Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 16:17:
[...]

Eigenlijk moet je dat doen als je 3 invasions hebt gedaan, en dan bij de 3de dat resetten doen. Dus 2 helemaal doen, en bij de 3de uit en inloggen..
True :D Dat ga ik een eventuele volgende sessie doen. :) ben nu m'n derde aan het afronden. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 21-08-2016 16:19 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:02

Grvy

Bot

Ik ben vandaag begonnen met WoW weer, na het begin van WoD gestopt te zijn. Klopt het dat... ik bijna de helft van mn abilities kwijt ben? Paladin atm.. maar ik kan amper 2 bars vullen met abilities hahaha

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:09
Grvy schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 16:36:
Ik ben vandaag begonnen met WoW weer, na het begin van WoD gestopt te zijn. Klopt het dat... ik bijna de helft van mn abilities kwijt ben? Paladin atm.. maar ik kan amper 2 bars vullen met abilities hahaha
ja klopt, ze hebben elke class met 40-70% abilities verminderd

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 16:41:
[...]

ja klopt, ze hebben elke class met 40-70% abilities verminderd
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
junglebeast schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 16:17:
[...]

Eigenlijk moet je dat doen als je 3 invasions hebt gedaan, en dan bij de 3de dat resetten doen. Dus 2 helemaal doen, en bij de 3de uit en inloggen..
Je logt dus uit als je de final boss moet killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-10 11:13
Las net dat de exp alweer generfd was met invasions? Ben aan het werk dus kan het niet testen, maar hoopte mn druid nog naar 100 te brengen vandaag of morgen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Klopt het dat je niet meer uit kunt loggen tijdens een event?

Probeer het net maar het lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 09:07

Kajel

Development in Style

Dooiedibbes schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:34:

Wat ik gister nog gedaan heb, is gewoon exit game. Dan moet je wel even 1 of 2 minuten wachten voordat je weer inlogt, anders zit je alsnog in de Final Phase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:34

junglebeast

hier staat iets

Probeer eens te zonen. Misschien werkt dat nog wel..

Maar Blizz zit er wel bovenop met deze 'fix'. :)

[ Voor 33% gewijzigd door junglebeast op 21-08-2016 17:38 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

junglebeast schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:38:
Probeer eens te zonen. Misschien werkt dat nog wel..

Maar Blizz zit er wel bovenop met deze 'fix'. :)
Ja zonen lukt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Straks: "You cannot zone because there is an invasion in progress"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:35
Dooiedibbes schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:34:

Ik kan nog gewoon uitloggen tijdens een invasion om vervolgens weer in stage 1 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairy23 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 18:19:
[...]

Ik kan nog gewoon uitloggen tijdens een invasion om vervolgens weer in stage 1 te komen.
Same here!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Wanneer log je dan uit om dit te laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
als final boss in stage 2 dood gaat, dan loop je naar de inn toe en log je uit

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In tegenstelling tot wat Mooyal zegt: ik log uit zodra fase vier begonnen is. Dus, fase drie afgelopen; escape en uitloggen... Duurt 20 seconden -- dan is die laatste boss echt nog niet dood... (bij mij nog niet voorgekomen iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Kol Nedra schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:25:
als final boss in stage 2 dood gaat, dan loop je naar de inn toe en log je uit
Net geprobeerd, maar toen ik terug ging voor de 2e keer kreeg ik geen exp of kistjes meer voor phase 1 en 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Hebben ze ook gefixed geloof ik. Krijgt wel exp van de bosses en mobs maar niet meer van de phases die je gedaan hebt. Je kan bijvoorbeeld, als je kistjes wilt, 2/3 invasions completen en bij de 3e gaan farmen. Weet niet of het nog werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:50:
Hebben ze ook gefixed geloof ik. Krijgt wel exp van de bosses en mobs maar niet meer van de phases die je gedaan hebt. Je kan bijvoorbeeld, als je kistjes wilt, 2/3 invasions completen en bij de 3e gaan farmen. Weet niet of het nog werkt?
Dat klopt. De rewards die je krijgt voor het completeren van een fase, krijg je maar eenmalig. Echter, de mobs blijven altijd experience geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:57
Even een vraagje over de invasions.. als er staat dat er nog bijvoorbeeld 1 uur remaining is, en je gaat er heen maar alle stages zijn doorlopen, en er zijn geen mobs meer.. wat dan? hoe lang moet je dan wachten, wat gebeurt er dan precies?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

RustStorm schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:51:
[...]

Dat klopt. De rewards die je krijgt voor het completeren van een fase, krijg je maar eenmalig. Echter, de mobs blijven altijd experience geven!
Valt niet gewoon onder exploiten? Geef toe dat de xp leuk is als je het doet, maar echt zoals het hoort is het niet.

Net trouwens level 84 geworden, wilde eerst rustig levelen maar met de invasions zoals nu ga ik de 100 proberen te halen voor de 30ste. Hopelijk passen ze het niet aan en komen ze straks elk uur :9

[ Voor 20% gewijzigd door Bisamrat op 21-08-2016 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bisamrat schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:30:
[...]

