Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ben er niet trots op, maar gisteren level 100 gehaald door middel van Invasion logouts. Laatste 8 levels in 3 uurtjes gehaald. Tijd om proffessions te levelen, aangezien deze nog rond 250 / 300 zitten. En uiteraard de pre Legion quest chain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
300 is wat je nodig hebt om in Legion de prof auests te kunnen doen. Ik zou er geen waarde aan hechten om ze op 700 te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Iemand nog problemen met een gtx 1070 en wow?
Ik heb de hele tijd enorme frame drops,eigenlijk onspeelbaar.
Settings veranderen maakt niks uit,zowel op low of ultrasettings heb ik krak de zelfde fps,die nonstop weg valt ,ook de resolutie veranderen van 1440p naar 1080 p maakt niks uit.
Op de.forums heb je nog mensen met dit probleem en alle mogelijke oplossingen geprobeert maar niks helpt.
Bv in een dungeon haal ik 300fps+ maar zodra er iets gebeurt op het scherm valt deze totaal weg naar 5 fps.
Temperaturen lijken me goed,gpu gaat niet boven de 55 graden.
Mijn setup is de volgende
Msi aero 1070 oc
I7 4790k
16 gig ram
Samsung 850 evo 500gb
Asus rog swift pg279q
Andere games werken wel perfect
Thewitcher 3 haal ik tussen de 50-60 fps op 1440 en ultra settings

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:41
Geen enkel probleem hier met een GTX 1070. Drivers al opnieuw geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
Ja,gebruikt u de meest recente drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 17:29
Hier met een 1070 ook wel redelijke problemen, die framedrops heb ik alleen bij het initieel inloggen een paar keer. Daarna valt het enigszins mee. Maar dat kan ook een addon issue zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
Ook al geprobeerd,addons verwijderd.
Wtf , interface map gerenamed en cache map verwijderd zoals blizz voorstelde.
Maakt allemaal niks uit,echt frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:34
Zelfde hier bij initieel inloggen met een gtx970. Eerste vijf minuten heel veel drops. Hierna alles weer ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-10 19:45
De framedrops kort na inloggen zijn een bekend probleem. Volgens Blizzard is dat een issue van de pre-patch en wordt dat bij de eerstvolgende patch opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:05
cvs79 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:03:
Zelfde hier bij initieel inloggen met een gtx970. Eerste vijf minuten heel veel drops. Hierna alles weer ok
Hier ook hetzelfde issue. Vaak in de grote steden ff drops en dan loopt het wel weer. Lijkt erop dat WoW en de PC elke keer moeten wennen aan elkaar 8)

Btw heb een GTX970

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
Die framedrops blijven gewoon duren bij mij,gisteren bij een invasion kon ik letterlijk niks doen.
Dat zal dan voorlopig gamen worden op m'n oudere pc met een gtx 770 waar het wel lekker loopt en kijken als het beter is als de patch live is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn shaman is gisteren ook 100 geworden. Alle verzamelde chests open gemaakt en keurig gegeared nu: volle set + enhancement wapens (725) en een healing/elemental mace (700). Dus wat dat betreft ben ik klaar voor Legion. Ga niks met m'n Garrison doen etc etc. wellicht nog even voor de leuk m'n professions levelen, ookal heeft dat nie theel veel meerwaarde. :)

Of... m'n gnome survival hunter nog even levelen. Als ik zin heb...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Scallius schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:06:
De framedrops kort na inloggen zijn een bekend probleem. Volgens Blizzard is dat een issue van de pre-patch en wordt dat bij de eerstvolgende patch opgelost.
Ik heb hetzelfde probleem. In de eerste 3-5 minuten na inloggen hapert het een paar keer daarna is het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ryack schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:18:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. In de eerste 3-5 minuten na inloggen hapert het een paar keer daarna is het weg.
Idem hier. Ik dacht dat het door een addon kwam. Na inloggen precies 3 keer dat het even en halve seconde hangt. Als ik zone of wissel van character heb ik het probleem niet meer.

Aan mijn specs zal het niet liggen. i7-6700k, gtx1070, 16gb en een Samsung 950 Pro NVME ssd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien mensen hier "bekend probleem" niet snappen en blijven posten "Ik heb het ook":
Game Stuttering After Login
I wanted to jump in here regarding this issue, this is actually something that is being worked on already. The main cause is the game loading in hotfix data, the stutter will go away after ~10-15 seconds or so in most cases and depending on the connection/hardware. So as a workaround, you can try logging into the character let it sit for 10 seconds or so before moving around, should help.

Now that said, if it continues past 60 seconds it's likely a different issue and I would suggest opening a new thread with the issue you're running into. (Official Forums)
Veel mensen hebben het. gewoon even paar seconden wachten en je kan vrolijk verder.

En voordat mensen triggered raken, niet gelijk alles zo serieus nemen :+

[ Voor 4% gewijzigd door corset op 23-08-2016 08:29 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
Ik heb het niet over de login stuttering maar over non stop stuttering jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:41
BlackMage schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:21:
[...]

Idem hier. Ik dacht dat het door een addon kwam. Na inloggen precies 3 keer dat het even en halve seconde hangt. Als ik zone of wissel van character heb ik het probleem niet meer.

Aan mijn specs zal het niet liggen. i7-6700k, gtx1070, 16gb en een Samsung 950 Pro NVME ssd.
Dit heeft te maken met hotfixes die worden geladen in de eerste 30 seconden na het inloggen. Zodra er een patch uitkomt waarin die hotfixes zijn verwerkt moet dit weg zijn. (bron)

@sutro: drivers 372.54 op Windows 10 Pro x64, versie 1607

[ Voor 7% gewijzigd door Mmore op 23-08-2016 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Iemand al een leveling tree gevonden voor de artifacts voor een holy priest.
Ik zit zelf te denken om te gaan voor de POH-boost en daarna de rechterkant van de artifact chain als basis te nemen en die kant op te werken.

