Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

BlackMage schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:08:
[...]

Release is de 30e en dat begint dus op dinsdag 0:00 :)

Maar ik denk dat de instance servers overloaded gaan worden omdat iedereen natuurlijk begint met de Artifact quest. Laatste keer dat iedereen op het zelfde moment van de instanceserver gebruik maakte (Garisson) ging het ook niet zo goed.

Zou me echt verbazen als het goed gaat die nacht en de avond van de 30e.
Dus maandag op dinsdag nacht 00:00 bedoel je toch ? ja dat van die servers denk ik ook.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
abdus18 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:22:
[...]

had blijkbaar allemaal te maken met die spyglass dus, die werkte niet, toen die wel werkte overloade die dus alles in die zone daar, en de instance ook dus, logisch als weet ik hoeveel mensen een prive instance willen :P
Heb het ergens gelezen, was een blue post over dacht ik, of het was via de vragen die de laatste paar dagen op MMO-champ. Daar legden ze het probleem van WoD uit en zeiden ze dat het in Legion niet kon gebeuren doordat er split zones waren. Zal het straks eens terugzoeken :P
Ja sowieso zal de meute worden verdeeld over 4 zones, omdat je je eigen volgorde kan bepalen :)

Maar je eerste quest, waar je je artifact haalt, zal ongetwijfeld instanced zijn. Als er zoveel mensen tegelijk daar gebruik van maken is dat een flinke belasting, die te vergelijken is met de start van WoD. Ik denk dat het levellen zelf ook wel weer een aantal scenario's heeft, dus de mensen die voorbij de eerste quest zijn, blijven vast wel ergens anders steken.

Maar ik ben een glas half leeg type persoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrobbert
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10-10 11:47
BlackMage schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:27:
[...]

Ja sowieso zal de meute worden verdeeld over 4 zones, omdat je je eigen volgorde kan bepalen :)

Maar je eerste quest, waar je je artifact haalt, zal ongetwijfeld instanced zijn. Als er zoveel mensen tegelijk daar gebruik van maken is dat een flinke belasting, die te vergelijken is met de start van WoD. Ik denk dat het levellen zelf ook wel weer een aantal scenario's heeft, dus de mensen die voorbij de eerste quest zijn, blijven vast wel ergens anders steken.

maakt het dan nog iets uit dat er voor elke artifact een ander scenariootje draait? In WoD was het allemaal hetzelfde voor iedereen...althans, van dezelfde faction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
abdus18 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:14:
Wat ik las was dat het niet zozeer de instance server van garrison was, maar het hele frostfire ridge.
Horde zat vast door een bug op de spyglass (die de cinematic van je garrison maken laat zien). Toen dit gemaakt was zat iedereen dus op hetzelfde punt in FFR. In gorgorond had je namelijk nergens last van, als je snel genoeg was om uit FFR te zijn.
En daana had je nog de Shaman Stone die maar door 1 persoon tegelijk kon worden aangeklikt, paar honderd man om die stone allemaal mass klikken....
En vervolgens omdat er zo veel mensen in FRR waren liep de quest erna ( waar je phased de berg op moest) vast en was je na 3 dagen pas 10 quests verder. Ben toen maar op een low pop mijn alliance gaan lvlen en daar was toen ineens ook een login que...

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-09 09:45
[...]

Haha, ja ik ben altijd te enthousiast als je dan eenmaal mag beginnen en blijf gelijk proberen hoe slecht het ook gaat :P Met WoD had ik optijd in gorgorond kunnen zijn om voor alle elende uit te komen, helaas besloot ik toen om te wachten op iemand.... Slechtste keuze ooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik geloof dat ze er wel echt overnagedacht hebben hoe ze de server overload van WoD en Pandaria kunnen verspreiden. Al blijf je altijd bottlenecks houden. Ik las ergens dat ze in de Beta er al 2 gewijzigd hebben. Het verspreiden van de spelers over 4 zones zal veel helpen en een infrastructuur die nieuwe servers aanmaakt voor artifacts instances kan ook helpen. Maar als je net als vandaag D-Dos aanvallen krijgt wat een beetje een trend begint te worden bij releases dan kan je lang wachten vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem geen vrij voor Legion en doe er moeten voor om er (extra) vrije tijd voor te regelen.
Of de servers knallen er continue uit of er zitten 5000 mensen op 1 vierkante meter die allemaal het zelfde proberen te doen... daar heb ik nu gewoon het geduld niet (meer) voor.
Ik wacht net zoals als bij WoD totdat de hele hoos voorbij is en kan dan lekker rustig aan mijn dingetje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Die DDoS aanvallen zal wel weer in opdracht van boze Private Server kids zijn.

Vroeg of laat krijgen ze het wel een keer terug in hun leven... hoop ik dan maar ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:01:
Ik neem geen vrij voor Legion en doe er moeten voor om er (extra) vrije tijd voor te regelen.
Of de servers knallen er continue uit of er zitten 5000 mensen op 1 vierkante meter die allemaal het zelfde proberen te doen... daar heb ik nu gewoon het geduld niet (meer) voor.
Ik wacht net zoals als bij WoD totdat de hele hoos voorbij is en kan dan lekker rustig aan mijn dingetje doen.
Dat zal niet echt effectief zijn denk ik. In Legion bepaal je zelf de volgorde van welke zone je wanneer doet. Dus de eerste weken zal de drukte in elke zone vrij consistent zijn. Stel jij begint in Azsuna, dan zit je daar met andere spelers die het als 1e, maar ook als 2e, 3e of 4e zone hebben gekozen.

