Het grote Volkswagen topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 89 Laatste
Acties:
  • 449.093 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

wimmel_1 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 23:07:
@Weemism Doe maar een "dagje" én doe maar een "lokatie'tje"
I don't quite follow?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Middels DM dus.... :)

[ Voor 98% gewijzigd door Will_M op 06-12-2017 23:18 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:07

GerCor

Zonder dallen geen pieken

azz_kikr schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:49:
[...]
Je hoeft zelfs niet uit de wagen te komen! Gewoon langs elkaar rijden en es zwaaien van achter de gesloten venster.
Een 'Drive By' meeting dus. :+

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Dat was inmiddels duidelijk ja :+ . Jij trouwens ook nog op het lijstje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Ik ben sinds kort de eigenaar van een passat 3C highline variant uit 2006. 2.0tfsi, automaat, dakje xenon enz enz enz. Nu heb ik een rns510 erin zitten (geupdate naar versie 5xxx) en ga mijn pdc 'ombouwen' naar pdc+ops. Helaas. nog de C gateway erin, maar een H is onderweg :) dan gaat de nieuwe pdc module erin.

Alleen wil ik graag een camera erop hebben, maar niet zo'n china ding met lijnen die je de ruimte in sturen. Meesturende lijnen zijn eigenlijk wel een must. Nu kan ik via carsystems.pl wel een retrofit set vinden voor een highline cameraset maar dan ben ik met verzenden weer 415 euro verder... mij wat te duur eigenlijk. Weet iemand of de controlemodule van een sharan ook werkt in een passat?

Voor VW Sharan 2011--2016 achteruitrijcamera RVC 7N0 907 441 5ND 827 566 C kabel
http://s.aliexpress.com/QBbArie2

Die camera zou iig in mijn klep moeten passen en de kabelboom zou ik evt kunnen verlengen als nodig. Scheelt me wel 200 euro. Alleen tsja, aliexpress en origineel VW? Iemand hier een mening over?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Weemism schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:06:
[...]

Hmmmm... is goed... :P voorjaar liefst idd. Golf 7, Lelystad.
misschien wil @Slasher ook wel :P

[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 07-12-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

TFDev schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:39:
Ik ben sinds kort de eigenaar van een passat 3C highline variant uit 2006. 2.0tfsi, automaat, dakje xenon enz enz enz. Nu heb ik een rns510 erin zitten (geupdate naar versie 5xxx) en ga mijn pdc 'ombouwen' naar pdc+ops. Helaas. nog de C gateway erin, maar een H is onderweg :) dan gaat de nieuwe pdc module erin.

Alleen wil ik graag een camera erop hebben, maar niet zo'n china ding met lijnen die je de ruimte in sturen. Meesturende lijnen zijn eigenlijk wel een must. Nu kan ik via carsystems.pl wel een retrofit set vinden voor een highline cameraset maar dan ben ik met verzenden weer 415 euro verder... mij wat te duur eigenlijk. Weet iemand of de controlemodule van een sharan ook werkt in een passat?

Voor VW Sharan 2011--2016 achteruitrijcamera RVC 7N0 907 441 5ND 827 566 C kabel
http://s.aliexpress.com/QBbArie2

Die camera zou iig in mijn klep moeten passen en de kabelboom zou ik evt kunnen verlengen als nodig. Scheelt me wel 200 euro. Alleen tsja, aliexpress en origineel VW? Iemand hier een mening over?
Ja past. Alleen moet je dat ding calibreren want ik weet niet of de wielbasis van een sharan zelfde is als van een passat. Heb je van die borden nodig met van die bollen erop :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Ik heb de sjablonen ervan al wel eens gevonden tijdens 1 van mijn retrofit google sessies. Heb je er ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

@Famous Ik zie in de lijst dat je als voorkeur februari hebt gekozen. Maar uh, hoewel de kans de laatste jaren erg klein is, de meeste Elfstedentochten werden in de maand februari gereden.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Famous schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:04:
Ik heb een Golf 7.5R

:+

Nee, I wish. Golf 6 hier, heb geen voorkeur voor een maand/dag trouwens.
Centraal Nederland is ook prima voor mij!

Als het @Scrtz maar een stuk moet rijden is het goed :D
:)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:52
TFDev schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:02:
Ik heb de sjablonen ervan al wel eens gevonden tijdens 1 van mijn retrofit google sessies. Heb je er ervaring mee?
Kalibratie is zeker aan te raden als je een ander model camera gaat gebruiken. Coding is niet zo spannend, dito met kalibratie alleen je moet het goed laten afdrukken.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:40
Rainesh schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:05:
@Famous _O-

@yamahabest

het is 30 seconden en je moet "Thatcham" uitzetten. Staat in de volgende regel:
Anti-theft device-DWA Alarmverzoegerung,driver door contact thatcham

@Antera kun jij dit bevestigen? of even aangeven wat er wel aangepast moet worden. Alarm moet direct afgaan ipv 30sec wachten.
De dealer kan dit niet. "Blabla... vanaf de fabriek zo ingesteld.... blabla." :/
Kan dit gewoon met VCDS? Mijn broer heeft een originele Ross-Tech kabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antera
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 18:57

Antera

VCDS/obd11 en Odis coderingen

wimmel_1 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 23:07:
@Weemism Doe maar een "dagje" én doe maar een "lokatie'tje"

Als @Antera er ook is kan 'ie misschien meteen even m'n VIM weer hertellen, is met het plaatsen van een volledig nieuwe unit verwijderd nadat 'ie 't in Sept. 2014 had geactiveerd :'(
Dat kan altijd heb me laptop standaard in me auto liggen stuur me even je kenteken via pb

Seat Leon KL 2020. www.vcds-coding.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
yamahabest schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:45:
[...]

De dealer kan dit niet. "Blabla... vanaf de fabriek zo ingesteld.... blabla." :/
Kan dit gewoon met VCDS? Mijn broer heeft een originele Ross-Tech kabel.
Ja hoor, kan prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antera

Antera

TFDev schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:39:

Ik heb al diverse klanten hier gehad met een camera uit china en die zijn allemaal super tevreden geen gekke dingen en haarscherp beeld. Even kabel trekken en aansluiten en coderen en klaar.

Origineel VW kan natuurlijk ook kost je Xx meer.

Kabels zijn over het algemeen lang genoeg ( overlengte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Antera schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:08:
[...]

Ik heb al diverse klanten hier gehad met een camera uit china en die zijn allemaal super tevreden geen gekke dingen en haarscherp beeld. Even kabel trekken en aansluiten en coderen en klaar.

Ik krijg altijd rillingen als ik aan een china cam denk, komt omdat ik weleens klanten heb gehad waar het hele systeem van slag raakte. Daarom heb ik een OEM camera geplaatst :) Rear Cross Traffic komt dan ook netjes in het beeld :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rainesh op 07-12-2017 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFDev
Antera schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:08:
[...]

Ik heb ook zoiets van; een camera uit china, niet een al te groot probleem, maar die cameramodule ertussen... is dat origineel of een china kloon die dus inderdaad je hele systeem ontregeld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Weemism schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:06:
[...]

Je mag mij ook op het lijstje zetten. Passat Variant B8.
Bij voorkeur een locatie waar je wat kan eten. Burger King ofzo dan zijn @Gunner en ik zeker van de partij d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door Slasher op 08-12-2017 09:09 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

TFDev schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:22:
[...]

Ik heb ook zoiets van; een camera uit china, niet een al te groot probleem, maar die cameramodule ertussen... is dat origineel of een china kloon die dus inderdaad je hele systeem ontregeld...
Dat dus. Zolang het simpele dingen zijn zoals de camera, houdertjes of zaakjes die weinig echte electronica bevatten. Is er niks mee met china spulletjes. Maar echte controllers uit china betrouw ik toch niet. Sommigr dingen adverteren ze als een bepaalde revisie en dan ondersteunen ze helft van de zaken niet.

Ikzelf heb ook een camera uit china. Zonder de module want dat is imho the grootste waste of money die bendy lines. Wel kijken als je cam ginder koopt..dat het om een cam gaat waar de groene lijntjes niet vast in de cam gebakken zijn. Want dat lijkt nergens op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
azz_kikr schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:24:
[...]

Dat dus. Zolang het simpele dingen zijn zoals de camera, houdertjes of zaakjes die weinig echte electronica bevatten. Is er niks mee met china spulletjes. Maar echte controllers uit china betrouw ik toch niet. Sommigr dingen adverteren ze als een bepaalde revisie en dan ondersteunen ze helft van de zaken niet.

Ikzelf heb ook een camera uit china. Zonder de module want dat is imho the grootste waste of money die bendy lines. Wel kijken als je cam ginder koopt..dat het om een cam gaat waar de groene lijntjes niet vast in de cam gebakken zijn. Want dat lijkt nergens op :D
Ik heb er ook een gezien die de 'goede' camera aanbied samen met de kabelboom voor de highline variant zonder module. Dan bestel ik via ebay wel een gebruikte originele module. Ben ik alsnog voor ong 200 / 220 hoop ik klaar...

Edit; zou een cameraunit van een touareg ook werken? Heb een gebruikte gevonden voor 80 euro :p. Uiteraard calibratie nodig maar als het werkt :)

[ Voor 7% gewijzigd door TFDev op 08-12-2017 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Een korte update voor wat betreft de Tweakers VAG meet-up, we zitten inmiddels op 19 man d:)b .

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4642/38026911615_6351a38811_c.jpg

Eventuele geïnteresseerden kunnen zich uiteraard nog steeds melden (per DM aan mij om het hier verder on topic te houden), daarna zet ik ook nog even een postje in het Skoda, Audi en Seat forum, en plannen we op korte termijn wat mij betreft concreet de datum en locatie.

Zie je nog lege velden achter je naam staan laat me die dan voor de volledigheid ook nog even weten zodat ik deze kan aanvullen.

[ Voor 7% gewijzigd door Weemism op 11-12-2017 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

@Weemism Misschien goed om een apart topic te maken?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

@Slasher Wel over gedacht, maar dan missen we alle regulars van hier, en zakt dat topic ook weer ergens ver weg in oblivion tussen alle andere topics.

Ik denk dat het volstaat om hier af en toe een update te geven van de lijst, en als iedereen het verdere contact dan per DM naar mij afhandelt zoals ook in de originele post werd gevraagd vervuilt het het verder ook niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Weemism op 08-12-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Slasher schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:08:
[...]

Je mag mij ook op het lijstje zetten. Passat Variant B8.
Bij voorkeur een locatie waar je wat kan eten. Burger King ofzo dan zijn @Gunner en ik zeker van de partij d:)b
Diverse BK's komen in m'n gedachten :9 . A12 of A27 toch?

Alleen die bij De Meern heeft zo'n gare brakke parkeerplaats met gaten die je nergens ter wereld zal aantreffen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Wil iedereen even STOPPEN waar hij mee bezig is?

Volume op 10, of 12 of 14 (13) mag niet van @Famous , deze starten en weer doooooorrrrrrr

YouTube: Disciples - On My Mind (Official Video)

Lekkah hoor. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Gunner schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:02:
[...]

Diverse BK's komen in m'n gedachten :9 . A12 of A27 toch?

Alleen die bij De Meern heeft zo'n gare brakke parkeerplaats met gaten die je nergens ter wereld zal aantreffen :X
Doe maar In de Meem dan. Dan voel ik me als Belg direct thuis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

azz_kikr schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:10:
[...]

Doe maar In de Meem dan. Dan voel ik me als Belg direct thuis. :+
Hehe :)B . Voor mij ook altijd een joy om bij Maastricht via de A76 vanaf Kerensheide de grens over te gaan richting Brussel. "Let op. Grens" zegt de navi dan, gevolgd door het altijd charmant karakteristieke kadoenk kadoenk vanuit de ophanging van m'n auto. Maar word dan altijd weer blij als ik dan vervolgens langs het tankstation kom :+ .

De Meern is op zich wel een beetje een gatenkaas, maar is wel lekker ruim, en een goede plek om een beetje afgezonderd te staan met een groep zonder al te veel tot last te zijn voor anderen. Ook lekker centraal natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Godallemachtig. Elke vorm van wat een mooie omgeving is, is er bij jullie wel uitgebeukt. De Meern .... is er iets saaiers te bedenken? Als dat het wordt haak ik bij deze af.... Ik ga een beetje op de PP bij De Meern staan. No way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Je bent weer lekker subtiel. Toevallig ook een alternatief in gedachten ook? Kasteel de Haar welllicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Weemism schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:06:
Je bent weer lekker subtiel. Toevallig ook een alternatief in gedachten ook, Kasteel de Haar welllicht?
Is in de buurt van De Meern inderdaad. Volgens mij gaat het er om dat we elkaar te spreken en te zien krijgen. Dan regel je iets waar je, zoals onze Belgische vrienden zouden zeggen, deftig kunt zitten. Hapje, drankje ... gezelligheid.

De PP bij De Meern? Vind ik in de file staan nog leuker. Ik ben een paar keer in De Meern geweest, die PP. En ik heb altijd het idee dat daar het meest onbeschofte volk wat Nederland te bieden heeft samenkomt. Daar willen wij toch niks mee te maken hebben?

[ Voor 16% gewijzigd door GerCor op 08-12-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Eigenlijk moet ik wel om je lachen @GerCor Van subtiliteit heb je geen last of wel? :P :D

Ik zeg alleen maar dat dat bekende plekken zijn om 'meetings' te houden ook om even de schokbrekers te testen wellicht :D

Maar je eigen sugeesties zie ik graag tegemoet. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Gunner op 08-12-2017 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
We kunnen toch ook gewoon een afwerkplek pakken?
Kunnen we direct even van bil om lekker warm te blijven *O*
GerCor schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:05:
Wil iedereen even STOPPEN waar hij mee bezig is?

Volume op 10, of 12 of 14 (13) mag niet van @Famous , deze starten en weer doooooorrrrrrr

YouTube: Disciples - On My Mind (Official Video)

Lekkah hoor. :9
Vrijdag = Slam
Dan heb je altijd de MixMarathon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Gunner schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:16:
Eigenlijk moet ik wel om je lachen @GerCor Van subtiliteit heb je geen last of wel? :P :D

Ik zeg alleen maar dat dat bekende plekken zijn om 'meetings' te houden ook om even de schokbrekers te testen wellicht :D

Maar je eigen sugeesties zie ik graag tegemoet. ;)
O, oké. Want anders zouden het de Belgische (snel)wegen worden. Ik begrijp het .... 8)

Suggestie, die me als eerste te binnenschiet? De Bijlmer, Amsterdam. Parkeren boven het winkelcentrum en man wat is het daar gezellig (even een ander stukje Nederland) en je kunt er voor weinig geld heerlijk buitenlands eten. Mijn vriendin en dochter komen er liever niet trouwens (haha).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zou ook liever niet m'n auto vrijwillig in de Bijlmer parkeren maar ieder z'n ding :+
Overigens zijn de belgische Snelwegen net zo slecht als die parking bij de Meern :P

[ Voor 32% gewijzigd door Gunner op 08-12-2017 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Als ik aan een meeting denk dat heb ik het volgende beeld voor ogen; Auto's netjes bij elkaar, terrasje op loopafstand en als het even kan: uitzicht op een gezellig haventje. Hoorn? Volendam? Lelystad?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

GerCor schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:37:
Als ik aan een meeting denk dat heb ik het volgende beeld voor ogen; Auto's netjes bij elkaar, terrasje op loopafstand en als het even kan: uitzicht op een gezellig haventje. Hoorn? Volendam? Lelystad?
WAT??? Lelijkstad.... als het daar is haak ik af. wat een troosteloze meuk is het daar...

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hey niet zo naar he over m'n hometown
Zo erg is het niet :P . Nou ja sommige plekken zou ik m'n auto ook niet neerzetten 's avonds :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Is er niks in Vleuten? Dat ziet er wel weer wat mooier uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Tylen schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:40:
[...]
WAT??? Lelijkstad.... als het daar is haak ik af. wat een troosteloze meuk is het daar...
Nee, haha. Dat beeld .... auto's bij elkaar, terras en uitzicht. Mag ook in Maastricht zijn. Als dat in een centraal punt in Nederland te vinden is. Maar het lijkt in ieder geval niet op het meest troosteloze stukje Nederland, parkeerplaats De Meern.

Ik vind de toeristenhaven bij Batavia Stad in Lelystad wel aardig hoor. Je mag daar geloof ik niet met de auto komen maar dan ritselen we even een tijdelijke vergunning.

Dit is wat ik bedoel (als voorbeeld voor een plaats van een meeting)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FLgQPv67H1mJLn6Ib8kSrI7x/full.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 08-12-2017 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

GerCor schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:10:
[...]

De PP bij De Meern? Vind ik in de file staan nog leuker. Ik ben een paar keer in De Meern geweest, die PP. En ik heb altijd het idee dat daar het meest onbeschofte volk wat Nederland te bieden heeft samenkomt. Daar willen wij toch niks mee te maken hebben?
Daar ging de BMW meeting al door O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

azz_kikr schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:03:
[...]

Daar ging de BMW meeting al door O-)
Kijk, de parkeerplaats van De Meern is lelijk en BMW's zijn lelijk. Logische (complementair) keuze dus .... >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

GerCor schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:05:
[...]

... en BMW's zijn lelijk.
Ik weet het niet hoor, maar voor een Z4 zou ik m'n Scirocco toch wel inruilen

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4579/24047949127_480a9da3f7_c.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Weemism schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:12:
[...]

Ik weet het niet hoor, maar voor een Z4 zou ik m'n Scirocco toch wel inruilen

[afbeelding]
Dank je voor gore prentjes in het VW topic te plaatsen. Bah. Post reported. Mods....doe jullie werk!

[ Voor 3% gewijzigd door SadisticPanda op 08-12-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

azz_kikr schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:14:
[...]

Dank je voor gore prentjes in het VW topic te plaatsen. Bah. Post reported. Mods....doe jullie werk!
_O- _O- _O- :)B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

azz_kikr schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:14:
[...]

Nou, vooruit dan... post aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Weemism schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:19:
[...]

Nou, vooruit dan... post aangepast.
_/-\o_ Veel beter _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Nog eentje dan :P

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/cKTVkG/IMG_0172.jpg
imageupload

[ Voor 32% gewijzigd door Tylen op 08-12-2017 14:46 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Wanneer de groene vuilnisbak de mooiste van de 6 is O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
azz_kikr schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 15:01:
[...]

:D :D :D :D :D :D :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

azz_kikr schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 15:01:
[...]

Haha. 6 vuilcontainers naast elkaar .... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:11
Volgens mij maakt het op het moment geen reet uit waar ik de auto neerzet, zoals hij er nu bij staat willen ze hem niet eens stelen

Goededag zeg wat is de Golf smerig, van buiten én van binnen :X

Binnenkort maar eens op de brug zetten, achtervering begint te kraken op drempels, iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antera

Antera

Maar word de meeting een overdag ( zaterdag/zondag) meet of meer richting avond. Er zijn wel leuke plekken maar weet niet of jullie willen vast houden aan midden van het land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Antera schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:01:
Maar word de meeting een overdag ( zaterdag/zondag) meet of meer richting avond. Er zijn wel leuke plekken maar weet niet of jullie willen vast houden aan midden van het land
In de avond heb ik andere dingen te doen.
Overdag is prima, uurtje of 13:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-sharp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-10 13:13
FabianGTI schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 15:42:
Volgens mij maakt het op het moment geen reet uit waar ik de auto neerzet, zoals hij er nu bij staat willen ze hem niet eens stelen

Goededag zeg wat is de Golf smerig, van buiten én van binnen :X

Binnenkort maar eens op de brug zetten, achtervering begint te kraken op drempels, iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Rubbers van de torsiestang? Smeerspray werkte bij mij...

Soms leek het van achter te komen maar die twee rubbers achteraan het voorste subframe waren ook oorzaak van kraken. Eveneens smeerspray.

Beide zijn best te vervangen na 6 jaar of zo. Bestaan trouwens PU vervangstukken voor die duurzamer zijn. Google eens "VW Golf suspension bushings".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Te weinig pics hier en in het kader van 'winter is coming'

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BMUdeLL6y6dgvTLQU1DJTv9G/full.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
Hier is het ook niet onder gesneeuwd..

Zal mede komen dat die binnen staat :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

18 man inmiddels, waaronder één Tweakers Frontpage admin, één Porsche 911 GTS (ook gewoon VAG per slot van rekening), en dus een Bimmer 8) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Ah, @MAX3400 gaat ook, Nice!
Ben wel benieuwd naar de Audi :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Weemism schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 19:31:
18 man inmiddels, waaronder één Tweakers Frontpage admin, één Porsche 911 GTS (ook gewoon VAG per slot van rekening), en dus een Bimmer 8) .
Nou is 't dus nog wachten op een Bentley, Bugatti, Lamborghini en wat vrachtwagens van M.A.N. én Scania én O'ja .... Een motorrijder met een Ducati. Maar die komen meestal niet zo ver (van huis) O-)

@Antera Ik heb komende wintersport weer een méér dan gelukkige reisgenoot aan m'n neefje in de auto.... Nogmaals DANK U voor het "even snel herstellen" van 't VIM deel!!! _/-\o_

Óf ik er zelf zo blij van ga worden valt nog te bezien, manneke is met z'n negen jaar tegenwoordig helemaal "in to Enzo Knol VLOG's" ... 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

wimmel_1 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:19:
[...]

Nou is 't dus nog wachten op een Bentley, Bugatti, Lamborghini en wat vrachtwagens van M.A.N. én Scania én O'ja .... Een motorrijder met een Ducati. Maar die komen meestal niet zo ver (van huis) O-)

@Antera Ik heb komende wintersport weer een méér dan gelukkige reisgenoot aan m'n neefje in de auto.... Nogmaals DANK U voor het "even snel herstellen" van 't VIM deel!!! _/-\o_

Óf ik er zelf zo blij van ga worden valt nog te bezien, manneke is met z'n negen jaar tegenwoordig helemaal "in to Enzo Knol VLOG's" ... 8)7
Die ducati kan ik wel doen ;) heb ik alsnog mijn vag groep voertuig hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Tylen schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:46:
[...]

Past wel achter in de beamer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Tylen schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:46:
[...]

Waarom dácht je dat ik..... :P :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Ahh crap het kwartje valt wat laat. 👌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Famous schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:07:
Ah, @MAX3400 gaat ook, Nice!
Ben wel benieuwd naar de Audi :Y
Naast deze ben ik trouwens ook erg benieuwd maar die van @Vissa66 !

Kom jij ook mocht je tegen die tijd kunnen?
En dan mag ik toch wel een proef ritje maken in de dikke bolide? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Beide wagens erguh dik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
wimmel_1 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:19:
[...]

Nou, een RSje moet toch nog wel lukken 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
@Verwijderd heeft hem niet meer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Maandag as maar eens naar de VW dealer voor de veelbesproken dubbele 'R' look uitlaat.

Pas ik mijn avatar wel even aan als de uitlaat gemonteerd is. :)

[ Voor 28% gewijzigd door GerCor op 09-12-2017 18:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik ga maandag maar eens naar de dealer voor de 90K beurt van m'n Golfje. Staat nu 89974 Km. op de klok en 't is nog 25,5 Km (exact) naar de Wekkerstraat in Eindhoven :+

Morgen dus maar thuisblijven óf met de motor de weg op..... Maar vrees dat 't dat eerste wordt. 30K & 60K stond 'ie ook "on-spot" binnen bij de dealer.

[ Voor 31% gewijzigd door Will_M op 09-12-2017 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

wimmel_1 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 19:07:
Ik ga maandag maar eens naar de dealer voor de 90K beurt van m'n Golfje. Staat nu 89974 Km. op de klok en 't is nog 25,5 Km (exact) naar de Wekkerstraat in Eindhoven :+

Morgen dus maar thuisblijven óf met de motor de weg op..... Maar vrees dat 't dat eerste wordt. 30K & 60K stond 'ie ook "on-spot" binnen bij de dealer.
Kilometerteller. Voor mij, en velen met mij denk ik, het meest gehate onderdeel van een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

GerCor schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 19:18:
[...]

Kilometerteller. Voor mij, en velen met mij denk ik, het meest gehate onderdeel van een auto.
Mhjah, Ik denk dat de persoon welke mijn huidige Golf 7 aan 't einde van de lease over mág nemen er absoluut geen verkeerde auto aan gaat hebben. 2.0 Diesel Highline van Sept. 2014 met bijna alle optiepakketten welke er destijds te leveren waren, en met nú pas 90K op de teller en een overall verbruik van ± 4.6L/100Km 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 09-12-2017 19:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

wimmel_1 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 19:29:
[...]
Mhjah, Ik denk dat de persoon welke mijn huidige Golf 7 aan 't einde van de lease over mág nemen er absoluut geen verkeerde auto aan gaat hebben. 2.0 Diesel Highline van Sept. 2014 met bijna alle optiepakketten welke er destijds te leveren waren, en met nú pas 90K op de teller en een overall verbruik van ± 4.6L/100Km 8)
Kilometerstand is volgens mij bepalend voor 2e hands auto's. Ik denk dat, na vele auto's te hebben bekeken op Autotrader, jouw full options diesel met 90K op de teller nauwelijks in prijs afwijkt van een zelfde auto zonder die opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
wimmel_1 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 19:29:
[...]

Dat is serieus zuinig.....rij je nou zo langzaam of is het echt zo zuinig? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:18
Rainesh schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 20:38:
[...]

Langzaam. Zelfde motor in de octavia met 5.4l/100 km :p.

Gaat er na 3,5 jaar uit met 160k km. Geen beste koop meer, doe mij die golf dan maar haha. 90k km is trouwens niets voor een 2.0TSI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Rainesh schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 20:38:
[...]

IS een 2.0 Diesel hé. En dat ding heeft gewoon genoeg vermogen om relaxed dóór te kunnen rijden zonder veel te gaan verbruiken in tegenstelling tot de 1.6 en 1.2 Diesels. Enige nadeel aan dit type is de té korte eerste versnelling IMHO (dat is in de GTD met praktisch gezien 't zelfde blok véél beter geregeld).

Als ik écht snel wil gaan pak ik wel één van m'n motoren... Daar heb ik die auto niet voor nodig.

[ Voor 12% gewijzigd door Will_M op 09-12-2017 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:29
Famous schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 02:06:
[...]

Naast deze ben ik trouwens ook erg benieuwd maar die van @Vissa66 !

Kom jij ook mocht je tegen die tijd kunnen?
En dan mag ik toch wel een proef ritje maken in de dikke bolide? :D
Heb iets gemist denk ik, wanneer en waar? :9

Zeker interesse! Hopelijk schiet de verbouwing een beetje op, neemt nog veel tijd in beslag. }:|

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

* The Eagle mag zich hier ook melden:
Afgelopen week eigenaar geworden van een Passat Variant 1.6 Trendline uit 2003. Slechts 264k gelopen. In mooi lichtgroen metallic :+

Hoe lang ik hem ga rijden weet ik nog niet, had tijdelijk vervoer nodig en bij voorkeur een bak ruimte, cruise control en airco. En dat heeft deze :)
Ding was optiesch en motorisch 100% en goed nagekeken en onderhouden. Kan zo nog een ton bij, vraag me af of ik die er op ga zetten.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@The Eagle Amper 20K per jaar gemaakt, dus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:26
Engineer Stewie schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 20:50:
[...]

Langzaam. Zelfde motor in de octavia met 5.4l/100 km :p.

Gaat er na 3,5 jaar uit met 160k km. Geen beste koop meer, doe mij die golf dan maar haha. 90k km is trouwens niets voor een 2.0TSI...
Zelfde motor in een Passat (nog zonder adblue) met een gemiddelde van 5.5l/100km. DPF begint de laatste tijd wel wat vaker te regeneren dan voorheen. Maar al bij al niet verkeerd voor 145k km en 2.5 jaar. CRLB is een erg fijn blok imho.
wimmel_1 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 20:55:
[...]

IS een 2.0 Diesel hé. En dat ding heeft gewoon genoeg vermogen om relaxed dóór te kunnen rijden zonder veel te gaan verbruiken in tegenstelling tot de 1.6 en 1.2 Diesels. Enige nadeel aan dit type is de té korte eerste versnelling IMHO (dat is in de GTD met praktisch gezien 't zelfde blok véél beter geregeld).

Als ik écht snel wil gaan pak ik wel één van m'n motoren... Daar heb ik die auto niet voor nodig.
Een te korte 1e? Dat vind ik toch echt niet. Tractie is er sowieso niet in 1e, ongeacht of die iets langer zou zijn of niet. Dan heb je ze liever wat korter om de koppeling te sparen en wat fijner file te rijden. (8 km/u stationair in 1e)

Voor 4.6l/100km te rijden moet je echt wel moeite doen hoor. Weinig stad en veel snelweg met acc op 100, anders haal ik dat niet. (En de Passat is gestroomlijnder dan de Golf, dus zou die minder moeten verbruiken op de snelweg).

[ Voor 3% gewijzigd door AndRo555 op 10-12-2017 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@AndRo555 Klopt: Ik rijd ook bijna alleen maar "snelwegkilometers" (al zijn 't er momenteel eigenlijk véél te weinig om een diesel te kunnen verantwoorden bij de LM). Rede voor de huidige diesel is me opgelegd vanwege 't "op" rijden (160K) van een 2.0 TSi Scirocco in amper 3 jaar..... Alleen had ik toen andere klanten in andere regio's.

[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 10-12-2017 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Zo mocht ik nu ook geen benzine nemen terwijl mijn gereden kilometers van 55k naar 35k gezakt is sinds ik op een andere locatie werk en 2 dagen per week thuiswerk (we hebben een ander bedrijf overgenomen en daar werk ik nu).

Klaag niet, door de discussie die onstaan was duurde de keuze lang en kreeg ondertussen promotie.
Van een Octavia Style (bijna alle opties) 1.4TSI DSG naar een Arteon R-line 2.0TDI DSG met de belangrijkste opties is nog zo slecht niet :+.

Qua verbruik, ik krijg die bij druk verkeer (geen file) wel onder de 5l/100km (mijn o3 2.0TDI). Voor een 2.0TDI is die best zuinig, heb een 1.6TDI gereden in een passat en die verbruikte veel meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Engineer Stewie op 10-12-2017 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb nog nooit gekeken naar het verbruik. Ik kijk naar de brandstofmeter en als ik dat vergeet dan geeft de Golf zelf aan dat ik moet tanken. De Discover Pro assisteert zelfs door mij voor te stellen de dichtstbijzijnde benzinepomp op te zoeken voor me waarna ik de navigatie daar naar toe kan starten. :+

Want dan MOET je tanken. Maar goed, ik gebruik mijn auto dan ook alleen privé. Bij mijn vorige auto, de Opel Vectra, daarvan wist ik dat na zo'n 1.000/1.500 km een liter olie moest tanken. Dat vond ik wel vervelend worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Mag dan wel Haldex hebben maar de grip was ver te zoeken :+
excuses voor de onscherpe foto’s..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D8P2BI9nTYb7ZlXPJxBuZJrF/full.jpg

Na een kort ritje wel mooi de plaat bedekt :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rYoBXb5XV2g2wtNSLch9fLEx/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.H
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 11:28
Famous schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:56:
Mag dan wel Haldex hebben maar de grip was ver te zoeken :+
excuses voor de onscherpe foto’s..

[afbeelding]

Na een kort ritje wel mooi de plaat bedekt :D

[afbeelding]
Haldex of Quattro, maakte vanochtend niet zo veel uit, ik voelde de mijne op de rotonde ook glijden.

Ik zag daarna trouwens ook een RAM1500 moeite doen om hem recht te trekken na een bocht :D

[ Voor 7% gewijzigd door Paul.H op 10-12-2017 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Weet iemand hoe de aansluiting van de koplamp heet? Golf 7 facelift, Ik dacht gewoon H7 te hebben.
Maar nu passen mijn H7 led lampen niet op de aansluiting van het stroom zegmaar.

Iemand een idee? Wellicht kan ik dan een converter kabel krijgen ofiets.

[ Voor 3% gewijzigd door Marsjee op 10-12-2017 18:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:32

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Marsjee schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:53:
Weet iemand hoe de aansluiting van de koplamp heet? Golf 7 facelift, Ik dacht gewoon H7 te hebben.
Maar nu passen mijn H7 led lampen niet op de aansluiting van het stroom zegmaar.

Iemand een idee? Wellicht kan ik dan een converter kabel krijgen ofiets.
OEM laten wellicht? O-) :z

(Of je had langer door moeten sparen :+ )

Het zal nooit wennen bij mij, die Chinese after-market troep in je koplamp doen om zelf maar beter zicht te hebben, f0k de wereld! #yolo :z ;(

On the otherside, deze aankomende week wordt mijn VW geproduceerd volgens de dealer 8) O+

www.google.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
MisteRMeesteR schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:51:
[...]

OEM laten wellicht? O-) :z

(Of je had langer door moeten sparen :+ )

Het zal nooit wennen bij mij, die Chinese after-market troep in je koplamp doen om zelf maar beter zicht te hebben, f0k de wereld! #yolo :z ;(

On the otherside, deze aankomende week wordt mijn VW geproduceerd volgens de dealer 8) O+
Haha, wat een mega kinderachtige kut reactie. Het is een lease trouwens 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Marsjee schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:56:
[...]

Haha, wat een mega kinderachtige kut reactie. Het is een lease trouwens 😊
Mjah, wellicht, mea culpa, heb gewoon een aversie tegen die rotzooi op de weg ;) :>

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Mocht iemand een filmpje maken van de Meeting dan hierbij vast een vrijblijvende suggestie voor 'onderliggende' muziek. Wat time-lapse beelden ..... van de dash-cam van @Famous er bij....

YouTube: ­Armin Van Buuren feat Justine Suissa - Burned With Desire (Chillout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
MisteRMeesteR schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:58:
[...]

Mjah, wellicht, mea culpa, heb gewoon een aversie tegen die rotzooi op de weg ;) :>
Krijg ook geen 19” velgen op mijn volgende lease, die koop ik ook zelf. Wel TUV gekeurd, juiste ET (ongeveer) enzo. Vind de standaard 18” net te klein.
Heb wel full LED (standaard) en daar bochtenverlichtinh en DLA bij (optie van 1300€ bovenop de gewone full LED...)

Als het lichtbeeld goed blijft heeft er ook niemand last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Engineer Stewie schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:33:
[...]

Krijg ook geen 19” velgen op mijn volgende lease, die koop ik ook zelf. Wel TUV gekeurd, juiste ET (ongeveer) enzo. Vind de standaard 18” net te klein.
Heb wel full LED (standaard) en daar bochtenverlichtinh en DLA bij (optie van 1300€ bovenop de gewone full LED...)

Als jij Chinese Velgen koopt, hebben wij weinig last van.

Een chinees knipperlichtje of achterlichtje boeit niet ook echt imho, Chinese Koplampen die Hoop licht alle kanten op smijten, daarvan wel.

Daarstraks eerste deurlichtje ingebouwd, ziet er echt veel beter uit dan die stomme reflector. De andere 3 zijn voor morgen. Veel te veel wind buiten -_-

Ontdekt als je je wagen heel snel open en sluit (en de deuren ook) na elkaar dat de interieur verlichting en puddle lights heel lastig beginnen te doen. Gaat ineens de interieur verlichting niet meer aan enzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Engineer Stewie schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:33:
[...]

Maar van grotere velgen heb ik als mede-weggebruiker ook geen last van ;)

I know, heb ook Led Plus incl. DLA op mijn aankomende VW. :)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
azz_kikr schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:46:

Als jij Chinese Velgen koopt, hebben wij weinig last van.
Ben mijn leven nog niet moe, dus enige kwaliteit is wel gewenst... :+ .
MisteRMeesteR schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:47:

I know, heb ook Led Plus incl. DLA op mijn aankomende VW. :)
Vond het redelijk aan de prijs (vertrekkende van standaard LED) maar hoop dat het zo goed werkt als de bi-xenon op mijn Golf 6 Highline.
De standaard LED unit had een kleine richtingsaanwijzer (zoals halogeen) en deze heeft nu een strip. Is wel wat netter ook.

[ Voor 47% gewijzigd door Engineer Stewie op 10-12-2017 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

azz_kikr schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:46:
[...]
Ontdekt als je je wagen heel snel open en sluit (en de deuren ook) na elkaar dat de interieur verlichting en puddle lights heel lastig beginnen te doen. Gaat ineens de interieur verlichting niet meer aan enzo :+
En dat na inbouw van 1 lampje. Straks als je klaar bent en je doet 4 deuren open: accu leeg. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

GerCor schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:33:
[...]

En dat na inbouw van 1 lampje. Straks als je klaar bent en je doet 4 deuren open: accu leeg. _O-
Niet omdat de batterij leeg loop. Het is dieselbatterij en die kan best wel wat hebben.
Blijkbaar kunnen die deurcontrollers van de wijs geraken als je 20 keer snel wagen ontgrendeld/open/toe/vergrendelen.

Wagen eens starten en alles werkt terug normaal

Zelfs spiegels inklappen/uitklappen deed die niet meer....

maar daar heb jij geen last van he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

azz_kikr schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:49:
[...]
Zelfs spiegels inklappen/uitklappen deed die niet meer....

maar daar heb jij geen last van he ;)
Het was maar een grapje (zo op de zondagavond).

Maar ik heb 'nog' geen last met de spiegels. Vervelende (in positieve zin) is dat @Rainesh tegen me zei: je moet eigenlijk ook nog elektrisch inklapbare spiegels installeren. Iets van € 300 op een bepaalde site. Codeer ik ze wel. Heel erg leuk natuurlijk, ook die verlichting in de spiegels.

En sindsdien laat het me niet meer los. Dus .... ik denk dat die er ook gaan komen. :9
Eerst die dubbele uitlaat. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Paul.H schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:01:
[...]

Haldex of Quattro, maakte vanochtend niet zo veel uit, ik voelde de mijne op de rotonde ook glijden.

Ik zag daarna trouwens ook een RAM1500 moeite doen om hem recht te trekken na een bocht :D
Ja was leuk zat.. één rotonde konde ik hem niet houden, stond kwart slag gedraaid erop. :+

Twee voor me klapte nog op elkaar, achterste gleed zo door.

Dan maar niet spreken over de mensen die te weinig afstand houden, geen verlichting aan hebben.. zal wel feest worden morgenvroeg.
GerCor schreef op zondag 10 december 2017 @ 22:17:
[...]

Eerst die dubbele uitlaat.
Doet me denken aan New Kids;
Joah.... Ik heb net een nieuwe bodykit gehaald! voor de corsa. Ja met DTM uitlaat ja, dus met dubbele pijp kut!

Pagina: 1 ... 77 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.