Healing door Leap of Faith verwacht ik niet echt vaak toe te passen in raids, dus 3 punten daarin zijn dan zeer duur in het begin.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Gisteren mijn subscription verlengd en Legion aangeschaft.. was wel weer even wennen, maar na het resettem van mijn talents zat ik er zo in. Kwam erachter dat ik in de 3 maanden dat ik WoD heb gespeeld toch nog 4 classes op 100 heb gekregen :+, nu maar begonnen met het levelen van mijn DK door invasions, in een avondje van 90 naar 95 gekregen.. valt best mee zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

corset schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:29:
Aangezien mensen hier "bekend probleem" niet snappen en blijven posten "Ik heb het ook":

[...]

Veel mensen hebben het. gewoon even paar seconden wachten en je kan vrolijk verder.

En voordat mensen triggered raken, niet gelijk alles zo serieus nemen :+
Ondanks dat je je naam op tweakers hebt veranderd blijf je hetzelfde gedrag vertonen.. Grappig om te zien..

In ander nieuws: gisteren even in de guildchat gepraat en blijkbaar gaat het te hard met mêlee classes en vooral leather users... Twijfel om dan toch maar een mage te levellen nu het zo hard gaat. Die is er namelijk nog niet in de guild.

Gister op mijn DH de mainhand warglaive te pakken gehad!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velandu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 11:44
Zijn er voor PvP'ers nog tips? Ik heb al mijn beta keys weggegeven i.v.m. tijdsgebrek dus zelf niks kunnen testen.

Ik streef (samen met wat vrienden) z.s.m. naar 110 en gaan dan enkel PvP'en (real PvE died in WotLK). Ik neem aan dat ook wij ieder level, zoals Kaap aangeeft, naar onze Class Order Hall (locatie?? lol) moeten gaan om bij te blijven met de artifact wapens. Verder iemand die nog wat toe wil en kan lichten?
Kaap schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:33:
[...]

Vuistregel is dat je elke ding naar je class order hall gaat om te kijken of er "iets" te doen is. Is er niets, dan naar Dalaran, dan is er meestal daar weer iets nieuws te doen. Wisselt elkaar af per ding.

iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Zo gisteren warlock ook op 100 gekregen! Nu alle characters op level 100. Nu nog Rogue/Paladin/Monk en Druid wat gear geven van invasions en ik ben volledig klaar voor de expansion. Kijk er naar uit. Volgende week deze tijd wss volop aan het levelen of stiekem hoop ik zelfs al max level te zijn.

Vond deze gisteren ook nog voor de mensen die super snel naar level 100 willen: http://www.mmo-champion.c...es-100-110-in-6-7-5-hours

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:59:
[...]

Ondanks dat je je naam op tweakers hebt veranderd blijf je hetzelfde gedrag vertonen.. Grappig om te zien..

In ander nieuws: gisteren even in de guildchat gepraat en blijkbaar gaat het te hard met mêlee classes en vooral leather users... Twijfel om dan toch maar een mage te levellen nu het zo hard gaat. Die is er namelijk nog niet in de guild.

Gister op mijn DH de mainhand warglaive te pakken gehad!
En jij blijft een obsessie hebben met mij aanvallen. Some people never change? ;)
Het is door meerdere mensen hier al aangegeven dat het een bekend probleem is, en dat veel mensen er last van hebben. "Ik ook" is dan redelijk irrelevant.

Overigens wel geinig dat je zeer selectief dan leest, aangezien ik al redelijke tijd hier post en je me na een aardige tijd weer pakt op 1 post. :+

Anyway! Back on topic:

Gister eerste Heroic Raid in HFC gehad. Op zich goed, lower fully cleared met 1 wipe op Gorefiend, daarna wat wipes gehad op Zakuun. Vanavond hopelijk die plat en dan kunnen we verder knallen.
Qua tanking weet ik het nog steeds niet zeker:

Demon Hunter
Monk
Warrior
Druid
(Paladin als het niet anders kan)

De andere tank is een plate user, en met Loot Council wordt dat dus erg lastig met dubbel plate :) Maar ja, dat heb ik ook met leather dps/healers.

Moet ik nog maar even een oplossing voor verzinnen.

Gelukkig is de guild ook stabiel nu, 2 kicks gehad. 1 persoon die redelijk loot obsessed was, en gewoon sociaal niet vaardig. Een ander persoon die vond dat hij met 8k dps gewoon mee mocht omdat hij niet een "20 year old bachelorette was"

[ Voor 7% gewijzigd door corset op 23-08-2016 09:11 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Ik merkte dat als ik van spec wissel sommige gear wisselt van stats. Van Intel naar Agility enzo. Helaas niet bij elke gear. Wil naar Enhancement toe op mijn Shaman, maar heb echt totaal geen Enhancement gear. Mijn Shaman is een beetje verwaarloosd geraakt in WoD. Iemand tips hoe ik snel Enhancement gear krijg? En dan vooral de wapens.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-10 11:13
Geluk hebben met invasions. Toch de makkelijkste manier denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:47
Dear Dr. Phil....

I might have an issue..
1½ maand geleden toch weer "even kijken hoe het nu is" enkele jaren niet meer spelen [max 4x 85].
Ondertussen 4x 100 [allemaal rond ilvl 695] en een 87 die ik mogelijk toch ook naar 100 wil zetten met invasions..

Gaat op zich toch echt wel tijd in zitten, ookal is het natuurlijk echt minder als "normaal levellen"... thuis maar even oppassen dat het niet te veel verslaving weer wordt :P

Ben ik nou de enige met dit probleem?

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Lanithro schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:14:
Ik merkte dat als ik van spec wissel sommige gear wisselt van stats. Van Intel naar Agility enzo. Helaas niet bij elke gear. Wil naar Enhancement toe op mijn Shaman, maar heb echt totaal geen Enhancement gear. Mijn Shaman is een beetje verwaarloosd geraakt in WoD. Iemand tips hoe ik snel Enhancement gear krijg? En dan vooral de wapens.
Invasions! Lot's of invasions!
Krijg je ilvl700+ gear van. Doe ze een stuk of 10 keer en je hebt wapens en volledig gear. Daarnaast ook shards verzamelen en je krijgt de ontbrekende stukken gear van de vendor.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/66043729.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Grompie op 23-08-2016 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
corset schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:29:
Dit is niet voor iedereen een bekend probleem. Juist nu komen er mensen terug die langere tijd niet meer hebben gespeeld. Die willen graag een bevestiging dat ze niet de enige zijn met een probleem. Of eigenlijk gewoon een bevestiging dat het niet echt een probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:20:
Dear Dr. Phil....