Eerder kon je inderdaad wel een paar dagen wachten, dan was de grootste massa voorbij en was je ervaring een stuk vriendelijker :) Maar als het goed is, is dat niet eens meer nodig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
BlackMage schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:51:
[...]

gsync zou niet uit moeten maken, aangezien dat de refreshrate van je monitor aanpast aan je framerate (werkt alleen bij monitoren die er ondersteuning voor hebben). V-sync beperkt je framerate tot de refreshrate van je monitor.

Die videokaart heeft geen issues met wow, bij mij draait het (omdat ik vsync aan heb) permanent op 60fps, zelfs tijdens drukke invasion eindbazen (alles op max, 1440p, geen AA). Ik draai Windows 10 Pro, 1511 build en heb geen game features van Windows specifiek uitgezet ofzo.

Met jouw problemen zou ik het volgende doen:
- Alle addons uitzetten. Kijken of dat helpt.
- WoW opnieuw installeren. Kijken of dat helpt.
- Alleen WoW draaien, alles van Skype tot browsers afsluiten. Kijken of dat helpt.
- Videokaart drivers opnieuw installeren. Zeker als je die 1070 nog niet zo lang hebt en je ooit een andere videokaart in dat systeem had. (Gebruik DDU Display Driver Uninstaller) om alles eerst goed te verwijderen.
- Die vage game record features van Windows 10 uitzetten. Staat elders in dit topic hoe.
- Indien je build 1607 draait (Aniversary update) kijken of je die kan terugdraaien. Geen idee of dat uberhaubt kan.
fixed,hoge fps op 1440p en geen drops meer
dikke merci _/-\o_ _/-\o_

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
sutro schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:23:
[...]

fixed,hoge fps op 1440p en geen drops meer
dikke merci _/-\o_ _/-\o_
Wat was het nou ? (voor anderen die het zelfde hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-10 07:55
BlackMage schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:51:
[...]

gsync zou niet uit moeten maken, aangezien dat de refreshrate van je monitor aanpast aan je framerate (werkt alleen bij monitoren die er ondersteuning voor hebben). V-sync beperkt je framerate tot de refreshrate van je monitor.

Die videokaart heeft geen issues met wow, bij mij draait het (omdat ik vsync aan heb) permanent op 60fps, zelfs tijdens drukke invasion eindbazen (alles op max, 1440p, geen AA). Ik draai Windows 10 Pro, 1511 build en heb geen game features van Windows specifiek uitgezet ofzo.

Met jouw problemen zou ik het volgende doen:
- Alle addons uitzetten. Kijken of dat helpt.
- WoW opnieuw installeren. Kijken of dat helpt.
- Alleen WoW draaien, alles van Skype tot browsers afsluiten. Kijken of dat helpt.
- Videokaart drivers opnieuw installeren. Zeker als je die 1070 nog niet zo lang hebt en je ooit een andere videokaart in dat systeem had. (Gebruik DDU Display Driver Uninstaller) om alles eerst goed te verwijderen.
- Die vage game record features van Windows 10 uitzetten. Staat elders in dit topic hoe.
- Indien je build 1607 draait (Aniversary update) kijken of je die kan terugdraaien. Geen idee of dat uberhaubt kan.
1440p alles max met 144Hz. Draai meestal rond de 100+ fps. Dikke prima.

DDos is allemaal alweer opgelost, hebben ze toch snel gefixed :
https://twitter.com/Blizz...68088739507765248?lang=nl

[ Voor 4% gewijzigd door rolandos582 op 23-08-2016 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, en alle tanks gemaxed. Dat was.. onverwacht makkelijk :D Invasions maken het lekker snel, en kan donderdag gelijk een HFC normal mee pakken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Die lui daar bij blizzard worden steeds mooier, nu zijn er zelfs 6 invasions.... Alsof het nog niet hard genoeg ging. Alle 6 maar gewoon activeren, krijg je ook gelijk gratis achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:50
Iusedto schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:26:
Ik hoop toch echt nog dat ik wat garrisons kan meepakken dit weekend.
Bedoel je toevallig invasions? :) er zijn er nu 6 per 2 uur zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Iemand die deze site kent en weet of dit te vertrouwen is?
https://www.instant-gamin...of-warcraft-60-days-card/
goedkoper vind ik voorlopig niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-10 08:38

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Valdourian schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:45:
Iemand die deze site kent en weet of dit te vertrouwen is?
https://www.instant-gamin...of-warcraft-60-days-card/
goedkoper vind ik voorlopig niet :)
Zeer goede site. Leveren binnen 30 seconde vaak.. En je krijgt 3 euro op je verjaardag als je een account aanmaakt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Iemand enig idee hoe je in nieuw Dalaran komt, oftewel waar er een portal is (Alliance)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:55

Prx

toolkist schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:51:
Iemand enig idee hoe je in nieuw Dalaran komt, oftewel waar er een portal is (Alliance)?
Als je de Dalaran bedoelt die boven Kharazan hangt, dan is er een portal in Stormwind Keep. Direct binnen naar links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Thanks, die bedoelde ik inderdaad

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prx schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:52:
[...]

