Waarom zou je die goedkope dingen niet gebruiken? Het is juist van de zotte dat je zo veel bij een garage betaald voor iets wat letterlijk seconden in beslag neemt. Een paar jaar geleden, toen die goedkopere dingen er nog niet waren, betaalde je je letterlijk arm voor zo'n diagnostische scan. Ik heb hier in ieder geval zo'n ELM327 Bluetooth liggen, de kleine versie.
Ik heb overigens een vraagje, we hebben nu onze nieuwe auto (dat heb ik hier overigens nog niet gemeld dacht ik) en de vraag gaat over het multimedia systeem. We hebben de Discover Media erin zitten, en alles werkt prima, alleen als ik via Bluetooth muziek wil afspelen gaat het mis. Ik koppel de telefoon dan, maar de auto zegt vervolgens dat er geen afspeelbare media is gevonden op mijn telefoon. Het zijn gewoon MP3'tjes en mijn telefoon is een Nexus 6P. Weten jullie misschien waar ik het probleem moet zoeken? Ze staan in de standaard Music map op mijn telefoon.
Hier dan een plaatje, mocht iemand het leuk vinden

Jup, het is toch een Mk7 GTI geworden. We hebben de rode ingeruild, die staat nog steeds op Marktplaats
http://www.marktplaats.nl...e3a&previousPage=lr&pos=1
- VW Golf Mk.7 GTI
- Bj. 2013
- 40.000KM
- Executive pakket
- Pareleffect zwart
Ik vind de nieuwe trouwens geweldig rijden, maar wat ik echt godsgruwelijk en mateloos irritant vind is dat de versnellingen zo lang zijn. Ik moet echt bij iedere bocht een versnelling meer terug waar dat bij de Mk.5 niet nodig was. Zo zit ik bij een hoop bochten binnen de bebouwde kom weer vaak in de 1 wat niet lekker rijdt. Qua vermogen is het echt een wereld van verschil, we zijn laatst voor het eerst met hem op de Autobahn gegaan naar de Nordschleife en hij zat met gemak op de 250.
[
Voor 12% gewijzigd door
Kuusj op 05-07-2016 22:40
]