I might have an issue..
1½ maand geleden toch weer "even kijken hoe het nu is" enkele jaren niet meer spelen [max 4x 85].
Ondertussen 4x 100 [allemaal rond ilvl 695] en een 87 die ik mogelijk toch ook naar 100 wil zetten met invasions..

Gaat op zich toch echt wel tijd in zitten, ookal is het natuurlijk echt minder als "normaal levellen"... thuis maar even oppassen dat het niet te veel verslaving weer wordt :P

Nee hoor, bij ons in de guild meerderen met deze issue :) vooral ook het "wtf wil ik spelen in legion!" probleem is erg sterk.
Ik heb nu alle tanks behalve warrior op itemlevel 700 zitten, en kan ook niet bepalen wat ik wil spelen :p Ook ben ik van een casual speler meer gegaan naar checklists hebben met "voor de raid moet ik nog X, Y en Z doen!"
Ryack schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:23:
[...]

Dit is niet voor iedereen een bekend probleem. Juist nu komen er mensen terug die langere tijd niet meer hebben gespeeld. Die willen graag een bevestiging dat ze niet de enige zijn met een probleem. Of eigenlijk gewoon een bevestiging dat het niet echt een probleem is.
Je zou bijna denken dat de blue posts er met een reden zijn :P maar ik snap het wel hoor, de post was ook totaal niet serieus bedoeld.
Ik liep me in het begin ook aardig te ergeren aan de issue, maar na 3 UI resets kwam ik er al snel achter dat het gewoon WoW zelf is.

[ Voor 26% gewijzigd door corset op 23-08-2016 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrobbert
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10-10 11:47
Lanithro schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:14:
steelforged hammers upgraden tot stage 6/6 met steelforged essences. Die zouden op dit moment niet duur moeten zijn omdat felblight heel laag staat in prijs. Zou alles bij elkaar zo'n 8-9k per wapen moeten kosten voor 6/6.
corset schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 22:37:
Quiz vraag! Ik probeer de warcraft logs weer eens uit te pluizen, maar wat bedoelen ze met Ilvl %? is dat het % wat je doet vergeleken met andere van dit itemlevel?
Ja, dit is de bracketscore. Een rankingscore is vrij weinig waard. Een bracketscore daarentegen veel meer; wat doe jij tov anderen in dezelfde spec met dezelfde gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ben het even kwijt, maar hoe lang ben je ongeveer bezig om de Garisson unlocken vanaf het begin van WoD? Had gelezen dat je makkelijk de 20% exp potion kan halen op alts op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:10
Zo na een paar dagen niet meer hier geweest te zijn ben ik er weer dus iedereen kan weer gerust zijn ;-).

Paladin en Hunter zijn lekker gegeared momenteel (waarbij hunter nog verbeterd kan worden). Verder hoop ik vanavond de INT heirloom ring binnen te hengelen met de Naval missie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
pr0mpt schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:20:
Dear Dr. Phil....

I might have an issue..

Tsja, je bent nu wat ouder. Ik was vroeger in 'The good Old days' ook ontzettend verslaafd aan dit spel. maar ik merk dat ik nu wel met mindere mate speel. Maar dat kan ook komen door een verandere privé situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
shoombak schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:39:
Ben het even kwijt, maar hoe lang ben je ongeveer bezig om de Garisson unlocken vanaf het begin van WoD? Had gelezen dat je makkelijk de 20% exp potion kan halen op alts op die manier.
Uit ervaring ben je ongeveer 45 minuten bezig, max 1 uur om garisson te unlocken vanaf begin WoD.
Je loopt alleen tegen het volgende aan:
Je hebt 100 Garisson resources nodig per 20% exp potion, en die heb je in het begin niet.
Let ook op, BoP potions.

Dus of je weet snel waar je resources kan halen, maar omdat je net aan WoD begint zou ik het in het geheel skippen.
Heb ik ook gedaan, was alleen handig om "tussendoor" te doen als je alle invasions op CD hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Herken dat niet hoor....

-Veranderde prive situatie (samenwonend, kind): check
-Ouder geworden (37): check
-Speel nog evenveel (elke avond 3-4 uur): check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:42
Je krijgt je garrison bijna gratis. Er is een verplichte intro quest line en als je die hebt gedaan moet je nog 2 minuten besteden om je garrison level 1 te krijgen. Garrison level 2 krijg je ook voor 200 garrison resources tegenwoordig kwam ik achter. Dus dit is zo goed als gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Lanithro schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:49:
[...]

Tsja, je bent nu wat ouder. Ik was vroeger in 'The good Old days' ook ontzettend verslaafd aan dit spel. maar ik merk dat ik nu wel met mindere mate speel. Maar dat kan ook komen door een verandere privé situatie.
Ik merk wel echt dat met invasions ik erg snel terug kan vallen in verslaafd gedrag.

Andere dingen niet door omdat ik invasions "moet" doen omdat ik dan "nog even" kan levellen.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTL1IQsX_U6euWRQcuHS69U7qJ02-1dvSO0XO8ZnPnaX09vtKrKZQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Kaap schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:51:
Herken dat niet hoor....

-Veranderde prive situatie (samenwonend, kind): check
-Ouder geworden (37): check
-Speel nog evenveel (elke avond 3-4 uur): check
Dat gaat mijn vrouw echt niet accepteren. Als ik elke avond achter computer zit dan krijg ik een heel ongelukkige vrouw. Die vind het al verschrikkelijk dat ze twee avonden alleen beneden moet zitten.
pr0mpt schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:53:
[...]

Ik merk wel echt dat met invasions ik erg snel terug kan vallen in verslaafd gedrag.