Als je de Dalaran bedoelt die boven Kharazan hangt, dan is er een portal in Stormwind Keep. Direct binnen naar links.
Ik had daar overheen gelezen dat er een portal zat en ben dus helemaal naar Karazhan gevlogen :')

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 06:24

Metian

Snert is vies

Ik kan echt geen keuze maken voor me lv.100 boost |:(
Heb nog lv.91, 90 en 90 staan; maar om nou voor die laatste tien levels het te gebruiken gaat me ook weer te ver. Misschien toch maar me DK verder brengen naar lv.60 en dan die boosten als Veteran. Of toch gewoon level 1 char maken en die boosten; professions levelen is nou ook weer niet zo heel spannend..

Maar kan ook keer een Alliance char maken; hoewel ik ook gewoon een DH kan maken; die twee levels heb je er ook zo bij.. pff keuzes maken 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Metian op 23-08-2016 21:46 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Metian schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:45:
Ik kan echt geen keuze maken voor me lv.100 boost |:(
Heb nog lv.91, 90 en 90 staan; maar om nou voor die laatste tien levels het te gebruiken gaat me ook weer te ver. Misschien toch maar me DK verder brengen naar lv.60 en dan die boosten als Veteran. Of toch gewoon level 1 char maken en die boosten; professions levelen is nou ook weer niet zo heel spannend..

Maar kan ook keer een Alliance char maken; hoewel ik ook gewoon een DH kan maken; die twee levels heb je er ook zo bij.. pff keuzes maken 8)7
een DK aanmaken en naar lvl 60 brengen is een slimme keuze
of een lvl 1 horde character aanmaken en naar 100 boosten is ook mogelijk.

maar een alliance aanmaken? pfff zonde!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroennie777
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Tijdelijke pauze, lees verder in het forum voor updates

Sinds velen terug komen vanop het forum hier en graag nog een graantje van hier en daar meepikken ga ik vanaf donderdagavond mensen boosten die de Moose nog willen hebben. Enkele requirements dat jij moet hebben:
- Minimum iLvl 705
- EU - Alliance character

Waarom doe ik dit?
Ik help graag mensen. Heb er vandaag enkele gedaan uit m'n oude guild die meer PvP gericht zijn en dit ging vlotjes. Ik weet niet hoeveel menser er nog gaan zijn dus zie ik wel. Gelieve me te DM'en

First come, First served

[ Voor 7% gewijzigd door Jeroennie777 op 24-08-2016 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 06:24

Metian

Snert is vies

Kol Nedra schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:28:
[...]

een DK aanmaken en naar lvl 60 brengen is een slimme keuze
of een lvl 1 horde character aanmaken en naar 100 boosten is ook mogelijk.

maar een alliance aanmaken? pfff zonde!
Neig inderdaad ook al naar de DK; zeker omdat voordeel mee kan pakken met veteran extra; maar lv.1 char naar 100 is ook weer mooie optie omdat ik hele weg van levelen kan overslaan.

Alliance maakt ik wel met DH; speel het toch amper :*)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Jeroennie777 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:32:
Sinds velen terug komen vanop het forum hier en graag nog een graantje van hier en daar meepikken ga ik vanaf donderdagavond mensen boosten die de Moose nog willen hebben. Enkele requirements dat jij moet hebben:
- Minimum iLvl 705

Waarom doe ik dit?
Ik help graag mensen. Heb er vandaag enkele gedaan uit m'n oude guild die meer PvP gericht zijn en dit ging vlotjes. Ik weet niet hoeveel menser er nog gaan zijn dus zie ik wel. Gelieve me te DM'en

First come, First served
Gelukkig heb ik hem zelf al, zo moeilijk is het nu ook weer niet. Maar nice dat je het organiseert, beter dan die lui die 20k oid vragen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
ok heb mijn mage van 90 -> 100 gedaan via invasions...
daarbij alle chests bewaard en geopend toen ik 100 was. Van vendor de neck / back / belt / ring / trinket gekocht....
Nou kreeg ik een wand als mage.... stage 1 van 6.... maar om er een offhand bij te krijgen dus 2x pvp bg winnen.... DAT IS ONMOGELIJK als horde... WTF echt alles verloren zo ongeveer....
kortom nu de vraag is er ook een staf ofzo die je van die invasions kan krijgen? Schiet iets harder op dan pvp :X

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-10 16:10
- Minimum iLvl 705

Waarom doe ik dit?

First come, First served
Zou graag willen :) heb alleen net ilvl 697 op me kers verse demonhunter.

http://eu.battle.net/wow/.../sylvanas/Alandyen/simple

Maar ga het wel proberen te redden ! ./#lootgodspraying

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 24-08-2016 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:58
Lord_T schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:48:
ok heb mijn mage van 90 -> 100 gedaan via invasions...
daarbij alle chests bewaard en geopend toen ik 100 was. Van vendor de neck / back / belt / ring / trinket gekocht....
Nou kreeg ik een wand als mage.... stage 1 van 6.... maar om er een offhand bij te krijgen dus 2x pvp bg winnen.... DAT IS ONMOGELIJK als horde... WTF echt alles verloren zo ongeveer....
kortom nu de vraag is er ook een staf ofzo die je van die invasions kan krijgen? Schiet iets harder op dan pvp :X
Hoeveel tijd had je nodig om van 90 -> 100 te gaan ?

