Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 101 Laatste
Acties:
  • 197.002 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10 22:01
Kluutmaran in 'nieuws: Anonieme-berichtenapplicatie Secret sluit deuren'

Voegt dit nou werkelijk iets toe aan het artikel of de discussie? De discussie gaat al lang niet meer om het artikel lijkt mij, dus daar aan voegt het ook niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Het staat wel erg ver van het artikel af ja. Het is wel on-topic binnen de thread, maar een +2 is misschien wel iets teveel van het goede. Heb de reactie zelf een +1 gegeven.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ATS in 'nieuws: Toezichthouder: te weinig discussie over uitbreiding bevoegdheden geheime dienst'

Niet echt +1 waard en over die +2 en zelfs +3 zwijg ik maar. Kom zelf niet verder dan een 0, dit is meer iets voor GR.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Die tweede staat inmiddels op +1. Kun je misschien bij de eerste uitleggen waarom die geen +2 verdient? Ik zit er niet zo diep in, zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:25
User [Verwijderde gebruiker] maakt in het Uber nieuws van vandaag al geen goede indruk, vele -1 reacties, maar deze valt daar toch echt verder onder: Verwijderd in 'nieuws: Uber: illegale Pop-chauffeurs krijgen vergunning - update'

Dit kan toch gewoon niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Dat kan inderdaad niet. Opgeruimd.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 03:06

Toff

FP ProMod
Voor mij niet duidelijk. Nul lijkt me genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Niets mis met die rant, en IMO gewoon on. Je mag je mening hier gewoon spuien, en als het te maken heeft met het onderwerp is het gewoon +1 toch?

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

Tripl3 D

Brother in Arms

Wat is hier -1 aan?
Zelfs als het niet kan, dan kun je dat toch gewoon zeggen zonder -1 te modereren?

Tripl3 D in 'nieuws: Tesla Energy toont accu voor thuisgebruik en voor bedrijfsleven'

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Laatst online: 13-10 22:40

_David_

FP ProMod

llama llama duck

paoper in 'nieuws: Grooveshark sluit per direct zijn deuren'
Puur linken naar een andere reactie onder het artikel die ook op +2 staat is geen +2 waard, gewoon een +1.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Tripl3 D schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:46:
Wat is hier -1 aan?
Zelfs als het niet kan, dan kun je dat toch gewoon zeggen zonder -1 te modereren?

Tripl3 D in 'nieuws: Tesla Energy toont accu voor thuisgebruik en voor bedrijfsleven'
Nuttig is het niet. Persoonlijk vind ik de reactie een 0 waard. Daar staat ie ook op.
_David_ schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:48:
paoper in 'nieuws: Grooveshark sluit per direct zijn deuren'
Puur linken naar een andere reactie onder het artikel die ook op +2 staat is geen +2 waard, gewoon een +1.
Vind ik ook. +1 gegeven, maar er zijn nog wel wat moderaties nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: 'Gebruiker kan niet vertrouwen op end-to-end-encryptie in WhatsApp' - update'

Staat op +3 maar gaat over Telegram, terwijl het artikel over Whatsapp alleen gaat.

Comment is zeer informatief voor Telegram maar niet voor Whatsapp, is op zijn best dus enkel een +2 waard, en waarschijnlijker een +1.

Bewerk: We zien hier duidelijk het meeloperseffect. De comment krijgt een +3 omdat het lang is, anderen geven het +3 omdat het al op +3 staat, krijgen de illusie dat de lange comment met de +3 wel een +3 waard is, en doen als schapen mee.

Hoe we dit probleem oplossen, goeie vraag.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:20:
Verwijderd in 'nieuws: 'Gebruiker kan niet vertrouwen op end-to-end-encryptie in WhatsApp' - update'

Staat op +3 maar gaat over Telegram, terwijl het artikel over Whatsapp alleen gaat.

Comment is zeer informatief voor Telegram maar niet voor Whatsapp, is op zijn best dus enkel een +2 waard, en waarschijnlijker een +1.
Hooguit een +1 naar mijn mening. Op zich informatief, maar hij gaat veel te ver door over het Telegram gedeelte. Als hij dat kort en krachtig gehouden had, eventueel ergens anders verder uitgewerkt, dan was het een +2 geweest, nu krijgt ie van mij een +1.

