Het grote Volkswagen topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 89 Laatste
Acties:
  • 449.144 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Net terug uit Duitsland, sprintjes gedaan met een S4 met 470 paardjes :D
Zal morgen het filmpje uploaden :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Senaxx schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 23:32:
[...]

Hm thanks... en hoe kan je dat onderscheid maken? Is dat nog van een specifieke serie af te zien? of een bouwjaar?
90% van de verkochte RNS315 hebben al BT hoor, en als je zeker wilt zijn....Als er op de sticker langs de zijkant/achterkant een MAC address op staat dat niet allemaal 0-en zijn, dan zit er BT in.

Als je model zoekt, ik heb mijne van op ebay (zgan) van litouwse verkooper.
Heb je voor 370 compleet model, met BT + DAB + DAB antenne + GPS antenne + laatste kaarten en perfecte staat. Enige wat je dan nog moet scoren is de microfoon. Als je interesse hebt kan ik wel link posten :p

Die mic plaatsen is ook werkje van niets.

[ Voor 3% gewijzigd door SadisticPanda op 19-07-2017 23:42 ]

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:50
azz_kikr schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 23:41:
[...]

90% van de verkochte RNS315 hebben al BT hoor, en als je zeker wilt zijn....Als er op de sticker langs de zijkant/achterkant een MAC address op staat dat niet allemaal 0-en zijn, dan zit er BT in.

Als je model zoekt, ik heb mijne van op ebay (zgan) van litouwse verkooper.
Heb je voor 370 compleet model, met BT + DAB + DAB antenne + GPS antenne + laatste kaarten en perfecte staat. Enige wat je dan nog moet scoren is de microfoon. Als je interesse hebt kan ik wel link posten :p
Dat mag altijd :) Lijkt goedkoper dan de Marktplaats "professionals" ;) Via PM mag natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjoerdGTI
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 25-09 19:50
Rainesh schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 23:23:
[...]

Door slamming heet dat, dat kan aangezet worden...vind ik persoonlijk rete irritant want als iemand nog even in de auto zit en gooit je deur dicht, dan gaat het op slot + alarm aan.
Hmm ja dat snap ik. Is dus niet zoals dit:

1. Motor uit
2. Uitstappen
3. Weglopen en vanaf >1 meter deur op slot?

Mocht er nog iemand anders inzitten kan je altijd nog de sleutels in de auto laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:41
SjoerdGTI schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 23:42:
[...]

Hmm ja dat snap ik. Is dus niet zoals dit:

1. Motor uit
2. Uitstappen
3. Weglopen en vanaf >1 meter deur op slot?

Mocht er nog iemand anders inzitten kan je altijd nog de sleutels in de auto laten liggen.
Nope...het is "door slamming" of even over je handgreep aaien :)

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjoerdGTI
Rainesh schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 23:47:
[...]

Nope...het is "door slamming" of even over je handgreep aaien :)
Haha, inderdaad nu aaien.... maar dat vergeet ik nog wel eens 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Famous
Moet zeggen, wat klonk die S4 dik :D
Wel grappig om te zien dat ik in de 4e versnelling sneller ben in het begin ondanks hij een compressor heeft. Maar een goed kanon :Y :Y

die motor op 1:40 hoor je ook nog lang..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Conclusie: als je echt snel wil.....koop dan een motorfiets :D Bwoaaaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjoerdGTI
Famous schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 00:13:
Wel grappig om te zien dat ik in de 4e versnelling sneller ben in het begin ondanks hij een compressor heeft. Maar een goed kanon :Y :Y

[video]
eeeeeeeeennn..... Tank leeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Famous schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 00:13:

[video]
Na mijn bijna akkefietje in Duitsland rijd ik niet zo snel meer op een tweebaansweg :+

Al ziet het er daar een stuk rustiger uit

[ Voor 4% gewijzigd door Viper® op 20-07-2017 13:37 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:40

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Vandaag mijn nieuwe busje opgehaald *D
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4308/35233830393_fe6d9158d7_c.jpg

Volkswagen Transporter T5gp 2.0 Comfortline (140PK)
Dubbele cabine, 82k op de teller en uit 2014. Wat rijdt dat heer-lijk :9

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
WHiZZi schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:43:
Vandaag mijn nieuwe busje opgehaald *D
[afbeelding]

Volkswagen Transporter T5gp 2.0 Comfortline (140PK)
Dubbele cabine, 82k op de teller en uit 2014. Wat rijdt dat heer-lijk :9
Dikke two tone!

@azz_kikr Een motor kan sneller zijn, meer zeker niet elke. Binnenkort ga ik met een nieuwe Z900 naar Duitsland, die loopt nog harder weg dan de S4 ben ik bang :)

@SjoerdGTI Nee viel goed mee, nog geen kwart tank weg en hadden heel wat meer gereden dan deze filmpjes. Jouw accu was al wel leeg geweest :D

@Viper® wat was jouw akkefietje? We keken wel goed en zochten wel de rustige stukken op. Waar meerdere vrachtwagens reden deden we ook rustiger.