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 24-08-2016 00:29 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Bossie schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 00:28:
[...]

Hoeveel tijd had je nodig om van 90 -> 100 te gaan ?
14,5 invasion... dus laat een invasion 15 minuten duren... dan zou dat dus 3,5-4 uur zijn zo ongeveer?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-10 16:41

amphora

Websites & Fotografie

Lord_T schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 00:34:
[...]

14,5 invasion... dus laat een invasion 15 minuten duren... dan zou dat dus 3,5-4 uur zijn zo ongeveer?
Je kon tot vandaag maar 3 invasions per 2 uur doen. Nu 6. Of maakte je ze niet af door in stage 4 te loggen/zonen?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Minimum iLvl 705

Waarom doe ik dit?

First come, First served
Nog ruimte voor een 707 mage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
BlackMage schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:40:
[...]

Wat was het nou ? (voor anderen die het zelfde hebben)
Was toch een driver probleem,alles verwijderd met ddu zoals u voorstelde.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Gister nog even met m'n DK gespeeld, switch nu tussen Blood en Unholy. De invasions in Azshara en Barrens zijn nog goed te doen, alles taggen en weg wezen. Als ik in Hillsbrad een invasion wil doen word ik op het moment dat ik in de buurt kom al neergemaaid door Alliance... Dus switch ik naar Blood en dan maar solo, toch nog een beetje xp.

Nu ik erover nadenk vind ik het best zonde dat ik al m'n shards heb uitgegeven aan de weapon upgrades op m'n demon hunter. Heb er ook een hoop uit kistjes gehad, maar toch... Achteraf had ik beter gewoon de Fel Bat Pub's in kunnen slaan en deze komende maanden, of over een jaar voor mij apart op de action house verkopen. Je gear wordt in de uitbreiding toch vervangen, op deze manier kan je er nog een beetje gold aan verdienen.

Ach heb op m'n Warlock nog 1500+ shards, zijn toch weer 10 fel bat's :).

[ Voor 4% gewijzigd door Black Eagle op 24-08-2016 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroennie777
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
rolandos582 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:06:
[...]

Gelukkig heb ik hem zelf al, zo moeilijk is het nu ook weer niet. Maar nice dat je het organiseert, beter dan die lui die 20k oid vragen O-)
Ik heb ook een tijd lang geboost met m'n guild voor gold te verzamelen voor Legion. Nu doe ik het gewoon voor vrienden/tweakers die hem nog graag zouden willen.
Mektheb schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:50:
[...]

Zou graag willen :) heb alleen net ilvl 697 op me kers verse demonhunter.

http://eu.battle.net/wow/.../sylvanas/Alandyen/simple

Maar ga het wel proberen te redden ! ./#lootgodspraying
May the lootgods be on your side
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 02:45:
[...]

Nog ruimte voor een 707 mage?
Stuur me een dm zodat ik je daar kon contacteren ivm met waar/wanneer.

Voor de andere geïnteresseerden, gelieve geduld te hebben. Ik ga eerst de mensen helpen die me al gecontacteerd hebben. Hopelijk kan ik deze tegen dit weekend afwerken.

[ Voor 22% gewijzigd door Jeroennie777 op 24-08-2016 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Nou mensen, nog 6 dagen te gaan ARE WE READY :D
Kan niet wachten tot WOD afgelopen is, wat een shit expansion is/was dit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Msi92 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:09:
Nou mensen, nog 6 dagen te gaan ARE WE READY :D
Kan niet wachten tot WOD afgelopen is, wat een shit expansion is/was dit :p
Bijna :P, enkel nog men paladin en monk klaar zetten (lees leuke transmog aankleden en gear geven van invasions).
Doel is en blijft om 12u na de launch 110 te zijn, hopelijk lukt het en gooien DDossers geen roet in het eten.
Andere problemen zoals met WoD verwacht ik niet. Het grootste probleem zat hem idd in het samenkomen van horde in frostfire ridge en het feit dat maar 1 keer iemand op dat spyglass kon drukken. Dat hadden ze dan proberen fixen maar het maakte het alleen maar erger.

Enige waar ik geen enkel idee van heb is waar te moeten staan met mijn character bij de launch. De Dalaran van de broken shores zal wss nog niet beschikbaar zijn, en het hele gebeuren moet nog geteleporteerd worden. Moet iedereen dan eerst naar dalaran? Zal dat geen problemen geven of krijg je de start artifact quest in iedere city?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:47
Pfff, niet kunnen slapen van de hitte, ondertussen mijn pally toch maar even naar 92 gekregen :P
Echt absurd, in het begin [1½ maand geleden] was het echt hopen dat ik 1 char naar 100 zou krijgen voor Legion, zou leuk zijn namelijk.
Nu heb ik 4x 100, 1x 92 en zit te denken om een DH te starten gewoon omdat het kan en ik dan straks 6x 100 heb :D

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Grompie schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:31:
[...]