Andere dingen niet door omdat ik invasions "moet" doen omdat ik dan "nog even" kan levellen.

[afbeelding]
Ja ik merk dat ook wel hoor, maar ik als ik bijvoorbeeld een half continent over moet vliegen tegen bedtijd stop ik wel. Vind ik de moeite niet terwijl ik vroeger echt elke avond tot 0100 uur door kon gaan heb ik dat nu niet meer.

[ Voor 41% gewijzigd door Lanithro op 23-08-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Lanithro schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:56:
[...]

Dat gaat mijn vrouw echt niet accepteren. Als ik elke avond achter computer zit dan krijg ik een heel ongelukkige vrouw. Die vind het al verschrikkelijk dat ze twee avonden alleen beneden moet zitten.
Dat gaat er bij mijn vrouw ook niet echt in.
Ik heb nu de laatste 2 weken dit gedaan, maar meer ook omdat ze [ivm zwangerschap] vroeger ging slapen.
Alleen is ze sinds het weekend de moeheid voorbij en kreeg ik duidelijk de melding dat dit moest veranderen... en terecht.

Dus nu even met beleid netjes plannen wanneer ik ga gamen en die laatste char even efficient levellen... zal dat uitloggen in phase 3 maar eens proberen, nog nooit gedaan.

Merkte gisteren wel met mijn priest dat het goed geld is ook..
iets van 46 invasion chests [23 van elk], naast dat ik bijna een setje 710 gear compleet had, ongeveer 1200g aan vendor meuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grompie
IntToStr schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:52:
Je krijgt je garrison bijna gratis. Er is een verplichte intro quest line en als je die hebt gedaan moet je nog 2 minuten besteden om je garrison level 1 te krijgen. Garrison level 2 krijg je ook voor 200 garrison resources tegenwoordig kwam ik achter. Dus dit is zo goed als gratis.
Tip voor de mensen die tanaan jungle intro quest willen skippen:

Je kan op de timeless isle een onderwater grot vinden. Deze bevind zich aan de oostkant van het eiland dicht bij een op water liggen schip. Je moet onder water de grot in zwemmen. Daar vind je een kampvuur met een paar stoelen rond. Ga je op 1 van de stoelen zitten kan je op het kampvuur drukken en voila je wordt naar gorgrond geteleporteerd. Vandaaruit ga je naar de plek waar je garrison zich normaal zou bevinden en je kan de quest starten die je je garrison geeft.µ

Zelf geprobeerd en het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:48

Nogne

>.<

Kan je je PC niet naar beneden verplaatsen? :P

Ik heb gisteren WoW weer eens opgestart na 2 jaar, en kon er niet vanaf blijven. Kan niet wachten tot ik vanavond weer verder kan O-)

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dus die 2 avonden wil ze eigenlijk liever ook dat jij haar entertained i.p.v. jezelf. Ik vind dat juist erg egoistisch om van een ander te verwachten zich elke dag naar jou te schikken. Mijn ex wou ook dat ik elke avond op de bank zat als zij tv keek. Leuk man... Ik vind dat over het algemeen vrouwen in relaties nog te vaak vasthouden aan het klassieke idee dat de man naast haar op de bank is "zoals het zou moeten zijn". Dat terwijl de meeste mannen de tv allang niet niet meer interessant vinden en een interactievere vorm van entertainment willen.

Wat er na mijn ex verandert is, is dat mijn pc in de woonkamer staat. Ik acht een pc net zon onderdeel van de woonkamer als een tv. Dat pc op de zolderkamer taboe kan echt niet meer.

Mijn huidige vriendin wil juist dat ik lekker mezelf entertain savonds en zij ook haar ding kan doen. Zij zal het juist niet accepteren als ik boven zou zitten en dus vereist ze dat de pc beneden staat. Zodoende hebben we gewoon de hele avond contact en praten we gewoon terwijl we bezig zijn.

Perfect match, logisch, anders had ze echt geen kleine van me gehad :+

[ Voor 30% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-08-2016 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Kaap schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:01:
[...]

Dus die 2 avonden wil ze eigenlijk liever ook dat jij haar entertained i.p.v. jezelf. Ik vind dat juist erg egoistisch om van een ander te verwachten zich elke dag naar jou te schikken. Mijn ex wou ook dat ik elke avond op de bank zat als zij tv keek. Leuk man...

Wat er na mijn ex verandert is, is dat mijn pc in de woonkamer staat. Ik acht een pc net zon onderdeel van de woonkamer als een tv. Dat pc op de zolderkamer taboe kan echt niet meer.

Mijn huidige vriendin wil juist dat ik lekker mezelf entertain savonds en zij ook haar ding kan doen. Zij zal het juist niet accepteren als ik boven zou zitten en dus vereist ze dat de pc beneden staat. Zodoende hebben we gewoon de hele avond contact en praten we gewoon terwijl we bezig zijn.

Perfect match, logisch, anders had ze echt geen kleine van me gehad :+
PC staat [in aangepaste vorm] nu ook gewoon beneden, wel zo fijn.
Zij doet haar ding, ik het mijne, maar kunnen toch nog gezellig praten en even een knuffel links en rechts moet kunnen.

Stukken beter dan "gescheiden" je avond doorbrengen.

Maar het is gewoon een vereiste om ook tijd samen iets te doen, al is het een bordspelletje, serie, film etc doen.. Vind ik ook geen probleem als ze me daar op aan spreekt en andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De invasions zelf vind ik nog niet eens zo verslavend.
Grote probleem is dat ik nu 8 extra lvl 100's heb en nu op 14 characters dagelijks ZG farm
en wekelijks Dragon Soul, TK en ICC zodat ik ook de laatste dungeon mounts in de pocket heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:08:
[...]
Maar het is gewoon een vereiste om ook tijd samen iets te doen, al is het een bordspelletje, serie, film etc doen.. Vind ik ook geen probleem als ze me daar op aan spreekt en andersom
Doen we hier ook, alleen niet volgens een gepland schema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
Dat zou voor ons ook een uitkomst zijn, al gebruik ik mijn pc ook voor het werk waar ik er af en toe snachts voor uit moet voor maintenance of standby werkzaamheden. Dus dat doe ik liever een kamer naast onze slaapkamer. Maar ik denk dat veel samenwonende mensen dit probleem herkennen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-10 07:55
demokert schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:46:
Zo na een paar dagen niet meer hier geweest te zijn ben ik er weer dus iedereen kan weer gerust zijn ;-).

