vaak zijn het ook van die alu-hoedje verhalen. Daarom vind ik zelf 0 voldoende, als je iets meer informatie erbij zet en dan linkt naar de youtube als bron zou het gewoon op +1 kunnen.
Mee eens. Heb 'em (na 8 uur :P ) beetje aangepast.
Ik zag het 8 uur geleden anders.
Tukkies kunnen wonderen doen. Ik moet minder zeuren. :D
Staat ook al op +1 inmiddels. :F

Maar LGR niet kennen? :o

Eat the bugs, live in a pod

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

(jarig!)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Zeehond schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 00:41:
[...]
Ik heb jouw reactie bekeken en ik zie ook niet direct waarom het een 0 zou zijn, +1 lijkt mij hier een betere score. Echter is het voor de meeste gebruikers niet mee mogelijk om jouw reactie te beoordelen gezien hij meer dan een wek oud is, dus de volgende keer kun je hem beter wat eerder melden :)
Bedankt zeehond :) Het viel me eigenlijk nu ook pas op omdat er nog een discussie onder werd voortgezet en daarnaast ben ik ook niet meteen diep beledigd bij een negatieve score; maar dit leek me inderdaad wel afwijkend (gezien de on-topic inhoudelijke discussie) ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
SKiLLa schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 19:34:
[...]

Bedankt zeehond :) Het viel me eigenlijk nu ook pas op omdat er nog een discussie onder werd voortgezet en daarnaast ben ik ook niet meteen diep beledigd bij een negatieve score; maar dit leek me inderdaad wel afwijkend (gezien de on-topic inhoudelijke discussie) ...
Als een reactie niet al te veel verkeerde moderaties heeft gekregen dan kunnen de Pro en Powermods dit vaak nog wel rechttrekken na 48 uur. Voor andere modders is dit niet te doen daarom is het vaak beter om na een half uur/uur te kijken hoe de moderaties zijn en dan eventueel aan de bel te trekken. Eerder is te vroeg om het systeem zijn werk te kunnen laten doen.

• Rabelais
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-02-2021
Rabelais in 'reviews: Aan de slag met Cryteks vr-games: The Climb en Robinson...

Mijn reactie is wellicht offtopic en zal door velen als 'niet grappig' worden bestempeld, maar een -1 lijkt mij niet op z'n plaats, aangezien ik niemand beledig, uitlok of iets van dien aard.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Volgens mij loopt een specifieke gebruiker met -1's te strooien: nieuws: Developer weerspreekt bericht over mogelijke aanval op Bitcoin Core. Alle posts hebben 2x -1.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 18-08-2016 11:49 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
.oisyn schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:48:
Volgens mij loopt een specifieke gebruiker met -1's te strooien: nieuws: Developer weerspreekt bericht over mogelijke aanval op Bitcoin Core. Alle posts hebben 2x -1.
Gaan we wat mee doen, dank.

Verwijderd

Waarom de comment van deralte een -1 moet zijn snap ik zo even niet.
Deralte in 'nieuws: Microsoft: er zijn in de toekomst geen generaties van gam...

Tevens ook niet waarom Flake een 0 moet krijgen.
Flake in 'nieuws: Microsoft: er zijn in de toekomst geen generaties van gamec...

Beide gewoon post die een 1 waard zijn imo.

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2025

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Mag:
Tormbo in 'nieuws: Ontwikkelaar weerspreekt bericht over mogelijke aanval op ...
deze en alles wat er onder staat weg?
Vraag erboven is om een bron 'niet van bitcoin.org zelf'. Vervolgens reageert Tornbo, lastig lezen he, en komt met de bekende bitcoin.org claim waarvoor de bron gevraagd wordt.

Met name Amikaal is daar lekker bezig trouwens, 8 posts waarvan 4x -1 en 4x 0.

