• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Motaro schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:52:
[...]

speel zelf met windows 10 maar welke update er op zit donno

[...]

locks zal ook niet veel worden denk ik
Ohh oke, ja probeer beetje te kijken waar jullie op draaien :P ik ga denk ik zo maar is terug naar win 8 en kijken wat die dan doet.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:49
mijn mage is lvl 95 nu, hij bezit in totaal nu 32 legion kistjes :+
ik wacht tot ik lvl 100 ben voordat ik de kistjes open.

btw, wat zal er gebeuren als je de kistjes pas op lvl 110 opent? zal het misschien mee scalen? :)
ik bewaar iig kistjes in mijn bank :)

nothing stops this train

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Heb inmiddels 6 chars op 100.
3 Alliance op Aszune (Druid, DK, Monk)
3 Horde op Saurfang (Hunter, Shaman, DH)

Druid was 92 voor de invasions en is inmiddels vol invasion gear. Ik mis alleen nog een offhand voor balance.

Wat mijn main gaat worden weet ik nog niet zeker, maar hou er ook van om oude content te doen. Ik denk DK of DH.

psn-id: Jacman

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10 15:26
pascal073 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:49:
Dankjewel! ja ben nu beetje radeloos aan het worden, zie dat er wel problemen zijn sinds de w10 anniversary update met fps en dergelijke dus heb een ticket gemaakt voor een oplossing en een refund :X.
Net een nieuwe laptop gekocht denk yes lekker volop WoW knallen, helaas dus niet ;w

[...]
Controleer of niet toevallig de windows/xbox gamedvr aanstaat/draait. Dit schijnt soms door de w10 update weer aangezet te worden met fps drops tot gevolg.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Irrival
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Daradius schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

ik speel zelf ook op stormscale en zit op het moment wel in een hele drukke guild, zit er zelf ook nog niet te lang bij en weet ook niet zeker of ik er lang zal blijfen. ben zelf ook met een groep vrienden, en we hadden misschien een plan om zelf een guild te maken. ons doel is eigenlijk voornamelijk pvp / rated battlegrounds. daarom zijn we eignelijk op zoek naar een guild die ook rated battlegrounds doet of een guild die het allebei doet ( maar dan kom je al snel in die te grote on overzichtelijke guilds). ik ben er zelf dus ook nog niet helemaal uit wat we nou precies gaan doen, misschien is overwegen om samen een guildje op te zetten?

speel met een man of 6/7 (3 hiervan komen uit zweden)
Transfer maar naar Ragnaros en join onze guild! Dan gaan we de Alliance tijdens Legion even laten zien hoe je moet spelen :*)

Daarbij kunnen we altijd kijken of we 10 man normal/heroic kunnen pushen in het begin van de expansion om gear te krijgen. Ik zit met 4/5 mensen die ruime ervaring hebben met zowel pvp (2400 ratings) en pve (mythic) raiding.

So pack your backs :P

Disclaimer: Er zitten een paar elitist/spreadsheet farmers tussen :X

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-10 15:08

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Irrival schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:02:
[...]

Transfer maar naar Ragnaros en join onze guild! Dan gaan we de Alliance tijdens Legion even laten zien hoe je moet spelen :*)

Daarbij kunnen we altijd kijken of we 10 man normal/heroic kunnen pushen in het begin van de expansion om gear te krijgen. Ik zit met 4/5 mensen die ruime ervaring hebben met zowel pvp (2400 ratings) en pve (mythic) raiding.

Welke guild zit je in op Ragnaros dan? Heb daar een lvl 100 tauren Paladin in de guild The flying dutchmen.

• Daradius
  • Laatst online: 30-10 12:54
Irrival schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:02:
[...]

Disclaimer: Er zitten een paar elitist/spreadsheet farmers tussen :X
haha dan moet ik de andere 6 overhalen, denk dat het hem niet gaat worden dus.

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-10 10:13
Vraag waar kun je eigenlijk zien hoe je progress is mbt de FoS voor de invasies? Kan het nergens vinden. ..

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

DidierB schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:05:
[...]

Welke guild zit je in op Ragnaros dan? Heb daar een lvl 100 tauren Paladin in de guild The flying dutchmen.
Een (nog) nietszeggende guild ;) <GET OFF MY LAWN>. Mijn ID = Irrival#2692 mocht je interesse hebben. We gaan sws zo snel mogelijk voor de Mythic+ dungeons eerst!
Daradius schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:08:
[...]

haha dan moet ik de andere 6 overhalen, denk dat het hem niet gaat worden dus.
Dat dacht ik al. Maakt niet uit hoor, ik snap dat jullie niet durven >:)

• Kol Nedra

nothing stops this train

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
skassie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:11:
Vraag waar kun je eigenlijk zien hoe je progress is mbt de FoS voor de invasies? Kan het nergens vinden. ..
Heb de link zo niet paraat, maar in de comments op wowhead staat een /script waarmee je de tracking aan kan zetten. Zelfde geldt voor de doom sayer pamfletten
pascal073 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:37:
even een vraagje:

Hebben jullie ook problemen met de FPS sinds de pre patch ( legion ) ?
Ik heb mijn laptop opnieuw geïnstalleerd ( pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-59441478 ) met de Windows 10 anniversary versie.
Aangezien mijn specs neem ik aan dat ik Wow wel op een high kan spelen en dat lukt zelfs niet eens met een constante FPS drop en soms met wat artifacts op bijv Shoulders die een kleurtje geven.
Erg irritant xD
FPS is hell..

mijn setup:

i5-6600
16GB Ram
MSI Gaming X 1070

Invasions met alles op medium (3-4)? 20-30 fps

Tijdens raids? gemiddeld 60

Voor de prepatch zat ik vaak met raids op de 80-130

Dus ja, er is redelijk wat gedaan.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

toolkist schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:51:
Heb de link zo niet paraat, maar in de comments op wowhead staat een /script waarmee je de tracking aan kan zetten.
/run AddTrackedAchievement(11201)

• pascal073
corset schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:53:
[...]

FPS is hell..

mijn setup:

i5-6600
16GB Ram
MSI Gaming X 1070

Welke OS heb je?

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-10 10:13
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:55:
[...]

/run AddTrackedAchievement(11201)
Dank allebei . Much appreciated

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Windows 10 Home 64 :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• pascal073
Ja ik ga nu terug naar 8 en kijken wat die dan doet, heb een flauw vermoede dat win 10 met anniversy update niet lekker loopt met WoW

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-10 20:13

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

[...]

FPS is hell..

mijn setup:

i5-6600
16GB Ram
MSI Gaming X 1070

zo laag FPS zo laag kom ik nooit laag wat ooit was paar sec 12fps toen 40man raid 50+- demon pull maar lijkt wel of iets anders miss is met je pc wand we hebben zelfde GPU en cpu ook bijna zelfde

heb hier I5 2500k 4.6ghz met rollator
GTX 1070 OC
16Gb ddr3

Afbeeldingslocatie: https://s4.postimg.org/g3fj6cea5/Wo_WScrn_Shot_081816_132908.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Motaro op 18-08-2016 13:31 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Motaro schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:30:
[...]

zo laag FPS zo laag kom ik nooit laag wat ooit was paar sec 12fps toen 40man raid 50+- demon pull maar lijkt wel of iets anders miss is met je pc wand we hebben zelfde GPU en cpu ook bijna zelfde

heb hier I5 2500k 4.6ghz met rollator
GTX 1070 OC
16Gb ddr3

[afbeelding]
Ja lieve schat, maar je vliegt nu boven leeg terrein. Probeer het nog een keer met een Final Stage invasion + een 25 man raid in HFC :+ Iets andere performance dan

• Puc van S.
pascal073 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:28:
[...]

Ja ik ga nu terug naar 8 en kijken wat die dan doet, heb een flauw vermoede dat win 10 met anniversy update niet lekker loopt met WoW
[...]

FPS is hell..

mijn setup:

i5-6600
16GB Ram
MSI Gaming X 1070

hadden jullie hier al naar gekeken?
Controleer of niet toevallig de windows/xbox gamedvr aanstaat/draait. Dit schijnt soms door de w10 update weer aangezet te worden met fps drops tot gevolg.

Puc van S. schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:36:
[...]

[...]

[...]
Dat is een goeie!vanavond even bekijken.

OBS heeft dan wel 0 performance loss veroorzaakt :D

Verwijderd

Dat moet dan ergens in je systeem zitten - ik heb W10 64 op een i5-6400, 8GB, GTX 960 met bijna alle settings op ultra: in Dwarven District bijna 100 FPS, en tijdens de stage 2 boss gemiddeld 45 FPS, met een uitschieter naar 30.

• pascal073
[...]

[...]

[...]
Ja maar dat wil niet bij iedereen helpen leesde ik op de forums, ik ga straks is gewoon vanaf onderaan beginnen windows 8 tot dat die soepel loopt.

• demokert
  • Laatst online: 29-10 09:10
[...]

[...]

[...]
Waar zijn deze settings te vinden? Bij device management of msconfig ? (zit momenteel op mijn werk dus kan het niet zo 1 -2-3 uitvogelen.)

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:34

amphora

Websites & Fotografie

OSX El Capitan :)
Hunter (MM) en Druid (Balance) ga ik beide zo snel mogelijk naar 110 brengen (om en om één level ofzo), dan met beide heroic dungeons doen en dan pas beslissen waar ik mee wil raiden.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• Puc van S.
demokert schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:46:
[...]

Waar zijn deze settings te vinden? Bij device management of msconfig ? (zit momenteel op mijn werk dus kan het niet zo 1 -2-3 uitvogelen.)
https://www.reddit.com/r/...0_anniversary_update_got/ hier iemand die het uitlegt. (ivm fps problemen in DotA)

• demokert
  • Laatst online: 29-10 09:10
Bedankt, ga het vanavond eens proberen!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-10 23:08
pascal073 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:37:
[...]

Ja maar dat wil niet bij iedereen helpen leesde ik op de forums, ik ga straks is gewoon vanaf onderaan beginnen windows 8 tot dat die soepel loopt.
Lijkt me zonde van de tijd, je hebt een (klein) lokaal probleem denk ik. Ik draai WoW op de Anniversary Edition met GTX1070 en GTX970 (andere pc), en op de werklaptop zelfs de Insider Preview (die heeft alweer een nieuwere build dan Anniversary Edition). Alledrie flawless en niet anders qua fps dan voor de Anniversary. Wel zijn er tools zoals TeamViewer, nVidia Geforce Experience of MSI Afterburner met "overlay" features die de fps enorm laten zakken (_kunnen_ laten zakken). Die overlays gebruik ik niet.

• Motaro

Motaro

corset schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:34:
[...]

Ja lieve schat, maar je vliegt nu boven leeg terrein. Probeer het nog een keer met een Final Stage invasion + een 25 man raid in HFC :+ Iets andere performance dan
dropie :) garrsion valt vies tegen hoor met fps ivm veel npc er zitten. maar gewoon raar dat hij zo laag fps haalt met bijna zelfde spul als ik heb en ik hem alles max staan 1920x1200 heb ik staan wat hij heeft staan donno

en met Final Stage invasion zat ik tussen 40 en 50fps en om datje lieve schat tegen mijn zegt even LFR gedaan :) en man wat gebruik veel locks vekeerde pet toch vaak zo als inferno ipv imp felguard of doomguard
Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/691jgtolf/Wo_WScrn_Shot_081816_141847.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Motaro op 18-08-2016 14:31 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Verwijderd

corset schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:34:
[...]

Ik haal met een i7-4771 en een 780Ti op medium nog meer dan 25-30 fps eerder 40-45 fps met soms een drop naar 25, maar dat is zeldzaam.

Een 1070 zou toch flink snelle moeten zijn dan een 780Ti.

Dit op 1080p op 1440p zie ik de frame rates die in deze post genoemd worden. Dus als hij ook 1440p speelt zou ik hoger verwachten.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:33

junglebeast

hier staat iets

Hoe zie dat je de anniversary versie hebt? Ik zie nu staan.

Win 10 Pro
Version 1511
Build 10586.545

Ik heb alleen fps spikes als ik inlog en dat is meestal 10 seconden of zo. Heb een FX 6100 met een R9 270. Settings staan op 7 met wat tweaks. De invasions kan ik prima spelen met rond de 20-25 fps..

Edit: Ah lees nu dat ik de november versie (update August 9, 2016) heb en 1607 is dus de anniversary versie.

[ Voor 20% gewijzigd door junglebeast op 18-08-2016 14:57 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:33
junglebeast schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:51:
Hoe zie dat je de anniversary versie hebt? Ik zie nu staan.

Win 10 Pro
Version 1511
Build 10586.545

Ik heb alleen fps spikes als ik inlog en dat is meestal 10 seconden of zo. Heb een FX 6100 met een R9 270. Settings staan op 7 met wat tweaks. De invasions kan ik prima spelen met rond de 20-25 fps..

Edit: Ah lees nu dat ik de november versie (update August 9, 2016) heb en 1607 is dus de anniversary versie.
Anniversary is 1607 :)

• pascal073
Soeski schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:17:
[...]

Lijkt me zonde van de tijd, je hebt een (klein) lokaal probleem denk ik. Ik draai WoW op de Anniversary Edition met GTX1070 en GTX970 (andere pc), en op de werklaptop zelfs de Insider Preview (die heeft alweer een nieuwere build dan Anniversary Edition). Alledrie flawless en niet anders qua fps dan voor de Anniversary. Wel zijn er tools zoals TeamViewer, nVidia Geforce Experience of MSI Afterburner met "overlay" features die de fps enorm laten zakken (_kunnen_ laten zakken). Die overlays gebruik ik niet.
Ja moet ergens beginnen heb vanuit een clean win10 drivers geinstalleerd ( basic ) daarna wow en toen kwamen de problemen maar met andere games niet.
Dus wat ik ga doen is vanuit 8 beginnen en kijken wat die daar mee doet.
Ben anders ten einde raad haha |:(

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-10 23:08
Motaro schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:24:
[...]

dropie :) garrsion valt vies tegen hoor met fps ivm veel npc er zitten. maar gewoon raar dat hij zo laag fps haalt met bijna zelfde spul als ik heb en ik hem alles max staan 1920x1200 heb ik staan wat hij heeft staan donno

en met Final Stage invasion zat ik tussen 40 en 50fps en om datje lieve schat tegen mijn zegt even LFR gedaan :) en man wat gebruik veel locks vekeerde pet toch vaak zo als inferno ipv imp felguard of doomguard
[afbeelding]
Welke nameplate addon is dit? Hij is wel wat druk (met alle buffs/debuffs op alle spelers en npc) maar vast wel in te stellen zo, ziet er wel beter uit dan de standaard.

• Motaro

Motaro

Soeski schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:09:
[...]

Welke nameplate addon is dit? Hij is wel wat druk (met alle buffs/debuffs op alle spelers en npc) maar vast wel in te stellen zo, ziet er wel beter uit dan de standaard.
die mod is Z-perl als je die bedoelt https://mods.curse.com/addons/wow/zperl

Verwijderd

Zoals al wordt aangegeven in de Youtube video vind ik de EXP echt dramatisch hoe het nu werkt.
Leg ik met mijn lvl 91 PLD een elite neer krijg ik 21k EXP. Bij de volgende elite met nog 4% HP te gaan schiet een lvl 100 een pijl op de elite en ik krijg nog maar 240 EXP :-(
Dit mechanisme bevorderd nu niet echt samenspel en als ik met mijn PLD invasions doe probeer ik nu altijd zoveel mogelijk de hoekjes te vinden waar de minste kans is iemand anders tegen te komen, dit kan toch niet de bedoeling zijn van een MMORPG. Fase 1 laat ik daar door eigenlijk compleet voorbij gaan omdat fase 1 geconcentreerd is in een (klein) gebied en dus onmogelijk is een mob solo neer te leggen.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ah, dat is de reden dat ik zo veel verschil zag gisteren. Weer wat geleerd :) Ben nog even snel een aantal level 90 chars naar 100 aan het brengen. Doe dit vooral met invasions en de gorgrond bonus events, dus gaat supersnel.

Ben benieuwd hoe die hands met arcane blasts van de pre-patch quest chain het doen in de raid vanavond. Lees op een paar plekken dat het zelfs voor full mythic gear nog bijna 10% damage done is op demon bosses.

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Motaro schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:24:
[...]

[afbeelding]
CTRL+R laat fps in-game zien, onder je character.

Wat zijn XPERL (blijkbaar is dit inmiddels Z-perl) unitframes toch verdomde lelijk :X

Even een vraagje aan iedereen: Weet iemand de naam van de addon die je cooldowntimers in een timeline laat zien?

[ Voor 9% gewijzigd door Irrival op 18-08-2016 16:01 ]

• Kol Nedra
ik gebruik Titan als unitframes :)

veel Shamans zeg :o

https://strawpoll.de/b5e16d1

[ Voor 45% gewijzigd door Kol Nedra op 18-08-2016 16:10 ]

nothing stops this train

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Ik gebruikte vroeger altijd pitbull unitframes, daarna shadowed unit frames. Tegenwoordig heb ik schijt aan addonmanagement en doe ik lekker makkelijk met ElvUI.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Komt omdat Shaman in Legion 3 hele goede specs heeft die alle 3 heel leuk zijn om te spelen en ik haat healen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

Ik lees dat veel mensen momenteel aant levelen zijn met de Invasions, wat zeker met de xp en de boxes geen slechte manier is. Voor de mensen met lvl 100's is het echter ook gewoon mogelijk om in 3 uurtjes van 90-100 te levelen met flighing mount en dan de treasures op te pikken.

Had zelf nog een paar van de 300% potions liggen dus heb 2 chars van 90-100 geleveled elk in een uur tijd. Nu 8 lvl 100's allemaal in 700-740 gear, de laatste paar dungeon mounts farmen :D

tnx blizzard voor de invasions en de snelle 700 gear deze laatste paar dagen

• zwammen
ik moet nog altijd mijn flying in Draenor halen, nooit echt mee begonnen. Wat is de snelste manier om rep te farmen? :)

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:22:
Ik lees dat veel mensen momenteel aant levelen zijn met de Invasions, wat zeker met de xp en de boxes geen slechte manier is. Voor de mensen met lvl 100's is het echter ook gewoon mogelijk om in 3 uurtjes van 90-100 te levelen met flighing mount en dan de treasures op te pikken.

Had zelf nog een paar van de 300% potions liggen dus heb 2 chars van 90-100 geleveled elk in een uur tijd. Nu 8 lvl 100's allemaal in 700-740 gear, de laatste paar dungeon mounts farmen :D

tnx blizzard voor de invasions en de snelle 700 gear deze laatste paar dagen
Ja leuke catchup is het zeker. Mijn Paladin was na een uur lvl 100 al boven de 700 ilvl. Vergeet Kazzak niet en de broken shore/kara questlines.

Ik heb nu 9 lvl 100 (7 Ally - 2 Horde), en ben op het moment mijn Lock en eventueel Priest aan het levelen.

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 20:30
yosh1 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:27:
ik moet nog altijd mijn flying in Draenor halen, nooit echt mee begonnen. Wat is de snelste manier om rep te farmen? :)
als goud er voor hebt: http://www.wowhead.com/item=128315/medallion-of-the-legion

[ Voor 59% gewijzigd door Teunis op 18-08-2016 16:29 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:28
IntToStr schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:51:
Ah, dat is de reden dat ik zo veel verschil zag gisteren. Weer wat geleerd :) Ben nog even snel een aantal level 90 chars naar 100 aan het brengen. Doe dit vooral met invasions en de gorgrond bonus events, dus gaat supersnel.
Dat doe ik ook met mijn laatste char dat ik nog naar 100 moet brengen. Een mengeling van invasions voor XP en loot chests, en nog wat draenor quests tussendoor om zoveel mogelijk boeken te verzamelen.

Ik heb overigens nog steeds niet gekozen met welk char ik eerst ga spelen in de nieuwe xpac. Dat wordt iemene miene mutte op launch day vrees ik.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

yosh1 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:27:
Fuck die questchain.. Ga er maar vanuit dat je flying kan kopen zodra legion een tijdje uit is ;)

• zwammen
Irrival schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:32:
[...]

Fuck die questchain.. Ga er maar vanuit dat je flying kan kopen zodra legion een tijdje uit is ;)
ja denk dat ik nog wat wacht, ik mis het ook niet echt :)

• Kapoen
In dat opzicht vind ik het jammer dat pandaland flying pas op level 90 kan aangekocht worden, dan heb je er niet veel meer aan met je alt.

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Je kon die tomes kopen op de BMAH, maar die is nu dicht :p

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 20:30
hmm nu karazhan als dungeon terug komt, denk je dat ze ook ulduar ook gaan terug brengen ??

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Teunis schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:06:
hmm nu karazhan als dungeon terug komt, denk je dat ze ook ulduar ook gaan terug brengen ??
Ik denk het niet, maar we zijn nog lang niet klaar met de Titans dus ik verwacht in deze expansion nog wel meer met hun :)

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10 10:44
Lijkt me niet, aangezien Ulduar bij WoTLK hoorde en Karazhan bij The Burning Crusade.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Er komt dus wel een raid tussen NH en EN (waar ik compleet overheen gelezen heb). Misschien gaat dat een Titan/Vyrkul raid worden.

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:33

frG

Na 10 jaar ga ik het toch maar weer eens spelen, ik snap er niks meer van...

Bartender4 geinstalleerd, maar zoek nog een mooie voor me portet frames en healthbars, weet iemand een goede? Liefst via de curse client.

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik ben wel erg tevreden met Shadowed unit frames. Verder heb je ook complete UI-pakketten zoals ElvUi en aanverwanten waar sommige mensen bij zweren (zelf geen ervaring mee).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Kol Nedra
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zGaTElhR62Q]

Handige tips.....maar wel een irritante youtuber, damn wat een irritante stem :X

nothing stops this train

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:45
frG schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:06:
Na 10 jaar ga ik het toch maar weer eens spelen, ik snap er niks meer van...

Bartender4 geinstalleerd, maar zoek nog een mooie voor me portet frames en healthbars, weet iemand een goede? Liefst via de curse client.
Ik kan je eigenlijk alleen maar het gemak van Elvui aanraden.

Dat is 1 keer instellen, je frames zetten zoals je wilt. En je hebt er nauwelijks meer omkijken aan.

Ik als 10jaar wow veteraan zweer erbij _/-\o_

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:33

frG

Pyr0_ schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:32:
[...]

Ik kan je eigenlijk alleen maar het gemak van Elvui aanraden.

Dat is 1 keer instellen, je frames zetten zoals je wilt. En je hebt er nauwelijks meer omkijken aan.

Ik als 10jaar wow veteraan zweer erbij _/-\o_
Ziet er goed uit, is het ook op PvP gericht of alleen voor PvE?

• Pyr0_
Perfect te gebruiken voor alles.

Bij de setup word je gevraagd welke roll je vervult. Ik gooi als healer bv. de raid frames naar het midden van mn scherm tussen mn unit frames in. That's it.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:43

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb het probleem dat als ik shift ingedrukt houd en dan over een item hover ik die comparison niet meer zie met wat ik equiped heb. het werkt maar op 1 character van me en 3 alts niet en ik weet gewoon niet wat er anders is. maak niet uit of ik addons aan zet of niet en kan ook geen opties vinden.

ook online zie ik niet wat ik zoek.. iemand een idee?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ricmaniac schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:54:
Ik heb het probleem dat als ik shift ingedrukt houd en dan over een item hover ik die comparison niet meer zie met wat ik equiped heb. het werkt maar op 1 character van me en 3 alts niet en ik weet gewoon niet wat er anders is. maak niet uit of ik addons aan zet of niet en kan ook geen opties vinden.

ook online zie ik niet wat ik zoek.. iemand een idee?
Auctioneer uitzetten.

Dit was bij mij de boosdoener in ieder gevl

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Kol Nedra schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:14:
[video]

Handige tips.....maar wel een irritante youtuber, damn wat een irritante stem :X
Video is waardeloos, is allang gefixed. En de video die hij daarna maakte met een nieuwe methode is ook al gefixed. Blizzard ziet die video's ook. Als je echt snel via een geheime methode naar level 110 wilt zal je iets origineels moeten vinden en het aan niemand zeggen :P.
Alhoewel ik zo snel mogelijk mijn main naar 110 ga brengen ga ik toch gewoon questen.
- Eerst artifact questline natuurlijk
- Dan Stormheim (voornamelijk omdat die start met een scenario en je zo toch mogelijk overpopulated zones misloopt en mogelijke DC's)
- Daarna Azsuna omdat dit ook erg leuke zone is
- Op level 102 kan je de andere artifact wapens halen voor je andere specs wat ook aardig wat xp oplevert
- En dan wordt het waarschijnlijk elke zone afwerken.

Rares ga ik ook niet killen aangezien ze scalen tot 110 en de drops dus ook. Kan je via upgrade system een beter ilvl krijgen dan wat je op level 103 zou gekregen hebben.
Grompie schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:22:
[...]

Rares ga ik ook niet killen aangezien ze scalen tot 110 en de drops dus ook. Kan je via upgrade system een beter ilvl krijgen dan wat je op level 103 zou gekregen hebben.
Dat is nou nog eens een goede tip waar ik nooit aan gedacht zou hebben. :) goed bezig! :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:14
Weet nog steeds niet wat ik ga spelen #Problems :(
@iedereen die nog niet weet wat te spelen: speel gewoon de class die je het leukste vindt om te spelen. Uiteindelijk draait het daar toch om: plezier! En iedereen heeft wel een voorkeur als het gaat om een class -- kan bijna niet dat er meerdere classes even leuk gevonden worden.. En als wel, dan lekker afwisselen tijdens het levelen en gedurende he proces bepalen welke je "main" wordt op max level. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
unwolf schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:34:
Zelfde hier...
Ondertussen mijn Warlock geboost naar 100. Al mijn kistjes geopend en vrijwel alles warforged equiped nu, behalve mijn wapen natuurlijk... Nu nog ergens een offhand vandaan halen, maar had al begrepen dat deze met een beetje pvp vrij makkelijk te behalen is.

Nu een lvl 100 Druid (feral), DH (vengeance) en Warlock. Druid ben ik ondertussen wel een beetje zat en Warlock is weer eens lekker anders. Alleen vind ik de damage nog een beetje tegenvallen, dat komt vermoedelijk omdat mijn ervaring met deze class nog 0,0 is. Heb hem wel van 0 naar 60 geleveld, maar dat was voornamelijk beetje kutten met invasions.

Daarnaast probeer ik mijn 85 Shaman ook nog te levelen. Deze was ik destijds zat en toen besloten om alle gear te verkopen voor een beetje gold, helemaal kaal dus... Wat een ellende is het dan om weer een beetje gear te krijgen, je kan echt helemaal niks. Heb nu lvl 60 heirlooms aangetrokken en probeer weer een beetje gear te krijgen via de invasions. Wel zonde van de kistjes, maar dan kan ik hem wellicht ook weer gaan gebruiken. Destijds was ik Elemental, kga nu voor Enhancement, kijken hoe dat bevalt.

[ Voor 3% gewijzigd door Black Eagle op 19-08-2016 08:51 . Reden: Rare zinsopbouw ]

Nou, in 1 avond HFC gecleared, het lijkt allemaal nog makkelijker te gaan, maar volgens mij is de debuff ook verhoogd.
Maandag gaan we heroic proberen met een paar raiders, even zien hoe leuk dat gaat worden.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

unwolf schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:34:
Ik heb er ook héél lang mee geworsteld, maar gister toch eindelijk de knoop doorgehakt.

Mijn DK wordt gewoon mijn main. Tis m'n oude main, kan geweldig dingen soloen, heeft véél transmo opties, krijgt coole artifacts en abilities en heeft 3 prima specs. Enige minpuntje is de class hall, maar die vond ik al wel cool dus had ook niet verwacht dat DK's een hele nieuwe zouden krijgen.

Tesla M3LR '21

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:14
Planespotter schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:51:
[...]

Ik heb er ook héél lang mee geworsteld, maar gister toch eindelijk de knoop doorgehakt.

Mijn DK wordt gewoon mijn main. Tis m'n oude main, kan geweldig dingen soloen, heeft véél transmo opties, krijgt coole artifacts en abilities en heeft 3 prima specs. Enige minpuntje is de class hall, maar die vond ik al wel cool dus had ook niet verwacht dat DK's een hele nieuwe zouden krijgen.
Hehe,

Het zou het liefst gewoon me warlock spelen, die heb ik al sinds vanilla maar heb het idee dat ik dan na een aantal weken er wel weer klaar mee ben.

Zat zelf te denken aan een class die ik bijna nog nooit heb gespeeld, Shaman of Rogue.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-10 14:45

hmr

Mijn Demonhunter is nu rond de 703 itemlevel met full upgraded 725 weapons.. begint ergens op de lijken. Na de release snel levellen om klaar te zijn voor de eerste GoT raid :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Kol Nedra
van die invasion chests he, als ik die pas open op lvl110, is er een kans dat je dan een hoog ilvl krijgt? :P
ik ga die gok wel nemen, heb inmiddels op mijn mage meer dan 36 chests :D
mage is lvl 97

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 19-08-2016 09:20 ]

nothing stops this train

• Black Eagle
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:19:
van die invasion chests he, als ik die pas open op lvl110, is er een kans dat je dan een hoog ilvl krijgt? :P
ik ga die gok wel nemen, heb inmiddels op mijn mage meer dan 36 chests :D
mage is lvl 97
Ja ze schalen aan de hand van je level, je kan nog beter een paar levels wachten dus :).

• Kol Nedra
Black Eagle schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:24:
[...]

Ja ze schalen aan de hand van je level, je kan nog beter een paar levels wachten dus :).
ja maar ik bedoel ik wacht op lvl 100, maar ik bewaar er ook stuk of 20 chests voor lvl 110 :P
wie weet is het hoger dan ilvl700 :P

nothing stops this train

• Grompie
Kol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:25:
[...]

ja maar ik bedoel ik wacht op lvl 100, maar ik bewaar er ook stuk of 20 chests voor lvl 110 :P
Erg benieuwd of dat gaat werken maar ik zou het ook wel eens durven proberen.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-10 14:45

hmr

Grompie schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:27:
[...]

Erg benieuwd of dat gaat werken maar ik zou het ook wel eens durven proberen.
Ik weet bijna wel zeker dat ze niet scalen boven de honderd..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik twijfel zo erg tussen Outlaw of assassination straks. Outlaw vind ik erg leuk en de artifact weapon ziet er imba uit in tegen stelling tot de artifact daggers van assassination maarja.. met assassination doe ik iets meer DPS en vind dat outlaw te veel van RNG af hangt... maar volgens mij is het best kut als je switched met al die artifact power die je in je wapen heb.

• Black Eagle
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:25:
[...]

Overheen gelezen :z

Van wat ik begreep is het max lvl ilvl 700 en word deze gedownscaled naar je lvl. Maximum ilvl zal dus 700 zijn (zonder warforged).

• Grompie
Black Eagle schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:30:
[...]

Overheen gelezen :z

Van wat ik begreep is het max lvl ilvl 700 en word deze gedownscaled naar je lvl. Maximum ilvl zal dus 700 zijn (zonder warforged).
Lijkt me idd ook wel het meest waarschijnlijke, en mocht het toch werken gaat blizzard dit toch heel erg snel zien en nerfen.

• Daradius
unwolf schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:08:
[...]

Hehe,

Het zou het liefst gewoon me warlock spelen, die heb ik al sinds vanilla maar heb het idee dat ik dan na een aantal weken er wel weer klaar mee ben.

Zat zelf te denken aan een class die ik bijna nog nooit heb gespeeld, Shaman of Rogue.
ik main rogue, en ik moet zeggen dat het wel erg leuk is om te spelen. main op het moment sub specc.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Daradius schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:38:
[...]

ik main rogue, en ik moet zeggen dat het wel erg leuk is om te spelen. main op het moment sub specc.
andere ook geprobeerd? vind sub de minst leuke van de 3

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Ricmaniac schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:29:
Ik twijfel zo erg tussen Outlaw of assassination straks. Outlaw vind ik erg leuk en de artifact weapon ziet er imba uit in tegen stelling tot de artifact daggers van assassination maarja.. met assassination doe ik iets meer DPS en vind dat outlaw te veel van RNG af hangt... maar volgens mij is het best kut als je switched met al die artifact power die je in je wapen heb.
Ik blijf bij combat, ik bedoel, outlaw rogue. Waarom? Veel directere damage, en met de juiste RNG ben je OP. Ik zie de rng dan ook als niet als een baseline, ik ga er niet vanuit dat ik ten alle tijden die 6 buffs moet hebben, en blizzard ook niet. Dus die zal daar echt wel op gebalanceerd hebben dat er meestal 2 of 3 van actief zijn. De rest is gewoon extra

• Kol Nedra
Ricmaniac schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:29:
Je moet spelen welke speelstijl je het leukste vind, niet omdat bv assasination meer dps doet.
Tenminste ik vind fun belangrijker dan welke ''het beste'' is.

nothing stops this train

• Daradius
Ricmaniac schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:45:
[...]

andere ook geprobeerd? vind sub de minst leuke van de 3
asassination doet extreem veel dmg door de bleeds, dit is voor mij toch wel de minst leuke omdat er niks aan cc in de specc zit, (Geen prep meer voor 2e fanish, geen gauge en geen blind.) dit is voor mij toch wel echt het grootste nadeel, vandaar dat ik deze spec niet leuk vind.

outlaw is wel super vet, en super sterk. deze specc heeft gwn het meeste cc (gauge en blind) ook de ranged stunn is gwn super goed. mijn keuze lag tussen sub en outlaw, maar heb toch besloten om als eerste spec sub te gaan (omdat deze gwn net wat beter is in arena door de mobility).

moet hier wel bij zeggen dat ik een pvper ben :P misschien even eerder moeten melden :F

[ Voor 5% gewijzigd door Daradius op 19-08-2016 10:01 ]

Verwijderd

RustStorm schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:41:
@iedereen die nog niet weet wat te spelen: speel gewoon de class die je het leukste vindt om te spelen. Uiteindelijk draait het daar toch om: plezier! En iedereen heeft wel een voorkeur als het gaat om een class -- kan bijna niet dat er meerdere classes even leuk gevonden worden.. En als wel, dan lekker afwisselen tijdens het levelen en gedurende he proces bepalen welke je "main" wordt op max level. :)
Het 'probleem' was dat ze de classes zo veranderd hebben dat ik niet echt wist wat ik leuk zou vinden in raids en mythic+ dungeons. Ik speel dan eigenlijk altijd healer en had met de nieuwe update alleen nog maar dps spec gespeeld.

Uiteindelijk een raid gedaan en paar keer van character gewisseld om te kijken wat bevalt en besloten druid te spelen, maar het blijft een gok.Enige waar ik zeker van was: geen monk, mistweaver hebben ze alle fun van gesloopt.

• Dopiej
  • Laatst online: 20-11-2024
Nou gisteren met wat moeite m'n account na 4 jaar weer gevonden.. (ticket aangemaakt in de chat gezocht naar account met originele cdkeys van m'n hardcopies)
Ga morgen een 30 dagen gametime kopen.

Nu twijfel ik alleen wat ik ga aanmaken.. ik denk een hunter levelt dat nog steeds zo snel als vroeger?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dopiej schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:17:
Nou gisteren met wat moeite m'n account na 4 jaar weer gevonden.. (ticket aangemaakt in de chat gezocht naar account met originele cdkeys van m'n hardcopies)

Nu twijfel ik alleen wat ik ga aanmaken.. ik denk een hunter levelt dat nog steeds zo snel als vroeger?
nee alles levelt nu snel :P

• Dopiej
Hehe okj :P ga ik wel is kijken :P

Heb wel weer zin om te gaan spelen maar voor de zekerheid maar ff 30 dagen eerst om te kijken of het me weer boeit (heb meer dan 3500u erin zitten t/m MoP :P )

maar na Cata boeide het me niet meer zo..

[ Voor 6% gewijzigd door Dopiej op 19-08-2016 10:22 ]

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Daradius schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:59:
[...]

asassination doet extreem veel dmg door de bleeds, dit is voor mij toch wel de minst leuke omdat er niks aan cc in de specc zit, (Geen prep meer voor 2e fanish, geen gauge en geen blind.) dit is voor mij toch wel echt het grootste nadeel, vandaar dat ik deze spec niet leuk vind.

outlaw is wel super vet, en super sterk. deze specc heeft gwn het meeste cc (gauge en blind) ook de ranged stunn is gwn super goed. mijn keuze lag tussen sub en outlaw, maar heb toch besloten om als eerste spec sub te gaan (omdat deze gwn net wat beter is in arena door de mobility).

moet hier wel bij zeggen dat ik een pvper ben :P misschien even eerder moeten melden :F
Vriend van me is een master outlaw rogue en de hoeveelheid CC is echt retarded. In PVE ben je erg afhankelijk van je roll the bones, maar zou op lange termijn wel meer dmg moeten doen dan de andere speccs.

Ik ben blij dat ze Exsanguinate hebben generfed, want dat was ronduit belachelijk. Rogues met garrote/rupture en Exsanguinate was een "Ik stond erbij en ik keek ernaar"-class geworden. Een beetje hetzelfde als affliction warlock at the moment. Beetje dotten en wegrennen.

Ik heb gisteren nog tegen een affliction warlock liggen duelen als resto shaman. Ik probeerde hem out of mana te krijgen, maar dat was echt onmogelijk (opeens ging hij van 10% mana naar 60%??). Daarbij is het retarded dat er geen diminishing returns zit op silence van unstable affliction. Ik moest constant wachten tot die dot weg is (7seconden if I am right) voordat ik me kon dispellen.. 3 seconden later zit je weer vol met dots. En je weet wat ze zeggen.. If you can't beat them, join them. Dus ben mij lock maar weer aant levelen :X

• Pyr0_
Dopiej schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:17:

Ik zag gister bij de Bart Smit de 60 dagen pre-paid kaarten liggen voor maar 13 euro. Heb de verkoper nog gevraagd of ze niet het verkeerde prijskaartje hadden, maar nee. Ik vraag me af waarom ik dat abbonement nog betaal 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Pyr0_ op 19-08-2016 10:36 ]

• Black Eagle
  • Niet online
Irrival schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:30:
Ik heb gisteren nog tegen een affliction warlock liggen duelen als resto shaman. Ik probeerde hem out of mana te krijgen, maar dat was echt onmogelijk (opeens ging hij van 10% mana naar 60%??).
Warlocks hebben een skill welke 10% HP inruilt voor 30% mana (weet niet of deze affliction specifiek is), deze heeft geen eigen cooldown, dus 2/3x spammen gevolgd door health drain en je kan weer door.

• Dopiej
Pyr0_ schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:35:
[...]

Ik zag gister bij de Bart Smit de 60 dagen pre-paid kaarten liggen voor maar 13 euro. Heb de verkoper nog gevraagd of ze niet het verkeerde prijskaartje hadden, maar nee. Ik vraag me af waarom ik dat abbonement nog betaal 8)7
Lol en op de site staat ie voor 26 euro xD

• Daradius
Irrival schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:30:
[...]

Vriend van me is een master outlaw rogue en de hoeveelheid CC is echt retarded. In PVE ben je erg afhankelijk van je roll the bones, maar zou op lange termijn wel meer dmg moeten doen dan de andere speccs.

Ik ben blij dat ze Exsanguinate hebben generfed, want dat was ronduit belachelijk. Rogues met garrote/rupture en Exsanguinate was een "Ik stond erbij en ik keek ernaar"-class geworden. Een beetje hetzelfde als affliction warlock at the moment. Beetje dotten en wegrennen.

Ik heb gisteren nog tegen een affliction warlock liggen duelen als resto shaman. Ik probeerde hem out of mana te krijgen, maar dat was echt onmogelijk (opeens ging hij van 10% mana naar 60%??). Daarbij is het retarded dat er geen diminishing returns zit op silence van unstable affliction. Ik moest constant wachten tot die dot weg is (7seconden if I am right) voordat ik me kon dispellen.. 3 seconden later zit je weer vol met dots. En je weet wat ze zeggen.. If you can't beat them, join them. Dus ben mij lock maar weer aant levelen :X
haha ik was ook een lock aan het levelen :P maar toch besloten uiteindelijk rogue te gaan. ben het met je eens dat de hoeveelheid cc op een outlaw rogue echt ziek is, en dat ze uiteindelijke meer dmg kunnen doen. outlaw speel ik btw met slice en dice in pvp (vond de randomness maar beetje vervelend).

toch vind ik sub fijner voor arena omdat je heel mobile bent, en je eigenlijk gewoon continu targets kan switchen. of gewoon even een shadowstrike op de healer om die full kidney shot er op te gooien en dan gewoon weer terug te switchen naar het oude target met shadowstrike. vind de mobility van van sub dus gewoon feel fijner. toch heb ik nogsteeds mijn twijfels bij welke ik nou als eerste will gaan doen kwa artifact weapons, maar mijn voorkeur gaat toch nog uit naar sub

• Irrival

Irrival

"Dispel the Darkness"

Daradius schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:40:
[...]

haha ik was ook een lock aan het levelen :P maar toch besloten uiteindelijk rogue te gaan. ben het met je eens dat de hoeveelheid cc op een outlaw rogue echt ziek is, en dat ze uiteindelijke meer dmg kunnen doen.

toch vind ik sub fijner voor arena omdat heel mobile bent, en je eigenlijk gewoon continu targets kan switchen. of gewoon even een shadowstrike op de healer om die full kidney shot er op te gooien en dan gewoon weer terug te switchen naar het oude target met shadowstrike. vind de mobility van van sub dus gewoon feel fijner. toch heb ik nogsteeds mijn twijfels bij welke ik nou als eerste will gaan doen kwa artifact weapons, maar mijn voorkeur gaat toch nog uit naar sub
Voor de artifact vraag zeg ik altijd.. beginnen met de specc waar je je het meest comfortabel bij voelt. Het zijn toch twee verschillende speelstijlen. Sub rogue is altijd leuk in arena O-)

Blijf het wel dom vinden dat je niet meer met 5+ man een BG kan joinen. We kunnen zelden samen spelen ;w . We hebben leuke tactics gemaakt voor 5 man plays waarmee we elke BG makkelijk winnen _/-\o_

• Daradius
Irrival schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:43:
[...]

Voor de artifact vraag zeg ik altijd.. beginnen met de specc waar je je het meest comfortabel bij voelt. Het zijn toch twee verschillende speelstijlen. Sub rogue is altijd leuk in arena O-)

Blijf het wel dom vinden dat je niet meer met 5+ man een BG kan joinen. We kunnen zelden samen spelen ;w . We hebben leuke tactics gemaakt voor 5 man plays waarmee we elke BG makkelijk winnen _/-\o_
ja vind het ook wel jammer man :(, ik kon volgende keer wel gwn een avondje op discord om wat mee te pvpen :). hebben die mannen waar ik altijd mee speel maar een avondje pech >:)

• Kapoen
Dopiej schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:21:
[...]

Hehe okj :P ga ik wel is kijken :P

Heb wel weer zin om te gaan spelen maar voor de zekerheid maar ff 30 dagen eerst om te kijken of het me weer boeit (heb meer dan 3500u erin zitten t/m MoP :P )

maar na Cata boeide het me niet meer zo..
Met de invasions is het een goed moment om een nieuw char te levellen. Zeker nu Blizzard een hotfix klaar heeft liggen waarmee lowbie chars weer fatsoenlijke XP krijgen bij het killen van mobs.

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Kapoen schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:53:
[...]

Met de invasions is het een goed moment om een nieuw char te levellen. Zeker nu Blizzard een hotfix klaar heeft liggen waarmee lowbie chars weer fatsoenlijke XP krijgen bij het killen van mobs.
Care to elaborate? _/-\o_

PSN: Eczeem

• Kapoen
X dagen geleden heeft Blizzard de invasions stevig generfed qua XP per fase. Daar bovenop zat je met het vervelende feit dat je als lowbie quasi geen XP kreeg van mobs indien een level 100 ook op jouw mob kwam hakken. Daarvoor heeft Blizz een hotfix klaar liggen (volgens blue post op mmo-champion), zodanig dat je wel goede XP krijgt. Die is nog niet live op dit moment.

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 19-08-2016 12:58 ]

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-10 15:08

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

http://www.mmo-champion.com/content/

Hier staat die blauwe post idd. Ben benieuwd. Is namelijk idd zeer irritant en me Hunter is pas level 63.

• Kapoen
Ik hoop dat die fix er snel komt, mijn 96 DK kreeg daarnet tot 10000 XP per mob indien ik die solo neerkreeg.

Pagina: 1 ... 92 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.