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
0 gekregen van mij.. wat een alu hoedje verhaal:
waarom? in hemelsnaam als je daar zo verguisd wordt
Familie? Vrienden?
Je kan een Rus wel uit Rusland halen, maar je haalt nooit de liefde voor Rusland uit de Rus
Wat er niet bij staat is dat Durov zelf, dat fonds heeft opgezet, en dat 100% van het geld in dat fund via Durov afkomstig is van de russische oliegargen Tavrin en Usmanov, twee Russische oliegaren die zéér loyaal zijn aan het Kremlin.
Uiteraard geen bron.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:29:
0 gekregen van mij.. wat een alu hoedje verhaal:

[...]
Familie? Vrienden?

[...]

[...]

Uiteraard geen bron.
Het liefdesverhaal kan ik inderdaad niet documenteren,
Maar die andere twee prima:

Het verguisen van Durov.
http://rt.com/news/durov-vkontakte-police-purchase-015/

Dat Durov zijn geld krijgt vanuit zijn amerikaanse trust die hij zelf heeft opgezet, en heeft volgeladen met geld dat hij heeft gekregen van de verkoop van kontakte onderbouw ik later ook zelf in m'n verhaal. Maar dat staat ook in de faq van telegram, en op diverse plekken op het internet, een keer googlen naar Durov en digital fortress fund levert deze link naar bloomberg als eerste resultaat op.

Verder gaat de meeste informatie over telegram's alternatief op whatsapp in de post, als je zoiets al 'veiligheid' bespreekt van een IM'er is dat altijd relatief tegenover de concurrentie. omdat digitale veiligheid nooit absoluut is. Ik vind het daarom zelf ontopic, maar kan mij ook voorstellen dat dat niet zo gezien wordt. In het verleden zijn in topics van whatsapp inhoudelijk posts over telegram vrij weinig als offtopic bestempeld. Als je spreekt over encryptie van IM'ers lijkt mij het er bij halen van een concurrent, zeker als die zich op dat punt onderscheid eigenlijk wel logisch.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2015 14:22 . Reden: ontopic offtopic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:46

3raser

⚜️ Premium member

3raser in 'nieuws: Onderzoekers ontwikkelen methode voor veilig online stemmen'

Ik krijg een -1 omdat? Ok, het is niet mijn beste reactie, maar ongewenst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Staan beide goed na mijn zetje :)

edit:
Voor Karp in 'nieuws: Wetenschappers ontwikkelen camera die biljoen frames per seconde vastlegt' lijkt me een +2 nogal overdreven.

[ Voor 81% gewijzigd door Migrator op 01-05-2015 19:10 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat dit soort onzinnige berichten achterwege.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 01-05-2015 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd in 'reviews: Windows als universeel app-platform'

Is dit werkelijk +2? :?

Verwijderd in 'nieuws: 'Gebruiker kan niet vertrouwen op end-to-end-encryptie in WhatsApp' - update' blijft ook op +3, terwijl +1 geschikter is.

[ Voor 41% gewijzigd door CH4OS op 02-05-2015 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Nouja, meer dan offtopic is het niet. Staat inmiddels op 0, wat mij betreft een goede score.
Dat vind ik geen mismod.
Dat vind ik een +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Artikel gaat over Windows, de post vooral over Google die Google Map Services verplicht stelt bij Google Maps integratie op apps, vind ik niet echt +2 waard in de context van het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
CptChaos schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 11:27:
[...]
Artikel gaat over Windows, de post vooral over Google die Google Map Services verplicht stelt bij Google Maps integratie op apps, vind ik niet echt +2 waard in de context van het artikel.
Het artikel gaat (onder andere) over de transitie van Google naar Windows. Ik vind het daarom prima ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RoD schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 11:27:
[...]

Het artikel gaat (onder andere) over de transitie van Google naar Windows. Ik vind het daarom prima ontopic.
Dan is het toch +1 en niet +2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
CptChaos schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 11:28:
[...]
Dan is het toch +1 en niet +2?
Nee. Jij stelt (min of meer impliciet, of ik begrijp je niet goed) dat het niet ontopic is. Ik vind dat wel. En daarbij voegt de reactie best wel wat toe, en daarom kom ik uit op een +2 :) Ik vind overigens een andere score ook prima, maar dat maakt een +2 nog geen mismod.