[ Voor 25% gewijzigd door JDVB op 18-08-2016 14:22 ]

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013

Boost9898

Software developer

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Niet lullig doen, klanten naaien, redelijk subjectieve vergelijking over kwaliteitsverschillen tussen telefoons. Ik zie echt niet meer dan 0.

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-12-2025
Deze user viel me paar dagen geleden al op, ik denk dat iemand hier maar even naar moet kijken.
[Verwijderde gebruiker]

150 reacties en dan een score van -0.6 hebben en constant mensen "knul" noemen.

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16:14
The Zep Man in 'nieuws: Belgisch gehucht dringt aan op avondklok voor spelers...

Beetje onduidelijk verhaal, persoon zegt "installeer een jammer", zegt daarna "doe het niet". Verdient imho een 0.

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013

Boost9898

Software developer

Dit is kwats, zoals ik in mijn reactie heb gezet. Zijn beweringen kloppen niet en komt niet met argumenten waarom het zo zou zijn. Wat mij betreft toch echt een overtuigende -1. digifan in 'nieuws: Canon EOS 5D Mark IV krijgt vermoedelijk 30-megapixelsens...

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021

• Dorus

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Een nul was te verdedigen, maar nu met gezeur erin over de moderatie niet meer. -1 is m.i. de juiste score.

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
Dorus schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:14:
[...]

Inclusief het moderatiegezeur jammer genoeg wel.
Wat is dit nu voor beleid zeg... 8)7 Het is al aangepast hoor

[ Voor 5% gewijzigd door Leolinedance op 19-08-2016 11:15 ]

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Leolinedance schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:15:
[...]

Wat is dit nu voor beleid zeg... 8)7
Mismoderaties moeten hier gemeld worden, niet in je bericht. Zo simpel is dat.
Edit: Na aanpassing heb ik mijn moderatie ook even aangepast.

[ Voor 11% gewijzigd door JDVB op 19-08-2016 11:18 ]

• Dorus
Boost9898 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 00:58:
Dit is kwats, zoals ik in mijn reactie heb gezet. Zijn beweringen kloppen niet en komt niet met argumenten waarom het zo zou zijn. Wat mij betreft toch echt een overtuigende -1. digifan in 'nieuws: Canon EOS 5D Mark IV krijgt vermoedelijk 30-megapixelsens...
Ik kan niet zien waar deze berichten op stonden toen ze gemeld werden, maar nu staan beide vrij stevig op -1, de eerste zelfs alleen maar -1 moderaties. Niet zo nodig ze zo snel te melden, verdwaalde mismods doen we hier ook niet zoveel mee, geef het systeem even de tijd zoals in de topicwarning staat.

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Bron schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:09:
Deze user viel me paar dagen geleden al op, ik denk dat iemand hier maar even naar moet kijken.
[Verwijderde gebruiker]

150 reacties en dan een score van -0.6 hebben en constant mensen "knul" noemen.
Ondertussen op -0.7 en toch zijn zijn berichten niet heel ernstig. Het is bijna knap te noemen een dergelijke score te behalen zonder al een ban aan je broek te hebben.
Ik zou me bijna afvragen of ik hem een plezier zou doen door al zijn berichten op -1 te modden (zit er toch nooit meer dan 1 punt naast, dus schokkend is dat niet)

Echt, een reactie als '-dubbelpost-' zonder edit tag, serieus?

En dan een reactie als deze, wie is hier slordig volgens hem? Hij reageert direct op het artikel, dus dan zou het een -1 moeten zijn als hij T.net slordig vindt omdat dit dan in FM thuis zou horen.

[ Voor 29% gewijzigd door JDVB op 19-08-2016 11:40 ]

• Dorus
JDVB schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:29:
[...]

Ik zou me bijna afvragen of ik hem een plezier zou doen door al zijn berichten op -1 te modden (zit er toch nooit meer dan 1 punt naast, dus schokkend is dat niet)

[...]
Dat lijkt mij nou ook net weer niet de bedoeling. Dergelijke gebruikers vallen bij de crew ook snel genoeg op zolder dergelijke 'hulp' hoor.