Valt niet gewoon onder exploiten? Geef toe dat de xp leuk is als je het doet, maar echt zoals het hoort is het niet.

Net trouwens level 84 geworden, wilde eerst rustig levelen maar met de invasions zoals nu ga ik de 100 proberen te halen voor de 30ste. Hopelijk passen ze het niet aan en komen ze straks elk uur :9
Neuh, want je doet helemaal niks geks. Enige wat je doet: uitloggen zodat je het scenario niet afmaakt. En daarna begin je gewoon opnieuw, zonder dat het exp geeft, behalve de mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
heb al 3 toons gelvld vandaag:

warrior van lvl 81 naar lvl 91
paladin van 83 naar 87
death knight van 81 naar 88

gisteren mijn mage van 80 naar 100

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 21-08-2016 20:46 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach het maakt niet zoveel uit. Ik wilde vandaag mijn warlock van 90 aar 100 levellen in inasions. Maar iedere invasion dook dezelfde rogue op die de graveyard cmped en iedereen < 100 afmaakt.

Ik ga dus weer gewoon levellen. Heb helaas geen level 100 op die server, anders had ik die rogue fijn gecamped.

Ik bedacht net dat ik hem waarschijnlijk steeds tegen kwam omdat we tegelijk van invasion naar invasion vlogen. Volgende keer wacht ik gewoon een paar minuten en dan zitten ze in een andere phased instance.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2016 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch vraag ik me af of dit zo hoort.
Blizz ondermijnt zijn character 50 euro boost zo wel heel erg
Bad business imo

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:52:
Ach het maakt niet zoveel uit. Ik wilde vandaag mijn warlock van 90 aar 100 levellen in inasions. Maar iedere invasion dook dezelfde rogue op die de graveyard cmped en iedereen < 100 afmaakt.

Ik ga dus weer gewoon levellen. Heb helaas geen level 100 op die server, anders had ik die rogue fijn gecamped.

Ik bedacht net dat ik hem waarschijnlijk steeds tegen kwam omdat we tegelijk van invasion naar invasion vlogen. Volgende keer wacht ik gewoon een paar minuten en dan zitten ze in een andere phased instance.
speel anders alleen bij plaatsen waar je niet geganked kan worden
horde: Nothern Barrens, Ashara
alliance: ehm die ene bij ironforge (ken het niet haha :P )

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:52:

Kun je geen raid joinen via de LFG tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Nou iedereen kent de exploit nu, twee invasions gehad waar haast niemand meer aanwezig is bij de baas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:41
Zo 12/12 op 100 op Argent Dawn. Mijn laatste char Shjamaa (naam moet nog verder worden uitgedacht) de orc shaman is van 40 naar 100 geschoten middels de invasions. En wederom 52 doosjes large en 52 doosjes klein open mogen maken. En op ilvel 710 uitgekomen :)

Was eindelijk weer leuk sinds de laatste hotfix waarbij taggen op vooral de ronddolende bosses in fase 3 heftig is opgevoerd in xp.

Als horde in verband met de reistijd vloog ik na het doen van de 3 invasions steeds naar een berg net naast het plaatsje in Dun Murough waar de invasions start. Viel me op dat ze deze invasions bij Ironforge wel heel vaak er tussen stopten verhoudingsgewijs. 1 minuut voorbij de starttijd inloggen en bam aanvallen :)

Moet je wel zelf kunnen vliegen of een taxi hebben. Heb het heel dapper onder de 60 (vliegen mag level) zelf gedaan via de tunnels, maar daar kwam ik vaak pvp tagged uit. Ook al probeerde ik het in de wolf vorm, maar de dwergen trapten er niet in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn druid was gisterochtend 24 - nu is 'ie 72... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-10 20:03
Iusedto schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:09:
Toch vraag ik me af of dit zo hoort.
Blizz ondermijnt zijn character 50 euro boost zo wel heel erg
Bad business imo
Het is maar even é, niet altijd ... Niet overdrijven en meegenieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Curse addon tool is wel een heel stuk beter geworden zeg. Scheelt weer :D

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:54
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:56:
[...]

Mijn druid was gisterochtend 24 - nu is 'ie 72... ;)
Ha, mijn warlock was gisteren gestart en nu level 82. (continue invasions met 300% XP buddy invite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, met 300% XP boost kan mijn moeder het zelfs! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Level 92 gehaald, nog 8 levels te gaan, dus 2 a 3 dagen 's avond de invasions doen. Of de exploit gebruiken.... maar daar ben ik geen fan van als ik eerlijk ben.