[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 02-05-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:48
Richh in 'reviews: Windows als universeel app-platform'

Wat is hier nou -1 aan, of 0/irrelevant?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

stresstak in 'nieuws: 'Duitse geheime dienst gebruikte door NSA vergaarde Europese gegevens''

Mag imho wel naar -1, domme nazi/wo2-vergelijking die nergens op slaat.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Die kan nog wat moderaties gebruiken..
Geen idee, nu op een verdiende +1 :)
Daar staat ie nu op. Inderdaad ongewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:32

Tribits

Onkruid vergaat niet

morrowyn in 'nieuws: 'Duitse geheime dienst gebruikte door NSA vergaarde Europese gegevens''

Is deze nou echt ongewenst? Ik kan me goed indenken dat er na alle verhalen over de NSA zich bij menig Duitser een vergelijking met de voormalige Stasi opdringt.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Toff schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 00:48:
[...]

Voor mij niet duidelijk. Nul lijkt me genoeg.
Gezeur over nieuwsberichten behoren gewoon op -1 en geen 0. Helaas kunnen alleen pro en power nog modden aangezien de 48 uur voorbij zijn

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:20:

Bewerk: We zien hier duidelijk het meeloperseffect. De comment krijgt een +3 omdat het lang is, anderen geven het +3 omdat het al op +3 staat, krijgen de illusie dat de lange comment met de +3 wel een +3 waard is, en doen als schapen mee.

Hoe we dit probleem oplossen, goeie vraag.
Dit is gewoon zwaar offtopic. Gaat over heel iets anders dan nieuwsbericht. Hij is van ze +3 af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 03:06

Toff

FP ProMod
SRich schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 23:36:
[...]
Gezeur over nieuwsberichten behoren gewoon op -1 en geen 0.
Mag jij vinden, maar waar vind ik dat, in de modfaq? Als het niet beledigend of flamerig is, vind ik een nul voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:34

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Tribits schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 18:01:
morrowyn in 'nieuws: 'Duitse geheime dienst gebruikte door NSA vergaarde Europese gegevens''

Is deze nou echt ongewenst? Ik kan me goed indenken dat er na alle verhalen over de NSA zich bij menig Duitser een vergelijking met de voormalige Stasi opdringt.
Omdat er altijd weer dezelfde Godwin argumenten naar voren komen, overbodige vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Ircghost schreef op zondag 03 mei 2015 @ 00:25:
[...]

Omdat er altijd weer dezelfde Godwin argumenten naar voren komen, overbodige vergelijking.
Sowieso is het geen verwijzing naar WO2, en aangezien de meest kenmerkende eigenschap van de Stasi was dat ze vooral hun eigen bevolking bespioneerden leek de vergelijking met de NSA me niet zo onredelijk. De Stasi voerde daarnaast in tegenstelling tot de NSA een waar schrikbewind, maar goed iedere vergelijking gaat mank.

Bovenal had ik echter niet het idee dat de schrijver kwaad in de zin had.

[ Voor 6% gewijzigd door Tribits op 03-05-2015 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
SRich schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 23:38:
[...]

Dit is gewoon zwaar offtopic. Gaat over heel iets anders dan nieuwsbericht. Hij is van ze +3 af
Ik vond het bericht van Nul07 prima ontopic, en juist totaal niet offtopic.
Het bericht gaat over de veiligheid van een product: WhatsApp.
Vervolgens wordt zoals gewoonlijk Telegram er weer bijgehaald, en Nul07 geeft een uitstekend antwoord op een vraag van een andere Tweaker over wat er zoal te zeggen valt over de veiligheid van een concurrent.

Het vergelijken van concurrerende producten die in exact hetzelfde segment zitten, lijkt me alles behalve offtopic... Zo zie je maar dat mensen veels te snel naar 0 en -1 grijpen als ze het ergens niet mee eens zijn of vinden dat het er niet perse thuishoort: terwijl het wel degelijk met het topic te maken heeft...
Een +1 is daar zeker minstens terecht, en gezien de moeite om de vraag te beantwoorden met uitgebreide informatie en bronvermelding, is die +2 zeker ook verdient.

Daarentegen vind ik het ook wel raar dat vervolgens kennelijk niemand is gaan klagen over de reactie post? ;)
Beuzelarij in 'nieuws: 'Gebruiker kan niet vertrouwen op end-to-end-encryptie in WhatsApp' - update'

Het is of-of... Als die van Nul07 geen +3 mag krijgen omdat ie wat negatief is over Telegram en teveel doorgaat over Telegram, waarom mag een reactie post daarop die wat postiever is over Telegram maar ook vrijwel uitsluitend doorgaat over Telegram wel een +3 hebben? :P Dit zijn "mee eens" en "mee oneens" moderaties, imho.

Ik vind dat ze allebei op +2 behoren te staan; of anders allebei gereset moeten worden naar +1.
De posts zijn evenveel waard, beiden geen +3; maar wellicht wel +2. De een is iig niet meer waard dan de ander, imho.

[ Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 03-05-2015 01:06 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Toff schreef op zondag 03 mei 2015 @ 00:18:
[...]

Mag jij vinden, maar waar vind ik dat, in de modfaq? Als het niet beledigend of flamerig is, vind ik een nul voldoende.
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvanje liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts,zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Zie de zwart gedrukte delen van de ModFAQ
Gezeur over nieuwsberichten kunnen op 3 punten al onder -1 vallen. Tenzij jij een andere modFAQ heb dan deze dan begrijp ik niet waarom jij niet inziet dat het gewoon een -1 is.

@hierboven ook die is offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Wat ons betreft is 'gezeur' over de vorm en relevantie van nieuws niet direct ongewenst. Mits op nette toon is het 'gewoon' offtopic. Zie ook de volgende pagina van de ModFAQ:
Commentaar m.b.t. artikelen

Spelfouten en ander commentaar met betrekking tot de artikelen kan gemeld worden in het Geachte Redactie-forum. Omdat opmerkingen over spelfouten en dergelijke alleen voor de redactie bestemd zijn en de inhoud snel is achterhaald, is het onwenselijk om daar in de reacties op in te gaan. Zodoende is een punt aftrek gerechtvaardigd. Doorgaans leidt dit tot een eindscore van 0, maar kijk altijd naar de rest van de inhoud van de reactie om tot een moderatie te komen.
Verder, een discussie over twee vergelijkbare stukken software, op basis van features zoals besproken in het nieuwsbericht, is zeker wel ontopic en interessant, zolang er maar goede en relevante inhoudelijke argumenten worden gebruikt.

[ Voor 14% gewijzigd door Dirk op 03-05-2015 12:53 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:44
Sowieso alle reacties die puur en alleen kritiek geven op de review zonder inhoudelijk in te gaan op waarom ze het daar niet meer eens zijn, vindt ik niet meer waard dan een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 13:45

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:38

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Er staat nogal wat scheef bij dat onderwerp op dit moment; niet alleen bovenstaande posts maar ook anderen scoren onterecht +3 of +2. Wie helpt?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Bor schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:41:
[...]

Er staat nogal wat scheef bij dat onderwerp op dit moment; niet alleen bovenstaande posts maar ook anderen scoren onterecht +3 of +2. Wie helpt?
Ben er nu mee bezig! Zijn het toevallig niet een paar van dezelfde die overal de verkeerde score op drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Nu online

Tripl3 D

Brother in Arms

Bor schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:41:
[...]

Ik loop als een gek met boosts te strooien, maar slechts een enkeling verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

22 +2 en 5 +3, gaat lekker daar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ik heb niet eens genoeg boosts om die 17 +2's en 5 +3's allemaal een boost naar de juiste score te krijgen geven :')
Maar het is ongelooflijk jammer dat een aantal reacties die wél ontopic en net geschreven zijn helemaal ondersneeuwen onder deze berg gezeur over een eindscore (meer kan ik er niet van maken...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Het grappig is ook dat elke keer dat ik op f5 druk dat er +2's bij komen...

Verwijderd in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
Geen +3, vooral gezeur over de score en apple ipv inhoudelijk (deze moet gefixeerd worden wil je hem van de +3 afkrijgen)

Amito in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
Geen +2, weer gezeur over apple.