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Dorus schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

Dat lijkt mij nou ook net weer niet de bedoeling. Dergelijke gebruikers vallen bij de crew ook snel genoeg op zolder dergelijke 'hulp' hoor.
Ik bedoel meer, hij komt op mij over als dat hij bewust aan het proberen is de meest negatieve karma score te gaan behalen, op een zo onschuldig mogelijke manier.
Ieder zijn lol denk ik dan.

Edit:
Al heeft hij nog een heel eind te gaan voordat hij Mark Wiering inhaalt.

[ Voor 12% gewijzigd door JDVB op 19-08-2016 11:58 ]

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
JDVB schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:49:
[...]
Ik bedoel meer, hij komt op mij over als dat hij bewust aan het proberen is de meest negatieve karma score te gaan behalen, op een zo onschuldig mogelijke manier.
Ieder zijn lol denk ik dan.
Over 10 dagen is de schoolvakantie afgelopen. :P

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:44
Er zitten mensen dwazig te -1'en omdat ik iets kritisch over een game zeg: Pazienza in 'video: Codemasters brengt F1 2016 uit en toont launchtrailer'

Is gewoon on-topic.

• Dorus
Pazienza schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:58:
Er zitten mensen dwazig te -1'en omdat ik iets kritisch over een game zeg: Pazienza in 'video: Codemasters brengt F1 2016 uit en toont launchtrailer'

Is gewoon on-topic.
Welke reactie bedoel je? Je linkt naar een reactie van z1rconium die weinig negatiefs zegt, en die van jou erboven staat op +1.

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:44
Dorus schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:40:
[...]

Welke reactie bedoel je? Je linkt naar een reactie van z1rconium die weinig negatiefs zegt, en die van jou erboven staat op +1.
Excuus, een stukje daaronder.

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008

watercoolertje

Untertitel

Ah wat lief, iemand is speciaal voor mij al mn reacties omlaag aan het modden, uiteraard kan ik niet zien wie het is want zo geweldig is het mod-systeem hier nou eenmaal, zo makkelijk om lekker anoniem een -1 uit te delen (heb zelf geen mod-rechten, dus ja dan mag je natuurlijk ook niet zien waar je score nou precies uit opgebouwd is) :)

nieuws: Corning: Gorilla Glass 5 is minstens zo krasbestendig als zijn voorga...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Ik zie daar 5 verschillende reacties waar in totaal 3 verschillende gebruikers elk 1 keer een -1 hebben gegeven, elk bij een andere reactie. Dat valt dus wel mee... :)

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Omdat ik het natuurlijk niet eens ben met een -1 score van mijn eigen post.

True in 'nieuws: Corning: Gorilla Glass 5 is minstens zo krasbestendig als zi...

Zie ook: Corning: Gorilla Glass 5 ...

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter

• albatross
  • Registratie: September 2006
Waarom moet dit nou weer massaal weggemod worden?

SV_25 in 'nieuws: Recente Windows 10-update zorgt voor problemen bij webcamge...

In de post van SV_25, waar ik op reageerde, toont hij onverbiddelijk aan dat MS glashard heeft staan te liegen, en dat het helemaal niet moeilijk is om H264 er weer in te zetten, maar gewoon met een minieme regedit weer terug te zetten is.

Soms is een leugen gewoon een leugen.

EDIT: Ik geef bovendien iedereen een 0 die begint over het feit dat ie zelf ook (totaal ongerelateerde) problemen heeft met de Anniversary Update. Dat is allemaal off-topic.

[ Voor 11% gewijzigd door albatross op 20-08-2016 11:56 ]

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

albatross schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:51:
Waarom moet dit nou weer massaal weggemod worden?

SV_25 in 'nieuws: Recente Windows 10-update zorgt voor problemen bij webcamge...

