WhatsappHack schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 01:22:
[...]
Jij begint met hem voor fanboy uit te maken (want je zegt: "ongefundeerd, en erg fanboy like"), en wil dan dat zijn reactie waarin hij dat pareert naar -1 gaat terwijl die van jou blijft staan...? Jij lokt een reactie uit, en vindt dan dat hij het "ongefundeerd op de man speelt" als hij daar op reageert?

De rest van z'n post speelt namelijk helemaal niets op de man.
Forgive me, maar is dat niet nogal eh... Hypocriet van je?
Met alle respect, maar dan vind ik nog eerder dat die van jou een -1 verdient vanwege flamen; drakiesoft hapt louter in je flamebait. Dat is natuurlijk ook niet handig, maar erg chique vind ik het niet van je om hier dan te gaan verzoeken of hij naar -1 mag terwijl jij de aanstichter bent.
Ze kunnen allebei wel naar 0 denk ik zo.
Omdat hij een andere mening heeft dan jij, maakt het niet zo dat zijn post op -1 moet omdat het in jou ogen "ongefundeerd fanboyism" is. Volgens mij snap je het zelf niet helemaal.

-1 is er niet om posts die niet stroken met jou mening van de index te doen verdwijnen.

Ik had geen mening. Ik leg alleen even geheel neutraal uit waarom "Apple loopt mijlenver achter"
zonder enige solide argumenten (en "Apple heeft geen pro tablet" is hierbij een non-argument, zie iPad vs Surface Pro in de Fortune 500) volledige flauwekul is. Het enige waarom ik vind dat die post op 0 of -1 moet komen te staan is dat het absoluut geen waarde toevoegd aan de discussie, en uit die laatste zin duidelijk blijkt dat hij niet begrijpt wat fanboyism is.
Maar dan wel gewoon "Apple loopt mijlenver achter" neerknallen zonder duidelijke argumenten, zonder te weten wat Ive in zijn kantoor heeft liggen, en het dus daarom absoluut niet duidelijk is of ze in Cupertino "mijlenver achter lopen", en daarbij voor de makkelijkheid ook weg laat dat ze bij Apple vanaf de jaren 90 al bezig zijn met research rond alternatieve input -- geflopte producten incluis. Tel daarbij het feit op dat je overduidelijk dagelijks een Surface gebruikt zorgt er gewoon voor dat die opmerking wat mij betreft gewoon biased fanboyism, flauwekul en flame baiting is. Maar blijkbaar kwam die boodschap niet aan, en misschien ben ik wat dat betreft ook wel het oude tweakers.net gewend waar wat minder sprake was van dat soort onbeargumenteerde, stevig biased oneliners (en als ze er al waren daar gepast op werd gereageerd tijdens het modereren of in de reacties zelf).
By the way: Ik heb ook niet gezegd dat je per definitie -1 moet geven -- ik zei 0 of -1, en in ieder geval niet +1. Wat je uiteindelijk geeft laat ik graag aan jullie over, daar wil ik geen sturende functie in hebben.
[
Voor 20% gewijzigd door
mindcrash op 12-05-2015 08:24
]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)