Het grote Volkswagen topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 89 Laatste
Acties:
  • 448.958 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
In het begin was het leuk met de VW Connected App maar nu begint het echt hinderlijk te worden en traag. Ik ga met VW maar eens in discussie want de Parkmobile App werkt binnen 10 seconden en de VW app heeft soms 2 minuten nodig om op te starten. Erg hinderlijk als je wegloopt en je parkeeractie meteen wilt starten want je moet veel meer handelingen doen om de parkeeractie te starten.
Daarnaast vind ik dat er erg veel vertraging op zit met de melding "deuren"/"op slot". Het duurt soms gewoon 5 min voor dat er een melding komt dat er een deur open is gegaan. Vooral als je in een inbraakgevoelige buurt dan net bezig bent, dan ga je gewoon twijfelen over het feit of de deuren echt wel op slot zijn en/of dat jij het bent geweest of dat er net iemand achter je stond en even ruitje heeft ingetikt.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
itsalex schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:22:
In het begin was het leuk met de VW Connected App maar nu begint het echt hinderlijk te worden en traag. Ik ga met VW maar eens in discussie want de Parkmobile App werkt binnen 10 seconden en de VW app heeft soms 2 minuten nodig om op te starten. Erg hinderlijk als je wegloopt en je parkeeractie meteen wilt starten want je moet veel meer handelingen doen om de parkeeractie te starten.
Daarnaast vind ik dat er erg veel vertraging op zit met de melding "deuren"/"op slot". Het duurt soms gewoon 5 min voor dat er een melding komt dat er een deur open is gegaan. Vooral als je in een inbraakgevoelige buurt dan net bezig bent, dan ga je gewoon twijfelen over het feit of de deuren echt wel op slot zijn en/of dat jij het bent geweest of dat er net iemand achter je stond en even ruitje heeft ingetikt.
En dit is de variant waar je €229,- voor moest betalen?

Zou het dan mooi laten uitbouwen als het zo hinderlijk is. Meer onzekerheid dan dat het 'comfort' biedt.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/t3PQBb2etKtWlfaJK6xQGMui/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Oehh verleidelijk! Dinsdag mijn nieuwe velgen ophalen :) en de forge carbon air filter installeren. Eindelijk een dagje vrij.

Twijfel nog steeds of ik stage1 of 2 + dsg ga doen voor stage moet ik dan alleen nog mn downpipe leeg laten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Darkvisje schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:21:
Oehh verleidelijk! Dinsdag mijn nieuwe velgen ophalen :) en de forge carbon air filter installeren. Eindelijk een dagje vrij.

Twijfel nog steeds of ik stage1 of 2 + dsg ga doen voor stage moet ik dan alleen nog mn downpipe leeg laten halen.
Downpipe heb je zo leeg!
Als het een geld kwestie is, doe in elk geval Stage 1 + DSG. Ik weet niet of je anders in de buurt van Arnhem woont? Dan kan ik het je laten voelen hoeveel fijner een DSG rijdt getuned.

Ik verwacht wel foto's natuurlijk :D

@azz_kikr Heb jij ervaring met de Foliatec?
De Speed Yellow lijkt mij wel wat. Lees dat het opzicht goed werkt maar lees ook wel dat de verf een beetje dun is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:35

Tags NL

Harmful or Harmless?

Famous schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:38:
[...]

Downpipe heb je zo leeg!
Als het een geld kwestie is, doe in elk geval Stage 1 + DSG. Ik weet niet of je anders in de buurt van Arnhem woont? Dan kan ik het je laten voelen hoeveel fijner een DSG rijdt getuned.
Ik zit hier ook een beetje mee, wil mijn Golf 7 GTD DSG van 2014 laten tunen voor iets meer PK maar voornamelijk meer koppel. Geen idee hoeveel mijn DSG6 bak nu af fabriek aan kan, maar tuning bedrijven die zeggen 440 of 460 Nm eruit te krijgen.. Dan heb ik altijd het idee dat het een handgeschakelde specificatie is. Had mijn Golf 5 DSG van 140 naar 170Pk en op 350Nm laten zetten omdat dat de specificatie was van die bak, expres niet meer want.. Tsja.. DSG repairs zijn duur :)

Advies?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
GiveMeThoseTags schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:59:
[...]

Ik zit hier ook een beetje mee, wil mijn Golf 7 GTD DSG van 2014 laten tunen voor iets meer PK maar voornamelijk meer koppel. Geen idee hoeveel mijn DSG6 bak nu af fabriek aan kan, maar tuning bedrijven die zeggen 440 of 460 Nm eruit te krijgen.. Dan heb ik altijd het idee dat het een handgeschakelde specificatie is. Had mijn Golf 5 DSG van 140 naar 170Pk en op 350Nm laten zetten omdat dat de specificatie was van die bak, expres niet meer want.. Tsja.. DSG repairs zijn duur :)

Advies?
Een DSG bak (6) kan meer koppel aan dan een handbak :)
Als je naar een hoger NM wil dan moet de koppeldruk wel verhoogd worden, geen probleem doen ze zo. Mijn eigen auto is in Duitsland getuned en daarom heeft die ook 'maar' 440NM. Ze kennen daar blijkbaar geen DSG tuning. Werd voor gek verklaard toen ik zijn dat ik naar 500NM ga..

Als jij je GTD laat tunen maar pakt de DSG bak niet aan, kan je gewoon aangeven dat je tot 430NM wil bijvoorbeeld (430 is sowieso veilig).
Rechtstreeks van de JD site:
Veel DSG bakken kunnen al probleemloos met ruim 400+Nm omgaan zonder dat de DSG-software hier apart voor aangepast moet worden.
Echter bij de hogere tuning-stages ontkomt men er niet aan om ook de DSG-software te bewerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 21:17
GiveMeThoseTags schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:59:
[...]

Advies?
DSG6 kan meer aan dan de koppeling van de manuele bak, afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Famous schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:38:
[...]

Downpipe heb je zo leeg!

Ik verwacht wel foto's natuurlijk :D

@azz_kikr Heb jij ervaring met de Foliatec?
De Speed Yellow lijkt mij wel wat. Lees dat het opzicht goed werkt maar lees ook wel dat de verf een beetje dun is..
In het zuiden! Woon: Roosendaal, Werk: Breda.
Als je een keer in de buurt bent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Darkvisje schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:38:
[...]

In het zuiden! Woon: Roosendaal, Werk: Breda.
Als je een keer in de buurt bent ?
Nee, daar kom ik eigenlijk nooit, niet met de auto althans :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

The 6-speed DSG is suited to higher-powered engines with torques of over 250 Nm. The dual clutch consists of two multi-plate clutches running in an oil bath.

The 7-speed DSG gearbox comes in two different versions:

For smaller engines: the maximum torque is 250 Nm. In this instance the dual clutch is dry-running, without an oil bath.
For engines subjected to higher loads: the maximum torque is 600 Nm. This DSG is therefore designed to cope with high torques.
Voor DSG6 ligt dit volgens volgens VW op 350-400 ish. Daarop is die betrouwbaar. Hoger gaat natuurlijk ook. Vraag is enkel hoelang.

Mij lijkt de koppeling van een Manuele sterker alleen hangt het daar veel van de rijder af. Bij de DSG wordt er altijd optimaal geschakeld wat het slijtage minder maakt ( zeker bij vertrekken).

Bij manueel wordt er iets met op koppeling gereden dus slijtiger.

Mijn vorige wagen ging ook lekker met originele koppeling en 210pk/400Nm erop + (en die was 16 jaar oude dieselstoof)

@Famous die foliatec heb ik nog gebruikt tijdens mijn brommerjaren. Enkel de rode natuurlijk, want dan ben je rapper :D
Dat was wel het spul uit de spuitbus en moet je zoiezo in meerdere lagen doen. Dun viel mee hoor, al komt het natuurlijk uit spuitbus. Dat spul met borstel lijkt me dikker.

Hier kan je kerel zien die het in blauw zet. Lijkt me toch goed te dekken. Mss dat licht kleurtje zoals 2 laagjes kan gebruiken. (met spuitbus zoiezo 2-3 lagen)

YouTube: BREMSSATTEL LACKIEREN | mit Bremssattel Lack SET von FOLIATEC.com Tu...

Kvind die folie wel grappig. Heb je ene dag zilveren velgen, dag erachter zwarte of oranje.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

azz_kikr schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:23:
[...]

Voor DSG6 ligt dit volgens volgens VW op 350-400 ish. Daarop is die betrouwbaar. Hoger gaat natuurlijk ook. Vraag is enkel hoelang.
Eqperformance.nl gaf als reactie op mijn kenteken doorgeven om te weten wat ze kunnen:

Hoi Harm,

Dank je voor het doorgeven van je kenteken. We hebben e.e.a. gecheckt voor jouw auto en jouw GTD zal van 184PK naar 220PK gaan.
Belangrijker in dit geval is het koppel die van 380nm naar 430nm zal gaan
Dit verschil zal je merken in de acceleratie, trekkracht en een veel rustiger draaiende motor.
De toename in het koppel zal een verrassend resultaat opleveren. Al deze waarden zijn binnen de fabrieksmarges en dus veilig voor de turbo, motor en transmissie. De DSG die kan makkelijk waardes tot 450nm hebben, dus 430 is geen enkel probleem voor de bak en behoeft geen aanpassing

Een optimalisatie duurt ongeveer 1,5 uur tot 2 uur, dus je kunt erop wachten.
Bij aanvang doen wij eerst een conditiecheck van jouw auto. We controleren hierbij het motormanagement op eventuele fouten. Ook checken we de staat van essentiële onderdelen zodat we zeker weten dat de optimalisatie veilig en duurzaam is voor jouw auto. Zie in de bijlage een schema van hoe we te werk gaan bij de optimalisatie van jouw wagen.

Deze optimalisatie kost €299 inclusief en daarbij krijg je van ons:

 Levenslange garantie op de software
 Gratis optimalisatie na dealer update
 5 jaar service assist (diagnose en advies)
 2 weken niet goed, geld terug garantie
 Resultaat binnen de EU-emissie eisen
 2 jaar motorgarantie voor auto’s tot 2 jaar oud en 100.000 km

Kijkend naar wat je qua power erbij krijgt, zal je dit meteen merken tijdens de testrit na optimalisatie

Wat denk je hiervan?
Heb je nog vragen stel ze gerust!

Groet,

Ritez
Tel: 085 – 3011 299

Not sure.... Te goedkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Precies wat ik zei dus :+

Is dit enkel DSG?
Stage 1 is normale prijs..

mijn DSG is compleet getuned voor minder.. kan prima dus

Laat maar, is stage 1 tuning :+

[ Voor 10% gewijzigd door Famous op 31-03-2017 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

@GiveMeThoseTags goh, je betaald waar je voor krijgt. Ik ken eq niet maar dit lijken me waarden voor een chipschuiver. Wilt niet zeggen dat ze slecht zijn hoor.

Maar meestal de mensen die niet of beperkt eigen maps schrijven, blazen met cijfertjes van garantie en dergelijke.

Al je kijkt naar ervaren tuners zoals dvx en apec, liggen die koppelwaarden op 480 enzo. Hier lijken de waarden nogal aan de "safe" kant.
Het is gewone prijs, wel veel goedkoper dan de grote namen. Ja, het zal werken. En niet je zal niet rap brokken krijgen.
Maar zelf een "std" programma van jd, dvx, apec, .... zal beter presteren. Die mannen hebben zoveel ervaring. En bij zulke mensen heb je geen testbank nodig. Bij veel van die chippers, moet je bijbetalen voor rolbank. Maar dan kan je onderste uit de kan halen en dingen super fine tunen. Maar het standaard programma zal zeker goed zijn. Die mannen kennen echt hun stiel en kunnen uit gewoon proefrit al veel uitmaken

@Famous ik denk dat ze het over chippen hebben, want ze zitten met pks te goochelen plus ze zeggen dat de bak sterk genoeg is zonder upgrade.

[ Voor 7% gewijzigd door SadisticPanda op 31-03-2017 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:52
GiveMeThoseTags schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 19:55:
[...]

Eqperformance.nl gaf als reactie op mijn kenteken doorgeven om te weten wat ze kunnen:

Hoi Harm,

Dank je voor het doorgeven van je kenteken. We hebben e.e.a. gecheckt voor jouw auto en jouw GTD zal van 184PK naar 220PK gaan.
Belangrijker in dit geval is het koppel die van 380nm naar 430nm zal gaan
Dit verschil zal je merken in de acceleratie, trekkracht en een veel rustiger draaiende motor.
De toename in het koppel zal een verrassend resultaat opleveren. Al deze waarden zijn binnen de fabrieksmarges en dus veilig voor de turbo, motor en transmissie. De DSG die kan makkelijk waardes tot 450nm hebben, dus 430 is geen enkel probleem voor de bak en behoeft geen aanpassing

Een optimalisatie duurt ongeveer 1,5 uur tot 2 uur, dus je kunt erop wachten.
Bij aanvang doen wij eerst een conditiecheck van jouw auto. We controleren hierbij het motormanagement op eventuele fouten. Ook checken we de staat van essentiële onderdelen zodat we zeker weten dat de optimalisatie veilig en duurzaam is voor jouw auto. Zie in de bijlage een schema van hoe we te werk gaan bij de optimalisatie van jouw wagen.

Deze optimalisatie kost €299 inclusief en daarbij krijg je van ons:

 Levenslange garantie op de software
 Gratis optimalisatie na dealer update
 5 jaar service assist (diagnose en advies)
 2 weken niet goed, geld terug garantie
 Resultaat binnen de EU-emissie eisen
 2 jaar motorgarantie voor auto’s tot 2 jaar oud en 100.000 km

Kijkend naar wat je qua power erbij krijgt, zal je dit meteen merken tijdens de testrit na optimalisatie

Wat denk je hiervan?
Heb je nog vragen stel ze gerust!

Groet,

Ritez
Tel: 085 – 3011 299

Not sure.... Te goedkoop?
Zucht, het is gewoon afwachten wanneer deze gasten de eerste blokken vernagelen. Het is een bedrijf ala ziptuning. Zijn ook pas net komen kijken. Lekker veel koppel in het begin en daarna niks. Klant van me is daar geweest, zijn, werd gewoon op straat aangesproken door ze. Uiteindelijk zijn1.8t laten tunen.....heb hem niet meer gesproken, maar wil nog graag zijn auto een keer uitlezen.

Mijn advies, goedkoop is duurkoop..........investeer je centen in een ervaren tuner.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Rainesh schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:10:
[...]

Zucht, het is gewoon afwachten wanneer deze gasten de eerste blokken vernagelen. Het is een bedrijf ala ziptuning. Zijn ook pas net komen kijken. Lekker veel koppel in het begin en daarna niks. Klant van me is daar geweest, zijn, werd gewoon op straat aangesproken door ze. Uiteindelijk zijn1.8t laten tunen.....heb hem niet meer gesproken, maar wil nog graag zijn auto een keer uitlezen.

Mijn advies, goedkoop is duurkoop..........investeer je centen in een ervaren tuner.
Het was dan ook een voorbeeld waarbij ik zelf mijn twijfels al uit, goedkoop.. Heb toen mijn Golf 5 DSG naar 170Pk/350Nm laten chippen en 170.000 heerlijke kilometers ermee gereden. Probleemloos eigenlijk... Maar wil mijn GTD wel het onderste uit de kan laten krijgen op een goede betrouwbare manier, mijn grootste zorg is mijn DSG automaat want duur maar je motor moet ook goed blijven (Staat net 100K op de teller bij aankoop, mijn Golf 7 GTD is van half 2014)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Zeker als je weet dat JD op minder dan 50 km van je deur is :D

Zo dramatisch zijn meeste van die schuivers niet, maar zoals rainesh al gezegd heeft. Ze gaan vooral het koppel vroeg laten opkomen. Want dan voelt het het snelste aan gewoon. Dan kom je buiten van waaaaaaauw, dit gaat hard, maar in feite is er gewoon meer te winnen op betere manieren.

Het onderste uit de kan ga je nooit halen bij die mensen. Maar zo dramatisch dat ze je blok verkloten, zover gaan ze het niet laten komen. Vandaar de safere waarden.

Je auto is redelijk dure investering, ga nu niet besparen op het moter gedeelte. Betaal gewoon iets meer voor een bekende tuner en laat je vrouwtje es minder nieuwe schoenen kopen.

Onderste uit kan = Testbank, maar zoals ik al zei. Zonder testbank bij de grote namen, zeker niet slechter. 100x liever dat dan ziptuning de testbank op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
GiveMeThoseTags schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:18:
[...]

Het was dan ook een voorbeeld waarbij ik zelf mijn twijfels al uit, goedkoop.. Heb toen mijn Golf 5 DSG naar 170Pk/350Nm laten chippen en 170.000 heerlijke kilometers ermee gereden. Probleemloos eigenlijk... Maar wil mijn GTD wel het onderste uit de kan laten krijgen op een goede betrouwbare manier, mijn grootste zorg is mijn DSG automaat want duur maar je motor moet ook goed blijven (Staat net 100K op de teller bij aankoop, mijn Golf 7 GTD is van half 2014)
Ben nu benieuwd naar je GTD :) Post eens wat pics en specs! We zijn toe aan nieuwe foto's :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Rainesh schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:32:
[...]

Ben nu benieuwd naar je GTD :) Post eens wat pics en specs! We zijn toe aan nieuwe foto's :9
Hehe, had ik al gedaan :)

GiveMeThoseTags in "Het grote Volkswagen topic - Deel 3"

Golf 7 GTD DSG van half 2014 dus met 100K op de teller
Adaptive Cruise Control
Discover Media Gen 1
Achteruitrij Camera
Knoppen op het stuur maar helaas zonder werkende voice want was niet geactiveerd (220 euro , WTF!)
GTD bekleding, stof dus en daarom ook geen stoelverwarming (?)
Sportonderstel dus maar geen Dynamic Chasis Control helaasch
Standaard velgen en 18", mooi en de banden over de velg wat dus weer scheelt bij de stoep

Had hem twee weken en blijkbaar een fietser linksachterop geknald 's nachts, links achter bij de bumper krassen, achterklep, achterruit, linksachter tussen portier en achterklep en kras op portier linksachter. Dus naar autoschabedrijf, all-risk met no-claim beschermer dus kost mij alleen mijn 150 euro eigen risico. Krassen zijn er mooi uit en nieuwe achterruit maar ja.. Beetje kut als je hem net hebt, lekker ben je dan als je zo tegen mijn auto botst en geen briefje achter laat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

@Rainesh omdat je het zo lief vraagt.

Onder het motto lekker saai maar degelijk, een volledig standaard Tiguan Sport & Style TDi 4Motion alsjeblieft :+)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iXutHb31IG3STzoAMyJ9wrJr/medium.jpg

Heb mezelf voorgenomen om geen overdreven of kosten te doen zoals met mijn vorige wagen, dus laten we standaard
Wat ik wel gedaan heb:
- led interieur erin gestoken
- zelf cruise control erin gezet
- zelf MFSW erin gezet
- Alle mogelijke VCDs zaken obviously
- dashcam komt erin, mankeer nog enkele dingen
- volgende is zoals Famous, remklauwen kleurtje geven, kan alleen niet kiezen welk kleurtje

[ Voor 6% gewijzigd door SadisticPanda op 31-03-2017 20:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
@Rainesh Wel beetje blijven opletten eh! :+

@GiveMeThoseTags Ik weet wel een goede tuner, imo beter dan JD maar is wel achter Arnhem :D

@azz_kikr Leuk! Hoe werkt je eigen ingebouwde CC? Kan iemand die het heeft gedaan bij een A8 uit 2002 maar die werkt niet helemaal super. Schommelt soms een beetje..

Zelf ook (kort) bezig geweest. Eindelijk de overige drie naafdoppen ook vervangen.. Reed nog met 3 VW en 1 R dop 8)7 Samen met de R ventieldopjes toch weer iets unieker O+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/E0SFtvD.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/60MWgXS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

@Famous gewoon zoals origineel denk ik. Als ik 120 kies, doet die 120km, geen km/u sneller of trager, bergop en bergaf. Heb nu al paar wagens gedaan, en is overal zelfde ( oudste wagen die ik gedaan heb is 2008 ook geen problemen). Zijn wel gewone CC's, ACC is teveel werk.

Vreemd van die A8, cruise control kan weinig aan schelen imho. Misschien met in zijn kabels te splicen/prutsen vals contact ergens? Of zijn ABS/snelheid sensors kaduuk waardoor die niet goed weet welke snelheid die rijdt?

Want veel werk is het niet. Is allemaal plug en play, op 10-15 minuten ben je klaar als je het al paar keer gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
GiveMeThoseTags schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:43:
[...]

Hehe, had ik al gedaan :)

GiveMeThoseTags in "Het grote Volkswagen topic - Deel 3"

Golf 7 GTD DSG van half 2014 dus met 100K op de teller
Adaptive Cruise Control
Discover Pro
Knoppen op het stuur maar helaas zonder werkende voice want was niet geactiveerd (220 euro , WTF!)
GTD bekleding, stof dus en daarom ook geen stoelverwarming (?)
Sportonderstel dus maar geen Dynamic Chasis Control helaasch
Standaard velgen en 18", mooi en de banden over de velg wat dus weer scheelt bij de stoep

Had hem twee weken en blijkbaar een fietser linksachterop geknald 's nachts, links achter bij de bumper krassen, achterklep, achterruit, linksachter tussen portier en achterklep en kras op portier linksachter. Dus naar autoschabedrijf, all-risk met no-claim beschermer dus kost mij alleen mijn 150 euro eigen risico. Krassen zijn er mooi uit en nieuwe achterruit maar ja.. Beetje kut als je hem net hebt, lekker ben je dan als je zo tegen mijn auto botst en geen briefje achter laat
Stoelverwarming is ook mogelijk met stoffen bekleding. Heb al paar keer in een Golf 7 gehad met stof en stoelverwarming. Voice control is inderdaad absurd! Erg raar dat het standaard niet erin zit bij een Golf 7, het kan ook niet zelf worden gedaan dmv vcds ofzo.

Dat is echt zuur man, maar gelukkig gefixt.

Ik moet een parkeercamera in gaan bouwen bij mij.........ging van de week parkeren, maar was niet helemaal wakker. Hoorde de sensoren piepen, zag het ook in mijn display maar dacht kennelijk dat ik genoeg ruimte had. Stap ik uit, staat de auto gewoon tegen het kentekenplaat van een andere auto aan :( Is er precies op het vouwrandje van de achterbumper een stukje lak weg :( + een deuk in mijn ego

ff opvullen, schuren en polijsten en dan moet het minder zichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Famous schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:58:

@GiveMeThoseTags Ik weet wel een goede tuner, imo beter dan JD maar is wel achter Arnhem :D
Arnhem is niet ver weg voor mij hoor, woon in Steenwijk (Overijssel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Rainesh schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 21:15:
[...]

Ik moet een parkeercamera in gaan bouwen bij mij.........ging van de week parkeren, maar was niet helemaal wakker. Hoorde de sensoren piepen, zag het ook in mijn display maar dacht kennelijk dat ik genoeg ruimte had. Stap ik uit, staat de auto gewoon tegen het kentekenplaat van een andere auto aan :( Is er precies op het vouwrandje van de achterbumper een stukje lak weg :( + een deuk in mijn ego

Damn, dat heb ik niet gehad gelukkig (nog) Vergeten te melden en mijn post aangepast, heb dus ook een achteruitrij camera :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Rainesh schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 21:15:
[...]

Stoelverwarming is ook mogelijk met stoffen bekleding. Heb al paar keer in een Golf 7 gehad met stof en stoelverwarming. Voice control is inderdaad absurd! Erg raar dat het standaard niet erin zit bij een Golf 7, het kan ook niet zelf worden gedaan dmv vcds ofzo.

Dat is echt zuur man, maar gelukkig gefixt.

Ik denk dat het bij mij ook eens gaat gebeuren moet ik bekennen.. Ik rijd nu zoveel meer op de sensoren en camera maar als de sensor zegt "JE ZIT ER TEGEN AAAN!!1!!" dan heb ik nog 20 cm :+ Zoek elke keer het randje op tot het eens te laat is..
GiveMeThoseTags schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 21:17:
[...]

Arnhem is niet ver weg voor mij hoor, woon in Steenwijk (Overijssel)
Oh valt mee inderdaad.
Moet je wel even overbruggen want met 2 uur rijdt je niet naar huis. As we speak is hij bezig met een nieuwe 4x4 brug 8) Laat mijne daar ook weer opnieuw afstellen voor de volledige NM's :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
Famous schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 21:22:
[...]

Ik denk dat het bij mij ook eens gaat gebeuren moet ik bekennen.. Ik rijd nu zoveel meer op de sensoren en camera maar als de sensor zegt "JE ZIT ER TEGEN AAAN!!1!!" dan heb ik nog 20 cm :+ Zoek elke keer het randje op tot het eens te laat is..
That happend to me.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

@Rainesh

Als je zonder de module kan leven die aangeeft in welke bocht je gaat draaien, dan kan het vrij goedkoop gebeuren hoor die RVC. (100€ vs 300+)

Ook al over zitten denken, ik ben alleen geen held met die panelen en covers verwijderen :s

[ Voor 3% gewijzigd door SadisticPanda op 31-03-2017 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:45
Ik stapte net uit mijn auto en dacht dat ie een beetje raar klonk maar het schijnt normaal te zijn na wat googlen? Het klinkt eigenlijk precies zo: YouTube: 1.2 TSI 77kW CBZB (5M MHX 02TM) engine sounds (~27k km) 2011MY betreft een 1.2 tsi 105pk 92k op de teller nu

Moet eerlijk bekennen dat ik normaal het volume hard genoeg heb om nooit mijn motorblok te horen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Scrtz schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 22:27:
Ik stapte net uit mijn auto en dacht dat ie een beetje raar klonk maar het schijnt normaal te zijn na wat googlen? Het klinkt eigenlijk precies zo: YouTube: 1.2 TSI 77kW CBZB (5M MHX 02TM) engine sounds (~27k km) 2011MY betreft een 1.2 tsi 105pk 92k op de teller nu

Moet eerlijk bekennen dat ik normaal het volume hard genoeg heb om nooit mijn motorblok te horen :X
Welk jaar is die?
Die klote blokken met directe inspuiting maken sowieso lawaai. Schrok er in het begin ook van maar schijnt erbij te horen.

Als die voor 2012 is kan je de spanrollen laten vervangen preventief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Famous schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 22:42:
[...]

Welk jaar is die?
Die klote blokken met directe inspuiting maken sowieso lawaai. Schrok er in het begin ook van maar schijnt erbij te horen.

Als die voor 2012 is kan je de spanrollen laten vervangen preventief..
2010, ja ik laat het morgen mijn pa nog eens luisteren, kijken wat hij er nog van zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Scrtz schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 22:27:

Ketting en kettingspanners vervangen, is een bekend probleem bij de 1.2tsi. Er is vanaf 2013 een gemodificeerde ketting en spanner van. Niet lang mee wachten.

@azz_kikr
Ik wil juist de versie met mee bewegende lijnen :) als ik het doe, dan gelijk volledig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Rainesh schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:09:
[...]

Ketting en kettingspanners vervangen, is een bekend probleem bij de 1.2tsi. Er is vanaf 2013 een gemodificeerde ketting en spanner van. Niet lang mee wachten.

@azz_kikr
Ik wil juist de versie met mee bewegende lijnen :) als ik het doe, dan gelijk volledig ;)
Kettingspanners bedoelde ik inderdaad !

Maar het geluid wat je in het begin hoort is gewoon door die blokken.. :N
Golf 6 de ketting, Golf 7 de turbo welke in het begin nog wel eens kapot wil gaan, nieuwe RS3 waar de remmen kut zijn.. Ben benieuwd welk kwaaltje de Golf 8 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Famous schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:12:
[...]

Kettingspanners bedoelde ik inderdaad !

Maar het geluid wat je in het begin hoort is gewoon door die blokken.. :N
Golf 6 de ketting, Golf 7 de turbo welke in het begin nog wel eens kapot wil gaan, nieuwe RS3 waar de remmen kut zijn.. Ben benieuwd welk kwaaltje de Golf 8 heeft.
De 1.4t 185pk olieprobleem, dito met de oude 2.0t, nieuwe 1.8t ook kettingprobleem, 1.4tcod trillingen door 2cylinder mode + te lage toeren. Zo blijven we maar doorgaan.

Ben benieuwd naar de nieuwe 1.5tfsi met de nieuwe natte DSG7 bak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

@Rainesh ik heb trekhaak, parkeert 100x makkelijker dan RVC :+)

Nah, 250+ euro voor een kastje voor lijntjes vind ik zelfs naar vw/audi normen te veel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Rainesh schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:28:
[...]

De 1.4t 185pk olieprobleem, dito met de oude 2.0t, nieuwe 1.8t ook kettingprobleem, 1.4tcod trillingen door 2cylinder mode + te lage toeren. Zo blijven we maar doorgaan.

Zie toch liever de 2.5 liter :o :o :o

Maar drama is het zeker. Je zou toch zeggen dat ze blokken wel testen voor 10k km.
Wat dat betreft kan je het beste een 1.9TDI blokje hebben, blijven lekker doorrijden :)
Ibizatje met 400+NM, ook leuk speelgoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
azz_kikr schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:29:
@Rainesh ik heb trekhaak, parkeert 100x makkelijker dan RVC :+)

Nah, 250+ euro voor een kastje voor lijntjes vind ik zelfs naar vw/audi normen te veel :D
Is ook zo...ik weet alleen van mezelf dat ik er spijt van ga krijgen dat ik niet de high end versie genomen heb. Qua inbouw moet het niet veel werk zijn, samen met een vriend van me is het zo gedaan. Toch eerst side assist afmaken, volgende week even de kappen afgeven om te laten spuiten.

Ik had van de week pinnetjes en stekkers gekocht om een adapterkabel te maken voor led dashboardkast verlichting........wilde ik het net gaan maken, ben ik ze gewoon kwijt! Heel het huis overhoop gehaald, samen met mijn vrouw gezocht en echt nergens te bekennen. :( Het is weer zo een dag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Mijne was Bora ARL 1.9Tdi. 220pk / 450Nm, koste wel wat, maar je had dan ook wel wat :D

Buiten LMM, nooit problemen meegehad.

Inbouw is niet veel werk inderdaad. even wel klooien met de in je achterlichten een signaal kabel te hangen (gaat niet via canbus -_- ); kabel naar voor, wat inpluggen en klaar.

[ Voor 41% gewijzigd door SadisticPanda op 31-03-2017 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
azz_kikr schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:35:
Mijne was Bora ARL 1.9Tdi. 220pk / 450Nm, koste wel wat, maar je had dan ook wel wat :D

Buiten LMM, nooit problemen meegehad.

Inbouw is niet veel werk inderdaad. even wel klooien met de in je achterlichten een signaal kabel te hangen (gaat niet via canbus -_- ); kabel naar voor, wat inpluggen en klaar.
Wat krijgt jouw offroad monstertje na een tune kuur?
Neem aan dat je het wel gaat doen toch :o :+ :D

Beetje die 4x4 compenseren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Famous schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:45:
[...]

Wat krijgt jouw offroad monstertje na een tune kuur?
Neem aan dat je het wel gaat doen toch :o :+ :D

Beetje die 4x4 compenseren!
geverfde remklauwen als ik eindelijk keuze kan maken 8)

Voorlopig niks, geen plannen. Vroeger had ik een put zodat ik zelf iets kon doen. Nu niet meer.

Nuja, dat zeg ik nu. Gedachten kunnen veranderen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
@azz_kikr Ach, je kan altijd nog inspiratie halen van Fast and the Furious 3:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Z0RtAgU.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

@Famous Dat is een Touran, geen Tiguan, al is het pelzen dashboard wel super.

ITS SO FLUFFYYYYYYYYYYYY!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
azz_kikr schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 00:11:
@Famous Dat is een Touran, geen Tiguan, al is het pelzen dashboard wel super.

ITS SO FLUFFYYYYYYYYYYYY!!!!!!!
I"m gonnaaaa DIEEE

Ik weet dat het een Touran is. Kan je nog wel een beetje inspiratie vandaag trekken! Mooie wrap op de motorkap of een kuif boven de ruit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:45

mb1

Famous schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 20:58:

En wat kan deze tuner met een golf 7 1.4 TSI 140pk/250 Nm dsg?

Heb je voor mij het adres of de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Rainesh schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:09:
[...]

@azz_kikr
Heb het laten luisteren maar ze zeggen dat het gewoon normaal is. Die ketting hoor ik niet zo raar en heb toen ook met vw dealer gebeld, had geen terugroepactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Scrtz schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 12:29:
[...]

Heb het laten luisteren maar ze zeggen dat het gewoon normaal is. Die ketting hoor ik niet zo raar en heb toen ook met vw dealer gebeld, had geen terugroepactie.
Er is wel een TPI voor....tegen mij zeiden ze ook dat die van de A1 goed zou zijn en de gemodificeerde was. Eindstand dus niet en toch vervangen. Maak in de ochtend een filmpje van het starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Rainesh schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 13:03:
[...]

Er is wel een TPI voor....tegen mij zeiden ze ook dat die van de A1 goed zou zijn en de gemodificeerde was. Eindstand dus niet en toch vervangen. Maak in de ochtend een filmpje van het starten.
S'ochtends met koude start hoor je hem heel eventjes en daarna klinkt ie heel rustig en stil. Zoals in het filmpje dat ik linkte klinkt ie als het blok warm is, denk dat het wel goed zit dus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:47
Famous schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 21:22:

Haha precies dat, sensor schreeuwt moord en brand en nog heb je meer dan genoeg ruimte. Betrap me er wel eens op dat ik het eigenlijk negeer, toch maar mee opletten als ik Rainesh zn verhaal lees... Balen man, dat zijn van die knullige schades :/
mb1 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 11:01:
[...]

En wat kan deze tuner met een golf 7 1.4 TSI 140pk/250 Nm dsg?

Heb je voor mij het adres of de site?
Waarschijnlijk wat iedere tuner doet met 1.4TSI twincharger; 200PK/300NM, persoonlijk heb ik een goede ervaring gehad bij VAG Techniek in Nuenen, daar kun je ook online je kenteken invullen zodat je een beetje een richtlijn hebt voor wat er mogelijk is. En als je een motor tune laat doen; neem ook gewoon DSG tune mee voor droge DSG7, kost nu iets meer, later minder reparatiekosten :+

Edit:
Excusez moi, standaard tune inladen levert 180PK/310NM: https://chiptuning.vagtec...golf/7/1.4+tsi+act+140pk/

Edit2:
En ik lees nu dat dit geen twinchargers meer zijn, te complex (en teveel issues denk ik)

O, en waar ik eigenlijk voor kwam; winterwielen zijn weer omgelegd, originele wielen er onder en twee nieuwe voorbandjes, Continental SC5P :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Nfi3NePl.jpg
Superhandig zo'n hatchbank, passen keiveel wielen in gheghe

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eJR8OeFl.jpg

Side note; vandaag hebben we de auto een jaar en 41000KM in bezit, naast de vervangen koppeling geen noemenswaardige onverwachte kosten gemaakt, best wel tevreden over dit complexe 1.4 torretje haha. Van de zomer eens kijken naar chipkuurtje, ander inlaattraject, andere downpipe, R8 coilpack en bijbehorende bougies en mocht het er in zitten walnootstraalbehandeling. Tank nu al wel enkel V-power maar kan me voorstellen dat er al een behoorlijk laagje aanwezig is.

[ Voor 28% gewijzigd door bokkow op 01-04-2017 14:25 ]

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 21:17
Rainesh schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:28:
[...]

Die trillingen bij de 1.4 CoD is eerder by design en niet echt te vergelijken met ketting issues en olieproblemen.

En komt die nieuwe 1.5TSI met een natte DSG? Zover ik kan zien heeft die evenveel koppel en zou er weinig redenen zijn om er de zwaardere DSG aan te koppelen wanneer dat niet hoeft.

EDIT: Aan de Duitse specificaties van de 1.5 valt te zien dat de DSG 22/23kg zwaarder is als de manuele bak. Dat zelfde verschil zit er ook bij de 1.4, en die heeft de droge koppeling DSG (DQ200). Dat zal dus ook wel het geval zijn voor de 1.5.
En de opgegeven verbruikscijfers verklappen het ook al. De natte DSG7 verbruikt altijd meer op papier als manueel, de droge DSG7 meestal net iets minder.

[ Voor 22% gewijzigd door AndRo555 op 01-04-2017 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
@bokkow Ziet er weer goed uit :) !

Rijdt je wel eens in Zevenaar? Zie redelijk vaak een witte Scirocco hier rijden met diezelfde velgen maar weet nog niet wie het is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
AndRo555 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 14:29:
[...]

Die trillingen bij de 1.4 CoD is eerder by design en niet echt te vergelijken met ketting issues en olieproblemen.

En komt die nieuwe 1.5TSI met een natte DSG? Zover ik kan zien heeft die evenveel koppel en zou er weinig redenen zijn om er de zwaardere DSG aan te koppelen wanneer dat niet hoeft.

EDIT: Aan de Duitse specificaties van de 1.5 valt te zien dat de DSG 22/23kg zwaarder is als de manuele bak. Dat zelfde verschil zit er ook bij de 1.4, en die heeft de droge koppeling DSG (DQ200). Dat zal dus ook wel het geval zijn voor de 1.5.
En de opgegeven verbruikscijfers verklappen het ook al. De natte DSG7 verbruikt altijd meer op papier als manueel, de droge DSG7 meestal net iets minder.
Dat klinkt logisch/plausibel. Ik had van de dealer begrepen dat er een nieuwe bak gekoppeld zou worden aan de 1.5t en dat die veel sterker zou zijn. Vandaar dat ik uitging van de nieuwe DQ500

Vind de lichte trillingen soms irritant, omdat ze dan wat voelbaarder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Doe mij die Charleston velgen maar Andro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Famous schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 15:28:
@bokkow Ziet er weer goed uit :) !

Rijdt je wel eens in Zevenaar? Zie redelijk vaak een witte Scirocco hier rijden met diezelfde velgen maar weet nog niet wie het is :+
Danku, danku!

Nee, Zevenaar is net te ver van Den Bosch om er vaak rond te rijden haha

De zomervelgen zijn overigens veel standaard geleverd op de Scirocco, dus kan best zijn dat er ook een in Zevenaar rondrijdt. Ik denk dat wit met Interlagos velgen misschien wel de meest voorkomende combinatie is geweest :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
bokkow schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 19:34:
[...]

Danku, danku!

Nee, Zevenaar is net te ver van Den Bosch om er vaak rond te rijden haha

De zomervelgen zijn overigens veel standaard geleverd op de Scirocco, dus kan best zijn dat er ook een in Zevenaar rondrijdt. Ik denk dat wit met Interlagos velgen misschien wel de meest voorkomende combinatie is geweest :)
Ow oeps, ik bedoelde jou haha :P

Die interlagos zijn ook gewoon het mooiste imo op een Scirocco, super gewoon. Zijn dat eig dezelfde als onder een passat cc?

Charleston vind ik persoonlijk het mooiste onder een golf 6

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bokkow
Scrtz schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 20:03:
[...]

Ow oeps, ik bedoelde jou haha :P

Die interlagos zijn ook gewoon het mooiste imo op een Scirocco, super gewoon. Zijn dat eig dezelfde als onder een passat cc?

Charleston vind ik persoonlijk het mooiste onder een golf 6
Dat vind ik zelf ook, die Charlestons heb ik me een beetje op verkeken, die passen inderdaad beter onder een Golf 6 (GTD :) ) vooral ook omdat ze iets smaller zijn (7.5" vs 8") en net wat verder in de wielkassen vallen (ET51 vs ET41).

Interlagos velgen zijn inderdaad dezelfde als onder een Passat CC, waar ze ook erg strak onder staan. Ik denk dat ik van de Passat wielen ook een volgende set winterwielen ga nemen, Daytona lijkt me wel vet, heb precies één plaatje gevonden van een Scirocco met deze wielen:

Afbeeldingslocatie: http://aws-cf.caradisiac.com/prod/mesimages/311413/2337618919.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:05
Nu het toch over velgen gaat;

Weet iemand toevallig een lijstje te vinden met de gewichten van de standaard (opties) velgen voor Golf 6 & 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Heeft er hier iemand ervaring met (aftermarket/imitatie) instaplijsten? Origineel vind ik vrij saai voor een Golf 6 en nogal aan de prijs (100-150 euro) maar er zijn via aliexpress etc genoeg alternatieven te koop die er nog vrij aardig uit zien ook. Twijfel alleen of het not-done is aangezien ik wel van OEM hou haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Scrtz schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:49:
Heeft er hier iemand ervaring met (aftermarket/imitatie) instaplijsten? Origineel vind ik vrij saai voor een Golf 6 en nogal aan de prijs (100-150 euro) maar er zijn via aliexpress etc genoeg alternatieven te koop die er nog vrij aardig uit zien ook. Twijfel alleen of het not-done is aangezien ik wel van OEM hou haha..
Ikke :*)

Ik heb instaplijsten voor een tiguan. Is niet golf maar is zelfde pot nat :D
Mijne komen uit polen/litouwen ergens op ebay. Als je wil, kan ik verkoper wel ff zoeken voor je hoor.

Dat het imitatie is, maakt mij weinig uit, zolang het maar niet met lichtjes en hoog tuning gehalte is.
Deze zijn gewoon mooi alu en geen overdreven opschriften.

Ik zal even foto's gaan maken, dan kan je ze zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
azz_kikr schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:19:
[...]

Mijne komen uit polen/litouwen ergens op ebay. Als je wil, kan ik verkoper wel ff zoeken voor je hoor.

Dat het imitatie is, maakt mij weinig uit, zolang het maar niet met lichtjes en hoog tuning gehalte is.

Ja graag, ben erg benieuwd naar foto's :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

@Scrtz
Voorste
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/M0IUbib.jpg

Achterste
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hf9fB7m.jpg

Wonderbaarlijk zijn ze aan de andere kan net hetzelfde :+)

Denk dat ik 50€ betaald heb inc verzending. En zijn hard, niet van dat zilverpapier metaal, gewoon steenhard.
Je had ook van die zilver met in opzichtige letters GOLF/TIGUAN erop maar deze zijn classy. Echt tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
azz_kikr schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:28:
@Scrtz
Voorste
[afbeelding]

Achterste
[afbeelding]

Wonderbaarlijk zijn ze aan de andere kan net hetzelfde :+)

Denk dat ik 50€ betaald heb inc verzending. En zijn hard, niet van dat zilverpapier metaal, gewoon steenhard.
Je had ook van die zilver met in opzichtige letters GOLF/TIGUAN erop maar deze zijn classy. Echt tevreden
die zijn inderdaad netjes! als je voor mij ook de verkoper hebt? heb wat lopen zoeken op entrance frame, Einstiegsleiste, door sill etc. maar die van jou heb ik niet kunnen traceren..

ik wilde eerst de originele dorpellijsten hebben, maar die kunnen te hoog zijn en de onderzijde van de deur beschadigen. heb foto's gezien daarvan, dat wil je echt niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Shanquish op 03-04-2017 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

@Scrtz @Shanquish

dit is de verkoper waar ik hem vandaan heb: (had actie van gratis verzending ^^)
http://stores.ebay.co.uk/polandtuning

Ik zie zo wel niet direct de lijsten voor golf 6 staan, maar misschien zijn dat zelfde als van golf 5 of tiguan? Ik kan me de Golf 6 niet genoeg voorstellen.

deze verkoper (de producent denk ik) heeft ze voor GOLF 6 Plus.
http://www.ebay.co.uk/itm...Chrome-Inox-/112354996102

of voor golf 7:
http://www.ebay.co.uk/itm...1f9f10:g:crQAAOSw9GhYkE6E

http://avisa.pl/en/door-still-protectors/
Mss moet je es PM sturen naar die 2e verkoper?

EDIT: je kan de versie voor GOLF 6 kopen gewoon in nederland ook 8)7 tikkeltje duurder wss (60€ met verzending)
http://www.carstyle.nl/in...-rvs-exclusive-gepro.html

zelfs merk is zelfde ^^

[ Voor 13% gewijzigd door SadisticPanda op 03-04-2017 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
azz_kikr schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:19:
[...]

Bedankt, die zocht ik ook nog voor de Tiguan. Deze plak je gewoon neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

e.looijenga schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:16:
[...]

Bedankt, die zocht ik ook nog voor de Tiguan. Deze plak je gewoon neem ik aan?
Klopt. Je kuist eerst de lak af. Dan met ontvettend doekje dat er bij mij bijzat over de lak gaan. Enkele strips eraf trekken en plakken maar :) (3M Tape). 5-10 Minuutjes werk.

Damn, zoveel intresse, ik zou beter percentje vragen aan verkoper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
azz_kikr schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:19:
[...]

Klopt. Je kuist eerst de lak af. Dan met ontvettend doekje dat er bij mij bijzat over de lak gaan. Enkele strips eraf trekken en plakken maar :) (3M Tape)

Damn, zoveel intresse, ik zou beter percentje vragen aan verkoper :+
Hahaha, bedankt. Ik zal eens kijken. Die originele zijn mij ook te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

e.looijenga schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:20:
[...]

Hahaha, bedankt. Ik zal eens kijken. Die originele zijn mij ook te duur.
Voor 60€ inclusief staan ze ook op carstyle. Niet dat ik de ebay verkopers niet gun, maar prijs is even duur zonder hun "gratis verzending". Kan je ze beter hier (nuja nederland) kopen. Sneller en garantie voor zover dat nodig is bij metalen plaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
@azz_kikr Ik zie dat Autostyle ook gewoon die Foliatec levert.
Scheelt weer gezien ik daarvan een dealer ken die dat dat spul van Autostyle uitlevert. :D

Vanavond of morgen maar eens bestellen.
Twijfel nog lichtjes over de kleur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Famous schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:16:
@azz_kikr Ik zie dat Autostyle ook gewoon die Foliatec levert.
Scheelt weer gezien ik daarvan een dealer ken die dat dat spul van Autostyle uitlevert. :D

Vanavond of morgen maar eens bestellen.
Twijfel nog lichtjes over de kleur..
Ja, zelfde hier; die kleuren. Kan ook niet kiezen ;( ;(
Zwart = Safe
Mat zwart = Standaard VW R?
Carbon/antraciet = Zelfde als erboven
Koper best geil maar past het op mijn wagen.

Is het op GTI makkelijker, daar kom je beter weg met hevige kleuren 8)

Ga je zelf doen of laten doen? Indien zelf, de borstel of de spuitbus erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
azz_kikr schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:46:
[...]

Ja, zelfde hier; die kleuren. Kan ook niet kiezen ;( ;(
Zwart = Safe
Mat zwart = Standaard VW R?
Carbon/antraciet = Zelfde als erboven
Koper best geil maar past het op mijn wagen.

Is het op GTI makkelijker, daar kom je beter weg met hevige kleuren 8)

Ga je zelf doen of laten doen? Indien zelf, de borstel of de spuitbus erop?
Ik ga gewoon voor geel, zie wel goe hoe het staat. Voor die enkele euro's heb ik het zo weer eraf :P

Ga het eerst proberen met zo'n foliatec setje. Wordt volgens mij aanstaande vrijdag geleverd dus ben benieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-09 08:03
@Famous Heb jij nog een locatie waar ik vloermatten met R-line opdruk kan vinden? Heb een Polo 6R R-line, netjes bij JD geweest maar wil nog wat details.

Heb wel al vloermatten gezien in Engeland, maar die liggen, zoals je verwacht verkeer om haha.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
bardi-1 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:39:
@Famous Heb jij nog een locatie waar ik vloermatten met R-line opdruk kan vinden? Heb een Polo 6R R-line, netjes bij JD geweest maar wil nog wat details.

Heb wel al vloermatten gezien in Engeland, maar die liggen, zoals je verwacht verkeer om haha.
Dealer?? Die zal ze toch wel moeten hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Rainesh schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:42:
[...]

Dealer?? Die zal ze toch wel moeten hebben..
Ja gebeld, die zeggen dat ze origineel niet gemaakt zijn met R-line opdruk, dus het moet aftermarket. Kan de originele wel krijgen, deze zijn echter zonder opdruk.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
bardi-1 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:56:
[...]

Ja gebeld, die zeggen dat ze origineel niet gemaakt zijn met R-line opdruk, dus het moet aftermarket. Kan de originele wel krijgen, deze zijn echter zonder opdruk.
bardi-1 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:56:
[...]

Foto's van je Polo? en hoeveel PK heb je nu? :) Je zou verder ebay kunnen proberen en anders kun je nog eens kijken op autostyle.nl die hebben ook een assortiment aan imitatie OEM matten maar vrees dat die ook geen R-line erop hebben..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
@Scrtz

Foto: https://www.dropbox.com/s...3355_246186400_o.jpg?dl=0

Standaard 1.2 TSI 90PK 160NM en bij JDEngineering naar 140PK (bij EURO98). Dyno op EURO95 komt op 132PK 210NM +/-

Ben nu aan het kijken naar iets in de richting van https://www.procartuning....html#product-contact-form

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

@bardi-1
Op ebay staan er wel matten in engeland voor Polo met de stuur aan de goede kant. Alleen 65 euro?...

Zijn dat feitelijk gewoon zwarte matten met R-logo erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
azz_kikr schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:44:
@bardi-1
Op ebay staan er wel matten in engeland voor Polo met de stuur aan de goede kant. Alleen 65 euro?...

Zijn dat feitelijk gewoon zwarte matten met R-logo erop?
Yes, zwarte mat, met (het liefst) in het wit R-Line logo erop. Heb je linkje?

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

@bardi-1

Is dit wat je ongeveer zoekt?

http://www.ebay.co.uk/itm...1fe4b4:g:h2UAAOSw4CFYuGIS

Edit, je kan de kleur van de trims ook kiezen.

[ Voor 10% gewijzigd door SadisticPanda op 04-04-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Yes, dat is het ongeveer. Echter wel zonde van die verzendkosten.. Even verder kijken dus. Misschien dat ik het logo los door een stoffeerder op mijn matten kan laten stikken.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

bardi-1 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:54:
[...]

Yes, dat is het ongeveer. Echter wel zonde van die verzendkosten.. Even verder kijken dus. Misschien dat ik het logo los door een stoffeerder op mijn matten kan laten stikken.
Meeste van die aftermarket matten dudes willen geen officiele logos op hun matten stikken......op papier. Als je het vraagt, doen ze het gewoon hoor. Ik weet niet of het mogelijk is om later nog op te stikken. Mijn matten zijn stof aan de bovenkant en nog redelijk hard rubber on de onderzijde. Moet je denk ik al vrij harde naald voor hebben, en dan is het overal door :'(

Idd jammer van de verzendkosten wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
azz_kikr schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:03:
[...]

Meeste van die aftermarket matten dudes willen geen officiele logos op hun matten stikken......op papier. Als je het vraagt, doen ze het gewoon hoor. Ik weet niet of het mogelijk is om later nog op te stikken. Mijn matten zijn stof aan de bovenkant en nog redelijk hard rubber on de onderzijde. Moet je denk ik al vrij harde naald voor hebben, en dan is het overal door :'(

Idd jammer van de verzendkosten wel.
Projectje om verder uit te zoeken, thanks voor de hulp in ieder geval.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 08:42
Gisteren auto laten tunen bij DVX Performance. Jetta hybride 1.4l van 150pk / 300 Nm naar 215pk / 349 Nm. Onderweg terug ging de EPC na kwartiertje rijden aan, waardoor ik totaal geen vermogen meer kreeg >4000 toeren, dus rechtsomkeer, en na anderhalf uur weer er vandoor. Dat was wel even stress, want ik had om 15:30 een afspraak in Nederland, en zag op de terugweg dat er een ongeluk was gebeurd op die A12 daar. Heb het resultaat op de dashcam, zal ik nog een keer uploaden.

Merk wel echt verschil! Hij trekt nu veel harder op, ik word zelfs lichtjes in mijn stoel gedrukt. Ook als ik al 120 rij, gaspedaal in voor de hoge toeren en hij raast er vandoor zonder moeite! Was het helemaal waard.

Dan vandaag bij de RDW geweest... Ze willen per se op papier, officieel van de tuner een bewijs zien dat mijn wagen, op merk/kenteken met grafiekjes getuned is als bewijs, anders willen ze de aanpassingen niet doorvoeren. Ze hebben blijkbaar geen eigen rolbank, dus snap het ergens wel, maar geef dat dan eerder aan :( Nu moet ik zonder afspraak terug komen om de papieren te overhandigen, en al wel moeten betalen. Als ik terug wil komen met afspraak (dat je niet staat te wachten) kan dat wel, moet je kiezen voor een of andere keuring, kost je wel 30 euro... Pff, laat me nou gewoon goed burger zijn en de wijzigingen doorvoeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
@bardi-1 Jazeker, er is een bedrijf op Marktplaats (en Facebook) die deze matten verkoopt.
Allerlei verschillende soorten voor verschillende types/modellen.

Volgens mij is dit HL automotive, kan je wellicht eens een berichtje sturen.
Die kosten dacht ik 55 euro maar dat kosten ze nou eenmaal :+

@Zebby Denk ook wel dat je het kan vinden lijkt mij wat je nodig hebt? Na 30 seconde google:
U gaat op de dag van de afspraak met het voertuig naar het RDW-keuringsstation en neemt de benodigde documenten mee (zie onder documenten die u moet meenemen). Heeft u aanvullende documenten, zoals een berekening of een testrapport, neemt u deze dan ook mee.
De technische medewerker beoordeelt of de gewijzigde aspecten aan de eisen voldoen. U krijgt ook te horen wat u met uw huidige kentekenbewijs moet doen.
En
Moet een aanvullende keuring op het Testcentrum uitgevoerd worden, dan zijn de extra kosten afhankelijk van de uit te voeren werkzaamheden en gebaseerd op een uurtarief. U kunt voorafgaand aan de keuring op het Testcentrum een prijsindicatie opvragen bij de afdeling Productbeoordeling van de RDW. Na de keuring op het Testcentrum ontvangt u een rekening van de RDW.
Zij kunnen natuurlijk niet zomaar van iedereen aannemen dat het een x bepaald aan vermogen heeft.

Wat was er mis dat de EPC ging branden?
Verder zal het inderdaad wat beter rijden 8)

[ Voor 64% gewijzigd door Famous op 04-04-2017 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 14:38

CeesKees

I rest my Kees

Zebby schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:10:
Dan vandaag bij de RDW geweest... Ze willen per se op papier, officieel van de tuner een bewijs zien dat mijn wagen, op merk/kenteken met grafiekjes getuned is als bewijs, anders willen ze de aanpassingen niet doorvoeren.
Waarom zou je dit willen laten aanpassen?

Met een beetje pech gaat je verzekeringspremie ook omhoog na zo'n aanpassing.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
CeesKees schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:18:
[...]

Hij heeft meer dan 25/30% vermogenswinst, zo hoort het officieel dus ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:01
CeesKees schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:18:
[...]

Omdat bijna 50% aan pk's extra bij wet je dit verplicht. Dat het lastig te controleren is doet daar niets aan af natuurlijk.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 14:38

CeesKees

I rest my Kees

KillaZ schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:20:
[...]

Omdat bijna 50% aan pk's extra bij wet je dit verplicht. Dat het lastig te controleren is doet daar niets aan af natuurlijk.
Famous schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:20:
[...]

Hij heeft meer dan 25/30% vermogenswinst, zo hoort het officieel dus ook :D
Dawissiknie.
Thanx!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Famous schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:13:
@bardi-1 Jazeker, er is een bedrijf op Marktplaats (en Facebook) die deze matten verkoopt.
Allerlei verschillende soorten voor verschillende types/modellen.

Volgens mij is dit HL automotive, kan je wellicht eens een berichtje sturen.
Die kosten dacht ik 55 euro maar dat kosten ze nou eenmaal :+
Hm, HL Automotive komt mij bekend voor en even snel gekeken, maar dat is hoofdzakelijk een BMW parts zaakje. Kom even niet zo snel wat tegen met (bijna) dezelfde naam voor VW parts.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Laatst online: 23-09 08:42
Famous schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:13:
@Zebby Denk ook wel dat je het kan vinden lijkt mij wat je nodig hebt? Na 30 seconde google:

[...]

En

[...]

Zij kunnen natuurlijk niet zomaar van iedereen aannemen dat het een x bepaald aan vermogen heeft.

Wat was er mis dat de EPC ging branden?
Verder zal het inderdaad wat beter rijden 8)
Dit vond ik niet toen ik de afspraak maakte, dat ik daar nog los voor moet zoeken had ik niet verwacht. De beschrijvingen zijn een stuk mooier dan de werkelijkheid daar kan ik je zeggen :D

EPC ging branden omdat ze blijkbaar iets in de turbo te hoog hadden gezet, waardoor de auto in veilige modus sprong toen ik het blijkbaar wel had gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
Zojuist dit setje gekocht, ziet er best nice uit: http://www.ebay.nl/itm/132120018465

AdGuard Home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
Deel 1 is alvast binnen, vrijdag krijg ik de lakset.. Ben erg benieuwd :o

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XVOZNpb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Famous schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:42:
Deel 1 is alvast binnen, vrijdag krijg ik de lakset.. Ben erg benieuwd :o

[afbeelding]
Nice, wat ben je precies van plan ermee?

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Spannend!
Wat ik vroeger wel ontdekt hebt, is als je stickers op die remklauwen wil plakken, is dat spuitbussen iets beter zijn. Makkelijker vlak te spuiten + je kan je blanke lak over de sticker meespuiten. Dan zit die beschermd onder de lak.
Bij potten is de lak en de blanke harde lak in, waardoor de sticker ervan boven op hangt.

Niemand houdt je wel tegen om er nog een extra laag over te knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
https://hypebeast.com/2017/4/pirelli-p-zero-colored

Done or not done?

Mij lijkt het wel gaaf uit zien onder een GTI bijvoorbeeld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Laatst online: 19:39

Pixeltje

Woo-woohoo!

Wat mij betreft not done, maar ik ben dan ook meer voorstander van 'wolf in schaapskleren' look dan flashy.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 22:16
Te krijgen in Super Soft, Ultra Soft, Medium enzo :+

Voor tjoeners wel leuk, verder niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Alleen als je een witte auto hebt. Want zoals ik volgens mij al eens gezegd heb: elke kleur die je aan een witte auto toevoegt is een verbetering :D ;)

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
bardi-1 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:54:
[...]

Nice, wat ben je precies van plan ermee?
Op de R remmen zit een veer waar normaal gesproken een witte R op staat.
Deze is hier er half afgesleten. Ik ga de remmen een andere kleur geven inclusief de veer. Hier plak ik dan een zwarte R sticker op.
azz_kikr schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:56:
Spannend!
Wat ik vroeger wel ontdekt hebt, is als je stickers op die remklauwen wil plakken, is dat spuitbussen iets beter zijn. Makkelijker vlak te spuiten + je kan je blanke lak over de sticker meespuiten. Dan zit die beschermd onder de lak.
Bij potten is de lak en de blanke harde lak in, waardoor de sticker ervan boven op hangt.

Niemand houdt je wel tegen om er nog een extra laag over te knallen :D
Er komt inderdaad nog een laag overheen, of ik laat de kleur eerst drogen en doe het daarna pas eroverheen.
Even kijken wat uitkomt als de auto op de brug staat. :+
Scrtz schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:38:
https://hypebeast.com/2017/4/pirelli-p-zero-colored

Done or not done?

Mij lijkt het wel gaaf uit zien onder een GTI bijvoorbeeld
Vind het geen mooie velg..
Een kleur toevoegen op de band is ook niet helemaal mijn ding. Maakte het in mijn scootertijd wel de letters wit met een bandenmarker :+

Een vriend van mij heeft echter een Golf 5 Edition 30 Pirelli Edition, dan kan ik het misschien ergens waarderen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
Famous schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:45:
[...]

Op de R remmen zit een veer waar normaal gesproken een witte R op staat.
Deze is hier er half afgesleten. Ik ga de remmen een andere kleur geven inclusief de veer. Hier plak ik dan een zwarte R sticker op.
Ah nice! Benieuwd naar het resultaat, zou je wat foto's tussendoor kunnen sharen? Van het proces.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
bardi-1 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:51:
[...]

Ah nice! Benieuwd naar het resultaat, zou je wat foto's tussendoor kunnen sharen? Van het proces.
Ja Foto's! Die zijn er veel te weinig tegenwoordig in dit topic :P

Heb je eig ook interieur foto's van jou Polo?

Als Hongkong eens meewerkt en eindelijk de laatste ledjes levert zal ik ook weer eens wat foto's maken van mijn interieur met LED verlichting :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Ja, mensen. Ik moet de Tiguan verbranden......
Heb net ontdekt dat op de nieuwe lader voor in de aansteker "hyundai" geschreven staat. En ik heb dat ding gewoon droog in mijn VW geduwd.

Bah, wat voel ik me vies. :+

Pagina: 1 ... 34 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.