In de post van SV_25, waar ik op reageerde, toont hij onverbiddelijk aan dat MS glashard heeft staan te liegen, en dat het helemaal niet moeilijk is om H264 er weer in te zetten, maar gewoon met een minieme regedit weer terug te zetten is.

Soms is een leugen gewoon een leugen.
Alleen is het geen leugen... jij begrijpt zijn reactie verkeerd (lees het maar eens goed), trekt daaruit dan een (onjuiste) conclusie, en beschulidgt vervolgens een bedrijf van liegen, zonder dat je ook maar enige onderbouwing geeft.

Sorry, maar dan vind ik een -1 prima op zijn plek hoor.

Virussen? Scan ze hier!

• albatross
  • Registratie: September 2006
wildhagen schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:06:
[...]

Alleen is het geen leugen... jij begrijpt zijn reactie verkeerd (lees het maar eens goed), trekt daaruit dan een (onjuiste) conclusie, en beschulidgt vervolgens een bedrijf van liegen, zonder dat je ook maar enige onderbouwing geeft.

Sorry, maar dan vind ik een -1 prima op zijn plek hoor.
Geloof dat ik het inderdaad verkeerd begrepen had. Nevermind.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Recente Windows 10-update zorgt voor problemen bij w...

Complottheorien over de NSA lijken me geen +1 maar -1.

devil-strike in 'nieuws: Klanten Proximus kunnen weer Pokémon Go spelen'

Een +2 voor een vraag lijkt me wat overdreven, +1 is wel voldoende.

[ Voor 26% gewijzigd door wildhagen op 20-08-2016 16:39 ]

Virussen? Scan ze hier!

• onetime
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
janbaarda in 'nieuws: Recente Windows 10-update zorgt voor problemen bij webc...
Dat het geen +1 is, ok. Maar ook geen -1. Gewoon 0, toch?

I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
Sowieso een boel +2 en +3'tjes in nieuws: Duitse minister van Binnenlandse Zaken wil gezichtsdetectie op stations
die weinig informerend of spot-light zijn. Het onderbuikgevoel floreert weer weelderig m.b.t. privacygerelateerde zaken.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

geekeep schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:22:
Sowieso een boel +2 en +3'tjes in nieuws: Duitse minister van Binnenlandse Zaken wil gezichtsdetectie op stations
die weinig informerend of spot-light zijn. Het onderbuikgevoel floreert weer weelderig m.b.t. privacygerelateerde zaken.
Heb al een hoop naar beneden kunnen timmeren (meeste wat op +2 of +3 stond was niet meer dan een +1, en sommigen niet meer dan een 0), maar er moeten nog wat mensen overheen denk ik, sommigen staan nog te hoog.

Verwijderd in 'nieuws: Duitse minister van Binnenlandse Zaken wil gezichtsde...

Geen +3, max een +2.

Verwijderd in 'nieuws: Duitse minister van Binnenlandse Zaken wil gezichtsdet...

Geen +2, maar een +1.

RoestVrijStaal in 'nieuws: Duitse minister van Binnenlandse Zaken wil gezicht...

Geen +3.

SomerenV in 'nieuws: Duitse minister van Binnenlandse Zaken wil gezichtsdetec...

Geen +2, max +1.

Rudie_V in 'nieuws: Duitse minister van Binnenlandse Zaken wil gezichtsdetect...

En dag is imho -2 materiaal. De beste man is in verwarring, hij denkt dat hij op Stormfront of het NVU-forum zit met zijn generaliserende discriminerende onzin. En dan heb je nog idioten die er een +1 of zelfs een +2 aan durven te geven ook :X

Virussen? Scan ze hier!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• J_Gonggrijp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-09-2023
Mijn derde reactie bij "Microsoft neemt slimme agendadienst Genee over" heeft twee tot vier meningmods gekregen en staat daardoor op -1.