Bijna :P, enkel nog men paladin en monk klaar zetten (lees leuke transmog aankleden en gear geven van invasions).
Doel is en blijft om 12u na de launch 110 te zijn, hopelijk lukt het en gooien DDossers geen roet in het eten.
Andere problemen zoals met WoD verwacht ik niet. Het grootste probleem zat hem idd in het samenkomen van horde in frostfire ridge en het feit dat maar 1 keer iemand op dat spyglass kon drukken. Dat hadden ze dan proberen fixen maar het maakte het alleen maar erger.

Enige waar ik geen enkel idee van heb is waar te moeten staan met mijn character bij de launch. De Dalaran van de broken shores zal wss nog niet beschikbaar zijn, en het hele gebeuren moet nog geteleporteerd worden. Moet iedereen dan eerst naar dalaran? Zal dat geen problemen geven of krijg je de start artifact quest in iedere city?
Als het goed is begin je met je artifact quest zodra je in je Class Order hall bent :P
(althans in de beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik m'n gnome survival hunter nog naar 100 ga brengen tijdens de invasions... Moet nu natuurlijk helemaal easy zijn wanneer er 6 invasions per 2 uur zijn; dan kan je ze gewoon allemaal afmaken en hoef je niet meer moeilijk te doen met uitloggen ed. Tuurlijk; je moet dan wel reizen, maar je collect lekker veel chests.

Dilemma's...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
RustStorm schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:43:
Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik m'n gnome survival hunter nog naar 100 ga brengen tijdens de invasions... Moet nu natuurlijk helemaal easy zijn wanneer er 6 invasions per 2 uur zijn; dan kan je ze gewoon allemaal afmaken en hoef je niet meer moeilijk te doen met uitloggen ed. Tuurlijk; je moet dan wel reizen, maar je collect lekker veel chests.

Dilemma's...
De vraag is welk level deze is en of je de tijd hebt?
Ik zou zeggen "doen", nu is de kans om redelijk simpel te levellen wat je normaal 3x zoveel tijd kost EN je char eindigt met redelijke gear dus kan meteen beginnen [slimme zet van Blizzard]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Msi92 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:39:
[...]

Als het goed is begin je met je artifact quest zodra je in je Class Order hall bent :P
(althans in de beta)
Eh? Op beta kreeg ik voor mijn priest altijd eerst quest voor artifact wapen en dan pas class order hall.
Alleen vraag ik me af of het uitmaakt waar je bent voor je die eerste quest krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Grompie schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:49:
[...]

Eh? Op beta kreeg ik voor mijn priest altijd eerst quest voor artifact wapen en dan pas class order hall.
Alleen vraag ik me af of het uitmaakt waar je bent voor je die eerste quest krijgt.
Als hunter moest ik iig eerst in NEW dalaran wat quests doen voor mijn wapen. Dus denk dat ik hem daar ga stallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
[...]

Ojaa nu je het zegt, je hebt gelijk :p |:(
Bij het aanmaken van je char werd je in Dala gedropt en kreeg je gelijk een quest :p

[ Voor 11% gewijzigd door Msi92 op 24-08-2016 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage

Dilemma's...
Gewoon doen.

Het reizen valt wel mee als je je hs in de Shrine hebt.

Wel als MM gaan trouwens :) Melee invasions zijn suboptimaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dilemma's...
Survival ja
Gnome nee :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
[...]

Volgens mij moet je dalaran verplaatst hebben voordat je de quest krijg voor je artifact/class hall.

Althans zo heb ik het ervaren op de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Hairy23 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:04:
[...]

Volgens mij moet je dalaran verplaatst hebben voordat je de quest krijg voor je artifact/class hall.

Althans zo heb ik het ervaren op de beta.
Vrees ik een beetje voor, als iedereen naar dalaran moet op hetzelfde tijdstip... dat word leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Grompie schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:12:
[...]

Vrees ik een beetje voor, als iedereen naar dalaran moet op hetzelfde tijdstip... dat word leuk.
Ik ook wel een beetje, maar ze hebben een legion launch event gehad op de beta, dus ik hoop dat ze erop voorbereid zijn.

Ik hoop dat ze dat stuk instanced doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Is het met de huidige invasions nog lonend om uit te loggen na P3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
shoombak schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:22:
Is het met de huidige invasions nog lonend om uit te loggen na P3?
Ja en nee....
Voor XP heb ik gemerkt van wel, het scheelt enorm met reizen namelijk en ik merk dat ik in phase 1 en 3 het meeste XP haal.

Qua loot natuurlijk iets minder omdat je geen large chest krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

pr0mpt schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:25:
[...]

Ja en nee....
Voor XP heb ik gemerkt van wel, het scheelt enorm met reizen namelijk en ik merk dat ik in phase 1 en 3 het meeste XP haal.

Qua loot natuurlijk iets minder omdat je geen large chest krijgt..
p3 zonder flying is niet echt lonend.. althans vanochtend voor mij niet als lvl 42..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Vanochtend de quest van vorige week afgemaakt, ik vraag me af waarom ze dit gesplitst hebben.. het 2e deel stelt heel weinig voor en rewards krijg je er ook niet voor (of ik heb iets gemist)

Maar goed, volgende stap; Dalaran verplaatsen I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, nou... gnome: ja! survival: ja! >:)

Ik denk dat ik dan maar eens m'n gnome zal gaan levelen (even geen idee welk level ze ook alweer was). Even zien of ik een portal kan regelen naar de shrine en dan komt he tinderdaad wel goed. Survival heeft gelukkig ook ranged aanvallen. :) pew pew! ;) Maar wellicht is MM of BM wel beter inderdaad. We gaan het zien.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Tijdelijke pauze, lees verder in het forum voor updates

- Minimum iLvl 705

Waarom doe ik dit?

First come, First served
Jammer door mijn low level tricket, ring en offhand ben ik ilevel 696 geloof ik, had graag een mount erbij gewild. Heb wel volledig invasion gear (meeste warforged) en wapen op max. Mocht ik toch nog mee kunnen dan hoor ik het graag, ben een mage trouwens.

Nu even googlen wat die mouse is :) 7 jaar niet gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Bisamrat schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:01:
[...]

Jammer door mijn low level tricket, ring en offhand ben ik ilevel 696 geloof ik, had graag een mount erbij gewild. Heb wel volledig invasion gear (meeste warforged) en wapen op max. Mocht ik toch nog mee kunnen dan hoor ik het graag, ben een mage trouwens.

Nu even googlen wat die mouse is :) 7 jaar niet gespeeld :P
Moose gok ik :P

en ehh, low level ring/trinket bedoel je 685?
Als het goed is kan je rings via vendor invasion/Broken Shore quest krijgen, hetzelfde voor trinket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-10 11:12
RustStorm schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:44:
Haha, nou... gnome: ja! survival: ja! >:)

Ik denk dat ik dan maar eens m'n gnome zal gaan levelen (even geen idee welk level ze ook alweer was). Even zien of ik een portal kan regelen naar de shrine en dan komt he tinderdaad wel goed. Survival heeft gelukkig ook ranged aanvallen. :) pew pew! ;) Maar wellicht is MM of BM wel beter inderdaad. We gaan het zien.
Kijk dan ook even naar de mechanical pets die op dit moment nog gnome/goblin exclusive zijn.
Friender bijvoorbeeld kan je in Gnomeregan halen. Je moet een kleine puzzel oplossen en dan kan je deze temmen (zet wel Aspect of the Turtle aan bij het temmen want hij doet pijn als hij je raakt).

Hier nog een lijst van mechanical pets.
(PS. Gnomes rule!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
pr0mpt schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:05:
[...]

Als het goed is kan je rings via vendor invasion/Broken Shore quest krijgen, hetzelfde voor trinket
je kan maar 1 ring en 1 trinket van die vendor kopen ;)
Die zijn namelijk unique equiped. Verder kan je via pvp een offhand regelen als je een wand hebt geloot... duurt fucking lang maar goed het kan ;)

Trinket kan je oplossen door heirloom trinket te gebruiken mocht je die hebben, is toch 715 ilvl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

pr0mpt schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:05:
[...]

Gisteren met die quest chain begonnen en inderdaad al een trinket en ring gehad. Dus alleen mijn offhand is slecht, zal vanavond even de gear checken.

Kan de Moose mount niet vinden op wowhead, waar dropt / krijg je die mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

raar ik DC net en kan niet meer op wow komen en wow site kom ik ook niet meer op nu op eens

[ Voor 7% gewijzigd door Motaro op 24-08-2016 10:17 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Lord_T schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:12:
[...]

je kan maar 1 ring en 1 trinket van die vendor kopen ;)
Die zijn namelijk unique equiped. Verder kan je via pvp een offhand regelen als je een wand hebt geloot... duurt fucking lang maar goed het kan ;)

Trinket kan je oplossen door heirloom trinket te gebruiken mocht je die hebben, is toch 715 ilvl :P
Ik weet dat je maar 1 van vendor kan equippen, daarom dat ik ook zeg Broken Shore quest line.
Qua Horde, net voordat je het schip op gaat krijg je een 685 ilvl ring en als je de quest doet na het schip krijg je een 685 ilvl trinket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:16
Lord_T schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:48:
vziw is er geen intellect staff te krijgen van de invasions, tenzij een ilevel 685 versie van dat intro scenario.
Mijn mage heeft een zwaard en wand gekregen van de loot chests.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Is de Moose mount de Grove Warden? Want om die te krijgen moet je een quest hebben welke dropt in Archimonde in Hellfire Citadel on Heroic difficulty.

Ach ja we zien wel, ga me de laatste week niet gek laten maken. Na de invasions farm wil ik het rustig aan doen. Dan maar een mount minder, zullen er nog genoeg komen in Legion.

[ Voor 37% gewijzigd door Bisamrat op 24-08-2016 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Motaro schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:13:
raar ik DC net en kan niet meer op wow komen en wow site kom ik ook niet meer op nu op eens
Weeral DDos aanval op blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Grompie schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:29:
[...]

Weeral DDos aanval op blizzard.
daar zit nu ook aan denken wand Bf4 kan ik wel online komen

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 16:14
Vandaar dat de servers zo vaag deden gisteren. Gegevens wilden niet laden en ik had problemen met het inloggen.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
En dan ook van die beunhazen op Twitter die lopen huilen dat Blizzard er maar wat geld tegenaan moet gooien, dan lost het vanzelf op...
yeah right...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-10 11:12
Wat moet je leven zuigen als je plezier beleeft aan DDoS aanvallen en andersmans plezier vergallen. Echt.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Laatst online: 09:10
pr0mpt schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:48:
[...]

En dan ook van die beunhazen op Twitter die lopen huilen dat Blizzard er maar wat geld tegenaan moet gooien, dan lost het vanzelf op...
yeah right...
Naja onwetendheid natuurlijk. Maar aan de andere kant heeft de klant ergens wel gelijk al is het moeilijk om je hier tegen te wapenen. Ik ben benieuwd naar de launch van Legion, vergelijkbare issues vrees ik weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mpt
Hahaha, moet je zien hoe stoer ik ben, ik heb gewoon Blizardt/Battle.Net plat gekregen... PH34R M3!!! >:)

Eehhh hallo meneer agent... oh sorry, meneer FBI bedoel ik...
Oh dat? Nee, ik weet van niets hoor....
Mammieeeeeeee, ze komen mijn computer ophalen, het was maar een grapje!! :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:11:
[...]

Kijk dan ook even naar de mechanical pets die op dit moment nog gnome/goblin exclusive zijn.
Friender bijvoorbeeld kan je in Gnomeregan halen. Je moet een kleine puzzel oplossen en dan kan je deze temmen (zet wel Aspect of the Turtle aan bij het temmen want hij doet pijn als hij je raakt).

Hier nog een lijst van mechanical pets.
(PS. Gnomes rule!)
Yeh thanks! Ben er net achter gekomen dat m'n gnome pas level 35 is... pfoeh... Nou ja, even breinloos die invasions doen i suppose. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:35:
[...]

Yeh thanks! Ben er net achter gekomen dat m'n gnome pas level 35 is... pfoeh... Nou ja, even breinloos die invasions doen i suppose. :)
dat moet nu geen moeite meer zijn nee.. constant 6 invasions up sinds gisteren. (tenzij je ze alle 6 gedaan hebt en nog tijd over hebt natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:38:
[...]

dat moet nu geen moeite meer zijn nee.. constant 6 invasions up sinds gisteren. (tenzij je ze alle 6 gedaan hebt en nog tijd over hebt natuurlijk)
Moeite zal het niet kosten; maar om nou te zeggen dat het leuk is alleen maar invasions te doen vanaf nu tot level 100... Dat gaat me wel enigszins energie en doorzettingsvermogen kosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:58:
Wat moet je leven zuigen als je plezier beleeft aan DDoS aanvallen en andersmans plezier vergallen. Echt.... :(
Vast van die zure gasten die boos zijn omdat hun gratizz Nostalgius server down is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
RustStorm schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:43:
[...]

Moeite zal het niet kosten; maar om nou te zeggen dat het leuk is alleen maar invasions te doen vanaf nu tot level 100... Dat gaat me wel enigszins energie en doorzettingsvermogen kosten. ;)
Persoonlijk zou ik dan toch de logout optie gebruiken.
Je krijgt genoeg chests van phase 2, dus dat maakt niet uit en phase 4 duurt het langst en grootste kans om dood te gaan op een lowbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

RustStorm schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:43:
[...]

gewoon invasions afken tot lvl 60, kistjes bewaren.. dan boost level 100 en kistjes openen.. ben je direct klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

pr0mpt schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:44:
[...]

Persoonlijk zou ik dan toch de logout optie gebruiken.
Je krijgt genoeg chests van phase 2, dus dat maakt niet uit en phase 4 duurt het langst en grootste kans om dood te gaan op een lowbie
Dood gaan is niet zo`n probleem + Phase 3 level je juist enorm hard als je de bosses pakt in de phase. Phase 4 moet je gewoon op een afstand wachten en als de final boss op 10% is tik je hem even aan en ren je weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Of de optie phase 1 & 2 , logoff en repeat tot 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Brummetje schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:47:
[...]

Dood gaan is niet zo`n probleem + Phase 3 level je juist enorm hard als je de bosses pakt in de phase. Phase 4 moet je gewoon op een afstand wachten en als de final boss op 10% is tik je hem even aan en ren je weg :)
daarom dat ik ook zeg dat je phase 1-3 gewoon moet doen, die zijn erg erg fijn.
phase 4 is alleen XP van baas + complete, maar duurt relatief lang en niet efficient.
Zou dan juist logout/login doen, hoef je niet te vliegen niet niets en kan je gewoon weer volop levellen.

Als je genoeg geld hebt rapid mind gebruiken, maar denk niet dat dit erg handig is, gezien het gewoon spuugduur is en de invasions zelf enige tijd vereisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
pr0mpt schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:50:
[...]

daarom dat ik ook zeg dat je phase 1-3 gewoon moet doen, die zijn erg erg fijn.
phase 4 is alleen XP van baas + complete, maar duurt relatief lang en niet efficient.
Zou dan juist logout/login doen, hoef je niet te vliegen niet niets en kan je gewoon weer volop levellen.

Als je genoeg geld hebt rapid mind gebruiken, maar denk niet dat dit erg handig is, gezien het gewoon spuugduur is en de invasions zelf enige tijd vereisen.
Nou ik heb dus 10 stuks op de kop kunnen tikken voor 10k per stuk >:)
Dat gaat serieus rete snel! ben binnen 1 dag bijna naar 76 geleveld met 5 pots _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrobbert
pascal073 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:53:
[...]

Nou ik heb dus 10 stuks op de kop kunnen tikken voor 10k per stuk >:)
Dat gaat serieus rete snel! ben binnen 1 dag bijna naar 76 geleveld met 5 pots _/-\o_
maar wel 100k lichter ;) die pots zijn zo enorm in prijs gestegen...had i known...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
Schrobbert schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:55:
[...]

maar wel 100k lichter ;) die pots zijn zo enorm in prijs gestegen...had i known...
Achja die 100k heb je ook binnen een aantal dagen binnen geharkt, vind het best wel waard als eerlijk mag zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrobbert
pascal073 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:56:
[...]

Achja die 100k heb je ook binnen een aantal dagen binnen geharkt, vind het best wel waard als eerlijk mag zeggen ;)
true. zeker als je aan het begin van legion je professions niet levelt maar alle mats tegen de bizarre start-of-xpack prijzen verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
Schrobbert schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:59:
[...]

true. zeker als je aan het begin van legion je professions niet levelt maar alle mats tegen de bizarre start-of-xpack prijzen verkoopt.
Klopt, Ik heb al een aantal max levels met profs op 700 dus dan maar een alt erbij zonder profs die level ik wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik kom er gewoon niet uit met me gedachte of ik nou assassination of Outlaw rogue ga spelen.. uiteindelijk kan je gewoon switchen natuurlijk maar meer met oog op het begin van de artifact en artifact power die je er aan verspild.. je wilt wel beginnen met de goeie natuurlijk.

Vind beide gewoon erg leuk om te spelen. alleen qua looks vind ik de artifact van outlaw weer iets leuker.

zit er al een week over te peinzen en houd niet op haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
10/13 heroic in 1 reset! BOOYAH! met nieuwe raiders een aardig succes :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou Blizzard nog refunds doen met de launch? Zou graag om middernacht beginnen, maar moet wachten tot de CE binnenkomt voor ik kan spelen. Dus dacht aan om de digitale versie te kopen en te vragen om een refund als ik de CE binnen heb.

Heb het al weleens eerder gedaan, maar weet niet of ze dit nog steeds doen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grompie
Zerora schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:49:
Zou Blizzard nog refunds doen met de launch? Zou graag om middernacht beginnen, maar moet wachten tot de CE binnenkomt voor ik kan spelen. Dus dacht aan om de digitale versie te kopen en te vragen om een refund als ik de CE binnen heb.

Heb het al weleens eerder gedaan, maar weet niet of ze dit nog steeds doen.
Ze doen het idd nog maar je krijgt niet je geld terug maar een key voor een nieuwe deluxe editie die je kan verkopen/weggeven. Of dat is toch wat ik dacht gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:35:
Yep - ik heb mijn druid van 24 naar 100 geleveled in 4 dagen, maar dus grotendeels met maar 4 invasions en vaak ook geen zin om helemaal naar de overkant te reizen, want geen portals naar Uldum en zo. Dus nu met 6 per 2 uur zou je er met een uur of 10 gedachteloos rammen moeten kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Dat inderdaad; je kan nu een digitale editie kopen, en dan op t moment dat je CE er is krijg je een nieuwe key.

En voor mij is dat teveel gedoe dus ik wacht wel gewoon rustig tot ik mn CE kan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Laatst online: 10:05
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:53:
[...]

Yep - ik heb mijn druid van 24 naar 100 geleveled in 4 dagen, maar dus grotendeels met maar 4 invasions en vaak ook geen zin om helemaal naar de overkant te reizen, want geen portals naar Uldum en zo. Dus nu met 6 per 2 uur zou je er met een uur of 10 gedachteloos rammen moeten kunnen komen.
Had je full Heirloom?

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sowieso full heirloom, op de pirate ring na; maar dat zal het verschil niet maken.

Ik ga eens een poging wagen de gnome deze week toch 100 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-10 08:38

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Me gnome roque nu in 3 invasions van 40 tot 50 gekregen. 1 t/m 3 en dan reset. Koste hooguit een half uurtje.

Zal me 3de lvl 100 op Ragnaros worden naast een Paladin en een Hunter.

[ Voor 25% gewijzigd door DidierB op 24-08-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Laatst online: 10:05
RustStorm schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:12:
[...]

Ik heb sowieso full heirloom, op de pirate ring na; maar dat zal het verschil niet maken.

Ik ga eens een poging wagen de gnome deze week toch 100 te krijgen.
Ik heb een druid die ik op 25 heb dus wil dat ook ff proberen. Nu full rested dus die bonus neem ik ook ff mee.

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:53
Hihi zo ga ik mijn Warlock dus nog even levelen voor volgende week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
Vd week ook nog even die Moose opgepikt, voor 10k vond ik deze nog wel de moeite. Meteen mooie mount voor mijn Mount Parade (200 mount achies), Nu 201 mounts, nog 49 te gaan tot de volgende achievement...........

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.