Paladin en Hunter zijn lekker gegeared momenteel (waarbij hunter nog verbeterd kan worden). Verder hoop ik vanavond de INT heirloom ring binnen te hengelen met de Naval missie !
Op mijn hunter had ik die ring bij de 1e heroic die ik deed, op mijn warrior had ik hem na een paar bosses. Volgens mij is die droprate wel aardig. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
Die ringen komen toch enkel van je naval missies dacht ik hoor! Wellicht dat je trinkets en ringen door elkaar aan het halen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demokert schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:14:
Die ringen komen toch enkel van je naval missies dacht ik hoor! Wellicht dat je trinkets en ringen door elkaar aan het halen bent?
Ringen komen idd van Garrison ship missions, trinkets van mythic dungeons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Kaap schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:01:
[...]

Dus die 2 avonden wil ze eigenlijk liever ook dat jij haar entertained i.p.v. jezelf. Ik vind dat juist erg egoistisch om van een ander te verwachten zich elke dag naar jou te schikken. Mijn ex wou ook dat ik elke avond op de bank zat als zij tv keek. Leuk man... Ik vind dat over het algemeen vrouwen in relaties nog te vaak vasthouden aan het klassieke idee dat de man naast haar op de bank is "zoals het zou moeten zijn". Dat terwijl de meeste mannen de tv allang niet niet meer interessant vinden en een interactievere vorm van entertainment willen.

Mijn vrouw kan heel slecht tegen alleen zijn (zelfs al zit ik boven). Dit heeft meer te maken dingen die ze heeft meegemaakt in het verleden. Ze heeft ook weinig vrienden tot geen dit omdat ze in het verleden meerdere malen ontzettend is gekwetst door mensen die tot haar beste vrienden rekende.

Computer beneden is ook geen optie helaas. Ik speel ook regelmatig CS:GO met vrienden en met Teamspek is het ook geen pretje voor haard dat ik overal doorheen praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
Overigens heb ik nog geen trinket zien droppen in mythic dungeons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demokert schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:18:
De drop kans is ongeveer 5% per boss kill. Als gemiddeld elke mythic dungeon 4 bosses heeft zou je gemiddeld elke 5 mythic dungeons er 1 moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:21:
[...]

De drop kans is ongeveer 5% per boss kill. Als gemiddeld elke mythic dungeon 4 bosses heeft zou je gemiddeld elke 5 mythic dungeons er 1 moeten krijgen.
Dat klopt niet ;). Het is 5% kans per boss. Het is niet zo dat als hij bij de eerste niet dropt de kans verhoogt word bij de tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
Om even terug te komen op m'n gtx 1070 issues met wow,zou het kunnen dat die fps drops komen doordat ik gsync enabeld heb?
Ben aan het werken dus kan het niet onmiddelijk testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:52
Mijn vriendin zit tegenwoordig naast me, ook te WoWen. Ik denk 3 avonden in de week. Raiden ben ik niet van plan, hooguit een LFR. Echt in een goede guild raiden kost toch teveel tijd en toewijding, naast het 3-4 uur raiden per avond zelf.

Ik moet haar alleen niet de diepgang van bepaalde stats of rotaties proberen uit te leggen want dat geeft alleen maar ruzie :D Zij mag lekker simpel questen, ik doe het endgame research en het rekenwerk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
Hele stomme vraag misschien, maar ik ken alleen Normal/Heroic dungeons.
Wat is nou echt het verschil met deze en Mythic Dungeons?
Weer een niveau moeilijker? Iets anders speciaal?

Vanaf welk ilvl kan je deze gaan doen, is het nog wel interessant met invasion gear of totaal niet nuttig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ergens wel herkenbaar dat van het rekenwerk. ;) Zo gaat het hier thuis ook, al ben ik pas WoW gaan spelen nadat zij het al speelde.. (stiekem is WoW de reden dat we elkaar ooit zijn tegengekomen.

Straks gaat mijn PC wel naar boven / zolder als we een nieuwe woning hebben. Gewoon omdat we meer ruimte willen in de woonkamer straks.

Daarnaast kijken we samen veel series of doen we inderdaad bordspelletjes etc. En gaat zij graag naar vrienden in de avond, en op zulke momenten duik ik online en samen met vrienden online te gamen. Of in het weekend als zij aan het werk is (ze heeft soms weekend diensten en ik gewoon een 9 tot 5 baan om t zo maar te noemen)

En misschien zetten we boven wel een extra tafel neer voor haar laptop om dan samen te gaan gamen / raiden. Of ik regel een extra laptop voor beneden om dan samen te gamen.. want apart zitten gamen is ook weer niet alles.

Hoe dan ook; we vinden wel een weg die voor ons beiden past :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
sutro schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:37:
Om even terug te komen op m'n gtx 1070 issues met wow,zou het kunnen dat die fps drops komen doordat ik gsync enabeld heb?
Ben aan het werken dus kan het niet onmiddelijk testen.
gsync zou niet uit moeten maken, aangezien dat de refreshrate van je monitor aanpast aan je framerate (werkt alleen bij monitoren die er ondersteuning voor hebben). V-sync beperkt je framerate tot de refreshrate van je monitor.

Die videokaart heeft geen issues met wow, bij mij draait het (omdat ik vsync aan heb) permanent op 60fps, zelfs tijdens drukke invasion eindbazen (alles op max, 1440p, geen AA). Ik draai Windows 10 Pro, 1511 build en heb geen game features van Windows specifiek uitgezet ofzo.

Met jouw problemen zou ik het volgende doen:
- Alle addons uitzetten. Kijken of dat helpt.
- WoW opnieuw installeren. Kijken of dat helpt.
- Alleen WoW draaien, alles van Skype tot browsers afsluiten. Kijken of dat helpt.
- Videokaart drivers opnieuw installeren. Zeker als je die 1070 nog niet zo lang hebt en je ooit een andere videokaart in dat systeem had. (Gebruik DDU Display Driver Uninstaller) om alles eerst goed te verwijderen.
- Die vage game record features van Windows 10 uitzetten. Staat elders in dit topic hoe.
- Indien je build 1607 draait (Aniversary update) kijken of je die kan terugdraaien. Geen idee of dat uberhaubt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashrah schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:31:
[...]

Dat klopt niet ;). Het is 5% kans per boss. Het is niet zo dat als hij bij de eerste niet dropt de kans verhoogt word bij de tweede.
Klopt uiteraard niet helemaal doordat het idd niet optelt maar pas in de hoge aantal kills gaat dat veel verschillen. Soms zou het wel handig zijn als het optelde. 300+ Kael Thas kills voor Ashes of Alar en still counting. Morgen weer 14 kansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:52:
[...]

Klopt uiteraard niet helemaal doordat het idd niet optelt maar pas in de hoge aantal kills gaat dat veel verschillen. Soms zou het wel handig zijn als het optelde. 300+ Kael Thas kills voor Ashes of Alar en still counting. Morgen weer 14 kansen
De dropkans is gewoon altijd 5% (of 1% voor de meeste mounts..)

Maar statistische waarschijnlijkheid dat je in 100 kills minimaal 1x die 1% drop hebt gehad is een stuk groter dan wanneer je dat 1x heb gedaan..

Ik ga morgen weer voor 9x ICC en 9x Firelands voor de mounts :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
BlackMage schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:51:
[...]

gsync zou niet uit moeten maken, aangezien dat de refreshrate van je monitor aanpast aan je framerate (werkt alleen bij monitoren die er ondersteuning voor hebben). V-sync beperkt je framerate tot de refreshrate van je monitor.

Die videokaart heeft geen issues met wow, bij mij draait het (omdat ik vsync aan heb) permanent op 60fps, zelfs tijdens drukke invasion eindbazen (alles op max, 1440p, geen AA). Ik draai Windows 10 Pro, 1511 build en heb geen game features van Windows specifiek uitgezet ofzo.

Met jouw problemen zou ik het volgende doen:
- Alle addons uitzetten. Kijken of dat helpt.
- WoW opnieuw installeren. Kijken of dat helpt.
- Alleen WoW draaien, alles van Skype tot browsers afsluiten. Kijken of dat helpt.
- Videokaart drivers opnieuw installeren. Zeker als je die 1070 nog niet zo lang hebt en je ooit een andere videokaart in dat systeem had. (Gebruik DDU Display Driver Uninstaller) om alles eerst goed te verwijderen.
- Die vage game record features van Windows 10 uitzetten. Staat elders in dit topic hoe.
- Indien je build 1607 draait (Aniversary update) kijken of je die kan terugdraaien. Geen idee of dat uberhaubt kan.
Ik zal dit alles vanavond eens testen.
Hartelijke dank 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:52:
[...]

misch moet ik eens met je meegaan ik heb er een van de boss zelf en 6 uit BMAH containers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
pr0mpt schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:47:

Vanaf welk ilvl kan je deze gaan doen, is het nog wel interessant met invasion gear of totaal niet nuttig?
Mythic dungeons zijn weer een stukje moeilijker dan heroic. Zelfde instances, maar zwaarder getuned en een paar extra abilities misschien. Je kunt niet queuen voor deze dungeons. Je zult zelf een groep moeten maken en naar de ingang van de dungeon lopen/vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 18:52
Ik heb alleen FPS issues als ik WoW net opstart, na 1 minuut ofzo blijf ik fps tussen de 58 en 60 zitten.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:58:
[...]

Mythic dungeons zijn weer een stukje moeilijker dan heroic. Zelfde instances, maar zwaarder getuned en een paar extra abilities misschien. Je kunt niet queuen voor deze dungeons. Je zult zelf een groep moeten maken en naar de ingang van de dungeon lopen/vliegen.
Over een week veranderd dit compleet met Legion tho. Dan heb je een keystone nodig voor mythic dungeons. Je kan er wekelijks 1tje krijgen door bijvoorbeeld worldquests, dailies etc. Je begint Mythic dungeons op makkelijkste niveau en tijd vergelijkbaar met silver timed runs en hoe hoger de keystone hoe hoger je wekelijkse loot items in je classhall wordt. Wel krijg je van elke run afhankelijk van niveau ook hoger soort items van de bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ja, Legion is helemaal anders met mythic+ etc. Dan gaat het meer richting de huidige challenge modes.

Vanaf mythic +10 krijg je wekelijks mythic raid ilvl loot uit je cache en ik dacht 865 loot als drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:04:
Ja, Legion is helemaal anders met mythic+ etc. Dan gaat het meer richting de huidige challenge modes.

Vanaf mythic +10 krijg je wekelijks mythic raid ilvl loot uit je cache en ik dacht 865 loot als drops.
Jup ik geloof dat mythic +10 zo'n beetje is waar je wekelijks naar wil streven met een 885 drop in je Class Hall, de rest is meer voor de mensen die realm first en wekelijkse scoreboard willen ownen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 18:52
edit: laat maar

[ Voor 87% gewijzigd door Kol Nedra op 23-08-2016 11:16 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
pr0mpt schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:47:

Op dit moment is het meestal 690 oid voor mythic dungeons en 720+ voor mythic raids.
Mythic dungeons kom je al vrij snel in met je group finder, staan altijd wel een stuk of 20 open.
demokert schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:14:
Oeps mij bad, welke ring doel je dan precies op? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
Ik vroeg me trouwens af of het nut heeft om die invasion kistjes te bewaren tot level 110. Zouden deze dan mee gaan scalen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demokert schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:21:
Ik vroeg me trouwens af of het nut heeft om die invasion kistjes te bewaren tot level 110. Zouden deze dan mee gaan scalen? :)
Haha nee ze zijn gecapped op 720 (mits ze warforged zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
Is dat ook ergens bevestigd? :) Bedoel zou wel een leuke "cheat" zijn he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
demokert schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:18:
Volgens mij zijn de trinkets niet meer te verkrijgen nu in de pre-patch, maar dit weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demokert schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:30:
Is dat ook ergens bevestigd? :) Bedoel zou wel een leuke "cheat" zijn he!
Ja ilvl van item bevestigd dat. Die kan je zien als je op lager lvl kistje opent en deze downscaled

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:01:
Ik heb alleen FPS issues als ik WoW net opstart, na 1 minuut ofzo blijf ik fps tussen de 58 en 60 zitten.
Dat is een bekende bug, waar ze mee bezig zijn. Direct na het inloggen is WoW blijkbaar nog aan het hotfixen wat haperingen kan veroorzaken. Als na korte tijd alles normaal draait zonder haperingen en framerate drops is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

God blijf het moeilijk vinden om mijn main voor Legion te bepalen. Heb wat rond gespeeld en nog wat toons naar 100 gebracht. (merk wel dat ik aan me max zit want die Invasions komen aardig me neus uit)

Twijfel nu tussen Priest (vanilla main) of Shaman.

Ben ook benieuwd hoe jullie cash flow is in game. Ik merk dat het een stuk makkelijker is dan vroeger om cash te vergaren maar echt een steady cashflow heb ik niet momenteel. Gisteren TradeSkillMaster gedownload maar daar moet ik nog even goed me tanden in zetten. Dat is namelijk niet de meest noob-friendly AH tool.

Gelukkig binnenkort wat meer tijd om handen om dit goed in te richten.

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potgrond
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-05-2024
IntToStr schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:32:
[...]

Volgens mij zijn de trinkets niet meer te verkrijgen nu in de pre-patch, maar dit weet ik niet zeker.
Zijn nog wel beschikbaar, tot aankomende dinsdag zover ik weet. Ik heb gelukkig de afgelopen week de 3 dps trinkets gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Potgrond schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:55:
Zijn nog wel beschikbaar, tot aankomende dinsdag zover ik weet. Ik heb gelukkig de afgelopen week de 3 dps trinkets gekregen.
Ik heb gisteren de tanking trinket nog gekregen. Moet nu de strength en caster DPS trinkets nog :p
Misschien op meerdere characters dungeons zergen of zo... Wil ze toch wel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 20:30
Verbaas mij eigenlijk hoeveel mensen voor legion twijfels hebben over hun main
a) Komt dit door de artifacts en het levellen hiervan ?
b) Onzerekheid of je de oude vertrouwde main nog wel leuk vind endgame ?
c) Of vind Alt leuker, maar ik heb zoveel historie op Main ?
d) of toch nog iets anders ?

Voor mij is grote deel c een klein beetje a, gewoon zoveel historie op me paladin dat ik gewoon liever daar de voorkeur op leg, maar als nu rare moet killen of elites moet farmen pak ik nu liever mijn hunter.
misschien moet wel weer in tank-spec levelen, want met reti mis ik mijn insta flash heal big time.

keuzes en nog maar 1 week om ze te maken.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:34:

Voor mij is grote deel c een klein beetje a, gewoon zoveel historie op me paladin dat ik gewoon liever daar de voorkeur op leg, maar als nu rare moet killen of elites moet farmen pak ik nu liever mijn hunter. misschien moet wel weer in tank-spec levelen, want met reti mis ik mijn insta flash heal big time.

Bij mij is het b achtig. Ik ben niet onzeker, ik weet inmiddels dat ik monk healing op de Legion manier niets vindt. En dan moet je dus gaan bedenken wat wel. Ik heb inmiddels op alle healers geraid en het wordt resto druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
Volgens mij valt het allemaal nogal mee, ik geloof niet dat blizzard een bepaalde class ineens heel erg slecht maakt waardoor niemand die meer wil spelen omdat dps of heal belabberd zou zijn (iets met je eigen ruiten ingooien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
class op eens heel slecht, nee
anders en daardoor niet leuk voor jou ja, en zal niet de laatste keer zijn dat ze dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage

Voor mij is grote deel c een klein beetje a, gewoon zoveel historie op me paladin dat ik gewoon liever daar de voorkeur op leg, maar als nu rare moet killen of elites moet farmen pak ik nu liever mijn hunter.
misschien moet wel weer in tank-spec levelen, want met reti mis ik mijn insta flash heal big time.

Je investeert toch veel tijd in je character en zoals met elke investering wil je dan het maximale eruit halen wat erin zit. Het moet niet alleen het leukst zijn, maar ook het beste in alles wat je wil doen ermee en moet het liefste ook boven aan het wenslijstje van raidleaders enzo staan :+

Die combinatie bestaat niet. Daarom zoveel twijfel. Op welke punten ben je bereid iets in te leveren?

Dit is met elke expansion zo :P De artifacts zorgen er niet voor dat je meer tijd in je eerste keus investeren moet. Maar zorgt er wel voor dat je voor een 2e keus meer tijd moet investeren om weer op het zelfde punt te komen als je eerste keus. Even een weekendje meegaan met een farmraid is niet meer voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
IntToStr schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:32:
[...]

Jawel die op mijn warrior 2/3 geleden nog gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
A, b, c en d. Dat 'anders' is in mijn geval de bijbehorende Class order hall. Je zult hier niet zo vastgeroest zitten als in je Garrison, maar toch vind ik t wel fijn als je een leuke bijbehorende class order hall heb op je main.. Zo baal ik van de COH van de warlock bv, kan op gegeven moment geen 'fel' meer zien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:03
Gisteren mijn hunter van Draenei naar Gnome omgezet. Direct maar even "Friender" uit Gnomeregan en Tekton the Exploding Sheep aan de pet collectie toegevoegd.
Het lijkt toch geweldig met zo'n robot schaap aan je zijde.

Ik moest voor Tekton wel even naar survival speccen want Binding Shot negeerde hij lekker en explodeerde. Dus maar even naar survival en een trap neergekwakt en klaar is kees.

[ Voor 28% gewijzigd door Carthrax op 23-08-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en battle.net eu ligt nu volledig plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Yep, weer DDOS aanvallen op grote schaal: https://twitter.com/Blizz...status/768049820531646465

Kom er ook niet meer in :(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat leuk worden volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

Ben begonnen met het levellen van een goblin mage op de tweakers realm naar aanleiding van de discussie gister :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:39

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hoe gaan ze dat doen met de release? is dat bekend?

of je snachts dinsdag op woensdag los kan gaan ? of maandag op dinsdag etc?

????? :/

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
When it comes to dungeons and raids in World of Warcraft: Legion, launch on August 30 is just the beginning. Here’s a list of dates to look forward to as Azeroth fights off a demonic invasion.

Tuesday, August 30—When Legion goes live, dungeons will be immediately available on Normal and Heroic difficulties. Mythic dungeons difficulty will be available after the weekly dungeon reset time.

Tuesday, September 21—The Emerald Nightmare raid opens on Normal and Heroic difficulties. Mythic Keystones will begin dropping, which allow increased challenge and rewards from Mythic dungeons.

Tuesday, September 28—Mythic difficulty for Emerald Nightmare opens. The first wing of Raid Finder difficulty for Emerald Nightmare opens.

Tuesday, October 12—Raid Finder Wing 2 of Emerald Nightmare opens.

Tuesday, October 26—Raid Finder Wing 3 of Emerald Nightmare opens.

We look forward to seeing you in the Broken Isles!

hmm nog steeds niet duidelijk of eu dus ook dinsdag kan gaan knallen (van de eu forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:00:
Hoe gaan ze dat doen met de release? is dat bekend?

of je snachts dinsdag op woensdag los kan gaan ? of maandag op dinsdag etc?

????? :/
Release is de 30e en dat begint dus op dinsdag 0:00 :)

Maar ik denk dat de instance servers overloaded gaan worden omdat iedereen natuurlijk begint met de Artifact quest. Laatste keer dat iedereen op het zelfde moment van de instanceserver gebruik maakte (Garisson) ging het ook niet zo goed.

Zou me echt verbazen als het goed gaat die nacht en de avond van de 30e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:34

junglebeast

hier staat iets

Ja wij hebben een 9 uur headstart.

"The expansion launches at 12:01 AM PT in North America."

En dan is het bij ons al weer 9 uur in de morgen..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-09 09:45
BlackMage schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:08:
[...]

Release is de 30e en dat begint dus op dinsdag 0:00 :)

Maar ik denk dat de instance servers overloaded gaan worden omdat iedereen natuurlijk begint met de Artifact quest. Laatste keer dat iedereen op het zelfde moment van de instanceserver gebruik maakte (Garisson) ging het ook niet zo goed.

Zou me echt verbazen als het goed gaat die nacht en de avond van de 30e.
Wat ik las was dat het niet zozeer de instance server van garrison was, maar het hele frostfire ridge.
Horde zat vast door een bug op de spyglass (die de cinematic van je garrison maken laat zien). Toen dit gemaakt was zat iedereen dus op hetzelfde punt in FFR. In gorgorond had je namelijk nergens last van, als je snel genoeg was om uit FFR te zijn.

Nu zijn de artifact quests allemaal in andere gebieden en daarna kun je een van de 4 zones kiezen. het zit niet meer in een zone alleen.
Ik hoop alleen dat dalaran het volhoud :p want daar komt iedereen nog even samen nadat je de artifact quest hebt gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
ah vandaar "Mythic dungeons will be closed until the first raid reset of each region, so EU won't be able to powerlevel and get in some clears."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
abdus18 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:14:
[...]

Wat ik las was dat het niet zozeer de instance server van garrison was, maar het hele frostfire ridge.
Horde zat vast door een bug op de spyglass (die de cinematic van je garrison maken laat zien). Toen dit gemaakt was zat iedereen dus op hetzelfde punt in FFR. In gorgorond had je namelijk nergens last van, als je snel genoeg was om uit FFR te zijn.

Nu zijn de artifact quests allemaal in andere gebieden en daarna kun je een van de 4 zones kiezen. het zit niet meer in een zone alleen.
Ik hoop alleen dat dalaran het volhoud :p want daar komt iedereen nog even samen nadat je de artifact quest hebt gedaan :p
In Frostfire en Shadowmoon zit een transparante "instance". Daar zit je garrison in. Als je in je garrison probeerde te zonen ging alles plat en na een tijdje werd je terug geteleport vlak voor de "ingang". Omdat zoveel mensen daar dus bleven hangen was die hele zone ook niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ach ik vind t allemaal wel prima als ik zo de timeline van het opengaan van raids zie.. Dan ben ik zo'n beetje op vakantie.

Tot die tijd een beetje levelen enzo. En veel aan mn vriendin laten zien.. die twijfelt nog over Legion.. ze heeft t niet zo op al die invasions en de demons vind ze n beetje Meh. Maar volgens mij heeft Legion zoveel meer te bieden dan alleen demons van wat ik er tot dusver allemaal heb gezien..

[ Voor 43% gewijzigd door icemotion op 23-08-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-09 09:45
BlackMage schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:18:
[...]

In Frostfire en Shadowmoon zit een transparante "instance". Daar zit je garrison in. Als je in je garrison probeerde te zonen ging alles plat en na een tijdje werd je terug geteleport vlak voor de "ingang". Omdat zoveel mensen daar dus bleven hangen was die hele zone ook niet te doen.
had blijkbaar allemaal te maken met die spyglass dus, die werkte niet, toen die wel werkte overloade die dus alles in die zone daar, en de instance ook dus, logisch als weet ik hoeveel mensen een prive instance willen :P
Heb het ergens gelezen, was een blue post over dacht ik, of het was via de vragen die de laatste paar dagen op MMO-champ. Daar legden ze het probleem van WoD uit en zeiden ze dat het in Legion niet kon gebeuren doordat er split zones waren. Zal het straks eens terugzoeken :P
Pagina: 1 ... 95 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.