Ik had niet op een hoge beoordeling gerekend, maar -1 lijkt me niet passend. Die post heeft toch niets kwaads in de zin. :/ Het was gewoon een kritische noot bij de claims van Microsoft. Ik heb er nog een knipoog bij gezet om extra te verduidelijken dat hij niet aanvallend bedoeld was. Ik vind het zelf een +1 waard, maar met een 0 kan ik ook tevreden zijn.

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Mag deze op -2?

• downcom
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-01-2025
J_Gonggrijp schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:42:
Mijn derde reactie bij "Microsoft neemt slimme agendadienst Genee over" heeft twee tot vier meningmods gekregen en staat daardoor op -1.

Ik had niet op een hoge beoordeling gerekend, maar -1 lijkt me niet passend. Die post heeft toch niets kwaads in de zin. :/ Het was gewoon een kritische noot bij de claims van Microsoft. Ik heb er nog een knipoog bij gezet om extra te verduidelijken dat hij niet aanvallend bedoeld was. Ik vind het zelf een +1 waard, maar met een 0 kan ik ook tevreden zijn.
Ik wordt echt kotsmisselijk van die mening-moderaties.

Omdat ik ooit een discussie met iemand ben aangegaan en hem op zijn punt gezet heb. Heb ik nu instant op elk bericht dat ik post 2x -1 te pakken. Wat voor een gigantische kind ben je dan... Tweakers is echt niet meer wat het geweest is jammer. Ik vind dat Tweakers meningmodden sowieso hard moet aanpakken desnoods met het afpakken van karmapunten of een tijdelijke ban van een week.

We komen hier om onze passie kwijt te kunnen en iets van elkaar op te steken maar ik merk steeds vaker dat je het licht niet wordt gegund.

Wat mij betreft mag het moderatie beleid flink worden aangescherpt dan wel niet uitgebreid met daadwerkelijke gevolgen bij herhaalde mismoderaties.

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

J_Gonggrijp schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:42:

Het is een kritische noot zonder onderbouwing of relevantie, met de knipoog doe je tevens ook nog eens je eigen bericht disqualificeren als grapje. Ik kan hier alleen maar een negatieve discussie uit voortvloeien.

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

SSDtje heeft de mod faq nog nooit gelezen gok ik.

• J_Gonggrijp
Benjamin- schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:49:
[...]

Het is een kritische noot zonder onderbouwing of relevantie, met de knipoog doe je tevens ook nog eens je eigen bericht disqualificeren als grapje. Ik kan hier alleen maar een negatieve discussie uit voortvloeien.
Daar ben ik het niet mee eens. Mijn post is een nuancering. Als iemand anders daar een negatieve discussie over begint, is dat niet aan mijn post te wijten.

• J_Gonggrijp
JDVB schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:12:
SSDtje heeft de mod faq nog nooit gelezen gok ik.
Moet SSDtje daar dan niet even op gewezen worden? Ik denk dat het downmodden van zijn of haar posts weinig aan zijn/haar begrip van het modsysteem gaat bijdragen.

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

J_Gonggrijp schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:46:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens. Mijn post is een nuancering. Als iemand anders daar een negatieve discussie over begint, is dat niet aan mijn post te wijten.
Wat is de nuancering? Waar is de onderbouwing voor die nuancering? Ik kijk naar dit bericht en vraag me af, wat is het doel van dit bericht? En het enige wat ik zie is een reactie die negatieve reacties uitlokt. Als ik en andere dit verkeerd zien, dan kan je er voor kiezen om dit beter toe te lichten en anders de moderaties accepteren zoals ze zijn.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2025

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
J_Gonggrijp schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:46:
[...]

Ik zie de nuancering ook niet helemaal. Je lijkt kwade bedoelingen van Microsoft te suggereren maar ik zie niet waar dat vandaan moet komen. Ik zie ook niet waar de persoon waar jij op reageert, dan in lijkt te tuinen, want Microsoft heeft alleen gezegd dat ze een 'intelligente ervaring' willen bieden in Office 365. Meer niet.