En dan guild lief aankijken om nog snel wat dungeon specieke mounts te halen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Bisamrat op 22-08-2016 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Maar als ik het goed begrijp zijn er door heel Azeroth spawnplekken, en als low lvl is het een kwestie van taggen en de xp rolt binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

shoombak schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 07:57:
Maar als ik het goed begrijp zijn er door heel Azeroth spawnplekken, en als low lvl is het een kwestie van taggen en de xp rolt binnen?
Ja om de twee uur zijn er drie plekken waar de invasion plaats vind. Event start zodra je in het gebied komt. De vijanden schalen mee met de spelers level, dus als jij level 15 bent, dan zijn de vijanden 15-17 (met uitzondering van de eindbaas). Je hoeft een vijand alleen maar te taggen om de xp te krijgen als deze dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
shoombak schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 07:57:
Yep. Op PvP servers kun je als Horde het beste Northern Barrens doen en als Alliance Westfall, dan wordt je niet PvP flagged :)

Het reloggen in de inn was ik zelf nog helemaal niet op gekomen.... Ik ging altijd de zone uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 20:30
Begonnen om alle alts in invasion gear te steken, afhankelijk van geluk kost ongeveer 6 invasies.
Nog 3 alts to go, verschil tussen 660 en 700 is een beetje te groot, zeker toen ik mee kreeg dat premades op beta 680 beginnen.

Hopelijk valt de aankomende hittegolf een beetje mee, en is gear van alts nog beetje te doen

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Ik heb laatst op de forum geplaatst over de problemen die ik met WoW had, ik ben opnieuw begonnen met de installatie van windows 10 naar windows 8.1 en al mijn problemen kwa lag spikes en artifact dots zijn compleet weg en draai nu op ultra 1920x1080 60 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:54
pascal073 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:13:
Ik heb laatst op de forum geplaatst over de problemen die ik met WoW had, ik ben opnieuw begonnen met de installatie van windows 10 naar windows 8.1 en al mijn problemen kwa lag spikes en artifact dots zijn compleet weg en draai nu op ultra 1920x1080 60 fps.
Ik had ook allerlei issues met Windows 10. Problemen met geluidequipment, 132 Errors in WoW etc cetera. Toen weer Windows 8.1 opnieuw geinstalleerd (clean) en overgestapt naar NVIDIA i.p.v. AMD toen.

http://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/15162420768?page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
Klopt, Ik blijf lekker even hangen op windows 8.1 :)
iriseyoufall schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:18:
[...]

Ik had ook allerlei issues met Windows 10. Problemen met geluidequipment, 132 Errors in WoW etc cetera. Toen weer Windows 8.1 opnieuw geinstalleerd (clean) en overgestapt naar NVIDIA i.p.v. AMD toen.

http://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/15162420768?page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:54
pascal073 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:19:
Klopt, Ik blijf lekker even hangen op windows 8.1 :)

[...]
Microsoft maakt ook fout op fout met Windows 10-updates. Heel veel mensen hebben nu issues met de anniversary update. Van onbruikbare systemen na de update tot issues met webcams en microfoons etc.
Heb windows 10 op mijn zakelijke laptop en het is een ramp. Krijg telkens van die irritante language-popups, vele dingen geprobeerd maar krijg het maar niet weg. Heb nu wel de Windows geluiden uitgezet.

Anyway on topic. Ik ga nog 1-char powerlevelen voor Legion. Zorgen dat ik alle professions heb. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
iriseyoufall schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:23:
[...]

Microsoft maakt ook fout op fout met Windows 10-updates. Heel veel mensen hebben nu issues met de anniversary update. Van onbruikbare systemen na de update tot issues met webcams en microfoons etc.
Heb windows 10 op mijn zakelijke laptop en het is een ramp. Krijg telkens van die irritante language-popups, vele dingen geprobeerd maar krijg het maar niet weg. Heb nu wel de Windows geluiden uitgezet.

Anyway on topic. Ik ga nog 1-char powerlevelen voor Legion. Zorgen dat ik alle professions heb. _/-\o_
Nooit problemen gehad met windows 10 alleen dan nu met de laatste update en dat heeft me 4 dagen gekost met uitzoeken waar het aan lag |:( maar on topic ik ga straks ook maar is me 80 hunter en 32 warrior levelen naar 100 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand even voor me inloggen en mijn survival hunter naar 100 brengen ?
:9

Tot wanneer gaan die invasions door ?
Ben zaterdag weer thuis

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Tot 30-aug (legion launch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Hopelijk passen ze het niet aan en houden ze de huidige vorm aan. Maar ik denk dat de laatste week de invasies overal zijn (misschien elk uur), wat dus zal betekenen dat de xp rewards minder worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:39
Het viel mij op gisteren dat ik veel meer XP kreeg in Azshara dan pakweg Westfall of Dun Morogh met mijn alliance char.

Het kon evengoed een gevalletje 'she deep breaths more' zijn aangezien het alleen maar een gevoel was.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er eigenlijk een headstart voor de pre order mensen ?
Dacht ooit zo iets gelezen te hebben

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
head start is het kunnen maken van de Demon hunter tijdens de pre-launch, niks qua eerder starten met de world first race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 10:52
Wat zonde, ben precies in de 3 weken van de invasions op vakantie. Geen bergen met alts op level 100 dus... Ieder voordeel heeft dus zijn nadeel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ries schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:52:
Wat zonde, ben precies in de 3 weken van de invasions op vakantie. Geen bergen met alts op level 100 dus... Ieder voordeel heeft dus zijn nadeel :P
Je kan beter op vakantie dan aan het werk op een locatie met slechte airco ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ries schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:52:
Hehe, join the club

Precies hetzelfde hier. Kan er alleen maar over lezen lol

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Heb ik nog even om na te denken of ik mijn Paladin inruil voor mijn Rogue als main, of een Demon Hunter ga beginnen.