Heb eens meegemaakt dat een vrachtwagen hem naar links gooide terwijl ik een sprintje deed tegen mijn broer. Word je niet vrolijk van!
Heb ik ook nog ergens staan dat filmpje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:49
Pfff kanon die S4! Wel mooi om te zien hoe goed de R mee komt met zo'n wagen! :D

Ik heb ook 1x in de situatie gezeten dat iemand hem naar links gooide, vlak voor ik aan kwam denderen op zeer hoge snelheid. Leason learned! :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
die two-tone bus is wel grappig zo zeg, is dat standaard zo leverbaar vanuit VW of is er een creatief iemand bezig geweest?

Duitsers letten in het algemeen wel goed op voordat ze 'm naar link gooien, maar ook ik heb wel 's een moment gehad dat ik bijna m'n onderbroek moest verschonen :X

heb ook wel 's het idee dat het expres gebeurd, in NL zie ik dat tenminste wel eens gebeuren dat er iemand naar links gaat terwijl iemand veel harder aan komt rijden...

[ Voor 15% gewijzigd door Shanquish op 21-07-2017 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.H
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 11:28
Shanquish schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:48:
die two-tone bus is wel grappig zo zeg, is dat standaard zo leverbaar vanuit VW of is er een creatief iemand bezig geweest?

Duitsers letten in het algemeen wel goed op voordat ze 'm naar link gooien, maar ook ik heb wel 's een moment gehad dat ik bijna m'n onderbroek moest verschonen :X

heb ook wel 's het idee dat het expres gebeurd, in NL zie ik dat tenminste wel eens gebeuren dat er iemand naar links gaat terwijl iemand veel harder aan komt rijden...
Dat is gewoon typisch Nederlands, iets met kop, maaiveld en afhakken.

Wel echt vet om te zien hoe goed die R20 meekomt met een S4 (weliswaar ietsje zwaarder maar ook 1,5 keer zo veel motor inhoud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Waarom werkt Carplay nou weer niet draadloos en ook niet met mijn iPhone 7 met draad? Ik heb dan wel een Media Pro versie maar het werkt gewoon niet.

Ik ben nu van een 1.2 TSI Golf 7 naar een Golf GTE gegaan. Tja in één woord, geweldig. Bijna helemaal vol qua opties op ACC, elektrische stoelen en nog een paar opties.
Alleen vind ik het zo discriminerend dat je dus niet een laadpaal mag opvragen want dan moet je meer dan 9 KWh hebben en ik heb maar 8 KWh volgens mij.
Die GTE gaat echt als de brandweer en elektrisch rijden en met die 17 inch voorbanden en teveel gas, gaat gewoon resulteren in 10k km en dan nieuwe voorbanden. Dus rustig optrekken want je haalt toch wel bijna iedereen in.
Ik heb de auto maar 1 keer opgeladen en 1 tank gereden en ongeveer 600 km gereden, dat vond ik al netjes.
Ook het automatisch inparkeren is echt geweldig en zo leuk. Je hoeft niets te doen en de auto staat keurig vak.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
itsalex schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:36:
Waarom werkt Carplay nou weer niet draadloos en ook niet met mijn iPhone 7 met draad? Ik heb dan wel een Media Pro versie maar het werkt gewoon niet.

Ik ben nu van een 1.2 TSI Golf 7 naar een Golf GTE gegaan. Tja in één woord, geweldig. Bijna helemaal vol qua opties op ACC, elektrische stoelen en nog een paar opties.
Alleen vind ik het zo discriminerend dat je dus niet een laadpaal mag opvragen want dan moet je meer dan 9 KWh hebben en ik heb maar 8 KWh volgens mij.
Die GTE gaat echt als de brandweer en elektrisch rijden en met die 17 inch voorbanden en teveel gas, gaat gewoon resulteren in 10k km en dan nieuwe voorbanden. Dus rustig optrekken want je haalt toch wel bijna iedereen in.
Ik heb de auto maar 1 keer opgeladen en 1 tank gereden en ongeveer 600 km gereden, dat vond ik al netjes.
Ook het automatisch inparkeren is echt geweldig en zo leuk. Je hoeft niets te doen en de auto staat keurig vak.
CarPlay moet je authenticeren op je iPhone. Draadloos kan het niet, maar bedraad moet het zeker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Er zit toch traction control op? Die bandjes gaan wel langer mee hoor.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-10 20:00

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Shanquish schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:48:

Het zijn dan ook meestal mensen uit andere landen die in DE rijden die hem op het meest ongunstige moment naar links gooien. Heb dat ook een keer gehad als passagier, de abs voelen werken als je 220-230 op de teller reed en vol op de rem moet trappen is toch echt een overschreden grens qua hartslag...

1x heeft een Duitser dat gedaan, maar een minuutje later bleek dat hij dit deed om ons voor een politiecontrole te behoeden, netjes bedankt dus :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
@GeeMoney Mijn iPhone 7 is niet geschikt ervoor :( , deze melding krijg ik dan op het scherm. Ik dacht eigenlijk dan mijn oude iPhone SE erin te hangen.

@Tylen Je voelt hoeveel kracht op het elektrisch is en bij droog wegdek voel je dat de traction control te laat is om de kracht op te vangen en pas 1 seconden later opvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

I know. Maar daardoor gaan de bandjes wel langer mee. Zonder TCS zal je veel meer wheel spin hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

4Motion, direct opgelost >:) (En deftige banden!!!)

Een GTE heeft nu niet echt zodanig veel vermogen dat de wheel spin zo extreem is

[ Voor 5% gewijzigd door SadisticPanda op 21-07-2017 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
itsalex schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:19:
@GeeMoney Mijn iPhone 7 is niet geschikt ervoor :( , deze melding krijg ik dan op het scherm. Ik dacht eigenlijk dan mijn oude iPhone SE erin te hangen.

@Tylen Je voelt hoeveel kracht op het elektrisch is en bij droog wegdek voel je dat de traction control te laat is om de kracht op te vangen en pas 1 seconden later opvangt.
Ik heb ook een iPhone 7.. Heb je de laatste iOS update erop?
(en de laatste Discover/navi update?)

[ Voor 3% gewijzigd door GeeMoney op 21-07-2017 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Het de Duitsers zijn over het algemeen beter maar niet altijd.. hier mijn ervaring (actie 0:45 ofzo). Busje kan je niet zien maar de noodrem kan je goed zien aan ‘t knipperen van de achterverlichting.. ff schrikken :+

Ps. Is mijn oude GTI’tje die voorbij komt :D

[ Voor 9% gewijzigd door Famous op 21-07-2017 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
mijns inziens heeft het tutteren op 1:22 dan ook niet zoveel zin meer, kwaad is al geschied :)

[ Voor 20% gewijzigd door Shanquish op 21-07-2017 12:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Famous schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:00:
Het de Duitsers zijn over het algemeen beter maar niet altijd.. hier mijn ervaring (actie 0:45 ofzo). Busje kan je niet zien maar de noodrem kan je goed zien aan ‘t knipperen van de achterverlichting.. ff schrikken :+

[video]

Ps. Is mijn oude GTI’tje die voorbij komt :D
Busje doet ook niet echt iets verkeerd imho.
Lastig inschatten als er gasten met een klein piemeltje afkomen tegen 200+ die dan nog permanent links rijden. Gaan ze nog toeteren ook. Lekker stoer hoor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
azz_kikr schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:38:
[...]

4Motion, direct opgelost >:) (En deftige banden!!!)

Een GTE heeft nu niet echt zodanig veel vermogen dat de wheel spin zo extreem is
Dat is zo leuk met 4Motion te rijden en zo duur als je slecht onderhoudt en moet servicen. Het is inderdaad echt jammer dat je vroeger weinig 1.9 TDI 150pk met 4 motion zag want dat was feest met de trekkracht en de kracht van de 4Motion.

Als je 100% elektrisch rijdt en dan vol gas wegtrekt, dan merk je echt dat de auto moeite heeft om zijn grip te herstellen en dan moet je inderdaad minder gas geven want dat ding dat gaat als de brandweer op elektra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-10 15:56
Net eens even bij de dealer nagegaan wat de status is van de levering van mijn golf variant.
Inmiddels al richting week 38. Dit is nu al 4 keer opgeschoven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

pitchdown schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:03:
Net eens even bij de dealer nagegaan wat de status is van de levering van mijn golf variant.
Geven ze ook reden? Of echt gewoon van hoppa......delayed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
pitchdown schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:03:
Apart, de mijne is juist 2 keer naar voren gehaald. (Tguan Comf. Business R.Line)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
azz_kikr schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:37:
[...]

Busje doet ook niet echt iets verkeerd imho.
Lastig inschatten als er gasten met een klein piemeltje afkomen tegen 200+ die dan nog permanent links rijden. Gaan ze nog toeteren ook. Lekker stoer hoor 8)
Toeteren ben ik ook niet van, rij ook zelf in de GTI.

Maar ik reed voorop en was al echt dichtbij toen die naar links ging. Daarnaast weet je in Duitsland dat andere een stuk harder mogen rijden, als je dat niet kan inschatten blijf dan lekker rechts tot die twee voorbij zijn.
Zeker met een busje zonder vaart..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
maar dan moet je naast het koffiezetten, DVD kijken ook nog om je heen kijken wat er gebeurd, je kan ook teveel vragen he :+

sommige doen ook maar wat achter het stuur, net reed ik op de A15 vanaf de maasvlakte en voegt er een 206 direct 2 banen breed in, met 60 ofzo, en die gozer keek uit z'n ogen alsof ie niet wijs was :X
maar goed, dat soort perikelen hoort in een ander topic thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:31
Famous schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:10:
[...]

Toeteren ben ik ook niet van, rij ook zelf in de GTI.

Maar ik reed voorop en was al echt dichtbij toen die naar links ging. Daarnaast weet je in Duitsland dat andere een stuk harder mogen rijden, als je dat niet kan inschatten blijf dan lekker rechts tot die twee voorbij zijn.
Zeker met een busje zonder vaart..
Je mag harder ja, maar de aanbevolen snelheid is nog altijd 130.

Als die bus links reed met 120 , deed ie m.i. niks verkeerd. Als je dan met 200+ aan komt scheuren is het inderdaad een groot snelheidsverschil. En dan nog knipperen met je lichten en toeteren ook nog. Hij haalt gewoon een vrachtwagen in :X

[ Voor 7% gewijzigd door Blackouts op 22-07-2017 15:14 ]

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:02
Ik doe altijd knipperlichtje naar links tegenwoordig, om aan te tonen dat ik er langs wil. Iig al minder erg dan grootlicht seinen of toeteren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:34
Morgen krijgt de e-Golf zijn vuurdoop. 1500-2000 km in 2 weken (Road trip Noorwegen-Zweden).

2 kids en een volgepakte kofferbak. (De Dynaudio moet het veld ruimen voor 2 weken zodat de vloer naar beneden kan).

Heb er zin in! Vol goede moed dat het allemaal prima gaat. Auto vanmiddag nog even gepoetst en morgen knallen!

Afbeeldingslocatie: http://a67.tinypic.com/2m5m1yv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a67.tinypic.com/2nsuq69.jpg

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-Golf vs Tesla Model 3...

Zelfde prijs klasse...let the fight begin!

Maareh. Ik vind de nieuwe Volkswagen Polo 2018 wel mooi! Ik zou er wel eentje willen hebben, maar met opties en al ben ik waarschijnlijk circa 20k kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:25:
E-Golf vs Tesla Model 3...

Zelfde prijs klasse...let the fight begin!

Maareh. Ik vind de nieuwe Volkswagen Polo 2018 wel mooi! Ik zou er wel eentje willen hebben, maar met opties en al ben ik waarschijnlijk circa 20k kwijt :(
Wacht je een jaartje, koop je ze met de kop eraf voor aanzienlijk minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:28:
[...]

Wacht je een jaartje, koop je ze met de kop eraf voor aanzienlijk minder :)
Dus midden/eind 2018 een 2018 model kopen? Hoeveel zou dat schelen? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-10 06:50

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Rene schreef op zondag 23 juli 2017 @ 23:39:
Morgen krijgt de e-Golf zijn vuurdoop. 1500-2000 km in 2 weken (Road trip Noorwegen-Zweden).

2 kids en een volgepakte kofferbak. (De Dynaudio moet het veld ruimen voor 2 weken zodat de vloer naar beneden kan).

Heb er zin in! Vol goede moed dat het allemaal prima gaat. Auto vanmiddag nog even gepoetst en morgen knallen!

[afbeelding]

[afbeelding]
je bent op vakantie dus betwijfel of ik antwoord krijg, maar hoe bevalt de Dynaudio? ik krijg mijn Golf Variant ook met Dynaudio en ben heel benieuwd naar de geluidskwaliteit.

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:25:
Circa 20k? De nieuwe Polo Highline 90pk 1.0TSI met handbak is al 19,5k. Met opties en al ben je wel iets meer kwijt...

Tegenwoordig is alles een segment opgeschoven: B-segment is het nieuwe C-segment. Dat zie je niet alleen aan de afmetingen (~Golf IV) maar ook de prijs -O-

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MK1998NL schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:51:
[...]

Circa 20k? De nieuwe Polo Highline 90pk 1.0TSI met handbak is al 19,5k. Met opties en al ben je wel iets meer kwijt...

Tegenwoordig is alles een segment opgeschoven: B-segment is het nieuwe C-segment. Dat zie je niet alleen aan de afmetingen (~Golf IV) maar ook de prijs -O-
Je wilt automatisch naar de Bluemotion gaan ivm zuinigheid >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:27
@Nutterd Ik vind persoonlijk de sub een beetje tegenvallen. Sommige bassen kan die heel goed, maar andere juist weer niet. Dan klinkt het bonkerig vind ik. Maar ja, beter wel een sub dan geen sub denk ik dan maar. Toen ik proefreed in een e-Golf zonder DynAudio, dat klonk echt voor geen meter, totaal geen basweergave te verkrijgen ook. Terwijl ik van VW wel gewend ben dat ze standaard al redelijk fijne speakers er in plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

tiguan schreef op maandag 24 juli 2017 @ 17:10:
@Nutterd Ik vind persoonlijk de sub een beetje tegenvallen. Sommige bassen kan die heel goed, maar andere juist weer niet. Dan klinkt het bonkerig vind ik. Maar ja, beter wel een sub dan geen sub denk ik dan maar. Toen ik proefreed in een e-Golf zonder DynAudio, dat klonk echt voor geen meter, totaal geen basweergave te verkrijgen ook. Terwijl ik van VW wel gewend ben dat ze standaard al redelijk fijne speakers er in plaatsen.
thanks! ik ben benieuwd, ik krijg hem als alles goed is Dinsdag.

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
tiguan schreef op maandag 24 juli 2017 @ 17:10:
In tegenstelling tot normale speakers is het inderdaad een hele verbetering.
Wel merk ik, net als jou, dat ik thuis bepaalde Bass juist erg goed hoor en in de auto bijna niet.

Verder niets over te klagen, ben er zeer tevreden mee :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
Famous schreef op maandag 24 juli 2017 @ 17:50:
[...]

In tegenstelling tot normale speakers is het inderdaad een hele verbetering.
Wel merk ik, net als jou, dat ik thuis bepaalde Bass juist erg goed hoor en in de auto bijna niet.

Verder niets over te klagen, ben er zeer tevreden mee :Y
Probeer eens met de EQ te spelen, het zal een kwestie van bereik zijn.

Ik weet niet of er een extra versterker bij het DynAudio pakket zit, of stuurt de Discover alles aan? Dan is die EQ je enige bron om mee te rommelen, wel zo makkelijk dan.

[ Voor 16% gewijzigd door GeeMoney op 24-07-2017 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
GeeMoney schreef op maandag 24 juli 2017 @ 18:29:
[...]

Probeer eens met de EQ te spelen, het zal een kwestie van bereik zijn.
Heb ik gedaan, voor mij klinkt het nu goed alleen bepaalde bass toon lijkt niet helemaal door te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Vind het persoonlijk prima klinken. Voor het geld denk ik dat je weinig anders kan krijgen wat kwalitatief beter is en net zo mooi is weggewerkt.

De versterker is overigs een alpine ;)

Hier zijn de er ook over te spreken:

https://www.whathifi.com/...ystem-review-vw-golf-mk-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

MK1998NL schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:51:
[...]

Een Picanto is ongeveer even breed als een Golf 3 :')
Bij een dealer kan je trouwens altijd wel een paar K korting bedingen, dus dan heb je wat meer ruimte.
Rene schreef op maandag 24 juli 2017 @ 19:43:
Vind het persoonlijk prima klinken. Voor het geld denk ik dat je weinig anders kan krijgen wat kwalitatief beter is en net zo mooi is weggewerkt.

Hier zit gewoon het standaard Golf 7 audiosysteem erin (weet niet of dat bij de GTI alweer anders/beter is dan een standaard Golf 7), en dat klinkt gewoon dikke prima. Heb bij de dealer ook het Dynaudio mogen meemaken en kan nu niet echt zeggen dat ik onder de indruk was. Ok, er is een punt waarop de bass bij het 'standaardsysteem' over zijn limiet zit en dat hoor je ook wel, maar dan zit je toch al op een aanzienlijk bovenmatig-sjonnie-niveau muziek te luisteren.

Beste bass (niet per-see geluidskwaliteit) in een stock auto blijft bij mij toch de Lancer X, die hadden we wel met zo'n overkill audiosysteem van Rockford Fosgate en een sub die een deel van de kofferbak innam :+ De kofferbak was toch al zo groot hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online

Inderdaad, ik twijfelde destijds ook en vroeg het hier ook op het forum maar een avondje googlen leverde erg veel positieve reacties op:
http://www.vwwatercooled....naudio-upgrade-47267.html

Veel gehoorde kreet: Best bang for buck upgrade possible on VW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
GeeMoney schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:08:
[...]

Inderdaad, ik twijfelde destijds ook en vroeg het hier ook op het forum maar een avondje googlen leverde erg veel positieve reacties op:
http://www.vwwatercooled....naudio-upgrade-47267.html

Veel gehoorde kreet: Best bang for buck upgrade possible on VW.
Alleen Dyn zit op 700,-?
Moet je eens een Pro radio erbij aanklikken :+

Is het direct een heel ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
Famous schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:24:
[...]

Alleen Dyn zit op 700,-?
Moet je eens een Pro radio erbij aanklikken :+

Is het direct een heel ander verhaal.
Alleen de Dyn updgrsde was volgens mij 699,- bij mijn Tiguan. Ik heb ook de Discover Pro maar het mooie is dat de Dyn upgrade op elke Discover kan. Dus zelfs op de basis uitvoering kan je voor 699,- van "beter" geluid genieten volgens de forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
GeeMoney schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:27:
[...]

Alleen de Dyn updgrsde was volgens mij 699,- bij mijn Tiguan. Ik heb ook de Discover Pro maar het mooie is dat de Dyn upgrade op elke Discover kan. Dus zelfs op de basis uitvoering kan je voor 699,- van "beter" geluid genieten volgens de forums.
Zit net te kijken maar online zeggen ze toch wat anders..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3g2RGCiwwWPm2rgtpa4UHXzq/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Famous schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:31:
[...]

[afbeelding]
Hier wordt sowieso zichzelf al tegengesproken.
Gekozen optie "... Discover Media"
Wordt alleen geleverd i.c.m "... Composition Media"
Whut :D

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
De Discover pro kostte gelukkig geen cent extra. Standaarduitrusting op de e-golf ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
Rene schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:51:
De Discover pro kostte gelukkig geen cent extra. Standaarduitrusting op de e-golf ;)
Die heeft anders een behoorlijke meerprijs tov een "normale" Golf >:) :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

DynAudio zou ik sowieso altijd bij bestellen. Voor dat geld kun je je zelf geen betere AUDIO wensen in een VW en achteraf inbouwen gaat niet (voor dat geld).

[ Voor 14% gewijzigd door Will_M op 24-07-2017 21:19 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Famous schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:31:
[...]

[afbeelding]
Misschien sinds de Golf 7.5, maar bij de 'oude' kon je gewoon de Composition Media icm Dynaudio pakken :) Qua specs natuurlijk ook niet zo heel verschillend, groter scherm, betere SoC, wat meer geheugen...
wimmel_1 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:06:
DynAudio zou ik sowieso altijd bij bestellen. Voor dat geld kun je je zelf geen betere AUDIO wensen in een VW en achteraf inbouwen gaat niet (voor dat geld).
Sommige mensen hebben allicht andere prioriteiten en besteden die 700 euro liever aan een trekhaak ;) Het blijft ruim 1/3de maandloon voor iemand die modaal verdient.

[ Voor 31% gewijzigd door Kuusj op 24-07-2017 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

kuusj98 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:06:
[...]

Misschien sinds de Golf 7.5, maar bij de 'oude' kon je gewoon de Composition Media icm Dynaudio pakken :) Qua specs natuurlijk ook niet zo heel verschillend, groter scherm, betere SoC, wat meer geheugen...

[...]

Sommige mensen hebben allicht andere prioriteiten en besteden die 700 euro liever aan een trekhaak ;) Het blijft ruim 1/3de maandloon voor iemand die modaal verdient.
Mensen die die keuze moeten maken op die basis denken daar vaak al niet eens over na en zijn al lang blij dat er een radio in zit (als het goed is).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

wimmel_1 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:11:
[...]

Mensen die die keuze moeten maken op die basis denken daar vaak al niet eens over na en zijn al lang blij dat er een radio in zit (als het goed is).
Niet mee eens. We kunnen gelukkig (of helaas, ligt eraan O-) ) niet bij elkaar in de beurs kijken, maar hoe duur of goedkoop een auto ook is, ik heb geleerd dat je ook een limiet moet kunnen stellen. Ik weet nog toen ik als hele kleine Kuusj ieder jaar bij de Skoda dealer rond rende en dit wilde en dat wilde en zus wilde. "Jij wilt navigatie? Goed, begin maar met klusjes doen zodat je ervoor kan sparen". Kuusj heeft dit netjes gedaan en mocht van verkoper zijn centjes houden maar kreeg wel zijn (toen 700 euro) navigatie... >:)

Budget gesteld van 45K? We zitten op 44.3K, het is óf een halflederen interieur, óf een beter geluidssysteem. Is toch niet zo raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
kuusj98 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:55:
[...]

Niet mee eens. We kunnen gelukkig (of helaas, ligt eraan O-) ) niet bij elkaar in de beurs kijken, maar hoe duur of goedkoop een auto ook is, ik heb geleerd dat je ook een limiet moet kunnen stellen. Ik weet nog toen ik als hele kleine Kuusj ieder jaar bij de Skoda dealer rond rende en dit wilde en dat wilde en zus wilde. "Jij wilt navigatie? Goed, begin maar met klusjes doen zodat je ervoor kan sparen". Kuusj heeft dit netjes gedaan en mocht van verkoper zijn centjes houden maar kreeg wel zijn (toen 700 euro) navigatie... >:)

Budget gesteld van 45K? We zitten op 44.3K, het is óf een halflederen interieur, óf een beter geluidssysteem. Is toch niet zo raar?
Of meer klusjes doen, en even geduld hebben :) . Het is maar net wat je wilt en waar je tevreden mee bent. Ik wil dingen voor mijzelf niet half doen, ik zou dus doorsparen en wachten. Mijn broertje daarentegen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
kuusj98 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:55:
[...]

Je doet het blijkbaar goed voor een 19 jarige student :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Thanks! leuk om te lezen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Voor een auto vind ik persoonlijk dat hij volledig naar wens aangekleed moet zijn. Zonde om een optie te laten liggen op al een grote aankoop. Zou ik echt spijt van krijgen achteraf.

Vervelende is dat auto's zo duur worden als ik ze naar wens samenstel. Ik zag laatst een A3 Limousine rijden, dacht eens even kijken wat dat kost. Vanafprijs helemaal niet zo gek hoog, tot ik een 1.5liter volledig had samengesteld naar wens, 55k, argghhh..... :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Moet zeggen, niets te klagen. Haalde dit zelfs niet met de GTI :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/y2vYtOYUwrXwL3ZiwHzs6ABk/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Famous schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 14:16:
Moet zeggen, niets te klagen. Haalde dit zelfs niet met de GTI :+

[afbeelding]
110 km/h....Grapjas >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
500km was voor mij al een wonder, liep nog mooi even door op 110km/u, erg tevreden voor deze turbo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Lol. Moet je eens continue 80 gaat rijden. Kom je nog verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
wimmel_1 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:06:
Ik vind het altijd jammer dat de DynAudio geen optie is in de Polo en wel in de Golf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
Viper® schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:50:
[...]

Ik vind het altijd jammer dat de DynAudio geen optie is in de Polo en wel in de Golf
Ergens willen ze je natuurlijk ook naar de grotere modellen sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
[...]

Daar kun je je hart ophalen met Beats audio, maar geen idee hoe dat klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Shanquish schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:03:
[...]

Daar kun je je hart ophalen met Beats audio, maar geen idee hoe dat klinkt.
:+

Ik kan me vergissen maar was beats niet altijd 10 dollar onderdelen 400 dollar pricetag.

Hier mooie review:
https://blog.bolt.io/how-...beats-by-dre-154aae384b36

Denk dat het prijstechnisch voordeliger en beter is om dan achteraf goeie audio in te laten bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
In de nieuwe Polo is inderdaad alleen de Beats qua audio een optie. :(

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:45

Franko P.

Hit it.

Franko P. schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:23:
[...]

Heb de dealer gebeld ondertussen. Ze nemen dit probleempje mee bij de eerste onderhoudsbeurt. Over 2 weken weet ik meer.
Even mezelf quoten. Die 2 weken zijn er wat meer geworden ivm drukte op mn werk. Maar ben nu dan toch bij de dealer geweest voor een onderhoudsbeurt en gelijk de vraag gesteld waarom Android auto niet werkt.

Dealer krijgt helaas niets gevonden, Apple carplay werkt perfect, Android auto icm een s7 niet. Blijkbaar een Samsung dingetje wat niet samengaat met vw software.

Best wel jammer eigenlijk. Kreeg het advies om Android auto 2.0 te installeren maar dat gaat hem niet worden in Nederland. Binnenkort eens testen met een HTC telefoon.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

iichel

Gazoooo

[...]

Ik heb gewoon Dynaudio in m'n 6R uit 2011.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@Franko P. Je moet even op een APK website zoeken naar Android Auto. Ik heb de nieuwste versie gewoon op m'n telefoon gezet en die werkt prima met de Discover Pro.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Beetje zitten klooien (rukfotos in tegenlicht) :p

Van:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0EYNjLw.jpg

Naar:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/g8AvYVP.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6lBXfXI.jpg
wat een geklooi om je rem te testen als je alleen bent ^^

[ Voor 14% gewijzigd door SadisticPanda op 26-07-2017 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:31
Tylen schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 06:43:
Dan haal ik bijna 1200 km op een tank. Maja, is dan wel een 1.6 TDI slowmotion :z

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

azz_kikr schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:47:
Beetje zitten klooien (rukfotos in tegenlicht) :p

Van:
[afbeelding]

Naar:
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een geklooi om je rem te testen als je alleen bent ^^
Beter!

Ik doe dat altijd met een houtenbalkje dat ik tussen stoel en pedaal klem. :P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

max schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:10:
[...]

Beter!

Ik doe dat altijd met een houtenbalkje dat ik tussen stoel en pedaal klem. :P
Autokrik ertusen. Kan je nog piekfijn afregelen ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Tylen schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 06:43:
Ga geen 80 rijden waar je 120/130 mag. Ben normaal al niet van dit dus ben tevreden dat 600km op een tank mogelijk is :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:02
bramv82 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:58:
[...]

Dan haal ik bijna 1200 km op een tank. Maja, is dan wel een 1.6 TDI slowmotion :z
Dan zou ik ook 1000km halen met een 1.2 tsi superfastmotion :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Nog even over DynAudio. Je kan bij de geluidsinstellingen het niveau van de subwoofer aanpassen en de bas. Ik vraag me af of bas bedoelt is voor de speakers in je auto. Ik heb net bijvoorbeeld de bas helemaal uit gezet en de subwoofer op max. Ik heb 't idee dat dat beter klinkt.

Verder heb ik geen equalizer gevonden. Je kan wel een paar presets kiezen.

[ Voor 12% gewijzigd door tiguan op 26-07-2017 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-10 21:59
Scrtz schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 18:55:
[...]

Dan zou ik ook 1000km halen met een 1.2 tsi superfastmotion :-)
Echt constant 80 haal je de 2000 km ook wel met een 2.0TDI Passat. ;)

met ecobanden op de juiste spanning toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
tiguan schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 18:55:
Nog even over DynAudio. Je kan bij de geluidsinstellingen het niveau van de subwoofer aanpassen en de bas. Ik vraag me af of bas bedoelt is voor de speakers in je auto. Ik heb net bijvoorbeeld de bas helemaal uit gezet en de subwoofer op max. Ik heb 't idee dat dat beter klinkt.

Verder heb ik geen equalizer gevonden. Je kan wel een paar presets kiezen.
Als het goed is zit er toch een aparte subwoofer ergens?
Wat je nu gedaan hebt is de bass uitgeschakeld naar je "gewone" 2/3-weg speakers in de deuren.
Alles wat in het bereik valt van de subwoofer komt nu alleen uit je sub (tenminste, dat zou je verwachten)
Maar een goede subwoofer kan weer geen "lichte" bassen weergeven, vreemd dus dat het je beter lijkt te klinken op deze manier :).

Dat betekend dat er of geen aparte subwoofer is, of er niet op Hz-en gestuurd kan worden?

(Volgens de brochures zou er een aparte subwoofer moeten zijn)

[ Voor 3% gewijzigd door GeeMoney op 26-07-2017 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ja er is echt een aparte subwoofer. Een klein beetje normale bas is idd wel wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Vissa66 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:52:
In de nieuwe Polo is inderdaad alleen de Beats qua audio een optie. :(
in de oude (als in: huidige) kun je die ook kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
tiguan schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 21:58:
Ja er is echt een aparte subwoofer. Een klein beetje normale bas is idd wel wat beter.
Ik vind goed geluid ook belangrijk dus ik kan niet wachten tot mijn Tiguan binnen is.
Zodra ik hem heb afgesteld laat ik mijn settings wel weten.
Volgens de websites zou je in ieder geval 4 "klanksoorten" (Authentic, Soft, Dynamic, Speech) moeten kunnen kiezen en daarnaast zelf met 3 sliders aan de gang kunnen. (laag,midden,hoog)

Wat ik ook begreep is dat de Touareg bij een telefoongesprek altijd wisselt naar de Speech modes automatisch. Bij alle "lagere" modellen switched de Discover niet. Wellicht iets om met VCDS na te kijken?

[ Voor 19% gewijzigd door GeeMoney op 27-07-2017 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

GeeMoney schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:34:
[...]

Ik vind goed geluid ook belangrijk dus ik kan niet wachten tot mijn Tiguan binnen is.
Zodra ik hem heb afgesteld laat ik mijn settings wel weten.
Volgens de websites zou je in ieder geval 4 "klanksoorten" (Authentic, Soft, Dynamic, Speech) moeten kunnen kiezen en daarnaast zelf met 3 sliders aan de gang kunnen. (laag,midden,hoog)

Wat ik ook begreep is dat de Touareg bij een telefoongesprek altijd wisselt naar de Speech modes automatisch. Bij alle "lagere" modellen switched de Discover niet. Wellicht iets om met VCDS na te kijken?
Dan heb je niet goed gekozen. Tiguan is veruit slechts klinkende VW in het gamma. zelf met Dynaudio :D
Nou, het klinkt niet slecht maar zelfde installatie in andere vw zoals golf ofso klinkt stukken beter. Accoustisch het de tig niet vet. ( zou te maken hebben let de vorm van de deuren ofso)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
azz_kikr schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:05:
[...]

Dan heb je niet goed gekozen. Tiguan is veruit slechts klinkende VW in het gamma. zelf met Dynaudio :D
Nou, het klinkt niet slecht maar zelfde installatie in andere vw zoals golf ofso klinkt stukken beter. Accoustisch het de tig niet vet. ( zou te maken hebben let de vorm van de deuren ofso)
Dat schijnt bij de nieuwe serie een stuk beter te zijn. Ook krijg ik opvulling in de deuren als ik de brochure mag geloven. En ik koos de Tiguan niet voor het akoestische geluidsbeeld maar vanwege andere redenen. En de beste optie voor het geluid is dan wel het DynAudio pakket. (Mocht het dan nog niet klinken, dan heb ik er alles aan gedaan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@GeeMoney Je hebt idd die vier presets en je hebt 4 sliders als je DynAudio hebt. De drie die je al noemde en een voor de subwoofer. Ik heb nu de sub op 9 staan en de bass op -6. De rest op 't midden. Ik denk dat dit voor mij momenteel wel een goeie setting is. De preset heb ik op Dynamic staan overigens.

[ Voor 39% gewijzigd door tiguan op 27-07-2017 09:44 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Sinds gister in het bezit van deze mooie Volkswagen Passat Variant b8 het betreft een 1.4TSI ACT 150pk.

Kleur is Midnight Blue, voorzien van leuke opties zoals ACC en de standaard dingetjes zoals stoelverwarming/PDC V+A staande op 18" LMV die ik in NL nog nooit gezien heb

Mogelijke upgrade, de Led Plus verlichting die ontbrak helaas.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5eW6DuOOcL9fttr6klNNRN69/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DvJGIjvx1IUUW3kTB0Vfn1bY/full.jpg

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Mooie bak :Y !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Ik ben niet zo voor passat is wel sjieke wagen in dat blauw. Top!
(In het zilver vind ik ze verschrikkelijk)

En die velgen zijn super. Heb je enig idee welke velgen dat zijn? Ik vind ze heel knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

azz_kikr schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 19:24:
Ik ben niet zo voor passat is wel sjieke wagen in dat blauw. Top!
(In het zilver vind ik ze verschrikkelijk)

En die velgen zijn super. Heb je enig idee welke velgen dat zijn? Ik vind ze heel knap.
Geen idee, ik heb hem niet bij een VW dealer gekocht en die had ze er later opgezet. Misschien heeft hij ze uit Duitsland gehaald, de auto is namelijk voor de 1e eigenaar geïmporteerd.
Thanx :)

[ Voor 12% gewijzigd door Slasher op 28-07-2017 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Hebben wat weg van Audi TTS velgen.

Denk dat het repro's zijn met VW naafkappen. Zijn er niet minder mooi om trouwens, staat goed. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

max schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 20:04:
Hebben wat weg van Audi TTS velgen.

Denk dat het repro's zijn met VW naafkappen. Zijn er niet minder mooi om trouwens, staat goed. :Y
dank, ben er erg content mee, toen ik de velgen "in het echt' zag was ik verkocht :)

maar zou kunnen, ik heb ze inderdaad nooit eerder gezien. Ik vind ze in ieder geval een stuk mooier/origineler dan de velgen die je meestal op een B8 ziet.

[ Voor 7% gewijzigd door Slasher op 28-07-2017 20:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Zijn dit niet gewoon de 18" Monterey velgen?
Afbeeldingslocatie: https://www.pon-ecom-static.nl/media/volkswagen/products/3G0073728Z49-18-inch-lichtmetalen-zomerset-zelfdichtend-monterey-2-605.jpg
Momenteel gewoon leverbaar op de Comfortline Business en Highline Business R ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Hmmm, ja idd dat zijn ze.

Jouw speurneus is nog actief, die van mij zit al in weekendmodus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Die man vertelde al dat ze 2000 euro kosten, nu in de aanbieding voor 1750
Dat had ik er zelf echt niet voor neergeteld :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
Mooie ruime bak hoor! Geinige kleur ook wel. Veel goede kilometers!
Pagina: 1 ... 54 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.