Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh, je pakt gewoon de buff in de haven, en als lowbie oneshot je zowat alle demons :) Probleem opgelost. Volle xp ftw

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:43
corset schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:15:
Meh, je pakt gewoon de buff in de haven, en als lowbie oneshot je zowat alle demons :) Probleem opgelost. Volle xp ftw
Buff in de haven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:47
Kapoen schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:09:
Ik hoop dat die fix er snel komt, mijn 96 DK kreeg daarnet tot 10000 XP per mob indien ik die solo neerkreeg.
Wat zou de fix dan nu eigenlijk zijn?
  1. Je krijgt weer meer XP zonder mee te doen [afk farming]
  2. Je krijgt meer XP door het killen van mobs, ongeacht of deze getagged zijn of niet
  3. Andere methode?
Indien optie 2 moet je gewoon even met een groep mensen alles taggen als lowbie, is denk ik ook niet wat ze willen?

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
corset schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:15:
ook wel benieuwd hiernaar en zo te horen het alternatief voor Horde [klinkt als een stormwind haven iets?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, zorg dat je in de phase komt dat je de buffs krijgt voordat je de boot op gaat. Vaak kan dat gewoon door daar te zijn, of te groupen met een 98+ speler.

Pak de buff van het kristal. Die zorgt voor een damage explosie als je demons aanvalt.

Deze is gescaled voor 98-100 scenario. Op low levels, dus bizar veel damage.
Aangezien de demons scalen naar je level

1+1=? :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
corset schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:24:
Nope, zorg dat je in de phase komt dat je de buffs krijgt voordat je de boot op gaat. Vaak kan dat gewoon door daar te zijn, of te groupen met een 98+ speler.

Pak de buff van het kristal. Die zorgt voor een damage explosie als je demons aanvalt.

Deze is gescaled voor 98-100 scenario. Op low levels, dus bizar veel damage.
Aangezien de demons scalen naar je level

1+1=? :+
Je bent me echt compleet kwijt .... 8)7 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pr0mpt schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:26:
[...]

Je bent me echt compleet kwijt .... 8)7 :|
Als je Broken Shore gaat doen, heb je een quest dat je 3/4 buffs moet ophalen. 1 ervan is een damage buff vs demons. Die pak je als low level. Scaled naar 100 content.

Als je dus level 20 demons er mee aanvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
oh nice!

Ik wist niet dat het buffs waren, dacht gewoon items pakken en door rammen :P
Duidelijk nu, vanavond even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Was dat gister al niet gehotfixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quote: Blizzard
Thanks for all of the reports on issues with the amount of XP being rewarded.

We were able to investigate and identify that there were indeed a couple bugs with the way XP rewards were being handed out. We’re working on a hotfix that will correct the following issues:
  • Fixed a bug that could reduce the amount of XP a player received when more than 6 players were attacking it.
  • Fixed a bug that could reduce the amount of XP a player received from creatures that scale with the number of attackers.
Once these fixes are live, please let us know how things feel. Again, our intention is for Demon Invasions to feel lucrative as long as players are actively participating in the event, and we believe that, once the correct amount of XP is being rewarded for killing creatures, that will once again be the case.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:39
pr0mpt schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:17:
[...]

Wat zou de fix dan nu eigenlijk zijn?

Indien optie 2 moet je gewoon even met een groep mensen alles taggen als lowbie, is denk ik ook niet wat ze willen?
Van wat ik begrepen heb uit de blauwe post is dat de XP voor lowbies goed blijft ongeacht het aantal mensen dat op de mob staan te dps-en. De fase DPS blijft ongewijzigd, maar ook dat hebben ze reeds gecompenseerd door invasions sneller te activeren, om de twee uur ipv vier.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Begint weer ernstig te kriebelen.. zag in mijn account dat de laatste subscription van 1-12-2014 is, dus heel lang heb ik het ook niet volgehouden met WoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:14
Daradius schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:38:
[...]

ik main rogue, en ik moet zeggen dat het wel erg leuk is om te spelen. main op het moment sub specc.
Is Rogue beetje makkelijk te leren trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-10 12:08
unwolf schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:37:
[...]

Is Rogue beetje makkelijk te leren trouwens?
vond het presoonlijk niet zo heel moeilijk, maar ik speel ook al wel sinds wotlk rogue. vond het vooral wennen omdat er natuurlijk wat spells weg zijn gegaan en wat nieuwe bij zijn gekomen.
de speel stijl van rogue is nu per specc wel echt compleet anders. maar na een paar dagen een beetje met alle speccs te klooien valt het allemaal wel mee :). het ligt er ook aan of je pve of pvp wil gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-10 08:38

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Nu pas loremaster of dreanor achievement binnen. Verveelde me op me lvl 100 paladin. Wel een epic cinematic op het einde het gevecht tussen Thrall en Garrosh Hellscream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Grats! Welke cinematic is dat? Als ik loremaster of draenor cinematic op Youtube zoek, zie ik 'm er volgens mij niet tussen staan.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

temp00 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:05:
Grats! Welke cinematic is dat? Als ik loremaster of draenor cinematic op Youtube zoek, zie ik 'm er volgens mij niet tussen staan.

Dit gevecht. _/-\o_ Nadat je de laatste missie hebt afgerond en je Garrosh Hellscream moet verslaan daagt Garrosh Thrall uit tot een Mak'gora.

Wel heel jammerlijk dat Thrall vals speelt door magie te gebruiken.

[ Voor 23% gewijzigd door DidierB op 19-08-2016 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wel heel jammerlijk dat Thrall vals speelt door magie te gebruiken.
Screw that. Casters FTW! 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

Maar wel officeel verboden in een Mak'gora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben circa 1 maand nadat WoD uitkwam gestopt met WoW, ik was er helemaal klaar mee. Toch circa 2 weken geleden een trail account aangemaakt om te kijken hoe het er nu allemaal uitziet, meteen weer hooked, besloten om gelijk een pre order van Legion te doen met een geheel nieuwe account.
Op de oude had ik geen character slot meer en na 10 jaar Alliance wou ik wel eens Horde character maken.

Ik heb een horde enhancement shaman gemaakt op Silvermoon, gelijk geboost naar lvl 100, allemaal helemaal goed. Totdat ik erachter kwam, dat er werkelijk geen horde is op Silvermoon, volgens realmpop zijn er 560.000 alliance en 30.000 horde. Net even een /who orgrimmar gedaan, 9 level 100 zijn er nu op prime time.
Ik ben nu op zoek naar een nieuwe pve server waar leuke horde guilds zitten, heeft iemand enige suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-10 10:05
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:55:
ik ben circa 1 maand nadat WoD uitkwam gestopt met WoW, ik was er helemaal klaar mee. Toch circa 2 weken geleden een trail account aangemaakt om te kijken hoe het er nu allemaal uitziet, meteen weer hooked, besloten om gelijk een pre order van Legion te doen met een geheel nieuwe account.
Op de oude had ik geen character slot meer en na 10 jaar Alliance wou ik wel eens Horde character maken.

Ik heb een horde enhancement shaman gemaakt op Silvermoon, gelijk geboost naar lvl 100, allemaal helemaal goed. Totdat ik erachter kwam, dat er werkelijk geen horde is op Silvermoon, volgens realmpop zijn er 560.000 alliance en 30.000 horde. Net even een /who orgrimmar gedaan, 9 level 100 zijn er nu op prime time.
Ik ben nu op zoek naar een nieuwe pve server waar leuke horde guilds zitten, heeft iemand enige suggestie?
Welkom terug en in de vorige posts staan reeds veel suggesties. Tevens kun je met Legion een extra character aanmaken dus dat had je ook kunnen doen

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:01
corset schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:26:
[...]

Als je Broken Shore gaat doen, heb je een quest dat je 3/4 buffs moet ophalen. 1 ervan is een damage buff vs demons. Die pak je als low level. Scaled naar 100 content.

Als je dus level 20 demons er mee aanvalt?
Hoop dus echt dat ze dit aan gaan pakken en weghalen. Is het helemaal onmogelijk om iets te raken. Of je hebt 100% of je hebt niets. Dacht al wat was dat vandaag. Was aan het vechten tegen een mob die normaal gesproken rond de 15k kan opleveren. Tegen de 80% plat, komt er ineens een veel lager level aanlopen, boem en dood. Gevolg nog geen 1k xp. Snel tot 10 geteld, want hand vloog al naar de whisper toe om die speler voor alles en nog wat uit te maken en hem al het "beste" toe te wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Zit net level 90 met m'n main voor Legion, alleen echt geen zin om nog een keer alle WoD gebieden te moeten doorlopen. Iemand hier een extreem snelle manier om zo snel mogelijk van 90 naar 100 te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Raptar schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:59:
Zit net level 90 met m'n main voor Legion, alleen echt geen zin om nog een keer alle WoD gebieden te moeten doorlopen. Iemand hier een extreem snelle manier om zo snel mogelijk van 90 naar 100 te gaan?
Ik ga er van uit dat je kan vliegen in WoD?

Dan is best wel vlot, het 1e uur de 3 invasions doen. Het 2e uur wachten op reset invasions doe de gebiedsbonus gevechten in WoD. Mijn mage vloog door de laatste 10 levels heen. Of eventueel het 2e uur vullen met dungeons. Ook al is de sfeer tijdens de invasions niet altijd even leuk, maar de boxes met de minimale 700 gear is te mooi om te laten liggen. Na openen boxes was mijn mage ineens ilvl 710 (had per soort box ruim 50 liggen) want er dropten meerdere ilvl 720 items in plaats van de standaard ook goede ilvl 700 exemplaren.

Mocht je crafters in je gelederen hebben, maak eventueel de 91 wapens en trinket (probeer zoveel mogelijk up te graden), geeft eerste helft tot 95 echt een verschil in dps. Reden voor de trinket is dat er maar 1 700 trinket op te halen is via de invasions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:55:

In Legion (of wellicht nu al) krijg je 12 char slots, dus had ook gewoon op je huidige account gekunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-10 10:05
toolkist schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 00:03:
[...]

In Legion (of wellicht nu al) krijg je 12 char slots, dus had ook gewoon op je huidige account gekunnen
Vanaf nu al.. >:)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

fitznl schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:08:
[...]

Ik ga er van uit dat je kan vliegen in WoD?

Dan is best wel vlot, het 1e uur de 3 invasions doen. Het 2e uur wachten op reset invasions doe de gebiedsbonus gevechten in WoD. Mijn mage vloog door de laatste 10 levels heen. Of eventueel het 2e uur vullen met dungeons. Ook al is de sfeer tijdens de invasions niet altijd even leuk, maar de boxes met de minimale 700 gear is te mooi om te laten liggen. Na openen boxes was mijn mage ineens ilvl 710 (had per soort box ruim 50 liggen) want er dropten meerdere ilvl 720 items in plaats van de standaard ook goede ilvl 700 exemplaren.

Mocht je crafters in je gelederen hebben, maak eventueel de 91 wapens en trinket (probeer zoveel mogelijk up te graden), geeft eerste helft tot 95 echt een verschil in dps. Reden voor de trinket is dat er maar 1 700 trinket op te halen is via de invasions.
50 boxes? hoe lang heb je gefarmed dan? Holy fuck.. zoveel heb ik er echt niet hoor..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
DidierB schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:58:
[...]

Maar wel officeel verboden in een Mak'gora
Nee hoor, in het film universe wordt er op gereageerd op het gebruik van Fel door Gul'dan.

Maar in het de lore van de game / boeken staat nergens iets in de regels van Mak'gora over het gebruik van magie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Ere wie ere toekomt. Weet niet wat voor hotfix Blizzard gedaan heeft. Maar de invasions zijn vanmorgen zeer lonend. Raak je elites, ook al zijn er 2 of zelfs 3 andere spelers bij betrokken, dan krijg je toch stevige xp. Ook is het voor levelende spelers weer zinvol achter de doodskop bosses op de map aan te gaan. Raak je die een paar keer, dan krijg je als lvl 60+ speler toch ook rond de 35k xp voor de kill.

Basis xp voor de fases is nog steeds laag, maar dat mag ook als het echt beloond wordt als je je best doet mobs te raken. Vanmorgen met de 7.00 uur invasions begonnen (rond 8.00 ingestapt) en ook de 9.00 3 meegedaan. Ben gegaan van level 53 naar 64 gedurende die tijd. Lijkt er (stevig op hout afkloppend) op dat ook mijn laatste alt die nog niet 100 was op argent dawn server kans maakt ook nog 100 te worden op deze manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

icemotion schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:18:
[...]

Nee hoor, in het film universe wordt er op gereageerd op het gebruik van Fel door Gul'dan.

Maar in het de lore van de game / boeken staat nergens iets in de regels van Mak'gora over het gebruik van magie.
Officieel staat er niks over magie idd maar er is wel een regel over dat elke deelnemer 1 wapen kiest.

Ook wilde Ogrimm Doomhammer in de film juist laten zien hoe oneervol Gul'dan was door het gebruik van de fel.

Maar klopt officieel staat er niks over maar het is wel oneervol.

[ Voor 17% gewijzigd door DidierB op 20-08-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Ik zit een beetje in dubio.

Mijn 100 boost heb ik ingezet voor mijn priest. Nu ben ik met mijn shaman 93 en heb ik de eerste quests in Gorgrond gedaan. Nu komt het 'dilemma';

Ik ben me bewust van het speed levelen van 90-100. Echter kost dit wel minimaal 1 Rapid Mind wat op zijn beurt weer 8k kost. Als terug kerende speler na zoveel jaar is mijn hoeveelheid goud ongeveer net iets meer dan de kosten van het elixir. Ondanks dat ik er niet in zwem vind ik het an sich wel het geld waard, echter..

Het questen vind ik stiekem best leuk en ook het optuigen van mijn Garrison geeft me meer plezier dan ik had verwacht. Alleen de gedachte dat dit alles voor niets is laat mij weer meer voor het elixir kiezen.

Ook kan ik niet vliegen in Dreanor, echter ben ik wel bereid om dit op mijn shaman te gaan halen zodat mijn andere toons hier ook van kunnen genieten. Ofwel dan moet ik dus questen en exploren en rep gainen wat niet hand in hand gaat met het speed lvlen. Daarnaast heb ik ook vernomen dat vliegen in WoD waarschijnlijk later in Legion een koopbare optie zal zijn. Hetgeen het verwaarloosbaar maakt voor mijn volgende toons.

TL:DR - gewoon blijven questen en regulier naar 100 of een elixir aanschaffen en me toon naar 100 duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Dooiedibbes schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:52:
Ik zit een beetje in dubio.

Mijn 100 boost heb ik ingezet voor mijn priest. Nu ben ik met mijn shaman 93 en heb ik de eerste quests in Gorgrond gedaan. Nu komt het 'dilemma';

Ik ben me bewust van het speed levelen van 90-100. Echter kost dit wel minimaal 1 Rapid Mind wat op zijn beurt weer 8k kost. Als terug kerende speler na zoveel jaar is mijn hoeveelheid goud ongeveer net iets meer dan de kosten van het elixir. Ondanks dat ik er niet in zwem vind ik het an sich wel het geld waard, echter..

Het questen vind ik stiekem best leuk en ook het optuigen van mijn Garrison geeft me meer plezier dan ik had verwacht. Alleen de gedachte dat dit alles voor niets is laat mij weer meer voor het elixir kiezen.

Ook kan ik niet vliegen in Dreanor, echter ben ik wel bereid om dit op mijn shaman te gaan halen zodat mijn andere toons hier ook van kunnen genieten. Ofwel dan moet ik dus questen en exploren en rep gainen wat niet hand in hand gaat met het speed lvlen. Daarnaast heb ik ook vernomen dat vliegen in WoD waarschijnlijk later in Legion een koopbare optie zal zijn. Hetgeen het verwaarloosbaar maakt voor mijn volgende toons.

TL:DR - gewoon blijven questen en regulier naar 100 of een elixir aanschaffen en me toon naar 100 duwen.
Je kan ook zonder elixir de invasions gaan doen. Als je AFK doet (ondertussen wat anders doen) dan haal je ongeveer elke 4 uur 1 level. Als je wel meedoet dan verdrievoudig je dat zo'n beetje.

Als je maar ~8000 hebt dan zou ik echt niet dat uitgeven voor zo'n elixir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Dus vliegen in draenor halen is de moeite niet waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Dooiedibbes schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:06:
Dus vliegen in draenor halen is de moeite niet waard?
Absoluut niet. Over 1,5 week kom je er nooit weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me als Legion uitkomt, je amper meer terugkomt in Dreanor. Kan me niet herinneren dat ik na WoD nog ben teruggekomen in MoP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:10:
Het lijkt me als Legion uitkomt, je amper meer terugkomt in Dreanor. Kan me niet herinneren dat ik na WoD nog ben teruggekomen in MoP.
Ligt er aan - ik heb MoP overgeslagen, dus ik heb daar nog het nodige aan mounts en zo te zoeken. Dan is het wel handig als je kunt vliegen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:44
Ik kwam nog altijd in MoP, mn HS stond namelijk in de shrine voor die portals...

Maar verder denk ik dat je flying in WoD gewoon voor een paar 1000 gold aan kunt schaffen als legion uit is, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
Wow is weer geïnstalleerd dus nu maar eens klaar maken voor Legion.
Vond het wel jammer dat DH level 98 is als je één aanmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

runner83 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:10:
Wow is weer geïnstalleerd dus nu maar eens klaar maken voor Legion.
Vond het wel jammer dat DH level 98 is als je één aanmaakt.
Tjah anders had je er bijna niks mee gekunt en het is nou niet dat die 2 levela zolang duren. Gelukkig is het begin gebied mega vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
Vorig weekend mijn priest op 2 dagen (zeer casual spelen) van 91 naar 100 geduwd met de invasions.. Deze week dacht ik mijn level 82 Druid maar eens te levellen zodat ik de boost voor iets anders kan gebruiken, maar met de XP nerf was het plezier er snel weer af. Na de mini-patch van vannacht heb ik het nog eens geprobeerd en het is eindelijk opnieuw de moeite. :)

Level 82 -> 91 (en 75%) op ongeveer 3u, dat is zeker niet slecht. De XP per stage is inderdaad nog wat teleurstellend maar voor de grote bosses kreeg ik (zonder rested) 20-47k xp per kill. Bij de laatste invasion kreeg ik 200.000xp op 5 minuten in stage 1-2 en nog eens 260.000xp in totaal voor stage 3-4. Gewoon alles taggen wat beweegt, de hoeveelheid damage dat je doet maakt niet uit. ;)

Als je het nog iets sneller wil doen kan je ook een invasion meelopen tot +-90% in Stage 3, naar een omliggend gebied vliegen en daarna terug gaan. Dan kom je opnieuw in Stage 1 terecht. Je krijgt dan geen XP meer per voltooide stage (maar dat is toch maar 20-25k) maar je krijgt wel weer XP voor de mobs en je verliest minder tijd met heen en weer vliegen naar de verschillende invasions.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 00:40
bibi2205 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:29:

Als je het nog iets sneller wil doen kan je ook een invasion meelopen tot +-90% in Stage 3, naar een omliggend gebied vliegen en daarna terug gaan. Dan kom je opnieuw in Stage 1 terecht. Je krijgt dan geen XP meer per voltooide stage (maar dat is toch maar 20-25k) maar je krijgt wel weer XP voor de mobs en je verliest minder tijd met heen en weer vliegen naar de verschillende invasions.
Waarom maak je Stage 3 niet gewoon af?

mijn tactiek is alles taggen, nadat stage 3 klaar is dan uitloggen en opnieuw inloggen, je hoeft dus niet perse uit de zone te vliegen.
gewoon uitloggen en opnieuw inloggen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 00:40
oke nieuwe tactiek met nog snellere xp grind:

Doe alleen stage 1 en 2, tag alles (ik lvl een warrior nu, chargen, en Whirlwind spam :P
na completen ga naar de inn en log uit, daarna begin je weer opnieuw :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
ik twijfel om legions te kopen. als ik 1 maand neem kan ik dan de huidige patch normaal spelen met alle huidige scenario's?

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Die invasions zijn ook ontzettend nadelig voor melee zeg. Het is gewoon russisch roulette en als je dood gaat krijg je 0,0 exp voor de kill. Mijn warrior is de enige die nog moet, maar als ik mijn best doe dan overleef ik het gewoon niet. Kan beter op flying mount blijven wachten tot 10% HP en dan een Heroic Throw doen.

Ik twijfel ook nog steeds over de class die ik ga spelen in legion. Ik denk dat ik toch maar weer voor 2 ga, want anders ben ik toch nooit tevreden. Als morgen 30 aug was dan zou ik gaan voor een Paladin en een Warlock. Maar omdat het nog 1,5 week duurt zal dat misschien wel veranderen nog :+

De pala staat wel redelijk vast. Sinds vanilla wil ik een Ashbringer en niemand die me nu nog kan tegenhouden :+ Daarnaast ben ik wel een fan van healing (main healer sinds tbc) en ook vind ik het all-round karakter van Druid en Priest leuker, de andere twee specs lijken me leuker dan de offspecs van de andere healers. Nu de holy power weg is voor prot zie ik mezelf die spec ook nog wel proberen :)

De lock is anders wat. Alternatieven zijn in principe alle andere ranged classes, maar mage, hunter en warlock staan vooraan omdat die meerdere ranged specs hebben, dus mocht een spec me niet bevallen dan is er een alternatief :).
Dembar schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:23:
ik twijfel om legions te kopen. als ik 1 maand neem kan ik dan de huidige patch normaal spelen met alle huidige scenario's?
Ik weet niet wat je met de huidige scenario's bedoeld. Scenario's zijn in WoD puur voor quests en niet meer de mini-dungeons zonder tank/healer wat het vroeger was. Als je dungeons/raids bedoeld, ja die kan je nog gewoon doen, maar er zullen niet veel meer zijn die het nog doen denk ik :) Zou het niet aanraden. Over 1,5 week is alles sowieso uitgstorven.

Als je niet van plan bent legion te kopen dan zou ik die 13 euro in mijn portemonee houden :)

[ Voor 21% gewijzigd door BlackMage op 20-08-2016 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
ik wil met die 13 euro bekijken of ik legion wil nemen.

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Hoe het spel nu is zal je geen goed beeld geven van hoe het in Legion zal zijn. Maar als je WoW in het algemeen leuk vindt dan zal je sowieso wel genoeg plezier hebben van Legion om de aankoop te verantwoorden. Zelfs als je na 2 maand weer stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
Kol Nedra schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:29:
[...]

mijn tactiek is alles taggen, nadat stage 3 klaar is dan uitloggen en opnieuw inloggen, je hoeft dus niet perse uit de zone te vliegen.
gewoon uitloggen en opnieuw inloggen :)
Reloggen had ik nog niet aan gedacht maar dat kan idd ook.. Uiteindelijk doe je Stage 3 toch als de invasion bijna ten einde is, ik had voor mezelf gewoon besloten om ermee te wachten tot de laatste ronde. ;)

Vanmiddag had ik wel een invasion waarbij de eind baas in Stage 4 zo snel neer was dat ik nog niet eens ter plaatse was gevlogen om hem te taggen. Het was uitzonderlijk, maar om dat risico niet te lopen ga ik er liever op het einde van stage 3 al uit. :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:29:
Als je nog geen level 60 bent, dan ren je je helemaal het apelazarus in stage 3 - met weinig rendement. Vanaf level 60 vlieg je gewoon lekker naar de volgende plekken, en dan is stage 3 prima!

Vandaag mijn druid van 24 naar 60 geleveled in invasions... O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ben zelf ook weer met invasions begonnen na de nieuwste aanpassing. Inderdaad de bazen taggen en hopen dat je niet eerder dood gaat dan de baas. Vond het dan wel grappig dat mensen klagen waarom 'low' level spelers in de lucht blijven hangen tot de laatste 5 procent. Nou heel simpel we willen niet geganked worden door level 100 noobs die er een sport van maken om mensen te instant killen. Ik doe graag mee met het hele gevecht maar niet als me dat straks 30k per kill scheelt omdat ik weer gedood ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeetje, als ik dit zo lees had ik ook wel wat Alts willen levelen
Ga zeker nog een tweede pala levelen aan Ally kant maar dan als Holy.
Veel gespeeld met Holy in beta en dat beviel waanzinnig goed. Ook vind ik het wapen, two handde mace, echt bruut. Heeft Blizzard gied gedaan imo.
Doet me ook denken aan die Warhammer class.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is inderdaad weer lucratief om de invasions te doen met je alts. Lekker meedoen en taggen...

Helaas moet ik tot 11 uur wachten tot ik weer nieuwe invasions kan gaan doen, maar dan zal ik ook eens kijken of ik bij stage 3-4 uitlog om daarna weer in te loggen. Zal dan wel erg snel gaan vermoed ik... pfoeh. :O

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-10 09:34
Ik ben onder de indruk van de vengeance DH. Hele leuke klas om mee te spelen. Je kunt er ook goed alleen mee leveren. Dat vond ik bij andere karakters wel eens lastiger, dan moest je altijd overgaan naar dps. Voor mijn gevoel is de DH mobieler dan een protection warrior.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Holy crap; zojuist eens een poging gewaagd met ElvUI. Maar dat is een partij wennen zeg O_O Kijken of ik het fijn vind spelen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:50
RustStorm schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 10:52:
Holy crap; zojuist eens een poging gewaagd met ElvUI. Maar dat is een partij wennen zeg O_O Kijken of ik het fijn vind spelen op deze manier.
Ik gebruik al jaren ElvUI O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb het een week geprobeerd, maar vond het te buggy om vol te houden.

Nu gewoon weer m'n oude vertrouwde RealUI :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd. Ga er nu eens mee spelen: shaman levelen tijdens invasions. :)

Gebruikte hiervoor altijd RothUI, maar de support daar voor is gestopt dus die heb ik onlangs verwijderd. Tijdje classic Blizzard toestanden gebruikt; werkte prima. Maar nu dus toch ElvUI eens proberen. :)

Heb wel het idee dat ik een balkje mis, waar ik m'n skills in kan stoppen...

[ Voor 12% gewijzigd door RustStorm op 21-08-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb nu trouwens 10 level 100's en een lvl 92 Rogue die ik zo naar 100 kan schoppen op Defias Brotherhood.

Heb alleen geen Hunter. Twijfel een beetje wat ik ga doen :P Heb een lvl 90 alliance hunter met vrijwel alle rare pets op m'n oude server, alleen kost het dus 45 euro om die over te zetten naar DB.

Een boost kost 50 euro, maar dan istie wel gelijk lvl 100..

Laatste optie is vanaf 1 levellen, maar daar heb ik niet zoveel zin in :P

Lastig!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Planespotter schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 10:56:
[...]

Heb het een week geprobeerd, maar vond het te buggy om vol te houden.
Buggy? Huh?
Ik heb nergens last van. Dus ben heel benieuwd waar je tegenaan liep!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ryur schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 11:10:
[...]

Buggy? Huh?
Ik heb nergens last van. Dus ben heel benieuwd waar je tegenaan liep!
Kreeg constant interface errors, weet zo even niet meer welke.

Daarbij vond ik de spec compatibility niet heel lekker. Ik wil vrijelijk van layout kunnen switchen als ik van healer naar dps switch zonder weer een hele tutorial of setup te moeten doorlopen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RustStorm schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 09:46:
Het is inderdaad weer lucratief om de invasions te doen met je alts. Lekker meedoen en taggen...
Ik heb voor de lol een gnome mage aangemaakt om eens te kijken of het de moeite is om de invasions te doen. Het viel me op dat zelfs de low level versies van die armor pieces kunnen verkocht worden voor 17 tot 33g :9

En ja de XP valt ook goed mee heb ik zo de indruk. Voor die elites krijg ik 15 tot 20k XP per kill, en dat zelfs op level 20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:38

Zorian

What the fox?

Good luck, Ik vond het echt driewerf janken. :p Er misten veel te veel dingen en zaken als hp en mana waren slecht aangegeven. Doe mij maar Z Perl. Die is lekker duidelijk en informatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:53
ELvUI _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-10 07:55
RaF bonus + 300% elixer + full heirlooms = next level alts trainen. Heb je in een weekje 12/12 zowat 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

rolandos582 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 11:54:
RaF bonus + 300% elixer + full heirlooms = next level alts trainen. Heb je in een weekje 12/12 zowat 8)7 8)7
_O-

Ik wil eens kijken of het me lukt te levelen via die invasions, maar ik snap die procedure niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Zorian schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 11:55:
[...]

_O-

Ik wil eens kijken of het me lukt te levelen via die invasions, maar ik snap die procedure niet echt.
RaF + full looms in 1 invasion :
Some info:
-We both started at 2% lvl 10 and finished at 40% lvl 21.
-We both used helm, pants, cape, shoulders and chest heirlooms
-I carried him to the invasion with a double mount and some portals, then he summoned me with the RAF skill.
-Only took around 15 minutes.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OaAlk6T.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je Elvui teveel van het goede vind dan hebben ze ook toch nog dat alternatief Tukui of zo ?
Als ik terug ben van vakantie wil ik die eens proberen
.......en anders maak ik zelf wel iets :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

rolandos582 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 11:58:
[...]

RaF + full looms in 1 invasion :
Some info:
-We both started at 2% lvl 10 and finished at 40% lvl 21.
-We both used helm, pants, cape, shoulders and chest heirlooms
-I carried him to the invasion with a double mount and some portals, then he summoned me with the RAF skill.
-Only took around 15 minutes.

[afbeelding]
Ik heb geen RaF en zou het dan gaan doen met een lvl 72 char. :p
Doelde meer op die vage tagging dingen die ik voorbij zag komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:34

junglebeast

hier staat iets

Zorian schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:17:
[...]

Ik heb geen RaF en zou het dan gaan doen met een lvl 72 char. :p
Doelde meer op die vage tagging dingen die ik voorbij zag komen..
Gewoon alles wat dood moet een attack doen of spell opgooien.

Net ook mijn Priest naar 100 gebracht. Man man wat ben ik vaak dood gegaan. :'(
Leek wel of sommige dmg niet goed gescaled zijn...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

junglebeast schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:28:
[...]

Ik probeer het nu maar ik ga elke keer dood zodra ik in de buurt kom. :') Allemaal vage AoE dingen en vervolgens mag je de halve map over terug lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

junglebeast schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:28:
[...]

Sommige bosses zijn een beetje belachelijk getuned qua damage ja :P

Als tank kun je ze dan niet eens fatsoenlijk tanken ook.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:54
Is het nu leuk om in te stappen met world of warcraft? Ooit vanila beetje gespeeld maar daarna nooit meer.

Lijkt me leuk om het hele verhaal te spelen dus gewoon vanaf level 1, of is dat saai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:05:
Is het nu leuk om in te stappen met world of warcraft? Ooit vanila beetje gespeeld maar daarna nooit meer.

Lijkt me leuk om het hele verhaal te spelen dus gewoon vanaf level 1, of is dat saai?
Lang antwoord : ja zeer zeker de moeite waard plus je kunt tot lvl 20 gratis spelen. Kan je ff testen
Kort antwoord : ja :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Ik zag hier laatst voorbij komen dat het scoren van een proper Schild het beste kan via Mark of Honor. Nu heb ik deze alleen heb ik geen idee waar ik ze in kan wisselen. In Hall of Legends zag ik enkel lagere iLVL items.

Weet iemand waar ik heen moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ElvUI gaat weer keurig vewijderd worden. Ik weet nu al dat ik er niet aan zal kunnen wennen. :) Jammer maar helaas. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Dooiedibbes schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:17:
Ik zag hier laatst voorbij komen dat het scoren van een proper Schild het beste kan via Mark of Honor. Nu heb ik deze alleen heb ik geen idee waar ik ze in kan wisselen. In Hall of Legends zag ik enkel lagere iLVL items.

Weet iemand waar ik heen moet?
Voor level100 staan in Warspear / Stormshield pvp vendors die die dingen verkopen. Je moet er alleen even opletten dat je de vendor pakt die de meest recente pvp-gear verkoopt want er staan er meerdere die ook oude gear verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:19:
ElvUI gaat weer keurig vewijderd worden. Ik weet nu al dat ik er niet aan zal kunnen wennen. :) Jammer maar helaas. :D
Wat is het dan precies waar je niet aan kan wennen ?
Is het te druk of zo ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Zorian schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 12:32:
[...]
Allemaal vage AoE dingen en vervolgens mag je de halve map over terug lopen.
Dat heb ik idd vaak in tarren mill met mijn alliance chars. Ofwel respawn ik in south shore, ofwel ergens halverwege arathi 8)7

In azshara heeft Blizz dit gehotfixed geloof ik, daar spawn ik dichter bij orgrimmar. Initieel was dat ook op een of andere bergtop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:26:
[...]

Wat is het dan precies waar je niet aan kan wennen ?
Is het te druk of zo ?
Te druk, geen mooie fonts gebruikt, onoverzichtelijk, te "strak" (erg recht allemaal)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:27:
[...]
Te druk, geen mooie fonts gebruikt, onoverzichtelijk, te "strak" (erg recht allemaal)...
Ah ok, thx
Ben ook nog zoekende maar overweeg om evt zelf iets te combineren.
Ga wel eerst die Tukui testen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

[...]

Kost even tijd. Maar dat kun je allemaal aanpassen. En als je eenmaal een mooie setup hebt kun je dit kopiëren naar een ander char via de profiel settings.

Mooie is dat je ook de panels/hotbars kunt laten 'faden' zodat je ze pas ziet als je er met je muis overgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eparox
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-10 13:56
[...]

Ik ben zelf ook overgestapt naar ElvUI omdat FreeUI niet meer geupdate werd. Na een middagje zwoegen is het wel gelukt om een mooie cleane versie te maken, terwijl ik de originele ElvUi ook helemaal niks vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elvui + Tikui is standalone niets aan.

Ik ga meestal voor een package die iemand al gemaakt heeft.

http://www.tukui.org/addons/screenshots/168/1354487368/AsphyxiaUI_Version_7_Development[1].png

BV asphyxia :)

[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 21-08-2016 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:12
Zou best eens wat screenshots van mensen hun UI willen zien dan! :) Ik draai op vrijwel volledige standaard ElvUI, is voor mij perfect :)

Edit: @ Hierboven, link werkt niet

[ Voor 12% gewijzigd door Pyr0_ op 21-08-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyr0_ schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:40:
Zou best eens wat screenshots van mensen hun UI willen zien dan! :) Ik draai op vrijwel volledige standaard ElvUI, is voor mij perfect :)

Nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Pyr0_ schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:40:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ItItCzZ.jpg

Even snel gemaakt op m'n DH tijdens een invasion.

Mijn UI is RealUI: http://www.wowinterface.com/downloads/info16068-RealUI.html

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Mektheb schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:39:
Elvui + Tikui is standalone niets aan.

Ik ga meestal voor een package die iemand al gemaakt heeft.

http://www.tukui.org/addons/screenshots/168/1354487368/AsphyxiaUI_Version_7_Development\[1].png

BV asphyxia :)
Wat is die schedel in beeld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryur schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:47:
[...]

Wat is die schedel in beeld? ;)
Logo van de maker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmz, de luie RustStorm wil niet helemaal moeten aanpassen om er voor te zorgen dat een door iemand anders gemaakte UI naar behoren werkt. Had gehoopt dat de standaard versie zou volstaan bij mij, maar dat is dus niet het geval. :) Kan me voorstellen dat mensen wel ultiem vrolijk worden van ElvUI overigens. :) Want eerlijk is eerlijk: het is wel gelikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kijk wel naar een UI als ik thuis ben volgende week
Nu ga ik biertje drinken en zwemmen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:44
Iusedto schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:53:
Groot gelijk, ik kan hier zowat zwemmen in de achtertuin zo hard regent het. Ideaal weer om mn rogue te powerlevelen met invasions :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Mijn UI. ElvUI met Skullflower's. Alleen enigszins aangepast naar mijn eigen wensen en eisen :) Hierbij ook nog een aantal ElvUI plugins erbij zoals AddonSkins en Square Minimap Buttons (alhoewel die op dit moment disabled is omdat ie gebugged is helaas)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UWxMz5ol.jpg

ElvUI is trouwens de wat meer gebruikersvriendelijke versie ten opzicht van TukUI (als ik mij niet vergis) door de toevoeging van het hele config scherm.

[ Voor 6% gewijzigd door Noiz op 21-08-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:53:
Geniet van je vakantie. Hiet is het verschrikkelijk weer... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Mijne :
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/15nwtg3.jpg

Gemaakt met : Bartender4 / Sexy map / SpartanUI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eparox
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-10 13:56
Out of combat:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9irWGtO.jpg

In raid:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZkJEtF2.jpg

Mocht iemand geïnteresseerd zijn, laat het even weten dan stuur ik de string van het profile door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohja, mijn UI moet ik ook nog aanpakken. Nog geen tijd gehad om afgelopen week te gaan spelen dus heb nog niet gezien hoe verouderd bij alles is sinds de laatste keer dat ik speelde.

Ben momenteel de TS aan het bijwerken. Die hoop ik ergens deze week af te hebben.

Afgelopen week nog wel even snel de CE van Legion bij bol.com geproorderd. Hopelijk komt ie op tijd binnen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Zerora op 21-08-2016 15:00 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-10 11:13
Ik ben ongeveer 2 jaar gestopt met spelen. Mede door de film (die me toch tegen viel) ben ik weer begonnen.
Nu zou ik toch echt maar 1 en maximaal 2 chars gebruiken......
2 weken later kan ik al niet kiezen tussen een Warrior, Deathknight, Mage, Rogue, Demon Hunter of een Shaman...... |:(

Het spel bevalt me daarintegen erg goed, maar ik weet zeker dat ik er weer (veel) te veel tijd in ga stoppen aangezien het levelen van je artifact weapon weer enorm veel tijd gaat kosten. En het levelen in Legion niet echt alt vriendelijk lijkt te zijn... :(

Gelukkig heb ik nog 1 week. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:10
ik speel nu weer even bijna 'standaard'. mayronui getest. Speelt goed maar erg wennen en merk dat het dan gaat aanvoelen als werk en niet als ontspanning.

Kijken of ik m'n lvl 83 priester nog hoger krijg dmv de invasions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn.... dat uitloggen na phase drie van de invasions om veevolgens weer in te loggen en bij phase een te beginnen... Zal niet de bedoeling zijn van Blizzard, maar het werkt best wel lekker met levelen... Enige minpunt is dat je niet de kistjes verzamelt voor wanneer je level 100 bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

RustStorm schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:51:
Damn.... dat uitloggen na phase drie van de invasions om veevolgens weer in te loggen en bij phase een te beginnen... Zal niet de bedoeling zijn van Blizzard, maar het werkt best wel lekker met levelen... Enige minpunt is dat je niet de kistjes verzamelt voor wanneer je level 100 bent. :)
Eigenlijk moet je dat doen als je 3 invasions hebt gedaan, en dan bij de 3de dat resetten doen. Dus 2 helemaal doen, en bij de 3de uit en inloggen..

Pagina: 1 ... 93 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.