Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Corning: Gorilla Glass 5 ...

Pagina: 1
Acties:

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Corning: Gorilla Glass 5 is minstens zo krasbestendig als zijn voorganger

De kern van het hele verhaal mist. Dat is dat ter discussie wordt gesteld dat de GG5 minder goed is dan de GG4 omdat ze meer voor valbestendigheid gaan dan voor krasbestendigheid. Dit is erg goed duidelijk in de link naar het andere artikel: nieuws: Uitslag krastest: Samsung Galaxy Note 7 heeft altijd screenprotector ...

Waar de eerste alinea het prachtig samenvat:
Een krastest wijst erop dat Gorilla Glass 5 van Corning minder hard is dan zijn voorganger Gorilla Glass 4. Corning heeft het glas beter bestand gemaakt tegen vallen en lijkt daarvoor in te leveren op de hardheid. Daardoor zou de Samsung Galaxy Note 7 altijd een screenprotector nodig hebben.
Maar dit mist dus compleet. Ook in de eerst twee links: Android Authority en de Mohs-schaal wordt dat niet direct duidelijk.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• duqu
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 20:23
Hoi True, sorry voor het late antwoord! Ik denk dat de kern van het verhaal alsnog duidelijk wordt door de tekst zoals die er nu staat. Ik heb de verklaring van Corning vrijdag uiteraard gelezen, maar vond dat ze op dat punt een zeer onduidelijk antwoord gaven, waarbij ze ook niet direct ingingen op krasbestendigheid. Ik ben het wel met je eens dat ik dat nog wel had kunnen noemen, dus dat zal ik alsnog doen.
Bedankt oor de opmerking!