640K storage poll

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Topicstarter
poll: 640K should be enough...

Toffe poll natuurlijk, maar dat statement ging over RAM en niet over storage.
Het veranderen waard lijkt me, aangezien mensen dan meteen volop gaan zeuren daarover in de comments. (en daar vervolgens +2 voor krijgen)

Waarom is er eigenlijk geen feedback knopje in de polls?

Edit: Als het dan om totale hoeveelheid TB's in je systeem gaat, dan misschien er even een klein paragraafje bijtiepen, met een kleine uitleg van wat jullie willen pollen. Dat gebeurt in de meste polls sowieso toch?
Dan kan de titel gewoon blijven.

[ Voor 25% gewijzigd door HMC op 11-05-2015 15:15 . Reden: Bij nader inzien ]

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 11:26

arnoudwokke

Redacteur
Wow, dat is idd wel een puntje... Ik heb de titel weggehaald - buiten dat het over ram ging is het bovendien onderwerp van controverse of het ooit is gezegd en zo ja, in welke context. Anyhow, nu staat het er het veel neutralere 'opslag' boven. Beetje saaier, maar het is in elk geval hopelijk duidelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik dacht dat de uitdrukking inmiddels tot een running gag over alles wat met hoeveelheden geheugen te maken heeft was verworden. Dat er twijfels zijn over of het ooit zo gezegd is wist ik, maar je moet feiten nooit in de weg laten staan bij het in stand houden van leuke uitspraken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Topicstarter
... maar je moet feiten nooit in de weg laten staan bij het in stand houden van leuke uitspraken. :P
Dat is een zeer grappige maar nog gevaarlijkere uitspraak. :P

Eat the bugs, live in a pod