Vanaf dag 1 al Paladin gespeeld maar Ret is niet competitief genoeg en Prot is wel sterk, maar speelt helemaal niet fijn. Holy idem eigenlijk. Misschien nu een goed moment om over te stappen. Het enige wat ik dan kwijt raak zijn reputations, de rest is gelukkig account wide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bisamrat schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:29:
Nou iedereen kent de exploit nu, twee invasions gehad waar haast niemand meer aanwezig is bij de baas :(
Zie nog best wel gebeuren dat Blizzard dit nog fixed voor de laatste week.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

Mijn rogue zit nu ook op 100 en meteen ilevel 700+ door invasions. Gaat wel erg makkelijk zo.. Twijfel toch weer beetje toegeslagen. DH of Rogue raiden.. Ik ben er nog niet uit, maar neig nog steeds naar DH omdat ik dan een tank OS heb.

Eens kijken hoeveel rogue's en DH's willen gaan raiden in het Tweakers guild.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Bisamrat schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:08:
[...]

Ja om de twee uur zijn er drie plekken waar de invasion plaats vind. Event start zodra je in het gebied komt. De vijanden schalen mee met de spelers level, dus als jij level 15 bent, dan zijn de vijanden 15-17 (met uitzondering van de eindbaas). Je hoeft een vijand alleen maar te taggen om de xp te krijgen als deze dood gaat.
Oke, klinkt goed, heb nog redelijk wat alts op lvl 90 staan, ga maar een poging wagen vandaag. Is het veel sneller dan questen/dungeons of valt het mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

shoombak schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:23:
[...]

Oke, klinkt goed, heb nog redelijk wat alts op lvl 90 staan, ga maar een poging wagen vandaag. Is het veel sneller dan questen/dungeons of valt het mee?
Invasions zijn eht snelst om te levelen. als je een beetje geluk hebt, dan heb je 1 / 2 levels per invasion. Als je de logout exploit gebruikt kan je veel meer levels krijgen lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Ik ben ook met de 12/12 bezig en inmiddels al een behoorlijk stel op 100 zitten.
De invasions maak ik eigenlijk altijd wel af.

Bij stage 3 vlieg ik met de groep spelers mee naar de hoofden op je map. Deze "bosses" geven forse XP en uiteindelijk kan je er een aantal meepakken en level je ongeveer tegen 2 - 2,5 mln XP/uur.
Dat haal ik bij questen bij lange na niet. Sommige levels deed ik zelfs maar 10 - 15 min over.

Het reloggen heb ik nog niet geprobeerd en ik twijfel of het echt veel sneller is. Zeker die bosses in stage 3 lijken me een behoorlijk winst als je met de meute mee kan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:17

amphora

Websites & Fotografie

Vanaf morgen of woensdag spawnen er nog meer invasions dus kan je sowieso nonstop door

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

amphora schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:41:
Vanaf morgen of woensdag spawnen er nog meer invasions dus kan je sowieso nonstop door
Source? Gaan ze de xp reward aanpassen nu er meer spots komen? etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Het uitloggen tijdens een invasion is geen exploit hoor. Blizzard is in het verleden aardig duidelijk geweest in wat ze als een exploit zien en wat niet. Het gebruiken van alle officiële functies van het spel om het beste resultaat te behalen is waar het hele spel om draait. Het kan best zijn dat Blizzard het niet zo bedoeld heeft en dan zullen ze het patchen, maar dat maakt het geen exploit. Als je een echte exploit gebruikt (een bug in het spel misbruiken) dan is het anders wat, en als je daarmee anderen negatief beïnvloed dan zitten daar ook zeker nadelige gevolgen aan.

Ik hoop wel dat ze nog wat interessants gaan doen met de invasions. Bijvoorbeeld een invasion van grote steden ofzo :) Alleen de frequentie weer verhogen is maar saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:39
DarkFire1985 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:38:
Bij stage 3 vlieg ik met de groep spelers mee naar de hoofden op je map. Deze "bosses" geven forse XP en uiteindelijk kan je er een aantal meepakken en level je ongeveer tegen 2 - 2,5 mln XP/uur.
Dat haal ik bij questen bij lange na niet. Sommige levels deed ik zelfs maar 10 - 15 min over.
Er zijn ook nog een aantal named demons die rond die bouwwerken van hun rondlopen. Ze verschijnen niet op de map, maar geven ook een hoop XP en nethershards. Alleen worden die veel minder neergelegd en ze zijn moeilijk te solo-en op een deftig tempo.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Iusedto schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:09:
Competatief ? Als in raiding bedoel je dan ?
Ja, de toevoeging in dungeons is klein, in Keystone dungeons zul je niet de eerste keuze zijn. En met raids sta je onderaan de ladder, zonder teveel toevoegingen, behalve je blessings. Protection is wel een van de sterkere tanks, maar de speelstijl is niet interessant genoeg (meer).
hmr schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:10:
Mijn rogue zit nu ook op 100 en meteen ilevel 700+ door invasions. Gaat wel erg makkelijk zo.. Twijfel toch weer beetje toegeslagen. DH of Rogue raiden.. Ik ben er nog niet uit, maar neig nog steeds naar DH omdat ik dan een tank OS heb.

Eens kijken hoeveel rogue's en DH's willen gaan raiden in het Tweakers guild.
Deze twee is ook mijn afweging. DH voor het "nieuwe", en Rogue om ook in PVP genoeg lol te hebben. Welke van de 2 beter is in het solo'en van oude raids heb ik nog niet kunnen proberen. Havoc DH heeft iets minder selfhealing dan een Rogue op het eerste gezicht.

[ Voor 43% gewijzigd door Divak op 22-08-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ries schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:46:
[...]

Ja, de toevoeging in dungeons is klein, in Keystone dungeons zul je niet de eerste keuze zijn. En met raids sta je onderaan de ladder, zonder teveel toevoegingen, behalve je blessings. Protection is wel een van de sterkere tanks, maar de speelstijl is niet interessant genoeg (meer).

[...]
Deze twee is ook mijn afweging. DH voor het "nieuwe", en Rogue om ook in PVP genoeg lol te hebben. Welke van de 2 beter is in het solo'en van oude raids heb ik nog niet kunnen proberen. Havoc DH heeft iets minder selfhealing dan een Rogue op het eerste gezicht.
Hoe kom je bij die informatie over Retribution Paladins? Theorycrafters ofzo? Of beta ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
BlackMage schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:06:
[...]
Hoe kom je bij die informatie over Retribution Paladins? Theorycrafters ofzo? Of beta ervaringen?
Ja, veel informatie op de MMO Champion forums met links. Veel verschillende sims en uitgangspunten.

Ret zit van alle dps specs een beetje in de middenmoot, maar alle specs welke onder Ret eindigt hebben een betere spec die wel goede damage doet. Frost mage staat bijv onder de Ret paladin maar een Fire mage staat dan weer wel flink hoger.

Het komt er ook op neer dat Ret geen extra profijt heeft van betere gear, waarbij andere classes de toename van DPS wel extra groot wordt. Op de paladin forums van MMO champion staan veel links. Erg hoopvol zijn ze niet en zeker niet als je als ret een goede rol van betekenis wilt spelen in 5 mans dungeons.

Dit is een leuke discussie; http://www.mmo-champion.c...0-3-DPS-comparison/page10

Ashbringer is wel cool, ik zou bijna faction swappen omdat het wapen op mijn female Belf niet zo groot is :D

[ Voor 19% gewijzigd door Divak op 22-08-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ret stond op mijn shortlist samen met Frost DK en Warrior, maar heb hem doorgestreept. Ret single target is goed genoeg middle of the pack, AOE is erg mediocre. Het is echter niet de DPS waarover men zoveel klaagt, maar vooral de playstyle, mechanics en talents.

- Talents veranderen eigenlijk maar heel magertjes iets aan je speelstijl. Het zijn pure modificaties van abilities vooral. Er is geen enkel talent waarvan je denkt van, wow, zo bijzonder.
- Judgement is een debuff op je target i.p.v. een buff voor jezelf. Het grote probleem hiermee is dat wanneer een target doodgaat, je weer helemaal opnieuw kan gaan rampen. Zeker met snellere trash is dit rete-irritant.
- Algemene speelstijl is erg mindnumbing. Als ik zeg dat je rotatie 1-2-1-3-4-1-5-1-5 is, kan in principe elke Ret Pala vertellen welke ability op welke keybind zit bij mij. Je kunt eigenlijk ook niets fout doen bij Ret Pala. Druk je per ongeluk een keer extra op 1 i.p.v. 2, lekker belangrijk, het scheelt niet zoveel. Skill ceiling is dus erg laag.

Wat Ries zegt, ook het toekomstperspectief oogt somber. Omdat Ret eigenlijk werkt op haste weet je dat naarmate de expansion langer wordt je DPS alleen maar hoger wordt omdat je sneller abilities in je judgement window kan pompen, maar niet omdat de numbers zelf nou zo scalen.

Doordat Ret nu al middle of the pack zit, weet men al dat ze geen number tuning hoeven te verwachten. De issues met Ret zijn puur gameplaywise, en 1 week voor de expansion gaan ze dat echt niet meer veranderen.

Preach gaming beoordeelde Ret erg laag in de melee comparison, en aan de hand van de hoeveelheid vragen ging hij daar later nog eens uitvoerig op in. Hij legt ongeveer uit wat ik ook bedoel: YouTube: Why did I rate Ret so low?

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-08-2016 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik blijf gewoon lekker bij mijn Guardian druid. Gewoon omdat het lekker speelt, druids superveel lore krijgen in Valshara en omdat ik via de Artifact mezelf een stenen beer kan maken..

En dat waardeerd de Ayreon fan dan wel weer in mij.. dan wordt "And the druids turned to stone" gewoon mn theme-song ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkFire1985 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:38:Het reloggen heb ik nog niet geprobeerd en ik twijfel of het echt veel sneller is. Zeker die bosses in stage 3 lijken me een behoorlijk winst als je met de meute mee kan vliegen.
Als je kan vliegen sla je alleen stage 4 over, en hoef je dus niet naar een andere gebied, maar kun je na reloggen weer met fase 1 beginnen. Dus ook de lucratieve stage 3 doe je elke keer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zucht echt balen dat ik de launch niet mee maak :(
ik ben op vakantie in buitenland van 27 augustus tot 3 september ;w
maar daarna nog 1 week vrij maar dan thuis, schade inhalen >:)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik start 29-8 weer met werken en we gaan gelijk in die week een interne verhuizing van 1 pand naar een andere doen. Ben s'avonds dan bekaf. Verwacht niet hele lange speelsessies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Als elke expansion in het verleden een indicatie was, dan kan je beter ook ietsje rustiger aandoen in de eerste week :P

Maar wie weet, misschien doen ze het dit keer wel goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Ik was toch heel blij dat ik voorbij de garrision was voordat de massa daar die zaterdag bij kwam en alle server meteen onderuit gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:16
Ik zal eerst mijn paladin gaan levelen. Die level ik altijd samen met de vrouw en het is ook mijn 1ste char dus bij elke uitbreiding is hij nummer 1. Maar voor het serieuzere werk ga ik mijn hunter ombouwen naar gnome en die dan als main gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:05:
Als elke expansion in het verleden een indicatie was, dan kan je beter ook ietsje rustiger aandoen in de eerste week :P

Maar wie weet, misschien doen ze het dit keer wel goed :+
Tja, raids openen na 3 weken, dus dan moet ik de 840 ilvl en 3 golden artifact traits aangetikt hebben. Dus een slechte launch zou nadelig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Kaap schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:57:
[...]

Tja, raids openen na 3 weken, dus dan moet ik de 840 ilvl en 3 golden artifact traits aangetikt hebben. Dus een slechte launch zou nadelig zijn.
In 3 weken tijd? Qua drops kan je geluk hebben, maar die artifact traits beginnen na level 13 gigantisch duur te worden.

Ik kijk even met een calculator naar een random wapen (destruction warlock).
- Het kost 2725 voor de eerste golden trait.
- Het kost 22170 voor de tweede.
- Het kost 602700 voor de derde.

Dat zal met steeds groeiende knowledge je een groot deel van de expansion kosten denk ik. Dus denk dat je iemand bij Blizzard moet omkopen om de 3e trait al binnen 3 week te krijgen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:11
Door medetweaker op ons guild forum gepost:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZUUThTR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:17

amphora

Websites & Fotografie

Bisamrat schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:44:
[...]

Source? Gaan ze de xp reward aanpassen nu er meer spots komen? etc
Blizz heeft gezegd dat iedere week de invasions met 300% wordt opgeschaald.
IntToStr schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:14:
[afbeelding]
Interessant plaatje! Je offspec bijhouden is dus niet zo nadelig als ik eerst dacht. Maar als druid alle 4 de specs maxen gaat dus ff duren :)

[ Voor 40% gewijzigd door amphora op 22-08-2016 14:48 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Laatst online: 21:11
Je kunt dus maar 2 golden traits klaar hebben voor de raids openen, maar je kunt wel 3 relics op je wapen unlocken.

Er zijn gigantische google spreadsheets/docs beschikbaar met allerlei overzichten over wat je wanneer kunt doen. Geloof me: je wilt echt van te voren weten wanneer je wat moet doen. Denk aan: bij level 102 naar class hall voor profession iets, bij 104 ook, bij 106 dit, bij 108 dat, etc. Deze getallen zijn overigens random, maar je moet regelmatig terug naar je class order hall voor progress op de class hall campaign en je professions. Vooral class hall campaign is belangrijk voor artifact research.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Voor de geïnteresseerden:
https://docs.google.com/s...VaDNZ4-FEn69mOhc/pubhtml#

(Niet van toepassing voor mensen die chill door de content heen willen gaan. Bedoeld voor mensen die mythic willen raiden en dus zo snel mogelijk de beste gear willen hebben.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:14:
[afbeelding]
Ah nice, thanks! Ik vind die grind wel fijn dat het zo lang duurt. 4 maanden om hem uit te grinden, lekker wat om bezig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Kaap schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:31:
[...]

Ah nice, thanks! Ik vind die grind wel fijn dat het zo lang duurt. 4 maanden om hem uit te grinden, lekker wat om bezig te houden.
Deze spreadsheet komt daar nog bij. https://docs.google.com/s...SY7xLv0/htmlview?sle=true

Ja ik houd wel van de persoonlijke progressie met je artifact. En als je dit combineert met het vergaren van gear is het een leuke bezigheid om steeds een stukje beter te worden.

[ Voor 18% gewijzigd door junglebeast op 22-08-2016 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:51:
Je kunt dus maar 2 golden traits klaar hebben voor de raids openen, maar je kunt wel 3 relics op je wapen unlocken.

Er zijn gigantische google spreadsheets/docs beschikbaar met allerlei overzichten over wat je wanneer kunt doen. Geloof me: je wilt echt van te voren weten wanneer je wat moet doen. Denk aan: bij level 102 naar class hall voor profession iets, bij 104 ook, bij 106 dit, bij 108 dat, etc. Deze getallen zijn overigens random, maar je moet regelmatig terug naar je class order hall voor progress op de class hall campaign en je professions. Vooral class hall campaign is belangrijk voor artifact research.
Vuistregel is dat je elke ding naar je class order hall gaat om te kijken of er "iets" te doen is. Is er niets, dan naar Dalaran, dan is er meestal daar weer iets nieuws te doen. Wisselt elkaar af per ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Niet online
Van het weekend mijn Shaman van 88 -> 100 geleveld met de invasions. Wil er nog even gebruik van maken voor ze over zijn, dus wil mijn mage ook nog naar 100 hebben (nu 71). En dan wil ik ook nog mijn DK naar 100 hebben (nu 60).

De DK vind ik nog niet heel lekker spelen (Blood), dit komt voornamelijk omdat ik het rune-management nog niet echt onder de knie krijg. De enige reden dat ik deze op 100 wil hebben is omdat hij over het algemeen toch wel als een van de betere solo classes word gezien. Zelf ben ik niet heel erg van het groupen en dungeon runnen, tenzij het echt moet. Vroeger vond ik dit wel altijd leuk, maar tegenwoordig vind ik het 'eng' om onbekende/nieuwe dungeons te doen. Ben dan toch altijd bang dat ik dan net die ene noob ben die iedereen whiped...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

Wow.. moet die spreadsheets even goed lezen. Vooral die vertaalde Russische versie. Daar staat goed in wat ik moet doen op mijn main. Ook even goed zoeken naar de beste manier van artifacts levellen aangezien je ze kennelijk niet kan respeccen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Ik zit met een dilemma. Heb nog mijn lvl 100 boost. Weet alleen niet welke char ik wil gebruiken. De chars die ik ik stiekem op lvl 100 wil maar geen zin in heb om te levelen.
74 DK
63 Paladin
34 Rogue
37 Monk
13 Warrior
Of een nieuwe Mage aanmaken.

Ik weet het, het is lastig anderen te vragen welke class echt leuk is om te spelen. Ik ben in het verleden altijd Ranged georienteerd geweest met Shaman en Hunter. Heb rogue altijd interssant gevonden, maar die kreeg ik op de 1 of andere manier niet boven de 40.
Mijn huidige 100 chars zijn Shaman (vanavond 100), Lock, Hunter en Demon Hunter.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Lanithro schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:39:
Ik zit met een dilemma. Heb nog mijn lvl 100 boost. Weet alleen niet welke char ik wil gebruiken. De chars die ik ik stiekem op lvl 100 wil maar geen zin in heb om te levelen.
74 DK
63 Paladin
34 Rogue
37 Monk
13 Warrior

Ik weet het, het is lastig anderen te vragen welke class echt leuk is om te spelen. Ik ben in het verleden altijd Ranged georienteerd geweest met Shaman en Hunter. Heb rogue altijd interssant gevonden, maar die kreeg ik op de 1 of andere manier niet boven de 40.
Mijn huidige 100 chars zijn Shaman (vanavond 100), Lock, Hunter en Demon Hunter.
Zoals je zelf al aangeeft is het lastig. Maar als ik naar je levels kijkt zou ik sowieso niet de DK of Paladin doen. Die zijn al dusdanig hoog dat die ook zo 100 zijn (helemaal nu met de invasion). Dus dan hou je de Rogue, Monk en Warrior over en dan is het maar net de vraag welk van de 3 je het leukste vind :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
ik zit beetje die docs te kijken en zie toch wel hoe "belangrijk" het is om raid main asap op 110 te hebben voornamelijk voor de knowledge power, dat maakt de keuze alleen maar lastigere. Weet wel zeker dat niet 2 binnen 1 week op 110 kan krijgen, hierdoor ga wel meer richting de hunter i.p.v. nostalgisch de paladin.
dit keer is de keuze echt stuk lastiger dan bij vorige expansies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Black Eagle schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:31:
Van het weekend mijn Shaman van 88 -> 100 geleveld met de invasions. Wil er nog even gebruik van maken voor ze over zijn, dus wil mijn mage ook nog naar 100 hebben (nu 71). En dan wil ik ook nog mijn DK naar 100 hebben (nu 60).

De DK vind ik nog niet heel lekker spelen (Blood), dit komt voornamelijk omdat ik het rune-management nog niet echt onder de knie krijg. De enige reden dat ik deze op 100 wil hebben is omdat hij over het algemeen toch wel als een van de betere solo classes word gezien. Zelf ben ik niet heel erg van het groupen en dungeon runnen, tenzij het echt moet. Vroeger vond ik dit wel altijd leuk, maar tegenwoordig vind ik het 'eng' om onbekende/nieuwe dungeons te doen. Ben dan toch altijd bang dat ik dan net die ene noob ben die iedereen whiped...
Het levellen als melee ten opzichte van ranged in invasions is echt een ramp. Gaat vaker dood en daardoor mis je dus xp. Kan je wel adviseren om als Unholy te gaan met je DK. Spec in het talent dat je een 2e (ranged) minion geeft en spam outbreak. En het is als je het doorhebt een leuke spec om mee te lvlen.
Als melee moet je zowiezo zo veel mogelijk op ranged blijven en ranged spells spammen, helemaal op PvP servers. Daar moet je op ranged blijven en zo veel mogelijk bij leden van je eigen factie blijven.

Van het weekend nog een Rogue (Outlaw Pistal spam), Prot pala (Heroic Throw) en Warlock van 95 naar 100 gebracht met invasion, totaal nu 22 lvl 100's.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-10 07:55
Brummetje schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:42:
[...]
Zoals je zelf al aangeeft is het lastig. Maar als ik naar je levels kijkt zou ik sowieso niet de DK of Paladin doen. Die zijn al dusdanig hoog dat die ook zo 100 zijn (helemaal nu met de invasion). Dus dan hou je de Rogue, Monk en Warrior over en dan is het maar net de vraag welk van de 3 je het leukste vind :).
Juist wel een 60+, krijg je er gratis 2x 700 profession bij. Dat kan aardig wat kosten.
Ik zou gewoon persoonlijke voorkeur doen, en die naar 60 levelen met looms + invasions. Heb je zo aangetikt en dan die boost usen. Ik zou hunter/warrior doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Niet online
Zertaxka schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:58:
[...]

Het levellen als melee ten opzichte van ranged in invasions is echt een ramp. Gaat vaker dood en daardoor mis je dus xp. Kan je wel adviseren om als Unholy te gaan met je DK. Spec in het talent dat je een 2e (ranged) minion geeft en spam outbreak. En het is als je het doorhebt een leuke spec om mee te lvlen.
Als melee moet je zowiezo zo veel mogelijk op ranged blijven en ranged spells spammen, helemaal op PvP servers. Daar moet je op ranged blijven en zo veel mogelijk bij leden van je eigen factie blijven.

Van het weekend nog een Rogue (Outlaw Pistal spam), Prot pala (Heroic Throw) en Warlock van 95 naar 100 gebracht met invasion, totaal nu 22 lvl 100's.
Dat heb ik inderdaad ook met mn shaman gedaan (enhancement). Tabben en lightning spammen, doet vrijwel geen damage, maar tagged wel de monsters. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Damn, elke dag dailies doen en dan ben je er na 28 weken. Wat als je maar een paar keer per week dailies doet.. Dan ben je voor de nieuwe Expansion nog niet klaar :D Zo te zien is het dus makkelijk haalbaar om ook een goede offspec mee te nemen met minimale delay.

En alts moeten dus ook zsm geleveld worden en een hoop dailies om te doen.. Op dit soort momenten hoop je weer op de Uni te zitten met zeeën van tijd :')

[ Voor 22% gewijzigd door Divak op 22-08-2016 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Je krijgt wekelijks steeds meer voor iedere quest. Dus stel je doet de helft, dan loop je op korte termijn misschien 50% achter, maar op middellange tot lange termijn wordt die effectieve achterstand steeds kleiner.

En op je alt(s) kan je eventueel net genoeg quests doen om de resources te krijgen voor die research missie. Van wat ik zie van filmpjes zijn dat er maar een paar elke week. Die zijn het belangrijkste. Gezien de snelheid waarin dat oploopt is het helemaal niet erg om de eerste tijd weinig te doen met je alts (afgezien daarvan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
BlackMage schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:04:
Je krijgt wekelijks steeds meer voor iedere quest.
Is dit niet afhankelijk van die ancient knowledge, welke er voor zorgt dat je meer ap krijgt.
en welke je alleen kunt levelen op 110 ?
op deze manier is alts echt een nadeel, oke ik hoef ook echt niet alle 12 op 34, hoog uit 4 :kuch:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lanithro schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:39:
74 DK
63 Paladin
34 Rogue
37 Monk
13 Warrior
Hangt er vanaf wat je gaat doen maar voir questen en dailies kan ik je zeer de monk en pala aanraden.
Monk in ieder geval WW en pala zou ik Ret/holy doen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quiz vraag! Ik probeer de warcraft logs weer eens uit te pluizen, maar wat bedoelen ze met Ilvl %? is dat het % wat je doet vergeleken met andere van dit itemlevel?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Heeft iemand ook enig idee hoeveel dailys er zijn en hoeveel tijd dit kost per keer?
Wil graag 3/4 chars levelen, maar ben bang dat dit niet gaat lukken...

keuze's..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

12/12 level 100 op Defias Brotherhood _O_

Nu weer afk invasions campen :P

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste