Dat heeft niks met traagheid van MMI basic te maken maar omdat je gasrepons hebt aangepast. Vraag maar aan je vrouw. Voordat ze het in de gaten had was je al 3 straten verder
@
Blue-eagle Volgens mij heb jij overduidelijk een Highline en niks van R-design. Voorkant komt helemaal niet overeen en ik zou gaan twijfelen aan de kilometerstand ..... ondertussen. Even een foto van een R-line voorkant. (plus logo in de gril)
Heb je dat ding wel in het echt gezien en heb je er ook in gereden? Dat Keyless verhaal van de dealers vind ik ook een flutargument, maar ook verder geen uitgebreide discussie waard. (hebben we het al over gehad).
Oja. De VW dealer vroeg me, toen ik de rekening had betaald, een beoordeling te geven. Ik zei: 4 sterren want de manier waarop je met de kosten van diffusor spuiten naar mij toe bent omgegaan vond ik onnodig. Hij zei: 4 sterren is fout. Als we daar te veel van krijgen kan PON het VW logo van de muur afhalen. Hij gaf ook wel toe dat hij dat niet handig had gedaan. Tsja, berouw komt na de zonde.
En mijn vriendin is het eens met de camera. Kan schade voorkomen. Spiegels vindt ze ook wel leuk. Kortom, gewoon doen, niks zeggen, dan hoor ik het later wel. Als ik het haar vooraf had gevraagd/verteld weet ik eigenlijk wel zeker dat ze het onzin en zonde van het geld had gevonden.
--------------------------- streep eronder, ander onderwerp
------------------------------------------
Tijd om de balans op te maken. Wat is er na mijn aankoop (oktober 2017) allemaal en voornamelijk dankzij dit forum aangepast aan mijn auto?
software:
- update HERE Kaarten naar 2018
- dagrijverlichting achteren
- binnenste remlichten
- dagrijverlichting menu
- needle sweep
- bijtankhoeveelheid
- stuur op snelheid afhankelijk
- verlichting onder spiegels aan bij inklappen
- alarmpiep (in-/uitschakelbaar in het menu)
- panoramadak volledig met sleutel openen
- ventilatiestand: weergave bij automodus
- regensluiten
- DRL uit bij richting
- binnenste DRL aan
- dvd vrijschakelen (VIM)
- Coming Home: volledig automatisch (deur bestuurder) en in menu
- achteruitrijverlichting naar 100%
- vijfde remverlichting (onder dakspoiler) doet mee bij in-uitschakelen alarmsysteem
- update (VW-dealer) AUTO HOLD functie
hardware:
- SD-card 32gb aangeschaft t.b.v. YouTube filmpjes Discover Pro
- ventieldoppen met VW logo
- nieuwe USB/AUX hub
- nieuwe start/stop engine knop
- nieuwe uitlaat 'R' look met diffusor zwart
- automatisch/elektrisch inklapbare spiegels
- achteruitrijcamera
overig:
- panoramadak smeren
Wel overwogen maar nog niet gedaan:
- verlagingset (esthetisch mooier maar gaat ten koste van comfort)
- remmen verven. Ook mooier maar wordt afgeraden. (kan best zijn dat ik dat alsnog uitvoer)
- kofferbak op afstand automatisch openen.
Plannen nog uit te voeren:
- andere lampen bochtenverlichting
- remmen verven
- gasrepons aanpassen (binnenkort)
- parkeerverlichting aanpassen (binnenkort)
- deleten foutmelding tankmodule (binnenkort maar niet echt interessant)
- instapverlichting (indien mogelijk, alle 4 deuren)
Moeite niet waard en nimmer overwogen:
- iets doen met de mistlampen. Gebruik ik uitsluitend wanneer wettelijk - dus met dichte mist - toegestaan.
- trekhaak. Ontbreekt nu.
----------------------
[
Voor 98% gewijzigd door
GerCor op 13-01-2018 07:26
]