De gebruiker waar je op reageert is zelf aan het bedenken wat dat mogelijk in zou kunnen houden. Meer dan een 0 kan ik er niet van maken eerlijk gezegd en vanwege de suggererende toon, is een -1 ook niet ondenkbaar.
J_Gonggrijp schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:50:
[...]

Moet SSDtje daar dan niet even op gewezen worden? Ik denk dat het downmodden van zijn of haar posts weinig aan zijn/haar begrip van het modsysteem gaat bijdragen.
Wie, waar, al dan niet op gewezen wordt is aan crew hé ;) Ik ben wel met je eens dat het downmodden van deze posts van de gebruiker, niet tot beter begrip zal leiden.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:39

Herman

FP ProMod
Een +1 vind ik nog wat hoog voor deze reactie:

seapip in 'nieuws: Google brengt Android 7.0 Nougat uit'

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

(jarig!)

• Rubén89
  • Laatst online: 11-09-2025
Zou jij willen motiveren waarom de betreffende reactie géén +3 waard is?

Ik denk dat de betreffende reactie een zeer valide punt aandraagt dat de kern van het onderwerp raakt, waaraan opmerkelijk genoeg in het artikel géén aandacht wordt besteed.

[ Voor 18% gewijzigd door Rubén89 op 23-08-2016 17:58 ]

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:15

MazeWing

The plot thickens...

Wat een heerlijke mening-moderatie weer...
Waarom ik hier een 0 en laat staan een -1 krijg van mensen ontgaat me volledig...

MazeWing in 'nieuws: Duitsland en Frankrijk vragen om wettelijke plicht decry...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Rubén89
  • Laatst online: 11-09-2025
Met betrekking tot mijn reactie:
Rubén89 in 'plan: Het reclamebeleid van Tweakers: community staat voorop'

Waar het dus eerst een +3 was heeft het ineens een hele grote zet naar +1 gekregen.

Het lijkt er haast wel op of er mensen zijn die de boodschap van mijn reactie niet kunnen waarderen en dat er dusdanig ge meningmod wordt zodat mijn reactie niet meer in de spotlight staat.....

En lutele seconden na de douw naar +1 reageert een Tweakers.net crewmember op mijn post en die bevestigt notabene dat wat ik schrijf helemaal klopt....

Nee hier klopt iets niet... :(

[ Voor 14% gewijzigd door Rubén89 op 23-08-2016 19:13 ]

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Een +3 vind ik overdreven, aangezien er geen nieuwe inzichten of nieuwe info in staan. Een nette reactie die +2 verdient is het imho wel.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

(jarig!)
Rubén89 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:53:
[...]

Zou jij willen motiveren waarom de betreffende reactie géén +3 waard is?

Ik denk dat de betreffende reactie een zeer valide punt aandraagt dat de kern van het onderwerp raakt, waaraan opmerkelijk genoeg in het artikel géén aandacht wordt besteed.
Het is zeker een valide punt, maar dat betekent nog niet dat de je reactie een +3 is. (Zie opmerking Evest)

Een +2 kan trouwens wel inderdaad, zeker aangezien er bij een .plan soepeler gemodereerd kan worden.
Rubén89 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:06:
Met betrekking tot mijn reactie:
Rubén89 in 'plan: Het reclamebeleid van Tweakers: community staat voorop'

Waar het dus eerst een +3 was heeft het ineens een hele grote zet naar +1 gekregen.

Het lijkt er haast wel op of er mensen zijn die de boodschap van mijn reactie niet kunnen waarderen en dat er dusdanig ge meningmod wordt zodat mijn reactie niet meer in de spotlight staat.....
Meningmodden zou zijn als je reactie -1 van mensen had gekregen omdát ze het er niet mee eens waren, maar dat is niet het geval.
Rubén89 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:06:
En lutele seconden na de douw naar +1 reageert een Tweakers.net crewmember op mijn post en die bevestigt notabene dat wat ik schrijf helemaal klopt....

Nee hier klopt iets niet... :(
Dat iemand van de crew reageert op je reactie heeft niks te maken met de score...

• J_Gonggrijp
Benjamin- schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:54:
[...]

Wat is de nuancering? Waar is de onderbouwing voor die nuancering? Ik kijk naar dit bericht en vraag me af, wat is het doel van dit bericht? En het enige wat ik zie is een reactie die negatieve reacties uitlokt. Als ik en andere dit verkeerd zien, dan kan je er voor kiezen om dit beter toe te lichten en anders de moderaties accepteren zoals ze zijn.
Cloud schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:05:
[...]

Ik zie de nuancering ook niet helemaal. Je lijkt kwade bedoelingen van Microsoft te suggereren maar ik zie niet waar dat vandaan moet komen. Ik zie ook niet waar de persoon waar jij op reageert, dan in lijkt te tuinen, want Microsoft heeft alleen gezegd dat ze een 'intelligente ervaring' willen bieden in Office 365. Meer niet.

De gebruiker waar je op reageert is zelf aan het bedenken wat dat mogelijk in zou kunnen houden. Meer dan een 0 kan ik er niet van maken eerlijk gezegd en vanwege de suggererende toon, is een -1 ook niet ondenkbaar.
Blijkbaar liet mijn reactie teveel ruimte voor misverstanden. Ik heb hem nader toegelicht.

(Nota bene: nog niemand heeft erop gereageerd, en ik had dat zelf ook niet verwacht.)

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

J_Gonggrijp schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:19:
[...]

[...]

Blijkbaar liet mijn reactie teveel ruimte voor misverstanden. Ik heb hem nader toegelicht.

(Nota bene: nog niemand heeft erop gereageerd, en ik had dat zelf ook niet verwacht.)
Mja zo werkt het modereren naar mijn idee niet. Eerst hakken in het zand dat het niet klopt, en een halve dag later wat aanpassen in de hoop dat het opeens wel acceptabel is.

Tevens staat er ook nog eens een onwaarheid in je bericht. Je zegt: "Microsoft overigens alleen nog gesuggereerd dat de expertise achter Genee misschien gebruikt gaat worden in Office 365."
Dit staat er in de bron: "As we continue to build new Office 365 productivity capabilities and services our customers value, I’m confident the Genee team will help us further our ambition to bring intelligence into every digital experience."
Er zit een groot verschil tussen suggestie en misschien, tegenover "ik ben overtuigd dat..."
Ik zie geen enkele reden waarom dat bericht meer dan een 0 van iemand zou moeten krijgen.

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Is een -1 niet wat te streng?
GeoBeo in 'nieuws: Details over onderzeeërs van Frans bedrijf komen vrij bij ...
Hij reageert op een bericht wat +2 krijgt waarin beweerd wordt dat een dieselmotor zonder verse lucht kan functioneren. Zonder onderbouwing. Ik snap prima dat niet iedereen dat zomaar accepteerd, pas nadat een mede tweaker hiervoor een bron laat zien geloof ik zoiets.

Blokker_1999 in 'nieuws: Details over onderzeeërs van Frans bedrijf komen vri...
Geen +2, want diesel motoren hebben wel verse lucht nodig.
De enige bron die ik hierover vinden kan (wikipedia) zegt dat dit tot 1970 wel gebruikt is, maar nu niet meer omdat deze net zo veilig waren als de hindenberg. Daarmee is de +2 van deze post ook onterecht, zonder bron een claim die volgens een wel aangehaalde bron ook nog ontkracht is.

[ Voor 57% gewijzigd door JDVB op 24-08-2016 15:39 ]

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:36

3raser

⚜️ Premium member

3raser in 'downloads: FileZilla 3.21.0'

Wat is hier -1 aan? Iemand aan het mening-modden ofzo?

• Herman
  • Laatst online: 19:39

Herman

FP ProMod

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

PizZa_CalZone in 'nieuws: Capcom maakt Nintendo 3DS-game die werkt met Japans...
Reactie waarbij 2/3 off-topic is, geen +2.

Menesis in 'nieuws: Capcom maakt Nintendo 3DS-game die werkt met Japanse ov-c...
Geen +1, maar off-topic, zeker met die laatste sneer.

[ Voor 33% gewijzigd door Zeehond op 24-08-2016 21:44 ]

200 fish found!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

(jarig!)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Een lap tekst maar als je het inhoudelijk bekijkt geen must read imho:
Beuzelarij in 'reviews: Personal privacy deel II: tools om veilig te chatten'

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Never mind

[ Voor 95% gewijzigd door JDVB op 25-08-2016 15:58 ]

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Verdorie, ninja-editted :p

[ Voor 84% gewijzigd door Migrator op 25-08-2016 16:00 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Sorry was al tot inzicht gekomen.
Nu een andere dan.
Geen +3 voor het herhalen van een link uit het artikel:
Eximius in 'nieuws: WhatsApp gaat data delen met Facebook'

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Bij het 5DIV-item heeft iemand met -1's zitten strooien. Het viel mij op bij mijn discussie met djverhulst, maar er zijn meer slachtoffers.

[ Voor 1% gewijzigd door Arumes op 25-08-2016 22:51 . Reden: "topic"vervangen door "item" ]

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik weet dat het heel populair is om mij af te kraken onder dit soort topics (terwijl ik intussen toch meerdere malen gelijk heb gekregen met mijn posts...), maar ik vind het nu toch wel een beetje ver gaan dat van die belachelijke insinuaties en aanvallen op mij als persoon nu zelfs +2 en +3 moderaties krijgen, in grote aantallen. :X

Zoals deze:
blaatenator in 'nieuws: WhatsApp gaat data delen met Facebook'
innerchild in 'nieuws: WhatsApp gaat data delen met Facebook' (Tof dat seksistische opmerkingen trouwens +3 krijgen van sommige Tweakers :X)
Maar er staan er wel meer in dat topic...

En zoals gewoonlijk zitten er mensen op al mijn posts, ongeacht wat er in staat, -1 moderaties te geven onder dat topic. Wellicht een goed idee om eens te kijken wie dat (wederom?) zijn, want dat slaat nergens op imho.

[ Voor 25% gewijzigd door WhatsappHack op 25-08-2016 23:14 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Dorus
WhatsappHack schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:52:
Ik weet dat het heel populair is om mij af te kraken onder dit soort topics (terwijl ik intussen toch meerdere malen gelijk heb gekregen met mijn posts...), maar ik vind het nu toch wel een beetje ver gaan dat van die belachelijke insinuaties en aanvallen op mij als persoon nu zelfs +2 en +3 moderaties krijgen, in grote aantallen. :X

Zoals deze:
innerchild in 'nieuws: WhatsApp gaat data delen met Facebook' (Tof dat seksistische opmerkingen trouwens +3 krijgen van sommige Tweakers :X)

En zoals gewoonlijk zitten er mensen op al mijn posts, ongeacht wat er in staat, -1 moderaties te geven onder dat topic. Wellicht een goed idee om eens te kijken wie dat (wederom?) zijn, want dat slaat nergens op imho.
Beide -1 gegeven, die eerste kan ik 0 nog begrijpen, die tweede is echt dik -1 :|

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
WhatsappHack schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:52:

Zoals deze:

Ik heb daar wat mensen onder de loep genomen en een waarschuwing gestuurd. Probeer zelf echter ook niet persoonlijk te reageren als zij dat op jou wel doen. Daarmee wordt het niet meer dan een flamewar terwijl dat niet nodig is. Je kan goed inhoudelijk reageren met goede informatie: houd het daar dan bij. Dan laat jij zien dat je boven hun niveau staat!

• Soldaatje
  • Niet online
Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem