In het begin was het leuk met de VW Connected App maar nu begint het echt hinderlijk te worden en traag. Ik ga met VW maar eens in discussie want de Parkmobile App werkt binnen 10 seconden en de VW app heeft soms 2 minuten nodig om op te starten. Erg hinderlijk als je wegloopt en je parkeeractie meteen wilt starten want je moet veel meer handelingen doen om de parkeeractie te starten.
Daarnaast vind ik dat er erg veel vertraging op zit met de melding "deuren"/"op slot". Het duurt soms gewoon 5 min voor dat er een melding komt dat er een deur open is gegaan. Vooral als je in een inbraakgevoelige buurt dan net bezig bent, dan ga je gewoon twijfelen over het feit of de deuren echt wel op slot zijn en/of dat jij het bent geweest of dat er net iemand achter je stond en even ruitje heeft ingetikt.
Daarnaast vind ik dat er erg veel vertraging op zit met de melding "deuren"/"op slot". Het duurt soms gewoon 5 min voor dat er een melding komt dat er een deur open is gegaan. Vooral als je in een inbraakgevoelige buurt dan net bezig bent, dan ga je gewoon twijfelen over het feit of de deuren echt wel op slot zijn en/of dat jij het bent geweest of dat er net iemand achter je stond en even ruitje heeft ingetikt.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!