Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:04:
Van mij krijgt tweakers moderatie een dikke -999999999, dat lijkt mij passend, stelletje !@#$#!@$% jullie wanen je blijkbaar zo moreel superieur dat jullie denken de mening van (vele) anderen naast je neer te kunnen leggen, hoe kom je daarin hemelsnaam bij? Wie denk je wel dat bent! Wie heeft deze bedrijfscultuur veroorzaakt en wat houd dat in stand? Dom volk dat gelooft in hun zogenaamde superioriteit, zielig. Bij mij nu flink door de mand gevallen, ik neem jullie niet meer serieus, jullie kunnen me wat. Je moet wel een enorm dikke huid hebben om je zo te blijven gedragen stelletje machtswellustelingen.
Kuik tevreden houden zodat die zonder enige vorm van kritiek nog wat meer propaganda door ieders strot kan duwen is blijkbaar een grotere prioriteit voor jullie, bah.
Ook een goede dag verder.
[...]
Ten eerste mag je best wat vriendelijker blijven. Schelden is niet gewenst dus laat dit achterwege.
De reden dat jouw post niet meer dan een 0 waard is, is vanwege het feit dat 2/3 van jouw post beter past in het Geachte Redactie topic, niet op de FP. Commentaar op de redactie hoort namelijk op de plaats waar ze het lezen en er wat mee kunnen doen. Niet op de FP. Zie ook de ModFaq.
Jouw post is nooit een +3 waard, 2 zinnen waarvan de langste alleen maar commentaar is op de redactie kan bijna nooit een must-read zijn. Mensen die daar wel een +3 aan hebben gegeven hebben dit gedaan omdat het een populaire mening is, niet omdat deze zo'n enorm goede aanvulling op het artikel is (de eis voor een +3 moderatie). Dit is zelfs mismodden. Vandaar dat jouw reactie dan ook hier is gemeld en uiteindelijk is gefixeerd op de +1.
Het commentaar wat jij trouwens aanhaalt is van een ProMod die gewoon ook een user is en geen betaalde kracht. Ook ik ben een user en geen betaalde kracht alleen heb ik wat meer rechten en ben ik door mijn functie ook crewlid.