HollovVpo1nt in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
Gedoe over de score, geen +2

Verwijderd in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
ook gedoe over de score, geen +2

Lekker Ventje in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
weer gedoe over de score, geen +2

vinsterdamus in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
idem, geen +2

dreester in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
Geen +2.

Houstyn in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
Geen +2

Zavantas in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
ook geen +2

MicGlou in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
ook geen +2

mdj84nl in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
drakiesoft in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
Deem in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
Deze mogen wel naar -1

MaDLiVe in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
RobinHood in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
Ook geen +2.

RobinHood in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
Geen +3

[ Voor 18% gewijzigd door _David_ op 04-05-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Nu online

Tripl3 D

Brother in Arms

Migrator schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:41:
Ik heb niet eens genoeg boosts om die 17 +2's en 5 +3's allemaal een boost naar de juiste score te krijgen geven :')
Maar het is ongelooflijk jammer dat een aantal reacties die wél ontopic en net geschreven zijn helemaal ondersneeuwen onder deze berg gezeur over een eindscore (meer kan ik er niet van maken...).
Ik heb er nog zo'n 200, ik kan ze alleen niet doneren anders had ik dat wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

er zitten daar aardig wat mismodders op die review..

Geen +3 of +2, 0 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Nu online

Tripl3 D

Brother in Arms

Nu van +3 naar +2 door mijn boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasez
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 11:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Nu weer op +2, niet dat dat veel beter is...

TMC in 'nieuws: Onderzoek: minder jongeren gebruiken WhatsApp'
Geen +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

TMC in 'nieuws: Onderzoek: minder jongeren gebruiken WhatsApp' Heb ik op +1 kunnen krijgen. :)

BeefHazard in 'nieuws: Onderzoek: minder jongeren gebruiken WhatsApp'
In principe spam, en zekerr off topic, dus 0.
oXygeN in 'nieuws: Onderzoek: minder jongeren gebruiken WhatsApp'
Goeie reactie erop, met iets meer uitleg waarom. Dus on topic. Ze staan verkeerd om in mods IMO.

[ Voor 17% gewijzigd door HMC op 04-05-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
basix in 'nieuws: Onderzoek: minder jongeren gebruiken WhatsApp'

Een post bestaande uit een link naar een eerdere reactie. Niet +2 waard imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Tiny in 'plan: Praat mee tijdens de Tweakers-feedbackmiddag' staat er pas een paar minuten, maar gaat nu al erg hard met de mismods...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

27x +3 :X

Meer dan een 0 zie ik er niet in, hier mag denk ik wel een onderzoek ingesteld worden :X

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik zie er ook niet meer dan 0 in, maar dat zal al best lastig worden die naar omlaag te krijgen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
hij staat bijna goed maar wat een slechte moderaties
Tiny in 'plan: Praat mee tijdens de Tweakers-feedbackmiddag'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Nu online

Tripl3 D

Brother in Arms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

wildhagen schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:37:
27x +3 :X

Meer dan een 0 zie ik er niet in, hier mag denk ik wel een onderzoek ingesteld worden :X
:F gaat lekker vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: 'Apple probeert concurrerende streamingdiensten te belemmeren''

Spam voor blackberry, met een verhaaltje wat compleet uit zijn verband gerukt is zodat het enigszins ontopic lijkt, maar dat eigenlijk dus niet is. -1 van mij. Sorry 007 :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2015 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

+2 vind ik hem niet, maar ontopic is het wel imo.

even mn eigen post quoten :+
_David_ schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:49:
Het grappig is ook dat elke keer dat ik op f5 druk dat er +2's bij komen...

Geen +3, vooral gezeur over de score en apple ipv inhoudelijk (deze moet gefixeerd worden wil je hem van de +3 afkrijgen)

Amito in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
Geen +2, weer gezeur over apple.

HollovVpo1nt in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
Gedoe over de score, geen +2

ook gedoe over de score, geen +2

Lekker Ventje in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
weer gedoe over de score, geen +2

vinsterdamus in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
idem, geen +2

dreester in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
Geen +2.

Houstyn in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
Geen +2

Zavantas in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
ook geen +2

MicGlou in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
ook geen +2

mdj84nl in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
drakiesoft in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
Deem in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
Deze mogen wel naar -1

MaDLiVe in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
Ook geen +2.

Geen +3
Hebben nog wel wat moderaties nodig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-10 20:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

0 lijkt mij prima voor die reactie, -1 is wel erg streng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelestis
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-04 12:34
Vreemde moderatie scores. Af en toe kijk ik naar de score kaart van reacties zowel die van mij of die van anderen maar ik zag een beetje een trend ontstaan in onderstaand artikel.

Het lijkt erop dat iemand zit te moderaten met aangepast mod score toewijzing. Bijna alle reacties krijgen opeens 6 tikken voor betreffende keuze. Het kan geen toeval zijn dat bijna alle offtopic mods +6 zijn en erg veel on topics ook.
Kan het fout hebben maar vindt het gewoon te toevallig of heeft er iemand gewoon de macht om dit uit te voeren?

plan: Wat is jouw ideale pc voor 999 euro? Stel hem samen en maak kans om te winnen

[ Voor 3% gewijzigd door Caelestis op 04-05-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Je kan een 6x weging krijgen als je een boost gebruikt, of als je een pro/powermod bent, die hebben standaard een 6x weging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stop er nou toch mee met dat modsysteem. Het is geen mod systeem meer, het is een fanboy war systeem;
http://tweakers.net/nieuw...ensten-te-belemmeren.html Er is niet tegen aan te modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Het feit dat Tweakers.net een inspraaksysteem heeft is aleen maar goed.
Voor zowel het gevoel van de gebruiker als voor de "page views" voor deze site is het goed.
Ik kan er niets tegen hebben

Dus ik snap je reactie niet helemaal.

Het levert wel hoofdpijn op voor de FP mods. :P

Edit: Ik zie verder niet echt rare eindscores tot nu toe. Voorbeeld?

[ Voor 11% gewijzigd door HMC op 04-05-2015 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onwaarheden, geflame en onnodig hoofdlettergebruik mag wel gepind worden op een +1 maximaal: Verwijderd in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:14:
Onwaarheden, geflame en onnodig hoofdlettergebruik mag wel gepind worden op een +1 maximaal: Verwijderd in 'reviews: Microsoft Surface 3 Review - Degelijke tablet met een hoge prijs'
De moderaties onder dat artikel zijn een ramp, zeker nu het cijfer aangepast is en al die zeur reacties over het cijfer ook niet meer kloppen. (zie ook mijn reactie iets verder naar boven in dit topic)
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:01:
Stop er nou toch mee met dat modsysteem. Het is geen mod systeem meer, het is een fanboy war systeem;
http://tweakers.net/nieuw...ensten-te-belemmeren.html Er is niet tegen aan te modden.
Het mod systeem zet anders prima jouw flame reacties op -1, misschien wat constructiever reageren ipv de schuld afschuiven naar het mod systeem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die discussie hoort hier niet.

[ Voor 92% gewijzigd door Dirk op 04-05-2015 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

_David_ schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:16:
[...]

De moderaties onder dat artikel zijn een ramp, zeker nu het cijfer aangepast is en al die zeur reacties over het cijfer ook niet meer kloppen.
Alhoewel je mijn held (zuurpruim :P ) bent, vind ik het niet helemaal eerlijk om nu over reacties te gaan zeuren nadat de titel EN de score zijn aangepast. Dit betekent toch wel dat er enige waarheid in het gezeik zat. Het was inderdaad wel vaak op de verkeerde plek, maar de aanpassingen in het artikel, de titel en de score zeggen toch wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste poging, Probeer nu eens objectief naar dit topic te kijken;
http://tweakers.net/nieuw...ensten-te-belemmeren.html Een en al kritiek op apple, vaak compleet offtopic, maar altijd minimaal +1. Elke reactie die het nog probeert te nuanceren, komt op 0 of -1. Waarbij mijn eigen reactie 20 x offtopic en 18 x -1 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

HMC schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:25:
[...]

Alhoewel je mijn held (zuurpruim :P ) bent, vind ik het niet helemaal eerlijk om nu over reacties te gaan zeuren nadat de titel EN de score zijn aangepast. Dit betekent toch wel dat er enige waarheid in het gezeik zat. Het was inderdaad wel vaak op de verkeerde plek, maar de aanpassingen in het artikel, de titel en de score zeggen toch wel wat.
Die reacties stonden al op de verkeerde plaats zoals je al zei, en ze horen nou juist in GR om dit te voorkomen, want als je nu pas de review gaat lezen en bij de reacties komt, dan klopt er niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

_David_ schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:31:
[...]

Die reacties stonden al op de verkeerde plaats zoals je al zei, en ze horen nou juist in GR om dit te voorkomen, want als je nu pas de review gaat lezen en bij de reacties komt, dan klopt er niks meer van.
Ik heb het een tijdje gevolgd vandaag (Dat betekent dus vanaf zo'n 11.00 NL tijd), juist omdat dit één van die "pijn"-topics is, waar jullie het zwaar mee zullen krijgen. Zoveel is mij inmiddels wel duidelijk.

Maar niet iedereen was om 08.00 uur NL tijd op. Jullie hebben ook mensen die ergens anders wonen actief op je site.

Als die dan later zien dat in de reacties er blind op wordt gegaan dat het artikel anders was, dan kan je je die niet zomaar af laten vloeien slechts omdat ze te laat waren.

Ik las het artikel met nieuwe titel en oude score voor product. Ik vind veel reacties gezeik zeker, maar dat er dingen aangepast zijn, vond ik toch wel fijn om te leren door de reacties.

Niet dat ik ernaar gemod heb, maar een "revelation" was het wel.

Het is ook wel weer lullig van mij om te zeggen dat mods rekening moeten houden met NL lezers die in het buitenland wonen, maar relevant waren sommige reacties wel.

Ik mod ze nog wel objectief, maar een +2 voor een reactie met iinfo over wat er veranderd is, kan ik wel begrijpen.
Anders gaat er een sloot reacties (dus werk) naar GR.
Werk afschepen? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drdelta
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 21:13

Moderatie staat op 0 terwijl het verwijst naar relevantie/inhoudelijke informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

drdelta schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:55:

Moderatie staat op 0 terwijl het verwijst naar relevantie/inhoudelijke informatie.
Die is al langs gekomen hier. Alleen een linkje dumpen is in mijn ogen (en met mij anderen, anders zou de post nu niet op 0 staan) geen +1 waard. Als er iets van een quote of eigen reactie bij was geweest had hij van mij op +1 gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits

Tribits

Onkruid vergaat niet

Zoals in het verleden wel vaker gezegd: plaats er dan in ieder geval even een korte verklaring bij om aan te geven wat er zo belangrijk is aan dat linkje, dat voorkomt dat je als lezer weer eens naar een of andere ongepaste internetmeme of zo wordt verwezen. Gewoon iets als 'deze reactie verwoordt perfect waarom je (on)gelijk hebt' of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 19:20

DeComponeur

♫ KLNKRWG

Zo jammer dat oef! door sommigen wordt gezien als ongewenst -1 (op dit moment 22x)
nieuws: Office 2016 slaat bestanden standaard op in OneDrive

oef! @MAX3400 • 4 mei 2015 19:11
Al krijg ik een briefje van de moeder van Microsoft, dan nog wil ik mijn werkdocumenten niet standaard in de cloud opslaan.

Deze opmerking wordt door sommigen gedownmod, dat 'mag' misschien wel, maar kom op !
het lijkt mij dat intelligentie gewaardeerd zou moeten worden...

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Je kan direct naar een reactie linken door op de tijd en datum te klikken, zo dus: oef! in 'nieuws: Office 2016 slaat bestanden standaard op in OneDrive'

En die reactie staat vrij stevig op +1 dus ik zie het probleem niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 21:38
301x +3 8)7

Hoe kan deze post in hemelsnaam zoveel +3 moderaties krijgen? Het is gewoon een rant en een flamebait naar Apple gebruikers toe. Wat heeft Apple uberhaupt met deze review te maken?

Een 0 Off-topic is toch het maximum wat deze post verdient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilbo.Balings
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
jona schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 01:09:
301x +3 8)7

Hoe kan deze post in hemelsnaam zoveel +3 moderaties krijgen? Het is gewoon een rant en een flamebait naar Apple gebruikers toe.
Apple heeft er helemaal niets mee te maken maar blijkbaar zijn er nog al wat gebruikers die Apple producten beschouwen als een soort referentie product, een meetlat waar concurrerende producten mee vergeleken moeten worden.

Anders kan ik dit effect ook niet verklaren...

Edit: voor de duidelijkheid; zelf beschouw ik het niet als referentie product maar in een topic over een Surface tablet wordt Apple er door anderen met de haren bijgesleept en dito gemodereerd...

[ Voor 11% gewijzigd door Bilbo.Balings op 05-05-2015 06:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barsonax
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09 22:51
Barsonax in 'nieuws: Office 2016 slaat bestanden standaard op in OneDrive'

Vind toch dat mensen simpele dingen moeten kunnen googelen ipv reacties die de tip geven het te googelen te downraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAndy9797
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-08 15:31
Ben het niet eens met de minmod op mijn reactie op een troll waarin ik zelfs een bron meegeef en wijs op onderzoek alvorens te reageren. Als het nog eens grappig was.

http://tweakers.net/reacties/bekijk/7660854/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Barsonax schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:48:

Vind toch dat mensen simpele dingen moeten kunnen googelen ipv reacties die de tip geven het te googelen te downraten.
Je had ook aan kunnen geven dat jij het wel hebt weten te vinden en dan naar dat resultaat kunnen linken. Naar een lmgtfy linken is imo kinderachtig en ik zie dus de -1 wel.
MrAndy9797 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:48:
Ben het niet eens met de minmod op mijn reactie op een troll waarin ik zelfs een bron meegeef en wijs op onderzoek alvorens te reageren. Als het nog eens grappig was.

http://tweakers.net/reacties/bekijk/7660854/
Met de toon die je aanslaat en de smiley die je gebruikt zijn de minmods de juiste mods. Je reageert bovendien niet op een troll, maar gewoon op iemand die blijkbaar niet verder kijkt dan zijn neus lang is. Daar kun je ook normaal op reageren zoals door iemand anders ook gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

nvm...gezeur.

[ Voor 98% gewijzigd door HMC op 05-05-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Barsonax schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:48:

Dat kan je dan ook op een normale, wat volwassenere, manier brengen ipv een site als lmgtfy te gebruiken. Dat staat toch echt wat trollerig.

Kost nog minder moeite ook nog.

Ik vind een -1 wel op zijn plek.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Inderdaad, een dergelijke UTFS-linkje is gewoon ongewenst, dat kun je veel netter brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:43
segil in 'reviews: Dell Chromebook 11: schoollaptop met led voor 'vinger opsteken'' Dit een +2 8)7 Moet nog een paar zetjes naar +1 krijgen.

(Ik zie net dat hij al eerder genoemd is, maar hij staat dermate stevig dat ik hem even herhaal.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barsonax
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09 22:51
wildhagen schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:50:
[...]

Dat kan je dan ook op een normale, wat volwassenere, manier brengen ipv een site als lmgtfy te gebruiken. Dat staat toch echt wat trollerig.

Kost nog minder moeite ook nog.

Ik vind een -1 wel op zijn plek.
Pff ik doe nog de moeite om de juiste zoektermen in google voor hem te zetten. Hoe jullie dat nou weer als kinderachtig bestempellen gaat mij te boven.

Zal voortaan wel iemand die zoiets simpels niet kan vinden negeren scheelt mij weer gedoe. Word hier blijkbaar niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Barsonax schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:12:
[...]

Pff ik doe nog de moeite om de juiste zoektermen in google voor hem te zetten. Hoe jullie dat nou weer als kinderachtig bestempellen gaat mij te boven.

Zal voortaan wel iemand die zoiets simpels niet kan vinden negeren scheelt mij weer gedoe. Word hier blijkbaar niet gewenst.
Klopt, lmgtfy wordt als denigrerend gezien. Het kan best zijn dat iemand te lui is om te googlen, maar zo'n linkje zet doorgaans alleen maar kwaad bloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:48

botoo

💀 too old to die young

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1 ... 6 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem